VIDEO Prima reactie a lui Traian Basescu dupa amanarea deciziei CCR: Sa organizezi un referendum fara sa cunosti numarul de electori este fara precedent. Intrebati-i pe Ponta, Antonescu, Rus care sunt efectele economice a ceea ce au facut

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 3 august 2012, 12:25 Actualitate | Politic


"Nu ma ingrijoreaza nici macar acest truc care din pacate ne-a descalificat. Avem un Guvern care organizeaza un referendum, primul ministru ne spune ca a fost organizat extraordinar. Comunica un numar de electori, dupa care trimite la Curtea Constitutionala ca nu stie numarul de electori.  Astfel de oameni nu au niciun fel de scrupule, nu ii intereseaza tara, ii intereseaza justitia. Nu vreti sa ii intrebati pe Ponta, pe Antonescu, pe Rus care sunt efectele economice a ceea ce au facut?" a afirmat vineri presedintele suspendat Traian Basescu, aceasta fiind prima sa reactie dupa decizia de joi a Curtii Constitutionale. El a acuzat si faptul ca "Este fara precedent ca dupa ce ai vazut rezultatele sa incerci sa modifici cifrele dupa ce ai facut referendumul."

Declaratiile lui Traian Basescu:

Asa ceva este fara precedent, dupa ce ai vazut rezultatul sa incerci sa modifici cifrele dupa care ai facut referendumul.

Eu nu am ce sa fac, sunt un presedinte ales, dar suspendat.

Stiu ca sunt un presedinte care nu convine majoritatii politicienilor din Parlament.

Eu cred ca USL-ul va propune la Curtea Constitutionala data de decembrie 2014 sa se judece cazul.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15089 vizualizari

  • -67 (79 voturi)    
    Nu (Vineri, 3 august 2012, 12:27)

    ovidiu. [utilizator]

    Nu vrem. Alte sugestii?
    • +35 (39 voturi)    
      Stai bine (Vineri, 3 august 2012, 12:33)

      popestii [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      cu capul in nisip? Trebuie ca ti-e comod.
      • -22 (30 voturi)    
        iresponsabilul Basescu (Vineri, 3 august 2012, 13:52)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui popestii

        A pierdut lupta politica, a fost demascat pentru esuarea reformelor, ar duce tara intr-o prapastie cat mai adanca numai si numai sa nu-si asume vreo responsabilitate. Nici un pic de demnitate de la acest individ, jalnic! Niciodata nu va avea puterea sa-si dea demisia de onoare, ...care onoare?

        Basescu e deci cel cu capul in nisip...
        • +10 (18 voturi)    
          fugi la antene (Vineri, 3 august 2012, 14:48)

          Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Dupa cum iti expui ideile te-au iradiat prea mult antenele.
        • +7 (11 voturi)    
          doar atat: (Vineri, 3 august 2012, 14:49)

          ws [utilizator] i-a raspuns lui busola

          1 eur = 4.6481 ron
        • +8 (18 voturi)    
          despre ce vorbesti tu debusolatule ? (Vineri, 3 august 2012, 14:50)

          1st_gica [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Despre care lupta vorbesti ?
          A fost ales de doua ori presedinte, mai mult nu poate obtine, in timp ce niste mafioti incearca sa-l demita.
          Despre care reforme vorbesti ? poate de cea din justitie ?
          Cat despre responsabilitate cred ca de departe este cel mai responsabil dintre cei 3.
          Eu nu-mi doresc ca Basescu sa-si dea demisia, nu acum nu in favoarea la doua gaste@Co. lor de mafioti.
          In the end cred ca Baselu tocmai ptr ca nu a stat cu capul in nisip a devenit incomod multor mafioti.

          Mai gandestete busola ca ti-ai cam pierdut N.

          Cu respect
          Gica
        • +3 (11 voturi)    
          Responsabilitate???? (Vineri, 3 august 2012, 15:25)

          fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Ce responsabilitate si-au asumat USListii jegosi care au boicotat sedintele parlamentului in procesul de iesire din criza?
          Pentru ce sa-si dea demisia? Ca sa poata Catalin Voicu sa se bucure de roadele traficului de influenta facut in calitate de senator?
          Vezi cum iti iei minusuri peste bot daca vorbesti prostii? Marsh inapoi la Antena 3.
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns lui busola (Duminică, 5 august 2012, 20:56)

          hmara [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Nu cred. Vorbesti din alta liga. Cine a inceput mascarada? Nu Base. Cine ingnora legi si regulamente , numai sa iasa rezultatul? Nu Base. Nu este un inger, dar cei pe care ii lauzi, sint departe de el. Nu sunt recunoscuti de nimeni din Europa. Asta o vezi si cu ochii inchisi. Numai un om ca tine, din pacate din multi, dar din fericire din ce in ce mai putini, accepta plagiatul/ furtul intelectual, impostura, furtul, limbajul de lemn si limbajul dublu. Iti pun o singura intrebare tipule cu busola defecta: daca erau ai tai la putere si incercau PDL sa dea peste cap totul, asa cum au facut astia, erai de-acord? Nu. Sigur tipai cat te tineau amigdalele, urlai si scuipai. Vezi, esti un tip sub medie in gandire, accepti orice numai sa fie in favoarea ta, indiferent de reguli si corectitudine, accepti orice ce este malefic in om doar daca este in favoarea ta. Dar care favoare? Habar nu ai. Discutam peste 2-3 luni, poate te destepti.
    • +25 (27 voturi)    
      you tell us (Vineri, 3 august 2012, 12:40)

      alexmd [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Asteptam sugestii din partea ta (a voastra). Nu vrem decat normalitate, sunt sigur ca si voi la fel (ironic...).
      • +6 (10 voturi)    
        ... (Vineri, 3 august 2012, 14:53)

        dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui alexmd

        vai de capul nostru, or sa fuga toti investitorii straini si o sa fie iar ca in 1990 cand lumea chiar murea de foame ca nu aveai unde sa te angajezi!!!
    • +24 (28 voturi)    
      nu o lua ca pe o sugestie... (Vineri, 3 august 2012, 12:47)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      sigur ai nevoie de sapun si funie, in alte conditii iti recomandam un balamuc dar acum consider ca platesc destule taxe si impozite la stat ca sa intetin o armata de sustinatori uslasi, asa ca ce sa mai muncesc si pentru tine...
    • +44 (46 voturi)    
      Sa-mi platesti cresterea ratelor ! (Vineri, 3 august 2012, 12:50)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Peste 30 de zile vor aparea primele efecte in buzunarele celor ametiti de atata privit la Antene si as vrea sa-i vad la poarta lui Voiculescu sau in Piata Victoriei, cerand socoteala celor care i-au adus in situatia asta...

      Cursul valutar crescut va ramane asa chiar si dupa alegerile din toamna, chiar si dupa eventuala plecare a lui Basescu de la Cotroceni.

      Cine spera altceva, este naiv, mai ales avand in vedere declaratiile recente ale lui Isarescu.
      • +5 (7 voturi)    
        o s-ai vezi... (Vineri, 3 august 2012, 14:13)

        postacu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Dar ei vor cere socoteala lui Basescu "sursa tuturor relelor", pentru ca la a3 asta li se va spune, iar ei vor inghiti pe nemestecate.
    • +31 (33 voturi)    
      strut (Vineri, 3 august 2012, 12:57)

      omidius [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Ai grija ca nisipul in care strutii isi baga capul e mai moale decat asfaltul :)

      Daca nu vrei sa vezi efectele negative in economie, nu inseamna ca ele nu exista.
      Exemplu clar: cursul de schimb. Care a tot urcat in luna iulie. Apoi, luni, dupa anuntarea probabilei invalidari a referendumului a scazut cu 5 bani. Dupa care, cand a fost clar ca USL va forta o validare ilegala, a reinceput sa creasca. Pana joi a pierdut cei 5 bani recuperati luni, iar vineri s-au mai adaugat inca 3 bani.

      In traducere, la o chirie/rata de 200 de euro, dupa o singura luna trebuie sa platesti cu 50 de lei mai mult.
    • +37 (39 voturi)    
      NICI EU! (Vineri, 3 august 2012, 12:57)

      GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Nici eu nu vreau! Fiindca sunt sigur ca o sa aud o noua minciuna! La cat tupeu au Ponta, Antonescu si Voiculescu ma astept sa-mi fure si zaharul din ceai si dupa aia Ciutacu si Gadea sa ma intrebe, cu subinteles, de unde am ceai! Sau de cand mortii au ceai? Sau, si mai bine, ce mai caut eu in tara lor?
      • +18 (22 voturi)    
        referendum (Vineri, 3 august 2012, 13:19)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

        Ati exprimat minunat esenta acestei situatii.
        Intr-adevar, nu e nevoie sa fie intrebati acesti borfasi. De o luna incoace ne tot raspund cu tot felul de nemernicii.
      • +6 (8 voturi)    
        Din pacate (Vineri, 3 august 2012, 13:43)

        CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

        Mie mi-e teama ca vor spune ca din cauza lui Basescu nu trebuie sa mai ai ceai si zahar.
        Pentru tot ce au facut ei rau tarii vor spune ca ei nu au nicio vina si ca Basescu trebuie infierat ca nu a plecat mai repede si de bunavoie.
        Pana sa vedem manifestatii de protest impotriva lui voiculescu ponta si adormescu mai trebuie sa treaca cativa ani si poate nici atunci oamenii nu se vor trezi.
    • +12 (16 voturi)    
      referendum (Vineri, 3 august 2012, 13:14)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Nu vreti pentru ca stiti ce vor raspunde. Vor spune ca ei sunt perfecti, referendumul a fost perfect si de vina de tot ce se intampla sunt cei care au lipsit de la vot, Institutul Cultural Roman cu domnul Patapievici in frunte (pe care e cert ca il detestati, pun ramasag), Traian Basescu, Monica Macovei si "agenturili straine".
    • +15 (19 voturi)    
      Decizia de ieri a CCR este aberanta, (Vineri, 3 august 2012, 13:19)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      poate fi caracterizata chiar partinitoare, rupta complect de realitatile din tara noastra.
      Exista un conflict: USL - T.Basescu sustinut de PDL. Cu chiu cu vai se stabilesc regulile dupa care se va desfasura referendumul. USL organizeaza referendumul. Dupa desfasurare constata ca a pierdut. USL contesta la CCR ca nu a fost corect numaru de votanti. E treaba CCR sa ajute USL sa ajunga la numarul de votanti corect? Orice numar de votanti vor anunta cine ii va mai crede? Eu cred ca e treaba USL daca nu si-a facut temele. Guvernul USL trebuie sa-si asume raspunderea porcariilor pe care le face.
      • +5 (5 voturi)    
        ... legalitatea CCR se aplica... (Vineri, 3 august 2012, 14:27)

        antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ... ca la barbut in coltz de strada astfel ; 2 barbutisti ( USL-a via Antonescu si Presedintele ales dau cu zarul , primul USL-ul Antonescu da cu zarul 2 x 6 (alegerile locale) si incaseaza potul de la adversar . Apoi da cu zarul Presedintele , care si el arunca 2 x 6 , dar in lasitatea bolsevica a borfasului de stanga nu plateste si cheama in ajutor CCR-ul , gorila din coltul strazii care se apropie , si printre bale , balbaie necitetz, ceva ! Cam asa este si cu referendumul si legalitatea constitutionala ( model CCR ) !!! Adio DEMOCRATIE , LEGALITATE , CONSTITUTIE si ADIO Traian Basescu de la Cotroceni !!! Ciumatii Rosii Pol Ponta & Antonescu a lui Cacarea din Isaccea , nici pt. mama lor , NU MAI DAU COTROCENIUL !!!
      • +4 (4 voturi)    
        Mi-as dori (Vineri, 3 august 2012, 16:19)

        subcultura [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ca judecatorii CCR, ponta si intrega clasa politica sa aiba credite in Euro, cu scadenta ratei in ziua de luni, 6 august.

        Din pacate, nu prea au, ei au locuinta de serviciu ..., prostimea insa are.
    • +13 (17 voturi)    
      nu va mai agitati degeaba ! (Vineri, 3 august 2012, 13:26)

      furioasa [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Nu-i mai raspundeti postacului slinos !
      Oricum nu intelege nimic. Nu are cu ce . Macar un neuron daca mai avea si tot intelegea ce se intampla in tara asta .
    • +6 (6 voturi)    
      DAR DE FAPT CE VREI? (Vineri, 3 august 2012, 13:46)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Ai idee cit rau au facut Romaniei Iliescu & si urmasii, sau iti place atitudinea mioritica?
    • +8 (10 voturi)    
      Rusnacul postac. (Vineri, 3 august 2012, 13:52)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Du-te la Vocea Rusiei.Platesc mai bine si rubla e stabila.
  • +40 (46 voturi)    
    Romania = Noua Grecie ! (Vineri, 3 august 2012, 12:29)

    C.T.C [utilizator]

    Bine ca acum putem pleca peste granita fara vize :)
    • +18 (20 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 august 2012, 12:35)

      [anonim] i-a raspuns lui C.T.C

    • +16 (20 voturi)    
      INCA mai putem (Vineri, 3 august 2012, 12:40)

      Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

      INCA mai putem pleca
    • +12 (14 voturi)    
      Nici asta nu mai e așa sigur! (Vineri, 3 august 2012, 12:41)

      becicherec [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

      Ori e vorba de granița vestică?
    • +18 (20 voturi)    
      mda (Vineri, 3 august 2012, 12:44)

      ganjaman [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

      plecam, dar unde ca in europa nu cred ca avem loc toti .........
      • +2 (2 voturi)    
        daca mai stam mult (Vineri, 3 august 2012, 14:16)

        postacu [utilizator] i-a raspuns lui ganjaman

        s-ar putea sa ni se faca loc prin Siberia.
    • +17 (19 voturi)    
      Inca.... (Vineri, 3 august 2012, 12:49)

      freeardeal [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

      mai da-le celor de la USL 4-5 luni si se cam termina distractia.Singura directie fara viza va mai fi Rusia...
    • +16 (18 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 3 august 2012, 12:59)

      Ciprik [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

      Asa e. Si eu ma gandesc ca tara asta are un viitor sumbru. Suntem prea aproape de rusi si suntem un fileu...
    • +25 (27 voturi)    
      dle basescu... (Vineri, 3 august 2012, 12:59)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

      se cunoaste numarul de alegatori dar acum dupa numaratoare, nu le mai convine numarul de alegatori...
      iar mai, din cae am inteles nu-si asuma raspunderea pentru corectitudinea datelor, pai este si normal, este o diferenta de cateva zile intre listele intocmite si ziua referendumului si s-ar putea sa existe diferente... minore, mai suntb cateva sute poate de decese, dar exista... ei nu au prezentat niste cifre care ar putea vicia rezultatul referendumului, ei doar sustin o chestie tehnica si care se intampla in toata lumea...
      vina este a cc care solicita aceasta verificare mai ales ca c ei care contesta sunt chiar cei care au organizat referendumul, au declansat supendarea, adica au un interes major...
      eu cred ca se urmareste de fapt anularea referendumului, pentru ca altfel nu se poate repeta decat declansand iar suspandarea, ceea ce ar fi culmea
      anularea este mult mai simplu de realizat, or sa fie cateva zeci de mii de decedati pe liste, or sa se autodeninte cativa ca au fraudat voturi, adica vor face totul pentru anulare....
      sau cine stie, poate vor face niste liste cu 1.35 milioane votanti mai putini, exact cat le trebuie, cine ii poate verifica?
      curtea ar putea tine cont de adresa primita de la evidenta populatiei care spune ca in 2011 s-au actualizat listele la 40 % dintre primariile din tara si s-au scos din liste 34000 de persoane, sa zicem ca vor mai scoate 100000 si tot nu viciaza rezultatul...
      sau curtea are o decizie pregatita dar ne pregateste pe noi, validarea referendumului putin probabil, nu vor gasi atat de multi decedati (su poate cei plecati la munca in afara vor fi stersi, sau cei care muncesc in tara si nu au mai dat pe acasa de 2-3 ani) deci sigur vor merge pe varianta anularii, adica inca o sansa usl-ului care trebuie sa fure mai mult, lumea oricum este tinuta intr-om tensiune continua, eheiiii, au calcule bine facute bolsevicii astia...
  • +26 (28 voturi)    
    Romanii au inteles !!! (Vineri, 3 august 2012, 12:32)

    SRA [utilizator]

    ROMANIA are nevoie de ORDINE & DISCIPLINA aceasta numai cu Traian BASESCU Presedintele Romanilor de PRETUTINDENI !!!

    ROMANII au inteles mai mult ca oricand ce doreste Presedintele si unde doreau cei doi sa trimita ROMANIA.
    • +15 (17 voturi)    
      Da dar, (Vineri, 3 august 2012, 13:07)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Cetatenii Romaniei vor sa fie si respectati si nu facuti "romani smecheri" (Ardelenii) sau "unguri ipocriti". De fapt eu ma bucur pt fiecare jignire pt ca asa intarata poporul si mai rau contra comunistilor.Daca banatenii si moldovenii nu au mers la referendum probabil ca si ei sunt "romani smecheri". Doar Oltenii sunt destepti pt ca au mers cu "pistolul la cap" la referendum....
  • +26 (30 voturi)    
    Un presedinte adevarat/invingator (Vineri, 3 august 2012, 12:33)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Presedintele Basescu a castigat de 5 ori: 1 mandat de primar, 2 mandate prezidentiale si 2 referendumuri ! USL scade in sondaje si va pierde si la alegerile din toamna...
  • +23 (25 voturi)    
    De acord (Vineri, 3 august 2012, 12:35)

    Rasmus [utilizator]

    asa e batrane!
    doua gaste, ce mai! (genial Plesu)
  • +21 (23 voturi)    
    Diversiune marca USL! (Vineri, 3 august 2012, 12:36)

    marvio [utilizator]

    Eu nu inteleg ce legatura are faptul ca listele electorale nu au fost actualizate de primarii (cu datele de la MAI), cu numarul total al romanilor cu drept de vot, adica un numar bine cunoscut si comunicat ferm de MAI si anume 18,3 milioane de alegatori.

    Care este problema? Ce aflam daca ne uitam pe listele electorale? Poate doar faptul ca la 29.07 au votat nu numai viii ci si mortii, adica procentul de prezenta de 46% ar trebui - dupa corectiile de rigoare - sa devina de fapt, mai mic!

    Mie mi se pare ca asistam la o diversiune infernala marca USL, inghitita nemestecat de catre unii dintre judecatorii CCR!!!
    • +14 (16 voturi)    
      Daca nu-i schimbam pe comunisti, (Vineri, 3 august 2012, 13:10)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      o sa traim curand intr-un mare cimitir cu numele de Romania in grija Rusiei.
    • +3 (5 voturi)    
      interesant ce spui tu... (Vineri, 3 august 2012, 14:13)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      deci mai a trimis listele la primarii iar acestea aveau obligatia sa le actualizeze... in cazul de fata daca nu s-au actualizat, in mod sigur listele de la primarii sunt mai mari decat cele de la mai si atunci procentul de 46 % va deveni si mai mic...
      atunci curtea se [putea pronunta fara a mai astepta alte liste...
      mai mult, eu am inteles ca curtea a solicitat listele dupa care s-a votat pentru a le confrunta cu cele de la mai, nu a cerut modificarea listelor electorale, adica votezi dupa niste liste si pe urma raportezi rezultatul dupa alte liste facute la repezeala si fara nici o minima verificare, ca doar nu vom fi noi capabili sa verificam cele trei milioane de romani care traiesc in afara, sa vedem cati mai traiesc, cati au renuntat la domiciliu, la cetatenie sau la ce mai zice ponta, doar pentru a nu-i acorda drept de vot, pardon, ii acordam drept de vot, dar nu il trecem pe liste..., doar pentru ati atinge scopul....
    • +3 (3 voturi)    
      aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu ! (Vineri, 3 august 2012, 14:16)

      furioasa [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      ce conteaza cati suntem pe listele alea ?
      Raportarea sa se faca la numarul de persoane peste 18 ani de la evidenta populatiei !
      Chiar nimeni nu mai sesizeaza asta ?
  • +21 (23 voturi)    
    Ii vom invinge (Vineri, 3 august 2012, 12:36)

    Daniels22026 [utilizator]

    Lovitura de stat si referendumul au fost atit de bine organizate, incit 20% dintre alegatori am invins 80% dintre alegatori. USL-ul isi contesta propriul referendum.

    Majoritatea electorala nu se recunoaste invinsa. Dar noi stim ca "i-am ciuruit". Ar fi bine sa-i lasam sa se agite singuri citeva saptamini. PDL-ul si Traian Basescu sa nu le mai raspunda la provocari si sa asteptam cu totii linistiti. Ii vom invinge.
    • 0 (4 voturi)    
      Mi-ar place sa cred ca ai dreptate (Vineri, 3 august 2012, 16:16)

      geodor [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      problema e ca nu se vor lasa cu una-cu doua...
  • +21 (23 voturi)    
    USL si permanenta obsesie (Vineri, 3 august 2012, 12:39)

    GeorgianaT [utilizator]

    Ei isi contesta propria organizare. Se comporta ca si cum sunt in opozitie. Au distrus o tara intreaga doar din obsesia pentru Basescu. Ce capat de tara era daca asteptau sa-si termine mandatul Basescu? Sau mai bine zis, pentru cine era un capat de tara? Ce putere avea Basescu? Ca doar ei guvernau? Acum sa iasa si sa le explice romanilor cum isi vor plati ratele, cum se vor descurca cu banii in conditiile in care toate facturile se calculeaza in Euro, iar preturile la toate produsele vor creste. USL ne-au bagat inapoi in criza. Si va fi si mai adanca decat cea din 2010-2011.
  • -10 (26 voturi)    
    fiat iustitia (Vineri, 3 august 2012, 12:40)

    Mazeta [utilizator]

    Sper ca și Băsescu să își caute dreptatea prin tribunale zeci de ani de acum înainte, așa cum au pățit sute de mii de oameni în România. Doar a fost ales președinte al tuturor românilor.
  • +22 (24 voturi)    
    uluiala (Vineri, 3 august 2012, 12:40)

    cosminbut [utilizator]

    NU POT SA CRED!!! ministrul german de interne declara ca anul asta nu aderam la schengen!!! am ramas siderat. asta pentru ca d-nul ministru de externe Marga are "sentimentul launtric" ca noi vom adera totusi in toamna cu sprijinul Frantei.... ce mincinos e ministrul german de interne. sau e insensibil la sentimente launtrice. nici nu-mi dau seama... la actiunea de impiedicare a unui presedinte de a-si exercita atributiile functiei n-o fi sensibil oare???sa ne raspunda Mircea Badea la aceasta intrebare, ca el le stie pe toate...
    • +12 (16 voturi)    
      Ca sa lase Romania in Schengen, (Vineri, 3 august 2012, 13:13)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui cosminbut

      ar trebuii sa oblige(conitioneze) guvernul roman sa introduca votul prin corespondenta!!!!!!!!!Atunci se v-a curata tara de bolsevici si o s-o luam pe un drum nou.
    • +1 (3 voturi)    
      Problema (Vineri, 3 august 2012, 16:18)

      geodor [utilizator] i-a raspuns lui cosminbut

      Daca pana la puciul din Iulie mai aveam de convins doar Olanda, multumita lor acum trebuie sa convingem din nou toata Europa... poate cu exceptia Frantei socialiste. Pupam noi schengen... cand shi-o vedea mutu ceafa
  • -22 (32 voturi)    
    Domnule presedinte (Vineri, 3 august 2012, 12:48)

    simi.do [utilizator]

    Jurati ca nu stiati, nici dvs nici Blaga, realitatea despre liste!

    Hai sa fim seriosi, prea ne credeti prosti.

    Ce bine imi pare ca s-a intamplat asa! E timpul sa aflam adevarul despre tot.
    Si despre dvs si despre listele din perioada PDL si al doilea tur de scrutin la prezidentiale si despre (daca exista) votul multiplu de acum.

    Nu tin nici cu USL nici cu PDL nici cu presedintele Basescu sau Antonescu.
    Vreau sa avem macar o data in existenta onorabilitate. Vreau sa stiu adevarul. Asta astept de la CCR.
    Sper ca de data asta CCR sa serveasca poporul roman. Indiferent ce se va intampla mai departe trebuie sa avem un moment ) al adevarului.
    • +15 (17 voturi)    
      Adevarul (Vineri, 3 august 2012, 13:10)

      Draky [utilizator] i-a raspuns lui simi.do

      Ce te face sa crezi ca vei afla adevarul?
      Pana la urma e simplu: S-a declansat un referendum, s-au aprobat niste liste, s-a votat.
      Acum cand rezultatul nu convine unora, nu mai sunt bune listele - pe care tot ei le-au aprobat.
      Adevarul nu-l vei afla de la politicieni care dimineata spun una si seara o intorc, indiferent cine sunt si de unde.
      • -2 (2 voturi)    
        Dar (Vineri, 3 august 2012, 20:50)

        simi.do [utilizator] i-a raspuns lui Draky

        listele alea sunt gresite nu de azi de ieri. Sunt gresite de ani de zile.
        Vreau sa inteleg unde este interesul celor care nu le-au modificat intentionat.
        Si acum, nu credeti ca la un moment dat trebuie sa cerem sa cunoastem o situatie cat mai aproape de adevar?
        Stiu ca situatia e grea, stiu ca poate nu era monentul acum pentru asta dar vad ca se considera ca niciodata nu e un monent potrivit.
        Iar noi stam si inghitim la minciuni cu toptanul de la toate partidele indiferent ca sunt sau nu la putere.
        Democratia vad ca inseamna sa fii obligat sa asculti si chiar sa crezi cat mai multe minciuni.
        Construim o tara care seamana cu un colos cu picioare de lut.
        Ce o sa ne facem cand picioarele de lut se vor inmuia?
    • +16 (18 voturi)    
      poate ai uitat, (Vineri, 3 august 2012, 13:27)

      tiberiusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui simi.do

      dar duminica,la ora 22.30,au iesit pe post ponta si rus (forever fara majuscule) si au declarat ca referendumul a fost organizat PERFECT.Iata perfectiunea comunistilor,chit ca o trambitau cu o jumatate de ora inainte de inchiderea urnelor.
    • +11 (13 voturi)    
      Adevarul tau.. (Vineri, 3 august 2012, 13:36)

      x1x [utilizator] i-a raspuns lui simi.do

      Daca chiar vrei sa afli adevarul despre cati romani mai sunt pe liste n-ai decat sa te duci tu sa declansezi o actiune in acest sens pe costul si timpul tau.
      Am platit deja din buzunarul meu, fara sa ma intrebe nimeni daca vreau, un sondaj de opinie in care am aflat ca avem 7.4 milioane de prostanaci in tara. Ca Basescu nu mai are popularitate, stiam cu totii, nu era nevoie de un sondaj referendum in acest sens.
      Acum, din nou pe cheltuiala noastra, a celor care inca mai muncesc in tara asta, vreti voi sa aflati un presupus adevar cu privire la cati oameni mai sunt pe listele electorale. Dar de ce nu ati cerut asta inainte sau dupa alegerile locale?
      Oricum, creerele voastre spalate de antene nu mai au demult notiunea adevarului si mai ales a bunului simt.
      Nu exista nicio scuza pe lumea asta ca sa justifice penibilul actiunilor USL si a voastra, a celor care-l sustin cu prostia lor fara margini.
      • -1 (1 vot)    
        De ce? (Vineri, 3 august 2012, 20:41)

        simi.do [utilizator] i-a raspuns lui x1x

        Tu nu vrei sa afli adevarul despre corectitudinea listelor electorale sau despre cum s-a votat?
        Ce te face sa crezi ca , daca acum rezultatul iti convive, data viitoare nu vei fi afectat de deciziile luate ca urmare a unor liste gresite?

        Ce te face sa crezi ca esti singurul care munceste si eu nu fac parte dintre cei care muncesc?
        Crezi ca muncesc numai cei care-l sprijina pe Basescu?
        Si chiar daca as fi pensionar, sau altfel, am dreptul sa stiu adevarul si am dreptul sa cer ca adevarul sa fie cautat si gasit. Atat cat se poate.
        Stiu ca adevarul este rareori pur si niciodata simplu dar macar speranta in el nu trebuie sa moara niciodata.
  • +23 (25 voturi)    
    nu intrebam ca deja stim (Vineri, 3 august 2012, 12:50)

    dandra [utilizator]

    am schimbat euro pentru rata la banca cu 4.73;
    ponta,antonescu - va doresc viata lunga si prospera..pe lumea cealalta
  • +19 (21 voturi)    
    Plagiatori (Vineri, 3 august 2012, 12:52)

    voltaren [utilizator]

    Plagiatul lui ponta la fel de staveziu ca si decizia Curti Constitutionale . Cand o tara intega asteapta un verdict mai clar ca lumina zilei , mai stai pe ganduri ,ca poate 46 % este mai mare decat 50 % . Respingi toate contestatiile dar vrei alte liste electorale , constati ca guvernul Romaniei iti trimite liste false si nu declari adevarul , ca referendumul a fost fraudat . Este o obraznicie mai mare decat cele afisate de Ponta si Antonescu .
  • -23 (31 voturi)    
    Dar sa ascunzi (Vineri, 3 august 2012, 12:53)

    evoque [utilizator]

    rezultatele referendumului si sa te fofilezi printre agentii, ins sau alte institutii ca sa poti manipula, voturile cum este herr presedinte?
    Adevarat ca usl pare sa fi cazut de prost, insa manipularile sunt marca pdl, in acest sens.
    acum se explica si de ce vroia basescu sa nu se mai uite nimeni la antene o saptamana.
    • +14 (16 voturi)    
      tot Basescu (Vineri, 3 august 2012, 13:29)

      tiberiusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      este vinovat pentru prostia,incompetenta,iresponsabilitatea lui ponta si ai lui comunisti?
      • -2 (4 voturi)    
        nu basescu (Vineri, 3 august 2012, 15:53)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui tiberiusmaximus

        este un sfant care il avea in subordine pe boc si pentru scurt timp pe mru pe post de slugi.
        Oare crezi ca acesti smenari nu stiau numarul celor cu drept de vot?! Stiau, chiar foarte bine si daca organizau ei alegeri stiau cum sa gestioneze cifrele de la ins si mai.
        Prostia lui ponta si a usl este aceea ca nu au verificat aceste cifre mai inainte.
        Acum se explica de unde scotea mister bacon 1mil. de voturi din exterior.
        Si unii si alti sunt niste mari nenorociti iar basescu este mai mare ca toti pentru ca ne trateaza ca pe fraieri si se comporta ca un golan care vrea sa domine prin amenintari si santaj cu inchisoarea.
        • +1 (1 vot)    
          raspuns lui evoque (Vineri, 3 august 2012, 19:26)

          hmara [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Tipule, poate ai dreptate. dar momentan vad altceva: curs euro/leu dus naibii (iti doresc sa ai credti la banc), Schengen dus naibii, ratting pe duca, izolare in Europa, investitii duse la naiba, preuturi in crestere, reactii dure din cancelatiile starine. Poti spune tu, cu cunostintele tale, cand s-a intamplat asa ceva pe vremea lui Base? Ai un lapsus, asa-i? Nu ma mir, nu te mai chinui, incearac sa gandesti rational , cu fapte, argumente, fara pasiune. Succes, cu toate ca ma indoiesc ca il vei avea.
          • -3 (3 voturi)    
            pai hai sa vedem (Vineri, 3 august 2012, 20:31)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui hmara

            cursul isi va reveni pentru ca acum sunt speculatorii de piata care provoaca asa ceva.
            Schenge nu foloseste la nimic pentru ca esti destul de liber sa te misti si sa muncesti afara. Tot ce este legat de acest subiect este doar pentru propaganda lul herr president care spune la un moment dat ca daca nu intram in el pana acu' vreun an demisioneaza.
            Nu am intrat, nu a demisionat si a facut si niste scene de kakao cu politia de frontiera si vamesii si olandezii.(adica marlania basesciana cu amenintari a tinut pe dambovita, dar nu in ue)
            Investitii pe vremea lui base?! ZERO. Ca ne baga base in criza de cate ori vroia el pe zi si sluga boc nu era in stare sa aduca nici un investitor, ba foarte multi au plecat din cauza masurilor idioate.
            Fiecare isi aduce aminte ce vrea, eu unul nu imi aduc aminte nimic bun, iar de amenintari si conflicte sunt satul.
            • +2 (2 voturi)    
              raspuns lui evoque (Vineri, 3 august 2012, 22:23)

              hmara [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Draga tipule, iti multumesc de raspuns.
              Iti raspund pe puncte:
              1. cursul nu-si va reveni pana nu se stabilizeaza tara politic. economicul cu politicul merege mana in mana. Stabilitatea este data de predictibilitate, legi stabile, rating tara, curs leu/euro, deficit bugetar, crestere econimica. Imi patre rau, dar toti acesti parametrii sunt negativi.
              2. Schengen, poate dupa tine inseamna atat. Nu cunosti. exporturile si transportul de marfuri se desfasoara altfel decat daca nu esti in acest spatiu. Daca nu stiai, nu este o rusine, exportul nostru catre UE se face terestru in mare parte. Timp pierdut in vami, costuri ridicate, controale si formalitati multe.
              3. din pacate acest lucru a tinut de justitie care se reformeaza f.greu, poate reusesti tu.
              4. multi au spus ca demiosioneaza daca nu se intimpla cate ceva, nu asta este un punct de reper, sau motiv de suspendare. Cred ca si tu in viata ta ai spus multe lucruri care au fost putin onorabile.
              5.investitii??? Pe ce lume traiesti? esti bugetar? Cred ca da. Sint un privat care lucreaza in domeniu. Mai documenteaza-te te rog, nu vorbi fara tine. Acum investitorii pleaca, poti sa intri pe site-ul camerelor de comert sau ale organizatiilor oamneilor de afaceri. daca nu sti te invat.\
              6. Masuri idioate? daca nu erau eram in colaps financiar, nici tu si nici bugetarii din tara asta, pensionarii si altii nu mai aveau salarii. Tu ce ai face daca venitul familiei tale scade pt. o perioada, din cauize externe (criza)? Cred ca reduci din concedii, poate nu mai bei 2 beri ci una, nu-ti mai cumperi Honda si Dacia. Asa-i ? Bineteles. Numai un nebun ar cheltui fara sa reduca ceva din venituri, poate ti-ai ridica familia in cap, daca ai fi facut invers. Nu ai fi avut bani de facturi, de mancare, de rata banca, etc. Nu este greu sa intelegi acest lucruri.

              Am incercat sa ti le explic cat am putu mai bine, nu este o rusine sa le analizezi sa sa constati ca asa este, ca s-ar putea sa te inseli. Multi s-au pripit in a judeca fara ratiu
  • +23 (29 voturi)    
    Numai inversunarea (Vineri, 3 august 2012, 12:54)

    botea [utilizator]

    si obsesia psihopatologica impotriva lui Basescu imi sunt de-ajuns ca sa-l sustin mai departe pe presedintele ales.
    E un tip incomod, putin agreabil, cu chelie dar si cu "cojones" - acestea din urma absolut necesare ca sa poti contra o mafie atat de periculoasa a celor 256 si a celor din spatele lor.
    PS: EBA face totusi figura mai buna la Bruxelles decat... Adrian Severin de exemplu. Voi ce credeti?
    • +12 (16 voturi)    
      EBA (Vineri, 3 august 2012, 13:33)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui botea

      face o figura mai mult decat onorabila avand in vedere figuri ca Severin, Becali sau Vadim. Alesi de aceiasi romani care s-au inghesuit la referendum.
  • +16 (18 voturi)    
    o noua republica sovietica. (Vineri, 3 august 2012, 12:55)

    iulianbarlad [utilizator]

    asistam cu stupoare la nasterea unei noi republici sovietice.consecintele sunt greu de imaginat,decizia ccr confirma imensa presiune a vecinilor de la rasarit.ce ne facem cu milioanele de votanti anti-basescu,nu vor permite nici o reactie a celor ingrijorati de schimbarea macazului facuta de mafia pontantonesciana.
  • +15 (17 voturi)    
    Regulile jocului (Vineri, 3 august 2012, 12:55)

    izzabb3lla [utilizator]

    Ce face astazi USL-ul este o incercare de a schimba jocurile dupa ce cartile au fost aruncate. Este ca si cum te duci la examen, primesti un barem; dupa acest barem studentul este calificat, dar dupa examen studentul afla ca baremul a fost modificat si ca a picat examenul. Este inca o incercare de a acapara puterea fara a tine cont de reguli, legi, morala, logica, dragoste de tara, nimic.
  • -18 (28 voturi)    
    Madalin Voicu (Vineri, 3 august 2012, 12:57)

    Mdeah [utilizator]

    Exista vreo confirmare oficiala a acestei declaratiiȘ ?

    Băsescu trebuie sa-și dea demisia ca să nu iasă cu picioarele înainte din politică. Mai clar de atât nu o pot spune!
    • +2 (4 voturi)    
      Medelin (Vineri, 3 august 2012, 13:46)

      Draky [utilizator] i-a raspuns lui Mdeah

      Un suspendat nu poate sa-si dea demisia!
    • +2 (2 voturi)    
      Madalin Voicu? (Vineri, 3 august 2012, 16:22)

      geodor [utilizator] i-a raspuns lui Mdeah

      Chiar dansul? Ciudat, ma asteptam din partea Domniei sale la o replica mai inteligenta. Ma intreb, in opinia Dumnealui, cine o sa-i puna picioarele inainte domnului Basescu?
  • +21 (23 voturi)    
    Noua Rusie! (Vineri, 3 august 2012, 12:58)

    marvio [utilizator]

    Urmarind ceea ce se intampla, poate nu ati aflat, traim deja in Noua Rusie!

    Rusine Antonescu, Ponta, USL!
  • +11 (17 voturi)    
    aveau nevoie sa il mai lase 40 de zile fara imunit (Vineri, 3 august 2012, 12:58)

    ovidiu35 [utilizator]

    Eu cred ca Plangerea Penala la adresa lui Basescu se va misca foarte repede. Pucistii maia veau nevoie de 40 de zile sa il lase fara imnuitate.
    Ce mama dracului sa numeri oamenii listele existente deja in baza de date BEC iti trebuie 40 de secunde, nu 40 de zile.Aburd.Kafka.Romanica! Ro MINIA!
  • -18 (22 voturi)    
    Hai ca se poate! (Vineri, 3 august 2012, 13:01)

    Pascal [utilizator]

    Hai Traiane ca se poate... ia vaslele si ia-o incet spre mare ca te prinde din urma si meu, neantu, macovei, papahagi
    • +14 (18 voturi)    
      Traian (Vineri, 3 august 2012, 13:36)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Pascal

      Macar poate sa plece pe mare. Ma intreb unde poate sa plece Crin. Cat despre visele lui Dottore de a lucra la Curtea Penala Internationala , fac pe mine de ras. Poate pe romani i-a aburit cu doctoratul dar pe aia nu ii pacaleste in vecii vecilor :)
  • +16 (18 voturi)    
    De ce?! (Vineri, 3 august 2012, 13:07)

    martianu [utilizator]

    De ce nu iese lumea in strada acum?
    • +1 (5 voturi)    
      care? aia 7,5 milioane care nu il vor pe Base? (Vineri, 3 august 2012, 13:59)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui martianu

      care lume? aia 7,5 milioane care au votat sa plece BASe?
  • -18 (22 voturi)    
    Marlanul tot marlan ramane (Vineri, 3 august 2012, 13:08)

    Neculai_ [utilizator]

    Daca ar fi demisionat imediat dupa ce 8 milioane de romani l-au respins nu mai aveam acum nico problema. Bine a zis Marga: 'incultura si badarania fac gura mai sloboda'. Inre timp s-au lamurit si cei din vest cu cine au de-a face: Deutsche Welle: 'Basescu trebuie sa demisioneze..',etc..etc..
    Acum nu se mai lauda cu Merkalita ghici de ce?
    Daca ar vrea sa ramana in istorie cat de cat onorabil ar trebui sa demisioneze imediat. S-ar zice ca a fost las, dar totusi la sfarsit a judecat corect.
    Cred ca ar fi o eliberare pentru el. S-ar putea duce cateva zile sa se odihnesca pe Coasta de Azur unde se pare ca turista nr 1 a tarii isi petrece un concediu binemeritat.
    • +12 (14 voturi)    
      citeste DW in original (Vineri, 3 august 2012, 13:25)

      botea [utilizator] i-a raspuns lui Neculai_

      si nu mai crede traducerile de la Vocea Rusiei. Ei ne vor pe noi toti "lost in translation".
      Dar mai exista romanasi care stapanesc germana...
      • -2 (4 voturi)    
        Hai sa-ti fac pe plac (Vineri, 3 august 2012, 14:16)

        Neculai_ [utilizator] i-a raspuns lui botea

        Citat din articolul din Deutsche Welle: " Damit das Land wieder in ruhigeres Fahrwasser gerät, gibt es für Basescu praktisch nur noch eine Möglichkeit: siegestrunken abtreten und Platz machen für vorgezogene Präsidentschaftswahlen im Herbst 2012, zeitgleich mit den vorgesehenen Parlamentswahlen. Es ist höchste Zeit, dass sich in Rumänien - 23 Jahre nach dem Sturz der kommunistischen Diktatur - die alten politischen Cliquen verabschieden.Junge und glaubwürdige Politiker müssen eine reale Chance bekommen, damit in Rumänien Demokratie und europäische Werte auch nach diesem absurden Sommertheater weiterhin Bestand haben. "
        Si acum traducerea: Ca tara sa intre din nou pe fagas normal nu exista pentru Basescu practic decat o singura solutie: triumfator sa demisioneze ca sa faca posibila alegerea unui nou presedinte in toamna in acelasi timp cu alegerile parlamentare. Este timpul ca in Romania-dupa 23 de ani de la caderea dictaturii comuniste- vechea clica politica sa-si ia ramas bun si trebuie ca tineri credibili politicieni sa primeasca o sansa, astfel incat in Romania democratia si valorile europene, chiar dupa acest teatru absurd din aceasta vara, sa se confirme.
        ***************
        Fi atent insa ca 'lost in translation' este intr-o alta limba nicidecum in germana.
        Hai succesuri in continuare.
        • 0 (0 voturi)    
          Ba neculai, (Vineri, 3 august 2012, 22:10)

          inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Neculai_

          Mare dobi poti sa fi sa sa vorbesti de funie in casa spanzuratului, apropo de "succesuri". Asa este cand ai multi "scheleti" in dulap si ai si foarte multe "seviciuri". Hai, du-te inapoi la stapanii tai, slugoiule!
      • -2 (4 voturi)    
        Hai sa-ti fac pe plac.. (Vineri, 3 august 2012, 14:34)

        Neculai_ [utilizator] i-a raspuns lui botea

        Citat din articolul din Deutsche Welle: " Damit das Land wieder in ruhigeres Fahrwasser gerät, gibt es für Basescu praktisch nur noch eine Möglichkeit: siegestrunken abtreten und Platz machen für vorgezogene Präsidentschaftswahlen im Herbst 2012, zeitgleich mit den vorgesehenen Parlamentswahlen. Es ist höchste Zeit, dass sich in Rumänien - 23 Jahre nach dem Sturz der kommunistischen Diktatur - die alten politischen Cliquen verabschieden.Junge und glaubwürdige Politiker müssen eine reale Chance bekommen, damit in Rumänien Demokratie und europäische Werte auch nach diesem absurden Sommertheater weiterhin Bestand haben. "
        Si acum traducerea: Ca tara sa inre din nou pe fagas normal nu exista pentru Basescu practic decat o singura solutie: triumfator se demisioneze ca sa faca posibila alegerea unui nou presedinte in toamna in acelasi timp cu alegerile parlamentare. Este timpul ca in Romania-dupa 23 de ani de la caderea dictaturii comuniste- vechea clica politica sa-si ia ramas bun, iar tineri credibili politicieni trebuie sa primeasca o sansa, astfel incat in Romania democratia si valorile europene, chiar dupa acest teatru absurd din aceasta vara, sa se confirme.
        ***************
        Fi atent insa ca 'lost in translation' este intr-o alta limba nicidecum in germana.
        Hai succesuri in continuare.
        • +1 (1 vot)    
          raspuns lui neculai (Vineri, 3 august 2012, 19:21)

          hmara [utilizator] i-a raspuns lui Neculai_

          Neculai draga, tu ai putea sa demisionezi din functie daca ai fi suspendat temporar? Ei afla de la mine, nu e o rusine asta, ca nu se poate.
          O conditie de bun simt, era daca se accepta demisia lui Base in conditiile de parlament unicameral si 300 de neispraviti. Nu se mai isca aceasta nebunie si demisiona si Base. Asa-i ca am dreptate. Stii ca am, poti recunoaste macar in gand. Iti doresc mai multa ratiune, cunostiinete minime si ganduri bune. Nu de la mine,ci sa le ai tu in viitorul apropiat.
          Sa nu uit, prin absurd, daca s-ar [putea sa-ti dai demsia din functie fiind suspendat, vor ramane cei de-acum, care cred ca si pt.un orb sa vede ca este un dezastru.
          Explica-mi te rog, cum in plina criza 2009-2010 euro era in jur de 4,15-4,25 si acum este 4,64? Explica-mi te rog de ce toata media din strainatate are aceasta reactie fata de noua putere, de ce primim avertismente de la PE, CE, etc, de ce nu mai intram in Schengen anul acesta, de ce nu se mai respecta legi si constitutia in acesta tara, se revolta intelectualitatea? Poate si pt. ca sint destui oameni (inca) de genul tau probabil , care accepta impostura, hotia, minciuna, superficialitatea, plagiatul , lenea, etc. esti ca ei , nu?
    • +6 (8 voturi)    
      Deutsche Welle via A3 (Vineri, 3 august 2012, 13:42)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui Neculai_

      Asta cu Deutsche Welle o stii chiar de la ei sau ti-au zis cei de la Antene? Ca nemtii tocmai au reclamat ca Antena a falsificat grosolan articolul lor si a mintit spectatorii.
      Tu insa nu o sa stii asta niciodata ca antenele nu iti vor spune. Doar daca, Doamne fereste, te duci sa citesti cu ochii tai ce au scris nemtii dar de ce sa faci asta cand ai atata incredere in televiziunea ta?
    • +6 (8 voturi)    
      marlanul.... (Vineri, 3 august 2012, 14:04)

      x1x [utilizator] i-a raspuns lui Neculai_

      Avand in vedere ca cei 7.4 mil. ( nu 8 mil.) care l-au "respins" sunt niste prostanaci, nu cred ca Basescu ar trebui sa-i ia in seama. Ceilalti 8.5 mil. cantaresc mai greu, cel putin ca inteligenta dar nu numai...
      Oricum, mai bine cu un "marlan" decat un plagiator prost si un adormit
      • -1 (1 vot)    
        cat de "democratic" ai vorbit :D (Vineri, 3 august 2012, 17:28)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui x1x

        asta e din ciclul "toate animalele sunt egale dar unele sunt mai egale ca altele"

        Penibililor care va dati aparatori ai democratiei: egalitatea este unul din principiile de baza.

        Iar respectarea vointei poporului ( si nu catalogarea lui drept prost sau puscariabil) este tot o regula a democratiei.
        • +1 (1 vot)    
          data taceai (Sâmbătă, 4 august 2012, 9:37)

          florinb1 [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

          intelept te credeam in continuare. Egalitatea in drepturi este unul dintre principiile de baza ale democratiei. Nu egalitatea. Iar respectarea vointei poporului, de acord, atunci cand se intruneste majoritatea in conditiile legii. Altfel, doar pentru ca unii striga "hotii" mai tare decat altii nu inseamna ca au si dreptate.
  • -14 (22 voturi)    
    dar basescu stia nr. de alegatori , de mult . (Vineri, 3 august 2012, 13:13)

    adrian8 [utilizator]

    si acum face pe nevinovata ...

    "Stiu ca sunt un presedinte care nu convine majoritatii politicienilor din Parlament."
    plus majoritatii romanilor ..... aia care participa la lovitura de stat .

    "Eu cred ca USL-ul va propune la Curtea Constitutionala data de decembrie 2014 sa se judece cazul"
    mesaj de presedinte responsabil .. ce sa mai ... e bine ca se inspira de la comentatorii de pe HN ...(sau poate asta era linia data de partid...)
    • +10 (12 voturi)    
      .... (Vineri, 3 august 2012, 13:37)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Vroiai sa se inspire de la Vocea Rusiei ?
    • +5 (5 voturi)    
      Numar (Vineri, 3 august 2012, 13:54)

      Draky [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Daca tu crezi ca cineva stie , nu exact, macar cu aproximatie numarul de alegatori de azi, te inseli.
      Listele se intocmesc la un moment dat, au o anumita valabilitate si se corecteaza (dispar decedati, apar noi peste 18 ani, schimbari de domiciliu in tara si strainatate, etc).
      Trebuie sa fii cretin sa crezi ca se poate lucra pe liste in timp real cum pare ca vor unii politicieni
  • +5 (7 voturi)    
    sa speram (Vineri, 3 august 2012, 13:39)

    paolalaan [utilizator]

    ca ,pana la urma totul va fi ok si ca lucrurile se rezolva in favorul binelui popular.Nu-i mai vrem pe uslasii care s-au dovedit a fi niste mizerabili!
  • -5 (7 voturi)    
    hmmm (Vineri, 3 august 2012, 13:45)

    bogdan. [utilizator]

    oare cine o fi facut un recensamant si cand? Nici acuma n-avem rezultatele. Oare de ce?
    Si oare pe a cui bani.

    Si o hora nu se joaca singur. 50 -50 vina.
    • +1 (3 voturi)    
      ce legatua are sula cu prefectura? (Vineri, 3 august 2012, 14:48)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan.

      recensamantul cu listele electorale?
      Toata lumea stie ca nici una. Dar Trebuie sa avem un motiv pe care sa-l fluturam zilnic in fata prostilor, pentru ca stim ca dupa 3 zile incep sa creada.
      • +1 (3 voturi)    
        sa fii tu sanatos. (Vineri, 3 august 2012, 15:29)

        bogdan. [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        hai pe bune, recensamantul nu are nimica cu listele electorale. ala il faci numai asa sa stii cati oameni mai ai in tara, ce fac, cat castiga, cu cine se giugiulesc. chiar am ramas uimit cand am vazut intrebarea asta. si de cat timp.


        il faci asa ca sa vezi daca sa produci zahar brun in loc de normal de atunci inainte. da .
        sa vezi dac cetateanul o duce bine in ultimul timp. e asa cum presedintele s-ar duce direct la stana: "si ce mai faci tu baciule" - deci pentru asta se fac recensamantele. multumesc pentru iluminare.

        Acuma te intreb pe tine, eu care nu-i plac pe nici unul, ce vina am eu si trebuie sa o platesc din buzunar cu cresterea euro-ului, ca omul tau, sau omul care il sustine cealalta parte, se maimutaresc unul la altul. numai arunca matza dintr-o parte in alta. Asa zici tu ca flutura? eu care sunt mai impartial decat tine vad ca si celalalt flutura altceva.

        Asa ca sa citez maimultele de la antene au fost totusi 8 mil care au zis pleaca din 9 care au votat.
        Asta micu' de-l sustii nici macar n-a avut coloana sa se bata in lupta dreapta. a fugit ca lasul. mi s-a parut foarte democratic gestul de a nu vota. foarte. si ala cu plagiatul lui, la fel de vertical.

        ma doare sa vad cum oameni care se pretind inteligenti sustin un hot sau altul, numai ca e al meu. si asta pe buzunarul si imaginea mea in lume.
  • +6 (8 voturi)    
    Republica Sovietica Romanistan (Vineri, 3 august 2012, 13:51)

    dan tulceanu [utilizator]

    Daraghia tavarsi Ponta i Antonescu ,
    Voi sunteti romani, sau ce mama-dracului sunteti .
    Voi nu vedeti ca distrugeti tara asta ?
    Nu va este frica de istorie ?
    Nu va ganditi ca generatii intregi or sa scuipe atunci cand va vor pronunta numele ?
    Nu credeti ca soarta tarii trebuie sa primeze in fata unor interese personale meschine ?
    Puteti dormi noaptea ?
    Mai devreme sau mai tarziu o sa realizati ce ati facut, dar o sa fie prea tarziu.
  • +4 (6 voturi)    
    jos cu mafia (Vineri, 3 august 2012, 13:54)

    roger05 [utilizator]

    mai vor 40 de zile sa dea ordonante de urgenta.de cind au venit la putere au dat numai ordonante de urgenta atit.au facut acelasi lucru ca boc.rusine usl-ului.sa dea domnul sa se trezeasca romenii ssi sa ii dea jos pe nenoreocitii astia care ne conduc
  • -5 (9 voturi)    
    din clasicul Basescu prin 2007 (Vineri, 3 august 2012, 14:01)

    deceneus [utilizator]

    1. iata cum ataca Basescu in 2007 aceeasi conditie de cvorum:

    http://www.youtube.com/watch?v=H1qlzY0haDM&feature=player_embedded

    Cativa ani mai tarziu se foloseste de aceasta conditie cu lasitate.

    1. Legea care pretinde cvorum e stramba. In toata Europa, numai in Rusia si Lituania se cere prezenta de 50% la referendum.
    Iar comisia de la venetia sublinieaza explicit ca nu trebuie pusa o conditie de cvorum la referendum.

    3. CCR cat o fi ea de corupta dar tot ii e teama sa calce peste voturile a 7,5 milioane de romani
  • 0 (2 voturi)    
    Nedumerire (Vineri, 3 august 2012, 14:05)

    Primula [utilizator]

    Cine ii mai poate verifica pe reprezentantii administratiilor locale pe cine si cati scot de pe liste? Primarii usl vor face ce doresc Ponta si celalalt imbecil, care s-a cuibarit la Cotroceni si isi da aere de presedinte al acestei tari? Romani, va place cum sunteti tratati de slugile lui Voiculescu?
  • 0 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 august 2012, 14:09)

    [anonim]

    • +2 (2 voturi)    
      raspusn lui task damager (Vineri, 3 august 2012, 19:32)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui

      Draguta, intrebare proasta, fara logica. Ales de 5 mil si sustinut acum de peste 10 mil. Referndumul nu este un scrutin, daca stii ce este acest lucru. Este un vot de blam, "da" sau "nu". daca au fost "da' 7.5 mil, atucni cei care s-au opus prin nereprezentare au fost restul . ai fost la scoala? In clasa a doua se invata scaderea. Dar ti stii acest lucru si ca acesta este rationamentul, dar ti-e greu sa recunosti. Daca era idolul tau cacarau, functiona ce-am spus eu, asa-i? pai vezi, ca nu poti compara mere cu pere? Totul este sa-ti ridici ceata de pe ochi si sa vezi imaginea clara, cati au fost pro si cati au fost contra? Nu este greu. vezi?
      • 0 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 4 august 2012, 11:36)

        [anonim] i-a raspuns lui hmara

  • +4 (6 voturi)    
    pomanagii (Vineri, 3 august 2012, 14:38)

    Bazil [utilizator]

    Sa nu mai prind la poarta mea pomanagii sa ceara ca zapada..., ca inundatiile...., ca seceta... le-a afectat gospodaria. Ca au copii multi si nu mai au cu ce sa-i hranesca. Sa se regu-leze le-a placut. Acum este timpul sa munceasca. Sa mearga la primaria lor de doi bani, la primaria ce a asigurat 120% prezenta la vot si sa le ceara ajutor. Nu mie.
  • +3 (5 voturi)    
    Dle. Basescu.. (Vineri, 3 august 2012, 14:52)

    akillies [utilizator]

    .. nu am fost intotdeauna de acord cu dumneavoastra, nu v-am sustinut intotdeauna parerile, reactiile, comportamentul si nu mi-ati fost intotdeauna presedinte..., dar de data aceasta sunt de acord cu dumneavoastra!!
    Sper ca CCR sa realizeze ca pe orice cale s-ar merge, rezultatul este unul singur: referendum invalid.

    primul motiv: nu s-a atins pragul de participare
    al doilea motiv: nu s-au refacut listele electorale inaintea referendumului..decio referendumul nu e valabil
    al treilea motiv: trebuie sa sesizeze si CCR ca in spatele USL sunt rusii, air toata actiunea USL a fost coordonata de la Moscova.. si ultima data cand Moscova a coordonat actiunile de la Bucuresti, in cadrul unui referendum sau vot, a fost in 1945-1947 cand au fosrtat instaurarea comunismului --> noi nu mai suntem sub tutela Rusilor..acum suntem membrii NATO si UE, prin urmare ar trebui sa omoram din fasa orice tentativa de revenire a comunistilor..
    Jos USL!! Jos Comunistii!!
  • 0 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 august 2012, 15:06)

    [anonim]

    • +3 (3 voturi)    
      raspusn lui task damager (Vineri, 3 august 2012, 19:39)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui

      Ma faci sa-mi pierd iar vremea cu tine. Tu ce-ai face in locul lui? La fel, asa-i? Omule, in contextul in care ai toate semnalele ca se va frauda, fara liste stampilate, fara procese vrebale, sectii de votare in restaurante, piscine, biserici, este clar pana si pentru un naiv si orb ca tine ca vei participa la o competitie incorecta. Nu-ti ramane decat sa atragi spre parte ta cei care te sustin. Poti sa-i atragi pri prezenta, cu risc maxim sa fi furat sau prin boicot (care este legal) cu risc minim sa fi furat. este simplu, cred ca ai inteles, mai ales ca daca faci acest exercitiu pe piela ta, la fel ai proceda Atunci fi rezonabil si nu fi ipocrit. Sint destui in acesta tara ca tine.
      • +1 (1 vot)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 8 august 2012, 0:44)

        [anonim] i-a raspuns lui hmara

  • -1 (5 voturi)    
    Fals! (Vineri, 3 august 2012, 15:09)

    marchi [utilizator]

    "Stiu ca sunt un presedinte care nu convine majoritatii politicienilor din Parlament."

    Va contrazic, domnule Presedinte! Sunteti un presedinte care nu convine majoritatii romanilor. Speram sa aveti taria si demnitatea sa acceptati acest lucru.
    • +2 (4 voturi)    
      convine? (Vineri, 3 august 2012, 15:35)

      dan3 [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      In schimb, garantat, Crin Antonescu convine majoritatii romanilor, nu-i asa?
    • +3 (3 voturi)    
      raspuns lui cuza (Vineri, 3 august 2012, 19:45)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Cuza draga, a fost un referendum, adica vot de blam (nu scrutin, cum faceti voi naivii si spalti pe creier confuzii). Referndum pornit de USL, care vroiau sa dovedeasca ca 50% + 1 romani nu-l mai vor pe Base. Momentan au fost 41%, adica 7,4 mil, voturi da. Care parte nu o intelegi? Probabil asta: prin scadere din totalul listelor, raman cei care nu au agreat aceasta propunere. Deci accepta , fi mai rational, foloseste argumente si incearca sa vezi ca in cacatul in care este si tu si aceasta tara, nu se datoreaza lui Base, ci celor de la putere, in 3 luni de zile. Nu ai cum sa spui ca nu este asa, nu te cred nici noii nascuti, copii de cresa, etc. \hai, fa un efort, fara bascalie, rationeaza si vei vedea ca am dreptate. Succes.
  • +1 (3 voturi)    
    BEC dixit (Vineri, 3 august 2012, 16:13)

    geodor [utilizator]

    conform BEC, din totalul de 18.292.464 alegatori, s-au prezentat la urne 8.459.053.
    Intrebarea mea: cat de eronate sa fie listele astfel incat sa dispara 1.364.357 de alegatori ? Care este marja de eroare intr-un recensamant?
  • -2 (2 voturi)    
    A muscat-o (Vineri, 3 august 2012, 16:39)

    demaGOCU [utilizator]

    Cine ii este de vina pentru ca s-a tras pe cur inapoi? Vorba aceea, la placinte inainte, la razboi inapoi!
  • +4 (4 voturi)    
    CCR independenta!!! (Vineri, 3 august 2012, 17:43)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Nu e normal şi legal ce a decis CCR. Tot respectul pentru CCR ca instituţie, este evident rolul pe care-l are într-un sistem democratic dar hotărârea aceasta este foarte suspectă. Teoretic, CCR trebuia doar să ia act că nu s-a întrunit cvorumul de 50% 1 raportat la numărul de alegători din listele electorale, număr stabilit ÎNAINTE de începerea referendumului şi NECONTESTAT de nimeni. Număr de alegători comunicat de altfel de ministrul Rus ca fiind acelaşi de la locale, peste 18 mil...Ce face CCR acum? Face anchetă pt. a stabili nr. real de alegători, verificări peste verificări ca să ce? Prelungeşte cu încă o luna starea de instabilitate în ţară şi luptele politice? Îmi pare rău dar se vede de la o poştă că aceşti "judecători" numai judecători nu sunt. Nu stăpânesc reguli elementare...de ex. d-na Aspazia Cojocaru s-a antepronunţat public cu privire la soluţia pe care o crede corectă în cauza pe care CCR o avea în dezbatere ori, niciun judecător adevarat, magistrat, nu ar face aşa ceva. Este total interzis, ţine de deontologia şi regulile actului de justiţie. Nu mai vorbesc de faptul că toţi asa-zişii judecători sunt numiţi fără a avea experienţă jurisdicţională şi pe criterii politice, astfel încât independenţa lor decizională este puternic pusă la îndoială. Deci, indiferent de soluţia finală pe care o vor da în cazul referendumului - soluţie amânată nejustificat, este imperios necesar pentru funcţionarea statului de drept modificarea legii CCR pentru ca membrii acestei instituţii să fie numiţi NUMAI din rândul unor magistraţi independenţi şi inamovibili...
  • +1 (1 vot)    
    Nu sunt nici fan Basescu dar nici antibasescian. (Sâmbătă, 4 august 2012, 11:30)

    sile231 [utilizator]

    Consider intrebarea pe care d-sa ne recomanda s-o punem celor care au provocat referendumul totus machiavelica. Stim cu totii pagubele economice provocate dar am fi naivi sa ne inchipuim ca d-l Ponta si acolitii sai le-ar recunoaste. E suficient sa le simta cetatenii Romaniei si sa-i taxeze la alegerile parlamentare in toamna. Trebuie s insa sa fim foarte atenti sa nu le fraudeze si pe astea. O zi buna !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by