VIDEO Traian Basescu: Cei care au organizat aceasta lovitura de stat esuata trebuie sa raspunda in fata institutiilor statului

de A. Neagu, C. Ionel     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2012, 14:48 Actualitate | Politic

Presedintele suspendat Traian Basescu a declarat luni, de la sediul de campanie, ca cei care au organizat "lovitura de stat, esuata prin referendumul de ieri, trebuie sa raspunda in fata institutiilor statului". Traian Basescu a precizat ca oricine poate fi tras la raspundere "atunci cand, deliberat, emite acte normative necontitutionale  care au ca obiectiv blocarea activitatii institutiilor statului".
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile presedintelui. 

Declaratii Traian Basescu:

  • Rezultatele de la BEC confirma cifrele numaratorii paralele a PDL.
  • Romanii in majoritatea lor - circa 10,5 milioane - nu au participat la referendum sau au spus "NU" propunerii de suspendare.
  • Trebuie sa intelegem ca natiunea romana are 22 de milioane de cetateni, nu doar 7 milioane.
  • Daca cineva isi propune sa ii reprezinte doar pe cei 7 milioane, eu ca presedinte nu pot sa fiu decat presedinte pentru cei 22 de milioane.
  • Am luat nota de ceea ce era previzibil, si anume ca romanii nu au acceptat sa valideze referendumul care avea ca scop sa ascunda o lovitura de stat.
  • In perioada 3-6 iulie, conducerea statului a fost decapitata.
  • Functionarea institutiilor statului a fost blocata prin OUG-uri.
  • Cer USL sa inceteze razboiul impotriva institutiilor statului.
  • Trebuie ca impreuna sa consolidam institutiile si nu sa le supunem partidelor.
  • A fost unul din obiectivele celor 8 ani de mandat prezidential si nu voi renunta la acest obiectiv.
  • Partidele nu au ce cauta in influentarea modului de actiune a institutiilor independente.
  • In politica, simplul fapt ca ai o majoritate nu iti permite sa incalci legea.
  • Eu propun tuturor politicienilor, indiferent de partidul din care fac parte, sa aiba in vedere ca eforturile si sacrificiile pe care le-au facut romanii in 3 ani de criza nu trebuie risipite, neglijate.
  • O alta concluzie a acestui referendum este aceea ca in societatea romaneasca s-a creat o falie uriasa, care devine principalul risc pentru natiunea romana.
  • Obiectivul major al activitatii mele pana la incheierea mandatului este diminuarea si, daca va fi posibil, eliminarea acestei falii.
  • Este o falie care nu a aparut peste noapte, dar deja a devenit riscanta pentru atingerea obiectivelor pe care natiunea romana le are.
  • O falie uneori ideologica, care isi are radacinile in 13-16 iunie '90, o falie economica, o falie sociala.
  • O alta urgenta majora la care trebuie sa participe si Guvernul este reconstructia credibilitatii Romaniei.
  • Prin modul de a actiona la referendumul de ieri, poporul roman a creat o buna premisa pentru redobandirea credibilitatii.
  • Romanii au dovedit ca nu accepta abuzurile asupra Constitutiei si ideea de a acoperi o lovitura de stat.
  • Va fi greu sa ii convingem pe partenerii nostri europeni ca pot avea aceeasi incredere in noi pe care au avut-o pana in data de 3 iulie.
  • Nu avem decat sa respectam valorile europene si valorile democratice.
  • As atentiona in mod deosebit Guvernul ca Romania are 2 dusmani deosebit de puternici.
  • Primul este criza economica care se manifesta in intreaga UE.
  • Leacul impotriva crizei economice nu se afla numai in Romania.
  • Un al doilea mare dusman este seceta.
  • Efectele economice nu vor intarzia sa apara catre sfarsitul trimestrului III si se vor manifesta extrem de puternic in trimestrul IV.
  • Cei doi dusmani sunt cu siguranta de competenta activitatilor Guvernului, dar oricand le stau la dispozitie.
  • In ceea ce priveste referendumul, cred ca este obligatia institutiilor statului si voi veghea, imediat ce voi reveni pe functie, ca responsabilii pentru iregularitati in procesul electoral sa raspunda.
  • Este nepermis ca procesele electorale sa fie afectate de iregularitati.
  • Nu trebuie sa lasam nimanui impresia ca in Romania procesele electorale pot fi viciate dupa bunul plac al unui partid.
  • Romania a suferit daune enorme financire, investitionale si de imagine ca urmare a loviturii de stat din 3-6 iulie.
  • Convingerea mea este ca cei care au organizat aceasta lovitura de stat, esuata prin referendumul de ieri, trebuie sa raspunda in fata institutiilor statului.
  • Sigur, nu vreau sa se interpreteze gresit, nimeni nu poate fi tras la raspundere pentru votul lui, dar oricine poate fi tras la raspundere atunci cand, deliberat, emite acte normative necontitutionale  care au ca obiectiv blocarea activitatii institutiilor statului.

  • Apelul meu, la partidele politice, la Guvern, este sa realizam acel parteneriat care sa diminueze falia din societatea romaneasca.
  • Cred ca s-a ajuns la limita si a nu lua masuri inseamna a accentua riscurile sociale din Romania.
  • Constitutia noastra si legile existente nu permit demolarea institutiilor statului. Daca acest lucru s-a produs, inseamna ca sunt niste responsabili.
  • Nu mai putem continua si Romania nu isi mai poate permite sa nu aiba responsabili pentru actiuni care afecteaza functionarea unei tari.
  • Statul roman avea institutii solide, puternice si corect reprezentate.
  • Ele au devenit vulnerabile in momentul in care o  majoritate a spus "nu-mi mai pasa de reguli, nu-mi mai pasa de legi, fac eu regulile".
  • Teoria vulnerabilitatii statului roman este gresita: vulnerabilitatea a fost in modul de actiune a majoritatii din Parlament.
  • Eu am fost deja reclamat la Parchetul general pentru ca am folosit sintagma "lovitura de stat".
  • Mai am cateva zile in care nu am imunitate si as vrea sa fiu chemat la Parchet cat mai repede.
  • Au fost iregularitati foarte multe la referendum, sunt cateva sute de reclamatii, obligatia institutiilor statului este sa dea curs acestor reclamatii.
  • La unul care spune "Nu avem puterea pana nu punem mana pe justitie", ati putea sa ii faceti voi o teapa si sa o puneti in fata la Antene.
  • (intrebat cum se va intelege cu majoritatea parlamentara actuala): Institutional. Mai o experienta din 2007.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

38599 vizualizari

  • +53 (63 voturi)    
    stim cu totii (Luni, 30 iulie 2012, 15:30)

    ekek [utilizator]

    stim cu totii cine sunt respnsabilii.

    am citit plin de sperant declaratiile. sa ne asteptam oare la actiuni concrete impotriva "gastelor" cum bine le spunea Plesu?
    • +29 (35 voturi)    
      Asa este !!!!! (Luni, 30 iulie 2012, 15:46)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      Da cand se va intampla asta ???? Ca deja ne pierdem rabdarea si noi.......DNA-ul asta.....nu se poate autosesiza ??????
      • -31 (35 voturi)    
        Sa va feriti (Luni, 30 iulie 2012, 16:16)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        cand o sa iesim pe strada. Ne-a ajuns! Nu decideti voi si puterile straine valabilitatea votului nostru. La Revolutie romani! De azi incepe Revolutia!
        • +21 (23 voturi)    
          pasul 8 (Luni, 30 iulie 2012, 16:24)

          LaLimita [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          din teoria manipularii maselor a lui Voiculescu.

          fix dupa ceas dogarule. numai sa ai grija ca romania nu e siria si s-ar putea sa iti iei un sut in fund.
        • +18 (22 voturi)    
          hai scuteste-ma (Luni, 30 iulie 2012, 16:28)

          ekek [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          m-am saturat sa va tot aud latrand in capul meu.

          ceva bun n-ati face pentru tara asta. doar jos ala, desfiintati aia, invalidati cealalta.

          un plan solid ceva, fie el si de stanga, nu ati face. nu stiti decat imprumuturi, inflatie si populisme.

          daaati cu gura dar nu sunteti in stare de nimic. nici sa stricati vad ca nu pricepeti prea bine.
        • +23 (25 voturi)    
          colonele (Luni, 30 iulie 2012, 16:35)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          Fratele meu este tot colonel. Al Armatei Romane. A avut salariul micsorat ca toti ceilalti. A strans din dinti si a suportat. Dar cred ca ar iesi cu bucurie cu sa va explice cu glont pe teava ca nu voi, niste cretini spalati pe creier, faceti ce vreti si cand vreti in tara asta.
          Ati votat, ati pierdut, stop joc.
          Asteptati alegerile din toamna si pe cele din 2014 si poate sinteti mai buni. Pana atunci mergeti dracului la munca!
          • +6 (6 voturi)    
            Toată stima... (Luni, 30 iulie 2012, 17:38)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            pentru militarii pentru care onoarea e mai presus de ambiții personale, și pentru care "Servesc Patria" nu are legătură cu localul.
            Ei nu au ieșit pe sticla televizoarelor, și-au luat statutul în serios și au păstrat încrederea că armata are nevoie de elite.
            • -11 (11 voturi)    
              si care (Luni, 30 iulie 2012, 17:46)

              Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

              vor sa explice populatiei cu glontul pe teava. Toata stima bolsevicilor
              • +7 (7 voturi)    
                nu populatiei (Luni, 30 iulie 2012, 17:55)

                boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

                ci alora care se tin de lovituri de stat...
              • +3 (3 voturi)    
                Interesant e că... (Luni, 30 iulie 2012, 18:13)

                Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

                ...atunci când sunt pe țeavă gloanțele crizei, sărăciei, decăderii morale și intelectuale, pierderii libertății și respectului de sine,
                tot se găsesc unii care să strige: Votați acum dacă să apăsăm sau nu pe trăgaci
        • +11 (15 voturi)    
          maine (Luni, 30 iulie 2012, 16:42)

          Herod [anonim] i-a raspuns lui Colonel

          Maine ca azi crizantema de aur plange in somn!
          Hai ca maine poate poate il mai apuca vreo scleroza! Colonelule... daca vrei revolutie inscrie-te voluntar in afganistan si du-te acolo sa iti dea aia cu bombe in cap nu distruge Romania ca nu tu ai construit-o, Pontule!
          • -15 (17 voturi)    
            voi ati distrus-o (Luni, 30 iulie 2012, 16:52)

            Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Herod

            prin aceasta lovitura de stat cu actiuni ale fortelor straine.
            • +4 (4 voturi)    
              Forțele străine... (Luni, 30 iulie 2012, 17:41)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

              ...se minunau de dimineață că nu le-a ieșit pasența, și cereau mai mult curaj. Unii sunt în ton cu vocea lor și îndeamnă la ieșit în stradă.
        • -12 (20 voturi)    
          Piata Universitatii - ora 19.00 (Luni, 30 iulie 2012, 16:47)

          deceneus [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          azi iesim din nou in strada.
          Basescu va invata pe pielea lui sa ne respecte votul!
          • 0 (0 voturi)    
            iar (Marţi, 31 iulie 2012, 0:09)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

            ai aparut cetatene remus cernea, ti-au dat parintii bani sa iesi in oras?
        • +14 (16 voturi)    
          mai latra (Luni, 30 iulie 2012, 16:54)

          potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          si tu pe la alte porti ,hai ca ajunge! Tot mai au USLmanii fonduri sa va bage-n c_r??
          Nu mai sunteti decat penibili.N-ai vazut c-a plecat trenul vostru? Cele 5 minute de celebritate v-au trecut! Faceti-va si voi ordine-n cocina ,amintiti-i lui Crizuz ca trebuie sa demisioneze ,lui Poanta ca a promis ca demisionaza daca va fi demascat de plagiator.GAME OVER!!!!
        • +6 (6 voturi)    
          Colonele, (Luni, 30 iulie 2012, 17:33)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          îi cam contrazici pe cei care susțin într-una că nu e lovitură de stat.
          Dacă ieși pe stradă, mai bine ferește-te dumneata de mașini.
        • 0 (0 voturi)    
          asa? (Marţi, 31 iulie 2012, 11:06)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          si medicul-sef nu are nimic de spus? Sau e criza de anti-depresive si v-au dat excitante la ospiciu?
      • -2 (10 voturi)    
        Pai da (Luni, 30 iulie 2012, 16:39)

        ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Mai nene Traiane, 4 ani ai tot latrat de ne-am plictisit pana si noi, dar de muscat cand incepi sa musti ?
        • +10 (10 voturi)    
          pai (Luni, 30 iulie 2012, 17:02)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui ABetterWorldWithoutVladimir

          nastase la racoare, pe 2 august parca se da sentinta pentru patriciu, voiculescu e si el pe aproape...
      • -1 (1 vot)    
        DNA-ul? (Marţi, 31 iulie 2012, 9:54)

        IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Ghestapo = DNA = NKVD... aceleasi metode, aceeasi lipsa de caracter... Cand un sef de DNA, sustine un cunoscut infractor si santajeaza un om de afaceri pana cand acesta se sinucide... nu mai poti avea incredere in aceea institutie... PS. Ceea ce am spus este 100% adevarat, am vazut plagerea penala impotriva acelui sef, totul a fost trecut sub cheie iar in presa nu a aparut nimic... Omul de afacei a fost unchiul meu... Asa ca fac ceva pe DNA ... PS. Nici eu, nici unchiul meu nu am facut nici macar o zi, parte din vre-un partid politic...
    • -5 (11 voturi)    
      ???? (Luni, 30 iulie 2012, 16:36)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      Din cate stiu eu .. (daca gresesc sa ma contrazica va rog cu fapte), unele din actiunile USL-ului au fost validate de CC (printre altele schimbarea presedintilor celor 2 camere ale parlamentului) iar cele care au fost declarate neconstitutionale nu mai sunt valabile prin modificarea legilor sau retragerea OG.

      Nu am mai auzit pana acum ca o OG neconstitutionala duce la condamnarea penala a celor vinovati. Daca ar fi fost asa d. Boc ar fi fost la inchisoare de mult.
      • +5 (5 voturi)    
        În acele cazuri... (Luni, 30 iulie 2012, 17:51)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        ...Curtea și-a declinat răspunderea.
        Ordonanțele d-lui Boc declarate neconstituționale au încetat să producă efecte.
        Condamnarea penală e un progres.
        În '89 cu mai puține dovezi - chiar fără - condamnarea a fost capitală, ceea ce trebuie evitat. Acum se vehiculau deja cuvinte mari, ca "înaltă trădare" - doar asemănare cu '89, iar așa zisa încălcare a Constituției de către Președinte n-a fost niciodată dovedită. Mergeam pe un drum greșit. Bine că ne-am oprit aici. Din păcate, nimeni nu-și asumă răspunderea. Ca de obicei, vinovați sunt cei care au votat. Nu cer condamnarea nimănui, dar mi-ar fi plăcut puțină verticalitate.
      • 0 (0 voturi)    
        nu ai voie! (Marţi, 31 iulie 2012, 11:10)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        nu ai voie sa dai OUG despre libertatile fundamentale si despre institutiile fundamentale! Calci legea! Sa zicem ca se interzice presa sau votul prin OUG, iar CCR nu poate -tot prin OUG- sa demoleze primul OUG. Accepti? Poti da lovituri de stat prin OUG fara responsabilitate?
    • +12 (16 voturi)    
      impacati-va cu cei 7 milioane de romani (Luni, 30 iulie 2012, 16:54)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      nevoiasi si pacaliti, domnule presedinte. Ei nu au nicio vina ca sunt mai slabi de inger. Cu mafiotii care i-au manipulat si care au aruncat tara in iad sa nu aveti nicio mila!
      • -5 (5 voturi)    
        corect (Luni, 30 iulie 2012, 17:48)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

        Ei nu au votat impotriva lui pentru ca mor de foame desi lucreaza la fel de mult.
        • +1 (1 vot)    
          nu mor de foame... (Marţi, 31 iulie 2012, 3:03)

          florinb1 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          ...ca daca ar muri de foame n-ar putea lucra. Ca inteleg ca nu e vorba de pensionari si asistati social, colonele. Tu n-ai inteles ca e momentul sa termini cu aratatul cu degetul si sa incepi sa faci ceva pentru tara asta.
    • +1 (1 vot)    
      Dl Basescu este la ruindul lui responsabil pentru (Luni, 30 iulie 2012, 18:20)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      ... falia creata in societate. A avut o contributie majora, de fapt. Bugetar vs privat, etc.
      Toti sint niste mascarici.
      • 0 (0 voturi)    
        esti sigur? (Marţi, 31 iulie 2012, 11:14)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        sunt destui care zic ca Basescu doar le-a aratat oglinda! si cum nu le-a placut au vrut sa sparga oglinda. Exemple: false ajutoare sociale, falsi handicapati, false concedii medicale, falsi fermieri, falsi pensionari anticipati pe motive medicale. Cine stie cifre stie ca problema pensiilor nu poate fi rezolvata nici pe ytermen mediu. TB e singurul care a avut curajul sa o spuna. Cand unor pensioanri le iei speranta vrei sa te iubeasca (33% din votantii DA sunt pensionari, 15% au patru clase si sub)?
        • 0 (0 voturi)    
          Tinere. (Marţi, 31 iulie 2012, 14:59)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

          Mie nu-mi plac generalizarile. Iar societatea este o chestie in care sintem cu totii interconectati. Da, corectii trebuie facute. Dar cu cap, nu cu bita
  • +55 (67 voturi)    
    sunt de acord! (Luni, 30 iulie 2012, 15:31)

    iuon [utilizator]

    ... sa raspunda in fata institutiilor statului si sa returneze costurile alegerilor (cele 20 milioane de dolari) ca acei bani provin din buzunarele noastre!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      referendum (Luni, 30 iulie 2012, 17:06)

      Unu-2 [utilizator] i-a raspuns lui iuon

      Pina la urma a fost un referendum confirmat de CCR, ce-i ilegal la el? Sigur, e imoral prin incercarile de schimbare a regulilor lui, unele schimbari producindu-se efectul, insa e o diferenta intre imoral si ilegal.
      Basescu cred ca s-a referit al "lovitura de stat" la felul cum au fost chimbati primii citiva oameni in stat, nu doar referendumul.
      Pe de alta parte nu poti trage pe cineva la raspundere din punct de vedere politic decit la vot. vom vedea la urmatoarele alegeri daca populatia va da un vot de blam initiatorilor puciului, desi eu am dubii.
      Pe de alta aprte sa lasam institutiile statului sa-si faca datoria. E dreptul nostru sa le sesizam, insa justitia nu se face la TV. Sa vedem daca va fi cineva condamnad dupa ceea ce s-a intimplat. As vrea sa vad niste exemple al TV, desi si astea ma tem ca vor lipsi. Daca vrem sa intarim institutiile statului trebuie sa avem incredere in ele si sa le lasam sa lucreze. Sa cu ochii pe ele sa vedem cum lucreaza, daca ...
    • +1 (1 vot)    
      Românii sunt generoși (Luni, 30 iulie 2012, 17:53)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui iuon

      Măcar să-și ceară cine se simte vinovat scuze și să zică "bogdaproste" pentru lecție.
      Dar se simte?!?
  • +2 (58 voturi)    
    sa nu se imbete cu apa rece (Luni, 30 iulie 2012, 15:31)

    unmihai [utilizator]

    Eu sunt unul din cei care nu am fost la vot. Asta pentru ca am considerat (din nou!) ca aleg raul cel mai mic. Pana la urma PDL-ul a ales varianta neprezentarii ca unica solutie de a castiga. Nu a fost moral referendumul dar nici modul in care s-a castigat. Basescu sa mai lase scandalurile, sa se uite la barnele din ochiul sau si sa se gandeasca la o solutie ca tara asta sa fie guvernata. Pana la urma asta e interesul Romaniei, nu rafuielile lui cu USL-ul. Electoratul ii va sanctiona daca e cazul la alegeri. Si sa tina cont ca sunt suficient de multi cei care l-au dorit demis si care sunt de buna credinta!
    • +6 (14 voturi)    
      mai ai ocazia sa votezi, urna nu s a inchis (Luni, 30 iulie 2012, 15:41)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      la http://www.petitieonline.ro/petitie/02529049 , acolo e o coada de topor care a mediatizat lovitura de stat...CNA ? citeste cineva de la CNA petitia ? venim si cu cenepul daca se cere...
    • +29 (37 voturi)    
      vrei stabilitate si echilibru (Luni, 30 iulie 2012, 15:42)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      si eu imi doresc acest lucru,sa-mi gasesc linistea si sa pot dormi noaptea,fara sa-mi fie teama ca se inchid granitele.Dar,inainte de asta ii vreau judecati pe Ponta,Sarbu,Daciana Sarbu,Antonescu,Adina Valean,Zgonea,Filip,Tariceanu.Vreau sa plateasca toti pentru lunile astea mizerabile.Trebuie pedepsiti,la fel ca si cei care au fraudat alegerile.Sa platesca penal si material.
      • +21 (23 voturi)    
        Da..... (Luni, 30 iulie 2012, 15:49)

        polonyca [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        .......de Ghise, de Tusa, de Busoi.......ce zici ?? Astia care au scuipat in jurul lor......numai venin si ura ??!!! D c nu si astia???
        • +10 (10 voturi)    
          vezi ce se intampla cand furia (Luni, 30 iulie 2012, 15:56)

          flitmania [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          iti ia mintile?Uiti si maruntisurile.
          • +18 (18 voturi)    
            revin pentru ca mai am o dorinta: (Luni, 30 iulie 2012, 16:23)

            flitmania [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

            sa se organizeze o zi a portilor deschise la apartamentul de 2 milioane de euro (cumparat in februarie 2012) al lui Antonescu si al Adinei Valean ,la apartamentul din Bucuresti al lui Ponta si al Dacianei Sarbu,la cele doua case de vacante ale celor doi de la Cornu si la vila de la RAPPS a lui Ilie Sarbu.Si sa fie deschise cu orar prelungit,ca la vila Dante.Rog sa mi se comunice la televizor si in ziarele cu tiraj mare ce au pe jos ca sa stiu cu ce ma incalt si sa stiu si in ce calc inainte de a le vizita.
      • -1 (1 vot)    
        Dar tu vrei ? (Luni, 30 iulie 2012, 16:44)

        Itic [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        Dar tu vrei stabilitate si echilibru ?
    • 0 (2 voturi)    
      A promis deja... (Luni, 30 iulie 2012, 16:06)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      ...că o va face
    • +12 (18 voturi)    
      MIHAI ; chiar daca n-ai votat , tot n-ai inteles (Luni, 30 iulie 2012, 16:13)

      elena-bc [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      ESTI AMNEZIC ? Ci ne a inceput RAZBOIUL si DE CE ?!!! Va spun eu : ca sa puna mana pe justitie si sa-si scape PUSCARIABILII : Nastase, Iacubov ;VOICULESCU , Catali VOICU =Puscariasul PSD etc etc Asa ca , mai mediteaza Mihai inainte de a vorbi !!! Fara suparare , informeaza-te ce atributii constitutionale are Presedintele in nominalizarea
    • +6 (8 voturi)    
      nu prea cred (Luni, 30 iulie 2012, 16:25)

      kostake [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      Ce spui dumneata , pe un ton voit reconciliant. Basescu nu a spus ca va incaleca pe cal si va porni vinatoarea vinzatorilor de tara, nu , a spus doar ca institutiile sa-si faca treaba. Un exemplu trebuie dat, astfel ca niciodata sa nu se mai intimple ce-a fost acum.Electoratul nu are putere suficienta sa sanctioneze la alegeri, si o stii prea bine, dar preferi sa ascunzi acest fapt.Trebuie vazut neaparat ce este cu ajutorul dat de Vocea Rusiei, de planurile pe care le trimbitau ei, si culmea chiar erau aplicate. Mai lasa chestia asta cu scandalul creat de Basescu. Trebuie facut urgent curatenie altfel ne curatam de tot, cu tot cu tara.
    • -7 (9 voturi)    
      Basescu se imbata cu apa rece (Luni, 30 iulie 2012, 16:31)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      Lumea nu a iesit la vot nu pt ca il sustine cumva pe Traian Basescu, ci din comoditate si din indiferenta.
      Am vb azi cu multe persoane care nu au mers la vot, si nici una nu l-ar vota in mod direct pe Basescu sau PDL-ul. Toate nu au iesit la vot pt ca nu le intereseaza viata politica, fiind de genul ,,duca-se dracului toti, ca toti sunt hoti''. Altii nu au iesti din comoditate, ca era prea cald afara, au fost la film, la bazin, si seara nu au mai avut tragere de inima sa si voteze.
      Repet, nici una dintre persoanele susmentionate nu l-ar vota pe Traian Basescu in mod direct.
      Asa ca PDL-ul sa nu se imbete cu apa rece, faptul ca multi nu s-au prezentat la vot nu inseamna in mod automat ca il sustin pe Basescu si PDL-ul la urmatoarele alegeri.
      • +5 (5 voturi)    
        adica (Luni, 30 iulie 2012, 17:01)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        nu sunt interesati de demitere. Acum e suficient de clar exprimat incat sa intelegi si tu?
      • +5 (5 voturi)    
        ...incerci sa manipulezi... (Luni, 30 iulie 2012, 17:41)

        ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ...Basescu mai are 2 ani de mandat...apoi se retrage din politica,oricum nu mai poate candida la prezidentiale (are si virsta pensionarii)...PDL-ramine un partid ,ca si PSD,PNL-captiv clientelei,in marea majoritate oameni in virsta,formati in regimul comunist...in toamna vor fi votati cei din miscarea lui MRU si Noua Republica,ai caror membrii fondatori sunt oameni de dreapta,oameni tineri cu alta viziune asupra politicii si economiei...celelalte partide 'vechi'vor obtine scoruri f f mici...dupa alegerile din toamna,poate va aparea si un partid de stg,o stg europeana,fondat/alcatuit in majoritate din oameni tineri,scoliti,profesionisti(nu plagiatori)...
    • +6 (6 voturi)    
      dle "impartial" unmihai (Luni, 30 iulie 2012, 17:08)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      va rog sa va exprimati "impartial" despre chiulul de la lucrarile Parlamentului timp de mai multe luni, pe bani publici.!

      ne-am saturat de impartiali ca voi.

      Ponta si Antonecu si cine a mai mis-masit legile sa plateasca dupa lege.
  • +48 (60 voturi)    
    d-le Presedinte (Luni, 30 iulie 2012, 15:33)

    d_b [utilizator]

    zilele astea veti primi o invitatie la dans. Va fi tango, iar partenerul dvs va dansa pe ...poante. Va rog sa nu-l calcati pe picioare, este incepator si are curaj.
    • +24 (34 voturi)    
      eu ii urez (Luni, 30 iulie 2012, 15:43)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui d_b

      sa-l calce in picioare,asa cum acest comunist nemernic a calcat statul de drept cu bocancii.
    • +1 (1 vot)    
      Se pregătește ceva... (Luni, 30 iulie 2012, 16:07)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui d_b

      ...ce noi nu știm?
      • +4 (4 voturi)    
        nu, stai linistit (Luni, 30 iulie 2012, 16:31)

        d_b [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        i-am citit presedintelui horoscopul pentru zilele urmatoare ;-)
        • +2 (2 voturi)    
          Astrologul... (Luni, 30 iulie 2012, 18:01)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui d_b

          era unul bun, se pare.
          Invitația a venit, dansul e cam zbuciumat, implicând dese schimbări de direcție, poziție și multe figuri.
          Tan-go!
          • +2 (2 voturi)    
            asfalt tango pe poante la cotroceni (Luni, 30 iulie 2012, 18:55)

            d_b [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

            victoras are nevoie de un coregraf foarte bun, pentru ca invitatia a fost lansata cam asa: "loosere, faci un tango cu mine?"
            si, cum stim cu totii, base calca tare cand danseaza
      • -1 (1 vot)    
        da, iesim in strada din nou! (Luni, 30 iulie 2012, 16:48)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        da, ies romanii aia multi in strada!
        • +1 (1 vot)    
          Asta că tot vorbeam... (Luni, 30 iulie 2012, 18:10)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

          ...de democrație și dansuri latino.
          N-ar fi mai bună o samba? Deja s-au remarcat niște specialiști în carnavaluri
  • -41 (61 voturi)    
    Mediator (Luni, 30 iulie 2012, 15:34)

    xrogo [utilizator]

    Base vede peste tot lovitura de stat,deci asa are el de gand sa medieze conflictul din societatea romaneasca.
    Din discursul lui se intelege ca este presedintele celor care nu au venit la vot,adica al ungurilor,pocaitilor si pedelacilor.
    Sa se spele cu ei pe cap.
    • -7 (13 voturi)    
      xrogo e ... (Luni, 30 iulie 2012, 15:43)

      AMS [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      stim cine e . vom avea grija!
    • +10 (10 voturi)    
      asistatule, (Luni, 30 iulie 2012, 15:45)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      vezi ca din banii nostri traiesti.Si daca ne suparam,ii facem si implant de par presedintelui ca sa vezi cum e cand se spala cu noi pe cap!
    • +16 (20 voturi)    
      Ai gresit site-ul (Luni, 30 iulie 2012, 15:48)

      abint [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      www.antena3.ro care iti impartaseste doleantele si ti le satisface "virtual".

      Bravo ungurilor ca nu s-au lasat dusi de nas de Udmr, partid care merge cum bate vantul.

      Nici eu nu am fost la vot, de ce sa ma duc? Sa validez mizeriile USL-ului? Cred ca am ceva mai bun de facut.

      Oricum, sunt destui spalati pe creier de antene asa ca scandalul v-a continua mult si bine.
    • +2 (4 voturi)    
      esti de spitalul 9.. (Luni, 30 iulie 2012, 15:59)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ..
    • +7 (9 voturi)    
      Nu i-a renegat... (Luni, 30 iulie 2012, 16:09)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ...pe cei care s-au prezentat la vot. A spus "22 de milioane". Mesajul este de împăcare, dar și de responsabilitate pentru politicieni.
      De cealaltă parte, îi reneagă cineva pe cei care au votat prin lipsă?
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Luni, 30 iulie 2012, 16:22)

      dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      bai tata medicamentele!!! ia-le ca devii ca vadim!!!
    • +1 (1 vot)    
      ba pardon (Luni, 30 iulie 2012, 16:47)

      UglyKidJoe [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Ba, eu nu nici o varianta din ce ai enumerat tu mai sus si nu am fost la vot. Panimaiesi?
    • +3 (3 voturi)    
      Draga Mediatorule (Luni, 30 iulie 2012, 16:48)

      Kayros [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      trebuie sa stii ca si puscaria tot o parte de tara este asa ca, nu te teme, vom avea grija sa le dam vinovatilor sansa de a se ispasi pentru a putea reveni in randul oamenilor cinstiti!
  • -26 (52 voturi)    
    Basescu e un caz de delir, e rupt de realitatate. (Luni, 30 iulie 2012, 15:34)

    gv [utilizator]

    Specimenul asta (caz psihiatric clar) pare ca se afla intr-o lume paralela, rupta complet de realitate.
    Cand ai fost ales de 5 milioane de alegatori, sa vii acum sa spui ca nu te intereseaza votul a 8 milioane mi se pare mai mult decat tupeu si nesimtire, mi se pare deja delir.
    Iar sa continui sa numesti "lovitura de stat" un vot al parlamentului si apoi un scrutin democratic, mi se pare ca a intrecut orice limita de inteles la un om normal.
    • +14 (24 voturi)    
      opa (Luni, 30 iulie 2012, 15:52)

      ravenka [anonim] i-a raspuns lui gv

      s-au trezit postacii...
    • +7 (13 voturi)    
      Bugetul (Luni, 30 iulie 2012, 16:06)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui gv

      Am auzit ca Ponta nu mai are de gand sa plateasca postacii, trebuie sa suporte si ei costurile infrangerii
    • +6 (8 voturi)    
      ... (Luni, 30 iulie 2012, 16:21)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Dupa logica ta, daca ne uitam la rezultatele referendumului de la cealalta suspendare ar fi trebuit sa-i dam lui Basescu inca un mandat, fiindca a fost reconfirmat in functie de un numar mai mare decat cei care l-au ales?
      Voi sunteti cei care intreceti orice limita, in loc sa va vedeti mai departe fiecare de treaba lui! 37% nu sunt o majoritate!
    • -4 (10 voturi)    
      e disperat ... (Luni, 30 iulie 2012, 16:22)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui gv

      nu poate sa nu vada 7 mil de oameni contra lui ...

      acum o da la intors ca el e presedinte pe 22 mil nu 7 ... in mintea lui 22 mil trebuie sa voteze ca sa plece ..

      acum brusc e presedinte si peste mamicute si bebelusi , pensionari , medici , politie , profesori ...etc ...

      sincer ... cand il evalueaza psihiatric cineva pe domnul presedinte ?
      • +2 (2 voturi)    
        dar pe tine (Luni, 30 iulie 2012, 18:01)

        boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        cind te evalueaza cineva? ai mare nevoie...
  • -27 (45 voturi)    
    fraieri mai suntem ca-l suportam! (Luni, 30 iulie 2012, 15:36)

    kitto [utilizator]

    basescu s-a folosit de cei 35% din romanii cu drept de vot care nu se prezinta niciodata la alegeri si acum ne rade in nas..
  • +18 (26 voturi)    
    de fapt ar trebui alegeri anticipate (Luni, 30 iulie 2012, 15:39)

    uica_john [utilizator]

    Ar trebui sa faceti alegeri anticipate sa ne scapam de ei (adica de PSD & PC & Company) odata pentru totdeauna. Sa vada ei atunci mobilizare la vot de peste 60% adevarata, nu facuta din condei... Odata ejectati din ploitica ( i.e. din parlament ) sa le continue procesele la toti astfel incat sa nu mai existe "puscariabili" care sa fie "ne-puscariati ": )
    • -4 (8 voturi)    
      rabdare , 3 luni . (Luni, 30 iulie 2012, 16:24)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui uica_john

      si apoi sa veniti peste 10 mil sa votati cu partidul(partidele) lui basescu (pdl + neamto-ungurel)


      sa vedem atunci cate milioane il iubiti pe basescu .,...
    • +3 (5 voturi)    
      de acord (Luni, 30 iulie 2012, 16:30)

      kostake [utilizator] i-a raspuns lui uica_john

      sunt de acord , dar sub ce legi? cele schimbate de ponta, sau sub ministrul de interne actual? Nu ma pricep, trebuie facut un guvern tehnocrat, care sa organizeze alegerile.Daca vrem si de presedinte se aranjeaza si asta , basescu oricind isi da mandatul numai sa se respecte un referendum, acel cu 300 .
  • +1 (15 voturi)    
    iar cu amenintari si vorbe deplasate? (Luni, 30 iulie 2012, 15:40)

    chiuariu [utilizator]

    ce-ar fi sa va mai si intelegeti? o sa va balacariti destul in campania electorala, n-ar strica un dus rece si sa puneti mina la o cauza comuna.
    • +7 (9 voturi)    
      atentie ! (Luni, 30 iulie 2012, 16:11)

      uica_john [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

      Atentie, Basescu a invitat la reconciliere cu oamenii decenti din PSD si PNL. Deci impacarea e cu o entitate, entitate care sa nu includa nici unul din vinovatii car eau adus tar ain situatia aceasta. Dezaxatii de serviciu care trebuie sa plateasca vor platii, cei care au adus tara in situatia astaf iindca e vointa populara. Se spune ca de ce ti-e frica tot nu scapi. Deci cine se stie cu constiinta curata e bine primit oricand is oriunde. Inca odata repet: inivtatia la reconciliere e cu partidele cu conditia sa renunte la cei ce sunt de vina pentru toate anticonstitutionalele facute. Sper sa nu ajungem ca francezii in noaptea Hughenotilor, prea au reusit Ponta si Anonescu sa invrajbeacsa o tara intreaga. Basescu nu e pe viata, nu e perfect si si el ar ede dat socoteala pentru ce este vinovat. Dar el este momenta singurul garant ca Voiculescu, Voicu, Patriciu etc vor intra acolo unde le e locul . Altfel eu unul nu am incredere in nimeni.
      • -2 (2 voturi)    
        Nu va temeti (Luni, 30 iulie 2012, 16:50)

        Kayros [utilizator] i-a raspuns lui uica_john

        Invitatiile la Parchet nu dor si nu va ucid!
  • +24 (36 voturi)    
    Traiane (Luni, 30 iulie 2012, 15:41)

    artistul000 [utilizator]

    Daca scapi Teleormanul de ciuma de Dragnea ...
    vei fi cel mai tare presedinte de dupa revolutie - in opinia mea

    E judetul meu si ma doare sa-l vad folosit ca masa de manipulare a PSD-ului ... Oamenii sunt tinuti in continuare in saracie si intoxicati cu tot felul de ideei cum ca puterea (voi) e responsabila de starea lor... iar PSD-ul se "zbate" pentru ei ....
    • -7 (11 voturi)    
      e cel mai tare (Luni, 30 iulie 2012, 15:58)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

      E deja cel mai tare. A fost ales cu 5.2 milioane de voturi si nu poate fi demis cu 7.5 milioane de voturi, in conditiile in care numarul celor care voteaza e acelasi, ca doar nu s-a schimbat subit in 3 ani.
      • +3 (3 voturi)    
        N-are treabă coada vacii cu ştampila primăriei (Luni, 30 iulie 2012, 16:57)

        MihaiStancu [anonim] i-a raspuns lui invalidprotocol

        Desigur realizezi că cei odată ce ai ales un preşedinte pe un mandat de 5 ani îl laşi să îşi facă treaba.

        S-a schimbat constituţia cumva şi prevede cum că am fi consultaţi odata la 2-3 ani dacă încă ne mai place preşedintele ales? Nu cred.

        Când a fost ales Iliescu de frică să nu iasă Vadim, nu ne-a plăcut situaţia din prima zi, dar tot n-a fost suspendat "consultativ". Asa cât să mai luăm pulsul situaţiei.

        Dacă ai fi patron şi ai tăia salariile angajaţii tăi nu te-ar aprecia; neştiind amărâţii că alternativa e să închidă prăvălia şi să vă dea pe toţi afara.
  • -16 (32 voturi)    
    hmmmmm (Luni, 30 iulie 2012, 15:43)

    rider [utilizator]

    citez: "Trebuie sa intelegem ca natiunea romana are 22 de milioane de cetateni, nu doar 7 milioane"

    dar in 2009 natiunea asta a avut doar putin peste 5 milioane!
    cred ca (I)europenii si chiar chinezii sunt invidiosi pe rata natalitatii din Romania.
  • -18 (36 voturi)    
    Aiureli..marca BASESCU. (Luni, 30 iulie 2012, 15:43)

    ro_dorin [utilizator]

    Asta mai trebuia sa ne tragi la raspundere ca am fost la vot,rusine sa iti fie..BASESCU..ai tolerat pe toti care au furat din pdl..dar te faci ca nu intelegi..bine ca nici astia nu sunt mai breji..dar ..tu o faci pe prostul vezi sa nu ramai asa.
    • +8 (12 voturi)    
      Grei de cap (Luni, 30 iulie 2012, 16:01)

      solomonien [utilizator] i-a raspuns lui ro_dorin

      Presedintele tarii odata ales ,este presedintele tuturor romanilor. Ca sa fie demis este nevoie ca cel putin jumatate + 1 (dintre cei cu drept de vot)sa fie de acord cu acest lucru. Ce nu reusiti sa intelegeti din asta? Legea asta nu a fost data ieri si nu este numai in Romania. Asa functioneaza democratia.
      • -4 (8 voturi)    
        Basescu (Luni, 30 iulie 2012, 16:27)

        Omics [utilizator] i-a raspuns lui solomonien

        Numai ca listele electorale contin mai multe persoan decat cele cu drept de vot. Basescu stie asta, dar e prea nesimtit sa recunoasca.

        Eu am votat "nu" ca sa-i asigur o retragere onroabila. Se pare ca nu pleaca fara o paruiala. Cei care au boicotat vor regreta
      • -2 (8 voturi)    
        legal vs. moral (Luni, 30 iulie 2012, 16:46)

        invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui solomonien

        A fost presedintele tuturor romanilor.

        A fost ales cu 5.277.068 milioane de voturi din 10.483.815. Acum peste 7.5 milioane de romani au votat ca sa plece de la Cotroceni. Dintr-o data acesti 7.5 milioane sunt o nimica toata, ca de fapt maximul posibil e 18 milioane. Ba chiar 22 de milioane daca-i citesti declaratia.

        Cum dracu' acum 3 ani de zile 5.2 milioane erau majoritatea si acum 7.5 milioane de voturi pot fi ignorate fara probleme?

        Legal o fi cum zici tu, chit ca legea cu 50% + 1 a fost data la inceputul acestui an. Si stie toata lumea prea bine ca 18 milioane sunt doar pe hartie, ca in practica sunt mult mai putini, doar ca inca nu avem rezultatele finale de la ultimul refrendum.

        Moral insa cum stam? Esti ales cu 5.2 milioane si nu te pot demite 7.2 milioane? Discursul lui e o flegma pe obrazul acestor milioane de oameni care au votat impotriva lui. Si ei reprezinta peste 66% din cei care voteaza in mod normal in Romania. Pe hartie or fi 18 milioane, dar in practica mai mult de 11 n-au fost niciodata.

        Repet intrebarea, moral cum stam? Ce fel de om politic isi permite un asemenea discurs cand stie foarte bine ca 7.5 milioane de voturi reprezinta ENORM de mult in Romania la ora actuala. Nu mult, ci ENORM de mult. Cat de nesimtit poate sa fie?

        Oricine cu bun simt ar fi spus ca e clar ca nu ii mai reprezinta pe romani si ca isi da demisia. Daca era doar nesimtit atunci se facea ca ploua si cu asta basta. Insa bineinteles ca nu s-a putut abtine si nu rateaza ocazia sa-i jigneasca pe cei care acum au votat impotriva lui. Sa vina cu amenintari cand de fapt ar fi trebuit sa nu-i mai auzim glasul 3 luni de acum in colo e ceva de neimaginat.
        • +1 (1 vot)    
          erata (Luni, 30 iulie 2012, 16:50)

          invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

          ERATA: "rezultatele finale de la ultimul recensamant", nu de la ultimul referendum.
        • +2 (2 voturi)    
          o singura mentiune (Luni, 30 iulie 2012, 16:59)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

          vezi ca aia 7.5 milioane sunt cam umflati. Cifra reala e de vreo 4-5milioane.
      • -3 (7 voturi)    
        aloha, postacule! (Luni, 30 iulie 2012, 16:51)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui solomonien

        50%+1 musai e o aberatie pe care insasi CCR o repudia in 2007, pentru ca acum sa ne-o bage pe gat, desi e 100% antieuropeana! nici in Constitutie nu scrie, e doar inventia lui Zagrean ca sa-si scape seful de bulau! ce moase-ta inventezi aici, postac murdar?
        • +6 (6 voturi)    
          Murdar :) (Luni, 30 iulie 2012, 17:20)

          solomonien [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Hai sa-ti spun un secret. Nu imi place Basescu atat de mult incat sa-l votez, dar ordinarii astia doi, Ponta si Antonescu sunt culmea nesimtirii si arogantei. Oare cine a dat fuga la capataiul lui Nastase cand avea catusele langa pat? Si daca indraznesti sa spui ca si antenele ca Nastase este nevinovat si a cazut in plasa lui Basescu atunci chiar ca ai creierul spalat. Ce fel de conducatori crezi ca pot fi aceea care cer gratiere pentru unul dintre cei mai mari infractori politici din Romania. Nu vreau sa mai continui cu toate aberatiile pe care le-au debitat si pus in practica in ultimul timp, de ne-au luat la ochi toate tarile civilizate din lume. Mai ramane sa imi spui ca si plagiatul lui Ponta este o inventie si chiar daca nu e , ca nu este asa grav. Pai cam este ,, pentru ca de hoti si suntem satui si mai grav sa te afisezi ca prim ministru cu niste titluri nemeritate ,gen Elena Ceausescu, ,,,hmmmm , ,,,da , oare sunt postac? nu, eu doar sunt un cetatean care nu a inghitit planurile lui Iliescu si sleahta lui.
    • +5 (9 voturi)    
      ai fost in plimbare electorala (Luni, 30 iulie 2012, 16:09)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui ro_dorin

      nu-i asa?
  • +6 (10 voturi)    
    Raspundere (Luni, 30 iulie 2012, 15:44)

    Draky [utilizator]

    Sigur trebuie sa raspunda, inteleg ca sunt depuse si sesizari in acest sens. Ce nu inteleg este cum se poate asa usor da peste cap o societate de catre o gasca de disperati -asta e alta problema care ar trebui pusa la punct
  • -4 (20 voturi)    
    doamne (Luni, 30 iulie 2012, 15:45)

    invalidprotocol [utilizator]

    Orice om cu bun simt stie ca n-au participat maxim 2-3 milioane de oameni, marea majoritate a lor facand asta pentru a boicota referendumul.

    Trebuie sa ai obrazul foarte gros ca sa vii sa sa spui ca 10.5 milioane n-au participat. Trebuie sa fi nesimtit de-a dreptul, tinand cont ca sunt peste 8 miloane de voturi la acest referendum si ca puteau fi maxim 10-11 milioane.

    Pe hartie or fi 18 milioane de votanti, dar in practica nici in 2004, nici in 2009 si nici la alegerile locale din 2012 n-au fost mai mult de 10-11 milioane. Restul pur si simplu nu voteaza, nu-i intereseaza sau nu exista (pentru ca listele cu cei care au drept de vot nu sunt exacte, mai ales ca se bazeaza pe recensamantul din 2002, nu din 2011).

    Si cum sa spui ca "natiunea romana are 22 de milioane de cetateni, nu doar 7 milioane"? Pai voteaza toti 22 de milioane?

    Ce gunoi de om.
    • +3 (9 voturi)    
      dar ce zici de gunoiul (Luni, 30 iulie 2012, 16:16)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

      care a facut listele,respectiv ministrul MAI,adica Rus.Gunoiul asta trebuia sa treaca doar cele doua familii:Ponta cu Sarbu si Daciana Sarbu si Antonescu cu Adina Valean.Mama,ce referendum iesea..............
    • -3 (3 voturi)    
      chiar este ... (Luni, 30 iulie 2012, 16:25)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

      .
  • +5 (19 voturi)    
    Dizolvarea parlamentului si alegeri anticipate (Luni, 30 iulie 2012, 15:47)

    transalpinarum [utilizator]

    ...asta ar fi fost solutia imediata, dar pana la urma sunt alegeri parlamentare curand, deci nu se va ajunge aici. Pana la urma referendumul a luat pulsul societatii, cifrele spun ca:
    * pe Baseascu l-au votat circa 5 mil, acum > 7 milionane i-au dat un vot negativ. Asta e comparatia reala, restul cu 10 milionane care prin neprezentare au "votat NU" e gargara cu apa rece
    * cei 7 milioane care au votat acum DA, sigur se simt frustrati ca nu a reusit referendumul, ei se vor consolida in votanti certi la toamna. Ramane de vazut cine v-a vota PDL si UDMR, ca nu o sa avem 99% prezenta la vot, numai Ceasca reusea asta.
    • +1 (5 voturi)    
      si eroarea (Luni, 30 iulie 2012, 16:08)

      lambda [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      ai uitat ca din cei 7 milioane sa ii scazi pe cei fictivi... care desigur, au sanse sa voteze si la toamna.
    • +2 (6 voturi)    
      mda .. sa dizolve maine parlamentul (Luni, 30 iulie 2012, 16:27)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      daca are "sange in instalatie" (gaseste el o metoda , eventual ii intreaba pe CCR si aia zic ca e bine) .

      el are doar tupeu verbal , in rest ....
  • -13 (25 voturi)    
    mincinosule!!! (Luni, 30 iulie 2012, 15:49)

    liviu_ [utilizator]

    stii prea bine ca NU e lovitura de stat!!!
    pe langa asta daca nu votau si mortii se faceau 50% si plecai!!!
    totul a fost perfect legal si nimeni nu trebuie sa raspunda in fata nimaniu...
    poate doar tu pentru ca nu iti dai demisia desi listele sunt neactualizate (romanii imputinandu-se), ai incalcat moral cel putin consitutia prin boicotarea dreptului la vot s.a.m.d.
    • +3 (9 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 30 iulie 2012, 16:07)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Pe la dragnea au fost sectii unde prezenta la vot a fost 136% acolo au votat si cei care nu sau nascut si mortii de acum 30 de ani
      • 0 (6 voturi)    
        dispari! (Luni, 30 iulie 2012, 16:53)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Cel

        acolo au fost liste suplimentare, nu fa pe prostul daca deja esti, neobrazat basit!
        • 0 (2 voturi)    
          neobrazat usl-ist (Luni, 30 iulie 2012, 18:07)

          boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          de cind sint satele alea mari destinatii turistice, sa trebuiasca liste suplimentare?
  • -3 (21 voturi)    
    He he he (Luni, 30 iulie 2012, 15:49)

    miguelito [utilizator]

    asta era dialogul de care vorbea? Alooooo UE acum dormi?
  • -7 (25 voturi)    
    concediu (Luni, 30 iulie 2012, 15:52)

    tontu [utilizator]

    Traiane bucura-te de victorie, du-te-n concediu ca oricum pana la toamna nu calci la Cotroceni. Si nu te grabi cu concluziile...
    • +2 (4 voturi)    
      de ce (Luni, 30 iulie 2012, 16:18)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      mai fura astia ceva milioane de voturi? Ca din cele de ieri sunt lejer 2 milioane furate...
  • -1 (15 voturi)    
    Detectorul de minciuni (Luni, 30 iulie 2012, 15:54)

    Romandemulteori [utilizator]

    Domnii astia care fac zilnic cate 3-4 declaratii diferite pe aceeasi tema ar trebui "interogati" cu un detector de minciuni. Asa am putea afla ca de toate cele 3 sau 4 ori mint cu nerusinare.
    • +1 (5 voturi)    
      exista denumire medicala . (Luni, 30 iulie 2012, 16:28)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Romandemulteori

      pentru acest gen de comportament .

      si nu , nu e motiv de suspendare , e motiv de internare urgenta .
      • +1 (1 vot)    
        deci (Luni, 30 iulie 2012, 16:59)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        primii sunt ponta si antonescu
  • +5 (9 voturi)    
    20 milioane (Luni, 30 iulie 2012, 16:01)

    Sebastian14 [utilizator]

    20 milioane pentru organizare...dar cate multe alte milioane s-au cheltuit pentru campanie...care practic...tot din buzunarul nostru sunt.
  • +3 (13 voturi)    
    Da Doamne sa raspunda PENAL!!!! (Luni, 30 iulie 2012, 16:05)

    elena-bc [utilizator]

    Daca si-au permis sa pericliteze STABILITATEA tarii DERBEDEII astia trebuie sa plateasca atat material prin amenzi MARI , confiscarea avaerilor si , in ultima instanta =PUSCARIA . Eu nu am vazzut atatea jigniri la Basescu cata ura si venin am vazut la USL Ei au inceput RAZBOIUL , ei trebuie sa plateasca pagubele !!! A la GUERRE comme a la GUERRE !!! Si cu PLATA la fel !!!
  • -7 (19 voturi)    
    Dl. presedinte Masaverde (Luni, 30 iulie 2012, 16:08)

    anjin2 [utilizator]

    In momentul de fata Dl. Masaverde vb in numele a 50%-46.6% adica a sub 4 %. Pe restul nu ii preprezinta nimeni, asa ca lasa gargara, Daca vrei o comunicare reala, atunci incerca sa vezi chestia asta. Nehotarati nu inseamna nimic In nici o democratie din lume.

