Traian Basescu: Au chemat poporul sa le valideze o decizie, poporul le-a spus "nu". Trebuie sa se trezeasca, sa inteleaga ca au facut destul rau Romaniei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2012, 11:34 Actualitate | Politic

"Au chemat poporul sa le valideze o decizie, poporul le-a spus <nu>. Trebuie sa se trezeasca, sa inteleaga ca au facut destul rau Romaniei", este prima declaratie facuta luni de Traian Basescu, la sosirea la sediul de campanie. Intrebat de jurnalisti daca "ramane pentru miercuri revenirea la Cotroceni", Traian Basescu a raspuns "nu stiu".

Prezenta la vot la referendumul de demitere a presedintelui Traian Basescu, desfasurat duminica, a fost de 46,13%, dupa centralizarea datelor din 97,52% dintre sectiile de votare, a anuntat luni dimineata, la ora 10:00, Biroul Electoral Central. Potrivit legii, referendumul de demitere a presedintelui nu poate fi validat decat daca prezenta la vot depaseste 50% din numarul cetatenilor cu drept de vot.























9883 vizualizari

  • +11 (33 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 30 iulie 2012, 11:40)

    Crisval [utilizator]

    Felicitari dl. Basescu! prima data cand nu merg la vot si a fost de bun augur. daca votantii dvs ar fi mers la vot nu ar fi avut nicio sansa in fata fraudei. Cred ca mai bune de 2 mil de voturi din cele 7 au fost furate.
    Va rog sa aparati Justitia! economic lasati usl sa-si sparga capul!
    • -1 (9 voturi)    
      Subscriu! (Luni, 30 iulie 2012, 12:51)

      Ionut P. [utilizator] i-a raspuns lui Crisval

      Prima dată când nu merg la vot! For the Greater Good!
    • -3 (5 voturi)    
      Demisia (Luni, 30 iulie 2012, 14:39)

      Itic [utilizator] i-a raspuns lui Crisval

      Domnule Basescu va rugam nu va mai ascundeti dupa tertipuri "legale" sau dupa cvorumuri ireale. Peste 7 milioane de oameni nu va mai vor. E momentul pentru demisia de onoare. Daca nu faceti acest lucru atunci prelungiti criza politica. Dumneavoastra ca sef al statului sunteti primul raspunzator in fata crizei politice. In acest moment USL-ul are suportul majoritatii populatiei. Poate peste 4 ani vom discuta altfel dar astazi nu mai sunteti presedintele celor multi ci presedintele a cel mult 20% din pupulatia cu drept de vot din Romania. Nu sunteti nici macar presedintele ungurilor din Romania. Sunteti un nimeni, o stafie care nu mai poate face altceva decat sa bantuie la Cotroceni.
  • +12 (28 voturi)    
    Baseeee (Luni, 30 iulie 2012, 11:42)

    ca_32 [utilizator]

    iti zic io ca sunt foarte treji, dar nu le pasaaa. au un singur obiectiv sa preia puterea cu orice pret, chit ca pun tara pe butuci. eu zic sa te folosesti de orice modalitate legala sa-i faci sa dispara, cu vorba buna, bun simt si responsabilitate n-ai sa vezi...
  • +9 (31 voturi)    
    Domnule Presedinte (Luni, 30 iulie 2012, 11:43)

    1990 [utilizator]

    Aceste alegeri au fost furate masiv
    Recunoasterea de catre dvs. a acestor alegeri furate de PSD, va de-legitima pt. totdeauna insasi notiunea de alegeri corecte in Romania, si oamenii nu vor mai avea niciodata incredere in alegeri

    Chiar daca alegerile au dovedit ca Ponta a mintit - din nou - problema falsificarii alegerilor va ramane deschisa
    Trebuie sa cautati o solutie pentru acest lucru grav
  • +7 (19 voturi)    
    desteptarea...ca la armata. (Luni, 30 iulie 2012, 11:45)

    ovi55 [utilizator]

    Omule , trezeste-te!!!
  • +3 (13 voturi)    
    Mesaj pentru Chuck Norris (Luni, 30 iulie 2012, 11:45)

    Berliner [utilizator]

    Mister Chuck Norris, sunteti un biet soricel pe linga al nostru!
  • +11 (29 voturi)    
    Visezi cai verzi pe pereti Traiane (Luni, 30 iulie 2012, 11:47)

    albatrosul_verde [utilizator]

    Stii foarte bine ca nu se poate convietui cu comunistii. Sistemul lor bazat pe ura si minciuna nu permite coabitare cu alte pareri, darmite cu forte politice de orientari diferite.
    Daca nu vor disparea, mai devreme sau mai tarziu iti vor pune pistolul la tampla. Ca si noua de altfel.
  • +13 (33 voturi)    
    Bravo Base! (Luni, 30 iulie 2012, 11:49)

    potaissa [utilizator]

    I-ai ciuruit . Again!!
  • +5 (27 voturi)    
    Da-i perste bot CIUMEI ROSII (Luni, 30 iulie 2012, 11:49)

    tigan2012 [utilizator]

    Da-i peste bot, CIUMEI ROSII, domnule Presedinte!
  • +5 (23 voturi)    
    ei da (Luni, 30 iulie 2012, 11:54)

    I [utilizator]

    NU o sa se trezeasca! doar nu credeti ca se mai pot schimba ca oameni la varsta lor. Eu zic sa nu visam la o schimbare din partea lor, pentru ca asta ar insemna ca suntem naivi. Singura solutie este ca oamenii de valoare din tara asta sa isi asume rolul de conducatori si sa ii elimine din viata politica.
  • +7 (21 voturi)    
    definitiv spre west (Luni, 30 iulie 2012, 11:55)

    easy [utilizator]

    base trebuie sa inteleaga si el ca nu va fi acolo pentru totdeauna si daca are prilejul (asa cum l-a mai avut de altfel...) trebuie sa polarizeze tara asta spre west in mod ireversibil. fara ego si fara chestii pasionale si chiar fara razbunare ar trebui acum sa-si ia rolul in serios pentru tara si sa terminam odata jocul asta cu orientarea est-vest.
    sa vedem cat se poate face pentru ca nivelul de educatie este totusi foarte scazut si chiar si 3-4 milioane de voturi reale pentru usl spune multe despre acest popor, deci batalia se duce cu factorii externi (din est mai precis), dar si cu mintile modeste ale unei parti din votanti.
    ne-a cam tinut in suspans, acum poate intelege ca are un rol istoric dincolo de rahaturile cu aia mica la bruxelles sau udrea la minister, asteptarile sunt si mai mari acum asa ca mingea e la el

    hai Romania, hai Base ca poti
  • -3 (31 voturi)    
    democratie (Luni, 30 iulie 2012, 11:58)

    invalidprotocol [utilizator]

    Doamne, ce om.

    46.13% inseamna 8.445.762 voturi. Cum 87,55% au votat pentru demitere => 7.394.264 voturi ca sa plece.

    In primul rand cand ai atatea voturi impotriva si au lipsit doar cateva sute de mii ca sa fie validat referendumul nu vii si spui ca "poporul le-a spus nu". E o aberatie, o flegma pe fata celor care au votat.

    In al doilea rand in mod normal in RO voteaza 10-11 milioane de romani. Daca nu boicotau acest referendum, atunci rezultatul ar fi fost clar: 7.4 milioane din 11 ar fi votat pentru demitere, adica peste 66%. Cand 2 din 3 romani nu te mai vor presedinte atunci ai o singura optiune: sa pleci.

    Pur si simplu trebuie sa ai obrazul foarte gros sa ignori rezultatele acestui referendum.

    Nu stiu ce inseamna cand o minoritate decide iar voturile majoritatii sunt ignorate, dar sigur nu e democratie.
    • +2 (18 voturi)    
      Despre care majoritate (Luni, 30 iulie 2012, 12:12)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

      vorbesti ? Ca la noi in Cocarlati se vede un pic altfel. Adica vreo 11 milioane si mai bine au fost impotriva demiterii. Sau astia nu se pun la socoteala ?
      • 0 (4 voturi)    
        Nu votezi, nu contezi, gogule! (Luni, 30 iulie 2012, 13:11)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

        E atat de simplu! Creier doar iti trebuie. Asa e-n democratie, nu ca-n show-urile alea Basiste de prost gust, presedinte fost membru al Partidului Comunist Roman!
      • 0 (2 voturi)    
        nu prea cred (Luni, 30 iulie 2012, 13:18)

        invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

        La alegerile prezidentiale din 2004 si 2009, precum si la alegerile locale din 2012 s-au prezentat la vot intre 10 si 11 milioane de romani. Nu prea vad cum 11 milioane au fost impotriva demiterii, cand astia sunt toti cei care-si exercita dreptul de vot in Romania.

        Pe liste or fi 18 milioane (asta si pentru ca rezultatele de la ultimul recensamant nu sunt inca finale), dar peste 40% din acestia n-au votat niciodata in ultimii 10 ani.
    • 0 (14 voturi)    
      Fiti calmi si spuneti adevarul (Luni, 30 iulie 2012, 12:16)

      fat [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

      De acord cu aritmetica, numai ca majoritatea a votat acum in afara regulilor democratice, care prevad o periodicitate a exercitiului electoral.

      Asta ca sa nu mai discutam despre fraude si presiuni electorale.
      • 0 (2 voturi)    
        adevarul (Luni, 30 iulie 2012, 13:33)

        invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui fat

        Faptul ca ocupi o functie publica pe care ai castigat-o in urma unor alegeri nu inseamna ca dupa aceea esti imun. Democratic e sa poti fi schimbat daca marea majoritate a populatiei doreste asta, indiferent de motive.

        De aia alesii isi permit diverse, pentru ca dupa alegeri stiu ca pot face orice fara sa poata fi taxati. Merg pe principiul ca romanul uita repede si pana la urmatoarele alegeri mai e mult timp.

        Si orice referendum e democratic indiferent de motivele pentru care se ajunge la asa ceva.
    • +1 (15 voturi)    
      Mai usor cu procentele pe scari (Luni, 30 iulie 2012, 12:32)

      fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

      46.13% nu inseamna 50+1%. Intelegi acest aspect?
      Cei 46.13% sunt defalcati cum urmeaza:
      30% asistati sociali
      10% furaciuni in judetele Teleorman, Olt, Vrancea
      ~7% voturi impotriva demiterii
      Din acest punct de vedere raportul minoritate versus majoritate se schimba, 2 din 3 romani alegand sa boicoteze lovitura de stat initiata de penalii din parlament.
      Democratia aia de care vorbesti tu exista in Ucraina si Belarus. Drum bun si cale batuta.
      • -1 (3 voturi)    
        nu cred ca ti-ar conveni (Luni, 30 iulie 2012, 13:05)

        rider [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

        ca atunci cand ajungi la pensie si astepti postasul sa vina cu pensia (amarata poate), pentru care ai muncit mai mult de 40-45 ani, sa vina si Base sa te numeasca si pe tine asistat social!!
    • -2 (4 voturi)    
      hmmmm (Luni, 30 iulie 2012, 13:04)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

      si daca ne gandim ca o minoritate decide se pare ca basistii au dat o lovitura de stat??
      cum se intoarce roata!!
  • -4 (30 voturi)    
    d-le basescu, (Luni, 30 iulie 2012, 12:00)

    nahir [utilizator]

    in ce realitate traiti?
    daca s-au prezentat la vot 46,13% din care aprox. 85% au votat pentru demitere, adica 7.000.000 oameni, iar in favoarea dvs. au fost doar cca. 1.000.000 oameni, de care popor vorbiti?
    Romania nu are doar un mil. de oameni!
    ce e asa de greu sa intelegeti ca pe restul care nu s-au prezentat la vot nu-i intereseaza politica?! de ce ii contabilizati in contul dvs.? ce va da acest drept?
    lipsa prezentei la vot inseamna doar indecizie sau nepasare.
    deci sunt zero.
    prin urmare, conteaza doar cei ce au mers la vot, iar majoritatea covarsitoare nu v-a mai vrut presedinte, tocmai pentru natura dvs. conflictuala, printre altele.
    daca ati avea demnitate, ar trebui sa va dati demesia.
    aveti demnitate?
    • +3 (17 voturi)    
      Nu este vorba (Luni, 30 iulie 2012, 12:09)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Nu este vorba de demnitate aici ci de supravietuirea Romaniei. daca uslinosii acapareaza toata puterea in stat in mod fraudulos asa cum au facut-o pina acum, cade tara in prapastie de n-o mai scoate nimeni.
    • +6 (20 voturi)    
      nu zau (Luni, 30 iulie 2012, 12:16)

      solomonien [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Eu nu am fost sa validez acest referendum fabricat de comunisti pentru ca sunt multumit cu presedintele pe care l-am ales prin vot democratic. Nu ma plimb toata ziua pe la urnele de vot, pe banii mei , doar pentru ca s-a trezit un nimeni ca vrea presedinte , si un partid ca vrea puterea absoluta in stat. Acum 20 de ani a mai fost cineva care a avut puterea absoluta si control asupra tuturor institutiilor statului,,, nu mai doresc acest lucru sa se intample.
      • -1 (11 voturi)    
        Nu-nteleg (Luni, 30 iulie 2012, 12:36)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui solomonien

        Care comunisti? Ponta? Antonescu? Parca astia n-au avut treaba. Spre deosebire domnul presedinte Basescu a decalarat ca a fost membru PCR!
        • +1 (3 voturi)    
          Membri de partid au fost foarte multi (Luni, 30 iulie 2012, 13:14)

          solomonien [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

          Ponta si Antonescu nu sunt decat papusile (ca si Gioana) , papusarii sunt comunistii care mor de dorul puterii.
            #showComment
        • 0 (0 voturi)    
          in 89 (Luni, 30 iulie 2012, 13:59)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

          erau patru milioane de membri pcr. Inclusiv mosu - tau iliescu si nen - tu nastase. Plus voiciorescu, ca pe asta era sa-l uit.
    • +2 (10 voturi)    
      Fiti calmi si spuneti adevarul (Luni, 30 iulie 2012, 12:20)

      fat [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Gresit. Nu toti cei absenti sunt neinteresati de politica. Printre ei se gasesc si cei care l-au sprijit pe TB prin boicot. Nu exista o cale de a stabili exact numarul lor.

      Cred ca e radical gresit sa spui ca cei care nu s-au prezentat la vot sunt zero, nu conteaza.
      • -1 (1 vot)    
        ai dreptate, dar partial (Luni, 30 iulie 2012, 13:41)

        invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui fat

        In Romania in ultimii ani mereu au votat intre 10 si 11 milioane de romani. Astia sunt cei care-si exercita dreptul de vot.

        Acum au votat cam 8.5 milioane de romani. Logica spune ca au lipsit dintr-un motiv sau altul cam 2 milioane de romani. E clar ca marea majoritate dintre acestia au facut asta pentru a-l sustine pe Basescu.

        Asa ca sunt cam 7.4 milioane de voturi pentru demitere, 1.1 care au votat explicit impotriva demiterii si probabil cam 2 milioane care au votat impotriva prin neprezentare.

        Si e posibil ca acesti 3 milioane de oameni sa decida, chit ca peste 7 au zis altceva.
    • 0 (8 voturi)    
      Hahaha (Luni, 30 iulie 2012, 12:37)

      fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Ia, roaga-l frumos sa plece. Tu si cu Catalin Voicu. Si daca nu vrea incercati sa o dati pe plans. Poate e baiat bun si pleaca peste 2 ani cand ii expira mandatul de presedinte ales.
      46% nu este 50+1% asa cum spune legea. Scrie asta de 100 de ori la tabla.
  • +4 (16 voturi)    
    Aparati justitia (Luni, 30 iulie 2012, 12:07)

    vasile-roaita [utilizator]

    Justitia trebuie sa ramina independenta si corecta, ca sa le fie frica sa fure.
    Trebuie incurajat partidul lui MRU speranta noastra la urmatoarele alegeri parlamentare.
  • +2 (18 voturi)    
    Basescu (Luni, 30 iulie 2012, 12:11)

    Kepler [utilizator]

    trebuie acum sa-si puna obrazul egal de gros cu al USL si sa lupte cu adevarat impotriva acestor umbre din trecutul comunist al tarii. In primul rind sa dea de azvirlitelea cu plagiatorul si cu cel care a pus ramasag.
  • +2 (18 voturi)    
    Evident (Luni, 30 iulie 2012, 12:12)

    Pragheza [utilizator]

    Ca am stat acasa, ciume rosii!

    Ce putea sa faca votul meu, unul, cinstit, impotriva unui vot cu 1000 de copy-paste-uri cum le-ati dat voi?

    Da' nu-i bai, continuati sa incalcati voi Constitutia Romaniei si-o sa ne vedeti si pe noi cei care am stat acasa. Si-o sa va rugati la Dumnezeu, sau la cine va rugati voi, sa nu ne fi deranjat ...
  • -4 (20 voturi)    
    Visati (Luni, 30 iulie 2012, 12:13)

    Cetateanu [utilizator]

    Care cetateni au votat /absentand pentru Basescu? Deci: 3 milioane plecati in strainatate, 1,5milioane unguri comandati de pretenul Orban - direct interesat de instabilitatea in romania si ceva morti. Deci in aritmetica Basista 4 > 8 (milioane). Tare de tot. Concluzia fireasca- vom avea o tara instabila (politic). Hahaila nesimtita si ranjetul arogant se va auzi si vedea in continuare. Da tot la puscarie o sa sfarseasca - nu la vila DANTE.
  • -1 (11 voturi)    
    Extraordinar...Neinvins in cariera politica.... (Luni, 30 iulie 2012, 12:20)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Presedintele Basescu castiga a 5 oara !!!! Sunt sigur ca UE/NATO vor sti sa "proceseze" aceasta noua victorie a partidei pro-atlantice pentru consolidarea DEFINITIVA a democratiei in Romania.
  • 0 (12 voturi)    
    Felicitari Dnule Presedinte Basescu (Luni, 30 iulie 2012, 12:28)

    lea.s1259142623774 [utilizator]

    Sa speram ca nimic numai poate schimba rezultatele referendumului. Romania a aratat ca este parte a Europei si ca numai accepta masuri antidemocratice. Este nevoie de o buna comunicare intre Dvs si popor pentru ca cei care otravesc climatul din tara sa numai poata minti si manipula. Am incredere ca desi traim vremuri foarte grele, tara va merge pe un fagas bun.
  • +1 (13 voturi)    
    cat tupeu .... 1 mil au spus NU (Luni, 30 iulie 2012, 12:33)

    adrian8 [utilizator]

    7-8 mil au spus DA .

    restul , chiulangii , nu conteaza !
  • +2 (12 voturi)    
    d-le Presedinte (Luni, 30 iulie 2012, 12:38)

    d_b [utilizator]

    Noi, cei care am ales sa vedem moaca de invinsi pe fetele cuplului puchist, inca nutrim speranta ca nu ne veti dezamagi pe ultima suta de metri a mandatului dvs.
    Asteptam cu incredere rasplata.
    Oare gresim?
    Demonstrati-ne ca NU.
    • 0 (6 voturi)    
      P.S. (Luni, 30 iulie 2012, 13:00)

      d_b [utilizator] i-a raspuns lui d_b

      Nu e asa, ca de-abia asteptati sa le spuneti adversarilor "V-AM CIURUIT!!!!" ?
  • +1 (7 voturi)    
    Ar trebui (Luni, 30 iulie 2012, 12:43)

    miguelito [utilizator]

    sa te trezesti tu. Sau ii arestezi pe toti?
  • +1 (3 voturi)    
    stai usor ca te impiedici (Luni, 30 iulie 2012, 13:00)

    benicio [utilizator]

    Bine bine, nu s-a prezentat lumea la vot. Dar aia care s-au prezentat, nu au fost chiar toti manipulti. Totusi, 85% e mult, motiv de maxima ingrijorare pentru PDL. Baietii astia nu au inteles, si nici cei din USL, ca oamenii decenti din tara asta pur si simplu nu-i mai inghit. Nu-i mai suporta. Gata, ajunge. Norocul lor este lipsa alternativei. Si tot asta este sansa lui MRU :)
  • 0 (2 voturi)    
    pragul de sus (Luni, 30 iulie 2012, 13:23)

    revo [utilizator]

    mai base &co, practic toata campania de informare pe care ati dus-o in aceste doua saptamani nu a ajutat cu nimic la deschiderea capetelor seci de romani. Numarul votantilor de la locale al psd+pc+pnl a ramas neschimbat.
    Retrage-te si lasa-i sa se loveasca singuri cu capul de pragul de sus si apoi, cu fruntea plina de cucuie, poate vor intelege ce li s-a tot spus in aceasta campanie fulger. Pana la urma, totul trece prin stomac, nu numai iubirea; cand nu-si vor mai lua pensiile, salariile, ajutoarele, cand benzina va ajunge la 7-8 lei si euro la 6, atunci vor gandi cu propriile capete si vor incerca sa si inteleaga de unde li se trage.
  • 0 (2 voturi)    
    Poporul a spus DA (Luni, 30 iulie 2012, 15:43)

    alipop [utilizator]

    Traian traieste intr-o lume paralela nu mai are nici bunul simt sa vada negru pe alb.

    Demisia de onoarea (daca ar avea onoare) este singurul lucru pe care poate sa-l mai faca


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version