Vasile Blaga: Coabitarea USL cu presedintele Traian Basescu este posibila si necesara

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 31 iulie 2012, 12:07 Actualitate | Politic

Presedintele PDL, Vasile Blaga, a declarat, marti, ca o coabitare intre USL si Traian Basescu este posibila si necesara in actualul context socio-economic din tara noastra, relateaza Agerpres.

"Eu cred ca este si posibila, dar mai ales este necesara. Este necesara o coabitare intre principalele forte politice in Parlament, o coabitare intre institutiile statului, in principal intre presedinte si Guvern", a afirmat Vasile Blaga, inainte de sedinta BPN al partidului.

Liderul democrat-liberal a adaugat ca o astfel de coabitare este cu atat mai necesara cu cat 'Guvernul are foarte multa treaba'.

"Vine FMI acum, nu prea si-au facut temele, economia este in picaj. (...) Sa se uite la seceta, sa se uite ca agricultura nu va avea, din pacate pentru romani, un aport serios in PIB. Sa se uite ca toate investitiile sunt oprite ca sa poata plati pensiile si salariile. Deci traim vremuri grele. Are ce face Guvernul Romaniei: sa guverneze", a spus Vasile Blaga.

In opinia sa, guvernarea trebuie facuta nu pentru cei opt milioane de romani care au votat la referendum, ci pentru cei 22 de milioane.

"Pentru ca nu poate domnul Ponta sau domnul Antonescu imparti Romania in buni si rai. Buni, sapte milioane si jumatate si rai restul de 15 milioane", a mai declarat Vasile Blaga.





















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

3123 vizualizari

  • +10 (12 voturi)    
    hm (Marţi, 31 iulie 2012, 12:15)

    Soljenitin [utilizator]

    Pai, ce sa faci daca j...godia de Ilici, ca un pedeserist mic si rosu ce este, indeamna la anarhie iar Ponta, ca un pedeserist mic si prost, se ia dupa el?
  • +8 (8 voturi)    
    coabitare... (Marţi, 31 iulie 2012, 12:21)

    demaGOGU [utilizator]

    sigur, imediat ce lotul din jurul lui a nastase se largeste cu...stiti voi cu cine
  • +6 (6 voturi)    
    numiti un consilier prezidential pt relatia cu GV (Marţi, 31 iulie 2012, 12:21)

    gorjenii [utilizator]

    Poate fi o solutie, numirea unui consilier care sa asigure functionarea relatiei Presedinte-Guvern.
    • +3 (3 voturi)    
      Da e o solutie, (Marţi, 31 iulie 2012, 12:45)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

      Daca tu nu te impaci cu nevastata sa iei si tu un consilier. Poate un striper si atunci crede-ma ca si nevasta-ta te va iubi mai mult dar in nici un caz mai mult ca pe consilier. Hai ma, in ce tara traim? Poate un al doilea sau al treilea parlament o fi bun?
  • -6 (8 voturi)    
    Incep sa (Marţi, 31 iulie 2012, 12:26)

    evoque [utilizator]

    fiu dezamagit de blaga, dar stiind ca vine din zina "republicii" Beius nu este de mirare.
    Coabitarea cu Basescu nu este posibila si nici necesara.
    Mai devreme sau mai tarziu blaga o sa vada acest lucru pe pielea lui.
    • +2 (4 voturi)    
      Dupa tine ar fi buna, (Marţi, 31 iulie 2012, 12:47)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      o coabitare cu Moscova, nu-i asa? Am crezut ca gherila digitala si-a luat liber sa manance banii aia curati murdari care i-au facu cu propaganda bolsevica.....
      • 0 (0 voturi)    
        coabitare (Miercuri, 1 august 2012, 0:26)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        cu un produs al serviciilor comuniste?!
        Esti hilar sa mai pomenesti de moscova cand basescu il copiaza pe putin.
    • 0 (0 voturi)    
      Cea ce zici tu (Marţi, 31 iulie 2012, 15:52)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      "Coabitarea cu Basescu nu este posibila si nici necesara" inseamna ca esti aproape de locul unde se iau astfel de decizii aberante.
  • +11 (11 voturi)    
    PRECIS (Marţi, 31 iulie 2012, 12:27)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    vom vedea din partea lui Base o atitudine deschisa spre dialog si conciliere, lucru care s-a vazut din primele declaratii facute dupa anuntarea rezultatelor, iar USL-ul va refuza dialogul ca niste copii mici. "Nu mai vorbim cu tine, Traienel, pentru ca tu ai unicul abtibild «Cotroceni» si nu ni-l dai ca sa ne completam albumul, dictatorule!"
  • +4 (8 voturi)    
    ete ca se poate dom'le (Marţi, 31 iulie 2012, 12:29)

    jackalphonse [utilizator]

    vine fmi si va mai scoate fumurile din cap atat voua, pedelistilor, cat si uslinosilor. nu va intelegeti al ciolan. sunteti cu totii puscariabili (vorba demisului) si nu puteti risca sa scapati fraiele din maini.
    • -1 (1 vot)    
      vorba (Marţi, 31 iulie 2012, 13:09)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      suspendatului, nu demisului!
      • 0 (0 voturi)    
        de jure este cum zici tu (Marţi, 31 iulie 2012, 18:05)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui dj

        de facto este cum spun eu
  • +1 (1 vot)    
    Observatie (Marţi, 31 iulie 2012, 12:38)

    i_stelian [utilizator]

    Am observat ca in ultimele zile si pe acest site dar si la televiziuni politicieni impart populatia Romaniei in cele 8 milioane care au votat duminica si ceilalti pana la 22 milioane.
    O mare greseala! Cei 8 mil. sunt din cei cu drept de vot deci ar trebui comparati eventual cu ceilati 10 mil care mai au drept de vot.
    Cred insa ca si aici mai este o observatie de facut. Din cei 18 mil. cu drept de vot, voteaza maxim 65-70% , adica 12-14 mil. ,ceilalti nefiind interesati de votare din diverse motive.
    Oare nu e mai corect sa se faca raportarea celor 8 mil. care au votat la cel 12-14 milioane cu drept de vot?
    • 0 (0 voturi)    
      NU (Marţi, 31 iulie 2012, 13:10)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui i_stelian

      cei care nu au votat sunt in doua categorii:
      "NU ma intereseaza schimbarea presedintelui"
      si
      "NU sunt de acord cu schimbarea presedintelui"
      sesizezi asemanarea?
      • 0 (0 voturi)    
        Jumatate (Marţi, 31 iulie 2012, 14:10)

        i_stelian [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Ai dreptate pe jumatate ! (a 2-a categorie).
        Prima cred ca se putea formula:
        "Nu ma intereseaza politica deci nici votul"
    • 0 (0 voturi)    
      Coabitare ? (Marţi, 31 iulie 2012, 13:12)

      i_stelian [utilizator] i-a raspuns lui i_stelian

      In ce priveste coabitarea (am omis sa ma refer si la acest lucru) eu cred ca este necesara dar nu este posibila, aceasta fiind nenorocierea acre ii asteapta pe romani.
      T.Basescu are in sange comportamentul de comandat de nava si nu va renunta la acesta. El este obisnuit sa comande si toti sa se supuna, ori actuala majoritate parlamentara si actualul guvern nu vor fi de acord cu acest lucru.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e corecta raportarea! (Marţi, 31 iulie 2012, 13:19)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui i_stelian

      Nu e corecta raportarea celor 8 milioane care au votat duminica la cei 12-14 milioane care voteaza de obicei si iti spun si de ce: dreptul de vot il ai automat daca ai peste 18 ani si nu ti l'ai pierdut facand ceva ilegal, corect? Nu poti lua acest drept cuiva doar pentru ca nu il utilizeaza! Boicotarea este democratica, nu asculta ce spune USLul. Chiar ei au folosit boicotul nu cu mult timp in urma.
      • 0 (0 voturi)    
        Boicot (Marţi, 31 iulie 2012, 14:30)

        i_stelian [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

        Nu ai dreptate ! Nu le-a luat nimeni dreptul la vot.
        Nu voteaza ptr. ca nu-i intereseaza politica sau n-au avut posibilitatea sa voteze (sau poate indemnul la boicot).
        Cand vorbesti de boicotul USL probabil te referi la boicotarea lucrarilor Parlamentului (cu care eu nu sunt de acord chiar daca puterea nu a tinut opozitia de vorba, ei trebuiau sa-si spuna parerea si sa voteze). Sa nu uitam ca dupa schimbarea raportului in Parlament si noua opozitie a procedat la fel. Cred ca ambele parti ar trebui sa se gandeasca ca "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face" si sa participe la lucrari si la vot ca de aceea au fost trimisi acolo.
  • -1 (1 vot)    
    Ma doare (Marţi, 31 iulie 2012, 12:40)

    miguelito [utilizator]

    burta de atita ris. Blaga asta pe ce lume traieste? Aveam o impresie destul de buna despre el dar de 2 saptamini incoace parca a stat numai in soare cu capul descoperit.
  • +1 (1 vot)    
    Am scapat tara de dictaura (Marţi, 31 iulie 2012, 14:15)

    Raluca26 [utilizator]

    Felicitari d-lui Basescu si PDL-ului pentru ca nu ne-au lasat pe mana lui Ponta Mincinosul si acolitii!
    Basescu, n-a fost invins de romani, deoarece doar 37 % au votat ptr demitere, restul au fost fraude pana la 46%!! Si sa nu fi fost fraude, mai mult de 53% AU BOICOTAT, deci voi astia care mintiti la comanda lui Felix, retineti ce va spun: MAI MULT DE JUMATATE DIN POPULATIA TARII l-au dorit la Cotroceni pe Basescu si NU au iesit la vot!!!! AU BOICOTAT. Asta este mesajul corect!!!!! Asa ca, ati pierdut sume uriase de bani INUTIL si acum ii veti recupera pe spinarea noastra, banditilor, obsedati de putere si de comunism!! Va dam noi dictatura. V-ati bazat pe prostime , iata ca si aia s-au prins de manevrele bolsevice USL-inosilor!!!! Mortii revolutiei nu va iarta!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri