Crin Antonescu, despre retragerea din politica: Nu mai sunt legat de niciun ramasag. Basescu striga: fugiti de la urne

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 26 iulie 2012, 11:19 Actualitate | Politic

Crin Antonescu
Foto: HotNews / DP
Presedintele interimar Crin Antonescu a declarat, referitor la retragerea sa din politica daca Traian Basescu se intoarce la Cotroceni dupa referendum, ca nu mai este "legat de niciun ramasag", el aratand ca indemnurile la neprezentare la urne dau "peste cap orice conditie de competitie electorala", relateaza Mediafax.

"N-am facut o promisiune, ca nu datoram nimanui. Am spus pur si simplu domnului Basescu ca inteleg ca dupa referendumul acesta nu o sa mai fim impreuna, ori pleaca dansul ori plec eu (¬) Cand am vazut, totusi, cat de mult sunt interesati partiazanii domnului Basescu, parca mai mult chiar decat de ramanerea domniei sale, daca plec eu, dar nu cumva ma razgandesc eu, sigur ca am avut un sentiment ambivalent, pe de o parte o pornire sa raman, ca vad ca asta le place si vreau si eu sa le fac anumite bucurii, dar, dupa aceea, chiar dupa introducerea conditiei de cvorum, am spus, da, chiar si asa, e in regula, daca nu se strang 9 milioane de oameni sa se pronunte asupra acestei chestiuni sau daca ia mai multe voturi Traian Basescu, am plecat si ma duc invartindu-ma. A survenit acum si acest element care da peste cap orice conditie de competitie electorala, in care domnul Basescu striga: fugiti, fugiti de la urne. Evident ca nu mai sunt legat de niciun angajament si de niciun ramasag", a spus Antonescu, miercuri, la Antena 3.

Crin Antonescu a declarat, in 6 iulie, la sedinta Parlamentului privind suspendarea presedintelui, ca, daca Traian Basescu nu va fi demis la referendum, el se va retrage din viata politica. El a facut si ulterior declaratii pe aceasta tema.

Acum, Crin Antonescu spune ca nu stie daca mai poate face politica in eventualitatea in care noua milioane de romani ar vota pentru la referendum, iar Traian Basescu s-ar intoarce la Cotroceni.

"Exista insa o alta problema si chiar nu pot sa-i raspund acum. Eu nu stiu, daca, Doamne fereste, vom avea situatia cu 7-8-9 milioane, la limita, de oameni care vin si spun ceva, cu votul lor, cu constiinta lor, cu dreptul lor si cineva, in ignorarea completa a acestei situatii, revine totusi la Cotroceni, eu nu stiu pur si simplu daca mai pot sa fac politica in continuare fata de aceasta situatie. Nu stiu, psihologic. O sa vedem", a mentionat el.

"Noi suntem, de fapt, in practica, impinsi catre legea pe care au facut-o PDL-istii si nu s-a mai suparat nimeni in Europa, aceea absurda in care in care ai nevoie de 9 milioane de ᅡdaᅡ-uri", a mai spus el.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

7149 vizualizari

  • +38 (46 voturi)    
    O noua cacialma a mazetei (Joi, 26 iulie 2012, 11:30)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Cu mintea incalcita inca de jocul de poker mazeta ne mai scuipa in fata cu o noua cacialma. Curat "bun simt" !!
    • +29 (35 voturi)    
      FRICA (Joi, 26 iulie 2012, 11:48)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

      il mina pe acest domn! E clar, atunci cind stiau ca pot sa-l demita cu doar 50%+1 din cei prezenti la vor, erau fooooarte hotariti si el si Copylotul sa se retraga; cit dramatism, cite lacrimi: nu pot coabita, ma retrag din politica etc.
      E clar ca nu mai stau pe roze, USLinosii!
      Boicotul este singura noastra arma.
      Jos USL si cele 2 paiate, Tonta si Crizel!
      • +2 (6 voturi)    
        REPETENTUL CRIN ANTONOV (Joi, 26 iulie 2012, 13:15)

        C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui romanique

        Oameni buni, nesimtitul de Crin Antonov, a intrat in parlament de pe locul 3, a ajuns presedintele Senatului cu ZERO prezente, a ajuns presedintele Romaniei tot de pe locul 3 cu ajutorul parlamentarilor penali. In ce tara traim fratilor, cand se pare ca locul 3 este intotdeauna mai bun decat locu 2 si locul 1? USL a rasturnat sistemul de valori in tara asta. Avem un premier plagiator (hot) si mincinos. Premierul minte cum respira, Crin ajunge sef dormind. ROMANI TREZITI-VA !
    • +28 (34 voturi)    
      Ai crezut vreo clipa ca-si va tine cuvantul? (Joi, 26 iulie 2012, 11:51)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

      Paiata ce-si pierde acum noptile la Cotroceni, acest uzurpator al presedintelui ales de romani n-a avut, nu are si nu va avea vreodata onoare!
      • +12 (16 voturi)    
        Crin si promisiunile facute! (Joi, 26 iulie 2012, 12:06)

        GabyAMP [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        Eu chiar am crezut ca-si va tine cuvantul si o sa il vedem plecat din politica, dar acu'... s-a schimbat schimbarea :P
        Nimic nu e ce pare a fi!
        • +6 (10 voturi)    
          Vrei sa zici minciuni , ceva normal pt el (Joi, 26 iulie 2012, 12:13)

          mnicku [utilizator] i-a raspuns lui GabyAMP

          .
          • +1 (3 voturi)    
            eu credeam ca demisioneaza in 5 minute (Joi, 26 iulie 2012, 13:18)

            facebook.com/rodica.crihan [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

            idolul vostru a zis la prima suspendare ca demisioneaza in 5 minute, nu s-a tinut de cuvant nici la a doua, pe el de ce nu-l acuzati?
          • +1 (1 vot)    
            parere (Joi, 26 iulie 2012, 17:16)

            roxanaa [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

            Traian Basescu, cel care altadata invoca poporul drept aparatorul lui, in acest moment fuge de acesta, ceea ce arata teama pe care o are alaturi de cei de la PD-L, cat si faptul ca si-au dat seama ca ei vor pierde puterea in data de 29 iulie, prin votul de la Referendum
        • +10 (14 voturi)    
          De acord (Joi, 26 iulie 2012, 12:17)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui GabyAMP

          Amuzant e ca il acuza pe Base ca "striga: fugiti, fugiti de la urne".
          Mi-as dori sa vad si eu un link catre aceste indemnuri, pe un astfel de ton, ale lui Basescu.
          Din nou, manipularea e acasa la ea in trustul securistului.
          • 0 (2 voturi)    
            amuzant (Joi, 26 iulie 2012, 13:19)

            facebook.com/rodica.crihan [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            regele a fost las ca a fugit din fata rusilor inarmati, base care fuge de poporul roman inarmat cu stampile cum e?
        • +8 (12 voturi)    
          dar ce ar fi putut sa te faca sa crezi, macar (Joi, 26 iulie 2012, 12:40)

          Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui GabyAMP

          pentru o clipa ca aceasta paiata stearpa ar avea caracter? sau macar ar sti ce inseamna sa ai caracter?? Sau onoare??

          Singurul lucru pe care il simt, este o jena profunda, ca atunci stiu ce caricatura are tupeul sa zica ca este presedintele Romaniei, .. cumva, si al nostru..

          Este deplorabil.. tot nu imi vine sa cred cat am putut ajunge de jos, si cat de repede.. si nici nu pot evalua in timp, cat vom munci ( cine o sa mai munceasca) putem plati toata aceasta mizerie.. ca ei cu siguranta nu vor plati..
      • -1 (1 vot)    
        Paiata clandestina din Cotroceni ... (Joi, 26 iulie 2012, 15:27)

        antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        ... cand a promis , avea creerul imbibat in troasca puturoasa , precum acul magnetic al busolei navigatorului Base , in Whisky ! Aceasta este si diferentza dintre Whisky Basescu si Troasca puturoasa Antonescu !!! Un lipashcutz parvenit din mahalaua de Tulcea . Ce stie asta , ceva despre onoare , intre 2 inghitzituri si un careu de ... proshti ???
      • 0 (0 voturi)    
        parere (Joi, 26 iulie 2012, 19:31)

        roxanaa [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        Basescu a sfidat intregul popor roman si bunul simt. Sa mergem la vot pe 29 iulie sa terminam cu era lui mincinoasa! DA DA
    • +7 (11 voturi)    
      Doar nu se astepta cineva sa te retragi (Joi, 26 iulie 2012, 12:12)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

      Sa fim seriosi, nu suntem nascuti ieri. Dar prin declaratia asta te cam crezi infrant. Esti un mare fraier antonescule
      • +1 (1 vot)    
        dar pe base l-ai crezut? (Joi, 26 iulie 2012, 13:20)

        facebook.com/rodica.crihan [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

        pe base l-ai crezut cand a zis ca demisioneaza in 5 minute?
    • +2 (8 voturi)    
      E perfect asa. (Joi, 26 iulie 2012, 12:13)

      Cil [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

      Declaratie facuta perfect, deasemena situatie este perfecta si in corelatie cu ce ziceau PNL in stenograme ca MRU e la 35% incredere situatie nu e chiar asa de neagra.MRU are de unde sa creasca Crin are de unde sa scada... si mult ....
      Asta v-a fii o tema in campania.Inca unul care nu isi tine cuvantul.
      BRAVO de 3 ori.
      • -1 (1 vot)    
        V-A FII o tema? (Joi, 26 iulie 2012, 12:57)

        F@r [utilizator] i-a raspuns lui Cil

        Eu zic sa-ti alegi tu, personal, alta tema: Gramatica Limbii Romane!
  • +23 (27 voturi)    
    inca unul fara cuvant (Joi, 26 iulie 2012, 11:34)

    goto [utilizator]

    ramasagul a fost cu poporul, nu cu basescu, si a precizat clar ca se va tine de cuvant chiar daca nu va fi prezenta la vot. dar pe langa incalcarea constitutiei si vointei electortului, asta e un nimic.
    dar spre deosebire de celalalt conducator usl-ist acesta are curajul sa spuna ca nu se va mai tine de cuvant si nu cauta sa se ascunda dupa tot felul de comisii care sa ii dea drepatate. acesta este viitorul tarii.
    • +5 (9 voturi)    
      Draga Crin (Joi, 26 iulie 2012, 12:23)

      Cil [utilizator] i-a raspuns lui goto

      De ce te ingrijoreaza pe tine ca nu va fii pusa in aplicare dorinta a 7-8-9 milioane cand voi nu a-ti pus in aplicare ce am votata noi la referendumul cu 300 de parlamentari si camera unica?Si acel referendum a fost valid dragul meu om fara cuvant,mincinos si paiatza.
      • +1 (1 vot)    
        hmmm (Joi, 26 iulie 2012, 14:03)

        Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Cil

        Păi răspunsul e simplu. La referendumul de acum, cei ce susțin referendumul de atunci (2009) spun că abținerea de la vot este echivalentă cu un vot pentru NU. Ceea ce este corect. Dar la fel de corect este că, aplicând aceeași logică, cei care nu au fost de acord cu parlamentul unicameral au fost mult mai mulți decât cei care l-au cerut.
  • +21 (25 voturi)    
    draga Porumbacule (Joi, 26 iulie 2012, 11:39)

    un domn [utilizator]

    te rog intelege ca nu avem alternativa, mai exact tu esti Raul cel Mai mare alturi de sponsorul tau Felix. Oricand, oricum, in 2014 nu vei avea nici o sansa de a fi ales Presedinte doarce enimeni nu te vrea, sau mai exact te vor cei care vor sa te transforme in Paiata, intelege ca nu poti ramane conectat la hidrantul financiar pastorit de Felix daca nu il rezolvi cu procesul lui, mai mult, daca din intamplare (eu cred imposibil dar..exsiat si miracole) ai ajunge Presedinte ar trebui ca sa te gandesti ca vei avea soarta lui AN, tu nefiind decat un muzeograf, neavand permis de port arma nu iti poti trage un glont in gat...mai bine nu te expune, nu te baga. Nu esti pregatit (includem si faptul ca nu vorbesti coerent si nici liber in vreo limba straina), si nu ai acea stofa de Presedinte, implicit pentru penele...dar deh..acolo e Muzeul tau, si acolo poti fi muzeograf...nu te gandi ca poti impietri Romania intr un muzeu personal...niciodata nu te vom lasa...personal ..nu imi place Base deloc...dar el macar nu latra ca tine
  • +20 (24 voturi)    
    nu ma mir (Joi, 26 iulie 2012, 11:39)

    luciaS [utilizator]

    Era de asteptat sa nu-si tina promisiunea .Oricum omul asta nu are nici cel mai elementar bun simt. De fapt orice subaltern al lui Voiculescu este la fel
  • +37 (41 voturi)    
    Hotarat lucru, e saptamana surprizelor (Joi, 26 iulie 2012, 11:40)

    OzzyO [utilizator]

    Intai am aflat ca Daniela Crudu e curva, acum aflam ca Antonescu e mincinos.
    • +17 (21 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 26 iulie 2012, 11:55)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

      incredibil ce suprize naucitoare...
    • +4 (10 voturi)    
      +1 (Joi, 26 iulie 2012, 11:58)

      Romulus Iaru [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

      +1 - Best Com Ever !!!
    • +6 (10 voturi)    
      la partea (Joi, 26 iulie 2012, 11:59)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

      cu cruduta, se pare ca vom avea foarte multe surprize. Cica nume dintre cele mai grele in aceste zile, vor aparea in acest dosar. Yeees!
    • +6 (10 voturi)    
      CEL MAI BUN COMENTARIU (Joi, 26 iulie 2012, 12:12)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

      pina la ora asta.
    • +7 (11 voturi)    
      si'ar mai fi una (Joi, 26 iulie 2012, 12:38)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

      cea de la giurgiu, o surpriza sa vezi senatori(!) psd implicati in furturi in stil mare :)

      dar, ref. la somnorila, temporar la cotrocesti... acum nu mai se considera legat...
      inteleg ca din nebun de legat, acum este deslegat.

      may the force be with you, krin !
  • +20 (24 voturi)    
    Chiulangiul asta (Joi, 26 iulie 2012, 11:42)

    Gabi M [utilizator]

    crede ca daca PDL si Basescu imi spuneau sa ma duc sa votez,m-as fi dus?NU.Si nu pentru a-l apara pe Basescu ci pentruca modul in care au programat suspendarea,felul in care au facut-o prin incalcarea tuturor regulamentelor,Constitutiei,loviturile fatale date statului de drept si democratiei .Si,inca,pentru aceasta lovitura de stat pe care eu nu vreau sa o validez!
    • 0 (2 voturi)    
      Subscriu la cele spuse de tine (Joi, 26 iulie 2012, 12:46)

      Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui Gabi M

      si adaug ca mi se pare normal sa fie nevoie de 9 milioane si ceva de voturi pentru a INTRERUPE un mandat de presedinte ales legal si constitutional in functie. Adica trebuie sa fi savarsit o eroare cu adevarat grava de natura sa scandalizeze cel putin jumatate din populatia cu drept de vot. In caz contrar ramana in functie.
      P.S. exemplu: eroare grava si incalcare a constitutiei = solicitarea serviciilor minerilor si multumirile adresate acestora pt treaba bine facuta
  • +13 (17 voturi)    
    D-le presedinte interimar, (Joi, 26 iulie 2012, 11:46)

    altom [utilizator]

    Asa e nu ai nici o datorie fata de nimeni...Adevar ai grait. Singura ta datorie este fata de tine si fata de prietenii tai ocazionali. Asa te si comporti public, ca un om fara "datorii". Esti presedintele interimar al somnanbulilor.
    Dupa referendum o sa consumi in continuare degeaba banii nostri, dormind ca de obicei mai mult acasa decat in parlament, pana in 2014 mai e putin, asa ca probabil intre doua somnuri, vei mai avea cateva episoade de cuvantari docte despre Basescu. Apoi iti vei pierde si aceasta motivatie, viata va deveni searbada, prietenii tot mai putini si vei ramane cu singurul om pe care il placi la nebunie - TU.... Patetic....
  • +14 (18 voturi)    
    hai la brutarieeeeee!!! (Joi, 26 iulie 2012, 11:46)

    unnene [utilizator]

    daca avea cineva dubii ca e o paiatza acum omul vine si ne confirma. da stiu vor fi unii care vor zice ca si base e razgandeanu dar cand vezi cat a reusit sa-i sperie omul asta parca merita sa NU te duci la vot!! :))
    • +4 (8 voturi)    
      ai deptate nene (Joi, 26 iulie 2012, 12:08)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui unnene

      eu astept cu interes sa vad ce vor face adevaratii papusari din usl, nu zdrentele astea 2. ei e clar ca sint de umplutura si-au fost trimisi la sacrificare. sa vd pe cine scot dupa ce ii trimit la vreo ambasada pe vreo pozitie onorifica pe-astia; se pare ca va fi mai curind decit cred ei..
  • +6 (10 voturi)    
    Mai are rost sa spui ceva? (Joi, 26 iulie 2012, 11:56)

    rosta [utilizator]

    Cuvintele mici al Marelui Antonescu spun totul.
  • +5 (9 voturi)    
    De parca ar fi o surpriza... (Joi, 26 iulie 2012, 11:57)

    Romulus Iaru [utilizator]

    Asa de tare ne miram...
  • +7 (11 voturi)    
    De fapt (Joi, 26 iulie 2012, 12:05)

    omliber [utilizator]

    Chestia cu demisia nu se pune decât pentru dl Traian Băsescu. Pentru ceilalţi politicieni sunt alte legi. Nu vă mai aduceţi aminte? Şi dl Tăriceanu trebuia să demisioneze când algerile au fost câştigate de Alianţa DA pentru a se face alegeri anticipate. Dar... linişte nu este voie să vorbim despre asta!!! Dl. Ponta a declarat în interviul pentru EL PAIS că va demisiona dacă o comisie va constata plagiatul dlui, dar... linişte nu e voie să vorbim despre asta!!! Dl Crin Antonescu urmează aceeaşi linie. Dar... linişte nu este voie să vorbim despre asta!!! Putem vorbi la nesfârşit de dl Traian Băsescu că s-a răzgândit... Putem să-l jignim, putem să-l insultăm, putem să-i facem orice ... asta e voie. Nu avem voie să spunem că este unul dintre puţinii politicieni care a şi recunoscut când a greşit... Nu avem voie să spunem că a venit şi ne-a spus în faţă că ne aşteaptă tăieri de salarii (pensiile nu le-a tăiat, s-a mărit TVA - ceea ce a fost şi mai rău, deşi dl Băsescu ne spusese asta). Nu-l apăr. Nu are nevoie de apărarea mea. A greşit mult, dar ce ne aşteaptă sub actuala guvernare va fi "vai mama noastră"... Trebuie să rememorăm perioada 2000 - 2004, toate tunurile, toate contractele prin care s-au vândut pe "trei lei" resursele ţării!!! Să ne reamintim!
  • +8 (12 voturi)    
    ******* (Joi, 26 iulie 2012, 12:06)

    Andradda [utilizator]

    Care "competitie", dle Antonescu?
    Sau ai impresia ca matale esti deja in cursa pt Cotroceni?
    Nici vorba.
    Duminica se voteaza demiterea(sau nu) a adevaratului Presedinte al Romaniei.
    Tui vei intra in "competitie" abia dupa (si daca) Basescu va fi demis. Si nu este deloc sigur ca vei fi ales!
  • +8 (12 voturi)    
    ****** (Joi, 26 iulie 2012, 12:11)

    Andradda [utilizator]

    Antonescu a specificat foarte clar, atunci. Ca el se va retrage din politica daca Basescu va reveni la Cotroceni.
    N-a pomenit nimic de boicot sau de nevalidarea referendumului.
    Basescu revine - eu ma retrag.
    Asta a fost mesajul.
    Acum si-a gasit scuza :)
    Chiar si faptul ca si-a retractat decizia denota ca USL este tot mai convinsa ca referendumul nu va fi validat.
    Si Ponta a inceput de ieri sa schiaune ca , chiar daca Basescu revine la Cotroceni, tot el va ramane premier.
    Pai e normal.
    Ca Presedintele Romaniei nu are cum sa il demita pe premier.
    De ce s-o teme oare Ponta?
    Nu cumva de presiuni din alte parti (inclusiv din PSD - USL)???
    • 0 (2 voturi)    
      vertical (Joi, 26 iulie 2012, 13:04)

      UglyKidJoe [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      sa stam linistiti ca or sa-l dea al lui jos
  • +5 (9 voturi)    
    wow (Joi, 26 iulie 2012, 12:23)

    costinescu [utilizator]

    vai, dar cata cinste pe dl antonescu. ce inalta tinuta morala si ce demnitate zace in dansul. nu ma asteptam la asa ceva de la un politician roman.
  • +5 (9 voturi)    
    Dormi linistit (Joi, 26 iulie 2012, 12:33)

    morometu [utilizator]

    Oricum nu mai reprezinti nimic pentru penele si deja esti inlocuit. Ai demonstrat de atatea ori ca nu esti in stare sa mobilizezi cetatenii cu convingeri de dreapta. Ba, dupa ultimele "peripetii", i-ai si pierdut!
    Nu degeaba ti-a spus presedintele suspendat sa scrii negru pe alb si sa semnezi ca te retragi.
    Stia ca nu ai cuvant.
    Omiti ca cei cu convingeri de dreapta au anumite standarde morale, toleranta, dialog, o anumita educatie, anumite idealuri.
    Te-ai comportat ca si cealalta paiata pe care Barosso a pus-o sa scrie pe hartie si sa semneze. Cata umilinta pentru un sef de guvern! Si pentru un presedinte interimar.
  • +5 (9 voturi)    
    Initial mi s-a parut (Joi, 26 iulie 2012, 12:34)

    SamirIovita [utilizator]

    Am crezut ca doar mi se pare, dar cu siguranta privirea ta, Gladiolule, arata ceva probleme de instabilitate (ca sa ma exprim elegant...).
    Cine se strofoca la microfonul parlamentului strigand dupa Presedinte "mai sunt unii... care au cuvant!" ??? Erai tu ala? Sau erai tu ala care striga, dar vorbeai despre altcineva ca are cuvant, nu-i asa?
  • +4 (10 voturi)    
    antonescu vs competitia (Joi, 26 iulie 2012, 12:35)

    visio [utilizator]

    antonescu este un chiulangiu; habar nu are de lumea reala; daca il scoti in strada, de unul singur, e speriat....
    • +1 (1 vot)    
      despre ce competitie vorbesti ? (Joi, 26 iulie 2012, 13:07)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui visio

      competitia de stat acasa ?

      competyitia inseamna venirea la vot , nu isntigarea la boicot-lasitate .
  • 0 (2 voturi)    
    Competitie ? (Joi, 26 iulie 2012, 12:51)

    BogdanTanase [anonim]

    Interesant e ca stimabilul percepe referendumul pt. demitere ca pe o competitie politica... Este deci doar un pretext, nu presupusele fapte grave ale suspendatului sunt in discutie, ci posibilitatea de a mai castiga ceva capital politic....

    Daca asa zice Dl. Antonescu, asa sa fie. Eu la competitie politica merg mai in toamna, acum nu.
    • -1 (1 vot)    
      iar la adevarata competitie, NU VOM UITA (Joi, 26 iulie 2012, 14:36)

      Law_and_Order [utilizator] i-a raspuns lui BogdanTanase

      La toamna e competitia, d. Antonescu. Cand, daca n-ai iesit singur din politica, vom da noi afara PNL-ul. Prin VOT.
  • 0 (2 voturi)    
    Onoarea unui repetent (Joi, 26 iulie 2012, 12:51)

    Sartoris [utilizator]

    Pentru un repetent la școală și un leneș notoriu în Senat (a absentat la 98% din ședințele din Senat) ar fi fost prea mult să-și țină promisiunea.
    http://www.iulian.dronca.ro/?p=190
  • -1 (1 vot)    
    Crinulet, (Joi, 26 iulie 2012, 12:53)

    altom [utilizator]

    mi-as dori sa pot sa adorm duminica si la trezire luni, sa aflu ca liberalii adevarati (care sper totusi ca mai exista in partidul ala) v-au pus pe faras pe tine, Tariceanu, Nicolaescu, Rusianu si restul cloacei care au distrus pana si ideea de liberalism. Cat despre prietenul tau de joaca Victoras, in bunul obicei PSD-ist va fi mestecat si scuipat afara de colegii sai penali, cu care daca va continua cu minciuna si furtisagurile s-ar putea sa se intalneasca la mititica la un colegiu director.
  • -1 (1 vot)    
    Sexy song of july 2012 :) (Joi, 26 iulie 2012, 13:03)

    Klaus_CT [utilizator]

    Anto, Anto stim ca o vrei, Presedintia, chiar daca o faci de 2 lei.
    Lupta, lupta, nu mai visa, striga ca este minunat la miting, cu Victor Ponta.

    Preluare dupa o melodie originala Exotic, in interpretarea Andreei Banica :))
  • -1 (1 vot)    
    O haimana, un derbedeu (Joi, 26 iulie 2012, 13:08)

    Law_and_Order [utilizator]

    Crin Antonescu, tocmai ne-ai dovedit ca ai prea putina onoare ca sa fi politician roman.

    E o realizare!

    Nu te mai uita in oglinda, sa nu se crape de rusine...
  • +1 (1 vot)    
    din ce se vede prin comentariile de aici (Joi, 26 iulie 2012, 13:10)

    adrian8 [utilizator]

    se vrea ca antonescu sa fie 100% parolist , si este criticat aspru pentru asta (chiar daca regula jocului e schimbata de basescu in timpul jocului)

    dar basescu (ala cu 5 minute demisia) ala nu trebuie sa fie parolist ...
    ala cu intoarcerea la popor (de care fuge ca dracu de biserica)
    ala cu vreau 50% + 1 vot ( acum nu mai vrea nimic , vrea boicot)
    ala cu : eu nu ma agat de scaun , eu nu vreau la masa verde , eu nu trec pe sub prag , pentru ca e in joc imaginea romaniei , romanii trebuie sa vina la vot ... (acum vrea boicot , vrea pe sub prag , vrea la masa verde , si acum nu mai conteaza imaginea romaniei )
    poate sa fie si ilegitim , nu conteaza , scaunul conteaza !
    • -1 (1 vot)    
      Crin a promis electoratului ca iese din politica (Joi, 26 iulie 2012, 14:32)

      Law_and_Order [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ... si in Parlament, si la TV, etc. A facut asta incercand sa demonstreze ca el "e altfel", ca "are onoare". A incercat sa castige la imagine prin declaratii.

      Acum da inapoi? Atunci imaginea este aceasta: om fara onoare, mincinos care n-a realizat niciodata nimic, decat sa ajute lovitura de stat din iulie 2012.

      Nu ma intereseaza comparatiile cu altii. Crin mi-a promis MIE ca iese din politica: SA IASA!
  • +1 (1 vot)    
    jos basescu!! (Joi, 26 iulie 2012, 14:22)

    adelinarockstar [utilizator]

    Se confirma. Zona Crangasi-Giulesti, se plateste cate 50 de lei pentru buletin.
    Buletinul de preda la 7 dimineata si la 23 vii si ti-l iei inapoi.
    O sa aiba o surpriza baietii care dau banii ca se stie si cine si unde :)))
    Sa-si pregateasca hrana rece, ciorapi, tigari, conserve... ce e nevoie la mititica.
  • -1 (1 vot)    
    halooooooooo (Joi, 26 iulie 2012, 14:35)

    y_daddy [utilizator]

    domnu' Antonescu, nu e competitie electorala. Unde te crezi?!! Esti acolo doar sa nu fie scaunu' gol o vreme. O competitie electorala e atunci cand doi oameni pleaca din start cu sanse cel putin teoretic egale si isi fac reclama ca vor sa fie presedinte. Aici e vorba despre Basescu si despre faptul ca voi nu mai sunteti de-acord cu el. Acum ne cereti parerea si pe noi nu ne intereseaza. Tu nu esti in campanie electorala, trezeste-te!
  • +1 (1 vot)    
    demiterea (Joi, 26 iulie 2012, 15:19)

    Ionazila [utilizator]

    Devalorizarea leului in ultimii ani ar trebui sa puna un mare semn de intrebare la aptitudinile domnului presedinte privind organizarea sistemului economic. Tara are nevoie de investitii si afirmare pe plan extern. Ce a facut Basescu sa influenteze aceste optiuni.. si-a construit o gasca de corupti si penali care si-au batut joc de banii publici si care s-au imbogatit in timp ce romanii au saracit. Daca Basescu se intoarce la Cotroceni, ministrii, secretarii de stat, prefectii si toti care mai au un interes de tara vor continua sa fie hartuiti, denuntati, anchetati... DA PENTRU DEMITERE.
  • +1 (1 vot)    
    Demiterea (Joi, 26 iulie 2012, 15:38)

    Ionazila [utilizator]

    Daca Basescu ar iesi iar presedinte, mi-as da demisia ca roman.. nu pot fi reprezentat de un astfel de om, care are toate calitatile unui hot flamand de putere... DEMITEREA E SINGURA OPTIUNE
  • +1 (1 vot)    
    ... (Joi, 26 iulie 2012, 15:42)

    gigiduru88 [utilizator]

    DA pentru demiterea lui Basescu !!! de un om asa cum este Antonescu avem nevoie acum un profesionist care poate sa ne scoata tara din noroiul in care ne-au bagat cei de la PDL si Basescu !!!
  • +1 (1 vot)    
    pro democratie (Joi, 26 iulie 2012, 16:23)

    RalucaR [utilizator]

    sigur ca nu mai este niciun fel de competitie, asa cum incep sa ma indoiesc si despre existenta unei democratii in romania. Antonescu a declarat ca se va tine de promisiune si ca va demisiona. Mi se pare un om cu demnitate si cred ca asa va face. Insa nu acelasi lucru pot sa il spun si despre Basescu, care vrea sa castige la masa verde pentru ca apoi sa sustina ca are sustinerea a 50% din romani. la alegerile locale prezenta la vot a fost in jur de 60 %. deci aproape 40% nu au mers la vot. Un calcul de bun simt imi spune ca daca acum prezenta va fi de mai putin de 50%, Basescu are sustinerea a 10+ catva % din populatie, pentru ca ceilalti nu si-ar fi exprimat parerea in mod normal. Unde este demnitatea in a fi presedinte in asemenea conditii?
  • 0 (0 voturi)    
    dezgustator (Vineri, 27 iulie 2012, 0:37)

    srpc [utilizator]

    daca la vot se prezinta doar 49% dintre cei de pe liste inseamna ca toti ceilalti 51% sunt impotriva demiterii? nu cumva exista potop de oameni (in jur de 45%) care nu se prezinta NICIODATA la vot fiindca n-au constiinta civica? e gretos ce face mafia basista, cu cata nerusinare incalca normele elementare de bun simt si principiile de baza ale democratiei.
  • 0 (0 voturi)    
    DA! (Vineri, 27 iulie 2012, 11:47)

    GArgintie [utilizator]

    29 iulie este Ziua Judecatii lui Traian Basescu! Deci, este vorba despre Basescu si NUMAI despre Basescu, nu despre Ponta, Antonescu sau altcineva. Cei care nu-s capabili sa inteleaga acest aspect, fie au probleme grave la mansarda, fie nu cunosc limba romana. Astfel,ai sansa sa-ti faci dreptate si sa-ti iei tara inapoi! Spune un DA hotarit si DEMITE-L pe Basescu!
    • 0 (0 voturi)    
      "este vorba despre Basescu.." (Vineri, 27 iulie 2012, 15:30)

      greenforest [utilizator] i-a raspuns lui GArgintie

      "este vorba despre Basescu si NUMAI despre Basescu, nu despre Ponta, Antonescu sau altcineva..."

      Sper ca am citat corect.
      Nu este vorba doar despre Basescu, ci si despre cei care il vor jos.
      Adica fenomenul cauza si efect. Aici ai pus doar efectul si ai uitat de cauza.

      Pe mine ma intereseaza si cauza. De ce parlamentarii au initiat aceasta actiune? De ce unii membri PDL, si-au dat brusc seama ca Basescu nu mai e bun de presedinte? De ce sunt si voteaza in parlament oameni incompatibili? De ce tot PSD ii ofera sustinere publica unui om trimis la inchisoare? De ce Voicu a votat? De ce a trecut MO la guvern asa repede? De ce a fost publicata in MO urgent demisia lui Voiculescu?
  • 0 (0 voturi)    
    PDL-ul calca inca o data democratia in picioare (Vineri, 27 iulie 2012, 13:29)

    gabyy [utilizator]

    Atata timp cat Basescu si "democratii"  PDL-isti indeamna si incurajeaza populatia sa nu mearga la vot, calcand practic in picioare dreptul elementar al cetateanului intr-o democratie adevarata, acela de a vota, nu are nimeni dreptul la  a-i cere domnului Antonescu de a isi mai tine promisiunea. Conditiile in care a fost facuta promisiunea, acelea normale intr-un adevarat stat de drept, au fost practic calcate in picioare de gasca basista si drept urmare are tot dreptul de a o retrage.
    • 0 (0 voturi)    
      cu ce o incalca (Vineri, 27 iulie 2012, 15:36)

      greenforest [utilizator] i-a raspuns lui gabyy

      Vezi ca uiti sa analizezi si in ce conditii s-a ajuns aici. O analiza corect a unei situatii trebuie sa tina cont si de contextul in care se intampla.
      Exemplu de analiza scoasa din context: Ma duc la Disco, si acolo ma leg de o persoana si ma apuc sa il injur, o data, de 2 ori, omu' se duce mai incolo, ma duc dupa el si il mai injur odata.. . Persoana respectiva se enerveaza si imi trage vreo 2 scatoalce.
      Ar fi frumos sa zic ca m-a batut si desi eu nu am ridicat pumnul?...
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 27 iulie 2012, 21:48)

    Mircea_Enache [utilizator]

    basescu e inconstient. el nu realizeaza ca prin minciunile care le spune in strainatete,face rau romaniei si romanilor,nu adversarilor politici. nu-l intereseaza pe el ca din cauza lui putem fi exclusi din UE,ca doar daca nu mai e el sa imparta cascavalu nu mai conteaza ce se intampla cu romania.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 27 iulie 2012, 23:05)

    Mircea_Enache [utilizator]

    prea multi ani am fost plezniti peste fata de basel si am intors si celalalt obraz,acum a venit momentu sa il mai pleznim si noi pe el. asa ca,in data de 29 vom vota DA ca sa scapam de el.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică