Administratia prezidentiala: Acuzatiile formulate de Antena 3 la adresa lui Traian Basescu, o continuare a campaniei de dezinformare publica/ Presedintele nu a efectuat nicio vizita la Riad in timpul mandatelor sale

de Corina Ionel     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 20:24 Actualitate | Politic

Administratia prezidentiala a raspuns sambata, printr-un comunicat de presa, acuzatiilor formulate in emisiunea "Exces de putere" din 8 septembrie 2012, difuzata de Antena 3, potrivit carora presedintele Traian Basescu ar fi calatorit sau ar fi urmat sa calatoreasca cu o aeronava la Riad (Regatul Arabiei Saudite), in data de 3 august 2005.

Administratia prezidentiala informeaza ca Traian Basescu nu a efectuat nicio vizita la Riad in timpul mandatelor sale de sef al statului, si ca, in pofida faptului ca aceste informatii au fost transmise postului de televiziune mentionat ca raspuns la o solicitare oficiala, "Antena 3 a ales sa continue campania de dezinformare publica la adresa presedintelui Romaniei, domnul Traian Basescu".
  • Comunicatul Administratiei prezidentiale
Acuzatiile formulate in emisiunea "Exces de putere" de sambata seara, 8 septembrie 2012, de la postul Antena 3

Referitor la acuzatiile formulate in emisiunea "Exces de putere" de sambata seara, 8 septembrie 2012, de la postul Antena 3, potrivit carora presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, ar fi calatorit sau ar fi urmat sa calatoreasca cu o aeronava la Riad (Regatul Arabiei Saudite), in data de 3 august 2005, Administratia Prezidentiala face urmatoarele precizari:

i - presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, nu a efectuat nicio vizita la Riad (Regatul Arabiei Sudite), in timpul mandatelor sale de sef al statului;
ii - postul de televiziune Antena 3 a transmis o solicitare Administratiei Prezidentiale sambata dimineata, 8 septembrie 2012, referitoare la aceste acuzatii, la care i s-a raspuns prompt ca domnul presedinte Traian Basescu nu a efectuat vizita mentionata in solicitare;
iii - in ciuda acestui raspuns prompt, postul de televiziune Antena 3 a ales sa continue campania de dezinformare publica la adresa presedintelui Romaniei, domnul Traian Basescu.


Bogdan Oprea
purtator de cuvant al presedintelui Romaniei


Postul Antena 3 a prezentat sambata, in emisiunea "Exces de putere" realizata de Oana Stancu, o informatie potrivit careia presedintele Traian Basescu ar fi facut o vizita secreta, la Riad (Arabia Saudita), in 2005. Potrivit Antena 3, presedintele ar fi zburat la Riad cu o aeronava privata in data de 03.08.2005 si ca zborul ar aparea in documente oficiale.





Citeste mai multe despre   






















12021 vizualizari

  • +57 (77 voturi)    
    latrina 3 (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 20:32)

    bunicul [utilizator]

    Ce va mira? Ce pot secreta mintile bolnave ale lui Voiculescu et.comp. Nu se vor linisti decat dupa ce Felix va fi pus deoparte la racoare.
    • -5 (9 voturi)    
      documentele sunt documente (Duminică, 9 septembrie 2012, 12:45)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      declaratiile sunt vorbe goale, mai ales in privinta presedintelui
  • -47 (65 voturi)    
    să ne crucim (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 20:47)

    Mazeta [utilizator]

    Traian Băsescu a declarat că cea mai bună faptă a vieții sale creștinarea unui musulman. El este ultimul cruciat al Europei. Îl văd în stare să continue singur lupta, chiar pe ascuns. Azi un botez, mâine altul... încet-încet aducem arăbeții pe calea cea dreaptă!
    • +10 (14 voturi)    
      intre zboruri (Duminică, 9 septembrie 2012, 10:24)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      daca ar fi sa aleg intre doua zboruri, cel al fost viitorului presedinte mircea, dragostea mihaelei, la moscu, si presupusul zbor basescian la riad, as alege pe ultimul ca fiind cel mai folositor tzarii.

      daca varanu vrea sa'l puna in jena pe base, cu legaturi cu riadul, apai, mai draga, bushii erau ca la ei acasa la riad.
      si statul israel are contacte si intelegeri cu riadul.
      israelul n'a suferit niciodata de lipsa de petrol, gaze, combustibili.
      asa ca este un luft al varanului.

      eu asi intreba: a zburat la riad ? si ce daca ?!
      dr.. tonta si toti usl'amistii de vaza au fost in dubai !
      e de bonton sa ai studii si diplome la catania, sau stand fort si sa mergi in dubai ! :)
      • -1 (5 voturi)    
        intre zboruri... (Duminică, 9 septembrie 2012, 15:08)

        tedycv [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        esti totalmente incoerent. Tu macar te intelegi, adica folosind un pleonasm deplin, te intelegi pe tine?
    • 0 (0 voturi)    
      tie orice-ar face... (Luni, 10 septembrie 2012, 17:14)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu te aduce nici macar pe calea logicii. Abjectia ca mod de exprimare, zise mazeta uitandu-se in oglinda.
  • -36 (56 voturi)    
    raspuns pe jumatate (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 20:59)

    Gustav666 [utilizator]

    Zborul a existat, a fost contractat si platit de catre Administratia prezidentiala pe ruta Baneasa-Kogalniceanu-Riad-Kogalniceanu-Baneasa. Dovedit cu documente beton. Nu-mi pasa daca a fost sau nu Basescu in avion. Dar as dori sa stiu scopul zborului, ca daca ar fi fost o afacere secreta in beneficiul statului roman se urmau procedurile specifice nu utilizand un avion privat al unei companii ciudate platit de catre presedintie.
    • -32 (48 voturi)    
      Nu se puuuneeee.... (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 21:24)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      captain bildibic minte si cand tace....
      Dixit.
    • +15 (47 voturi)    
      Flotarea logica (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 21:42)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Pe 3 august Basescu era inca "baiatu' in tricou albastru" ,daca administratia prezidentiala a platit un zbor pe 3 august atunci informatii despre el aflati de la fostul pres interimar (da luati-l usor ca s-a intors cam nervos din concediu ! )
      • +20 (26 voturi)    
        3 august 2005 (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 22:21)

        vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

        In articol se vorbeste de 3 august 2005, nu 2012!
        • +3 (9 voturi)    
          si cu toate astea el ia + (Duminică, 9 septembrie 2012, 9:40)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

          .. asta e nivelul generatiei "pixel albastru" ...
          nu conteaza dovezile , nu conteaza faptele .. doar propaganda !
          • 0 (2 voturi)    
            Intelegi odata... (Duminică, 9 septembrie 2012, 19:57)

            cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Exista boicotei-angajatei care "clapeteaza"...
            Gandire.....dupa buget,coane Fanica....nu blaga-spaga..
    • +40 (52 voturi)    
      Dar despre: (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 23:10)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      - Un lucru bun facut de presedintele Basescu pentru Romania? Nu trebuie sa caute prea mult ca sa gaseasca.
      - Demisia lui Antonesu si parasirea vieti politice Antena 3 nu zice nimic?
      - Despre plagiatul lui Ponta, sau despre faptul ca ce zice dimineata la prinz nu mai e valabil nu zice nimic Antena 3
      - Sau despre faptul ca leul este singura moneda din zona UE cre s-a devalorizat fata de euro de la inceputul anului nu zice nimic Antena 3
      Cind se vor dezbate si astfel de subiecte la Antena 3 atunci ma voi uita si eu la ei.
      • -25 (41 voturi)    
        A3 mai prezinta si documente (Duminică, 9 septembrie 2012, 0:04)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Despre subiectele propuse de catre dumneavoastra vorbeste mai mult decat suficient B1. Totusi, sa stiti ca ma uit destul de des si la B1 iar Hotnews este site-ul meu preferat de stiri. E adevarat, si A3 si B1 sunt posturi de propaganda, nu de stiri. Insa, sa-mi fie cu iertare, in timp ce Turcescu, Cristoiu , Tapalaga @ compania bat apa in piua in cel mai pur stil propagandistic, pe A3 apar si solide documente incriminatoare. Daca ati fi vazut emisiunea v-as fi intrebat daca, dupa parerea dvs, acel zbor platit de presedintie a avut loc, cu sau fara Basescu.
        • +30 (34 voturi)    
          pardon??? (Duminică, 9 septembrie 2012, 0:48)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          la "A3 apar si solide documente incriminatoare"???
          solide? cand ai vazut asa ceva? eu am vazut numai insinuari.nu am vazut NICIODATA ceva clar? ai vazut o dovada clara ca base a fost securist desi nu este ziin care sa nu spuna asta? ai vazut o dovada din constitutie ca a incalcat-o? ai vazut vreo singura dovada ca este dictator?
          eu imi aduc aminte de manipularea cu funeriu ca nu are bacul luat desi isi luase bacul in Franta si inca la ce scoala si cu ce nota.si de multe altele unde arunca doar insinuari, voi le luati de bune si gata.
          Acum vin si eu cu o intrebare, cand a aparut zvonul ca geoana a facut un drum privat la moscova, tot la fel ai auzit de la antenele "obiective" si tot la fel ti-ai pus intrebari ca acum?
          si inca ceva, b1 nu a venit niciodatacu soparle de acest gen fara dovezi clare.daca poti sa dai un exemplu in acest sens sunt dispus sa te ascult. dar a pune in aceiasi oala b1 cu anrenele nu denita decat ori nepricepere, ori interese la antena 1. b1 este un post, nu echilibrat, ci doar mult mai profesionist ca antena 1. acolo nu se jigneste, nu se manipuleaza si nu este detinut de un turnator de familie, ci de un cineast cu premii in europa.
          eu inteleg ca vreisa ridici stafeta anetenlor, dar nici chiar asa. antenele au depasit demult limbajulsuburban si manipularea celor de laotv. noroc cu populatia care nu gandeste si crede ca badea si ciutacu sunt destepti. mi-e teama ca si tu esti printe ei :)
          • -5 (7 voturi)    
            stafeta (Duminică, 9 septembrie 2012, 11:44)

            Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            Stacheta, suca, nu stafeta! Chiar cred ca Badea si Ciutacu sunt baieti destepti, modul de manifestare se poate discuta.
        • +20 (22 voturi)    
          A-3 cica prezinta documente ! (Duminică, 9 septembrie 2012, 7:41)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Eu pun un mare semn de intrebare langa sau pe veridicitatea acelor documente, in ziua de azi nu este deloc o problema sa produci documente false !(Daca se produc si Dolari si Euro falsi; si multe foarte bine executate )atunci (sami fie iertat) un CURPAPEER nui o mare problema , mai ales pentru grupul intact !
        • +15 (19 voturi)    
          @gustav (Duminică, 9 septembrie 2012, 8:04)

          sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Daca intamplarea trebuia sa se produca in 2005 ti-ai pus intrebarea de ce o scot astia de la naftalina de abia acum ....nu mai au subiecte actuale ??

          Si daca basescu s-ar fi dus,sau ar fi vrut sa se duca in Arabia Saudita care ar fi fost problema?

          Esti in stare sa ne spui de ce ar fi fost bine sau rau ori brodezi si tu pe o tema marginala ( vizita sau nevizita) doar ca sa semeni discordie si sa te bagi in seama ?
        • +19 (21 voturi)    
          Documente (Duminică, 9 septembrie 2012, 9:09)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Din imprimanta proprie (vezi Funeriu ) si filme regizate ( multiple cazuri - e unul celebru cu o tanti care ba cumpara ba vinde rosii , unul cand au golit rafturile ca sa filmeze penuria de alimente , felul in care filmeaza "demonstratiile" etc )

          A fi telespectator A3 e o rusine pt un om rational . Rusine ca inca nu s-a prins de faptul ca e manipulat grosolan .Trebuie sa fii tare aerian ca sa nu te prinzi de asta . O anumita stridenta se poate detecta si la EVZ si B1 desi n-au ajuns niciodata sa altereze realitatea dar albul e ridicat in slavi iar negrul spus pe 2 randuri . La A3 albul e ce zic ei ca este , cand este si unde vrea seful . Ne-am lamurit ?
        • +3 (5 voturi)    
          Stimate Gustav 139 (Duminică, 9 septembrie 2012, 14:20)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Vad ca ai citeva raspunsuri la cele scrise de tine.
          Cea ce vreau eu sa subliniez este faptul ca in cele scrise de tine ai folosit cuvintul "dumneavoastra". Este un cuvint care in mod curent in tara noastra, din pacate nu mai e folosit. Denota si un fel de respect pentru interlocutorul tau, pe care-l consideri la acelasi nivel cu tine. Apreciez acest lucru cu toate ca avem probabil multe pareri diferite.
          • +1 (1 vot)    
            a bon entendeur, salut (Duminică, 9 septembrie 2012, 17:57)

            Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Faptul ca avem pareri diferite nu trebuie sa genereze manifestari de grobianism. Daca vei mai intalni pe HN postari de ale mele vei vedea ca stiu sa fiu si caustic si intolerant dar aceasta in masura in care unele comentarii depasesc limita bunului simt. Dezavuez in egala masura termenii "repetent" sau "cacarau" cat si "matrozul chior" . Din pacate, libertatea internetului, chiar si aici pe HN, a trecut pe un plan indepartat dialogul civilizat chiar daca uneori acesta capata accente mai radicale.
            • 0 (0 voturi)    
              usor cu morala! (Luni, 10 septembrie 2012, 17:13)

              foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

              cacarau este porecla familei lui Crin in Isaccea. "Ai lui Cacarau". E un fapt istoric.
        • +1 (5 voturi)    
          Barfa ba......... (Duminică, 9 septembrie 2012, 15:57)

          nic1 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Latrina 3 a mai spus ca Funeriu nu are diploma de bacalaureat si surpeiza o are.
          • 0 (0 voturi)    
            Barfa ba......... (Duminică, 9 septembrie 2012, 22:23)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui nic1

            A3 a spus si ca Turcescu este colonel si el nu a facut armata. Ciudat e ca a fost facut colonel de catre cineva de la Ministerul Apararii, dar ministrul a revenit si si-a cerut scuze de la Turcescu. Nu am auzi ca cineva de la MA sa fi patit ceva pentru aceasta foarte mica gresala intentionata.
    • +11 (13 voturi)    
      Te intreb (Duminică, 9 septembrie 2012, 7:27)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Fiindca sustii atat de hotarat ,ai fost cumva COPILOT SAU CEL PUTIN STEWARD ?
    • +13 (15 voturi)    
      Poate era Ponta&Comp. (Duminică, 9 septembrie 2012, 9:15)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      E stiut ca isi face concediile in Dubai. Riad e la un pas...
    • -7 (11 voturi)    
      Corect (Duminică, 9 septembrie 2012, 9:52)

      GePopescu [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Gustav, ai perfecta dreptate. Totusi, ce-a fost cu acel zbor? Documentele exista, deci ar cam trebui sa ni se dea raspunsuri complete, nu partiale.
    • +2 (6 voturi)    
      mai departe? (Duminică, 9 septembrie 2012, 14:27)

      Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Basescu zice ca nu a fost la Riad. Bun, hai sa zicem ca el minte si a fost. Si ce daca? Ce se intampla daca a fost acolo? Stim ceva despre discutiile de acolo? Nu, pentru ca presa anti-basista doar atat ar fi asteptat ca sa dea informatia asta din 15 in 15 minute. De fapt, totul nu e decat o mare operatiune de sugestionare a spectatorilor. Ca a fost acolo si a tinut secret deci acolo s-a discutat ceva naspa... De unde pana unde? A, si aici vine lovitura de maestru, centura neagra in manipulare: aeronava apartine unei companii acuzata ca a facut trafic de armament! Wow! Adica, daca eu zbor cu Lufthansa la Frankfurt si peste 7 ani Luthansa este acuzata de, sa zicem, trafic de droguri, asta cumva ma amesteca si pe mine in traficul de narcotice? Trebuie sa ai in minte doar teoria conspiratiei ca sa iei asa ceva in serios. Vad ca toate discutiile sunt de genul: a fost sau n-a fost. E, poftim, a fost. Si ce? Spuneti-mi si mie unde-i baiul?
  • +34 (48 voturi)    
    Exces de putere (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 21:03)

    ioil [utilizator]

    Exces de minciuni al antenei.La ce ne putem astepta ?
  • +53 (63 voturi)    
    Noroc cu Antena 3! Am vazut dovada (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 21:03)

    Petran [utilizator]

    Faimoasa ziarista Oana Stancu: Presedintia prefera sa taca, pe site nicio dovada espre zbor....10 minute mai tarziu, tot ea ne spune ca au vorbit cu purtatorul de cuvant de la Cotroceni care a negat ca Basescu ar fi fost la Riad vreodata. Dar nu se pune, fratilor, purtatorul trebuie sa intre ACUM live cu noi...Dar uite nu vrea, spune ca e pe Varfu Omu, dar uite il sunam si nu suna ca ar fi pe Varfu Omu. Bai, Bogdan Oprea nu intelegi ca nu trebuie sa ai zile, ore libere? Noi la Antena 3 lucram tot timpul! Nu raspunde! Deci asta e dovada.. Aceeasi celebra profesionista: Dovada vine chiar de la reprezentantul firmei al carei zbor a fost contractat..Stati cu noi...Stam cu voi...Vorbeste reprezentantul firmei si ne spune clar: Basescu nu a fost niciodata in acel avion. Aceeasi Stancu, acelasi Ursu, acelasi Ciuvica...Ati vazut dovezile! E inadmisibil, Europa intreaga, NATO, ONU, OSCE sa investigheze! Noi am adus toate dovezile! Alo, NATO? Aici Antena 3! Nu, aici SOCOLA, domnisoara si da, mai avem ceva locuri. Va asteptam pe toti!
    • +23 (31 voturi)    
      ! (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 21:27)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui Petran

      :-)))
    • -12 (36 voturi)    
      Numai... (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 21:28)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Petran

      Medicamentele,luate la timp,te pot salva....
      • +16 (20 voturi)    
        Singurul medicament (Duminică, 9 septembrie 2012, 7:47)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Este un BUTON pe telecomanda ,lucrul care EU il fac de foarte mult timp, A-3 NU EXISTA IN GRILA DE PROGRAME VIZIONATE de mine !
        • -1 (5 voturi)    
          foarte bine .. sa nu te informezi . (Duminică, 9 septembrie 2012, 10:02)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

          poate e propaganda , poate e minciuna ... dar daca nu te uiti nu o sa stii niciodata .
        • 0 (0 voturi)    
          Stai linistit...sunt in zona... (Duminică, 9 septembrie 2012, 19:54)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

          In care D.ig.i nu emite.
          Adica in Transilvania.
          Asta nu inseamna ca sunt rupt de realitate....
          Si nici ca urmarewsc nu stiu ce post...
    • +14 (16 voturi)    
      :)))))))))) (Duminică, 9 septembrie 2012, 2:57)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Petran

      esti genial...
      • 0 (0 voturi)    
        parere (Luni, 10 septembrie 2012, 12:03)

        roxanaa [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Romanii cunosc foarte bine cum a condus Traian Basescu tara,nu au nevoie de alte dezvaluiri,nu-l mai vor pt ca nu le-a asigurat un trai decent si li s-au luat bani pe care nu ii mai vad inapoi.
    • 0 (0 voturi)    
      Cand vor fi pusi la racoare? (Duminică, 9 septembrie 2012, 12:26)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui Petran

      mercenarii care mint cu dezinvoltura si manipuleaza oamenii creduli si care destabilizeaza buna coabitare a romanilor?Pana cand legile acestui stat mai permit minciuna si lipsa bunului simt in activitatea acestei antene?De ce nu se autosesizeaza antonesi sa ceara constituirea unei comisii parlamentare care sa dovedeasca lovitura de stat data cu ajutorul acestei antene?Asta cred ca toti romanii sant cretini si lipsiti de minte?as dori in numele dreptatii,ca aceasta manipulare marsava a opiniei publice sa fie pedepsita exemplar! sau loviturile de stat nu intra in atributiile parlamentarilor majoritari?
    • 0 (0 voturi)    
      Merkel pe ce munte se afla? (Duminică, 9 septembrie 2012, 17:59)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Petran

      ... desigur, nici macar nu i-au cerut prealabil opinia lui Barosso... sau poate ca da, dar era in ascensiune pe Serra da Estrela.
  • +38 (48 voturi)    
    ca de obicei (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 21:34)

    cotora [utilizator]

    ca de obicei antena 3 umbla cu minciuni, manipulari si diversiuni, ma mir ca are atatia consumatori tv, eu cel putin, nu ma mai iut de 8 ani la acest post tv, este o televiziune de propaganda, nu de stiri
    • +27 (39 voturi)    
      subscriu si adaug (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 22:03)

      un.Dac [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      e un OTV 2 dar mult mai prost.
      • +16 (20 voturi)    
        OTV e televiziune pe langa antene... (Duminică, 9 septembrie 2012, 3:01)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui un.Dac

        OTV e televiziune pe langa antene...
        • -2 (8 voturi)    
          si cu toate astea .. (Duminică, 9 septembrie 2012, 10:03)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

          e singura televiziune care face investigatii legate de regimul basescu .
          • +4 (6 voturi)    
            investigatii (Duminică, 9 septembrie 2012, 16:18)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            acelea sunt investigatii, spune vreo minciuna de la antena 3 care s-a adeverit sau fi fost confirmata, eu stiam ca aproape toate tv, sunt contra lui basescu, mai nou si tvr
          • +4 (6 voturi)    
            gresit (Duminică, 9 septembrie 2012, 17:03)

            dj [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            toate fac si au facut astfel de investigatii, doar ca le-au facut corect. Pacatul major al a3 este ca nu este impartiala ci tine neaparat sa loveasca, nu conteaza ca ceilalti sunt mult mai rai.
          • 0 (0 voturi)    
            "regimul basescu . " (Duminică, 9 septembrie 2012, 22:30)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Inseamna ca institutiile statului sa isi faca datoria in functie cu legea care le regelmenteaza activitatea. Mie imi convine acest regim. Nu vreau ca institutiile statului sa-si faca datoria in functie de ordinul primit de la un partid.
            • 0 (0 voturi)    
              glumetzule ! (Luni, 10 septembrie 2012, 9:00)

              adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ty

              nu , regimul basesc inseamna ca institutiile sunt la comanda lui ali-baba !
              fac si executa ce se zice de la "sef" .
  • +33 (43 voturi)    
    Nu inteleg un lucru... (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 22:30)

    Lucky1 [utilizator]

    ...nu exista ac de cojocul acestei antene? Chiar pot arunca zvonuri, dezinformari, instigari, atatari si tot ce tine de recuzita unor astfel de scoli de intoxicare ideologico-politico-sociala!?

    Presedintia se limiteaza doar la o atitudine pasiva, de aparare? Se stie de ani de zile ca este vanata de hingherii trustului voiculescu si nu a gasit inca cheia raspunsului si atitudinii ce trebuie adoptata fata de aceasta oficina comunisto-securista de intoxicare in masa???

    Daca nu gasiti altceva mai bun decat biete dezmintiri, lasati locul unora mai puternici, capabili sa spulbere aceaste lichele ca si pleava in vant...
    • +12 (16 voturi)    
      hmm (Duminică, 9 septembrie 2012, 8:50)

      comentez [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      E destul de tricky cu plangerile astea pentru ca daca presedentia ar face plangeri la dezinformarile lor ar tipa ca din gura de sarpe ca Basescu ataca libertatea presei.
    • +12 (16 voturi)    
      tot eu (Duminică, 9 septembrie 2012, 8:54)

      comentez [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      In mod normal CNA-ul ar tb sa se sesizeze la chestile care sunt evident ne-OK, in principiu limbajul agresiv, care prinde la multi.
      La cate abateri sunt cred ca erau motive destule sa le suspende licenta. Eu am senzatia ca cineva de la CNA ii iubeste.

      Pana acum am vazut ca au mai primit cate o amenda de care cred ca ii doare undeva.
    • +3 (5 voturi)    
      exista proceduri, dar mai dureaza (Duminică, 9 septembrie 2012, 12:36)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Desigur procedurile au inceput, dar mai dureaza, timp in care respectivii continua sa emita nemernicii si unii le si inghit.

      Desigur va exista "The End" pentru Felix si oamenii lui si ceasul cred ca ii numara acum minutele ramase...

      Astept desfasurarea!
      Rabdare si tutun - daca sunteti fumator!
  • -19 (37 voturi)    
    de ce minciuni? (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 22:35)

    _cutare [utilizator]

    Cine suntem noi sa spunem ca sunt minciuni? Pe ce ne bazam? Avem vreun document care sa dovedeasca ca sunt minciuni, altceva decat o declaratie a unui purtator de cuvant?

    Pana una alta cei de la A3 au prezentat documente.... asteptam documente de la administratia prezidentiala care sa contrazica acuzatile si apoi ne putem face o parere.
    • +3 (7 voturi)    
      asta asa e (Duminică, 9 septembrie 2012, 2:03)

      Crop [utilizator] i-a raspuns lui _cutare

      /// tu chiar crezi ca documentele alea sunt reale ? Dar cum au pus ei pana abia acum pe ele ? Brusc a zburat barza si le-a aruncat pe biroul lor din Trust si ei au spus , Ah..gata l-am prins la coltz , ia uite.
    • +13 (19 voturi)    
      Dovezi vrei? (Duminică, 9 septembrie 2012, 7:18)

      Andrei18 [utilizator] i-a raspuns lui _cutare

      Conform logicii tale daca eu zic acum ca esti un hot, tu trebuie sa prezinti documente care sa ateste faptul ca tu nu esti hot. In caz contrar noi vom fi siguri ca tu esti un hot.

      Ce documente au prezentat ma astia de la A3?
      Eu o consider echivalenta cu emisiunea in care intrasera in posesia unui "document" care atesta ca Funeriu si-a luat bacul in sesiunea de toamna si defapt acel document era un fals.
      • -2 (8 voturi)    
        daca te uitat , vedeai documentele ... (Duminică, 9 septembrie 2012, 10:05)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei18

        declaratia purtatorului de cuvant este foarte vaga .
        doveziile sunt foarte clare , daca sunt falsuri sa ii contrazica cu acte , si in justitie .
    • +7 (11 voturi)    
      Nu vreau si departe de mine gandul (Duminică, 9 septembrie 2012, 7:59)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui _cutare

      sa te jignesc !Documentul meu a fost si este o GANDIRE LOGICA ! Stirea nu o poti lua asa simplu ! Sa ma ierte HotNews. dar dau un exemplu simplu ! Azi noapte am facut vreo patru partide de SEX, pana sa rupt si patul sub noi ! Dar toti cunoscutii mei stiu ca am trecut de 70 de ani ! Te intreb tu ma crezi ?
      • 0 (4 voturi)    
        Dacă aş avea eu 80 te-aş crede! (Duminică, 9 septembrie 2012, 10:40)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        SIC!
  • +17 (23 voturi)    
    opinie (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 23:55)

    rezis [utilizator]

    Toti cei atacati pe nedrept sunt vinovati! Trebuiau sa faca plingeri penale la orice inexactitate! Vaitarile despre soarta democratiei nu au nici o relevanta!
    • -4 (16 voturi)    
      Asa e! (Duminică, 9 septembrie 2012, 8:29)

      GePopescu [utilizator] i-a raspuns lui rezis

      Ma intreb totusi, de ce nu fac plangeri penale? Nu e ciudat?
      Mie mi se pare cusuta rau cu ata alba toata afacerea asta? Iar o sa iasa domnul Basescu sa ne spuna ca s-a incalcat siguranta nationala? Nu de alta, dar la fel a facut si-n afacerea cu arme a fratelui sau...
  • +6 (16 voturi)    
    Admin Prezidentiala nu are un avocat? (Duminică, 9 septembrie 2012, 7:34)

    gabi1111 [utilizator]

    Daca ar pune de un proces de calomnie la fiecare neadevar, s-ar lua si bani la buget, si i-ar si linisti pe astia de la Haznaua3. S-ar mai gandi si calomniatorii de doua ori inainte de a profera neadevaruri. Si nu amenzi simbolice, de 1 leu, ci amenzi foarte mari, sa-i mai sature,
  • 0 (10 voturi)    
    Hai sa nu ne lasam manipulati! (Duminică, 9 septembrie 2012, 8:09)

    GePopescu [utilizator]

    Totusi, nu e vorba numai despre mersul lui Basescu in Arabia Saudita. De curiozitate am vazut emisiunea inregistrata pe site-ul Antena 3. In emisiune a fost prezentat si comunicatul Administratiei Prezidentiale, dar comunicatul e incomplet, nu acopera toate acuzele.
    Oamenii aia au prezentat documente din care reiese ca Administratia Prezidentiala a platit cursa respectiva, iar aviovul a facut cursa Bucuresti - Constanta(Kogalniceanu) - Riad - Bucuresti. Daca n-a fost Basescu, intrebarea legata de cursa ramane. Hai sa incercam sa ne distantam de pasiunile politice si sa intelegem exact despre ce e vorba.
    • -1 (3 voturi)    
      Vezi, (Duminică, 9 septembrie 2012, 14:44)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

      tocmai aceasta era ideia: să nu ne lăsăm manipulaţi ca proştii! Dar tu poţi proceda cum crezi....
  • +2 (14 voturi)    
    Si totusi exista (Duminică, 9 septembrie 2012, 8:43)

    DanB [utilizator]

    Si totusi acel zbor, platit din bani publici, a existat. Puteti viziona/reviziona "Exces de putere" de aseara (nu ca postacul Cotora care nu urmareste A3, dar se trezeste ca are opinii) si veti vedea ca pana si comandantul zborului (Bitianu) a confirmat acest lucru. Nu-si amintea doar ca avionul trecuse si pe la Kogalniceanu ...
  • +9 (21 voturi)    
    Rad cu lacrimi (Duminică, 9 septembrie 2012, 9:03)

    cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator]

    de asa zisa "stire". In primul rand Romania este membra NATO. In al doilea rand Arabia Saudita este unul dintre cei mai importanti aliati ai SUA din zona, are numai tehnologie militara NATO furnizata de SUA, Marea Britanie si Germania si este pe locul 10 mondial la buget al apararii. Deci, cat de penibila sa fie "informatia" de la A3? Nu avea cum sa se intample ceva clandestin acolo fara sa stie Al Mukhabarat Al A'amah (serviciile secrete saudite) si fara sa afle SUA. De ce s-ar fi dus Basescu in persoana? Daca era ceva necurat ne dadea imediat in cap SUA. Putea foarte simplu sa fie o intalnire intre serviciile secrete din Romania si Arabia Saudita, un acord geostrategic etc. Dar la A3 e posibil orice.
    • -2 (6 voturi)    
      lider geostrategic (Duminică, 9 septembrie 2012, 11:23)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui cetatean_cu_drept_de_vot

      Am mai avut unul cu pretentii de lider regional, ne mai lipsea unul geostrategic. Repet: si daca ar fi fost o poveste insailata in jurul temei NATO, USA, opinia ta oricum nu sta in picioare, presedintia nu avea niciun motiv sa comande si sa plateasca o cursa utilizand un avion al unei companii suspectata de implicare in traficul de armament. Comunicatul presedintiei seamana cu reactia unui copil prins la furat cirese care neaga cu tarie fapta in timp ce basca i-a ramas agatata in pom.
      • +1 (1 vot)    
        Emisiunea este (Duminică, 9 septembrie 2012, 22:47)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        inca una din lungul sir de emisiuni destinate pacaliri alegatorului credul.
  • +2 (6 voturi)    
    dati-mi voie sa inteleg... (Duminică, 9 septembrie 2012, 9:47)

    ggna [utilizator]

    N-am vazut emisiunea la A3, dar de cand da presedintele explicatii la tv despre ce face Administratia Prezidentiala? Se mai intampla undeva in lume asa ceva?
    Cat despre dovezi...hai mai sa fim seriosi, in ziua de azi poti scoate dovezi "manufacturiate" din orice! Ce-i asa greu????
    Dar repet, care-i miza si chiar daca a fost in Riad??? Trebuie sa dea explicatii Antenei 3 si Oanei aleia? Pai de ce? Ne transformam toti in spioni? Pai n-ar trebui, ca acuma se fac angajari...pe bune si fara deghizari.
    • +1 (1 vot)    
      doi boboci micuti de rata... (Duminică, 9 septembrie 2012, 17:54)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui ggna

      ,,, ce-i asa greu de inteles? Doi fosti ofiteri de contraspionaj economic ai regimului Ceausescu se afla intr-un razboi care acum se poarta mediatic. Isi platesc unul altuia, si camarilelor lor actuale polite de tot felul.
  • +2 (8 voturi)    
    Program Nationa de Dezintoxicare - Antena 3 (Duminică, 9 septembrie 2012, 10:22)

    nicubila [utilizator]

    pe bune, o devenit un drg A3 asta, se manifesta exact ca unul - reactiile oamenilor culminand cu acele pancarte "A3, nu ne parasi!".
    Nici nu stiu cum sa-l faci, dar cu singuranta ca un astfel de insititut poate functiona numai pe baza uno principii din clinicile de dezintoxicare.
    Am vazut nu unu, nu 5, ci gramada de romani care efectiv intra in sevraj daca nu apuca sa priveasca A3. Nu mai conteaza mancarea de pe masa de maine, totul e mult mai important ce se petrece la A3.
  • +3 (9 voturi)    
    O televiziune SF pe gustul lui CTP (Duminică, 9 septembrie 2012, 10:31)

    dookuhaka [utilizator]

    Antena 3 este o televiziune SF, pe gustul lui CTP: mistificarea realitatii, afirmatii fara acoperire, arta manipularii!
  • +2 (8 voturi)    
    Desore stancu oana (Duminică, 9 septembrie 2012, 12:50)

    chiaburu [utilizator]

    Pe un site de pe internet s-a facut un clasament cu cele mai nesuferite prezentatoare din Romania!
    Aceasta tipa este pe primul loc. Hei ce ziceti de aceasta stire?
    Acum dupa ce a citit comentariul domnului cetatean_cu_drept_ de_vot ce mai are de zis stancu oana despre asa zisa stire pe care dat-o pe A3 ?
    Sa intrebe NATO daca minciuna ei se dovedeste!
    Astept rasuns!
    • -1 (1 vot)    
      Dar Dana Grecu ? (Duminică, 9 septembrie 2012, 22:03)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui chiaburu

      pe ce loc este ?
  • +4 (12 voturi)    
    Haos (Duminică, 9 septembrie 2012, 12:50)

    AllN [utilizator]

    Emisiunea de aseara de pe A3 a fost un HAOS :). Haos total! Absolut penibil...
    Ma intreb insa cum de a rezistat in platou faimosul domn Sova, atata amar de vreme, in timp ce marii realizatori ai A3 isi expuneau ineptiile... Am o sugestie pt dl Sova: in loc sa isi piarda vremea pe la emisiuni de genul asta, mai bine s-ar fi pregatit pt intalnirea de la Bruxelles, de miercuri. Sau asta o fi fost trainingul :)?
  • +2 (10 voturi)    
    .. (Duminică, 9 septembrie 2012, 12:53)

    Ionescu Raymond [utilizator]

    Rusine Dan Felix Voiculescu!
  • -1 (7 voturi)    
    ... (Duminică, 9 septembrie 2012, 14:27)

    vitan.sandu [utilizator]

    Nu prea vad ce e asa de misterios aici.
    1. Zborul de Riad a fost plati de presedintie.
    2. Presedintele nu a fost la Riad.
    3. Mircea Basescu s-a ocupat de comert cu arme.
    4. Orientul Mijlociu cumpara armament.
    5. Compania care a dat avionul este banuita ca face transporturi ilegale cu armament.
    Conclizia???
    • 0 (2 voturi)    
      concluzia este: (Duminică, 9 septembrie 2012, 18:00)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      fratele presedintelui a zburat cu un avion plin de Kalasnikoave sa le vanda in Riad fix sub nasul CIA si Mosad :) Iar jurnalizdii Ntenei 3 au detectat complotul. Extraordinar.
      Eu cred ca in loc de ruta Baneasa-Kogalniceanu -Riad orice om destept ar fi ales Otopeni-Paris-Riad
      Facea cu o ora mai putin si nici dracu nu-l mirosea.
      Dar filmele cu spioni de pe vremea lui Felix sint cam proaste ce sa-i faci.
    • -1 (1 vot)    
      Păi, e foarte clară concluzia, dude! (Duminică, 9 septembrie 2012, 19:15)

      BrainChild [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Nu mor caii când vor câinii!
  • +1 (1 vot)    
    transporturi cu problema (Duminică, 9 septembrie 2012, 17:50)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Concluzia anchetei de la antena3 nu este ca TB ar fi efectuat zborul, in ciuda faptului ca presedintia a platit comanda. Compania MIA Arlines este in opinia unora legata de traficul de arme, iar niste documente de zbor in care aparea numele presedintelui asigurau scutirea aeronavei si transportului de controalele rutiniere. Cei care au anchetat cazul nu au fomulat o ipoteza ce transporta aeronava la inceputul lui august 2005: haisami, arme, material seminal, icoane lipovenesti, manifeste antimonarhiste etc. etc.
    TB nu e singurul personal public in jurul caruia s-au tesut intrigi privind transporturi de arme. Prin anii 81-85 Sergiu Nicolaescu era birfit de multi din cinematografie cum ca era implicat in comertul cu arme in Afganistan, servind regimul si pe citiva din capii armatei romane. Multe lucruri de legau, totusi oficial nu s-a dovedit mare lucru.
  • 0 (2 voturi)    
    De-ale Varanului (Duminică, 9 septembrie 2012, 18:58)

    Wanheda [utilizator]

    in colaborare cu a lu' Cacaru care am auzit ca se caina amarnic dupa pernutzele de la Cotroceni.
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine! (Luni, 10 septembrie 2012, 12:26)

    AndreeaElena [utilizator]

    Campanie de dezinformare?! Am uitat deja de boicotul pe care Traian Basescu l-a facut la referendum? In care tara din lumea asta s-a mai pomenit ca asa-zis-ul presedinte sa interzica oamenilor sa mearga la vot iar mai apoi sa-i ameninte cu puscaria pe toti cei care au votat?!
  • 0 (0 voturi)    
    Precizare (Luni, 10 septembrie 2012, 13:34)

    xrogo [utilizator]

    La Antena 3 nu s-a afirmat ca Basescu ar fi fost in avion ci faptul ca Administratia Prezidentiala ar fi comandat si platit zborul,intrebarea era cine a fost in avion sau ce s-a transportat cu el.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 10 septembrie 2012, 15:15)

    Anonymous89 [utilizator]

    Si uite asa mai are stimabiul presedinte suspendat cativa oameni stabiliti in cateva puncte strategice si ori de cate ori are nevoie de un favor acestia mai trag putin sforile si asa rasare inca un philip gordon in tara noastra si mai scoate cativa asi din maneca pentru Suspendat.Rusine!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version