Crin Antonescu: Curtea are de ales intre lista birocratica si cea reala. Sunt optimist in legatura cu decizia CCR, o vom respecta indiferent de forma ei

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 31 iulie 2012, 18:50 Actualitate | Politic

Presedintele interimar Crin Antonescu s-a declarat optimist marti ca referendumul pentru demiterea lui Traian Basescu va fi validat de Curtea Constitutionala dar a subliniat ca decizia CCR va fi respectata "intocmai", indiferent de forma sa.

El a precizat ca CCR are de ales intre doua liste: cea "birocratica", din listele electorale, si care reflecta realitatea, respectiv numarul real de cetateni care au drept de vot in Romania.

Iata mai jos cele mai importante declaratii facute de Crin Antonescu:

  • Felicit din toata inima sportivii romani care au obtinut rezultate notabile la olimpiada si urez succes echipei de fete la gimnastica
  • Cunoastem in acest moment rezulatele referendumului, practic, dupa numararea a 99,97% si putem sa tragem niste concluzii ferme
  • Opt milioane si jumatate dintre cetateni cu drept de vot s-au prezentat la referendum, aproximativ 7,5 milioane s-au pronuntat pentru demiterea presedintelui
  • Prima concluzie este ca in fond Traian Basescu a fost demis, in forma asteptam verdictul CCR
  • In termeni de legitimitate Traian Basescu a fost demis de cei care l-au ales, o majoritate reala. In termeni de legalitate, asteptam si respectam verdictul CCR
  • Dincolo de cvorumul real, de numarul real alegatorilor, raman doua cifre ce nu pot fi interpretate: 5,2 milioane l-au ales presedinte pe Traian Basescu, 7,5 milioane au spus ca Traian Basescu trebuie sa plece
  • Acestor 8,5 mil de cetateni le multumesc inca o data, pentru ca dincolo de modul in care se va incheia acest referendum, cei 8,5 mil au facut un lucru important pentru tara noastra
  • Importante organisme de presa internationale care debitau tot felul de lucruri inainte de referendum, in fata acestui rezultat isi reconsidera simtitor pozitiile 
  • Nu stim care vor fi cifrele pe care CCR le va lua in calcul cand va da un verdict
  • Stim sigur ca 8,5 mil de alegatori sunt in viata, s-au pronuntat, sunt reali si au putut fi numarati
  • Nu exista dubii in legatura cu vointa lor, asa cum exista cu cei absenti, cei din boicot: acolo nu stim daca mai sunt in viata toti, daca mai au cetatenie romana toti
  • Cei 8,5 mil de cetateni inseamna participar,e democratie, vointa, viata. Restul e birocratie si asupra acestia se va pronunta CCR
  • A fost un referendum semnificiativ si corect, le multumesc tuturor institutiilor, si serviciilor speciale, si STS
  • CCR are de luat o decizie foarte grea. Sunt un om politica care a criticat in mai multe randuri decizii ale CCR. Le-am respectat intotdeauna, dar in numeroase randuri le-am criticat
  • Simt datoria sa spun azi ca indiferent de decizia CCR nu va trebui sa o culpabilizam. Are o decizie grea si nu e vina ei
  • Va trebui sa tina cont de foarte multe lucruri, dintre care unele nu sunt clare si nu e vina ei
  • Cand va trebui sa fixeze aritmetic ce inseamna jumatate din populatia Romaniei va avea date diferite: cifrele MAI, din listele electorale, de la INS
  • Sper intr-o decizie a CCR care sa puna inainte de toate insusi spiritul Constitutiie, al legii referendumului care impunea un prag de cvorum pentru a stimula participarea cetatenilor
  • Sper ca decizia Curtii va da intaietate unei realitati in fata unor hartii, unor oameni in carne si oase in fata unor jocuri aritmetice si tertipuri care nu au nimic cu esenta democratiei
  • CCR are o povara uriasa pe umeri si nu ar fi trebuit sa o aiba
  • Traian Basescu ar fi trebuit sa demisioneze. Orice om politic ce are respect pentru democratie ar fi luat aceasta decizie. Faptul ca nu o ia lasa pe umerii CCR o povara foarte grea de care sper si sunt incredintat ca se va achita cu onoare
  • Celor 8,5 mil de cetateni le spun ca prin prezenta lor au dat sens notiunii de democratie, de stat de drept
  • Traian Basescu nu mai e, nu mai poate fi indiferent de decizia CCR presedintele celor 8,5 mil de romani
    In planul legitimitatii, Traian Basescu e definitiv demis si nu mai poate fi niciodata presedintele acestei tari
  • Indiferent de decizia CCR, pe care toti o vom respecta, nu vom inceta sa fim aparati de cei in numele carora facem politica
  • Daca o decizie nefavorabila a CCR ii va face pe unii sa creada ca nu mai merita sa votezi le spun nu e adevarat, totdeauna merita sa votezi, sa crezi in democratie
  • Sunt optimist in legatura cu decizia Curtii, sunt sigur in legatura cu respectarea ei si de catre mine, si de catre noi toti si sunt sigur ca acesti 8,5 milioane de oameni vor iesi mai intariti in credinta lor in democratie
  • Oricare ar fi decizia Curtii, va asigur, o vom respecta intocmai
  • Sunt doua cifre. Una birocratica, din listele electorale, si o cifra care reflecta realitatea
  • Curtea e tinuta sa judece si sa dea un verdict in aceasta speta in raport cu legea
  • Curtea are capacitatea si dreptul de a interpreta in spiritul Constitutiei si al Legii
  • Aceste posibilitati ii sunt suficiente pentru a da o solutie dreapta, din punct de vedere politic si public, si legala

Intrebare: Va veti de demisia?

Crin Antonescu:


  • Eu am proprietatea vorbelor mele, proprietatea, intelesul si responsabilitatea declaratiilor mele
  • Decizia mea e luata, e una ferma si ea va fi anuntata in momentul potrivit
  • Aici, in aceasta calitate, nu doresc sa discut despre politicianul Crin Antonescu sau despre PNL
  • O asemenea discutie are sens in momentul in care vom avea finalul oficial al acestui referendum




Citeste mai multe despre   






















12663 vizualizari

  • +77 (79 voturi)    
    WTF (Marţi, 31 iulie 2012, 18:54)

    Adriana10 [utilizator]

    Ce pana mea mai vrea si asta? Sper ca declara ca se retrage din viata politica.
    • +45 (45 voturi)    
      vise maica, vise (Marţi, 31 iulie 2012, 19:04)

      zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      de unde sa se retaraga? a uitat ce-a spus...acu' vine ca base e de vina..ca nu pleaca.
      • +47 (47 voturi)    
        Cine nu e cu ei sunt morti (Marţi, 31 iulie 2012, 19:50)

        Petre [anonim] i-a raspuns lui zapada reloaded

        Bine ca ne face pe noi morti. Asa a zis si ii tot lingusesc pe cei 8 milioane care au fost la referendum. A zis ca ceilalti 12 milioane nici nu se stie daca sunt vii. Eu totusi nu am murit si sper sa ii supravietuiesc. Cat despre mentalitatea feudala a USL, degeaba incearca sa influenteze CCR de la tribuna prezidentiala, ca nu e logic si nici legal sa validezi o "majoritate" de 46% daca Constitutia zice 50%+1. Ar schimba si matematica numai sa le iasa lor bine. Democratia este interpretabila in mod feudal la acesti domni, tovarasi sau ce or fi.
        • -8 (12 voturi)    
          hello (Marţi, 31 iulie 2012, 20:30)

          Marshall [utilizator] i-a raspuns lui Petre

          prietene nu exista 20 de milioane de votanti !!!!!!!!!!!!!!!!! pe ce planete traiesti ???? vino inapoi. NU TOTI CETATENII ROMANIEI AU DREPT DE VOT !!!!!
          • -9 (11 voturi)    
            corect (Marţi, 31 iulie 2012, 22:13)

            zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Marshall

            din ce zice CNAS sunt 16,5 milioane de votanti
            @adriana10, neuronu stingher: sper sa se retraga dupa ce trec cele 5 minute in care a demisionat basescu :))
            • +4 (4 voturi)    
              Au drept de vot (Miercuri, 1 august 2012, 12:05)

              Dănuţ [anonim] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

              Au drept de vot TOŢI cetăţenii români, indiferent unde locuiesc ! Că mai sunt n-şpe milioane în România e una, dar sunt şi cei de afară cetăţeni români.
          • +2 (2 voturi)    
            dormi! (Miercuri, 1 august 2012, 12:28)

            Palax [utilizator] i-a raspuns lui Marshall

            prietene sunt 18 milioane de votanti cu romanii din afara! in ce vise dormi? trezeste-te ! NU TE MAI UITA LA ANTENA 3!
            iti place sa vorbesc in stilul tau?
        • +14 (14 voturi)    
          oare suntem (Marţi, 31 iulie 2012, 20:36)

          adi [anonim] i-a raspuns lui Petre

          Daca nu mai suntem vii ar trebui sa nu mai platim impozite. Corect?
          • -14 (14 voturi)    
            doua lamuriri (Marţi, 31 iulie 2012, 23:38)

            pcd [anonim] i-a raspuns lui adi

            Prima lamurire: cand 87% DIN VOTANTI iti spun sa pleci, pai cam pleci. In 2007 FOSTUL presedinte Basescu a avut 75% din 44% prezenta la vot.
            A doua lamurire: in democratie singura parere care conteaza este cea exprimata democratic, adica prin vot. restul sunt chitibusari. De aceea o sa vedeti in Franta, Germania etc prezente la vot peste 70%.
            Si acum cateva idei personale. Putin imi pasa de Antonescu sau de Basescu, DAR. La ultimul vot s-au prezentat la urne 10,4 mil de cetateni. Din acestia sunt 1,3 mil de etnici maghiari. Daca ii scadem din 10,4 raman 9,1 mil de votanti. Daca scadem numarul celor care s-au prezentat la referendum, 8,5 mil, inseamna ca votantii lui Basescu care au stat acasa sunt 600.000. Deci, domnul Basescu mai are cel mult 12-15% din voturile romanilor. Pentru asta exista o singura denumire care i se potriveste: CADAVRU POLITIC. blaga si idiotii care l-au sfatuit sa indemne la neparticipare ar trebui sa-si dea demisia.
            • +3 (3 voturi)    
              O lamurire (Miercuri, 1 august 2012, 6:06)

              ticbis [utilizator] i-a raspuns lui pcd

              In democratie, daca votul nu este obligatoriu, fiecare cetatean are dreptul de a se prezenta sau nu la vot. La numaratoarea rezultatelor se iau in calcul si unii si ceilalti. Punct.
              Restul e gargara ieftina cu care te-au spalat pe creier Antenele lui Felix si tov. Iliescu!
              • -4 (4 voturi)    
                nesimtit ca basescu (Miercuri, 1 august 2012, 9:48)

                pcd [anonim] i-a raspuns lui ticbis

                esti la fel de nesimtit ca tovarasul basescu. si pe langa asta mai esti si cam sarac cu duhul. la 'numaratoarea rezultatelor'(mama ce exprimare savanta, se vede ca esti foarte educat - se numara voturi nu rezultate; un rezultat nu poate fi numarat. simte-te liber sa-ti cumperi un dictionar, sau nu te lasa sefu'?) 'se iau in calcul si unii si ceilalti'. daca ai fi avut studii sociologice, sau macar ai fi citit cate ceva despre sociologie, ai fi aflat ca: din cei care nu se prezinta la vot, cam 50% sunt nehotarati. ceilalti sunt puturosi, sau dezinteresati. dar, si aici mai invata, si cei dezinteresati sau lenesi au aceeasi opinie de vot cu a majoritatii. adica, altfel spus mult iubitul conducator nu are mai mult de 10-12% votanti in Romania. si asta datorita idiotilor care l-au sfatuit sa schimbe mesajul electoral de la o saptamana la alta. poate afli si tu, si transmite-i si sefului ca intr-o democratie singurele voturi care se numara SUNT CELE EXPRIMATE. dupa teoria ta, daca-mi fac un partid(chiar a existat unul in 2007) care sustine ca cei care nu se prezinta la vot sunt electorii lui, pot sa pretind ca cei 40-50% care nu au votat sunt de fapt alegatorii mei?
                • +3 (3 voturi)    
                  ''domnule draga'' (Miercuri, 1 august 2012, 11:04)

                  solomonien [anonim] i-a raspuns lui pcd

                  ''domnule draga'' (cred ca iti suna familiar), nu confunda alegerile cu referendumul . In cel de-al doilea caz, oamenii isi exprima parerea in legatura cu o propunere. Daca suntem 10 persoane si eu am ideea ca de maine sa nu mai mancam la pranz, in mod democratic fac un referendum si in mod logic , ca eu initiatorul ideei sa am castig de cauza ,trebuia ca majoritatea (adica 5+1) sa fie de acord cu mine. Nu crezi ca ar fi putin deplasat ca 3 persoane din zece sa decida soarta majoritatii?
                  In primul rand , la acest referendum s-au discutat si iar discutat conditiile in care poate sa treaca. Lumea a fost mai mult decat bine informata, in legatura cu cvorumul. Daca romanii ar fi dorit cu orice pret sa-l dea jos pe Basescu, veneau la vot si se intampla acest lucru. Cei care nu au venit la vot, fie nu au fost in asentiment cu propunerea referendumului , fie nu sunt deranjati in asa masura de Basescu incat sa-si rupa din timpul lor ca sa vina la vot. In aceasta situatie cu parere de rau ,cererea de suspendare a presedintelui nu a fost agreata de majoritatea romanilor (50%+1).
            • +5 (5 voturi)    
              87% din ce ????? (Miercuri, 1 august 2012, 11:17)

              solomonien [anonim] i-a raspuns lui pcd

              Am si eu o intrebare. Ce se intampla daca se prezentau la vot doar 10 persoane dintre care 90% votau pentru demitere? Aceste 9 persoane ar fi decis soarta tarii? Cine hotaraste care este limita cere trebuie atinsa ca acest referendum sa fie valid? Va spun eu : LEGEA , care spune clar : 50%+1 (din populatia cu drept de vot).
            • +2 (2 voturi)    
              trei lamuriri (Miercuri, 1 august 2012, 12:38)

              Palax [utilizator] i-a raspuns lui pcd

              1: 46% prezenta la vot din care 5% sunt sustinatori ai lu Basescu, ramane ca impotriva lui sa fie 41% !
              2: Nu poti sa presupui ca 59% sunt neaparat ai lu Basescu, dar prin lipsa lor de vot au preferat sa il avantajeze pe Basescu.
              3: Sunt 41% impotriva lu Basescu asta pana cand cineva reuseste sa inchida Antenele pentru o saptamana! si atunci Basescu o sa mai capete 5%.
            • +1 (1 vot)    
              nu 87 % din votanti (Miercuri, 1 august 2012, 14:26)

              zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui pcd

              ci 87 % din 46% care au votat..

              Votanti cu drept de vot suntem mai multi :)
              Asa-i ca nu ti-a placut matematica?
        • +15 (15 voturi)    
          care democratie ? (Marţi, 31 iulie 2012, 23:20)

          solomonien [anonim] i-a raspuns lui Petre

          Tovarasii de la USL tin cu tot dinadinsul sa ne aducem aminte de vremurile comuniste cand PCR facea tot ce dorea. Pai cand organizezi un referendum dupa niste reguli clare pe care le cunostea toata lumea si dupa care se ghideaza, iar dupa vot cand vezi ca nu-ti comvine rezultatul incerci sa modifici regulile initiale,,,cum se numeste asta? . Pai sa-mi fie cu iertare , dar asta suna a dictatura.
      • +2 (2 voturi)    
        TRADARE??? (Miercuri, 1 august 2012, 9:06)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

        cum a convocat Ipo-Crin CSAT cand el nu are certificat ORNISS? nici DObritoiu, nici Corlatean.. A ajuns Ipo-Crin la secrete NATO si la masurile anti-tero ale RO? Si Ioan Rus? astia sunt capabile sa le vanda rusilor!!!
    • +36 (36 voturi)    
      Onoare (Marţi, 31 iulie 2012, 19:10)

      Brezel [anonim] i-a raspuns lui Adriana10

      Pai nu a spus ca demisia sa e o chestiune de onoare? Asaar ju isi va da demisia pentru ca nu are onoare. Nu a stiut nimeni sa citeasca printre randuri?
    • +32 (32 voturi)    
      Revista presei (Marţi, 31 iulie 2012, 19:12)

      dookuhaka [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      Face revista presei, strange in maini pentru ultima oara pupitrul de conferinte prezidential, spera ... etc
    • +32 (32 voturi)    
      nu s-a trezit inca (Marţi, 31 iulie 2012, 19:13)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      inca doarme de alaltaieri
    • +41 (41 voturi)    
      Pai sunt INVINSI!!!! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:15)

      mman [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      Asta le e problema de tot latra.
      Sunt INVINSI!
      Chiar si cu forma de boicot, pe care si ei au incercat-o in 2009 si nu au reusit. Deci as spune, de 2 ori invinsi. Oricum ar pune-o, Basescu i-a batut in mai multe moduri, dar I-A BATUT!
      • +6 (6 voturi)    
        Ce mai spera? (Marţi, 31 iulie 2012, 22:13)

        kast 309 [utilizator] i-a raspuns lui mman

        Tare imi este teama ca au amenintat pe cei de la Curtea Contitutionala .
    • +31 (31 voturi)    
      sob (Marţi, 31 iulie 2012, 19:20)

      Vreau_in_europa [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      Pai cred ca vrea sa se retraga dar nu stie pe ce usa din dos a Cotroceniului sa iasa!
    • +37 (37 voturi)    
      Ssssssssst! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:20)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      Ssssstt! Interimarul abia s-a trezit! De duminica noapte tot doarme! Acum abia l-au informat despre rezultatele finale de la referendum!
    • -50 (54 voturi)    
      ce diferenta de discurs ... (Marţi, 31 iulie 2012, 19:21)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      nu a amenintat cu puscaria , cu razbunarea ...

      nu a amenintat si jignit oamenii care nu au venit la vot .

      mai bine cu unu ca basescu , care se razgandeste la 5 secunde , care minte si cand respira , care ameninta cu puscaria pe cei ce nu sunt de partea lui .
      • +24 (24 voturi)    
        >>>>>>>>>>> (Marţi, 31 iulie 2012, 19:58)

        Invincible [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Da, m ai bine cu el. sac, sac, sac!
      • +5 (5 voturi)    
        "care minte si cand respira "...cine? (Marţi, 31 iulie 2012, 22:16)

        zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        poate ca antenescu..sau voi aveti intrusctiuni sa nu ascultati sa nu cititi ce spune conducatoru' iubit....numa' numele e suficient.
      • +9 (9 voturi)    
        AI DREPTATE (Marţi, 31 iulie 2012, 22:24)

        Matrix-4 [anonim] i-a raspuns lui adrian8

        Adriana, ce diferenţă de discurs! Băsescu a vorbit 10 minute şi toţi cei ce ştiu, cât de cât, limba română au înţeles ce are de spus!
        Antonescu a vorbit juma' de oră şi a reuşit să nu spună nimic. Punct!
    • +35 (35 voturi)    
      A mai declarat (Marţi, 31 iulie 2012, 19:27)

      astrud2 [anonim] i-a raspuns lui Adriana10

      Ideea nu e sa mai zica o data ca se retrage ci chiar sa plece. La Tulcea.
      • +6 (6 voturi)    
        La Tulcea ? (Marţi, 31 iulie 2012, 22:07)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui astrud2

        Ce sa faca la Tulcea ? Postul de muzeograf i s-a ocupat de mult. Poate ceva profesor suplinitor in Delta ...
    • +41 (41 voturi)    
      Sperante desarte ... (Marţi, 31 iulie 2012, 19:33)

      MosTache [anonim] i-a raspuns lui Adriana10

      Crinutz, spera ca decizia CCR sa-i fie favorabila. Ponta a zis ca poate sa stea inca 2 ani in iterimat pana in 2014, ca oricum populatia nu l-ar vota.
      • +15 (15 voturi)    
        Nu stiu ce ar mai fi (Marţi, 31 iulie 2012, 20:13)

        o voce [anonim] i-a raspuns lui MosTache

        .. de comentat, sincer.
        1. Explozia bombei cu efect imediat si devastator ce poarta numele de cod "Colonel Dogaru" s-a auzit in toata LUMEA ADEVARATA, si ca atare reactia a fost pe masura.
        Citat din HN:
        "Presedintele Grupului PPE din Parlamentul European, Joseph Daul, si presedintele Partidului Popular European (PPE), Wilfried Martens, informeaza ca au luat act de faptul ca referendumul pentru demiterea presedintelui Traian Basescu nu a fost validat avertizand autoritatile de la Bucuresti ca este necesara implementare unor reform "aliniate celor din alte state europene, si nu (aliniate-n.r.) unor intelegeri obscure semnate de presedintii partidului socialist si al celui liberal"."Poporul roman merita sa traiasca in conditii conforme cu standardele europene si nu condusi de agenda paralela a politicienilor USL", se arata in comunicatul PPE."
        2. Nu cred ca CCR va decide sa se autodesfiintzeze doar ca sa dea satisfactie la ''doua gaste'' si corului de broaste din balta USL.

        Oricum; sa joci singur pe teren propriu dupa reguli fixate de tine, sa ai arbitrii numiti de tine, sa inscrii din offside, sa rulezi toata echipa de nenumarate ori (pe la centrele de votare)
        si
        sa pierzi prin ''NEPREZENTARE''
        e ceva de Cartea Recordurilor
    • +13 (13 voturi)    
      :) (Marţi, 31 iulie 2012, 20:53)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      Stai asa ca cica:
      "CCR are o povara uriasa pe umeri si nu ar fi trebuit sa o aiba"
      Pai ar trebui ca respectiva "povara" sa o duca Parlamentul, sa dea o lege prin care sa spuna ca Presedintele poate fi demis cu un singur vot al unui singur cetatean nu-i asa?
    • +7 (7 voturi)    
      s-o crezi tu ca se retrage !!!!! (Marţi, 31 iulie 2012, 22:00)

      cricri-toamna gri [anonim] i-a raspuns lui Adriana10

      din ce crezi ca o sa-si castige existenta daca se retrage??? ce scoala generala din RO are nevoie de un profesor care a fost de doua ori repetent intr-o facultate de 4 ani??? iar nevasta, daca sotiorul nu mai este seful partidului credeti ca mai pupa Parlamentul European ??? O sa fie acolo, vreo secretara care face cafele, asa cum era si cand a pescut-o antonov.
    • +5 (5 voturi)    
      Se va retreage (Marţi, 31 iulie 2012, 22:08)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui Adriana10

      Pai se va retrage, dar in 2020 dupa ce va mai fi presedinte inca o data timp de 1 luna cand il va suspenda pe Ungureanu
    • -6 (6 voturi)    
      solutia este foarte simpla (Marţi, 31 iulie 2012, 22:37)

      dion [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

      E posibil ca CCR sa constate imposibilitatatea tehnica a aplicarii articolului din lege prin cvorumul. Si sa valideze referendumul.
  • +29 (29 voturi)    
    nu cumva? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:07)

    kim [anonim]

    nu care cumva au promisiuni de la CCR?

    de unde atata siguranta si aroganta?

    oare..prietenii stiu de ce ?
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred ca are (Miercuri, 1 august 2012, 7:52)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui kim

      dar se crede un semizeu aterizat la cotrocesti.
      toate i'au venit f. usor in viata.
      a trebuit numai sa pupe 'n c*r pe conu costache dinu paturiciu si pe varan.
      de pe locul doi in senat, presh de senat prin frauda, interimar si visator la permanenta.

      ce a facut antenescu porumbac a fost o incercare grosolana de influentare a justitiei.
      le'a spus juzilor in rosu cum vrea el sa judece ei, ce vrea el sa auda de la ei.

      altfel, tre' sa plece.
      si'l da varanu pe linia moarta !

      i'a spus inante de demitere: ori ramai la cotrocesti, ori pleci !
      varanul nu glumeste cu slugile !

      a vorbit o juma' de ora si'a spus aceleasi lucruri.
      de fapt doua: ccr Trebuie sa dea verdict dupa ..realitate(!) nu dupa lege si base demis, nu conteaza cum !

      jos iliescu si clica lui !
  • +40 (40 voturi)    
    omul asta e bolnav la cap (Marţi, 31 iulie 2012, 19:10)

    George [anonim]

    Si acum nu folosesc o metafora, parerea mea e ca este efectiv bolnav. Dupa un circ de 3 saptamani cu lachei, televiziuni, ziare, urne mobile, bichini voturi, etc, au reusit sa adune mai mult de 40% din voturi numai in zonele inapoiate (fara suparare). Tot nordul si Bucurestiul le-a dat flit.

    Iar Antonescu nu intelege nimic.
    • +16 (16 voturi)    
      nordul (Marţi, 31 iulie 2012, 19:58)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui George

      si centrul da, dar bucurestiul, nu. La urma urmelor, citi bucuresteni sint in bucuresti?
      • +6 (6 voturi)    
        serios (Marţi, 31 iulie 2012, 21:11)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        verifica prezenta la vot in Bucuresti. Si la noi, in sectorul 3, cea mai slaba prezenta, sub 40%.
  • +16 (16 voturi)    
    Pariem (Marţi, 31 iulie 2012, 19:10)

    Baba.Ana [utilizator]

    ca NIET?
  • +39 (39 voturi)    
    46% nu este egal cu 50% (Marţi, 31 iulie 2012, 19:10)

    Caron_93 [utilizator]

    Ce este atat de greu de inteles pentru USL? sunt retardati?
    46% nu sunt 50%; e clar. referendum nevalidat;
    Curtea constitutionala nu modifica legea; nu intra in atributiile ei; ea nu trebuie sa ia o decizie, ci numai sa ia act de fapte si sa aplice legea.
    • +12 (12 voturi)    
      50%+1 ! (Marţi, 31 iulie 2012, 22:13)

      was [anonim] i-a raspuns lui Caron_93

      Atata trebuia, si daca iesea 50% (cu frauda, cu tot), conform legii tot trebuia invalidat referendumul. In lege nu spune, ca daca procentajul voturilor "DA" este mai mare decat cele "NU", atunci trebuie validat referendumul. Poate sa fie si 99,99% "DA", tot legea ar trebui sa fie LEGE ! Acum vine cu povesti de adormit copii, ca legal nu este validat, dar MORAL (i-a auzi cine vorbeste!) ar trebui sa plece Presedintele Basescu.
      As mai avea cateva vorbe selecte pentru acest nimic numit C. Antonescu, dar mi-e teama ca nu ar trece moderarea.
  • +32 (32 voturi)    
    Precizare logica (Marţi, 31 iulie 2012, 19:12)

    Un alegator [anonim]

    D-le Antonescu. Faptul ca multi oameni au votat impotriva lui Basescu e una , iar presupunerea ca toti acesti oameni ar vota pentru dvs. e alta. Nu inseamna ca daca dl Basecu e prost, dumneata esti destept.
  • +22 (22 voturi)    
    lamentabil (Marţi, 31 iulie 2012, 19:15)

    seba [anonim]

    Astia vor ajunge in curand sa invoce Spiritul Sfant! Bai baieti, mai treceti pe la Biserica si dupa aceea mai vorbim.
  • +30 (32 voturi)    
    Suntem milioane inca in viata (Marţi, 31 iulie 2012, 19:16)

    toto americanul [anonim]

    DA dl Presedinte interimar suntem milioane in viata si cu cetatenie care sustinem consumul si furtul din Ro spre imbuibare marie voastre.
    Suntem milione plecati in pribegie datorita binelui din Tara noastra adus de minerii lui ilici si de anii de guvernare PSD .
    O fi furat si PDL .. dar ca voi USL amistii sa distrugeti un stat de drept prin OUG in trei zile in nici un caz
    Nu am mers la mascarada voastra pentru ca stiam ca veti fura pe rupte asa cum ATI FURAT o TARA in anii guvernarii PSD . ASA cum v ati Ciranit si pe ultimul post de directoras cad ati juns cu TAriceanu la guvernare .
    apropo DL pres interimar de cand a devenit Radovanul asa o statiune turistica in RO ca sa voteze 120%
    de bun simt nu sepoate vorbi la USL dar macar sa furati cu masura ca si acolo au votat mortii.
    Asteptam sa te tii de pormisiune si sa devii PRIMUL POLITICIAN ROMAN CU COLOANA VERTICAL ASTEPTAM DEMISIA !!!!
  • +39 (39 voturi)    
    gata, (Marţi, 31 iulie 2012, 19:16)

    iulian-bz [utilizator]

    strange bagajul si pleaca,ti-ai vazut visul,ai stat 3 saptamani cocotat de securistul Felix,du-te si dormi linistit,esti deja obosit dupa atatea deplasari prin tara la mitinguri,dupa conferintele de presa si aparitiile in studiourile tv,ai depasit cu mult procentajul de prezenta avut in Parlament,poate cei din PNL te vor arunca la cosul de gunoi,vei ramane in istoria acestui partid ca fiind singurul presdinte care se coalizeaza cu dusmanii de moarte,securistii si comunistii,noi iti spunem intr-un glas,dispari repetentule si adormitule!!!!
    • +8 (8 voturi)    
      Repetent (Marţi, 31 iulie 2012, 22:15)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui iulian-bz

      adormit si chiulangiu se stie sigur. Cartofor, betiv si imoral se vorbeste .
      Cum de a avut tupeul sa vrea o functie asa de inalta ? Si PNL-ul , cum de a avut prostia sa-l sustina pentru aceasta functie ?
  • +28 (28 voturi)    
    Foarte interesant! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:18)

    Ael [utilizator]

    E foarte interesant sa faceti un exercitiu in aceste zile.
    Urmariti ce politicieni si ce ziaristi influenti au pozitii ce se intrepatrund si potenteaza pozitia din Vocea Rusiei.
    E ca hartia de turnesol!
  • +33 (33 voturi)    
    mitocanul (Marţi, 31 iulie 2012, 19:18)

    M [anonim]

    Inteleg de la marele om politic, presedinte suplinitor, ca avem in tara 8,5 milioane de oameni vii si 10 milioane de posibili morti sau care poate si-au pierdut cetatenia... Frumos. Eu sper ca acei 10 milioane de "probabil" morti sa se orienteze bine la viitoarele alegeri.
  • +23 (23 voturi)    
    incredibil (Marţi, 31 iulie 2012, 19:18)

    Vlad [anonim]

    Incredibil cat poate sa vorbeasca omul asta.
  • +26 (26 voturi)    
    dormi linistit! romanii vegheaza (Marţi, 31 iulie 2012, 19:19)

    cilina [utilizator]

    mai omule du-te acasa, ti-o fi somn, ti-o fi dor de un vin, de un poker...fii intelegator si lasa tara asta in pace!
  • +32 (32 voturi)    
    Mai usor cu cei 7.5 milioane de votatnti.. (Marţi, 31 iulie 2012, 19:20)

    Alius [anonim]

    Sunt convins ca ce putin 10% sunt furaciuni. Plus modul in care s-a organizat referendumul este de toata jena (cu tombole, cu amenintari, cu sms-uri, cu tot felul de intrari la pisicine si nu numai pe baza de prezenta la vot etc).

    Sa vedem si dupa ce se instaleaza sofware-ul ala de depistat votul multiplu. O sa se mai stearga si de acolo niste voturi si nu putine.

    Asta a fost una. A doua se refera la faptul ca atunci in 207 cand a fost referendum si Basescu a castigat clar, nu s-a mai plans nimeni de legitimitatea parlamentului care a votat suspendarea presedintelui fara nici un motiv legal. Asa ca, asta e viata, se mai intampla si chestii de genul asta.

    Nu mai vorbesc si de referendumul din 2009, total ignorat de clasa politica. Si atunci au fost niste milioane de romani la vot si nimic nu s-a intamplat ca urmare a voturilor acestora.

    In al treilea rand, sa accepte schimbarea Constitutiei (reducerea mandatului prezidential si reducerea numarului de parlamentari asa cum a fost votat la referendumul din 2009) si scapa de Basescu.
  • +24 (24 voturi)    
    obsesiv (Marţi, 31 iulie 2012, 19:20)

    mihai [anonim]

    numarul 8,5 milioane devine obositor. E repetat la fiecare 3 cuvinte...
  • +26 (28 voturi)    
    Logica ROMANULUI cu mintea intreaga (Marţi, 31 iulie 2012, 19:20)

    bacovia2012 [utilizator]

    Referendumul lui Victor Ponta si crin Antonescu vs logica ROMANULUI cu mintea treaza.
    1.REFERENDUMUL a fost impus romanilor si organizat, mai mult ilegal, de catre USL, care, insistent, inclusiv pe cale administrativa, a impus sustinutarii sai sa participe la Referendum,votand DA pentru DEMITEREA Presedinteleui Traian Basescu.
    2.Traian Basescu,luind in consideratie opiniile Elitei intelectuale a Romaniei, abuzurile si hotiile, admise pe parcursul perioadei premargatoare Referendumului de catre USL, a chemat sustinatorii sai sa boicoteze Referenudmul si sa nu participe la vot.
    3. REZULTATELE REFERENDUMULUI organizat de USL, cu participarea aproape in totalitate a alegatorilor, sustinatorii USL:
    a)In Romanai sunt astazi 18.286.166 de alegatori. Rezultatele Referendumului,luind in consideratie Rolul determinant al PRAGULUI ELECTORA,se apreciaza in cifre si procentaj numai in dependent de raportul acestora fata de NUMARUL TOTAL DE ALEGATORI.
    b) La REFERENDUMUL, impus mai mult ilegal si organizat de USL, au participat total 8.455.336 alegatori usl-sti,din care,evidet ca majoritatea, 7.400.110(40.4%), au votat DA pentru demiterea lui Traian Basescu, indeplinind astfel ,,comanda,, USL. Necatind la PRESINGUL structurilor USL, din numarul total al acestora, totusi, 1055226(5,8%) au ,,incalcat comanda,, USL,votand NU pentru demiterea Presedintelui Traian Basescu.
    c)Totusi, un numar impunator de alegatori,in total 9.833.830(54%), la Indemnul Elitei intelectuale a Romaniei si Apelul Presedintelui suspendat Traian Basescu,nu au participat(au boicotat) Referendumul, impus mai mult ilegal si organizat de USL.
    d)Astfel,in cifre si procente,in raport cu NUMARUL TOTAL DE ALEGATORI, 18.286.166, in cadrul Referendumului, impus mai mult ilegal si organizat de USL, pentru DEMITEREA Presedintelui Traian Basescu sau pronuntat DA 40.4% din alegatori,iar, la Indemnul Elitei intelectuale a Romaniei si Apelul Presedintelui suspendat Traian Basescu, au votat NU demiterii, nu sau pre
  • +34 (34 voturi)    
    Lovitura de stat (Marţi, 31 iulie 2012, 19:21)

    Rafaila [utilizator]

    Crin Antonescu cere ducerea la bun sfirsit a loviturii de stat si asumarea acesteia de catre chiar Curtea Constitutionala. Repet - i se cere Curtii Constitutionale sa valideze si sa desavirseasca lovitura de stat! Trageti concluziile.
  • +23 (23 voturi)    
    Alive and kickin' (Marţi, 31 iulie 2012, 19:21)

    MAC [anonim]

    Carevasazica rezulta dupa 'logica' lu' nea' Interimaru', ca restul de 22 minus 8.5 milioane prezenti la referendum sunt ori morti ori au 'pierdut' cetatenia romana.
  • +25 (27 voturi)    
    D-le Antonescu, nu puteti fi demn! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:23)

    lucs [utilizator]

    Cu ce drept balmajeste asta de la pupitrul Administratiei Prezidentiale a Romaniei? De la Cotroceni acum se fac presiuni asupra CCR si, mai ales, declaratii politice, demagogice, dar tot declaratii sunt!
    Unde am ajuns, unde ne-a adus haita USL-ista si pana unde poate sa mearga nesimtirea astora?
    Ce imagine avem acum exterior?
    Mi-e rusine ca sunt teleormanean si ca Dragnea a furat cu 10 maini acolo, acum ar trebui sa-mi fie rusine ca sunt roman?
    Cate manifeste "M-am saturat de Romania" trebuie sa mai apara?
  • +27 (29 voturi)    
    Sa-ti traduc ce spune LASUL (Marţi, 31 iulie 2012, 19:23)

    Luk [utilizator]

    Indiferent ce hotaraste CCR, Basescu este demis, prin urmare n-am de ce sa-mi dau demisia.

    Acuma ma duc sa ma culc, ma obositi voi astia... :))
  • +24 (24 voturi)    
    Nu citeste legea? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:24)

    Dan [anonim]

    Legea Referendumului (IN VIGOARE!)

    Art 17

    (2) Reactualizarea listelor electorale permanente se face de catre primari, potrivit prevederilor Legii nr. 68/1992, respectiv ale Legii nr. 70/1991, republicata, cu modificarile ulterioare, in termen de cel mult 5 zile de la data stabilirii zilei referendumului.

    Ce a declarat Ioan Rus pe data de 13.07.2012

    Ministrul Administraţiei şi Internelor, Ioan Rus, a declarat, vineri, că în România sunt în acest moment 18.308.612 cetăţeni cu drept de vot, precizând că nu se ştie câţi dintre aceştia se află în ţară şi câţi sunt plecaţi în străinătate.

    "În România, în acest moment sunt 18.308.612 cetăţeni cu drept de vot. Nu ştim câţi dintre ei se află în România şi câţi sunt în străinătate", a spus Ioan Rus.

    Ministrul a precizat că în 24 iulie va fi definitivată lista care cuprinde cetăţenii cu drept de vot, inclusiv cei care împlinesc 18 de ani până la data referendumului din 29 iulie.

    Numărul exact al alegătorilor la referendum va fi anunţat după definitivate listele electorale, datele fiind cele puse la dispoziţie de Direcţia Evidenţa Populaţiei, declara, marţi, ministrul delegat pentru Administraţie, Victor Paul Dobre.

    "Datele sunt cele care sunt puse al dispoziţie de Direcţia Evidenţa Populaţiei, aşa cum s-a făcut la toate consultările electorale, inclusiv la ultimele alegeri locale din 10 iunie", a spus Dobre.

    Pe listele electorale permanente pentru alegerile locale din 10 iunie au fost înscrise 18.315.880 de persoane.

    De ce mai jucam cu cifrele de la INS. Aceste cifrele nu sunt prevazute in art 17 din Legea Referendumului.

    Este atat de simplu, dar greu de inteles pentru cei de la USL care sunt niste oameni nepregatiti din punctul de vedere juridic!
  • +20 (20 voturi)    
    Dar noi ,inca vii ,plecati,dar pe liste ? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:25)

    Lorena [anonim]

    Esti penibil,lipsa toatala de minina demnitate si morala.Daca nu stii cati mai traim sau nu ,poate ne spui de ce cei real morti din familiile noastr "voteaza"? de ce noi si restul familiilor cu duble cetatenii,suntem pe liste si " si bifati"la votat ?Esti tanar,inca mai poti sa muncesti,concret,inca mai poti sa iti speli mizeria morala si nu numai.Cred, ca dac ti-as fi dat cheile casei mele ,temporar ca mi-a plecat administratorul in concediu(susoendat ) te cocotai in pat si te rezemai rastignit in biroul meu sa dai ordine personalului din casa,sa-mi anulezi ,sau modifici decizii si rosturile casei. Ai tupeul celui pentru care locul lui este unde are chef si i se pare lui ca ar fi.Un lucru ar trebui sa stii domnule interimar, ca poti lua o lectie de decenta si de bun simt de la d-l Vacaroiu ,ba mai mult invata sa-l respecti pentru inca ceva,chiar are o meserie concreta ,stie ecomomie si nu numai. Va spune un om ,demult plecat si fara simpatii politice,un roman care doreste binele tarii si sa isi pastreze drepturile cetatenesti nealterate si in tara ,al carui cetatean este.Cat despre vot sunt libera sa iau ce decizie vreau.
  • +21 (21 voturi)    
    O adevarata nerusinare! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:27)

    Kepler [utilizator]

    Dupa ce ca este unul dintre principalii responsabili in Romania a recentului bolsevism primitiv cu toata nimicnicia pe care o implica acest fenomen social revoltator, lasa sa se inteleaga ca pt el nu exista cei mai bine de 9 milioane de cetateni romani care au boicotat acest teatru politic de prost gust impus de un parlament cu serioase probleme de credibilitate.
    Mai mult, cu greu isi frineaza amenintarile la adresa CCR!
  • +18 (18 voturi)    
    DUTE SI LASA- NE !!!! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:28)

    asta a uitat ca a zis ca vin 10 milioane [anonim]

    nea antoneasca, ROMANIA are, voi de la putere ati pus in listele electorale 18 milioane de romani, dupa CNP-URI, romani VII, matale ai spus ca vin la vot 10 milioane de ROMANI, in picioare in lumina, nu mai atingi realitatea palpabila, DUTE SI LASA- NE
  • +19 (19 voturi)    
    si retragerea? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:28)

    unu_de_aiurea [anonim]

    Nimik despre retragere ? Asta era partea cea mai asteptata de catre toata lumea :))
  • +17 (19 voturi)    
    Aceeasi retorica... (Marţi, 31 iulie 2012, 19:29)

    Demostene [anonim]

    ...specifica maestrilor Ordinului Limbilor de Lemn. Cred ca a pomenit de zeci de ori despre cei 8,5 milioane de romani care si-au facut datoria. In opinia acestui domn atins de o grava obnubilare, ceilalti 9,5 milioane de romani nu conteaza, ei sunt o cantitate neglijabila. Jalnic personaj! Sper sa-l vedem cat m,ai repede plecat di viata politica pentru ca aceasta sa devina mai curata, mai uscata, mai lipsita de miasmele filistinimului nesfarsit al unor politruci ireductibili.
  • +16 (16 voturi)    
    .... (Marţi, 31 iulie 2012, 19:31)

    Ariona [utilizator]

    bate campii, curtea constitutionala a spus in decizia 731/2012 privind referendumul:

    "Constată că Legea pentru modificarea art. 10 din Legea nr. 3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului este constituţională, în măsura în care asigură participarea la referendum a cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente. Definitivă şi general obligatorie."

    Deci ceea ce face Antonescu cat si USL nu este decat circ, pentru ca listele electorale permanente au fost listate inainte de referendum si practic pe baza acestora s-a desfasurat referendumul, si care au fost luate in calcul si de catre BEC la anuntarea procentajului de participare la referendum.
  • +24 (24 voturi)    
    abureli de 2 bani (Marţi, 31 iulie 2012, 19:31)

    pragmatism [utilizator]

    Hooopaa ... s-a trezit din somn dl Antenescu. L-au pregatit Ciutacu si Ciuvica ... ce sa latre ... Demonstreaza, inca o data, ca este lipsit de substanta si se bazeaza doar pe gargara ieftina ...
  • +20 (22 voturi)    
    buna dimineata ! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:31)

    meddio [utilizator]

    daca a ramas coala aia format A4 in Parlament pe care trebuia sa va scrieti demisia, va trimit eu un top de coli . nu ne intereseaza ce a-ti visat pana acum la ora 19.00 cand v-ati trezit din somn , pastrati-va elucubratiile pentru cand va fi sa va scrieti memoriile .
  • +26 (26 voturi)    
    Niste ordinari... (Marţi, 31 iulie 2012, 19:32)

    map [utilizator]

    Dl Antonescu, nu va mai crede nimeni ca veti respecta ceva. La televiziunile germane s-a anuntat clar, dupa anuntarea procentului sun 50%, ca dl. Basescu ramane presedinte. Asta pentru ca in orice tara democratica si cu oamnei cu bun simt se respecta regulile jocului. Numai Romania a devenit "tara lui Papura-Voda".

    Ati depasit de mult orice limita. Sa va fie rusine pentru tot ceea ce ati facut Romaniei si cum ati facut oamenii sa ajunga sa se invrajbeasca intre ei.

    Imi este groaza sa vin acum in tara sa-mi vizitez familia.
  • +22 (24 voturi)    
    Sa se schimbe, primesc! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:33)

    PredeAn [utilizator]

    1. DOAR 46% dintre cei cu drept de vot s-au prezentat, adica electoratul USL (vezi procent obtinut la locale).

    2. Din electoratul USL, 11% sunt de partea lui Basescu.

    3. Dupa orice criterii, ATI INFRANT! Stiati dinainte ca rezultatele recensamantului vor fi valabile din 2013 si v-ati grabit cu suspendarea, mizand gresit pe anumite calcule meschine.
    4. Dintre romanii cu drept de vot, DOAR 7 milioane au vrut sa-l demita pe presedinte. Restul, mai mult de 9 milioane, nu au vrut acest lucru - ca daca l-ar fi vrut, s-ar fi exprimat.

    5. Atentie la raspunderea PENALA pentru tot ce ati facut si pentru banii cheltuiti (din surse care cer socoteala).

    6. Mars, bai!
    • +8 (10 voturi)    
      De unde scoti cifrele astea? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:53)

      ncy [utilizator] i-a raspuns lui PredeAn

      Stimabile, nu te supara ca te intreb, dar de unde scoti aceste cifre total aiurite????
      46% participare la vot.....chiar esti omul uslamistilor?????
      Hai ca te informez eu cum stau lucrurile....46% sunt voturile numarate ca ar fi participat la referendum.
      Cu ce imi poti garanta ca pe listele electorale nu exista o semnatura si in dreptul numelui tau, sau in dreptul oricarui cunoscut de al tau care sigur nu a participat le referendum.
      Deci,...hai sa o mai lasam balta cu acest procent de 46%,...daca s-ar pune in functiune softul antifrauda,...s-ar constatat ca defapt NU au participat mai mult de 40-41%......
      Acum au gasit si uslamistii o scuza si trag de ea,...eu as fi curios ce face legislatia "democratica" din romanica cu voturile care vin din cucuieti de necunoscuti intr-unprocentaj de peste 100%....intra cineva la parnaie????
      Nuuuuuuu ptr ca ei sunt noua rasa , gena curata de romania uslamista,.....numiti
      STAMPILICI profesionisti
      • 0 (0 voturi)    
        ia-o mai usor (Miercuri, 1 august 2012, 3:37)

        boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui ncy

        omul a demonstrat ca si cu cifrele usl-ului, tot si-au luat-o... daca luam in considerare ce-ai spus tu, si-au luat-o si mai urit...
  • +16 (16 voturi)    
    15 mil alegatori... (Marţi, 31 iulie 2012, 19:34)

    IamInTheWrongBusiness [anonim]

    Cifra de 15 mil de alegatori pe care o tot vehiculeaza unii si altii si sustin ca ar fi numarul de alegatori ce ar trebui luati in calcul la stabilirea celor 50% + 1 de alegatori sunt de fapt cetatenii romani cu domicilul stabil in Romania. Cifra de 15 mil nu include si cetatenii romani din strainatate care au domiciliul permanent sau temporar in strainatate si care au de asemenea drept de vot. Eu si familia mea suntem (si) cetateani romani desi avem domiciliul in strainatate si nu avem carti de identitate, dar avem pasapoarte romanesti valide. INS nu a venit la domicilul nostru din strainatate sa ne cuprinda in statistica deoarece recensamtul s-a facut numai pe teritoriul Romaniei. Personal consider ca numarul de 18 mil de alegatori comunicat de MAI ar fi mult mai apropiat de realitate intrucat e bazat pe CNP si ar trebui sa cuprinda si cetatenii cu domiciliul in strainatate.

    numai bine
  • +19 (19 voturi)    
    Incredibil, cata presiune pune pe CCR (Marţi, 31 iulie 2012, 19:35)

    mman [utilizator]

    E evidenta decizia. Cum sa tina cont de alte cifre decat de cele de care a tinut cont BEC???
    Este o nebunie totala in Romania. Fiecare aplica legea cum vrea. E simplu si clar: Nu poate fi validat! Ce atata tocmeala. Si USL a pierdut. Pa, si ne vedem la toamna...
  • +16 (16 voturi)    
    provocatori (Marţi, 31 iulie 2012, 19:35)

    traiang [utilizator]

    Cele 2 rudimente umane Ponta Si Antonescu pur si simplu trebuie sa dispara de pe scena politica Pe langa nenumaratele lor'' calitati''cu acest stil de politica invatat la antene ,provocator ,nu vor aduce niciodata ceva creator pozitiv in politica Presedintele romanilor este si pentru cei asazis 8 mil cu fraudele de rigoare dar si pentru restul pana la 18mi cu drept de vot Jalnic ca suntem fortati sa traim astfel de clipe !!!
  • +17 (19 voturi)    
    Un om de nimic (Marţi, 31 iulie 2012, 19:35)

    AUREL [anonim]

    Atunci cand aceiasi parlamentari alesi de noi lipseau cu lunile din parlament fiind platiti era constitutional, dar cand poporul a decis sa le boicoteze hotararile ne declara morti. Cine isi permite sa critice este chiar chiulangiul sef, pus in scaun la cotroceni de cei care au organizat lovitura de stat. Ca presedinte chiar interimar trebuia sa fie al tuturor romanilor si sa nu participe la mitinguri, dar s-a dovedit un om mic. Sper sa mearga inapoi la Scoala Generala sa incerce sa predea istoria. Poate reuseste sa o invete si dinsul.
  • +12 (12 voturi)    
    Vlad (Marţi, 31 iulie 2012, 19:39)

    Vladynica [utilizator]

    Ce rusine, Antonescule!
  • +13 (13 voturi)    
    Ce nesimtire! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:42)

    io [anonim]

    Cate nesimtire! Ce presiuni ordinare la adresa CCR!

    Auzi la el, decizie "grea".

    Ce poate fi atat de greu in a constata ca 46,23% < 50% + 1 ?!

    Totul e clar, dar bolsevicii astia incearca intimidarea membrilor curtii.

    E de-a dreptul iresponsabil ca un Presedinte de stat sa afirme ca nu se stie cat inseamna jumatate din populatia cu drept de vot, amestecand date de la INS, MAI, etc. Este, evident, pura dezinformare. O nesmitire!

    MAI a prezentat clar care este numarul celor cu drept de vot, iar pe baza acestor date s-au intocmit listele electorale si s-au format sectiile de votare.

    Inca o data: Rusine Antonescu!
  • +12 (12 voturi)    
    Crinulet fa-ti bagajele (Marţi, 31 iulie 2012, 19:43)

    motzu12 [utilizator]

    Crinulet tata eu zic sa te duci sa-ti impachetezi frumos pijamalele si sa ai grija sa iei si sticlele dupa tine. Nu e frumos sa lasi mizerie. Vezi sa nu uiti cumva Pravda ca poate are nevoie Victoras de niste inspiratie.
    Vad ca dai limbi CCR la greu :) Eu astept sa aud cum te retragi din viata politica.
    Ati cam luat-o in mana, v-a ciuruit din nou . Acum faza naspa e ca la parlamentare oamenii au vazut adevarata fata si cred ca USL o sa ia o mare teapa, cum de altfel merita. Poate PNL va redeveni ce a fost odata cu plecarea marionetei.
  • +14 (14 voturi)    
    curaj, gasca, (Marţi, 31 iulie 2012, 19:43)

    revo [utilizator]

    ca maine te tai - cam asa suna scancetele marelui om de stat-degeaba. Isi face singur curaj si se roaga la Dumnezeu sa fie invalidat referendumul ca sa scape de la Cotroceni si, in general, sa scape de orice responsabilitate. Greu cu munca, nu se compara cu gagaiala. Hai, zboru'!
  • +11 (11 voturi)    
    Cum adica, sa demisioneze Basescu? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:43)

    mman [utilizator]

    Cum adica, sa demisioneze Basescu?
    cand aprox 9 mil il vor!!!
    doar 7,4 mil nu il mai vor! Nu are cum sa demisioneze!
  • +14 (14 voturi)    
    suntem inexistenti! (Marţi, 31 iulie 2012, 19:43)

    un mort! [anonim]

    Asta ne ia si dreptul de a trai. Nu mai existam. Noi cei care platim taxele si impozitele. Din banii nostri sunt platite pensiile celor care au votat la referendum si care
    reprezintat totul pentru acest pseudopresedinte. Din banii nostri au ei salariile de parlamentari. Si din banii nostri este platit referendumul! Asta se declara presedintele celor care au votat. Noi, ceilalti, cu codita intre picioare sa mergem in genunchi si sa-l "ovationam". Individul asta a intrecut orice masura! Este de un grotesc fara masura.
  • -10 (10 voturi)    
    ura,ura (Marţi, 31 iulie 2012, 19:45)

    votat [anonim]

    Base pe vapor !
  • +9 (9 voturi)    
    disperare (Marţi, 31 iulie 2012, 19:46)

    rabdare [utilizator]

    amice"crin,esti si sunteti disperati ptr ca referendumul trebuie invalidat.voi vorbiti de 8,5 mil de votanti,dar de cei care nu s-au prezenrat la vot de ce nu spuneti nimic;pardon:sunt lasi.cand conditia de validare era de 50+1% a-ti redus drastic sectiile de votare din diaspora ptr ca aveati frica de cei care ar fi votat Basescu.cand s-au modificat conditiile de validare a-ti fost capabili sa-i puneti sa voteze chiar si pe cei cu disabilitati mintale.cat credeti ca se mai poate merge asa?sunteti iresponsabili incurabili.pacat de romanii care sufera in urma actelor iresponsabile.nu aveti coloana vertebrala.inspre occident spuneti una iar peste 3 ore in tara spuneti total contrariu.rationati cu capul ca doar nu sunteti plante,ca si alea rationeaza.
  • +7 (7 voturi)    
    si el vrea sa castige la masa verde (Marţi, 31 iulie 2012, 19:47)

    fosta zoezoe [utilizator]

    cum a alergat singur si a iesit pe locul 2.cum cele 9200000 de cetateni chemati de el (l-am auzit in direct) ar fi acum de fapt mult mai putini. vrea sa castige la masa verde pe care a orgazizat-o , a administrat-o , de unul singur.usl ne- spus pragul de atins pentru validare prin vocea dlui antonescu.nu stia ce vorbeste ?
  • +11 (11 voturi)    
    Cata nesimtire, sa ne faca DECEDATI (Marţi, 31 iulie 2012, 19:49)

    AUREL [anonim]

    Daca sustineti Domnilor Antonescu si Ponta ca "8,5 mil de alegatori sunt in viata, s-au pronuntat, sunt reali si au putut fi numarati" la ceilati solicitati-l pe Nastase sa le numere ouale. Sa numarati de mai multe ori ca s-ar putea Dl. Ponta sa plagieze.
  • +9 (9 voturi)    
    da (Marţi, 31 iulie 2012, 19:50)

    I [utilizator]

    asa arata niste oameni fara caracter doar cu interese. Crin nu uita de demisia aia. Parca tie ti-a lasat Base o foicica alba pe care sa-ti scri demisia.
    (am stiut de cand a facut declaratiile respective ca nu o sa se tina de cuvant; a fost doar o strategie electorala).
  • +11 (11 voturi)    
    De ce ?? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:51)

    Nedumeritu' [anonim]

    ..nu i-a in calcul USL faptul ca cei care nu s-au prezentat la referendum .. poate nu s-au prezentat pentru a nu valida hotia pusa la cale... pentru ca in fond acest referendum nu a fost altceva decat o batalie pentru cine aduce la urne mai multi, ca sa poata fi validat ... iar USL atat a putut aduce ... atat au !!! .. unde sunt milioanele de oameni care-i vor pe ei. Asta este sustinerea de care se bucura USL-ul. Ce alta dovada mai vor ca s-a furat ca-n codru ...decat procentele de peste 100% in judetele din sudul tarii. Chiar nu se sesizeaza nimeni in aceasta privinta ??? ....Doamne Ajuta !!! ......ROMANI bine ca ati urmat sfatul din Imnul Tarii !!! Si inca un lucru !! La ce se asteptau din partea populatiei de etnie maghiara ............la cate le-au facut dupa ce au ajuns la putere .. sa zica mersi pentru sprijinul dat uneori atunci cand au avut nevoie !!! Usl-ul da dovada ca nu stie sa piarda !! Au pierdut !!!!... dar o tin gaia moarta ca ei de fapt au castigat, asta imi aduce in minte pe acei care dau examen la facultate, iau nota de trecere dar nu intra ...Cica au reusit fara loc !!! ...asa si voi USL-isti ati reusit ....dar nu mai sunt locuri !!!! Si asa ca o gluma ... daca dupa atatia ani de "propaganda" la Antene si iRealitati, daca dupa doua incercari de suspendare si referendumuri fara sa reusiti sa-l demiteti pe presedintele tarii de ce nu inceracati cu "otrava" poate reusiti (asta se numeste crima si este aspru pedepsita de lege - de asta va este frica !!) E unul zic sa va lasati de toate incercarile sa puneti osul la treaba, ca nu ati facut NIMIC BUN de cand ati venit la guvernare, nu ati facut NUMIC din ceea ce ati promis ROMANILOR si cei 7,5 milioane car v-au ascultat si au venit la referendum asteapta fapte nu vorbe !!
  • +8 (8 voturi)    
    Voturi (Marţi, 31 iulie 2012, 19:51)

    arminius1 [utilizator]

    La alegerile parlamentare Crin Antonescu nu a intrat in parlament de pe primul loc.Atunci a avut posibilitatea sa renunte avand in vedere ca nu a avut majoritatea voturilor.De ce nu a facut-o?Pentru ca asa erau regulile se poate spune.Corect.Dar de ce acum nu aplica aceeasi masura?De ce nu accepta regulile?Nu vreau sa dau eu un verdict,dar corect nu mi se pare.Ca sa nu mai spunem de numarul de parlamentari de la viitoarele alegeri,unde nu s-a tinut cont de numarul real de posibili votanti.Sunt chiar mai multe locuri decat la ultimile alegeri parlamentare.Jenant!
  • +11 (11 voturi)    
    Exista limite? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:52)

    EllySt [utilizator]

    D-l Antonescu, ca si d-l Ponta, nu au inteles nimic din modul de gandire si de lucru care se aplica in tari democratice. Intai se stabilesc regulile si apoi se aplica. Este foarte simplu.
    Pe plauiurile dambovitene lucrurile stau altfel. USL a schimbat regulile de desfasurare a referendumului pana in ultima clipa inainte de desfasurarea lui si nu s-au oprit aici, vor sa schimbe regulile si dupa desfasurarea lui.

    Se pare ca pentru USL lucrurile stau diferit.
    Facem referendum, fraudam cat se poate (ce conteaza ca vom intra in cartea recordurilor cu prezenta la vot de 250% sau ca nu au mai fost cazuri pana acum sa voteze 20% dintre alegatori intre orele 20.00-23.00) ) si pentru ca nu am reusit sa fraudam cat trebuia modificam listele si micsoram numarul de persoane. Nu inteleg cum de s-a defectat masina de fraudat si nu a putut fi introdus in "sistem" milionul de voturi al d-lui Sova.

    Pana unde se poate merge si cum de se pot juca aceste persoane cu nervii nostri si cu soarta Romaniei? Exista oare limite in comportamentul aberant al USL?
  • +12 (12 voturi)    
    Liste electorale şi neelectorale (Marţi, 31 iulie 2012, 19:52)

    omliber [utilizator]

    Dle Crin Antonescu,
    Eu vreau să vă spun că sunteţi într-o gravă eroare!
    Eu şi familia mea suntem pe listele electorale permanente, dar nu suntem pe listele INS. Această situaţie s-a întâmplat pentru că nu am reuşit să ne întâlnim cu recenzorii trimişi de INS. Înseamnă că eu şi familia mea, indiferent cum am votat, suntem nişte fantome!!!??? Faceţi nişte declaraţii (dvs şi aliaţii dvs) care mă fac să mă gândesc ce vârstă aveţi sau... şi mai rău ce probleme aveţi!!!
    Eu ştiu că "evidenţa populaţiei" este la Ministerul Administraţiei şi Internelor. INS, conform denumirii este un institut de statistică, şi nu un serviciu de evidenţă a populaţiei!!!
    Cu stimă!
    • +7 (7 voturi)    
      La fel (Marţi, 31 iulie 2012, 21:23)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui omliber

      Eu si familia mea nu aparem in statistica dar bineinteles ca existam, avem CNP si cetatenie romana. Si figuram pe listele electorale pentru ca existam efectiv.
      Nici neica sova nu exista in statistica pentru ca el nu s-a lasat recenzat!
      Ce paiate manipulate si manipulante sunteti!!!
      Niciodata o cifra statistica ce reprezinta de obicei o estimare, nu poate fi luata drept baza . Este doar o statistica nu este reala. Este o mare diferenta intre "poate fi" si "exista in realitate".
      Acum inteleg ca aceasta golanie era in planul vostru esuat.
      Daca nu sareau statele civilizate ne aplicati golania: cifrele statistice si nu Baza de Date de la Evidenta Populatiei care este EFECTIVA! La privitorii de latrine si senilii care v-au votat merge orice!
      Mai "elitelor " poate explicati si la "mujici" pe ce certitudine se sprijina cifrele voastre statistice? Cred ca nu mai este mult pana veti decreta: "moarte intelectualilor".
      Din rusinoasele voastre discursuri constat ca pentru voi chiar nu mai exista 60-70% din cetatenii romani cu CNP.
  • +8 (8 voturi)    
    eu zic (Marţi, 31 iulie 2012, 19:53)

    ggna [anonim]

    sa mai facem un referendum! Inca 3 saptamani de campanie pt Base! Hai Base ca poti sa-i mananci cu fulgi cu tot!
    Si pleaca dracului Crinut de la pupitrul ala ca il umpli de rusine! "Vorbe goale" ce esti!
  • +9 (9 voturi)    
    Paradoxuri uselesciene (Marţi, 31 iulie 2012, 19:54)

    marvio [utilizator]

    Dupa logica USL, cei 3 milioane romani care nu ies la socoteala s-au volatilizat sau au emigrat pe alte planete!

    Sau poate or fi toti minori, ca Ponta?
  • +6 (6 voturi)    
    ma miram (Marţi, 31 iulie 2012, 19:55)

    tenzi [anonim]

    ma miram eu sa fi inteles ceva!
  • -1 (3 voturi)    
    8.5 mil. nu e 1/2 din 19 mii. (Marţi, 31 iulie 2012, 19:55)

    Claris [anonim]

    La Recensământului Populaţiei şi Locuinţelor din 20 Octombrie 2011 au fost inregistrate 19,0 milioane (19.042.936) persoane din care: 18.384 mii au fost persoane prezente, iar 659 mii temporar absente. Din totalul populaţiei stabile a României 10.054 mii persoane aveau domiciliul/reşedinţa în municipii şi oraşe (52,8%), iar 8.989 mii persoane locuiau în comune (47,2%).Rezultatele provizorii ale recensământului populaţiei relevă faptul că, din totalul populaţiei stabile, 16.870 mii persoane (88,6%) s-au declarat români.
    Populaţia de etnie maghiară a fost la recensământ de 1.238 mii persoane, reprezentând 6,5% din populaţia stabilă a ţării, iar numărul celor care s-au declarat romi a fost de 619 mii persoane (3,2%). Între alte etnii care au înregistrat un număr de persoane de peste 20 mii se situează următoarele grupuri etnice: ucraineni (51,7 mii persoane), germani (36,9 mii), turci (28,2 mii), ruşi – lipoveni (23,9 mii) şi tătari (20,5 mii persoane).
    Numărul persoanelor pentru care nu a fost înregistrată etnia (nu au dorit să o declare sau nu erau prezente) a fost de 59,2 mii persoane, reprezentând 0,3% din populaţia stabilă a ţării.
    Sursa : http://www.recensamantromania.ro/wp-content/uploads/2012/02/Comunicat_DATE_PROVIZORII_RPL_2011_.pdf
    • +2 (2 voturi)    
      recensamant populatie (Marţi, 31 iulie 2012, 21:16)

      tibicarom [anonim] i-a raspuns lui Claris

      Simpatica claris nu a mentionat ca in recensamant nu se dau cei cu drept de vot - asa ca a muncit fara folos...
  • +6 (6 voturi)    
    ceva interesant (Marţi, 31 iulie 2012, 19:57)

    n [anonim]

    Nu au raspuns la recensamant dar acum vor sa foloseasca rezultatele.

    http://www.adevarul.ro/actualitate/Ipocrizia_USL-_Dupa_ce_au_sabotat_recensamantul-Sova_si_Ponta_vor_sa-l_foloseasca_in_mod_ilegal-_Sova_si_Ponta_nu_s-au_lasat_recenzati_0_746925538.html
  • +13 (13 voturi)    
    Birocratie? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:57)

    Bogdan [anonim]

    Declaratiile "d-lui" Crin Antonescu:
    - Stim sigur ca 8,5 mil de alegatori sunt in viata, s-au pronuntat, sunt reali si au putut fi numarati
    - Nu exista dubii in legatura cu vointa lor, asa cum exista cu cei absenti, cei din boicot: acolo nu stim daca mai sunt in viata toti, daca mai au cetatenie romana toti
    - Cei 8,5 mil de cetateni inseamna participare democratie, vointa, viata. Restul e birocratie si asupra acestia se va pronunta CCR

    Deci cei 250% de votanti din Vrancea sau cei 126% din votantii din Dolj erau toti "vii", iar ROMANII plecati in strainataturi, care trimit bani in tara parintilor sau copiilor, care ajuta la cresterea PIB si care nefiind de acord cu ce vad acasa, au ales sa nu-si exprime optiunea sau mai simplu, sa boicoteze referendumul, aceia sunt morti?
    Nu exista cuvinte care sa descrie nesimtirea si prostia de care dati dovada.
  • +7 (7 voturi)    
    disperare (Marţi, 31 iulie 2012, 19:59)

    rabdare [utilizator]

    amice"crin,esti si sunteti disperati ptr ca referendumul trebuie invalidat.voi vorbiti de 8,5 mil de votanti,dar de cei care nu s-au prezenrat la vot de ce nu spuneti nimic;pardon:sunt lasi.cand conditia de validare era de 50+1% a-ti redus drastic sectiile de votare din diaspora ptr ca aveati frica de cei care ar fi votat Basescu.cand s-au modificat conditiile de validare a-ti fost capabili sa-i puneti sa voteze chiar si pe cei cu disabilitati mintale.cat credeti ca se mai poate merge asa?sunteti iresponsabili incurabili.pacat de romanii care sufera in urma actelor iresponsabile.nu aveti coloana vertebrala.inspre occident spuneti una iar peste 3 ore in tara spuneti total contrariu.rationati cu capul ca doar nu sunteti plante,ca si alea rationeaza.
  • +9 (9 voturi)    
    Care "eu"? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:59)

    minus [utilizator]

    "Eu nu mai am ce cauta in politica daca nu vom fi 9 milioane de romani curati, in picioare":.....

    Pai unii erau murdari, unii nu erau in picioare si unii nu erau de loc!
    Dar oricum ii numarati, nu au fost 9 milioane.

    Cred ca singura scuza este "pai ce, asta-i politica"?
  • +7 (7 voturi)    
    lista.... (Marţi, 31 iulie 2012, 20:00)

    all [anonim]

    din cate imi amintesc PSD-ul dar si o parte din PNL au boicotat recensamantul.... acu e valabil?.. pai ar fi ok.. dar sa nu voteze cei care nu au fost recenzati.... si mai mult.. cand vin bani de peste hotare de la cei care lucreaza la negru (ca asta e realitatea pe care poliricul nu o spune), e bine?.. e bine pt tara?... da cand e sa se numere ca si votanti?! cum e?...
    • 0 (2 voturi)    
      despre ce vorbesti ? (Marţi, 31 iulie 2012, 20:14)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui all

      cine a boicotat recensamantul ... ?
  • -11 (15 voturi)    
    Hallo Hotnews ! (Marţi, 31 iulie 2012, 20:02)

    c.mike [utilizator]

    Sunteti deja pe aratura ! De ce nu citati corect ce a spus antonescu ? Vreti sa informati corect sau doar interpretati ? citatul corect este: Despre numărul cetăţenilor cu drept de vot: Avem două cifre, una birocratică VALABILA DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL, de pe altă parte avem de-a face cu o cifră care reflectă realitatea" Majusculele imi apartin.
    • +6 (6 voturi)    
      Cifra (Marţi, 31 iulie 2012, 20:10)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

      Cifra LEGALA este singura valabila in instanta, deci la CCR.
      • 0 (0 voturi)    
        EXACT (Miercuri, 1 august 2012, 16:08)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui marvio

        Ce spui tu e corect ! acum uita-te la ce-am scis cu majuscule si o sa vezi sa asta lipseste din articolul hotnews. De unde minusurile, nu inteleg.
    • +9 (9 voturi)    
      RECENSAMANTUL NU INDICA NUMARUL ADEVARAT DE ROMANI (Marţi, 31 iulie 2012, 21:07)

      george [anonim] i-a raspuns lui c.mike

      Nu mai manipulati in mod ordinar. Numarul cetatenilor cu drept de vot sunt cei care sunt inregistrati la Evidenta Populatiei pe baza CNP-ului. Eu sunt un roman emigrat in Canada, cu drept de vot si sunt foarte informat si interesat de ce se intampla in Romania, avand acolo familia mea. Eu nu am participat la nici un referendul asa ca cifra vehiculata de mafiotii bolsevici nu este reala. Atat timp cat sunt cetatean roman, indiferent ca traiesc in tara sau in afara tarii, am drept de vot. Sunt 3 milioane de romani in Europa care au poate sotiile, sotiii sau copii in tara. Nici ei nu au fost inregistrati la nici un recensamant. Si ei au drept de vot. Bolsevicii nu vor ca romanii care traiesc in democratii reale si care nu pot fi spalati la creier de tembelizoarele lui voiculescu, sa voteze. Este clar ca mafiotii din Rusia sunt implicati pana peste cap in aceasta lovitura de stat iar reactiile Vocii Rusiei sunt cat se poate de elocvente.
      • 0 (0 voturi)    
        N-ati citit atent ce-am scris ! (Miercuri, 1 august 2012, 16:13)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui george

        Remarcam doar ca in articol se vorbeste de o cifra "birocratica" si una "reala" fara a se mentiona ca cea birocratica e cea legala si lasand sa se inteleaga eronat ca ar fi o alta cifra reala care ar trebui luata in calcul
    • +2 (2 voturi)    
      Sau care reflecta antenele ? (Marţi, 31 iulie 2012, 21:34)

      dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

      .
  • +6 (6 voturi)    
    doar sila, (Marţi, 31 iulie 2012, 20:05)

    dandanache [anonim]

    este tot ce mai pot simti pentru acesti bufoni si iresponsabili care continua sa dispretuiasca litera legii si sa faca presiuni asupra CCR. Ce sa mai vorbim de hotiile din zonele controlate de usl: 20% intr-o ora, prezente intre 120-250% in locuri care nu au de-a face cu turismul... Luati-va de mana comunistilor si cu lolek si bolek in frunte duceti-va in America de Sud!
  • +7 (7 voturi)    
    Ti-ai facut bagajele? (Marţi, 31 iulie 2012, 20:11)

    Costica [anonim]

    Uzurpatorul de la Cotroceni sa-si faca urgent bagajele! Pentru repetentul cu pretentii de presedinte un mic mesaj: numai 7 milioane jumatate au votat pentru, restul de 11 milioane i-au transmis direct sau indirect: valea!!!
  • +4 (4 voturi)    
    repetentu & ctrl v (Marţi, 31 iulie 2012, 20:11)

    Pop Radu [utilizator]

    repetentu & ctrl v sunt cei mai mari retardati ai acestei tari urmati indeaprope de cei care au votat pentru demitere
  • +4 (4 voturi)    
    O luam de la inceput (Marţi, 31 iulie 2012, 20:17)

    Nila [utilizator]

    Let's start it over, once again, 1000 times if necessary: DACA regulile referendumului ar fi fost altele (spre ex 50%+1 din cei care PARTICIPA la vot), ei bine Mr. Sleepy (sau a' lu' Cacarau din Isaccia) atunci ai fi vazut mult mai multa lume prezenta la vot. Bineinteles, cei care au lipsit ar fi votat NU ca doar de-aia au stat acasa, sa nu cumva sa incurce mai mult.... De ce nu intelegi nici tu, nici Mr. Copy-Paste ca lumea nu vrea sa stricati voi tot ce s-a construit in ultimii 8 ani? Crezi ca oamenii au strans din buci degeaba atata amar de vreme? Uite ca incep sa apara rezultatele: puscariabili, o situatie economica care ne asigura (INCA) o stabilitate fata de alte case mai mari, o distribuire mai corecta a salariilor si pensiilor, etc etc... Mi-e si sila sa mai scriu ca scriu degeaba, ultimul stinge lumina
  • -3 (3 voturi)    
    Greu cu matematica... (Marţi, 31 iulie 2012, 20:18)

    Di [anonim]

    Domnule destept, la locale USL a obtinut 49% din cei prezenti, nu din totalul celor cu drept de vot, adica ca 5 milioane de voturi.
    acum au votat impotriva 7.5 milioane...si s-au prezentat 46 din totalul celor cu drept de vot...deci dimpotriva, chiar si 2.5 mil de oameni care nu au votat cu Usl il vor afara pe presedinte...
    • 0 (0 voturi)    
      n-are legatura (Miercuri, 1 august 2012, 3:47)

      boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui Di

      tu crezi ca toti care nu-l vor pe basescu, vor usl la schimb?
  • +4 (4 voturi)    
    si cum scapa de listele electorale semnate? (Marţi, 31 iulie 2012, 20:19)

    calfa [utilizator]

    Pare ilogic totul. Dovezile referendumului constau in liste electorale semnate (evident, numai de cei vii) si buletine de vot. Pe listele electorale sunt trecute peste 18 milioane de electori. Cum o sa scape de un numar de milioane de nume de pe acele liste? O sa se stearga anumite nume? Ce garantie au ca nu sterg nume de persoane reale (chiar daca nu tocmai vii)?
  • +8 (8 voturi)    
    hai ca se poate! (Marţi, 31 iulie 2012, 20:20)

    dorel! [anonim]

    nu le vine a crede ce teapa a luat usl!
    da ceva pe la guvern se mai face sau tara (economia) merge din inertie de pe vremea lui boc
    ce nu ne spune crin este cat de moral dpdv. procedural
    s-a desfasurat referendumul discutam despre 16 ore,urne nesigilate,fara liste separate pt. votul suplimentar,250% prezenta la unele sectii de votare etc....
    daca UE nu spunea ca trebuie sa existe 50% + 1 pt. validare mie mi se parea o executie publica la care participa toate institutiile(aproximativ),
    tot ce se subliniaza este ca 7,4 mil au votat pt. DA, dar in rest nimic
    Si intr-adevar este diferenta intre statistica si evidenta populatiei.
    Chiar daca esti in sus,canada ,spania etc.. si ai carte de identitate valabila esti in evidenta statului roman si ca alegator cu drepturi de vot.
    statistica se face in alte scopuri si ofera informatii la momentul recensamantului pt. alt gen de analize.
    ma bucur ca presedintele interimar ii considera morti pe ceilalti 10 ml de romani ,eu cam asta am inteles din discurs.
    propun sa facem un referendum privind trecerea in constitutie a 300 de parlamentari(ca nr.) sa vada cum invie cam toti votanti
    TB i-a rugat ,sa adauge si chestia asta da se pare ca le mai trebuie si creier.Oricum TB pierdea mai mult fiindca isi pierdea si drepturile de care ar fi beneficiat pt. cei 8 ani de mandat.Da asata este.
    sigur se ajungea la 80% prezenta
  • +7 (7 voturi)    
    Referendumul (Marţi, 31 iulie 2012, 20:23)

    Dumitru [anonim]

    Are dreptate Plesu ca Antonescu si Ponta pot fi comparati cu doua gaste sau dupa altii cu doi borfasi. S-a terminat referendumul si ca urmare respectati regulile acceptate la inceput convenite de comun acord si cu UE. Voi doi, ca doi comunisti fara scrupule, incercati sa schimbati si sa prostiti un intreg popor si mai ales pe cei care au inteles manevrele voastre murdare. Ati pagubit tara de mari surse de bani in loc sa guvernati. Cine nu va lasat sa guvernati nenorocitilor? Sunteti doi maimutoi de nivel scazut de inteligenta, care apelati la minciuni si furturi de tip plagiat, v-ati cocotat unde nu va este locul si incercati noi lucruri murdare de tipul itimidarii CCR. Sa va fie rusine obrazului impreuna cu cel care a nenorocit aceasta tara, Ion Iliescu si care este de teapa voastra. Sunteti niste porci incorigibili si de neinstruit!
  • +1 (1 vot)    
    Castratul (Marţi, 31 iulie 2012, 20:25)

    Mihai [anonim]

    Indiferent daca ramane sau nu, Basescu a aratat ce ii lipseste! O turma de castrati condusa de un leu e mai puternica decat o turma de lei condusa de un castrat!
  • +5 (5 voturi)    
    Basescu-l nostru (Marţi, 31 iulie 2012, 20:29)

    Anton Ion [anonim]

    Basescu-le noi te sustine-m. Lasal pe Crin Antonescu sa vorbeasc prosti pentruca noi tot pe tine o s-a te alegem. Antonescu si Ponta nor sa fie nici o data presedintele nostru. Basescu-le las-ai sa vorbeasca ca vorbesc degeaba. Basescu te iubim.
  • +7 (7 voturi)    
    Cetateanul Antonescu Cris (Marţi, 31 iulie 2012, 20:34)

    rimani [anonim]

    Cetateanul Antonescu Crin, spune:
    ""Nu stim care vor fi cifrele pe care CCR le va lua in calcul cand va da un verdict
    Stim sigur ca 8,5 mil de alegatori sunt in viata, s-au pronuntat, sunt reali si au putut fi numarati
    Nu exista dubii in legatura cu vointa lor, asa cum exista cu cei absenti, cei din boicot: acolo nu stim daca mai sunt in viata toti, daca mai au cetatenie romana toti"".

    As vrea sa ii comunic cetateanului Antonescu Crin ca sint o persoana care face parte din "restul", de pe listele "birocratice" (cum cu dispret a mentionat), CA SINT IN VIATA SI PLATESC IMPOZITE SI TAXE SI PENTRU LEAFA DINSULUI, CHIAR DACA ABSENTEAZA MASIV, CHIAR DACA NU MA REPREZINTA CORESPUNZATOR IN PARLAMENT.

    Pentru ca este democratie, m-am exprimat prin neparticipare la acest asa-zis referendum, nu pentru ca a spus PDL / Presedintele LEGITIM al Romaniei, ci pentru:
    a sanctiona atitudinea imorala, ilegala (vezi cazul Monitorul Oficial, mai ales) si belicoasa a politicienilor; pentru comportamentul iresponsabil privind starea de fapt in care se afla Romania.

    Oare de ce la alegerile locale nu a fost la fel de scrupulos cu listele persoanelor cu drept de vot???

    Dl. Ministru Rus oare a vorbit in necunostinta de cauza in 24.07.2012, cind a mentionat numarul de 18.292.514 de cetateni cu drept de vot??

    ILEGITIM este cetateanul Ponta Victor, imi este rusine ca ma reprezinta in tara si in Romania, un plagiator, care falsifica realitatea, sprijinit de persoane fara caracter si morala.

    ILEGITIM este cetateanul Antonescu Crin, care apreciaza doar cetatenii cu drept de vot care i-au servit interesele, dar ignora cetatenii cu drept de vot care se opun manevrelor politice de tip bolsevic.
  • -3 (5 voturi)    
    s-a cam revigorat .. (Marţi, 31 iulie 2012, 20:40)

    mas [anonim]

    s-a cam revigorat d-nul Antonescu
    sa inteleg ca stie ca ramane la Cotroceni?
  • +8 (8 voturi)    
    dle PRES interimar, N U SUNTEM MORTI ! (Marţi, 31 iulie 2012, 20:46)

    furioasa [utilizator]

    noi toti cei care nu ne-am prezentat sa va validam simulacrul de referendum si pe care nu noi l-am vrut .
    Nu aveti niciun strop de bun simt sa ne numiti morti. Suntem mai vii decat v-ati fi dorit , mai capabili sa va intelegem jocurile marsave si sa nu ne lasam antrenati in ele,cu un IQ suficient de mare sa hotaram si singuri daca trebuia sau nu sa fi mers la vot.
    Numai cand va vad imi creati un real disconfort si dupa parerea mea, dv. dl. PRES interimar sunteti mort din punct de vedere politic.
    Nu va mai agatati de scaunul de presedinte .Este mult prea mare pt un om asa de mic precum v-ati aratat a fi.
    Lasati-ne sa ne linistim ca ne-ati invrajbit destul , ne-ati otravit cu veninul pe care l-ati improscat asupra noastra.
    Lasati-ne sa ne concentram pe ceea ce avem de facut , fiecare la munca lui , ca dl. PRES interimar, noi nu luam salariu de la buget,ca dv cand puneati de o lovitura de stat.
    Noi trebuie sa muncim sa ne facem banii de salariu, sa ne platim ratele banci , care cu sprijinul fara masura al dv .au crescut substantial prin deprecierea leului.
    Noi, cei care pt dv. suntem morti , suntem cei care va platim taxe, impozite care alimenteaza bugetul din care va luati salariul in timp ce va jucati dea democratia .
    Plecati si nu va mai agatati de scaunul ala, repet mult prea mare pt un om atat de mic.
  • +8 (8 voturi)    
    voturi (Marţi, 31 iulie 2012, 20:48)

    bara constantin [anonim]

    nu stiu cum are tupeul sa vorbeasca de Base cand el a intrat in senat de pe locul 3 si a ajuns presedinte interimar, nesimttitul
  • +6 (6 voturi)    
    erata rubrica prenume certificat nastere (Marţi, 31 iulie 2012, 20:59)

    Clef [utilizator]

    somez CCR sa purceada urgent la corectarea erorii de tipar rubrica prenume, cu transcrierea completa a acestuia, respectiv CRETIN, si, pe cale de consecinta, sa-l inmatriculeze numaidecat la Scoala Ajutatoare nr.5, Strada Turturelelor nr. 13 (mai exista un singur loc liberal, in ultima banca)
    Tel.: +4 0213 21 45 37
  • +8 (8 voturi)    
    Eroare (Marţi, 31 iulie 2012, 20:59)

    NicolaeA [utilizator]

    Recensamantul nu poate fi sursa pentru liste electorale asa cum rezultatul sondajelor sociologice nu pot fi rezultat la alegeri ! Recensamantul poate da doar rezultate statistice ! Persoanele cu drept de vot sunt cele de pe listele electorale transmise de MI la Comisia electorala, cu nume, prenume, adresa si CNP. Poveastea cu rezultatele recensamantului e abureala tip USL !
  • +6 (6 voturi)    
    sunt viu (Marţi, 31 iulie 2012, 21:00)

    cc [anonim]

    dle antonescu ,dupa aproape 70 de ani de ciat si 38 de ani de munca ,va intreb ;de ce ma jigniti?Noi cei multi trebuie sa emigram?Imi e rusine ca am ajuns sa traiesc asemenea vremuri si asa conducatori.
  • +11 (11 voturi)    
    De fapt ce spune Decizia 731/2012 a CCR? (Marţi, 31 iulie 2012, 21:13)

    minus [utilizator]

    "Constată că Legea pentru modificarea art.10 din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi
    desfăşurarea referendumului este constituţională, în măsura în care asigură participarea la
    referendum a cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale
    permanente."

    Care numar? Al persoanelor.
    Care persoane? Inscrise.
    Unde? "în listele electorale permanente"

    CE MAI ESTE DE DISCUTAT?
    Ca listele permanente nu sunt corecte?
  • +7 (7 voturi)    
    DEMISIA DLE ANTONESCU (Marţi, 31 iulie 2012, 21:19)

    Skiby [utilizator]

    Asteptam sa vedem cu totii cata onoare ai, cum nu-ti calci cuvantul dat in fata Parlamentului!
  • +8 (8 voturi)    
    declaratii Crin A. (Marţi, 31 iulie 2012, 21:26)

    tibicarom [anonim]

    Pentru un psihoterapeut atent aceste declaratii cu repetarea obsedanta a refrenelor "vom respecta hotararea CCR" si "tot noi am câstigat" sunt desigur un document decisiv pentru darea diagnosticului
    si a terapiei de aplicat acestui reprezentant al vietii politice dâmbovitene - nu credeti?
  • +10 (10 voturi)    
    bine, acum... (Marţi, 31 iulie 2012, 21:27)

    Itsoc [utilizator]

    ...ideal ar fi ca noi astia care am stat acasa la referendum sa iesim un pic in piata universitatii si in centrele tuturor oraselor in grupuri mari (a se citi zeci de mii) sa-i aratam lu' Somnorel ca suntem vii si sa mai diminuam un pic tupeul USL-ului care mai mai ca nu vor da o ordonanta de guvern prin care toti cei care n-au votat sa fie impuscati.
    asadar, iesim? nu iesim? sau ii lasam pe bezmeticii aia 40 de batranei care "prostesteaza" (pe bani) de 3 luni la universitate impotriva lui basescu ca sa aiba heroina 3 subiecte de discutie?
  • +9 (9 voturi)    
    Multumim, domnule Antonescu (Marţi, 31 iulie 2012, 21:50)

    dan tulceanu [utilizator]

    ca ne-ati bagat si pe noi in seama, noi astia mortii. Acum nu am iesit la vot, ca era prea cald afara, dar la toamna va promitem ca vom iesi cu mic , cu mare si vom vota. Vom vota atunci, nu acum, si o sa aveti ceva surprize. Deja lumea de aici s-a saturat de voi, de prostiile pe care le ziceti si pe care le faceti. Si sa-l opreasca cineva pe Sova din numarat ca a ajuns la 50 de milioane, bate la ochi, ce naiba !
    • +2 (2 voturi)    
      Corect! (Marţi, 31 iulie 2012, 22:55)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui dan tulceanu

      Toti cei care au refuzat acum sa voteze vor merge la vot si vor vota in toamna impotriva ULS. USL in schimb, va trebui sa mai atraga la vot macar tot atat cati a atras acum - ceea ce este imposibil in conditiile in care in "statiunile" doljene, rata de prezenta nu va mai fi la fel de mare, in conditiile in care nu vor mai putea vota in numele celor care deja au votat, etc.

      Pana una-alta, cativa votanti USL se vor mai dezmetici ...

      Mi se pare ca se anunta un dezastru pentru ULS.
      • +1 (1 vot)    
        PNL nu este remorca PSD! (Miercuri, 1 august 2012, 10:13)

        marvio [utilizator] i-a raspuns lui Nicu

        Cred ca in toamna nu vom mai avea USL. Este de bun simt ca PNL sa-l debarce pe adormit si sa se desprinda indata de PSD.

        PNL are sanse mai mari la parlamentare singur decat cu PSD. PSD oricum este compromis.

        PNL asteapta doar decizia finala a CCR. Restul va curge de la sine.
  • +6 (6 voturi)    
    lista LEGALA antenescule, nu lista birocratica (Marţi, 31 iulie 2012, 22:04)

    avalahul [utilizator]

    lista LEGALA antenescule, nu lista birocratica.

    dar si daca referendumul ar fi validat (ceea ce ar fi aberant !), tu nu ai obtinut 9 milioane de voturi, si nu mai ai ce cauta in politica...ca ai zis cu guritza ta la romexpo , si asta DUPA ce se anuntase boicotul :
    “Mă ţin de cuvânt şi spun încă o dată clar: Traian Băsescu, nu am pus niciun pariu cu tine, pentru că eşti un mincinos. Am pus rămăşag cu mine şi cu onoarea mea. Ori tu, ori eu. Eu nu am minţit niciodată, eu nu mă mint pe mine şi nu mint oamenii care şi-au pus speranţa în mine şi în cei cu care am construit toate aceste lucruri. Eu nu mai am ce căuta în politică dacă nu vom fi <b>nouă milioane de români curaţi</b>, în lumină, în picioare”

    sursa :
    http://www.antena3.ro/politica/antonescu-eu-nu-mai-am-ce-cauta-in-politica-daca-nu-vom-fi-9-milioane-de-romani-curati-in-picioare-177387.html#
  • +4 (4 voturi)    
    NU STIE (Marţi, 31 iulie 2012, 22:13)

    pita [utilizator]

    Dle Pres. interimar, daca nu stiti va spunem noi CURTEA NU ALEGE OPTIUNI, CURTEA RESPECTA SI IMPUNE RESPECTAREA LEGII !!!.
    Hai ca ai stat destul dute acasa ca ti-o fi somn.
  • +4 (4 voturi)    
    ! (Marţi, 31 iulie 2012, 22:16)

    zzz [anonim]

    Crin... Mito, fii barbata...
    sa ai un presedinte pe care sa-l cheme Crin...
    O, no!
  • +3 (3 voturi)    
    Acuma (Marţi, 31 iulie 2012, 22:18)

    ggna [utilizator]

    fara gluma, ii face cineva lui Sova un test pentru consum de stupefiante? Hai ca acuma sunt metode foarte avansate, ajunge si un fir de par! Lucrez cu dependenti, si as putea jura...
  • +4 (4 voturi)    
    avem de ales (Marţi, 31 iulie 2012, 22:28)

    visio [utilizator]

    intre minciuna zilnica a usl si rezultatul referendumului; usl-istii au pregatit listele; daca sunt incompetenti e problema lor; de fapt, e si problema noastra pentru ca nu putem accepta indivizii copy-paste sa ne guverneze; ceea ce nu a inteles societatea este ca usl face orice sa pastreze puterea; nu se va da in laturi dela nimic; va recurge la forta, la arestari de persoane; pont aasta a invata dela iliescu si voiculescu; ei vor inventa orice sa pastreze puterea; de ce? pentru ca in usl sunt numai infractori; nu a iesit unul curat in fata sa arate ce curat este...asa ca, avem de ales intre a repeta referendumul de 10000 ori, sau vom il valida si vom merge mai departe; in concluzie, ce incredere poti avea intr-un care plagiaza, intr-unul care nu vine la serviciu, unul care a omorat tineri in decembrie 89 si ii va omori din nou ori va chema minerii, sau unul care isi toarna neamurile de sange? raspunsul este simplu: nu poti avea incredere in acesti indivizi.
    concluzie:
    1. prezenta la vot 47%; referendum invalid;
    2. furt electoral masiv din partea usl; este, in continuare, nepedepsit.
    3. antonescu reprezinta numai 6.5 milioane de romani; minoritatea trebuie sa se supuna majoritatii.
    • 0 (0 voturi)    
      46%? (Miercuri, 1 august 2012, 10:03)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui visio

      46% prezenta, dar sa vedeti cand se vor dovedi si voturile multiple, ca prezenta reala a fost chiar mai mai mica!

      Fiecare lista suplimentara de la referendum va fi scanata si digitizata apoi programul de calculator va scoate lista cu CNP-urile multiple. Operatia va dura, am inteles, cam 2 luni.

      Cei care au votat multiplu, au comis o infractiune si trebuie sa-si primeasca pedeapsa, conform legii penale.
  • +3 (3 voturi)    
    Uite lista ! Nu e lista ... (Marţi, 31 iulie 2012, 22:30)

    puricelu [utilizator]

    Alba - neagra cu listele electorale . Beneficiarul pierde intotdeauna !!! Jucatorul este cel care castiga. Ce sa-i faci daca presedintele este jucator ? Nu va convine ca el se cheama Basescu ? Era mai bine de se chema Nastase ? Sau Voiculescu, sau Vantu, sau cum doriti sa se fi chemat ?!? Sau, in cazurile de mai sus, poate nu mai era suspendat ...
  • +8 (8 voturi)    
    scuze ca revin cu un post nou (Marţi, 31 iulie 2012, 22:52)

    visio [utilizator]

    insa usl vroia sa desfiinteze ccr, dna, cnsas...etc
    inteleg punctului de vedere al lui voiculescu, dar daca e turnator nu am cu ce sa il ajut; nici nu vreau; din cauza lor societatea e divizata intre naivi saraci care cred minciunile usl, si restul care a inteles ce vrea sa faca partidul mincinosilor, plagiatorilor, tunatorilor, lenesilor si criminalilor..
    intrebare pentru sustinatorii usl: a facut aceasta alianta ceva de cand a venti la putere? nimic...
  • +3 (3 voturi)    
    mai asta a lu' cacarau (Miercuri, 1 august 2012, 7:07)

    dorinuca [utilizator]

    CCR n-are de ales nimica ! CCR trebuie sa constate cati alegatori au votat conform listelor electorale oficiale prezentate de dl.rus ! Atata tot ! Au fost la vot 50%+1 alegatori ? Daca da ,se valideaza. N-au fost la vot 50%+1 alegatori ? NU SE VALIDEAZA ! Unde dracu te crezi ? In tara asta nu mai exista reguli ? Prin" revolutia bunului-simt" voi intelegeati de fapt eliminarea lui completa din viata publica? Revino-ti bai cacaraule, nu mai continua asa ,ca ai invrajbit o tara intreaga . Vezi mai bine pregteste-ti bagajele , ca ti s-a terminat sejurul la Cotroceni !
  • +3 (3 voturi)    
    Conducerea ţării (Miercuri, 1 august 2012, 7:21)

    lagman [utilizator]

    Sunt convins că domnul Crin Antonescu, interimatul somnoros de la Cotroceni, nu se va retrage din viaţa politică,aşa cum singur a declarat.Nici copilotul său, domnul Victor Ponta, nu îşi va da demisia din funcţia de prim ministru deşi toată lumea îi spune că a plagiat.
  • +3 (3 voturi)    
    Schizofrenic (Miercuri, 1 august 2012, 7:58)

    hotnewsfil [utilizator]

    SCHIZOFRENÍE, schizofrenii, s. f. Boală mintală cronică caracterizată prin slăbirea și destrămarea progresivă a funcțiilor psihice și prin pierderea contactului cu realitatea. – Din fr. schizophrénie.
    Sursa: DEX '98 (1998) | Adăugată de nelul | Semnalează o greșeală | Permalink
    -----
    Crinisor este atat de obsedat de dorinta de a ramane la Cotroceni incat si-a generat boala 'schizofrenie'.
    Un schizofrenic este aparent normal in discutii, are argumente, este convins definitiv ca numai el are dreptate, are un discurs foarte abil, care ii inseala pe oamenii normali, isi cultiva smecheria pana la desavarsire.
    La un anumit moment, schizofrenicul, de regula un logoreic sufocant, are o fisura, scapa de sub auto-control, fiind depistat de catre conlocutori.
    Incepand din acel moment, credibilitatea schizofrenicului se prabuseste brusc, la zero.
    Schizofrenicul continua insa sa argumenteze, ramane impietrit in convingerile sale, nu accepta sa iasa din prim-planul interesului general., ramane netratabil.
    intr-o compasiune de inteles, societatea nu il eimina cu duritate excesiva ci il preda, spre ingrijire si tratament, medicilor specialisti.
  • +3 (3 voturi)    
    asta viseaza nu doar cand doarme! (Miercuri, 1 august 2012, 8:49)

    Dr Marutza [anonim]

    Se vede clar ca asta traieste intr-o lume paralela! Vorbeste gura fara el! Onoare? Promisiuni facute si nerespectate! N-a zis el, cu gura lui ,ca pleaca? Si acum o da prin papuris! Si caricatura asta se incumeta sa felicite spotivii romani, care cu munca, corectitudine si onoare lupta pentru tara lor! Nerusinare mare, antonescule! Iti dorim drum bun si cale batuta, ia-ti "jucariile" si du-te sa mai tragi un pui de somn, ca acolo esti campion!
    PS: Nu-l uita pe ponta!
  • -3 (3 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 august 2012, 9:46)

    Misu [anonim]

    PDL-ul a pierdut tot prin votul zdrobitor in favoarea demiterii lui Basescu. Daca vrea sa supravietuiasca ar trebui sa se dezica de acest individ.
  • +1 (1 vot)    
    CCR are o misiune usoara! (Miercuri, 1 august 2012, 9:53)

    marvio [utilizator]

    Misiunea CCR este una foarte usoara.

    Guvernul a comis o multi de actiuni (legale individual) avand drept scop demiterea presedintelui Romaniei. Fara motivatii consistente. A demis Aocatul Poporului, a preluat Monitorul Oficial, a restrans atributiile CCR, a demis presedintii Camerelor, etc. Avizul dat Parlamentului de catre CCR nu a fost un suport pentru suspendare, dar Parlamentul l-a nesocotit.

    Privita in ansamblu, actiunea USL a avut un scop marsav, care poate fi privit, fara indoiala si ilegal.

    Toate acestea, la care se adauga nesocotirea de catre Ponta a deciziei CCR privind reprezentarea Romaniei la Bruxelles, vor face misiunea CCR foarte simpla.

    Nicio instanta din Romania sau alt stat democratic nu ar da castiga de cauza partii care a dovedit rea vointa, oricate argumente ar mai aduce acum.

    Iar in privinta "cifrei" de 50%+1 din participanti, nu mai incape nicio discutie.
  • +1 (1 vot)    
    Realitatea distorsionata dupa interesele USL (Miercuri, 1 august 2012, 10:20)

    Bluelight [utilizator]

    Cat de ordinari sunt daca se preteaza la orice numai sa nu-si recunoasca esecul. Se agata cu disperare de putere si MINT CU NERUSINARE PERMANENT. Se agata disperati de faptul ca Basescu ar fi fost ales de cca 5 milioane de alegatori (in 2009)
    Da este adevarat si cinstit, in conditiile in care populatia din 2009 a fost undeva in jur de 18,237 milioane iar prezenta la al doilea tur de scrutin a fost de 52.08% (cca 10 milioane), iar cei care l-au ales pe Basescu presedinte au reprezentat 50.33% (cca 5 milioane).
    Atunci despre ce vorbim?
    Care a fost regula stabilita de confirmare a mentinerii presedintelui Basescu? De ce nu accepta ca au participat doar 46% dintre votanti, ceea ce nu-i autentifica sa aibe pretenti de reprezentare a populatiei tarii mai departe.
    Dar pentru ei nu exista reguli si legi de respectat, REGULILE LE SCHIMBA DUPA INTERESELE LOR, CU UN TUPEU FANTASTIC si nu vor sa-si mai dea fundul jos de acolo!
    De ce trebuie sa inghitim aceasta minciuna si manipulare a lor??
  • +1 (1 vot)    
    Iertare, PNL! (Miercuri, 1 august 2012, 10:21)

    marvio [utilizator]

    Cred ca aceasta iesire de aseara a lui Antonescu a fost facuta pentru a mai aburi un pic electoratul inaintea deciziei CCR de invalidare a referendumului.

    In acelasi timp, discursul poate fi privit si ca o scuza fata de membrii PNL, sa nu fie foarte transanti fata de el, pentru alianta impotriva naturii facuta de Antonescu cu PSD - un partid fara mare credibilitate in Romania si fara nicio credibilitate in afara!

    Eu sper ca PNL sa-l debarce repede pe Antonescu si sa se rupa de PSD, inainte de alegerile din toamna. Vor avea mai mult de castigat si ei si Romania!
  • +2 (2 voturi)    
    iarta-ne doamne ca nu-i mai suportam ! (Miercuri, 1 august 2012, 10:25)

    ivanescu [utilizator]

    domn crin sa te vdem la alegerile prezidentiale care se apropie, alaturi MRU ,DD.cred ca nici 10 mii de voturi nu vei lua ....atunci sa vedem din fata carei tribune vei latra esecul !.....esti penibil ...dute si ascundete precum strutul......nu mai suportam sa te auzim si vedea toata ziua pe ecran.....te rog antelegei pe cei11 mil care nu v-au votat.....NU MAI SUPORTAM.......vrei sa ne internam la balaceanca !
  • +1 (1 vot)    
    CA... (Miercuri, 1 august 2012, 11:48)

    andreesanu [utilizator]

    Peste tot unde vezi CA inseamna ceva ieftin,daca vorbim de magazinele de afara.
    Pentru mine CA -ul de la Cotroceni este o intimplare ,o chestie pur statistica ca la loto ,tot asa si CA de azi care sculat din somn debiteaza prostii.
    Va rog o cafea pentru mnelui,poate-si revine nitel din mahmureala si pleaca acasa,hai copacel,copacel ,hai ca poti asa pina la birja macar -SI ACU LA BULIVAR BIRJAR....
  • 0 (0 voturi)    
    primul om din stat (Miercuri, 1 august 2012, 12:47)

    muc [anonim]

    daca primul om din statul roman ne indeamna sa nu respectam legea....

    numai spun nimic..ba da mai spun ceva..
    pai cum sa respecte legea ..daca a ajuns la Cotroceni cu incalcarea ei...a ajuns la Cotroceni VARA VOT POPULAR...

    genul acesta de oameni ..iti iau gatul pentru orice...

    sper ca CCR sa arate ca se respecta legea in tara noastra..sper..dar..nu mai stiu..
  • +1 (1 vot)    
    OK. (Miercuri, 1 august 2012, 12:56)

    Nea Costica [anonim]

    Cam sugubat Crinulet asta. Lista reala nu poate fi luata in calcul deoarece se schimba din minut in minut. Exemplu: la fiecare minut moare un om de cancer , de infarct, in accidente rutiere etc. La fiecare minut un tanar implineste 18 ani si are drept de vot si exemplele pot merge mai departe. Daca fiecare om ar avea implantat un cip care sa transmita instantaneu la un centru varsta , moartea, locul unde se afla ( poate se afla in jungla, departe de urna, fie ea si mobila ),bolnav la pat sau nu, poate ca am avea lista reala , nu cea birocratica. Dupa USL, cipul ar trebui sa transmita ( la sediul USL ) sentimentele de simpatie sau antipatie fata de Basescu , pentru a face trierea mai usoara pentru ei . Glasul membrilor USL cand vorbesc despre aceste lucruri imi amintesc de o emisiune la radioul public din epoca de aur care se intitula Noapte Buna Copii. Cu stima,NC.
  • 0 (0 voturi)    
    cacarau (Miercuri, 1 august 2012, 13:33)

    ORIN [anonim]

    Nu au mers real la vot mai mult de 30%. Deci de unde legitimitate? Base i/a batut iar.
    Rusine slugilor!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri