Referendum pentru demiterea presedintelui

VIDEO BEC, rezultate oficiale partiale ale referendumului: Prezenta la vot a fost de 46,23%, dupa centralizarea a 99,97% din sectii. Rezultatele definitive, prezentate probabil miercuri

de C. Ionel, R.M.     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2012, 13:48 Actualitate | Politic

 documente
(30 Iul 2012) PDF, 486KB
Prezenta la vot la referendumul de demitere a presedintelui Traian Basescu, desfasurat duminica, a fost de 46,23%, dupa centralizarea datelor din 99,97% dintre sectiile de votare, a anuntat luni, la ora 14:00, Biroul Electoral Central. "Nu mai sunt asteptate modificari semnificative de la 0,3% sectii care nu au transmis inca listele", au precizat reprezentantii BEC adaugand ca rezultatele definitive vor fi prezentate dupa intocmirea procesului verbal final de centralizare a rezultatelor, cel mai probabil miercuri.

Dintre cei care s-au prezentat la urne, 87,52% s-au pronuntat pentru demiterea presedintelui, iar 11,15% impotriva. Potrivit legii, referendumul de demitere a presedintelui este valid daca prezenta la vot depaseste 50%+1 din numarul cetatenilor cu drept de vot.

BEC a prezentat date valabile pentru ora 13:30 cand, dupa centralizarea datelor din 18.544 sectii de votare, din totalul de 18.548 (99,97%), se inregistrau urmatoarele rezultate:
  • numarul persoanelor inscrise in lista pentru referendum, corespunzator sectiilor pentru care au fost centralizate datele: 18.288.757
  • numarul participantilor la referendum: 8.455.336 - 46,23%
  • numarul de voturi valabil exprimate la raspunsul "DA": 7.400.508 - 87,52%
  • numarul de voturi valabil exprimate la raspunsul "NU": 943.031 - 11,15%
  • numarul voturilor nule: 111.797 - 1,32%
La ora 10:00, dupa centralizarea datelor din 97,52% dintre sectiile de votare, prezenta la vot la referendumul de demitere a presedintelui Traian Basescu, desfasurat duminica, a fost de 46,13%, a anuntat BEC luni dimineata.
  • Vezi in documentul atasat care a fost prezenta la vot pe judete, dupa centralizarea datelor din 99,7% dintre sectii

 


Citeste mai multe despre   






















19809 vizualizari

  • +26 (28 voturi)    
    Hehe (Luni, 30 iulie 2012, 14:11)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Òare de ce miercuri? ce mai planuiesc acuma?
    • +22 (24 voturi)    
      sa aiba timp (Luni, 30 iulie 2012, 14:16)

      ...vasile... [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      sa isi mai coaca din mzierii, ca probabil ca acu inca sunt in stare de soc , sau sa puna presiuni pe CC sa accepte referendumul ca fiind valid. nu vezi cu ce mizerii ies sova si ilici si toti jegosii astia in mass media
      • +9 (9 voturi)    
        SOVA (Luni, 30 iulie 2012, 16:02)

        Egres [utilizator] i-a raspuns lui ...vasile...

        unde-i acum trompeta aia care raspunde la numele de Sova sa ne lumineze si pe noi cum i-au iesit lui nu mai putin de 52%.
    • +19 (21 voturi)    
      hmm (Luni, 30 iulie 2012, 14:21)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      e un pic dubios sa stii. totusi nu cred ca mai pot coace mare lucru
    • +11 (13 voturi)    
      ! (Luni, 30 iulie 2012, 14:29)

      Dinor3x [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      e greu domne cu tehnologia de azi
      si daca se teleportau nu reuseau sa transmita
  • +32 (34 voturi)    
    46,23%-10% furate=36.73% (Luni, 30 iulie 2012, 14:17)

    Rasmus [utilizator]

    daca aveti 60-70% din electorat de ce nu a venit lumea sa va sustina lovitura de stat?
    pentru ca ati pierdut in 3 luni vreo 20 de procente iar pana in noiembrie cred ca o sa se mai duca pe putin tot atat.
    cu Vocea Rusiei in spate si cu Iliescu cu secera in mana in fata (ca despre ciocan, mai greu la varsta lui) poate ajuta al de sus sa nu intrati in parlament
    • -35 (37 voturi)    
      Basescu a furat mult mai multe voturi (Luni, 30 iulie 2012, 14:29)

      nb2k [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      In primul rand, numarul votantilor din Romania e mult mai mic decat cel oficial. Trebuiau sa prelucreze datele recensamantului prima data. In al doilea rand, Basescu si-a insusit voturile romanilor care nu voteaza pentru ca nu se simt reprezentati de nimeni din clasa politica. Adica pur si simplu le-a furat votul. Pacat ca USL a mizat pe prezenta mare la vot si a acceptat sa organizeze referendumul in asemenea conditii.
      • +16 (18 voturi)    
        Dovada ca sunt prosti... (Luni, 30 iulie 2012, 14:41)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

        Puteau astepta ca datele de la recensamant sa devina oficiale...dar calicia e mare.

        Ii ardea buza sa puna mana pe justitie...acum au luat-o in mana.
        • +6 (6 voturi)    
          recensamant ? (Luni, 30 iulie 2012, 15:10)

          jescu [utilizator] i-a raspuns lui banel

          Nu ajuta cu nimic daca datele recensamantului devin oficiale daca nu se fac si alte cercetari. Cel mai bine e sa se verifice personal fiecare persoana de pe listele electorale care nu apare si in baza de date de la recensamant. Daca o persoana nu apare sa verifice politia fiecare caz in parte, si sa o stearga de pe listele electorale.

          Si ar mai ajuta ca toata lumea sa se apuce de treaba, premier, presedinte, guvern, parlament...ca sa nu devina situatia si mai proasta.
      • +15 (17 voturi)    
        Asta e, pisi mic. (Luni, 30 iulie 2012, 14:43)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

        USL-ul a furat mai mult ca Basescu: prima data a furat legile ca sa ajunga sa poata demite pe Basescu. A doua oara a furat regulile de desfasurare a referendumului, ca sa poata frauda la greu referendumul, iar a treia oara a furat mintind in legatura cu motivele referendumului si a suspendarii lui Basescu.

        A patra oara: pur si simplu furturile referendumului.

        Dar sunt de acord cu tine ca USL a gresit iarasi (ca si la celalalt referendum), mintind intr-una ca "poporul" nu-l mai vrea pe Basescu. Iata, ca "poporul" care nu-l vrea pe Basescu este sub 50% din populatia Romaniei cu drept de vot.

        O ultima observatie: nici Basescu si PDL si nici USL nu ar trebui sa vorbeasca despre ce a ales "poporul", sau sa vorbeasca in numele "poporului", pentru ca poporul sunt cei 22 milioane de romani (de peste tot).
        • -2 (10 voturi)    
          va mintiti singuri (Luni, 30 iulie 2012, 15:23)

          nu-conteaza [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Daca veneau pedelicii si maghiarii, aveam o prezenta de 65,70% si Basescu ar fi pierdut cu peste 70%. Asta e adevarul. Asta v-o spune unul care voteaza impotriva USL-ului, dar care inca nu si-a pierdut ratiunea. Daca Basescu avea peste 50% din electorat, de ce a facut a n-a oara pe razgandacul si a indemnat populatia sa stea in casa? Parca zicea ca nu vrea sa castige la masa verde, ca drumul lui se desparte de al celor care nu vor indeplinirea cvorumului.
          Mai multa lucididate baieti, sa nu dati in dambla.
          • +5 (5 voturi)    
            pentru (Luni, 30 iulie 2012, 16:20)

            dj [utilizator] i-a raspuns lui nu-conteaza

            ca legea schimbata acum doua saptamani de parlament permitea frauda masiva: fara specificare daca numarul de buletine de vot e indentic cu numarul de votanti, fara declaratie pe proprie raspundere ca nu ai votat in alta parte daca nu votai la sectia de care aparatineai, fara mentionarea starii sigiliilor de pe urne, fara anuntarea stampilelor lipsa si asa mai departe.
      • +6 (8 voturi)    
        si cei din diaspora (Luni, 30 iulie 2012, 14:43)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

        sunt pe liste. Atata timp cat criteriul pentru a fi pe liste este sa fi cetatean roman ei raman pe liste.
    • +13 (15 voturi)    
      Eficienta la furat (Luni, 30 iulie 2012, 14:33)

      mman [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Cu furatul asta tot nu reusesc o eficienta mai mare?
      Eu nu inteleg ce se tot chinuie cu turismul electoral cu autobuzele. De ce nu pun urnele in autobuze, si se plimba cu ele? e mai simplu :) Sper sa nu le dau idei pentru parlamentare....
  • +26 (28 voturi)    
    AMF (Luni, 30 iulie 2012, 14:20)

    thjokki [utilizator]

    Nu o credeam pe Monica Morcovei cand spunea ca astia sunt in stare sa fure peste 2 milioane de voturi,dar tot nu a fost de ajuns.Prezenta reala fara "turisti",vot fortat,urna mobila etc. este de 35-37%.Rusine Ponto,Antenescule onorabil (rad,onoare la astia!!) din partea voastra este disparitia completa din politica.
    • +1 (1 vot)    
      calicia-i mare la USL. (Marţi, 31 iulie 2012, 1:48)

      buji [utilizator] i-a raspuns lui thjokki

      Nu s-au multumit cu furtul mascat de voturi;acum mint si cu declaratiile.Ponta spune ca 8.5 mil de"alegatori"i-au spus"lui Basescu"sa plece.Minciuna gogonata si sfidatoare la adresa inteligentei romanilor!Cei ce au votat DA(incluzind furturile,intimidarile,cumpararile,etc) au fost 7.4 mil adica 40.47%;Cei ce s-au opus(prin vot si boicot)au fost:0.9+9.8 mil alegatori adica58.92% la care se adauga(pt intregirea %) 0.1 voturi nule adica0.61%.Iata d-le Prim-Ministru(stima pentru post nu pentru persoana) situatia reala nu cea mincinoasa pe care ai vehiculat-o in fata alegatorilor pe care spui ca-i vei apara.Dar de ce ma mir pt ca de cind a ajuns"Prim" minte necontenit.Si ce-i mai place postul!In spiciul de 5.39 min in care l-a somat si amenintat pe Presedinte sa nu mai ameninte!!!a rostit de 6 ori"EU ca Prim-Ministru"adica la mai putin de 1 min din cele 5.39 totale.Aceleasi consideratii se pot extrapola catre EX presedintele interimar(fara majuscule). Apropos:astept ca cineva sa-mi scrie daca in istoria mondiala exista o ascensiune asemanatoare ca intr-o saptamina,un neica-nimeni sa ajunga sef al statului!!De altfel a fost vizibil faptul ca haina imbracata era croita prost pt ca nu se simtea bine in ea,in cele citeva zile cit a imbracat-o(nemeritat si ilegitim).
  • +15 (17 voturi)    
    Declaratia lui Victor Ponta din 2009 (Luni, 30 iulie 2012, 14:21)

    Razes [utilizator]

    Fara alte comentarii, dar... iata ce afirma Victor Ponta in 2009:
    Victor Ponta a spus că datoria sa faţă de copii este de a scăpa România de Traian Băsescu. "Nu am reuşit acum, vom reuşi peste câţiva ani. E păcat, dar asta trebuie să facem", a spus Ponta.

    Legat de diferenţa de la exit-poll-uri şi şi rezultatele de la BEC purtătorul de cuvânt al lui Mircea Geoană a spus că partidul său a câştigat la voturi, dar "la ei sistemul a funcţionat mai bine". "S-a întâmplat lucrul ăsta şi pe vremea lui Ceauşescu şi până la urmă a căzut şi Ceauşescu. O să cadă şi Traian Băsescu. Eu îmi permit faţă de colegii mei să mă bat în următorii ani ca să îmi fac această datorie".

    Victor Ponta a subliniat că "sistemul de fraudare şi de furt" al PD-L a "funcţionat mai bine". "Ştiam că ne batem cu ei. Trebuia să câştigăm la zece procente ca să ne batem cu ei, dar nu am câştigat la zece, probabil am câştigat doar la trei-patru. Şi atunci sistemul lor a fost mai bun", a spus purtătorul de cuvânt al lui Mircea Geoană.

    "Eu am 37 de ani. Peste trei ani vreau să scap de Traian Băsescu, nu peste cinci", a concluzionat Victor Ponta.

    Întrebat dacă şi PSD a avut un sistem de fraudare în condiţiile în care afirmă că sistemul PD-L a fost "unul mai bun", Ponta a refuzat să răspundă.

    Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/victor-ponta-la-pd-l-sistemul-de-fraudare-a-functionat-mai-bine_690816.html#ixzz226VcD8nP
    • +5 (7 voturi)    
      Atentie !!! (Luni, 30 iulie 2012, 15:01)

      furioasa [utilizator] i-a raspuns lui Razes

      Am revazut declaratia recent si a spus asa:
      "Nu am reuşit acum, vom reuşi peste 3 (trei ) ani !!!
      Va spune ceva asta ? Din 2009 pana in 2012 sunt , cati ani ?
      Nimic nu este intamplator .
    • +2 (4 voturi)    
      Declaratia lui Victor PONTA din 2012 (Luni, 30 iulie 2012, 15:19)

      dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui Razes

      Iata aici declaratia (una dintre ele cel putin...) lui Victor PONTA din 2012:

      http://www.youtube.com/watch?v=QuuDZ1_jD6k

      NO COMMENT!
  • +17 (19 voturi)    
    0,3% (Luni, 30 iulie 2012, 14:25)

    Dinor3x [utilizator]

    Sa ne zica si noua care sunt cele 0,3% sectii care NU au transmis pana la ora asta listele catre BEC?
    Ce fac?? Comunica cu BEC prin semnale de fum?
    Sa foloseasca si ei aparatul Morse macar..circa 25 de cuvinte pe minut!
    • +10 (12 voturi)    
      3 din olt si una din diaspora (Luni, 30 iulie 2012, 14:30)

      AdiGeorgescu1328518035517 [anonim] i-a raspuns lui Dinor3x

      3 din olt si una din diaspora
    • +5 (7 voturi)    
      or fi sectiile (Luni, 30 iulie 2012, 15:33)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Dinor3x

      de pe litoral..., acolo pot umfla ct vor cifrele, poate si se mai voteaza, ca doar sunt restaurantele si hotelurile lor...
  • +13 (15 voturi)    
    prosti (Luni, 30 iulie 2012, 14:32)

    Algernon [utilizator]

    sunt atit de prosti, ca nici sa fure ca lumea nu sunt in stare.
    Au plagiat alegerile de acum trei ani.
    Daciana, dragostea mea, am infrint!
  • +7 (9 voturi)    
    0,03% (Luni, 30 iulie 2012, 14:39)

    ennola25 [utilizator]

    Si eu as vrea sa stiu care sunt acele sectii care nu au reusit sa trimita listele!! Oricum nu ar putea influenta prea mult acest procent de prezenta de 46, 23%.
    De ce miercuri?? Ziua de azi ce are??? Toata Europa asteapta aceste rezultate definitive!! Dar mai ales romanii !!!
  • +7 (9 voturi)    
    Eu ce castig din toata povestea asta?? (Luni, 30 iulie 2012, 14:42)

    bigbrother [utilizator]

    E surprinzator cum peste 7 milioane de romani au spus "DA" la acest referendum. Dincolo de barbologia politica a guvernantilor, ce anume i-a indemnat pe acesti oameni sa spuna DA? Promisiunile USL? Mila pentru Basescu? Rateurile celorlati politicieni? Speranta ca va fi mai bine? Frica ca ne va fi mai rau? Maine politicienii vor uita de toti cei care au participat si vor reincepe batalia pentru ciolan. Asta doar pentru cateva luni, in toamna iar vor veni sa ne ceara votul.

    Drept urmare pun si eu intrebarea care ma roade, ca si cetatean al acestei tari: ce castig eu din toata povestea asta cu voturile? Pana acum sunt numai in pierdere: rata la banca s-a marit cu 40 de lei fata de luna trecuta. Pretul benzinei creste pe zi ce trece. Platesc sute de lei lunar pentru un sistem de sanatate falimentar si nu gasesc nici macar pastile in spital cand am nevoie. Si lista poate continua.

    Asa ca intreb guvernantii: eu ce castig din acest referendum? Ce anume imi va oferi Ponta & Co sau Basescu sau oricare altcineva a.i sa ma aiba alaturi cand are nevoie de mine, de votul meu, la viitoarele alegeri? Probabil vor incepe iar cu fasaielile politice, bla blauri, nimic concret, ceilalti au fost de vina, nu e vina lor etc.

    Eu asa imi pun problema in acest moment, dupa 22 de ani de democratie. Si asta pentru ca de 22 de ani aceleasi partide schimba actorii, promitand marea cu sarea. La fiecare 4 ani ii schimbam, doar ne-o fi mai bine. La fiecare 4 ani alegem sute de indivizi ca sa decida nu cum ne va fi noua mai bine, ci cum le va fi lor mult mai bine.
    • +7 (9 voturi)    
      ! (Luni, 30 iulie 2012, 15:01)

      Dinor3x [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Nu vreau sa fiu rau intentionat dar tind sa cred ca "prostimea" a votat DA! Oameni inculti, oameni fara inteligenta proprie, oameni care actioneaza de fiecare data pe principiul " sa moara si capra vecinului", oameni fara demnitate, oameni (si aici ma refer la tineri) care voteaza pentru ca lui mami (sau tati sau buni) i s-a taiat din salariu(pensie), oameni rautaciosi, oameni care isi pun propriile interese mai presus de tara!

      Fiecare popor (nu e vorba doar de Romania) are prostimea sa!
    • +3 (5 voturi)    
      bine zis (Luni, 30 iulie 2012, 15:02)

      selu [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      noi nu ne alegem cu nimik si doar cu circ la televizor dar nu tine de foame.
      euro se duce tot mai sus si nu se face nimik ca sa revina la cum a fost acum 2 luni de zile macar.
      e trist ce se intampla in tara asta.
  • +5 (7 voturi)    
    sova (Luni, 30 iulie 2012, 14:48)

    IonPopescu1 [anonim]

    Sa vina Sova, sa mai puna ceva procente. Cei de la USL nu au gasit niste persoane care sa stie si sa numere. I-ar fi ajutat si sa stie cat sa fure ca sa castige referendumul.
  • +3 (3 voturi)    
    Analiza de partid a referendumului! (Luni, 30 iulie 2012, 14:56)

    suka_la [utilizator]

    Dragi tovarasi si preteni!
    Am obtinut rezultatele pe care le-am meritat chiar daca mass-media imperialista ne credita cu peste 70% prezenta la vot si peste 80% voturi favorabile!!
    Totusi recapitulan pe linga cei 25 % din alegatorii de stanga fideli noua de pe vremuri am resusit cu mijloacele moderene date de tehnica secolului 21 (liste suplimentare, votarea pe inserat cand nu e lumina-n sat, urna si cosciugul mobil in spitale si cimitire, votul la pachet cu sulul de buletine, tusiera si stampila, alegatorul dus in pelerinaj sa vada frumusetile patriei cu mertanul primarului, pere, mere mici si bere, etc) sa mai cucerim la baioneta inca 12% si sa obtinem un excelent 35 % din numarul de voturi!!
    foarte putin dragi tovarsi, ati manifestat deficiente politice grave in munca de educare politico-cetateneasca!! ati faramat pe care partidul si statul nostru comunist si-a pus-o in voi, iar noi comunistii adevarati nu putem fi de acord cu atitudinea unor tovarasi ca mazare, oprisan, dragnea,fenechiu, tariceanu, rus, ponta care au adus grave atingeri modului in careau pus botul dragii nostri alegatori!!
    drept raspuns la atitudinea profund burghezo-ciocoiasca a acestor tovarasi propunem convocarea unei sesiuni estraordinare a marii adunaturi parlamentare unde sa sse discute un plan de masuri concrete si masuri de tragere la raspiunderea a tovarsasilor de mai sus pentru deficientele constatate si pedepsirea lor cu vot de blam!
    Fostul viitor presedinte al unei parti din tinutul romanesc!!
  • +3 (9 voturi)    
    Majoritatea poporului il vrea pe Traian Basescu (Luni, 30 iulie 2012, 14:59)

    hotnewsfil [utilizator]

    BEC a anuntat ca 7,4 milioane dintre romanii cu drept de vot, adica din totalul de18.6 milioane, au votat 'DA' pentru destituirea presedintelui.
    Daca impartim 7.4 la 18.6. rezulta ca numai 39 % din totatitatea populatiei cu drept de vot a exprimat dorinta ca presedintele Traian Basescu sa fie destituit.
    Restul de 61% din populatie nu a exprimat o astfel de cerere, adica este satisfacuta de prezenta in functie a presedintelui Traian Basescu.
    Ca atare, cei ce au cerut destituirea sunt in minoritate si trebue sa respecte pozitia majoritatii.
    • +3 (3 voturi)    
      mai degraba... (Luni, 30 iulie 2012, 15:13)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      nu le pasa...dar da, daca nu le pasa suficient ca sa-l demita, atunci poti spune ca sunt satisfacuti de prezenta lui, desi cu siguranta nu multumiti!
    • 0 (4 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 30 iulie 2012, 16:05)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      In 2009 a fost ales cu 5.2 milioane de voturi. Tinand cont ca sunt 18.6 in total => ca a fost ales cu 28% din voturi.

      Bineinteles ca nu poate fi demis cu 39% din voturi ca e nedemocratic si e lovitura de stat.

      Adevarul e insa altul: a fost ales cu 5.2 milioane din 10-11 milioane. Acum au votat impotriva lui vreo 7.5 milioane, tot din 10-11 milioane. Insa e greu sa vezi asta, important e ciolanul, sa ramana la putere chit ca peste 66% din romanii care voteaza nu-l mai vor.
  • +2 (6 voturi)    
    nici la "furat" nu au trecut pragul (Luni, 30 iulie 2012, 15:03)

    Schimbare [utilizator]

    ... ar tb sa-si dea demisia toti in bloc la USL, masinaria nu a mers nici de data asta.

    Propun lui Somnorici sa se autoproclame Presedinte peste Mededinti, Valcea, Olt, Teleorman, Giurgiu si Vrancea.

    Pt admirabila mobilizare, propun "ca capitala" in care Somnorici sa ramana pana la urm alegeri sa fie SCORNICESTI. Iar "consoarta" d-lui, doamna CTRL+V sa-si refaca Doctoratul la Facultatea de Drept din Rosiorii de Vede, pt. bine-meritatul suport al maselor din judetul Teleorman.

    Iar domnul Iliescu, "ca presedeinet onorific", sa-si stabileasca sediul la iesirea din tara a podului de la Ruse, alaturi de "tiristele" de pe margine...

    Tineti-o tot asa !!!
  • +3 (5 voturi)    
    Sa tragem linie si sa adunam/meditam... (Luni, 30 iulie 2012, 15:13)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Putina aritmetica de 4 clase:

    7.400.508 - 943.031=6.457.477 voturiDA(Demitere)
    - Aprox. 10% au fost fraudate(parere personala)
    - Prin urmare 6.457.477X 0,90 = 5.811.729 voturi
    - Deci DA(Demitere) au fost ~ 5.811.729 voturi
    - Total votanti din liste: 18.288.757

    Ce am constatat:
    1) 31,77% din liste au spus: PLEACA BASESCU
    2) 64 % au refuzat referendumul PT. DEMITERE

    Efectele vointei celor 256 puscariabili/USL:

    1) Peste 2 luni de nebunie politica si economica;
    2) ~ 20 milioane Euro cheltuiti degeaba;
    3) Cusul monedei nationale cazut la 4,55lei/Euro.

    Luati aminte pentru viitor, adica pentru toamna electorala(parlamentare/prezidentiale) 2012. Greselile le fac politicienii si se platesc de electorat

    NU LE MAI DATI OCAZIA CA IAR O SA VA COSTE !!!
  • -1 (5 voturi)    
    asta e viata (Luni, 30 iulie 2012, 15:15)

    alexandra23 [utilizator]

    Imi pare rau ca l-am votat pe Basescu in 2004. Am crezut in lacrimile lui, cu Draga Stolo. Este vadit ca e mai rau ca Lapusneanu: DACA VOI NU MA VRETI, EU VA VREAU.
    • +3 (5 voturi)    
      esti dusa (Luni, 30 iulie 2012, 15:32)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui alexandra23

      Daca tu nu poti sa treci peste tampeniile astea fara nici o importanta, dar pisate pana la absurd de antene, inseamna ca nu intelegi nimic .
      Auzi tu , hai sa demitem presedintele pentru niste lacrimi si un citat :)))))))
  • +4 (6 voturi)    
    mircea (Luni, 30 iulie 2012, 15:20)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    va dati seama , daca 111.000 de voturi au fost anulate, cu situatiile din olt, mehedinti, teleorman sau constanta, cat s-a furat ???? Eu zic ca peste milionul. Este o situatie ce trebuie sa devina studiu de caz pentru orice scoala de politica, la capitolul Derapaje .
    • +2 (2 voturi)    
      eu astept (Luni, 30 iulie 2012, 16:25)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

      sa vina miercuri pdl sa spuna cate au fost voturi multiple. Au spus ca in 48 de ore anunta ei ca isi fac copii de pe liste.
      Eu cred ca sunt peste 2 milioane...
  • +3 (3 voturi)    
    86% din 47% = electorat USL (Luni, 30 iulie 2012, 17:16)

    PredeAn [utilizator]

    Simplu: USL a facut tot posibilul sa-si scoata tot electoratul la vot. Totusi, 11% din electoratul USL voteaza impotriva dorintelor USL - va dati seama ce jale si ce inversunare pe capul lor, ca se mint singuri? Eu asa vad lucrurile: toti cei 47% sunt votanti USL, din care 11% il prefera pe Basescu...
  • +1 (1 vot)    
    strategii (Luni, 30 iulie 2012, 19:39)

    Mamuk [utilizator]

    Cred că se fac strategii pentru a-l împiedica pe Preşedintele suspendat să se apropie de Cotroceni, de-abia de-acum încolo se va instaura "frica" de ceea ce pot să instrumenteze usl-iştii...orice este şi devine posibil, din păcate!
  • 0 (0 voturi)    
    referendum (Luni, 30 iulie 2012, 21:44)

    ro-lari [utilizator]

    ca fost angajat la centruli de calcul al fostei directii centrale de statistica, ca responsabil cu programele de prelucrare a datelor - in populatia de la recensamantul din 2006, o gasiti cu gagal, se afla 10.5 persoane mature si 6 milioane de pensionari, concluzia Basescu este trimis pe vapor!
    Dacane raportam insa la populatia 2011, in scadere masiva comentariul este evident.
    In ce tara traim? de analfabeti?
  • 0 (0 voturi)    
    Basmul USL si edecul comunist (Marţi, 31 iulie 2012, 9:06)

    PBuzau [utilizator]

    Lovitura de urne a fost la fel de reusita ca lovitura de stat.
    Nu cred ca prezenta la urne a fost mai mare de 30-32%
    Diferenta este basmul USL.
    Cred ca procentele de 101-250% in satele din sudul tarii l-au bucurat pe edecul Comunist Iliescu.
    I-au adus aminte de vremurile tineretii..... Pravda, Stalin, ilegalistii, Dej si Pauker.
    Ce vremuri, domnule !
    Am inteles ca Sova - Genocid a gazat 3 milioane de romani si, in fapt, pe listele electorale mai sunt doar 15 milioane.
    Puciul l-a obosit rau pe baiatul acesta de mingi.
  • 0 (0 voturi)    
    pacat! (Marţi, 31 iulie 2012, 16:28)

    andryo [utilizator]

    Pacat ca electoratul dnlui Iliescu inca decide cine trebuie sa fie la butoane...pacat, pentru ca si eu am bunici - dar acestia au inteles ce se intampla astazi in aceasta tara.
    Domnul " Sunt frumusel, sunt frumusel" ( asa cum imi place sa il alint pe Crinut ) cred ca este astazi dependent de extraveral . ramane de vazut, in functie de decizia finala, daca va trece pe xanax sau nu.
    manipularea verbala este la putere! cum sa mai stii ce se intampla cu adevarat in tara asta? majoritatea romanilor nu sunt capabili sa aiba o parere proprie asa ca este mai usor sa preiei idei, ulterior enuntandu-le ca fiind ale tale - " bravo antenelor"! bravo pentru ca si aveti cu cine....

    pacat... pacat de cei putin si capabili


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri