Sedinta Colegiului Director al PDL pentru analizarea rezultatelor din 9 decembrie. Vasile Blaga: Partidul va ramane unit/ Cristian Preda si Sever Voinescu au demisionat din conducerea PDL/ Conventie extraordinara in mai pentru alegerea unei noi conduceri

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Vineri, 14 decembrie 2012, 10:29 Actualitate | Politic


Democrat-liberalii au decis in sedinta Colegiului Director sa mentina actuala conducerea a PDL pana in primavara, mai exact in luna mai. Singurii care au demisionat din conducerea PDL au fost Cristian Preda si Sever Voinescu. Dupa o sedinta de aproximativ 5 ore, democrat liberalii au anuntat ca vor organiza in mai Conventia Extraordinara a partidului. Dincolo de declaratiile oficiale, in spatele usilor inchise, democrat liberalii au invocat blaturi si tradari ale liderilor locali si s-au platit polite. Sever Voinescu a fost acuzat ca a sustinut candidatul Partidului Poporului la Constanta iar liderii PDL au promis ca vor cauta tradatorii si blatisti in partid.

In spatele usilor inchise liderul PDL Constanta, Gigi Chiru i-ar fi cerut demisia lui Voinescu pe motiv ca a sustinut-o in campania electorala pe Maria Stavrositu(candidat PP-DD la Senat), care a demisionat din PDL in debutul campaniei electorale. Stavrositu a candidat pentru Partidul Poporului dupa ce a demisionat din organizatia PDL Constanta si a renuntat la calitatea de membru PDL. In replica, Voinescu i-ar fi spus lui Chiru ca Stavrositu este prietena sa si era normal sa o ajute.  

De asemenea, senatorul de Bucuresti, Cristian Radulescu a vorbit in interior despre faptul ca "au fost si balturi si tradari din partea anumitor lideri locali" dar ca este inadmisibil sa i se reproseze conducerii PDL ca ar fi fost implicata.

In spatele usilor inchise s-a vorbit si despre cresterea numarul de delegati la Conventia Extraordinara e la 1400(cati au fost la Conventia din vara) la 5000 de delegati. Totodata, s-a propus ca functiile din Biroul Permanent al PDL sa fie reduse pentru a se creea o conducere mai efcienta.

UPDATE 15.40 Vasile Blaga, la finalul sedintei: Nu mi-a solicitat niciun coleg demisia
  • A fost analizat parcursul partidului in ultimii patru ani, inclusiv rezultatul la ultimele alegeri parlamentare. Va trebui sa facem fata unui USL care n-a facut decat sa manipuleze opinia publica
  • Deciziile pe care le-am luat: Pe parcursul lunilor ianuarie si februarie vom avea analize pe fiecare organizatie.
  • Pe 23 februarie, a fost convocat Consiliul National de Coordonare care va stabili data unei Conventii Extraordinare, in luna mai.
  • Am facut propuneri catre colegii nostri din ARD sa intre in grupurile parlamentare ale PDL. ARD ca alianta electorala nu mai exista de duminica seara, asa e legea, dar putem avea in continuare un parcurs comun.
  • Nu vom vota niciun guvern din care nu facem parte.
  • (despre demisia de la sefia PDL) Nu am avut niciun coleg care sa solicite acest lucru. Niciunul dintre cei care erau in sa, si a fost prezent tot Colegiul Director.
  • Lui Sever Voinescu i se ceruse oricum demisia de catre filiala Constanta
  • Exista o dispozitie de presedinte care s-a dat la mijlocul campaniei, in care le-am atras atentia sa faca o analiza foarte serioasa vizavi de alesii nostri locali si de implicarea lor in campanie. Recomandarea pe care le-am facut-o a fost ca cei care s-au afisat, ca asa de povesti lumea este satula si trebuie dovezi in acest sens, dar cei care au aparut pe afise sau pe bannere cu contracandidatii nostri sau chiar si membri ai Biroului Permanent National care au facut campanie unor contracandidati ai PDL, cred ca vor trebui luate masuri imediate si ele vor fi luate
UPDATE 15.20 Democrat-liberalii au decis sa convoace Consiliul National de Coordonare (CNC) pe 23 februarie, for care stabileste data si organizarea Conventiei Extraodinare a PDL. De asemenea pana pe 15 februarie se va face evaluarea organizatiilor PDL. Sursele citate au precizat in cel mai probabil la sfarsitul lunii mai PDL va avea loc Conventia Extraodinara.

La Conventia Extraordinara ar putea participa 5000 de delegati, un numar considerabil mai mare decat la celelalte Conventii ale PDL. Totodata, functiile din Biroul Permanent al PDL ar putea sa fie injumatatite pentru o conducere mai efcienta.

UPDATE 14.00
Cristian Boureanu: "De PDL va pot spune ca eu cel putin si foarte muti dintre colegi mergem pe ideea sa facem o Conventie Nationala undeva in primavara. Vrem sa ramanem uniti in momentul de fata, deja sunt extrem de multe greseli pe care Guvernul USL le face si nu vreau sa sune ca declaratie dupa alegeri, dar cred ca romanii isi vor da repede seama ca au votat un guvern de mincinosi".

UPDATE 12.24 Sever Voinescu a demisionat din functia de vicepresedinte PDL.
Potrivit surselor democrat liberale, liderul PDL Constanta, Gigi Chiru i-ar fi cerut demisia lui Voinescu pe motiv ca a sustinut-o in campania electorala pe Maria Stavrositu, care a demisionat din PDL in debutul campaniei electorale. Stavrositu a candidat independent dupa ce a demisionat din organizatia PDL Constanta si a renuntat la calitatea de membru PDL. In replica, Voinescu i-ar fi spus lui Chiru ca Stavrositu este prietena sa si era normal sa o ajute.  

UPDATE 11.41 Cristian Preda si-a depus demisia din functia de prim-vicepresedinte. Sursele din interiorul PDL precizeaza ca Preda si-a anuntat demisia in debutul sedintei Colegiului Director.

Potrivit surselor participante la sedinta, Preda a declarat ca isi asuma esecul Aliantei Romania Dreapta, fiind unul dintre liderii PDL care au pledat pentru constituirea Aliantei. De altfel, demisia lui Preda era previzibila, prim-vicepresedintele PDL declarand public ca intentioneaza sa-si depuna mandatul.

Cristian Preda:
"Voi merge la sedinta de vineri cu demisia pregatita, in sensul in care discutia principala este cand se face Conventia. Cand se fixeaza Conventia Nationala, esti demisionar, se organizeaza un comitet de administrare a treburilor curente" (Mediafax, 13 decembrie)

UPDATE
Declaratii inainte de sedinta:
  • Vasile Blaga, jurnalistilor, inainte de sedinta: "O sa ramaneti placut surprinsi, partidul va ramane unit."
  • Adriean Videanu: "Constructia dreptei trebuie sa continue"; in urma discutiilor se va ajunge la "o solutie matura pentru partid". Intrebat daca partenerii din ARD, cum ar fi Mihai Razvan Ungureanu, se pot regasi in PDL, Videanu a raspuns: "Poate fi o varianta".
  • Ioan Oltean: "Vom face analize foarte serioase. Nu trebuie sa vorbim despre demisii. Cezar Preda s-a razgandit, nu mai demisioneaza."
  • Cristian Boureanu: "Nu vad un viitor pentru ARD".
  • Roberta Anastase: "Realitatea demonstreaza ca atunci cand echipa Boc s-a schimbat cu o alta echipa partidul a scazut cu 10%. Cred ca trebuie gasita o solutie in care abordarea sa fie profesionista." 




















4593 vizualizari

  • +12 (18 voturi)    
    in timp ce ei isi vor da la gioale (Vineri, 14 decembrie 2012, 10:40)

    jackalphonse [utilizator]

    public vor pune esecul pe seama inculturii populatiei
    • +6 (16 voturi)    
      Pai.. cand si-au asumat vreun esec? (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:02)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Realitatea e simpla... poporul a votat impotriva lor. Degeaba se lamenteaza public si acuza x sau y... rezultatul in urma votului este cat se poate de clar: LUMEA NU II MAI VREA !!!
      • +9 (15 voturi)    
        Asa e, (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:12)

        MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        4 milioane au vrut Marea Adunare Nationala. Noroc cu Ponta, ca a a mai ingaduit ceva opozitie de prostire a occidentului.

