Traian Basescu, interviu pentru Vocea Rusiei: Carui politician roman credeti ca i-ar trece prin cap sa se apere cu 24 de rachete impotriva Federatiei Ruse? Cum credeti ca un presedinte roman ar da o bucata din teritoriu in afara Constitutiei sa devina autonom sau ce credeti ca-i aici, Transnistria? Vocea Rusiei ar trebui să-mi ceară scuze

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 15 august 2012, 18:15 Actualitate | Politic

Traian Basescu a declarat intr-un interviu pentru radioul guvernamental rus Vocea Rusiei ca "este o copilarie" ideea ca Romania s-ar putea apara cu cele 24 de rachete din scutul antiracheta impotriva miilor de rachete detinute de Rusia. Basescu a mai spus ca afirmatia din Vocea Rusiei conform careia ar fi negociat Tinutul Secuiesc cu Viktor Orban a fost "cea mai jignitoare afirmaţie pe care aţi putut s-o faceţi". "Cum credeţi că un preşedinte român ar da o bucată din teritoriu în afara Constituţiei să devină autonom sau ce credeţi că-i aici, Transnistria?" l-a intrebat Traian Basescu pe ziaristul rus. Este primul interviu acordat presei straine de Traian Basescu dupa suspendare, Vocea Rusiei publicind in ultimele doua luni articole exatrem de virulente la adresa sa.
Vezi mai jos cele mai importante declaratii ale lui Traian Basescu:


Despre relatia cu Rusia si scutul antiracheta

- Postul dumneavoastră de radio a dezinformat, cel puţin postul în limba română... Iată ce spuneaţi pe data de 24 iulie: „Vocea Rusiei punctează că preşedintele suspendat ar fi fost susţinut de cancelariile europene deoarece este un exponent al politicilor de austeritate economică promovată de Germania. Tot pe 24 spuneaţi că preşedintele român ar fi slujit cu loialitate intereselor americane. Dintr-o dată două minciuni într-o singură zi.

- Eu fac o clară distincţie între un post de radio, fie el şi de stat, şi guvernul care îl finanţează. Eu nu consider că aceste afirmaţii pot fi măcar gândite de guvernul Federaţiei Ruse. Ele sunt afirmaţii ale unor ziarişti independenţi chiar dacă ei sunt angajaţi la stat

- Eu pot să vă dau o explicaţie de ce a fost o reacţie europeană atât de puternică şi nu numai europeană, şi americană, şi canadiană, pentru că România s-a angajat să respecte nişte valori democratice, printre care statul de drept este o condiţie elementară pentru a fi partener al ţărilor din Uniunea Europeană şi al ţărilor din NATO. Ori reacţia europeană nu a fost pentru că nu am aplicat măsuri de austeritate, ci a fost rezultatul încălcării normelor statului de drept de către o majoritate parlamentară.

- România a făcut o politică de consolidare a securităţii sale naţionale şi nu împotriva Rusiei

- Noi nu putem concepe în momentul de faţă că Federaţia Rusă ar fi un risc de securitate naţională pentru România, în schimb, riscurile majore pe care considerăm că le avem, sunt legate de state care nu respectă normele internaţionale şi ştim foarte bine că în apropierea României în Orientul Mijlociu sunt astfel de state

- Rusia a primit toate garanţiile că nu sunt îndreptate aceste rachete împotriva sa

- Este clar că ne protejăm împotriva unui stat cu potenţial infinit mai mic sau a unei acţiuni teroriste şi nu împotriva Rusiei care are mii de rachete. Ce poţi să faci cu 24 de rachete împotriva arsenalului Federaţiei Ruse? Cărui politician român credeţi că i-ar trece prin cap să se apere cu 24 de rachete împotriva Federaţiei Ruse? Este o copilărie. Nu se susţine tehnic o astfel de suspiciune.

- Ţineţi cont că sunt preşedinte de 8 ani şi firme ruseşti deţin aproape integral producţia de oţel a României, cel puţin producţia de oţeluri speciale este în mâna unor investitori ruşi. Investitori ruşi deţin toată producţia de aluminiu a României. Investitori ruşi deţin rafinării în România. Investitori ruşi deţin perimetre de exploatare a gazelor şi a ţiţeiului în Marea Neagră. Dumneavoastră, ca ziarist, nu vi se pare că este suficient ca să argumentăm că suntem parteneri de bună credinţă ai Federaţiei Ruse atâta timp cât interesele noastre nu sunt afectate?

- Eu, ca şef al statului român, a trebuit să privesc în primul rând la securitatea României. Iar cele 24 de rachete antirachetă sunt un element de protejare a teritoriului României împotriva oricărui atac terorist sau a unui stat care ar vrea să lovească un stat NATO.

- România are reactoare nucleare, România are companii chimice şi multe alte obiective care, dacă ar fi lovite de o ţară mai mică sau de un grup terorist, ar produce un dezastru

- Rusia este un partener al NATO şi nu un duşman al său

- In ceea ce priveşte relaţia cu Federaţia Rusă, legat de cele 24 de rachete antirachetă de pe teritoriul României, noi avem conştiinţa împăcată. Noi n-am fost întrebaţi niciodată „de ce” de Moscova. Am fi dat o explicaţie poate mai completă şi mai tehnică decât cea pe care v-o dau astăzi.

Despre articolele din Vocea Rusiei care-l acuzau pe Basescu de intelegeri cu Viktor Orban pentru cedarea Tinutului Secuiesc

- Din afirmaţiile dumneavoastră că este o înţelegere între preşedintele României şi Viktor Orban, vă întreb mult mai simplu: cum puteţi crede că un preşedinte ales îşi vinde ţara? Cum puteţi crede acest lucru? Asta e cea mai jignitoare afirmaţie pe care aţi putut s-o faceţi.

- Românii nu-şi puteau alege un preşedinte care să-i trădeze. Cum credeţi că un preşedinte român ar da o bucată din teritoriu în afara Constituţiei să devină autonom sau ce credeţi că-i aici, Transnistria? Nu se poate. Şi cred că măcar pentru această afirmaţie Vocea Rusiei ar trebui să-mi ceară scuze. V-o spun în modul cel mai sincer. E prea mult, chiar şi pentru un ziar liber, pentru un post de radio liber.

- Afirmaţia lui a părut a fi una în favoarea mea şi tradiţional eu şi Viktor Orban ne susţinem în alegeri. Şi eu am îndemnat românii din Ungaria, cetăţeni ungari de etnie românească să voteze FIDESZ-ul la alegerile trecute... Dar dincolo de orice altă relaţie rămâne o singură realitate: cum aţi putut gândi că un preşedinte ales face nişte aranjamente pentru voturi împotriva intereselor ţării. Aici rămâneţi cu o mare datorie faţă de mine. Asta-i viaţa!

Despre Republica Moldova

- Eu consider că cetăţenii Republicii Moldova şi ai României sunt acelaşi popor. Dar suntem acelaşi popor în două state independente

- Dar primul nostru gând să ştiţi că nu a fost în general pentru cetăţenii Republicii Moldova, ci pentru tinerii Republicii Moldova, pentru că, de exemplu, cetăţenii români au dreptul să înveţe în orice universitate de pe teritoriul Uniunii Europene, cu taxe mult mai mici

- Deci nu-i folosim pentru voturi, ci le dăm şanse

- (Intrebat daca România şi Moldova trebuie să devină un singur stat):
Nu. Suntem două state independente şi eu consider că Republica Moldova poate deveni membră a Uniunii Europene şi atunci graniţele dintre noi nu vor mai avea decât valoare istorică pentru că cetăţenii Uniunii Europene circulă liber dintr-o ţară în alta.

Despre Maresalul Ion Antonescu:

- Mareşalul Antonescu a greşit că nu s-a oprit la Nistru. Şi ştiu foarte bine că asta a fost marea greşeală a României în al Doilea Război Mondial că a trecut Nistrul cum ştiu foarte bine că, atunci când realităţile vieţii ne-au obligat, conducătorii de atunci s-au aliat cu Uniunea Sovietică şi au mers până aproape de Berlin.

- Noi suntem o ţară care s-a format, s-a consolidat între trei mari puteri: la răsărit – mama Rusia, la sud – fostul Imperiu Otoman, la vest – fostul Imperiu Austro-Ungar. Toată istoria noastră este marcată de lupta de a ne păstra teritoriul naţional. Şi atunci cred că trebuie să înţelegeţi mai bine abordările româneşti, cum şi noi încercăm să le înţelegem pe cele ale Federaţiei Ruse.

Despre situatia politica interna:

- Înaintea deciziei Curţii Constituţionale n-aş vrea să fac nicio apreciere pentru că ar putea fi considerată o tentativă de a influenţa decizia Curţii

- Statul român are mecanismul coabitării. Trebuie să vă spun, şi ştiţi cu siguranţă, că eu am mai fost suspendat o dată de aceleaşi partide: socialiştii cu liberalii, în anul 2007. Atunci poate că era prea devreme să învăţăm mecanismul coabitării. Acum însă este nepermis să nu-l utilizăm.

- Preşedintele poate doar să desemneze prim-ministrul, dar nu-l poate revoca. Revocarea prim-ministrului poate fi făcută doar de Parlament. Deocamdată Victor Ponta are o majoritate în Parlament şi nu cred că Parlamentul îl va revoca.

Despre condamnarea lui Adrian Nastase:

- Vă întreb un lucru simplu: credeţi că în România un şef de stat s-ar compromite cerând judecătorilor o soluţie sau alta? Eu vă asigur că nu. Asta a fost decizia justiţiei şi cred că orice hotărâri definitive ale justiţiei trebuie respectate.

- Sunt convins că nici în Federaţia Rusă un politician important, fie el prim-ministru sau preşedinte, nu dă instrucţiuni justiţiei. Deci nu există nicio legătură cu execuţiile politice în justiţie în România

Despre comparatiile cu Nicolae Ceausescu:

- Au fost câţiva ziarişti care au făcut această comparaţie. Nu cred că au fost de cea mai mare bună credinţă, dar vă aduc un argument: Ceauşescu a construit şi a consolidat comunismul, iar eu, în mod oficial, am condamnat comunismul şi l-am declarat ca fiind un regim ilegitim şi criminal. Am făcut-o printr-un raport semnat de mine şi susţinut de mine în Parlament. Asta mă deosebeşte pe mine de Ceauşescu. El a crezut în comunism, iar eu am declarat comunismul un regim ilegitim şi criminal.

- Vreau să ştiţi că eu sunt şeful de stat care a transferat toata arhiva fostei securităţi, peste 2 milioane de dosare ale fostei securităţi, către o instituţie care le studiază

Despre trecutul sau de capitan

- Imi aduc aminte cu plăcere când mă întâlneam pe Bosfor cu cele două nave ruseşti de aceeaşi mărime. Se numeau Kuzbass şi Krivbass. Erau doar puţin mai mici, nava mea avea 306 metri, cele două nave ruseşti aveau 300 de metri. Iar nava mea era mai rapidă pentru că aveam motor Diesel, iar cele două nave ruseşti erau propulsate cu turbină cu aburi. Şi aveam o relaţie, dacă vreţi, amicală cu cei doi comandanţi ruşi cu care aproape mereu mă întâlneam pe Bosfor. Era cea mai mare navă a noastră şi cele mai mari nave ale Uniunii Sovietice.

Despre politica energetica a Romaniei:

- Pentru noi proiectul Nabucco este un proiect prioritar. Suntem şi parte a acestui proiect, România are 16% din proiect. Dar niciodată n-o să auziţi că ne împotrivim South Stream-ului. Vă pot spune că atunci când am primit de la autorităţile ruseşti solicitarea să se facă primele prospecţiuni în zona economică a României, răspunsul nostru a fost pozitiv. Dar noi nu putem fi decât parte a politicii energetice europene, atâta timp cât Federaţia Rusă şi acum ne vinde gaze prin intermediari şi nu în mod direct. În condiţiile în care avem o conductă a Gazpromului care trece pe teritoriul nostru.

- Fireşte, o deschidere a Federaţiei Ruse către parteneriatul cu noi şi noi am oferit Gazpromului posibilitatea să facă depozite de gaze pe teritoriul României în foste saline. Şi întrebarea a venit destul de acut atunci când au fost neînţelegerile cu Ucraina. Ne menţinem opţiunea de a fi un partener al Gazpromului. Când vreţi să aflaţi despre România, vorbiţi direct cu mine, nu luaţi din presă.





















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

18347 vizualizari

  • +119 (123 voturi)    
    Sincer (Miercuri, 15 august 2012, 18:20)

    tudor74 [utilizator]

    Ultimul conducator care a avut cojones ca T. Basescu a trait acum vreo 400 de ani ! Restul niste lingai !


    Nu e de talia lui Tony Blair sau altceva, dar T. Basescu e singurul in ultimile sute de ani care a avut curajul sa le traga una peste bot rusilor!


    Bravo Traian ! Esti singurul care ma face sa fiu mandru ca sunt roman!
    • +69 (69 voturi)    
      de acord.... (Miercuri, 15 august 2012, 18:47)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      ...si la fel ca si cel de acum 400 de ani, a fost tradat chiar de ai lui. Sa speram ca nu va avea aceeasi soarta.
      • -4 (22 voturi)    
        Mihai Antonescu (Joi, 16 august 2012, 0:31)

        Cel [anonim] i-a raspuns lui translativus

        Mihai Antonescu a fost mai tare decat Basescu sau poate egla, a fost respectat si de Stalin si de Hitler. A fost singurul general care a avut curajul de a il contra pe Hitler si a si trait apoi.
        Rusii spre deosebire de USL respecta dusmanii, la fel si fostul mare general Mihai Antonescu a fost foarte respectat de Stalin. este de remarcat replica de la negocierile de pace "Antonescu reprezenta Romania voi nu reprezentati pe nimeni" in vremea de astazi se poate traduce "Basescu reprezinta romanii, Antonescu reprezinta USL"
        • +18 (18 voturi)    
          Se numea Ion Antonescu (Joi, 16 august 2012, 8:07)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Cel

          Mihai era regele care l-a arestat!
          • -3 (3 voturi)    
            Hopa (Joi, 16 august 2012, 14:47)

            Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

            Cineva are pile la Vocea Rusiei. Se pare ca acest post face jocul de campanie al cuiva.
    • +26 (26 voturi)    
      da (Miercuri, 15 august 2012, 19:17)

      Analfabet [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      Pai nici nu ar avea cum sa fie ca altii pentru ca e al nostru si dintre noi.
    • +32 (32 voturi)    
      Cred ca are un... (Miercuri, 15 august 2012, 19:30)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      ...cojones in plus fata de Tony...Lui Tony socialistul ii era mai usor cu G.W. in spate...
    • +32 (36 voturi)    
      Ion Antonescu (Miercuri, 15 august 2012, 19:30)

      bogK011 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      As completa spunand ca ultimul conducator roman demn, credincios si curajos a trait acum vreo 60 de ani, si a fost asasinat tocmai de predecesorii/mentorii unora ca Ponta si Antonescu, trimisi aici de Rusia.
    • +24 (24 voturi)    
      AMF (Miercuri, 15 august 2012, 20:21)

      thjokki [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      As tine sa te contrazic au trecut cca.140 de ani de cand nu am mai avut un roman adevarat care sa tina piept rusilor si "marilor puteri"- Alexandru Ioan Cuza.
      • -4 (4 voturi)    
        Ne-am cucerit independenta (Joi, 16 august 2012, 12:05)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui thjokki

        alaturi de rusi in plan militar si tinandu-le piept in plan diplomatic. Sa incerci s-o faci pe dos e nebunie curata.
    • +5 (15 voturi)    
      cereti scuze nu huli (Joi, 16 august 2012, 0:38)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      Cred ca te-cam pripesti.Treaba cu datul peste bot este copilareasca si putin fortata.Basescu nu a facut altceva decit sa le spuna adevarul adevarat spusde un sef de stat nu de tapalaga de ex.De altfel marinarul ia adus cu picioarele pe pamint pe acei flecari care vorbesc sa se afle-n treaba.Si inca ceva Tudore nu-ti terfeli istoria pt ca numai una ai si este pacat.Dar ia spune Vladimir Tudor (si totusi te folosesti de numele lui) Brincoveanu,Cuza Kogalniceanu,Bratieni si cei care au facut unirea sint lingai?Corect ar fi daca esti barbat sa-ti ceri scuze, nu mie, ci inaintasilor tai care si-au dat singele sa-ti fie tie bine intr-o Romanie mare.
    • +3 (3 voturi)    
      Interviu superb ... (Vineri, 17 august 2012, 10:14)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      acordat de Presedintele Basescu ...
  • +78 (80 voturi)    
    QED (Miercuri, 15 august 2012, 18:21)

    feisbuk [utilizator]

    D-aia americanii trec mai intai pe la garaj.
    • +47 (47 voturi)    
      corect (Miercuri, 15 august 2012, 18:50)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      si de-aia au devenit activi ex abrupto si ilici si adelu pe fb; ca de kkrau, ce sa mai zici? A anuntat (inca!!!) o declaratie la ora de max audienta.
    • +25 (25 voturi)    
      Punct ochit... (Miercuri, 15 august 2012, 19:35)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      ...punct lovit...
  • +77 (79 voturi)    
    Asta da, presedinte ! (Miercuri, 15 august 2012, 18:23)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Mai trebuie sa curga multa apa pe Dunare pana cand niste ziaristi, fie ei si rusi, il vor prinde pe picior gresit...
  • +73 (75 voturi)    
    profunzimile bolsevismului romanesc (Miercuri, 15 august 2012, 18:29)

    Daniel G [utilizator]

    Sper ca in curand toata mizeria si invechita garnitura politica venita din radaini totalitatre si autocratice, de personaje dubioase, incompetente, interlope, frustrate, lenese ca Antonescu, Ponta, Iliescu .... sa dispara pentru totdeauna din pesisajul politic si social romanesc.

    Toti cei cu suflet de miner si mineriada a la Iliescu vor fi aruncati in curand la groapa de gunoi a istoriei. Este momentul ca romania sa aculte cu mintea deschisa si treaza la imnul national.

    Toti cei care cer pacificarea tarii si liniste nationala in Romania de fapt cer intoarcerea la "pacea si linistea din timpul sinistrului Iliescu si Nastase" cand toti hotii si interlopii vestimentati in costume occidentatale acaparau resursele nationale la preturi de nimic - marii capitalisti autohtoni de tip oligarhic rusesc.

    Așadar, judecătorii CCR sunt amenințați cu suspendarea și cu desființarea în timp ce canaliștii USL „negociază” la tv „pacificarea” țării prin demisia dlui Băsescu. Păi, de ce să demisioneze victima și nu furioșii care au băgat țara la balamuc? Asta nu-i pacificarea ci pucificarea țării.

    http://www.revista22.ro/zgonea--17092.html

    Scriu din SUA si impresia pe care o am de aici despre ce se intampla in Romania este de un drum direct si repede spre anarhie, ilegitimitate, impostura si nerespectare a legii. Toate atacurile din ultima perioada de intimidare si manipulare sau de-a dreptul desfiintare a institutiilor statului incalca principiile unui stat de drept si nu vor duce decat la degradarea societatii romanesti si a climatului de stabilitate din Romania.
    • -9 (13 voturi)    
      profunzimile bolsevismului romanesc (Joi, 16 august 2012, 9:25)

      Liviu-Ludovic [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G

      Nu va condamn parerile pentru ca sursele dvs. sunt putine si distorsionate. Altfel gandesti cand ai un venit rezonabil si altfel cand totul se prabuseste in jurul tau in timp ce presedintele si camarila lui declara senin ca totul merge bine. In Romania dictatura se mentine cu nuantari circumstantiale de peste 70 de ani. Dumneavoastra priviti ca normala situatia in care presedintele este si prim ministru, asa cum este in SUA si in alte cateva tari. Constitutia Romaniei, asa cum este ea acum, rezerva presedintelui doar un rol protocolar si de conciliere intre puteri. Dl. Basescu a ignorat aceste prevederi si in plus a jignit pe toata lumea, de la politicieni la popor. Aceste abuzuri nu pot trece nesanctionate. Poate ca toate acestea ar fi fost ignorate de oameni daca dl. presedinte n-ar fi abuzat de puterea sa nelegitima pentru a atenta pana si la mizerabilul nostru nivel de trai prin taieri inutile facute pentru a disponibiliza resurse destinate unor asazise investitii, purtatoare de fapt de coruptie la un nivel fara precedent. In privinta asaziselor amenintari la adresa institutiilor statului, acestea sunt doar aparente. Pana la urma se doreste un lucru natural, ca politicienii nostri sa dea ochii cu electoratul si acesta sa decida. Tot ce s-a intamplat pana acum, respectiv obtinerea majoritatii in parlament, inlocuirea presedintilor celor doua camere si declansarea referendumului sunt perfect legale si nu exista suspiciuni de frauda. In privinta asaziselor atacuri la Curtea Constitutionala, acestea s-au limitat la declaratii politice si de o parte si de alta. Este trist insa ca ultima instanta juridica a statului sa fie formata din politicieni, care sub aparenta rigoare sa faca jocul politic al uneia sau alteia dintre parti. In fine, cea mai sigura metoda de a inlatura inclinatiile "bolsevice" ale conducatorilor ar fi sa aducem la carma tarii tineri care nu au fost contaminati sub vechiul regim. Oricum, e timpul sa renuntam la ideea de personaje de neinlocuit.
      • +2 (2 voturi)    
        Sursele sunt multiple si in vazul tuturor (Vineri, 17 august 2012, 12:14)

        yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

        De oriunde privesti ceea ce se intimpla in Romania, din interior sau din exterior, si sursele de informare sunt multiple daca doresti sa patrunzi dincolo de bruiajul orchestrat de Antene si marionetele iliescene Ponta si Antonescu & Co., lucrurile se prezinta asisderea: simplificat, FSN devenit PSD devenit USL vede o oportunitate excelenta de a se reintorace la putere odata cu revenirea lui Putin in scaunul prezidential; evident este o antanta de sustinere (Putin se pare activeaza acelasi scenariu, vezi declaratiile lui Putin despre Georgia, "am inarmat special opozitia pentru ca NATO era prea aproape", se stie ce a urmat); nu uitati declaratiile lui Marga, de acum inainte trebuie sa ne uitam la rasarit"; asistam la demolarea sistematica si programatica a celor mai importante cistiguri democratice si ale statului de drept, la o schimbare galopanta a legilor in asa fel incit sa puna in legalitate abuzurile USL si in ilegalitae orice incercare de a le bloca (stil bolsevic al anilor 1944-1947); vorbiti de abuzuri ale dlui Basescu - ca si-a depasit atributiile stabilite prin constitutie - nu pot sa fiu de acord, asa cum nu sunt de acord cu acest lucru cei 53% de romani cu drept de vot care au sanctionat referendumul dictat de Ponta si Antonescu prin neprezentare plus 12% care au votat impotriva demiterii - asta inseamna 65%; dar sunt de acord ca Ion Iliescu si-a depasit atributiile prezidentiale, ca nu si-a facut datoria de conciliator sef, mai mult, a instigat categorii sociale unele impotriva altora - vezi mineriada, a improprietarit fostii comunisti prin privatizari abuzive, si s-a aliat cu Rusia impotriva intereselor tarii cum ar fi intirzierea intrarii tarii in UE - acestea sunt grave incalcari care nu pot ramine nesanctionate; sunt de acord ca Ponta trebuie sa-si dea demisia, ceea ce a comis - plagiatul - pe intelesul tuturor - este furtul muncii altora; vrem un referendum in care sa votam daca il vrem ca prim ministru pe un om care isi insuseste munca altora
  • -64 (76 voturi)    
    la arme (Miercuri, 15 august 2012, 18:37)

    Mazeta [utilizator]

    Români, nu vă temeți. Federația Rusă nu va avea nici o șansă în fața flotilei noastre de F-16. Îi tăiem cu rugina și îi infectăm cu tetanos!
    • +55 (59 voturi)    
      Te faci (Miercuri, 15 august 2012, 18:58)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Sau esti prost!
      Te roade invidia pe dinauntru. Esti ruginit si mi-e mila de tine.
      Nu poti mai mult.

      Traian Basescu e un ADEVART BARBAT si de aia a castigat la alegeri impotriva unor microni ca tine
      • +19 (19 voturi)    
        microni (Miercuri, 15 august 2012, 19:54)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

        microbi cred ca e mai potrivit.
    • +15 (15 voturi)    
      Nu-i infectam cu tetanos... (Miercuri, 15 august 2012, 19:38)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...este imposibil...200 grame de votca omoara orice virus,microb,bacterie...Este, pe bune, parerea sefului Academiei ruse de medicina...si farmacie...
    • +8 (8 voturi)    
      Remember Kursk? (Joi, 16 august 2012, 8:09)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      .. Cred ca in alte flote rugina e mai mare, celovecule!
  • +63 (65 voturi)    
    asa da (Miercuri, 15 august 2012, 18:50)

    Tomis [utilizator]

    Stau cu spatele ceva mai drept cand vorbeste Basescu pentru Romania. Cand se apuca Chucky si Dottore sa deschida gura imi vine sa ma bag sub masa de rusine.
  • +13 (19 voturi)    
    Mikhail Khodorkovsky e ingropat de Putin (Miercuri, 15 august 2012, 19:10)

    rugantino [utilizator]

    "Sunt convins că nici în Federaţia Rusă un politician important, fie el prim-ministru sau preşedinte, nu dă instrucţiuni justiţiei. Deci nu există nicio legătură cu execuţiile politice în justiţie în România."
    • +17 (17 voturi)    
      ironie (Miercuri, 15 august 2012, 22:08)

      IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui rugantino

      Era o ironie evidenta acolo! Cred ca intelesul era mai degraba "daca in Rusia asa ceva se poate, i Romania nu e cazul".
  • +43 (43 voturi)    
    UN ADEVARAT ROMAN (Miercuri, 15 august 2012, 19:24)

    a.l. [utilizator]

    Ar trebui sa invatam de la el ce inseamna sa fim romani si sa ne iubim tara.
    Sa nu lasam niste papagali sa ne distruga ca popor.
  • +31 (31 voturi)    
    Cea mai mare putere... (Miercuri, 15 august 2012, 19:31)

    Costin1968 [utilizator]

    ...este...totusi Rusia...cu turbine cu abur...Ha,ha,ha,ha....!!!! Foarte tare !!!!!
  • +50 (50 voturi)    
    Noi, cei ce putem (Miercuri, 15 august 2012, 19:31)

    georgebadeas [utilizator]

    Încă o reprezentație de succes a președintelui legitim al Romaniei.
    Hai că merită!
    Fruntea sus fraților!
  • +34 (34 voturi)    
    Respect, domnule Basescu. (Miercuri, 15 august 2012, 20:34)

    blackbik [utilizator]

    Exact in gura lupului.
    Asa ceva mai rar la politicienii romani.
    Chapeau.
    De curiozitate: Antonescu de ce nu a venit niciodata la B1 , macar ?
    • +15 (15 voturi)    
      Impostorul ingamfat e ocupat seara ......... (Miercuri, 15 august 2012, 21:27)

      Pindona [utilizator] i-a raspuns lui blackbik

      .............ori la Haznaua 3 , ori la partide de poker .
  • +19 (19 voturi)    
    Ce nu înțeleg (Miercuri, 15 august 2012, 22:11)

    Kayros [utilizator]

    Felicitări pentru lecția de demnitate națională și politică. Fain interviu.
    Ce nu înțeleg eu este ce i-a apucat pe ruși să-i ia interviu? Desigur, ei nu mai păcălesc decât propriul auditoriu și nu comunitatea internațională.Ce i-a apucat să-și dea o față așa de democrată?

    Și pentru că mi-a venit ideea, nu credeți că Băsescu merită o funcție mare la un organism internațional?
    • +8 (8 voturi)    
      Rusii respecta dusmanii (Joi, 16 august 2012, 0:29)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui Kayros

      Rusii spre deosebire de USL respecta dusmanii, la fel si fostul mare general Mihai Antonescu a fost foarte respectat de Stalin. este de remarcat replica de la negocierile de pace "Antonescu reprezenta Romania voi nu reprezentati pe nimeni" in vremea de astazi se poate traduce "Basescu reprezinta romanii, Antonescu reprezinta USL"
      • +7 (7 voturi)    
        Ion, nu Mihai (Joi, 16 august 2012, 7:42)

        senator [utilizator] i-a raspuns lui Cel

        Generalul Ion Antonescu. Mihai Antonescu era ministrul afacerilor străine.
      • +9 (9 voturi)    
        Mai bine taceai (Joi, 16 august 2012, 9:23)

        lst [utilizator] i-a raspuns lui Cel

        Sunt, in parte, de acord cu ce scrii. Insa ai mai postat afirmatia mai sus, cu aceeasi greseala, ceea ce ma face sa cred ca nu stii, nu ca ti-a scapat din viteza.

        Ai auzit de Antonesti (aia adevarati) pe undeva si ai retinut putin si prost. Daca ai fi citit, daca ti-ai fi insusit informatiile, ai fi stiut macar atat: pe maresal il chema Ion si nu Mihai Antonescu.

        Mihai a fost vice-prim ministru sau, conform titulaturii vremii, vicepresedintele consiliuli de ministri.
  • +21 (21 voturi)    
    Ma bucur ca avem in sfârşit un Preşedinte DEMN ! (Miercuri, 15 august 2012, 22:27)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Ma bucur ca avem in sfârşit un Preşedinte DEMN !
  • +23 (23 voturi)    
    R.E.S.P.E.C.T. (Miercuri, 15 august 2012, 22:30)

    Asgardi Metrovich [utilizator]

    deci omul reușește să-i pună la punct, fără ifose sau istericale, pe ziariștii de la VR, avînd în același timp grijă să nu antagonizeze maica Rusie, de care - fie că ne place, fie că nu - trebuie să ținem seama

    sînt destui care spun că nu e decît un manipulator abil, dar are o pasiune care-l face foarte convingător, și ascultîndu-l mi-e ușor să cred că e foarte preocupat de interesele țării

    în schimb, cuplul conducător Ponta-Antonescu nu a fost în stare decît să se rățoiască ”cine e dom„le brucselu ăsta? ia să facă bine să ne lase în pace americanii, uie, și nemții, că toți vorbesc fără să aibă habar!” și, vorba lui Ilici, ”câtă lipsă de sensibilitate şi respect pot manifesta faţă de un vot popular”.
  • +8 (8 voturi)    
    Interviul original (Joi, 16 august 2012, 8:02)

    senator [utilizator]

    http://romanian.ruvr.ru/2012_08_15/85172633/ Citiţi interviul complet pentru că este mai savuros.
    PS1 Dacă reporterii erau de bun simţ îşi cereau scuze pentru afirmaţiile eronate menţionate anterior. Dar, cere-i rusului ce n-are. Dovadă că pe acest subiect mai sunt şi alte articole răsuflate. E de urmărit Vocea Rusiei.
    PS2 Cei de la Vocea Rusiei sunt artişti în manipulare. Am citit CU ATENŢIE acest articol: http://romanian.ruvr.ru/2012_08_02/83750499/ şi am studiat CU ATENŢIE articolul original din Deutsche Welle. Citiţi ca să vă convingeţi.
  • +9 (9 voturi)    
    omul stie sa vorbeasca (Joi, 16 august 2012, 10:39)

    visio [utilizator]

    s-a schimbat mult in cei 8 ani de mandat; apropo, poate ca 5 ani sunt prea multi, insa 4 sunt cu siguranta prea putini; oe de alta parte, basescu spune pentru toata lumea ceea ce era vizibil numai pentru oamenii inteligenti: nu te poti apara cu 24 de rachete in fata Rusiei; si apoi, cui foloseste razboiul?
  • +6 (6 voturi)    
    despre interviul acordat Vocei Rusiei (Joi, 16 august 2012, 11:30)

    antisecta uslasa [anonim]

    Ma gandeam ,in sinea mea, cam cum ar fi fost un interviu dat de antonescu Vocei Rusiei...Cred ca nici cuvintele nu si le-ar fi gasit,doar father si mather, acompaniate de niste balbe imperceptibile.E totusi de apreciat la el tenacitatea cu care se lupta, indarjeala pe care o are contra lui Base.De unde or fi venind astea, nu stiu...Poate de la faptul ca stie ca zilele lui sant numarate, si ca sa-si poata justifica activitatea in fata varanului, cand o veni scadenta.
    • +1 (1 vot)    
      Pentru 'august 2012... (Joi, 16 august 2012, 17:45)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui antisecta uslasa

      Interviu acordat postului de radio VOCEA Rusiei....

      sau

      Interviu acordat VOCII Rusiei...
  • +3 (3 voturi)    
    corect si diplomatic (Joi, 16 august 2012, 11:51)

    liviusmaximus [utilizator]

    mda ! vorbe masurate pt adevaruri deranjante. a mai avut el derapaje interne, dar in politica externa, cel putin in al doilea mandat, a fost de manual.
  • -6 (6 voturi)    
    ... (Joi, 16 august 2012, 12:09)

    Anonymous89 [utilizator]

    Normal ca tot otelul nostru este in mainile rusilor.In 8 ani de zile Traian Basescu a avut timp sa vanda tot comunistilor.Si mai aveti curajul sa aruncati vina pe USL ca sunt de partea Rusiei.
    • +3 (3 voturi)    
      otelul rosu (Vineri, 17 august 2012, 2:53)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Anonymous89

      nu te ambala, ca tot n-ai decat ziare la indemana ... si otelul intregii Frante e in mana lui Mittal ... n-ati vrut capitalism evolutiv ??? pai descurcati-va, frate !
      • +3 (3 voturi)    
        MEBO (Vineri, 17 august 2012, 19:41)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui the

        Ii spui tu amicului anonymus 89 ca MEBO este momentul in care s-au instrainat obiective industriale ? Si era Guv. Vacaroiu pe atunci...Restul e poveste de tranzitie, acela a fost momentul esential. Si a urmat vanzarea pamantului arabil catre persoane juridice straine. Singular caz in europa... Dar Guv. Tariceanu a considerat ca e intelept. Si uite asa, aradul si timisoara sunt detinute in proportie de 80% (teren arabil) de catre italieni si olandezi, dar nu numai.
        acuma, daca mai dam sau nu si rosia montana, deja nu prea mai conteaza :)
  • +7 (7 voturi)    
    Nu vor reusi !... (Joi, 16 august 2012, 13:26)

    urbanie [utilizator]

    Avem un lider BARBAT. Iar o haita de lupi si de varani il musca si incearca sa-l sfasie...
  • +5 (5 voturi)    
    Va salut, domnule presedinte (Joi, 16 august 2012, 23:50)

    popescu_dtru [utilizator]

    Exceptional discurs, asa cum Romania n-a mai auzit de pe timpul lui Ion Antonescu.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri