VIDEO Eugen Nicolaescu (PNL): Cei cu resedinta in strainatate nu pot fi pe listele permanente, chiar daca au buletin in Romania. In listele electorale permanente pot fi inscrise 14,8-14,9 milioane de persoane

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 20 august 2012, 19:43 Actualitate | Politic


Eugen Nicolaescu
Foto: AGERPRES
Presedintele interimar al PNL Bucuresti, Eugen Nicolaescu, a sustinut, luni, intr-o conferinta de presa, ca un roman care are drept de sedere sau resedinta in strainatate nu are ce sa caute pe listele electorale permanente, chiar daca are buletin in Romania, relateaza Mediafax.

Solicitat sa comenteze declaratiile premierului Victor Ponta, care a vorbit de existenta a peste trei milioane de romani cu drept de sedere in strainatate, din care aproximativ 470.000 au domiciliul in strainatate si intrebat daca, in consecinta, se pune problema scoaterii de pe listele electorale permanente a celor care au drept de sedere, dar nu si domiciliul in strainatate, Nicolaescu a precizat ca romanii care au drept de sedere in strainatate nu se regasesc pe teritoriul Romaniei si nu au ce cauta pe liste.

"Cel care are drept de sedere in strainatate nu se gaseste pe teritorului Romaniei. Cum sa fie in lista electorala permanenta? Scuzati-ma, va rog, putem sa interpretam cum dorim noi. Un om nu poate sa fie in acelasi loc, in acelasi timp. In doua sau in trei locuri nu are cum sa fie. Daca s-a hotarat sa-si faca resedinta in Spania, sta in Spania. Are, daca vreti, un buletin in continuare in Romania, dar el nu locuieste in Romania. Ce sa caute pe lista electorala permanenta din comuna nu-stiu-care?", a spus Nicolaescu.

El a catalogat drept o "absurditate" sau o "chestie anormala" faptul ca romanii care nu locuiesc in Romania sa figureze pe listele electorale permanente si a adus in discutie revizuirea legislatiei in legatura cu acest lucru.

"Va dati seama ca este o absurditate, ca este o chestie anormala? Poate ca noi avem legislatia nepusa la punct si trebuie sa o revizuim - si acest lucru va trebui sa-l vedem in perioada urmatoare - dar judecand logic, judecand de bun simt, nu mai mult, asta este realitatea si ca atare trebuie sa o ducem acolo unde ii e locul, la normalitate", a mai spus el.

Nicolaescu: In listele electorale permanente pot fi inscrise 14,8-14,9 milioane de persoane
    
"Este deja cunoscut de mass-media si de opinia publica faptul ca au fost transmise de catre Guvern cifre, si subliniez, cifre, in baza solicitarii Curtii Constitutionale. Deci nu s-au transmis liste electorale, liste actualizate sau altceva, ci o serie de cifre care au fost obtinute de Guvern fie de la autoritatile romanesti interne, fie de la autoritati straine care aveau capacitatea sa gestioneze asemenea de date. Ce stim astazi, ca urmare a cifrelor comunicate de Guvern Curtii Constitutionale, este ca in Romania sunt persoane cu drept de vot care au rezidenta in Romania si persoane cu drept de vot care au rezidenta in strainatate. Mai stim de asemenea ca sunt persoane care nu pot avea drept de vot pentru ca nu au acte de identitate cu care sa se poata verifica identitatea acestora si in consecinta nu au cum sa reprezinte persoane cu drept de vot sau sunt persoane ale caror drepturi electorale sunt interzise prin legislatie. Ca atare, listele electorale permanente care se intocmesc in Romania pentru cetatenii cu domiciliu din Romania pot cuprinde numai cetateni cu drept de vot care au domiciliul in Romania, deci care au resedinta stabila in Romania", a detaliat Eugen Nicolaescu, citat de Agerpres.

El a remarcat ca initial s-a vehiculat numarul de aproximativ 18,2 milioane de cetateni cu drept de vot.

"Daca din aceasta cifra se scade cifra de 3,15 milioane de cetateni care nu au acte de identitate pentru ca le-au expirat sau le-au pierdut, persoane care au resedinta sau domiciliul stabilit in strainatate, persoane cu drepturi electorale interzise, se ajunge la cifra de circa 14,8 - 14,9 milioane de persoane care pot fi inscrise in listele electorale permanente. Cu alte cuvinte, ceea ce noi stiam demult, astazi se demonstreaza - ca in listele permanente nu au cum sa figureze mai mult de 14,8 - 14,9 milioane de cetateni care reprezinta conform hotararii Curtii Constitutionale, prin adaugire la Legea referendumului, cvorumul necesar pentru a fi considerat ca s-a desfasurat in conditii corecte, corespunzatoare, legale, referendumul din 29 iulie. Ma feresc de cuvantul 'valid' sau invalid' pentru ca legea nu prevede asa ceva, legea se refera la valabilitatea rezultatelor referendumului si de asemenea legea Curtii Constitutionale se mai refera la faptul ca prin hotararea pe care o va pronunta Curtea poate spune daca referendumul s-a desfasurat sau a fost organizat potrivit legii", a spus liberalul.

In consecinta, a argumentat acesta, fata de 14,7 - 14,8 milioane de cetateni care ar trebui sa se regaseasca in listele electorale, s-au prezentat la vot 8,4 milioane de cetateni - aproximativ 60% din listele electorale permanente si au votat pentru demiterea presedintelui Traian Basescu 7,5 milioane, deci aproximativ 53% din populatia aflata pe listele electorale permanente.

"De fapt, pentru demitere au votat mai mult de 50% plus unu decat cetatenii aflati pe listele electorale permanente, deci mult mai mult decat cvorumul necesar pentru validarea referendumului. Guvernul nu a actualizat listele electorale permanente, pentru ca nu este atributia Guvernului, pe de o parte. Pe de alta parte, Guvernul nu are acces la listele electorale permanente care au fost ridicate de Parchet si se afla la Parchetul General. In conformitate cu cele prezentate, eu cred ca in acest moment nu avem decat o singura varianta de luat in considerare, si anume ca maine sau poimaine (...), nu stiu daca va avea ragazul necesar CCR ca intr-o zi sa faca toate aceste analize, evaluari, s-ar putea sa mai amane, dar CCR are suficiente informatii ca sa poata sa ia o decizie corecta, o decizie legala, o decizie care sa dovedeasca ca acest referendum a fost desfasurat si organizat potrivit prevederilor legale in vigoare", a afirmat deputatul liberal.

Nicolaescu: CCR are suficiente informatii ca sa poata lua o decizie corecta si legala privind referendumul

Curtea Constitutionala are suficiente informatii ca sa poata lua o decizie corecta si legala cu privire la referendum, marti sau in alta zi, a mai declarat in conferinta de presa deputatul PNL Eugen Nicolaescu.

In opinia sa, din punct de vedere politic, o institutie din Romania, indiferent care este aceasta, nu poate sa nu tina cont de votul cetatenilor. El a apreciat ca, "daca prin absurd", CCR va lua decizia invalidarii referendumului din 29 iulie, "se va pune in afara statului de drept" si a anuntat ca "USL va trebui sa faca tot ce depinde politic ca sa apere votul a 7,5 milioane de cetateni", acest lucru urmand a fi decis la vremea respectiva.



Bogdan Niculescu-Duvaz: Mi-e greu sa-mi imaginez cum ar justifica CCR o invalidare a referendumului
    
Deputatul PSD Bogdan Niculescu Duvaz si-a exprimat, la randul sau, in aceeasi conferinta de presa, speranta ca decizia Curtii Constitutionale de marti va fi una care va tine cont de votul cetatenilor la referendumul din 29 iulie si a aratat ca "ar fi greu de imaginat" o altfel de decizie, care ar "demonta orice fel de credibilitate a acestei institutii", transmite Agerpres.

"Ar fi un lucru foarte dificil de justificat, pentru ca ce facem daca ei spun ca nu-i adevarat ceea ce vad cu ochii lor, transmis in calitate oficiala de Guvernul Romaniei si subliniat prin calitatea oficiala a altor guverne din strainatate? E greu sa-mi imaginez cum isi justifica aceasta decizie Curtea Constitutionala. (...) Noi suntem convinsi ca cifra este suficienta pentru validare, ca cifra de sase la trei sa nu fie pusa in discutie de niciun fel", a declarat deputatul PSD.

El a facut trimitere in context la Legea CCR, care presupune intre altele validarea sau invalidarea referendumului.

"Nu se poate discuta despre un tip de vot sau despre un alt tip de vot. Sunt sigur ca CCR, prin membrii ei, sigur, fiecare cu interpretarile sale, nu-si va permite sa demonteze pana la urma orice fel de credibilitate a acestei institutii care pana una alta tot datorita unei parti dintre noi a ajuns sa aiba aceasta influenta decisiva in relatia cu reprezentantii autorizati ai natiunii, adica cu Parlamentul", a spus Duvaz.

Acesta a reamintit ca, pana in 2003, o decizie a CCR putea fi invalidata cu 66% voturi in Parlament. "Am fost printre sustinatorii ca, daca e o decizie a Curtii, o instanta pana la urma, ea nu are cum sa fie invalidata cu un vot, fie el si constitutional. Poate ca am dus lucrurile prea departe, poate ca ne mai trebuie putin sa intelegem cum stau lucrurile din punct de vedere democratic. Noi credem ca datele sunt suficiente", a afirmat deputatul PSD.

Nicolaescu: Copiii care incep politica nu s-ar comporta atat de "grosolan-smechereste" ca Basescu si Preda


Eugen Nicolaescu a mai precizat, referindu-se la declaratiile presedintelui interimar Traian Basescu si prim-vicepresedintelui PDL Cristian Preda privind listele electorale, ca nici copiii care incep sa faca politica azi nu s-ar comporta atat de "grosolan-smechereste".

"I-am auzit pe cei doi cu declaratii stupefiante, care nu au nicio legatura cu realitatea, politicianiste, de duzina. Cred ca nici copiii care incep sa faca politica astazi nu s-ar comporta atat de grosolan-smechereste cum au facut-o cei doi. Daca vreti, cum am clasifica niste hoti, dumnealor se afla la stadiul de gainarii, pentru ca nu poti sa spui ca, daca ai cetateni fara acte sau cetateni care au domiciliul in strainatate, nu trebuie sa-i scoti de pe listele electorale permanente", a spus Eugen Nicolescu, citat de Mediafax.

El a aratat ca presedintele interimar Traian Basescu si prim-vicepresedintele PDL Cristian Preda interpreteaza legea precum le convine si dupa cum li se pare avantajos.

"M-am saturat de declaratiile doamnei Macovei, de declaratiile domnului Basescu, de cele ale lui Preda - Cezar Preda sau Cristian Preda - care vin de fiecare data sa ne sperie, sa ne ameninte. Le cer un singur lucru si, daca respecta legea, daca se comporta conform cu legea, vor avea stima si vor avea respectul nostru", a spus Nicolaescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3952 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Sa nu adoarma! (Luni, 20 august 2012, 19:48)

    marvio [utilizator]

    In acceasi non-logica cu a lui E. Nicolaescu, politicienilor care sustin aberatii ar trebui sa li se retraga definitv dreptul de vot. Ca asa "vrëa" muschii poporului!

    Vorbeste si Nicolaescu, sa nu adoarma!
    • +5 (5 voturi)    
      CapiiUSL se joaca cu focul si vor infunda puscaria (Luni, 20 august 2012, 23:55)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      Sa nu ne trezim noi si sa mergem in masa la vot in toamna. Desteptii astia se joaca cu focul. Diaspora este organizata domnii mei si a mai invatat cite ceva despre democratie. Ca de exemplu: separarea puterilor in stat. Ce vrem noi pe aici este ca pucistii si acolitii lor din lumea interlopa din cauza carora unii am parasit Romania sa infunde puscaria. Si daca ptr asta trebuie sa ne mobilizam la toamna o vom face. Adevarat va zic voua dragi pucisti: Diaspora a boicotat acest referendum ptr ca vrem ca Rom sa devina stat de drept. Si Rom este pe drumul cel bun. Vom ajuta si in toamna.
  • +4 (4 voturi)    
    dreptul romanilor la propietate (Luni, 20 august 2012, 19:48)

    mihai_ [utilizator]

    dar daca el are o propietate in romania cum au aproximativ 80 % dintre romani si acolo are domiciliul ce o sa ii faceti o sa ii luati dreptul de propietate si mai ales daca el plateste un impozit an de an pe acea propietate
  • +4 (4 voturi)    
    Si cum stii tu... (Luni, 20 august 2012, 19:53)

    niktig [utilizator]

    Cum stii tu ca eu sunt in strainatate si nu in tara? Platesc (ca un fraier) rate la banca in Ro (si sunteti pe val ca ia uite ce de bani trimite diaspora), am domiciliul in Ro pe cartea de identitate valida, la vama nu se stampileaza/contorizeaza ca am iasit din tara. Cei de aici nu au legaturi cu voi in a comunica ca sunt aici (Ghici unde! P.S. Nu il intreba pe Vasile!) Cum stii tu ca sunt plecat si in opinia ta eu nu mai exist pentru Romania?! Aaaa prin marea porcarie marca inregistrata USL... il intreb pe vecinu'... Da inteligent mai esti (chiar ma intreb ce cauti in PNL-odata simpatizant si membru) cand dupa apucaturi ar trebui sa fii in PCR!
  • +4 (4 voturi)    
    Din categoria "Amice, esti idiot!" (Luni, 20 august 2012, 19:53)

    Colebil Clinton [utilizator]

    Individu' e tare de tot. E un amestec de ponta cu antonescu, citit de la coada la cap.
  • +3 (3 voturi)    
    Adresa Fiscala Domnule Nicolaescu ! (Luni, 20 august 2012, 19:55)

    MenInBlack [utilizator]

    Aceea este rezidenta permanenta, acolo unde persoana este inregistrata pentru plata taxelor si impozitelor, acolo orice persoana se regaseste obligatoriu si legal pe Listele electorale premanente !!!

    Eu am rezidenta temporara in trei tari, pentru ca am trei proprietati si trei autoturisme inregistrate fiecare in tara respectiva !!! Dar am pe CI adresa fiscala din Romania !

    Nu ne mai aburiti, trebuia schimbata Legea referendumului, fara pragul de 50% + 1, ca in turul doi al Alegerilor prezidentiale, daca doreati sa constatati care e votul real al unui Referendum pentru demiterea unui presedinte.

    Acum e un pic prea tarziu, ne vedem in Noiembrie :))))
  • +2 (2 voturi)    
    De ce? (Luni, 20 august 2012, 19:56)

    Orpheus [utilizator]

    Pentru ca asa vrea muschii lor.

    Astia sunt niste bucatari: pentru ei romanii sunt de doua feluri: felul unu si felul doi.

    Le uram pofta buna!
  • +5 (5 voturi)    
    Usurel... (Luni, 20 august 2012, 19:57)

    Trustnoone [utilizator]

    cu diaspora pe scari...ca s-ar putea sa va rupeti picioarele.
    O sa explodeze presa internationala si toate organismele europene abilitate daca veti pune in aplicare asa ceva.
    Este inadmisibil felul in care se pune problema si cum se schimba regulile jocului din mers!!!
    Diaspora nu doarme, domnule Nicolaescu...
  • +3 (3 voturi)    
    Legea... (Luni, 20 august 2012, 19:59)

    Rollo [utilizator]

    ...se prezuma ca este cunoscuta de toti cetatenii la data publicarii in Monitorul Oficial. Cetateanul Nicolaescu n-o cunoaste. Alte comentarii sunt inutile...
  • +4 (4 voturi)    
    Pina acum avea impresia acum am certitudinea (Luni, 20 august 2012, 20:06)

    linarel [utilizator]

    ca esti o eroare genetica .

    Pai daca romanul are o casa in ro si una in Italia care-i problema ta . Iarna sta in Italia si vara in tara , dupa tine nebunule acel om n-are voie sa voteze .

    Si daca n-au drept de vot si nu sint pe liste de ce ati mai trimis bulete de vot in exterior .

    In alta oridine de idei trebuia sa faceti aceste modificari inainte de data de 11 iulie . Dupa e tardiv , sinteti INFRACTORI .
  • +3 (3 voturi)    
    Logica! (Luni, 20 august 2012, 20:20)

    dj bruno [utilizator]

    Logica absurdului in varianta contabilului de CAP!
  • +3 (3 voturi)    
    absurditati (Luni, 20 august 2012, 20:21)

    goto [utilizator]

    domnu, ce spune legea? sau acum v-a invatat ponta ca orice lege e interpretabila si deci poate fi incalcata?!
    toti repetati ca niste papagali ca cei plecati in strainatate nu ar trebuii sa mai apara pe listele electorale, dar nici-unul nu precizati conform carui articol din a carei legi. sau macar sa veniti cu o justificare logica de ce nu ar trebuii sa apara si sa modificati legea. chestia ca nu poate fi in 2 locuri in acelasi timp nu tine, pentru ca de aparut apare pe o singura lista.

    dupa logica prezentata de pnl ar trebuii ca respectivul cetatean sa nu mai plateasca taxe in romania, ca el locuieste in spania, de ce sa mai plateasca taxe aici?
  • +4 (4 voturi)    
    Probabil... (Luni, 20 august 2012, 20:26)

    madame [utilizator]

    daca vorbesti de alegeri locale, domnule Nicolaescu!
    Cum iti permiti sa-mi radiezi dreptul meu de cetatean roman, muncind in strainatate pentru neajunsurile pe care mi le faci? Am dreptul sa votez si dreptul de a refuza prezenta la vot. Clar? Dat TU, nu ai dreptul sa imi negi existenta si cetatenia, de pe lista electorala permanenta, decat la solicitarea expresa a MEA.Cei ca dumneata si Ponta sunt cetateni romani desi aveti ,drac stie pe unde, si alte resedinte, dar nu contribuiti cu absolut nimic la cresterea nivelului de trai in Romania.
  • +4 (4 voturi)    
    Asta e idiot? (Luni, 20 august 2012, 20:35)

    LiviuX [utilizator]

    Cum adica "Cel care are drept de sedere in strainatate nu se gaseste pe teritorului Romaniei.". Pai dupa aderarea Romaniei la UE, TOTI cetatenii romani au drept de sedere in strainatate. De cand asta inseamna si automat ca NU MAI SUNT in tara? Si atunci ar inseamna ca listele electorale permanente nu mai au de ce sa existe, pentru ca ar fi vide!! Presupunand insa ca a fost doar o greseala de exprimare (inacceptabila insa la o astfel de persoana) si a vrut sa se refere la cei CU DOMICILIUL in strainatate, atunci trebuie de vazut de la caz la caz. Sunt de acord ca nu trebuie sa figureze cei cu domiciliul STABIL in strainatate, adica emigrantii. Dar cei plecati la munca sau indiferent cum altfel, TREBUIE insa sa figureze in tara pe aceste liste, pentru ca acolo sunt doar temporar (flotanti cum se spunea odata), iar domiciliul stabil e inca in tara!!!
    • +1 (1 vot)    
      De ce emigrantii nu trebuie sa fie pe liste??!!! (Marţi, 21 august 2012, 9:13)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Nimeni pe lumea asta nu poate sa ia dreptul la vot al unui cetatean roman de virsta legala fie ca are domiciliul permanent sau temporar in strainatate; este cetatean roman, punct; voteaza la sectia de votare in tara sau la ambasada sau consulat; atentie la tacticile de semanare a discordiei intre romani prin punerea lor in tot felul de categorii, unii cu drept de vot, altii fara - ce aberatii!
  • +5 (5 voturi)    
    propunere (Luni, 20 august 2012, 20:38)

    Gabe2006 [utilizator]

    Eu propun sa avem doar 1 persoana pe listele electorale permanente: Crin Antonescu. Si candidat unic la presedentie tot dansul. Altfel e complicat cu toate listele astea. Ce mai e si cu moftul asta de drept de vot?!
  • +2 (2 voturi)    
    jalnic (Luni, 20 august 2012, 20:40)

    Alex55 [utilizator]

    jalnic acest nicolaescu in toate declaratiile lui. Oare cum de-am avut un astfel de ministru??? Mi-e rusine ca roman, ca astfel de oameni ne conduc. Calca pe cadavre pentru a-si indeplini scopurile mizerabile
  • +2 (2 voturi)    
    nota1 la matematica (Luni, 20 august 2012, 20:44)

    nova [utilizator]

    15 mil prezenti la vot = 100%
    3,5 plecati, prezenti la vot aprox.. 20%
    total prezenta la vot 120% URAAAAAA...........
    TRAIASCA GRAGNEA!
  • +3 (3 voturi)    
    Demonstraţia oligofrenului (Luni, 20 august 2012, 20:45)

    Kayros [utilizator]

    Când legea spune ceva, chiar prin definiţie, Nicolaescu se apucă să demonstreze contrariul. Face asta cu acelaşi tupeu cu care se burzuluia la doctori faţă de care studiile sale îl făceau aproape analfabet.

    Număraţi cuvintele, analizaţi puţin repetiţiile, clişeele folosite (aproape de limbajul de lemn comunist), un fel de "bla-bla" spus cu intonaţie şi veţi constata că numitul purtător de cuvânt nu adună peste 100 de puncte IQ !

    Asta îl face (ca toţi proştii cu funcţie) infinit mai periculos.
  • +3 (3 voturi)    
    ocna e prea comoda pentru ei... (Luni, 20 august 2012, 20:46)

    timp tamp [utilizator]

    "Cel care are drept de sedere in strainatate. Cum sa fie in lista electorala permanenta? Un individ cu o asemenea mentalitate nici macar printre nazisti nu gaseai.
    Acestia sunt oamenii lui Ilici scosi din grotele preistoriei
  • +4 (4 voturi)    
    Coada de topor .... (Luni, 20 august 2012, 20:47)

    octombrie11 [utilizator]

    ...e Nicolaescu asta. Ma tot mir cum nu le e rusine obrazului sa ne minta si sa ne prosteasca pe fata. Toate declaratiile usl-istilor, toate actiunile astea concertate sunt menite, ma repet, unui singur scop: sa plece Basescu cu orice pret. Tocmai asta imi da de gandit..... si ar trebui sa ne dea tuturor.
  • +20 (22 voturi)    
    Alt schizofrenic... (Luni, 20 august 2012, 20:49)

    A9 [utilizator]

    Ati observat ce i se bulbuca ochii atunci cand vorbeste? Pun pariu ca face ploitza la gura...disperat de sorta :))))
    • -16 (18 voturi)    
      Esti doctor??? (Luni, 20 august 2012, 21:21)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui A9

      omul zice bine,tu nu.
      Am un frate in SUA,plecat din 1990.
      I se "baga pe git" tot felul de sloganuri.
      Votezi p-ala.... vin mosierii/regalisti(19992),votezi p-ala vin securistii...votezi p-ala revin comunistii....
      El,deci,cu cine voteaza????
      • +7 (7 voturi)    
        sta (Luni, 20 august 2012, 21:38)

        lmc [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        acasa!
      • +3 (3 voturi)    
        bale la greu (Luni, 20 august 2012, 22:53)

        lucis [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        omul caruia i-ai raspuns din putzul gindirii nu este doctor dar dupa comentariul tau, tu sigur ai nevoie de unul; ia-l si pe frate-tu ca in Romanica psihologul e mai ieftin; succesuri turmentatzilor. Invata sa numeri si vezi citi romani muncesc la greu afara si trimit bani in Romanica sa-si tina familia ca aici pogonicii usl au blocat orice investitie creatoare de locuri de munca doar sa fie la chiftele; stai linistit tu n-ai sa prinzi decit un mititel la urmatoarea votare cu permanenti; pofta buna; sosul ti-l da Nicolaescu
        • +2 (2 voturi)    
          :))))) (Luni, 20 august 2012, 23:48)

          A9 [utilizator] i-a raspuns lui lucis

          E cetatean incepator, e la faza cu intrebari si il bantuie nedumeririle, l-a zapacit Ponta de cap, cu halucinantele-i explicatii.
        • -1 (1 vot)    
          Iti trebe... (Marţi, 21 august 2012, 8:30)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui lucis

          Tratament de urgenta.
          Tipic postacel..la argumente sari cu injurii si jigniri..elucubratii si tampenii....
          Du-te repede si spune-i medicului ca esti obsedat de marinari si blonde ...
          • 0 (0 voturi)    
            oligofrenie (Marţi, 21 august 2012, 13:19)

            lucis [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            ramine cum am stabilit; psihologul te/va asteapta; succesuri malformatilor, si vint in pupa daca iti plac filmele cu pirati; du-te numai si ne lasa;scuipa-ti ideile intr-o secta ceva, poate ai dever, cine stie.. Ai incercat la usl, fsn, pcr? intreaba si pe fratelo americanu' poate stie istoria pcr si are cosmaruri; iti doresc toate cele americane si sovietice la un loc. dupa cum ceri.
            • 0 (0 voturi)    
              Si tu esti doctor??? (Miercuri, 22 august 2012, 20:51)

              cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui lucis

              Draghe lucica...luciusilica...
              Amesteci povetze....
              Cu siguranta fumezi in exces.
              Iar in general cand vorbesti in eter...in spatii virtuale...nu mai lansa sloganuri pe care nu le intelegi/cunosti....
              • 0 (0 voturi)    
                gingasule (Miercuri, 22 august 2012, 23:55)

                lucis [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

                inteleg ca le ai cu iarba si le stii pe toate pe caprarii; repet ca sa intelegi si tu; emana-ti aerofagiile la alta masa.
      • +2 (2 voturi)    
        O nu!!! Indrazneste cineva sa-i spuna cu cine sa (Luni, 20 august 2012, 23:00)

        A9 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        voteze?

        Chiar asa de american e? II da cineva cu lingurita, pe gat?

        Sa voteze ca aia care au respect pentru lege.
  • +4 (4 voturi)    
    mascariciul de serviciu.... (Luni, 20 august 2012, 20:55)

    translativus [utilizator]

    ....dupa chipul si asemanarea lui kkrau, a iesit din nou sa faca tumbe la tv.
    Idiotul are impresia ca este amuzant si se da in spectacol cu aceeasi dezinvoltura ca si seful sau, atragand mai degraba dispret sau cel mult mila celor care mai au rabdare sa ii asculte prostiile.
    Vai de tara in care mascariciul se crede imparat.
  • +17 (17 voturi)    
    Busola deviata! (Luni, 20 august 2012, 21:01)

    Sthelian [utilizator]

    Discursul de azi seamana cu o busola ce e pusa sa arate Nordul, dar are linga ea ditamai bucata de fier...
    Azi va aranjeaza sa aveti in liste vreo 15 milioane.
    Acum 2 luni v-a aranjat sa aveti 18,2 miloane. Peste 2-3 luni tot cei 18,2 milioane (sau 18,3) va aranjeaza.
    E cazul sa va hotariti ce vreti.
    Personal am scris de mai multe ori semnalind ca ceva e in neregula cu listele electorale. Cea mai tare a fost ca in Bucuresti sunt recenzati vreo 1.700.000 si in liste fusera vreun 1.900.000. Dar atunci s-a sarit ca n-au fost recenzati toti.
    Listele electorale sunt un instrument politic (in 2000 intre tururi n-a crescut-Iliescu contra Vadim, in 2004, a scazut cu 130000 - Basescu contra Nastase). In rest cresteri ale numarului de electori pe toata linia.
    Acum v-ati trezit!!!!!
    Ati fi putut sa o faceti inainte de alegerile locale. Ar fi fost OK.
    Azi insa este tirziu!
  • +3 (3 voturi)    
    tupeu de nesimtit mincinos pucios (Luni, 20 august 2012, 21:01)

    Antirus [utilizator]

    Si sa fie scosi si de la impozite pe proprietati si masini
    - golanule !
    Dupa ce au trimis sute de milioane de euro in ROMANIA tu ai tupeul sa le iei din drepturi ?
    - ar trebui sa-ti dai una in freza singur si sa-ti zici ca esti dobitoc !
  • +8 (8 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 20 august 2012, 21:02)

    NL [anonim]

    • -1 (3 voturi)    
      Mai informați-vă... (Marţi, 21 august 2012, 0:06)

      marchi [utilizator] i-a raspuns lui NL

      înainte de a da cu piatra!
      OUG nr. 95/2009 privind modificarea și completarea legii nr. 370/2004 pentru alegerea Președintelui României, din 2 sept. 2009 (Mof. 608/2009) semnată de mânuța lui boculeț (concepută de... ghiciți, cine?) scrie, negru pe alb, că românii din străinătate nu sunt incluși pe listele electorale permanente!
      Așa că, cereți-i explicații lui boculeț, sunt sigur că vă va lămuri...
  • +9 (9 voturi)    
    Asta e! (Luni, 20 august 2012, 21:03)

    LiviuStefan [anonim]

    Asta ori e prost,ori se face]?.Dar mai degraba prima varianta.
    Ce e asa greu de inteles?E clar:au drept de vot toti cetetenii romani ce au inplinit 18 ani,indiferent unde s-ar afla.Chiar si pe Luna...
    Mai putin cei condamnati si carora li se restrang drepturile,bolnavii mintali si desigur cei decedati.
    Restul sunt vorbe mai mult sau mai putin rauvoitoare.
  • +6 (6 voturi)    
    Dati din clanta (Luni, 20 august 2012, 21:03)

    morometu [utilizator]

    De ce nu va semnati pe hartie afirmatiile?
    Sefu vostru de grup si-a asumat prin semnatura doar radierea unui nr. de 34.654 cetateni. Asa spune si legea! Bine, stergerea nu a fost efectuata si nici nu se stie daca aceasta cifra are la baza documente legale. Restul este o statistica aproximativa ''de 2 lei'' cu care ne-ati mancat impozitele pe vreo 2 luni si cu care ne-ati facut de ras in toate tarile civilizate.
    Doar rautate si fumigene...multa incompetenta si rea credinta.
  • +10 (10 voturi)    
    2 lucruri (Luni, 20 august 2012, 21:06)

    J_W [utilizator]

    1) Nu, n-ai cum sa fii sigur ca daca au resedinta in afara stau afara si nu in Romania. Foarte posibil sa se fi mutat inapoi in Romania si inca sa aiba residenta acolo (sau sa fi aplicat chiar sa si-o prelungeasca din cine stie ce motive), in principiu pot sa aiba 3000 de rezidente facute si sa vrea sa stea in Romania. Nu poti sa-i radiezi pana nu stii exact unde stau de fapt.

    2) Pai daca asta e o deficienta in legislatia actuala tot ce se poate, se poate discuta, dar legea nu se aplica retroactiv si referendumul de fata se organizeaza pe legislatia actuala, nu pe cum 'am vrea sa fie' legislatia actuala.
  • +17 (17 voturi)    
    Nicolaesu este om sau...? (Luni, 20 august 2012, 21:33)

    uzurpatorul [utilizator]

    Eu sunt cetatean american si traiesc de 10 ani in America.Posed buletin de identitate care este valabil pana la moarte,datorita varstei mele,deci nu expira niciodata,decat cand voi muri. In acest caz,avand cetatenia romana la care nu am renuntat si nu voi renunta niciodata si buletin de identitate valabil,pe ce baza ma scoate Nicolaescu din listele permanente? Mentionez ca am si o proprietate in satul meu natal pe care nimeni nu mi-o poate lua.Am casa mea mostenita de la mosi stramosi,iar eu sunt un roman care-si iubeste tara si pe care-l intereseaza ce se intampla cu ea. Acest om fara minte,numit Nicolaiescu,un pucist nenorocit ,un om lipsit de bun simt ,care si-a luat drept icoana la care sa se inchine minciuna ,cum isi permite el sa-mi spuna mie ca nu am dreptul sa votez si ca eu daca locuiesc in alta tara nu mai sunt cetatean roman? Nu ti-e ma rusine,nenorocitule.Cum iti permiti tu sa vorbesti in numele meu,cine ti-a dat tie voie sa ma reprezinti pe mine si sa hotarasti tu daca eu sunt sau nu cetatean roman? As vrea sa pot sa te scuip in oci ca pe o scarba care esti si sa-ti dau si doua palme,jigodie ordinara care esti. Animale ca tine au ajus sa manjeasca tara noastra cu balelele lor otravite incercand din rasputeri sa-i ucida spiritul de libertate si zborul catre democratie. Nu ti-e ma rusine jigodie sa decizi tu impotriva legilor tarii si ale Constitutiei care spun ca toti cetatenii romani care au implinit 18 ani trebuie sa fie inclusi in listele permanente. Cine esti tu ma sa schimbi aceste legi si sa le rastalmecesti ? Sper ca lucrurile vor reveni curand la norma si cei ca tine care au incercat sa dea o lovitura de stat pentru a subjuga justitia abia pusa pe picioare,vor fi trasi la raspunde pentr raul pe care l-au abatut asupra tarii. Aceste javre,reprezentantele hotilor si ale jefuitorilor ,precum Dan Voiculescu,Adrian Nastase ,Dinu Patriciu si alti banditi,vor trebui sa dea socoteala in fata justitiei pe care s-au luptat si inca se mai lupta sa puna
    • -2 (4 voturi)    
      cum e cu alegerile in SUA (Luni, 20 august 2012, 22:15)

      lmbv61 [utilizator] i-a raspuns lui uzurpatorul

      Dl. Vaduva,
      tot din America, si tot cetatean american - cateva cifre despre SUA: 312 milioane locuitori, cu varsta legala de vot 240 milioane, cu drept de vot 210 milioane, INREGISTRATI CA VOTANTI ( pentru ca vor sa voteze) 160 milioane, prezenta la vot cam 60-62%. Toata lumea are drept de vot dar pentru a vota trebuie sa te inscrii ca alegator. Simplu si eficient, nu?
      Vrei ca opinia ta sa conteze, te inregistrezi c alegator si mergi sa votezi, nu votezi = nu contezi.
      • +2 (2 voturi)    
        @lmbv61 (Luni, 20 august 2012, 22:27)

        uica_john [utilizator] i-a raspuns lui lmbv61

        Cand o sa fie legea si la noi asa ca in USA, o sa facem si noi asa si-o sa ne inregistram pe liste daca trebuie. Pana una alta avem legile noastre. Eu zic sa le respectam pe acelea. Ce spui?
  • +5 (5 voturi)    
    oligofrenie (Luni, 20 august 2012, 21:34)

    Angoasat [utilizator]

    rezident nerezident..tot ce e cu pasaport romanesc are drept de vot. punct. ..ce nu pricepe tovarashul?
  • +4 (4 voturi)    
    Exista o deficienta legala (Luni, 20 august 2012, 21:53)

    Lucian* [utilizator]

    CORECT! CHIAR EXISTA!

    Deficienta este ca nu putem alege alti politicieni sa ne reprezinte.

    Actuala casta politica a pus niste conditii atat de dure independentilor incat in mod sigur vor sa nu mai fie deranjati de nici un alt partid sau reprezentrant independent care ar putea aparea in vreo zona a Romaniei si sa le strice aranjamentele politice de imbogatire proprie si a odraslelor lor.
  • +3 (3 voturi)    
    sper.... (Luni, 20 august 2012, 22:04)

    geanin [utilizator]

    sa nu-l mai vedem in legislatura viitoare pe acest fomfait plin de ura si de rautate. pnl-ul a devenit mai rau si mai revansard chiar decit PCR-ul. fsn-ul lui ilici era mic copil pe linga monstrul creiat azi de pnl.
  • +5 (5 voturi)    
    sa le numaram, coane Fanica (Luni, 20 august 2012, 22:08)

    uica_john [utilizator]

    1. Daca au rezidenta afara din tara nu inseamna ca nu au proprietati in Romania si deci domiciliul in Romania. Ca atare sunt cetateni romani fiindca au adresa, CNP, buletin valid, platesc taxe pe proprietate. Deci nu pot fi scosi din liste.
    2. De unde au scos 3.5 milioane cu domiciliul afara din tara ? Pai daca oficial sunt 3.5 milioane afara neoficial cati sa fie in total?sa fie vreo 7-8 milioane de romania? Alo mai e cineva in Romania sau suntem toti afara din tara? :)
    3. Si de unde stiu ei cati sunt afara din tara? Din estimarea din condei??? Din cea din degetul mic? Din blocul B (burta) ? Ei habar nu au cati au in tara si s-au apucat sa-i estimeze pe cei afara din tara?
    3a. De ce nu au dat liste, Clare cu nume prenume. Astfel inca curtea sa poata verifica prin sondaj 50-100 de cazuri ca sa vada cat e de "adevarata " lista lui Ponta. SUna ca list alui Schindler, zau asa, si e magarie mai mare decat sa denigrezi atata amar de oameni din strainatate nu exista.
    4. Rugam FADERE sa stabileasca o data, o Duminca de preferinta ca toti romani sa iasa in fata ambasadelor din tarile unde se afla ca sa vedem vointa populara care este. In toate cele 145 de tari din lume . O sa fim sigur pe CNN, BBC si toate posturile
    5. Deja devine caz de CEDO, drepturile de vot ale cetateanului sunt inalienabile si indiscutabil. Cum adica votez dar votul meu nu conteaza la cvorum??? Cine a mai auzit asa ceva??
    6. Sunt plecat din tara dar sincer, eu nu-i inteleg pe cei din tara: ce asteapta ca sa iasa in strada si sa protesteze?
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Luni, 20 august 2012, 22:24)

    ApH [utilizator]

    Eu le-as recomanda dobitocilor astora sa inceteze, ca altfel se strang cateva sute de mii din aia de afara (care tot din cauza lor au fugit) pe la toate ambasadele sa protesteze. Sa-i vad atunci ce explicatii mai dau pe la Bruxelles si prin presa de-afara...
  • +2 (2 voturi)    
    idiotul asta (Luni, 20 august 2012, 22:39)

    efz [utilizator]

    nu stie ca daca ai resedinta in strainatate ai drept de vot pentru locale acolo dar pt.parlamentare si presedinte ai intara ta? deci implicit pentru referendumuri ! totusi eu cred ca pentru toti acestii neocomunisti prostia si hotia merg mina in mina.
  • 0 (0 voturi)    
    Oricat de multe... (Marţi, 21 august 2012, 0:29)

    Gornistul [utilizator]

    ..."bube" are marinarul pe chelie si oricat de antipatic poate fi cuiva (cineva spunea ca vis-a-vis de Base, este ca si cu cainii, sau ii iubesti sau ii urasti, cale de mijloc nu exista!) nu poti sa nu il admiri pentru modul in care i-a jucat pana acuma pe borfasii de la varful PSD-ului si PNL-ului. Sunt de acord ca in partidele astea exista foarte multi indivizi rezonabili si cinstiti, dar la varf s-au adunat niste exemplare cutremuratoare prin tupeu, nesimtire, lipsa de caracter, fudulie, iar la unii chiar si prostie: Nicolaescu (!), Mihalache, Ghise, Fenechiu, SRS, Marga, Ponta, Zgonea, Banicioiu, Dragnea, Oprisan, Voicu, Negoita...
    Au mizat pe faptul ca Base va suna trambita sa-si mobilizeze electoratul fidel, asa cum de altfel acesta a si anuntat la inceputul campaniei, si atunci n-au mai dat importanta cifrei de peste 18 milioane din listele permanente, contand pe marea masa de nemultumiti si , bineanteles, pe planul bine pus la punct de fraudare. Dar pe Base l-a informat cine trebuia de ce se pune la cale si a schimbat tactica , altfel n-ar fi avut nici o sansa. Iar tactica boicotului este perfect legala. Iar pentru borfasi, deja era prea tarziu sa mai umble la numarul din listele de alegatori permanenti, asa cum vor acuma sa faca. Asta a fost lovitura de maestru a marinarului, ca a schimbat tactica cand pentru USL era deja tarziu.Prima lovitura pentru USL. Dar chiar si asa, mizand pe planul de fraudare masiva, baietii au zis ca vor scoate oricum peste 9,2 milioane si n-au mai facut caz de pragul electoral. Dar in Ardeal si Timis lumea se cam uita pe internet si s-a trezit, plus ca aici nu a mers treaba cu fraudarea ca si in Oltenia. Asta a fost a doua lovitura. A treia lovitura USL-ul a primit-o de la Base indirect, prin atitudinea clara a Europei si a Departamentului de Stat al SUA. In perspectivele situatiei politice internationale care se intrevede, Romania, care este membru NATO, nu poate fi lasata pe mana lui Antonescu. Se cam stie de ce...
  • 0 (0 voturi)    
    la puscarie si cu asta (Marţi, 21 august 2012, 0:47)

    dkz [utilizator]

    acestui individ i-ar sta bine la puscarie , langa ponta si crin.
  • 0 (0 voturi)    
    daca veau sa stau 6 luni in Romania si (Marţi, 21 august 2012, 1:28)

    visio [utilizator]

    6 luni in Spania, trebuie sa fiu trecut pe listele permanente din ambele tari; ceea ce interpreteaza acest pacalici care il numea politruc pe baroso, este aria nestitutorului;
    pentru Presedinte voteaza toti romanii pentru ca toti roamanii sunt reprezentati de un singur presedinte; cand vorbim de alegeri locale sau parlamentare, revenim la ce am scris in primele randuri;
    tot ceea ce trebuia s afaca Ponta era sa scoata mortii depe liste si sa le compelteze cu cei care au implinit 18 ani; este simplu, rapid, si eficient;
    evident ca in Pont acopy-paste, nu stie cu legea; altfel nu ar fi plagiat...dar fiecare pasare pe limba ei piere....veti vedea...
  • 0 (0 voturi)    
    Si-au facut socoteala ... (Marţi, 21 august 2012, 8:50)

    yyyyyy [utilizator]

    Si-au facut socoteala citi romani trebuie sa fie pe liste in asa fel incit jumatate plus 1 sa reprezinte numarul celor care s-au prezentat la referendum in asa fel incit acesta sa fie validat - asta-i marea logica a USL-ului (noua intruchipare a FSN/PSD sa nu uitam)
  • 0 (0 voturi)    
    Papagalul bengalez a lui CACARAU......... (Miercuri, 5 septembrie 2012, 7:27)

    icu [utilizator]

    Asta este Nicolaescu, un papagal bengalez care bate din cioc fara nici rost si linge curul stapanului CACARAU . O intrebare pt el : De ce a fugit din colegiul Mures unde a fost ales legislatura trecuta ??? Va spun eu : de jigodie pt ca nu-l mai alegea nimeni ,,oameni saturandu-se de un asemenea papagal" !!!!! Acum unde o sa mai candidezi ,,Jenucule" ???? Pe cine o sa mai prostesti ????


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by