        Sper ca, Basescu sa vi-l dea pe Pontase prim plagiator. Numai asa PCR isi desavirseste opera si poate crapa si Iliescu de fericire. Visul i s-a implinit prin copilul lui din flori.
        • +5 (5 voturi)    
          opinie (Vineri, 14 decembrie 2012, 15:42)

          danali [utilizator] i-a raspuns lui MadameDuRecamier

          Blaga trebuie urgent demis(eventual sa-si dea demisia),a facut "blat"cu usl ,el este veriga slaba de la virf.Pacat de Voinescu si Preda Cristi(nu cezar),cu oameni ca ei +Macovei Baconski,MRU,Neamtu,Paleologu sa se reconstruiasca partidul.REPET BLAGA DEMISIA URGENT
    • -5 (13 voturi)    
      Vor sa faca patinoar, (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:17)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      de la Udrea li se trage, in mijlocul unei mlastini. Pentru a reusi trebuie mai intai sa ne scada temperatura la cea a nemtilor, deocamdata Antenele ne-au crescut temperatura la nivelul africanilor iar mlastina are toate conditiile sa prospere.
    • -4 (10 voturi)    
      intrunirea extremistilor :) (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:11)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      sunt curios ce o sa mai scoata extremistii astia din PDL ca vad ca sefa lor de facto Udrea e foarte vocala dupa ce a pierdut alegerile si a intrat in Parlament dupa locul 2.
      • +1 (1 vot)    
        pentru Bula de aer (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 9:19)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Cred ca te inseli. Eu stiu ca Elena Udrea s-a clasat pe locul intai in colegiul in care a candidat.
    • +1 (11 voturi)    
      care esec? (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:35)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Blaga a reusit tot ce si-a propus. Trebuie sa fii orb sa nu vezi ca PDLul de azi nu mai are nici o legatura cu Basescu, Boc, MRU...
      ARD a fost bonus.. Blaga a reusit sa-i traga in jos si pe FC/NR. Cred ca nici in visele lui cele mai umede nu-si imagina ca va reusi sa ofere USLului o majoritate atat de confortabila.
      • +4 (4 voturi)    
        Jos tradatorul Blaga! (Vineri, 14 decembrie 2012, 16:53)

        inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Foarte adevarat comentariul tau. Potaia asta de Bleaga ar trebui lichidat (ca om politic) pentru ca nu este decat omul USL-ului. Numai idiotii din conducerea PDL-ului nu vor sau cu adevarat nu-si dau seama ce hram poarta capraru'. Las' sa-l foloseasca uslinosii si apoi sa-l arunce ca pe o masea stricata. Imbecilul asta a reusit sa faca din PDL un partid care la viitoarele alegeri n-o sa mai pupe Parlamentul.
  • +9 (15 voturi)    
    Pdl-ul (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:17)

    adrian88000 [utilizator]

    trebuie restructurat serios. Nu cosmetizat !
    Neamtu trebuie sa-si puna la punct partidul . Acum a venit nepregatit , partidul sau neexistand ( nu poate Noua Republica sa participe in alegeri).Neamtu a crezut ca politica e o joaca si s-a jucat de-a partidul care nu exista.
    MRU trebuie sa-si organizeze cu adevarat partidul. Sa aiba o doctrina clara, un program clar. Si sa creasac singur nu in acesta constructie moarta din fasa care s-a numit ARD.
    Deci Partidul Forta Civica trebuie sa-si gaseasca o directie clara si sa fie consecvent in a urma aceasta directie.
    • +4 (12 voturi)    
      Si surprinzator.. (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:46)

      mithrill [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      n-o sa se intample nimic. O sa-si faca autocritica si mai trag nitel de timp. Pana in primavara lumea se mai calmeaza, mai uita, devine mai intelegatoare.... iar ei raman fara jumate din parlamentari :)
    • +5 (9 voturi)    
      Neamtu (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:50)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Eu am avut acum mai multa vreme prilejul sa ma conversez (nu pe subiecte politice) cu acest Neamtu si am ramas cu o impresie dezamagitoare: e un tip neinchegat intelectual si oleaca exaltat. Atitudinea pupincurista din seara zile de 29 iulie, cind mai-mai sa se autodefenestreze in tandem cu Macovei, mi-a intarit prima impresie...
    • 0 (8 voturi)    
      de ce este nevoie de trei partide? (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:52)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      omul de dreapta are un singur vot, cui sa-l dea?
      • -2 (8 voturi)    
        dreapta (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:32)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        ai impresia ca in romania exista vreun partid cu adevarat de dreapta ?
      • +1 (1 vot)    
        pentru nellino (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 9:26)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Sa dea votul celui care merita. La unul din cele trei. Dupa terminarea alegerilor nimeni nu le impiedica pe aceste partide sa faca o alianta parlamentara . Si in functie de procentele pe care le au impreuna pot face o alianta la guvernare sau o alianta a opozitiei.
  • +12 (18 voturi)    
    Buldogul... (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:03)

    Zgabeartza Iftode [utilizator]

    ... trebuie sa plece! A facut bara-bara cu USL, nu e departe de Frunzaverde!

    Lasati-o pe Macovei sa conduca caci acum e mai greu sa ne mai prostiti, uitand un lucru: noi astia, inca de dreapta, gandim si nici nu asteptam nimic cu mana intinsa...

    Cine are urechi de auzit, sa auda...
    • +4 (6 voturi)    
      Blaga..... (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:19)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

      ....isi imagineaza ca lumea a inceput cu el !!! Saracu' om.....Chiar nu pricepe ce i se intampla......adica: e depasit !!!! The next one....!!!
      • -5 (9 voturi)    
        Blaga e singurul democrat din PDL (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:12)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        restul sunt niste catei extremisti si oportunisti.
        Oamenii de valoare s-au retras de ceva vreme din conducerea Partidului .
        • +1 (1 vot)    
          pentru Bula de aer (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 9:31)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          Pai daca e singurul democrat nu ar fi corect sa ramana singur ?
    • 0 (6 voturi)    
      bine zici (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:20)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

      Subscriu, Iftode!
      Sarbatori fericite!
    • +3 (9 voturi)    
      Da, cred ca asa este! (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:00)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

      Macovei pare a fi o solutie.

      Este o femeie puternica, care a rezistat cu bio atacurilor suburbane ale USL-asilor.

      Cred ca si Funeriu + Boagiu..+ ar trebui sa fie factori de decizie in PDL.
      O schimbare de garda este obligatorie.

      Fara Blaga, EBA, Udrea,..penali,...
      • -4 (10 voturi)    
        Macovei ?! cea care si-a atacat propriul stat? (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:13)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        sper ca glumesti !
        Normal ar fi sa ramana Blaga pentru a reforma PDL si a-l readuce catre cai democratice
        • +2 (2 voturi)    
          Ba ce tare esti! (Vineri, 14 decembrie 2012, 16:59)

          inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          Dupa cum scrii,cred ca esti o bula de kk.Tine minte ce a spus Grigore Moisil:
          "Legile tarii nu interzic nimanui sa fie imbecil".
          Te incadrezi perfect!
    • +1 (1 vot)    
      Buldogul (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 9:27)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

      nu mai e demult buldog. S-a transformat intr-un
      pekinez jigarit.
  • +7 (11 voturi)    
    SOS (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:13)

    co-co [utilizator]

    Noua Republica si Forta Civica sa-si dea mana, sa-i recupereze din pdl pe Boc, Cristi Preda, Macovei, Papahagi si sa recladeasca dreapta romaneasca urgent. Suntem destui cei care le-am dat votul portocaliilor acum 4 ani crezand cu naivitate in ei. Ulterior am aflat ca-s aceeasi mocirla ca si ceilalti, asa ca nu ne acuzati ca am stat acasa duminica trecuta. Faceti o dreapta fara cazieristi, fara nepotisme si fara transpartinici. Si, daca va-ntalniti cu udrea, as vrea sa-mi zica si mie reteta prin care a luat un credit cu 3% in euro ca si eu vreau, dar nu stiu cum. Sau, intrebati-l pe Stanisoara de ce n-a votat la caderea guvernului MRU si de ce l-a facut pe fi-su consilier municipal.
    • -1 (7 voturi)    
      si sa recite poezii la intruniri ... (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:14)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui co-co

      cum facea domnul Neamtu :)
    • -3 (3 voturi)    
      inteleg, (Vineri, 14 decembrie 2012, 14:00)

      mamarutza2 [utilizator] i-a raspuns lui co-co

      dar nu va scuz ca ati stat acasa. si o sa regretati amarnic in curand.
      • 0 (2 voturi)    
        esti vinovat. (Vineri, 14 decembrie 2012, 15:39)

        Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui mamarutza2

        Tu nu ai de ce sa nu ma scuzi pentru ca mi-am exercitat dreptul de a alege! si am ales sa nu votez.
        Eu nu te scuz ca ai votat sa-mi conduca tara niste hoti.
        Din fericire 60% din alegatori nu sunt asa de prosti ca tine sa aleaga raul cel mai mic de dragul democratiei.
  • +6 (8 voturi)    
    şi uite aşa (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:47)

    corvus coraX [utilizator]

    vor rămâne dinozaurii să îngroape pedeleul definitiv
  • -3 (9 voturi)    
    Eu vreau un partid de stanga (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:54)

    Con_stan_tin [utilizator]

    care sa fie capabil sa schimbe in 4 ani statul roman si regulile mocirloase ale politice romanesti. USL e conservator, de dreapta, si va conserva in astia 4 ani statul si regulile actuale.
    • -4 (8 voturi)    
      USL e o alianta democrata (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:16)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      USL a fost o alianta intre partidul de dreapta PNL si centru-stanga USL si centru dreapta PUR sau cum s-or numi acum ...
      pe scurt fortele democratice toate la un loc impotriva extremismului si a partidului stat.
      Alegerile din decembrie 2012 sunt echivalentul revolutiei din 1989 din punct de vedere politic.
      Partidul Securitatatii a pierdut acum se regrupeaza.
      • -2 (2 voturi)    
        Daca te uiti la organizarea sociala insa (Vineri, 14 decembrie 2012, 14:26)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        intradevar PDL e cel mai la dreapta, fiind aprope singurul partid care sustine delimitarea clara a claselor sociale in functie de contributia fiecaruia. Dar mai intai sa ne dea exemplu de organizarea sociala pe care o promoveaza la ei in partid.
      • 0 (0 voturi)    
        Partidul securitatii ? (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 9:42)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Te referi la partidul lui Felix ? Parca e in partea cealalta .
    • -2 (2 voturi)    
      nu va conserva nimic, (Vineri, 14 decembrie 2012, 14:02)

      mamarutza2 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      va schimba cate putin, pe ici pe colo, in punctele esentiale, ma'ntelegi 'mneata, astfel incat peste 4 ani sa nu mai poata fi dat la o parte nicicum....
    • 0 (0 voturi)    
      Ia legatura (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 9:40)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      cu Cristoiu. Poate incepeti ceva impreuna.
      P.S. ce te face sa crezi ca USL e de dreapta ?!
  • +3 (7 voturi)    
    motive (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:55)

    Radu Pandele [utilizator]

    Analiza personala cat pot de obiectiva (nu-mi sunt simpatici nici PDL si nici USL).
    PDL a pierdut capital electoral si implicit alegerile din cateva cauze mari si late:

    1) a taiat salarii bugetari, pensii, etc. Oamenii in general, si roamanii in special, sunt foarte duri cand vine vorba de venituri. Trendul general este: "Cum sa-i votez chiar pe cei care mi-au taiat salariul/pensia/alocatia ?"
    Romanii nu au inteles ca asta era solutia de moment, iar vina este in foarte mare masura a PDL pt ca nu a stiut sa comunice. Trebuiau explicatii foarte clare pentru toate taierile, dar si o solidaritate clara, dusa la limita: fara absolut nici o cheltuiala bugetara aiurea, eventual chestii de atada . precum venit la lucru cu metrou, Loganul, bicicleta etc.
    Era bine poate daca taierile erau pe baza de competitivitate, etc.., nu de sus pana jos .. cu pixul, fara nici un criteriu.
    Sunt multi medici, profesori, politisti, funtionari, etc care merita pe deplin salarii mult mai mari. Dar sunt si o groaza care intra in tiparul clasic de 'bugetar';
    2) nu a bagat in fata o echipa tanara, noua. Daca PDL vine cu figuri precum Videanu, Anastase, Blaga, Udrea... ce sanse sa mai aiba? Common.. Probabil au uitat ca partidul asta a crescut puternic atunci cand Basescu a adus multi tineri in primul esalon.
    3) desemnare de figuri precum Prigoana la candidaturi pt locale. Epic fail.
    4) noncombat in campania pt parlamentare.
    5) figuri precum Boagiu, Crsiti Preda, Radu F Alexandru, Macovei tinute in linia a doua,

    Mai sunt si altele, dar deja nu conteaza.. ei tot nu inteleg.
    • -2 (8 voturi)    
      nu cred ca pot intelege (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:18)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Radu Pandele

      sunt aroganti si au tendinte extremiste ...
      imi pare rau ca de fapt in Romania opozitia nu va mai exista din cauza faptului ca Basescu si PDL nu au stiut ce inseamna democratie si cale de mijloc,polarizand astfel impotriva lor majoritatea covarsitoare a populatiei.

      In lipsa unei opozitii USL trebuie sa fie foarte atenta ce tendinte apar...sa nu ne trezim iar cu diverse aberatii.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru bula de aer (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 9:47)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Daca treci printr-o padure si iti iese in cale o ceata de talhari , cum faci tu sa alegi " calea de mijloc ' ?
    • 0 (0 voturi)    
      Corect ! (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 9:45)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Radu Pandele

      O analiza obiectiva.
  • +3 (9 voturi)    
    Sunt varza! (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:15)

    Rasmus [utilizator]

    sunt un ca o musca fara cap fara Basescu: bazaie haotic, fara nicio urma de coerenta.
    Au avut o campanie de o liniste totala. nu stiu la ce se asteptau.
    Ma uit chiar zilele acestea cand le ridica Ponta, idiot cum il stim, minge dupa minge la fileu si ei stau si isi ling ranile intr-un jalnic spirit mioritic. Nu este nici unul cu coaie acolo in acest moment.
    Nu au purtator de cuvanta care sa sanctioneze declaratiile adversarilor, nu i-au niciodata pozitie in timp real.
    NU AU NIMIC din ce inseamna un partid mare.
    Si cand o mai aud si pe E Udrea cochetand cu ideea sa fie ea presedinta partidului, ma trec fiori de groaza.
    Ce a facut la organizatia Bucuresti?!
    • +3 (7 voturi)    
      nu mai dati minusuri! (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:42)

      Rasmus [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      i-am votat si d'aia sunt suparat!
    • +2 (4 voturi)    
      Poate gresesc (Vineri, 14 decembrie 2012, 14:24)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Dar aia 4 milioane de au votat USLul nu cred ca s'ar fi razgandit oricat ar fi iesit PDLul in campanie.
      Cine gandeste si nu e orbit de ura a putut vedea ca USLul a mintit in campanie si ca nu va realiza niciodata ce a promis.
      Asta e, 4 ani de opozitie va prinde bine dreptei!
      Poate in astia 4 ani vor vedea si votantii USL ca fara un stat puternic financiar/functional nu poti avea un stat social puternic.
  • -2 (8 voturi)    
    Ei, hai ca nu pleaca toti... (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:50)

    finutza [utilizator]

    Da, si-au inaintat demisiile Cristian Preda si Sever Voinescu, dar partidul a avut si de castigat, fiindca alt Preda (Cezar) tocmai s-a razgandit...
  • +4 (4 voturi)    
    din greseala in greseala (Vineri, 14 decembrie 2012, 14:58)

    liviusmaximus [utilizator]

    vorbeste lumea ca s-ar fi schimbat puterea in romania...eu nu am sesizat ! parca tot psd-ul era la guvernare, nu ? si unpr ? adica puiul psd ? si pc ? si putin pnl, dar cu numele, nu cu principiile ? acordul cu fmi e valabil inca ? si mai vine unul nou ? ahaaa, deci nu exista alt program de guvernare, fiind gata facut. so ? cei care au votat, pt ce au votat de fapt ?
    singura noutate este ca ppdd incaseaza acum si salarii de parlamentari. si cateva persoane au devenit imune. la orice :)
  • +1 (1 vot)    
    ar trebui ca toti tinerii (Vineri, 14 decembrie 2012, 20:28)

    nash pandelica [utilizator]

    nu numai voinescu si cristi preda sa plece din partidul de dinozauri.

    azi l-am auzit pe fluturele de molie cum aranja viitorul pedeleului.
    parca auzeam vechile teze ale partidului :)
    vorbea de necesitatea solidaritatii, monolit, strans randuri.,
    era un cantec: strageti hora, nu fiti hoti, sa va intre´n ..la toti !
    prosti ar fi altii sa´si puna fundul pentru ceafa groasa.
    deci, ce voia flutur, vorbitorul liniei de bosorogi hard liners,..voia unitatea partidului in jurul conducerii, pentru a face o opozitie puternica, constructiva, etc.
    opozitie puternica, da, asta da !

    intre timp, tineretul pedelist, voinescu. preda, monica, mru, pavelescu, baconschi si alti cativa ar trebui sa puna bazele unui partid, intrádevar de dreapta.

    in loc sa vorbeasca de refacerea structurilor, de legatura cu oamenii, cu populatia, cu votatorii, ei vorbesc de ...opozitie puternica, de activitate palavramentara,...

    de rasul curcilor.
    parol, tzatzo, sa ma´ngropi !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version