Cezar Preda: Nu am sa invit pe nimeni la vot pentru ca eu nu invit romanul ca cineva sa-l pacaleasca

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 20 iulie 2012, 17:31 Actualitate | Politic

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda spune ca nu ii poate invita pe romani la referendumul din 29 iulie, sustinand ca nu ii poate chema pe oameni ca cineva sa ii pacaleasca si ca din acest referendum "cei mai sifonati vor iesi cetatenii, nu politicienii", transmite Mediafax.

Cezar Preda a declarat, vineri, intr-o conferinta de presa, ca va merge la urne in 29 iulie, insa nu poate indemna pe nimeni sa voteze la referendum, pentru ca nu stie ce va urma dupa acesta.

In plus, el a spus ca un referendum trebuie organizat in conditii exceptionale, precizand ca Traian Basescu "nu a incalcat Constitutia in asa fel incat sa-l cheme poporul la socoteala".

Prim-vicepresedintele PDL a precizat, de asemenea, ca romanii au ajuns sa fie bulversati de toate dezbaterile din presa astfel ca indiferent de pregatirea lor au ajuns sa nu mai stie daca sa mearga la vot la referendum ori sa nu voteze.

"Cetateanul roman e total bulversat de dezbaterile pe televiziuni si in presa facute de politicieni, analisti si jurnalisti. Nu va mai sti daca sa voteze Da sau Nu pentru ca nu stie ce urmeaza sa se intample dupa aceea. Oamenii se intreaba daca vor fi scumpiri, daca vor avea cu ce sa plateasca ratele, daca isi vor mai lua pensia. Din acest referendum cei mai sifonati vor iesi cetatenii, nu politicienii. E o ipocrizie fara margini a celor doi, Ponta si Antonescu. Eu am fost mereu la vot din 1990, dar acum nu am sa invit pe nimeni la vot pentru ca eu nu invit romanul ca cineva sa-l pacaleasca. Eu vreau ca Traian Basescu sa-si termine mandatul si apoi ne alegem alt presedinte", a spus Cezar Preda.

El a adaugat ca romanii pot fi chemati la referendum doar pentru revizuirea Constitutiei sau in cazuri de tradare de tara sau ruperea tarii: "La referendum romanul nu poate fi chemat decat cand isi schimba Constitutia sau e tradare de tara, incapacitate de plata a unei tari, ruperea unei tari, motive cu adevarat serioase la care sa-i chemi pe oameni, nu sa-i chemi cand clasa politica nu poate sa le rezolve problemele si sa-i faci pe ei responsabili, nu e corect".

El a mai spus ca mai mult ca sigur vor fi tentative de vot multiplu, asa cum au fost de fiecare data la consultarile populare cu miza, vor fi adusi oameni cu autocare, microbuze, insa listele suplimentare vor fi verificate in sistemul national, iar orice abatere va fi sesizata in timp util.

Cezar Preda a comentat si declaratia presedintelui suspendat Traian Basescu conform careia are pareri divergente cu unii lideri ai PDL care considera ca solutia in privinta referendumului din 29 iulie este nerealizarea cvorumului, spunand ca "drumurile s-au despartit cand Traian Basescu a ajuns presedinte al Romaniei¬.

¬Drumurile s-au despartit cand Traian Basescu a ajuns presedinte al Romaniei. Sustinerea pe anumite actiuni ale lui Traian Basescu a fost fara ca PDL sa aiba vreun moment de ezitare. Nu se exclud insa una pe alta. El are campania sa, PDL nu a luat o decizie in acest sens, eu am spus ce am facut si ce voi face eu.. Eu nu pot sa spun unui cetatean sa se duca daca nu stiu ce ii asteapta pe romani. Basescu trebuie sa stea presedinte cinci ani. Nu a incalcat Constitutia in asa fel incat sa-l cheme poporul la socoteala. Traian Basescu stie politica externa cat nu or sa stie o suta de ani Ponta si Antonescu daca mai raman acolo. Ca e mai direct, ca e citeodata foarte abrupt, asa e, dar romanii stiau pe cine aleg. Daca acum vor sa aleaga adormiti si comandati, papusi....", a adaugat liderul PDL.

Prim-vicepresedintele PDL Cristian Preda a declarat miercuri ca in acest moment exista o dezbatere in interiorul partidului, asa cum exista si in interiorul societatii, referitoare la tentatia boicotarii referendumului din 29 iulie, dar ca PDL nu a luat o decizie.

Mentionand ca sunt semnale publice ca referendumul nu se inscrie intr-o serie de actiuni democratice, Cristian Preda a precizat ca in scurt timp PDL va lua o decizie in legatura cu prezenta la referendum.

Presedintele suspendat, Traian Basescu, a declarat, miercuri, la gandul.live, ca are pareri divergente cu unii lideri ai PDL care considera ca solutia in privinta referendumului din 29 iulie este nerealizarea cvorumului, in timp ce el ii cheama pe romani la vot.

"Sunt lideri PDL care vor sa castig la referendum prin nerealizarea cvorumului. Aici drumurile noastre se despart", a spus Basescu.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1716 vizualizari

  • -4 (18 voturi)    
    no need to (Vineri, 20 iulie 2012, 17:36)

    viadolorosa [utilizator]

    Ai dreptate, nene...eu stiu prea bine cine ma pacaliste, nu e nevoie sa ma inviti mneata undeva, nici macar la Golden Blitz.
    • +1 (15 voturi)    
      fanii lui Basescu or sa piarda oricum (Vineri, 20 iulie 2012, 17:42)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui viadolorosa

      O parte din ei or sa mearga pe ideea ca daca stau acasa o sa fie prezenta mica, ceilalti or sa mearga la vot pe ideea ca sunt suficient de multi ca sa castige Basescu. Ca urmare prezenta o sa fie suficienta si o sa piarda Basescu la o diferenta enorma.
      • +8 (10 voturi)    
        Mai, ca Mafalda le stii (Vineri, 20 iulie 2012, 17:58)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Ok, ne vedem pe 29 iulie. La o bere. O sa va rugati de noi sa venim la vot, cu tombole, zane, mici si bere. Si nu o sa fim acolo
        • 0 (0 voturi)    
          referen dum dum (Vineri, 20 iulie 2012, 21:02)

          ION ION [anonim] i-a raspuns lui ion

          Bai Ioane, vin si eu lao bere dardupa ce vin de la vot. facem pariu?
          • 0 (0 voturi)    
            Este dreptul Dvs. dar... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 0:01)

            gabbi [utilizator] i-a raspuns lui ION ION

            Oare o bere nu-i prea puţin ca plată pentru viitorul unei NAŢIUNI?
            V-aţi întrebat oare copii?
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Vineri, 20 iulie 2012, 19:21)

        Ariona [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        deci recunosti ca voi USLasi sunteti in minoritate
      • 0 (0 voturi)    
        Moarte Intelectualilor (Duminică, 22 iulie 2012, 0:46)

        Kulae [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Corect, asa este, din pacate asta se traduce prin a opta care stalinismul pur (nu ceausism, aia a fost o perioada blanda). Daca o mare majoritate inclina spre stalinism, inseamna ca a venit vremea pentru cei ce fac alergie la dictaturile extreme ... sa isi vada de drumul lor spre vest, cum ar veni ... e depasita faza cu treci romane Carpatii si mai potrivita si sigura este ... treci romane Alpii ;)
  • -5 (13 voturi)    
    Domnule, (Vineri, 20 iulie 2012, 17:36)

    Jack37 [utilizator]

    \
    da-ti demisia.
    daca presedintele Basescu cheama lumea la vot si tu te faci ca nu pricepi... lasa domnule pe altii.

    tie ti-ar conveni, domnule, sa ai un vot de 99 la 1 impotriva? chiar daca il cistigi prin neprezentare...
  • +3 (11 voturi)    
    noi (Vineri, 20 iulie 2012, 17:39)

    uzu [anonim]

    eu, sotia, sora, cumnatul, mama, tata, soacra, NU MERGEM LA VOT.
  • +7 (11 voturi)    
    sa NU ne prezentam la referendum (Vineri, 20 iulie 2012, 17:41)

    sa NU ne prezentam la referendum [anonim]

    sa NU ne prezentam la referendum, sa vada politicienii ca 80% dintre romani nu se prezinta la vot, USL poate sa stea si in cap, ROMANII NU SUNT PROSTII LOR, NU o sa prezinte la VOT, sau o sa voteze NU, ca sa le fie imputata suma de 23 de milioane de euro, celor care cred ca isi bat joc de ei...
    • +1 (3 voturi)    
      O argumentatie excelenta ! (Vineri, 20 iulie 2012, 18:04)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui sa NU ne prezentam la referendum

      "Domnule Presedinte,

      Acesta este al doilea mesaj pe care Comunitatea Politeia vi-l adreseaza in ultimele doua saptamani. Primul a fost cu ocazia suspendarii Dumneavoastra de catre Parlament la data de 6 iulie

      Am apreciat enorm ca in acea seara ati atacat la Curtea Constitutionala (fara succes insa) Hotararea Parlamentului prin care erati suspendat din functie. Ati facut un mare pas inainte pentru clarificarea raporturilor intre Presedinte si Parlament sub aceasta Constitutie a Romaniei de care adversarii Dvs. se folosesc in toate modurile posibile pentru a orchestra lovituri de stat prost camuflate.

      Domnule Presedinte, sunteti cel mai in masura sa intelegeti ce inseamna „garantiile constitutionale” atunci cand insasi Constitutia, institutia care garanteaza suprematia acesteia si primii 3 oameni in stat cad prada furiei unor puscariabili, care considera ca statul de drept si valorile europene trebuie anulate cu orice pret prin votul Parlamentului Romaniei.

      Domnule Presedinte, aveti prea multa experienta politica si de viata pentru a cadea in capcana ieftina pe care USL v-a intins-o cu ocazia suspendarii. Si cu toate acestea ati cazut tocmai pentru ca nu ati reusit sa intelegeti ca, in cadrul acestei Constitutii scrisa pentru Ion Iliescu si Adrian Nastase, nu veti avea niciodata castig de cauza (nici Dumneavoastra, nici urmatorii Presedinti ai Romaniei) in fata unui Parlament al puscariabililor, care va aplica art. 95 de fiecare data cand se va simti in pericol sa fie inhatat de o Justitie realmente independenta. Respectul strict pentru litera Constitutiei de care ati dat dovada in toti acesti 8 ani este exact ce au speculat si vor specula urmasii lui Ion Iliescu."

      Continuarea (partea cea mai interesanta !) pe:

      http://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/19/despre-eroismul-gratuit/#more-39038
  • -2 (4 voturi)    
    Colonele, (Vineri, 20 iulie 2012, 17:41)

    miguelito [utilizator]

    sefu suprem a zis altceva. Sau il sapi?
  • +8 (10 voturi)    
    de ce sa merg la vot ? (Vineri, 20 iulie 2012, 17:43)

    crispolux [utilizator]

    intrebarea vine de la sine, dar cind imi caut motivatia, lucrurile se complica :
    - as merge la vot pemtru a vota inpotriva demiterii presedintelui, dar de ce sa fie demis daca nu este vinovat nici macar de plagiat, unde sunt faptele grave
    - as merge la vot pentru salvarea institutilor statului, dar oare mergind la vot nu legalizez toata mirsavia care precede referendumul
    - dar daca asa sunt regulile jocului si osfaidul face parte din joc, daca nu vreau sa fiu partas la aceasta mascarada sa zica vedeti au venit romanii la vot, asta este vointa poporului, acum referendumul este bun dar de ce as mai participa la altul pina nu se rezolva celalalt, si uite asa sunt eu in dubiu sa merg, sa nu merg ? mai vedem pina atunci.
    • +4 (6 voturi)    
      bine zici... (Vineri, 20 iulie 2012, 18:17)

      exilatul [anonim] i-a raspuns lui crispolux

      mai bine pastrati va puterile pt alegerile parlamentare....atunci sa le aratati tuturor parventilior din parlament, indiferent de culoarea politica ca totusi romanii au ceva creier..
  • +9 (11 voturi)    
    BOICOT, bravo pt exprimare publica!!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 17:51)

    Motzic [utilizator]

    Aceasta ar trebui sa fie si opinia PDL, a noastra: boicotarea , solutie SIGURA si DREAPTA,ca TB sa-si continue mandatul.
    Boicotul inseamna: NU puciului, NU minciunii si manipularii si DA civilizatiei si valorilor statului de drept.
    • -5 (7 voturi)    
      Asa ceva... (Vineri, 20 iulie 2012, 17:57)

      boiCOT [anonim] i-a raspuns lui Motzic

      Daca nu era chestia cu qvorumul urlati pe-aci cu 'Hai la vot sa le dam in bot' . Dar voi sunteti civilizati si boicotati
  • +2 (4 voturi)    
    dl. cezar preda (Vineri, 20 iulie 2012, 18:06)

    dandra [utilizator]

    nu fi antisocial, vorbeste cu lumea:)
    oamenii au nevoie de ghidare, de sustinere, si de sfaturi pentru a alege calea cea buna.
    daca nu o faceti voi, vor fi in tara doar panouri electorale anti basescu si stim cu totii, ca o campanie pompoasa isi are meritele si reprezinta o investitie sigura;)
  • -6 (6 voturi)    
    papagal (Vineri, 20 iulie 2012, 18:09)

    sal [anonim]

    Multumim de Neinvitatie la exercitarea drepturillor noastre constitutionale!!!
    Pe individul asta il invit eu sa intre intr-o coliziune cu celalalt cap luminat(sic) si foarte lucios si sa se dea cap in cap pana o sa-i invit sa se opreasca!!!
    Sa va duca trenul pe toti!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Mie nu-mi place branza ! (Vineri, 20 iulie 2012, 22:07)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui sal

      Si daca ma invita cineva la o cina la care se serveste doar branza, nu ma duc !
  • -2 (4 voturi)    
    ma steptam la o maturitate politica (Vineri, 20 iulie 2012, 18:15)

    visio [utilizator]

    dela acest preda; ma asteptam sa spuna ca romanii trebuie sa mearga la vot pentru ca este un drept castigat cu sange; cum mult si nevinovat sange; ma asteptam sa spuna ca aceasta criza economica-financiara exista pe toata planeta si afecteaza in aceeasi masura sau mai rau miliarde de indivizi care muncesc cinstit pentru o amarata de paine; ma asteptam ca Preda sa spuna ca psd a vandut toata industria romaneasca si din aceasta cauza romanii traiesc prost azi; cand ai o mana de privati care duce in carca pensionari de 50 ani "eliberati" de criminalul ion iliescu si incompetentul adrian nastase, nu se poate trai bine in tara asta sau in orice alta tara dar in acelasi conditii; ma asteptam sa spuna ca un turnator notoriu la securitatea a fost pana acum 2 luni Voiculescu, si asa ceva este inacceptabil intr-o societate moderna si civilizata; ma asteptam sa spuna "hai la vot, sa dam un semn plagiatorilor si lenesilor"; nimic din toate acestea nu se intampla pentru ca pdl nu are vizionari politici; nimic nu se intampla pentru pdl este imatur politic si nu stie ce se intampla in lumea reala; optiunea fiecaruia reprezinta sansa pentru o viata corecta: nu putem permite existenta, in mediul politic si educativ, a plagiatorilor, a impostorilor, a turnatorilor, a lenesilor; asta este societatea de care romanii au nevoie; asta este societatea la care vom ajunge daca vom alege indivizi bine echipati" profesional si moral; eu unul voi merge la vot si voi opa pentru traian basescu pentru ca trebuie sa existe un echilibru dar si pentru ca exercitiul democratic trebuie sa fie complet.
  • 0 (2 voturi)    
    echidistanta, politrucilor din toate zarile! (Vineri, 20 iulie 2012, 18:28)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    "Din acest referendum cei mai sifonati vor iesi cetatenii, nu politicienii. E o ipocrizie fara margini..."

    Desi trunchiate, am citat aceste cuvinte pentru a exprima ca TOTI politicieni sunt responsabili de criza actuala (incepand cu Basescu, Antonescu si Ponta si sfarsind cu ultimul parlamentar).

    Cetatenii, prin vot, vor da posibilitatea unei reconfigurari a scenei politice. Miza este sa o simplifice sau sa o complice.
  • -1 (3 voturi)    
    Cvorum (Vineri, 20 iulie 2012, 18:30)

    Alexandru C [utilizator]

    Ce-as mai rade sa se faca cvorumul cu basistii stand acasa, sa vezi atunci 95% pentru suspendare.
    • +2 (2 voturi)    
      cine ride la urma (Vineri, 20 iulie 2012, 18:47)

      haystack [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      Da, si eu o sa rad, dar peste 1 an, cel tirziu doi, cind se va prinde si ultimul prost ce bunastare le-a adus USL-ul. Ce-si face omul cu mina lui...
      In fapt, cred ca ai dreptate, si eu cred ca este foarte probabil sa se realizeze predictia ta.
  • -1 (1 vot)    
    aritmetica PDL e simpla (Vineri, 20 iulie 2012, 19:08)

    oituz [anonim]

    60% intentie de vot, dintre care 1/3 sunt basisti. Daca stau acasa basistii, prezenta la vot o sa fie de 40%. Ce as rade sa-i vad iesind la vot la 10 noaptea :)) sa salveze "ce mai e de salvat".
  • +5 (5 voturi)    
    Referendum (Vineri, 20 iulie 2012, 19:15)

    Vlad [anonim]

    O sa-mi mai pese de vreun referendum atunci cand politicienii vor tine cu adevarat cont de doleantele cetatenilor.

    De reducerea numarului de parlamentari ati uitat, domnilor? Eu nu!
    Cati ani au trecut de atunci? Despre asta de ce nu pomeniti nimic domnule Ponta, Antonescu si toti cei carora "le pasa" de noi?

    Atunci majoritatea parlamentarilor USL si PDL au facut front comun, pentru a ramane cu totii la ciolan.
  • 0 (0 voturi)    
    Mesajul nu e pentru intelectuali (Vineri, 20 iulie 2012, 23:22)

    Cristina [anonim]

    Oamenii de la tara nu prea inteleg de ce vor astia sa-l suspende si de ce e Europa suparata. Inteleg totusi ca Ponta si Antonescu sunt destul de stresati.
    Daca ti se pune o intrebare si nu stii raspunsul mai bine nu te duci. Nici in 2007 nu au inteles prea multi ce inseamna cuvantul "suspendare", numai 44% au mers la vot. E ceva sus, desi aparent vor sa-l dea jos
  • 0 (0 voturi)    
    este corect? (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 18:07)

    NELU FIERARU [anonim]

    domnule cezar preda si domnilor pdl-isti,credeti ca este corect sa impuneti cvorum si apoi sa indemnati la a nu se merge la vot? sper,sincer,sa fie ultima dumneavoastra ipocrizie ordinara! ve-ti primi votul pe care il meritati:un da-pentru respingerea lui basescu si....tineti minte ,vin si alegerile parlamentare!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version