Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

VIDEO Traian Basescu: Chestorul Manoloiu si Ioan Rus trebuie sa stie exemplul Adrian Nastase: omul politic care a dat dispozitia a luat 2 ani de inchisoare, functionarul care a executat a primit 7 ani/ Prioritate mai mare decat revenirea mea la Cotroceni este constatarea eventualelor fraude de la referendum

de A. Neagu, C. Ionel     HotNews.ro
Vineri, 3 august 2012, 14:16 Actualitate | Politic


"Pe data de 2 (august -n.r.), Ioan Rus a dat dispozitia sa blocheze decizia CCR, dupa ce pe data de 1 daduse cifrele. Si atunci chestorul sef cu evidenta populatiei (chestorul Constantin Manoloiu -n.r.) a trebuit sa se execute. Chestorul si Ioan Rus trebuie sa stie exemplul Adrian Nastase: omul politic care a dat dispozitia a luat 2 ani de inchisoare, iar functionarul care a executat a primit 7 ani", a declarat presedintele suspendat Traian Basescu vineri, intr-o conferinta de presa organizata la sediul de campanie. Basescu a afirmat ca autoritatile "nu fac decat sa ii puna pe primari in situatia de infractori, pentru ca ei au comunicat si listele initiale adaugand ca ii atentioneaza "din grija pentru ei sa nu intre intr-un joc din care iesirea sa fie undeva intr-o celula. [...] Cei mai greu loviti intr-o astfel de situatie, cand se vor juca cu listele electorale, vor fi primarii stahanovisti, cei care au peste 100% prezenta la vot."

Traian Basescu a precizat totodata, ca principala lui prioritate nu este revenirea la Cotroceni ci constatarea eventualelor procese de fraudare a referendumului.
  • Hotnews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile presedintelui suspendat.

Declaratii Traian Basescu:

  • Punctez si eu filmul care deja a fost facut de mass media, de analisti.
  • Vreau sa stiti ce imi asum din acest film.
  • Guvernul, in urma loviturii de stat, a organizat un referendum.
  • La AEC, Guvernul, singurul autorizat sa transmita listele, a transmis numarul de 18,3 milioane de electori.
  • Singura autoritate recunoscuta de lege ca fiind indrituita sa comunice listele electorale este MAI, restul sunt diversiuni.
  • Autoritatea Electorala Permanenta nu are ce cauta, evidenta se afla la MAI.
  • Trebuie sa recunoastem ca suntem exact in cea mai penibila situatie in care poate fi un Guvern.
  • Organizeaza un referendum, da cifra si  cand vede ca nu a iesit cum trebuie, contesta referendumul.
  • Este o situatie unica in UE si descalifica Guvernul Romaniei.
  • Din pacate, efectele sunt pentru cetatenii Romaniei
  • Nu vom scapa de efecte neplacute, al credibilitatii in primul rand.
  • Ce i-a trecut prin gand doctorului Ponta pentru a maslui listele electorale? Sa ii scoata pe cei care lucreaza in strainatate.
  • Ilegalitate si prostie mai mare nu poate exista.
  • Oamenii astia trebuie sa citeasca Constitutia.
  • Toti cetatenii romani au dreptul la vot. Fie ca au pasaport, fie ca au buletin, atentie, expirat.
  • De aceea Birourile de evidenta populatiei sunt deschise in ziua votului, sa iti prelungesti buletinul si sa poti vota.
  • Inteleg ca vor sa ii scoata din lista pe cei plecat in strainatate, sunt vreo 3 milioane.
  • Ii scot din lista pe cei care au buletin expirat.
  • Ce fac cu cei care sunt in vacanta? Ii scot si pe astia din lista?
  • Rus spune ca face un soi de recensamanat.
  • Oamenii astia se afunda in fiecare zi in minciuna si decredibilizeaza Romania.
  • Nu poti anula dreptul de vot al propriilor cetateni.
  • Cum sa ii scoti din lista pe romanii din strainatate cand ai facut pentru ei 306 sectii de votare.
  • Ma tem ca daca se vor compara listele pe care s-a votat la referendum, vom constata ca sunt sute de mii de romani care nu au fost in tara, dar vom constata ca au votat in satele lor.
  • Nu fac decat sa ii puna pe primari in situatia de infractori, pentru ca ei au comunicat si listele initiale.
  • Ii atentionez din grija pentru ei sa nu intre intr-un joc din care iesirea sa fie undeva intr-o celula.
  • Cei mai greu loviti intr-o astfel de situatie, cand se vor juca cu listele electorale, vor fi primarii stahanovisti, cei care au peste 100% prezenta la vot.
  • Domnul Ponta, domnul Antonescu trebuie sa le spuna ce urmeaza.
  • In urma sesizarii CCR, Parchetele au preluat integral listele electorale, inclusiv cele pe care s-a votat.
  • Apelul meu la administratia locala este la corectitudine.
  • Niste baieti destepti de la Palatul Victoria vor sa impinga nota de plata in teritoriu.
  • Pentru mine revenirea la Cotroceni nu mai este principala miza.
  • Ce s-a intamplat la acest referendum - fraudarea, liste plimbate, urne - nu trebuie sa se mai repete.
  • Pentru sanatatea democratiei, acest referendum trebuie sa fie analizat in toate detaliile lui.
  • Un chestor, sef cu evidenta populatiei, care i-a scris ministrului de interne ieri dimineata ca cifrele nu sunt bune. Dupa ce ministrul si le-a asumat.
  • Nu stiu daca e bine, domnul chestor.
  • Loviturile le primeste Romania ca urmare a iresponsabilitatii tandemului Ponta - Antonescu, Voiculescu si Rus. Ei sunt resposabili de devalorizarea leului, de amanarea aderarii la Schengen.
  • Pentru mine miza cea mai mare in momentul de fata este demantelarea retelei de fraudare a procesului electoral si stabilirea responsabilitatii celor care dupa ce au organizat un referendum il neaga ei insisi.
  • Nu ma intereseaza revenirea la Cotroceni, de aceea nici nu ma intereseaza termenele CCR.
  • O tara care nici macar procesele electorale nu le lasa libere, o guvernare care nici macar un referendum nu il organizeaza corect este o guvernare antinationala.
  • Voi vorbi in fiecare zi, voi merge in tara.
  • Pentru mine nu mai are valoare momentul in care CCR va lua deciziile, motivatiile pe care CCR le va amana sau ce va face cu ele.
  • Parchetul General s-a implicat in analiza a ceea ce s-a intamplat la referendum.
  • Eu sper ca unul din obiective este chiar legalitatea desfasurarii referendumului.
  • Eu mentin continuu legatura cu colegii de democratie din UE.
  • Intrebat cu ce lideri europeni a vorbit: Nu va raspund la asta, nu insistati cu cine am vorbit.
  • Prioritate mai mare decat revenirea mea la Cotroceni este constatarea eventualelor procese de fraudare a referendumului.
  • Nu am din ce sa demisionez, eu trebuie sa fiu in functie ca sa demisionez. Din postura de suspendat nu pot demisiona.
  • Pe data de 2, Ioan Rus a dat dispozitia sa blocheze decizia CCR, dupa ce pe data de 1 daduse cifrele. Si atunci chestorul sef cu evidenta populatiei a trebuit sa se execute.
  • Chestorul si Ioan Rus trebuie sa stie exemplul Adrian Nastase: omul politic care a dat dispozitia a luat 2 ani de inchisoare, iar functionarul care a executat a primit 7 ani.
  • Prioritatea mea este ca institutiile statului sa constate daca la referendum s-au produs fraude, ilegalitati, vot multiplu, semnaturi false.
  • Eu v-am spus ca ma astept la o decizie a CCR si in decembrie 2014.
  • Nu ma mai astept la nimic.
  • Statul roman nu are institutii subrede. Este un stat consolidat, cu institutii functionale.
  • Dar niciun stat mult mai consolidat - daca ne referim la state ca Germania, Franta - nu poate sa ramana functional pe de-a intregul, daca o majoritate politica incalca legile.
  • Atunci statul devine nefunctional, pentru ca are legi care nu respecta Constitutia.
  • Chestorul asta, ce varianta are el cand ministrul ii spune: "Scrie". Bineinteles, putea sa demisioneze.
  • Duminica au laudat buna organizarea a referendumului.
  • Dupa aceea ei neaga referendumul, spunand "Noi nu avem vina, noi suntem la Neptun. Si Ponta, si Rus, si ala micu'"
  • Nu pot sa cred ca Ponta si Rus au aflat din presa de hartia acelui chestor, care infirma cifra data chiar de Rus.
  • Prioritatea este ca institutiile statului sa constate ceea ce este de constatat in legatura cu referendumul.
  • Am inteles ca in judetul Brasov au fost 10 mii de turisti pe 29 iulie, iar in judetul Dolj 170 de mii. Va dati seama ce centru turistic a devenit Doljul?








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















26944 vizualizari

  • -104 (132 voturi)    
    aceleasi beau-beau-uri (Vineri, 3 august 2012, 14:23)

    busola [utilizator]

    Daca ai onoare pleaca, incapatandandu-te sa te agati de scaun nu sporesti decat ura romanilor din ambele tabere!
    • -60 (84 voturi)    
      ai zis-o! (Vineri, 3 august 2012, 15:00)

      I [utilizator] i-a raspuns lui busola

      .
      • -6 (40 voturi)    
        era o ironie evident (Vineri, 3 august 2012, 15:06)

        I [utilizator] i-a raspuns lui I

        .
        • -10 (16 voturi)    
          justitie de cacao (Vineri, 3 august 2012, 17:13)

          nb2k [utilizator] i-a raspuns lui I

          Cica seful primeste 2 ani de inchisoare, iar executantul 7 ani. Justitia a progresat nemaipomenit sub Basescu.
          • -5 (11 voturi)    
            justitia o face intodeauna cel mai puternic (Vineri, 3 august 2012, 20:46)

            busola [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

            Puterea impune justitia oricunde in lume. Cand o forta mai mare intervine peste fortele care fac dreptate intr-un loc acea forta va face justitia. Acum. pentru prima data din 1989, forta poporului a intervenit pentru a decide in razboul politic intre Parlament si Presedintie. Mai clar decat a fost acest vot impotriva lui Basescu nici un vot de pe planeta nu e mai clar. Sigur ca suporterii basisti sunt teribil de nemultumiti dar ei fac marea greseala de a deveni basiti. Celor care isi pastreaza demnitatea de basisti le raspund, celorlalti niciodata...
        • 0 (0 voturi)    
          Da ma, da' ... (Sâmbătă, 4 august 2012, 10:30)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui I

          ... dupa cum poti observa, ironia, la cat de incrancenata e lumea, nu e priceputa. Si-n scris se pierde oricum ceea ce ar fi de inteles dac-ai putea inregistra voce.
      • +59 (77 voturi)    
        obrăznicie sau nesimţire? (Vineri, 3 august 2012, 15:17)

        kelye [utilizator] i-a raspuns lui I

        Jumătate din 'activitatea' lui Ponta în domeniul academic se dovedeşte a fi furt iar tu ai obrăznicia să vorbeşti despre onoare?

        Numai unii trebuie să aibă onoare?
        • +29 (39 voturi)    
          DINCOLO DE TOATE OBIECTIVELE IMEDIATE (Vineri, 3 august 2012, 15:51)

          pointless man [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          (in spetza debarcare presedintelui si decapitarea statului de drept) aceasta revarsare de minciuni halucinante are drept scop SI testarea gradului de prostire al opiniei publice romanesti. Nu ma refer la vreun defect funciar deoarece gradul de inteligenta este acelasi oriunde in lume ci la rezultatul concret, palpabil, indus de gigantica manipulare a poporului roman inceputa hat de comunisti si continuata neintrerupt dupa 1989. In functie de rezultate, adica de reactia oamenilor, actiunea va continua sau VA FI AMINATA.

          In acest sens lucreaza si comentatorii ce ne bombardeaza cu postari lipsite de orice logica - MINTI ATENTE EVALUEAZA REACTIILE NOASTRE !
          • +12 (18 voturi)    
            Exact (Vineri, 3 august 2012, 17:11)

            blackbik [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

            Exact. Iar suntem cobai.
          • +4 (12 voturi)    
            Daca cei care executa ordinul iau 7 ani (Vineri, 3 august 2012, 17:20)

            ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

            Aia mai mici, gen postaci, la cat ajung ? La 12 ani?
            Ca inteleg ca e crescator.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu prea are legatura (Sâmbătă, 4 august 2012, 10:45)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

              Postacii fac o chestie care nu e incriminata de lege, desi poate ar trebui sa fie. E vorba de abuz in serviciu.

              Nu stiu daca-ti aduci aminte, la un moment dat a aparut la TV o stire cum ca un politist din Dolj (daca-mi aduc aminte bine, nu era din Craiova, ci din imprejurimi) i-a dat unuia amenda ca era urat. Asta normal ca e fapta penala, si trebuie pedepsita cu inchisoare, pt. ca politistul a folosit autoritatea pe care i-a dat-o statul in alt scop decat cel intentionat, intr-un mod care afecteaza viata unui cetatean. Ca spui minciuni in public insa e doar un mod de a te face de cacao singur. Nici statul nici vreo alta autoritate, centrala sau locala, nu i-a dat postacului vreo autoritate, si ceea ce afecteaza postacul e doar mintea unora care-s prea lenesi sau prea prosti ca sa judece singuri.

              S-ar putea insa sa ajunga la mai mult de 7 ani cei care au pus sub semnatura lor pe liste la vot cetateni morti, de exemplu. Sau "turisti electorali". Nu cunosc legea, asa ca nu stiu exact care e pedeapsa prevazuta.
        • -4 (22 voturi)    
          deja vu (Vineri, 3 august 2012, 17:41)

          johnel [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          In '89 cand se anunta aparitia lui Ceausescu la TV credeam ca va renunta la conducere dar eram dezamagiti de fiecare data. Am acelasi feeling acum cand Basescu anunta declaratii la TV dar dezamagirea vine inexorabil. Astept prea mult de la acest om care se pare ca este plamadit din acelasi material ca si fostul lui comandant suprem.Daca Ceausescu avea o scuza deoarece era "mintit"de voturile masluite in favoarea lui, Basescu nu are niciuna pentru ca Poporul a vorbit si il vrea afara cu un vot covarsitor si el cunoaste asta.
        • +12 (18 voturi)    
          Remember, Romania! (Vineri, 3 august 2012, 19:28)

          rebecai [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          USL-ul nu este infrant. Ei merg pe logica lor incontinuare. Calea compromisului politic a fost scoasa din joc. Din ianuarie 2012, deviza lor "TOTUL SAU NIMIC" este pusa in fapte, dupa scenarii foarte bine gandite. Priviti-le atitudinile, actiunile! Orice om politic si orice functionar trebuie sa se conformeze, altfel este ELIMINAT. Ca si in comunism, trebuie sa fie inlaturata orice OPOZITIE fata de vointa guvernantilor si a parlamentarilor (care se aseamana tot mai mult cu Marea Adunare Nationala)... Nu trebuie sa ne mai mire atitudinea CCR-ului, care a fost fortat sa faca ce vor cei din USL si din reteaua care ii sustine... Este bine sa se creeze un precedent, astfel incat JUSTITIA sa se autosesizeze si sa actioneze impotriva abuzurilor comise de autoritatile responsabile. USL-ul trebuie OBLIGAT sa-si asume consecintele propriilor fapte. Doar asa, vor incepe sa cunoasca TEAMA. Politicienii de DREAPTA si oamenii legii trebuie sa fie curajosi si sa-i preseze, urmand toate caile legale de atac.
        • -5 (11 voturi)    
          ma chelie ... (Vineri, 3 august 2012, 21:17)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          ce legatura are plagiatul lui ponta (care nu este plagiat , la fel ca cel al codrutei) ?

          e vorba de lipsa totala de onoare a acestui securit , a acestei chestii care a minte si cand respira , care se razgandeste la 5 minute .

          numai zic de faptul ca ameninta intitutiile statului si pe oameniic are le conduc ... unde e codruta acum ? nu se autosesizeaza ?

          hai ca nu mai are imunitate ...
          • +1 (1 vot)    
            ponta plagiat ! (Sâmbătă, 4 august 2012, 7:37)

            Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            nu va place?

            Atunci dati-l jos.
          • +1 (1 vot)    
            Matale iti dai cu parerea despre ce nu pricepi (Sâmbătă, 4 august 2012, 10:59)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            In plus, faci afirmatii fara argumente.

            Ca e securist e o afirmatie pe care o aud frecvent, din multe surse, dar pana acuma CNSAS n-a reusit sa produca nici o hartie care sa-l incrimineze pe Basescu.

            Trei comisii de specialisti au analizat doctoratul lu' Ponta. Doua le-a desfiintat Ponta tocm'a pe cand erau sa dea si ele o decizie. A treia n-a mai reusit s-o desfiinteze la timp, si-aia a zis pe bune: e plagiat. Calificarea matale care e, ca sa dai un verdict cum ca n-a fost plagiat? Oi fi si matale doctor in drept la fel ca Ponta?

            Basescu n-a amenintat institutiile statului. Eventual, daca vrei s-o tragi de par pana tipa, a amenintat oameni. Anume pe Ponta si pe Antonescu si pe cei care le asculta "indicatiile pretioase" din pozitii de autoritate in cadrul aparatului de stat (de ex. ministrul Rus - numa' mie mi se pare ca are un nume care zice ceva?), ca pana la urma tot o sa trebuiasca SA RASPUNDA IN FATA INSTITUTIILOR STATULUI. Adica Basescu se bazeaza pe faptul ca institutiile statului isi vor face treaba, pana la urma, spre deosebire de USL, care face tot ce poate ca sa saboteze bunul mers al institutiilor statului.

            Cat despre onoare, in Germania, in cazul unei situatii similare cu plagiatul lu' Ponta, respectivul politician si-a dat demisia inainte de inceperea anchetei. Ponta nici macar nu da semne ca isi va da vreodata demisia, chiar daca in cazul lui exista deja hotararea unei comisii academice.

            Basescu, in schimb, n-a fost acuzat de vreo fapta ilegala pana acuma, in afara dosarului "Flota". Care dosar era atat de vadit o pocnitoare incat si PSD a renuntat pana la urma sa aduca aminte de el. De ce sa-si dea demisia? Pt. ca mai putin de jumatate din populatia Romaniei nu-l mai vrea presedinte? Stiu io ca v-ar conveni voua, da' democratia nu functioneaza asa.
    • +49 (57 voturi)    
      mai busola (Vineri, 3 august 2012, 15:04)

      Dinor3x [utilizator] i-a raspuns lui busola

      degeaba iti spui busola daca esti in halul asta de zapacit!
      • +7 (11 voturi)    
        >>>>>>> (Vineri, 3 august 2012, 19:15)

        Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Dinor3x

        e busola capitanului Jack Sparrow Ponta si arata mereu Estul.
    • +55 (65 voturi)    
      argumente de telespectator de antene (Vineri, 3 august 2012, 15:06)

      Palax [utilizator] i-a raspuns lui busola

      in caz de nu te-ai mai uitat la stiri in ultima vreme, mai multi oameni il vor, decat vor sa-l demita!
    • +62 (70 voturi)    
      MINTI DESCHISE! (Vineri, 3 august 2012, 15:22)

      GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui busola

      De ce va cantonati in dulcea liniste a manipularii, stimate domn? E asa de simplu sa constati cum doi pigmei politici orgoliosi si-un turnator s-au urinat in capul romanilor incat orice comentariu pare inutil! Pentru un om normal, razboiul fulger care incalca orice regula, care demoleaza legi, institutii, oameni ar fi trebuit oprit de intreg poporul roman! Cine va garanteaza, stimate domn, ca urmatorii politicieni veniti la putere, dupa USL, nu vor face la fel? Nu vor demola tot, nu vor incalca toate regulile cu justificarea ca si ceilalti au facut, inaintea lor, la fel! Ori credeti ca Ponta, Antonescu si Turnatorul sunt vesnici? Daca asa ganditi, ce-o sa spuneti cand Antonescu va fi suspendat in 2 zile de altii pe singurul considerent ca si el a facut la fel? Deschide-ti mintea, omule, ne/te asteapta zile mai intunecate decat crezi!
    • +40 (44 voturi)    
      dece? (Vineri, 3 august 2012, 15:30)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui busola

      fiindca asa sustine Vocea Rusiei ?
      sau fiindca sponsorilor tai le e frica ca de dracu sa nu ajunga procuratura la ei la usa.
      Cum califici un referendum pe care l-ai organizat ca guvern si pe care vii apoi si il contesti ?
      Cine trebuie sa isi dea demisia ? cumva Ponta si Rus ?
    • +30 (34 voturi)    
      Vad ca insisti, nu te lasi (Vineri, 3 august 2012, 15:35)

      fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Iti plac minusurile.
    • +32 (38 voturi)    
      De ce nu esti corect? (Vineri, 3 august 2012, 16:13)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Nu exista functia de presedinte suspendat. Deci nu are din ce functie sa demisioneze.
      Iti reamintesc, cu toate ca stiu ca stii, in ziua urmatoare anuntari rezultatelor de catre BEC leul s-a intarit. In zilele urmatroare odata cu inceperea circulatiei de informatii privind " numarul real de votanti" si apoi aminarea deciziei CCR, reincepe deprecierea leului. Iti spune ceva treaba asta?
      Eu cred ca cei care ar trebui sa plece sunt Ponta si al sau guvern si pentru modul dezastros cum au organizat acest referendum, si Antonescu ca si coparticipant la aceste porcarii. Dar aceasta este o chestie de onoare.
    • +10 (14 voturi)    
      sigur ca da, in visele tale rusesti! (Vineri, 3 august 2012, 17:11)

      profesoras [utilizator] i-a raspuns lui busola

      pregatiti cumva si debarcarea lui Isarescu? Ca am vazut ca ati inceput sa va legati si de el.
    • +13 (17 voturi)    
      Chiar toti USL-istii sunt cu capul ? (Vineri, 3 august 2012, 17:50)

      solomonien [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Bai BUSOLA ; prost ti-ai ales nik-ul ,ca esti debusolat rau de tot amice. Cum adica ma sa fii deacord cu furtisaguri ,fraude si minciuni ? O stfel de tara doar ratatii si puscariasii si-ar dori-o. Tu din care categorie faci parte ? Si sa nu incepi si tu ca Ponta sa zici ca-i fac ratati pe toti cei care au votat ''DA''. Ii fac ratati si puscariasi pe cei carora minciuna ,furtul si ipocrizia li se par normale atata timp cat servesc intereselor personale. Imi este mila de tine si mai ales de cei care au incredere in tine.
    • +6 (10 voturi)    
      mai omule (Vineri, 3 august 2012, 19:34)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui busola

      daca se respecta legea de la inceput nu se ajungea la asemenea situatie!
      CCR a zis ca Basescu nu incalcat constitutia !
    • +5 (7 voturi)    
      TU vorbesti de onoare? (Vineri, 3 august 2012, 20:44)

      freeardeal [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Adica toti sustinatorii USL ,voi nu vedeti ca va baga neocomunistii bete-n roate si voi puneti botul?? Eu sunt de acord ca Basescu nu e perfect , c-ar vrea multi sa scape de el ,dar felul in care decurge asta e mai mult decat dubios. USL a reusit in cateva saptamani sa agite populatia cam jumi/juma pana in pragul razboiului civil.Veche metoda comunista ,folosita sin in razboiul anilor `90 in fosta Jugoslavie.
      Va pot doar recomanda ceea ce spusese si presedintele Romaniei ,DomnulBasescu: Incetati sa urmariti campaniile mizerabile voiculesciene anteniste pentru cateva zile.Poate ajuta si nu e prea tarziu.
  • +33 (79 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 3 august 2012, 14:45)

    Erasm [anonim]

    • +32 (42 voturi)    
      nu crred ca e corecta presupunerea (Vineri, 3 august 2012, 15:13)

      horia_m [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Basescu e presedinte in continuare, doar ca "suspendat". Acest caz e mai special, si nu prea cred ca au cum sa-l aresteze, cel puitin nu fara a-si ridica in cap Comisia Europeana.
      • +26 (30 voturi)    
        Comment sters de user (Vineri, 3 august 2012, 15:31)

        Erasm [anonim] i-a raspuns lui horia_m

        • +4 (10 voturi)    
          nu te inseli (Vineri, 3 august 2012, 17:38)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

          sa dea Domnul ca Basescu sa aiba dreptate, dar politicianul sa ia un minim de 10 ani ...
    • +19 (23 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 august 2012, 15:39)

      [anonim] i-a raspuns lui Erasm

    • +24 (26 voturi)    
      Aberatii! (Vineri, 3 august 2012, 16:00)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Chiar daca incepe urmarirea penala, un proces in drept penal poate dura ani de zile.

      Nu mai scoateti aberatii cu arestarea intr-o luna, nu suntem intr-o tara nazista! Adica, sper!
      • +17 (19 voturi)    
        speri? (Vineri, 3 august 2012, 17:57)

        T34 [utilizator] i-a raspuns lui marvio

        Cred ca speri degeaba. Daca privesti realitatea ultumelor luni ajungi la concluzia opusa!

        Nu stiu ce varsta ai si daca iti mai amintesti un reportaj difuzat prin 2003 (pe vremea lui Iliescu, a lui Bombonel, a lui Dan Ioan Popescu a fostului procuror general Ilie Botos - individul incalificabil care tocmai a fost numit de PSD seful serviciului de contrainformatii al Armatei, probabil pentru a oferi rusilor informatii despre bazele NATO), reportaj in care un procuror (nu-i mai tin minte numele), inregistrat de cel pe care voia sa-l intimideze, ii spunea aceluia "Arata-mi unul de pe strada, indiferent care, si eu il arestez in maxim 24 de ore". Intelege ca, pentru a fi arestat, nu trebuie sa fi fost si condamnat; e suficient ca un procuror iresponsabil (iar Ponta e un bun exemplu in acest sens) sa te puna sub urmarire penala si sa ceara arestarea ta preventiva, iar un judecator iresponsabil sa dea mandat (si nici de astia nu ducem lipsa, chiar la cele mai inalte instante - priveste-o pe aia din curtea Constitutionala, Aspazia Cojocaru, cu accent si nume de rusoaica - probabil vreo "conserva" a KGB - care s-a ante-pronuntat cu privire la decizia Curtii, lucru interzis le lege - dar cui ii pasa de lege in Romania?)

        Eu unul, daca as gasi suficienti oameni curajosi in Romania care sa ma sustina, l-as lua pe Basescu de mana, l-as duce la Cotroceni, i-as da un cap in gura lui Crin si l-as re-pune in scaunul de presedinte ca, la urma-urmei, eu l-am ales sa stea acolo 5 ani, nu pana cand vor niste maimutoi sa il demita impotriva vointei mele si impotriva interesului national! Si, te asigur, un astfel de gest ar fi MUUULT mai democratic decat ce fac imbecilii aia acum cu legea si cu tara!
        • +4 (6 voturi)    
          Felicitari pentru comentariu! (Vineri, 3 august 2012, 23:25)

          rebecai [utilizator] i-a raspuns lui T34

          Dati semnalul si ne strangem! De ce pentru apararea unor PRINCIPII, romanii nu ies spontan in strada???
  • +45 (57 voturi)    
    cred ca Pontanescu o sa modifice si Codul Penal (Vineri, 3 august 2012, 14:58)

    ovidiu35 [utilizator]

    O lovitura de stat nu e intreaga fara o executie.Pucistii o sa introduca pedeapsa cu moartea in Codul penal , au timp in 40 de zile.Doar asculta directivele de la Vocea Rusiei .Cred ca pe 12 Septembrie EU o sa dea ROmanai afara!
    Acum sunt in vacanta ,d ar se trezesc ei, cand 7 milioane de romani vor cere azil!
    • -32 (42 voturi)    
      Lovitura de stat (Vineri, 3 august 2012, 15:31)

      Cautis [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Desteaptate Romane, citeste din carti ca sa afli ce inseamna o lovitura de stat. Si fii fara grija, UE nu ne da afara pentru ca nu au un motiv real. Nu uita ca daca Base nu boicota referendumul acum totul era terminat ,,, era plecat cu barca pe mare sau la puscarie. 7 milioane pentru demitere nu este o joaca! Este o persoana care nu-si iubeste poporul si, deci, implicit nici pe tine. Nu pot sa inteleg cum acest personaj grotesc mai are sprijin din partea ta. Nu ai avut taiat salariul ..... !? si etc ...???
      • +19 (21 voturi)    
        La privat nu se taie salariul bugetare (Vineri, 3 august 2012, 16:43)

        kebab [utilizator] i-a raspuns lui Cautis

        Se impoziteaza. Ca sa ai tu ce manca.
      • +22 (24 voturi)    
        ??? (Vineri, 3 august 2012, 16:46)

        johnmibb [utilizator] i-a raspuns lui Cautis

        Salariul taiat? Amice esti penibil...asta e motiv pentru ce s-a intamplat acum? Oamenii mici si ingusti ii conduci si-i influentezi cu povesti despre salariul taiat.
        Compara salariul minim pe economie si venitul mediu pe economie (ambele) in 2004 cand a venit Basescu presedinte cu salariul minim pe economie si venitul mediu in 2008 cand a terminat primul mandat. Toata lumea vorbeste ca ce bine se traia in 2007-2008. Atunci nu era tot Basescu presedinte? Care-i problema cu presedintele in treaba salariului sau nivelului de trai? Hotie a facut un guvern care a vandut Petromul (cel al lui Nastase), treaba buna a facut un guvern(cel al lui Tariceanu), treaba bunicica pentru timpurile astea a facut guvernul lui Boc (desi la Boc se putea muult mai bine). Repet, in 2008 nu era presedinte Basescu? Problema nivelului de trai este in primul rand a Guvernului, dupa care a Parlamentului prin propunere ,dezbatere si aprobare de legi care sa ajute guvernul. Guvernul executa.
        Bineinteles, veti spune ca Basescu a intervenit in activitatea nu stiu carui organism(guvern,parlament,ce mai vreti voi) .Antonescu nu va interveni in activitatea parlamentului, pentru ca nu stie saracul care este aceasta. Spun gurile rele ca in ani intregi de mandat are o singura prezenta in parlament. PS: cred totusi ca esti un bugetar care are spor de stres pt revenire din concediu, spor de ore suplimentare si cand faci calculul rezulta ca ai muncit 32 ore/zi...si ca dimineata la servici pana la 9 bei cafeaua, la 11 te duci la pranz vreo 2 ore, la 14 trebuie sa pleci si amani pt maine toate sarcinile, si la 15 este deja acasa. Cu alte cuvinte nu produci nimic, statul te plateste, produci gaura in bugetul tuturor(inclusiv al meu), asigurarile tale si toate cele ti le platesc tot eu ca privat pentru ca tu oricum nu produci nimic....si te vaiti ca ti-am taiat salariul. Si in final ai primit o ultima lovitura: s-a micsorat si spaga, nici aia nu mai e cum era.
      • +7 (9 voturi)    
        agramatii (Vineri, 3 august 2012, 17:29)

        bunicul [utilizator] i-a raspuns lui Cautis

        Cum se scrie "desteapta-te"? Cu liniuta sa fara cratiama?
      • +7 (9 voturi)    
        invata sa scrii corect (Vineri, 3 august 2012, 18:48)

        T34 [utilizator] i-a raspuns lui Cautis

        I-am mai zis unuia de pe aici: mai bine taci, sa creada lumea ca esti destept! Si, intre timp, poate inveti si sa scrii corect romaneste daca tot te consideri roman.

        Adevaru-i ca initiativa USL cu limitarea dreptului de vot e oarecum buna, dar gresit aplicata: ar trebui sa li se interzica oligofrenilor sa voteze :D
      • +2 (2 voturi)    
        Apropo de carti, corect: Desteapta-te (Sâmbătă, 4 august 2012, 7:18)

        dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui Cautis

        Noi astia care nu am avut taiat salariul putem sa boicotam ? Dar pensionarii care au avut pensiile marite, pot sa boicoteze ? Dar oameni cu bun simt, pot sa boicoteze ? Dar cei care cunosc si respecta legea si spiritul ei, pot sa boicoteze ? Fugi repede pe Antena 3 !
  • +50 (62 voturi)    
    in sfarsit (Vineri, 3 august 2012, 15:02)

    I [utilizator]

    astea sunt prioritatile: arestarea celor care azi spun una, maine alta, in functie de interese. Oameni care sunt platiti sa-si faca treaba dar ei fac tot ce trebuie "ca sa iasa bine".

    Ponta, Antonescu si Rus arestati!
    • -24 (30 voturi)    
      ai descris perfect pe basecu.... (Vineri, 3 august 2012, 15:26)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui I

      plus gasca de langa el .
    • -22 (24 voturi)    
      Arestari (Vineri, 3 august 2012, 15:34)

      Cautis [utilizator] i-a raspuns lui I

      Prostii, trebuie sa mai citesti sau poate lectura nu este punctul tau forte!
  • -42 (54 voturi)    
    ... (Vineri, 3 august 2012, 15:03)

    sentenced [utilizator]

    Basescu asta ar vedea mai degraba Romania arzand decat sa plece.
    • +31 (35 voturi)    
      Ba sa stea (Vineri, 3 august 2012, 15:45)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      din pacate, in ultimele 2 luni, basescu pare om. Momentan ne ofera o speranta (again, din pacate).
      • -7 (9 voturi)    
        Bine zis (Vineri, 3 august 2012, 17:57)

        aniod [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

        Pare. Cand este stapan pe situatie, se schimba
    • +16 (18 voturi)    
      dece? (Vineri, 3 august 2012, 17:33)

      bunicul [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Dar dece sa plece? Sa lase locul unui repetent cartofor (si posibil morfinoman) in cardasie cu un plagiator (hot) condusi din umbra de un securist care doreste o Romanie desorganizata in care sa poata fura in voie?
  • +18 (26 voturi)    
    Culmea demisiei (Vineri, 3 august 2012, 15:04)

    nai [utilizator]

    Să vrei să demisionezi și să nu poți.
  • +58 (68 voturi)    
    Maine Kovesi va fi destituita ! (Vineri, 3 august 2012, 15:09)

    dan tulceanu [utilizator]

    Asta este urmatorul pas al USL, si apoi pot sa plece in vacanta linistiti. Nu se mai poate intampla nimic, MAI va scoate din liste romanii din strainatate, detzinutzii, bolnavii psihic, pe cei cu CI expirate........ si gata s-a rezolvat problema in cel mai "corect" si balcanic fel.
    Propun sa mai fie scosi de pe lista urmatorii :
    1. Persoanele care nu demonstreaza ca stiu pe de rost grila de program Antena 3.
    2. Persoanele care au iesit vreodata din tara.
    3. Persoanele care s-au gandit sa iasa din tara.
    4. Persoanele care au rude in strainatate.
    5. Persoanele care au prieteni in strainatate.
    6. Persoanele cu prenumele Traian.
    7. Persoanele nascute duminica.
    8. Persoanele cu IQ peste 100.
    9. Persoanele care nu au fost la referendum.
    10.Persoanele care simpatizeaza cu TB

    Daca nici asa nu se face cvorumul, se vor scoate si persoanele cu RH negativ.
    • +12 (22 voturi)    
      wow (Vineri, 3 august 2012, 16:13)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui dan tulceanu

      sunt mancata, am 6 din 10! Bine ca nu ai pus si persoanele care stiu gramatica limbii romane si stiu cum se folosesc ghilimelele ca imi crestea punctajul!
    • +15 (17 voturi)    
      ai uitat pe cineva... (Vineri, 3 august 2012, 16:51)

      MPatrick [utilizator] i-a raspuns lui dan tulceanu

      cei nascuti in zodia scorpionului, fiindca si ei erau indezirabili ;)
      • +8 (10 voturi)    
        atunci (Vineri, 3 august 2012, 18:03)

        was [utilizator] i-a raspuns lui MPatrick

        Voi fi scos de pe lista. Dar nu uitati, se spune ca persoanele nascute in zodia Scorpion sunt foarte buni prieteni, loiali, dar sa nu ai dusman din zodia asta, ca ai mierlit-o.
        • +5 (7 voturi)    
          asa e (Vineri, 3 august 2012, 20:32)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui was

          dar in plus scorpionii sunt muncitori. Ceea ce e mare lucru..
    • +10 (12 voturi)    
      nuuuuuuuuuuuu (Vineri, 3 august 2012, 17:41)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui dan tulceanu

      am 8 din 10

      eram indecis la pct 10
      dar acum ca a crescut euro cu 400 lei intr-o singura zi, parca vreau sa ii strivesc capul lui TONTA.
    • -8 (12 voturi)    
      basescu si ccr (Vineri, 3 august 2012, 17:59)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui dan tulceanu

      Toata tevatura s-a produs din lasitatea lui basescu. Sa indemni oameni sa nu se duca la vot, cu intentia clara de a se invalida referendumul si acum, in spatele unei retele de institutii de forta sa proferezi amenintari de genul celui mai rau tigan catre puradelul neascultator : ''ba,eu te-am facut, eu te omor '' nu e nici pe de parte un comportament normal de presedinte.
      Amenintarea proferata la adresa chestorului subliniindu-i faptul ca el l-a avansat, presupune ca avansarea a fost gandita ca beneficiarul sa devina sluga docila a sefului suprem. Si acum, cum sa faca asta altceva decat vrea muschii basisti! CARE LEGE, CARE CONSTITUTIE ?
      Eu sunt statul eu sunt atotputernicul ! AM ZIS
  • +47 (53 voturi)    
    Un alt Gradjan (Vineri, 3 august 2012, 15:17)

    SRA [utilizator]

    Chestorul un alt GRADJAN !

    GUVERNUL PONTA = GUVERNUL GRADJAN !!!
  • -51 (65 voturi)    
    iar cu amenintari ? (Vineri, 3 august 2012, 15:24)

    adrian8 [utilizator]

    atat a mai ramas de el ....

    e ca o fiara turbata ... poate fooloseste timpul ramas (pe bara) pentru un tratament de specialitate ...
    • -22 (36 voturi)    
      Si eu l-am asemuit... (Vineri, 3 august 2012, 15:34)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ... cu un leu in cusca! Si spune minciuni, in liste nu cei plecati in strainatate sunt supranumerici, ci mortii, fiindca nu s-au mai scazut din evidente de ani si ani. Dar nu se leaga si de acest aspect... ci de cei plecati in strainatate, scotand in evidenta ca sunt cetateni romani... Il credeam mai demn!
      • +14 (16 voturi)    
        Inseamana ca in Dolj au votat mortii (Vineri, 3 august 2012, 18:02)

        solomonien [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Sunteti penibili, voi chiar credeti ca Ponta o sa va bage ceva in buzunare, ,ma distrati enorm, pupati-l in fund in continuare o sa ajunga euro 5 lei si sa vezi ce bine o sa o duceti. Si sa nu uitati sa-l scoateti si pe necajitul si nevinovatul de Nastase de la parnae si sa-l puneti intr-o functie demna de abilitatile sale sa faca banul sa dispara. Va meritati soarta.
    • +30 (34 voturi)    
      LEGEA TREBUIE APLICATA!!! (Vineri, 3 august 2012, 15:48)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Adica daca spui cuiva ca legea trebuie aplicata, e o amenintare??? Oare chiar nu va duce mintea si la altceva mai adevarat??
    • +31 (35 voturi)    
      Realitate deformata (Vineri, 3 august 2012, 15:55)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Cum poate fi considerata amenintare, o trimitere la cadrul legal? Pe care bineinteles voi nu il cititi niciodata si nu faceti referire la textul de lege cand afirmati toate bazaconiile. Lumea voastra este paralela cu legea!
      Cum era afirmatia cu ADN-ul lui copy paste? Pe ce se baza?
      Pentru voi LEGEA este o amenintare?
      Sau referinta la un exemplu de incalcare a legii pedepsit printr-o HOTARARE JUDECATOREASCA, la voi se cheama amenintare?
    • +30 (32 voturi)    
      ETICA (Vineri, 3 august 2012, 16:26)

      a4 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Cetatean "ROMAN" tu ai auzit de etica? de respectarea legii, de corectitudine, de fair-play?
      Vrem ca toti cetatenii acestei tari sa fie egali in drepturi. vrem ca toti cetatenii acestei tari sa respecte legea.vremea ca toti angajatii sa-si faca datoria (aviz functionarilor publici care daca gresesc "patronul" nu-i da afara!).
      A spune ca referendumul s-a desfasurat exemplar, pentru ca apoi, vazand ca ai pierdut, sa revi si spui contrariul, inseamna ca trebuie sa plateasca cu functiile lor. Dute tu la patron si ai sa vezi daca o sa poti juca alba -neagra pe banii lui.
      Nimeni nu Este mai Presus de Lege.
  • +27 (31 voturi)    
    rezolvarea numarului e simpla, d-le Base. (Vineri, 3 august 2012, 15:26)

    vorana [utilizator]

    ...conform pucistilor, exista doar 8,5 mil de oameni vii - cei care au votat.
    Noi, astilalti, suntem niste gunoaie moarte, indiferent de motivatia sau lipsa motivatiei noastre de a fi prezenti la vot!
  • +25 (29 voturi)    
    Vocea ratiunii (Vineri, 3 august 2012, 15:33)

    vasilemr [utilizator]

    Prin comparatie cu absurditatile debitate zilele trecute (cel putin aia cu listele cnas a Andronescai...), aceste declaratii par limpezi ca cristalul. Pe mine tare m-au uns pe suflet.
  • +6 (10 voturi)    
    Daca nu era deja evident... (Vineri, 3 august 2012, 15:35)

    cocutagh [utilizator]

    http://www.zf.ro/politica/pagina-de-facebook-a-lui-crin-antonescu-asa-cum-nu-ati-mai-vazut-o-9919248
  • +27 (31 voturi)    
    ? (Vineri, 3 august 2012, 15:37)

    Uzu_buzu [utilizator]

    eu un lucru nu inteleg la toti astia care vor sa demisioneze Basescu: omul a zis ca el demisioneaza daca se schimba constitutia in sensul ca sa faca mandatul presedintelui de 4 ani si sa reglementeze numarul de parlamentari la 300 plus parlament unicameral, ASA CUM POPORUL A ALES IN REFERENDUMul anterior.
    Ce poate fi mai simplu decat atat ? nu era nevoie de mizeria asta. Pur si simplu era suficient sa faci ce ti-a cerut poporul.
    • -13 (19 voturi)    
      ras (Vineri, 3 august 2012, 16:23)

      impartialu [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

      vezi sa nu le pese la vreunu de popor. Ambele tabere sunt varza, isi amintesc de popor doar cand au nevoie de votul lor
  • +21 (27 voturi)    
    bravo (Vineri, 3 august 2012, 15:38)

    I [utilizator]

    discursul asta putea fi mai bun doar daca spunea "Ponta nici nu sti, cat de mic incepi sa fi!". Dar banuiesc ca nu a mai putut spune asta pentru sunt ataaatia care trebuie arestati pentru "referendumul" asta.

    Ar fi bine ca sa nu ii mai spuna "referendum" ci "asa zis-ul referendum" pentru ca eu asa il vad. Cand furi voturile nu mai e referendum, nu te mai intereseaza parerea oamenilor.
    • -9 (11 voturi)    
      bravo BRAVO! Ce nota ai avut la... (Vineri, 3 august 2012, 16:44)

      Costello [utilizator] i-a raspuns lui I

      ...Romana?
  • -13 (19 voturi)    
    mai mare prioritate... (Vineri, 3 august 2012, 15:47)

    roman_antiPSD [utilizator]

    Si mai mare prioritate decat venirea TA la cotroceni si verificarea cine a fraudat e savbarea economiei, f....-va-n gura pe toti ca deja incepeti sa ma scarbiti si voi la fel de mult ca si USL. Bine, poate nu chiar la fel de mult dar oricum.... Pe mine ma intereseaza doar cursul Euro/Franc , faceti ceva sa scada ca raman fara casa imediat.
    • +22 (24 voturi)    
      Gresit (Vineri, 3 august 2012, 16:36)

      agentgru [utilizator] i-a raspuns lui roman_antiPSD

      Nu mi se pare ok sa-l acuzi pe cel ce sta pe tusa despre economie. Din cate vad, Basescu ii singurul care mai aduce vorba despre economie.
      Cei care guverneaza si implicit influenteaza cursul sunt preocupati doar de eliminarea unui om, ignorand toate problemele curente ale tarii.
      • -3 (5 voturi)    
        cum nu ? (Vineri, 3 august 2012, 21:25)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui agentgru

        prin mizeriile care le face zilnic destabilizeaza tot statul , inclusiv romania .

        o sa fie cea mai trista memorie a romaniei , un fost presedinte pe care o sa il alerge lumea pe strada daca il intalnesc .
  • -26 (40 voturi)    
    Ultimele zvacniri ale marinarului (Vineri, 3 august 2012, 15:53)

    Neculai_ [utilizator]

    Dintr-o data s-a facut viteaz popey al nostru si incepe sa ameninte pe toata lumea. La vot a stat pitit ca un popandau si i-a venit glasul acum. Cica ar merge prin tara...Vrea sa faca probabil excursii de vacanta. Nu vrea sa ne spuna cu ce prieteni din strainatate a vorbit. Il intelegem mai ales ca primul turist al tarii se afla acum in strainatete si anume pe Coasta de Azur.
    Poate ca totusi ii vine mintea la cap si demisioneaza pana nu-l gasesc astia cu ceva si-l ascund. Panica a cam inceput sa faca ravagii si se vede pe el.
    • +9 (11 voturi)    
      Cind nu mai zvicneste Basescu , nu-o sa-ti placa (Vineri, 3 august 2012, 17:30)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui Neculai_

      ce va face ponatche cu trupa lui .

      N-am crezut ce capacitati de promovare a turismului are Oltenia , fantastic . Ce munte , ce mare uite colea :
      >> Dolj - obiectivul turistic , mai e putin si bate litoralul + statiunile montane ca numar de turisti 170000 in 29 iulie .
  • +21 (25 voturi)    
    Opinie (Vineri, 3 august 2012, 15:58)

    marvio [utilizator]

    Poate DNA sa verifice ce s-a intamplat la MAI?

    Oare de ce CCR a devansat termenul pe 31.08? Sa aiba timp USL sa organizeze alegeri anticipate pentru presedintie? Schimbarea asta poate fi un indiciu ca CCR canta acum dupa partitura USL.
  • -29 (39 voturi)    
    Catre ziaristi ... (Vineri, 3 august 2012, 16:06)

    Apox [utilizator]

    D-lor s-a incheiat campania electorala, din respect pentru centateni, dar si pentru bunul simt, nu mai ii expuneti la astfel de bazaconii. Imi e greata de acest personaj vulgar si nu mai vreau sa-l vad peste tot. Multumesc.
    • +17 (21 voturi)    
      A3 (Vineri, 3 august 2012, 16:50)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui Apox

      Atunci nu te mai uita pe Antena3. Apropo uite ce a spus seful tau Ctrl+V.Ponta "Guvernul se va reuni, marţi, în şedinţă pentru a stabili numărul real al cetăţenilor cu drept de vot din fiecare unitate administrativ-teritorială." Ura, ura, ura conducatorul preaiubit Crin si mana lui(Nastase) dreapta Victor.
  • +21 (27 voturi)    
    inca o sansa (Vineri, 3 august 2012, 16:30)

    romancarevoteaza [utilizator]

    Romanii din Romania isi merita soarta.
    Trist circul din Romania, nu te mai poti baza pe nimic.
    In Romania multi vorbesc, putini fac ceva.

    Mai avem o sansa la urmatoarele alegeri sau la urmatoarea revolutie:
    - Daca mai ramane ceva de salvat
    - Daca nu ne dau astia afara din Europa

    Poate mamaliga mai explodeaza o data!
    • +5 (7 voturi)    
      romancarevoteaza (Vineri, 3 august 2012, 17:15)

      blackbik [utilizator] i-a raspuns lui romancarevoteaza

      Incepe sa se simta nevoia.
  • -22 (40 voturi)    
    Hotnews blow me! (Vineri, 3 august 2012, 16:32)

    ovidiu. [utilizator]

    Nu sunt USL'ist, dar cu siguranta sunt impotriva unui ins ca Basescu care, in afara oricaror dubii personale, nu ma poate reprezenta nicidecum. Mai rau, am depasit stadiul plictisului si devin alergic si irabil cand il vad.
    • -8 (20 voturi)    
      Blow us! (Vineri, 3 august 2012, 16:47)

      Apox [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Toate clonele de pe hot, si retarzii inregimentati fara viata personala ... blow us!
  • -23 (35 voturi)    
    pff (Vineri, 3 august 2012, 16:38)

    SbkXX [utilizator]

    ce mai bate asta campii cu lovituri de stat.
    imbecil personaj
    acum vad ca ameninta si cu inchisoarea in stilul lui caracteristic de a intimida.
    oare de ce l-am votat pe schizofrenicul,escrocul asta sentimental, porcul asta misogin si nu-n ultimul rand unul dintre cei mai corupti presedinti ai europei... nu ca nu ar fi cu toti.
    • +11 (13 voturi)    
      PENTRU TINE ESTE NORMAL? (Vineri, 3 august 2012, 18:19)

      solomonien [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

      Ceea ce s-a intamplat in Dolj , pentru tine este ceva normal si frumos ? plagiatul lui ponta este ceva normal si sanatos? Felul in care au preluat puterea aceste 2 personaje iti este pe plac ? Imi pare rau sa-ti spun dar se pare ca idealul tau de tara seamana foarte mult cu Rahova ,si ma refer la domiciliul temporar al lui Nastase .
    • +9 (11 voturi)    
      ce papagal (Vineri, 3 august 2012, 18:24)

      un_dorel [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

      E presedinte suspendat, nu judecator ca sa trimita la inchisoare. Orice cetatean poate sesiza o (presupusa) incalcare a legii.
      Dreptul de vot nu e obligatoriu; daca nu stii ce faci, mai bine abtine-te.
      Banuiesc ca ai si argumente pentru presupunerea de coruptie, dar le tii pentru tine.
      Te inteleg, e greu sa fii de acord cu o persoana daca "majoritatea" spune ca acea persoana minte. dar totusi...
      • 0 (0 voturi)    
        mai, asta (Sâmbătă, 4 august 2012, 19:52)

        SbkXX [utilizator] i-a raspuns lui un_dorel

        asta e un raspuns si pt tine si pentru al de mai sus, voi vreti sa-l scoate pe Basescu basma nu venind cu argumente normale, ci atacandu-l pe Ponta cu plagiatul, care in momentul asta nu afecteaza cu nimic felul in care merg lucrurile in momentul asta. i-ai tu pe toti din tara, vezi cati au pe bune teze de doctorat, mastere, licente si chiar diplome de bac pe bune. Invatamantul romanesc e de mult la pamant, sunt doar fabrici de diplome care pentru a-si pastra statutul inchid ochii.
        din auzite, da, sunt convins ca marinarul a vandut flota, in fond stau la malul marii si am auzit lucruri care se intamplau in timp ce base era ministru.
        sunt din auzite, ce-i drept.
        vant din pupa, daca ramane presedinte sper sa va spalati pe cap cu el. iar daca o majoritate vrea ceva, ar trebui sa se faca, cel putin asta ar trebui sa fie iluzia democratiei.
  • +6 (8 voturi)    
    Rus tot ca rusu gandeste si actioneaza... (Vineri, 3 august 2012, 17:20)

    botea [utilizator]

    "Un bărbat de stat şi, pe deasupra, ardelean: Ioan Rus":
    http://www.revista22.ro/un-barbat-de-stat-si-pe-deasupra-ardelean-ioan-rus-16827.html
  • +11 (13 voturi)    
    D-le BASESCU, la ATAC (Vineri, 3 august 2012, 17:27)

    Lupulsas [utilizator]

    Nu-i intzeleg pe cei, care ii propun preshedintelui demis printr-o manevra perversa, sa-shi dea demisia de buna voie, ca ticaloshii tot nu-i vor permite sa se intoarca la Cotroceni. Vezi doamne ptr. binele tzarii. Ar fi o atitudine de a capitula in fatza RAULUI dovedit, nu ptr. d-l- BASESCU, ci pentru ROMANIA urmatorilor 20 ani. Ar ramane urmashii batranului boshevic, criminalului multiplu, uzurpator al "revolutziei", devalizatorul ROMANIEI in folosul alor sai SECURISTI. Eu i-ash sugera preshedintelui. sa faca la randul sau, in nume propriu, sau in numele institutziei preshedintzie, sesizare la CCR, ceea ce pan acum n-a facut, spre deosebire de cei, care de fapt erau cu musca pe caciula. Sa ceara constatarea, ca ceea ce a servit USL ca pretext ptr demiterea sa, gresheli grave in functzie, nu a fost confirmat de CCR. Deci insashi pretextul nu a fost confirmat. Apoi este evident ptr. toata lumea, ca initziatorii procedurii referendumului nu au asigurat conditziile necesare ptr. propriul demers (numarul electoratului, confirmat shi rasconfirmat de institutziile abilitate shi de PONTA, inclusiv fatza de UE. BASESCU ar trebui sa cere, declararea NULA a intregii proceduri de demitere, din vina USL shi repunerea in situatzia dinaintea procedurii de demitere. Toate argumentele logice, de bun simtz elementar, conduc catre aceeashi concluzie: referendumul a fost o actziune parshiva, in plus fraudata, shi eshuta cf. premizelor stiute de toata lumea shi comunicate de PONTA catre UE.
  • +12 (14 voturi)    
    CCR independenta!!! (Vineri, 3 august 2012, 17:41)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Nu e normal şi legal ce a decis CCR. Tot respectul pentru CCR ca instituţie, este evident rolul pe care-l are într-un sistem democratic dar hotărârea aceasta este foarte suspectă. Teoretic, CCR trebuia doar să ia act că nu s-a întrunit cvorumul de 50% 1 raportat la numărul de alegători din listele electorale, număr stabilit ÎNAINTE de începerea referendumului şi NECONTESTAT de nimeni. Număr de alegători comunicat de altfel de ministrul Rus ca fiind acelaşi de la locale, peste 18 mil...Ce face CCR acum? Face anchetă pt. a stabili nr. real de alegători, verificări peste verificări ca să ce? Prelungeşte cu încă o luna starea de instabilitate în ţară şi luptele politice? Îmi pare rău dar se vede de la o poştă că aceşti "judecători" numai judecători nu sunt. Nu stăpânesc reguli elementare...de ex. d-na Aspazia Cojocaru s-a antepronunţat public cu privire la soluţia pe care o crede corectă în cauza pe care CCR o avea în dezbatere ori, niciun judecător adevarat, magistrat, nu ar face aşa ceva. Este total interzis, ţine de deontologia şi regulile actului de justiţie. Nu mai vorbesc de faptul că toţi asa-zişii judecători sunt numiţi fără a avea experienţă jurisdicţională şi pe criterii politice, astfel încât independenţa lor decizională este puternic pusă la îndoială. Deci, indiferent de soluţia finală pe care o vor da în cazul referendumului - soluţie amânată nejustificat, este imperios necesar pentru funcţionarea statului de drept modificarea legii CCR pentru ca membrii acestei instituţii să fie numiţi NUMAI din rândul unor magistraţi independenţi şi inamovibili...
  • +13 (15 voturi)    
    exercitiu de imaginatie ! sau nu... (Vineri, 3 august 2012, 17:52)

    liviusmaximus [utilizator]

    daca listele nu-s bune, numarul de parlamentari e gresit. daca asta e gresit, sedintele parlamentului nu sunt valide. daca nu-s valide, referendumul trebuia organizat ? mandatul de parlamentar al lui crin mai este valid ?
  • +10 (14 voturi)    
    Eu cred ca hotararea e deja luata (Vineri, 3 august 2012, 18:33)

    Vasilena [utilizator]

    Dupa cum vorbesc antonescu si ponta, dupa cum a demis consilierii prezidentiali antonescu, cred ca ei sunt foarte siguri pe ei.
    Vreau sa nu am dreptate
  • +3 (7 voturi)    
    referedum (Vineri, 3 august 2012, 21:10)

    obs. [utilizator]

    Este foarte clar prin numirea lui poanta ,BASESCU a fost lipsit de viziune.A ales intre o instabilitate de 1 luna,o instabilitate de probabil 9 luni.Putea desemna ca prim ministru insarcinat sa formeze guvernul un tehnocrat,care cu siguranta era respins.O a doua desemnare cu siguranta trecea,altfel se dizolva parlamentul si multi parlamentari nu ar fi acceptat.Cu siguranta se crea o majoritate parlamentara alta decat cea actuala.Era de asteptat ca odata formata majoritatea parlamentara usl sa treaca la pasul urmator ,suspendarea presedintelui,o anuntase .Primul pas gresit a fost numirea lui MRU ,un bun prim ministru dar in alt moment,nu in an electoral si cu o sustinere fragila.Cred ca posibil premieri desemnati cu sanse sa treaca ar fi putut fi:Isarescu,Tanasescu si de ce nu Ioahanis.Da desigur e tardiv.Eu cred ca totusi Basescu va reveni la Cotroceni.Ce va fi la alegerile din toamna?USL nu cred sa faca 50%,posibil PPDD un 7%,UDMR 6%,PDL in alianta electorala cu Neamtu,MRU,Papahagi un 30%.IN atare conditii cu un prim ministru anuntat in persoana lui Iohanis sau Isaresu sauTanasescu si un presedinte pentru 2014 in persoana lui MRU
  • +2 (2 voturi)    
    Basescu a ales revolutionarea civismului (Sâmbătă, 4 august 2012, 7:42)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    romaneasca.

    Daca acum nu se intampla, nu se mai intampla deloc.

    Cate am invatat in aceste luni despre statul de drept noi toti, nu invatam la nicio scoala.
  • +2 (2 voturi)    
    gluma verii (Sâmbătă, 4 august 2012, 17:17)

    liviusmaximus [utilizator]

    hai sa facem un referendum in gluma.
    ups, l-am gresit !
    caragiale a fost depasit, nu a imaginat o astfel de situatie :)
    serios vorbind, ori v-ati inteles toti sa ii determinam pe cei din UE sa ne excluda, ori intr-adevar a fost prea cald anul asta !!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by