Dan Radu Rusanu, la RFI: Viviane Reding se implica exagerat de mult, isi depaseste atributiile in politica interna a Romaniei!

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 26 iulie 2012, 10:30 Actualitate | Politic

Vicepresedintele PNL Dan Radu Rusanu o critica pe Viviane Reding pentru pozitia ei fata de situatia din Romania. Comisarul european pentru Justitie "se implica exagerat de mult, isi depaseste atributiile", spune Rusanu, la RFI.

Comisia Europeana este in continuare "foarte preocupata" de atacurile impotriva democratiei in Romania si asteapta de la premierul Victor Ponta respectarea angajamentelor asumate prin "fapte", spunea miercuri comisarul european pentru Justitie, Viviane Reding.

Dan Radu Rusanu critica pozitia oficialului european: "Doamna Viviane Reding face parte din aceeasi familie politica cu Partidul Democrat. Practic, a sustinut, fara sa cunoasca realitatile din Romania, anumite lucruri, asa cum a fost informata de colegii din Partidul Democrat, deci colegii ei de partid. Daca mergea la domnul Graham Watson de la PNL, vedeati ca reactia dansului era cu totul alta".

Dan Radu Rusanu considera ca "doamna Viviane Reding se implica foarte mult, exagerat de mult, isi depaseste cu mult atributiile in politica interna a Romaniei. Doamna Viviane Reding ar trebui intai sa se documenteze asupra realitatilor din Romania si sa nu mai ia mot-a-mot si sa spuna tot ce a afirmat doamna Monica Macovei. Am intrebat de multe ori pe domnii de la Uniunea Europeana si pe Monica Macovei si pe altii din PD sa ne spuna un singur paragraf, un singur articol din Constitutie sau din regulamentele Camerei Deputatilor sau Senatului, care a fost incalcat. Nici unul!".

Continuarea pe www.rfi.ro.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

4930 vizualizari

  • +38 (42 voturi)    
    Tineti-o tot asa taticu... (Joi, 26 iulie 2012, 10:34)

    gicu007 [utilizator]

    Daca nu ati avea nimic de ascuns, nu v-ar mai impunge atata ca EU "isi depaseste atributiile", fiti seriosi dom'le...
    Parca sunt cu totii copii de gradinitza fara pic de minte si responsabilitate...
    • -29 (29 voturi)    
      parere (Joi, 26 iulie 2012, 11:04)

      roxanaa [utilizator] i-a raspuns lui gicu007

      Pentru Băsescu e clar că romanii nu-l mai vor si că nu există cale de întoarcere la Cotroceni prin voința populară exprimată la vot. Din punctul de vedere al scorului, pentru el referendumul este deja pierdut.
      • +15 (15 voturi)    
        Esti platita cu ora (Joi, 26 iulie 2012, 11:26)

        morometu [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

        De la stenograme ti se trage!
        Nu constatati ca sunteti penibili?
      • +13 (15 voturi)    
        e normal (Joi, 26 iulie 2012, 11:38)

        Denoro [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

        Daca Basescu a fost ales cu 51% (plus minus cateva zecimi de procente, nu-mi amintesc exact), in 2009, deci ales la limita, dupa cativa ani de la alegeri, in care a sustinut masurile de reduceri de salarii, ar fi chiar culmea culmilor sa mai aiba peste 50%. Adica sa nu piarda nici uin procent. Ar fi absurd, nu se poate.
        Dar asta e ideea cu alegerile. Alegi un om, pentr presedentie, pentru nu stiu ce functie, pentru o perioada clara de timp, INDIFERENT daca ii scade popularitatea.
        Asa e si in Occident. Rareori un presedinte castiga categoric, de obicei se invart undeva intre 51 si 55, sa zicem 60%. Dar, deseori, la cateva luni, , din diverse motive, ii scade popularitatea sub 50%, apoi creste din nou, si tot asa. Unii ajung catre procente slabe rau de popularitate. De la 55% la alegeri, pe la 30, 20...
        Daca ne-am lua dupa popularitatea din sondajele de opinie, atat noi, cat si orice tara democratica, ar trebui sa organizam alegeri prezidentiale de 6 ori pe an si sa avem 6 presedinti diferiti intr-un an. Si atunci ce-am facut? Nimic!
        Asta e motivul pentru care a demite un presedinte nu poti sa te folosesti de motivul popularitatii. Fiindca este un motiv complet neserios.
      • +13 (13 voturi)    
        de ce generalizezi!! (Joi, 26 iulie 2012, 11:41)

        st-an [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

        unii romani nu-l mai vor pe Basescu, altii sunt de acord cu Basescu!!

        a fost votat pentru 5 ani, 5 ani sa stea!! iliescu a fot dat jos mai repede??
      • +10 (10 voturi)    
        cine esti tu? (Joi, 26 iulie 2012, 11:47)

        luciaS [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

        roxana , se pare ca tu si cativa dupa chipul si asemanarea va considerati "romanii" da-mi voie sa-ti spun ca nu esti tu romanca. Apropo nu s-a taiat nicio pensie asa ca mai terminati cu pensiile taiate (sau poate asta pregateste usl) spuneti mai bine de ce li s-au dat banii inapoi revolutionarilor fara o mica analiza a faptelor lor de vitejie (la multi dintre ei) cand au stat ascunsi si au aparut dupa ce s-a terminat totul
      • +9 (9 voturi)    
        pai sarbatoreste frate (Joi, 26 iulie 2012, 11:54)

        geocrin [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

        Asa a sarbatorit si Geoana inainte de anuntarea cistigatorului la presedentie.
        Ce te impiedica sa incepi petrcerea, VOI asa stiti ca 90% dintre romani nu-l mai vor pe Basescu.
      • +10 (10 voturi)    
        Art 95 (Joi, 26 iulie 2012, 11:56)

        Procrastinator [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

        Oameni buni!

        Conform Constituției, popularitatea Președintelui nu are nici o relevanță. Poate fi demis doar dacă a încâlcat grav Constituția. Și lipsa de popularitate nu este o încălcare gravă a Constituției.

        Doar acest aspect ar trebui să fie discutat și nimic altceva!
        • +2 (2 voturi)    
          corect (Joi, 26 iulie 2012, 15:10)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui Procrastinator

          dar pentru asta ar trebui sa ai parteneri de discutie rezonabili.
          Daca usleii ar fi fost asa nu faceau greva parlamentara, nu demiteau aiurea guvernele Boc si Ungureanu, nu calcau Constitutia in picioare etc....
          Ei nu au inteles nici o clipa ca au fost alesi in parlament (ca nu l-au ales romanii pe antonescu presedinte sau pe ponta prim ministru) ca sa fie IN SLUJBA CETATEANULUI DE RAND SI IN SLUJBA TARII! Asta era treaba lor, dar de, de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.
  • +39 (43 voturi)    
    Leprelor, voi chiar nu pricepeti, nu ? (Joi, 26 iulie 2012, 10:37)

    anonim1234 [utilizator]

    Lasa ca de Luni vine iar Base si vedeti voi alergatura pe la voi pe acolo. Mama voastra de leprosi !!!!!
  • +37 (41 voturi)    
    nu i asa? (Joi, 26 iulie 2012, 10:42)

    ca_32 [utilizator]

    ce bine ar fi fost fara UE , cred ca una din doua se va intampla, ori voi usl'ul dispareti, ori o sa disparem noi din UE. pe astia no sa puteti sa-i prostiti si n-or sa va mai accepte prea mult apucaturile comuniste..
  • +39 (43 voturi)    
    pai cam cat? (Joi, 26 iulie 2012, 10:42)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    pai cam cat e bine sa se implice? cam cat are voie? trimiteti-le dom'le la UE niste instructiuni sa inteleaga si prostii aia cum merge democratia noastra originala.
    • -24 (26 voturi)    
      e simplu : DA (Joi, 26 iulie 2012, 11:18)

      JohnFord [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Ce-ai zice tu Gigele, daca atunci cand esti calare pe Gigica, vine vecinul de la trei si te da la'oparte zicandu-ti "nu e bine Gigele, uite asa se face treaba" . Iti pare cunoscuta faza asta, vecine ? Tu in viata ta n-ai putea sa-i zici nu-i treaba ta si ai casca ochii sa inveti, nu ? E, asa sa faci si duminica ca oricum n-ai voie sa iesi din casa, dar ....ai grija la Gigica ;)
      • +9 (11 voturi)    
        hmmm (Joi, 26 iulie 2012, 11:39)

        ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui JohnFord

        eu cred ca 'gigel' e seful intr-o institutie de stat numita 'gigica', iar vecinul de la 3 e ponta, antonescu sau voiculescu... care abia asteapta sa o faca posta pe 'gigica'
        • -9 (11 voturi)    
          CORECT CORECT CORECT (Joi, 26 iulie 2012, 12:01)

          JohnFord [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

          foarte corect, ai pus puncul pe I. Gigel e "El Magnico PRESIDENTE" si Gigica era "ministerul turismului" . Deci : si da-i si lupta ...... HA HA HA . (ptr. retarzi : saraca Lenutza ;) )
      • +6 (6 voturi)    
        hahaha (Joi, 26 iulie 2012, 12:28)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui JohnFord

        credeam ca ford e o marca buna !
        io sunt calare pe un ford, ca sa folosesc ...esprimarea lui matale.

        adica, ce vrei sa zici mata e ca, dr. tonta si copilotul porumbac, taman erau calare pe popor si madam reding nu'i lasa se termine traba !

        gura prostului, adevarul graieste.
  • +21 (21 voturi)    
    pai de ce nu... (Joi, 26 iulie 2012, 10:44)

    katka [utilizator]

    dati o ordonanta de urgenta sa-i limitati atributiile? simplu!
  • +22 (22 voturi)    
    Daca prostia te-ar durea ai fi cu morfina (Joi, 26 iulie 2012, 10:48)

    mnicku [utilizator]

    La cite legi ati incalcat am si uitat sirul dar poate cel mai important :

    >> Constitutia nu se poate modifica prin OUG , Constitutia se poate modifica doar prin referendum .

    >> Rezultatul unui referendum dupa validare de CCR se aplica imediat si neconditionat de toate institutiile inclusiv parlamentul penalilor . Nu mai recunoasteti ultimul referendum ?, cel cu 300

    Pt voi legile sint hirtie igienica .

    In locul lui madam Reding as fi fost mult mai dur ,
  • +21 (21 voturi)    
    suspendati-o! (Joi, 26 iulie 2012, 10:50)

    Denoro [utilizator]

    Pai daca isi depaseste atributiile, asa cum ziceti voi, USL-istii, atunci suspendati-o! Care e problema? Ca doar vara asta se poarta suspendarile!
    Aduceti in locul ei, pe post de comisar european al justitiei, pe domnul Adrian Nastase. Mare, mare om! Sau pe Catalin Voicu, alt PSD-ist de mare isprava! Sau pe marele demintar Adrian Severin, prietenul lui Nastase, un alt PSD-ist care a iesit in evidenta pe plan european. Mare, mare caracter si asta! Oameni adevarti, oameni seriosi, care vor expima "vointa suverana" al popoarelor "iuropene".
  • -15 (19 voturi)    
    Total nedemocratic (Joi, 26 iulie 2012, 10:51)

    bdanutz [utilizator]

    Astept dovezi concrete(articol din constitutie) pt toate acuzatiile.E mult mai grav sa indemni populatia sa NU isi exercite dreptul de a vota.Referendum este calea democratica de a decide populatia un lucru.Daca sunt siguri ca majoritatea doreste sa fie TB presedinte atunci cea ce trebuia facut este sa indemne polulatia sa voteze,daca majoritatea este impotriva este nedemocratic si comunist sa te folosesti de partea indecisa ca sa iti aperi un loc care nu mai te reprezinta:presedintele majoritati romanilor.
    Deci vom ajunge in situatia ca o minoritate sa decida...exact ca si comunisti.Plus se decide demiterea presedintelui si NU numele altui presedinte.Eu voi vota dar la urmatoarele alegeri NU voi vota USL nici PDL nici PP.
    • +5 (5 voturi)    
      cocosilor motzatzi ! (Joi, 26 iulie 2012, 12:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bdanutz

      madam reding este comisar european, adica menistru in guvernul ioropean.
      cum drac ca in acel guvern se pot intelege menistrii din toate formatiunile politice ioropene, iar ponta nu poate guverna cu...base.
      nici cu pedele.

      cum se explica convietruirea la bruxelles si strasbourg si nu poate fi pe dumbovitza ?

      ponta si antonescu: dumb and dumber !
  • +11 (11 voturi)    
    OOO (Joi, 26 iulie 2012, 10:51)

    santi [utilizator]

    pai trimite si tu o scrisoare sa-ti numere ceva cojones daca ai....
    ck e ceva normal ca cineva .....sa constate ceea ce noi stim deja........USL=MAFIA.......INGROZITA DE PERSPECTIVA FRUMOASA ....PUSCARIE ...CONDAMNATI PTR LOVITURA DE STAT........DOVEDITA..........
    AAAA SA NU UIT LUATI SI PUSCARIASII DIN PARLAMENT ...CAAAA ASA A PROMIS PLAGIATORUL.............
  • +16 (16 voturi)    
    Voi chiar credetzi ce mintzitzi? (Joi, 26 iulie 2012, 10:52)

    Lupulsas [utilizator]

    Argumente contra evidentzelor, cine va mai crede? D-na Reding este alt calibru, cu dansa nu putetzi juca alba-neagra, o sa va dea peste labe decate ori vetzi incerca sa trishatzi din nou. Oricum pe PLAGIATOR nu-l mai ia nimeni in serios in UE, poate sta shi in cap.
  • +13 (13 voturi)    
    hotia (Joi, 26 iulie 2012, 10:53)

    Adriana10 [utilizator]

    Adica lasa-ne mai Viviana, sa furam cat vrem, de ce te implici si ne spui ca furam prea mult? Ce te intereseaza pe tine?
  • +7 (7 voturi)    
    Revoltare (Joi, 26 iulie 2012, 10:53)

    Procrastinator [utilizator]

    Cum își permit mă băsiștii ăștia să se plângă că nu se respectă angajamentele scrise luate de prim-ministrul României?
  • +12 (12 voturi)    
    Nici (Joi, 26 iulie 2012, 10:54)

    xolv [utilizator]

    Nici gura nu va pute, nici usturoi n-ati mancat! Mi-e clar ca PNL a pus umarul la aruncarea Romaniei cu 60 de ani in urma! Bravos!
  • +11 (11 voturi)    
    da chiar mai... (Joi, 26 iulie 2012, 10:56)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    ... cat tupeu pe Viviana asta.

    Cum isi permite sa traga cu ochiul la manariile pe care le facem noi? Pai aici muncim din greu pentru a avea o justitie intradevar oarba... adicatelea atat de oarba incat sa nu il mai vada pe voiculescu, sa il ierte pe nastase pe voicu samd.
    Eeee dracia dracului, ia sa isi vada dumnealor de criza si sa ne lase sa practicam democratia estica. Hai pa.
  • +10 (10 voturi)    
    politica "PIRJOLIM TOT" (Joi, 26 iulie 2012, 10:56)

    ie [utilizator]

    demolati tot, inclusiv relatiile Romaniei cu UE, tineti-o tot asa, nu va lasati!
  • +11 (11 voturi)    
    Rugaminte (Joi, 26 iulie 2012, 10:57)

    piciulea [utilizator]

    oameni buni, treziti-va...
    sunt apolitic...va dati seama ca daca "pica" Traian Basescu se creeaza un precedent?...de fiecare data cand nu ne va conveni un presedinte, de atatea ori vom face referendum de 20 mil eur ca sa ce?...sa serveasca intereselor a doar 322 sau 256?...voi cei multi...credeti ca veti castiga ceva daca demiteti presedintele?...nimic!!! va veti baga in continuare unghia'n gat cand veti vedea din ce masini coboara EI, cu ce se imbraca EI, cu ce parfum se dau EI, unde locuiesc EI, unde se duc in vacanta EI.
    ...EI nu NOI, nu VOI...
    Treziti-va oameni buni si Sustineti Presedintele...bun prost, e al nostru pt cinci ani!
    Voi n-ati gresit niciodata? ..mi-e greu sa cred...
    Dragi romani...Va iubesc!
    Sper ca mesajul meu sa va dea de gandit. Voi aveti doar mandria, lucru pe care nu-l poate lua nimeni. Pe EI n-o sa-i vedeti niciodata ca-si vor plati singuri chiria in Bucuresti, pe EI nu o sa-i vedeti niciodata ca renunta la diurna, pe EI nu o sa-i vedeti niciodata zicand "asta nu-i moral", EI sunt doar pentru EI...VOI oricum ati suferit indeajuns...de ce sa sufere si generatiile urmatoare.
    Dragi romani...Va iubesc!
    • +4 (4 voturi)    
      absolut corect... (Joi, 26 iulie 2012, 12:09)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui piciulea

      pana la pretul pe care il platesc romanii pentru Referendum : suma este exact 92 mil.euro !
  • +12 (12 voturi)    
    Cine e Rusanu ? (Joi, 26 iulie 2012, 11:00)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Orice golanas de carier (sova, ponta, banicioiu) crede ca se da mare la gasca lui daca injura politicieni cu greutate din EU. Zilele trecute pontacul copiator dadea palme cancelarei Merkel. La ce se ne mai asteptam de la o sleahta de golanasi fara educatie si fara bun simt. Adio Europa. Noi am ales alte "valori".
  • +10 (10 voturi)    
    Ai dreptate domnule Rusanu (Joi, 26 iulie 2012, 11:01)

    Copy-Paste [utilizator]

    Ia emiteti voi repede o ordonanta de urgenta ca s-o demiteti si pe madama asta insolenta si pe Barroso si ,de ce nu, pe van Rompuy ala, ca sa nu mai vorbim si de Schultz.
    In locul astora cred ca puteti s-o puneti pe Norica Nicolai, respectiv Tariceanu, iar in locul lui Rompuy eu as zice sa-l puneti pe Fenechiu. Pe Scultz lasati-l in seama PSD-ului ca sunt sigur ca ar fi foarte bun Nicu Banicioiu sau Codrin Stefanescu, amandoi autentici oameni tineri, de stanga.
    La Le Figaro, Mihai Gadea, la FAZ pe Marius Tuca, la Washington Post pe Ciutacu, la The economist pe specialistul Ilie Serbanescu, la the Wall Street Journal pe ..... Mirceeeea Badea. Hai c-am obosit si mi s-a facut greata.
  • +12 (12 voturi)    
    PNL = comunisti (Joi, 26 iulie 2012, 11:01)

    Sani [utilizator]

    Bai PNL-istilor, vedeti ca va aluneca sageata la stanga.

    Sa vedeti cand va spune UE ca inchide robinetul daca ramane Ponta si Antonescu pentru ca nu sunt parteneri de discutii viabili.

    Daca va faceti o casa, dati banii pe materiale. manopera, nu va intereseaza daca echipa fura (pardon, plagiaza).

    Partea proasta este ca ne distrugeti tara.
    Voi, USL-amistilor!
  • +10 (10 voturi)    
    Voronin (Joi, 26 iulie 2012, 11:07)

    euros [utilizator]

    "isi depaseste atributiile in politica interna a Romaniei!"

    Zici ca a vorbit tovarasul Voronin, doar ca a schimbat tara din Moldova in Romania
  • +11 (11 voturi)    
    EI SE IMPLICA ?????????????? (Joi, 26 iulie 2012, 11:08)

    Gicuta [utilizator]

    Ai pierdut ocazia sa taci ,
    Ponta ii scrie lui Baroso si ii cere sa-i scrie poporului roman sa-l demita pe Basescu , ca dupa aia ne facem democrati , bagam gunoiul sub pres , ne spalam pe maini ca Pilat si gata ....
    Deci dupa mintea ta ingusta ei , UE , au sarit calu nu voi care ati facut toate golaniile posibile ca sa va faceti cheful ( jocul ) .
    Acum ei va cer sa faceti fapte care sa arate ca inteleget DEMOCRATIA - nu se amescteca in treburile interne , dar vau prins la furat - asta e .
    Indiferent ce aveti in cap , va trebui sa platiti pentru faptele voastre
    Gheorghe Buhac
  • +10 (10 voturi)    
    oricine spune de spre usl (Joi, 26 iulie 2012, 11:08)

    visio [utilizator]

    ca fura voturi, sunt plagiatori si infractori, trebuie redus la tacere; adevarul doare...dar e problema coruptilor din pnl....romanii vor alege....
  • +10 (10 voturi)    
    fa ceva dle. (Joi, 26 iulie 2012, 11:08)

    hanes [utilizator]

    Dle. DRR fa ceva si matale, spre ex. trimite :
    - 1 l de ulei de crin cu ambalaj USL
    - 1 kg de zahar cu ambalaj PNL.
    - si altele.
    ca vorba aia tot sunteti voi in campanie electorala,
    voi grup de partide cu multi pus..... si un biet om adica Traian Basescu presedinte ales.
  • +11 (11 voturi)    
    Deci, (Joi, 26 iulie 2012, 11:10)

    ty [utilizator]

    in urma scrisori lui Ponta cred ca a inteles si Barosso ce trebuie sa spuna.
    Nu trebuie decit sa-i trimita o scrisoare si va spune si Viviane Reding ce vrea Ponta.
    Ce penibili sunteti!
  • +9 (9 voturi)    
    CUM SCAPAM DE PEGRA ASTA? (Joi, 26 iulie 2012, 11:13)

    mihai23 [utilizator]

    ce lepra de om....il citez: Am intrebat de multe ori pe domnii de la Uniunea Europeana si pe Monica Macovei si pe altii din PD sa ne spuna un singur paragraf, un singur articol din Constitutie sau din regulamentele Camerei Deputatilor sau Senatului, care a fost incalcat. Nici unul!".Cum ne prosteste in fata..sau poate e autist..ca sa nu-l mai acuz de faptul ca,, om,, e prea mult pt stadiul in care e el.
  • +8 (8 voturi)    
    a iesit si asta in fata... (Joi, 26 iulie 2012, 11:20)

    egroeg5 [utilizator]

    ca Ponta si Antonescu au luat-o prea dur peste nas de la Barrosso,Schulz si altii si,chipurile,au fost precauti
  • +7 (7 voturi)    
    Asta nu cumva (Joi, 26 iulie 2012, 11:24)

    altom [utilizator]

    e hrebenciucul liberalilor? Sforar, pamblicar cum naiba s-o zice. Asta e unul din cei care dupa 89 au fost utili pentru toti, adica omul bun de "posta". Nu cumva sa va ganditi la prostii, pur si simplu omul e facut sa poarte vorba "pe la spate". Iar va ganditi la prostii... Nenorocirea e ca dupa ce " imaginezi lucruri " mult prea mult timp ajungi sigur in momentul panei de inspiratie si nu ai alta sansa decat sa incepi sa te repeti....mai rau e cand rewind-ul se duce prea departe in epoca lui ceasca.
  • +9 (9 voturi)    
    Deci iar respingem UE (Joi, 26 iulie 2012, 11:29)

    Demosthenes [utilizator]

    Aparent nu e clar pentru actualii guvernanti si pentru o parte din populatie, ca atunci cand o tara intra in UE, renunta la o parte din suveranitate si imbratiseaza valorile europene, adica democratia. Iar Viviane Reding isi poate da cu parerea despre problemele din Romania, facand referire la aceleasi recomandari pe care le-a facut si Barroso.
    Asta e pozitia liderilor europeni fata de evenimentele din Romania. USL nu face nici cel mai mic efort sa urmeze recomandarile lui Barroso, de aceea Bruxelles taxeaza acest comportament, in viitor va taxa Romania!
  • +11 (11 voturi)    
    Asa care va sa zica (Joi, 26 iulie 2012, 11:31)

    AliB [utilizator]

    Madam Reding isi depaseste atributiile. Oare cine i-a scris lui Barosso cu rugamintea expresa de a se amesteca?
  • +8 (8 voturi)    
    Asta, Rusanu, nu a participat (Joi, 26 iulie 2012, 11:32)

    Gabi M [utilizator]

    si el la toate incalcarile regulamentelor Camerelor,ale Constitutiei(prin OUG ale Guvernului)?Si asta o ia pe urmele Plagiatorului mitoman Ponta.
  • +4 (4 voturi)    
    liniste tovarasi (Joi, 26 iulie 2012, 11:34)

    geocrin [utilizator]

    Indiferent de cine cinta in front NU are importanta, TOTI sunt vinzatori de tara si impotriva Romaniei.
    OARE chiar asa sa fie?
    OARE chiar VA PASA DE POPOR ?
    Daca 85% dintre romani sunt cu voi, de ce va mai doare capul.
    Mai devreme ori mai tirziu adevarul v-a iesi la suprafata.
    Poate va fi pe 29 iulie, poate va fi la toamna,ori poate ceva mai tirziu, dar v-a iesi cu siguranta.
  • -6 (6 voturi)    
    Demos Cra(pa)tos (Joi, 26 iulie 2012, 11:38)

    Ion_Bogatu [utilizator]

    Cum spuneam deunazi: Usor mai baieti cu democratia pe scari, ca-i curg voturile :))

    Si la naiba, fiti si voi mai barbati, mai doare vreo 3 zile si gata, ati scapat, nici nu-i frumos sa tipati in halul asta :))

    Eu va inteleg, am auzit de la cativa amici pup'in'bas'isti ca ustura rau chestia asta cu extirparea puterii, dar sa stiti ca face foarte bine la sanatatea democratiei, asa ca mai bine incepeti de pe acum cu antrenamentul pentru perioada de convalescenta: cica o sa trebuiasca sa faceti zilnic un exercitiu obligatoriu, se cheama "MUNCA" :))
    "Initiativa" si "capitalul" se spune ca nu vor mai fi suficiente, si nici nu mai merg la schimb:)))

    A, si vedeti ca s-a-ntors Base la popor !
    Cu fundu' !!

    Sau:

    - Basescu declared several days ago: "I'll turn back to the people !"
    - No my friend, you did not hear correctly, he said "I'll turn MY back to the people !" :))

    Sau pentru "intelectualii francezi":

    - Basescu a declare qu'il se tourne vers les gens !
    - Pas du tout, tu n'a pas compris mon ami, il a dit qu'il tourne SON DOS vers le gens !

    Ia mai postati mai flacai !
    Si bagati minusuri mai :))
    • +5 (5 voturi)    
      Nici dupa stenograme (Joi, 26 iulie 2012, 12:04)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Ion_Bogatu

      nu te-au retras la baza? Sau ai luat banii in avans si nu vrei sa ramai cu datorii? Du-te la munca cinstita nu la intins mana !
      • -4 (4 voturi)    
        STS - S-a Terminat cu Smenu' (Joi, 26 iulie 2012, 13:09)

        Ion_Bogatu [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

        Suparat, suparat esti dom'le, suparat,
        Ca Baselu' nu mai vine la palat :))

        Pai cum spuneam mai sus, antrenamente lungi, poate rezisti si de luni incolo daca te acomodezi cu munca :))
  • +6 (6 voturi)    
    DRR, esti p. sau te prefaci? (Joi, 26 iulie 2012, 11:44)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Viviane Reding este COMISARUL EUROPEAN PE JUSTITIE! Nu are nicio treaba cu partidele politice. Oamenii aia de la Bruxelles traiesc in democratie de zeci de ani si au niste principii solide in ceea ce priveste statul de drept. Si aici includem, draga Radu, respectarea legii fundamentale (Guvernul poate emite OUG-uri care pot contine dispozitii neconstitutionale, iar OUG-ul nu va fi atacat la CCR, pentru ca Avocatul Poporului, singurul care poate sesiza CCR in cazul OUG-urilor, a fost inlocuit cu un apropiat al USL-ului), stabilitatea sistemului legal (in Romania, cand i se scoala lui Ponta, pac!, o OUG, care poate fi chiar neconstitutionala - vezi explicatia de mai sus), probitatea morala a decidentilor politici (2 incompatibili in Parlament, 1 condamnat, si cativa cercetati penal, care sunt platiti de popor si decid in functie de interesele lor). Numai niste pro-URSS-isti ar putea declara ca UE isi baga nasul prea mult in treburile interne ale Romaniei si nu lasa guvernantii sa se comporte ca pe mosia lor sau ca "Ponta: Comisarul european Viviane Reding habar nu are de situaţia din România, este în campanie PDL."

    N.B.: Cine este seful campaniei USL impotriva lui Base? Relu Fenechiu, trimis in judecata de DNA pentru abuz in serviciu.

    N.B. 2: Cred ca asta spune totul despre cine este la putere la ora actuala in Romania.
  • +7 (7 voturi)    
    Romanul are o vorba: (Joi, 26 iulie 2012, 11:45)

    Igriculescu [utilizator]

    'nu te da la urs fara topor'
    Pentru prosti, Viviane Reding e ursul si USL e taranul :)
    Asa, pentru informarea USL, Viviane Reding i-a scos dintii din fata lui Nicolas Sarkozy si a luat Franta de gat in chestiunea romilor, asta in 2010.
    Probabil ca pe Victor Plagiat Ponta si Dormeo Antonescu o sa-i pulverizeze, la propriu.
  • +5 (5 voturi)    
    Nasul DRR (Joi, 26 iulie 2012, 11:46)

    morometu [utilizator]

    Discretul "hrebenciuc" al liberalilor a iesit in fata ??? Inseamna ca e groasa rau.
    Regret, dar UE v-a stricat regia atat de "fin" si de atent lucrata. Trebuie sa pozati iar in democrati si e o treaba destul de dificila pentru voi. Daca ati fi avut bani de salarii si pensii ati fi iesit voi din UE. Dar in 20 de ani, banii s-au evaporat prin cele paradisuri fiscale...
    Iar UE este la curent cu tehnicile voastre. De aceea si pluseaza! Nu asculta de regizor!
  • +5 (5 voturi)    
    Scurta trecere in revista (Joi, 26 iulie 2012, 11:52)

    AndreiSe [utilizator]

    Pentru cei care au uitat cum a siluit USL Constitutia si statul de drept am sa incerc o scurta trecere in revista a evenimentelor din ultima perioada pentru ca se pare ca tot mai multi le uita si nu cred ca e bine. Mai mentionez ca am fost plecat din tara si singurele surse de informatii le-am avut de pe net. Spre rusinea mea nu am accesat si Antena 3, asa ca pot fi acuzat de subiectivism. Deci:
    - Trecere ICS din subordinea presedintelui in subordinea Senatului [argument: mai bine sa fie in subordinea unui for cu o reprezentare mai larga decat a unei persoane, fie ea si presedintele ales cu 5M voturi. OK, acceptabil ca argument].
    - Trecerea MO in subordinea Guvernului din subordinea Parlamentului [Camerei Deputatiilor]. Aici argumentul de la pct. anterior este anulat - se trece de la un for cu o larga reprezentare la o persoana numita, nu aleasa. Plus faptul ca totusi Parlamentul se ocupa de legi, nu Guvernul, deci Parlamentul are mai mult de publicat [Fac o paranteza aici si cred ca trecerea la un MO online, in care toate forurile care au printre atributii emiterea de acte care necesita publicarea in MO ar putea primii un user si o parola si sa isi publice singure aceste acte. Accesul la MO ar fi foarte facil pentru oricine]
    - Inlocuirea AP pentru niste motive niciodata explicate clar. Scopul aceste manevre se va vedea mai incolo si este legat de faptul ca AP este singurul abilitat sa atace la CC ordonatele date d eGuvern
    - Emiterea unei ordonante de urgenta care stipula faptul ca hotararile Parlamentului nu mai pot fi supuse controlului CC. Aceasta ordonanta de urgenta nu a mai putut fi atacata de nimeni la CC. Culmea este ca Guvernul s-a implicat intr-o problema ce tinea de bucataria interna a Parlamentului si acesta nu s-a manifestat. E ca si cum Guvernul controleaza Parlamentul, nu Parlamentul controleaza Guvernul. E ca si cum Guvernul face politica si Parlamentul se supune. E ca si cum Parlamentul se pregateste sa faca ceva anticonstitutional.
  • +3 (3 voturi)    
    Graham Watson... (Joi, 26 iulie 2012, 11:57)

    mercedes [utilizator]

    Macar asta stie exact ca apartine PNL-ului. Dna Viviane Reding stie cui apartine. Dar voi, PNL-istii romani habar nu aveti pe unde va aflati : la dreapta, la stanga, la stanganprejur. Dan Rusanu , ati ramas in sablonul anilor trecuti cand va faceati de cap cum doreati fara control iar atitudinea provocatore a USL la adresa UE ma face sa cred ca provocati iesirea Romaniei din Uniune pentru a ne “oferi” pe tava altei oranduiri. Aveti constiinta?
  • +2 (2 voturi)    
    s-o suspende (Joi, 26 iulie 2012, 12:01)

    nico3 [utilizator]

    pai s-o suspende si pe asta, impreuna cu Barroso si cu toti care indraznesc sa le explice la USL-isti ca realitatea este alta decat cea de la antene ..
  • +5 (5 voturi)    
    continuare (Joi, 26 iulie 2012, 12:03)

    AndreiSe [utilizator]

    - revocarea lui Blaga de la sefia Senatului. fiind o hotarare a parlamentului cnf. ordonantei emise de Guvern nu mai poate fi contestata la CC. Asta desi revocarea lui Blaga incalca evident statutul Senatului, statut care pe vremea dictaturii PDL-ului l-a protejat pe Geoana ca sef al Senatului. Se stie ca seful Senatului este ales pentru o legislatura si poate fi revocat doar de grupul parlamentar care l-a numit. Aceleasi regulament l-a protejat pe Vacaroiu in legislatura trecuta. Acum, pe vremea USL-ului aceste regulamente nu au mai fost valabile. Dar nici nu a avut cine sa le conteste la CC pentru ca nu mai e legal sa faci acest lucru [Ulterior CC a respins ca inacceptabile contestatiile PDL-ului pe acest subiect, adica au explicat clar ca nu au competente sa judece acest aspect din cauza ordonantei emise de Guvern]. Deci o inclcare a legii pe care nimeni nu o poate contesta niciunde. Curat constitutional. Trec peste inlocuirea lui Anastase de la Camera ca acolo nu stiu clar regulamentul - stiu insa ca Adrian Nastase a putut fi inlocuit in legislatura trecuta deci banuiesc ca e legal.
    - suspendarea lui Basescu pentru motive care sa fim serios, nu exista. E la limita bunului simt sa te apuci sa suspenzi un presedinte cand simti ca nu mai are sustinere electorala peste 50%. nici Sarkozy nu a avut, dovada ca a pierdut alegerile, dar asta nu inseamna ca parlamentul francez l-a suspendat. Practic criza politica care se declanseaza nu are rost. pentru suspendarea presedintelui trebuie motive serioase si ar trebui ca avizul CC sa fie obligatoriu si litera de lege, nu consultativ. ma rog, sa zicem ca suspendarea s-a facut legal dar imoral. Asa si Constantinescu trebuia suspendat in 1999 ca nu mai avea sustinere [s-a vazut in 2000 la vot, dar nimeni nu l-a suspendat].
    Alte aspecte:
    - comentarea unor decizii judecatoresti si ale CC, mergand pana la amenintarea lui Antonescu ca daca Parlamentul i-a numit, Parlamentul ii poate schimba [unde mai este inamovibilitatea?]
  • +5 (5 voturi)    
    continuare 2 (Joi, 26 iulie 2012, 12:10)

    AndreiSe [utilizator]

    - implicarea lui Antonescu in campania electorala. La cate mitinguri PDL a fost Baaescu in campaniile electorale anterioare? Mie mi se pare incredibil acest aspect, poate nu stiu eu exact ce atributii are un presedinte, poate ca e perfect legal, dar eu am dubii.
    - detalii: schimbarea unor detalii privind intocmirea proceselor verbale ale sectiilor de votare ca sa faca mai usor fraudarea lor - lucru mai putin cunoscut si in general nediscutat
    Scandalul cu Ponta plagiator nici nu il amintesc, eu cred ca pur si simplu s-a suprapus peste acest referendum, oricum nu are implicatii la vot, dar ramane modul in care Ministrul Educatiei, cine o fi fost el, Popa sau Antonescu, au jonglat cu comisiile de etica. Practic au facut totul legal, dar parca e cam aiurea sa desfintezi comisia in timp ce ea e in sedinta.
    Fiecare voteaza cum vrea dar e bine sa treaca in revista putin evenimentele si sa incerce sa extrapoleze aceste incalcari ale statului de drept [asa cum vad eu statul d edrept, ca un set de cutume cu ce se face si ce nu se face, mai mult decat un set de legi, care se face si se desface cum vrea majoritatea] pe o perioada de 5 ani in viitor.
  • +3 (3 voturi)    
    nechezol (Joi, 26 iulie 2012, 13:16)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Treburli interne au fost abolite in 1989.Din 2007 noi si politichia , am preluat cuvantul democratie ca si slogan adica fara continut in stiuta limba de lemn .Bre rusane democratia nu e o vorba si nici politica interna .Este si ceea ce tuteleaza angajamentul Romaniei la aderare.Angajament fata de valorile democratice.Va spune ceva ?Pe noi(pe unii) ne mai pacaliti(inlocuind-o cu consultarea , comisiile si votul parlamentului) , pe UE ,NU .
  • +2 (2 voturi)    
    pueril... (Joi, 26 iulie 2012, 14:28)

    MosIonRoata [utilizator]

    Nu isi depaseste nicio atributie mai polipropiliticienilor, inca nu ati inteles ca europa are tot dreptul sa isi bage nasul la noi odata ce am devenit parte din ea?
    Asta a fost motivul principal pentru care m-am bucurat ca am intrat in europa, ca sa va traga de urechi cand incercati sa va faceti de cap cu noi.
    Parca ati fi la gradinita, asa gasiti voi justificari pentru toate, daca va cade o caramida in cap sunteti in stare sa spuneti ca Dumnezeu e in familie cu partidul democrat.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri