Victor Ponta, pentru Wall Street Journal: Pentru binele tarii, Curtea Constitutionala trebuie sa ajunga la un verdict. Perioada de instabilitate a durat prea mult

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 17 august 2012, 19:38 Actualitate | Politic


Premierul Victor Ponta indeamna Curtea Constitutionala, intr-un interviu acordat Wall Street Journal si citat de Mediafax, sa ia rapid o decizie privind validarea sau invalidarea referendumului, pentru a se depasi perioada de instabilitate politica care are efecte in plan economic.

"Pentru binele tarii, Curtea Constitutionala trebuie sa ajunga la un verdict", a declarat Victor Ponta intr-un interviu acordat Wall Street Journal. "Acesta este cel mai prost moment pentru o criza politica, din punctul de vedere al situatiei economice si financiare din Europa", a spus Ponta.

"Daca se incheie criza politica, leul se va consolida, la fel si situatia macroeconomica" a Romaniei. "Perioada de instabilitate a durat prea mult", a precizat Ponta.

Premierul insista ca democratia din Romania nu este in pericol, promitand ca va respecta orice decizie a Curtii Constitutionale privind referendumul de demitere a presedintelui Traian Basescu. "Fie ca imi va placea sau nu aceasta decizie, nu exista alta cale decat sa respect verdictul si sa il aplic", a spus Ponta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4259 vizualizari

  • +47 (47 voturi)    
    Tovarase Ponta! (Vineri, 17 august 2012, 19:40)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Pentru binele tarii respectati si in tara ce vorbiti pentru afara!
    • +40 (40 voturi)    
      Pentru binele acestei tari,lasatin-ne in pace (Vineri, 17 august 2012, 19:48)

      Nenad [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Am văzut ce s-a întâmplat cu leul și cum atâția români cu credite au ajuns la limita supraviețuirii, dar asta nu este de ajuns pentru USL! Oameni buni,ce trebuie sa se mai intample ca sa va dati seama ca nu USL este salvarea tarii? Maghiarii au inteles asta de la bun inceput,restul populatiei de ce nu? Este vorba de tara noastra,de viitorl nostru. Ar trebui sa ne punem un semn de intrebare si sa luam atitudine impotriva actualei clase politice care ne-a adus in culmea disperarii
      • -25 (27 voturi)    
        sigur (Vineri, 17 august 2012, 20:41)

        smovlan [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

        iti spun eu cine e o salvare pentru tara;basescu si pdl!in mod sigur!nu stiu daca ne-a adus in culmea disperarii dar pe tine sigur inaltat peste culmea prstiei si imbecilitatii!nu voi expune miile de argumente pentru care basescu nu ar fi trebuit sa ajunga niciodata presedinte(sper ca voi trai sa-l vad bagat la puscarie pentru dosarul flota) si de ce pdl s-a dovedit a fi un dezastru.ar insemna sa fiu mai imbecil decat voi.Cat despre puscariabili,nu uitati mai basistilor jegosi ca acest mare comandant de nava are dosare penale si singurul motiv pt care nu e in pusacie este pt ca are imunitate.Se va termina odata si odata.sa vezi ce voi rade atunci.despre prezent vad un guvern care face greseli fiindca este timorat si speriat sa-i dea js pe kovesi si morar insa acelasi guvern si-a asumat niste masuri economice bune.astept dislike!cat de multe!
        • +10 (10 voturi)    
          Analiza "comentariului" (Vineri, 17 august 2012, 23:19)

          Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui smovlan

          Insulti.
          Anunti "mii de argumente" dar nu vii cu nici unul.
          Uiti ca s-a dat deja verdictul in cazul "Flota." Insulti din nou.
          Vii cu injurii si insulte pe post de argumente.
          Nu intelegi nici macar un minim din impartirea puterilor in stat.
          Inerci sa justifici cei mai evident corupti si minicinosi ministri si acuzi de ceva rau (nu stii ce, nu ai idee dar asa ti-a spus la tv) pe cei care au bagat in puscarie cei mai mari corupti ai Romaniei si care le pregatesc celulele celorlalti puscariabili (patriciu, vantu, voiculescu ).
          Sustii ca guvernul actual a luat masuri economice bune cand, de fapt, nu a luat nici una, nici buna nici rea.
          Sa inteleg ca esti reprezentativ pentru electoratul usl?
        • +4 (4 voturi)    
          Basescu si flota (Sâmbătă, 18 august 2012, 10:18)

          fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui smovlan

          La acuzatiile aduse procurorii PNA au dat NUP, si asta in 1996.
          In dosarul flota au fost acuzate 300 de persoane, nimeni nu a fost condamnat.
          Basescu si-a dat demisia din functia de deputat ca sa se puna la dispozitia procurorilor [nu am mai auzit ca vre-un politician roman sa faca acest gest]
          Iti spun aceste lucruri ca poate intelegi si tu in ce bezna te afli.
          • +1 (1 vot)    
            Dosarul "Flota" este o ciorba reincalzita (Sâmbătă, 18 august 2012, 18:59)

            cboengiu1284466354445 [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

            periodic. Cei ce o folosesc, stiu sigur ca nu are valoare in instanta. Cum nu avea nici in 2004, cand ministrul justitiei Stanoiu intreba la PSD daca sa dea drumul dosarului in campania. Doar pentru eventuale efecte electorale.
            Flota a urmat acelasi curs cu marile platforme industriale. Cele in care nu s-a investit, s-au transformat in ruine.
            Pentru vasele maritime, exista o situatie speciala. Trebuie inlocuite permanent. Vasele trecute de 15 ani nu mai prezinta aceeasi siguranta pe timp de furtuna. De aceea pot fi folosite doar pe drumuri mai scurte si cu prime de asigurare mai mari. Chiar si vasele construite in 1989, marea majoritate ar trebui sa fie deja la fier vechi.
    • +10 (10 voturi)    
      :) (Vineri, 17 august 2012, 21:33)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Eu cred ca voi nu v-ati prins...Rezultatele actiunilor facute de USL (dar poate si in contextul European) indica probleme pentru economia Romaniei. Acum Ponta isi pregateste scuzele sa zica "Stiti e din cauza celor de la CCR ca nu au dat raspunsul mai repede cu referendumul".
    • 0 (0 voturi)    
      giuana09@yahoo.com (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:02)

      Alberta [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Si cel mai "bun verdict" este validarea referendumului si numirea Monei Pivniceru ministrul justitiei,ca sa facem definitiv si iremediabil TARA DE AUR A MAFIEI ORGANIZATE
  • +38 (38 voturi)    
    De uz extern (Vineri, 17 august 2012, 19:42)

    NicolaeA [utilizator]

    Discurs de uz extern ! Acesta este un medicament ! Consultati medicul !
    • -11 (11 voturi)    
      Nu te mai obosi , e otravitor . (Vineri, 17 august 2012, 20:02)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      .
  • +32 (32 voturi)    
    pt binele tarii... (Vineri, 17 august 2012, 19:44)

    VrabieIonut Ciprian [anonim]

    daca mai ai un pic de oanoare fa-ti seppuku si scuteste-ne...
    • 0 (0 voturi)    
      lui vrabieionut (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:26)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui VrabieIonut Ciprian

      Ca sa-ti faci sepuku trebuie sa ai un cod de onoare, sa fii barbat in primul rand. Nu uita, te referi la un om care este barbat doar pentru un singur fapt: poarta ciucurel. ATAT.
  • +20 (20 voturi)    
    Culmea ipocriziei (Vineri, 17 august 2012, 19:52)

    dragos234 [utilizator]

    Dupa ce tot ei au presat CC sa amane si sa traga de timp, acum se se plang ipocrit CC nu ajunge la un verdict mai repede.
  • +24 (24 voturi)    
    Pai si atunci? (Vineri, 17 august 2012, 20:02)

    fane_grija [utilizator]

    Daca "Acesta este cel mai prost moment pentru o criza politica, din punctul de vedere al situatiei economice si financiare din Europa" de ce in aceste luni de guvernare nu ai reusit sa iei nici o masura economica concreta? In loc sa da-ti OUG-uri pentru a darama echilibrul statului nu trebuia sa dati OUG-uri axate pe domeniul economic si social? Nu sunt atatea de facut in tara asta? Cu ce va obstructioneaza Basescu de la Cotroceni sa va atingeti obiectivele sociale si economice pe care le anuntati cu atatea surle si trambite cand erati in opozitie? Acum aveti parlamentul, guvernul si aproape toate CJ si primariile, cu ce sunteti impiedicati de Basescu ca sa nu se faca treaba? Macar programul ala pe care l-ati semnat cu guvernul Ungureanu daca l-ati fi pus in practica, dar este mai usor sa alergi cu ziaristii dupa tine sa arati vile ale RAPPS-ului? Din cate imi amintesc, Boc facea sedinte de guvern indiferent daca era sambata sau duminica iar Basescu statea mai mult in avion facand naveta Bucuresti-Bruxelles decat acasa. In comparatie cu si Crin, Boc si cu Basescu puneau osul la munca.
  • +17 (17 voturi)    
    asta e mai mult mesaj ptr Cacarau (Vineri, 17 august 2012, 20:07)

    amacedon [utilizator]

    Gata, a pornit atacul de amenintare catre Antonel. "Tineti minte trei cuvinte: ADIO"
    • +6 (6 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 17 august 2012, 22:04)

      lmc [utilizator] i-a raspuns lui amacedon

      mai putin, ca nu-s 3 cuvinte, ci 4 litere :-)
      • +5 (5 voturi)    
        pot fi si numai 2 litere : PA ! (Vineri, 17 august 2012, 22:34)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui lmc

        ajunge, nu ?
      • +4 (4 voturi)    
        ptr Imc (Vineri, 17 august 2012, 22:41)

        amacedon [utilizator] i-a raspuns lui lmc

        Citam si eu din Liceenii dar ... nu stii tu replici din filme asa vechi ... nu? :)
    • +5 (7 voturi)    
      antenescu tocmai anunta (Vineri, 17 august 2012, 22:33)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui amacedon

      ca e mumentul ca MJ (pivniceru) sa numeasca inlocuitorii dlui Morar si respectiv, dnei Kovesi.
      Interesant inteviul, dezvaluie ceea ce vor sa faca in timpul imediat urmator.
  • +17 (17 voturi)    
    romania (Vineri, 17 august 2012, 20:10)

    uzu [utilizator]

    problema la noi este ca majoritatea populatiei este lipsita de educatie. usor influentabili si ... 9imi pare rau s-o spun, ca vorbesc de majoritatea romanilor si doar sunt roman si eu) prosti.
    intr-o tara civilizata si cu o populatie cat de cat educata un partid de impostori ca cum e FSNul 9ma rog, PSD ii zice azi, nu ?) nu ar exista din lipsa de suport.
    Personaje ca si crin nu ar ajunge la conducerea niciunui partid.
    Extrem de greu veti scapa de ei (eu am scapat de 15 ani de mizeriile politicii romanesti) pentru ca existenta lor se bazeaza pe prstie si asta se gaseste din belsug in romania.
    • -4 (4 voturi)    
      erata (Vineri, 17 august 2012, 22:30)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      1. meritoriu ca te declari y compris (se simte de lao posta)
      2. FSN de alaltaieri este PSD de azi si...surprise... PD de ieri si PDL de azi...
  • +16 (18 voturi)    
    intrebare :) (Vineri, 17 august 2012, 20:13)

    uzu [utilizator]

    este adevarat ca daca Basescu isi da acum demisia mai poate candida la la presedentie ?
    ar fi excelent sa isi dea demisia, sa candideze si sa castige iar ... oh ... am scapa de Crin si Ponta care cred ca s-ar sinucide unul pe altul :))))
    (nota pentru USListi: asta cu sinucisul unul pe altul e poanta)
  • +11 (11 voturi)    
    e posibil (Vineri, 17 august 2012, 20:14)

    Gheorghe1 [utilizator]

    E posibil sa aiba noile numere gata, si a inceput presiune pe CCR sa le accepte cand le vor livra in ultima clipa marti dimineata..
  • +11 (11 voturi)    
    Ha! Ha! Ha! (Vineri, 17 august 2012, 20:16)

    LiviuX [utilizator]

    Pai cine a declansat problema cu listele, voturile multiple, inclusiv procedura de suspendare fara suport??
  • +16 (16 voturi)    
    Respecti pe dracu (Vineri, 17 august 2012, 20:35)

    Fu Leng [utilizator]

    orice decizie. Tu nu respecti nici propriile decizii. Dar de unde sa ceri onoare si cinste unui doftoroi. Cred ca e vremea sa iti dai demisia pocitanie cu gura mare. Ai dovedit ca esti incompetent....si repetentul ala la fel. Hai valea.
  • +13 (13 voturi)    
    ce sa-ti spun... (Vineri, 17 august 2012, 20:40)

    iulia1981 [utilizator]

    Ma intreb eu..Nu cumva guvernul condus de domnul Ponta si alianta USL in conducerea careia se afla a generat aceasta instabilitate economica si aceasta criza politica?
    Acum ca a vazut ca nu le-au iesit socotelile si scad in sondaje, incep sa-si arate "ingrijorarea" fata de soarta romanilor..
  • +3 (9 voturi)    
    totusi (Vineri, 17 august 2012, 20:55)

    Dedalus [utilizator]

    Totusi, nu e vina lui Ponta ca faimoasa CCR s-a purtat iresponsabil, fiind neclara in deciziile pe care le-a luat.

    Daca CCR si-ar fi respectat rolul si mai ales daca ar fi inteles ca si ei sunt exponenti ai justitiei, nu niste functionari, nu am fi fost astazi aici.
    • +3 (5 voturi)    
      ah, ce abstract... (Vineri, 17 august 2012, 22:02)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      "faimoasa CCR"... pai cine e, dom'le, asta? nu cumva niste personaje numite politic? care nu gindesc unitar?
      si cind Ponta a dumitale le-a transmis instructiunile judecatorilor "lui", apai clar ca aia au votat pt taraganare - a se vedea si scandalurile cu scrisorile CCR echivoce, cu erata etc.
      cu alte cuvinte: unii membri CCR au absolut tot interesul sa tulbure apele.
    • 0 (0 voturi)    
      Cine le-a trimes adrese contradictorii? (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:32)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      .. Parca Ministerul de interne prin chestorul ala girat de Dobre le-a scris ca nu-si mai asuma numarul de electori pe care-l comunicase cu o zi inainte... Curat murdar!
  • +3 (3 voturi)    
    Uau ! (Vineri, 17 august 2012, 21:40)

    blackbik [utilizator]

    Wall Street Journal !
    Da' desenele cu Mihaela nu erau la 07.20, pe TVR?
  • +8 (8 voturi)    
    La pușcărie! (Vineri, 17 august 2012, 21:48)

    Kayros [utilizator]

    Leul se va stabiliza când se va începe urmărirea penală împotriva ta și a clicii de bandiți numită USL adică: grup infracțional organizat
  • +1 (1 vot)    
    In Romania numeni nu mai judeca ? (Sâmbătă, 18 august 2012, 7:16)

    uzurpatorul [utilizator]

    Iata ca evenimentele din ultima luna de zile au avut ,nu numai un efect distrugator asupra democratiei din Romania ci si asupra judecatii oamenilor astfel incat,nimeni nu mai vede lucrurile asa cum sunt ele in realitate ci le vede deformat si neadevarat. Iata,sa pornim de la afirmatia lui Ponta.El zice ca este musac sa dea Curtea un verdict cat mai repede pentru ca nu se mai poate continua asa el insinuand ca altcineva este vinovat de situatia in care a ajuns tara si nu el,Crin Antonescu si useleaua lor. Asta este insa o alta problema.Problema este ca aceasta Curte Constitutionala nu trebuie sa dea nici un verdict. Verdictul l-a dat deja poporul roman.Poporul roman,hotarand sa nu se prezinte la vot in numar de 50% plus unul,ainvalidat referendumul. In aceasta situatie,ce mai are de facut Curtea decat sa constate ca referendumul este invalid.Nici nun judecator de la Curte nu are voie sa se mai pronunte in sensul de a valida sau invalida acest referendum.El a fost deja invalidat la urne. De ce nu pricepe nimeni asta si sa se inceteze odata cu aceasta prstie de a se astepta validarea sau invalidarea din partea Curtii. Am vazut prognosticuri pe la toate televiziunile inclusiv la B1,cum ca scorul ar putea sa fie de 5 la 4 in favoarea invalidarii dar asta nu ar fi de ajuns,necesar fiind 6 la 3.Pai cum este posibil ca in fata rezultatului la urne de 46% prezenta la vot,un judecator sa mai voteze pentru validarea referendumului? Nu ar incalca acesta legea referendumului care zice clar ca referendumul se valideaza daca s-au prezentat la urne 50% plus unul dintre cei inscisi pe listele permanente? De ce desteptii care comenteaza pe televiziuni de dimineata pana seara nu explica poporului acest lucru ? CCR nu trebuie decat sa se intruneasca marti si sa constate in unanimitate ca referendumul este invalid.Acela dintre judecatori care zice altfel ,in ciuda nerealizarii cvorumului,se va dovedi un infractor si va trebui supus rigorilor legii. Parerea mea!
  • 0 (0 voturi)    
    aveti dreptate, dar ... (Sâmbătă, 18 august 2012, 17:14)

    ion2013 [utilizator]

    camaradul chirias de la palat ce gavareste?
    el este de acord sa-si faca nota de lichidare de la palat?
    sau mai are de taiat din listele pe care voi le-ati dat ca valide in 29.07??
  • 0 (0 voturi)    
    pentru binele tarii (Sâmbătă, 18 august 2012, 22:47)

    visio [utilizator]

    era potrivit sa nu incepeti cu ilegalitati...voi le-ati facut, voi le trageti; voi si familiile voastre tot asa cum fiecare roman a platit telefonul mobil mai mult numai pt ca pont aa plagiat, antonescu vorbeste in somn, felix toarna cu sirg, si ion iliescu inca nu a reusit sa se spele pe maini de sangele lui decembrie 89...
  • 0 (0 voturi)    
    invalidare (Luni, 20 august 2012, 9:03)

    Hrestic [utilizator]

    Da,Curtea trebuia sa invalideze acest referendum de mult.Trebuia terminat acest circ cu care eu una m-am saturat.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by