Traian Basescu, scrisoare catre liderii occidentali: Va adresez cele mai sincere multumiri pentru sprijinul ferm pe care l-ati acordat institutiilor statului roman pe tot parcursul crizei politice severe

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 6 septembrie 2012, 14:21 Actualitate | Politic

Presedintele Traian Basescu a transmis joi, 6 septembrie o scrisoare de multumire liderilor europeni si aliatilor transatlantici care s-au pronuntat in favoarea Romaniei in timpul crizei politice din aceasta vara, potrivit Biroului de presa al Administratiei Prezidentiale. "Pozitiile publice pe care le-ati exprimat in sprijinul apararii independentei institutiilor statului, in special in ceea ce priveste functionarea justitiei si respectarea deciziilor CCR, au avut un rol important in mentinerea acestora pe cursul functionarii lor corecte", a scris Traian Basescu in mesajul adresat liderilor occidentali.

Vezi mai jos textul complet al scrisorii



"Stimate Domnule / Stimata Doamna,

Imi face placere sa va adresez cele mai sincere multumiri pentru sprijinul ferm pe care l-ati acordat institutiilor statului roman pe tot parcursul crizei politice severe din perioada 3 iulie - 27 august 2012.

Pozitiile publice pe care le-ati exprimat in sprijinul apararii independentei institutiilor statului, in special in ceea ce priveste functionarea justitiei si respectarea deciziilor Curtii Constitutionale, au avut un rol important in mentinerea acestora pe cursul functionarii lor corecte.

Institutiile statului roman democratic au iesit intarite din aceasta criza si au demonstrat ca au capacitatea de a aplica prevederile Constitutiei si ale legii, in conditiile in care au fost supuse unor presiuni politice deosebite. Acest rezultat nu ar fi fost posibil fara sustinerea dumneavoastra constanta, pentru care doresc inca o data sa va multumesc.

Va rog sa primiti, stimate Domnule / stimata Doamna, expresia consideratiei mele foarte inalte, alaturi de marca aprecierii mele personale deosebite."

----------------------------

Reamintim ca mai multi lideri politici europeni si americani si-au exprimat ingrijorarea ca actiunile Guvernului sint de natura sa afecteze statul de drept in Romania. In prima sa iesire publica dupa invalidarea referendumului de dmitere, Traian Basescu le-a spus ambasadorilor romani cu ocazia Reuniunii Anuale a Diplomatiei sa transmita in statele in care activeaza ca in perioada suspendarii sale institutiile statului de drept au ramas verticale.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

5891 vizualizari

  • +40 (42 voturi)    
    UE sau Rusia (Joi, 6 septembrie 2012, 14:22)

    nano2k [utilizator]

    Mai bine sa stiu ca sunt aparat de UE decat de Rusia.
    • +15 (19 voturi)    
      Multumim si noi !! (Joi, 6 septembrie 2012, 15:07)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Lovitura de stat planuita de USL nu a avut succes datorita celor cateva institutii care nu au putut fi subjugate de puterea lor acaparatoare, in ciuda eforturilor disperate depuse de Ponta si Antonescu. Iar puterile occidentale nu au facut altceva decat sa transmita ingrijorarile lor fata de amenintarile democratiei din Romania. Atat presa internationala cat si toti liderii europeni au criticat actiunile USL si au pledat pentru respectarea statului de drept. Presedintele Basescu are in acest caz o atitudine absolut normala, fiind multumit de sprijinul acordat Romaniei in vederea mentinerii statului democratic.
    • +8 (10 voturi)    
      Uniunea Europeana (Joi, 6 septembrie 2012, 15:21)

      gorjenii [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      fara nici o discutie, nu exista o alta alternativa de interes pt Romania. Rusia are de mult stabilite relatii de cooperare directe cu UE si nu este exclusa o aderare, peste ceva timp.
      Noi facem parte dintr-o structura politica creata in interesul si dedicata cetatenilor. Numai niste inconstienti s-ar gandi ca este posibila o dezertare. Ca tara, am mai parasit o data o tabara, in vremuri de razboi, nu trebuie sa uitam cat de greu se spala imaginea unei tari in lume.
  • +39 (41 voturi)    
    Bine-venita aceasta scrisoare (Joi, 6 septembrie 2012, 14:28)

    bobobobo [utilizator]

