Referendum pentru demiterea presedintelui Traian Basescu

Liviu Dragnea (PSD): Traian Basescu nu mai poate ramane presedinte, au votat impotriva lui 90% dintre cei care au fost la urne. CCR nu poate vota impotriva poporului roman

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2012, 9:58 Actualitate | Politic

"Traian Basescu nu mai poate ramane presedinte, au votat impotriva lui 90% dintre cei care au fost la urne. CCR nu poate vota impotriva poporului roman", a declarat luni dimineata secretarul general al PSD, Liviu Dragnea. "Un flux urias de romani a votat impotriva presedintelui, pe o vreme caniculara", a adaugat Dragnea.

"In mod real au fost doar 15 milioane de romani cu drept de vot, ceea ce inseamna ca peste 60% dintre romanii cu drept de vot au fost la referendum", a mai spus Liviu Dragnea.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

10674 vizualizari

  • +45 (47 voturi)    
    . (Luni, 30 iulie 2012, 10:03)

    gb [utilizator]

    in mod real sunt 18 milioane cu drept de vot, estimat ca au participat la vot 46 % din care 16% au votat NU si 15 % au fost FURATE de USL. Deci USL a luat-o in mana si o freaca la rece
    • +5 (5 voturi)    
      Unde-s 80% din TOTI ROMANII cum zicea USL... ?! (Luni, 30 iulie 2012, 11:00)

      kairos [utilizator] i-a raspuns lui gb

      USL aveti obligatia sa va fie rusine !!!


      - v-ati batut jos de oameni si ATI DECREDIBILIZAT ORICE FEL DE ALEGERI DE-ACUM INAINTE
      • +1 (1 vot)    
        ratiune (Luni, 30 iulie 2012, 12:17)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui kairos

        1. faptul ca 90% dintre romani au votat DA este IRELEVANT. Faptul ca 7 milioane de romani AU votat DA este EXTREM de relevant.
        2. faptul ca majoritatea activa politic (intotdeauna existand o rata de absenteism - de peste 40% in romania momentului) este de acord cu demersul USL inseamna in mod evident ca romanii sunt de acord cu ceea ce USL a facut, iar a denumi acest lucru bataie de joc este in opinia mea exagerat, chiar daca personal cred ca referendumul nu trebuia sa fie facut.
        • 0 (0 voturi)    
          Texte vechi la vremuri noi (Luni, 30 iulie 2012, 17:23)

          rainman86 [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          faptul ca vasta majoritate a romanilor este spalata pe creieri este la fel de irelevant. Insa faptul ca vasta majoritate a populatiei cu drept de vot NU s-a dus sa voteze impotriva lui Basescu este foarte relevant. Mizeria lor nu a functionat, oricum ai incerca sa o mai dai.
          Poti sa incerci sa imparti tu majoritatea cum vrei, tot cu minus iti va da, si explicatia e simpla: Romania inca gandeste!
          Ceea ce incerci sa justifici este o bataie de joc. Ceea ce incearca Liviu Dragnea sa justifice este o butaforie penibila. Ceea ce incearca Ponta si Crin sa mai justifice, este de-a dreptul o tiganeala cu aer statut, vechi, care NU MAI TINE!
    • +4 (4 voturi)    
      in mod real... (Luni, 30 iulie 2012, 11:23)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui gb

      teleorman are un presedinte, dragnea, el taie si spanzura, mai sunt vreo doua judete tot prin preajma, dar nu-i bai, sunt pline de asistati sociali si cu creiere spalate, dar ce te faci cu judete in care 90 % nu au iesit la vot, sau cu judete in care prezenta a fost sub 30 %?...
      • 0 (0 voturi)    
        satrapii (Luni, 30 iulie 2012, 15:51)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

        este timpul ca sa se faca o reforma administrativa, sa se termine cu satrapiile.
    • +3 (3 voturi)    
      si voi pe cine (Luni, 30 iulie 2012, 11:26)

      dadcostea [utilizator] i-a raspuns lui gb

      Cand romanii nu va valideaza actiunile, voi pe cine mai reprezentati? Voi reprezentati pe cei 7.1 milioane care su zis da, ia Base pe restul .....aaaa vreo 10 ...milioane sau cate vin?

      Sau,

      cand romanii au zis, tot prin referendum, ca nu mai vor vre-o 172 de parlamentari, dar voi o sa-i tineti in continuare; aceia pe cine reprezinta, ca impotriva celor 172 de parlamnetari ce ar trebui exclusi, referendumul a fost ....aaaaaa ... validat
    • 0 (0 voturi)    
      hai (Luni, 30 iulie 2012, 14:06)

      Parzival [utilizator] i-a raspuns lui gb

      mai faceti voi o laba trista si dati dupa aia un comunicat de presa. Ata ete!
  • +22 (22 voturi)    
    ! (Luni, 30 iulie 2012, 10:05)

    AndreiU. [utilizator]

    S-a mutat Dragnea la PDL?


    "a declarat luni dimineata secretarul general al PDL, Liviu Dragnea. "Un flux urias de romani a votat impotriva presedintelui, pe o vreme caniculara", a adaugat Dragnea."
  • -36 (40 voturi)    
    scor de neprezentare (Luni, 30 iulie 2012, 10:06)

    geo12 [utilizator]

    In Romania ultimului deceniu mai voteaza doar maxim 11 milioane de oameni... Basescu a strans 3 milioane de "voturi", iar 8 milioane au votat impotriva lui. Si cu toate astea Basescu va ramane in functie. Curat murdar!
    • +13 (13 voturi)    
      Presedintele e ales pe 5 ani (Luni, 30 iulie 2012, 10:29)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      Crezi ca l-ar mai fi vrut cineve pe ilici dupa mineriada daca s-ar fi facut referendum ?
    • +1 (1 vot)    
      Confuzie (Luni, 30 iulie 2012, 15:25)

      Kayros [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      Pai acum nui s-a votat functia prezidentiala, s-a votat initiativa de suspendare a puscariabililor.
      Ca atare, o astfel de hidosenie pseudodemocratica a fost tratata de marea masa a oamenilor cinstiti cu...fundul.
  • +32 (32 voturi)    
    Pai atunci (Luni, 30 iulie 2012, 10:07)

    Captain Obvious [utilizator]

    La ce ati mai furat atat ?
  • +32 (34 voturi)    
    Si ceilalti care nu au fost la urne (Luni, 30 iulie 2012, 10:07)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    au votat!
    Invers!
    Cum ramana sot de bombonica?!
    Manipulare ieftina marca plagiatorul, adormitul si ... ala micu'!
  • +35 (37 voturi)    
    !!! (Luni, 30 iulie 2012, 10:08)

    cristiian [utilizator]

    Omul are probleme cu realitatea?
    Presedintele Romaniei este Traian Basescu!
    • 0 (0 voturi)    
      corect ! (Luni, 30 iulie 2012, 13:06)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui cristiian

      dl. Basescu cistiga si meciul nr 4, pe care l-a avut cu usl.pe scurt : Presedintele Basescu - gasca usl :4-0 !:))))
  • +29 (31 voturi)    
    Scurt exerciţiu de aritmetică... (Luni, 30 iulie 2012, 10:08)

    Geos Costan [utilizator]

    Dacă la o populaţie de 21,5 mil. locuitori, 18,3 mil. au drept de vot, la o populaţie globală de vreo 24-25 mil. români, câţi votanţi sunt? Numai în străinătate sunt vreo 5 mil., deci ce facem? Mai ales că voiaţi să interziceţi dreptul de vot al diasporei, că vă incomoda. Învăţaţi să pierdeţi, pentru că toată afacerea asta a fost putredă de la început! Aţi vrut să păreţi mai buni ca TB? Uite că aţi demonstrat contrariul! Poate până în 2014/2016 vă mai dezmeticiţi şi oferiţi o alternativă reală şi plauzibilă. Până atunci, faceţi-vă curăţenie în ogradă! Numai atunci aveţi pretenţia să vă consideraţi superiori PDL şi lui Băsescu. Felicitări pentru "succesuri"! Au fost "garantate, care este"!
  • +35 (35 voturi)    
    Ati pierdut (Luni, 30 iulie 2012, 10:08)

    vasile-roaita [utilizator]

    Ati pierdut bolsevicilor. Dupa cit ati furat si ati mintit totusi ati pierdut. Acum asteptem frumos demisiile, ca ne-am saturat de voi, de potlogariile si minciunile voastre.
  • +31 (31 voturi)    
    CCR valideaza si furtul? (Luni, 30 iulie 2012, 10:08)

    teosyl [utilizator]

    Asta ar trebui... CCR sa valideze furtul lor organizat , care a atins de data asta niste proportii fara precedent
    • +25 (25 voturi)    
      cu "(ghilimele, pour les connaisseurs)) (Luni, 30 iulie 2012, 10:14)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui teosyl

      "Estimarile oficiale prezentate de Biroul Electoral Central dupa incheierea referendumului arata cresteri uriase ale prezentei la urne in ultimele 3 ore de vot in judetele Olt (19,18 puncte procentuale), Mehedinti (13,19 pp) si Teleorman (16,38 pp). E vorba despre cele 3 judete fruntase la prezenta, in conditiile in care cresterea medie a prezentei la vot in ultimele trei ore pe toata tara a fost de aproximativ 8 puncte procentuale.

      Cresterile din cele trei judete sunt proportionale cu numarul fraudelor sesizate de PDL si ONG-uri care au avut observatori la procesul de votare."
      • 0 (0 voturi)    
        atentie (Luni, 30 iulie 2012, 11:22)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

        si din alea 8% au fost voturi furate macar jumate.
  • +27 (27 voturi)    
    draga dragnea (Luni, 30 iulie 2012, 10:09)

    noodles [utilizator]

    Poate ne definesti si tu termenul de "in mod real"...
    Probabil faptul ca traiesc in Germania si nu in Olt, Valcea, Teleorman sau alte judete traseistice cu tenta rosha, ma face utilizator virtual al Romaniei.
    Bah, mergeti la Farmacie, luati un plasture mare, o rola din aia mare mare, si puneti-va frate pe bot...chiar numai tampenii debitati.
  • +29 (29 voturi)    
    "in mod real" (Luni, 30 iulie 2012, 10:09)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Tovarasu' Dragnea, in mod normal eu nu exist ca si cetatean cu drept de vot, ca de altfel toata strada pe care locuiesc. Nu am fost recenzati, d'aia credeti dvs. ca sunt doar 15 milioane.
    Tot in mod normal, Ponta a plagiat; tot in mod normal Antonescu are cea mai mica prezenta in Parlament si este Presedinte al Senatului si Presedinte interimar al Romaniei.
    La fel cum, tot in mod normal, locul dvs. este la groapa de gunoi a istoriei!
  • +21 (21 voturi)    
    real (Luni, 30 iulie 2012, 10:09)

    ovidiu2 [utilizator]

    In mod real aţi pierdut pe regulile care cu greu le-aţi acceptat. Învăţaţi să şi pierdeţi. Aşa e bărbăteşte.
  • +23 (23 voturi)    
    "Stăpânul Teleormanului (Luni, 30 iulie 2012, 10:10)

    steinbeck [utilizator]

    ... riscă cinci ani de închisoare" - citez Evenimentul zilei. E normal sa vrea sa plece Basescu! Frica e mare, dar setea de putere nu se compara cu nimic, nu-i asa bolsevicilor?
  • +25 (25 voturi)    
    Dragnea (Luni, 30 iulie 2012, 10:10)

    Draky [utilizator]

    Domnule Dragnea, cred ca aveti probleme cu cifrele.
    Nu puteau fi mai multe voturi decat in 2007 si Iunie 2012!.
    Procente de 70% in sudul tarii, in mediul rural de acolo, conduc spre concluzii penale.
    Cred ca veti avea probleme grele...
  • +21 (21 voturi)    
    Dragnea (Luni, 30 iulie 2012, 10:11)

    alip [utilizator]

    Tu vezi cum e cu furtul de voturi, ca am auzit ca te pasc 5 ani de inchisoare.
  • +21 (21 voturi)    
    Armonie (Luni, 30 iulie 2012, 10:11)

    Bazil [utilizator]

    Asta este strategia de armonie sociala a USL. Zici Teleorman si tragi apa.
  • +24 (24 voturi)    
    Aritmetica e una singura ! (Luni, 30 iulie 2012, 10:12)

    VOCEA_MINORITARULUI [utilizator]

    Au votat DA 84% dintr-un numar de 46% de votanti din totalul de 18 milioane.
    Asta inseamna ca au votat DA aproximativ de 38% din totalul cetatenilor cu drept de vot.
    Cum ar putea CCR, sau orice om cu scaun la cap sa treaca cu vederea restul de 62% !!!
  • +17 (17 voturi)    
    puscariabil nr 1 (Luni, 30 iulie 2012, 10:12)

    zigot [utilizator]

    cine esti tu sa iti dai cu parerea atata timp cat va-ti votat o lege a referendumului/
    voi NU mai RESPECTATI nici propriile legi?
    vreti sa scoateti lumea in strada si sa iesim din europa?
    sper sa nu reusiti a doua consecinta
  • +20 (20 voturi)    
    Nene Dragnea, ma lasi? (Luni, 30 iulie 2012, 10:13)

    popeye_2012 [utilizator]

    Sau pregatiti, in frunte cu Voiculescu (ca toate duc la el, sa scape de puscarie) sa mai desfiintati vreo institutie, ca de exemplu CCR, daca nu va face pe plac?
    e ff. clar: daca nu este peste 50%, nu se pune!
  • +13 (13 voturi)    
    8 milioane (Luni, 30 iulie 2012, 10:14)

    Procrastinator [utilizator]

    Oricum ar învârti cifrele, USL a demonstrat că doar 8.000.000 de români nu îl mai vor pe Băsescu.

    După principiul "dacă acuzi pe cineva de furt este treaba ta să dovedești că a furat nu e treaba lui să se apere", restul sunt de facto au ales să lase lucrurile așa cum sunt.
  • +11 (13 voturi)    
    domnule draga (Luni, 30 iulie 2012, 10:14)

    marr.io [utilizator]

    In mod real au fost doar 15 mil de prosti cu drept de vot in capul tau. Pe ce te bazezi cand spui asta? Nu vedeti ca lumea s-a saturat atat de voi cat si de Basescu. Toti "politicienii" sunteti o apa si un pamant, nu stiti care sa furati mai mult iar de tara asta va doare in cot. Pe noi ne ardeti la buzunar cu prostiile voastre iar voi va bagati mana pana la cot in visteria tarii. HOTILOR!
  • +15 (17 voturi)    
    :))) (Luni, 30 iulie 2012, 10:15)

    Zede [utilizator]

    Omul asta e dus cu capul lui. 90% din 45% face 40.5%. Deci, Basescu sa demisioneze pt ca 40.5% din romanii cu drept de vot o doresc.

    Cum a ajuns omul asta asa departe daca nu e in stare nici de atata matematica?
  • +21 (21 voturi)    
    intrebare (Luni, 30 iulie 2012, 10:16)

    inlocsadorm [utilizator]

    in ce stadiu mai sunt dosarele penale ale acestui politician neobosit ?
    • +6 (6 voturi)    
      daca scadem si furaciunile (Luni, 30 iulie 2012, 10:36)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui inlocsadorm

      mai raman cativa.E cazul sa-si vada de treaba cu totii,situatia tarii e cam nasoala nu avem timp de cacanarii.
  • +8 (8 voturi)    
    Un presedinte ales (Luni, 30 iulie 2012, 10:21)

    releu [utilizator]

    isi termina mandatul, indiferent care mai este popularitatea lui la sfarsit de mandat.
  • +6 (6 voturi)    
    Sa pierzi (Luni, 30 iulie 2012, 10:24)

    syberia [utilizator]

    Cand vreodata au stiut astia sa piarda?!? Acum sa ne asteptam la contestatii
  • +8 (8 voturi)    
    Draga d-le dragnea, (Luni, 30 iulie 2012, 10:26)

    prompt [utilizator]

    matale habar nu ai ce e aceea o democratie! Respectarea legii pentru tine e un moft occidental!
    Daca Basescu a castigat datorita cvorumului, toata majoritatea minoritara(+furturi) care s-a prezentat la vot este OBLIGATA sa respecte legea si sa admita ca in sfarsit s-a dat dreptate celor care au considerat referendumul o facatura a unei maini de politicieni manati de ura si de interese mafiote de grup. Cei multi si nevinovati care au votat manipulati, vor intelege intr-o zi ca democratia presupune respectul si pentru 1 vot castigat peste 50%, daramite in conditiile unui referendum pe care nu l-a cerut si justificat decat cei mentioneti mei sus. Doresc sa platiti toti pentru raul pe care l-ati facut acestei tari!
  • +7 (7 voturi)    
    Dragneo esti capra raioasa tot cu coada sus (Luni, 30 iulie 2012, 10:27)

    nemanipulabila [utilizator]

    Ce facusi, confundasi referedumul imoral si ilegitim cu alegeri prezidentiale? Ha nu zau!
    Pariez ca asta o sa fie sloganul tuturor hotilor ca tine si comunistoizilor frustrati, Ponta mincinosul deja a zis asta, urmeaza Crin cand s-o scula si el, si altii ca voi sa debitati aceleasi prostii - sa confundati voit drept alegeri si vointa poporului cu acest circ de referendum.
    Important pentru voi PVC, Dragnea & co: "poporul" care conteaza si care va plateste voua vietile de huzur si tuturor lenesilor taxe NU va vrea pe voi!

    P.S. PVC = ponta voiculescu crin
    A, si Crinule draga, lasa visele, n-ai sa locuiesti la Dante... era un vis, hai acum scularea si la servici cu tine!
  • +8 (8 voturi)    
    penalul Dragnea (Luni, 30 iulie 2012, 10:29)

    Crisval [utilizator]

    pentru binele acestei tari sper ca penalul din Teleorman va fi eliminat din viata politica.
  • +7 (7 voturi)    
    Lasa fumigenele... (Luni, 30 iulie 2012, 10:30)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Pregateste-ti bocceluta ca dosarul e gata...Tovarase Dragnea.
  • +9 (9 voturi)    
    au votat 90% din 40% alegatori (Luni, 30 iulie 2012, 10:33)

    AndreiCosmovici [anonim]

    Care-i problema? Așa funcționează democrația. 50% + 1 decid. Astăzi, cei care au decis ca Băsescu să rămână la Cotroceni au fost mai mulți. Și ce treabă are CCR "împotriva poporului român"? CCR constată o majoritate, asta înseamnă că e împotriva poporului român? Doamne, unde am ajuns?
  • +6 (6 voturi)    
    Si coruptul asta (Luni, 30 iulie 2012, 10:38)

    Gabi M [utilizator]

    cat si Plagiatorul Ponta mint de ingheata apele.BEC a spus ca la numaratoarea a 97% din sectii au votat 6 milioane si ceva de oameni si nu 8 milioane cum tot clameaza USLacustele!
  • +1 (1 vot)    
    hmmm :) (Luni, 30 iulie 2012, 10:47)

    luxdesign28 [utilizator]

    "secretarul general al PDL, Liviu Dragnea" :) ati gresit taberele.
  • +5 (5 voturi)    
    Povesti din Dragnea... (Luni, 30 iulie 2012, 10:51)

    TDragos [utilizator]

    Am o colega care are bunicii in judetul Teleorman si mi-a spus ca in Teleorman primarii i-au amenintat pe oameni ca daca nu merg la vot nu mai primesc ajutorul social.
    In Teleorman se merge pe ideea...este foarte important ca oamenii sa fie cat mai saraci dependeti de ajutor social si mai putin educati pentru a putea fi folositi ca masa de manevra.
    Dragnea a distrus judetul Teleorman iar oamenii stau nepasatori.
  • +3 (3 voturi)    
    De ce Dragnea nu e arestat la ora asta? (Luni, 30 iulie 2012, 10:52)

    Berliner [utilizator]

    Chestiune asta cu 8 milioane e o minicuna ordinara.
    S-a vazut clar furtul imens. Absolut toata lumea a vazut sectiile de votare GOALE. Sustinerea gangsterilor este de doar 25%. Atit si nimic mai mult. Nu au sprijinul populatiei.
    Cer organelor statului ca tot acest grup de infractori periculosi sa fie arestati de urgenta. Pina atunci statul roman este in continuare in mare pericol.
  • +4 (4 voturi)    
    parerea mea (Luni, 30 iulie 2012, 10:52)

    _cetateanul_mentat_ [utilizator]

    De ce nu intelege acest puscariabil ca, in mod real, palma au primit-o cei 256 de parlamentari care au fost ignorati de cei care nu au votat? Si ca non-votantii nu sunt 100% pro Basescu, ci sunt 100% impotriva politicului in general si a USL in particular?

    Daca treceau toate activitatile de demitere prin circuitul normal al parlamentului, aveau sanse sa obtina un referendum simultan cu alegerile parlamentare, cu sanse maxime de succes, atat in demiterea lui Basescu, cat si in a obtine majoritatea in parlament. Probabil ca papusarul sef s-a panicat rau de tot, si a tipat ingrozit "dati jos justitia ca ajung la bulau".
    Cred ca sunt nauciti de nereusita indeplinirii cvorumului, in ciuda tuturor ilegalitatilor comise.

    Gasca de panicati, in frunte cu Buratino si frumoasa adormita, vor continua sa-si dea cu stangul in dreptul, leul se va duce pe copca, iar cele 8 milioane de voturi "ale lor" se vor evapora incetul cu incetul pana la alegerile parlamentare.
  • +4 (4 voturi)    
    Tare (Luni, 30 iulie 2012, 10:52)

    skanda7 [utilizator]

    Ce gandire de presedinte de CAP are Dragnea asta. Sa fii mare si tare in PSD si sa nu fii in stare sa faci diferenta intre alegeri prezidentiale si referendum!!!? Alesii precum electoratul ce il reprezinta!
  • +2 (2 voturi)    
    Basescu ramane presedinte, (Luni, 30 iulie 2012, 10:53)

    baboi [anonim]

    dar tu s-ar putea sa ramai dupa gratii dupa ce termini procesele de furaciune pe care le ai.
  • +2 (2 voturi)    
    Mi se pare mie... (Luni, 30 iulie 2012, 10:53)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    ...sau te cam pregăteşti de puşcărie?...
  • +1 (1 vot)    
    Propunere (Luni, 30 iulie 2012, 10:54)

    lupi [utilizator]

    Pt. linistea si satisfactia tuturor celor care nu au votat,spre nemultumirea celorlalti as vrea sa votez pe un site care sa contina un exemplar de vot dar care sa cuntina numai stampila cu NU !!
  • 0 (0 voturi)    
    DRAGNEA nu stia sa zica rau, ratusca, ramurica... (Luni, 30 iulie 2012, 10:54)

    d_b [utilizator]

    Traian Basescu nu mai poate ramane presedinte, au votat impotriva lui 100% dintre cei care au fost la urne si au pus stampila pe DA
  • +3 (3 voturi)    
    Vorbest prostii derbedeule ! (Luni, 30 iulie 2012, 10:55)

    adrian88000 [utilizator]

    Habar nu ai ce inseamna democratie ! Pentruca vei face cativa ani de puscarie , pentru ce ai facut la acest referendum iti dau o tema de meditatie, ca sa nu te plictiseste la puscarie.
    Daca se prezentau la vot 49,9999 % din cetatenii cu drept de vot si din acestia 100% votau demitera lui Basescu, referendumul era valid sau nu ?
    Si daca era invalid , care era urmarea ?
    Dupa un referendum invalidat de CCR , Presedintele ar trebui sa procedeze pe dos? ( conform rationamentului tau distorsionat )
    Adica daca referendumul este invalidat el pleca , daca este validat ramane ?
    Dragnea , serios, la intrarea in puscarie se face un consult medical complet. Nu uita sa soliciti si CONSULT PSIHIATRIC!
    Orice boala depistata si tratata din timp are sanse mari de vindecare !
  • +4 (4 voturi)    
    Adicatelea, cum zice dl Dragnea, (Luni, 30 iulie 2012, 11:10)

    Skiby [utilizator]

    numai cei care au votat pentru destituire formeaza poporul roman, adica numai uslasii si companionii lor...
    Halal politician!:))
  • +3 (3 voturi)    
    In mod real.... (Luni, 30 iulie 2012, 11:29)

    Ronin [utilizator]

    ...tovarase Dragnea, ati manarit cel putin 1,5 milioane de voturi!!! Treaba asta nu ar trebui sanctionata cumva?.....Bolsevicii tot bolsevici....pe logica astuia, daca la vot se prezentau 100 de oameni si votau toti sa-l dea jos pe Basescu insemna ca toti romanii vor acest lucru....d`aia e prag varu`, sa fie reprezentativ....iar legea e lege, scrie clar 50%+1 din liste.
  • +4 (4 voturi)    
    respect (Luni, 30 iulie 2012, 11:31)

    goto [utilizator]

    Citez din articolul de mai sus: "...au votat impotriva lui 90% dintre cei care au fost la urne. CCR nu poate vota impotriva poporului roman"
    intr-adevar au votat cca 90% dintre cei care au fost la urne. restul d ecca 10% dintre cei care au fost la urne si cei mai mult de 50% din cei inscrisi la vot au votat pt basescu, conform legilor. de asemenea ccr nu voteaza, ccr decide in baza constitutie si legilor, chiar si cele date ilegal de usl.
    deci desi a furat ca in codru si au incalcat legile tarii, usl-ul tot a pierdut, iar acum ar trebuii sa arate popurului repsectul pe care il merita, repsect pe care nu l-au avut niciodata fata de romani.
  • +2 (2 voturi)    
    Adevar (Luni, 30 iulie 2012, 11:40)

    Jeu [utilizator]

    Vorbesc acum despre un caz pe care il cunosc destul de bine, sunt din Teleorman de pe langa Turnu Magurele si va pot spune ca majoritatea populatiei din acest judet este plecata prin strainatate, orasele si satele sunt pustii, nu cred ca au mai ramas mai mult de 40 la suta din populatia apta de vot care sa mai fi ramas pe acolo. Duceti-va in Zimnicea sau Turnu Magurele si o sa vedeti niste orase pustii. De unde a putut scoate Dragnea 70 la suta in Teleorman? Eu as propune ca sa se deschida un dosar penal acolo si sa se cerceteze om cu om listele celor care au votat, zic eu ca cel putin 20 la suta din cele 70 la suta au fost voturi bagate din burta in contul celor care de fapt sunt prin strainatate
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Luni, 30 iulie 2012, 11:44)

    Ariona [utilizator]

    chestia cea mai tare este, ca au pierdut , deoarece au sustinut ca 80% din populatie nu-l mai vrea pe Basescu si mie nu mi-au demonstrat asta!
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Luni, 30 iulie 2012, 12:12)

    ApH [utilizator]

    Dupa logica astuia, daca se prezentau 10 si 9 votau suspendarea inseamna ca poporul roman nu-l vrea pe Basescu?
    Ati pierdut, latrailor! Si cam asa stau lucrurile, aveti undeva pana in 50% si sunteti in cadere libera...
  • 0 (0 voturi)    
    consecventa (Luni, 30 iulie 2012, 12:59)

    politicanoua [utilizator]

    Oare de ce nu se aplica si pe internet noua regula de la referendum sau de prin parlament ( la motiuni ) : cei impotriva PDL sau USL sa nu mai posteze; asa putem spune ca zeci de milioane nu sunt de acord cu postacii. Hai salutari . Si sa auzim de bine sau de cei care traiesc bine
  • +1 (1 vot)    
    Aiurea , domnule dragnea ! (Luni, 30 iulie 2012, 13:28)

    hepcallvasile1278490666411 [utilizator]

    V-au sustinut mai putin de 40% dintre cetatenii cu drept de vot , restul de peste 60% v-au acordat un VOT DE BLAM !.
    Daca aveti un dram de demnitate , stiti ce aveti de facut !!!
  • +1 (1 vot)    
    au fost 90% (Luni, 30 iulie 2012, 17:52)

    misa2002_2006 [utilizator]

    au fost 90% din 46 % din votantii de pe liste si au ramas restul! nu ne mai invatati voi matematica!
    mai bine v-ati tine de cuvant si ati pleca de acolo ..cu coada intre picioare! si sa nu mai auzim de voi cata viata oti avea!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă