VIDEO Guvernul NU a raspuns cererii punctuale a CCR si nu a comunicat numarul alegatorilor de pe liste. Victor Ponta: 34.654 de persoane trebuie radiate de primari din listele electorale permanente / Din datele MAE, totalul cetatenilor romani cu drept legal de sedere in strainatate este de 3.052.397

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 20 august 2012, 16:41 Actualitate | Politic


Victor Ponta
Foto: HotNews / DP
 documente
Premierul Victor Ponta a anuntat luni ca Guvernul a trimis Curtii Constitutionale "o adresa cu datele solicitate" din in care scrie ca "34.654 de persoane trebuie radiate de primari din listele electorale permanente". Documentul oficial arata insa ca Guvernul NU a raspuns cererii punctuale a CCR, aceea de a comunica numarul persoanelor inscrise in listele electorale permanente.

Ponta a precizat ca Executivul nu a trimis CCR listele electorale, pentru ca acestea sint la Parchetul General, si nici nu a actualizat listele electorale. In plus fata de persoanele care ar trebui radiate din liste, Victor Ponta a prezentat datele privind numarul romanilor "cu drept legal de sedere in strainatate", adica 3.052.397, fara a preciza articolul de lege care ar face ca acestia sa fie scosi de pe listele electorale in baza carora se stabileste cvorumul. Ponta a mai prezentat si numarul cetatenilor cu acte de identitate expirate, adica 512.379, spunind ca acestia ar trebui scosi de pe listele elctorale in baza Articolului 8, alineatul 2 din Legea 370/2004, articol care spune insa ce trebuie sa contina copiile de pe listele electorale permanente. Victor Ponta a refuzat sa raspunda de ce a prezentat cifre care nu au acoperire in ultima cerere formulata de Curtea Constitutionala. In ceea ce priveste numarul persoanelor decedate aflate pe liste, folosit ca argument forte de USL pentru revizuirea listelor, acesta este de aproximativ 26.000.

Reamintim ca Curtea Constitutionala ceruse Guvernului la 14 august date extrem de clare: "numarul persoanelor inscrise in listele electorale permanente, actualizate (pana la data de 10 iulie 2012) conform dispozitiilor art.17 alin.(2) din Legea nr.3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului. Listele electorale permanente sunt, potrivit art.2 alin.(1) lit.c) din Legea nr.370/2004, "listele cuprinzand cetatenii romani cu drept de vot care au implinit 18 ani pana la ziua alegerilor inclusiv."

Declaratiile premierului Victor Ponta:

  • Am considerat ca e util sa va prezint eu continutul adresei trimise la CCR azi
  • In 1 august MAI a transmis CCR numarul persoanelor inscrise in listele electorale permanente
  • CCR, prin 3 adrese, a solicitat Guvernului indeplinirea anumitor proceduri, referindu-se in ultima adresa la prevederile Legii 370/2004 pentru alegerea Presedintelui Romaniei, care acopera faptul ca, in baza Art 2, alin 1, litera c, listele electorale permanente cuprinzind toti cetatenii care au implinit virsta de 18 ani, potrivit Art 7, Alin 1 (Listele electorale permanente se intocmesc pe comune, orase si municipii, dupa caz, si cuprind toti alegatorii care domiciliaza in comuna, orasul sau municipiul pentru care ele au fost intocmite), Articolul 8 - alineatul 2 (Copiile de pe listele electorale permanente cuprind numele si prenumele alegatorului, codul numeric personal, domiciliul, tipul, seria si numarul actului de identitate, numarul sectiei de votare, precum si o rubrica destinata semnaturii alegatorului), Art 9, alineatul 1 (Alegatorii care se prezinta la vot si fac dovada cu actul de identitate ca domiciliaza in raza teritoriala a sectiei de votare respective, insa au fost omisi din copia listei electorale permanente, (...) precum si alegatorii care voteaza la sectiile de votare din strainatate sunt inscrisi intr-un tabel cuprinzand numele si prenumele, codul numeric personal, domiciliul, tipul, seria si numarul actului de identitate).
  • Am enuntat sediul materiei, pentru ca de fiecare data exista discutii.
  • Reiterez ca nu am transmis CCR liste electorale, listele sint la Parchetul general si fac obiectul unui dosar, si nici nu s-a apucat Guvernul sa actualizeze liste electorale, ci doar am solicitat date referitoare la cei care ar trebui sa se afle pe liste electorale 
  • Datele de la MAI: 34.654 de persoane urmeaza a fi radiate de primari si serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor din listele electorale permanente utilizate la referendumul din 29 iulie.
  • S-a constatat ca pe aceste liste se aflau:
  •    26.066 persoane decedate
  •    4.475 cetateni romani cu domiciliul in strainatate
  •    151 persoane care si-au pierdut cetatenia
  •    3.414 persoane fara drept de vot
  •    199 persoane bolnave psihic
  •    349 persoane cu corectii ale CNP
  • De asemenea, MAI a comunicat 512.379 persoane cu acte de identitate expirate si nereinnoite pina in ziua votului inclusiv, care, in conformitate cu art. 8 alin. 2 din legea 370/2004, trebuie avute in vedere, deoarece la intocmirea listei electorale permanente este obligatorie mentionarea tipului, seriei si numarului actului de identitate
  • Date de la MAE: totalul cetatenilor romani cu drept legal de sedere in strainatate este de 3.052.397
  • Dintre acestia, pe baza datelor oficiale furnizate de autoritatile din 17 tari, in aceste state exista 1.101.809 cetateni romani majori si cu drept legal de sedere;
  • De asemenea, mai exista 1.468.369 cu drept legal de sedere, conform datelor furnizate din alte 29 de tari.
  • De ce le-am pus separat:  daca in cazul primelor 17 tari am primit exact situatia cetatenilor cu drept de vot (peste 18 ani), in cazul celorlalte 29 de tari nu avem aceasta distinctie
  • In plus, a treia componenta a datei totale aratate de mai sus: 482.219 cetateni romani cu drept legal de sedere au fost in alte 44 de state, pe baza unor evaluari ale institutiilor romane, in lipsa unor comunicari oficiale ale statelor de resedinta
  • Din numarul total de 3.052.397, 469.810 sint cetateni romani cu domiciliul in strainatate, deci cei care detin acel pasaport special si sunt inregistrati la Directia Pasapoarte ca au domiciliu in strainatate. Dintre acestia, s-a verificat, 4.475 se regaseau inca pe listele electorale permanente, urmand de asemenea de a fi radiati de acolo
  • Avind in vedere acest date rezultate in urma comunicarilor institutilor publice nationale sau ale altor state, am transmis respectivele date si anexele catre CCR, urmind ca decizia sa fie luata miine de CCR


Despre numirea Monei Pivniceru:

  • Dupa cum stiti, dna Mona Pivniceru si-a depus azi demisia din functia de judecator, ceea ce lasa fara obiect orice alta discutie despre detasarea, delegarea de la Inalta Curte catre Guvern
  • Practic, ea poate fi fara nici o problema ministru al Justitiei
  • Din 6 august pina azi, intr-o atitudine greu de explicat, CSM a intirziat un raspuns
  • Azi, dna Pivniceru a discutat cu membrii CSM care nu s-au putut intruni azi, iar miercuri va fi pe ordinea de zi a plenului CSM demisia dnei Pivniceru din functia de judecator
  • Voi fi si eu prezent miercuri si voi insista ca Plenul CSM sa nu continue sa obstructioneze procedura
  • Imi exprim speranta ca miercuri seara dna Pivniceru va depune juramintul de ministru al Justitiei
  • Nu inteleg toate aceste aminari si sabotaje din partea colegilor dnei Pivniceru. Imi exprim speranta ca miercuri vor reveni la serviciu din vacanta
  • Cred ca este un gest de mare curaj si mare demnitate, si dna Pivniceru va avea din partea mea tot sprijinul pentru a face reforma Justitiei
  • E un gust amar. Am fost magistrat, procuror detasat la Guvern, dna Alina Bica a fost detasata ca secretar de stat, in cazul dnei Pivniceru nu s-a putut altfel decit renuntind la 22 de ani de cariera
  • Fac un apel public la membrii CSM sa actioneze conform legii
  • Mi-e greu sa inteleg asemenea atitudini, prefer sa nu le mai comentez
  • Singura realizare a vechii guvernari e ca a aminat problemele. Acest gen de sabotaj sper sa nu mai functioneze si miercuri


Intrebari si raspunsuri

Q: In baza carei legi MAE a pus pe lista cetatenii romani din strainatate?
R: Pentru ca mi i-a cerut CCR.

Q: In baza carei legi i-ati scos din listele electorale pe romanii din strainatate?
R: In baza legii 370/2004.
Eu nu am spus nimic altceva. Nu am actualizat nici o lista. Eu am semnat aceasta lista.
Date care reprezinta persoane decedate. Noi nu actualizam listele. Eu mi-am facut datoria de a trimite niste liste.

Q: Ati prezentat niste date. Vor fi 50.000 de romani care vor fi radiati. In ce masura se va schimba rezultatul referendumului?
 R: Nu vreau sa schimb nimic. CCR va decide. Nu vreau sa comentez.

Q: Ati vrut s-o numiti azi pe dna Pivniceru?
R: Ar fi rusinos sa nu fie cvorum miercuri.

Q: Ati spus ca persoanele cu carti de identitate expirate "trebuie avute in vedere". In ce sens?
R: Trebuie vazut daca ei pot fi inscrisi pe listele electorale permanente.

Q: Dar exista vreun articol de lege care spune ca ei trebuie scosi?
R: Da. Art. 8 (2) din Legea 370/2004 (Copiile de pe listele electorale permanente cuprind numele si prenumele alegatorului, codul numeric personal, domiciliul, tipul, seria si numarul actului de identitate, numarul sectiei de votare, precum si o rubrica destinata semnaturii alegatorului, n.r.)

Q: De ce nu-i amendati pe romanii cu buletine expirate?
R: Pentru ca nu-i gaseste nimeni. Va dau un singur exemplu: la Sibiu sint peste 20.000 de cetateni sasi care din anii '90 nu au acte de identitate valabile. E greu sa-i amendam daca nu-i gasim. In Sectorul 3 sint domicilii cu 3.000 de locuitori.

Q: Daca Guvernul nu-i poate gasi, inseamna ca nu au dreptul sa figureze pe listele electorale permanente?
R: Nu-i gasim.

Q: In acest document, daca spuneti ca nu ati trimis liste electorale si nici actualizare, puteti sa ne spuneti ce v-a cerut CCR?
R: O informare. Ne-a cerut in a 4-a solicitare sa trimitem niste cifre. Or noi asta avem in acest moment

Q: Cite persoane ar trebui sa fie pe listele electorale permanente daca miine ar avea loc alegeri?
R: Nu Guvernul face listele. Singurii care pot face verificarea listelor sint cei de la Autoritatea Electorala Permanenta

Q: Sint peste 3 milioane de romani cu drept de sedere in straintate. De ce ati trimis doar jumatate de milion de buletine de vot la referendum?
R: Se trimit pe baza estimarilor anterioare. Au votat 17.000, cite ati fi vrut sa trimitem?

Q: Credeti ca raspundeti la toate intrebarile CCR?
R: Noi am pus la dispozitie toate datele. Imi doresc ca miine CCR sa ia o decizie si sa inchidem practic toate discutiile. Noi respectam institutiile, dar trebuie ca si institutiile sa ne respecte pe noi

Q: Inainte de aceasta dubla verificare a listelor, i-ati gasit pe Elodia sau Pacepa pe liste?
R: CCR nu ne-a cerut nume, ci cifre.

Q: In urma datelor pe care le aveti acum, rezulta in mod evident ca referendumul a fost organizat pe date incorecte?
R: Rezulta in mod evident ca, de ceva timp, nimeni nu a verificat daca datele respective erau corecte sau nu. S-a dovedit inca o data ca ceea ce ce domnii Rus si Dobre au transmis catre CCR era corect, spunind ca nu pot garanta acele date.

Q: Primarii din orasele Cluj, Arad - de la PDL - au raspuns la aceste solicitari?
R: Nu am primit de la prefecti nici o informatie privind un boicot.

Q: Are Mona Pivniceru un loc asigurat in Guvern si dupa alegeri?
R: Daca romanii vor vota pentru un nou guvern USL, la acel moment va voi spune. Nu vorbim de pielea ursului din padure. Nu dau garantii, nu lucram pe garantii personale.
Eu am incredere ca dna Pivniceru poate incepe reforma reala a a Justitiei. Dincolo de ceea ce cere pe buna dreptate Comisia Europeana, Justitia nu inseamna doar dosare de coruptie. Sa adopte decizii cit mai repede, sa fie cit mai mic costul accesului la justitiei, sa aiba o responsabilitate cind deciziile sint gresite
Extraordinar ar fi ca CSM sa vina miercuri la servici si sa ia act de demisie

Q: Daca miine CCR decide sa-l trimita pe Basescu la Cotroceni, veti incerca o mediere?
R: Europa mai are si alte probleme decit Romania. Europa are multe alte probleme si trebuie sa le cunoastem - zona euro, cresterea economica negativa, alegeri in multe tari. Daca miine 6 din judecatorii CCR decid sa invalideze referendumul nu exista decit o singura solutie, chiar daca e o solutie nedreapta: Basescu se intoarce la masa verde

Q: Daca CCR decide ca cei 3 milioane de romani cu drept de sedere in strainatate nu trebuie luati in calcul la cvorum, nu inseamna ca cele 73.000 de voturi vor fi anulate?
R: Nu stiu ce va decide CCR. Inca o data, va rog mult ca acest gen de dezinformari n-as vrea sa le vad la Guvernul Romaniei.

Ponta catre jurnalista AFP: e extremd e ciudat, sinteti primul ziarist care se cearta cu mine

Q: Ce-ati discutat azi la Guvern cu Tiriac?
R: A fost o discutie privata.



HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile premierului Victor Ponta







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23955 vizualizari

  • +34 (44 voturi)    
    mda... (Luni, 20 august 2012, 16:47)

    brita [utilizator]

    asta sta numai de declaratii de presa.
    anunta numirea pivnicerei ca ministru de justitie. halal...
    • +21 (23 voturi)    
      o noua lista de minciuni? (Luni, 20 august 2012, 17:01)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui brita

      cel mai cinstit guvern!
      • +6 (8 voturi)    
        au ametit o lume-ntreaga ! (Luni, 20 august 2012, 21:47)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        de ce nu spune simplu o singura cifra : cati cetateni cu drept de vot are Romania. Sa spuna o singura cifra si atat.
        • +5 (5 voturi)    
          opt milioane (Luni, 20 august 2012, 22:33)

          mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

          opt milioane si ceva/
          ca procentul sa fie 100%
        • +6 (8 voturi)    
          Simplu, pentru că nu vrea... (Marţi, 21 august 2012, 8:42)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

          muşchii lui şi ai nevolnicului instalat interimar la Cotroceni şi care ar vrea fără dubiu, să transforme starea asta într-un definitivat.N-o să vadă aşa ceva. Dar faptul că o ţară întreagă le-a cântat în strună discutând de peste trei săptămâni, again and again numai despre liste electorale, români morţi, români plecaţi, români care le-au votat lovitura de stat, români care nu au votat, a fost extrem de nociv, le-a dat apă la moară să se poată juca într-una cu nervii noştri. Sper ca azi să se termine comedia asta grotescă şi cei doi papagali să comploteze cât vor vrea, dar singuri şi izolaţi, eventual în patul adormitului Căcărău de Isaccea.
      • +9 (11 voturi)    
        cetatean roman (Luni, 20 august 2012, 22:29)

        mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        IN CONCLUZIE SUNT 2 TIPURI DE CETATENI ROMANI :
        - CETATENI RAMANI DE RANGUL I - cei trecuti pe listele electorale permanente i ;
        - CETATENI ROMANI DE RANGUL II -care nu sunt trecuti pe listele electorale permanente si muncesc si invata in strainatate si vorbesc cel putini doua limbi;
        • +10 (12 voturi)    
          Mai este un tip: (Luni, 20 august 2012, 23:05)

          dami365 [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

          CETATENI ROMANI DE RANGUL III -hoti si banditi care compun senatul si parlamentul Romaniei + cacarau si copy-paste , categorie care TREBUIE sa conduca destinele primelor doua!
          • -8 (8 voturi)    
            voi sunteti la morti nu la rangul doi (Marţi, 21 august 2012, 0:44)

            busola [utilizator] i-a raspuns lui dami365

            ca sa ajungeti pe listele suplimentare trebuia sa mai si mergeti sa votati mai baieti! sau ati votat cum au votat si mortii de pe liste?
            • +3 (5 voturi)    
              Incompetenta si rea vointa (Marţi, 21 august 2012, 8:32)

              MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui busola

              Daca prostia ar durea ... s-ar auzi numai gemete si urlete pe ulitzele Romaniei !

              Atat cei din Guvern, cat si cei de la INS - pun in circulatie diferite cifre ... fara sa explice corect ce reprezinta.

              Impreuna ciu pedeleprele - s-au prins intr-un joc periculos al minciunii:

              - au mintit la organizarea alegerilor din trecut - pentru a justifica un numar mai mare de locuri pentru parlamentari europeni, pe care Basescu si-a pus loaza, iar celelalte partide "fosilele" din politica interna, gen mandarinul Severin, minora Weber si "draga Stolo"

              - au mintit la redactarea cererilor de finantare din partea Uniunii Europene

              - au mintit la dimensionarea schemelor de personal din primarii si consilii judetene, pentru a-si aduce in functii fel de fel de cimotii

              In loc sa puna adevarul pe masa - acum se vehiculeaza fel de fel de numere, care reprezinta cardinalele unor multimi diferite, astfel:

              - INS ofera cifra populatiei stabile din Romania - multime care cuprinde majori si minori, care locuiesc efectiv in Romania si care nu au lipsit de la domiciliu mai mult de 6 luni in anul 2011 (cand s-a facut recensamantul). Acesta nu este numarul cetatenilor cu drept de vot, nici al cetatenilor din listele electorale permanente, caci cuprinde minorii si pe multi din cei plecati astazi din Romania

              - Guvernul ne da numarul celor ale caror acte de identitate sunt expirate. Irelevant pentru scurtine - deoarece persoanele respective nu pierd dreptul de vot, iar pentru a demonstra ca CNP-ul lor este valid si le apartine - pot dovedi acest lucru cu actul de nastere (cei mai tineri) ... care NU EXPIRA si are CNP-ul inscris pe el

              - Numarul celor cu acte de identitate expirate nu este relevant nici pentru stabilirea cvorumului, deoarece faptul ca un act de identitate a expirat nu ii restrange drepturile civile cetateanului, nici nu il da nimeni afara din casa lui. Doar in mintea unor militieni tontzi - expirarea unui act de identitate are legatura cu stabilirea cvorumului

              (cont.)
              • +1 (1 vot)    
                ne mitica (Marţi, 21 august 2012, 11:21)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

                doar un mic deranj, daca se poate.

                ref. la draga stolo.
                daca toti trimisii nostrii la bruksal ar fi de talia lui stolo, am arata mai bine.

                si as mai adauga, langa severin si madam niculai, pe vagim tudor si pe el padron, jiji berbecali. pe langa cei mai multi anonimi de partide.

                in rest, imi place cum le zici.

                si sa nu uit:
                jos iliescu si clica baronilor !
            • +3 (3 voturi)    
              Prostie si rea vointa (Marţi, 21 august 2012, 8:45)

              MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui busola

              (cont.)

              Conform legii 105 / 1996 - registrul permanent de evidenta a populatiei este o parte componenta a Sistemului national informatic de evidenta a populatiei si se intocmeste pe baza datelor de evidenta a persoanelor, in scopul cunoasterii numarului, structurii si miscarii populatiei pe teritoriul tarii. (art. 2)

              Actele de identitate se elibereaza la cereea cetateanului si domiciliul statornic (sau resedinta) - este una singura, chiar daca cetateanul are mai multe locuinte in proprietate, chirie sau comodat, si se alege liber de acesta!

              "Persoana care locuieste temporar mai mult de 45 de zile la alta adresa decat cea de domiciliu este obligata sa se prezinte la formatiunea de evidenta a populatiei pentru inscrierea, in cartea de identitate si in documentele de evidenta, a mentiunii de stabilire a resedintei.

              Mentiunea de stabilire a resedintei se acorda pentru perioada solicitata, dar nu mai mare de un an, si are valabilitate pe timpul cat persoana locuieste la resedinta stabilita. La expirarea acestui termen, persoana poate solicita inscrierea unei noi mentiuni de stabilire a resedintei."

              Exista evident exceptii - tratement medical, studenti, s.a.

              Cartea de identitate nu este document de stare civila, ci serveste la evidenta cetatenilor romani care domiciliaza in Romania, evidenta care se tine dupa principiul locului de domiciliu al acestora.

              Expirarea actului de identitate nu atrage dupa sine restrangerea drepturilor civile sau pierderea cetateniei, a dreptului de vot sau alte drepturi si obligatii cetatenesti.

              CCR trebuie sa puna clar azi in ordine aceste categorii - pentru a nu interpreta legile in favoarea vreunei parti (de acet lucru nu suntem siguri insa).

              Daca nu o face CCR - atunci Parlamentul trebuie sa revada situatia si sa indrepte legile, sa le faca mai clare pentru prostii din administratia publica, pentru militzienii naimitzi de partide si pentru alte categorii de lepre din politica romaneasca.

              "Patria si Dreptul Meu!"
              .
            • +2 (2 voturi)    
              Daca mortii ar putea sa vorbeasca... (Marţi, 21 august 2012, 10:27)

              tigri [utilizator] i-a raspuns lui busola

              Mortii au votat, stai tu linistit. Si au votat si cei cu buletinele expirate. Si au votat si cei care acum nu mai trebuie sa fie pe listele permanente. Doar sa fie la numar. Nu te mai, ca iti afecteaza ficatul. A mai promis acum cativa ani Ponta un camion de dovezi cu fraude electorale si au trimis doar un post it.
              P.S: Eu te inteleg ca-l vrei jos pe Basescu si nu mai vrei PDL, dar chiar nu ai invatat nimic pana acum? Chiar nu-ti amintesti deloc guvernarile PSD? Jaful PNL in momentul plecarii de la guvernare?
    • +22 (24 voturi)    
      aoleu... (Luni, 20 august 2012, 17:10)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui brita

      tocmai citii ca in locul pivnicerei vine la CSM alta poama acra, Gabriela Birsan - cercetata pt trafic de influenta, dar ne-suspendata.
      o nenorocire nu vine niciodata singura...
    • +27 (29 voturi)    
      nici macar.... (Luni, 20 august 2012, 18:11)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui brita

      .....declaratii ci doar aberatii. Puciul continua neabatut si se apropie asaltul final.
      Astazi ar fi trebuit ca gasca Patriciu sa afle condamnarile dar s-a amanat pana pe 28, de ce? Se asteapta numirea noului ministru al justitiei?
      A mai scapat o data Patriciu si gasca, pe vremea faimoasei greve a magistratilor organizata tot de viitorul ministru al justitiei.
      Tot atunci a scapat si Vantu de 2 ani la pripon prin prescrierea faptelor.
      Deci, asteptam cu interes evolutiile de dupa numirea noului ministru al justitiei.
      • -21 (25 voturi)    
        Patriciu nu trebuia condamnat (Luni, 20 august 2012, 18:19)

        ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        ...de justitia independenta a lui Basescu, de 8 ani de zile? (daca a gresit cu ceva, bineinteles)
        • -2 (8 voturi)    
          nu prea ... (Luni, 20 august 2012, 22:54)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

          1. condamnariile se fac doar in momente importante : alegeri sau cand trebuie sa mascheze altceva .

          2. daca a intors armele si a pus portofelul unde trebuie , devine reevaluabil si nepuscariabil .

          nu ai inteles dupa atatia ani de politica basista ?
        • +1 (3 voturi)    
          Justitia e independenta... (Marţi, 21 august 2012, 8:00)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

          Inca!
        • +5 (7 voturi)    
          Justiţia română a tras mult (Marţi, 21 august 2012, 8:59)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

          la galerele politicii dâmboviţene până să ajungă independentă, dar, spre disperarea unora ca tine până la urmă a reuşit, fie şi parţial (şi când spun asta mă gândesc la o Pivniceru, la un Bălan, la "o" sau "un" Costiniu, Bârsan, etc, etc, care n-au reuşit sau n-au vrut să iasă din budă, că e cald şi bine acolo se pare).
      • +3 (5 voturi)    
        Eu am sugerat lui Iliescu cifra de 3 mil. plecati (Luni, 20 august 2012, 19:58)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Pe 8 aug. 2012 i-am sugerat lui Ion Iliescu pe blogul sau ca USL-ul sa inventeze 3 mil. romani plecati in strainatate nu doua cum gresit estimase Iliescu ca ar trebui sa fie. Vezi linkul acesta: ( http://ioniliescu.wordpress.com/2012/08/11/raspuns-3/#comment-16633 )
        Vad ca USL-ul s-a conformat si a scos din burta cei 3 mil. compatrioti aflati in strainatate, ca altfel nu ieseau calculele.

        Situatia este absolut caraghioasa. 17+29 tari au facut recensamintul romanilor cu precizie maxima, in doua saptamini in timp ce la noi stam cu situatia nefinalizata de un an.

        Drept legal de sedere nu inseamna ca se si afla romanul pe teritoriul statului respectiv ci ca a fost pe acolo cindva, locuind legal.
    • +3 (5 voturi)    
      deci numarul magic este -34.654 oameni (Luni, 20 august 2012, 19:04)

      edx [utilizator] i-a raspuns lui brita

      Atat tamtam ca sa scazi din liste nici 35.000 oameni. astia sunt singurii pe care legal ii pot opera in listele electorale permanente din tara (* cu mentiunea ca trebuiau sa o faca INAINTE de data scrutinului).
      Restul sunt doar de abureala.
      Oricum cei cu domiciliul in strainatate sunt pe listele de diaspora (unde au colegiu separat), iar cei cu resedinta in strainatate au inca domiciliul in Ro deci se regaesc pe listele din tara.
    • +4 (6 voturi)    
      unii decedati altii majorati: tanda pe manda (Luni, 20 august 2012, 20:37)

      Ionescu Raymond [utilizator] i-a raspuns lui brita

      Vreau si numarul celor care au avut majoratul in ziua votului si in cele 3 saptamani dinaintea votului, precis sun macar jumatate din numarul alora care trebuie radiati. Da' vitelul Ponta nu are creier porpriu ca sa priceapa ca unii au decedat dar altii si-au serbat majoratul.

      Cetăţenii români au dreptul de vot de la vârsta de 18 ani, dacă această vârstă a fost împlinită până în ziua alegerilor, inclusiv.
    • +2 (4 voturi)    
      DECEDATII.....a lu' CACARAU si POANTA (Marţi, 21 august 2012, 6:48)

      genutzu [utilizator] i-a raspuns lui brita

      ....trebuie verificati si in liste daca nu cumva "au votat"!? Si ANULATE voturile...

      ...CCR cere listele pana la 10 IULIE 2012 si alde copy/cacarau dau listele din august....

      Cata prostie, cata....
  • +35 (43 voturi)    
    ne va prezenta (Luni, 20 august 2012, 16:49)

    nash pandelica [utilizator]

    noua membrana a celui mai cinstit guvern.
    dansa, vorba lui nenea iancu, de cinstit, e cinstita bine.:)
    nu da doi bani pe zaibarul lui dinescul.

    si e garantata varanu !
    cea mai buna garantie, azi, in usl.

    jos ilisescu, varanu si baronii !
  • +41 (49 voturi)    
    intrebare (Luni, 20 august 2012, 16:50)

    Rasmus [utilizator]

    domnul Victor Ponta cand mai munceste ca prim-ministru?
    Azi au avut adunatura uselista, da declaratii dupa declaratii, multe contradictorii, merge pe la televiziuni sa ne explice una-alta (aberatii,de obicei) dar nu il vad sa iasa cu o declaratie despre seceta, politici economice anti-criza, stadiul absorbtiei fondurilor europene (tocmai incepem sa pierdem aceste fonduri), Schengen (tocmai ne-au amanat sine-die), politici educationale etc.
    Numai niste prosti ii mai poate vota pe acesti fluiera-vant!
    • +17 (19 voturi)    
      Toate masurile (Luni, 20 august 2012, 17:07)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      sunt valabile de la 01.01.2013!
      Acu' se da in declaratii!
      Hai, Doamne, invalideaza/l si gata!
      Si in iarna, ii ivalidam pe ceilalti rosii si... gata!
  • +46 (54 voturi)    
    Ponta a innebunit (Luni, 20 august 2012, 16:55)

    Nenad [utilizator]

    Oameni buni, a innebunit Ponta! Ca sa fie validat referendumul si sa-si duca puciul la capat, trece pana si peste cetatenii acestei tari care de nevoie sunt la munca in strainatate, dorind sa-i elimine de pe listele electorale chiar daca acei cetateni pot fi in tara in perioada votului!!
    Adica, li se ia dreptul de-a vota!! Nu toti au actele in regula peste hotare, unii merg pt 2-3 luni de zile sa munceasca, n-au cum sa aiba acte in tara respectiva!! Deci cum sa li se ia dreptul de vot in tara lor???! Este ilegal ce vrea sa faca Ponta, asa ceva nu este permis intr-un stat democratic!! Noi, se pare ca nu mai suntem, am devenit un stat bolsevic!
    Ponta trebuie oprint, nu mai rationeaza, impune o dictatura odioasa, incalcand legile democratice, drepturile cetatenilor romani! Deci acest personaj odios, ca sa-si asigure voturile care-i lipsesc pt a legitima referendumul, de peste 1 milon, este in stare ca si pe cei vii sa-i treaca la morti!!!!!!
    Trebuie sa facem ceva, cu acesti diabolici, trebuie opriti pana nu va fi prea tarziu!!!! Ponta, trebuia sa-si dea demisia imediat dupa hotia cu plagiatul, nu inteleg cu ce drept mai conduce acest Mincinos guvernul?! Ce cauta USL la guvernare, nu i-a votat nimeni, nu i-a cerut nimeni, au venit prin santaj, mita, avantaje promise celor care au tradat!!!
    • +21 (23 voturi)    
      Nu a innebunit (Luni, 20 august 2012, 17:02)

      Ralu75 [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      Este doar infractor, nu nebun!
      • +5 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 20 august 2012, 21:46)

        [anonim] i-a raspuns lui Ralu75

    • +14 (14 voturi)    
      Inexact (Luni, 20 august 2012, 17:03)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      Nu li se ia dreptul de vot, doar ca votul lor nu e luat in calcul pentru atingerea cvorumului. Ceea ce e la fel de rau dealtfel, atunci cand miza e atingerea cvorumului.
    • +19 (21 voturi)    
      Abureala dupa abureala, pentru urechile fraierilor (Luni, 20 august 2012, 17:28)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      Il ascult in direct si nu-mi vine sa cred !!!

      Minte ziaristii in fata, de parca vorbeste cu copii de gradinita !

      Mare Ti-e gradina, Doamne !

      Acum nu poate justifica pentru ce a trimis aceste valori actualizate...

      Bravo RFI, l-ati incuiat !
    • -14 (20 voturi)    
      Nu mai vorbti in necunostinta de cauza (Luni, 20 august 2012, 17:43)

      Baselul [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      @Nenad

      Ai probleme grave de intelegere matale?! De unde ai scos tu ca le ia cineva dreptul la vot? NU LE IA NIMENI DREPTUL LA VOT! ORICE CETATEAN ROMAN A AVUT SI VA AVEA DREPT DE VOT ORIUNDE AR FI EL.
      • +3 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 21 august 2012, 0:54)

        [anonim] i-a raspuns lui Baselul

        • +1 (1 vot)    
          Strategie (Marţi, 21 august 2012, 9:32)

          durul [utilizator] i-a raspuns lui

          Si eu m-m bazat pe acea regula si pe numarul de alegatori declarati cind sa votat si am fost de acord cu o strategie care trebuia sa aiba un efect. Acum daca se schimba regula inseamna ca am fost pacalit . Cine ma despagubeste si cum ?
          • 0 (0 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 21 august 2012, 15:26)

            [anonim] i-a raspuns lui durul

    • +4 (6 voturi)    
      Ai dreptate, dar din pacate .. are in spate 7.4mil (Luni, 20 august 2012, 19:02)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      De bugetari,pensionari,asistati social samd. Care la aia doar le dai, nu le iei.
  • +39 (47 voturi)    
    Strategia USL-non stop la TV (Luni, 20 august 2012, 16:55)

    Nenad [utilizator]

    Dupa cum ati remarcat, mai nou, Ponta si Crin au inventat un alt tip de guvernare: la tv de diminteata pana seara. Va veti intreba de ce?! Simplu, au o strategie precisa de a iesi pe rand- cand Ponta, cand Cacarau, facand la intelegere tot felul de declaratii ametitoare, inseland cu usurita si mintind electoratul cu creiere spalate, crezand ce li se vinde fara sa rationeze, desi sunt in pragul saraciei din cauza evolutiei euro si a caderii economiei! Cei doi, fac altceva decat sa ascunda dezastrul in care ne-au bagat! Nimic din declaratiile lor nu au legatura cu realitatea, se lauda intre ei, se felicita intre ei... unul mai nebun ca altul ajungand pana la auto-deconspirarea dementei lui Crin ("nu plec de la Cotroceni decat mort")!
    • -11 (17 voturi)    
      Doua declaratii pe zi sa faca si Basescu, (Luni, 20 august 2012, 17:05)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      eventual cu doua tricouri de culoare diferita ca sa para mai multi.
  • +9 (11 voturi)    
    Ne lasi? (Luni, 20 august 2012, 17:00)

    Ralu75 [utilizator]

    Lasa-ne, frate!
    Guverneaza! ... ca oricum nu ne intereseaza nici parerea,. nici argumentarile, nici informarile, nici constatarile voastre! Oricum sunteti pucisti! Cred ca se vede si de pe Marte. Sa-l intrebam pe Curiosity, ce ziceti?
  • +10 (12 voturi)    
    Copy - paste? (Luni, 20 august 2012, 17:05)

    Primula [utilizator]

    Ce credibilitate poate avea un plagiator?
  • +11 (13 voturi)    
    Harababura (Luni, 20 august 2012, 17:14)

    Pepi [utilizator]

    Asa, domnule Paste, daca nu-i poti convinge, zapaceste-i!
  • +7 (7 voturi)    
    asa si? (Luni, 20 august 2012, 17:16)

    nede [anonim]

    ok si???
  • +11 (13 voturi)    
    ?? (Luni, 20 august 2012, 17:24)

    zarzare [utilizator]

    O harababura tipica acestui guvern ... arunca niste numere, praf in ochii judecatorilor CCR pentru a se putea justifica ulterioarele atacuri.

    CCR nu are cum sa ia in considerare numerele astea facute dupa ureche. Se pot pune multe intrebari:
    1) cati dintre cei morti sunt cu buletine expirate?
    2) cati dintre cei din strainatate au buletine expirate?
  • +12 (14 voturi)    
    Calcul (Luni, 20 august 2012, 17:24)

    Pepi [utilizator]

    Conform legii, mai trebuie scoase de pe listele electolare permanente utilizate pentru alegerea presedintelui 34.654+4475 si adaugate persoanele cu pasaport CRDS (vreo 400.000). Deci numarul creste!
  • +20 (22 voturi)    
    Numarul (Luni, 20 august 2012, 17:28)

    HP [utilizator]

    Numarul care era in data de 10 iulie !! TAMPITULE !

    NU actualizari, NU numarul de azi.

    NU ne intereseaza ce jmenuril ilegale ati facut si pentru care veti face PUSCARIE!.
  • +17 (19 voturi)    
    CCR (Luni, 20 august 2012, 17:29)

    zugurudumba [utilizator]

    Curtea nu are voie sa faca diferenta intre cetatenii romani cu drept de vot. Acest drept se dobandeste prin cetatenie si nu poate fi pierdut nici macar temporar din cauza ca locuiesti in alta tara sau pentru ca ti-a expirat actul de identitate.

    Astea sunt niste prostii, niste manipulari marca Antena 3, ca sa poata fosila de Predescu si ceilalti trei sa justifice de ce au votat pentru validarea referendumului, printre altele.

    Daca Copilotul vrea sa nu mai contam la cvorum, sa ne retraga cetatenia sau sa ne bage la puscarie ca ne interzica dreptul de a vota.
  • +19 (21 voturi)    
    reforma (Luni, 20 august 2012, 17:36)

    trient [utilizator]

    Mi se pare tare de tot asta cu "d-na Pivniceru va face reforma in Justitie" in contextul in care d-na respectiva va avea scaunul 4 luni cu indulgenta.. ah da, daca nu cumva se referea la un alt gen de reforma, stilul patentat usl.
  • +21 (23 voturi)    
    Sint in tara! (Luni, 20 august 2012, 17:36)

    Daniels22026 [utilizator]

    Ce le-am facut eu celor 7 milioane de USL-isti infuriati? De ce m-o fi sters Ponta de pe lista?!

    Acum sint in tara, dar am lucrat in strainatate. Trebuia sa dorm undeva, sa am o amarita de camera intr-un camp. Ce i-am facut lui Ponta, cu ce i-am gresit? Majoritatea banilor i-am cheltuit in tara. Cu ce-am gresit fata de majoritatea electorala de 7 milioane de USL-isti?!
  • +16 (22 voturi)    
    adevaratul Tonta! (Luni, 20 august 2012, 17:37)

    zarzare [utilizator]

    Ma uit cum raspunde la intrebari. Premierul asta e pe spate! Hai ma ca e comedie LIVE, minciuna peste minciuna :)))
  • +9 (13 voturi)    
    Contracte de munca - MINCIUNA (Luni, 20 august 2012, 17:37)

    Pepi [utilizator]

    Eu habar n-am cum arata contractul de munca al tov Pivniceru, dar eu parca stiu ca aceste acte au trecuta si o perioada de preaviz (atat din partea angajatorului cat si angajatului).
    In plus nu se ia act de demisie, ci se aproba incepand cu data de xxxxx, cel mai tarziu la expirarea perioadei de preaviz.
    • -18 (20 voturi)    
      ai ramas cu codul muncii comunist pe creier (Luni, 20 august 2012, 18:01)

      MarianEugem [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

      daca nu aprobi ce se intampla? ma tii cu forta la birou?... parca l-ati pupat frantuzeste pe Boc intre booci atunci cand a liberalizat piata muncii = a dat dreptul de a concedia dupa bunul chef. din fericire, la pachet a venit si posibilitatea de a-ti da demisia dupa chef.
      • 0 (4 voturi)    
        nu are rost ... nu o sa inteleaga ... (Luni, 20 august 2012, 23:00)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugem

        pentru el demisia angajatului e de fapt doar daca vrea angajatorul :D .


        e bine pentru angajatorul lor ..daca asa cred ei ....
      • 0 (0 voturi)    
        Sigur ca nu (Marţi, 21 august 2012, 3:16)

        Gheorghe1 [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugem

        Nimeni nu te tine cu forta la birou. Dar daca ai nevoie de hartii de la mine, ti le dau dupa ce iti expira preavizul. Si te dau si in judecata daca nu respecti contractul care cere preaviz.
        • 0 (0 voturi)    
          in acest caz nu exista preaviz ! (Marţi, 21 august 2012, 9:02)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe1

          este ca si cum ai fi terminat preavizul , dar angajatorul nu semneaza demisia .
          • 0 (0 voturi)    
            Eu ii raspundeam omului (Miercuri, 22 august 2012, 17:48)

            Gheorghe1 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Care a generalizat ca "daca nu aprobi ce se intampla? ma tii cu forta la birou?"

            Nu stiu daca in acest caz exista preaviz sau nu. Daca tu spui ca nu, te cred.

            Dar nu poti sa pleci de la acest caz si sa spui ca in general "daca nu aprobi ce se intampla? ma tii cu forta la birou?"
            Pentru ca exista contracte, semnate la inceput.
  • +17 (21 voturi)    
    ceremonia de depunere a juramantului (Luni, 20 august 2012, 17:38)

    timur [utilizator]

    unde are loc ceremonia de depunere a juramantului? daca va fi cumva pe strada Zambaccian incercati macar sa nu fie in resedinta lui Adrian sau Andrei Nastase.
  • +16 (16 voturi)    
    interimatul bata-l vina.... (Luni, 20 august 2012, 17:44)

    dadan [utilizator]

    in cazul Pivnicerul procurorul de ghips e foarte frustrat ca se intarzie cu zilele procedura de numire a monei...dar in cazul lui Basescu s-au aratat extrem de bucurosi ca CCR a amanat cu o luna si ceva luarea unei decizii (ca aveau si judecatorii concediile programate deja - vezi comunicatele diversilor judecatori de pe la munte sau mare) ... aratand un optimism jenant in sensul " ca o decizie importanta trebuie luata cu chibzuinta" ...bleah... iar in cazul monei, cand legea spune clar ca e incompatibila statutul de judecator cu orice functie publica se face ca citeaza din obisnuinta vremurilor trecute... unde-i lege nu-i tocmeala procurorule...ti-ar aroganta draq....
  • +16 (16 voturi)    
    ... (Luni, 20 august 2012, 17:46)

    dragos234 [utilizator]

    3 milioane! Nu imi inchipuiam ca sunt atat de multi romani afara.
    Oricum, ei au drept de vot, trebuie luati in considerare, end of story.
    • -6 (8 voturi)    
      nu . (Luni, 20 august 2012, 23:01)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      pe principiul tau si mortii trebuie sa fie pe liste , ca au fost cetateni romani ..ce daca nu pot vota , sa fie pe liste sa creasca cvorumul .
  • +10 (12 voturi)    
    Are temperatura (Luni, 20 august 2012, 17:47)

    ilie22sute [utilizator]

    Constitutia : " Articolul 37 Dreptul de a fi ales
    (1) Au dreptul de a fi alesi cetatenii cu drept de vot care indeplinesc conditiile prevazute in articolul 16 alineatul (3), daca nu le este interzisa asocierea in partide politice, potrivit articolului 40 alineatul (3)" Unde au vazut ei rezidenti ,nerezidenti ? Poate pe dunga filei ...Constitutia face vorbire de CETATENI !!! Legile pot sa nu respecte constitutia CCR a cerut Listele intocmite de USL dupa care s-a executat referendumul nu la data de 01.08 2012
    Daca e ADEVARAT? http://www.academiacatavencu.info/opinii/plagiatorul-victor-ponta-suspect-de-omucidere-in-memoriam-cristian-panait.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook
    10 ani de suspans ? Pana se prescrie ?
    • +3 (3 voturi)    
      Liste permanente (Luni, 20 august 2012, 18:42)

      _cutare [utilizator] i-a raspuns lui ilie22sute

      Nu se pune problema ca cei din strainatate sa nu aiba drept de vot.. voteaza pe liste speciale. Este vorba despre definitia listelor permanente, care e data de lege ca fiind compusa doar din alegatorii cu resedinta permanenta in Romania. Iar CCR a decis ca renumitul cvorum sa fie calculat pe baza listelor permanente.
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 21 august 2012, 0:58)

        [anonim] i-a raspuns lui _cutare

      • +1 (3 voturi)    
        Ultimul comunicat CCR... (Marţi, 21 august 2012, 1:43)

        griffonu [utilizator] i-a raspuns lui _cutare

        ... din 14 August, spune exact asa:

        Listele electorale permanente sunt, potrivit art.2 alin.(1) lit.c) din Legea nr.370/2004, „listele cuprinzând cetăţenii români cu drept de vot care au împlinit 18 ani până la ziua alegerilor inclusiv.”

        Gasesti comunicatul pe net. Confuzia vine din faptul ca CCR vrea listele permanente care se folosesc la alegerea presedintelui, care contin fix ce se zice mai sus. Toti cetatenii romani peste 18 ani, care au drept de vot (adica nu l-au pierdut in instanta, nu sunt nebuni cu acte etc.).

        Nu se vorbeste de rezidenti, nerezidenti, CNP-uri expirate etc. Lucrurile sunt foarte foarte clare.
  • +19 (19 voturi)    
    Si-a batut joc cretinul de toata lumea (Luni, 20 august 2012, 17:48)

    Trojan.H [utilizator]

    Poate faceti rost de inregistrare de pe net. Nici in cele mai oribile filme SF-Horror n-ati vazut asa ceva.
    • -3 (5 voturi)    
      ... (Luni, 20 august 2012, 18:48)

      _cutare [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Si-a batut joc de cei 7 milioane care nu au votat dar... sa nu-i uitam pe ceilalti 8 milioane care au votat.
  • +3 (3 voturi)    
    ajutor pentru Crin (Luni, 20 august 2012, 17:54)

    corvus_coraX [utilizator]

    (null)
  • +12 (14 voturi)    
    aritmetica (Luni, 20 august 2012, 18:05)

    mdanabunea1341643733879 [utilizator]

    Daca tinem cont de cifrele date de Ponta, trebuiesc scosi cei 34654. Atat.

    Cei care au actele expirate si cei 3 469 810 romani din strainatate trebuiesc luati in calcul. Deci dupa mine scad sub 46% cei care au votat la referendum. Nu au incotro, cred ca si-au dat cu dreptul in stangul singuri. Era normal ca populatia Romaniei nu putea scadea cu cateva milioane, fara sa fi fost epidemie de ciuma in ultimii 20 de ani.
    Restul discursului nici nu merita luat in seama, latra la luna
    • +11 (13 voturi)    
      De ce? (Luni, 20 august 2012, 18:19)

      eTester [anonim] i-a raspuns lui mdanabunea1341643733879

      De ce trebuie scosi cei cu actele expirate? Daca aveau intentia de vot isi puteau face buletin pana in ziua alegerilor. Nu inteleg care era impedimentul?... Altfel cum erau luati in socoteala? sa-si faca acte dar sa nu voteze? E aberant!!!!!!
      • +1 (1 vot)    
        Din moment ce... (Luni, 20 august 2012, 18:45)

        _cutare [utilizator] i-a raspuns lui eTester

        ... aveau la data referendumului actele expirate, nu le-au inlocuit. Probabil ca nici nu au votat.
      • -2 (4 voturi)    
        mai tu citesti ce scrii ? (Luni, 20 august 2012, 23:04)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui eTester

        incredibil ...

        pai poate si mortii daca vroiau sa voteze , nu mureau ! asa ,.. au murit pentru ca nu vroiau sa voteze !!!

        eTester .... ce substante testezi ...?
    • +5 (7 voturi)    
      Ai dreptate, doar ca... (Luni, 20 august 2012, 20:36)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui mdanabunea1341643733879

      prin aceste declaratii, Ponta sugereaza, subtil CCR-ului sa ii scoata si pe cei 3 milioane. Cica nu se stie nimic de ei. Cat de idiot poate sa fie cineva sa incerce sa-i gaseasca doar in cateva zile, pe romanii flaminzi plecati la slugareala si goniti inca din 1990 de regimul Iliescu?
  • +12 (14 voturi)    
    Doamne Dumnezeule (Luni, 20 august 2012, 18:09)

    ggna [utilizator]

    Ce brambureala de cifre a dat asta!
    Si ala de la INS ca suntem aproape 20 mil, asta ca suntem + 3 mil prin cele 4 zari, plus alte 1,1 mil nu's prin ce alte 17 de state, alte 1,4 mil in 29 state, alt juma de milion in alte 44 state, plus aia care nu mai au buletine vreo juma' de milion...Pai mai Ponta, ne-am inmultit ca iepurii de-am ajuns la peste 25-27 milioane...Ce prostii ati facut cu "artimetica"??? Era vorba numai de scaderi si adunari, Doamne iarta-ma, nu cine stie ce matematici superioare...
  • +7 (9 voturi)    
    ? (Luni, 20 august 2012, 18:14)

    AndreeaGeorgescu [anonim]

    Dar pina la urma cifra totala a spus-o?
  • +11 (13 voturi)    
    mincinosul prim al tarii (Luni, 20 august 2012, 18:16)

    ciolanos [utilizator]

    bai nene iar minte asta , cred ca este ceva patologic la el ....
    • +2 (4 voturi)    
      cel putn (Marţi, 21 august 2012, 9:16)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ciolanos

      cand minte, nu plagiaza !

      hai, recunosteti'i si voi meritul asta !

      de fapt, amandoi min, cacamucho si cucaracha !
  • +7 (9 voturi)    
    ca sa nu mai zic (Luni, 20 august 2012, 18:18)

    ggna [utilizator]

    ca habar n-are si daca aia au > sau< 18 ani, daca or mai fi murit de atunci cand au plecat in pribegie...Ca sa nu mai zic ca-s pline puscariile Europei de hoti de ai nostri...
    adica nu poti sa scazi 3 milioane pur si simplu, cand stii ca cel putin romii au puradei nu gluma..ca mosnegii au ramas in tara, nu i-o mai vrut nimeni pe ei.
  • +9 (11 voturi)    
    199 persoane bolnave psihic ???? (Luni, 20 august 2012, 18:25)

    onlinecarsro [utilizator]

    ma intreb de ce nimeni nu a discutat despre toate spitalel cu dezabilitati din orasele unde au fost primari cei din usl , toti bolnavii psihic au votat
    OARE ESTE NORMAL?
  • +12 (14 voturi)    
    Numarul celor radiati (Luni, 20 august 2012, 18:27)

    Supastar [utilizator]

    @HotNews

    Cea mai importanta declaratie e faptul ca din listele electorale permanente vor fi radiati doar 34.654 de oameni.
    Voi detaliul asta l-ati ingropat in textul stirii in loc sa fie in titlu sau subtitlu!
    • +3 (3 voturi)    
      taaare ma tem (Luni, 20 august 2012, 18:29)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui Supastar

      ca au votat, odihneasca-se in pace
    • +6 (6 voturi)    
      in tema (Luni, 20 august 2012, 19:18)

      TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui Supastar

      corect si alatur eu faptul ca inca de la inceput se sustzine ca numarul acela magic de 18mil afirmat intr o nota anterioara este sustzinut chiar din primele randuri -cititzi documentul-restul e gargara de pontagiu la care eu am ramas perplex si banui ca multi alti - ce se ntampla acum e demential
  • +2 (4 voturi)    
    radieri din liste (Luni, 20 august 2012, 18:34)

    mmicheline [utilizator]

    Si totusi, luand de bune aceste cifre,sa intelegem ca autoritatile au fost neglijente in 34.654 de cazuri in care trebuiau sa faca radieri din liste si nici o singura data cand trebuiau sa faca o adaugire? Este imposibil asa ceva. Rezulta clar ca nici nu s-a verificat cate persoane cu drept de vot trebuiau adaugate. Adica s-a facut "actualizarea" intr-un singur sens, prin eliminare, ceea ce face ca rezultatul sa fie total lipsit de credibilitate.
  • +2 (4 voturi)    
    Rusofil mincinos ce e. (Luni, 20 august 2012, 18:37)

    DT34 [utilizator]

    Totul e foarte simplu!
    Toti cetatenii romani au drept de vot.
    Nu poate nimeni sa-mi ia acest drept. In acest caz vad ca Ponta a reusit.
  • +1 (3 voturi)    
    Si eu am dreptul legal sa sed in strainatate (Luni, 20 august 2012, 18:40)

    hsl [utilizator]

    impreuna cu alte 23 de milioane de romani.
  • +3 (5 voturi)    
    AMF (Luni, 20 august 2012, 18:43)

    thjokki [utilizator]

    Nu se spune nimic despre persoanele care au implinit 18 anisori si nici despre cele care au primit cetatenia romana.
  • -5 (7 voturi)    
    Tare, nu? (Luni, 20 august 2012, 18:47)

    Mariuuus [anonim]

    Păi băi băieți, ia faceți voi un simplu exercițiu de imaginație: dacă te duci la vot cu buletinul expirat votezi? Nu cred! Păi atunci, dacă nu ai votat și e expirat cum să nu se ia în calcul această situație? Dar cu boicotul cum e?
  • +2 (4 voturi)    
    logica lui peste (Luni, 20 august 2012, 18:55)

    vidoc [utilizator]

    Ponta jigneste logica de fiecare data cand apare in public.CCR-ului ii trebuie sase judecatori pentru a valida referendumul. in caz contrar este invalid,numai in mintile lor tulbure de razbunare logica e rasturnata(ca de altfel toate valorile morale).
  • +1 (3 voturi)    
    nu reiese (Luni, 20 august 2012, 19:02)

    J_W [utilizator]

    "Q: Dar exista vreun articol de lege care spune ca ei (cei cu buletine expirate) trebuie scosi?
    R: Da. Art. 8 (2) din Legea 370/2004 (Copiile de pe listele electorale permanente cuprind numele si prenumele alegatorului, codul numeric personal, domiciliul, tipul, seria si numarul actului de identitate, numarul sectiei de votare, precum si o rubrica destinata semnaturii alegatorului.)"

    Asa, si unde spune ca trebuie scosi? Pot sa fie trecuti in lista foarte bine cu CNP-ul + seria buletinului expirat. Oricum, CNP-ul ii identifica in mod unic, seria buletinului e in plus.
    In lipsa unei legi care spune clar: "Se vor scoate de pe liste cei cu buletinul expirat." ei nu se pot scoate. Simplu. Legea poate e proasta sau incompleta, dar asta e.
  • +3 (5 voturi)    
    cine se cearta? (Luni, 20 august 2012, 19:24)

    jianu [utilizator]

    La sfirsit POnta intreaba ziarista AFP de ce se cearta cu el. Mie mi se pare ca erau doar niste intrebari, adevarat incomode pentru Ponta pentru ca el umbla cu minciuna, dar nu se poate spune ca este o cearta.\Omul asta nu face diferenta intre intrebare si raspuns, e pur si simplu penibil, are impresia ca avem noi ceva cu el.
    Mergi domnule Ponta in alta parte, lasa-te de glume si ai sa vezi ca nu se cearta nimeni cu matale!
  • +1 (3 voturi)    
    Justitia este tinta principala! (Luni, 20 august 2012, 19:41)

    Sorin111957 [utilizator]

    http://www.petitieonline.com/apel_pentru_sesizarea_procuraturii

    Apel pentru sesizarea M. Public pt. cercetarea guvernului Ponta

    Actiunile USL sunt fara precedent in ultimii 72 de ani in Romania - fiind similare actiunilor declansate de catre Ion Antonescu in anul 1940 (Wikipedia, enciclopedia liberă:"la 5 septembrie 1940, Antonescu a cerut regelui să-i acorde puteri depline, suspendarea constitutiei și dizolvarea parlamentului și în seara aceleiași zile i-a cerut regelui să abdice și să părăsească țara.").
  • +3 (5 voturi)    
    E nervos (Luni, 20 august 2012, 20:08)

    CtrlShiftEsc [utilizator]

    Am vazut conferinta de presa. Domnu Ponta, cand nu are argumente, tipa la ziaristi. Una cere CCR si altceva trimit ei.
    Ma intreb de ce nu se face un sistem de vot cu credite, cum sunt sistemele bancare. Asa cum, daca ai un cont bancar, cand ai credit poti sa scoti bani (electronic sau fizic), iar daca nu ai credit, nu poti sa scoti nimic, tot astfel se poate implementa un sistem care sa confere fiecarui cetatean care are drept de vot posibilitatea de a vota, fie fizic, fie electronic. Nu stiu cat costa, dar cred ca mai putin decat sumele aruncate in vant pe 2 referendumuri de suspendare invalide.
  • +2 (4 voturi)    
    Niste intrebari (Luni, 20 august 2012, 20:20)

    HoratiuBadescu [anonim]

    Aceasta impartire pe categorii e facuta intentionat ca sa nu serveasca la nimic, decat la o noua amanare si o tergiversare.Oare cati din cei decedati au actele de identitate expirate?! ( absurd, dar perfect posibil dupa harababura din datele guvernului) sau cati din cei 3, 05 milioane care au drept de resedinta in strainatate nu sunt si printre cei 500 si ceva cu acte expirate. Cu alte cuvinte datele certe pe care se poate baza un judecator de la CCR sunt cele 18,3 milioane de cetateni inscrisi legal pe listele permanente - 34654 inscris eronat + 469000 cu domiciliul afara. Si in afara de acest tambalau, tara asta nu mai are si alte probleme?
  • +3 (5 voturi)    
    LEGALIZE!!! (Luni, 20 august 2012, 20:26)

    costinescu [utilizator]

    Legalizati hotia!!!!!!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    E incredibil (Luni, 20 august 2012, 20:33)

    Fu Leng [utilizator]

    ce se intampla in Romania; totul se face dupa ureche, sfidand legile in vigoare si se propune ca absurdul sa le inlocuiasca.
    Bineinteles ca CCR nu va lua nici o decizie, va prelungi doar agonia poporului. Ctrl-V si Somnorila au nevoie de asta pana la alegeri. Fara un dusman atotputernic ca Basescu cine le-ar furniza tapul ispasitor pt incompetenta lor, pt halul in care a ajuns tara la nivel international?
  • 0 (2 voturi)    
    cetatean romam (Luni, 20 august 2012, 21:45)

    mihail nica [utilizator]

    MAI ESTE O CATEGORIE - CEI CARE AU PRIMIT CETATENIE ROMANA / [ a, uitam - numele lor trebuie publicat in Monitorul Oficial din subordinea Guvernului }
  • +3 (5 voturi)    
    actjune (Luni, 20 august 2012, 21:56)

    zot [utilizator]

    se vorbeste mult ca sunt borfasi, ca sunt dementi, ca sunt mincinosi, hoti, lenesi. etc; sunt perfect de acord cu toate aceste " calitati" ale fruntasilor uslasilor, dar ei isi vad de treaba lor in nemernicia lor.
    dar noi? ne limitam la formularea criticilor sau este timpul sa actionam?
    nu va fi prea tarziu la alegeri mai ales ca atunci vor fura ca in codru?
    dar strada, acum?
    • +2 (4 voturi)    
      Exact asta vor (Marţi, 21 august 2012, 3:21)

      Gheorghe1 [utilizator] i-a raspuns lui zot

      Exact asta vor. Sa iasa lumea in strada ca sa poata trimite provocatori sa inceapa tulburari si sa faca trecute furturile, inclusiv cele care vor veni. Nu le faceti jocul.

      Solutia e votul imediat urmator. Nu vor putea fura, cat veti putea vota.
  • +5 (7 voturi)    
    oameni cu facultate (Luni, 20 august 2012, 22:20)

    nedumeritul [utilizator]

    Este impresionant ca majoritatea celor de la USL care apar public si la televizor, rastalmacesc si denatureaza realitatea cu o nerusinare extraordinara.Chiar si cand
    tu ai participat la o intamplare si ei nu,tot ei explica ce ai patit si cu totul altfel decat povestesti tu.Pana si ordinea cronologica o schimba daca au inters si spun ca nu ai avut ceasul potrivit.Gasesc si 100 de martori care repeta racnind la nesfarsit povestea in varianta lor.
    Nu va suparati,dar eu am trait ani buni in cartiere tiganesti si nu am vazut la ei atata neobrazare sa te minta in fata si sa dialogheze ca in vestita poezie:
    -babo, mai este mult pana in sat ?
    -am avut dar s-a varsat
    Si cand te gandesti ca toti oamenii astia sunt cu facultate,multi cu doctorat......
    • +3 (5 voturi)    
      cu doctorat (Luni, 20 august 2012, 23:36)

      efz [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      pe control v si facultate pe pile
  • +1 (3 voturi)    
    Romanii din strainatate . (Luni, 20 august 2012, 23:11)

    ibrail [utilizator]

    Nu l-a intrebat nimeni pe Ponta, de unde a rezultat aceasta cifra de 3 052 397 de romani aflati in strainatate . Este o cifra scoasa din "burta". Este evident acest lucru! Cum a putut sa faca un recensamant .in cateva zile ,cand nici la referendumul national nu au putut numara peste 1 mil. de cetateni. Cum i-a numarat ? :a intrebat vecinii,pe administatorii de bloc,pe primari, pe copiii de pe strada? Eu nu am vazut pe nimeni si nici nu am auzit pe altii, ca au fost intrebati despre asa ceva .Este un fals grosolan facut de USL. Sa ne mai mire ceva la lichelele din USL ?
  • +3 (5 voturi)    
    hmm (Luni, 20 august 2012, 23:17)

    iulia1981 [utilizator]

    cred ca mai bine ne-ar scoate pe toti de pe listele electorare; nu vad ce rost mai are sa se mai incurce cu 2-3 votati contra intereselor lor..
  • +4 (6 voturi)    
    puscarie.punct. (Luni, 20 august 2012, 23:34)

    dkz [utilizator]

    Pontacule, de ce nu te-ai facut tu un procuror de treaba intr-un orasel mic de provincie care prinde doi-trei gainari pe an ? Politica la nivel inalt nu e de tine micutule. lasa-ne!!!
    Oricum, dupa cate ai facut in ultima vreme ar trebui sa te vedem jucand table cu mentorul tau nastase la bulau, in cel mai scurt timp.
  • +3 (5 voturi)    
    Ponta a mai prezentat si numarul cetatenilor cu ac (Luni, 20 august 2012, 23:57)

    vvasile [utilizator]

    "Ponta a mai prezentat si numarul cetatenilor cu acte de identitate expirate, adica 512.379, spunind ca acestia ar trebui scosi de pe listele elctorale" desteptule, listele permanente se predau de catre primari catre BEC cu trei luni inaintea alegerilor! cum draqu poti sa-i scoti pe cei cu CI expirate? de unde stii tu ca ca nu si le schimba intre timp?
  • -4 (4 voturi)    
    cititi legea referendumului!!!! (Marţi, 21 august 2012, 0:48)

    mdesteptu [utilizator]

    Ordonanata de urgenta OUG 103/2009:
    http://www.dreptonline.ro/legislatie/oug_modificarea_legii_referendumului_103_2009.php
    a modificat Art 5. din Legea referendumului 3/2000:
    http://legislatie.resurse-pentru-democratie.org/3_2000.php

    astel incat referendumul sa fie valid pe baza unui cvorum facut pe baza listerelor permanente.

    Toate-s bune si frumoase, numai ca legea referendumului are si o sectiune dedicata demiteri presendintelui, care nu a fost modificata de ordonanta de urgenta!

    Articlul 10 inca mai mentioneaza:
    "Demiterea Presedintelui Romaniei este aprobata, daca a intrunit majoritatea voturilor cetatenilor inscrisi in listele electorale"

    Deci nu se mentioneaza faimoasele liste PERMANENTE, ci doar liste, fara nimic altceva langa liste.

    Mai mult, articolul 17 (modificat chiar de ordonanta) continua sa spuna ca:
    liste = liste permanente + alte liste prevazute de lege

    Concluzia logica este a referendemul este valid (sic), dar presedintele NU e demis!
  • 0 (2 voturi)    
    Amendament vizavi de lege (Marţi, 21 august 2012, 1:26)

    poseidon_t [utilizator]

    In legea respectiva, respectiv 370/2004 eu am gasit un articol care arata ca cei de pe listele electorale permanente trebuie sa fie rezidenti.

    E vorba de Articolul 5, aliniatul 1:

    Listele electorale permanente se întocmesc pe comune, oraşe şi municipii, după
    caz, şi cuprind toţi alegătorii care domiciliază în comuna, oraşul sau municipiul
    pentru care ele au fost întocmite.

    Nu se intelege din asta ca cei care nu mai au domiciliul acolo, ar trebui sa nu se regaseasca pe respectivele liste?
  • 0 (0 voturi)    
    eee aloooo xerox????? (Marţi, 21 august 2012, 9:58)

    santi [utilizator]

    ssss.....te asteapta bombo in cantonament prelungit....fuuuugi..................de nu te-as mai vedea vreodata.......
  • +1 (1 vot)    
    au drept de vot deci se aduna la numaratoare (Marţi, 21 august 2012, 10:23)

    ac23 [utilizator]

    Chiar daca sunt stabiliti sau plecati in strainatate sau au acte expirate (actele se puteau reinnoi pana in ziua votului) cetatenii cu drept de vot se aduna la numarul total de votanti. Cum e posibil sa fie atat de multi morti pe liste - atentie multi morti au si votat la mai multe alegeri - cine a semnat in locul mortilor sa faca puscarie. In al doilea rand trebuie vazut daca persoanele care aveau acte expirate au votat - daca da cei care erau in comisia sectiei de votare si au permis acest lucru sa faca puscarie, iar voturile inregistrate cu acte false sa fie anulate la fel ca si voturile mortilor. Acum spuneti daca e normal sa faci puscarie pentru vot multiplu. Saracii fac puscarie, iar politicienii se spala pe miini si probabil rad pe la spate de prostii care i-au votat. Ati pierdut referendumul pt ca nu sunteti capabili sa organizati alegeri democratice. Acum trebuie sa platiti toate daunele aduse tarii. Sunteti capabili sa va asumati sau va dati repede demisia??? Sa va fie rusine ca va bateti joc de romani.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by