    Stiu, te stergi la fund cu voturile celor 7 mil de romani, dar totusi nu impinge demagia asa departe.

    Discrrsul asta nu aduce, in nici un caz, pace.
  • -3 (17 voturi)    
    Taca-ti gura, Base! (Luni, 30 iulie 2012, 16:08)

    aniod [utilizator]

    Fii multumit ca nu am fost cu totii la vot!
    Nu te imbata cu apa rece, nici tu nici piticii pe care-i tii pe langa tine
  • -4 (16 voturi)    
    asta cu lovitura de stat (Luni, 30 iulie 2012, 16:12)

    evoque [utilizator]

    este un fix.
    CCR a spus clar ca este constitutionala suspendarea, acum ce mai vrei? scor 0 la 0.
    Insa atentie mare la cei care au votat DA.
    • +2 (6 voturi)    
      ... (Luni, 30 iulie 2012, 16:24)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Tu ce crezi, leul azi a crescut datorita celor care au votat DA sau din cauza ca a picat suspendarea? Faci macar o mica legatura intre mersul economiei si stabilitatea politica?
      • -1 (3 voturi)    
        si ce asta va face stabilitate ? (Luni, 30 iulie 2012, 17:04)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ApH

        el nu poate asa ceva decat cu un catelus ca boc pe post de primministru .
      • 0 (2 voturi)    
        sa fim seriosi (Luni, 30 iulie 2012, 17:04)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ApH

        asemenea legaturi sunt naive.
        Intotdeauna exista speculatori financiari care incearca sa profite de asemenea situatii. Daca insinuezi sau crezi altceva este o problema personala. Basescu nu este nu a fost si nu va fi un factor de stabilitate.
    • +1 (3 voturi)    
      ma mare mincinos mai esti (Luni, 30 iulie 2012, 17:00)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      cand a spus ma CCR ca suspendarea e consitutionala???
    • +3 (3 voturi)    
      voi cam uitati (Luni, 30 iulie 2012, 17:17)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cum a fost cu
      Plecatul la bruxelles peste decizia CC.
      Schimbarea in 3 zile a presedintilor camerelor si a Avocatului Poporului impotriva regulamentelor camerelor
      Restrangerea atributiilor CC prin OG
      Trecerea MO in subordinea guvernului.
      Iar CCR nu a spus nimic, a dat-o de gard.
      Spune-mi tu mie care e motivul grav de incalcare a Constitutiei ?
      • 0 (2 voturi)    
        cum (Luni, 30 iulie 2012, 22:53)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        nu va convine ceva va intoarceti la constitutie, acea constitutie pe care cel mai mare, pardon mic, constitutionalist a dat-o de gard de nenumarate ori.
        Constitutia si legile tarii sunt o mare varza, parlamentul nu mai reprezinta pe nimeni, insa cel mai grav lucru este ca basescu si nebunii care il sustin duc un razboi cu toata lumea, eu unul sunt scarbit de toate neroziile pdl-iste.
        Din punctul meu de vedere, daca basescu continua starea conflictuala din societate o sa ajungem sa ne luam gatul pe strada.
        Astea sunt lucruri pe care voi nu le intelegeti, societatea este satula si scarbita de politicieni in frunte cu basescu.
        Oricat behaiti pe aici un lucru este clar cei care nu au fost la referendum nu sunt pdl-isti.
        Sunt cetateni satui si scarbiti.
        • 0 (0 voturi)    
          realitati actuale si viitoare : (Marţi, 31 iulie 2012, 12:04)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          pdl are mai putini suporteri decat basescu .

          pdl a sacrificat tot pentru a tine pe scaun pe basescu .

          pdl o sa dispara la urmatoarele alegeri .

          ceea ce e bine , pacat ca o sa se ridice partidul de legionari neamto-ungureni .
  • +5 (11 voturi)    
    Responsabilitate pentru esecul referendumului. (Luni, 30 iulie 2012, 16:20)

    iancu_rutau [utilizator]

    Daca un doctor greseste o operatie trebuie sa plateasca, daca un meserias greseste lucrarea plateste dar pentru aventura astora cine plateste? Astia nu se simt responsabili pentru ca au intreprins o actiune care a esuat..Sa imparta costurile la 256 si sa faca plata in solidar....pentru ca de alta data sa se gandeasca de doua ori inainte de a se arunca cu capul inainte...si sa antreneze o intreaga natiune dupa ei....
  • +1 (13 voturi)    
    Victorie mareata. (Luni, 30 iulie 2012, 16:21)

    A2M [utilizator]

    Maret conducator. Merita un loc in Cartea Recordurilor.
    Ales in unanimitate de peste 10 milioane de romani care nu s-au prezentat la vot si respins de peste 87% din cei care s-au prezentat la vot.
    Aceiasi atitudine de negare a realitatii ca a lui Ceausescu . Nu-si pune nici un moment problema ca mare parte dintre cei care nu s-au prezentat la vot s-au gandit ca poate asa aleg raul cel mai mic, sau doar sunt dezorientati de asa zisa politica romaneasca.
    • +1 (3 voturi)    
      au fost alegeri ? (Luni, 30 iulie 2012, 17:13)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui A2M

      eu am fost la Referendum. 50% + 1 .

      sa-ti fie de bine.
      • -2 (4 voturi)    
        :) (Luni, 30 iulie 2012, 17:37)

        A2M [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Ai dreptate, mea culpa, ar fi trebuit aprobat in loc de ales.
        Sa inteleg ca nu ai prins esenta sau doar te faci ca nu pricepi, precum iubitul nostru conducator?
        La urma urmei cam asa se desfasoara lucrurile la noi acuzam praful si ignoram cioburile.
  • -1 (9 voturi)    
    Dezanagire prezidentiala (Luni, 30 iulie 2012, 16:22)

    Cote [utilizator]

    Daca asta inseamna reconciliere in acceptiunea Domnului Presedinte, daca cu asta incepe reconcilierea, daca asta e prima noastra grija acum, SA TRAITI DOMNU' CAPITAN, am inteles, executam ordinul. E bine asa, domnule Presedinte?
  • +5 (11 voturi)    
    Sa tragem linie si sa adunam/meditam... (Luni, 30 iulie 2012, 16:48)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Domnul Presedinte are dreptate, trebuie sa plateasca ! De ce? Sa contabilizam costurile:

    Putina aritmetica de 4 clase:

    7.400.508 - voturi pentru demitere
    943.031- voturi pentru mentinere

    Aprox. 10% au fost fraudate(parere personala)
    Deci: 7.400.508X 0,90 = 666.045 voturi demitere
    Total votanti din liste: 18.288.757

    Ce am constatat:
    1) 36,41% din liste au spus: PLEACA BASESCU
    2) 59,53 % au refuzat referendumul PT. DEMITERE

    Efectele vointei celor 256 puscariabili/USL:

    1) Peste 2 luni de nebunie politica si economica;
    2) Cost referendum: cca 20milioane Euro
    3) Deprecierea cursului leului: 4,55lei/Euro

    Politicienii gresesc si cetatenii/alegatorii platesc...
    Vin alegerile din toamna 2012. Romani, alegeti cu mintea voastra, nu cu ce va spun ANTENELE !!!!
    • -1 (1 vot)    
      Legile contra majorității active eletoral (Luni, 30 iulie 2012, 17:05)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean-roman

      În plan juridic (trecând peste incorectitudinea bocotului - adică folosirea abuzivă a dreptului de vot de către o minoritate, nu pentru a se exprima pe sine ci pentru a leza o majoritate - și peste incorectitudinea listelor electorale) poți avea dreptate. Numai că legile împotriva majorității vor fi încălcate. Doar legile divine par să aibă alte caracteristici.
    • -2 (4 voturi)    
      usor cu matematica pe scari ... (Luni, 30 iulie 2012, 17:09)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean-roman

      "10 % frauda"
      parere bazata pe ce ? asa si eu sunt de parere ca in 2009 voturile din diaspora au fost fraudate ....

      "666.045 voturi demitere " atat ? .... mai baga o cifra pe undeva pe acolo ...

      nebunia politica , a fost provocate de macovei , stolo , stc , + basescu care urlau toti lovitura de stat , ne aresteaza .. etc ..

      cost referendum ... pai sa vezi cate milioane au fraudat pdlici din fonduri europene , + bugep romania ...

      4.55 lei/euro .. ce zici ???
      • +1 (1 vot)    
        mai (Luni, 30 iulie 2012, 18:11)

        boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        tie ti-au crescut salariul? ca vad ca esti tare activ azi...
  • -2 (8 voturi)    
    ce mincinos ordinar! (Luni, 30 iulie 2012, 16:48)

    srpc [utilizator]

    numai ieri zicea ca a invatat ceva din faptul ca atatia oameni l-au rejectat, si ca va lasa deoparte razboaiele care au facut atata rau tarii! de cum se crede pe cai mari, iar incepe sa atace! asta doar cu o zeghe si-o lopata in mana se calmeaza, alaturi de Bombo, confratele lui din fesene!
    • +2 (2 voturi)    
      aoleu (Luni, 30 iulie 2012, 17:14)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      nu vezi ca pe voi v-a rejectat ?

      a zis poporul PAS baieti, ne-am saturat de voi.
  • -1 (9 voturi)    
    Basescu= presedintele ungurilor si lasilor (Luni, 30 iulie 2012, 16:55)

    deceneus [utilizator]

    Base hai ca iesim din nou in strada sa iti explicam ca nu poti sa treci peste voturile a a 7,5 milioane de romani.

    Sa vedem cati ies in apararea ta :D
    • +2 (4 voturi)    
      Dl Presedinte (Luni, 30 iulie 2012, 17:16)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      pentru romani, este dl. Presedinte.

      In plus, vezi ca ti-a crescut leul.
      Amaratule.
  • +1 (7 voturi)    
    suntem fara scapare base si tu mori de bucurie (Luni, 30 iulie 2012, 16:57)

    jackalphonse [utilizator]

    dom'le basex, totusi, s-a prezentat un numar imeeens de oameni, mai mare decat cel care te-a votat anterior. si majoritatea acestui numar covarsitor te-a demis. intr-o lovitura de stat, presedintele cade, nu sta pe jilt desi lumea l-a respins prin vot. nu crezi ca ne-am cam saturat de prostiile debitate de tine pana acum? poanta, antoana impreuna cu felix sunt niste hoti ordinari. basex este facut exact din acelasi aluat, asa ca nu ma bucra prea mult rezultatul. in plus, cu totii au avut carnet de partid si unii din ei (ca felix si basex) chiar au avut functii importante in structurile comuniste
  • -2 (6 voturi)    
    a fost mai mult decat o (Luni, 30 iulie 2012, 17:00)

    visio [utilizator]

    tentativa de Stat; a fost o tentativa de dezmembrare a UE; cum poti dezmembra o organizatie? atacandu-i cea mai slaba veriga; oltenii, mehedinteni, toti cei care au votat DA ar trebui sa vada occidentul si apoi sa se inghesui la vot; primaraul constantei, mazare nu stiu cum, defila cu niscaiva fotomodele; fetele alea trebuie sa invete ca mazare se ruga de udrea sa restaureze cazinoul...iar constantenii il voteaza in continuare; procente de participare la vot de 120% demonstreaza micimea membrilor psd; ceea ce este foarte rau pentru pnl-isti; in tangoul de care pomenea ponta, care inca nu are explicatie logica pentru esecul groaznic, nu il include pe Antonescu; pnl-stii au pierdut cel mai mult; ma refer desigur la respectul social; ingrijorator este ca usl-stii nu constientizeaza ca procentul lor de piata este de 36%; este atat de mic, si va mai scadea, incat trebuie sa se reformeze; norocul mare al usl-istilor, sau mai degraba al psd-istilor, este prostia pdl-eilor; daca astia aveau indivizi cu putini mai buni, faceau din opozitia usl o amintire neplacuta si de nerepetat; oricum, aceasta infrangere severa a usl va avea repercusiuni drastice asupra alegerilor parlamentare; revenind la basescu, deocamdata nu are rival politic; ca e bine sau rau, conteaza mai putin; cel mai important pentru toti romanii este ca am reintrat pe orbita UE; ieri, 29.07.2012, Romania a dat examenul de definitivat pentru incadrarea in UE; unii au fost prinsi copiind, si vor fi pedepsiti conform legii; ca tot se lauda ministrul de interne cu legitimitatea alegerilor; in final, cred ca sunt necesare pedepse mult mai aspre pentru cei care fura voturi dar mai ales pentru cei care sunt in pozitia sa sprijine infractorul; exemplu: membrii sectiilor de votare, gasiti vinovati de ilegalitati, trebuie sa faca puscarie 20 ani; furaciosii de voturi amenda de 50000 lei sau munca in folosul comunitati (daca nu vrei sa muncesti pentru tine, muncesti moca pt altii)...
  • +4 (4 voturi)    
    politia judiciara (Luni, 30 iulie 2012, 17:32)

    sandup [utilizator]

    daca politia judiciara ar fi in subordinea directa a parchetului, nu ar mai fi posibile anumite abuzuri, politia trebuie depolitizata, speram ca noul guvern sa analizeze si aceasta optiune.
  • +5 (5 voturi)    
    fa unicameralu ala odata (Luni, 30 iulie 2012, 17:35)

    pb80tm [utilizator]

    orice forma de organizare ar avea parlamentul este o institutie slaba la loviturile antidemocratice. ca e bi sau uni cameral e la fel de vulnerabil. prima masura ar fi sa-l faci la 300 macar sa fie cat mai putine puncte de vulnerabilitate. in timp sa apara legi anti migrare politica. un ales pe lista ramane in partid sau pleaca din parlament. numai independentii au drept la traseism. sa se introduca controlul facultatilor mintale sa nu avem in functii parlamentare schizofreni ca antonescu. pot fi parlamentari da nu sefi de comisii sau altceva.
    lasa-ti domnu basescu concilierea cu usl ca nu e totuna cu concilierea nationala. incepeti sa construiti o alta clasa politica unde sa discutam de proiecte nu de barfe antena 3. primul pas ar fi construirea unui potential presedinte in persoana mru cu dvs ca prim ministru in tandem. asta vorbesc prieteni mei din dreapta. cuvantul de ordine ar trebuii sa fie construiti, politic ca asta va e menirea. trecutul nu se repara dar viitorul politic trebuie construit.
    si ideea cea mai indrazneatza care as propune societatii civile parlamentul cu locuri goale. daca un parlam. nu strange nr. de voturi nu ocupa loc in parlament. sa poata si societatea civila sa fie reprezentata de vid in parlament ca sa simta clasa politica fie de dreapta fie de stanga ca e in derapaj. astfel nu ar mai exista fantomatice cvorumuri la tot felu de legi facute la apelul bocancilor.
    desfintarea OUG. desfintarea reprezentarii minoritare, nu vad nici un plus democratic sa rezervi loc in parlament unei minoritati. si taierea sponzorizarii de la buget a partidelor.
    dati semnal politiei ca sa fie independenta sa vedem condamnati la 7 ani toti prostovani aia din olt, mehedinti etc. care au dus referendumu la 70% sa inteleaga si aia ca politicienii scot jarul cu mana lor sa se invete minte sa mai faca poante electorale. daca bagati 2-3 cu tam tam mediatic la viitoarele alegeri no sa mai aiba atat curaj. si luativa domle o tv oficiala ca pana si didi are una!!
  • +1 (5 voturi)    
    propunere pentru reconciliere nationala!! (Luni, 30 iulie 2012, 18:00)

    suka_la [utilizator]

    cele 20 de milioane pierdute pe acest referendum i nutil sa le fie poprite parlamentarilor din salariu pin ain toamna si sa fie directionate catre fondurile de asistenta sociala!
    ei ce parere aveti??
    • +2 (2 voturi)    
      buna! (Marţi, 31 iulie 2012, 0:09)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui suka_la

      balciul s-a terminat. Parlamentarii sa plateasca toate oalele sparte din salariu. Macar 25% pana se achita toata suma. Poporul lupta cu seceta, parlamentarii au vrut balci, sa plateasca nota. Punct.
  • +1 (3 voturi)    
    Cine o sa-l apere pe presedinte? (Luni, 30 iulie 2012, 18:05)

    KostasP [utilizator]

    Armata romana o sa-l apere deceneu/colonel si alti postaci tradatori de tara in slujba lui voiculescu.
  • 0 (4 voturi)    
    Cei responsabili de lovitura de stat (Luni, 30 iulie 2012, 18:14)

    paolalaan [utilizator]

    sa plateasca cu pierderea libertatii!
  • 0 (0 voturi)    
    juristii USL? (Marţi, 31 iulie 2012, 13:56)

    gorjenii [utilizator]

    "juristii USL" ar trebui sa lucreze la ei acasa. In institutiile statului: Parlament, Guvern sa, lucreaza experti, care cunosc legile si procedurile . De cand partidele fac legi pt institutiile din Romania. TREZITI-VA!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi