Valeriu Zgonea (PSD): Traian Basescu are obligatia morala sa isi dea demisia. Criza politica va continua

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2012, 10:52 Actualitate | Politic

"Nu vad pe cine mai reprezinta Traian Basescu, are obligatia morala sa isi dea demisia. Criza politica va continua. Cred cu tarie ca astazi Traian Basescu nu mai este presedinte", a declarat luni dimineata presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea.

Prezenta la vot la referendumul de demitere a presedintelui Traian Basescu, desfasurat duminica, a fost de 46,13%, dupa centralizarea datelor din 97,52% dintre sectiile de votare, a anuntat luni dimineata, la ora 10:00, Biroul Electoral Central. Potrivit legii, referendumul de demitere a presedintelui nu poate fi validat decat daca prezenta la vot depaseste 50% din numarul cetatenilor cu drept de vot.

Dintre cei care s-au prezentat la urne, 87,55% s-au pronuntat pentru demiterea presedintelui, iar 11,12% impotriva.























7831 vizualizari

  • +21 (23 voturi)    
    Delir (Luni, 30 iulie 2012, 10:54)

    Respect [utilizator]

    Delir generalizat in PSD. Sper ca macar de frica UE si FMI sa nu continue cu tampeniile astea.
    • +5 (7 voturi)    
      daca Basescu ar fi foarte destept... (Luni, 30 iulie 2012, 12:03)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      ..ar veni din nou cu propunerea de revizuire a constitutiei. Este clar ca nu are suport popular in momentul de fata, USL are dreptate cu asta, dar USL-ul nu a respectat un referendum valid in care 70-80% dintre romani au spus Da pentru reducerea numarului de parlamentari. Basescu isi poate aranja decent si momentul si conditiile dorite de el pentru iesirea din scena, iar daca USL-ul nu va accepta conditiile lui Basescu vor ramane in opozitie inca un ciclu electoral.
    • -2 (4 voturi)    
      Delirul e-n alta parte, pretenas (Luni, 30 iulie 2012, 13:42)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      Delirul e-n pedelisti! Fac inca spume pentru un presedinte fost membru al Partidului Comunist si sustinut acum de doar un milion de alegatori. Halal democratie!
      • +1 (3 voturi)    
        si totusi suntem 10 milioane (Luni, 30 iulie 2012, 14:04)

        accidutzu13 [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

        1+9=10 ;)
        daca am stat acasa nu inseamna ca nu exist. asta sa i-o spui lu' mosu'.
        • -1 (3 voturi)    
          PDL - Electorat 15% (Luni, 30 iulie 2012, 14:27)

          JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui accidutzu13

          Nu votezi, nu contezi, Vasile. Punct! Impotriva demiterii lui Basescu au fost un milion de votanti. Restul v-ati interesat mai mult de gratar. Terminati cu minciuna.
      • +1 (3 voturi)    
        chiar asa? (Luni, 30 iulie 2012, 14:16)

        Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

        Chiar asa cretinel, era membru al pcr? Pai mai trompeta, 90% din populatia cu buletin cam era fortat sa fie membru pcr intr-o forma sau alta, da banuiesc ca esti ori prea tanar ca sa stii, ori prea jigodie ca sa tii cont de asta. Si de tov iliescu ce ne povestesti, ca a fost prim secretar al pcr, adica membru marcant, unul din adevaratii nomenclaturisti? El nu se pune, nu? Sau prietenul tau, varanul, turnator nenorocit, cel care e in spatele la toate nenorocirile din ultima vreme.. ala iti convine, banuiesc. Du-te in delirium tremensu' matii..."pretenash".
  • +21 (23 voturi)    
    Unde-s 80% din TOTI ROMANII cum zicea USL... ?! (Luni, 30 iulie 2012, 10:56)

    kairos [utilizator]

    USL are obligatia morala sa-si ceara scuze romanilor :
    v-ati batut jos de oameni si-ati DECREDIBILIZAT ORICE FEL DE ALEGERI DE-ACUM INAINTE
    • -7 (9 voturi)    
      boicotarea nu a decredibilizat? (Luni, 30 iulie 2012, 11:38)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui kairos

      electoratul a votat. numai ca voi, pedeleii nu va vine sa credeti ce scor mic ati obtinut
      • +8 (10 voturi)    
        Mic ? (Luni, 30 iulie 2012, 12:02)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        53 +14 = 67 % Nesperat de mare. Cred ca disperarea USL e la cote maxime. Trepadusii de pa A3 sunt in prag de apoplexie. DNA trebuie sa-l ridice azi pe cetateanul Voiculescu - ce nu mai are imunitate - inculpat intr-o frauda de mari proportii si a carui mentinere in libertate are periculozitate sociala deosebita.
        • +3 (5 voturi)    
          ... (Luni, 30 iulie 2012, 12:13)

          Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

          Nu se calculeaza asa totusi. 14% sunt din cei care au venit la vot asa ca sunt aproximativ 7% din totalul celor cu drept de vot. Rezulta 53+7 = 60%
          • -4 (8 voturi)    
            habar nu ai cum sa calculezi (Luni, 30 iulie 2012, 12:54)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Lol Lolovici

            ca absentii sunt absenti, nu votanti. absenti erau si inainte de referendumul asta.
            • +2 (2 voturi)    
              ... (Luni, 30 iulie 2012, 17:57)

              Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

              De ce esti mitocan degeaba? Dupa cum am spus foarte clar 14% votanti NU sunt din cei care au venit la vot, nu din populatia votanta. Avand in vedere ca au venit la vot 46% din populatia votanta inseamna ca 14% reprezinta cam 7% din populatia votanta. Care se aduna cu cei 53% absenti tot din populatia votanta.

              E destul de clar pentru tine sau a fost exagerat de greu BAC-ul la mate dupa parerea ta?
        • +1 (3 voturi)    
          Ce calcule-s astea? (Luni, 30 iulie 2012, 13:43)

          JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

          Ce calculezi bai Vasile acolo? Dintii din guea, sau ce?
          • -2 (2 voturi)    
            hai mah (Luni, 30 iulie 2012, 14:20)

            Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

            Intrebi si tu ca sa te afli in treaba... ai macar idee ce inseamna a "calcula" sau ai prins expresia de pe la antena3? Vezi de oile tale si lasa internetu ca ti le mananca lupii bah.
      • +7 (9 voturi)    
        scorul (Luni, 30 iulie 2012, 12:06)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        era cunoscut amice, ca doar l-ati copt voi in laboratoarle Antenei3. Si cei carora nu le vine sa creada sinteti exact voi. Nu ati furat suficient, nuu ?
        Ati cheltuit milioane de euro cu organizarea si alte milioane cu campania si ati luat-o in bot. Mergeti sa va dati cu apa de gura inainte de a manca din nou rahat.
        • -3 (7 voturi)    
          chiar asa (Luni, 30 iulie 2012, 12:54)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          am vazut eu ca am mai putine milioane de euro in casa, dar nu stiam pe unde i-am cheltuit:)))
      • +1 (1 vot)    
        doar cand nu va convine... (Luni, 30 iulie 2012, 14:18)

        Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        E tipic gandire usl-ista .. cand ceva nu va convine, e ilgal si imoral. Cand in schimb, jumate de parlament isi lua salariile si nu venea macar la sedinte, ala era un boicot perfect democratic! Ca doar erau platiti pentru asta! Cum pot sa existe atatea jigodii pe lumea asta?????
    • -3 (9 voturi)    
      pacat (Luni, 30 iulie 2012, 12:05)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui kairos

      pacat ca nu mai exista urma de ratiune in nici una dintre tabere. Nimeni nu mai tine cont de ratiune ci doar de simpatii, asa se ajunge la razboaie, fiindca orbii nu vor sa vada desi le sta in putinta.
      • +4 (6 voturi)    
        Ratiune (Luni, 30 iulie 2012, 12:54)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Daca USL nu ar instiga ar fi liniste, contrazice'ma, te rog.
        • -1 (1 vot)    
          nu sunt de acord (Luni, 30 iulie 2012, 17:12)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

          astazi Basescu a declarat ca vrea sa conlucreze cu guvernul - adica cu Ponta, dar ca se va asigura ca cei vinovati de atacuri asupra institutiilor statului vor raspunde penal - adica tot Ponta.
      • 0 (0 voturi)    
        mai multe (Luni, 30 iulie 2012, 17:24)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Pentru mine ambele parti au partea lor de vina.

        Basescu fiindca a facut cum a crezut el ca e bine sa faca pentru Romania calcand opozitia in picioare in mandatele sale, in sensul ca nu a tinut cont absolut deloc de dorinta opozitiei si a fortat intotdeauna variantele sale, ca si cand opozitia nu ar fi reprezentat nici un roman. Pot fi de acord ca anumite rezultate ale lui au fost bune, vezi DNA lista condamnarilor, independenta justitiei, etc. ...poate chiar de acord cu faptul ca nici nu ar fi putut fi infaptuite atat de rapid altfel, DAR!!! in mod cert nu a actionat in spirit democratic chiar daca nu a incalcat litera(destul de neclara) a constitutiei Romaniei. Deasemenea coruptia in guvernarea PDL nu a disparut, lucru care aparent nu are legatura cu Basescu fiindca el numeste oameni pe care ii considera capabili, dar care cand fura raspund numai individual. Cred ca este corect ca romanii i-au transferat politic lui Basescu o parte din raspunderea pentru coruptia din PDL. Alt lucru care poate fi condamnat la Basescu este ca a avut dorinta de a crea o drepta puternica incercand asimilarea PNL-ului cu forta. in fine...

        De cealalta parte: USL - PDL-ul nu s-a reformat deloc in ultimul deceniu ramanand cu aceiasi oameni corupti si practici de coruptie, aceiasi gandire comunista inflexibila la valentele democratiei, retele de trafic de influenta, puscariabili, etc. PNL- s-a vandut stangii ca replica la modul in care i-a tratat Basescu si pentru a apara unele interese oculte. Lipsa de sensibilitate la adevar, minciunile si demagogia inlocuind 100% orice expunere a realitatii (vezi Antena 3), si nu in ultimul rand prostia crasa de care au dat dovada in anumite demersuri.

        Ambele tabere sunt neniteresate de adevar, de echilibru, de spiritul democratiei. Una este insetata de putere si de dorinta de a controla in interes propriu tot ce misca in tara, cealalta de a face bine romaniei cum crede ea unilateral de cuviinta.
  • +24 (28 voturi)    
    Matematica simpla, tovarase Zgonea (Luni, 30 iulie 2012, 10:56)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Prezenta la vot 46% din 18 milioane, asta inseamna 8,3 milioane. Din 8,3 milioane 84% au votat DA, asta inseamna 7 milioane. Daca scadem 7 milioane din 18 milioane rezulta ca Presedintele ales inca reprezinta 11 milioane de romani. Imi pare rau ca nu puteti vedea 11 milioane de romani, va recomand o vizita la oftalmolog!
    • -5 (7 voturi)    
      ratiune (Luni, 30 iulie 2012, 12:09)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Domnul Zgonea este un ipocrit, dar la fel de ipocrit este si cel care pretinde ca 11 milioane de romani sunt anti-usl ca si cand vreodat in Romania prezenta la vot ar fi fost de 100% cand ea nu a depasit nici 60%. Daca nu ar fi existat pragul electoral prezenta ar fi depasit 50% (facand referendumul valid chiar si in conditii de prag), dar Basescu ar fi fost demis chiar si daca prezenta ar fi fost de 90% ceea ce este complet exagerat.
      • +4 (6 voturi)    
        11 mil. anti-USL (Luni, 30 iulie 2012, 12:53)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        NU am spus ca ar fi 11 milioane de romani anti-USL, ci ca Presedintele inca reprezinta 11 milioane de romani. Ca sunt pro-Basescu, indiferenti sau absenti ... sunt 11 milioane totusi, nu crezi?
        • -1 (3 voturi)    
          Nici Mos Craciun... (Luni, 30 iulie 2012, 13:47)

          JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

          Si nici Zana Maseluta nu s-au prezentat la votare. Deci, Basescu este sustinut de 11 milioane + doi. Tare, frate!
        • 0 (2 voturi)    
          nu (Luni, 30 iulie 2012, 17:28)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

          nu sunt de acord ca Presedintele reprezinta electoratul absent neintentionat. Cred ca la referendumul acesta cota de incredere a presedintelui Basescu este de maxim 30%, pe aceia ii reprezinta intradevar, pe restul de absenti ii reprezinta la fel de bine si USL-ul sau daca vrei Papa de la Roma.
  • +20 (22 voturi)    
    Zgonea (Luni, 30 iulie 2012, 10:56)

    Kepler [utilizator]

    mai bine da-ti tu demisia !
    Nu cred ca vei mai intra in urmatorul parlament!
  • +14 (16 voturi)    
    Asta ca si Filip (Luni, 30 iulie 2012, 10:57)

    Gabi M [utilizator]

    ,pusi sefi la Parlament printr-un puci,sa-si dea ei demisia.Astia chiar nu inteleg ca cei care au votat NU plus noi,care nu ne-am dus la vot suntem mai multi decat cei care au votat Da?53% sunt mai multi ca 46,13%.
  • +12 (14 voturi)    
    manipulatoriiiii (Luni, 30 iulie 2012, 10:57)

    ca_32 [utilizator]

    voi toti din PSD cititi invers rezultatele, baaa treziti va odata , ati pierdut si gata, ca de fiecare data "am invins!!!!" "aaa cum, nu noi?" "e o greseala, noi am invins!!"
    • +3 (5 voturi)    
      de acord (Luni, 30 iulie 2012, 12:09)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

      USL a pierdut meritat.
  • +11 (13 voturi)    
    Iti recomand consulkt oftalmologic, daca nu vezi! (Luni, 30 iulie 2012, 10:57)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Ma reprezinta pe mine si pe alte multe milioane de romani care nu "beneficiaza" de cecitatea ta.
    Datoria morala este sa va calce pe voi in picioare, fara onoare, in asa fel incat sa dispareti odata pentru totdeauna de pe pamantul asta!
    Jos labele de pe Romania, comunistilor!
    Sau... luati/va talpasita si plecati la rusi, la coreeni, ...
  • +10 (12 voturi)    
    mda (Luni, 30 iulie 2012, 10:59)

    aaaaa aseee [anonim]

    voi chiar nu stiti sa admiteti ca ati pierdut, nu-i asa?
  • +9 (11 voturi)    
    ia uite... (Luni, 30 iulie 2012, 11:00)

    vlad alexandru [utilizator]

    ... cine ne dă nouă lecții de morală! Izgonitul!
  • +8 (10 voturi)    
    La astia, nu mai conteaza (Luni, 30 iulie 2012, 11:02)

    gicu007 [utilizator]

    nimic. Ei isi bat joc de absolut orice. Pentru ei, lipsa MASIVA la vot (ca sa nu luam in considerare si FRAUDELE), nu inseamna NIMIC. Poporul nu inseamna NIMIC. Tara se duce de rapa, noi murim de foame, si ei se JOACA si se SPURCA pe BANII NOSTRI. Si dau din gurile alea intr-una/intr-una...
    Ar trebui sa-si dea EI demisiile si sa ne lase naibii in pace, macar dupa 22 de ani. HAI BASE!!!!!!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Chiar trebuie sa continue? (Luni, 30 iulie 2012, 11:02)

    BEDE [utilizator]

    Daca vor neaparat USLamistii, sigur ca va contunua criza politica. As fi dorit sa vad la ei macar un minim de vointa de a coabita cu Base, da, chiar asa berbec cum e el ca o tine intotdeauna pe-a lui si nu vrea sa invete nimic de la nimeni. Si vointa de a coabita cu el ar fi putut-o demonstra prin aceea ca nu ar fi pus ca prim obiectiv pe agenda lor suspendarea si demiterea lui Base.
    Deci, criza va continua daca ei vor neaparat sa continue. Si va fi si mai grav dupa aceasta incercare nereusita de a-l demite pe Base. Asa, Base e si mai indarjit decat ar fi fost daca nu ar fi trecut la procedurile de suspendare si referendum.
    Vai de nenorocitii de romani care au o asemenea clasa politica.
    De s-ar putea ca Parlamentul Romaniei sa fie inlocuit cu Bundesrat-ul, poate asta ar fi o solutie.
  • +9 (11 voturi)    
    Nici o problema. (Luni, 30 iulie 2012, 11:02)

    Alius [utilizator]

    Acceptati oferta lui Basescu de a reduce numarul de parlamentari si de a reduce mandatul prezidentia la 4 ani (de la 5) si da, Basescu isi va da demisia.

    Dar asta puteati sa o faceti si fara referendum.
    • +3 (5 voturi)    
      foarte corect (Luni, 30 iulie 2012, 12:10)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      sa speram ca Basescu reitereaza propunerea
      • +1 (3 voturi)    
        A facut'o si o va face (Luni, 30 iulie 2012, 12:55)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Ce crezi ca va raspunde USL?
        • +1 (1 vot)    
          greu de spus (Luni, 30 iulie 2012, 17:31)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

          daca nu le-a crescut IQ-ul intre timp USL-ul va raspunde ca si pana acum, ceea ce este in avantajul lui Basescu dar in dezavantajul Romaniei
  • +6 (8 voturi)    
    ? (Luni, 30 iulie 2012, 11:04)

    aricipogonici [utilizator]

    Domunule, iti dai seama ca tocmai ai jignit peste 10 milioane de romani? Atat de drogati sunteti de putere? Pe mine m-ai jignit. Mai sunt voturi de dat...
  • +3 (5 voturi)    
    Lasa-l pe Basescu mai Zgornea (Luni, 30 iulie 2012, 11:05)

    nemanipulabila [utilizator]

    Ca n-are legatura ... Astea NU au fost ALEGERI ca sa vezi care pe cine reprezinta.
    DAR sa-mi zici mie pe cine reprezinta Crin, Voiculescu si Ponta? Si prlamentarii tradatori si traseisti pe cine dracu mai reprezinta?
  • +3 (5 voturi)    
    ati pierdut (Luni, 30 iulie 2012, 11:07)

    I [utilizator]

    recunoasteti, nu fiti lasi.
  • +5 (7 voturi)    
    E greu (Luni, 30 iulie 2012, 11:07)

    SamirIovita [utilizator]

    Zgonea, draga, e greu sa fii barbat, e greu sa recunosti neputinta, e greu sa recunosti greseala, e si mai greu sa recunosti infrangerea. Dar, desi e atat de greu ASTA INSEAMNA VIATA! Asa se caleste caracterul omului adevarat, asa inveti cu cine sa te insotesti, ce maini sa pupi si ... mai ales... ASA INVETI CE E AIA POLITICA INTR-O DEMOCRATIE!

    Dar toate astea le vei invata cand vei creste mare.
  • +5 (7 voturi)    
    . (Luni, 30 iulie 2012, 11:09)

    radukku [utilizator]

    Doar cei care au generat criza politica o pot opri. Basescu poate ca a generat crize de nervi printre "necuratii" USL sau chiar PDL, dar nici pomeneala de criza politica. Pe Zgonea intotdeauna l-am considerat mai....putin inteligent chiar si decat Crin sau Ponta. Declaratiile lui arata ca o demagogie stangace demna de un incepator in ale politicii.
  • +4 (6 voturi)    
    gresit (Luni, 30 iulie 2012, 11:09)

    costinescu [utilizator]

    aia care au obligatia morala sa isi dea demisia sunteti voi, parlamentarii care au decis suspendarea. dar cum voi ati lipsi la scoala cand s-a predat 'morala' si ati participat doar la seminarul 'morala comunista', nu avem aceasta pretentie de la voi.
  • +4 (6 voturi)    
    Si ne mai miram.... (Luni, 30 iulie 2012, 11:09)

    vasile78 [utilizator]

    ....de ce este criza politica in tara. Cei de la USL, au declansat o procedura fortand tot ceea ce se putea forta doar in ideea de a scapa de Basescu ( a carui mandat oricum expira in 2014 ), fara sa se gandeasca la stabilitate politica, ci doar la interesele proprii electorale. Acum dupa ce referendumul e invalidat, spune sus si tare ca, practic nu recunoaste rezultatele invalide ale referendumului. Cine face criza politica in Romania, e asa de greu de urmarit?
  • +4 (6 voturi)    
    politica psd (Luni, 30 iulie 2012, 11:11)

    dami365 [utilizator]

    Indiferent de ce se intampla ponta nu a plagiat, antonescu este un minunat si iliescu si voiculescu ar trebui canonizati ca sfinti ! Dixit!
  • +4 (6 voturi)    
    alt bolnav... (Luni, 30 iulie 2012, 11:11)

    cerber1972 [utilizator]

    dragul de tine, ai patit insolatie! ai incercat cu apa rece, rudotel, distonocalm?
    poate cineva sa-i explice lu' baiatul asta ca 7.5 este mai mic decat 11.5? oare printre uslasi nu e nimeni capabil sa inteleaga cum e cu matematica?
    mai zgornici, desi pare ireal pentru tine, prin neprezentare romanii chiar au ales!
  • +3 (5 voturi)    
    vai (Luni, 30 iulie 2012, 11:12)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    eu cred ca e invers, parlamentul are obligatia morala sa demisioneze
  • +3 (5 voturi)    
    Hai sictir! (Luni, 30 iulie 2012, 11:14)

    Crisval [utilizator]

    Eu cred ca ar trebui sa dispari tu din politica!
    Parlamentul a cerut Referendumul, cetatenii l-au invalidat!
    Si sa nu uitam si de mega-frauda. astept sa demareze anchetele pentru OT, TR, MH etc
  • +3 (5 voturi)    
    Hm... (Luni, 30 iulie 2012, 11:14)

    Marcel0 [utilizator]

    Pe aceeasi logica, mai mult de jumatate nefiind interesati de distractia asta cu referendumul, nu e firesc ca intreg parlamentul sa aiba obligatia morala sa isi dea demisia?
  • +4 (4 voturi)    
    hm (Luni, 30 iulie 2012, 11:15)

    Soljenitin [utilizator]

    uslagiilor, nu confundati dorintele cu realitatea.
  • +4 (4 voturi)    
    Aveti dreptul (Luni, 30 iulie 2012, 11:15)

    dafao [utilizator]

    Aveti dreptul sa debitati mii de declaratii.. doar asta va mai ramas!
  • +6 (6 voturi)    
    obligatie morala versus majoritate (Luni, 30 iulie 2012, 11:15)

    AndreiCosmovici [anonim]

    Dle Zgonea, care ar fi un motiv pentru care Dl Presedinte Basescu ar avea obligatia morala de a demisiona?

    Va reamintesc faptul ca decizia CCR a fost ca Presedintele Basescu nu a incalcat Constitutia. Mai mult, la referendum nu s-a intrunit cvorum pentru demitere.

    Astept motivele, multumesc.
    • -2 (2 voturi)    
      hmm (Luni, 30 iulie 2012, 11:32)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui AndreiCosmovici

      onest vorbind, romanii au validat lovitura de stat. Nu poti sa ai pretentia ca in mod constient toti cei 52-53% care nu s-au prezentat la vot, au facut-o pentru a invalida lovitura de stat. Asadar, practic vorbind, Basescu este in eroare maxima cand spune ca Romanii nu au validat lovitura de stat. Romanii au validat-o, procedura referendumului a fost cea care a oprit-o.
      • +3 (3 voturi)    
        nuanţă (Luni, 30 iulie 2012, 12:18)

        AndreiCosmovici [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

        Mowgli, nu poţi spune nici contrariul a ceea ce afirmi. Chiar dacă nu s-au dus oamenii la vot pentru invalidarea loviturii de stat, totuşi absenţa a însemnat că tema referendumului nu i-a atins atât de mult, cât să-i acorde atenţie. Cu alte cuvinte, nu se susţine teoria USL, conform căreia există o masă nesfârşită de nemulţumiţi, care abia aşteptau referendumul ca să-l demită pe tiran. Nu uita un lucru: conform BEC, până la ora 17h se prezentaseră doar aprox. 26% din TOTALUL alegătorilor de pe liste. Asta spune ceva despre (de)mobilizarea celor supăraţi. Dacă vorbeam de chestiuni reale, de cuţit la os, până la ora 11h votau 30% din totalul celor de pe listă, iar până la 14h, procentul ar fi sărit de 50%. Aia da nemulţumire populară, dar... unde a fost?
        • +1 (1 vot)    
          :) (Luni, 30 iulie 2012, 18:01)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui AndreiCosmovici

          In mod clar nu pot sa sustin contrariul a ceea ce afirm fiinda atunci m-as nega singur :)

          Eu nu am spus ca USL-ul are dreptate, ei vorbesc foarte mult si foarte fals.
          Eu am spus ca Basescu are mai putini sustinatori reali decat USL-ul. Adica ca USL-ul are mai multa popularitate decat Basescu. Asta pentru ca exista alegatori care nu au un punct de vedere politic si care oricum nu merg la vot, pe acestia ii reprezinta la fel de bine si Basescu si USL si Papa de la Roma. Acestia sunt de acord si cu demiterea si cu neacceptarea demiterii fiindca nu ii intereseaza. Nu poti sa ii pui pe toti doar la Basescu fiindca e gresit. Deasemenea sunt alegatori care nu au putut sa voteze desi poate au dorit, plecati in strainatate sau cu alte probleme care pot fi simpatizanti USL dar nu apar intre cei 46,2% care au votat DA la referendum.

          Pe de alta parte, parerea mea personala este ca un presedinte in timpul executiei mandatului nu trebuie sa poata fi demis decat extrem de greu, eu as pune chiar 2/3 din lista votantilor, fiindca asta e intelegerea democratica, alegatorul alege pe cine vrea, dar il lasa in pace un mandat.
          TOTUSI... chiar daca Basescu nu este demis si revine in functie, faptul ca majoritatea romanilor activi politic au votat DA, inseamna ca au validat politic asa-zisa lovitura de stat.
          ...sper ca ma fac inteles, nu este ceva ce tine de simpatii politice ci este un calcul.
      • +2 (2 voturi)    
        Daca e meci Basescu vs Parlament (Luni, 30 iulie 2012, 12:57)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Hai sa facem ceva calcule simple: Referendumul din 2009 contra celui de ieri. Eu zic ca prezenta arata clar ca romanii il prefera pe Presedinte in lupta cu Parlamentul.
        • -1 (1 vot)    
          spui gresit (Luni, 30 iulie 2012, 18:05)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

          ..cu parere de rau, rezultatele referendumului actual arata clar ca romanii NU il prefera pe presedinte.

          Presedintele are tot dreptul sa se intoarca la Controceni si sa isi termine mandatul, dar votul la referendum a aratat clar ca romanii nu il prefera pe el presedinte. Referendumul din 2009 nu are nici o legatura. Daca te gandesti suficient de mult vei ajunge la concluzia mea garantat :)
  • +4 (4 voturi)    
    Dar voi? (Luni, 30 iulie 2012, 11:15)

    Malone_M [utilizator]

    Voi ce legitimitate mai aveti? Aveti doar aptitudini de demolatori, distrugatori, in loc sa va vedeti de treaba si sa lasati cu adevarat populatia sa decida, v-ati implicat cu toata fiinta in desfasurarea referendumului.
    In 2-3 luni se vor vedea efectele nemuncii voastre! Nimeni din Parlament nu mai reprezinta poporul roman, asta e clar.
  • +4 (4 voturi)    
    logic (Luni, 30 iulie 2012, 11:16)

    mariusxmarius [utilizator]

    "Nu vad pe cine mai reprezinta Traian Basescu .... bla bla ... "

    Dv. pe cine reprezentati ?
    Probabil personal veti lua cateva sute de voturi ...
    Vi se pare ca sunteti reprezentativ ?

    Vom vedea in toamna cat de reprezentativ sunteti, pana atunci sunteti doar o adunatura de tradatori nu reprezentativi !
  • +6 (6 voturi)    
    Logica referendumului (Luni, 30 iulie 2012, 11:16)

    ZoonPolitikon [utilizator]

    In aceeasi idee a dlui Zgonea, s-ar putea spune ca in 2007, atunci cand Basescu a fost validat de 75 % dintre cei prezenti la vot, Parlamentul ar fi trebuit sa isi dea demisia. In alta ordine de idei, parlamentul a propus suspendarea, deci e vorba de legitimitatea actului lor. Din acest punct de vedere, 10 milioane de romani nu au considerat ca Basescu e asa de rau incat sa merite deplasarea la vot si sa il demita. Daca ei erau asa de nemultumiti, cum sustin cei din USL, ar fi mers la vot. Deci, logica referendumului, e dubla. Cred ca ar trebui sa recurga la o reconciliere. Ponta a speculat faima de scandalagiu a lui Basescu si a demarat tot acest circ. Dar cu ce pierderi de imagine... De cand a ajuns premier, Basescu a fost foarte defensiv, dar Ponta a atacat mereu (sa nu imi spuneti ca plagiatul a fost mana lui Basescu, ca nu cred, si oricum nu are a face cu logica conflictului institutional pe care a declansat-o Ponta).
    • -1 (1 vot)    
      eroare (Luni, 30 iulie 2012, 11:42)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui ZoonPolitikon

      nu este adevarat ca 10 milioane de romani au considerat ca Basescu nu trebuie demis. Nici daca la referendum se punea intrebarea "Doriti 1000 de euro, cadou de Craciun?", prezenta nu era de 100%.
      Considerand o prezenta de 80% care depaseste orice predictie optimista pentru orice scrutin, cei anti USL tot ar fi fost mai putini. Sau altfel, daca referendumul ar fi fost fara prag de prezenta si PDL-ul ar fi participat, presupunand ca prezenta ar fi fost de 80% (ceea ce nu ar fi fost, ci maxim 60%) Basescu ar fi fost demis. Nu poporul l-a tinut pe Basescu ci procedura.
  • +4 (4 voturi)    
    Hai mai... (Luni, 30 iulie 2012, 11:16)

    potaissa [utilizator]

    USLmanilor , nu incepeti acum cu partea morala, vorbiti de chestii pe care nu aveti cum sa le intelegeti.Asteptam demisia lui Ipocrin Antenescu spre seara ,sa se trezeasca omul prima data....
  • +3 (3 voturi)    
    evident, (Luni, 30 iulie 2012, 11:17)

    Cezy [utilizator]

    dar dupa Ponta si Antonescu, ca nu poti vorbi de barbatie cand nu-ti ti cuvantu'!
  • +4 (4 voturi)    
    mda (Luni, 30 iulie 2012, 11:17)

    hamham [utilizator]

    voi vorbiti mah de obligatii morale?!
    plagiatorii au obligatia morala sa-si dea demisia.
    mama voastra de ipocriti.
    • -2 (2 voturi)    
      mda (Luni, 30 iulie 2012, 11:45)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui hamham

      exista exemple de ipocrizie serioase si in tabara lui Basescu. Spre exemlpu, afirmatia lui Basescu "Romanii au ales pentru o Romanie constitutionala ...etc" este ipocrita, de vreme ce in mod clar s-a folosit de procedura, neexistand suport anti USL din partea populatiei.
  • +4 (4 voturi)    
    ????? (Luni, 30 iulie 2012, 11:19)

    Ronin [utilizator]

    Cine e Zgonea asta???
  • +7 (7 voturi)    
    scursuri bolsevice (Luni, 30 iulie 2012, 11:19)

    C.T.C [utilizator]

    Zgonea, Sova, Ponta, Antonov, Felix, Hrebenciuc, Marga & puscariabilii uslinosi au fost la un pas sa ne vanda rusilor. Speram ca romanii + UE + UK + USA au invatat ceva din aceste evenimente si speram sa nu mai ajungem vreodata intr-o astfel de situatie. Scursurilor, luati-va pasapoarte si plecati la Moscova. Lasati-i pe romani sa fie europeni, nu sovietici.
  • +7 (7 voturi)    
    Tupeu (Luni, 30 iulie 2012, 11:19)

    skanda7 [utilizator]

    Cat de nesimtit trebuie sa fii sa faci apel la morala cand ati oripilat lumea intreaga cu valul de miciuni, demagogie si hotii cu care ati incercat sa acoperiti lovitura de stat? Daca Antonescu ar avea o farama de demnitate s-ar retrage din politica asa cum a promis. Daca Ponta ar avea un gram de bun simt ar recunoaste plagiatul si ar demisiona!
    • -1 (3 voturi)    
      da (Luni, 30 iulie 2012, 11:48)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      da ...dar demisia lui Ponta pentru plagiat nu il pune la putere pe Basescu datorita suportului popular ci datorita faptului ca nu va mai exista opozitie. (ma rog, opozitie va exista tot timpul, dar in exercitiul dv de gandire exact asta spuneti)
      • +1 (1 vot)    
        What? (Luni, 30 iulie 2012, 14:33)

        skanda7 [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Demisia lui Ponta n-are nici o treaba cu presedintia lui Basescu. Basescu a fost si ramane presedinte pentru ca are un mandat de 5 ani iar lipsa suportului popular nu il face mai putin presedinte conform constitutiei.
        • +1 (1 vot)    
          intocmai (Luni, 30 iulie 2012, 18:15)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

          Basescu trebuie sa se intoarca si sa-si termine mandatul, dar romanii au aratat ca nu il prefera chiar daca procedura prin care s-a facut demiterea i-a fost favorabila.

          Basescu isi va termina mandatul datorita modului in care este facuta regula de demitere si in nici un caz pentru ca majoritatea romanilor l-ar dori in continuare presedinte.

          Este un fapt care tine de realitate si trebuie vazut indiferent daca esti sustinator sau nu al lui Basescu. Personal il prefer in fata USL-ului, dar nu pot sa spun ca noaptea e zi. Basescu nu ii reprezinta pe toti absentii de la referendum ci doar o parte a lor.
  • +7 (7 voturi)    
    Din nou Zgonea (Luni, 30 iulie 2012, 11:19)

    mmicheline [utilizator]

    O alta instigare la incalcarea legii. Si nu vine din partea unui politician oarecare, ci de la cel care acum este al treilea om in stat.

    Nereprezentativi sunt cei care au declansat criza politica si care, in ciuda faptului ca au folosit toate resursele statului in scop politic si au trisat masiv, NU au obtinut un referendum valid. Cand nu este cvorum, nu mai conteaza cum s-a votat. Nu este asa si la Parlament?
  • +9 (9 voturi)    
    Concluzie (Luni, 30 iulie 2012, 11:20)

    xelfum [utilizator]

    Doar 40% dintre romanii cu drept de vot au spus "DA" demiterii, prin urmare Traian Basescu are obligatia morala sa isi termine mandatul de 5 ani.
  • +10 (10 voturi)    
    Cat de tampit sa fii sa spui asa ceva? (Luni, 30 iulie 2012, 11:20)

    MirceaDude [utilizator]

    Potrivit legii, referendumul de demitere a presedintelui nu poate fi validat decat daca prezenta la vot depaseste 50% din numarul cetatenilor cu drept de vot.
    Au fost mai putin de 50% de cetateni cu drept de vot la urne, deci, referendumul este nul, adica in traducere, Basescu se intoarce, Adormescu se cara:

    - 87,55% pentru demitere - din 46,13% NU INSEAMNA NIMIC!
    - 11,12% impotriva - cativa cetateni care s-au obosit sa mearga la vot
    - restul de mai mult de 50% (subsemnatul de asemenea) sunt cei care au boicotat actiunea USListilor, adica au preferat SA NU VOTEZE.

    Deci, mai nene Valeriu Zgonea, mai du-te si impusca-te si lasa-ne. Acelasi sfat este valabil pentru Pontacu si Porimbacul. Ce nu intelegeti? Valea! Abia astept sa va vad afara din politica, nenorocitilor!
    Daca nu, veti simti pe spate bâtele cetatenilor care nu au votat.
    • -3 (3 voturi)    
      eroare (Luni, 30 iulie 2012, 11:50)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui MirceaDude

      daca ar fi lipsit pragul de prezenta si PDL s-ar fi prezentat la vot prezenta ar fi fost de maxim 60%, dar hai sa exageram si sa spunem ca ar fi fost de 90%. In conditiile acestea de 90% prezenta, Basescu ar fi fost demis. Procedura l-a salvat pe Basescu, nu poporul.
      • +3 (3 voturi)    
        Legea (Luni, 30 iulie 2012, 12:16)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        nu procedura .
        Legea e clara si e valabila pentru toti.
        Proceduri poti sa le numesti pe alea folosite in Parlament ca sa schimbe sefii camerelor desi si acolo era vorba de Regulamente.
        Repeta te rog : LEGEA l-a salvat pe Basescu de o lovitura de stat, nu procedura.
        • 0 (0 voturi)    
          bine (Luni, 30 iulie 2012, 18:17)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          de acord cu tine :)
          LEGEA l-a salvat si are tot dreptul sa fie in continuare presedintele tuturor romanilor.

          p.s. Romanii ar fi dorit ca legea sa nu il salveze. :)
        • 0 (0 voturi)    
          pps (Luni, 30 iulie 2012, 18:19)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          retrag afirmatia "Romanii ar fi dorit ca legea sa nu il salveze". ...si reafirm: Romanii ar fi dorit ca in cazul in care legea le-ar fi permis, sa il demita pe TB :)
  • +6 (6 voturi)    
    Institutiile statului sa ia masuri URGENT (Luni, 30 iulie 2012, 11:20)

    Berliner [utilizator]

    Acum au dovada ca romanii nu sunt de partea acestor infractori foarte periculosi. Sa treaca la actiune urgent, e timpul lor acum.
    Rusine acelor militieni care ieri au favorizat infractorii de la USL.
    Cit despre minciunile clicii lui Zgonea nu spun decit atit: sa va vedem cu catuse!
  • +8 (8 voturi)    
    eu cred cu tarie (Luni, 30 iulie 2012, 11:20)

    lucyan [utilizator]

    ca tu esti un derbedeu care nu are ce cauta in parlament, daramite sa fii presedintele camerei deputatilor, fara nici o legitimitate, nu mai vorbesc de legalitate...
    ps cum a rams pana la urma, te suna zilnic ponta sa-ti spuna ce vrea de la parlament?ha?!
  • +3 (5 voturi)    
    andy (Luni, 30 iulie 2012, 11:20)

    andreiandrei [utilizator]

    propun organizarea unui nou referendum cu o singura intrebare "Romani, doriti sa plece Basescu sau USL?
  • +4 (4 voturi)    
    dafaq (Luni, 30 iulie 2012, 11:20)

    1leu [utilizator]

    stai jos. nota 4.
  • +3 (3 voturi)    
    spuse ciumpalacu' (Luni, 30 iulie 2012, 11:21)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    spuse ciumpalacu'

    astia sunt penibili...
  • +6 (6 voturi)    
    Demisia? (Luni, 30 iulie 2012, 11:21)

    Draky [utilizator]

    Domnule Zgonea, cine spuneti ca trebuie sa-si dea demisia?
    Cred ca cei care au organizat un soi de referendum cu mari suspiciuni de frauda ar trebui sa prezinte decontul, si apoi demisiile.
  • +3 (3 voturi)    
    mai incearca (Luni, 30 iulie 2012, 11:21)

    LukeThe Nuke [utilizator]

    Hai mai incearca si o sa te prinzi care e treaba.
  • +6 (6 voturi)    
    USL-ul are obligatia sa accepte ca... (Luni, 30 iulie 2012, 11:22)

    Alui [utilizator]

    Pe majoritatea romanilor ii doare undeva de ei:).
    Cu toate c-au furat clar intre 5-10%, USL-ul n-a convins 50%+1 din populatie ca Basescu trebuie demis.
  • +6 (6 voturi)    
    hai sictir, bre! (Luni, 30 iulie 2012, 11:22)

    coproculturalul [utilizator]

    Sa te luminez: nu reprezinta 7,2 milioane ci 10.7 milioane. Ole, ole, Antonescu nu mai e!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    de ce nu invers? (Luni, 30 iulie 2012, 11:22)

    goto [utilizator]

    basescu reprezinta romania, indiferent ca va convine sau nu. toti romanii au inteles cum e legea, deci daca ar fi vrut sa nu mai fie reprezentati de basescu ieseau la vot si votau pt destituire.
    de ce usl-ul nu vrea sa respecte legea? de ce se cred mai presus de lege? ce le da acest drept (legile tarii in niciun caz nu le da dreptate)? cu actiunea lor au fost de acord mai putin de jumatate din populatie. de cand minoritatea decide?
    usl-ul a pierdut aceste alegeri, deci ei ar trebuii sa isi de demisiile si sa suporte consecintele crizei in care ne-au aruncat.
  • +7 (7 voturi)    
    Dupa ce si/o da adormescu! (Luni, 30 iulie 2012, 11:23)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Obligatie morala?
    Criza politica este intretinuta de voi!
    Ca sa revin la ceea ce spui, Basescu ma reprezinta pe mine! SI pe multe milioande oameni care nu au venit la mascarada voastra de referendum!
    Sa vad de und e scoateti bani de pensii pentru milogii care au votat DA!
    La referendumul iar asta ati cam cheltuit de pomana!
    Si doamna Merkel nu va mai da nimicuta!
    Hai sa va vad acum!
  • +5 (5 voturi)    
    Crin Antenescu (Luni, 30 iulie 2012, 11:23)

    ceratosaurus [utilizator]

    Pa la revedere!
  • +5 (5 voturi)    
    calcule (Luni, 30 iulie 2012, 11:23)

    Rasmus [utilizator]

    sa inteleg ca atunci cand popularitatea uni PM sau presedinte ajunge sub 50%, facem alegeri sau referendum?
    pe de alta parte, peste 50% nu s-au prezentat.
    cate procente ar fi insemnat in plus pentru "NU" daca ei se prezentau?
    sictir bre ca nu va iesit magaria!
  • +5 (5 voturi)    
    Dupa tine (Luni, 30 iulie 2012, 11:24)

    catri81 [utilizator]

    cocotatule ilegal in scaunul de sef la Camera Deputatilor...cei care nu au votat sau au votat NU nu conteaza? Matematic suntem mai multi decat ai vostri....si nu mai vorbesc de furtul masiv si aproape pe fata.
  • +6 (6 voturi)    
    un aspect important (Luni, 30 iulie 2012, 11:24)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    au fost multe multe cazuri in care oamenii au fost OBLIGATI sa se duca la vot (ex FEPA Barlad, Ineu etc).
    Faptul ca 11% din voturi au fost impotriva demiterii arata clar cati oameni au fost OBLIGATI sa se duca la vot. Asta ne arata marimea fraudei, combinat cu numarul de voturi din ultmele 3 ore.
  • +6 (6 voturi)    
    Pai (Luni, 30 iulie 2012, 11:25)

    xolv [utilizator]

    Pai stim sigur pe cine nu reprezinta : pe pensionari, asistatii si lipitorile din Moldova si Oltenia.
  • +6 (6 voturi)    
    buna gluma.. (Luni, 30 iulie 2012, 11:29)

    TDragos [utilizator]

    Cei care trebuie sa-si dea demisia sunt parlamentarii care au initiat acest puci si care au determinat reactiile dure a tarilor din UE.
    Este inadmisibil ca cei care au orchestrat 2 suspendari in 5 ani sa nu pateasca nimic...in mod normal toti cei care au organizat aceste doua suspendari trebuie sa-si piarda dreptul de a mai candida.
    Cei care trebuie sa-si dea demisia sunt parlamentarii care au initiat acest puci si care au determinat reactiile dure a tarilor din UE.
    Este inadmisibil ca cei care au orchestrat 2 suspendari in 5 ani sa nu pateasca nimic...in mod normal toti cei care au organizat aceste doua suspendari trebuie sa-si piarda dreptul de a mai candida.
    Pentru ce a fost nevoie sa cheltuim 95m? De ce nu platesc cei 256 suma de 95m?
    Trebuie sa curatam scena politica...indiferent de culoarea politica.

    Trebuie sa curatam scena politica...indiferent de culoarea politica.
  • +5 (5 voturi)    
    fa-ti bagajele! la toamna, valea! (Luni, 30 iulie 2012, 11:29)

    m_alina [utilizator]

    zgonea:-''nu vad pe cine mai reprezinta Traian Basescu..'' .. Draga limbric ,T.B. ma reprezinta pe mine si ii reprezinta pe toti cei care au votat prin neprezentare , alles klaar?
  • +6 (6 voturi)    
    Neprezentare la vot (Luni, 30 iulie 2012, 11:30)

    LukeThe Nuke [utilizator]

    Neprezentarea la vot a fost un vot in sine impotriva sistemului de demitere la comanda. Asadar cei peste 50% care nu s-au prezentat va arata ca ati facut ceva inacceptabil.
    Moral - ar trebui ca initiatorii referendumului sa isi dea demisia, nu-i asa?
    Ganditi-va ca multi din cei care au votat USL la locale nu au fost de acordcu referndumul dupa cum lense se poate observa.
    Continuati asa si va dati singuri peste degete la urmatoarele alegeri nationale.
    Parerea mea este ca ati fost cei mai fraieri: aveati sansa de a face un scor foarte mare la alegerile nationale si ati dat cu piciorul la acea sansa. DUpa acest referendum cu tot circul inconjurator ti pierdut in mod evident multi alegatori
  • +4 (4 voturi)    
    Pe mine :) (Luni, 30 iulie 2012, 11:33)

    Tity [utilizator]

    Ce nu ma reprezinta este haita din parlament.
  • +7 (7 voturi)    
    Antonescu cand pleaca? (Luni, 30 iulie 2012, 11:37)

    sbanica_05 [utilizator]

    Sau a uitat ce a promis?
  • -2 (2 voturi)    
    cu totii (Luni, 30 iulie 2012, 11:37)

    jackalphonse [utilizator]

    ar trebui sa-si dea demisi:
    1. panta si antoana pentru ca sunt niste luptatori aprigi in apararea coruptilor
    2. TB pentru ca de astazi NU mai este presedinte ales.
    • +2 (2 voturi)    
      de acord (Luni, 30 iulie 2012, 13:03)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      si eu i-as vrea (si nu ia-s vrea precum vorbesc uslasii) pe toti schimbati, as vrea o clasa politica noua (ungureanu, neamtu etc). Din pacate ponta, antonescu, fenechiu, tariceanu, dragnea, vanghelie etc sunt inca acolo, lupi hamesiti, inca mai e nevoie de Basescu, un alt lup care se poate lupta cu ei.
  • +4 (4 voturi)    
    Do the math... (Luni, 30 iulie 2012, 11:38)

    Dregs [utilizator]

    Daca mai mult de jumatate din populatia tarii nu-l mai voia pe Basescu asa cum spuneti, se prezenta la vot. Dar nu s-au prezentat, asa ca se poate spune ca restul de 55% dintre oameni au considerat ca nu meritati efortul si ca basescu merita sa mearga mai departe. La astia mai adunati inca 5-6% din total care au votat nu, si apoi trageti o concluzie...vedeti si voi unde stati....nu prea bine...parerea mea.

    Asa ca lasati vrejeala, n-ati fost in stare nici cu furtisaguri/tombole/prelungiri/propaganda la antene sa adunati mai bine de jumatate din voturi. Cred ca Basescu ii reprezinta pe restul care au considerat ca circul vostru nu merita un drum pana la urne. Si-s mai multi decat ai vostri... cu aia virtuali la un loc.
  • +3 (3 voturi)    
    zgonero, (Luni, 30 iulie 2012, 11:46)

    baboi [anonim]

    un tip folosit ca si speraclu (vezi DEX).Un speraclu din plastilina.
  • +6 (6 voturi)    
    Reprezentare (Luni, 30 iulie 2012, 11:54)

    coco04 [utilizator]

    Hei! Eu nu am fost la vot tocmai ca sa ramana Basescu presedinte! Consider ca presedintele ma reprezinta!
    Eu sunt bagat in vre-o statistica ?
    Sau eu nu exist?
  • +3 (3 voturi)    
    Iar tu obligatia legala (Luni, 30 iulie 2012, 11:59)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Sa taci si sa accepti rezultatul legal.
  • +5 (5 voturi)    
    Sa nu uitam de cei care au fost obligati (Luni, 30 iulie 2012, 12:00)

    virgo39 [utilizator]

    Si eu am gandit la fel ca gigel de luxembourg: cei 11% care au votat NU au fost obligati sa dovedeasca ca au participat la referendum. Acum ar trebui sa se investigheze rezultatele participarii in Mehedinti, Olt si in baronatele lui Mazare si Oprisan. Votul pana la ora 23 a fost inclus cu premeditare pentru a inlesni o frauda masiva. Pentru toate aceste murdarii Zgonea si ai lui ar trebui sa-si dea demisia. Ponta , Antonescu si Voiculescu au folosit banii de la FMI si UE pentru a-si valida lovitura de stat. Acum ar trebui sa plateasca pagubele.
  • +3 (3 voturi)    
    dupa consultarea populara, sa vina psihiatrii (Luni, 30 iulie 2012, 12:04)

    Clef [utilizator]

    Declansarea psihozei colective este ultima arma de care se agata franctirorii.
    Zadarnic se aliniaza pe culmea disperarii, pentru ca-s orbi, precum gloantele cu trag la intamplare.
  • +3 (3 voturi)    
    Si la urma PLATA (Luni, 30 iulie 2012, 12:16)

    degrize [utilizator]

    ca de obicei, pana la urma romanii trebuie sa plateasca pentru visele politicienilor. Cum justifica USL referendumul? Pentru ce atatia bani cheltuiti aiurea? Pentru vanitate. Pentru orgoliul lui Ponta si Antonescu. In loc sa fie preocupati de guvernare, de seceta, de drumuri, de tara... pe ei ii doare de orice altceva.
  • +2 (2 voturi)    
    chetuiala de la referendum (Luni, 30 iulie 2012, 12:50)

    paganel67 [utilizator]

    Cine da banii inapoi? USL, de la cotizanti si simpatizanti ca au pierdut, sau tot poporu prin taxe si impozite, dar de data aceasta impreuna si cu cei care nu avrut acesta schimbare marsava?
  • +1 (1 vot)    
    Ca la fotbal (Luni, 30 iulie 2012, 13:20)

    OutsideThisBox [utilizator]

    Asta vorbeste ca unii fotbalisti: "Desi am pierdut, am fost mai buni, meritam sa castigam, ne-am dorit victoria".

    Numai ca fotbalul e pe goluri, nu pe dorinte si impresii.

    Iar referendumul e pe voturi si reguli de prezenta la vot.
  • +2 (2 voturi)    
    D-nul " Zvonea " si logica ... (Luni, 30 iulie 2012, 13:22)

    hepcallvasile1278490666411 [utilizator]

    Rezultatul prezentei la referendum a demonstra ca Parlamentul si Guvernul , ( actori activi in incercarea de demitere a presedintelui ales !) , NU AU SUSTINERE POPULARA !, deci nu inteleg pe CINE MAI REPREZENTATI DUMNEAVOASTRA DOMNULE ?
    ps. - Am o nedumerire , lectiile de logica v-au fost predata de domnul marga ?!.
  • +1 (1 vot)    
    si eu zic la fel (Luni, 30 iulie 2012, 13:31)

    revo [utilizator]

    base trebuie sa se retraga urgent pt. a nu gira cu prezenta lui grozavia ce va urma. Nu poate lupta singur cu un tsunami. psd+pc+pnl trebuie sa-si duca crucea si sa raspunda pt. dezastrul pe care l-au generat si pe care il vor amplifica pana la cote inimaginabile acum.
  • +2 (2 voturi)    
    De unde ne vine "LUMINA" (Luni, 30 iulie 2012, 13:54)

    GeorgeN [utilizator]

    Vocea Rusiei, radio-ul guvernamental rus:
    "Romania este condusa de la Budapesta. USL mai are sanse reale sa-l demita pe Traian Basescu, dar pentru a reusi trebuie sa actioneze in forta"

    Solutia ruseasca:
    "Imixtiunea externa ar putea fi invocata pentru a justifica validarea referendumului de CCR chiar si in lipsa de cvorum. Parlamentul poate decide repetarea referendumului pentru atingerea cvorumului. Pana la urma, exista si optiunea organizarii unor proteste de strada", se mai arata in articolul publicat de Vocea Rusiei.

    Stimate domn Zgonea esti pe "cai gresite".
  • +1 (1 vot)    
    datorie morala (Luni, 30 iulie 2012, 14:23)

    Paleopterix [utilizator]

    Tov. Zvonea are, inainte de toti, datoria morala sa isi bage un pistol in gura si sa apese tragaciul. Hai lasa-ne.
  • 0 (0 voturi)    
    ati pierdut, drum bun!! (Luni, 30 iulie 2012, 19:15)

    suka_la [utilizator]

    puteti s-o rostogoliti cat vreti voi, s-o intoarceti pe-o parte si pe alta, ati pierdut din nou!!
    pacat de timpul irosit, ca banii oricum nu erau ai vostri!!
    nu intelegeti ca nu mai merg ca inainte metodele de ciordeala electorala, ca romanii s-au mai deschis la m9inte si ca babele si mosii care va mai cred sunt pe zi ce trece toto mai putini!?
    nu mai aveti credibilitate baieti si trebuie sa va lepadati de sposorii penali care va trag sforile poe care jucati ca niste biete papusel care sunteti!!
    dar jalea voastra cea mare este ca nu aveti cum!!
    sunteti legati de ei prin murdariile ce le-ati facut si pe care ei le stiu si le folosesc ca sa va papuseasca!!
  • 0 (0 voturi)    
    vorbarie multa (Luni, 30 iulie 2012, 20:59)

    rares73 [utilizator]

    cred ca voi toti de la psd si gasca din pc si pnl ar trebui sa va dati demisia,cu victoras desteptu in frunte si sa lasati oameni capabili sa intre in parlament,oameni care in realitate sa stea acolo si sa faca legi pentru tara asta ,nu sa nu participe la plenuri,sa nu voteze o lege ca asa zice un fost kgb-ist sau mai stiu se veteran de prin tara mama rusia.Oamenii v-au votat sa-i reprezentati nu noi sa va reprezentam pe voi.Sinteti acolo sa lucrati,nu sa ne lucrati.Sau nu stiati asta.Lasati presedintele in pace,si munciti pentru ca ati fost alesi de noi,cei de care acum va doare in c...Asa ca deocamdata si noua ne doare de voi...tot in c...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri