VIDEO Monica Macovei candideaza la sefia PDL, cu motiunea "Reformistii"

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 24 februarie 2013, 13:08 Actualitate | Politic


Monica Macovei
Foto: AGERPRES
Europarlamentarul PDL Monica Macovei si-a anuntat, duminica, intr-o conferinte de presa, candidatura la sefia partidului, din partea "grupului reformistilor".

In conferinta de presa sustinuta impreuna, Monica Macovei, Sever Voinescu, Teodor Baconschi, Cristian Preda si Adrian Papahagi au anuntat ca vor depune motiunea "Reformistii".

"Motiunea pe care o depunem impreuna se numeste "Reformistii" (...) Candidez la conducerea PDL, suntem in echipa, pentru ca vrem sa schimbam si sa reformam PDL, vrem un PDL reformat", a spus Macovei.

Aceasta este a treia motiune depusa pentru sefia PDL, dupa cea a presedintelui formatiunii, Vasile Blaga, si a deputatului Elena Udrea.

Intrebata de cine se teme dintre ceilalti doi contracandidati, Vasile Blaga sau Elena Udrea, Macovei a spus: "Nu ma tem de niciunul".

De asemenea, Macovei a declarat ca daca va castiga alegerile interne va renunta la postul de europarlamentar. "Evident ca partidul se conduce din Romania, din Bucuresti, asa incat voi fi in Bucuresti. Voi renuntala postul de europarlamentar", a spus ea.

In schimb, daca va pierde, Macovei a afirmat ca va lupta in continuare pentru principiile in care crede. "Nu o sa ne sinucidem, suntem oameni in toata firea. O sa ne luptam mai departe pentru principiile in care credem. Toti in viata suntem datori sa incercam sa facem binele, sa facem pasul inainte, sa facem progresul. Deci acesta este primul lucru: datoria de a incerca", a declarat ea.

Intrebata de asemenea de ce, dintre patru barbati si o femeie, Monica Macovei a fost aleasa pentru a depune motiunea "Reformistii", aceasta a raspuns: "Pentru ca eu sunt cea mai curajoasa".

Macovei a insistat totodata ca decizia de a intra in cursa pentru sefia PDL a fost luata fara o consultare cu Traian Basescu. "Decizia pe care am luat-o am luat singuri si am luat-o chiar de mult timp, chiar daca o facem publica astazi. Am luat-o singuri", a spus aceasta.

Macovei a precizat ca au fost stranse 100 de semnaturi in sprijinul motiunii sale. "Dar vom strange in continuare, toata saptamana. Avem 100, asa ca repet invitatia pentru toti membrii de partid sa vina alaturi de noi", a spus ea.

UPDATE: Elena Udrea: Salut inscrierea in cursa pentru sefia PDL a Monicai Macovei

Deputatul PDL Elena Udrea a salutat duminica inscrierea in cursa pentru sefia partidului a europarlamentarului Monica Macovei si i-a urat succes. "Cred ca inscrierea in cursa a doamnei Macovei si eventual a altor potentiali competitori va aduce un plus dezbaterii interne in PDL", a declarat, pentru Agerpres, Elena Udrea.

Conventia Nationala Extraordinara a PDL, in care va fi aleasa noua conducere, va avea loc pe 23 martie.

Declaratii Monica Macovei:
  • Candidez la conducerea PDL si motiunea pe care o depunem impreuna se numeste "Reformistii". De ce candidam, de ce candidez? Pentru ca vrem un PDL reformat, vrem o conducere credibila in fata electoratului nostru, din care o parte ne-a abandonat, si ne adresam clasei de mijloc, Romaniei vrednici.
  • Vrem sa aplicam valorile in viata de zi cu zi si in politica, vrem ca valorile si principiile sa nu ramana numai lozinci, ci sa fie aplicate in viata politica a partidului si a Romaniei.
  • Credem in dreptate, in lege, in adevar, in responsabilitate, dar si in solidaritate cu cei aflati in nevoie. Acestea sunt cateva dintre principiile de dreapta in care credem si pe care vrem sa le punem in practica.
  • Vrem o politica de principii si valori pe drumul drept, fara ocolisuri, fara exceptii si fara rabat. De asemenea, vrem sa fim credibili, nu sa rostim doar lozinci, si credibilitatea se refera la conducerea partidului, la oamenii politici, la intreaga clasa politica. Vrem sa fim un exemplu pentru clasa politica din Romania. 
  • Vrem in partidul nostru standarde etice, care sa se aplice permanent si nu numai inainte de alegeri.
  • Vrem ca politica de cariere in partid sa fie bazata numai si numai pe merit, profesionalism si moralitate. Vrem ca promovarea in functii de partid, de conducere sau in functii publice sa se bazeze numai pe merit si profesionalism, banii sau alte criterii nu au ce cauta in desemnarea unei persoane.
  • PDL trebuie sa mearga inainte si nu sa stagneze sau sa mearga inapoi. 
  • PDL nu are voie sa se livreze stangii. Stanga, in mod caracteristic, cheltuie banii tarii si nu umple niciodata visteria tarii. De cate ori pleaca de la putere o lasa goala.
  • PDL nu poate fi condus de oameni care nu sunt o speranta pentru viitor, care nu sunt credibili si nu au viziunea,  capacitatea si credibilitatea sa atraga electoratul caruia ne adresam - Romania vrednica, clasa de mijloc.
  • In fata unei majoritati abuzive si antieuropene vrem sa facem o opozitie credibila si puternica, si nu una constructiva, tovaraseasca. Ne dorim ca in jurul nostru sa reconstruim dreapta politica.
  • Nu suntem in logica unei confruntam intre persoane la aceste motiuni, vrem sa ne confruntam pe programe, pe idei, pe viziune, pe credibilitate. Sa speram ca asa va merge toata campania.
  • Invit toti colegii, de la simpli membri de partid pana la cei alesi, pana la cei avand functii de conducere in filiale sa ni se alaturi acestei motiuni si sa vina cu noi.


Declaratii Sever Voinescu:

  • Am decis impreuna sa depunem o motiune pentru Conventia PDL care va avea loc in 23 martie, si o facem pentru ca acum, poate mai mult decat vreodata in istoria PDL, a sosit vremea responsabilitatii.
  • O facem pentru ca in vremea din urma am primit foarte multe mesaje din partea mai multor membri PDL si din partea mai multor sustinatori ai nostri care asteapta o solutie pentru constituirea unei drepte viguroase, care sa fie capabila sa se opuna actualei puteri socialiste.
  • PDL are, in opinia noastra, foarte multe lucruri de aparat si mai putine lucruri de lepadat. Noi suntem aici pentru ca vrem sa aparam PDL, vrem sa-i dam viitor si, mai ales, vrem sa construim impreuna, in unitate, alternativa la puterea socialista. Vrem sa aparam PDL in fata agresivitatii dezlantuite a puterii Victor Ponta - Dan Voiculescu - Crin Antonescu, dar si pentru ca vrem ca acest partid sa nu fie livrat unei alte directii decat cea pe care, in mod natural, s-a constituit.
  • Suntem, prin urmare, in competitie ca sa aparam, sa unim si sa cream viitor.
  • Decizia noastra este aceea de a propune pentru presedintia partidului si pentru conducerea acestei motiuni pe dna Monica Macovei, care recent, dupa cum bine stiti, a fost desemnata drept cel mai eficient europarlamentar.

Declaratii Teodor Baconschi:

  • M-am alaturat motiunii "Reformistii" pentru ca in 15 ani de cariera diplomatica am avut un singur azimut, ancorarea corecta, autentica a Romaniei in familia euroatlantica.
  • Am vazut ca evolutiile din ultimul an ne demonstreaza, din pacate, ca aceasta ancorare nu este ireversibila si socotesc ca prin reforma PDL, pe dreapta unita, putem sa evitam riscul de a arunca la cos tot ceea ce am facut in 20 de ani de evolutie democratica si totodata de a da ceasul istoriei inapoi. Nu vreau acest lucru.
  • Am facut de asemenea parte dintr-un guvern care si-a asumat costurile masurilor anticriza evitand colapsul economic si punand tara pe crestere de doi si ceva la suta ceea ce s-a spulberat intr-un an de guvernare USL.
  • Nu ni se pare ca munca noastra responsabila trebuie abandonata, ea trebuie continuata, trebuie sa ne asumam ce-am facut pentru ca evitarea unui dezastru economic sa devina posibila si trebuie sa continuam exact pe aceeasi linie de reformare a statului pe agenda dreptei autentice, nu pe ipostazele de carnaval ale unei drepte tranzactioniste care nu face decat sa carterizeze partidele politice impotriva astesteptarilor electoratului nostru.
  • In sfarsit, ca intelectual public, m-am manifestat intotdeauna pentru valorile care au fondat proiectul UE, si anume pentru crestin-democratie, in acest scop am creat si Fundatia crestin-democrata alaturi de prietenii mei si sunt convins ca ea va ilustra si intr-un PDL renovat curentul pe care sa-l structureze doctrinar actiunea politica a partidului si sa corespunda proiectului nostru de a trece si a creste clasa de mijloc astfel incat ea sa devina baza unei democratii functionale si tot ea sa asigure viitorul dreptei romanesti in Europa si in familia valorilor euro-atlantice.
  • Sunt convins ca foarte multi romani vor saluta capacitatea noastra de coagulare, spiritul nostru de echipa, bunele noastre intentii si totodata semnalul pe care-l dam in interiorul PDL cu privire la necesitatea unei ore a adevarului. Ora adevarului va fi peste o luna. Noi vom spune acest adevar, toata lumea il vede de altfel si sunt convins ca impreuna vom merge mai departe pe drumul corect.

Declaratii Cristian Preda:

  • Stiti deja termenii problemei: reformisti versus FSN-isti. S-a vorbit inainte ca noi sa anuntam intentia de a depune o motiune.
  • Discutam de saptamani bune despre constructia politica pe care o initiem astazi. Imediat dupa ce eu si Sever Voinescu ne-am dat demisia din BPN am inceput discutii despre ce e de facut pentru ca demisia noastra nu a fost un abandon, a fost un semn ca trebuie sa ne asumam ceea ce facem.
  • Reformisti versus FSN-isti - am vazut si reactii deja dupa ce am conturat public opozitia, fiindca au aparut fosti membri ai FSN care au inceput sa justifice actiunile lor de acum 20 de ani. Atunci cand spunem FSN-isti versus reformisti noi nu facem separatia fata de cine era in FSN acum 20 de ani si e acum in PDL, pentru FSN-isti s-au raspandit in toate partidele. Problema noastra nu e: cine a fost in FSN e rau pentru ca a fost in FSN si a supravietuit acum in PDL. FSN-isti sunt in toate partidele.
  • La noi in PDL opozitia este intre ceea ce numim noi FSN-isti, adica oameni care se uita numai in trecut si care vor o supravietuire la limita a organizatiei din care facem parte, si pe de alta parte reformistii care sunt cei care mizeaza pe viitor, care vor sa producem viitor si nu doar o interpretare a trecutului si, e vorba de asemenea, de cei care vor modernizarea partidului, sincronizarea lui cu partidele europene. Noi suntem membri ai PPE si cred ca trebuie sa fim in fiecare zi, nu doar cand ne reunim la congrese.
  • Daca FSN-isti inseamna trecut si supravietuire la limita, reformistii inseamna viitor si modernizare. Trebuie sa avem in vedere si ce urmeaza in competitia pe care o avem. Dna Macovei a spus ca vom confrunta viziuni.
  • Vom sustine viziunea de centru-dreapta, care e proprie familiei noastre politice, si vom cauta sa producem solutii pentru opozitia fata de USL si pentru a construi viziunea unui nou guvern. Cand am intrat aici cineva a spus noul guvern. Multumim. Aceasta este viziunea noastra, sa facem in asa fel incat resursele de care dispunem in PDL sa fie adunate pentru ca sa avem de data asta o guvernare pregatita cu toate imprejurarile si circumstantele luate in seama.
  • Nu ne vom rafui cu cineva, vom spune insa in mod transant cum vedem ca stau lucrurile si vom cauta sa avem o competitie decenta si corecta. 

Declaratii Adrian Papahagi:

  • Am intrat in PDL la greu, am intrat in acest partid fiindca cred in dreapta, fiindca cred in lupta noastra impotriva unei stangi abuzive si antieuropene, am intrat cand nu aveam nicio speranta ca vom guverna. Vad un PDL care incearca sa se livreze in mod las socialistilor sau liberalilor, vad un PDL care nu mai are viziune, vad un PDL care nu mai are mesaj, vad un PDL care nu este credibil in opozitie. Este datoria noastra sa ne recredibilizam. E datoria noastra sa ne identificam cu mesajul si atunci cand rostim un mesaj, ca este el revoltat sau constructiv, sa fim credibili.
  • Cred si intr-un schimb de generatii si generatiile sunt in PDL mentale, nu atat biologice. Oameni de 60 de ani pot sa fie de partea innoirii, de partea reformei. Noi suntem nu doar intelectuali, suntem oameni de credinta, suntem oameni de valori, suntem oameni ai innoirii, suntem oameni care vom da acestui partid si directie europeana si viziune si viitor. Si de aceea sunt convins ca toti colegii care cred in viitorul nostru ca partid de opozitie si ca partid credibil de guvernare in viitor ni se vor alatura si invitam inca de pe acum sa o faca curajos, fiindca nu au nimic de pierdut in afara de propria constiinta.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8847 vizualizari

  • +120 (152 voturi)    
    Perfecta alegere!!! (Duminică, 24 februarie 2013, 13:14)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Daca exista un Basescu in fusta, aceasta persoana este Monica Macovei!!!

    Succes doamna!
    Suntem alaturi de dumneavoastra!!!
    • -27 (57 voturi)    
      Sper ca e exact invers (Duminică, 24 februarie 2013, 13:25)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Am un mare respect pentru Monica Macovei si asta sper: sa nu fie Basescu in fusta.
    • -42 (64 voturi)    
      In fusta? (Duminică, 24 februarie 2013, 13:28)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Nu am vazut-o niciodata cu asa ceva...
      • +46 (58 voturi)    
        ? (Duminică, 24 februarie 2013, 14:53)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        daca te iuti numai la antena 3, de aceea nu ai vazut-o
        • -11 (17 voturi)    
          A fost cumva cu fusta... (Duminică, 24 februarie 2013, 19:10)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          ... pe alt canal? Wow, ce-am pierdut...!
          • +4 (10 voturi)    
            da (Luni, 25 februarie 2013, 7:40)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            pe canalele tv care transmit din parlamentul european
            • -2 (4 voturi)    
              dar pe banii cui face reforma in PDL? (Luni, 25 februarie 2013, 10:34)

              busola [utilizator] i-a raspuns lui cotora

              Cu sau fara fusta....intrebarea e cine o sponsorizeaza ca sa aibe sanse minime de reusita?...daca se pune cu Blaga si Udrea e inconstienta curata sa isi promoveze principiile pe banii unor sustinatori de aceeasi factura cu ai celor doi....sau se merge la 3 capete, cine da banul il da la toti trei ca sa castige oricum?
      • +46 (58 voturi)    
        Nici pe tine nu te-a vazut nimeni (Duminică, 24 februarie 2013, 15:59)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Asta inseamna ca nu existi?
        • -8 (18 voturi)    
          Ce se vorbeste aici... (Duminică, 24 februarie 2013, 19:14)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          ... si ce vorbesti tu...

          Si tricoul ei era verde, nu?
          • +11 (19 voturi)    
            Inteligent? (Duminică, 24 februarie 2013, 20:33)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            N-am vazut nici un comentariu inteligent de la tine.
            Asta inseamna ca nu esti ...?
            • -2 (4 voturi)    
              Vorbeste cineva inteligent... (Luni, 25 februarie 2013, 11:55)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

              ... p-aici? Pai nici candidatura d-nei Macovei nu mi se pare inteligenta, asa ca... din start totul este o... (era sa zic "o prostie")!
              • 0 (4 voturi)    
                Nu... (Luni, 25 februarie 2013, 13:00)

                ticbis [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                Nu vorbeste nimeni inteligent pe-aici, dar tu ai impresia ca ca pe tine te da afara inteligenta din casa?

                Un pic de bun simt, se poate?

                PS: la cate ineptii ai debitat pe-aici, mie mi s-ar face rusine sa o dau ca popa inainte! Dar cred ca la tine nu este cazul!
              • +1 (1 vot)    
                Iar ai uitat unde postezi (Luni, 25 februarie 2013, 19:57)

                ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                Vezi ca scrie in stinga sus.
      • 0 (6 voturi)    
        Dace.. (Duminică, 24 februarie 2013, 23:28)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        esti umeras?!
    • -43 (57 voturi)    
      Macovei de dreapta?!!! (Duminică, 24 februarie 2013, 13:56)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Cred ca confunda acest partid cu unul de stanga! Uita aceasta individa cat rau a facut acestui partid! Uita ca asta vara l-a tras in jos si acum se afla ingropat definitiv de catre Blaga si oamenii lui.
      Uita comunista Macovei cat este de hulita de electorat, ca niciodata nu a adus si nici nu va aduce voturi partidului!
      Uita comunista Macovei ca nu poate fi de dreapta niciodata si ca in sangele ei curge veninul unei tertionare care chinuia oamenii impreuna cu militienii din subordine.
      Cum isi permite sa se numeasca reformista? In ce a fost ea si este reformista? Tovarasa Macovei este ilogica, jigneste electoratul de dreapta! Ea, a fost si este de stanga pana nu va mai fi printre noi.
      • +19 (27 voturi)    
        Pentru Cristiann80 (Duminică, 24 februarie 2013, 19:07)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Tu din ce grote ai aparut ?Cum iti permiti sa spui ca Moinica Macovei este o tortionara ?? Te-a torturat pe tine ? Pe tatal tau ?
        Unde v-a torturat ? Cand ?
        De obicei nu-mi place sa folosec cuvite jignitoare , dar aberatiile tale nu pot fi debitate decat de catre un idiot. Si nu e o jignire ! E un compliment pentru tine. Pentruca daca te-am caracterizat drept idiot , inseamna ca am spus ca nu ai discernamant, deci nu ai nici o vina pentru ceea ce ai postat.
        • -6 (10 voturi)    
          Ok, a spune ca MM e o tortionara (Duminică, 24 februarie 2013, 23:48)

          Jordan [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          e o tampenie, dar a sustine ca nu e pentru ca nu ti-a torturat tatal sau nu te-a torturat pe tine e o tampenie infinit mai mare - nici nu terorist nu mi-a ucis vreun membru al familiei, dar terorismul, indubitabil, exista. Nici un hot de buzunare nu mi-a furat vreodata ceva, da' din cate stiu exista si ei.Niciodata Messi nu m-a driblat, dar inteleg ca, cu toate astea, e considerat cel mai bun din lume.
          • +5 (9 voturi)    
            OK (Luni, 25 februarie 2013, 7:44)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Jordan

            Dar daca eu sustin ca tu, Jordan, esti hot de masini, e bine? Iti place? Si sa nu-mi ceri dovezi, pentru ca daca nu mi-ai furat-o mie asta nu inseamna ca n-ai furat-o pe a altora!

            Logica de Antena 3!!!
          • +4 (4 voturi)    
            pentru Jordan (Luni, 25 februarie 2013, 9:07)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Jordan

            Tu fortezi comparatiile si incerci sa le transformi in argumente. Hai sa iti explic.Intradevar nici un terorist nu ti-a ucis un memebru al famuiliei. dar exista NUMEROASE familii care au avut de-a face cu terorismul si au fost victime ale acestui flagel.Si noi cu totii cunoastem acesta realitate.
            In cazul Macovei , care sunt acele numeroase familii care reclama toturarea unor rude de catre Macovei ??
            Pentruca asa ceva nu exista , am personalizat mesajul lui Cristiann80. Adica l-am intrebat direct daca el sau tatal lui au fost torturati.
            Pentruca stiam, si stii si tu, ca nu-mi putea raspunde cu o lista de torturati. Cu nici un exemplu macar.
            Comparatia cu hotii de buzunare si cu Messi se anihileaza de catre mine in aceeasi logica.
            Sper ca te-am convins.
            • -3 (7 voturi)    
              pentru Cristiann80 si adrian 88000 (Luni, 25 februarie 2013, 9:45)

              nellino [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Lasati impresia unui film sovietic din anii 60 in care era descrisa lupta dintre "bine" si "mai bine".
              Ca doi fani PDL ce va aflati (unul are vise erotice cu Udrea si altul are vise sado-maso cu Macovei) aduceti amandoi prejudicii Partidului Iubit turnandu-va laturile in cap in public.

              PS: baieti, cifrele 8 si 0 sunt masonice la voi in partid?
              • +2 (2 voturi)    
                pentru nellino (Luni, 25 februarie 2013, 15:42)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

                Tu ce vise ai ? Sau daca tot esti ghicitor de vise ( pentruca ne cunosti noua visele) m-ar interesa mai mult sa-mi spui la ce viseaza varanul.
                Hai ,ca sunt curios.
      • +10 (16 voturi)    
        o doamna adevarata! (Luni, 25 februarie 2013, 4:08)

        apoliticus [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Monica Macovei a fost cel mai bun ministru al justitiei, este cel mai bun europarlamentar si sper ca intr-o zi sa fie cel mai bun PRESEDINTE AL ROMANIEI.
        Toate jignirile si atacurile murdare sunt de prisos, faptele vorbesc de la sine. Ceea ce a construit Macovei se chinuie acum mogulii si infractorii cu putere in stat sa distruga.
        Succes doamna Macovei!
    • -18 (34 voturi)    
      Atacurilili grave.... (Duminică, 24 februarie 2013, 14:24)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Asupra statului si ale sediililior partidului portocaliu s-au intetit...
      O droaie de derbedei s-au adunat.....
      Restul e istorie...
      Succesuri pt 3%(fara a mai socoti si secuii...)
    • +46 (54 voturi)    
      Yeah, right... (Duminică, 24 februarie 2013, 16:36)

      Adrian.. [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Imi place de Monica Macovei, mi-ar dori sa castige.
      Dar cine dintre pedelisti o vor vota stiind ca daca iese ea s-a terminat cu joaca, libera intelegere si negocierea,,, Totul va trebui sa fie ca la carte...
      Repet, care dintre pedelisti sunt gata sa se puna singuri la jug?!

      Vasile Blaga o sa iasa presedinte PDL iar Reformistii isi vor face alt partid... PR. Partidul Reformei :)))

      Doamne ajuta!
      • -14 (18 voturi)    
        Monica reformistă?! (Duminică, 24 februarie 2013, 17:29)

        acropolis [utilizator] i-a raspuns lui Adrian..

        Monica reformistă?! Fostul procuror ceușist, cu origine socială ”sănătoasă”, decisă să facă carieră pe vremea comuniștilor, poate fi reformistă?! Dumnezeule, la vremuri noi, TOT NOI?! Chiar nu există în PDL altceva decât comuniști?! Măcar unul de după 90, n-au găsit?!
      • +6 (12 voturi)    
        Perfect de acord (Duminică, 24 februarie 2013, 20:21)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Adrian..

        Chiar ma gandeam ca nu are rost, stiu multi oameni foarte dezamagiti de PDL, ca si mine, dar care ne-am pastrat respectul pentru Monica Macovei si alti cativa. I-am votat si acum pentru ca USL-ul e mult, mult sub limita acceptabilului, dar am facut-o cu o scarba .... Si am zis ca e ultima data. Daca tot baga in fata pleve gen Blaga, Udrea, Videanu, sa se duca naibii tot pe mana USL. La urma urmei, si asa, tot acolo ajungem, doar ca mai taras. Mai bine sa ajungem mai repede jos, ca poate s-or trezi mai multi. Poate ar fi chiar mai bine daca ar reusi sa faca un partid nou, in care sa nu mai fie pleve ca cele mentionate.
    • +25 (29 voturi)    
      Excelent, intr-adevar! (Duminică, 24 februarie 2013, 17:24)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Intr-adevar excelenta alegere. Singura care poate aduce impreuna FC, NR, PDL si coagula dreapta. Totul e sa treaca de talibanii din PDL. SPer ca presa independenta (Andreea Pora, Tapalaga, Turturica) sa se trezeasca si sa sustina aceasta motinune. Este sansa PDL dar si a Romaniei..
      • -11 (15 voturi)    
        Excelent (Duminică, 24 februarie 2013, 22:22)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        intradevar,numai asa poate sa dispara din politica romaneasca PDL-ul,cu asa o candidatura s-au dus in neant,spor la disparitie!!!
    • -10 (12 voturi)    
      DACA MONICA MACOVEI... (Duminică, 24 februarie 2013, 17:30)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      ...este "Basescu in fusta", care din cei patru "reformisti" o sa-si asume "rolul" lui Elena Udrea in aceasta "comedie a erorilor": Voinescu-Cotoi, C. Preda, Baconschi sau Papahagi ?! Imi este imposibil sa-mi imaginez cu a cui fotografie va dori sa doarma sub perna "Basescu cu fusta"?! Sa avem putintica rabdare stimabililor si o sa aflam!
      • +3 (3 voturi)    
        Tu cu a cui fotografie.. (Luni, 25 februarie 2013, 11:11)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

        .. dormi sub perna? Cred ca e a lui Blaga: frumusel, loial, reformist...
        • -1 (1 vot)    
          N-AI GHICIT DIANORA... (Luni, 25 februarie 2013, 19:33)

          Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          ...dar mai ai dreptul la doua incercari! PDL-isti - oricum s-ar numi - nu au cum sa-si aroge statutul de reformisti! De peste opt ani "reformeaza" Romanie si-au reusit s-o puna pe butuci! E de un comic grotesc obsesia maladiva, care frizeaza patologicul, a diferitilor "lideri" PDL, ce isi disputa feroce dreptul de a se sui in seaua martoagei partidului, eludand faptul ca bietul "animal" e pe moarte! E numai bun de sacrificat si de exportat catre smecherii de "macelari" occidentali!
    • +8 (12 voturi)    
      Foarte bine (Duminică, 24 februarie 2013, 20:59)

      AlinL [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      E foarte bine ca si-a depus candidatura. Daca nu cistiga nu conteaza. Oamenii au nevoie sa vada altceva decit Blaga si Udrea. Sigur, mie mi-ar placea sa cistige.
    • +2 (2 voturi)    
      fără iluzii! (Luni, 25 februarie 2013, 9:47)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      nu i-a acceptat PDL-ul lista cu candidaţi incompatibili. or s-o agreeze pe ea, în persoană?!
      singura soluţie: să plece de acolo şi să organizeze un partid al oamenilor cinstiţi. deşi, având în vedere încrederea de care se bucură, prin sondaje,alde oprescu şi gigi becali... mai bine rămâne europarlamentar.
  • +109 (127 voturi)    
    Prima femeie Presedinte a Romaniei? (Duminică, 24 februarie 2013, 13:15)

    Nyk1 [utilizator]

    Cred ca MM poate fi aceasta.
    • -63 (77 voturi)    
      Doamne! Se poate... (Duminică, 24 februarie 2013, 13:30)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ... ceva mai rau decat Basescu - Presedinte al Romaniei? Ei bine, asta ar fi!
      • +42 (54 voturi)    
        ca asa te-a setat Gadea (Duminică, 24 februarie 2013, 15:56)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        nu ?
        Atatia ani de calomnie si repetare a unor clisee, pentru unii devin adevaruri bune de insusit.

        Hai convinge-ma acum ca ai un creier personal, fara sa folosesti cuvantul " basist" . Ia vezi poti ?
        • +32 (40 voturi)    
          nu poate (Duminică, 24 februarie 2013, 16:17)

          Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

          si nu insista, ca poate sufera un scurt circuit si pierdem o sursa de amuzament :)
          • +7 (9 voturi)    
            hi-hi-hi (Duminică, 24 februarie 2013, 21:57)

            rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Jagged Fel

            sursa de amuzament? credeam ca de hartie igienica
        • +28 (36 voturi)    
          aceeasi persoana! (Duminică, 24 februarie 2013, 16:37)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

          finutza, evoque, montesquieu, mazeta sunt aceeasi persoana! stil identic, abjectie identica! maskirovka! ca sa nu dezbatem tema ORICARUI articol baga comnetarii la care sa ne revoltam noi. NU-I BAGATI IN SEAMA!!! neatragand comentarii li se va reduce si solda (in ruble?).
          • +16 (22 voturi)    
            ! (Duminică, 24 februarie 2013, 17:17)

            melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

            Aveti dreptate! eu, deja cand vad aceste nume nu mai citesc continutul comentariilor; stiu deja ce spun.Dar, ma framanta o intrebare: cu cat isi vand sufletul oamenii astia?Merita?
            • -8 (16 voturi)    
              Nu te cred! (Duminică, 24 februarie 2013, 19:18)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

              Fiindca atunci cine imi da minusuri?
              • +5 (7 voturi)    
                pentru finutza (Luni, 25 februarie 2013, 0:15)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                De ce nu-l crezi ? E simpu, iti da minus fara sa-ti citeasca elucubratiile.
                Deja ti-ai facut un stil binecunoscut de a comenta. Nu mai merita sa fii citita pentru a lua minusuri.
                Le ei din start !
                • -2 (2 voturi)    
                  Ca sa dai minusuri... (Luni, 25 februarie 2013, 12:00)

                  finutza [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                  ... trebuie, mai intai, sa-l deschizi (pe minus fiind, este neafisat si nici nu poti suplimenta minusurile). Si iar nu cred ca nu este citit.
                  • +2 (2 voturi)    
                    Finuţo (Luni, 25 februarie 2013, 15:53)

                    adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                    Nu te ambitiona! Le iei din start cum ti-am mai spus.
                    • -2 (2 voturi)    
                      Nu poti vota... (Luni, 25 februarie 2013, 18:22)

                      finutza [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                      ... fara sa "deschizi" mesajul. Iar daca-l deschizi, mi-e greu sa cred ca nu-l si citesti. De fapt, in acest fel mi-am atins scopul, fiindca nu pe cei care-mi dau "+" vreau eu sa-i conving de ideile mele, ci pe ceilalti.

                      Asa ca... nu poti da "-" din start, cum spui tu...
                      • +1 (1 vot)    
                        Ai dreptate finuto (Luni, 25 februarie 2013, 20:12)

                        ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                        Iti citesc comentariile, dupa care iti dau minus. Pina azi am vazut ca detii recordul cu - 60. Te rog sa insisti. Poti mai putin.
                        • -1 (1 vot)    
                          Nici nu-ti dai seama cat... (Luni, 25 februarie 2013, 20:58)

                          finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

                          ... ma bucur ca sunt citita de cei "contra". Asa cum am mai spus, asta e si telul meu, fiindca pe cei care gandesc a mine... ce sa-i mai conving?
        • -7 (15 voturi)    
          N-am folosit niciodata adjectivul... (Duminică, 24 februarie 2013, 19:17)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

          ... asta, "basist". In primul rand, fiindca suna ca dracu'. In al doilea rand ca bietii de voi, sunteti indusi in erare, de multe ori fara sa va dati seama. In al treilea rand... nu va trece mult si va va parea rau de simpatia nemarginita pe care i-o aratati personajului subinteles.
          • 0 (0 voturi)    
            Asta da "idee" (Luni, 25 februarie 2013, 21:47)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Spui ca "bietii" de ei sunt indusi in eroare si le va parea rau de simpatia fata de Monica Macovei. Pai si unde este ideea? Argumentele? Despre ce vorbesti? De fapt, pentru cine vorbesti?!
      • +27 (37 voturi)    
        Ai vreun proces.. (Duminică, 24 februarie 2013, 16:44)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        .. conflict de interese, ceva, in familie? Asta ar explica ura fata de o justitie corecta si dna Macovei..
        • -6 (16 voturi)    
          Doar astea ti se par motive sa nu suporti pe cinev (Duminică, 24 februarie 2013, 19:21)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          E mai simplu decat credeai, totul este datorita diferentei ideologice si a felului in care purtarea doamnei este in totala discrepanta cu ce spune. Pe romaneste, minte de ingheata apele, este o oportunista, carierista, arivista, dornica de "prima pagina", etc, etc, etc...
          • +5 (7 voturi)    
            Ei lasa-ma!!! (Luni, 25 februarie 2013, 7:48)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Minte mai mult decat Ponta???
            Crezi ca poate fi posibil asa ceva???
            • -1 (3 voturi)    
              DA (Luni, 25 februarie 2013, 12:01)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

              Da-da-da...
              • +2 (4 voturi)    
                Ha-ha-ha! (Luni, 25 februarie 2013, 13:03)

                ticbis [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                Eram sigur!

                PS: Antena 3 dauneaza grav sanatatii mintale!
                • -1 (1 vot)    
                  si invers! (Marţi, 26 februarie 2013, 7:35)

                  apoliticus [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                  toti debilii falamanzi si fara scrupule s-au adunat in jurul lui Voiculescu cu limba scoasa. Antenele au devenit un fel de programe de comedie obscena
      • -1 (7 voturi)    
        finuto (Duminică, 24 februarie 2013, 19:16)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Ce ai scris aici sunt niste vorbe de puscariabil. Cea ce nu cred ca e si cazul tau.
        • +5 (9 voturi)    
          It all depends ... (Duminică, 24 februarie 2013, 23:35)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Daca finutza e doar un pseudonim ...

          In alta ordine de idei insa, mai ales persoanele oneste, dar fara prea mare capacitate intelectuala, desi de buna credinta, pot fi manipulate spre fanatism. Asa ca nu m-ar mira ca nu musai finutza, da' o gramada din sustinatorii USL/vajnicii luptatori impotriva dictaturii basesciene sa fie in fapt oameni OK, doar ca spalati pe creier de prea mult uitat la antene/RTV/realitatea.

          Argument auzit recent de la o persoana in aceasta situatie: nu se poate ca toate posturile TV sa zica impotriva lu Basescu si sa zica toate minciuni - "toate posturile TV" fiind antenele, RTV, realitatea si TVR. Bineinteles ca respectiva persoana n-are knowhow-ul necesar, nici interesul, de a verifica pe web actionariatul respectivelor "toate posturile TV", necum de a se informa si din alte surse decat de la TV.
    • +18 (24 voturi)    
      clar (Duminică, 24 februarie 2013, 14:14)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ..
    • +27 (39 voturi)    
      Cu siguranta DA (Duminică, 24 februarie 2013, 14:35)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Monica Macovei poate fi viitorul Presedinte al Romaniei. Primul presedinte femeie. Daca va candida are sanse foarte mari, insa nu cred ca o va face.
      PDL are nevoie de mana de fier a Monicai pentru a se reforma pana in anul 2016, asta daca nu vom avea anticipate pana atunci, lucru de altfel demn de luat in seama.monica Macovei , daca castiga sefia PDL trebuie sa ramana langa partid cel putin 4 ani. Pot candida cei din jurul ei fara probleme.
      • -3 (15 voturi)    
        Voi mă speriați! (Duminică, 24 februarie 2013, 17:37)

        acropolis [utilizator] i-a raspuns lui Trident

        Credeam că aici postează mai ales cei tineri, neinfectați de ceaușism... Văd însă că vă uitați tot în urmă, la ”oamenii noi”, creații ale regimului comunist de 40 de ani... ”Mâna de fier” era produs COMUNIST! Avem nevoie de puterea minții pusă în slujba respectului față de om, față de lege, fașă de principiile democratice, nu de autoritatea cuiva care să facă CE VREA! Nu puteți găsi asta la cei care l-au slujit pe Ceaușescu și regimul lui CU CREDINȚĂ!
        • +2 (8 voturi)    
          Te cred! (Duminică, 24 februarie 2013, 23:52)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui acropolis

          Si eu sunt, daca nu speriat, cel putin dezamagit, de noile generatii romanesti. Desi vina nu le-o pot atribui lor, ci sistemului educational pus la punct de alde Marga si Andronescu, care pune accentul pe trecerea elevilor prin scoala independent de actul educational in sine.

          Darwin a fost primul care a constatat ca daca un organ nu-l folosesti se atrofiaza. Pt. mine nu e nici o mirare ca regula asta se aplica inclusiv creierului - doar dezamagire ca fenomenul chiar se produce, si se produce la noi.
        • +5 (7 voturi)    
          Tineretea nu e o garantie in politica! (Duminică, 24 februarie 2013, 23:53)

          gazania [utilizator] i-a raspuns lui acropolis

          Vrei cateva ex? Banicioiu, R. Negoita, Sova, Tusa, Gorghiu, "secretara" lui Dragnea, Udrea, Ponta , Boureanu, mai sunt multi dar acum nu-mi aduc aminte. Cred ca tot ce conteaza e CARACTERUL , EDUCATIA . Djuvara e net superior multor tineri din pnl.
      • +1 (7 voturi)    
        Aici am io dubiii ... (Duminică, 24 februarie 2013, 23:49)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Trident

        Monica Macovei nu e mana de fier. Monica Macovei ar fi un bun ministru al justitiei, dar nu cred ca are stofa de lider. Are stofa de om care iese in fata, om care isi afirma opiniile, om cu principii, care nu se suceste dupa cum bate vantul. Dar asta nu e suficient pt. a fi un lider.

        A fi lider presupune cateva calitati esentiale: o buna capacitate de comunicare, viziune strategica si carisma asociata cu autoritate si respect, plus principialitate/caracter, printre altele. Dintre calitatile astea, Macovei eu cred ca exceleaza doar la capitolul principialitate/caracter, si are oarecare viziune asupra directiei in care trebuie sa mearga justitia, dar cam atat.

        (Acuma divaghez: asta-l face pe Basescu destul de bun de presedinte: e principial, are o viziune, inspira respect si stilul lui rezoneaza cu perceptia unei bune parti a populatiei RO. Si asta-l face si atacabil: pe fondul crizei economice, e usor sa-i intorci pe romanii mai in varsta, care au trait ani buni sub un regim autoritar, veme in care au invatat ca principialitatea se cam bate cap in cap cu supravietuirea, , si pe cei foarte tineri, care nu mai au modele autentice de urmat, impotriva cuiva care inspira autoritate si are niste principii de la care nu se abate, mai ales in conditiile in care nu exista o cultura politica la nivelul masei populatiei care sa faca relevanta viziunea, iar capacitatea de comunicare a lu' Basescu e cel putin sub-optima.)

        Totusi, sunt de acord ca daca cele trei variante sunt Udrea, Blaga si Macovei, Macovei este cea mai buna alegere.
        • +3 (5 voturi)    
          DA, mai lipseste ceva... (Luni, 25 februarie 2013, 7:59)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          Am spus ca intr-adevar reformistii arata altfel decat ceilalti, dar oare este suficient?

          Vor accepta si sustine PDListii ceea ce doresc reformistii?

          MM da speranta, are priza la public,este nevoie de continuarea reformei in justitie Voinescu are experienta internationala si in acelasi timp este un comunicator bun, a facut un cuplu invingibil cu MM la penultimele alegeri, CP este un consecvent, un om al actiunilor pe termen lung, in detaliu programate, Papahagi un om al filozofiei, al cartilor, Baconski un om de caracter, dar mai lipseste ceva...

          Cum se vor orienta? Cum vor actiona?
          Ro continua sa fie in criza! Cred ca le lipseste un economist, un om pragmatic, orientat spre actiune!

          Asta imi pare ca le lipseste reformistilor!

          Basescu a fost cel care a indemnat mereu la actiune si a actionat - Bine sau Rau, dar a actionat si asta a deranjat cel mai tare USL! Cand o piesa a lipsit, a gasit-o si a plasat-o unde trebuia! Daca a fost nevoie de compromis, l-a facut, dar a stiut pana unde sa mearga cu el...
    • -4 (6 voturi)    
      @prima femeie .... (Duminică, 24 februarie 2013, 23:15)

      ro-lari [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      tignita! Va avea 0.1% !!
    • +2 (4 voturi)    
      Cre' ca ... (Duminică, 24 februarie 2013, 23:29)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ... la ce amenintare ar constitui la adresa establishment-ului mafiot din RO, s-ar lasa cu un asasinat politic. Macar atunci am sti pe ce lume traim.
  • -15 (53 voturi)    
    Macovei (Duminică, 24 februarie 2013, 13:18)

    sfinxuldinbucegi [utilizator]

    De-as fi membru al PDL, as vota Monica Macovei. Dar nu sunt si nu voi fi membru PDL si chiar n-am votat vreodata partidele provenite din fsn, fie pdsr, fie pd. Dar etica Macovei nu e dorita nici in PDL, nici in alte partide. Si politica pragmatica nu are succes cu idealisti. Dar eu sunt idealist si de aceea n-am mai votat la alegeri si nici nu cred ca voi mai vota curand. Toate partidele sunt comuniste, au distrus, furat, au ingropat speranta, n-au construit nimic, au risipit tot ce era de risipit.
    • +29 (35 voturi)    
      Gresit! (Duminică, 24 februarie 2013, 14:12)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui sfinxuldinbucegi

      Votul este singura putere pe care o ai sa schimbi ceva. Nu e mult, dar e tot ce ai.

      Pana una alta, acest PD venit din FSN a facut cel mai mult pentru justitia din Romania. A fost singurul partid care a facut ceva in directia corecta in justitie. Iata initiativele in justitie ale liberalilor, care, nu-i asa, nu vin din FSN: statututl parlamentarilor, propunerile pentru DNA si parchet...

      Asa ca daca tu si multi altii n-ati fi stat acasa ci ati fi votat tinand cont de ce am zis mai sus, acum hotia ar fi fost mai mica. Nu zero, nu mica, dar mai mica.

      Dar nevotand, va lasati condusi de tata Maria care voteaza cu cine-i da o punga de zahar.

      Nu ai dreptul sa te plangi si sa te revolti pe hotia guvernantilor atata timp cat nu ai votat.
      • +6 (8 voturi)    
        Eu am votat mereu (Duminică, 24 februarie 2013, 20:37)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        Dar era cat pe ce sa nu mai votez ultima data, sau sa dau vot nul. Pur si simplu, nu am putut sa nu ma duc, si sa ma simt vinovata pentru majoritatea imensa pe care stiam ca o va avea USL. M-am dus ca sa imi fac datoria fata de ideea de mentinere a unui echilibru. Insa vreau sa remarc ca votul nu e singurul lucru care poate fi facut, chiar e minimul, de asta reusesc sa faca politicienii toate porcariile, pentru ca pentru majoritatea oamenilor isi exercita drepturile de cetateni doar o data la 4 ani. Priviti la protestele din Bulgaria, de pilda. Nu numai. Sunt exemple, cel putin din Bucuresti, de initiative civice. Nu doar ONG-uri, ci si grupuri de cetateni care au reusit sa formeze un punct de vedere comun si sa aiba mici reusite in fata autoritatilor (cautati Callatis Drumul Taberei, de pilda, au reusit sa determine primarul sa le faca un parc dupa planul lor si altele). Nu e vorba de mari reusite, pentru ca sunt rare initiativele, daca mai multi cetateni s-ar implica, s-ar putea schimba mai multe lucruri - grupurile respective sunt o dovada perseverenta in reclamarea unor drepturi are rezultate. In plus, politcienii din toate partidele au inceput sa se adreseze mai ales celor care asteapta punga - oare chiar putem sa-i condamnam pe cei care nu reactioneaza acestui tip de discurs ? Unii nu voteaza pentru ca nimeni nu le cere asta - o cer de la altii, si dau un kil de ceva pentru votul respectiv.
        • 0 (2 voturi)    
          este mereu o confuzie! (Luni, 25 februarie 2013, 8:07)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          Stimata Doamna,

          mereu se face confuzia intre alesul local si alesii nationali care ar trebui sa fie parlamentarii.

          Exista diferente de roluri si sper ca incet in incet aceste diferente sa fie clar explicate publicului larg.

          Nu vad de ce un primar trebuie sa fie figura politica - trebuie sa fie o persoana care pe plan local este cunoascuta, apreciata, cu carisma, capacitate de organizare, viziune si cu mintea mereu deschisa.

          Alesul national insa trebuie sa fie un om politic pentru ca trebuie sa se agregeze un interes national pe care sa il sustina prin legi si atat! Adica viziunea comuna nu poate sa o aiba gheorghita si cu vasilica daca nu au aceeasi ideologie, viziune si program! De aceea este nevoie de un partid politic - vezi si modul in care se construieste un partid politic!

          Mereu se gasesc suflete sensibile sa planga pe altarul alesului local - HAI SA CONSTRIM INTERESUL NATIONAL _ ARDE!!!!

          Nu degeaba a iesit seful SRI sa ne vorbeasca despre pericole! Este asa de greu?
    • +23 (29 voturi)    
      cu parere de rau..... (Duminică, 24 februarie 2013, 14:24)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui sfinxuldinbucegi

      .....va spun ca sunteti exact omul cel mai iubit de catre politicienii pe care, pe buna dreptate ii blamati, adica omul platitor docil de taxe, suprataxe si megataxe dar apatic si care nu face nimic pentru a iesi de sub jug, nici macar votand.
      La acest tip de om viseaza toti politicienii si se straduiesc din rasputeri pentru a'l crea.
      Daca pentru dvs nu faceti nimic, macar pentru copii sau nepotii dvs incercati sa faceti ceva, lasandu-le o lume mai buna.
      In ceea ce o priveste pe doamna Macovei si grupul reformist din PDL, sunt de acord cu dvs si daca nu isi vor forma un partid propriu, in care sa nu aiba loc escrocii, nu vor avea nicio sansa in acest sistem politic pervers.
    • +3 (7 voturi)    
      Frumos din partea ta, (Duminică, 24 februarie 2013, 17:43)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui sfinxuldinbucegi

      ca recunosti etica acestei Doamne ! Dar exista un punct unde nu pot fi de acord cu tine, spui ca esti idealist,si nu poti vota cu nici un partid. Dar te rog ,fii cinstit cu tine, daca nu votez, nu am nici dreptul de a critica nici o parte a esechierului.
    • +2 (4 voturi)    
      Ce zici matale ... (Duminică, 24 februarie 2013, 23:57)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui sfinxuldinbucegi

      ... se traduce in sustinere prin pasivitate a celor ce ne-au furat tara.

      Da, de acord, cateodata n-ai de ales decat intre doua rele. Dar sa nu alegi de loc inseamna sa te duci ca mielul la taiere. Ori tu esti om, inzestrat cu judecata si liber arbitru, nu miel.

      Eticheta auto-aplicata de idealist mie mi se pare incorecta. Un idealist e cineva care crede in idealurile sale, si care face ceva pt. a le vedea realizate. DIn ce zici matale, nu faci nimic in directia asta. Mie asta mi se pare mai degraba potrivit etichetei de lenes, dezamagit, blazat, orice doar idealist nu.
  • +95 (113 voturi)    
    succes Monica! eu votez DNA! (Duminică, 24 februarie 2013, 13:20)

    ovidiu35 [utilizator]

    Monica a schimbat Romania!
    • -11 (19 voturi)    
      Pai daca Romania e schimbata... (Duminică, 24 februarie 2013, 13:32)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      ... deja de Monica Macovei (in bine, cred, nu?), de ce s-ar mai schimba?
      • +5 (7 voturi)    
        Sa-ti explic (Luni, 25 februarie 2013, 7:59)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Macovei a pus bazele primei justitii corecte si independente din ultimii 23 de ani, fapt recunoscut de toate cancelariile occidentale din UE si USA.

        Astia ai tai, in frunte cu Ponta, Antonescu si Voiculescu, vor acum sa distruga acest progres incontestabil.

        Deci Macovei nu trebuie sa schimbe nimic, ci doar sa lucreze si sa se lupte pentru continuarea reformelor in justitie pe aceeasi linie pe care a inceput-o!

        Ai inteles?
        • -1 (1 vot)    
          Printre schimbarile la care te referi... (Luni, 25 februarie 2013, 12:05)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          ... este si ignorarea CSM-ului la propunerea sefilor Parchetului General si al DNA? Fiindca acum, iata, nu se mai doreste aceasta "schimbare", chiar de catre simpatizantul sau nr. 1 (sa-l mai numesc?).
          • +1 (1 vot)    
            NU!!! (Luni, 25 februarie 2013, 13:15)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Este dorinta USL, a colonelului Dogaru, a penalililor Voiculescu si Nastase, a plagiatorului Ponta, a ta in mod expres si a tuturor puscariabililor din parlament si guvern, ca sa desfiinteze CSM, ANI si DNA!!!

            Dorinta voastra este sa va aparati hotii cu orice pret!
            Iti doresc companie placuta alaturi de cei mai mari borfasi ai Romaniei din ultimii 23 de ani!

            Ha-ha-ha! Mi-e mila de tine, sa ajungi sa te amesteci cu astia, cand ei o duc bine si au bani in timp ce tu o duci prost si mori de foame, este intr-adevar un caz patologic de prostie crasa!
            Scuza-ma, dar asta este realitatea!

            PS: vezi ca diseara o sa-ti mai serveasca aia de la A3 o portie de vita de Kobe; adica tu te uiti si aia chiar o mananca!
            Mor de ras; ha-ha-ha!!!
            • -1 (3 voturi)    
              Ma induioseaza grija ta... (Luni, 25 februarie 2013, 14:28)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

              ... dar nu ma regasesc in ceea ce scrii. Eu am o singura problema. Cum nu depind deloc de stat, de bugetul acestuia, dar cum imaginea mea de locuitoare a acestui stat, atat in Romania cat si in afara ei imi este grav afectata de ceea ce se intampla de cand d-l Basescu incearca sa cosmetizeze, crede-ma, m-am saturat si... gandesc si procedez in consecinta. Adica, am sa critic fara rezerve regimul instaurat de actualul presedinte. Dupa aceea, daca raul se va transfera in ograda altcuiva, nu-i nimic, cu toate tunurile pe noul "inamic public"!
              • +1 (1 vot)    
                Da, (Luni, 25 februarie 2013, 18:56)

                ticbis [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                Ma indoiesc ca tu ai doar o singura problema!

                Cred ca ai mai multe si din pacate nu le-ai tratat la timp!

                Ai grija, problemele tale de sanatate se pot croniciza!!!
                • 0 (2 voturi)    
                  As putea spune ca am doua... (Luni, 25 februarie 2013, 19:22)

                  finutza [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                  ... probleme, dar cea de-a doua (alaturi de cea explicata mai sus), adica impresiile unora dintre cei care posteaza p-aici raspunzandu-mi pe un ton nu prea prietenos... nu ar trebui sa ma prea preocupe. Asa ca, am tot una...
            • 0 (0 voturi)    
              pentru tibis (Luni, 25 februarie 2013, 15:58)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

              Dar daca " finutza" este de fapt Adrian Nastase ? Ca are si asta laptop, posteaza mereu pe blog ( oare numai pe blog?) si are timp liber berechet !
  • +27 (33 voturi)    
    Atacurile USL-istilor au inceput... (Duminică, 24 februarie 2013, 13:25)

    anar1975 [utilizator]

    ... pe net, imediat dupa ce dna Macovei si-a anuntat candidatura la sefia PDL. Bineinteles, cu aceeasi "sceneta", tip "Castravetele" (cu Florin Piersic), ca a fost procuror pe timpul lui Ceausescu etc.etc.... Deci, pe timpul comunistilor, dupa parerea geniilor "usl-amiste",nu trebuia sa existe nici procurori, nici medici, nici profesori, sa fie acelasi haos ca acum, nu????
    Eu ii doresc dnei Macovei (nu "din tot sufletul", ci "din toata mintea") mult succes in castigarea presedintiei partidului!!
    • -4 (6 voturi)    
      da! tremur de frica (Duminică, 24 februarie 2013, 23:25)

      ro-lari [utilizator] i-a raspuns lui anar1975

      si vreau sa o anihilez de la prima iesire!
      Drum bun, pe centura politicii!
  • -44 (60 voturi)    
    hehe (Duminică, 24 februarie 2013, 13:26)

    Mazeta [utilizator]

    Monica Macovei este „membră fondatoare si de onoare a asociatiei homosexualilor, lesbienelor, trisexualilor si transexualilor”. Are, așadar, un bazin electoral nu știu dacă larg, dar în orice caz colorat, variat și vesel. Mult succes!
    • -17 (23 voturi)    
      Post Scriptum (Duminică, 24 februarie 2013, 14:34)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Să ne înțelegem: n-am nimic cu trisexualii. Fiecare face ce poftește cu ce are în pantaloni P.P.S. btw, ce naiba este un trisexual?
    • +27 (33 voturi)    
      nooo (Duminică, 24 februarie 2013, 14:41)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      apoi nici nu avea cineva dubii vis-a-vis de prostia ta...
    • +20 (28 voturi)    
      ? (Duminică, 24 februarie 2013, 14:55)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      poate acel bazin electoral sunt mai cinstiti si corecti decat coruptii usl
    • +8 (16 voturi)    
      ......... (Duminică, 24 februarie 2013, 15:01)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      st.....
    • +20 (26 voturi)    
      :))) (Duminică, 24 februarie 2013, 16:38)

      Adrian.. [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai Mazeta, de cate ori vad ca scrii ceva ma tot intreb... De unde le scoate si asta?
      Cred ca tu daca ai vrea sa devii basist deja ar fi prea tarziu... Ai lua voturi negative orice ai scrie... :)))
      Esti pe val.
  • -34 (50 voturi)    
    Oh da!!!!! (Duminică, 24 februarie 2013, 13:30)

    miguelito [utilizator]

    De cind astept momentul asta, sa vad cum PDL-istii ii vor da peste bot unei madame care n-a facut decit deservicii Romaniei.
    • +18 (24 voturi)    
      ............. (Duminică, 24 februarie 2013, 15:04)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      en lfrancaise....le crietien..!!!
      • -4 (6 voturi)    
        Cita inteligenta... (Duminică, 24 februarie 2013, 17:38)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui paganini

        nici asta nu ti-a iesit :))
  • +62 (74 voturi)    
    Prima femeie presedinte (Duminică, 24 februarie 2013, 13:34)

    Roger [utilizator]

    Daca ati castiga sefia PDL-ului, orice persoana trebuie sa fie complet rauvoitoare sau innapoiata ca intre Monica Macovei si Crin sa il alegi pe ultimul.
    Insa e un "daca" destul de mare in fata, in care reprezentantii celor de la (PDL) trebuie sa creada pentru ca Dvs. sa deveniti prima femeie presedinte al Romaniei. Va sustin!
    • +17 (27 voturi)    
      Daca patronii vor un stat puternic, (Duminică, 24 februarie 2013, 14:59)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Roger

      care sa mearga ceas vor alege la conducere un profesionist, adica pe Macovei.

      Dar n-as baga mana-n foc ca romanii vor un stat puternic mai ales ca Basescu le-a readus aminte de cei 50 de ani de comunism cand statul era stapanul absolut. Iar pentru un stat slab unde romanii fac ce vor un neica nimeni precum Crin e candidatul ideal.
      • +3 (5 voturi)    
        Stat puternic? (Duminică, 24 februarie 2013, 17:43)

        acropolis [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Statul de care vorbești este o DICTATURĂ! Eu credeam că vrem un stat puternic prin SISTEM, nu printr-o persoană! Persoana din față Statului puternic trebuie să-l reprezinte și să-l slujească, nu ea să dea putere Statului! Așa se întâmplă în marile democrații Europene sau de aiurea! Iar aștepți de la O PERSOANĂ salvarea?!
  • +57 (63 voturi)    
    Cred că (Duminică, 24 februarie 2013, 13:53)

    Cocosulgarlic [utilizator]

    încă sunt prea multe persoane în PDL care nu își doresc să fie reformate. Sau ar dori să fie reformate așa cum s-au „reformat” cândva din F.S.N.:)
    Cu toate astea, îi urez mult succes Monicăi Macovei.
  • +41 (51 voturi)    
    BRAVO (Duminică, 24 februarie 2013, 13:55)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Cea mai perfecta alegere, sper sa si ajunga la conducere
  • +49 (57 voturi)    
    congres pdl (Duminică, 24 februarie 2013, 14:02)

    chiaburul [utilizator]

    Bune ideile reformistilor. Succes d-nei monica macovei. D-na are curaj, n-are ce pierde, succes!!!
  • +27 (31 voturi)    
    In sfarsit! (Duminică, 24 februarie 2013, 14:10)

    Sani [utilizator]

    Doamna Macovei, sa fie intr-un ceas bun.

    Sa vezi acum jalnicii de la antene ce vor mai scoate din grotele lui Felix.

    Mai jos un rezumat pentru cei care nu vor sa-si strice zilele dar vor sa afle ce zic "antenarii"

    Axiome:
    1. exista comunistul bun si securistul bun
    Comunistul bun: Iliescu
    Copiii de comunisti buni: Nastase, Geoana
    Securistul bun: Voiculescu
    Alti comunisti, copii de securisti buni, etc...: toti ceilalti care sunt prieteni a celor doi mai sus pomeniti.

    2. exista comunistul rau si securistul rau
    Comunistul rau: toti cei care au trait si au lucrat in comunism si nu sunt proieteni cu cei ..."care trebuie"
    Securistul rau: idem ca mai sus

    Macovei face parte din 2.
    Rezulta Macovei = procuror comunist feroce!

    Bun asta a fost rezumatul.
    Astea fiind spuse, Antenele se pot stinge.

    Noapte Buna Antene!
  • +10 (32 voturi)    
    perfect! (Duminică, 24 februarie 2013, 14:12)

    laurentiucat [utilizator]

    o sa piarda alegerile in favorea lui blaga sau a elenei udrea si atunci chiar ca pdl nu o sa mai conteze...
    "intelectualii" fanatici vor pleca spre neamtu sau mru iar in urma o sa ramana pleava care si asa a condus pdl in fapt.
    • +20 (22 voturi)    
      daca nu reusesc sa il reformeze (Duminică, 24 februarie 2013, 14:43)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      nu au de ce mai sta intr-un astfel de partid
    • +22 (26 voturi)    
      cred ca deja intelegerea este facuta... (Duminică, 24 februarie 2013, 15:26)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Basescu nu degeaba a aruncat-o pe Elena Udrea la inaintare... Altfel nu se miscau muntii si era tot Blaga mare sef de trib...

      Nu va fi o intrecere usoara - mai ales ca intreaga comisie este formata din simpatizanti Blaga, dar poate, poate ceva se mai misca prin PDL - aici va fi trecere prin turnesol - cine este impotriva lui MM inseamna ca are pete - deh,,,,
  • -25 (39 voturi)    
    "reforma" e o lozinca... (Duminică, 24 februarie 2013, 14:15)

    demaGOGU [utilizator]

    atata timp cat ignora problemele de fond ale societatii:

    subdezvoltarea/lipsa cronica de joburi si inegalitatea/polarizarea sociala
    • +17 (21 voturi)    
      da da da (Duminică, 24 februarie 2013, 14:44)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      vorbesti de POnta? dottore?
    • +20 (22 voturi)    
      ? (Duminică, 24 februarie 2013, 14:56)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      nu cred ca acele probleme enumerate de tine, le poate rezolva coruptii din usl
    • +13 (17 voturi)    
      Lozinca, crucea de boltă (Duminică, 24 februarie 2013, 15:21)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      a propagandei PCR !
      ”Să dăm țării cât mai mult cărbune !”
      ”Să realizăm mărețele idealuri ale comunismului !”
      Pentru cine nu a aflat încă, unul dintre mărețele idealuri era acela ca fiecare individ să se ducă la supermarchet și să primească orice ar fi dorit mușchiul lui (dar doar o singură dată pe lună) iar la muncă să se ducă doar atunci când vrea mușchiul lui.
      Prietenul nostru, @demaGOGU, ne-a dezvăluit că nu trebuie să ne facem iluzii: și lozincile celorlalți au aceeași valoare...
      Păi e adevărat, e ca în povestea rusească Petrică și Lupul...
    • +22 (24 voturi)    
      Sa le mai dam cateva zeci de miliarde de euro (Duminică, 24 februarie 2013, 16:06)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Lui Culita, Voiculescu, Nastase, Niculae, Patriciu...
      Sa scape tara de polarizare sociala si sa faca joburi la fieare colt de strada!

      "Reforma" nu e o lozinca, este necesara aducerea pe acelasi plan de competitivitate a tuturor actorilor economici, aceleasi legi, acelasi mod de aplicare pentru toti.
      Cat timp jucam dupa reguli diferite, in care unii sunt mai egali si fac reguli care se aplica doar unora, nu o sa faca nimeni nici investitii nici locuri de munca.
      Nu sustin egalitatea socialista dar sunt pentru egalitatea de sanse.
      • +7 (9 voturi)    
        Ai pus punctul pe i ! (Duminică, 24 februarie 2013, 17:58)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        Egalitatea sociala (sau socialista ) nu este acelas lucru cu EGALITATE DE SANSE!
    • +3 (3 voturi)    
      pai.... (Luni, 25 februarie 2013, 2:11)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      militezi pentru egalitatea sociala? cat despre polarizarea sociala sa inteleg ca esti pentru aceeasi orientare politica a societatii...? Patrunzi in vreun fel sensul cuvintelor?
  • +29 (33 voturi)    
    Monica este viitorul presedinte al PDL (Duminică, 24 februarie 2013, 14:17)

    Trident [utilizator]

    Ieri spuneam ca nici Blaga si nici Udrea nu vor fi viitorii lideri ai PDL. Mai spuneam ca Udrea stie asta si Blaga nu. Monica Macovei va fi, meritat, viitorul lider al PDL impreuna cu cei de langa ea.
    Ieri mi-am luat minusuri. Ma inteb. De la cine? De la sustinatori USL sau de la sustinatorii celorlalti doi competitori?
    • +2 (2 voturi)    
      pentru Trident (Luni, 25 februarie 2013, 10:02)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      Ai un plus de la mine. Pentruca ai exprimat un ideal: Monica Macovei- Presedinte P.D.L.
      Din pacate cred ca realitatea va fi alta.
      Va iesi Blaga, pentruca pdl-istii sunt cam inhibati, speriati si derutati.
      Singura varianta ca idealul tau sa se realizeze ar fi ca Elena Udrea sa -si retraga candidatura in timpul Congresului si sa-si indemna sustinatorii sa voteze cu Monica Macovei.
      Dar o va face ?
  • +24 (28 voturi)    
    23 de ani de asteptare (Duminică, 24 februarie 2013, 14:26)

    ionutz1976 [utilizator]

    aceasta candidatura este un semnal pt cei care nu mai au incredere in politicieni si in corupti....cu un USL asa de puternic , PDL-UL nu va avea sansa decit daca se reformeaza..stilul prost si incorect pe care il au partidele noastre de a selecta oamenii de calitate ,ne-a facut sa avem un parlament cum il vedem...este nevoie de o noua forta,de o noua miscare si un nou stil de a face politica...acesti oameni din jurul doamnei MACOVEI,tr sa continue chiar daca pierd alegerile in partid,sa creeze asa mult asteptata forza de dreapta,autentica si cinstita....vocea lor tr sa se auda in toate pietele ROMANIEI,sa demaste toate abuzurile pe care le fac FSN-stii de 23 de ani..acum tara este a lor si se bat pe imparteala in timp ce noi abia mai putem respira.....SUCCES DOAMNA MACOVEI....oamenii cinstiti vor fi alaturi de dumneavoastra....cu DUMNEZEU inainte..
  • +26 (30 voturi)    
    Aveti toata sustinerea noastra! (Duminică, 24 februarie 2013, 14:29)

    NicolaeMihai1 [anonim]

    In sfarsit! Va dorim mult succes si suntem alaturi de Dumneavoastra, stimata Doamna. Asteptam de atata timp acest pas. Va doresc sa fiti ferma, clara si sa convingeti! Asa veti putea aduna langa Dumneavoastra pe toti Romanii care-si doresc un viitor normal intr-o Romanie demna, nu saraca, umilita, furata. Si sunt destui, orice ne-ar prezenta tembeliziunile. Doamne ajuta!
  • +28 (32 voturi)    
    Era si timpul ! (Duminică, 24 februarie 2013, 14:37)

    manusha [utilizator]

    Mult succes Monica Macovei ! Esti speranta noastra !
  • +28 (32 voturi)    
    candidatul perfect (Duminică, 24 februarie 2013, 14:40)

    be_happy [utilizator]

    Mult succes doamna Monica Macovei!
  • -10 (22 voturi)    
    Credibilitate (Duminică, 24 februarie 2013, 14:50)

    Radu_Gabriel [utilizator]

    Problema Monicai Macovei si a echipei sale in mod cert nu este credibilitatea ci lipsa unor viziuni coerente despre intreaga viata sociala si economica a Romaniei. Nu neaga nimeni ca d-na Macovei este o luptatoare impotriva coruptiei insa in afara de acest deziderat nu a prezentat nimic altceva de-a lungul timpului. Iar domnul Papahagi, cel care a catalogat votantii in doua categorii, respectiv "borfasii care au votat la referendum" si "restul" trebuie sa se gandeasca bine daca prezenta domniei sale in echipa d-nei Macovei face bine PDL-ului si Dreptei romanesti. Romania are nevoie de o Dreapta credibila, nu de o Dreapta extremista.
    • +8 (10 voturi)    
      Problema. (Duminică, 24 februarie 2013, 19:42)

      arminius1 [utilizator] i-a raspuns lui Radu_Gabriel

      Problema in Romania este tocmai coruptia.Eliminarea ei este viziunea.Ulterior,cu oameni competenti in locurile potrivite vor exista si adevarate solutii pt orice problema.
  • -16 (20 voturi)    
    Sa reformam, ce? (Duminică, 24 februarie 2013, 14:58)

    evoque [utilizator]

    Sa reformam, dar sa nu schimbam nimic. Zilele acestea avem sa vedem intreaga prostie etapata de liderii de paie ai pdl. O mana de oamenii care au adus un prejudiciu enorm imaginii pdl, nu ca ailalti nu ar fi facut la fel, se numesc reformisti si vor sa reformeze ce? Debarcarea lui blaga, asta este reforma lui macovei, insa uita madam ca o mare pata pe partid au lasat si cei din grupul ei de reformisti.
    Un lucru este cert pdl nu se regaseste si are lideri de paie, fara basescu sunt niste nulitati.
    Daca tinerii din partid nu vor lua initiativa atat de proorocita explozie usl se va intampla in fapt in pdl. In acest moment toata constructia pdl risca sa devina un morman de moloz.
    • +3 (7 voturi)    
      evoque (Duminică, 24 februarie 2013, 19:27)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cu cita ardoare combati. Chiar iti pasa de PDL. Sau cea ce ai scris e doar pentru naivii pe care atit de usor i-ati prostit pina azi.
      • -3 (7 voturi)    
        chiar (Duminică, 24 februarie 2013, 21:03)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ty

        este atat de greu de inteles ca pluripartidismul poate exista doar prin partide puternice? In tara asta nu se poate depasi motto-ul cu capra vecinului? Sau au inceput si cei din pdl sa creada precum apropiatii lui nastase in partidul unic. Daca usl are in acest moment majoritate este numai si numai din vina pdl, trebuie sa va intre in minte faptul ca poporul nu a votat usl de dragul usl, poporul a votat usl din ura fata de basescu si pdl. La fel a fost si atunci cand pdl a ajuns la putere, a ajuns din ura fata de psd si nastase.
        • +4 (4 voturi)    
          Gresit! (Luni, 25 februarie 2013, 8:34)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          1. Indiferent cata ura poate avea cineva pe Basescu, daca pune stampila pe alde Becali sau Voiculescu inseamna ca n-are toate tiglele pe casa!

          2. Ura impotriva lui Basescu nu exista decat la A3. Daca aceasta ar fi fost reala, atunci la referendum 99% dintre alegatori ar fi votat pentru demitere!

          3. Chiar daca la alegerile din 2004 electoratul de dreapta a sanctionat PSD-ul si pe Nastase, n-a facut-o cu ura si nici n-a pus stampila pe toti borfasii semianalfabeti sau securisti notorii.
          Dealtfel, atunci PDL n-a luat decat vreo 30% iar Basescu a castigat cu doar 51%! In niciun caz nu se compara cu cei 80% ai USL-ului!

          4. Realitatea este ca aceste personaje isi bazeaza carierele politice doar pe prostia si incultura patologica a 80% din poporul roman.
          In orice tara civilizata, asemenea personaje n-ar obtine in alegeri nici macar 1% din voturi, chiar daca ar candida de 100 de ori si indiferent de nemultumirile cetatenilor la adresa unui partid sau altul sau de "ura" fata de un politician sau altul. Si niciun partid politic nu si-ar permite sa includa pe liste asemenea petarde!

          Ti-am mai dat odata sfatul asta, incearca sa gandesti cu propriul tau cap, lasa antenele!
    • +6 (10 voturi)    
      tu esti irecuperabil (Duminică, 24 februarie 2013, 19:32)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      reforma ta este doar prin formatare...
      • -5 (9 voturi)    
        amuzant (Duminică, 24 februarie 2013, 21:06)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        este sa vezi un procuror comunist care vrea sa reformeze un partid de dreapta. In modrogan chiar este nevoie de formatare.
        Prin urmare inca nu ati invatat ca replicile acestea tampite va pun acum intr-o minoritate hilara.
        • +6 (8 voturi)    
          lool (Luni, 25 februarie 2013, 0:03)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          zici comunist, dar nu te uiti la marele procuror ponta care plange dupa taticul puscarias.
        • +5 (5 voturi)    
          Dar (Luni, 25 februarie 2013, 8:36)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          De procurorul Ponta, dupa unii chiar "doctor", nu ne spui nmic?
        • +4 (4 voturi)    
          pentru evoque (Luni, 25 februarie 2013, 10:14)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Plec de la premiza ca esti un om inteligent. Din acest motiv te rog sa-mi explici ce intelegi prin sintagma "procuror comunist " cand te referi la Monica Macovei.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu cred (Luni, 25 februarie 2013, 11:18)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            ca o sa-ti raspunda vreodata!
            Pentru ca asta ar insemna sa-si dea cu parerea si despre Norica Nicolai.

            Acuma, deoarece ambele personaje au activat din plin in perioada justitiei comuniste, nu pot fi despartite decat de realizarile profesionale din ultimii 23 de ani, de cand zicem noi ca Romania e "libera"!

            Si, in timp ce Monica Macovei a devenit un "guru" al democratiei recunoscuta in toata lumea civilizata a Europei, datorita careia tara asta a reusit sa indeplineasca normele democratice pentru integrare in NATO si UE, Norica Nicolai inca se mai zbate in mocirla post-comunista a meschinariilor politice nedemocratice si a nostalgilor totalitarismului de tip comunist in justitie!
        • 0 (0 voturi)    
          Distractie mare! (Luni, 25 februarie 2013, 19:12)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Cel mai tare ma amuz atunci cand evoque baga textele astea: "amuzant", "procuror comunist", "pluripartidism", "ura fata de basescu", "tinerii reformistii din usl", "poporul si gloata majoritara", "vita de kobe a lui mru", "salariile si pensiile poporului, adica a gloatei", etc.

          Bai, ma stric de ras!
          Cat de ..... poti sa fii ca sa-mi ridici mie, ticbis, la fileu toate subiectele astea!!!! Asta se crede la A3, unde nu-i pune nimeni intelectul la indoiala!!!!

          Mare e gradina domnului!!!


          Ha-ha-ha!!!
  • +33 (37 voturi)    
    o mutare foarte corecta (Duminică, 24 februarie 2013, 14:59)

    edif [utilizator]

    mult succes! PDL si opozitia are o sansa reala cu Macovei. Macovei e o persoana onesta si cu mult curaj, un model pentru multi asa zisi barbati.
  • +35 (39 voturi)    
    ...Bravo D-a Macovei ! (Duminică, 24 februarie 2013, 15:05)

    ALTAN [utilizator]

    ...suntem alaturi ...va sustinem...
  • +35 (37 voturi)    
    Bravo Monica (Duminică, 24 februarie 2013, 15:07)

    Nichi [utilizator]

    Asteptam asta. MULT SUCCES.
  • -23 (27 voturi)    
    creatura nociva (Duminică, 24 februarie 2013, 15:13)

    TzopailaTzop [anonim]

    Sper ca aceasta creatura nociva, ce a facut numai rau, mancand rahat cu polonicul la Inalta Curte sa distruga si pseudo partidul democrat !
    • +18 (24 voturi)    
      nocivii sunt hotii (Duminică, 24 februarie 2013, 16:56)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui TzopailaTzop

      poate te afli printre ei , numai infractorii nu apreciaza prestatia Monicai Macovei ! Asa ca , noi cei curati o dorim ,iar voi ,hotii ,la zdup ca acolo va e locul!
      • -1 (5 voturi)    
        Nocivi sunt si cinstitii (Duminică, 24 februarie 2013, 17:43)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

        cand duc cinstea la extrem.
        • +2 (2 voturi)    
          pentru Constantin (Luni, 25 februarie 2013, 10:19)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Ce inseamna asta ? Cinstea la extem ?
          Mai bine ar fi cu jumatati de masura ? Putina cinste amestecata cu putina hotie ?
          Crezi ca e mai corect asa ?!
          • 0 (0 voturi)    
            Cinstea la extrem (Luni, 25 februarie 2013, 11:13)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            inseamna o societate fara hoti, iar asa ceva este inuman deoarece natura umana se regaseste prin balansul continuu intre cinste si hotie.
    • +1 (5 voturi)    
      SARAP (Duminică, 24 februarie 2013, 18:00)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui TzopailaTzop

      Mai pe intelesul tau GURA !
  • -14 (22 voturi)    
    X (Duminică, 24 februarie 2013, 15:25)

    Loda [utilizator]

    ,,si ne adresam clasei de mijloc, Romaniei vrednici. ''
    I-auzi ! Sa declinam ,copii : O Romanie , doua Romanii ;)
  • +24 (30 voturi)    
    succes reformistilor ! (Duminică, 24 februarie 2013, 15:32)

    vulpescu [utilizator]

    Fiecare tara are presedintii si minoritatile pe care si le merita.

    Sincera sa fiu la cit misoginism si anti-intelectualism zac in PDL si nu numai mi-e greu sa cred ca e posibil ca Monica Macovei sa cistige .
    Miracole sunt oricind posibile, mai ales pentru perseverenti si le doresc Reformistilor succes!

    Asa cum sper sa cistige si grupul reformistilor din PNL.
    E nevoie de o curatenie generala in toate partidele.
  • +24 (30 voturi)    
    \m/ (Duminică, 24 februarie 2013, 15:35)

    Trojan.H [utilizator]

    Hai Monica!
  • +21 (25 voturi)    
    This Is SPARTA!!!!! (Duminică, 24 februarie 2013, 15:40)

    torna_fratre [utilizator]

    Decat 10 ani Cioara mai bine 2 ani Vultur.
    ..............................................................................
    Ma bucur ca exista aceasta motiune a Reformistilor.
    Va doresc o campanie cat mai agresiva la adresa Puterii guvernamentale si Puterii interne din partid.
    Oricum m-am decis sa emigrez macar sa am motiv sa votez la anul!!
    SUCCES!!
  • +26 (30 voturi)    
    Momentul Adevarului in PDL (Duminică, 24 februarie 2013, 15:42)

    CetateanLogat [utilizator]

    A venit momentul adevarului in PDL. Daca pana acum mai puteau fi acceptate argumente de genul "Blaga este un foarte bun organizator si este persoana potrivita sa conduca PDL", dupa dezastru de la alegerile din toamna s-a vazut ca PDL are nevoie de oameni cu viziune si credibilitate care sa atraga electoratul ce isi doreste o Romanie moderna si prospera.
    Daca "grupului reformistilor" nu va castiga lupta pentru conducerea partidului, PDL va cadea tot mai mult in sondaje (nu va mai ajunge la putere) deoarece electoratul sau va intelege ca nu vrea sa se reformeze (nu mai existe scuze!) si ca nu este o alternativa credibila la PSD si PNL. Nu este exclus sa aiba o soarta similara PNTCD-ului. In aceasta varianta, singura solutie posibila este reunirea tuturor fortelor reformiste (si cele din actualul PDL) intr-un partid nou, construit pe baza principiilor din "motiunea reformistilor".
  • +21 (29 voturi)    
    Va tin pumnii stransi! (Duminică, 24 februarie 2013, 15:48)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Nu cred ca veti obtine victoria, dar asta nu trebuie sa va impiedice sa incercati. Cel putin sa aratati ca existati. Ca va despartiti de oportunisti.
    Si, poate ca la urmatoarele alegeri, veti invinge.
    • +4 (6 voturi)    
      un nou partid (Duminică, 24 februarie 2013, 19:03)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Pentru ca in veci nu va castiga tabara reformistilor alegerile in PDL ... si atunci vor trebui sa creeze un nou partid si, in sfarsit, sper ca voi vota si eu un partid sau persoane politice pentru program iar nu contra usl-ului sau psd-ului, ma rog, cum s-or mai numi la urmatoarele alegeri.
  • +32 (36 voturi)    
    Monica Macovei o sa fie Angela Merkel a Romaniei! (Duminică, 24 februarie 2013, 16:01)

    v_sile [utilizator]

    Poate ca nu o sa reuseasca acum, dar, daca nu renunta la politica, in cativa ani acest lucru o sa fie inevitabil.

    Ea o sa fie noua figura politica puternica pentru dreapta romaneasca pentru urmatorii 10 ani, nu caricatura de Antonescu, care a facut toate compromisurile politice imaginabile si inimaginabile pentru a se alege el presedinte (aliante cu PSD-ul, alianta la toarta cu Voiculescu, pupaturi cu Sorin Rosca Stanescu, imbarligaturi politce cu Becali,injuraturi trimise catre UE, Angela Merkel, departamentul de stat american etc etc etc)
  • +23 (29 voturi)    
    BRAVO MONICA ! (Duminică, 24 februarie 2013, 16:33)

    carat [utilizator]

    Felicitari pentru decizia luata. Suntem multi care-ti admiram corectitudinea, verticalitatea, tenacitatea, inteligenta, curajul si multe alte calitati, si te sustinem si-ti dorim din tot sufletul SUCCES. Dumnezeu sa fie cu tine pentru ca in PDL sunt inca suficient de multi parveniti si chiar infractori care ti se vor opune cu toata forta de care vor fi in stare si de care vor dispune. Doamne ajuta Romania !
  • +22 (28 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 24 februarie 2013, 16:50)

    paolalaan [utilizator]

    Sa speram ca vor fi multi care vor intelege bunele intentii ale doamnei Macovei si o vor sustine .Trebuie sa scapam o data de acest grup infractional organizat ,de aceasta mafie care guverneaza azi Romania!Trebuie sa luptati mult sa insistati ca lumea sa inteleaga importanta si necesitatea unei conduceri competente si curate ,in fruntea tarii trebuie sa fie oameni cinstiti nu lichele ca cei de azi.
    • -4 (8 voturi)    
      yeap, sure... (Duminică, 24 februarie 2013, 17:59)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

      Sa inlocuiesc mafia PSD cu mafia PD - buna afacere, ce sa zic...!
      Monica ar fi ramas "credibila" daca NU s-ar fi asociat cu astia - asa... daca i-a placut de ei, inseamna ca... cine se aseamana se aduna... :(
      • +5 (9 voturi)    
        Credibil dar fara putere? (Duminică, 24 februarie 2013, 19:18)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Nu inteleg de ce unii spera ca va veni un politician pe cal alb si va rezolva problemele?

        Nu exista! In primul rand datorita electoratului.

        Doamna Macovei este un om de actiune!
        Asta ne trebuie.
        • +1 (3 voturi)    
          atentie (Duminică, 24 februarie 2013, 22:27)

          rider [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          ca si D-na Macovei este tot un politician...si tocmai ai spus ca acel politician ...nu exista
  • +11 (17 voturi)    
    excelent! (Duminică, 24 februarie 2013, 17:20)

    arsenie [utilizator]

    Cea mai buna stire din acest an. Sper din tot sufletul sa castige.

    Femeia aceasta e mai curajoasa decat un pumn de generali. O Merkel a Romaniei.
  • +11 (17 voturi)    
    O veste pe care o asteptam (Duminică, 24 februarie 2013, 17:20)

    abel [utilizator]

    Este omul de care are nevoie PDL .
    Da, si eu doresc ca doamna Monica Macovei sa fie presedintele Romaniei.
  • +6 (10 voturi)    
    Doamna de fier a ROMANIEI (Duminică, 24 februarie 2013, 17:46)

    burebista [utilizator]

    va fi cu mult peste Basescu si nu mai comparam cu aceasta udrea sau molalaul de Blaga este acest blaga un bleg,
  • +6 (12 voturi)    
    primul pas (Duminică, 24 februarie 2013, 17:47)

    Gaby51 [utilizator]

    Mult succes D-na Macovei. Sigur veti trezi multi romani aflati in ,,hibernare".
  • +4 (10 voturi)    
    ma bucura (Duminică, 24 februarie 2013, 18:12)

    vizirul [utilizator]

    decizia doamnei Monica Macovei si ii doresc succes deplin in acest demers; speranta moare ultima!!
  • +6 (8 voturi)    
    multumesc grupului si dnei Macovei (Duminică, 24 februarie 2013, 18:30)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Sperantele nu sunt foarte mari .Apreciez grupul in intregime.Ma tem ca talentul "organizatoric" al dlui blaga va birui .Iar.Sigur dansul nu intelege nimic din demersul dvs.Nici daca ar fi de buna credinta si fara sa fie prost.Nu intelege ca acum, organizarea e ultima problema. Ma tem ca raman orfana.De dreapta.
  • +10 (14 voturi)    
    Oameni precum doamna Monica Macovei sunt (Duminică, 24 februarie 2013, 18:33)

    proletara [utilizator]

    "rara avis" .Nu degeaba a fost desemnata cel mai bun europarlamentar european. Felicitari doamna. Avem si noi, romanii , un motiv de mandrie.
    Va dorim succes la alegeri in PDL.
    Ar fi un semnal deosebit de reconfortant pe care dl.Blaga si dna.Elena Udrea nu ar trebui sa-l rateze : sa admita ca MM este varianta cea mai buna in acest moment. Dupa reformare si alegeri prezidentiale, PDL-ul reformat va pute fi condus si de alte peroane .
    Acum este momentul reformarii si buna credinta ar trebui sa o inconjoare pe MM. E bine ca sunt trei candidati dar aegerea sa fie facuta admitind ca acest moment nu trebuie ratat. In 23 martie a.c. alegeti fara orgolii, fara frustari, cu gandul la Romania.
    Dupa ce PNL ne-a aratat fata periculoasa a consensului , PDL ar trebui sa arate romanilor ca este altceva.
    Ganditi-va bine pdl-isti si dati speranta romanilor altfel toti mai multi vor continua sa paraseasca tara si sa comenteze din alte meleaguri..Ar fi pacat.
  • +7 (11 voturi)    
    Aceasta candidatura (Duminică, 24 februarie 2013, 19:15)

    adrian88000 [utilizator]

    este hartia de turnesol pentru PDL. Ne va arata daca se poate reforma sau nu. Sa daca grupul "Reformistii " vor lua foarte putine voturi ( ceea ce cred ca se va adeveri din pacate ) , cred ca locul lor nu mai este in PDL. Cred ca ar fi firesc sa se alature lui M.R.U. in Partidul Forta Civica.
  • +4 (8 voturi)    
    usor fratilor (Duminică, 24 februarie 2013, 19:30)

    comentez [utilizator]

    Vad ca multa lume se entuziasmeaza la ideea ca MM sa fie presedinte.
    Pana acolo e cale lunga si se pot intampla multe,
    deocamdata candideaza la sefia partidului. Restul sunt vise.
  • -2 (2 voturi)    
    eu sunt sceptic (Duminică, 24 februarie 2013, 19:41)

    comentez [utilizator]

    Nu cred ca PDL e pregatit pt MM. Chiar daca sunt cativa oameni ok la varf rezultatul e dat de marea masa a membrilor.
    E nevoie de timp pt ca cei de la varf sa poata influenta calitatea membrilor din teritoriu.

    Daca nu e pregatit poate incepe insa sa se pregateasca. Asta cred ca e partea buna a candidaturii lui MM.

    Din pct meu de vedere si dc ar iesi Udrea tot ar fi mai bine decat cu Blaga.

    Partea proasta e ca MM va lua voturi de la Udrea nu de la Blaga.
  • +11 (17 voturi)    
    Boc sustine reformistii? (Duminică, 24 februarie 2013, 20:03)

    emigrant [utilizator]

    Parerea me e ca in curind MM va avea sustinerea explicita a lui Boc (cel putin asa a lasat Papahagi sa se inteleaga la B1). Si Ionut Popescu despre care am auzit lucruri bune e printre reformisti. Iar Papahagi candideaza ptr vicepresedinte. Hai ca se poate. Cu putin efort din partea presei independente care ar fi cazul sa mediatizeze aceasta alternativa. Ma rog, daca vor sa ramina independenti..Se pare ca MM este deja tocata la Antene..O bila alba ptr Udrea care a deschis competitia.
  • +7 (11 voturi)    
    sansa PDL (Duminică, 24 februarie 2013, 20:26)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Membrii de partid PDL ( membrii obisnuiti, mai putin sefii) au sansa sa transforme PDL in primul partid european semnificativ din Romania care sa uneasca, cu logistica pe care o are, toate fortele pro-europene.Alternativa la reformare este agonia. Reformarea partidului este un proces pe care teoretic poate sa-l faca si Blaga si Udrea dar practic nu pot reusi pentru ca in ochii populatiei au ( pe nedrept ) imaginea-cliseu impusa mediatic.
    Partidul este compromis in ochii electoratului. Este o nedreptate , mai ales daca ne raportam la partidele aflate la putere. Electoratul traditional PSD nu poate fi atras de PDL niciodata. Electoratul care a basculat de la dreapta catre USL, nu revine la dreapta daca se pastreaza aceiasi imagine a PDL ( asimilata prin manipulare mediatica cu Basescu, Blaga, Udrea, Roberta A, etc). Din electoratul care a stat acasa, se poate recupera doar cu un PDL reformat altfel se orienteaza catre alte zari ori se blazeaza. O categorie aparte o reprezinta electoratul care a votat ARD-ul pentru reformisti, adica pentru Macovei, Ungureanu, Neamtu, Baconski. Poate sa fie un segment important. Deci exista marele pericol ca un PDL condus de Blaga sau de Udrea , perceput pe drept sau mai degraba pe nedrept ca nereformabil , sa ramana fara electorat. Un esec al reformistilor la acest congres poate determina migrarea reformistilor catre un partid nou , impreuna cu un segment valoros din electorat. Un alt pericol mare pentru un partid PDL nereformat il reprezinta cosmetizarea mediatica a PNL-ului , vezi cazul Johannis, care poate polariza electorat masiv. Daca partidul se bazeaza pe erodarea USL-ului greseste , populatia va ajunge la exasperarea bulgarilor si nu va vedea niciodata salvarea in vechiul PDL. Membrii de partid trebuie sa vada realitatea prin ochii electoratului si nu prin ochii sefilor de organizatii sau a intereselor imediate de partid. Udrea, Blaga, Basescu au avut un rol important intr-o etapa care s-a termin
    • -1 (5 voturi)    
      ha,ha... :))))))) (Duminică, 24 februarie 2013, 23:47)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui B.T. Alexandru

      Pai, ca sa-l "reformeze" tre' sa dea afara cam 99% din membri :))))))))))))
      Ce voia Udrea? sa se adune 10.000 la Conventie? Pai mai au astia 10.000? :))))))))))))))
    • +3 (3 voturi)    
      pentru B.T. Alexandru (Luni, 25 februarie 2013, 8:55)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui B.T. Alexandru

      Un comentariu pertinent si corect, dupa parerea mea. O singura observatie as avea.In ultima fraza , in care faci o insiruire de nume , cred ca ar trebui sa tai numele Basescu.
  • -4 (8 voturi)    
    Sunt de acord sa nu fiu ! (Duminică, 24 februarie 2013, 23:18)

    ro-lari [utilizator]

    Ba, veseli sunteti voi. La voi chiar tine chestia aia "eu cu cine votez"?
    Caci observ ca la voi e multi cantindati! E greu de ales!
    Fu ungureanu, apoi neamteanu, ba ex ministrelul, ba udrea, aia cu iglele, ba ... maica omida.
    Aveti cantindati, dar aveti si alegatori?
    Incap intr-un autobuz, ca va duc eu!
  • +4 (6 voturi)    
    in sfarsit putem rasufla usurati (Luni, 25 februarie 2013, 0:42)

    danright [utilizator]

    In PDL, actorii de sex femeiesc se impart in FEMEI si MUIERI.
    Stiu cel putin 2 FEMEI pe care le-as vota fara sa clipesc: Macovei si Turcan.
    Mai era o MUIERE care voia la "volanul" PDL, da nu mai tin minte cum o chema. Era o blonda din Plescoi. In fine, nesemnificativa.
  • +2 (2 voturi)    
    vizzita la filialele din teritoriu (Luni, 25 februarie 2013, 8:40)

    Vasi27 [utilizator]

    As sugera sa verificati cand mergeti in teritoriu prin filiale sa verificati procesele verbale ale sedintelor.
    Spun acest lucru deorece nu stiu sa se fi facut canva la o sedinta un proces verbal, poate dar dupa sedinta.
    Nu sti ca vreodata sa se fi citit procesul verbal de la sedinta treuta sau sa il fi semnat cineva.

    Totul este facut prin clanuri de interes personal, totul este de fatada.
  • +2 (2 voturi)    
    ar fi extraordinar (Luni, 25 februarie 2013, 10:43)

    rezis [utilizator]

    ar fi extraordinar ca dl blaga si dna udrea sa inteleaga destinul pdl si sa faca un pas inapoi. sincer nu are nimeni nimic cu ei insa nu isi dau seama ca fiind mereu si mereu in frunte oamenii nu ii mai voteaza! pur si simplu! omul simplu sau complex se gindeste: sa mai vina si altii! uitati exemplul lui ponta: greii s/au retras la umbra (averilor) si acesta a cistigat detasat...deh figura noua! nici nu conteaza trecutul sau prezentul acestuia! apoi pdl tre sa mearga la cursuri si sa reinvete ce inseamna sa faci opozitie...ba chiar poate sa studieze atent ce faceau PSD in trecut cu efect maxim...de la presiuni in piata la greva parlamentara...si daca nu ai antene tre sa fii mult mai activ in media...apoi tre controlata activit usl la virgula, nu de dragul opozitiei cu oeice pret ci pt ca romania insasi merge pe sirma acum...dna macovei nu este un lider..insa are recunoasterea intregii europe civilizate...si este de ajuns
  • 0 (0 voturi)    
    SEF DE ATELAJ... (Luni, 25 februarie 2013, 11:31)

    nedumeritul [utilizator]

    Capacitatile de analiza si sinteza ale Monicai Macovei sunt fantastice.Daca toate persoanele implicate in politica din Romania declara ca doresc trasabilitate , transparenta,scaderea coruptiei, Macovei este singura care crede sincer in aceste obiective si actioneaza in acest sens Celorlalti nici prin cap nu le trece asa ceva.
    De asemenea dansa considera ca imbogatirea extrema in timp foarte scurt chiar daca a fost realizata prin procedee aparent legale este incorecta si necinstita .Orice propunere a dansei care ar fi putut opri acest fenomen a fost refuzata brutal si pervers de catre decidentii momentului oriunde s-ar fi aflat acestia.(FSN,PDSR,UFD,PNTD,PNL,PSD.PDL,Curte de conturi,ANAF,Politie,Justitie)
    Chiar si cand acestia ar fi acceptat in mod tacit o astfel de propunere, mai ramanea necesar acordul tacit al decidentului suprem: “servicii speciale”.Fara acest accord sansa doamnei Macovei de a conduce ceva mai mult decat un atelaj sun nule.
    Atat timp cat serviciile vor considera ca nivelul de transparenta si trasabilitate din momentul de fata sunt suficiente pentru bunul mers al tarii Monica va fi cel mult :
    “SEF DE ATELAJ”………pererea …mea…..mai bine ramane parlamentar European…acolo este apreciata si iubita macar de catre cativa….aici va fi izolata si calcata in picioare….


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by