Punctul de vedere oficial al USL fata de referendum: Practic, referendumul a fost cistigat. Organizarea referendumului a fost ireprosabila. Singura relatie cu Basescu e sa-i cerem sa demisioneze. Batalia pentru Romania trebuie sa continue

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2012, 11:23 Actualitate | Politic

 documente
(30 Iul 2012) DOC, 58KB
​"As vrea sa multumesc celor peste 8 milioane de romani. Practic, referendumul a fost cistigat", a declarat luni premierul Victor Ponta. "Ne simtim extrem de responsabili fata de romanii care au venit la vot. Intelegem mesajul dat de cei 8 milioane de romani, mult mai multi decit cei care au votat USL la locale. Nu avem cum sa il consideram pe Basescu un presedinte legitim pentru ca peste 8 milioane de romani l-au respins pe Traian Basescu", a adaugat liderul PSD.

Declaratiile lui Victor Ponta:

El nu mai reprezinta decit pe cei 10% din romani care au votat impotriva demiterii sale.

Singura relatie cu Basescu e sa-i cerem sa demisioneze.

Sint extrem de fericit de faptul ca ieri referendumul s-a desfasurat cu respectarea stricta a tuturor regulilor democratice.

 Toata acea campanie iresponsabila, care vorbea de fraude si incalcari de lege s-a dovedit un instrument deja obisnuit pentru Basescu. Romanii au votat democratic, liber.

Nimic nu va ramine mai mult ca imagine-simbol a referendmului decit miile de tineri aflati la coada la finalul votului.
Sfidarea votului arata ca Basescu a utilizat orice mijloc, subterfugiu pentru a-si pastra masina, vilele si eventualele avantaje pentru el si clica din jurul lui.

Batalia pentru Romania trebuie sa continue, pentru a raspunde milioanelor de romani. Vom utiliza toate mijloacele constitutionale si legale pentru a reprezenta poporul si pentru a arata ca lucrurile rele facute de regimul Basescu vor inceta.

8 milioane de romani au votat impotriva lui, practic Basescu nu mai e presedinte legitim. El vrea sa-si pastreze inca 2 ani privilegiile si imunitatea in fata Justitiei.

Parlamentul Romaniei este institutia care a luat decizia de suspendare a lui Basescu. In mod sigur, Parlamentul prin cei doi presedinti isi va spune punctul de vedere in vederea adoptarii unei decizii de CCR. Decizia CCR va fi respectata si implementata de Guvern.

Nu are cum sa ia o decizie Crin Antonescu privind demisia sa pina cind CCR nu da verdictul.

Cum va explicati diferentele intre exit-poll-uri si BEC? Asteptam anuntul oficial al BEC.

Organizarea referendumului a fost ireprosabila. Iresponsabilitate monstruoasa e a acolitilor si acolitelor lui Basescu.

Partenerii nostri europeni nu stiau cit de iresponsabili sint acolitii lui Basescu.

Rusinea pe care au azvirlit-o peste Romania toti Macoveii si Basestii au spalat-o functionarii care au organizat referendumul.

Vine delegatia FMI si avem foarte multa treaba de facut.

Concret, ce decizie politica a luat USL? Am decis un singur lucru: cei 8 milioane de romani trebuie aparati de Basescu si clica lui.

Ati gresit cu ceva? Nu exista pina acum nici un proiect politic, alianta sau partid care sa fi luat 8 milioane de voturi, in conditiile in care in diaspora avem 3 milioane iar maghiarii nu au votat.

Obiectivul a fost foarte clar: sa aratam sprijinul si legitimitatea lui Basescu. Iar rezultatul e clar: zero.





















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

21312 vizualizari

  • +107 (117 voturi)    
    Practic (Luni, 30 iulie 2012, 11:26)

    catri81 [utilizator]

    asteptam doua demisii. A plagiatorului si a somnorosului chiulangiu.
    • +58 (64 voturi)    
      Va dati seama ca PSD A DECREDIBILIZAT ALEGERILE ?? (Luni, 30 iulie 2012, 11:35)

      1990 [utilizator] i-a raspuns lui catri81

      Cine va mai avea incredere in alegeri "democratice" , de-acum inainte, cand ei au furat cu cate 3% PE ORA ?


      ce valoare mai au pretentiile de "democratie" din partea ambelor tabere, daca PDL recunoaste aceste alegeri furate, chiar si-n conditiile in care rezultatul le e favorabil ?


      PDL si Traian basescu ar trebui sa inteleaga si ei ca astea nu au foat alegeri *democratice* si sa denunte acest lucru, altfel - de azi inainte nu mai exista notiunea de alegeri corecte in Romania

      Dupa 20 de ani am revenit in 1990: Alegerile de ieri au fost alegeri furate in stilul anilor '90
      • -21 (29 voturi)    
        ca la ambasada Romaniei in Franta, in 2009 (Luni, 30 iulie 2012, 12:23)

        Kapo [utilizator] i-a raspuns lui 1990

        cand numarul de voturi pro Basescu era de unul la fiecare 4 secunde!!!!!! extrem de credibil, nu?!?!?! Alegerile "democratice' au fost decredibilizate la fiecare scrutin, asta este unul dintre principalele motive pentru care suntem dispretuiti in Europa! Clasa politica, in totalitate, se face vinovata de asta!
        • -22 (28 voturi)    
          Paris (Luni, 30 iulie 2012, 12:44)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

          Foarte credibil,la Paris au votat pentru Base in 2009 la fiecare 3 secunde,deci USL a fost ieri cam incet.
        • +33 (33 voturi)    
          Stenogramele PSD: Au furat 1.700.000 de voturi (Luni, 30 iulie 2012, 12:46)

          1990 [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

          N-a furat nimeni la nivelul asta vreodata: e FARA PRECEDENT

          Au scos pana si camerele video pe care PDL le-a pus la alegerile anterioare.


          In ultimii 20 de ani, toate alegerile au fost organizate din ce in ce mai corect, mai ales cand vine la putere partidul care pierduse alegerile anterioare

          De data asta e prima oara in 20 de ani, cand un partid la putere ANULEAZA TOATE VERIFICARILE DE CORECTITUDINE ALE ALEGERILOR, care au functionat bine pana la el
          • +13 (13 voturi)    
            64 % dintre votanti (Luni, 30 iulie 2012, 14:30)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui 1990

            sunt pensionari, persoane casnice sau fara servici si lucratori in agricultura.
            Se pricep cel mai bine la viitorul tarii !!
      • -6 (6 voturi)    
        Pai cine a furat? (Luni, 30 iulie 2012, 16:19)

        Itic [utilizator] i-a raspuns lui 1990

        La acest referendum PDL-ul a furat voturile mortilor, a furat voturile ungurilor si a celor plecati in concediu si in strainatate. In total peste 5-6 mil voturi. Deci cum e cu acest furt ? Rusine ! V-ati ascuns dupa Basescu si dupa legi penibile. Sunteti sclavii ungurilor. Fratilor ne numaram in strada. Sa vedem care suntem mai multi.
    • -56 (64 voturi)    
      Si basescu?! (Luni, 30 iulie 2012, 11:36)

      compadre [utilizator] i-a raspuns lui catri81

      Eu astept demisia lui Basescu! Asta a votat lumea. In orice tara democratica...lumea voteaza si ce a decis majoritatea asta ramane.
      • +41 (45 voturi)    
        `nu ai inteles.... (Luni, 30 iulie 2012, 11:59)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        s-a luat in parlament o decizie...care nu are sustinerea majoritara a populatiei.
        deci suspendarea presedintelui nu este validata de referendum.
        basescu isi termina mandatul la anul.... nu te mai agita atata. scapi de el.
        intre timp cursul leu/euro s-a ameliorat...oscileaza pe la 4.56...4.57. Vineri era 4.61.
        Sper sa se restabileasca o ordine... Economia are nevoie de stabilitate politica.
        Antonescu si Ponta vor doar la ciolan...
        • -32 (36 voturi)    
          tu nu ai inteles (Luni, 30 iulie 2012, 12:14)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          V-a iesit lovitura de stat. Macar aveti bunul simt sa va tineti gura. Ati invins poporul, nu USL-ul.
          • +18 (24 voturi)    
            . (Luni, 30 iulie 2012, 12:23)

            radukku [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Care lovitura de stat, bai omule? Gandesti invers? Cand tragi apa ti se invarte creierul? De actiunile usliste s-au speriat tarile cu democratii arhaice. USL a fost acuzat de catre SUA si Germania de incalcarea statului de drept. Guvernul USL a fost primit "cu caldura" de catre Comisie pentru a da explicatii.
          • +23 (23 voturi)    
            Omule, (Luni, 30 iulie 2012, 12:32)

            AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            nu te mai uita la latrinele tv ca-i dauneaza grav neuronului stingher pe care il ai in dotare !
          • +19 (19 voturi)    
            care popor? (Luni, 30 iulie 2012, 12:51)

            flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Betivii satului?Hoardele de pensionari nostalgici,cei care voteaza pentru 1 kil de ulei?Sudul puturos?Pana si Moldova da semne de moleseala.
          • +17 (17 voturi)    
            Usl stie ce inseamna bun simt? (Luni, 30 iulie 2012, 12:52)

            nico8 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Tovarasul Colonel, poporul a invins USL.
            Cei care nu sunt de acord cu voi v-au sanctionat stand acasa.
          • +9 (9 voturi)    
            Cei care trebuie sa taca (Luni, 30 iulie 2012, 13:02)

            hepcallvasile1278490666411 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Dumneata te afli de parte celor care au gresit , prin pozitia pe care o adoptati va aflati in contradictie cu "Poporul" !.
            Mai reflecteaza asupra rezultatului de la referendum ( modul cum a fost impus , regulile alterate dupa care s-a desfasurat , incat sigura solutie prin care s-a putut contracara abuzul de putere al parlamentului si al guvernului a fost apsenta de la vot ! , mai mediteaza la " actorii " acestei actiuni , vezi primul gest pe care l-a facut voiculescu dupa preluarea puterii de catre USL , vezi personajele reprezentative ale USL-ului si ce performate " profesionale "au obtinut in activitatea politica si mai ales in ce mod le-au obtinut ! , vezi cine sunt finantatorii lor si intreaba-te in ce scop au fost finantati! - Atunci poate ai sa intelegi de ce aceasta gasca de " oameni politici ?" nu are sustinere populara .
          • +2 (4 voturi)    
            Uite ce zice Ponta: (Luni, 30 iulie 2012, 14:53)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            "Obiectivul a fost foarte clar: sa aratam sprijinul si legitimitatea lui Basescu. Iar rezultatul e clar: zero. "

            Pana si el a recunoscut, oficial si in direct, ca a avut un obiectiv, iar rezultatul obiectivului a fost, citez iarasi, "ZERO"!
        • -18 (18 voturi)    
          Nu ai inteles tu (Luni, 30 iulie 2012, 12:19)

          dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Sustinere democratica are decizia. 8 milioane de oamnei inseamna democratia, nu Basescu, unul singur. Listele alea din 2003 nu sunt acruale in 2012. Uita-te putin peste rezultatele (provizorii, ce-i drept) referendumului de anul trecut si ai sa vezi ca practic mai mult de 50% din romanii cu drept de vot au votat impotriva lui BAsescu. A, ca pe el nu-l intereseaza democratia ci doar sa-si pastreze functia cu orice pret, asta e altceva.
          • +19 (19 voturi)    
            Sunt 7.300.000 (Luni, 30 iulie 2012, 12:48)

            anton.tanase [utilizator] i-a raspuns lui dragoshenko

            Noi l-am ales pe Basescu presedinte pt 5 ani. Ca popularitatea lui a scazut, mai ales pe timp de criza economica, nu e surprinzator. Cu toate astea mult mai multe milioane decat voi, au ales sa boicoteze acest referendum pentru ca nu sunt de acord cu organizarea lui. USL-ul a procedat miseleste, dar romanii i-au dezaprobat comportamentul, neprezentandu-se la vot. S-a facut dreptate! Acum asteptam ca leprele de Ponta si de Antonescu sa plece si sa lase tara asta sa-si revina.
          • +10 (10 voturi)    
            dar cine le-a facut,prostule? (Luni, 30 iulie 2012, 12:53)

            flitmania [utilizator] i-a raspuns lui dragoshenko

            Nu voi sunteti la guvernare?Nu la voi este MAI cu Rus in frunte?
          • +6 (6 voturi)    
            Sustinerea democratica.. (Luni, 30 iulie 2012, 14:57)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui dragoshenko

            ..a fost la alegeri. Restul, adica tot felul de concursuri de frumusete, sau de popularitate.. sunt povesti. Nu ai cum sa-i ceri unui presedinte in situatii de criza sa fie popular dupa 8 ani de zile, cu peste 50% popularitate. Nici unul din Europa nu are aceasta populariate (ma refer la sefi de stat/guvern, cu exceptia regilor).

            Iar popularitatea se testeaza la alegeri, nu la false si fraudate referendumuri. Daca vot si tin la "popor", USL-ul accepta propunerea lui Basescu: demisia lui Basescu acceptata pentru modificarea Constitutiei. E simplu. Restul e gargara!
        • +12 (12 voturi)    
          ai gresit (Luni, 30 iulie 2012, 12:49)

          flitmania [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          mandatul se termina in 2014.
      • +24 (26 voturi)    
        rezultat (Luni, 30 iulie 2012, 12:00)

        Daniel Manaila [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        stimabile conform constitutiei referendumul este valid sau nu? intrebare simpla raspuns simplu rezultat evident!
      • +16 (18 voturi)    
        da ? (Luni, 30 iulie 2012, 12:10)

        ciupe [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        si tu stii ce inseamna majoritatea ? 50% + 1 ... asa ca asteapta tu demisia linistit ca nu o sa se intample ..7,6 milioane din 18 NU este majoritatea .. sa-ti desenez ?
        • -13 (13 voturi)    
          care 18??? (Luni, 30 iulie 2012, 12:27)

          Kapo [utilizator] i-a raspuns lui ciupe

          ...dupa numaratoarea din 1999, ca in 2011 mai eram in tara 19 milioane cu totii, inclusiv copii. Cred ca justificarea castigului arbitrar obtinut de Basescu se ascude la Statistica(INS). In Romania sunt mai putin de 14 milioane cu drept de vot, iar cei din strainatate sunt 3 milioane cu copii cu tot!
        • -7 (7 voturi)    
          ciupe ciupe (Luni, 30 iulie 2012, 13:58)

          n_asul [utilizator] i-a raspuns lui ciupe

          da 5 mil care l-au votat erau majoritatea !?
      • +12 (12 voturi)    
        majoritatea (Luni, 30 iulie 2012, 12:34)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        nu au fost la vot! Antenele tipau ca 80% din romani nu il mai vor; daca era asa atunci s-ar fi prezentat macar 80% din cei inscrisi pe liste la urne.
        • +8 (8 voturi)    
          si in plus (Luni, 30 iulie 2012, 12:56)

          flitmania [utilizator] i-a raspuns lui dj

          Antonescu zbiera de la pupitrul presedintelui ca vor iesi la vot peste 10 milioane de romani.Daca stam sa ne gandim,rezultatul real este de 30%.Restul se numeste frauda.
      • +8 (8 voturi)    
        care lume? (Luni, 30 iulie 2012, 12:49)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        betivii satului ?Batranii nostalgici?Fii serios,astea sunt justificarile lui Ponta si Antonescu in fata lui Voiculescu.
      • +4 (4 voturi)    
        exista doua tipuri de democratie (Luni, 30 iulie 2012, 13:24)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        aia clasica si aia originala:

        in democratia clasica lumea voteaza la alegeri prezidentiale pt. un mandat de 5 ani "si ce a decis majoritatea asta ramane" pana la alegerile urmatoare;

        in democratia originala lumea voteaza de cate ori e necesar pt. ca aia care pierd alegerile sa-l demita pe cel care le-a castigat, in orice formula i se pare mogulului coordonator mai potrivita: la piata universitatii cu dogaru iarna, la piscina de la vila dante vara, la sondajele lui pieleanu in demi-sezon si la referendumuri de 100 milioane coco de cate ori li se pune lor pata;

        zilele astea o sa va puna voiculescu sa i-l votati pe antonescu in comitetele de bloc si pe urma o sa va tavaliti de nervi ca restul de 11 milioane de anarhisti anti-sistem nu pricep conceptul vostru de democratie originala.
      • +5 (5 voturi)    
        Cred ca nu ai inteles bine: (Luni, 30 iulie 2012, 14:18)

        izolatu [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        pentru demiterea presedintelui Basescu au votat 87,55% din cei 46,13% prezenti la vot, ceea ce inseamna cca 40,38% din totalul cetatenilor cu drept de vot, voturi nule au fost 0,604%, iar impotriva demiterii au votat cei care au spus NU cat si cei care nu au raspuns prin prezenta la vot in total 59,016% din total populatie. Deci mie mi se pare ca este cel mai legitim sa se intoarca ca presedinte.
        In schimb, dl Ponta nu a fost ales (ci numit in functie), deci NU are nici un drept in a ne tine lectii despre legitimitate.
    • -33 (41 voturi)    
      Practic (Luni, 30 iulie 2012, 11:50)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui catri81

      sunteti spalati pe creier intr-un mare fel, daca voi, postacii de pe aici, chiar credeti in ce spuneti.
      • +26 (28 voturi)    
        credem (Luni, 30 iulie 2012, 12:00)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        crede si piata. vezi cum a castigat leul aproape 5 bani de dimineata in raport cu euro asta dupa o luna de scaderi in fiecare zi.
        da, noi credem ce spunem ca nu suntem spalati pe creier de felix si ai lui.
        nu se face asa ceva intr-o democratie indiferent ce arata sondajele. democratia inseamna respectarea regulilor nu dispretul fata de ele si fata de legi.
        • +4 (6 voturi)    
          . (Luni, 30 iulie 2012, 12:17)

          radukku [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Da, in democratie. Dar in democratie originala nu stiu.
      • +9 (11 voturi)    
        Nu e practic deloc! (Luni, 30 iulie 2012, 12:33)

        tigri [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        Pentru ca si tu esti spalat pe creier cel putin la fel de mult ca cei pe care-i acuzi! "Postac" esti si tu, doar ca din cealalta tabara.
        Nu te-ai saturat de manipularile astea ieftine? Ce castigai tu daca trecea referendumul? Liniste? Un trai mai bun? Esti induiosator de naiv.
        Ceea ce am simtit eu in perioada in care USL-ul s-a isterizat, a fost cresterea cursului. Din cauza lor a trebuit sa dau bancii 100 lei in plus. Crezi ca daca ma duc la USL imi da banii astia?
        Dar banii dati aiurea pentru organizarea acestui referendum cine o sa-i dea?
        Daca PDL-ul nu voia sa renunte la guvernare intelegeam nevoia istericalelor astea, dar in situatia in care avem guvern USL, PM USL, majoritate USL in ambele camere, de ce era nevoie de asa ceva?
        De-asta nu am vrut sa ies sa votez, sa legitimez mascarada asta. Pentru ca in maternitati asistentele au venit si au facut lista cu CNP-urile lauzelor si au votat pentru ele; pentru ca in comunele cu primari USL oamenii au fost luati de acasa cu masinile si dusi la sectie; pentru ca in toate sectiile existau deja buletine gata stampilate pentru a fi introduse in urne la final; pentru ca oamenii au fost pacaliti sa voteze cu tombole, mici, bere, intrare gratuita la strand; pentru ca jumatate din cei care au votat au fost dupa ora 21:00 etc.
        Si daca vrem sa fim sinceri, cu 80% dintre romani nu-l mai vor pe Basescu, ei bine nu: USL-ul are undeva pana in 40% electorat, Basescu undeva pe la 25%, iar restul sunt satui si nu mai cred in nimeni altcineva in afara de ei.
        Intr-o tara normala, Basescu isi dadea demisia, Antonescu isi dadea demisia, Ponta isi dadea demisia si se organizau alegeri anticipate generale. Iar Ponta si Antonescu trebuiau deja sa fie cercetati penal pentru subminarea grava a economiei in 2 luni.
        • -7 (7 voturi)    
          democratia (Luni, 30 iulie 2012, 14:01)

          n_asul [utilizator] i-a raspuns lui tigri

          submineaza economia ... e bine de stiut, acu inteleg de ce e atata stabilitate in Coreea de Nord. Oricum la lumina flacarii merge orice, dastepti sa creada aveeem ... Respect!
          • +5 (5 voturi)    
            Vocea Moscovei! (Luni, 30 iulie 2012, 14:46)

            tigri [utilizator] i-a raspuns lui n_asul

            Ce democratie nasosule? Ce a fost democratic in ce s-a intamplat in ultimul timp in tara?
            1. Demiterea tuturor prefectilor si subprefectilor PDL imediat dupa venirea USL la guvernare;
            2. Incercarea de ingradire a atributilor CCR prin interzicerea acestora de a se pronunta pe legile promulgate in Parlament;
            3. Demiterea avocatului poporului, presedintelui camerei deputatilor si a presedintelui senatului intr-un timp record de 24 ore, dulbata de publicarea acestor masuri in aceeasi zi in monitorul oficial;
            4. Desfiintarea comisiei care urma sa analizeze plagiatul din lucrarea lui Ponta cu cateva ore inainte sa inceapa acea sedinta;
            5. Insusirea atributiilor garantate prin constitutie presedintelui, doar ca Ponta sa fie prezent la Bruxelles (l-au mai lasat si aia cu mana intinsa pe acolo, nu l-a bagat nimeni in seama, decat sa-l intrebe de plagiat);
            6. Modificarea in regim de urgenta a constitutiei si fara a consulta poporul pentru a se inlesni suspendarea Presedintelui (oricine vine la putere schimba constitutia dupa cum vrea, ca asa e democratic?)
            Mai vrei sa-ti mai exemplific si alte masuri democratice care au atras atentia asupra tarii noastre mai mult decat in toata istoria?

            P.S: Si subminarea economiei, pentru ca Ponta a crescut salariile (ca sa dea bine la naivi din astia asa ca tine) si apoi a interzis interventia BNR pentru a proteja moneda nationala. Pe la mijlocul anilor '90 au tiparit bani, acum au lasat sa creasca alarmant inflatia.
            Si dovada vine chiar din gura unuia dintre oamenii guvernului Ponta: http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-12699819-ministrul-finantelor-deprecierea-leului-poate-aduce-venituri-mai-mari-buget.htm

            Intelegi ceva din toate astea domnule nasos? Daca nu, felicitari, inseamna ca esti potrivit electoratului USL: lenes si cu mintea odihnita!
      • +3 (3 voturi)    
        Spui asta (Luni, 30 iulie 2012, 12:35)

        AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        uitandu-va in oglinda tu si cu si cu vreo doi ca tine?
      • +4 (4 voturi)    
        uite ca pe aici (Luni, 30 iulie 2012, 12:57)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        sunt oameni cu diplome adevarate(nu plagiate),oameni care gandesc;pe aici nu este "poporul".
    • +11 (13 voturi)    
      minciună prin omisiune (Luni, 30 iulie 2012, 12:02)

      paul-drv [utilizator] i-a raspuns lui catri81

      "‎Dottore" urlă pe toate posturile că "peste opt milioane de români au votat pentru demitere". Cum face de obicei, uită să ne spună că din cei 8 milioane de votanţi, un milion au pus ştampila pe "NU".
      • +6 (6 voturi)    
        si ca (Luni, 30 iulie 2012, 12:35)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui paul-drv

        10 milioane nu au iesit la vot. Din cate stiu eu 11 milioane e mai mult decat 7 milioane, si am avut note mari la matematica si in scoala, si in liceu si in facultate
    • +7 (7 voturi)    
      Astia nu demisioneaza (Luni, 30 iulie 2012, 12:38)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui catri81

      Toata tevatura asta, toata cheltuiala cu campania de demitere a lu' Base a avut ca singur scop gratierea lu' Nastase. De unde credeti ca au venit banii? Evident din conturile celor carora le e frica de faptul ca justitia, chiar daca mai se ineaca pe alocuri, da semne clare ca incepe sa functioneze.

      Demisia lu' Ponta acuma ar insemna capitularea. Astia nu se vor lasa decat cand li se termina fondurile, asa ca ne putem astepta la o criza politica de durata, si inca si mai urata decat pana acuma. Pana acuma n-am prea avut parte de violente. Dupa parerea mea, ne putem insa astepta la o evolutie spre violenta, pe masura ce alte mijloace de lupta impotriva justitiei isi pierd efectul. Un inceput a fost facut de amenintarea cu moartea a unei judecatoare de la CCR - care, culmea ironiei, a fost la vremea ei numita in functie chiar de PSD.
    • +3 (3 voturi)    
      lovitura de stat, dovedita ! (Luni, 30 iulie 2012, 13:20)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui catri81

      poate vor fi demisi de-ai lor....

      este interesant ca pentru prima data de la declansarea loviturii de stat, ii dau dreptate lui base si practic recunosc lovitura de stat:"Batalia pentru Romania trebuie sa continue, .."

      am citat, cu ghilimelele necesare, din ilustra zicere a unui dr. in drept !

      deci, au recunoscut ca este lovitura de stat, ca vor sa puna mana pe romania si ca nu se vor lasa.

      sper ca s'a auzit pe la cantzelariile din west, ca la aia din este planul e stiut.
    • +1 (1 vot)    
      who knows? :) (Luni, 30 iulie 2012, 17:07)

      draq [utilizator] i-a raspuns lui catri81

      Din pacate, ce conteaza e ca mizeria va continua in perioada urmatoare, si la faza asta pierzatori suntem toti.
      *Antonescu nu se va retrage din viata politica asa cum a promis, probabil se va duce la el in camera si va adormi plangand (macar de asta n-o sa mai auzim o perioada)
      *Ponta va ramane Prim Ministru ca nu-si da el demisia doar din cauza unui plagiat si se va duce draq orice urma de credibilitatea pe care am mai fi avut-o.
      *USL va urla ca ei au obtinut 87% din voturi si ca nu e normal sa se intoarca Base, motiv destul de bun sa reinceapa circul in Piata Universitatii.
      *Masuri de a iesi din criza nu se vor lua (inca nu s-au luat de cand a venit USL la guvernare, au avut doar vreo 2-3 propuneri pentru la anu’). E clar ca ei au alte prioritati si n-au timp (probabil nici oameni capabili) sa ia niste masuri. Eventual vor mai mari niste taxe sau vor mai inventa cateva (momentan, prognozele de crestere economica sunt in scadere).
      *Rezervele BNR si ale Ministerului de Finante daca nu s-au terminat, in curand se vor termina
      *Mai e un pic si va trebui sa platim ratele la FMI. Cred ca FMI deja a inceput sa analizeze situatia de la noi si ne pregateste o noua “oferta”
      *Din cauza instabilitatii politice euro va creste in continuare, incet si sigur. Cam trist ca gandesc asa, dar nu pot decat sa ma bucur ca nu am rate…
  • +45 (53 voturi)    
    PONTA: 80% DINTRE ROMÂNI vor să scape de Băsescu (Luni, 30 iulie 2012, 11:28)

    1990 [utilizator]

    ADEVARUL: 40% dintre românii cu drept de vot au fost de acord cu demiterea lui Traian Băsescu, propusă de USL
    • -33 (37 voturi)    
      Restul nu sunt interesati... (Luni, 30 iulie 2012, 11:34)

      compadre [utilizator] i-a raspuns lui 1990

      Restul nu sunt interesati... sau sunt basisti retardati. Daca nu va place cu votatul dece nu va duceti voi in China?!
      • +6 (6 voturi)    
        Nu plecam din Romania (Luni, 30 iulie 2012, 12:44)

        AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        ca sa va facem pe voi, uslasi spalati pe creier, sa emigrati in rusia, china, coreea de nord si alte tari cu democratie atat de avansata incat lipseste cu desavarsire si pe care ati vrea-o si in Romania !
        • +2 (2 voturi)    
          De ce le zici *uslasi* cand ei sunt PSD-isti (Luni, 30 iulie 2012, 13:08)

          Arte [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

          Fa si tu ca ei cand ziceau PD in loc de PDL, si faceau asta cu consecventa si foarte indreptatit de altfel


          Acum, ce diferenta mai e intre PNl si PSD ?

          De ce le acorzi tu PSD-istilor privilegiul de a se deghiza sub ce nume vor ei, ca FSN-ul din '90 pana acum ?
      • +4 (4 voturi)    
        ca sa ne asiguram ca (Luni, 30 iulie 2012, 12:59)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        plecati voi la Moscova.
    • +23 (25 voturi)    
      sunt si mai putini... (Luni, 30 iulie 2012, 11:41)

      meddio [utilizator] i-a raspuns lui 1990

      undeva pe la 35.01 % .
      • +11 (13 voturi)    
        sunt de acord! (Luni, 30 iulie 2012, 12:16)

        ennola25 [utilizator] i-a raspuns lui meddio

        pe la 35 % prezenta, restul e vot cumparat ...
      • -8 (10 voturi)    
        Nenea.... (Luni, 30 iulie 2012, 12:21)

        dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui meddio

        ... pe listele lui Base sunt si bunicii mei. Nu au votat pentru ca sunt morti de 3 ani. Sie sunt impotriva demiterii, nu?
        Comunisti imputiti (adica sustinatori ai dictaturii) ce sunteti!
        • 0 (0 voturi)    
          esti sigur ca, (Luni, 30 iulie 2012, 18:19)

          nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui dragoshenko

          chiar daca sunt morti si totusi pe liste nu au votat niste comunisti imputiti cu "da" in locul lor ca sa faca cum faci si tu sluj frumos la adevaratii comunisti imputiti tradatori de tara si traseisti din parlament?
          Ce stii tu mai dragoshenko (nick cu conotatie) despre dictatura, in general asa? Stii macar ca exista dictatura de dreapta, de stanga, sau cea mai imputita aia scaldata la mijloc, fara principii sau scopuri altele decat banul si ciolanul de la stat (adica de la noi toti) si se cheama dictatura parlamentara?
          Cum naiba ti se pare tie ca "Base" ar fi ala cel mai periculos? Stii macar ce rol are un presedinte in stat si cat de limitate ii sunt in general puterile, mai ales cand acesta + guvernul 80% din timp n-au avut majoritatea parlamentara care sa-i sustina?

          Eh cred ca e prea complicat sa intelegi....
    • +6 (8 voturi)    
      MEGA like (Luni, 30 iulie 2012, 11:42)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui 1990

      Te pot cita?
      • +4 (8 voturi)    
        Ponta a facut afirmatia asta pt. EURONEWS (Luni, 30 iulie 2012, 12:12)

        1990 [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

        Pe 19 Iulie 2012 (era sa spun 1990)
        Mediafax



        - "Care este motivul pentru care îl atacaţi pe preşedinte?
        DE CE DORIŢI SĂ SCĂPAŢI DE EL ?",
        întreabă von der Brelie.

        - "Aş răspunde foarte simplu, deoarece 80% dintre români vor să scape de preşedintele (Băsescu)", îi răspunde Ponta.


        http://www.mediafax.ro/politic/ponta-romania-este-o-democratie-declaratiile-premierului-intr-un-interviu-pentru-euronews-9899407
    • +22 (24 voturi)    
      Romanii il prefera pe Basescu (Luni, 30 iulie 2012, 11:52)

      anton.tanase [utilizator] i-a raspuns lui 1990

      Dintre care multi au fost platiti sau manipulati sa o faca. Si-au jucat cartea, nu le-a iesit, asteptam sa plece!!!
    • +14 (16 voturi)    
      adevarul adevarat (Luni, 30 iulie 2012, 11:59)

      _cetateanul_mentat_ [utilizator] i-a raspuns lui 1990

      ... si 60% au zis ca sunt prea intelepti ca sa scoata din lac piatra aruncata de 256 de nebuni
  • +51 (55 voturi)    
    eh ia sa vedem (Luni, 30 iulie 2012, 11:28)

    alba_ca_zapada [utilizator]

    cum faceti voi asta? un alt referendum nu mai puteti organiza. Si hai sa va ajut la calcul: din cei 18 mil au votat 8 mil (dintre care ca. 10-15% cu nu). Adunam restul pina la 18 mil... Ia sa vedem citi nu va vor pe voi? Sau nici sa calculati nu mai stiti dupa palma primita ieri? Ah am uitat - scadem si frauda....
  • +46 (48 voturi)    
    Asta e mesajul acestor ticalosi (Luni, 30 iulie 2012, 11:28)

    Berliner [utilizator]

    Tentativele de lovitura de stat trebuie sa continue.
    Nenorocitii au furat 4 milioane de voturi si inca umbla in libertate.
    • -24 (30 voturi)    
      Asa tare ma distrati... (Luni, 30 iulie 2012, 11:52)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Berliner

      Bãi stimabile, ca altfel decat bai nu pot sa-ti zic. De unde ai venit tu cu numaratoarea asta, ca au furat 4 milioane? poate au furat, poate n-au furat. Poate au furat chiar mai mult. Dar la cat de mic esti, si daca ar fi furat si daca nu,... oricum nu avei de unde stii concret asta. Se cheama spalare pe creier. Ti s-a spus, te-ai sters la gura si ai inghitit ca orice junior cu aspiratii. Incercati si voi sa mai filtrati ce spuneti... nu repetati ca papagalii.
      • +12 (14 voturi)    
        Fiti calmi si spuneti adevarul (Luni, 30 iulie 2012, 12:00)

        fat [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        Corect: poate au furat 4 milioane, poate n-au furat. Faptul ca cineva nu are de unde sa stie lucrul asta (inca - poate vor fi anchetate cele 500 de sesizari) nu inseamna ca persoana respectiva e "spalata pe creier"

        Atitudinea ta ("esti mic", "nu ai de unde sa stii") imi pare una de tip mafiot: stii (speri) ca au furat profi, fara sa lase urme, deci hotul neprins e negustor cinstit. Adevarul (daca s-a furat sau nu) nu conteaza.
      • +7 (7 voturi)    
        te distrezi exact (Luni, 30 iulie 2012, 12:25)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        cum se distreaza si Catalin Voicu la ora asta.
        Sunteti de aceeas parte nu-i asa?
      • +5 (5 voturi)    
        Iti spun eu clar si "pe surse" (Luni, 30 iulie 2012, 12:40)

        diaspora [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        Cu zicere de la amaratzii de observatori care nu mai pridideau sa completeze plangeri penale ieri si azi-noapte, care au fost dati afara din sectii: Au furat in jur de 3 milioane de voturi. Frauda a fost nu mare, ci de zile mari. Si acum se lauda ca 80% din romanii care s-au prezentat, adica aia cumparati cu alcool, intrari la piscina, alte cadouri, satajati ca isi pierd locul de munca daca nu voteaza, caratzi cu masinile de acasa de dom' primar in persoana..sau pur si simplu spalati pe creier de antene, incapabili sa gandeasca pentru ei, daca nu le zice badea si gadea si diaconescu ce au de facut, aia 80% romani "LIBERI" din 46% cati s-au PREZENTAT, ei bine acei oameni NU decid pentru mine si nici pentru restul de mai bine de 60%!!!

        Am citit sentintza lui nastase, toate cele 150 de pagini, si am fost mandra pentru prima oara in cariera de avocat, ca sunt romanca si ca si la noi se poate face dreptate in spiritul legii. Cu discipolul lui nastase nu avem cum sa mergem inainte.. doar inapoi..
  • +50 (54 voturi)    
    serios ? (Luni, 30 iulie 2012, 11:29)

    mircearh [utilizator]

    Eu zic sa va intoarceti putin spre legile de care vorbeati aseara la ora 23, legi pe care ati promis sa le respectati si care zic ca referendumul vostru chinuit si inutil e invalid .
    Si mai lasati-o moarta cu 8 milioane de votanti. 8 milioane aveti voi in visele voastre umede, poate mai degraba 5 , si aia multi cu un picior in groapa si cu o doaga lipsa la cap . Restul e frauda si ametiti care n-au priceput sa stea acasa .
    • -12 (22 voturi)    
      Dada.... (Luni, 30 iulie 2012, 11:39)

      compadre [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      Si mortii care mai erau pe listele de votat s-au numarat pentru invalidarea referendumului. Sunteti niste idioti daca baselu v-a invatat ca nu e bine cu votatul si sa faceti ce zice el....cale sigura catre indobitorice totala si dictatura.
      • +6 (8 voturi)    
        s-au numarat singuri? (Luni, 30 iulie 2012, 12:04)

        _cetateanul_mentat_ [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        cred ca tu esti idiot sa-ti inchipui ca cei care n-au votat sunt pro-Basescu. Dar la cat de spalat pe creier esti, mai bine du-te inapoi la antena 3 sa te invete ei ce e aia dictatura.
      • +3 (5 voturi)    
        Stati calmi si spuneti adevarul (Luni, 30 iulie 2012, 12:05)

        fat [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        E adevarat ca listele electorale sunt prost intocmite. Cu toate acestea, strategia TB a functionat in limitele legii si a fost eficienta.

        Aceeasi strategie a fost utilizata de Ion Iliescu, A Nastase, si USL in corpore, dar ineficient. Deh...
      • +5 (5 voturi)    
        Euro si-a revenit brusc (Luni, 30 iulie 2012, 12:27)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        rubla ce face? Tu ar trebui sa stii, comunist mic ce esti :)
    • +15 (17 voturi)    
      Chiar ... (Luni, 30 iulie 2012, 11:50)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      ... a fost ieri si o statistica, la ora zece, pe singurul post care inca e pro-Basescu, cu votantii pe grupuri de ocupatie. Pensionarii au fost de departe cei mai multi - mai bine de-o treime.
    • -13 (15 voturi)    
      Democratie (Luni, 30 iulie 2012, 11:57)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      Multumim pt democratia impusa! E cel mai democratic lucru cand tentativa asta cheala de presedinte indeamna lumea la democratie in beci. Stati acasa, ca sa mai pot sta si eu lipit de scaunul ala confortabil... poate mai are Videanu de pus ceva borduri, Cocos mai are treburi neterminate... si doar deh... trebuiesc platite datoriile astea nu? Folositi-va capul si la altceva, dragi postaci de pretutindeni - incercati sa ganditi cu el, nu mai luati de bun tot ce vi se spune.
      • +4 (4 voturi)    
        BOvidiule (Luni, 30 iulie 2012, 12:29)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        ce nick misto ti-ai ales :)))))
        Te reprezinta exact.
    • +5 (5 voturi)    
      ! (Luni, 30 iulie 2012, 12:23)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      Nimeni nu-si pune intrebarea: Cine plateste? S-au aruncat pe apa Sambetei 20 miloane euro. Propun sa fie recuperati de la cei 256 ( sau cati or fi fost), din conturile lor grase nu din banii nostri.De 20 de ani tot platim nechibzuintele astora.
  • +8 (10 voturi)    
    in politica (Luni, 30 iulie 2012, 11:31)

    mos ion roata [utilizator]

    nu exista teoretic si practic-gaselnite de plasografi si repetenti.
  • +13 (15 voturi)    
    Sas se-aude a FSN.... (Luni, 30 iulie 2012, 11:31)

    potaissa [utilizator]

    parca ar fi fost scris la Moscova....Penibil!!

    Fratilor ,ati jucat ,miza a fost mare ,ati incercat TOTUL ,dar la urma nu ajunge.Atata mandrie si bun simt trebuie sa aveti sa spuneti LA REVEDERE.

    Dupa regulile jocului,The Winner Takes It All ,and the winner is...BASE.

    No si amu ...drum bun!!!
  • +13 (17 voturi)    
    demisia USL (Luni, 30 iulie 2012, 11:31)

    pmircea [utilizator]

    Dupa ce au aruncat banii pe fereastra, acum mai au si gura!
    Singura solutie este schimbarea guvernului si alegeri anticipate!
    Ponta trebuie aruncat la lada de gunoi a istoriei, deoarece un hot dovedit nu mai are ce cauta in fruntea unui guvern, unde sunt si oameni responsabili si nu numai plagiator, gen Andronescu!
  • +15 (17 voturi)    
    incredibil (Luni, 30 iulie 2012, 11:32)

    Eugenn [utilizator]

    Dar de RESPECTAREA LEGII ati auzit?
  • +17 (19 voturi)    
    gata (Luni, 30 iulie 2012, 11:33)

    costinescu [utilizator]

    imi e scarba maxim de ponta si clica lui din usl. sa nu mai aud de ei. ignore!
    • +5 (7 voturi)    
      Sa speram ca nu va uita de ei Parchetul! (Luni, 30 iulie 2012, 12:12)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui costinescu

      Autorii loviturii de stat sau de palat ,n-ar trebui sa scape neaudiati de P.G.
  • +20 (22 voturi)    
    Hai serios! (Luni, 30 iulie 2012, 11:34)

    Crisval [utilizator]

    Si noi asteptam sa puneti in aplicare un referndum VALID din 2009: 300 parlamentari si unicameral.
    In plus, sa nu uitam de mega-frauda din OT, MH, TR si alte judete. daca scadem din total frauda nu aveti nici 5 mil de voturi.
  • +18 (20 voturi)    
    hai, gata! (Luni, 30 iulie 2012, 11:35)

    Reshape [utilizator]

    Acuma, daca ati terminat cu circul, ar trebui sa va apucati de treaba la modul serios.
    Si pe agenda nu trebuie sa ai mai mult de un punct: demisia pentru plagiat.
    Hai, ca acolo ramasesera lucrurile.
  • +14 (16 voturi)    
    USL, la munca! (Luni, 30 iulie 2012, 11:35)

    marvio [utilizator]

    Liderii USL ar face bine sa se supuna legilor tarii, compania a luat sfarsit si sa treaca la treaba pentru toti romanii.

    De 3 ani de zile USL saboteaza economia tarii!

    Altfel, la parlamentare, vor mai avea inca o surpriza neplacuta!
    • +2 (2 voturi)    
      meritata (Luni, 30 iulie 2012, 12:50)

      zigot [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      dar meritata!
  • +11 (13 voturi)    
    Greu de priceput part II (Luni, 30 iulie 2012, 11:35)

    Artur [utilizator]

    Astia nu stiu/nu inteleg ca au pierdut!O tine pe a lor in continuare:)
    Mult fain!Fain de tot!
  • +22 (24 voturi)    
    Comedia continua (Luni, 30 iulie 2012, 11:35)

    tr0uble [utilizator]

    Cine se astepta dupa referendum ca aceste loaze sa se apuce si de guvernat se inseala amarnic.

    Faptul ca 45% au fost manati in bichini, slapi, carucioare plus fraudele de la mobile si liste suplimentare nu fac decat sa adanceasca si sa largeasca balta de gunoi in care ne balacim.

    Domnul Basescu trebuie inlocuit. Cand se termina mandatul si IMPERATIV cu cineva MAI BUN, nu cu 2 dezastre ambulante.
    Directia data de Basescu e buna. Independenta justitiei e buna. Integrarea in Uniunea Europeana si nu in Federatia Rusa e buna.
    Acum trebuie sa vina cineva sa o continue si sa curete uscaturile ramase si prin PDL si prin institutiile statului.

    Oricine a avut o interactiune cu organele statului va fi uluit de nivelul de incompetenta. Si asta nu e de azi de ieri, nu e doar al lui Basescu sau Iliescu. E oglindirea perfecta a unei clase politice imature, lipsita de cunoasterea valorilor democratice si manata doar de dorinta de parvenire si imbogatire rapida fara munca.

    Basescu va fi judecat de istorie si cred ca va fi oricum pus deasupra lui ilici ilievici, deasupra marii dezamagiri cdr-iste si catastrofelor uslinoase...

    O zi buna.
  • +15 (17 voturi)    
    Din greseala in greseala spre "victoria" finala!!! (Luni, 30 iulie 2012, 11:36)

    Vreau_in_europa [utilizator]

    OK. Acum cine nu vrea stabilitate?
    Mai bine foloseau pentru aceasta declaratie frumoasa "limba de lemn" , cel putin suna totul mai poetic (asta in cazul in care iti place poezia comunista).

    "Tovarasi! In lumina prevederilor documentelor de partid precum si ca o concluzie a rezultatulul referendumului popular, Partidul a hotarat continuarea neabatuta a luptei proletare impotriva dictatorului Basescu. Reiteram ca rezultatele bune obtinute prin munca de partid la referendum ne dau dreptul sa credem ca vom putea infaptui mareata suspendare pana la finele cincinalului. Traiasca Partidele noastre Unite de Sorginte Comunista!!! Ura!!! Ura!!! Ura!!!" (urmeaza aplauze prelungite)
  • +17 (19 voturi)    
    Neconvingator (Luni, 30 iulie 2012, 11:36)

    Demosthenes [utilizator]

    E clar ca Parlamentul nu mai reprezinta vointa poporului. Nu a reusit sa convinga oamenii ca Basescu a incalcat grav Constitutia. Si nu e prima data cand se intampla asta.
    Foarte ciudat, sa se ajunga la o situatie in care o institutie democratica, Parlamentul, care a fost initial conceputa ca o marca a democratiei, a vointei poporului, sa nu mai reprezinte interesele generale ale populatiei, ci ale unei grupari care a luat puterea prin atragerea de parlamentari de partea USL. Aceasta majoritate parlamantara nu a fost aleasa de popor, presedintele interimar nu a fost ales de popor, era de asteptat ca populatia sa nu valideze aceasta procedura pentru destituirea presedintelui.
    Ar fi onorabil pentru Ponta si Antonescu sa renunte la politica.
  • +21 (23 voturi)    
    victoricaaaa (Luni, 30 iulie 2012, 11:36)

    ca_32 [utilizator]

    esti praf, cu toate antenele voastre si toata manipularea tot pierdeti.
    cat despre batalia va continua, normal in viziunea voastra ori castigati, ori distrugeti tara sa nu castige nimeni.
    sper sa zburati cat mai repede de acolo, parca au mai inceput si romanii gandeasca nu? va cam sperie lucrul asta...
  • +16 (18 voturi)    
    de fapt.. (Luni, 30 iulie 2012, 11:36)

    akillies [utilizator]

    ..daca USL ar face niste calcule(in caz ca stiu sa faca calcule cei de la USL), ar iesi ca doar 7,5 milioane Romani au votat pentru demisie; iar 1,06 milioane din alegatori au respins propunerea PSD si al fel si cei care nu au participat...Eu nu am participat, pentruca nu mi s-a parut nimic legal din ce a facut USL, absolut nimic.
    Cu alte cuvinte, asa cum USL a ales sa faca din Institutiile Statului niste nimicuri, asa am ales si eu sa fac din referendumul lor un referendum nevalid..!!!
    USListi mai bine va bagati mintile in cap si guvernati tara, altfel parlamentarele vor veni mai devreme!!
  • +16 (18 voturi)    
    Doar 40% cu FURACIUNI cu tot !!! (Luni, 30 iulie 2012, 11:37)

    Idealistu [utilizator]

    In primul rand ca opinia USL este minoritara din total electorat cu drept de vot, asa cum arata rezultatele oficiale ale referendum-ului. Cit despre fraudele MASIVE la vot ale USL-ului, cred ca nu trebuie trecute cu vedere. Trebuie sa raspunda PENAL alde Dragne si compania !
  • +15 (17 voturi)    
    Astept dosare penale (Luni, 30 iulie 2012, 11:39)

    Cel [anonim]

    Astept dosarele penale pentur cei ce au facut frauda, nu stiu cum sa verific daca a votat cineva in locul meu
  • +12 (14 voturi)    
    "Radeti voi... da' asta nu-i rasul vostru!" (Luni, 30 iulie 2012, 11:39)

    Dinoone [utilizator]

    Mimeaza zambete care nu exprima decat efortul de mascare a grimaselor infrangerii. Cat despre discurs, este jalnic si mincinos, ma face sa intreb din ce surse pot fi sau sunt informati acesti stimabili. Care este calitatea acestor indivizi?
  • +22 (24 voturi)    
    Sunteti iresponsabili sau sunteti retardati (Luni, 30 iulie 2012, 11:40)

    Pindona [utilizator]

    Basescu a castigat de 2 ori alegerile prezidentiale , v-a ciuruit candidatii PSD de 2 ori , acest referendum este pierdut pentru voi , peste 11 milioane de romani din tara + 3 milioane de romani din afara tarii v-au dat vot de blam , acesti romani care muncesc cu adevarat ( nu bugetari , nu pensionari , nu asistati , nu etc ) vor o Romanie corecta , curata , pentru tori romanii , nu doar placuta pentru puscariabilii in frunte cu Indrumatorul vostru spiritual , Turnatorul Felix .
    Cu democratia nu prea va iese , ati lipsit la lectiile astera , mai incercati cu ciuperci ....
    Apucati-va dracu' sa guvernati si voi ceva .........da' nu prea aveti cu cine .........
    Pana la toamna ne ia dracu' ..............
  • +17 (19 voturi)    
    30 milioane de euro... (Luni, 30 iulie 2012, 11:40)

    magila [utilizator]

    ...pentru ca baietii astia sa-si satisfaca un capriciu. Singurul lucru onorabil pe care l-ar putea face ar fi sa-si asume esecul, dar onoarea si politicienii romani sunt termeni care se exclud reciproc.
  • +13 (15 voturi)    
    asa, asa, insista Ponta draga (Luni, 30 iulie 2012, 11:42)

    d_b [utilizator]

    si trage bine linia aia intre romani, fa-o groasa
  • +16 (18 voturi)    
    luni (Luni, 30 iulie 2012, 11:42)

    Egres [utilizator]

    Ultima oara cand am verificat, astazi este luni inca dimineata. eu sunt la munca ca orice om normal.

    La fel ar trebui sa fie si guvernul inclusiv prim ministrul "ca sunt multe de facut", nu la facut declaratii politice si planificari de bis-uri ca, vorba aia, suntem in continuare la circ politic. doar ca eu unul m-am saturat de voi, clovni incapabili, la toamna merg si in carje la vot sa va schimb, sper sa avem cu cine.

    rusine clasei politice ca asta au inteles ei ca trebuie facut acum in plina criza economica si sociala
  • +10 (12 voturi)    
    Declaratiile lui Victor Ponta: (Luni, 30 iulie 2012, 11:42)

    ad1na [utilizator]

    rectificare: " El reprezinta si pe restul de 50% care nu s-au prezentat la vot intentionat"
  • +14 (16 voturi)    
    Mama ei de matematica (Luni, 30 iulie 2012, 11:43)

    vladf [utilizator]

    Un milion in plus sau in minun chiar nu mai conteaza, la cat au furat ei cam asta este marja de eroare.
    Mai citeste domnule Plagiator, sunt cam 7,2 -7,3 care au votat NU.
    Cati au fost detinuti? morti? spitalizati? turisti?

    Vorbesti de un referendum ireprosabil, la care au votat si detinutii? Ai fost si la dl. Nastase cu urna?
  • +16 (18 voturi)    
    USL prelungeste criza politica (Luni, 30 iulie 2012, 11:44)

    vasile78 [utilizator]

    In mod iresponsabil, USL continua sa aiba declaratii inacceptabile. Exista niste conditii de validare a referendumului. Acele conditi se pare ca nu au fost atinse. Aici nu e vorba de alegeri, deci rezultatul ca atare nu poate fi luat in considerare, decat daca referendumul este valid.
  • +23 (25 voturi)    
    ******* (Luni, 30 iulie 2012, 11:47)

    Andradda [utilizator]

    Ce ziceau USLamistii astia pana aseara?
    Criminalul, ticalosul, chiorul ,betivul de Basescu va pleca de la Cotroceni, vom strange 12 milioane de voturi. impotriva lui..."
    Si cate si mai cate.
    Astazi, acest specimen numit zgonea, numai ca nu plange la TV si il roaga pe Basescu sa plece singur, ca sa le faca lor pe plac!
    Referendum ati vrut?
    Referendum ati incasat!
    Unde-au fost cei 80% din toti romanii, cu care se lauda Ponta?
    Daca se scad voturile fraudate, n-ati avut mai mult de 5 milioane de voturi cu "DA", uslamistilor!
    Acum plangeti in pumni!
    Nici nu meritati altceva, voi cu Dogaru vostru!
  • +20 (22 voturi)    
    minciuna continua (Luni, 30 iulie 2012, 11:50)

    DrInOrice [utilizator]

    normal, doar e Ponta. Practic au organizat cel mai scump sondaj de popularitate din lume. Si in niciun caz nu au fost peste 8 milioane care au zis DA, au fost vreo 7, si daca scadem frauda masiva, au fost maxim 6.

    Asa, si? Dupa cum spuneam, cel mai scump sondaj de popularitate din lume. Au stabilit doar ca i-a scazut cota de popularitate lui Basescu, de la momentul in care a fost ales. Si cu ce costuri! Mizerabil, trebuie sa isi dea demisia tot USL-ul
  • +12 (14 voturi)    
    cred ca astia sunt tampiti (Luni, 30 iulie 2012, 11:51)

    LaLimita [utilizator]

    ponta si antonescu, pa.

    base, bine ai revenit, desi n-ai fost niciodata plecat. in astia 2 ani care ti-au mai ramas te rog din suflet sa ii bagi in puscarie pe toti nenorocitii INDIFERENT de partid, dupa care sa te retragi pentru o binemeritata odihna, fie si in vila d....e acasa.
  • +18 (20 voturi)    
    AM INFRANT! (Luni, 30 iulie 2012, 11:51)

    armando [utilizator]

    Noi am jucat bine, am plimbat urna cu talent, oltenii au fost incisivi la cabine, pensionarii de la peluze au pus botu pentru un leu in plus, dar scarbele alea au castigat la scor. Propun o modificare a regulilor de joc, sa nu ne mai uitam la puncte, ci sa se castige partidele pe baza de tupeu.
    A, si nu va mai legati de antrenorul Somnorescu si de varful de atac CopyPonta, ca baietii a facut un joc bun, nici vorba de demisie, ei sunt de fapt castigatorii morali.
  • +13 (15 voturi)    
    atentie USL (Luni, 30 iulie 2012, 11:52)

    Ge [utilizator]

    Pierdeti din vedere domnilor USListi ca dincolo de cei 8mil. ce nu il vor pe presedintele totusi ales Basescu (din care minim 2 mil sunt cei pt care au votat altii sau au fost platiti pt asta) sunt cei PESTE 9 MILIOANE CARE NU VA VOR PE VOI !!!
    Asadar, DEMISIA!
    • -4 (4 voturi)    
      vina (Luni, 30 iulie 2012, 12:07)

      ei [utilizator] i-a raspuns lui Ge

      Si vina cui este ca au votat dupa ce au fost platiti ( indiferent de care dintre tabere)?
      A USL-ului sau a celor care s-au lasat mituiti?De vina este si cel ce mituieste si cel ce accepta mituirea...
  • +10 (12 voturi)    
    mesaje sms mergeti la vot (Luni, 30 iulie 2012, 11:53)

    Teolyca [utilizator]

    Prieteni de-ai mei au primit pe telefonul personal mesaje cu indemn de a merge la vot. " mesaj: peste 6 mil de romani au votat deja. Voteaza si tu!! " ce e de facut ???
    • -7 (11 voturi)    
      vot (Luni, 30 iulie 2012, 12:05)

      ei [utilizator] i-a raspuns lui Teolyca

      E normal si democratic sa mergi la vot, nu este deloc democratic sa ceri sa nu se mearga la vot...cel putin asta au spus inainte de alegeri chiar si cei de afara care aparent il sustineau pe basescu.
      Problema cea mare este ce desi majoritatea au votat sa plece basescu el va ramane ceea ce nu este normal si nu reflecta deloc vointa populara.Sper din tot sufletul ca acesta lege idioata cu 50%+1 sa fie scoasa cat mai curand deoarece nu este normal ca majoritatea sa vrea ceva iar votul acelora sa nu fie luat in calcul deloc...iar cu ungurimea...care ia decizii in tara asta este rusinos de tot pentru Romani ca-i ma tolereaza asa....
      • +2 (2 voturi)    
        două lămuriri (Luni, 30 iulie 2012, 12:29)

        AndreiCosmovici [anonim] i-a raspuns lui ei

        Salut Ei,

        1. Referendumul nu a avut bază legală, nu a avut obiect, iar Curtea Constituţională a spus clar acest lucru: Preşedintele Băsescu NU a încălcat Constituţia. Cu toate acestea, Parlamentul a continuat procedura de suspendare + referendum. Deci, startul este fals: referendumul este o problemă falsă.

        2. Studiază puţin mai serios votul dat la acest referendum: ungurimea, chiar dacă ar fi votat până la ultimul, nu ar fi putut întoarce singură rezultatul referendumului. Uită-te pe situl BEC câte judeţe sunt sub 50%, şi vei înţelege mai bine.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu mai bate campii (Luni, 30 iulie 2012, 13:35)

        AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui ei

        ca-i doare si pe ei !
      • 0 (0 voturi)    
        normal???? (Luni, 30 iulie 2012, 14:07)

        Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui ei

        dar e normal ca la fiecare schimbare de majoritate in parlament sa fie schimbat presedintele??? Constitutia spune ca el poate fi demis doar atunci cand incalca grav constitutia. sa fii suparat pe amicii tai care au fortat nota,si schimband regulile in timpul jocului l-au suspendat iar noua ne-au scos din buzunar 25-30 milioane de euro. si tot anormal e ca uneltitorii sa ofere privilegii celor care i-au sprijinit in demersul lor cat si celor care s-au implicat in organizarea alegerilo(vezi pensiile uriase pentru oamenii lui dogaru care au fost la mitinguri, drepturi pentru toti asa zisii revolutionari, amnistie fiscala pentru cei din administratia publica care si-au insusit sume necuvenite, drepturi pentru salariatii de la interne, samd. Nu-i destul???? De ce-ti pui doar problema acestui vot si nu ce a dus la solicitarea votului tau. Votul ar trebui sa fie chiar obligatoriu, dar numai la alegeri si nu si la referendum. Acolo nu mai este obligatie civica sa-i satisfac moftul unui plagiator ca Ponta sau lenes ca Antonescu
    • 0 (0 voturi)    
      si eu (Luni, 30 iulie 2012, 13:59)

      Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui Teolyca

      sunt in Bruxelles, unde, romanii nu s-au ingramadit sa le faca pe plac USL-lasilor, si am primit de la concitadinilor mei(unul fiind senatorul Solomon) invitatii sa ma duc sa votez. Nu am facut-o pentru modul josnic in care ne-au tarat guvernantii in acest circ. Ma intreb oare nu exista posibilitatea unei petitii online catre avocatul poporului care doarme, sau eventual catre DNA ,pentru ca cei care au facut aceasta gaura in bugetul Romaniei sa raspunda material(cei 256 deputati) dar si penal???
      As fi printre primii care ar semna o astfel de petitie
  • +9 (11 voturi)    
    PDL (Luni, 30 iulie 2012, 11:56)

    Teris [utilizator]

    PDL ar trebu sa nu doarma: sa nu treaca peste tentativele de furt electoral, sa faca caz de circul cu vila Dante (propaganda in ziua votului!) si sa clarifice legal erorile/ororile din saptamana neagra si urmatoarele!

    In rest, ce spune Ponta...bun pentru cenaclulul celor "veseli"
  • +15 (17 voturi)    
    hmmmm... (Luni, 30 iulie 2012, 11:57)

    cerber1972 [utilizator]

    Ponta imi arat cat de mult am gresit pana acum. Ori de cate ori am postat un comentariu, am incercat sa fiu politicos, folosind, desi nemeritat, sintagma "Domnule Ponta".
    Insa, atunci cand un hot imi spune ca sunt iresponsabil sau ca sunt "clica lui Basescu", fiindca am avut decenta de a nu valida o lovitura de stat parlamentara, simt ca este timpul sa reactionez.
    In consecinta mai Ponta, am sa-ti spun ce cred eu despre tine: eu cred ca esti un imberb incapabil de intelegerea fenomenului democratic, cred ca esti un impostor, incapabil de gesturi de onoare, cred ca esti un adolescent aflat la pubertate, incapabil de reactii demne.
    Cred ca nu ma reprezinti, nici tu si nici Domnul Crin Antonescu si mai cred ca trebuie sa dispareti din scena politica.
    Esti penibil, mai penibil decat accepta legea!
  • +9 (11 voturi)    
    CCR va decide, nu USL! (Luni, 30 iulie 2012, 11:57)

    marvio [utilizator]

    CCR va decide solutia corecta, in baza legilor existente. Campania electorala s-a terminat.

    USL! Vedeti ce faceti cu economia, daca nu doriti sa pierdeti si la parlamentarele din toamna!
  • +12 (14 voturi)    
    "Romanii au votat democratic, liber. " (Luni, 30 iulie 2012, 11:58)

    IlianM [utilizator]

    m-am saturat de minciuni
    cunosc doua cazuri in care unor bugetari li s-a spus ca vor fi concediati daca nu voteaza pentru demitere la referendum, urmand a dovedi votul cu buletinul a doua zi

    mi se face greata, parca ne-am intors in comunism
  • +11 (13 voturi)    
    de acord cu demisia ....Tuturor (Luni, 30 iulie 2012, 11:58)

    marianos [utilizator]

    sa demisioneze , DOAR dupa ce Parlamentul va avea 300 parlamentari si va fi Unicameral
    AUZITI dlor Parlamentari?
  • +5 (7 voturi)    
    La rece (Luni, 30 iulie 2012, 12:03)

    omliber [utilizator]

    Vreau să discutăm la rece. Este un referendum provocat de majoritatea parlamentară obţinută ilegitim prin trocuri înte parlamentari. Au avut toate pârghiile la dispoziţie: guvern, parlament, instituţii ale statului (reformate aşa cum şi le-a dorit).
    Conform Legii adoptate în Parlament de majoritatea parlamentară şi promulgată de dl Crin Antonescu referendumul este valid dacă rata de participare este de 50% plus 1. Ceea ce declară dl Ponta este aberant: va apăra pe cei 8 milioane de români de dl Traian Băsescu. Bun! Am o problemă ce va face cu ceilalţi? Aşa o declaraţie de continuare a împărţirii românilor în tabere este aberantă!
    Dl Marga spune că rezultatul referendumului este excelent. Domnilor, în condiţiile pe care le-aţi avut este mediocru! Nu se pune problema legitimităţii preşedintelui. Legea referendumului a fost votată de majoritatea parlamentară - adică de USL, aşa cum şi-a dorit. A făcut imposibilă verificarea corectitudinii voturilor prin toate mijloacele pe care le-a avut la îndemână!
    Dacă şi în condiţiile astea au comentarii, au probleme de înţelegere...!!! ce să mai zic!
  • +5 (7 voturi)    
    Iar minciunel? (Luni, 30 iulie 2012, 12:03)

    mariage [utilizator]

    Acum cateva minute pe toate canalele media: USL va respecta decizia CC, acum o dau la intors.
  • +4 (6 voturi)    
    da! (Luni, 30 iulie 2012, 12:04)

    barbu007 [utilizator]

    a fost câştigat. dar nu atât de clar cum a fost CÎŞTIGAT REFERENDUMUL DIN 2009, PENTRU REDUCEREA NUMĂRULUI DE PARLAMENTARI.
    adevărata criză va începe în toamnă, după alegeri, când ROMÂNIA VA AVEA UN PARLAMENT LIPSIT DE LEGITIMITATE, ÎMPOTRIVA PROPRIULUI POPOR.
  • +6 (8 voturi)    
    Practic (Luni, 30 iulie 2012, 12:08)

    Draky [utilizator]

    Domnule Ponta, PRACTIC la fiecare comentariu aveti probleme cu cifrele.
    Va trebui sa explicati procentele abracadabrante din sud, situatie care interpretata conduce involuntar si inevitabil la posibile grave probleme, spre penal.
  • +7 (9 voturi)    
    Strategia Bolsevica (Luni, 30 iulie 2012, 12:09)

    silviu_ [utilizator]

    USL continua strategia bolsevica, chiar daca referendumul a fost invalidat, acum vor sa modifice regula jocului si sa transforme infrangerea in victorie. Sa le fie RUSINE!

    Sunt convins ca au investit enorm atat in campaniile de manipulare a electoratului prin cele mai puternice trusturi de presa din Romania chiar si prin Televiziunea Nationala cat si in tentativele de frurt de voturi.
    De asemena, sunt convins ca daca institutiile statului si-ar fi facut datoria si ar fi oprit campaniile murdare de manipulare (inclusiv prostia cu Vila Dante din ziua referendumului), USL nu ar fi obtinut nici macar un sfert din voturile obtinute.

    Imi pare bine ca si-au pierdut atat banii cat si credibilitatea.

    Acum, dupa ce in urma referendumului s-a confirmat ca Guvernul si Parlamentul nu au aceeasi viziune cu poporul, ar fi cazul ca acesti oameni sa se retraga, ba chiar mai mult, sa suporte si costurile referendumului (Hotnews, ne puteti ajuta sa aflam care a fost costul referendumului?).

    Sper ca la viitoarele alegeri Parlamentare oamenii sa fie mai atenti atunci cand vor vota!
    • +4 (6 voturi)    
      costul referendumului (Luni, 30 iulie 2012, 12:23)

      AndreiCosmovici [anonim] i-a raspuns lui silviu_

      Costul referendumului a fost de aprox. 20 milioane euro. Poţi cere confirmarea acestei informaţii direct Guvernului, la adresa de email drp@gov.ro. Vezi pe situl Guvernului, www.gov.ro. Succes.
  • +6 (8 voturi)    
    ... (Luni, 30 iulie 2012, 12:12)

    Ariona [utilizator]

    eu propun sa dea un examen de logica si morala inainte de a putea sa aiba acces la o pozitie in parlament, guvern, minister...
    "Batalia pentru Romania trebuie sa continue", inca nu au cucerit-o si ingenunchiat-o pe toata ...
  • 0 (6 voturi)    
    Era de asteptat (Luni, 30 iulie 2012, 12:12)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Au o baza sociala solida ce si-a exprimat votul valid in favoarea lor, chiar si de B se intoarce la Cotroceni, pe baza acestor rezultate, au o paleta mult mai larga pe care pot sa joace

    In ceea ce priveste neexprimarea votului a celor ce au vrut sa boicoteze, nu se poate considera ca NU, deoarece se confunda cu segmentul celor indecisi

    Dar ceea ce este foarte deranjant este zambetul puieril al premierului plagiator....daca ne uitam la politicienii interbelici, la pozele de atunci, putem vedea cat de seriosi erau, intelegeau greutatile si responsabilitatea enorma de a avea o tara pe umeri....Ponta asta este un hihihi....un fel de zambet de fata mare.....o curva ascunsa sub zambetul de fata mare....chiar nu intelege riscul la care supune toata tara, si noi cei care am boicotat, si cei care le-au votat in favoare! Ei merg pe principiul....ah, e de rau? eh, dam vina pe basescu!
  • +8 (10 voturi)    
    sa punem lucrurile in ordine (Luni, 30 iulie 2012, 12:13)

    AndreiCosmovici [anonim]

    1. In primul rand, dacă discutăm pe fond, referendumul a fost fara obiect. Conform CCR, Preşedintele Băsescu nu a încălcat Constituţia, ceea ce ar fi trebuit să echivaleze cu sistarea referendumului. Cu alte cuvinte, s-a plătit degeaba un referendum din bani publici, dar noi nu observăm asta.

    2. Dacă totuşi dorim să intrăm în cifre, atunci trebuie să ţinem cont de regula majorităţii, cu care (sper că) toţi suntem de acord: 50% + 1 din alegătorii de pe liste decid soarta referendumului. Este aşadar incorect să spui că legitimitatea Preşedintelui Băsescu a dispărut, în condiţiile în care nu s-a întrunit numărul necesar de voturi (cvorumul).

    Deci, problema este fals pusă de către Dl. Ponta. Cum să reprezinte Preşedintele Băsescu doar pe cei 10% care au votat NU la demitere, atâta timp cât nu ştim cum ar fi votat cei care au absentat, şi care, prin absenţa însăşi, au transmis un mesaj foarte clar: referendumul de demitere nu este pe agenda noastră, a cetăţenilor; este o problemă creată de voi, politicieni, descurcaţi-vă să scoateţi cămaşa.

    Atâta mai lipseşte, să nesocotească USL decizia CCR referitoare la numărătoarea BEC. Ar fi capacul capacelor.
  • +5 (5 voturi)    
    Concluzia: (Luni, 30 iulie 2012, 12:20)

    TheMaistrulYoda [utilizator]

    pontacu și porumbacu au cam dat de dracu'!
  • -7 (7 voturi)    
    Ata ete.. avem ce avem dar nu avem nimic (Luni, 30 iulie 2012, 12:21)

    UnuPeAici [utilizator]

    Nu puteti spune ca fost un boicot din partea PDL.. sub 50% din membrii pdl nu s-au prezentat la vot.. Problema a fost ca acest referendum a fost prost chiar foarte prost facut.

    1. Trebuiau sa astepte 3 luni (la fel ca in 2007) ca sa nu irite CE si ca sa nu distruga euro.
    2. Trebuiau sa astepte sa se valideze recensamantul.
    3. Trebuiau sa se adreseze in special clasei de mijloc si celor din transilvania sa ii faca sa inteleaga ca e mai bine sa vina la vot.

    Daca toate cele 3 puncte s-ar fi intamplat sunt absolut sigura ca pana la sfarsitul anului am fi avut alt presedinte. PACAT si consider o ca USL a facut o mare greseala.

    Base nu mai merita sa fie la Cotroceni pentru ca a pierdut aceste alegeri. Sa nu uitam ca a castigat cu 5,1 mil de voturi impotriva la 5,0 mil ale lui Geoana. Acum au votat impotriva lui peste 7 mil dar nu din 10,2 mil ci din pacate doar din 8,2 mil.

    Am fost membru PDL si m-am dus la vot pentru o schimbare. Tara asta merita dupa 8 ani un alt presedinte.
  • +4 (4 voturi)    
    Cum 8 mil?? Nici mate nu stie Ponta (Luni, 30 iulie 2012, 12:24)

    ffm [utilizator]

    Ponta nu sta bine nici la capitolul matematica. Vorbeste de peste 8 mil de romani in favoarea demiterii cand defapt 87,55% din 46,13% din 18.308.612 de cetateni cu drept de vot inscrisi in listele electorale echivaleaza cu putin sub 7 mil 400.
  • +6 (6 voturi)    
    Stop minciunilor lui Ponta! (Luni, 30 iulie 2012, 12:33)

    Primula [utilizator]

    Este prima data din 1989 pana astazi cand am refuzat sa ies la vot, pentru ca nu am fost de acord cu lovitura de stat data de USL. Daca as fi votat, cu siguranta ca votam NU demiterii presedintelui pe care eu l-am ales. Ca mine au fost majoritatea celor care au refuzat sa crediteze USL-ul si au stat acasa. Cei care nu au iesit la vot sunt de partea presedintelui! Ponta sa nu mai minta, nu are sustinerea poporului roman. Mai bine s-ar gandi sa demisioneze, oricum nimeni nu-i mai acorda nici un dram de incredere unui plagiator ordinar!
  • +5 (5 voturi)    
    EROARE (Luni, 30 iulie 2012, 12:34)

    Nila [utilizator]

    "Ati gresit cu ceva? Nu exista pina acum nici un proiect politic, alianta sau partid care sa fi luat 8 milioane de voturi, in conditiile in care in diaspora avem 3 milioane iar maghiarii nu au votat."

    Explicati-i dlui Ponta ca cei "8 milioane" de care tot pomeneste in mod obsesiv dumnealui, nu sunt voturi pe care le-au luat USL-ul!!!!! Sunt doar voturi impotriva lui Basescu. Poate ca 50% dintre cei care au spus DA la referendum isi doresc un guvern de dreapta si poate ca si-l doresc pe dl. MRU presedinte... Huh... la asta nu s-a gandit mr. Copy-Paste??
  • +6 (6 voturi)    
    Lasati prostiile, treceti la munca! (Luni, 30 iulie 2012, 12:35)

    Metec [utilizator]

    Nu mai dati vina pe Basescu si incepeti sa administrati tara, gloata de trantori si de nemernici! As vrea sa traiesc intr-o tara, in care poporul nu se lasa batjocorit si da de pamant cu reprezentantii sai, atunci cand nu isi vad de treaba. Insa, cred ca trebuie sa plec din Romania, pentru asta...
  • +4 (4 voturi)    
    Legitimitate! (Luni, 30 iulie 2012, 12:36)

    Vreau_in_europa [utilizator]

    E clar ca lumina zilei ca neprezentarea la urne a peste 50% dintre alegatori a invalidat referendumul. USL-ul se agata de rezultatul obtinut fara a tine cont de legitimitate. O majoritate nu confera automat si legitimitate.

    Pentru cei mai grei de cap sau de la USL voi explica asa ca pentru ei.

    Eu si cu 9 prieteni ai mei votam ca pentru ca toti barmanii din tara sa ne serveasca bere gratis (bere adevarata nu formatia de muzica). Cu o majoritate de 8 voturi pentru 3 impotriva si o abtinere, hotaram ca acest lucru este posibil. (Pentru cei care se intreaba de ce nu stiu aritmetica si cum naiba am luat eu bacul, o lamurire: am luat bacul si stiu aritmetica, dar prietenul Costel a votat de mai multe ori. Acum ca l-am prins cu vot multiplu o sa ii facem dosar penibil).
    Revin: chiar daca noi 10 avem o majoritate nu cred ca vre un barman ne va da ceva vreo data. De ce? Simplu NU avem legitimitate. Daca toti (sau macar 50%+1 din) barmanii si patronii de baruri ar fi votat in majoritate acesta gratuitate pentru noi 10 ar fi fost altceva.

    Morala: Nu ai legitimitate , nu primesti bere gratis!!! :) :)
  • -6 (8 voturi)    
    demis cu 90% (Luni, 30 iulie 2012, 12:39)

    ViorelSandu1319195823917 [anonim]

    Nici Ceasusescu nu a fost atat de urat de populatia Romaniei.
    Nereprezentand 90% din populatia Romaniei nu ii permite sa mai fie presedinte.
  • -9 (9 voturi)    
    boicot (Luni, 30 iulie 2012, 12:47)

    zaphoss [utilizator]

    Romani care va iubiti tara, haideti sa boicotam produsele unguresti si secuiesti daca tot se practica boicotul!
  • +5 (5 voturi)    
    practic, stimabile pontke (Luni, 30 iulie 2012, 12:48)

    danright [utilizator]

    ... referendumul e INVALID.
    Plecati naibii odata de-acolo, ca ne-am saturat de mistocareala voastra, mahalagii nenorociti. Aveti apucaturi de cocalari. Ce nu e clar? Scrie la lege 50% plus unu? SCRIE. Voi stiti sa cititi? Incep sa am dubii cu privire la asta. Da, mutulica de la Palatul Victoria a dovedit ca stie sa copieze macar. Dar o idee constructiva are? Ceva, orice: de la starpirea tantarilor Anofel pana la constructia unor noi sisteme de irigatii.
    Nimic. Absolut nimic in afara de mistouri si mahalagisme. Du-te, nene la Moscova sau in Togo, dar lasa pe altii sa mai faca si treaba daca tu nu te pricepi.
  • +8 (8 voturi)    
    da votatu', cit e votatu? (Luni, 30 iulie 2012, 12:49)

    firuierbii [utilizator]

    la urma urmei, votul a costat romania fro douajdemilioane de euro, tocate ca sa fie doi "cistigatori"

    sa mor si nu inteleg de ce dorinta poporului exprimata prin vot este atit de importanta acum dar cind a fost vorba de reducerea numarului de reprezentanti i-a durut pe toti in spate de dorinta poporului.

    de ce nu scrie pe buletin "sunteti de acord sa aruncam 20 milioane euro ca sa ne validam noi astia de la televizor ca reprezentanti nevotati ai poporului "?
  • +1 (3 voturi)    
    Blestemul omului sarac (Luni, 30 iulie 2012, 12:51)

    Primula [utilizator]

    BLESTEM DE OM SĂRAC

    de Dan Puric

    Din balegi şi din cuib de cuci,
    Răsar ca viermii, politruci
    Şi din haznalele de bani –
    Costume negre cu şnapani,
    Viteji ca musca la arat!
    Şi ne-aţi minţit şi ne-aţi furat,
    Şi-aţi pus pe noi şi jug de boi!
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Murdari în suflet şi în gând,
    Cu ghearele averi strângând,
    Din flote, fabrici şi uzine,
    Voi aţi lăsat numai ruine!
    V-aţi gudurat pe lângă clerici
    Cu mânăstiri şi cu biserici
    Şi vile v-aţi făcut, de soi...
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Voi v-aţi trădat şi între fraţi,
    Ca voi, şi viermii-s mai curaţi.
    Aţi dărâmat şcoli şi spitale
    Ca să vă fie vouă moale
    Şi v-aţi brodit şi parlamente
    Din licheluţe repetente.
    Şi ne-mproşcaţi doar cu noroi!
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Aţi omorât orice dreptate,
    Aţi jecmănit tot ce se poate,
    Guvernul vostru cu miniştri
    E-o adunătură de sinistri,
    Batjocura şi umilinţa
    Au mai rămas la voi credinţa?
    Ghiolbani de jafuri şi gherțoi,
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Aţi sărăcit o ţară-ntreagă,
    Nici dracul să nu o mai dreagă
    Şi din privatizări cu fumuri
    Aţi tot lăsat lumea pe drumuri!
    Dar cum să faceţi voi vreun drum
    Când urma voastră e doar scrum?
    La tâlhării vă strângeţi roi!
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Blestemul greu să vă lovească,
    Doar bube rele să vă crească,
    Ochii să îi aveţi ca napul
    Şi să vă roadă viermii capul!
    Să putreziţi toţi prin palate,
    Toţi spulberaţi să fiţi în toate
    Şi să aveţi doar oase moi!
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Popor român, nu te-ai săturat să stai pe locul mortului şi să fii condus de toţi tâmpiţii?
    Chiar ţi-e jenă să iubeşti ţara asta? Nu trebuie să fii naţionalist-comunist pentru asta.

    Dan Puric
  • +3 (3 voturi)    
    buba (Luni, 30 iulie 2012, 12:57)

    traiang [utilizator]

    Dupa toate experientele astea ar trebui vazut unde se gripeaza mecanismele democratiei si acolo facut ceva In cazul de fata in mod automat parlamentul cel care a initiat o actiune care nu a fost validata de popor ar trebui dizolvat si alegeri anticipate Altfel tot ce debiteaza prin gura lui Ponta Antonescu Sova Zegrean sunt niste aberatii naucitoare Deocamdata institutia parlamentului are cea mai mica credibilitate ,mult mai mica decat a lui Basescu daca este sa vorbim in aceeasi parametri nu mere cu pere !!!!
  • +1 (1 vot)    
    Frati comentatori din ambele tabere! (Luni, 30 iulie 2012, 13:05)

    prompt [utilizator]

    Toata zbaterea (si dezbaterea) voastra, inclusiv a domnilor ponta si basescu, nu fac doi bani daca nu se respecta legea si nu se admite ca in democratie legea e suverana(ceea ce usl-asii au cam uitat cand au pornit razboiul asta sub bagheta ,,maestrului" voiculescu. Chiar daca le vine greu celor ?milioane de DA-uri la referendum, toti trebuie sa invete aceasta lectie democratica (legea e suverana) si in viitor sa se gandeasca de doua ori daca merita sa se lase manipulati!
    In rest imi doresc ca dupa intoarcerea la Cotroceni, Basescu sa dovedeasca si un spirit mai conciliant, dar numai in limitele LEGII!
  • +1 (1 vot)    
    ATI MANCAT BATAIE!! 33.76% pentru voi!!! (Luni, 30 iulie 2012, 14:16)

    suka_la [utilizator]

    deci sa recapitulam- in conditiile mdate!- Uniunea stanga-dreapta are in acest moment un procent de 46.26-11.25 (ANTI-USL care nu au inteles mesajul sau erau prea radicali!) - 1.24 % (voturi anulate in care electoratul le-a trimis urari de bine mamelor din USL!)= 33.76% din totalulalegatorilor romani (tara si diaspora)
    totalul alegatorilor este de 193+2.5=21.8 milioane de voturi
    Asa ca daca n'ati inteles baieti voi aveti doar 33.76% ( deci o treime din numarul alegatorilor!)
    Gasca voastra de votanti (pensionarii amarati, asiatatii,bugatarii springari si vuvuzelele anteniste, aparatul de partid)este dupa cum bine stiti cam de 20-25% din total electorat!
    deci sa demonstreze domnii dragne si rus ca nu ati fraudat cu minim 33.76-22.5 =11.26%!!
    asta este medie pe tara, caci in judetele penale conduse de baronii locali ajunsi din nou la butoane(MH,GJ,VL,CS, AG, BC,IS,SV, CT, GL, BR,BZ) procentul de voturi fraudate este cuprins intre minim 20% si maxim 40%
    Toate actiunile intreprinse in ultimele 2 saptamani stau dovada celor intimplate:
    1. refuzul de a monta camere video pentru depistarea votului multiplu
    2. refuzul de a respecta programul normal de votare
    3. refuzul de a folosi softul de depistare a votului multiplu
    4. problemele cu numaratul stampilelor
    5. problema cu numararea si inregistrarea cu serie unica a buletinelor de vot
    6. pro blema urnelor mo bile solicitate de cei vii si cei morti
    7. problema asigurarii securitzarii sectiilor de votare
    8. problema conditionarii votului la locul de munca
    problema implicarii directe a celor ce trebuiau sa asigure neutralitatea procesului de votare( presedintele interimar, premier, ministrii direct implicati, primari, parlamentari, mass mediaaservita)..
    9 problema mitei eloectorale (produse, bani, bautura, promisiuni electorale)
    10. propaganda electorala dupa inchiderea campaniei
    11. autocarele si turismele electorale
    12. afise si fluturasi in cantitati enorme-apropo cine i-a platit?
    deci USL=33.76% !!!
  • +2 (2 voturi)    
    ce au vrut de fapt sa spuna..... (Luni, 30 iulie 2012, 14:26)

    suka_la [utilizator]

    1.Practic, referendumul a fost cistigat, puciul trebuie revigorat!!.
    Trebuie interpretat cam asa: chiar daca am avut de partea noastra cu toate eforturile cinstite si mai putin cinstite numai 33.76% din popor, noi am castigat ca daca ne enervati dam o OUG de va iuam maul la toti, ce muschii mei!...
    2.Organizarea referendumului a fost ireprosabila.
    Adicatlea:votul de noapte cu paza motaind de dis de dimi neata, scheletii din fereastra adusi sa mai incaseze pensia si luna asta, lista suplimentara, votul cu masina mica, implicarea sefilor de partid si de stat, observatorii nostri sunt mai buni ca ai lor, gfara camere de supraveghere, stampile si buletine, fara numar, fafra numar, cu dricu si urna mobila prin spitale si cimitire, toate au mers ca struna dar sa ne faca cnoua un asemenea afront bozgorii, nu ne-am inchipuit!!
    3. Singura relatie cu Basescu e sa-i cerem sa demisioneze. - ce am promis noi candva ca ne-am da demisia, am spus-o asa la vrajeala, ce nu v-ati prins ca noi suntem smecheri de bucale..?Si voi nu stiti ca Basescu este vinovat pentru tot ce se intimpla rau in tara asta?
    4. Batalia pentru Romania trebuie sa continue- citat din Vocea Rusiei de astazi!
  • +2 (2 voturi)    
    66.24 e mai mare ca 33.76%! (Luni, 30 iulie 2012, 14:28)

    suka_la [utilizator]

    Ciocu mic si joc de glezna ca aveti doar 33,76% din electorat! chiar si vanghelie isi da seama ca 33.76 e mai mic decat 66.24%
    sau ati plagiat si scoala primara sau ati ramas repetenti la lectiile de artimetica?!
  • +2 (2 voturi)    
    parere (Luni, 30 iulie 2012, 14:35)

    Arl [utilizator]

    Adica, zice Ponta, daca o carte costa 51 de lei, iar eu am in buzunar doar 39 sau 40 de lei, vanzatorul trebuie sa mi-o dea, deoarece suma mea e mai mare decat cea care imi lipseste. Mama, ce logica de imbecil infantil....
  • +2 (2 voturi)    
    Cu alte cuvinte (Luni, 30 iulie 2012, 14:47)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Suntem prosti, incompetenti dar am luat practic premiul Nobil. Noi consideram ca suntem frumosi si inteligenti si asta e tot ceea ce conteaza. Faptul ca nu vor sa ne dea premiul e problema lor si ar trebui sa demisioneze. Revad logica schizofrenica a lui ciutacu (sunt hot si incompetent dar eu ma consider cel mai inteligent deci e problema restului lumii ca nu ma recunoaste ca atare sau badea sunt genial cu toate ca nu am realizat nimic in viata si am un intelect de gandac.
  • +1 (1 vot)    
    Pentru mine... (Luni, 30 iulie 2012, 16:21)

    Gladiatorul [utilizator]

    .....dupa aceste declaratii totul este limpede. E imperios necesara efectuarea de controale psihiatrice pentru toti demnitarii de varf din Romanica.
  • 0 (0 voturi)    
    hotilor (Luni, 30 iulie 2012, 18:32)

    olentina [utilizator]

    pana nu distrugeti de tot tara nu va lasati.
    nu a-ti castigant.absenta la vot a insemnat un vot de blat dat felului in care evident ca nu va pasa decat de voi.a-ti furat la vot,este clar pentru toata lumea


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri