VIDEO Crin Antonescu: Mecanismul de Cooperare si Verificare al Comisiei Europene este "discutabil" si "lovit de caducitate". Comisia Europeana vorbeste cu totul exagerat si sub influenta partizana despre campanii de hartuire la adresa unor judecatori

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Vineri, 1 februarie 2013, 13:15 Actualitate | Politic


Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat vineri ca Mecanismul de Cooperare si Verificare al Comisiei Europene (MCV) este lovit de "caducitate", trebuind sa se incheie in 2010. "Preocuparea noastra a tuturor, a Guvernului in primul rind ca este partenerul CE, este sa convenim cit mai rapid si cit mai clar cu Comisia Europeana pe acest subiect ce anume se doreste, care sint termenele si solutii concrete pentru a inchide MCV", a spus Crin Antonescu intr-o conferinta de presa. Antonescu a acuzat Comisia Europeana ca a vorbit "exagerat si sub influenta partizana" despre campanii de hartuire la adresa unor judecatori. "Nici un judecator sau instanta din Romania nu a fost impiedicat vreodata direct sau indiresc sa aplice legea", a spus seful PNL.



Declaratiile lui Crin Antonescu:
  • Pasajul din ultimul raport al Comisiei Europene, care deschide o discutie legata de presa, ne duce in alta zona.
  • Sunt de salutat inca o data niste pozitii de principiu din raportul MCV: Am in vedere toate lucrurile care tin de separatia puterii in stat, domnia legii, independenta puterii judiciare.
  • Salut spiritul in care se recomanda discutarea, dezbaterea si adoptarea noii Constitutii.
  • Eu cred ca subiectul modificarii Constitutiei - la care si CE face trimitere, va dura cel putin sase luni, dar cred ca in acest timp se pot stabili si obiectivele care ar trebui atinse, modificarea unor legi daca este cazul, numirea unor procurori generali astfel incat, dupa intrarea in vigoare a noii Constitutii, sa avem un bilant real, iar la finele lui 2013 Romania sa iasa de sub acest Mecanism de Cooperare si Verificare. Eu cred ca putem gasi pana la finele lui 2013 o solutie. (...) Nu putem insa sa facem singuri acest calendar. El trebuie convenit cu Comisia. Trebuie finalizat in primul rand in Guvernul Romaniei si apoi discutat cu CE.
  • Trebuie sa fie o prioritate a Romaniei inchiderea Mecanismului de Cooperare si Verificare, ceea ce nu inseamna sub nicio forma intreruperea discutiilor cu Comisia Europeana. Este interesul Romaniei ca, in conditii agreate de CE, sa incheie un subiect care pare sa devina fara sfarsit si care, in conditiile actuale, ii aduce prejudicii. Acest Mecanism atrage dupa sine o imagine de neclaritate asupra Romaniei. 
  • Mecanismul a avut o durata stabilita la trei ani din momentul aderarii Romaniei la UE. Acesti trei ani au trecut si putem vorbi de caducitatea acestui mecanism. Mecanismul nu a fost prelungit pe doi ani, ci nu s-a luat act de termenul depasit. Cand au trecut cei trei ani, nimeni nu a spus nimic si termenul s-a prelungit tacit. Eu nu cred ca e bine sa-l prelungim sine die. (...) Nu avem o constiinta foarte clara a liniei de sosire - nu stim ce trebuie sa facem, cand trebuie sa facem ca acest Mecanism sa inceteze.
  • Nu e vorba doar de USL. Discutam de partide politice, de Guvern, de Parlament, de ministrul Justitiei, de toate institutiile sistemului judiciar. (...) Tema e lansata nu numai sa fie dezbatuta, ci sa fie rezolvata. Presupun ca nu exista cineva in Romania care sa isi doreasca continuarea acestui mecanism. Ne-am grabit ca in timp util sa intre in vigoare jumatate dintre Coduri, legea privind instantele judiciare. Dupa parerea mea, daca vorbesc cat mai multi, nu strica. Vom vorbi si noi in calitate de presedinti ai Parlamentului, dar principalul interlocutor al CE este Guvernul.
  • Romania trebuie sa isi reafirme dreptul sau de membru si partener egal cu UE si impreuna cu CE trebuie sa vada precis, exact, ce trebuie facut pentru ca acest Mecanism sa fie inchis in buna intelegere, poate in sensul unei topiri a Mecanismului intr-un mecanism general de monitorizare a Justitiei in toata UE, nu doar pentru Romania si Bulgaria. Noi suntem cetateni ai UE si suntem legitim interesati de calitatea Justitiei in intreaga Uniune Europeana. Acesta trebuie sa fie prioritatea autoritatilor romane. Suntem deschisi, hotarati sa facem toti pasii necesari pentru ca acest Mecanism sa se incheie. Este pagubos pentru Romania sa mentinem un Mecanism care este sine die, adica fara termen de finalitate.
  • CE vorbeste cu totul exagerat si sub influenta partizana despre campanii de hartuire la adresa unor judecatori. Nu avem nici un element concret. Este riscant pentru o tara ca Romania ca intr-un raport de circulatie internationala sa se spuna asa ceva. Nici un judecator sau instanta din Romania nu a fost impiedicat vreodata direct sau indiresc sa aplice legea.
  • Faptul ca la un moment dat, emisiuni, articole, dezbateri din presa pot fi interpretate astfel, este o chestiune care deja excede campul traditional al discutiilor despre functionarea Justitiei si ne duce intr-o alta zona si trebuie sa iesim din confuzie. Trebuie sa ni se spuna clar ce anume din tot ce inseamna peisajul vast si variat al presei este inacceptabil din punctul de vedere al Comisiei si care sunt solutiile. A sugera in mod vag masuri legislative de restrictionare, sub o forma sau alta, a activitatii presei este nu numai ineficient, dar este periculos. Trebuie sa stim ce solutii s-ar putea propune.


  • A recomanda, a sugera in mod vag masuri legislative de restrictionare a activitatii jurnalistice este nu numai ineficient, dar este periculos. Trebuie sa stim ce solutii s-ar putea propune, sa ne uitam in legislatia altor tari.
  • Guvernul trebuie sa faca clarificari in primul rind: cu ce este diferit regimul parlamentarilor romani fata de regimul parlamentarilor din alte tari? Va pot da exemple ca regimul parlamentarilor romani este mai strict decit in alte tari, precum Germania.
  • Au fost erori, nu chestiuni confuze, ci erori in raport. Chestiunea cu doi si cu trei ministri - e un lucru grav cand numeri ministri pe care ii acuzi indirect de coruptie, e bine sa numeri corect. Putem sa ne inchipuim ca cineva ti-a dat o cifra si nu a numarat corect.
  • Noi avem o legislatie - acest lucru a fost facut tocmai in ideea de a risipi suspiciuni. In Romania practic DNA poate incepe cercetari din orice cauza, cred ca si daca nu ti-ai platit chiria la timp. Daca te cerceteaza DNA nu inseamna ca esti corupt. Vicepremierul Liviu Dragnea nu poate fi pe liste posibililor corupti. Ancheta DNA e legata de referendum.
  • Mai trebuie lamurit ca nu oricine se afla sub o acuzatie de coruptie este corupt pina la sentinta unei instante.
  • Romania trebuie sa-si reafirme statutul ei de membru si partener egal in Uniunea Europeana.
  • Pe noi ne intereseaza acest lucru ca autoritati. Cetatenii romani sunt in acelasi timp cetateni europeni.
  • Cetatenii romani, in calitatea lor de cetateni europeni, sunt interesati de calitatea de functionare a justitiei europene.
  • Suntem hotarati sa facem toti pasii necesari pentru ca acest mecanism sa se incheie.
  • In calitate de stat membru al UE din 2007, Romania trebuie sa stabileasca, de comun acord cu partenerii din UE, modalitatea de incheiere a MCV - mecanism care ar fi trebuit sa se incheie, in mod firesc, in 2010, el fiind prelungit pana astazi in mod tacit. Cu atat mai mult cu cat, foarte recent, comisarul european pe Justitie, doamna Viviane Reding, vorbea de topirea Mecanismului de Cooperare si Verificare intr-un mecanism general, aplicabil tuturor tarilor membre UE. Ca membru al Uniunii Europene, Romania este direct afectata de mersul justitiei pe plan general, european, iar marile probleme europene sunt si ale ei.
  • Intrebat daca USL ar sustine o noua candidatura a lui Dan Voiculescu in Parlament: Nu cred ca se pune aceasta problema. Iar discutam ipoteze. Eu stiu ca domnul Dan Voiculescu a demisionat invocand faptul ca doreste ca procesul sau, cauza sa din Justitie sa nu fie influentata in niciun fel de faptul ca are imunitate. O candidatura a lui Voiculescu, pana cand nu exista o decizie in instanta privind dosarul sau, ar fi ilogica, nu are niciun rost sa discutam ipoteze ilogice.
Raportul MCV preciza, in varianta publicata miercuri, ca noul Guvern de la Bucuresti si-a reiterat obiectivul de a lupta impotriva coruptiei, dar trei dintre noii ministri erau cercetati penal, iar cerintele constitutionale, inclusiv suspendarea din functie a unui ministru in cazul trimiterii in judecata, vor trebui aplicate in integralitate. CE a modificat textul raportului MCV publicat miercuri, formula "dintre persoanele nou-numite in functia de ministru, trei erau cercetate penal pentru fapte de coruptie" fiind inlocuita joi cu "in randul noilor ministri exista doua cazuri confirmate de persoane care sunt cercetate penal".

Premierul Victor Ponta declara, joi, ca un document oficial precum cel al Comisiei Europene trebuie sa prezinte foarte clar si serios problemele legate de coruptie si nu poate indica, precum presa, pe surse, ca in Guvern ar fi trei ministri cercetati pentru fapte de coruptie.

De asemenea, Comisia Europeana a atras atentia, in premiera, in raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul Mecanismului de Cooperare si Verificare, publicat miercuri, asupra rolului mass-media, mentionand ca sistemul judiciar a fost supus unor presiuni si "hartuiri" prin intermediul presei. Raportul CE a mentionat nevoia unei revizuiri a regulilor existente, inclusiv in ceea ce priveste Consiliul National al Audiovizualului, pentru a se asigura ca libertatea presei este insotita de o protectie corespunzatoare a institutiilor statului si a drepturilor fundamentale ale persoanelor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8615 vizualizari

  • +60 (66 voturi)    
    Asa, hai cu nationalismul ... (Vineri, 1 februarie 2013, 13:25)

    za-k [utilizator]

    Incredibil, Crin A. se plaseaza exact pe
    orbita din ultimul articol a lui Dan Tapalaga.

    Sint deja transparenti in ce vor sa faca.

    Numa' bine,
    za-k/
    • -65 (79 voturi)    
      abureli (Vineri, 1 februarie 2013, 13:56)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      MCV e un instrument politic al PPE care a stat la putere prea mult in Europa si a inceput sa creada ca a pastra puterea e cel mai important, indiferent cum o faci. Au uitat ca in democratie exista si opozitia tocmai pentru a evita situatii in care cineva crede ca puterea absoluta ii apartine. Acum o sa-mi dati minusuri (vai, ce minune, va inscrieti exact pe orbita comentariului meu. Incredibil!).
      • +40 (46 voturi)    
        'traiti dom Colonel! (Vineri, 1 februarie 2013, 14:20)

        postacu [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Nu-i asa ca ar fi mai bine intr-o uniune cu vecinii de la rasarit? Acolo este un model demn de urmat in privinta functionarii democratiei, iar opozitia e foarte experimentata in "a evita situatii in care cineva crede ca puterea absoluta ii apartine" (ca membrii opozitiei de acolo, de cand se stiu au fost tot in opozitie, n-au ajuns niciodata la putere). Acolo nimeni nu "crede ca...", ci toata lumea e convinsa ca puterea absoluta apartine "conducatorilor iubiti". Asa ca jos dictatura de tip occidental! Traiasca democratia sovietica!
        • -30 (40 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Vineri, 1 februarie 2013, 15:04)

          [anonim] i-a raspuns lui postacu

          • +1 (21 voturi)    
            pedeapsa??? (Vineri, 1 februarie 2013, 16:01)

            postacu [utilizator] i-a raspuns lui

            Cum a fost pedepsit ministrul apararii, din guvernele pdl-iste, care a facut din condei generali si colonei, care nici macar n-au facut armata? A fost numit vice-prim-ministru fara portofoliu(in traducere - ministru responsabil cu incasarea salariului de la guvern si cu pusul de pile pe la alti ministri) in cel mai cinstit guvern. Bine ca s-a facut dreptate!
            • +9 (13 voturi)    
              raspuns lui postacu (Vineri, 1 februarie 2013, 18:39)

              chiaburu [utilizator] i-a raspuns lui postacu

              Se vede de pe luna cat de ignorant esti!
              Pai l-ati pedepsit voi din USL=(grup infractional organizat) prin faptul ca l-ti fact viceprimministru!
              Ei ce zici de traba asta? Astept sa-mi raspunzi!
              Multumesc
              • +5 (9 voturi)    
                stimabile, (Vineri, 1 februarie 2013, 18:59)

                postacu [utilizator] i-a raspuns lui chiaburu

                Expresia "cel mai cinstit guvern" apartine actualului premier si se refera la guvernul pe care il conduce.
          • +4 (6 voturi)    
            Doamne, (Vineri, 1 februarie 2013, 22:35)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui

            tu cit ai dormit? Pe cind era Dobritoiu ministru si-a cerut scuze ca Turcescu a fost facut colonel, cind el nici nu facuse armata.
          • +2 (2 voturi)    
            fii corect (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 14:01)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui

            esti numai ..bula.
            n'ai aerul ca ai avea aer.
            bula rasuflat.

            cacarau este atins de caducitate, el insusi.
            d'aia o repeta.
            dupa incercarea de asta vara, e caduc. i s'a cam uscat..vrejul.

            el este atins cu leuca, l'a scapat din copaie, can' era mic, la isaccea. a cazut in cap. asa a ramas.
        • +7 (11 voturi)    
          CORECȚIE: (Vineri, 1 februarie 2013, 16:20)

          pointless man [utilizator] i-a raspuns lui postacu

          TOV. colonel.
      • +15 (23 voturi)    
        colonele (Vineri, 1 februarie 2013, 14:56)

        non-stop [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        PPE are tot dreptul sa ceara explicatii atata timp cat uniunea eoropeana NE ANGAJEAZA CETATENII, NE SCUTESTE DE TAXE SI NE DA BANI DE DEZVOLTARE; iar in UE banii cei mai multi sunt adusi de PPE, nu de antonescu si de ponta. PPE aduce bani din germania la bugetul uniunii si chiar PPE trebuie sa dea socoteala cetatenilor contributori despre ce se intampla in romanica.
        • +1 (13 voturi)    
          TOATE TARILE COTIZEAZA (Vineri, 1 februarie 2013, 16:20)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

          A fàcut cineva un bilant, cit a dat si cit a luat Ro. de la UE?
          • +15 (17 voturi)    
            ah! (Vineri, 1 februarie 2013, 17:14)

            non-stop [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            intre 2 si trei milioane de romani muncesc in tari europene, fara sa fi contribuit pana acum la bunastarea, infrastructura si nivel economic de acolo; pentru cat am facut noi in ultmii 70 de ani, pentru europa si pentru noi, numai chestia asta e un cadou aproape nemeritat, care ne tine in viata in ultimii 5 ani; si fara el, ramaneam in situatia rusilor, sa bem in spatele blocului. prapaditilor, va e capul numai la tampenii.
            • -2 (6 voturi)    
              NU SE INTELEGE (Vineri, 1 februarie 2013, 20:29)

              dincannes [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

              Dacà nu eram in UE, acesti 2, 3 milioane de romani, ar fi lucrat numai la negru sau nu mai plecau de loc, nici in Australia, nici in America, Canada,...
          • +2 (2 voturi)    
            alfabetizat? (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 14:09)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            daca stii sa citesti, datele sunt pe site INS. Mai trebuie numai sa le intelegi....
        • -19 (23 voturi)    
          gresit (Vineri, 1 februarie 2013, 16:34)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

          nu PPE aduce banii. Cetatenii unor state aduc banii. PPE ii administreaza pentru ca sunt temporar la putere, dar vor veni si altii care vor administra banii (daca nu cumva UE s-a transformat in dictatura PPE).
          • +15 (17 voturi)    
            gresit (Vineri, 1 februarie 2013, 17:23)

            non-stop [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            cetatenii ue ne-ar azvarli afara pe usa daca ar fi dupa ei; crezi ca daca PPE ar spune cetatenilor germani sau olandezi ca vor reduce cotizatia la bugetul UE la jumatate cetatenii (sic!) or sa zica: nu, noi vrem sa bagam banii in fundul romaniei, si vrem ca antonescu sa-si dea cu parerea despre noi???
            • 0 (2 voturi)    
              hai ca deja raspunzi pe langa (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 2:45)

              Colonel [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

              banii nu sunt ai PPE. banii sunt ai cetatenilor. Poti contrazice asta ?! Oricare partid ar fi fost in majoritate in UE ar fi trebuit sa faca acelasi lucru cu banii. nu stau lucrurile chiar asa, ca se hotaraste PPE sa nu dea bani si nu mai da. UE are alte mecanisme care stabilesc chestii de buget. Aveai habar de asta ? PPE doar ridica mana si aproba si face propaganda prin MCV.
              • +1 (1 vot)    
                in acest caz... (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 16:56)

                non-stop [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

                nu-i mai ramane lui antonica decat sa-i lamuresca pe cetatenii europeni ca PPE e de florile marului in parlamentul european, si ca ridica mana din cand in cand, asa... la comanda,... si ca el e politicianul de care are nevoie europa! coane, scoti din tine niste basini mai mari decat antonescu, zau! nu ai simtul ridicoluilui?
          • 0 (0 voturi)    
            It makes sense (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 14:29)

            Noryb [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Acum inteleg de ce nu suntem doriti de britanici, olandezi, francezi (completeaza aceasta lista).
            PPE le ordona.

            Stiu ca ai sa gasesti scuza: cativa conationali ne-au adus acest prost renume.
      • -1 (3 voturi)    
        Ti-am dat un plus (Vineri, 1 februarie 2013, 22:30)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Din cea ce scrii rezulta ca acum tii cu Basescu.
        "in democratie exista si opozitia tocmai pentru a evita situatii in care cineva crede ca puterea absoluta ii apartine."
        • +2 (2 voturi)    
          asa e ? (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 2:48)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Daca te uiti in tara noastra PSD (PDSR) au pierdut alegerile de fiecare data dupa ce au guvernat. PNL a pierdut alegerile dupa ce a fost la putere. PDL la fel. Ar trebui sa deschidem ochii si sa nu mai strigam intr-una "ajutor, vine dictatura!" de cate ori se schimba puterea. Daca nu s-ar schimba puterea ar trebui sa strigam asta.
      • +2 (2 voturi)    
        Dle Colonel, (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 9:55)

        Kappa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Sinteti un caz particular, de obicei in armata la gradul asta nu ajung cretini. MVC-ul este un instrument prin care Europa, care, da, ne vrea, ar avea nevoie de noi, dar nu in orice conditii, ne spune ca cocina aceea numita Parlam*nt nu e-n regula. Si nu ma obosesc sa Va pun minus.
      • +1 (1 vot)    
        Toti impotriva noastra (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 14:24)

        Noryb [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Aceeasi roata a norocului cu rezultate predictibile. Daca era bun - era pentru ca ai nostrii pionieri au rezultate stralucite. Daca este prost - este un instrument politic, dosar politic, militie politica etc...
        Daca Europa este o catea, America este un violator, toti cei ce se opun USL-ului sunt basisti, nu ar fi mai buna o petitie de 7,4 milioane de oameni bravi pentru ruperea de uniunile odioase, nu ar fi mai buna o migratie catre lumina (estului)?
    • +29 (35 voturi)    
      Crin Antonescu vrea sa inchida gura UE (Vineri, 1 februarie 2013, 14:15)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      pe Crin Antonescu il intereseaza sa "incheie" MCV, nu sa rezolve problemele din raport.

      Antonescu spune ca "saluta" recomandarile CE privind Constitutia dar in acelasi timp ne spune ca "indiferent ce zice presedintele, USL va face ce va dori cu Constitutia"

      e acelasi tip de mesaj dualist, Crin Antonescu a spus si ca vrea sa numeasca un avocat al poporului acceptat de toti dupa care au numit unul care e slujitor USL chiar daca celelalte partide s-au opus
      • -11 (19 voturi)    
        avocatul poporului este acceptat de toti! (Vineri, 1 februarie 2013, 15:26)

        postacu [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        A fost una din conditiile cerute de UE guvernului USL pentru a demonstra ca nu trece cu buldozerul peste democrartie. Recent Ponta anunta ca toate conditiile cerute de UE au fost indeplinite. Nici un partid nu a contestat numirea avocatului poporului, si nu s-a plans ca USL nu ar fi respectat regula ca avocatul poporului sa fie agreat de toate partidele, deci chiar daca nu l-au votat, prin tacere l-au acceptat.
    • +18 (22 voturi)    
      hi, hi (Vineri, 1 februarie 2013, 14:50)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Raportul CE din iulie 2012, Avizul Comisiei de la Venetia din dec 2012, Raportul OSCE ian 2013, Raportul CE din ian 2013, Raportul Human Rights Watch din ian 2013.
      toate spun acelasi lucru...
    • +1 (1 vot)    
      Castigat ridendo mores (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 3:26)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      "Fara indoiala sunt de salutat niste pozitii pe care... etc... etc!"

      Propun o cheta pentru Dormeus: sa-i cumparam un papagal imperial si sa-l invatam intro-ul magisterului... de la toate cuvantarile fulgerate de caducitate... si dupa aia, sa-l lasam pe individ, inca seful unui partid si sef in Parlament, sa tot doarma...

      Heil the Parrot!

      Cred ca Dormeus este un nume marron pentru un papagal...
  • +65 (71 voturi)    
    realitatea mea..si...a lor.. (Vineri, 1 februarie 2013, 13:32)

    nedumeritul [utilizator]

    eu sunt pensionar cetatean obisnuit.De pe pozitia mea in societate vad realitatea exact asa cum este descrisa in raportul MCV.Daca cei raspunzatori de politica vad o alta realitate inseamna ca sunt vinovati ca nu au asigurat transparenta necesara ca eu si cei ca mine inclusiv cei care au intocmit raportul sa vada si realitatea lor....daca se pretinde ca realitatea lor e cea adevarata...
    • -25 (39 voturi)    
      Dreptatea umbla oarba si cu.... (Vineri, 1 februarie 2013, 13:48)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      Capul spart.
      E nedrept sa indrepti "tirul" numai intr-o parte a esichierului politicii romanesti.
      Ma intreb despre acesti justitiari europeni pe unde umblau "cu raportarea" cand tara noastra era denigrata,cand ne ceream scuze in maghiara,cand eram asimilati tiganilor,etc,etc..
      Si unde erau politicienii "de dreapta"(he,he,vezi FSN)...
      • +25 (31 voturi)    
        daca erai atent (Vineri, 1 februarie 2013, 14:32)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        chiar ieri era un articol in care comisia europeana spunea ca este posibil sa sanctioneze anglia pt ca nu da drumu la muncitorii romani sau bulgari. cam acolo era...
        • -8 (10 voturi)    
          Atentie...FSN=PSD+PDL (Vineri, 1 februarie 2013, 17:42)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Asta asa,pt postacel,ca sa stie un pic de istorie in loc de clapaceala p-aici si noile aplicatii android.
          Iliescu@Videanu@Nastase@Basescu,etc....
          Deci,problema e mai veche mai suucaa...
          • +6 (8 voturi)    
            iar (Vineri, 1 februarie 2013, 18:57)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            ce spun eu si ce spun ei. poti continua subiectul respecti\v? sau nu poti?
            postacu de serviciu asta face. deviaza subiectul.
            nu poti sa-l continui du-te acasa. inseamna ca am dreptate.
    • -33 (39 voturi)    
      realitatea mea (Vineri, 1 februarie 2013, 14:04)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      e diferita de a ta si a aproape la fel ca si realitatea lor (desi multe lucruri sunt diferite). Cred ca au explicat destul de bine ce se intampla. Numai daca ai idei preconcepute si refuzi sa te informezi poti ajunge sa gandesti ca cei din PPE (si cu MCV-ul lor). Apropo, cand citesti stiri de pe hotnews sau te uiti la tv ajungi mai dezinformat ca un cioban care nu citeste stiri deloc.
      • +22 (28 voturi)    
        Ajungi precum un cioban (Vineri, 1 februarie 2013, 14:23)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        cu gradul de Colonel. Ai dreptate!
      • +29 (37 voturi)    
        ai dreptate (Vineri, 1 februarie 2013, 14:31)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        nu-i credem pe aia din europa, il credem pe felix care si-a turnat familia. si tot tu vb ca refuzam sa ne informam...
        realitatea voastra este compusa din ce vi s-a bagat in cap de un turnator. punct. orice alte discutii sunt de prisos...
      • +10 (14 voturi)    
        asa este (Vineri, 1 februarie 2013, 14:38)

        postacu [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Trebuie sa ne informam din surse corecte ca sa putem vedea realitatea d-lui Colonel. Asa ca, d-le "nedumeritul" pune mana si citeste presa serioasa (Jurnalul national), sau daca tot te uiti la tv da pe a3 sau rtv ca sa poti urmari formatorii de opinie adevarati care-ti vor descide ochii sa vezi realitatea lor.
      • +7 (11 voturi)    
        realitati... (Vineri, 1 februarie 2013, 14:51)

        viorellucaci [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        @ colonele, tu probabil totdeauna ai trait numai in "realitatea" ta...si, da, daca te informezi de la JN si antene, atunci e clar ca facem parte din lumi diferite...ca din cate imi dau seama, nu citesti FaZ, DW, nici Times...sau Nature...:))tu ai citit doar gazete de perete...
      • +11 (15 voturi)    
        Colonele (Vineri, 1 februarie 2013, 15:22)

        the [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        este o manifestare de idei preconcepute, sa crezi ca toti cei care citesc hotnews sunt niste imbecili, si nu fac comparatia informatiilor cu alte surse de mare informatie si rara cultura si eleganta, precum Cotidianul, Gandul, Cancan si Actualitatea Valceana! In ce priveste tonul si calitatea comentariilor cititorilor, pana si asta merita comparat, nu e in nici un caz ultimul criteriu de diferentiere, intre simpatizantii de felurite culori ... eh, aia cu internet, restul sunt oameni de treaba si cu grija gospodariei, nu a Feisbucului si aa Hotniuzului ...
      • -2 (8 voturi)    
        adevarul e undeva la mijloc (Vineri, 1 februarie 2013, 17:52)

        nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        cred totusi ca adevarul e undeva la mijloc, adica raportul prezinta unele "stangacii" de exprimare dar in esenta ideile sun corecte.
        Va rog nu fiti agresivi cu Colonel pentru ca e sincer are opinie si este a lui, spre deosebire de cei care nu au.Noi "exaltatii" daca o fi candva sa o luam razna el va fi poate singurul care ne va trage de maneca.
  • +48 (56 voturi)    
    Scris marunt (Vineri, 1 februarie 2013, 13:39)

    alnimanui [utilizator]

    , om marunt, nu merita citit, citat, publicat, fotografiat ! O pierdere de vreme a natiunii romane.
    • +30 (36 voturi)    
      ===================== (Vineri, 1 februarie 2013, 14:09)

      Zede [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

      Imi permit sa te contrazic.

      Trebuie inregistrat, fotografiat, filmat etc cat mai mult.

      Evolutia starii sale trebuie documentata, intr-o zi va face obiectul unor cursuri de facultate.

      Numai ca nu la facultatea la care crede.
  • +47 (53 voturi)    
    aceleasi bolboroseli..... (Vineri, 1 februarie 2013, 13:41)

    translativus [utilizator]

    ....obraznice cu care ne-a obisnuit, mintindu-ne in fata (iarasi).
    Un tip plictisitor si prea mic pentru a mai putea fi luat in seama.
    • +11 (13 voturi)    
      In plus (Vineri, 1 februarie 2013, 17:33)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      In plus, e si chiulangiul sef al Parlamentului.
    • +8 (10 voturi)    
      Bolborositul asta poate va fi ales presedinte! (Vineri, 1 februarie 2013, 21:51)

      Rex [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Da, dar ce ne facem cand poporul asta imbecilizat o sa-l aleaga presedinte? Ce ne facem ca asta va fi presedintele tarii si-si va vedea implinit visul vietii lui! Asa cum a fost aleasa mafia USLamista, asa poate asta va fi presedintele tarii in curand! Doamne ajuta tara asta sa se trezeasca odata!
  • +37 (43 voturi)    
    partida "nationala" (Vineri, 1 februarie 2013, 13:41)

    demaGOGU [utilizator]

    omu' e un Ceausescu al anilor '68 translatat in 2012

    romanii verzi, cei care isi rezolva frustrarile si complexele prin batutul cu caramida nationalismului in piept se regasesc fara indoiala in acest personaj

    acestia nu sunt putini, am spune chiar ca sunt majoritari
  • +46 (52 voturi)    
    crin (Vineri, 1 februarie 2013, 13:42)

    sucaa [utilizator]

    cand televiziunile slabesc imaginea unui judecator prin faptul ca insinueaza(mint) ca un judecator se plimba cu minore inseamna ca se ataca justitia. raportul este pe justitie. orice loveste in justitie apare in raport. media, politicieni etc.
    ca tie si varanului va place sa faceti misto de judecatori pt ca nu va lasa in pace nu este vina noastra a romanilor. veniti la proces, demonstrati-va nevinovatia si toata lumea este multumita. dar sa fugi de justitie prin diverse tertipuri si apoi sa-i ataci la tv deja deranjeaza toata europa. e simplu.
    pt unii dintre noi evident, nu si pt aia de-i spalati voi zilnic pe creier...
  • +38 (46 voturi)    
    si-a gasit in sfirsit (Vineri, 1 februarie 2013, 13:43)

    Aramis [utilizator]

    ochelarii si a putut citi literele cele mici
    dar la ce bun?!
  • +33 (37 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 1 februarie 2013, 13:43)

    Mowgli [anonim]

  • +24 (28 voturi)    
    La noi (Vineri, 1 februarie 2013, 13:45)

    Mao2 [utilizator]

    toti hotii striga hotii...
    • -11 (17 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 1 februarie 2013, 16:26)

      [anonim] i-a raspuns lui Mao2

  • +34 (40 voturi)    
    Un nebun (Vineri, 1 februarie 2013, 13:46)

    calin__ [utilizator]

    Fara comentarii. Un om ce traieste in lumea lui, se crede buricul pamantului. Mi-e greata
  • +26 (34 voturi)    
    Asha tati, zi-le tu cu cuvintele tale (Vineri, 1 februarie 2013, 13:46)

    bogdan1477 [utilizator]

    In ritmul asta in jumate de an devii nefrecventabil si pt PSD. Il cheama socialistii ioropeni pe Victoras la brusel, si-i pun in vedere sa se descotoroseasca de nationalisti.
    Cat ai fost doar primadona la Antena3, puteai declara tot ce-ti trecea prin tartacutsa, da' ca presedinte al senatului, sa declari ca raportul CE este "exagerat si sub influenta partizana", e cam mult.
    Acu si tu, ce sa faci? Doar n-o sa admiti ca stapinii tai de la antene terfelesc pe orcine dicteaza dom' profesor.
  • +25 (29 voturi)    
    discutabil e altceva (Vineri, 1 februarie 2013, 13:50)

    PedaGogu [utilizator]

    Discutabile sunt calitatile morale ale marelui adormit, oamenii pe care ii acopera, si mai ales ideile pe care le lanseaza cu senitatea unui proaspat trezit din somnul ratiunii, idei pe care le preiau si spalatii pe creier care ii sorb cuvintele ca pe o mana cereasca. Sau poate ca adormitul nu a vazut emisiunile A3 decat daca era chemat in direct sa-si emita judecatile de valoare discutabila.
  • +8 (20 voturi)    
    Iar a crescut Crin Antonescu în sondaje. (Vineri, 1 februarie 2013, 13:56)

    Omics [utilizator]

    Iar a crescut Crin Antonescu în sondaje. Va avea cele mai multe voturi din dispora europeană pe care le-a avut cineva vreodată.

    Gata cu „curelele de transmisie” de la UE. Avem mare nevoie de ajutor european, dar au reușit să se compromită; se folosesc de UE ca să discrmineze cetățeni români și pentru obiective politice interne României și meschine.

    Cele mai importante lucruri sunt investițiile europene în România, și accesul la locurile de muncă europene al cetățenilor români.
  • +25 (29 voturi)    
    ministri corupti (Vineri, 1 februarie 2013, 13:57)

    postacu [utilizator]

    In viziunea occidentalilor e de neimaginat ca un ministru sa fie cercetat penal pentru altceva decat coruptie (ca din asta se mai gaseste si pe la ei), asa ca nu le-a trecut prin cap ca unii ministri ar putea fi cercetati penal si pentru alte infractiuni. Deci sa n-o mai dam la scaldat ca doar 1 ministru e anchetat pentru coruptie. Masinaria de spalat creiere incearca sa convinga prostimea ca infractiunile pentru care sunt cercetati ceilalti 2 ar fi permise celor ce ocupa astfel de functii? Poate parlamentul nostru emite si un nomenclator al infractiunilor pentru care ministrii si parlamentarii au dezlegare, dar muritorii de rand trebuie sa faca puscarie.
    • +1 (1 vot)    
      ? (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 9:29)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui postacu

      ponta a iutat sa numere si pe el, hotul intelectual
  • +30 (36 voturi)    
    ===================== (Vineri, 1 februarie 2013, 14:02)

    Zede [utilizator]

    Logoree aiuristica si fara sens a unui personaj caragialesc.

    Pentru mine e un mister ce stie sa faca la modul constructiv in sfera politica. Nu aud decat vorbe, vorbe, vorbe si, periodic, un megalomanic "EU, Crin Antonescu..." Care ce? Care a facut ce? Care a contribuit ce? Care a realizat ce?

    Acest stimat domn a aparut din neant (Tulcea, ma rog) acum niste ani, in perioada in care restul oamenilor politici erau atat de impleticiti la limba incat au ramas hipnotizati de suvoiul de nestavilit al vorbelor acestui stimabil.

    Ca sa fiu mai clar, la aparitia sa pe scena politica acest domn era inaintea vremurilor in ceea ce priveste tupeul.

    Este ironic faptul ca acest domn nu ar mai putea sa aiba vreo ascensiune la momentul acual, cand tupeul iesit din comun a devenit regula iar bunul simt a devenit "caduc", ca sa il citez.

    Dar este de retinut principiul acestui om de provenienta modesta: daca nu iti place ceva, inlatura-l. Nu-ti place MCV, trebuie inchis.

    S-ar putea ca altceva/altcineva sa trebuiasca inchis.
    • +9 (15 voturi)    
      un presedinte anapoda (Vineri, 1 februarie 2013, 15:11)

      macs [utilizator] i-a raspuns lui Zede

      sunt de acord cu logoreea .. dar eu ma intreb cui s-a adresat? ..a raspuns Comisiei Europene - in cazul asta e un raspuns prost si pe alocuri obraznic ( nu acuzi cu caducitatea dupa ce primesti nota, o spui inainte..si nu pricep chestia cu influenta partizana!?), sau a fost un mesaj pentru noi, poporul - la fel, da cu batul in balta (noi suntem prosti, ne spune/traduce el ce si cum, dupa ce presa deja a tradus raportul) ..una peste alta nu aduce nici cu un presedinte european si nici cu unul popular .. ma intreb ce fel de imagine isi construieste tipul!? ce fel de presedinte ar fi ?! cum se vede?!
  • +25 (33 voturi)    
    I s-a tradus raportul (Vineri, 1 februarie 2013, 14:10)

    Sani [utilizator]

    Domnu' Antonescu a primit raportul in romana cu "track changes" de la Voiculescu.

    SI ....SCRIS MARE!

    Bai, Antonescu, da' ca sa reusesti sa schimbi perceptia trebuie sa negociezi cu UE!

    Cine mama dracului poate sa discute cu fanfaronii astia in limba lor?
    Matale sau doamna Pivniceru?

    Pune domnu' mana pe un curs de negociere de baza si vei invata macar cateva lucruri pentru inceput.
    Ex:
    1. nominalizezi pe cineva care poate sa vorbeasca pe limba interlocutorului si sa inteleaga toate subtilitatile exprimate (perlocutie se numeste).
    2. stabilesti cateva obiective clare.
    3. Iti definesti niste argumente sustenabile.
    4. Eviti sa fii mitocan...

    Cam atat bre, ca restul vine dupa ce le-ai invatat pe astea (si ai dovedit rezultate).
    De, nimic nu e pe gratis pe lumea asta!
    SUCCES!
  • +8 (16 voturi)    
    cam...marunt (Vineri, 1 februarie 2013, 14:53)

    viorellucaci [utilizator]

    pareri marunte de om marunt...cam asta e Antonescu
  • +7 (15 voturi)    
    Am reusit (Vineri, 1 februarie 2013, 15:01)

    Andrzej [utilizator]

    Am ascultat declaratiile d-lui Antonescu.
    Cu greu reuseste sa se descurce in haosul din mintea domiei sale: liberalism, national comunism si amicitia sa declarata fata de puscariabilul Voiculescu ca sa scoata cateva fraze absolut neverosimile, dar scandaloase referindu-se la rap. MCV.
    Omul acesta este toxic pentru oricine si orice din acesta tara.
    Toxinele care-i stau pe limba ii stau si in creier, si sunt sigur ca este mortal pentru toti cei de aproape si din jur. E iremediabil lovit de varanita.
  • +6 (12 voturi)    
    caduc? (Vineri, 1 februarie 2013, 15:03)

    sorin3 [utilizator]

    CADÚC, -Ă, caduci, -ce, adj. Lipsit de trăinicie; șubred, pieritor. ♦ (Despre frunze, flori etc.) Care cade înainte de vreme; care cade în fiecare an. ♦ (Despre acte cu valoare juridică) Care nu (mai) are putere legală. – Din fr. caduc, lat. caducus.
    Sursa: DEX '98
    O fi vrut sa zica ca isi doreste sa fie incheiat inainte de a fi rezolvate problemele ?
  • +13 (17 voturi)    
    halal sef al senatului Romaniei !!! sa traiti! (Vineri, 1 februarie 2013, 15:03)

    closer [utilizator]

    replica sefului senatului , al doilea om in stat , este dubioasa si de neinteles la un asemenea nivel. nu te poti face ca nu recunosti realitatea si ca ce se vorbeste la televiziunea aratata voalat cu degetul de europa , despre care, culmea stie o tara intreaga , mai putin cei care trebuie , este fals si indreptat impotriva statului de drept si institutiilor sale . nu poti spune ca o lume democratica care te-a primit intr-o asociatie de state ce impartasesc aceleasi valori ,care te priveste critic si incearca sa te faca sa intelegi cum ar trebui sa faci ca sa fie bine , are ceva impotriva ta si a sistemului pe care incerci sa il implementezi.
    trist e ca datorita unei legi electorale prost conceputa, suntem reprezentati la nivel inalt de tot felul de incapabili , care nu au nici cea mai mica dorinta de a face bine noua, romanilor, ci numai gastii din care fac parte.e mai usor pt ei sa il ia pe "nu este adevarat" in brate si sa se faca ca nu inteleg ce are lumea cu ei.
  • +12 (20 voturi)    
    Iar hahaie asta (Vineri, 1 februarie 2013, 15:46)

    Savitar [utilizator]

    Un nimenea-n drum ne impartaseste ideiile sale onirice de factura varaniana. Greu mai Cacare sa te confrunti cu realitatea, ia si dormi in continuare ca e mai bine pt sanatatea ta mintala.
  • +6 (16 voturi)    
    ? (Vineri, 1 februarie 2013, 15:51)

    sictireanu [utilizator]

    De curiozitate: asta o fi stiind ce inseamna caduc? :)))
  • +9 (17 voturi)    
    drogatul (Vineri, 1 februarie 2013, 15:59)

    marianos [utilizator]

    eu daca imi iau o fatza de drogat si ma plimb cu un topor pe langa casa dlui Antonescu si cu o tablie sa scrie ceva de bine tot despre dansul, oara are emotii?
    Nu !!ptr ca .. asa cum zice dansul, campaniile de presa sunt frectii iar Magistratii trebuie sa fie supermeni si sa nu se sperie de chestii minore
  • +12 (18 voturi)    
    MCV si ...Cacarau (Vineri, 1 februarie 2013, 16:05)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Ce se face ca nu intelege Tovarasul Antonescu ? Un lucru simplu si de bun simt. UE prin MCV ne cere ca justitia sa fie INDEPENDENTA indiferent de pozitia/functia/partidul/scorul electoral/contul bancar detinut/detinuta de cetateanul aflat in cercetare !!!
  • +13 (17 voturi)    
    Asta vrea sa fie presedinte ? (Vineri, 1 februarie 2013, 16:20)

    anonim123456 [utilizator]

    Era bun in epoca de piarta tovarasi, sau era bun in comunism, dar acum .... ce sa faca el ca presendinte ? Sa ne afunde ? Vai ce suparat e el, saracu. L-a atins iar la coarda sensibila. Tot Base e de vina, stim asta, Base a scris raportul, Base a documentat cazul, Base a facut tot, corect. Jos Base, sa il suspendam pe Base.
    Esti praf tovarase. Cat mai ai pana la pensie ? Nu vrei mai devreme ?
  • +12 (16 voturi)    
    gura pacatosului adevar graieste (Vineri, 1 februarie 2013, 16:30)

    un dac [utilizator]

    de caducitate esti lovit matale, labilule. adica de subrezenie mintala, iar in curand vei fi si lipsit de putere legala. asta daca ai notiunea termenului caduc.
    oricum, de remarcat ca rimeaza cu citatele care lipsesc din doctoratul lui ponta.
    bine ca te-ai prins in sfarsit. UE te vrea caduc.
    noi, romanii, eunuc.
  • +10 (12 voturi)    
    corupt,corupator... (Vineri, 1 februarie 2013, 18:24)

    vizirul [utilizator]

    Antonescu nu stapaneste termenii pe care ii foloseste in limba romana: dupa jalnica lui (i)logica, ceea ce a facut Dragnea cu voturile la referendum nu se cheama coruptie; dar cum s-o fi chemand? dincolo de logoreea sterila a acestui individ transpare incompetenta, reaua credinta,incultura, toate potentate de un tupeu fara margini.
  • +7 (9 voturi)    
    indiscutabill lovit de caducitate (Vineri, 1 februarie 2013, 19:53)

    josusl [utilizator]

    este Crin Antonescu.
  • +5 (7 voturi)    
    Aberatiile lui Crinministru (Vineri, 1 februarie 2013, 20:46)

    the [utilizator]

    "daca te cerceteaza Directia Nationala ANTICORUPTIE poate sa insemne ca nu ti-ai platit chiria "

    "sa ne uitam in legislatia altor tari !"
    abia astept sa se inspire de la Arabia Saudita, unde hotzilor li se taie mainile !

    "sa se topeasca MCV" ...intr-un organism care sa ni-l dati Mie si lui victor pe mana, ca sa nu mai avem probleme de numaratul ministrilor corupti ... Eu si victoras avem impreuna doozeci de degete, sper sa ne ajunga pentru ministri ...
  • +3 (3 voturi)    
    S-a suparat ciurdaru' pe sat ! (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:00)

    hepcallvasile1278490666411 [utilizator]

    Antonescu a intrat in politica ca o tanara speranta liberala dar intre timp a imbatranit si a devenit un mahalagiu ridat, rigid si agresiv , alergic la tot ce inseamna competenta si decenta . Azi a fi exclus din partidul pe care alaturi de o camarila aservita il conduce in stil mafiot , reprezinta un certificat de onorabilitate ( borfasii nu te recunosc ca facand parte din gasca lor !).
  • +1 (1 vot)    
    Antonescu (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:32)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    are nevoie de ochelari ca sa citeasca raportul MCV.
  • +1 (1 vot)    
    Raportu` ..e adevarat sau nu? (Sâmbătă, 2 februarie 2013, 19:01)

    kebab [utilizator]

    Subiectul este de fapt continutul acestui raport, Antonescu arunca acum fumigena si duce discutia in cu totul alta galaxie, raspuns de politician. In final de ce trebuie EL sa conteste un raport care se refera la hartuirea judecatorilor? Ii este cumva adresat lui acest raport? sau pur si simplu se simte cu musca...
  • +2 (2 voturi)    
    esti deplorabil, crizut ! (Duminică, 3 februarie 2013, 2:07)

    fosta zoezoe [utilizator]

    noi cetatenii, stim ca MCV este chiar elegant in exprimari,ca realitatea este si mai dura .Probabil tonul este mai bland pentru ca au trebuit sa tina cont de rezultatul alegerilor din care ei au trebuit sa inteleaga ca noi apreciem hotii, coruptii, plagiatorii, mincinosii, zerodosii -si toate celelalte specii asemenea-si ii vrem direct in parlament .Nu sunt insa obligati sa aprecieze si ei asta mai ales cand se intra in coliziune cu justitia si orice stat de drept .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by