    Mesajul transmis astazi de Presedintele Basescu este unul cat se poate de bine-venit in contextul in care intreg Occidentul era preocupat de actiunile anti-democratice ale puterii. Trebuie sa demonstram ca traim intr-un stat de drept, ca multe institutii au ramas independente, in ciuda eforturilor USL de a le subordona total si ca astfel nu a fost posibila lovitura de stat demarata de Ponta si Antonescu.
    • +18 (20 voturi)    
      Gresesti! (Joi, 6 septembrie 2012, 14:39)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bobobobo

      Asat este un motiv solid pentru suspendare!
      Motiv solid este si faptul ca respira!
      Asa graita uslarimea!
      • +4 (6 voturi)    
        Gresit (Joi, 6 septembrie 2012, 16:23)

        LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Basescu merita suspendat pentru ca se fereste cand USL arunca cu pietre si loveste cu sabia, merita suspendat pentru ca uneori are tupeul sa se apare.
        Cine este adversarul USL trebuie sa tremure si sa se ascunda sub birou, si basescu este vinovat ca nu stie asta.
    • -3 (5 voturi)    
      institutii independente (Joi, 6 septembrie 2012, 17:05)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui bobobobo

      daca institutiile sunt atat de verticale si independente ... la ce mai este bun basescu ?
      sa le apere ? adica daca cineva ar spune ca ele ar trebui sa faca ceva sa vina base si sa spuna ca ar trebui sa faca invers ? sau daca cineva vrea sa numeasca o persoana sa vina basescu si sa spuna sa fie numita alta persoana ?
      • -1 (1 vot)    
        Diferenţa dintre Băse şi Crin (Vineri, 7 septembrie 2012, 9:05)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

        este egală cu cea dintre Macovei şi Ponta - unul are credibilitate celălat, nu.
        Credibilitatea şi-au câştigat-o cu fatpe nu cu vorbe.
        E ca în viaţa de toate zilele; uitaţi-vă pe lângă voi şi veţi vedea aceleaşi tipuri de oameni: fripturişti cu gura mare şi paraleli cu orice dar şi oameni aplicaţi, cu responsabilitate.
  • +24 (24 voturi)    
    !!!!! (Joi, 6 septembrie 2012, 14:33)

    Caraz [utilizator]

    Aliatii europeni nu l-au tradat pe Basescu si au luat atitudine impotriva ilegalitatilor comise de guvernul Ponta. E normal ca democratia sa fie aparata atunci cand e in pericol si sper sa nu mai fim in postura de a primi ajutor extern pentru a nu ne compromite imaginea in afara granitelor
  • +23 (27 voturi)    
    Europa a ramas alaturi de el (Joi, 6 septembrie 2012, 14:35)

    Tatian [utilizator]

    Credibilitatea Presedintelui este in continua crestere , un lucru foarte bun de altfel , o sa avem nevoie de aceasta credibilitate ca sa ne ridicam ca si tara , dupa ultimile evenimente Ponta si Crin nu mai au aceasta credibilitate deci singurul care ne poate scapa din impas este ... BASESCU !
  • -16 (22 voturi)    
    concret (Joi, 6 septembrie 2012, 14:38)

    ics_11 [utilizator]

    Spune ca le mltumeste pentru "Poziţiile publice pe care le-aţi exprimat ... în special în ceea ce priveşte funcţionarea justiţiei."
    Adica au intervenit cei din afara romaniei, in perioada 3-27 august, pentru anchetarea miilor de votanti si confiscarea listelor electorale de catre parchet ?! Au sprijinit domnii/doamnele carora li se adreseaza, chemarea chestorului la parchet ? La asta se refera "functionarea justitiei" in aceasta perioada, 3-27 august ?! Si daca nu anchetau sau nu confiscau listele ce se intampla ? Se indeplinea vointa a 7.4 mil de romani si asat nu era bine ?!
    Sau doar suna bine : "functionarea justitiei". E, nu suna amagitor de bine ?! Sa dea domnul sa functioneze corect cu adevarat macar de acum incolo.
    • +6 (10 voturi)    
      Oare de ce va incapatanati sa intelegeti (Joi, 6 septembrie 2012, 14:50)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      ca vointa celor 7 mil nu exista fara abuzul de drept al celor 250?
      • -1 (3 voturi)    
        abuz de drept ? (Joi, 6 septembrie 2012, 16:46)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        CCR (institutie care se spune ca a functionat) a spus ca procedura a fost constitutionala. si nu a dat nici o erata ulteriro. dar poate tu stii mai bine decat ccr. Nu m-ar mira ca tu , nu ei, sa ai dreptate.
        • -1 (1 vot)    
          CCR a vorbit de referendum (Vineri, 7 septembrie 2012, 9:08)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          nu cum s-a ajuns la el.
          • 0 (0 voturi)    
            esti dezinformat (Luni, 10 septembrie 2012, 18:05)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Audit

            Procedura de destituire a presedintelui a fost contestata la curtea constitutionala, care a respins-o prin decizia 730 din 09.07.2012.
        • -1 (1 vot)    
          In conditiile unui aviz negativ de la CCR (Vineri, 7 septembrie 2012, 12:28)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          suspendarea presedintelui din functie avuta loc in parlament constituie a comis un abuz de drept.
          • 0 (0 voturi)    
            asa a zis si basescu (Luni, 10 septembrie 2012, 18:06)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            dar curtea constitutionala l-a contrazis, si pe tine si pe el. vezi decizia ccr nr. 730 din 09.07.2012.
            • 0 (0 voturi)    
              Ai habar ce e ala abuz de drept? (Marţi, 11 septembrie 2012, 11:27)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              Este exercitarea cu rea-credinta a dreptului in alte scopuri decat cele avute in vedere prin recunoasterea si reglementarea dreptului respectiv.
              Deci a declansa procedura de suspendare - in ciuda avizului negativ al singurei instante care are dreptul de a se pronunta in materie constitutionala (de unde reiese reaua-credinta) - reprezinta fix un abuz de drept.
              • 0 (0 voturi)    
                ccr nu a dat aviz negativ sau afirmativ (Marţi, 11 septembrie 2012, 13:08)

                ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                curtea constitutionala nu adat aviz, nici negativ, nici afirmativ. si nici nu era rolul ei sa dea vreun aviz. ea trebuia doar CONSULTATA :

                ARTICOLUL 95
                Suspendarea din functie (1) In cazul savarsirii unor fapte grave prin care incalca prevederile Constitutiei, Presedintele Romaniei poate fi suspendat din functie (...) dupa consultarea Curtii Constitutionale.
                • 0 (0 voturi)    
                  De obicei nu imi place sa vorbesc cu incultii (Marţi, 11 septembrie 2012, 13:57)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

                  insa fac o exceptie, poate inveti si dta ceva, pentru ca prea vad o serie de experti constitutionali...habarnisti.
                  In primul rand nu-i mai asculta pe al de Sova pentru ca ai ocazia sa te tampesti.
                  In al doilea rand, inainte de a-ti da cu parerea, fii sigur ca stii despre ce vorbesti.

                  art. 146
                  Curtea Constitutionala are urmatoarele atributii:
                  ...
                  h) da aviz consultativ pentru propunerea de suspendare din functie a Presedintelui României;

                  Aviz (cf Dex): Părere competentă emisă de cineva asupra unei probleme în discuție.

                  Si nu in ultimul rand, avizul respectiv este pus si pe Hotnews, citeste-l (de la 3 incolo) si prezinta punctul unde a spus Curtea ca faptele presedintelui sunt de o asemenea gravitate incat sa justifice suspendarea din functie.

                  Altfel, lasa-ma cu prostiile inoculate de idiotii pucisti si de sustinatorii lor pentru ca eu unul sunt satul de ele.
                  • 0 (0 voturi)    
                    tocmai ai deminstrat ce spun (Miercuri, 12 septembrie 2012, 19:57)

                    ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                    Avizul, conform DEX, asa cum ai scris, nu este nici negativ, nici pozitiv. Este CONSULTATIV. Adica ei isi spun parerea si tu tii cont sau nu de ea, la fel cum consulta si base partidele la numirea premierului.
                    In plus, in ce priveste "fapte grave", in avizul de care vorbesti, CCR SPUNE CLAR (copy/paste) :

                    "Curtea Constituţională, prin Avizul consultativ nr.1 din 5
                    aprilie 2007 privind propunerea de suspendare din funcţie a Preşedintelui României, domnul Traian Băsescu, publicat în Monitorul Oficial al României,
                    Partea I, nr.258 din 18 aprilie 2007, a statuat că <<Este evident că o faptă, adică o acţiune sau inacţiune, prin care se încalcă prevederile Constituţiei, este gravă Curtea Constituţională, prin Avizul consultativ nr.1 din 5
                    aprilie 2007 privind propunerea de suspendare din funcţie a Preşedintelui
                    României, domnul Traian Băsescu, publicat în Monitorul Oficial al României,
                    Partea I, nr.258 din 18 aprilie 2007, a statuat că <<Este evident că o faptă, adică o acţiune sau inacţiune, prin care se încalcă prevederile Constituţiei, este gravă"
                    In ce priveste faptele (sau actele) de incalcare a constitutiei, renumirea unor judecatori la CCR te las pe tine sa judeci, dupa ce citesti Art. 142 din constitutie :

                    ARTICOLUL 142
                    Structura (1) Curtea Constitutionala este garantul suprematiei Constitutiei. (2)
                    Curtea Constitutionala se compune din noua judecatori, numiti pentru un mandat de 9 ani, CARE NU POATE FI PRELUNGIT SAU INNOIT"

                    Petre Lazaroiu este la a 2-a numire.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Esti incoerent (Joi, 13 septembrie 2012, 9:42)

                      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

                      domnule draga.
                      N-am inteles ce-ai vrut sa spui si nici nu m-am chinuit prea tare.

                      Dex spune ca avizul reprezinta o parere competenta; desi parlamentul poate ignora acea parere (constitutia il lasa s-o faca, stabilind faptul ca avizul are caracter consultativ), legitimitatea suspendarii este data fix de continutul acelei parere emisa de singura institutie abilitata sa se pronunte in materie constitutionala.

                      Sa facem o paralela cu cazul Comisiei de la Venetia: opiniile ei nu au niciun fel de putere insa TOATE statele europene i le respecta.

                      Deci, domnule draga, in lipsa unui aviz pozitiv, suspendarea parlamentului este pur si simplu ilegitima indiferent cate miliarde de oameni s-au raliat acestui demers.
    • +5 (9 voturi)    
      Stii ce zi este astazi ? (Joi, 6 septembrie 2012, 14:58)

      Pindona [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Iar nu ti-a dat tanti aia in halat alb pastilele alea mici si colorate ?
    • +6 (10 voturi)    
      ar fi bine (Joi, 6 septembrie 2012, 15:06)

      the [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      sa le sugerezi lui Ponta, Antonescu, Nicolaiescu, si anexele, sa multumeasca acelorasi prapaditi demnitari europeni, pentru bunavointa si intelegerea cu care n-au dat atentie suvoiului de mitocanii care le-a iesit "demnitarilor" usl pe robinetul de scurgere ...
    • +9 (13 voturi)    
      Tu pe ce lume traiesti? (Joi, 6 septembrie 2012, 15:16)

      Plagiatorul [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Nu intelegi ca s-au introdus milioane de voturi in plus in urne care scade cele 7,4 milioane de care zici la 5 milioane.Ce te tot cramponezi de cifra asta? Canti pe aceeasi voce cu alor tai din usele care s-au dovedit niste hoti si inselatori la fel ca Ponta,plagiatorul.Nu va e rusine.Lasa procuratura sa stabileasca adevarul,daca s-a furat sau nu la referendum. Useleul este la putere,justitia nu poate fi abuziva cu un guvern la putere si cu un parlament in care detine majoritatea absoluta.Dar voua nu va este frica de abuzul de putere al justitiei ci de adevarul pe care aceasdta il scoate la lumina.De adevar si dreptate va este voua frica,nenorocitilor!
      • -1 (3 voturi)    
        asa a zis CCR (Joi, 6 septembrie 2012, 16:36)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Plagiatorul

        CCR si BEC au zis 7.4 mil. Daca ei mint, atunci sunt niste mincinosi, dar asta au zis ei, nu eu. si nici pdl nu a contestat in 24 de ore.
        Eu am auzit ca au fost 4 mil, nu 5. Sau 3. De fapt nici nu am vazut pe nimeni votand.
        CCR si BEC mint ?
    • +6 (8 voturi)    
      7,4 mili (Joi, 6 septembrie 2012, 15:58)

      costamishu [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Mereu aud de vointa celor 7,4 milioane.
      De ce nu se intelege odata ca acest numar nu a fost indeajuns!?
      Era legea cu 50% +1? Era. Nu aveau voie sa schime regulile in timpul jocului? Nu aveau. Au acceptat asa? Au acceptat.
      Si atunci?
      O analogie, daca nota de trecere la un examen este 5.00 si un candidat ia 4.70, trece? e foarte aproape, hai sa-i dam si lui!
      • 0 (2 voturi)    
        care 7.4 ? (Joi, 6 septembrie 2012, 16:38)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui costamishu

        Nici tu nu stii ca nu au fost 7,4 vezi ca au fost numai 5. te informeaza mai sus "Plagiatorul".
  • +2 (4 voturi)    
    un gest normal (Joi, 6 septembrie 2012, 14:51)

    nico3 [utilizator]

    un gest de lider din Vest. eu inca sper ca mocirla de poate si crini vor disparea si vom ramane cu lideri cu atitudini normale (chiar daca nu toti incoruptibili, ca in Grecia, Spania, Italia sau USA). macar sa avem niste lideri cu niste atitudini normale si viziune ce trebuie facut ca sa nu mai umblam cu trocuri (gen Bombo, uitte iti dau Petrom dar ma bagi in UE, iti dau asta ca sa fac parte din aia sau sa-mi stergi nu stiu ce stegulete, ..)
  • -5 (15 voturi)    
    cu alte cuvinte (Joi, 6 septembrie 2012, 15:05)

    ploiesteanu [utilizator]

    multumesc ca ati intervenit si m-ati asezat inapoi la Cotroceni. Veniti pe la mine sa vedem ce mai pot face pentru voi, ceva gaze de sist, ceva aur, cupru, ar mai fi si o pomana numita Oltchim, Hidroelectrica, ne intelegem noi intr-un fel... ! Basescu, vanzatorul Romaniei.
    • 0 (4 voturi)    
      Du-te! (Joi, 6 septembrie 2012, 17:20)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Du-te dracului in Rusia!! Acolo e de tine!!
      Cine e de acord cu ce spun , sa voteze!!
      • 0 (0 voturi)    
        Vai ce urat vorbesti (Joi, 6 septembrie 2012, 20:05)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui solar

        Faci cinste cu un weekend la Moscova ca sunt al tau ? Apropo, ca veni vorba de Rusia, drumul Romaniei spre vest ci nu spre vest, invocat de basescu, exclude inclusiv R. Moldova, China, Coreea de sud si Japonia? Estul e mare basescule, chiar mai mare decat prostia din capul tau !
  • 0 (10 voturi)    
    Buna, acum (Joi, 6 septembrie 2012, 15:30)

    miguelito [utilizator]

    le-a multumit si astora.... poporului roman cind se adreseaza?
    • -2 (2 voturi)    
      care popor ? (Joi, 6 septembrie 2012, 16:42)

      Plagiatorul [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      Despre care popor vorbesti,despre cei 5,4 care raman dupa ce scazi cele 2 milioane fraudate de usl,sau despre cei 13 milioane care nu s-au prezentat la vot ?Te-a ametit complet antena 3,nu cred ca-ti mai revii vreodata.Esti capiu. Tu n-ai si tu o logica in cap ? Daca 5,4 milioane au votat impotriva lui Basescu,asta echivaleaza cu cei care l-au votat pe Geoana in 2009.Asta este elecvtoratul usl,fix.Restul sunt cu Basescu ,inca 5,4 milioane si indecisi,pe care nu-i intereseaza politica. Unde este poporul de care faci atata caz? Apoi,de ce sa se adreseze Basescu poporului in acest moment? Poporul,5,4 milioane s-a alaturat loviturii de stat indus in eroare de propaganda lui Voiculescu de la antene si de la jurnalul national. Acesti 5,4 milioane isi merita soarta pentru ca nu a inteles drumul pe care trebuie sa mearga tara.Ce sa le multumeasca Basescu acestor oameni prosti care nu stiu pe ce lume traiesc ? Ce daca sunt multi,tot prosti raman.Pana nu vor intelege adevaraul,nu-i voi considera oameni normali care gandesc si actioneaza in cunostinta de cauza.Din pacate,si tu te numeri printre ei,dupa cum pui problema. Mai ai si curajul sa vorbesti prostii si pe aici.Nu ti-e rusine ?
      • -1 (1 vot)    
        analfabeti de la p.d.l. (Joi, 6 septembrie 2012, 17:18)

        zaphoss [utilizator] i-a raspuns lui Plagiatorul

        La vreo 500 de dosare penale, sa zicem ca fiecare a votat de vreo zece ori rezulta o frauda de 5000 de voturi. Unde e diferenta pana la 2 milioane, sau tu ai facut aritmetica cu Roberta?
      • 0 (0 voturi)    
        Dar de ce (Joi, 6 septembrie 2012, 19:28)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Plagiatorul

        esti asa nervos? Vezi ca exista tratamente inclusiv pentru paranoia. Eu am pus o intrebare simpla: cind si care va fi mesajul catre poporul roman? Iar poporul ala e format din 18-19-23 de milioane (cifra exacta nu se stie).
  • +2 (6 voturi)    
    Miza a fost mare - nu este un razboi intre TB /USL (Joi, 6 septembrie 2012, 15:33)

    ..13 [utilizator]

    Sa trecem peste cine si ce a spus cred ca mai important este ca a fost aparata democratia, statul de drept si insitutiile sale.

    Mult succes mai departe, sper ca lectiile au fost invatate!
  • -2 (6 voturi)    
    de 5 ani de cand poporul (Joi, 6 septembrie 2012, 15:49)

    ploiesteanu [utilizator]

    a hotarat o singura camera parlamentara Basescu si PDL-ul trebuia sa aplice hotararea poporului. Asta inseamna democratie. Democratia pdl-isto-basista inseamna presiunile straine.
    • -1 (3 voturi)    
      hello (Joi, 6 septembrie 2012, 16:28)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      omul a explicat clar:
      1. E treaba parlamentului
      2. E nevoie ca 75% dintre parlamentari sa fie de acord ca sa se poata modifica Constitutia. Ei mereu au avut putin peste 50%.
      • -1 (1 vot)    
        reuseau daca numara Roberta (Joi, 6 septembrie 2012, 16:59)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui dj

        pai o aveau pe Roberta care numara dupa o reteta numai de ea stiuta :D
    • +1 (1 vot)    
      Ascultam prin tine "Vocea Rusiei"? (Joi, 6 septembrie 2012, 17:22)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Heloo ploiesteanule !! citeste tititlul!!
      • 0 (0 voturi)    
        N-am nici cea mai mica simpatie (Joi, 6 septembrie 2012, 20:09)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui solar

        fata de Rusia. Eu il "simpatizez" numai pe distinsul Dvs. lider si mag, traian basescu. Mare om, mare caracter !
  • -2 (12 voturi)    
    Scutul de la ...Cotroceni (Joi, 6 septembrie 2012, 15:51)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Repet sa priceapa toti votantii USL: Incredere in Romania se poate avea numai cu Presedintele Basescu la Cotroceni. Punct
    • +2 (10 voturi)    
      Ia-l acasa (Joi, 6 septembrie 2012, 16:00)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean-roman

      mai cetatene ! Cred ca ai tablouri cu basescu in toata casa. Punct.
      • 0 (0 voturi)    
        Incremeniti in proiect... (Joi, 6 septembrie 2012, 21:14)

        Cetatean-roman [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Se cunoaste faptul ca soldati japonezi au continuat sa "lupte" in al 2-lea razboi mondial, in insulele din Pacific, mult timp dupa capitularea Japoniei. Mai tovarasi, invatati cate ceva din acesta istorie, ...ca sa n-o repetati.
  • -1 (1 vot)    
    ... (Joi, 6 septembrie 2012, 18:29)

    florin.stefan [utilizator]

    Nu avem nevoie sa auzim cum le multumeste liderilor ci avem nevoie sa-si dea demisia din functie.
  • 0 (0 voturi)    
    Aceasta înseamnă (Vineri, 7 septembrie 2012, 8:58)

    Audit [utilizator]

    diplomaţie, bun simţ sau, simplu, 7 ani de acasă!
    Aici este diferenţa dintre Băse şi Antonescu sau Ponta, care au "măturat" cu liderii europeni. Dar ce te poţi aştepta de la un Repetent şi un Copiator?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri