Mihai Razvan Ungureanu: Suspendarea este un circ, un teatru ieftin/ Mergem la vot sau boicotam? Veti avea raspunsul curand

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 23 iulie 2012, 17:28 Actualitate | Politic

Presedintele Initiativei Civice de Centru Dreapta, Mihai Razvan Ungureanu, a sustinut, luni, la Alba Iulia, intr-o conferinta de presa, ca "suspendarea este un circ, un teatru ieftin", fostul premier opinand ca "presedintele legitim ales nu a incalcat in niciun fel Constitutia", si a precizat ca se va clarifica curand si chestiunea participarii la vot, transmite Agerpres.

"Este limpede: Traian Basescu nu a impiedicat institutiile statului sa-si faca, sa-si indeplineasca atributiile, nu a limitat competentele institutiilor statului, neavand puterea executiva, nu a ingradit drepturi si libertati cetatenesti. Pornind de la aceasta premisa, suspendarea este un circ, un teatru ieftin, menit sa legitimeze, si verbul este intre ghilimele, o initiativa, un act de suspendare a presedintelui, de fapt a persoanei Traian Basescu, cu indiferent ce risc la adresa democratiei noastre. Si, in conditiile acestea, incerc sa ma gandesc clar ce ar trebui facut: mergem cetateneste la vot sau boicotam? Veti avea raspunsul curand", a spus Mihai Razvan Ungureanu, care a precizat ca participarea la vot nu ar depinde de un raspuns din partea PDL.

Referindu-se la turneul pe care-l face prin tara, Mihai Razvan Ungureanu a spus ca a intalnit "cetateni ingrijorati care nu se sfiesc sa spuna ca viitorul lor, viitorul familiilor lor nu se poate imagina avand in fruntea tarii oameni care nesocotesc Constitutia, carora nu le pasa de legi, care trateaza cu aroganta doleantele lor in calitate de cetateni si, in general, mersul tarii".

In alta ordine de idei, fostul prim-ministru a acuzat institutiile mass-media publice ca ar fi subordonate actualei puteri si a afirmat ca in perioada 2001-2004 in presa "unde nu mergea cu vorba buna sau cu influentarea directa mergea cu amenintarea directa si amenintarile erau duse la bun sfarsit".

"Catre aceasta ne indreptam si acum", a spus Ungureanu.

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3813 vizualizari

  • +14 (32 voturi)    
    NU mergem la niciun vot!!! (Luni, 23 iulie 2012, 17:38)

    zaboo [utilizator]

    eu l-am ales pe Basescu pentru 5 ani, nu am de ce sa ma duc acum sa le legitimez puciul, sa-i fac jocul lui Voiculescu!
    • +10 (10 voturi)    
      Norma ca boicotam (Luni, 23 iulie 2012, 19:03)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      1. Daca 3.500.000 de romani vin la referendum si spun NU, referendumul este validat si Basescu pleaca de la Cotroceni;
      2. Daca 3.500.000 de romani stau acasa, referendumul nu este validat, iar Basescu ramane la Cotroceni.

      Pentru cei care vor sa mearga la vot sa voteze NU, intrebarea nu este daca ,,merg sau nu la vot?", ci intrebarea este: ,,Sunt sau nu idiot?"
    • -6 (6 voturi)    
      Anonim AntiBasescu pe feisbuc (Luni, 23 iulie 2012, 19:44)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Atunci, opinia mea e ca ai ales prost acum trei ani... ai avea o sansa sa remediezi stupuzenia.
      • 0 (0 voturi)    
        cu cine? (Marţi, 24 iulie 2012, 8:22)

        luciaS [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        Crin Antonescu a fost repetent in facultate, se spunea de Basescu ca este betiv, dar Antonescu este si mai si (poate nu stiti) si cand este " treaz" doarme in picioare, deci..........
  • -18 (28 voturi)    
    hehe (Luni, 23 iulie 2012, 17:43)

    Mazeta [utilizator]

    Mergem la vot sau boicotam? Noi ne ghidăm după principii: o așteptăm pe madam Udrea să ne spună!
    • +8 (8 voturi)    
      e o ecuatie simpla (Luni, 23 iulie 2012, 19:18)

      redier [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      E simplu, domnule. Voi vreti sa furati. Ati pus urne in hoteluri si crasme. Puteti fura usor 5-7 la suta., dar e mai greu, daca nu imposibil, sa furati peste 20%. De asta cei care mai cred in viitor trebuie sa stea acasa.
      • +7 (9 voturi)    
        Corect! (Luni, 23 iulie 2012, 20:03)

        ggna [utilizator] i-a raspuns lui redier

        Ei zic ca au 60%...Asa zice Dragnea...Buuun.
        In mod normal, cam 50% din totalul de pe liste vin la vot ( cam asa au venit). Deci...60% din cei 50% din total...ar fi cam...30% din total...Deci atatia USL-asi sunt! N-au cum sa ne invinga!
        • +1 (1 vot)    
          matematica (Marţi, 24 iulie 2012, 0:16)

          visio [utilizator] i-a raspuns lui ggna

          usl nu ia singur 50.1% din voturi; asadar are nevoie de ajutor; de unde il poate lua? in principiu de oriunde, si l-ar fi capatat cu siguranta; numai ca, nimeni nu se asociaza cu plagiatori;
          sa reluam: udmr si-a vazut mereu interesul, insa nu cred ca sunt atat de stupizi sa isi puna latul de gat singuri; partidul lui dd nu a gasit-o pe elodia si ma indoiesc sa se asocieze cu usl; minoritatile...hmmm, nu cred ca le-a fost rau sub basescu; asadar, cine se asociaza cu plagiatorii? nimeni; singura sansa matematica a usl-ului de a castiga este sa fure voturi; urne gata pline, etc; doar va amintiti ce faceau pana sa vina base la putere...
  • +3 (23 voturi)    
    daca (Luni, 23 iulie 2012, 17:44)

    Jack37 [utilizator]

    \
    daca sustineti boicotul pierdeti.
    poate pe termen scurt cistigati referendumul prin neparticipare, dar pretul va fi mult prea mare.

    singurul lucru care sta intre oamenii astia si nebunia din capu lor este votul NU. atit. orice altceva poate fi manipulat, ciuntit si furat.

    Votam mai mult decit pot ei sa fure. la vot.

    Altfel o sa fie haos. o sa zica: sustinatorii lui Basescu sint niste lasi. iam cistigat, putem sa facem ce vrem. de aici pina la haos nu mai e mult.

    daca voi credeti ca oamenii astia au nevoie de validare... va inselati amarnic. nu le faceti jocul. mergeti si votati NU!
    • +4 (6 voturi)    
      pot sa citesc printre randuri? (Luni, 23 iulie 2012, 18:27)

      nicubila [utilizator] i-a raspuns lui Jack37

      :). n-am nici o dovada a intentiei lui jack37 (dat fiind jocul de grezne din alte posturi ale lui), dar si daca e cine se pretinde, atentie la unde dai si unde crapa. nu vad un rationament puternic in favoarea vatarii, cu atat mai putin in argumentatia ta.

      treaba e destul de simpla: daca ramane basescu se continua pe scos si dosare (ce ne dorim cu totii) pe langa alte gramada de prostii, daca pica se merge la vot. dar inca o perioada USL la guvernare ii slabeste si mai mult. preferat prima varianta.
    • +1 (1 vot)    
      Domnule Jack37 (Luni, 23 iulie 2012, 20:46)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Jack37

      Nu sunt de acord cu raţionamentul Dvs.
      Îl înţeleg dar... în România actuală în care totul este un scenariu bine uns şi în acelaş timp înfricoşător de halucinant... raţionamentul Dvs. normal într-o democraţie consolidată nu poate fi valabil.
      Eu nu voi merge la vot pentru că nu am încredere în corectitudinea numărării şi organizarea votului.
      Eu cred că este mai greu de manipulat şi deformarea prezenţei la vot.
      Validarea sau nevalidarea actualei puteri (roşie-mafiotă) se poate realiza prin vot direct în curând - la alegerile generale din noiembrie.
  • -14 (26 voturi)    
    asa stapane ... spune ce sa facem ... (Luni, 23 iulie 2012, 18:00)

    adrian8 [utilizator]

    ca nu stim , noi nu avem vointa/gandire proprie ....
    • +5 (9 voturi)    
      Se refera la consens. (Luni, 23 iulie 2012, 18:21)

      Mjay [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Esti rauvoitor, remarc asta. Dar iti pot raspunde la intepatura ta. Cei impotriva demiterii au o dilema. unii prefera varianta mai sigura boicotul, altii merg direct sa spuna NU demiterii. Insa aceasta separare de forte pot sa fie cauza unui referendum validat la limita, in care cei care sunt impotriva demiterii nu se vor reflecta in voturile exprimate. De aici si problema consensului. MERGEM TOTI sau BOICOTAM TOTI? Si aici ar trebui sa fie un mesaj clar care sa faca ca toti cu o parere sa faca acelasi lucru. AVEM MAI MULTA MINTE DECAT CRED UNII.
      • -1 (3 voturi)    
        nu prea cred . (Luni, 23 iulie 2012, 19:21)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Mjay

        sincer , e un "joc de glezne" prin care se pregateste varinata : "toti care nu au fost la vot sunt pro basescu".
      • -3 (5 voturi)    
        Anonim AntiBasescu pe feisbuc (Luni, 23 iulie 2012, 19:43)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Mjay

        N-am auzit o prostie mai mare, cum adica, trebuie sa avem atitudine la unison? Pai oi fi vrun nostalgic ceausist de spui asa... Eu una ma duc la referendum si votez DA, dar mata poti sa faci cum iti dicteaza constiinta sau..... altceva/altcineva.
    • +8 (10 voturi)    
      in razboi (Luni, 23 iulie 2012, 18:37)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      faci ce zice generalul; in plus: cata vreme ESTE LEGAL sa nu ma prezint la vot, nu vad care e problema - dar vad o problema cu niste condamnati in parlament care mai si voteaza!!!
    • +5 (7 voturi)    
      Spirit de haita (Luni, 23 iulie 2012, 18:39)

      MoshCraciun [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Asta e nimic fata de strigatele de lupta ale USL. Trebuie ca cei care nu sunt de acord cu mascarada asta sa actioneze la unison ca sa poata ceva. "Gandire proprie" in Romania nu prea. Fie se vehiculeaza informatii auzite la televizor (iar cand sunt cele de la antene e tragic/SF) fie se merge la vot ca ne-a promis Ponta pensii (nu judeca nimeni ca n-are de unde sa le dea).
      • 0 (2 voturi)    
        cum asa ? (Luni, 23 iulie 2012, 19:20)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui MoshCraciun

        '(nu judeca nimeni ca n-are de unde sa le dea' de unde stii ?
        de la cel care in 2009 spunea in campanie cum iese romania din criza , cum sunt bani pentru marirea de salarii pt profesori , cum ca o sa fie f bine ca suntem pe crestere ?
    • +2 (4 voturi)    
      ...daca esti cu Iliescu.... (Luni, 23 iulie 2012, 19:20)

      redier [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Daca esti cu Iliescu, mergi la referendul. Tot el e in spatele USL-ului si in spatele lui sunt rusii. Uraaaaa
      • -2 (4 voturi)    
        clar ... (Luni, 23 iulie 2012, 20:11)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui redier

        dar sa sti ca sigur langa sau in spatele lui basescu e udrea , videanu , anastase , boureanu .. etc ....
        • 0 (0 voturi)    
          macar (Marţi, 24 iulie 2012, 8:28)

          luciaS [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          macar sunt romani
  • +3 (7 voturi)    
    Grea decizie.. (Luni, 23 iulie 2012, 18:16)

    emigrant [utilizator]

    Si totusi, miza mare este la parlamentare. Eu cred ca e mai bine sa boicotam acum. Este si foarte putin timp, oamenii sint confuzi, unii nu au inteles ce se intimpla. Dar probabil ca trebuie sa ascultam ce spune MRU. Am incredere in omul asta. Ginditi-va insa ca daca Basescu nu se intoarce acum este foarte probabil ca Antonescu sa ajunga presedinte. Din pacate MRU este vazut ca omul lui Basescu, pina in toamna va fi greu sa convinga oamenii. Uneori ma gindesc insa ca la cita manipulare si rea credinta este lucrurile nu vor evolua bine ptr multi multi ani. Mai putin poate daca Base se intoarce si pucistii sint trasi la raspundere [penal...L-am lasat free pe ILiescu si uite unde am ajuns.

    Foarte grea decizie, ce vremuri cumplite.
  • +6 (14 voturi)    
    Boicot (Luni, 23 iulie 2012, 18:17)

    ggna [utilizator]

    Nici nu ma gandesc sa merg la vot!!!! Ce sa votez? Ar insemna sa legitimitatea a ceea ce au facut! Si nu pot!
    Ne cheama mieros ca niste hiene sa venim sa votam...sa votam oricum ... acuma au nevoie de noi, oricum, nu-i asa? Daca EI vor iesi 50%+1, ok, inseamna ca eu ma insel amarnic si chiar daca as fi mers la vot, tot n-ar fi contat...
    La o adica daca astea-s armele, de ce sa fim cu manusi? Cu manusi si cu bun simt luam numai pumni!
  • +7 (13 voturi)    
    Daca (Luni, 23 iulie 2012, 18:23)

    ggna [utilizator]

    "toata tara" nu-l mai vrea, eu il vreau, asa ca e modul meu de a alege: sa nu merg la vot! La o adica, daca Base ii atat de blamat, numai 8% din "popor" o sa-l vrea, nu-i asa Antena 3? Atunci ceilalti de 92% o sa mearga si o sa-l demita si atunci, eu o sa tac! Ce va faceti gruji usl-listilor ca n-o sa reusiti? Va poticniti tocmai aci? Sau "cu poporul" asta e mai greu...
  • -9 (15 voturi)    
    a venit vaporu... (Luni, 23 iulie 2012, 18:29)

    amycus [utilizator]

    mai bine va urcati toti pe un vapor cu comandantul chior.
    si va tooot duceti, pana va chemam noi inapoi.
    • +6 (8 voturi)    
      Aiurea in tramvai (Luni, 23 iulie 2012, 18:52)

      MoshCraciun [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      Acest comentariu este complet idiot :) Este tipic atitudinii minunate din Romania la ora actuala: obraznicie, lipsa de respect pentru concetatenii mei (f. grav), lipsa de argumente si multa multa ignoranta!
      • -3 (7 voturi)    
        Te miri? (Luni, 23 iulie 2012, 19:27)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui MoshCraciun

        Tipic tarii pe care acondus-o Basescu timp de 8 ani, e un comentariu fix dupa chipul si asemanarea lui.
        • -2 (6 voturi)    
          fosrte corect ! (Luni, 23 iulie 2012, 20:10)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          probabil ca e vreun : pensionar , profesor , medic , politist , pompier , sau poate vreo mamica cu bebelus ????

          toti or sa vina sa il voteze pe "epava" ca doar merita ....
    • +2 (2 voturi)    
      NU PLECĂM... (Luni, 23 iulie 2012, 20:47)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      Nu vă faceţi iluzii nu plecăm din ţara noastră.
      Nu scăpaţi aşa de uşor...
    • 0 (0 voturi)    
      esti aiurea (Marţi, 24 iulie 2012, 8:32)

      luciaS [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      de chemat o sa ne chemati cam dupa un an (cel mult) sa va salvam de rusi OK?
  • 0 (0 voturi)    
    da (Luni, 23 iulie 2012, 19:23)

    I [utilizator]

    cei care merg la vot isi hotarasc singuri destinul, cei care nu merg si-l lasa la mana comunistilor! Daca aia merg, castiga ei, daca nu merg, castiga Basescu (si Romania).
  • +1 (3 voturi)    
    Domnu ......a luat , Domnu.... a dat.... (Luni, 23 iulie 2012, 19:33)

    Wanga [utilizator]

    Deci s-o recapitulam draagi tovarasi si pretini..:
    domnu basescu ! v-a luat 16 la suta, domnu ponta v-a dt 8%, domnu curs v-a luat 8% in doar 2 luni, domnu fie laudat!
    si domnu curs este cel mai de cuvant in cateva luni va va aduce cu piciorusele pe pamant si atunci sa vedeti cum o sa va imbulziti la alergat parlamentarii prin parcurile si grsdinile scupeni noatre patrii!!
    apropos preafericitule, ce parere ai mata despre ce se intimpla cu poporul roman ?
    dezbinat, invrajbit, si inversunat ca niciodata impotriva aproapelui?
    cum stam cu credinta, parinte?
    sau acum am trecut la economia de piata si urmarim doar profitul ??unde sunt rugaciunile pentru pace si intelegere intre fratii, pentru concilierea nationala?
    sau aplicam tactica de la locale, ca-i mai pamanteana si nu o vede Cel de Sus?!
    • -3 (3 voturi)    
      completare necesara . (Luni, 23 iulie 2012, 20:06)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Wanga

      din 2007 pana in 04 2012 , cursul euro a crescut cu 41% .

      sa inteleg ca atunci lumea nu a fost revoltata ?
      sa inteleg ca basescu reprezinta garantia stabilitatii euro/ron ?

      da e foarte nasol ca euro creste , dar hai sa nu mai fim ipocriti ...
      • 0 (0 voturi)    
        atentie (Marţi, 24 iulie 2012, 8:38)

        luciaS [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Din pacate in 3 luni euro a crescut cam atat cat a crescut in 8 ani de presedentie si fi linistita cu USL nu o sa mai scada sigur o sa mai creasca. In aceste luni de guvernare USL-ista nu s-a luat mici o masura pentru economie, singurul tel a fost sa nu ajunga Voiculescu la inchisoare, si deci de aici toate manevrele astea. stiu ca nu te pot lamuri, esti mult prea indoctrinata, sau poate esti membru PSD?
        • 0 (0 voturi)    
          tu sti sa citesti ? (Marţi, 24 iulie 2012, 10:41)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui luciaS

          in 3 luni a crescut cu 6-8 %
          in 5 ani (din 2007) a crescut cu 41% , da pai in 8 ani .. (fa tu calculul daca poti) .

          sincer 8=41 ??? cumva ai facut aceeasi scoala cu anastase ?
  • -3 (5 voturi)    
    Anonim AntiBasescu pe feisbuc (Luni, 23 iulie 2012, 19:48)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    MRU, te-as intreba: ce fel de spectacol a fost atunci cind ai fost primit in CC al UTC? Solemn, Sobru, Circ, Facatura? Ieftin? Scump? Hai, spune-ne si noua ce-ti amintesti...
    • 0 (0 voturi)    
      dar Antonescu (Marţi, 24 iulie 2012, 8:41)

      luciaS [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Sa sti doar cei buni erau primiti in partidul comunist sau UTC Antonescu reoetentul nu avea nici o sansa si nu pentru ca nu ar fi vreut
      • 0 (0 voturi)    
        ce prostii vorbesti ? (Marţi, 24 iulie 2012, 10:43)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui luciaS

        doar cei buni erau primiti in pcr?
        waw ....

        pai atunci sa punem comunistii la putere , (nu ca nu ar fisoft si pana acum ...)
  • -1 (3 voturi)    
    capul plecat... (Luni, 23 iulie 2012, 21:41)

    catalin_mattei [utilizator]

    pana acum f putina vreme in urma T basescu, mru si alti corifei ai democratiei crestin democrate erau aproape siguri ca votul popular va confirma pozitia acestora.. acum si-au dat seama de greseala de logica pe care au mers si aplica singura metoda de a impiedica demiterea: lipsa prezentei la vot pt a nu exista numarul necesar in vederea validarii referendumului..lasitate? cam asa suna ceea ce fac politicienii acestia si este un mod in care arata ca ei capituleaza in fata usl si isi pleaca capul pt ca asa capul nu cade... rusinos si total nebarbatesc.. dar deh,.. nu ai cum cere sa fie cu .. cui ii lipseste


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version