VIDEO Kelemen Hunor: Am semnat un acord cu Ponta si Antonescu in septembrie pentru a guverna impreuna. E prima data in 23 de ani cand o intelegere nu este respectata

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:05 Actualitate | Politic


Presedintele UDMR, Hunor Kelemen, a afirmat miercuri ca in luna septembrie a semnat o intelegere cu Crin Antonescu si cu Victor Ponta pentru formarea unei majoritati guvernamentale dupa alegeri, intelegere care nu a mai fost ulterior respecatat, pentru "prima data in ultimii 23 de ani".

"Acordul cu USL a fost semnat in septembrie. A fost semnat de domnul Ponta, domnul Antonescu si de catre mine. Este un acord absolut corect si foarte scurt. Contine trei lucruri importante. (...) Contine trei lucruri. Primul lucru se refera la perioada de dupa alegeri, ca daca USL va obtine sub 50% atunci va forma majoritate cu noi. Era un lucru absolut normal, noi am asumat acest lucru. A doua chestiune era ca daca ei obtin peste 50% din mandatele parlamentare - fara sa fie trecut acolo ca 60%, 70% - atunci ne invita sa formam impreuna o coalitie de guvernare. A treia chestiune era ca vom discuta acest lucru dupa alegeri, in functie de mandatele obtinute de fiecare formatiune politica", a spus Kelemen, citat de Agerpres.

El a explicat ca a fost vorba despre o intelegere care nu avea nicio trimitere sau referire la perioada campaniei electorale si pe care UDMR a respectat-o in "spiritul si in litera celor semnate".

"Asa functioneaza politica. Asta este logica si natura vietii politice - sa existe intelegeri, sa existe discutii. Deci, nu este nimic iesit din comun. Noi, de fiecare data, am respectat ceea ce am semnat. Pentru fiecare ciclu, pentru fiecare perioada de patru ani de zile, existau intelegeri. UDMR, si atunci cand nu i-a convenit si a avut, eventual, de pierdut puncte electorale, si atunci cand i-a convenit, a respectat ce a semnat. Prima data se intampla, in ultimii 23 de ani cand o astfel de intelegere, absolut corecta si transparenta, nu este respectata de un lider care si-a pus semnatura pe o astfel de hartie", a sustinut Hunor.

El a reafirmat ca UDMR a cerut ministere la negocierile cu USL de dupa alegerile din 9 decembrie pentru ca aceasta a fost intelegerea.

"Pai daca noi am semnat ca vom guverna impreuna, asta ce inseamna? Inseamna la masa guvernului. La masa guvernului cine sta? Nu sta soferul ministrului, sta ministrul", a argumentat Kelemen.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


7949 vizualizari

  • +43 (49 voturi)    
    Ca la Caragiale! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:15)

    tedycv [utilizator]

    Tradare, tradare, dar s-o stim si noi!
    Vezi Coane unde te duc dedesupturile pe care le ascunzi de 23 ani?
    • +17 (25 voturi)    
      loool (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:11)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui tedycv

      românii au fost mai jmecheri de data asta. Au arătat dosul udemereului, aşa-i când hoţul face pact cu hoţii
      • +5 (17 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:09)

        Mowgli [anonim] i-a raspuns lui corvus coraX

        • +17 (19 voturi)    
          :( (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:35)

          utilizator_ [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          guvernarea USL va sparge multe "recorduri" in privinta smecherelilor.

          asta e doar inceputul,sfios....ca orice inceput.
    • +9 (15 voturi)    
      nu este chiar asa (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:42)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui tedycv

      mai analizeaza domnule Hunor, mare parte din declaratii nu sunt chiar asa cum spui. O minciuna a fost UDMR timp de 23 de ani, o minciuna este si astazi
    • +3 (11 voturi)    
      Sa nu uitam ca totusi ungurii au guvernat mult ... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 20:09)

      Necplusultra [utilizator] i-a raspuns lui tedycv

      prea mult in romania !
      amar de ani au asuprit romanii in transilvania, au fost cei mai inversunati comunisti; care au contribuit la atatea nenorociri ale romanilor , au fost la toateguvernarile parte dupa asa zisa revolutie. este cazul sa se lase de politica pe motiv de nationalitate si sa se dee cu cate un partid normal !!!
  • +16 (26 voturi)    
    Vox populi (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:17)

    LegatusAugusti [utilizator]

    ===============
    Vox populi, vox Dei !
    ===============

    In ungureste habar nu am cum se spune !
    • +15 (17 voturi)    
      /// (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:55)

      lucadd [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

      pai si in maghiara se spune la fel ca e latina lol decat daca vrei neaparat sa o traduci
      poti in schimb sa le urezi asta militantilor UDMR care au luat plasa de la USL
      te las sa descoperi ce inseamna ca nu e greu si mesajul trebuie luat la figurat

      Kellemes karácsonyi ünnepeket és Boldog újévet
  • +22 (26 voturi)    
    - (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:18)

    stupidcow [utilizator]

    țeapăăă!
    • -4 (8 voturi)    
      E bine sa dai teapa! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:21)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui stupidcow

      Dar e la fel de rau s-o iei. O singura teapa de iei te scapa de placerea de a da tepe.
  • +8 (20 voturi)    
    le avem in sange (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:25)

    banatul e fruncea [utilizator]

    tradarea... vezi cele doua razboaie mondiale... nu ca mi-ar placea udmr-ul, dar daca nu respect acordul de ce il mai faci?
    • 0 (14 voturi)    
      Pai... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:07)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      daca luau sub 50% l-ar fi respectat...era o plasa de siguranta.
    • +8 (12 voturi)    
      pe cine am tradat in primul ? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:11)

      akanom [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      Al doilea razboi, de acord.

      Dar pe cine am tradat in primul ?
      • +9 (17 voturi)    
        pe multi! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:46)

        loopdawg [utilizator] i-a raspuns lui akanom

        Ai uitat de tratatul semnat de Romania cu Austro-Ungaria si Germania (Prusia) in 1883 (tinut secret pana in 1914). Am intrat in razboi alaturi de Antanta si nu de Tripla Alianta, cum trebuia conform tratatului. Prietenii stiu de ce! TRANSILVANIA!
        • +10 (12 voturi)    
          Lord Palmerston spunea (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:07)

          Dacos [utilizator] i-a raspuns lui loopdawg

          " Marea Britanie nu are nici prieteni si nici dusmani. Are numai interese".
          Ionel IC Bratianu a fost un politician abil. In politica, ca si in alte domenii de activitate, ai numai interese. Ale tarii tale. Asa ar trebui!
          • +5 (7 voturi)    
            Don' Dacos, bine punctat. (Miercuri, 19 decembrie 2012, 19:31)

            Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Dacos

            Atata doar ca treba cu interesle tarii nu prea se potriveste la usl-isti. Cum spunea cineva mai sus, asta-i doar inceputul timid. Va urma o perioada foarte grea pentru romanasii nostrii sub guvernarea usl.
            Inca nu-mi vine sa cred ca romanii pot fi asa de ignoranti sa-i voteze pe neispravitii astia..
            OK, o sa mai astept inca 20 de ani (cincinalul lui Brucan) sa vad daca dupa schimbarea unei alte generatii de pensionari psd-ul o sa mai fie o forta politica la romani.
            PS
            Ghinionul ca tot asteptam!
            O alegere, o noua guvernare, un nou presedinte, sau o noua generatie care poate, poate va schimba ceva in Romania.
            Si uite asa trece viata!!
            Fireati ai dreaqului de trogloditi. Mai aveam o speranta ca poate, poate ma pensionez in Romaniaca. Keiner!
  • +6 (18 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:28)

    Erasm [anonim]

    • +10 (20 voturi)    
      ha, ha, ha (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:09)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Ungurii trebuie sa invete ca pe aceste plaiuri sunt si altii, mai tepari decat ei. UDMR a dat teapa tuturor guvernelor de dupa revoultie, incepand cam din 1996, cand au fost coptati la guvernare.
      Acum a venit vremea sa mai si ia teapa.
      • -1 (9 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:12)

        Mowgli [anonim] i-a raspuns lui bancher

  • +15 (27 voturi)    
    Imi pare bine! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:32)

    ticbis [utilizator]

    La felul cum UDMR a respectat pana acum toate aliantele de guvernare la care a participat in ultimii 23 de ani, chiar ma bucur ca cineva le-a dat peste bot.
    Ati fost la guvernare impreuna cu Boc si PDL, mi se pare absolut firesc sa va luati castanele in cap la fel ca si ei.
    Pentru cei care mai au vreun dubiu, UDMR este exemplul cel mai evident de "prostituata" a politicii romanesti din ultimii 23 de ani!
    Aviz maghiarilor, cetateni romani din Harghita si Covasna, judete care au ramas cele mai sarace regiuni din Romania, desi sunt singurele care au beneficiat de reprezentanti in guvernarea Romaniei in toti cei 23 de ani, fara intrerupere!
    • +11 (17 voturi)    
      De ce? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:50)

      loopdawg [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      Nu sunt de acord. nu imi place deloc UDMR (ideologic vorbind), dar daca tot vorbim de traseism politic, mai bine sa ne uitam la toti deputatii care au schimbat partidul si li se falfaie de ce credem noi despre asta.
      In plus, PNL a devenit un partid de centru-stanga pentru a ajunge la guvernare. Mai degraba asta ma deranjeaza decat un partid care incearca (fara sa reuseasca in mare parte) sa traga pentru populatia pe care o reprezinta.
  • +4 (14 voturi)    
    deci.. (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:32)

    catalin_mattei [utilizator]

    avem un Ponta care respecta intelegerile semnate si un Antonescu care nu... poate PNL-ul se va trezi si va alege un presedinte cu cuvant, cu prestanta si mai ales cu prezenta.. cu G Becali la comisia juridica PNL cade in penibil si o spun eu care am fost mereu impotriva lui T Basescu
  • +9 (15 voturi)    
    ha ha ha (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:34)

    eu1 [utilizator]

    Ce bine imi pare ca ai luat tzeapaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
  • +3 (15 voturi)    
    Pt a reprezenta interesele ROMANIEI ai fost ales (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:35)

    linarel [utilizator]

    dar tu de fapt ca si UDMR-ul nu reprezentati acolo decit idei si principii sovine si antinationale . Cei din Ungaria va spun oricum dar numai unguri NU .

    Vorba unui fost rapidist :
    CE BINE-M PARE C-AI LUAT TEAPA, CE BINE-M PARE C-AI PIERDUT

    Se pare ca mincinosul&adormitul a fost mai iuti decit tine . Cine stie ce matrapazlicuri ati mai discutat voi .
    • +2 (8 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:15)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui linarel

  • +7 (13 voturi)    
    vrem normalitate!!! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:40)

    MirceaIo [utilizator]

    nu ma omor dupa UDMR, chiar ma enerveaza. Dar daca e adevarat ca USL a semnat cu ei in septembrie, putem sa ne asteptam la ce e mai rau in urmatorii 4 ani de la astia. Suntt penali rau de tot. Ar fi necesara interventie straiana sa ne scape de atarnatorii securisto-comunisti USL-isti care ne capuseaza de atata timp. REVOLTATOR USL adunatura de cei mai si mai rai escroci.
  • +9 (11 voturi)    
    intelegere transparenta??? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:47)

    Luc2012 [utilizator]

    "o astfel de intelegere, absolut corecta si transparenta...."
    daca a fost o intelegere asa transparenta de ce nu s-a facut publica la momentul semnarii? asa va trebuie...
  • +4 (8 voturi)    
    drepturi si obligatii (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:51)

    sorin3 [utilizator]

    Bun bun, inetelgem ca s-au inteles ce vor face dupa alegeri, si ce primesc fiecare.
    Dar care a fost costul? adica ce dadea fiecare?
    Pentru a fi primiti la guernare chia daca USL facea peste 50% UDMR probabil a promis ca face ceva inainte de alegeri. Ce?
  • +1 (11 voturi)    
    /// (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:51)

    lucadd [utilizator]

    si USL care tuna si fulgera ca noi nu ne vindem tara ...etc... blabla...maghiarii fura Ardealul...blibla...sunt inamicii nostri basisti...si cand colo semneaza acorduri pe sub mana...
    eu inteleg ca e realpolitik mai tovarasi dar macar fiti consecventi, daca ati semnat ati semnat nu mai mintiti pe fata oamenii... dar daca ne gandim mai bine unii mint cum respira (acu se poate intelege si retinerea lui Ponta de a refuza din start cooptarea UDMR la fel de mult ca si intrasigenta PNL/PC de a nu i primi)
    1 la 0 pentru Crin si compania deocamdata
  • +7 (9 voturi)    
    mda (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:52)

    Xorciser [utilizator]

    cred ca nimeni nu se astepta ca usl sa ia atatea mandate...
  • +8 (12 voturi)    
    alegeri la romani (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:53)

    methylique [utilizator]

    Alegerile la romani sunt prilej de pacalit adversarii...
    Si de tradat aliatii...
    • +4 (8 voturi)    
      nici cu ungurii nu mi-e rusine (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:07)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui methylique

      Deci in septembrie Kelemen semnase casatoria cu Ponta si in octombrie gazduia Conventia dreptei europene la Bucuresti alaturi de PDL!
      Pai nu ti-e rusine mai Kelemene sa te dai in barca cu Merkel si cu Blaga si pe ascuns sa dai mana cu stanga? Nici nu ma mir ca nu te mai voteaza ungurii.
  • +6 (8 voturi)    
    Si? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:54)

    cmariusalin [utilizator]

    "ne invita sa formam impreuna o coalitie de guvernare"
    nu scrie ministru nicaieri!

    Aa, ca la asta visati voi cu procentul vostru patetic e cu totul altceva.
    • +3 (9 voturi)    
      1... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:13)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui cmariusalin

      din 20 ar veni cam 5%...

      Nu sunt deloc pro UDMR dar sa fim sinceri, mitomanii aia din USL au tradat...
  • +3 (7 voturi)    
    cred ca ati fost reevaluati! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:55)

    costache2 [utilizator]

    Dupa ce Base s-a reales, l-ati parasit imediat pe IOHANNIS si gruparea din jurul lui (PNL+PSD) si ati format guvern cu PDL. Ce ziceati, ca de fiecare data ati respectat... ce?
  • +10 (12 voturi)    
    :) (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:57)

    owl [utilizator]

    dragi udmr-isti, nu sunteti ultimii pe lista dezamagirilor, stati linistiti...
  • +14 (16 voturi)    
    constatare (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:57)

    sile1 [utilizator]

    De 23 de ani ma intreb daca maghiarii nostri n-or avea si ei optiuni politice social-democrate sau liberale sau conservatoare sau democrat-liberale.

    Ei sunt oare numai Etnici maghiari si atat ??.....si vor sa fie la guvernare in mod permanent ?!
    Ceva nu suna bine,mai ales cand ,pentru a ajunge la putere fac tot fel de aranjamente !
    • 0 (4 voturi)    
      cred... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:18)

      A14 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      ca in principiu sunt democratici.
    • +1 (3 voturi)    
      maghiarii din ardeal (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:29)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      sunt un fel de teleormăneni care vorbesc ungureşte
  • +5 (5 voturi)    
    :) (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:00)

    Trojan.H [utilizator]

    :)
  • +2 (8 voturi)    
    rock (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:04)

    TLiviu [utilizator]

    catre HotNews -exista o declaratzie a unui lider uslamist(Const.) care de doua ori la rand precizeaza ca acordul a fost semnat INAINTE de referendum ATENTZIE -schimba total datele problemei - se stie ca UDMR ul e apropiat MSZP ului inrudit ideologic cu.... .Oare de ce lideri maghiari accentueaza cand vorbesc de data semnari ca fiind in septembrie -UDMR ul a avut o atitudine ambigua mult apropiata USL ului la referendum -si ca totul sa devina mai neclar apare Bleaga care la B1 ii apara pe udmr isti ca nefiind parte a complotului care la dat jos pe MRU eu devin mult mai convins -unguri au jucat dublu mult mai demult..
  • +5 (11 voturi)    
    Ai auzit (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:05)

    popestii [utilizator]

    sau ai vazut tu vreo platforma program al vreunui partid care sa includa probelemele minoritatilor? Ai citit vreodata platforma program a UDMR-ului? Ti-ai da seama din start ca are o ideologie clara. De 23 de ani pro-europa, pro-descentralizare administrativa si multe altele care nu se pot face din cauza hotilor fara nicio ideologie politca doar cu o caraminda in piept...de 23 de ani "Nu ne vindem Tara" = "O jefuim!"
  • +6 (6 voturi)    
    Lasa UDMR, iti prinde bine 4 ani de opozitie ... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:16)

    anonimulgigi [utilizator]

    Nu e rau, opozitia face bine oricui. A, din opozitie e mai greu santajul politic, asta inteleg. Urma reimpartirea regionala a tarii, era bine sa fiti la putere, era mai simplu decat din opozitie. Acum te inteleg de ce esti asa suparat, dar asta e. Data viitoare, peste cam 150 de ani !!
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate dar... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 19:45)

      IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui anonimulgigi

      Nu vor fi 4 ani, ci mult mai putin. De indata ce PSD se va satura de PNL si le va da un sut in fund vor avea nevoie de UDMR sa guverneze. Cam peste unul, maxim doi ani.
  • +3 (5 voturi)    
    transparenta (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:39)

    marius87 [utilizator]

    Pai cum este transparenta daca votantii nu stiau nimic ? Ziceau ca vor guverna singuri dar semnasera pe ascuns un tratat. Trebuia sa semnati si sa declarati public, sa fie transparent pentru toti, nu doar pt cei care semneaza. Stati pe bara, meritati asta :)
  • -2 (6 voturi)    
    subinteles (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:43)

    mistydo [utilizator]

    E de înţeles că în septembrie UDMR s-a dus să semneze precum un căţeluş , cu coada între picioare.... Acum mârâie... Antonescu a închis accesul la ciolane...
  • +3 (7 voturi)    
    o intrebare as avea (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:56)

    bogdan. [utilizator]

    daca se stia de acest acord inainte de alegerile parlamentare cati dintre noi m-ai votam cu usl?

    pai acuma stim ce cur_ve avem.
  • +5 (5 voturi)    
    Cum e cantecul? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:58)

    abel [utilizator]

    " Ce bine imi pare ca ai luat teapa, bla, bla..." Sa ia aminte si UDMR-ul , stim noi ca altii s-au bazat pe ei si UDMR-istii nu s-au tinut de cuvant , ba au mai emis si pretentii absurde ...
  • +7 (13 voturi)    
    nici noi ungurii din Romania nu va vrem! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:59)

    manon [utilizator]

    Asa va trebuie! ati fost precum c***** ati dansat si cu unii si cu altii sa va vedeti interesul si ati dus la ruina peste tot pe unde ati fost la ministere....asta va este scopul, sa duceti tara asta la ruina, sa va trageti gard si sa va declarati granitele in Ardeal. Sunt ungur dar nu ati facut nici un lucru bun pentru ca noi sa convietuim in buna intelegere in tara asta. Facultati si scoli in maghiara? e ambitia voastra prosteasca, noua ne limiteaza orizontul doar la cele 2 judete, iar locurid e munca doar in limba maghiara nu vor exista in tara asta, nu e normal sa existe! Ne aduceti la starea de populatie handicapata cu toate masurile extremiste pe care le-ati luat de 23 de ani incoace. Va vedeti doar interesul vostru josnic sa va incoronati peste un teritoriu care nici nu va apartine de fapt.....nici noi ungurii din Romania nu va vrem la guvernare!!
  • +15 (19 voturi)    
    Attila in Ardeal (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:02)

    whiteredarad [utilizator]

    Attila venind calare/intalni o apa mare/Fiert la fund si fiert la coai---e/s-arunca sa faca o baie/cind s-o suit iar pe mal/ sula haine,sula cal/Cine-o fost primu'n Ardeal ?
  • +2 (6 voturi)    
    natura USL (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:12)

    mircearh [utilizator]

    s-a dezvaluit inca o data . Niste oportunisti parsivi care nu numai ca si-au facut campanie asmutindu-si armata de votaci pe un singur om , dar i-au si mintit pe probabil toate aspectele promise.
    Parca ziceau ca daca ajung la guvernare nu vor face alianta cu UDMR.
    Chiar inainte de alegeri cu ceva luni bune, ei deja aveau un contract semnat pe sest.
    Ce sa astepti de oameni ca astia ?
  • +4 (6 voturi)    
    hehe (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:15)

    Nicolae Kidman [utilizator]

    Dupa evolutia politicienilor maghiari romani din ultimii 23 de ani am ajuns la concluzia ca Iuda a fost si el politician ungur roman.
    De la uslam stiam ce sa m-astept, asa ca nu pot decat sa ma bucur c-ati luat teapa, oportunistilor!
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:11)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae Kidman

      UDMR-istii ar semna acord de guvernare si cu Avram Iancu daca asta i-ar aduce la putere. Ca de, ei reprezinta minoritatea maghiara si orice e scuzabil.
  • -1 (3 voturi)    
    Transilvania!!! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:35)

    popestii [utilizator]

    stat independent!!!
    • 0 (0 voturi)    
      pe bune?? (Joi, 20 decembrie 2012, 11:48)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui popestii

      ok stat independent, dar taiem toate cablurile electrice, toate tevile de gaze, apa, , tot ce inseama utilitati pentru a supravietui, etc..

      sa va vedem atunci cum ......mai vreti stat independent!
  • +2 (4 voturi)    
    cat de naiv acest Kelemen (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:50)

    DanielDorado [anonim]

    Inca unul dus de nas de Ponta ! Mi se pare amuzant cat de nevinovat se plange ..
    Basescu a avertizat ca Ponta e un mincinos se pare ca unii au crezut ca stiu mai bine...
  • +1 (5 voturi)    
    Ce caracter (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:16)

    Andrei18 [utilizator]

    UDMR nu avea ce sa caute la guvernare, deci nu trebuia semnat nici un acord. Odata semnat trebuia respectat.
    Va bucurati cativa ca niste retardati ca UDMR a luat teapa. Suntem un neam de oameni fara caracter, fara cuvant. Asta e si motivul pentru care o ducem atat de bine.
    PS: In alte state se practica si gentelmen's agreement, nu e nevoie de nimic scris .... si se respecta
    • 0 (0 voturi)    
      serios?? (Joi, 20 decembrie 2012, 11:47)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui Andrei18

      ia zi tu in ce state din vest si mai ales democratice minoritatile au autonomie??
      raspuns: NICI MACAR UNA nu vor sa auda de asa ceva
  • +2 (4 voturi)    
    urat... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:32)

    Codruta N [utilizator]

    Urat din partea lor ca nu au respectat "acordul" (aici am inteles ca a fost Crin la mijloc). Urat (din partea USL) si ca l-au facut si n-au zis...

    Dar oricum, urat sau nu, ma BUCUR ca UDMR n-a ajuns la guvernare!! A MERITAT asta din PLIN! Era si mai bine daca nu reuseau sa intre in Parlament DELOC!! Sa se invete MINTE, altadata, cand se baga la guvernare cu cine nu trebuie!!
  • +4 (6 voturi)    
    Mai da-i in colo si pe bozgorii astia (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:39)

    EQUANT [utilizator]

    ca se tot dau dupa cum bate vantul, n-au pic de verticalitate, niste milogi!
  • +3 (5 voturi)    
    cand se intalneste curva cu hotu' (Miercuri, 19 decembrie 2012, 20:59)

    rov [utilizator]

    rezultatul e preizibil
  • 0 (2 voturi)    
    Pai... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 21:00)

    minus [utilizator]

    "Pai daca noi am semnat ca vom guverna impreuna, asta ce inseamna? "

    Pai chiar vrei sa-ti spunem ce inseamna?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by