Ambasadorul Marii Britanii: "Parlamentul Romaniei trebuie sa isi faca o curatenie interna. Este extraordinar ca infractori condamnati mai pot fi parlamentari"

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 19 iulie 2012, 16:10 Actualitate | Politic

Martin Harris, ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti
Foto: Hotnews
Ambasadorul Marii Britanii, Martin Harris, explica, intr-o postare pe blogul ambasadei, situatia din Romania, in urma raportului Comisiei Europene pe Mecanismul de Cooperare, afirmand ca politicienii romani de la toate partidele sunt responsabili pentru constatarile din raport si comentand ca "este extraordinar ca in Parlament inca mai sunt infractori condamnati".

"Politicienii din Romania, de la toate partidele, au o responsabilitate in mod deosebit. Parlamentul trebuie sa faca o curatenie interna. Este extraordinar ca infractori condamnati sunt inca parlamentari", scrie Harris pe blogul sau.

"Strategia nationala anti-coruptie, adoptata de guvern si de parlament, ofera un cadru bun pentru indeplinirea reformelor necesare. Asa cum Consiliul European a comentat in trecut, o abordare coerenta de catre mai multe institutii - executiv, legislativ, juridic - este cheia catre o reforma de succes", mai noteaza ambasadorul.

El explica si faptul ca raportul evidentiaza performanta Directiei Nationale Anticoruptie, "unul dintre principalele progrese facute in Romania de la aderare". Harris precizeaza ca in raport sunt mentionate si mai buna gestionare a duratei proceselor de catre Inalta Curte de Casatie si Justitie, precum si faptul ca CSM si-a jucat rolul cand a trebuit sa raspunda amenintarilor la adresa justitiei.

Citeste si comenteaza pe blogul lui Martin Harris























6505 vizualizari

  • +35 (39 voturi)    
    Thank you, Your Excellency! (Joi, 19 iulie 2012, 16:16)

    333 [utilizator]

    Mr Ambassador,

    A heart-felt ''Thank you!'' for all you've done for Romania, its citizens, and for the Romanian people over the last couple of days and weeks!

    Without your support, and that of your colleagues in the Embassies of other friendly nations, the coup would have succeeded, because, unfortunately, as you know, we, as citizens, are still completely powerless against the might of the Communists/Securitate, who still rule Romania.

    Best wishes, and thanks again!

    A Romanian Citizen
    • +9 (9 voturi)    
      Sa-i inventariem pe penali (Joi, 19 iulie 2012, 16:59)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui 333

      ca sa stim cum stam...

      Basescu vorbea de 19. Ii stie cineva care sunt ?

      Si oare cati au trecut la actuala Putere doar pentru a fi protejati in continuare ?
      • +1 (1 vot)    
        EVZ (Vineri, 20 iulie 2012, 11:27)

        Cristian Botez [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Lista şi detalii, în Evenimentul zile de acum (vreo) două zile! ;)
    • +8 (8 voturi)    
      Pucistii (Joi, 19 iulie 2012, 17:18)

      Anticoruptie [utilizator] i-a raspuns lui 333

      In spatele loviturii de stat se gasesc Iliescu si Voiculescu. Vazand ca se apropie deciziile finale in marile dosare de coruptie au incercat si aproape au reusit sa dea o lovitura grava democratiei! Priviti romani, ascultati cu atentie si va cruciti! Iata de ce ne-au suspendat presedintele! Pentru a pune Ponta sef politic la DNA!!! Dati mai departe cele 4 filmulete prin facebook sau twitter ca merita !
      D1-K8s2NyNo /
      hZw8DTIseSE /
      2Fw8qC6gyQs /
      Kr0R2-A5XkQ&sns=em
    • +9 (9 voturi)    
      Şi eu mă raliez la mulţumiri, dar... (Joi, 19 iulie 2012, 17:41)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui 333

      nu sunt de acord cu stilul presupun "diplomatic" în care călăul şi victima sunt făcuţi părtaşi şi în mod egal vinovaţi. Mă refer la afirmaţia că toţi politicienii şi cei de la putere şi cei de la opoziţie sunt responsabili de ce au făcut Lolek şi Bolek.
      Mi se pare puţin prea mult chiar şi pentru diplomaţia engleză
      • +9 (9 voturi)    
        De-acord cu dvs.! (Joi, 19 iulie 2012, 18:12)

        333 [utilizator] i-a raspuns lui Optimista

        Lucrurile trebuiesc spuse mai pe faţă, fiindcă e foarte GRAV! Şi puciştii, la astfel de afirmaţii, spun, pur şi simplu: suntem cel mai cinstit guvern, şi vom lupta în continuare să curăţăm clasa politică, începând cu dictatoru', care nu ne lasă să facem reforme, etc.
    • 0 (0 voturi)    
      "EU "SUNT EXCELENTA Mr. Ambassador!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 1:07)

      lupi [utilizator] i-a raspuns lui 333

      Domnule " 333" transmit pe aceasta cale toate urarile de bine catre poporul britanic "pretin" cel care ar trebui sa te sustina pe tine si pe fragila democratie romaneasca fara ca TU sa nu faci nimic in sensul acesta ,decat sa te plangi vis-a-vis de actuala situatie politica romaneasca%{Pana cand???}
  • +5 (39 voturi)    
    sa nu vina ei sa ne dea lectii (Joi, 19 iulie 2012, 16:17)

    nash pandelica [utilizator]

    asa cum a spus domnu' presh interimos de la cotrocestii din deal, NOI vom forma armate de specialisti si vom merge sa'i schimbam !

    dle ambsador, nu jigniti popo'u rrroman !

    noi suntem rrromani !
    • +4 (12 voturi)    
      haha (Joi, 19 iulie 2012, 16:34)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Hahaha, ce i-ai mai zis-o poporului roman. Ai un simt al umorului fenomenal, nu cred ca s-a mai gandit cineva pana astazi sa spuna 'noi suntem rrromani'.
      Cred totusi ca ai putea completa cu o flegma mare, sigur te-ai simti mai implinit.
      Felicitari inca o data pentru gluma, ai putea sa te apuci de stand-up comedy.
    • +5 (5 voturi)    
      Poporul roman!!! (Joi, 19 iulie 2012, 19:14)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      "Un tampit mai mare ca mine nu exista. Sa faci treisprezece ani de temnita pentru un popor de idioti! De asta numai eu am fost in stare..."
      - PETRE TUTEA -
      • +1 (1 vot)    
        clarificari... (Vineri, 20 iulie 2012, 9:25)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        ca sa inteleaga toata lumea.

        respectivul citat din Petre Tutea este dupa alegerile din '90 cand stim cine a iesit presedinte...
  • +7 (9 voturi)    
    NU e extraordinar (Joi, 19 iulie 2012, 16:25)

    dKleine [utilizator]

    E ROMANIA !!!
    • -4 (4 voturi)    
      vreun exemplu? (Joi, 19 iulie 2012, 17:05)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui dKleine

      asta bate campii fara pic de gratie si voi il ridicati in slavi....
      care este infractorul condamnat care este inca in parlament?
    • +6 (6 voturi)    
      Ba e extraordinar... (Joi, 19 iulie 2012, 17:08)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui dKleine

      ... ca tocmai aia voteaza cu doua maini pentru suspendarea presedintelui. Adica, nesimtirea e maxima, nu numai ca nu incearca sa treaca neobservat, dimpotriva, vrea sa iasa in evidenta!!!
  • +15 (19 voturi)    
    Sir, welcome to the amazing Romania (Joi, 19 iulie 2012, 16:27)

    edif [utilizator]

    Surprising that you haven´t seen it yet, it is not a country but a kind of jungle. You need to thank to our wonderful USL (Unbelievable Stupid Liars)
  • -8 (16 voturi)    
    Articolul 23 Libertatea individuala (Joi, 19 iulie 2012, 16:30)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Alin. 11 - Pana la ramanerea definitiva a hotararii judecatoresti de condamnare, persoana este considerata nevinovata.

    Catalin Voicu nu a primit o hotarare definitiva de condamnare. Este in faza de recurs ;)
    Moral ar fi sa isi dea demisia de onoare.

    Apare o problema: daca parlamentarii sunt suspendati/demisi daca exista o hotarare in prima instanta, iar ulterior, in faza cailor de atac ei sunt achitati, vor putea solicita acordarea de despagubiri (de ex. indemnizatia de parlamentar pentru perioada dintre demitere si achitare) plus daune morale (afectarea imaginii etc. etc.).

    CUM REZOLVAM PROBLEMA ASTA?
    • +4 (4 voturi)    
      @JimmyHoffa (Joi, 19 iulie 2012, 17:02)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

      Problema se rezolva simplu printro demisie de onoare.

      Altfel te-as intreba cum ramane cu imaginea parlamentului daca va fi condamnat definitiv si ce fel de daune ar trebui sa plateasca el in acest caz ?

      Sau asta nu se pune?
      • -5 (7 voturi)    
        DPDV LEGAL (Joi, 19 iulie 2012, 18:53)

        Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        nu exista sanctiune impotriva unui parlamentar care isi exercita functia in perioada dintre sentinta de condamnare si decizia de condamnare. el este considerat de catre constitutie, legea aia smechera pe care o baga toti la inaintare zilele astea, nevinovat pana la pronuntarea hotararii definitive.

        bineinteles ca ar fi normal ca in momentul condamnarii, chiar si nedefinitive, parlamentarul sa isi dea demisia pentru a proteja imaginea institutiei, dar in parlamentul romanesc locul este atat de confortabil si ciolanul atat de aromat, incat "dulaii" nu se dau dusi cu una cu doua.
    • +1 (1 vot)    
      De acord (Joi, 19 iulie 2012, 17:11)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

      Eu unul sunt de acord cu ce spui tu. Daca se dovedesc nevinovati, sa primeasca indemnizatia, scuze publice, ce vor ei. Dar e greu de crezut ca se arunca justitia la cineva cu o asa pozitie fara dovezi solide, nu? Asa ca eu unul, mi-as asuma aceste mici riscuri pentru ca nimeni sa nu se stie la adapost de mana justitiei prin natura functiei detinute la un moment dat.
    • +7 (7 voturi)    
      Daca erai in locul lui Voicu? (Joi, 19 iulie 2012, 17:20)

      Anticoruptie [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

      Catalin VOICU ar fi trebuit sa primeasca mai multi ani de parnaie si nu ar fi trebuit eliberat! Daca erai tu in locul lui mai vedeai liberatatea?
    • +5 (5 voturi)    
      Simplu .Ca si parlamentar /demnitar (Joi, 19 iulie 2012, 17:22)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

      trebuie sa fii in primul rind un om integru . Legal inainte de investire se semneaza de catre toti parlamentar /demnitar o demisie cum ca in cazul in care va fi anchetat penal nu va mai intra in parlament
    • +4 (4 voturi)    
      Ei taci tu! (Joi, 19 iulie 2012, 18:14)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

      Te roade grija că ar putea fi achitat hoţomanul ăsta de Voicu. Nici-o grijă să n-ai. Puşcărie scrie pe el şi poate să se ascundă ţi-n gaură de şarpe, nu numai în parlament, că tot la mititica va ajunge.
      Oricum poate-i aranjază Rus şi lui o "sinucidere" la domiciliulu clientului, apoi un "sejour en passant" la Floreasca, ca un purgatoriu între paradis şi infern, după care să-l pună în cameră cu Bombonel că-l face şi pe-ăsta doctor în mangleală, cât ai zice peşte.
  • +9 (11 voturi)    
    Thank you ! (Joi, 19 iulie 2012, 16:33)

    VI10 [utilizator]

    We, Romanians, are not like by this degenerated political class.

    Most of them have been selected in this way during comunism or are their children. Comunism always selects the worst people as leaders. Let us hope that they will disappear a.s.a.p.
    • +2 (2 voturi)    
      May God help us! (Joi, 19 iulie 2012, 18:17)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      and: "The rest is silence"
  • +10 (14 voturi)    
    extraordinarul de la ei este normalul de la noi (Joi, 19 iulie 2012, 16:37)

    bob27 [utilizator]

    Sper ca Excelenta sa nu a uitat ca se afla in Romania, tara tuturor posibilitatilor din punct de vedere negativ din pacate .... De cateva saptamani USL -ul vrea sa ne convinga ca albul e negru si negrul e alb ... un fel de alba neagra cu democratia asemeni minoritarilor nostri pe podul de la Westminster. Revenim din nou la modelul de originalitate din anii 90 .... asa ca nu ar trebui sa se mire ca la noi condamnatii penali voteaza la doua maini in parlament. Mult succes D-lui Ambasador si la mai multe luari de pozitie in chestiuni care in alte democratii sunt strigatoare la cer dar la noi sunt privite cu complezenta.
  • +8 (10 voturi)    
    este extraordinar? (Joi, 19 iulie 2012, 16:38)

    florinelul [utilizator]

    pai domnu ambasador zici ca ambasadeaza in alta tara. ia sa dea dumnealui drumu la tilivizor pe Antene mai pe la 7 seara asa, sa vizioneze infractoru, cum vorbeste in prime time catre natiune si cum se iexprima pe probleme de democratie, justitie si capitalism.
    si sa nu ne mai deranjeze cu lacrimogene, noi formam armate de specialisti si o sa le aratam cum sta treaba cu democratia.
  • +19 (19 voturi)    
    Mr Harris (Joi, 19 iulie 2012, 16:40)

    Berzelius [utilizator]

    Asta tine de EDUCATIE, de OBRAZUL GROS.
    La Dvs acasa e de NECONCEPUT ca un politician ACUZAT de coruptie sau de furt (financiar, material sau intelectual) sa ramana in functie. El isi da demisia si (eventual, daca se considera nedreptatit) se apara in justitie ca sa-si dovedeasca nevinovatia.

    La noi NU. ...din pacate.
  • +4 (4 voturi)    
    asta e tare (Joi, 19 iulie 2012, 16:47)

    dum_i [utilizator]

    Domnu ambasador nu stie ca pe fisa de post a 90% din parlamentari este sa fie infractori?

    Ca doar nu se duc pentru binele romanilor..hai sa fim seriosi.

    -- remember remember the 6th of november --
  • +6 (6 voturi)    
    si inca nu stie ... (Joi, 19 iulie 2012, 16:47)

    gorjenii [utilizator]

    Excelenta Sa nu cunoaste cam cat dureaza de la sesizare pana la judecata, uneori pret de 2 mandate de parlamentar, uzand de regula "Gentlemen`s" agreement
  • +2 (2 voturi)    
    Intruchiparea obrazului gros:VOICU (Joi, 19 iulie 2012, 17:11)

    Lupulsas [utilizator]

    Prezentza a acestui individ abject, intruchiparea CORUPTZIEI guvernamentale organizate, ale carui "viziuni" malefice de preamarire in stat sunt public cunoscute, in continuare in Parlamentul ROMAN este insuportabila. Cat timp aceasta situatzie va persista, ROMANIA nu va avea nici o credibilitate internatzionala. Cuplul PONTA/Antonescu nu face decat sa intareasca certitudinea, ca romanii doresc sa fie condushi de borfashi shi canalii.
  • +4 (4 voturi)    
    "este extraordinar.... (Joi, 19 iulie 2012, 17:16)

    translativus [utilizator]

    .....ca in Parlament inca mai sunt infractori condamnati" ?
    Nu domnule Harris, carect spus ar fi: Este extraordinar ca inca mai exista acest Parlament plin de infractori !
  • +6 (6 voturi)    
    Catalin Voicu ma reprezinta (Joi, 19 iulie 2012, 17:27)

    CSSS [utilizator]

    Si banuiesc, ca toti sustinatori USL-ului sunt mandri ca sunt reprezentati de el in parlamentul Romaniei.
    • 0 (0 voturi)    
      Pai daca l-a garantat Vanghelie... (Vineri, 20 iulie 2012, 12:53)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui CSSS

      Eu sunt unul din locuitorii Bucurestiului din circumscriptia in care a candidat (si a castigat !) Catalin Voicu...

      Nu-l stia mai nimeni prin cartier, dar l-a "garantat" Vanghelie, a fost votat neconditionat si a castigat, ca si Ecaterina Andronescu de altfel...

      Astazi cred ca locuitorii din Rahova-Ferentari sunt chiar mandri de alegerea lor...
  • +6 (6 voturi)    
    Your Excellency... (Joi, 19 iulie 2012, 17:42)

    VOCEA_MINORITARULUI [utilizator]

    Nu confundati, va rog, Camera Lorzilor cu Parlamentul Romaniei! Ce daca aici sunt infractori? Sunt de-ai nostri si nu ne vindem tara! Dambovita nu-i Tamisa!
  • +4 (4 voturi)    
    Acum cinci minute (Joi, 19 iulie 2012, 18:17)

    iudi [utilizator]

    Nicolaescu anunta (acum 5 minute) ca depune plangere penala impotriva unui numar mare de cetateni incepand cu Basescu, Macovei, Cezar Preda, .... pana la Andreea Paul, acuzandu-i de denigrarea Romaniei. Adica biata Romanie a dat OUG-urile contestate, Romania a suspendat presedintele, Romania a dat jos presedintii camerelor legislative si avocatul poporului, Romania a restrans atributiile CCR, etc. Si-au pierdut de tot uzul ratiunii. Au inceput sa se confunde nu numai cu poporul in numele caruia au facut toate cele acuzate de CE si de o lume intreaga dar se confunda chiar si cu Romania. Un parlament care tiranizeaza o tara intreaga si care nu este nici legal si nici legitim nu numai plin de hoti si puscariabili (asa cum spune ambasadorul MB) ne spune noua cetatenilor Romaniei ca el reprezinta simbolul democratiei pentru ca sunt alesi prin vot direct. In 2008 cand a fost ales acest parlament, au votat 39.26% din cei cuprinsi in liste (prezenta la vot). C. Antonescu fiind al treilea pe lista, a fost votat de 9000 de cetateni din colegiul sau. Ghise de 2000 de catateni. La fel multi altii care au fost votati pe listele PDL acum sunt in PNL sau PSD. Un parlament care nu ia in considerare votul nostru de la referendumul din 2009, singurul validat de prezenta la vot a 53.52% electori, prin care ceream parlament unicameral si numar parlamentari 300. Cum poate fi legal un astfel de parlament si mai exact cum poate pretinde ca reprezinta poporul un astfel de parlament.
    • 0 (0 voturi)    
      CHe GueVara (Joi, 19 iulie 2012, 22:10)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui iudi

      Asta tine tot de instaurarea dictaturii USL. "DUsmanii poporului" trebuie infierati cu manie proletara. E incredibil cum acest asa-zis partid national liberal se comporta la 50 de ani distanta exact precum comunistii s-au comportat cu ei atunci. De aici si pana la partidul stat strans unit in jurul marelui conducator nu mai este decat un singur pas. Mai trebuie confiscate averile si date alor nostrii si Che guevarra poate fi fericit.
  • +4 (4 voturi)    
    citez din "marele" Fenechiu: (Joi, 19 iulie 2012, 19:12)

    C.T.C [utilizator]

    Si asta, la fel ca si Barroso "este un politruc". Nu ne vindem tara, vrem sa fim stapani peste ea, chiar de va ajunge un desert :)))
    • +3 (3 voturi)    
      scuze, era vorba de Chiuariu... (Joi, 19 iulie 2012, 19:15)

      C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

      ...same shit :)))
  • +3 (3 voturi)    
    Salutare din Congo!! (Joi, 19 iulie 2012, 21:11)

    Wanga [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=h4XXXKJwz7c
  • +2 (2 voturi)    
    parlamentul infractorilor (Joi, 19 iulie 2012, 22:57)

    dezamagitul [utilizator]

    Nu va mai mirati domnule ambasador , toti sant penali doar ca inca nu au fost condamnati. Daca ma contrazice cineva sa vina sa imi dovedeasca ce au facut ca sa se curete de ei si daca nu au facut-o sant complici ,nu au nici o scuza. Cine se aseamana se aduna.
  • +1 (1 vot)    
    Nstase, Ponta, Crin - tradatori de tara (Vineri, 20 iulie 2012, 10:12)

    MirceaIo [utilizator]

    Sunt sigur ca dreptatea NU este departe. In regimul Adrian Nastase s-au dat cele mai mari lovituri impotriva poporului roman. Victor Ponta RISCA enorm daca protejeza mafiotii. Curand o sa fi arestat pentru INALTA TRADARE. Eu ca cetatean roman ma simt tradat prin deciziile dictatoriale pe care le-a semnat. Si-ai facut consiliu care sa spuna ca nu a PLAGIAT. RUSINE …TRDARE!!!!
    Adrian Nastase Nu a incercat sa se sinucida, el a inscenat asta pentru a scapa de puscarie. Caracterul duplicitar a lui Victor Ponta s-a vazut cand a mers la spital la Floreasca si a declarat: "acum sunteti multumit d-le Basescu?" s-a vazut clar ca e implicat alaturi de Ioan Rus in acest caz. Sunt INGROZIT ca revine iar regimul Nastase la putere!!!!!!!
    Cum poate cineva sa minta "pe fata" si cu zambetul de M Mouse sa te oblige sa il crezi!? Vreau sa se termine cu mizeriile gen. Ponta, Crin!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri