VIDEO O noua stenograma atribuita PNL din campania pentru demiterea lui Traian Basescu a fost publicata pe internet. Eugen Nicolaescu: Nu exista stenograme, sunt interceptari ilegale. In transcrieri apar multe modificari, multe intoxicari, multe neadevaruri

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 25 iulie 2012, 13:57 Actualitate | Politic

O serie de stenograme publicate pe www.scribd.com si atribuite PNL afirma ca liberalii si-ar fi stabilit ca strategie promovarea unui mesaj de reconstructie, care nu trebuie branduit cu USL. Intr-una din aceste stenograme, Bogdan Teodorescu spune: "MRU trebuie dat in judecata, trebuie atins, e la 35% incredere".

UPDATE 17.30: Deputatul liberal Eugen Nicolaescu a sustinut intr-o conferinta de presa ca pretinsele stenograme sunt rezultatul unei "operatiuni ilegale de supraveghere si interceptare" si ca, "desi anumite teme de discutie si pasaje din acestea pot fi recunoscute ca fiind autentice, in transcrieri apar multe modificari, multe intoxicari, multe neadevaruri". Declaratiile lui Nicolaescu:
  • USL constata, inca o data ca sub Traian Basescu Romania a devenit un stat politienesc, in care interceptarile ilegale si diversiunile sunt folosite in campania electorala. Cea mai recenta diversiune menita sa acopere marile furturi ale regimului Basescu este asa-zisul scandal al stenogramelor. O spun pentru toata lumea: nu exista stenograme.
  • De asemenea, anumite teme de discutie si pasaje din pretinsele stenograme noi putem sa le recunoastem ca fiind autentice, dar in transcrierile dupa interceptarile care au avut loc apar multe modificari, multe intoxicari, multe neadevaruri - toate menite sa gireze temele de propaganda lansate de Traian Basescu.
  • Suspiciunea noastra este ca avem de-a face cu o operatiune ilegala de supraveghere si interceptare. Transcrierea acestor operatiuni ilegale include, asa cum spuneam, multe neadevaruri si reprezinta o diversiune clara de la tema referendumului pentru demiterea lui Traian Basescu.
  • PDL a intrat in politica folosind stenograme si acuzatii de frauda si va iesi din scena politica in aceeasi maniera, tot cu scandaluri de stenograme si frauda.
  • Cu alte cuvinte, noi spunem ca aceasta tema a stenogramelor este un subiect pe care l-a lansat Traian Basescu pentru a acoperi actiunea antidemocratica de boicotare a referendumului.




UPDATE O noua presupusa stenograma a sedintelor PNL de campanie pentru referendum a fost publicata pe scribd.com, in care liberalii discuta despre promovarea referendului pe online precum si bugetul pentru aceste actiuni.

"Echipe 50 de persoane. Le dam 50 RON pe zi? pt 16 zile". Programul de lucru ar fi in doua schimburi, 10.00 - 16.00, 17.00 - 23.00.

Eugen Nicolaescu isi exprima ingrijorarea, potrivit acestor extrase, ca multi coporatisti nu vor veni la vot, "ei cred ca acum se face alegerea presedintelui, ca pleaca Basescu si vine Antonescu - asta nu au inteles, trebuie sa facem un mesaj cu asta.

Tot aici se afirma ca PDL are oameni buni pe online si ca a "cumparat toate domeniile, sunt cu un pas inainte".

UPDATE 17.00:
Pana la aceasta ora, Relu Fenechiu nu a putut fi contactat de reporterii HotNews.ro

Sedintele au avut loc in perioada 10 - 19 iulie, sef de campanie fiind deputatul liberal Relu Fenechiu.

Dan Tapalaga scrie, pe contul sau de Facebook, ca "surse liberale garanteaza autenticitatea discutiilor".

In aceste stenograme, Relu Fenechiu propune o intalnire cu "presa noastra" pentru a stabili "un target": "Ma intereseaza sa focusam pe demitere, fara polemici".

"Nu vor face emisiuni la comanda. Trebuie sa le dam teme de atac pe 'golaniile' din ministere".

Intr-una din aceste stenograme Dan Motreanu precizeaza: "Antena 3 trebuie sa fie acolo zilnic sa transmita, mesajele noastre sa fie de atac, nu de aparare".

Intr-o alta sedinta, Daniel Chitoiu intreaba: "Din societatea civila pe cine chemam?"

Un participant ii raspunde: "Gica Hagi, Piturca, Dan Bittman, Felicia Filip, Mircea Badea, Radu Tudor,  Stelian Tanase, Dinescu, Ciutacu, Malaele, prezentatori  Morar si Buzdugan? Eu pot sa vorbesc cu Ciutacu, Malaele, Dinescu".

In 14 iulie, Bogdan Teodorescu precizeaza ca mai este nevoie de 1,7 milioane de voturi, in conditiile in care "in cel mai rau caz raportul de 60:40".

Stejarel Olaru adauga ca "daca marim numarul de sectii de votare e posibil sa mai castigam 100.000 de voturi".

Bogdan Teodorescu adauga: "MRU trebuie dat in judecata, trebuie atins, e la 35% incredere".

Citeste aici stenogramele (I)

Citeste aici stenogramele (II)




Citeste mai multe despre   






















30582 vizualizari

  • +79 (87 voturi)    
    Quod Erat Demonstrandum (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:01)

    romanique [utilizator]

    campanie mafiota de denigrare a democratiei si modernitatii Romaniei!
    Astia ar trebui deferiti justitiei.
    Remarc faptul ca Dan Tapalaga a reaparut pe HN, dar nu direct, ci doar preluat.
    • +18 (20 voturi)    
      Vă rog detaliaţi.. (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:50)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui romanique

      Pe domnul Dan Tăpăloagă îl admir foarte mult.
      • +7 (9 voturi)    
        am facut-o (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:09)

        romanique [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

        dar n-am fost publicat. te rog sa vz explicatia lui <vasile> la acest articol.
      • -22 (28 voturi)    
        stenograme irelevante (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:56)

        soldepace [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

        nu spun prea mare lucru...electoratul e interesat de alte lucruri
        • +21 (25 voturi)    
          ADEVARATA REVOLUTIE (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:28)

          rebecai [utilizator] i-a raspuns lui soldepace

          Aceste STENOGRAME scot in evidenta ca, in decembrie '89, s-a facut doar o rotire de cadre securisto-comuniste, care au pus mana pe conducerea statului si s-au infiltrat si in PNL ca sa-l controleze.(aceasta struto-camila USL exemplifica aceasta cardasie)

          Acum, poporul roman are sarcina istorica, sa finalizeze REVOLUTIA din '89 si sa nu mai voteze la stanga, dupa 60 de ani de comunism. Iar cei de dreapta sa promoveze persoane credibile si responsabile.
          • +3 (5 voturi)    
            perfect adevarat ! (Joi, 26 iulie 2012, 2:43)

            mihaitudor [utilizator] i-a raspuns lui rebecai

            bravo adevarat asa este .ne mint intruna si isi bat joc de noi fura bani nostri ar noi traim mereu cu sperante ca va fi mai bine .,nu va fi domnilor atat timp ca toata floarea din politica au interese si jocuri meschine .
            dosarele sant in floare dar degeaba ca stagneaza si noi o sa murim cum ne-am nascut saraci .
        • +9 (11 voturi)    
          Din contra! (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:45)

          gazania [utilizator] i-a raspuns lui soldepace

          Exact de astea este electoratul interesat, cel al lor. Manipularile zilnice le intalnesti in cliseele debitate cu foc de antenisti.Si mai cred unii in p-ta Universitatii ! Mi-a placut si treaba cu Mihaileanu, cu Topescu, cred ca totusi inca mai am mult de-nvatat despre aceste gunoaie. Contributii proprii mai au acesti indivizi cand apar ?
        • -10 (10 voturi)    
          ca o petarda ca nu a explodat, doar a fasait.. (Joi, 26 iulie 2012, 0:24)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui soldepace

          Ca orice petarda ieftina. Pe cand stenogramele PDL pentru denigrarea 'loviturii de stat in desfasurare'? Sau nu vor fi publicate niciodata aici?
          • +1 (3 voturi)    
            e normal (Joi, 26 iulie 2012, 3:39)

            Goriot [utilizator] i-a raspuns lui busola

            oricine are dreptul la o strategie, in politica precum si in razboi.
        • +2 (2 voturi)    
          Da , aşa este, (Joi, 26 iulie 2012, 11:12)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui soldepace

          suntem interesaţi şi de ce se mai aude cu multiplele plagiate (adică HOŢII) ale lui Victoraş..POANTA, şi ce se mai aude de afacerile necurate ale mămichii şi cumnăţelului domnului PREMIER PONTA
    • -28 (34 voturi)    
      Basescu-un hot dovedit (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:32)

      peluzar [utilizator] i-a raspuns lui romanique

      Turnatorul Basescu trebuie sa plateasca pentru a palmat flota si a indatorat fiecare roman cu 5000 Euro.
      • +13 (17 voturi)    
        bla, bla (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:59)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui peluzar

        ne-am saturat de minciunile voastre!

        voi sa dati 5000, ca voi ati vrut referendum.
      • +2 (4 voturi)    
        Nu mai spune măi Peluză, (Joi, 26 iulie 2012, 11:21)

        Optimista [utilizator] i-a raspuns lui peluzar

        făcuşi şi tu o datorie de 5000 euro şi nu are cine ţi-o plăti?
        Poate-ţi dau banii tovarăşii de drum de la us-laşi deşi nu te-aş sfătui să contezi pe asta că au mai luat ţeapă şi unii care-au fost purtaţi şi au urlat "moca" pe la mitingurile uslaşe de la Iaşi, Timişoara etc.Ţi le-au dat...
        Ietete mă, rămasără oltenii fără simbrii. Milă mi-e de voi, dar de noi, cei care suportăm nevinovaţi consecinţele prostiei voastre manifeste, mi se rupe inima.
    • +6 (12 voturi)    
      chiar PNL a inregistrat (Miercuri, 25 iulie 2012, 19:18)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui romanique

      nu toti din PNL sunt cazuti in idolatrie in fata Ipo-Crinului.
    • -8 (12 voturi)    
      Pe bune? (Miercuri, 25 iulie 2012, 20:52)

      Zambara12 [utilizator] i-a raspuns lui romanique

      Care democratie? Democratia in care exista mai multe servicii secrete decat oameni, toate controlate de un singur om? Democratia in care majoritatea este ignorata si minoritatea dicteaza? Care modernitate? Modernitatea in care presedintele injura femei, loveste copii si isi da case singur? Mai lasati-ne cu gargara asta ieftina de activisti portocalii!
      • +7 (11 voturi)    
        mda. (Miercuri, 25 iulie 2012, 21:42)

        brita [utilizator] i-a raspuns lui Zambara12

        d-ta esti om de 50 lei pe zi.
        • -1 (1 vot)    
          Nu vad ilegalitatea sau imoralitatea (Joi, 26 iulie 2012, 11:48)

          Neintoxicat [utilizator] i-a raspuns lui brita

          Asa cum oamenii din publicitate sunt platiti ca sa o faca, la fel, oamenii care fac campanie pentru cineva trebuie platiti.
        • -1 (1 vot)    
          @Birta (Vineri, 27 iulie 2012, 22:01)

          Zambara12 [utilizator] i-a raspuns lui brita

          Este tipic voua, basistilor, sa atacati oamenii fara niciun argument si nicio urma de substanta. Nu vreau sa iti raspund cu aceeasi moneda, desi as putea sa te jignesc mult mai rau decat ai facut-o tu. Pe mine m-au invatat ai mei altfel. Imi pare rau ca nu au avut toti parte de asemenea parinti. Nu mai exista nicio dezbatere aici daca ar fi fost asa.
      • +5 (5 voturi)    
        noi santem portocali voi ..rosii (Joi, 26 iulie 2012, 2:50)

        mihaitudor [utilizator] i-a raspuns lui Zambara12

        o sa vina crinu un elevat si o sa tzi dea tie detoate democratie ,prosperitate si bunastare dar mai intai sa astepti vrio 5 ani ca sa isi faca el si dupa aceea tzi da si tie !
  • +39 (43 voturi)    
    Munca... (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:04)

    cmg_george [utilizator]

    asta ii munca de partid...
    • +40 (42 voturi)    
      WTF e Bogdan-No One-Teodorescu, asta? (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:36)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui cmg_george

      Ce varsta are? E tanar? Asta-i viitorul PNLului? Scuzati, dar chiar nu-l stiu... S-a remarcat prin ceva, pozitiv? Sau e doar alta lepra, pregatita sa dea cu noroi si sa-nsceneze?
      • +23 (23 voturi)    
        Este fiul Tatalui sau (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:45)

        Isidor_b [utilizator] i-a raspuns lui Jane Doe

        Daca te uiti in istoric vei vedea cine a fost taticu' (PCR s-a transfromat in PNL!)
        • 0 (0 voturi)    
          Despre PNL (Joi, 26 iulie 2012, 11:52)

          Neintoxicat [utilizator] i-a raspuns lui Isidor_b

          PNL este unul dintre cele mai vechi partide politice din Romania.

          A fost fondat de Bratianu inainte cu mult de a aparea macar ideea de comunism.

          Comunismul a desfiintat partidul si acesta a fost reinfiintat dupa revolutie.

          Dar astea sunt lucruri pe care copiii stricati ai comunismului cu creierele mici si spalate nu le stiu pentru ca nu au trecut prin scoala asa cum ar fi trebuit.
      • +26 (26 voturi)    
        pai este un alt <titulescu> (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:49)

        romanique [utilizator] i-a raspuns lui Jane Doe

        al lui Nastase. A fost psd si vad ca l-au preluat si pnl-ul de pe <centura politicii> ca sa citez un clasic in viata:)
      • +17 (17 voturi)    
        E ala "gras si barbos" (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:26)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Jane Doe

        ..."Analistul" de la Antena 3, care se viseaza consilier prezidential. Cred ca-si joaca ultima carte cu Crin!
    • +28 (28 voturi)    
      Ei cu munca de partid noi cu statul la soare. (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:47)

      Cil [utilizator] i-a raspuns lui cmg_george

      Lasa-i pe ei sa munceasca si sa chelyuie bani si noi stam in greva in 29 cum au stat si ei in parlament.
      Diferenta majora este ca noi stam gratis ei au stat pe banii nostrii.
      Eu vara nu merg .....
      Sa votez....

      http://www.youtube.com/watch?v=9A2xcNynFcc
      • -16 (18 voturi)    
        Basescu va fi demis oricum (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:30)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui Cil

        propaganda portocalie ii face treaba presedintelui, dar nu e suficient pentru a ne determina sa stam in case pe 29 iulie. Aceste stenograme, obtinute "pe surse", sunt praf in ochii credulilor. Nimeni nu-l crede victima pe Basescu.
        • +4 (6 voturi)    
          Asta-i problema voastra, asa-i? (Miercuri, 25 iulie 2012, 22:40)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Roua

          Sa nu pierdeti momentul ASTA, in care romanul e ametit de propaganda voastra vesela.

          Vestea proasta e ca dupa ce referendumul n-o sa fie validat, tot mai multi romani o sa se intrebe ce-a fost in capetele lor. Si n-o sa le placa raspunsul.

          Nici voua!
    • +18 (18 voturi)    
      Creme de la creme (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:24)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui cmg_george

      Cel mai mult imi place cum se stabilesc sarcini pentru societatea civila "afiliata'. De unii stiam ca sunt pe statul de plata, dar am avut si surprize: I. Serbanescu, Cumpanasu.... Asta e! Alta societate civila copii, ca asta e pe duca..
      • -11 (15 voturi)    
        alte abureli basiste... (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:41)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Pe bune, cine ar crede asemenea ineptii?! Societatea civila este societate civila, nu partid politic. Asa cum nici ce se vrea a fi ICCD-ul lui MRU nu reprezinta spiritul civic, ci reprezinta chiar o formatiune politica.
        • +5 (5 voturi)    
          mda din nou. (Miercuri, 25 iulie 2012, 21:44)

          brita [utilizator] i-a raspuns lui Roua

          si d-ta esti om de 50 lei pe zi.
      • 0 (0 voturi)    
        Despre societatea civila (Joi, 26 iulie 2012, 11:57)

        Neintoxicat [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        De ce societatea civila nu ar putea sa simpatizeze cu vreo formatiune poltica?

        Unde scrie ca nu are dreptul?
    • -12 (18 voturi)    
      aceste intoxicari (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:48)

      dexas [utilizator] i-a raspuns lui cmg_george

      m-au cam plictisit. Putina originalitate macar.
  • +73 (81 voturi)    
    Avem presedinte suspendabil ! (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:04)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    "Crin Antonescu incearca sa ajunga la toate mitingurile..."

    Ce cauta presedintele interimar la mitingurile unui partid impotriva presedintelui suspendat ?! E campanie electorala pentru alegeri prezidentiale si nu stiu eu ?

    Asta nu inseamna participare la lovitura de stat ?
    • +29 (31 voturi)    
      antonescu (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:38)

      wollfy [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      ""Asta nu inseamna participare la lovitura de stat ?" NU, se numeste incalcarea constitutiei. Conform Constitutiei presedintele interimar nu are voie sa se adreseze parlamentului si natiunii!
      • +20 (20 voturi)    
        Da de acord... ceea ce înţeleg de ce... (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:54)

        gabbi [utilizator] i-a raspuns lui wollfy

        ...nu ţipă nimeni când este încălcată atât de flagrant legea...
        Poate chiar merge o plângere penală!?
      • 0 (0 voturi)    
        Din ce Constitutie ai citit tu treaba asta? (Joi, 26 iulie 2012, 12:01)

        Neintoxicat [utilizator] i-a raspuns lui wollfy

        Da-ne si noua articolul si lumineaza-ne pe toti :)
    • +11 (11 voturi)    
      Vă rog... (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:55)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      preşedinte INTERIMAR
    • 0 (0 voturi)    
      Despre presedintele interimar (Joi, 26 iulie 2012, 12:00)

      Neintoxicat [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Inainte de a fi presedinte interimar acest om este un cetatean al Romaniei si are dreptul sa isi faca opinia cunoscuta.

      Atat timp cat Basesca in calitate de presedinte ales si in functie a sustinut pe fata PDL-ul de nenumarate ori, de ce un presedinte interimar cu atributii limitate si temporare nu poate isi poate sustine ideologia in fata lumii?
  • +51 (57 voturi)    
    ******* (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:07)

    Andradda [utilizator]

    Ce porcarie.
    Astia chiar ca nu se dau in laturi de la nimic.
    Referendumul trebuie boicotat.
    Daca USLamistii spun ca mai au nevoie doar de 1,7 milioane de voturi e destul de nasol pt Basescu. Daca USL aduna peste 7 milioane de romani la vot, se va termina cu un scandal si mai mare decat este la ora actuala.
    • +51 (53 voturi)    
      Cifre vechi (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:24)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Astea erau cifrele inainte de indemnul la boicot. Acum cred ca le mai trebuie vreo 4 milioane de voturi.
    • +37 (39 voturi)    
      da, penru ca restul voturilor... (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:30)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      cand sunt diferente atat de mici, vin din ''condei'' si din turism electoral - actiuni la care PSD-ul exceleaza!
    • +48 (50 voturi)    
      Nope.... (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:30)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      ...aveau nevoie de 1.7 mil cand PDL nu daduse semnalul de biocot. Acum probabil trebuie sa scoata din joben vreo 2-3 mil.....fara ca spectatorii care stau cu ochii pe ei - in cazul de fata institutiile UE - sa-si dea seama pe unde intra in respectivul joben milioanele de iepurii stampilati. Ia sa vedem, reusesc?
      • +26 (28 voturi)    
        riscant (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:03)

        romanique [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        dar, oricum e clar ca trebuie sa biocotam legalizarea loviturii de stat!
        • -16 (18 voturi)    
          ar fi bine (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:57)

          dexas [utilizator] i-a raspuns lui romanique

          sa boicotam falimentarea Romaniei de catre base.
          • +10 (12 voturi)    
            Nu ai decât... (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:40)

            gabbi [utilizator] i-a raspuns lui dexas

            Te opresc eu?
            Eşti liber să o faci. Chiar te rog să faci ce aţi promis, adică 80...90% dintre votanţii români (atenţie nu ai USL) sunt împotriva PREŞEDINTELUI ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU asta este poanta spusă public de dl ponta al dvs.
            Aştept...
            SUCCES!
      • +27 (29 voturi)    
        ********* (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:08)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        Da, aveti dreptate.
        La ora aceea, asa cum a mentionat si "Pooki" nu se punea problema boicotului. Mai ales ca daca citim cu atentie observam ca ar fi avut nevoie de 1,7 milioane de voturi ca sa ajunga la 60/40 pt demitere ceea ce denota ca USL nu are nici pe departe atatia sustinatori cati apar in sondaje.
        Tot legat de sondaje este interesant faptul ca MRU nu apare in niciun sondaj public cu 35%.
        Insa, in interiorul USL se stie ca cifra reala este de 35%, altfel nu si-ar fi facut deloc probleme daca MRU ar fi avut 15-sau 20% asa cum apare in sondajele manipulat(oar)e.

        Interesanta si partea aia care se refera la Plesu!!??
    • +23 (25 voturi)    
      CALM (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:07)

      adrian_s [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      1, 7 Mil le trebuiau acum 2 saptamani ....

      acum cu boicotul cred ca se schimba radical problema ...

      oamenii lor nu vor mai avea de ce sa iasa la vot , ptr ca sunt constienti ca nu sunt mai mult de 10% cei spalati pe creier ...

      eu sper ca oamenii normali, care sunt impotriva PDL si traian basescu sa boicoteze referendumul .
      • -14 (16 voturi)    
        Jos Basescu (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:38)

        Sandraa [utilizator] i-a raspuns lui adrian_s

        Ai dreptate nu se mai poate asa ceva traim intr-o tara care este plina de invidie!acum PDL-isti vazand ca nu mai au nici o sansa sa mai castige arunca cu fel si fel de acuzatii in ponta si antonescu!este de necrezut cat de greu ati decazut!cel mai bine ar sa nu va mai faceti sperante ca o-sa castigati pentru ca nu mai aveti sanse!
    • -13 (15 voturi)    
      da de unde (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:43)

      Sandraa [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      este foarte clar ce face basescu in aceste momente, dezinformeaza cetatenii distragand atentia de la problemele care au dus la organizarea referendumului,incercand prin orice mijloace sa il incrimineze pe crin antonescu si pe victor ponta!ar trebui sa auzim in aceasta campanie ce a facut basescu bun pt romania , de ce nu ar trebui demis, nu sa l ascultam acuzand actuala guvernare!
    • +1 (1 vot)    
      calmate (Joi, 26 iulie 2012, 2:59)

      mihaitudor [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      andrada u nu vezi cei afara ?
      eu garantez ca mai mult de 3 mil nu merg la vot si dupa alegeri mai vb si tzi dau o bere ..
      nu merg la vot multi ff multi ,un mil sant afara ceea ce este foarte greu sa voteze ,iar alte 3 mil sant beti in carcumi asa ca mai raman 3 mil .care merg la vot si o sa radem cu toti ce au facut cacamaca si cu pontanel .
  • +68 (70 voturi)    
    Puteam sa jur... (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:16)

    Paul_Atreides [utilizator]

    Puteam sa jur ca MRU le-a dat foc astora. De cand a aparut au innebunit toti, si-au dat seama ca au in fata un tip articulat si inteligent care are toata sansele sa castige. Normal ca trebuia dat jos inainte sa apuce sa-si castige mai multa popularitate.
    Sunteti niste penali voi toti cei din USL!
    • +8 (10 voturi)    
      Da sunt de acord şi mi-am exprimat.. (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:48)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Paul_Atreides

      deja părerea aceasta.
      Este una din cele trei cauze care au motivat lovitura de stat parlamentară... începută încă odată cu moţiunea de cenzură.
      Celelalte două sunt:
      - semnalul clar de PERICOL PENALI, dat de sentinţa dată în cazul Năstase.
      - preşedintele Băsescu nu-i lăsa să fure chiar şi pe cei care erau sau sunt la putere (indiferent de culoarea politică a umbrelei sub care se vopseau).
      • -1 (1 vot)    
        Parlamentul reprezinta poporul (Joi, 26 iulie 2012, 12:09)

        Neintoxicat [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

        Asa cum poate nu stiti parlamentarii se aleg prin votul poporului si sunt acolo sa il reprezinte.

        Cum poate poporul suveran (conform Constitutiei) sa dea lovitura stat?

        Nu vedeti ca nu aveti haber pe ce lume traiti?
    • 0 (0 voturi)    
      Un PCR-ist adevarat (Joi, 26 iulie 2012, 12:06)

      Neintoxicat [utilizator] i-a raspuns lui Paul_Atreides

      Adevarat articulat, dar de securism avansat :)

      Oameni buni pe ce lume traiti?
  • -24 (32 voturi)    
    Mare branza! :) (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:23)

    Raluca9 [utilizator]

    N-ati mai vazut filme despre campanii electorale?
  • -37 (39 voturi)    
    Aoleu... (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:23)

    Gigi Kent [utilizator]

    ...deci "'golaniile din ministere" chiar sunt reale? Ma gandeam ca toate fazele cu auditul, cu capace de WC de 15K euro etc, cu Posta falimentata, cu pierderile de la Hidroelectrica etc etc etc poate sunt doar inventii de campanie. E mai rau de cat credeam...
    • +18 (20 voturi)    
      da, sunt reale (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:18)

      Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Da, ma Kent sunt cat se poate de reale si toate sunt facute cu acordul lui Nicu Vacaroiu seful Curtii de Conturi a Republicii Romania.
      • -4 (8 voturi)    
        Eh ... (Miercuri, 25 iulie 2012, 16:56)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

        ... stiam eu ca trebuie sa fie implicat si un PSD-ist :))

        Auzi da sa stii ca Curtea de Conturi (cacofonie intentionata) semnaleaza treburile astea demult prin rapoarte. Decat ca la Parchete (alea cu justitia independenta) e Lulutza domnului Basescu si nu se intampla nimic mai departe ... Ia cauta Curtea de Conturi aici pe HN.ro si o sa tot gasesti informatii.
  • -24 (32 voturi)    
    stenograme sau maculatura? (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:27)

    Montesquieu [utilizator]

    nu inteleg de ce de fiecare data pe subiecte "sensibile" in presa scapa doar stenogramele.

    unde-s fisierele audio sursa?
    pai nu-s!!!

    de ce?
    pentru ca un fisier audio este mult mai greu de modificat in timp ce un document word e susceptibil a fi "alterat" in functie de interesele unei tabere.

    tocmai de-aia, atata vreme cat n-o sa avem un fisier audio, aceste asa zise stenograme au doar valoare de maculatura, ambalaje etc

    inc-o petarda ambalata in laboratoarele sri si/sau sts...
    • +17 (23 voturi)    
      Tu din ce structura faci parte ? (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:20)

      Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Hai ca te vad specializat. Ia spune tu ma rebegitule, pe cate parale dai din fleanca pe aici ? Macar de puneau unl mai destept. Spune-i lu'Relu ( Fenechiu) sa te demita, mah, ca esti incopentent si le mananci banii oamenilor de poamana.
    • +13 (17 voturi)    
      nimic fortat (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:38)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      nu e nimic ciudat in stenogramele astea.e doar un partid la lucru pentru folosul membrilor sai. doar nu credeai sincer ca ei lucreaza pentru tine? sper ca nu esti asa naiv incat sa crezi in niste partide politice pline de analfabeti si impostori cu un grad ridicat de lene, dar cu averi impresionante?

      cea mai mare gluma pe care am auzit-o in ultima vreme e suprematia parlamentului prin ordonante de urgenta de la guvern :))
  • +32 (38 voturi)    
    DESPRE RELU FENECHIU (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:27)

    bobobobo [utilizator]

    A început Marele Jaf pesedisto-liberal al României. Călăuzindu-se după sintagma *Să Furăm ce a Mai Rămas de Furat*, baronul liberal Relu Fenechiu, îşi instalează încet-încet, copiii de suflet, în structurile cheie ale ministerelor patriei. Deunăzi, prinţişorul Mugurel Cozmanciuc, cel care a lăsat urme adânci la Cadastru şi CET-ul ieşean, a fost uns în funcţia de secretar de stat în Ministerul Mediului, adicătelea mâna dreaptă a ministresei Rovana Plumb.
    Cozmanciuc, omul lui Fenechiu, a distrus Oficiul de Cadastru Iaşi, achiziţionând la un preţ supraevaluat, de aproximativ 3 milioane de euro, un sediu dărăpănat şi pe jumătate distrus. Ulterior, din poziţia de director de marketing, Mugurel a contribuit din plin şi la falimentarea CET Iaşi.
    De mentionat, Fenechiu detine un carier de lux in Iasi, construit ilegal, terenuri luate cu japca. Este poreclit Dictatorul din Moldova!
  • +14 (16 voturi)    
    No comment (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:27)

    Nila [utilizator]

    ...
  • +28 (30 voturi)    
    Intrebare (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:27)

    CezarN [utilizator]

    Ma asteptam ca Dan Tapalaga sa publice aici, pe hotnews. De ce nu o face?
    • +10 (12 voturi)    
      asta intreb si eu (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:47)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      de vreo saptamina...
    • +10 (12 voturi)    
      tapalaga (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:55)

      ...vasile... [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      conform FB e plecat din tara si revine inainte de referendum.si tot el zice acolo ca HN a "pus cateva arme in rastel" ca raspuns la acuzatiile internautilor ca HN a schimbat macazul si ca nu prea seamana cu HN-ul de acum 2 saptamani si ca nu e frumos sa ne luam de HN pentru asta bla bla bla...
      PS. NICI MESAJUL ASTA NU O SA IL PUBLICI DOMNULE EDITOR? ca vad ca ai oroare sa imi publici mesajele...
      • +5 (7 voturi)    
        multumim (Miercuri, 25 iulie 2012, 16:25)

        romanique [utilizator] i-a raspuns lui ...vasile...

        vasile pt precizari. te-am citat unui coleg mai devreme in subiectul tapalaga. ma voi uita si eu la ce a pus pe fb.
        • +1 (3 voturi)    
          Cine este FB? (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:51)

          gabbi [utilizator] i-a raspuns lui romanique

          NU vreau să cred aluzia la NH
          • +1 (3 voturi)    
            FB = FACEBOOK.. (Miercuri, 25 iulie 2012, 20:19)

            ...vasile... [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

            ce aluzie? cauta-l pe tapalaga pe FB si citeste cu ochii tai atunci
  • +15 (19 voturi)    
    Autentic... (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:51)

    ibm [utilizator]

    USL=110% comunism...
  • +19 (23 voturi)    
    Google e cumparat de Basescu!!! (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:51)

    Alex_Marinescu [utilizator]

    Da-ti pe google "lingau" si apoi "plagiator" :)))))))))))))
  • +26 (30 voturi)    
    mi-e scarba (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:06)

    MicaS [utilizator]

    Citesc si ma ingrozesc : ce pot face banii si interesul meschin din oameni .Ati citit numele celor din extrase? daianu,topescu, malaiele, nicu covaci (??? care, cel de la Pheonix ? - este mult prea mult ! ) . Am scris intentionat cu litere mici pt. ca asa sunt si ei, mici, mici de tot. S-au vandut pt. avantaje materiale, stergand cu buretele o viata, o cariera si scuipand pe amintirea pe care ar fi trebuit sa o lase in urma lor si in inima celor care i-au cinstit. Doamne ce rusine , cum mai pot dormi noaptea ? Cat despre ceilalti mercenari, cumpanasu, parvulescu, trupa vunk ... fara cuvinte !Ca erau toti astia simpatizantii pucistilor stiam, dar sa citesti cum sunt adunati precum oile de cioban ma enerveaza ca am putut vreodata in viata mea sa-i admir.Profit de moment , poate citeste si cineva de la b1 ce am sa-i sfatuiesc : nu-i mai aduceti la emisiuni pe ficeag si racoviceanu. Sunt atat de evident usl-isti ca ma ia greata ! Au limbaj de preoti , care cu o mana te indeamna sa pui bani in cutia milei , iar cu cealalta o golesc. Mai ales ca dupa ce isi varsa veninul la b1, trec repede si ling la realitatea. ( ca a3 nu deschid niciodata ).Doamne, ai grija de romani ca sunt multi si au dreot de vot!
    • +15 (19 voturi)    
      aceleasi sentimente ma incearca si pe mine (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:37)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui MicaS

      Zilele trecute l-am vazut la un spa din Pipera pe Mihaita Calimente si cu greu m-am abtinut sa nu-l inec.Asta sta pe mii de euro in piscina de lux ,indruga poezia nenorocita a uslsilor si prostii de la tara cred ca totul este spre binele lor.
      • +3 (9 voturi)    
        Da, perfect de acord... (Miercuri, 25 iulie 2012, 16:08)

        gabbi [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        dar "Sursele" trebuie felicitate, au dat dovadă de curaj, dar mai curajoase ar fi dacă ar lua atitudine pe faţă.
  • -14 (16 voturi)    
    ... (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:12)

    gigiduru88 [utilizator]

    PDL si Basescu sunt in stare de orice acum pentru ca stiu ce o sa ii astepte dupa demiterea presedintelui suspendat !!! JOS BASESCU !!!
    • +5 (7 voturi)    
      Ce înţelegi prin "orice" în cazul de faţă... (Miercuri, 25 iulie 2012, 16:10)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru88

      Domnule gigi
  • +12 (18 voturi)    
    pregatirea indoctrinarii (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:40)

    tanu [utilizator]

    ce urmeaza este si mai important pt USL!prin anuntarea unor masuri economice (tva9%,ajutoare pt firme si fermieri,angajare celor cu varste de sub 25 de ani si peste55 ani fara taxe,apa pt irigatii ,etc)acestea fiind numai pentru pregatirea apararii USL pt cele 2 luni de mandat dezastruos in fata FMI si a Bruxellului pt vizita de saptmana viitoare si incercarea de a scoate camasa in fata electoratului prin "noi am dorit aceste masuri dar nu suntem lasati de ei"sau"am avut dreptate ca suntem considerati o colonie!"stind ca masurile anuntate nu pot fi puse in practica fara o consultare in prealabil ale institutiilor internationale.
    • +2 (6 voturi)    
      Da.. sunt de acord. (Miercuri, 25 iulie 2012, 19:34)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui tanu

      este logic..
      de unde resurse... Cu fondurile europene suspendate, cu PIB diminuat sever datorită influenţei loviturii de stat parlamentare asupra leului, cu degradarea raitingu-lui de ţară şi mai ales al SC. de stat (HIDROELECTRICA), cu lipsa totală a muncii reale în ministere, cu agricultura atacată foarte grav de secetă, cu criza economică din jur şi cu tăierea fondurilor trimise de diaspora muncitoare, etc. ....
      toate propunerile sunt aberaţii, cel puţin din punct de vedere economic şi realist.
      Poate doar dacă îşi varsă Donii VOICULESCU, PATRICIU, NĂSTASE şi ceilalţi conturile cu rădăcini securisto-ceauşişte în trezoreria naţională, ceea ce iarăşi nu o pot crede.
  • +10 (14 voturi)    
    "BRAVO SURSELOR PNL"! (Miercuri, 25 iulie 2012, 15:49)

    gabbi [utilizator]

    Oare înseamnă că vă treziţi din somnul indus de ANTONOVICI?
  • -14 (18 voturi)    
    Securistii (Miercuri, 25 iulie 2012, 16:06)

    S.Marian [utilizator]

    Acum nu mai poti purta nici un fel de conversatie ca aude PDL-ul, implicit Base tot. In asa hal am ajuns sa ne verifice autoritatile si cand mergem la baie si ce am facut. Rusine PDL - Base !
    • -8 (12 voturi)    
      base cam asa a procedat mereu (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:55)

      dexas [utilizator] i-a raspuns lui S.Marian

      cu minciunile. A inventat subiecte, stenograme, tentative de frauda. Ar fi potrivit pt un job ca scenarist.
    • +3 (7 voturi)    
      Nu vă supăraţi dar nu este USL la putere? (Miercuri, 25 iulie 2012, 19:20)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui S.Marian

      Nu este Antonescu la COTROCENI?
      Care autorităţi?
      Ati uitat vreuna? Oare au mai rămas câteva neschimbate?
      Că până şi ARHIVELE le-aţi decapitat.
      Poate JUSTIŢIA a mai rămas verticală şi de aici şi frica DVS...
  • -8 (14 voturi)    
    Ale naibii stenograme (Miercuri, 25 iulie 2012, 16:39)

    Gabriel79 [utilizator]

    Cum naiba au aparut discutii private din interiorul unei camere inchise? Chiar nu se mai poate discuta nimic cu nimeni de frica cuiva care sta cu castile la urechi? Cum era cu ascultarile ilegale, fara mandat?
    • -4 (10 voturi)    
      ce stenograme? (Miercuri, 25 iulie 2012, 19:06)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel79

      Ce mandat? Ce ascultari ilegale? Traim in Romania lui Traian Basescu, cel care trage sforile pe unde vrea, doar ca sa ramana la putere pentru el si pentru baietii destepti. Dar, pe 29 iulie se va prezenta in fata cetatenilor pentru a fi judecat.
    • +4 (8 voturi)    
      Poate chiar de la membrii discuţiei?! (Miercuri, 25 iulie 2012, 19:23)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel79

      Nu uitaţi că trădătorii..." îşi schimbă părul dar năravul ba".
      Sau poate mai sunt printre ei şi liberali adevăraţi?
      Cine poate să ştie dacă nu se arată?
  • -4 (12 voturi)    
    masina de propaganda e la lucru .. (Miercuri, 25 iulie 2012, 16:48)

    adrian8 [utilizator]

    ”Noi nu facem stenograme, ne-a declarat liderul liberal Eugen Nicolăescu. Nu avem de ce să stenografiem sau să înregistrăm discuțiile de la sediul de campanie..."

    restu gasiti cautand pe net .
    • -2 (8 voturi)    
      halal stenograme (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:54)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      oricine putea scrie textele astea si mult mai multe, asta nu inseamna ca reprezinta informatii oficiale. Nici macar n-au fost confirmate de liderii USL, dar tot au fost publicate, ca doar sunt informatii obtinute "pe surse".
      • +2 (6 voturi)    
        mda (Miercuri, 25 iulie 2012, 20:21)

        ...vasile... [utilizator] i-a raspuns lui Roua

        dar cu juma de gura nicolaescu ala a admis ca sunt, dar ca cica ar fi stalcite si etc.. si da, azi am gasit o mizerie de ziar cu DEMITE-L in cutia postala, si.. parca scrie in stenograme de 1 milion de fituici de tiparit? curat murdar, ca sa vezi...
  • +3 (11 voturi)    
    daca (Miercuri, 25 iulie 2012, 17:39)

    ggna [utilizator]

    te iei de Base mai accept, dar de MRU ma crizez!
    • +1 (5 voturi)    
      Nici eu nu accept dar... (Miercuri, 25 iulie 2012, 19:37)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui ggna

      Ca să fim corecţi...
      cine l-a promovat, a avut încredere şi l-a ajutat pe MRU, oricum nu dl Tăriceanu.
      Şi ceea ce este şi mai important îl mai poate ajuta semnificativ încă
      Cu stimă.
      Apropo... Piaţa Revoluţiei este la ATENEU NU?
      Ne vedem acolo.
  • -11 (15 voturi)    
    Jos Base!!!! (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:16)

    Sandraa [utilizator]

    devarat..prea multi hoti si criminali in tara asta,si din pacate acei hoti au cea mai mare putere in tara asta.de aceea trebuie sa scapam de hotia din tara asta si sa spunem da la referendum pentru a reface imaginea tarii noastre si pentru a incerca sa facem din ea un loc mai bun.
  • -10 (14 voturi)    
    Eu nu cred nimic dar daca...... (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:45)

    Florin91 [utilizator]

    Eu nu cred ca sunt discutii reale, in sadaca sunt discutii reale ar trebui sa ne ingrijoram pentru ca sunt discutii care au loc intr-un spatiu privat, am ajuns ca pe timpul lui Ceasca, nu mai poti sa vorbesti nimic pentru ca te vaneaza securistii! Jos Basescu!
  • -6 (10 voturi)    
    exact ca Nixon (Miercuri, 25 iulie 2012, 20:42)

    Gina22 [utilizator]

    "PDL a intrat in politica folosind stenograme si acuzatii de frauda si va iesi din scena politica in aceeasi maniera, tot cu scandaluri de stenograme si frauda." - Sa speram ca va iesi din scena politica , ca ne-am cam saturat de ei! Mai ales de Basescu, doamne face tot posibilul sa il copieze pe Nixon.
  • +2 (6 voturi)    
    Saracu Ponta (Joi, 26 iulie 2012, 1:19)

    qwed [utilizator]

    E clar. PSD a sifonat stenogramele astea. Altcineva nu avea cine. Deci Ponta si Antonescu sunt pe faras.
    Dupa 29 cred ca isi vor da demisia cu japca
  • -2 (2 voturi)    
    mafia politica (Joi, 26 iulie 2012, 10:43)

    m12 [utilizator]

    Convorbiri in cel mai pur stil MAFIOT!
  • +1 (3 voturi)    
    Securistii - aliatii lui Basescu (Joi, 26 iulie 2012, 11:07)

    Atreid [utilizator]

    Stenograme, interceptari, denunturi si autodenunturi - de ce ne amintesc oare? Basescu da din nou dovada ca are de partea lui toti sefii de cadre si securistii - Tapalaga isi merita banii... Un partid care isi face campanie cum poate - iata marea dezvaluire pe care raspandacii basisti o promoveaza - de abia astept ca dupa referendum sa vad toate stenogramele furaciunilor lui Basescu si camarilei. Lasii - se stie - transpira abundent - mai ales la puscarie, nu?
  • +2 (2 voturi)    
    Mergem la VOT (Joi, 26 iulie 2012, 11:09)

    Alexiaa [utilizator]

    Se pare ca in tara asta nu poti sa mai vorbesti nimic, caci securistii te urmaresc si apoi transmit ce doresc in spatiul public. E dureros ca serviciile secrete lucreaza impotriva drepturilor omului.
  • 0 (2 voturi)    
    Care este problema? (Joi, 26 iulie 2012, 11:38)

    Neintoxicat [utilizator]

    Oameni buni ce anume ati constatat voi in aceste stenograme de fapt?

    Care este problema?

    Sa presupunem ca ar fi adevarate:

    1. Cu siguranta le-au fost puse microfoane la sedintele de partid!

    2. Care sunt marsaviile? Ce este in neregula cu planul de campanie respectiv?

    S-a obosit cineva sa le citeasca si sa vada ca nu contin nimic ilegal sau imoral?

    Aveti impresia ca PDL face altceva in campanie? Asa decurg toate. Este normal pentru orice partid sa isi organizeze strategia atat defensiv cat si ofensiv.

    Pe bune acum, care este problema?
  • 0 (2 voturi)    
    in sfarsit (Joi, 26 iulie 2012, 11:52)

    alina20 [utilizator]

    Ne-am saturat sa fim mintiti, furati, jigniti si sa ni se bage mana in buzunar pana la cot pentru a va mari voi averile. Va vrem jos ! Poporul nu te vrea Base si o sa ti-o demonstram !
  • 0 (2 voturi)    
    Degeaba (Joi, 26 iulie 2012, 12:11)

    Ionazila [utilizator]

    Fiecare caut nod in papura acum.. nu mai stim cui sa dam crezare.. dar Traian tot pleaca de la presedintie.. nu exista indoiala.. DA PENTRU DEMITERE.
  • 0 (2 voturi)    
    Huo! (Joi, 26 iulie 2012, 12:25)

    Radu.antiPDL [utilizator]

    O alta metoda a campaniei basiste de a atenta la credibilitatea USL! Nu vedeti cum ne joaca pe degete?! Isi bat joc de intelectul nostru, oferind 'stenograme' false! Jos conducerea! Votam 'DA' pe 29!
  • +1 (1 vot)    
    jos base (Joi, 26 iulie 2012, 12:45)

    ahridarius [utilizator]

    este dureros faptul ca institutiile statului lucreaza impotriva drepturilor omului. nu se mai poate avea o discutie privata, serviciile secrete isi baga nasul peste tot.
  • +1 (1 vot)    
    DA pe 29!!! (Joi, 26 iulie 2012, 14:04)

    Fane1982 [utilizator]

    DA pe 29!!! "Am trait BINE" prea mult.
  • +1 (1 vot)    
    jos basescu (Joi, 26 iulie 2012, 15:10)

    Sandraa [utilizator]

    ne-am saturat de comunistu asta...jos de la putere...totusi USL o sa aduca niste schimbari nu stiu daca majore dar o sa fie mai bine...haideti sal dam jos odata pe base...
  • 0 (0 voturi)    
    votez da! (Vineri, 27 iulie 2012, 0:53)

    andrew123456789 [utilizator]

    De cand au hotarat sa boicoteze referendumul, oamenii astia au ramas fara obiectul muncii si inventeaza teme false. NU ne intereseaza stenogramele de la sedintele PNL. Ne intereseaza cum ne-au jefuit B?sescu si gasca lui! Stenogramele acelea le-am vrea!
  • 0 (0 voturi)    
    DA! (Vineri, 27 iulie 2012, 19:19)

    Florin91 [utilizator]

    DA! Voi vota impotriva lui Basescu nu ma intereseaza stenogramele PNL, ma intereseaza ca Basescu ne-a luat salariile, pensiile si cel mai important, ne-a luat sperantele.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri