Traian Basescu: Pe 29 iulie, la referendum, poporul le va da politicienilor o lectie sa-i usture

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 17 iulie 2012, 20:13 Actualitate | Politic

Traian Basescu a afirmat marti, la Romania TV, ca suspendarea sa a reprezentat o "lovitura de stat mascata, prin legi si ordonante, care in Romania s-a facut prin parlament, iar in America de Sud s-ar fi facut prin militari.

"Ia mai lasati-ma doamna cu clasa politica, cine a dat lovitura de stat? Vreti sa va spun ca e o lovitura de stat mascata sub incalcari de legi?", a reactionat el, intrebat daca nu este vorba de o vina a tuturor partidelor din Parlament pentru situatia in care a ajuns Romania.

"Daca eram in America de Sud, Monitorul Oficial era ocupat de un batalion, televiziunea era ocupata de un batalion, avoatul poporului era scos afara, ca nu mai era nevoie de el. La noi Antonescu si Ponta au dat ordonante de lege", a comentat el.

"Credeti ca exista vreo dictatura fara parlament? Azi nimeni nu-si mai permite luxul sa nu aiba un parlament", a continuat presedintele suspendat.

"Marea problema pe care o avem acum e cum demonstram ca Romania e stat de drept, dar la timp, pentru ca s-a dovedit cat de subred a fost statul doar la o actiune a unei majoritati care isi dorea un lucru mic, ei nu au vrut sa destabilizeze statul, au vrut sa aiba justitia sub control", a sustinut acesta, adaugand: "Cea mai mare sansa de recredibilizare a Romaniei e poporul roman, poporul asta care e suparat pe mine".

Traian Basescu se declara optimist ca in 29 iulie, la referendum, "poporul o sa dea o lectie politicienilor de o sa-i usture".

"Ar fi pentru UE semnalul ca poporul este mult mai evoluat politic decat politicienii. Asta va fi marea lectie a lui 29 iulie, eu sunt convins ca romanii o vor da, chiar daca sunt suparati pe mine", a mai spus acesta.

Traian Basescu nu crede ca Victor Ponta nu va fi mentinut in functia de prim ministru de catre USL, deoarece acesta nu mai poate "comunica in Uniunea Europeana".

In opinia sa, artizanii suspendarii au fost Crin Antonescu, Dan Voiculescu, Ilie Sarbu, Liviu Dragnea si Viorel Hrebenciuc, care l-au impins in acest proces si pe Victor Ponta, mai retinut intial, deoarece isi atinsese scopul de a fi prim ministru.


Dintre acestia, Traian Basescu a afirmat ca are mai mult respect pentru Dan Voiculescu, care a spus de la inceput ca acesta este scopul lui.

Ce spune Traian Basescu despre Dan Voiculescu:
  • Dan Voiculescu macar a fost cinstit
  • Este un adversar cinstit, si-a pus trusturile media de sapte ani pe mine, pentru denigrare, a fost singurul care acum doua luni a spus "asta e graficul de suspendare a presedintelui"
  • Mai mult repect am pentru Dan Voiculescu, ca politician care a spus cinsitit asta e obiectivul meu, decat oamenii astia care spun "aparam interesul national"
  • Stii de la inceput ca nu poti sa mizezi pe el pentru interesul national, el are interese personale, bani, influenta, sa-si salveze pielea de la puscarie
  • Este mult mai cinstit decat astia care spun ca apara interesul national si nu ezita ca pentru interesele lor si interese de dosare sa destabilizeze politic tara
  • Dan Voiculescu spune cinstit nu ma intereseaza interesul national
  • El macar a investit, uitati-va cati lachei are acolo care de dimineata pana seara mint, el plateste oameni
  • Unul dintre motivele pentru care am vorbit de vulnerabilitati la adresa securitatii nationale a mass media a fost legat de ceea ce face trustul Intact
  • Cand ai o asemena forta mediatica indreptata spre dezinformarea populatiei trebuie sa tii cont ca la un moment dat pana la urma populatia devine manipulabila si ajunge sa spuna exact ce spune 'Morsa competenta', (Bogdan) Chireac, eu asa ii spun, Gadea popa ala ... a fost pastor, Radu Tudor, aici spun numele corect
  • Oamenii astia de dimineata pana seara plaseaza minciuni in capul oamenilor

Despre Liviu Dragnea

  • Dragnea are mari probleme cu legea. Dragnea e unul din marii interesati sa aiba justitia sub control datorita vietii lui periculoase din punct de vedere al respectarii legii
  • Daca il vedeati cu lacrimi in ochi cand imi spunea 'Tata, cand a fost sa moara, mi-a spus sa vin langa dvs'"
  • Este un om de o perfidie rara
  • Omul asta e echivalentul lui Ponta numai ca Ponta e mincinos, nu ai ce sa-i faci, minte cu o lejeritate extraordinara, iar Dragnea e lipsit de caracter

Despre Ilie Sarbu

  • Mai adaugati pe cineva, tata socru (la artizanii suspendarii). De la impuscatura aia in partea de jos parca l-ar fi impuscat cineva in cap
  • A devenit turbat, voia sa-si vada ginerele cu toata puterea in brate

Traian Basescu a afirmat ca la el in casa nu se discuta despre politica, singura discutie pe care a avut-o cu sotia sa pe marginea suspendarii fiind legata de unde se vor muta, in cazul in care va fi demis din functie.

El a precizat ca un sef de stat demis nu mai are dreptul nici la indemnizatie, nici la locuinta. "Avem apartamentul din Mihaileanu, unde e problema", a raspuns Basescu, razand, intrebat unde se va muta.

Despre independenta Justitiei in Romania:

  • Si eu am avut o problema in relatia mea cu PDL
  • Imi reprosau ca sunt prea multe arestari de la PDL, maraind si stiind discutiile din teritoriu, ce face presedintele, ne aresteaza pe toti pana terminam mandatul?
  • O nemultumire a fost si ea a ajuns pana la mine, au existat astfel de abordari si in PDL, nu generalizate
  • A fost aceasta maraiala si in PDL dar au fost mult mai multi si primul a fost presedintele partidului care a spus nu avem ce discuta, nu putem sa fim solidari si nu putem sa-i cerem presedintelui sa intervina
  • Va garantez ca interventia asta in Justitie nu mai functioneaza in Romania
  • Exista un singur mare risc, cand ai un presedinte subordonat intereselor de partid si nu vrea sa fie suspendat
  • Daca devine sluga, are grija sa numeasca in functiile cheie din Justitie oameni recomandati de partid
  • In acel moment, Justitia poti sa o inchizi
  • Si eu am avut sugestii la partid, numirea lui Morar la DNA a facut sa explodeze o parte din partid
  • Faptul ca omul (parlamentar PDL) acela era la putere si procurorul anonim de la Cluj, Morar, a avut curajul sa-i puna catusele arata ca in omul asta poti sa ai incredere

Alte declaratii facute de presedintele suspendat Traian Basescu:

  • Mi-a dat seama de planul de suspendare in momentul in care Victor Ponta a anuntat ca dupa ce vine de la Bruxelles vrea sa se adreseze parlamentului. Atunci mi-am dat seama ca se declanseaza procesul
  • Nu am crezut insa ca va viza o decapitare de o asemenea anvergura
  • Cand tara are prim ministru un hot e condamnata sa fie marginalizata pentru ca el este acum oglinda noastra
  • Raportul pe MCV e bun, ne-ar fi permis intrarea in Schengen. Nu amestecati ce au facut oamenii astia in trei zile cu munca de cinci ani
  • Este vorba despre disperarea de a pune mana pe justitie
  • Abia acum am inteles ca nu aveau incredere ca daca vine Vasile Blaga face ce trebuie, de-asta era nevoie de Crin Antonescu, care e in subordinea directa a lui Voiculescu
  • La Antene e o lumina Crinut. Trebuie sa faca ce e de facut, sa-l scape pe Voiculescu de puscarie in calitate de presedinte al Romaniei
  • Fenechiu de ce credeti ca tipa? Are dosar penal. Chiuariu de ce tipa? Are dosar penal. Voicu de ce tipa si vota cu doua mani? Are dosar penal. Eu am numarat 20 de parlamentari care au dosare penale.
  • Asta e jocul in numele caruia au compromis Romania
  • De-asta trebuie sa-i bat la referendum, nu pentru mine. Eu am stat opt ani pe scaunul ala si e un scaun tare incomod
  • De asta mi-am asumat misiunea asta imposibila, pentru ca Romania sa-si reia mersul inainte
  • Pe 29 eu voi castiga referendumul. Mie nu-mi e frica de justitia din Romania
  • Eu am o singura teama, ca munca extraordinara pe care am dus-o timp de opt ani sa nu se risipeasca pe mana unor neispraviti
  • As suferi enorm sa vad un proces de restauratie in care iar venim si punem sub control presa, se scrie numai de bine, ne spune primul ministru cum respiram si ce mancam


























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

12326 vizualizari

  • -95 (123 voturi)    
    respect? (Marţi, 17 iulie 2012, 20:32)

    elena-loredana [utilizator]

    Pentru ce ma rog are nevoie cineva de respectul dumneavoastra? Eu ma adresez cu respect pentru ca am cei 7 ani de acasa...ceea ce meritati "stimate domnule presedinte" este o vizita cu sedere indelungata la scoala de corectie...aveti nevoie de o trezire la realitate, pentru ca noi asta am facut! Romania poate se afla in impas acum, poate e privita de Europa indoielnic in acest moment, insa toate aceste neplaceri fix din cauza dvs. s-au produs...asadar voi pune DA pe buletinul de vot pe 29...
    • +58 (86 voturi)    
      Stimata doamna, (Marţi, 17 iulie 2012, 20:51)

      Blackball [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      citesc pentru prima data in viata un comentariu al unui extraterestru. Va rog, satisfaceti-mi aceasta curiozitate: sunteti mica, verde si cu ochii mari?
      • -40 (84 voturi)    
        si eu sunt extraterestru (Marţi, 17 iulie 2012, 21:54)

        nb2k [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

        Basescu e un tip arogant, badaran, perfid, josnic si cinic. Din punctele astea de vedere il depaseste cu mult pe Voiculescu si pe oricine altcineva din clasa politica actuala. In ultimele saptamani a dovedit clar ca NU merita sa fie presedinte. El este cel care a dat alarma in Europa si a aruncat Romania in criza in care se afla. Cei care nu sunt convinsi de asta sa isi aduca aminte de plagiatul lui Ponta si cum Funeriu a fost cel care a alertat presa externa. Asta e modul in care opereaza acum Basescu. Stie ca nu mai are sustinere in tara, asa ca recurge la presiunea externa. Si-a trimis emisarii in afara sa tipe ca din gura de sarpe ca in Romania se incearca o asa-zisa lovitura de stat. El e principalul responsabil pentru isteria creata in Europa. Iar de cand a inceput campania electorala, a dovedit si ca e un mascarici si un tip total neserios. Cat de ridicola a fost celebra declaratie cu butonul de la telefon? A aruncat-o pur si simplu ca sa dovedeasca ce grozav e el, fara nici-o sustinere in realitate. La fel s-a comportat in majoritatea discursurilor, perorand ca Cezar despre ce tare e el si ce marunti sunt adversarii lui. Spre ca acest individ sa primeasca ceea ce merita la referendum.
        • +35 (63 voturi)    
          da, basescu la (Marţi, 17 iulie 2012, 22:13)

          releu [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          referendum va primi ceea ce merita: sa ramana presedinte.
          • +1 (7 voturi)    
            adevarul deranjeaza (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:43)

            peluzar [utilizator] i-a raspuns lui releu

            Adevarul deranjeaza foarte mult, iar la Antena 3 sunt prezentate toate mizeriile pe care le fac mafiotii pedelisti.
            • +1 (1 vot)    
              Hai sa-ti arat ce apara Antena 3 (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:36)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui peluzar

              Dupa cum urmeaza:
              * Senatorul Serban Mihailescu
              http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-12492204-dna-cerut-recurs-condamnarea-2-ani-inchisoare-executare-pentru-serban-mihailescu-dosarul-armele-vinatoare.htm

              * Adrian Nastase http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12509035-adrian-nastase-daniel-morar-are-nevoie-orice-pret-condamnare-mea-dupa-patru-mandate-conducerea-dna.htm

              * Nicolae Mischie
              http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-12511975-nicolae-mischie-condamnat-patru-ani-inchisoare.htm

              * Demiterea lui Patapievici

              http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12532815-patapievici-revocat-maximum-15-zile-toata-conducerea-dupa-guvernul-schimbat-legea-icr.htm

              * Nesimtirea:

              http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12613723-atac-monica-macovei-ilie-sarbu-monica-macovei-trebui-isi-puna-indoiala-propria-existenta-hasotti-cred-doamna-macovei-simte-mai-bine-40-grade.htm

              * Balanta voturilor spre USL:

              http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12786626-mae-reduce-drastic-numarul-sectiilor-vot-din-strainatate-fata-alegerile-prezidentiale-din-2009-cei-mai-afectati-sunt-romanii-din-italia-spania-sua-republica-moldova.htm

              * Indoieli serioase privind angajamentul fata de respectarea statului de drept

              http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12826183-raportul-mcv-pentru-romania-indoieli-serioase-privind-angajamentul-fata-respectarea-statului-drept.htm
            • +1 (1 vot)    
              Corect... (Miercuri, 18 iulie 2012, 19:56)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui peluzar

              Insa in Parlament, nu exista doar mafioti PDL-isti...ci si USL-isti. O televiziune echilibrata ar prezenta si portocalii si rosii si galbeni. Asta e problema. Cand te axezi doar pe o culoare, atunci sunt niste interese in spate, iar asta nu se mai numeste presa libera.
        • +41 (51 voturi)    
          adevarul este... (Marţi, 17 iulie 2012, 22:15)

          math [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          ... ca Voiculescu al tau si cu Antenele lui chiar au adus romanii pe pozitii ireconciliabile.

          Aici poate suntem toti responsabili, cu oameni ca tine (indiferent daca asta crezi sau esti propagandist interesat/recompensat) nu vreau sa am de a face, sub nici o forma.

          Nu sunt prea optimist indiferent ce se intampla la referendum. Oricum chiar daca il deportati pe Basescu in Siberia (in mod absolut constitutional, asa cum stiti voi) opozitia fata de regimul uslas va fi tot mai puternica. Furtul major la referendum si la alegerile din toamna (daca acum ii reuseste lui Ponta) nu vor face decat sa prelungeasca agonia.
          • -2 (4 voturi)    
            Voiculescu e un adversar (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:54)

            Goriot [utilizator] i-a raspuns lui math

            cinstit si suficient de puternic , potrivit lui basescu.
        • -16 (40 voturi)    
          80% din votanti gireaza 'lovitura de stat' (Marţi, 17 iulie 2012, 22:22)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          ..iar 20% gireaza democratia, statul de drept, valorile UE, shaalalalala...bineinteles ca cei 20% sunt admiratorii lui Basescu...iar ceilalti sunt penalii, 80% din cei care se prezinta la vot, milioane!
          • -32 (46 voturi)    
            daca Basescu inseamna democratie... (Marţi, 17 iulie 2012, 23:00)

            endymion1 [utilizator] i-a raspuns lui busola

            ... atunci ma lipsesc de asa democratie.
            • +27 (31 voturi)    
              Vezi ca dncolo-i DICTATURA PENALILOR (Miercuri, 18 iulie 2012, 0:54)

              mnicku [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

              Ce alegi dintre doua rele ?
              Nimeni nu-i perfect da astia doi haos+dezastru impreuna cu trupa penalilor ne ingroapa .

              Intradevar stiu ei de ce se agita .
              Ce folos ca au averi dobindite ilegal dar sint amenintati cu puscaria .
              In restul UE averile lor se acumuleaza in citeva generatii .
              • -9 (13 voturi)    
                cel mai penal este chiar Basescu !!!!! (Miercuri, 18 iulie 2012, 8:46)

                Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

                Da, are dreptate, poporul va da o lectie usturatoare politicienilor, politicienilor basisti.
                Da, are dreptate, penalii se lupta disperati ca sa tina justitia in mana si sa scape nejudecati, penalii basisti, chiar Base fiind primul !!!!
                De unde averea sa si a familiei sale?
                Ce cauta pitzipoanca gangava de fica a sa (EBA) in PE ?
                De un singur lucru nu poate sa fie acuzat base: de plagiat.
                Pentru ca nu a scris nimic in viata sa !
                Pardon, a scris o multime de rapoarte si turnatoriila secu, dar alea erau 100% originale.
                Citesc ce a spus (ca la postul ala unde tot apare nu mai am nervi sa ma uit, patronul Paunescu nu este securist dovedit, nuuuuu....) si ma ingrozesc, parca este un golan, un bisnitar (cum chiar a fost, trafica blugi, Kent..el s-a laudat...) de cartier suparat ca gasca adversa l-a gonit.
                Limbaj si purtari de presedinte de tara?
                • +1 (1 vot)    
                  hai mai draga... (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:44)

                  lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                  e buna asta cu eba in parlament... a trimis-o boborul draga, nu el decide? sau crezi ca locul a fost cumparat?
                  sau poate stie ceva daciana, sau aia a lui crinulet, ca tot niste gaste sunt, numai ca sunt de la usl....ce zici, ce cauta alea in parlament?
              • 0 (2 voturi)    
                Parlamentul (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:41)

                Goriot [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

                nu va gira niciodata daca e democratic ales o dictatura.
          • +2 (2 voturi)    
            DE ACEEA NU TREBUIE (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:50)

            Blackball [utilizator] i-a raspuns lui busola

            sa ne prezentam la vot. Nu putem da girul nostru, prin prezentare, inlocuirii Presedintelui ales. Nu putem lasa tara la mana penalilor. Cine mai are vreo indoiala asupra intentiilor lor? Poate doar cei 80% de care pomeniti in comentariu...
        • +37 (41 voturi)    
          intr-un fel (Marţi, 17 iulie 2012, 22:23)

          Parzival [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          si pe fond, probabil ca ai dreptate. Nenorocirea e ca din pacate, in momentul actual, Basescu e singurul care promite puscarie pentru puscariabili, si, cel putin partial, pana acum s-a tinut de cuvant. Puteti sa ma numiti anarhist, insa prefer sa fie scandal si sa intre oricine ar fi vinovat in puscarie, oricand prefer asta "linistii" sinistre a uslamistilor. De-asta eu, cu toate ca nu-l iubesc, voi vota "nu" la referendum. Sau poate ma lamuriti voi, ar trebui mai degraba sa stau acasa?
          • +16 (18 voturi)    
            stop (Miercuri, 18 iulie 2012, 1:37)

            cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui Parzival

            stai acasa. uslamul trebuie sa faca dovada ca "poporul" nu il vrea pe presedintele ales prin vot popular pe 5 ani. este problema uslamului. nu a lui basescu. deci, nu legitimam puciul. e vremea de mers la ...gratar sau la o bere.
            • -6 (12 voturi)    
              ce "democrati" sunteti voi... (Miercuri, 18 iulie 2012, 8:49)

              Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

              Bine, stati acasa, la referendum o sa reiasa ca toti care au votat au cerut demiterea presedintelui.
              100% suna bine !
              Si, ce sa vezi?
              O sa fie peste 50% din electorat si referendumul va fi validat.
              Nasol de tot pentru basescu!
              Te risti?
              Te risti, ca oricum esti sigur ca sunteti prea putini....
            • +5 (5 voturi)    
              neprezentarea la vot (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:32)

              Teo61 [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

              nu inseamna nu inseamna ca nu legitimam puciul ,nu mai poat USL-ul de puci!!!!!!!!!Inseamna de a le da ocazia de a folosi buletinele de vot a celor care nu s-au prezentat dupa bunul plac! Eu voi merge hotarat pe NU! Chiar si TB a zis ca vrea prezenta la vot,vrea sustinere!
            • 0 (2 voturi)    
              halal democratie cu Base la conducere (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:14)

              dexas [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

              Baselu' ne-a afundat intr-o saracie lucie. Pe 29 iulie ni se ofera o sansa unica de a ne intoarce la normalitate. NU trebuie sa ratam ocazia!
              • +1 (1 vot)    
                nu meriti (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:47)

                lucyan [utilizator] i-a raspuns lui dexas

                nici macar un minus...
        • -20 (26 voturi)    
          Voiculescu (Marţi, 17 iulie 2012, 22:36)

          Goriot [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          chiar a fost cinstiit cu Traian Basescu.
        • +27 (33 voturi)    
          omule lasa-ne (Marţi, 17 iulie 2012, 22:55)

          visio [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          nu il poti pune alaturi de Funeriu pe ponta..hai ca exagerezi sau iti iei bani murdari;
          am o veste pentru tine: voiculescu isi turna propriile neamuri la politia politica; numai intamplarea a facut ca tu sa nu faci parte din neamul voiculescu; fi sigur ca celelalte neamuri ale lui voiculescu au dosar la fosta securittate politica; iat chestia asta nu o poti afirma si despre basescu; oricat ar fi el de cinic, si oricat ar fi de incompetent, nu se ridica la nivelul lui voiculescu sau ponta;
          este greu peste tot in lume dar sa nu vezi cancerul din usl inseamna ori ca esti platit ori ca esti dintre ei; mai e o posibilitate, aceea ca esti relaxat mereu; dar varianta ast an-o cred pentru ca folosesti internetul...
        • +24 (24 voturi)    
          Serviciile de informatii (Marţi, 17 iulie 2012, 23:14)

          LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          Statele astea ue si SUA culeg informatii prin canale diplomatice si prin servicii de informatii, aia stiu mai multe despre romania decat stie Crin si Ponta
          Cred ca CIA, Mosad, MI5 si cum so mai fi numit au cate microfon la toti lederii romani
        • +17 (19 voturi)    
          e o jignire (Miercuri, 18 iulie 2012, 7:52)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          pentru varanu, sa afirmi ca este cineva mai badaran, mai rapace, mai cutra, mait turnator, mai fitilist si sforar, este o mare jignire.
          dora vintu l'ar mai concura, dar, numai la unele din aceste calitati.

          despre faptul ca funeriu l'ar fi turnat pe ponta, nu exsta decat afirmatiile de la latrina 3, gadele, ciuntcu si ciubuca.
          dar, nici nu conteaza cine a ...turnat.
          sesizarea unui furt nu este turnatorie, mai draga.

          nici mie nu'mi place base, ca persoana.
          sunt monarhist si m'a ofensat afirmatia sa despre regele mihai.
          m'a ofensat si purtarea fata de raed arafat si multe alte spuse.
          dar, alea erau spuse, nu fapte.
          da, base e badaran ca un matroz, e laudaros, e vindicativ, poarta ranchiuna.
          dar, a fost ales de peste 5 milioane de alegatori.
          acum, vreti la cotrocesti un repetent, porumbac tip felix, "ales" cu sub zece mii de voturi, ajuns intr'un jiltz in care nu'si gaseste rostul.

          consitutia romaniei zice ca ne alegem presedintii din cinci in cinci ani.
          eu l'am votat pe base pentru cinci ani.
          se creaza un precedent periculos sa schimbi presedintii cand ti se nazare.

          in sua, in exercitiu este al 44-lea presedinte.
          niciunul nu a fost demis de popor.
          au fost doi lichidati prin impuscare, unul si'a dat demisia. singurii care nu si'au terminat mandatele.
          singura tentativa de suspendare a fost cu clinton, dar, pana si republicanii au votat impotriva, speriati de prostia care tocmai voisera sa o faca. s'a oprit totul in congress.
          votul in congress s'a facut dupa ce faptele au fost analizate de o comisie a congresului, care a cercetat acuzatiile timp de cateva luni.

          intentionam sa merg la vot, sa votez pentru base.
          dar, pentru maximizarea sanselor, vazand magariile lui tata socru, ale ..interimarului, ale lui dr. tonta, grebla, corlatean, zgonea, prostia unor ministri precum chitoiu, pop, marga, prefer sa stau acasa.
          si sa'mi fac bagajul.

          stima noastra si mandria, doctorat de romania !
        • +4 (4 voturi)    
          EUROPA v-a raspuns (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:42)

          Blackball [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          deja la peroratiile dvs. Daca, fereasca Dumnezeu, ponta si antonescu raman in functii, tot Europa o sa va retraga dreptul de a circula liber in Comunitate. Dar nu cred ca este vreo problema pentru dvs., nu pareti prea iesit in lumea civilizata...
      • 0 (2 voturi)    
        Dap (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:26)

        Itic [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

        Atat la persoana. Atata poti atata faci.
      • -5 (5 voturi)    
        Şi eu sunt extraterestru... (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:44)

        George1ul [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

        iar pe 29 iulie poporul român extraterestru, cum îl numiţi voi cu dispreţ, îi va da lui Băsescu o lecţie de să-l usture toate zilele pe care le va mai avea!
        • +4 (4 voturi)    
          Oameni buni ce-i cu voi? (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:47)

          MoshCraciun [utilizator] i-a raspuns lui George1ul

          Din pacate romanii judeca doar prin prisma a ceea ce aud la prima mana fara sa isi puna cea mai mica intrebare: De ce naiba graba asta sa dam jos un presedinte care nu are prea multa putere in acest moment? De ce atata inversunare? Nimic nu mai conteaza, se calca totul in picioare.... Chiar nu va da nimic de banuit? Nu pentru ca ati pus ochelarii de cal si nu stiti decat JOS CHIORU'! Sincer romanii merita ce li se intampla acum si ce va urma va fi grav, in cateva luni cand euro va fi 5 lei si multi nu vor avea ce manca, vor fi cu furcile in fata guvernului dar va fi prea tarziu.
          • +1 (1 vot)    
            nu are mai draga, (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:54)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui MoshCraciun

            prea multa putere, dar i se imputa toate nenorocirile poporului roman, de 20 de ani incoace...
            iar partea cu puterea, multa nu o fi, dar este cea care poate face minuni, poate scpa de puscarie multi stimabili parlamentari, speriati nu de saracia poporului cat de faptul ca parlamentul nu-i mai poate proteja... insasi migratia de la psd, pnl la unpr, pdl si acum viceversa, ne arata ce fel de parlamentari avem...
            daca l-a aincveput au venit pentru putere si bani, acum s-au reintors sa-si apere ceea ce au obtinut... nu trebuie sa fii geniu sa vezi aceste lucruri...
        • +1 (1 vot)    
          extraterestrii... (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:48)

          mercedes [utilizator] i-a raspuns lui George1ul

          sunteti numai voi USLasii nu tot poporul. Oricum si asta este mai elegant spus decat ce a debitat colegul tau Socaciu care considera ca poporul nu este capabil sa discearna ce e bine si ce nu, subliniind ca numai Parlamentul este elita capabila sa ia hotarari inteligente. Te-ai simtit dispretuit si de el cand a spus asta?
    • +33 (45 voturi)    
      Dacă (Marţi, 17 iulie 2012, 20:55)

      becicherec [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      ați judeca la rece,fără patimă,concluzia dvs. ar fi alta!
      • -24 (36 voturi)    
        la rece: n-a fost nici-o lovitura de stat (Marţi, 17 iulie 2012, 22:26)

        xjack [utilizator] i-a raspuns lui becicherec

        Lovitura de stat e prin definitie o rasturnare brusca si neconstitutionala a puterii legitime a unui stat, impusa prin surpriza de o minoritate, de obicei militara, folosind forta. In cazul nostru a fost vorba de majoritate: majoritatea parlamentarilor, guvernul si majoritatea populatiei NU il mai vor pe Basescu. Singura regula care se incalca e faptul ca se intrerupe mandatul presedintelui. Totusi, democratie inseamna vointa, puterea poporului. Iar poporul este chemat sa isi dea cu parerea la un referendum. Ce e mai democratic decat asta?
        • +25 (27 voturi)    
          pt Xjack (Marţi, 17 iulie 2012, 23:32)

          cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui xjack

          mai democratic ar fi fost ca usl sa nu incalce constitutia, sa lase presedintele ales prin vot popular pt. 5 ani sa isi termine mandatul si sa nu intimideze justitia cu amenintari. mai sunt si altele, dar cred ca ele depasesc nivelul tau de intelegere si/sau educatie politica.
          • -6 (10 voturi)    
            turmentatule, aveam o problema.... (Miercuri, 18 iulie 2012, 8:54)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

            Basescu nu lasa guvernul si parlamentul sa lucreze!
            Mai ales guvernul era tracasat 24/24, numai shoparle, dosare fabricate pe banda rulanta.
            Acum, in situatia economica si financiara in care suntem bagati, la gramada, si noi, acum cand erau atatea de facut, guvernul Ponta trebuia sa raspunda zilnic doar la scandaluri artificiale, la bombe si diversiuni securistice.
            TREBUIE sa scapam de basescu si sa inceteze conducerea securistica a acestei tari. Asta nu stie sa conduca decat cu serviciile secrete, cu ascultari de telefoane, este mai rau decat Ceausescu !
            • +5 (7 voturi)    
              corect (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:22)

              Parzival [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              din partea mea n-are decat sa asculta ce telefoane vrea... eu n-am nimic de ascuns, si daca esti om cinstit, de ce te deranjeaza asa tare asta? Pe de alta parte, zi-mi si mie cu subiect si predicat si mai ales cu argumente doveditoare, in ce fel nu i-a lasat Basescu pe-astia sa lucreze: a refuzat vreun ministru, chiar si incompatibil? nu; a oprit avionul lui Ponta care se deplasa ilegal spre CE? nu; a dat vreo ordonanta prezidentiala, ceva, orice, impotriva guvernului? nu . Si-atunci?
              • -4 (6 voturi)    
                dar basescu ce are de ascuns, daca e cinstit (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:46)

                Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Parzival

                Ca are si acasa si la sediul de campanie telefoane secretizate montate de STS.....(las la o parte ca este ilegal acum, este un cetatean obisnuit)
                Chestia asta cu "eu n-am nimic de ascuns, si daca esti om cinstit, de ce te deranjeaza asa tare asta?" este o porcarie !
                pentru cei care inclina sa-ti dea dreptate: in politica se dau batalii, se stie.
                Partidele isi pregatesc strategii de campanie, fac planuri, proiecte de legi, etc. activitate nu gluma.
                Politicienii discuta intre ei si interpartinic, asa se fac aliante temporare sau de durata...
                Daca adversarii politici (si Basescu nu s-a ascuns ca face mai departe politica PDL, conducand "de facto" acest partid, plus altele aparute sau in curs de aparitie) cunosc toate aceste discutii.....crezi ca jocul mai este corect?
                Este ca in razboi, cand o armata cinoaste toate planurile dusmanului....doar ca aici nu este, sau nu ar trebui sa fie vorba de dusmani ci doar de grupari de cetateni cu pareri politice diferite....
                • 0 (0 voturi)    
                  nu mi-ai raspuns (Miercuri, 18 iulie 2012, 20:53)

                  Parzival [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                  Cum a sabotat Basescu guvernul Ponta?????
                  • 0 (0 voturi)    
                    Prin numire... (Miercuri, 18 iulie 2012, 21:07)

                    Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Parzival

                    ...nu radeti ca asa e !!!!
            • 0 (0 voturi)    
              poate ne spui (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:59)

              lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              cate ceva de planul secret de guvernare, eu de doua luni nu am auzit de el, in afara de cateva protocoale cu sindicalistii in rezerva, precum ca vor avea curand numai de castigat daca il dau jos pe basescu, nu am auzit nimic...
              daca tu consideri schimbarea avocatului poporului, a sefilor celor doua camere ale parlamentului, a conficarii mo, a schimbarii consiliului de administratie la tvr, radio, si schimbarea tuturor comisiilor care nu gandeau ca ei, scandaluri artificiale, ei bine, iti pot spune, fara sa te simti jignit, ca ai nevoie urgent de o minte artificiala, cea pe care o ai nu mai face fata detergentilor gen antena 3 si irealitatea..
        • +26 (26 voturi)    
          wiki vs. dex (Miercuri, 18 iulie 2012, 0:07)

          ws [utilizator] i-a raspuns lui xjack

          definitia loviturii de stat o da dex, nu wikipedia.

          deci cf dex:

          lovitura de stat: act de violare a constituției stabilite prin care un grup de persoane preia cu forța puterea într-un stat

          ei, asa-i ca a fost lovitura de stat? un grup de oameni (penalii din parlament) au suspendat constitutia, apoi au violat-o pentru a prelua toata puterea in stat (avocatul poporului, sefii camerelor, presedintele romaniei).

          clar, nu? da-i un bip angelei pentru detalii.

          "Totusi, democratie inseamna vointa, puterea poporului."

          fals. dar chiar si in cazul asta poporul nu vrea sange de basescu. poporul e in cel mai bun caz placid. te uiti probabil prea mult la a3, altfel ai vedea ca lui voiculescu ii cam tremura lenjeria intima pe el. daca intr-adevar poporul vrea sa il dea jos pe basescu, referendumul s-ar organiza pe data de 29 iulie intre orele 10 si 13, ar fi o participare de peste 90% si s-ar vota "da" in proportie de 90%. asta ar fi vointa poporului. dar nu e asa, bolsevicii se screm sa aduca 50% din oameni la vot cu tombole, concursuri si apa de ploaie.

          ws

          ws
          • -11 (17 voturi)    
            ce analize gresite (Miercuri, 18 iulie 2012, 0:53)

            endymion1 [utilizator] i-a raspuns lui ws

            Definitoriu pentru lovitura de stat e grupul restrans de persoane care o realizeaza. O minoritate care incearca sa isi impuna vointa asupra majoritatii. In cazul nostru grupul de persoane e o alianta majoritara de partide sustinuta de majoritatea populatiei. Asta e realitatea. Faptul ca tu crezi ca niste "penali" manipuleaza acele partide e ceva speculativ. In plus, nu a suspendat nimeni constitutia. Sefii camerelor si avocatul poporului au fost inlocuiti constitutional - asta a zis si CCR. Mi se pare interesant cum toti sustinatorii lui Basescu sunt obsedati de Antene, parca toti romanii nemultumiti s-ar uita la Antene si de-asta ar fi asa nemultumiti, nu din cauza situatiei in care e tara. Iar democratie, ca sa stii si tu, vine din greaca, de la "demos" - popor si "kratos" - putere, vointa. La referendum problema e ca lumea e plecata in vacanta si prezenta o sa fie destul de redusa. Iar cum Basescu va castiga in cazul asta si va genera si mai mult scandal, USL e normal sa incerce sa aduca oamenii la vot. O prezenta ridicata e un lucru BUN, nu rau.
            • +1 (1 vot)    
              mai embrionule, (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:09)

              lucyan [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

              de ce vorbesti tu in numele meu sau al poporului?
              de ce trebuie ca poporul sa legitimeze lovitura de stat? asa-i ca aveti nevoie de asta? ei tocmai, din cauza asta ori nu votez, ori spun nu demiterii! ca voi penalii din parlament, nu reprezentati pe nimeni mai, nici daca ati fi drogati si tot nu v-ati comporta asa, tot ati mai avea si niste momente de luciditate! inseamna ca ceva mai presus decat drogurile va ia mintile, si-anume, FRICA! ca sa-ti fie frica, trebuie s ai si de ce, daca basescu este motivul, inseamna ca este puternic, putere care trebuie sa vina de la ceva si singurul loc de unde vine , este justitia...
              eu nu ma tem, de justitie, nici vecinii mei, voua dragi penali parlamentari, de ce va temeti de justitie? de ce vreti sa o controlati?
            • 0 (0 voturi)    
              si inca un lucru... (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:20)

              lucyan [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

              tu de unde te informezi de stii ca cc s-a pronuntat asupra constitutionalitatii schimbarii sefilor parlamentului?
              nu crezi ca ar trebui sa fii tu sincer daca vrei sa te creada cineva, mai ales in manipularea ordinara de care da dovada usl, au ajuns sa se manipuleze intre ei, crin si cu ponta...
              nu stiu unde este tinuta constitutia, daca este suspendata, daca leviteaza, clar este ca ea nu a fost aplicata corect, cc declarand ca oug care ii suspenda atributiunile nu este CONSTITUTIONALA, iar contestatiile depuse de blaga si nastase au fost respinse ca INADMISIBILE, asta din cauza ca CURTE CONSTITUTIONALA nu mai putea sa se pronunte asupra acestor hotarari ale parlamentului, din cauza ca PONTA, nu a publicat in monitorul oficial pe care l-a cumparat deciziile parlamentului de schimbare a celor doi in ziua cand au fost schimbati, a publicat numai numirile lui antonescu si zgonea, publicand demiterile a doua zi, dar numai dupa ce a publicat OUG care nu-i mai dadea voie CC sa se pronunte ...
              pricepu-si ceva? antena 3 a insistat atunci cu camera pe monitorul oficial(ala in care se publica legile tarii) ca sa ne arate, sau probabil ca trebuia sa arate cuiva, aceasta ordine, deosebit de importanta...
              sa mai continui? intelegi de ce a fost o lovitura de stat? intelegi de ce aceasta manipulare permanenta, ba e alba, ba e neagra, vor sa uitam tocmai esenta loviturii: faptul ca CC nu s0-a pronuntat asupra multor aspecte, care tin de parlament si care au favorizaty suspendarea, caer este constitutionala ca si proces democratic, lucru pe care il stioe oricine a citit constitutia si pe care l-a constatat si cc...
        • +1 (1 vot)    
          Copy-paste din dex ...lovitura de stat ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:05)

          mercedes [utilizator] i-a raspuns lui xjack

          este corect teoretic. Doar ca poporul a votat un Presedinte si i-a dat un mandat de cinci ani. Majoritatea parlamentarilor formata in pripa cu bani grei pentru scaune, formata din traseisti speriati ca nu mai scapa de Justitie, parlamentari care stau in sondaje de ani de zile pe ultimul loc in preferintele publicului - aceasta minunata majoritate si masinile lor zburatoare, se poate trezi maine dimineata cu fata la cearceaf si hotarasc funtie de dispozitie sa schimbe Presedintele la fiecare trei luni. Este corect ca poporul sa fie chemat la cheremul unor imorali cand le trece lor prin minte? Asa intelegi tu democratia?
    • +45 (55 voturi)    
      Statul de drept (Marţi, 17 iulie 2012, 20:57)

      rokoz [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      Draga tovarasa Elena, Europa si lumea civilizata e cu ochi pe noi nu din cauza unei persoane anume ci din cauza actiunilor care lovesc in statul de drept. Ce vei spune matale pe buletinul de vot e mai putin important, faptul ca vrei sa legalizezi o abatere de la statul de drept e o chestiune de interes personal or de clan politic. Eu nu o sa ma duc la vot pentru ca nu sunt interesat in hotia asta, plus ca tovarasul Marga a avut grija sa inchida sectiile de vot pentru cei din diaspora.
      • -5 (15 voturi)    
        nu , sunt cu ochi pe noi (Marţi, 17 iulie 2012, 21:23)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui rokoz

        pentru ca 'dezidentii' de gen ana pauker nu fac altceva decat sa minta si sa urle cum ca a revenit ceausecu !
        • 0 (0 voturi)    
          corect! (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:26)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          ai un plus de la mine, comunistii sunt mici copii pe langa astia, securisti si mafioti, cea mai periculoasa combinatie posibila, a sa ne blesteme si nepotii nostri daca nu dam cu ei de pamnt pe 29 iulie si lasam tarabpe mana unor tonti hoti, mincinosi, repretenti si penali...
          nu v-ati saturat oameni bunio de faptul ca legile sunt date in parlament de infractori si numei in interesul lor? acum nu se mai multumesc cu aceste legi, vor sa calce in picioare constitutia, vor sa fie mai presus de lege, sunt ca niste zei, esti in parlament, esti cel mai protejat, asat cauta de fapt, protectie contra justitiei, care prin indemnurile, masurile lui basescu, a inceput sa functioneze...
          sa lasam acum totul pe mana lui ghise, grebla, zgonea, catalin voicu, andon, robert negoita, cosoi, etc?
      • -9 (19 voturi)    
        :( (Marţi, 17 iulie 2012, 21:42)

        owl [utilizator] i-a raspuns lui rokoz

        Ai putea sa intrebi ce s-a schimbat in tara - daca tot zici ca nu mai stai aici - fata de guvernarea PSD. Ai putea sa intrebi daca sub mandatul Basescu s-a furat, s-a cenzurat televiziunea, s-a facut evaziune, s-a dezvoltat clientela politica, daca au construit drumuri, daca sistemul de invatamant scoate cetateni angajabili, daca spaga in spital nu mai e obligatorie...

        dar ma indoiesc ca te intereseaza toatea astea. Tu te informezi de pe hotnews si de evenimentul zilei - sigur ca stii mai bine decat cei care traiesc in tara cat de cinstit e Basescu....

        esti impotriva USL? foarte bine! cred ca procentul e foarte mare si sper sa mai creeasca... Dar nu Basescu sau PDL (FSN2) ne va scapa de PSD. Sunt cele doua fete ale aceleiasi monede - probabil din cauza ca securistii s-au impartit in doua tabere...
        • +18 (22 voturi)    
          :( (Marţi, 17 iulie 2012, 23:09)

          misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui owl

          ai putea sa vezi ca macar atunci cand sunt luati pe sus cu forta la puscarie sunt facuti eroi! asta ar trebui sa iti dea de gandit!eroul de bombonel,, care a inventat-o pe matusa tamara,, sta la parnaie..dar nu e chiar in locul care i se cuvine ca e tinut in spital.. asta a demarat basescu..nebunia hotilor de a nu fi prinsi..eu zic sa plateasca toti pana la ultimul daca sunt vinovati..ca de-aia am ajuns asa de saraci intr-o tara atat de bogata..
          • -13 (13 voturi)    
            :) (Marţi, 17 iulie 2012, 23:49)

            owl [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

            faptul ca unul singur e acolo, adica 0,000000000001% din hoti, schimba cu ceva lucrurile? in loc de toate cele enumerate de mine? nici o sansa...

            sunt eroi la antene ; faptul ca astia trag cu usl schimba cu ceva lucrurile? se fac drumuri, dispar hotii , etc din mandatu, basescu ?

            vad, daca te incalzeste cu ceva... si la ce imi foloseste????
            • +14 (16 voturi)    
              ai uitat (Miercuri, 18 iulie 2012, 0:54)

              ws [utilizator] i-a raspuns lui owl

              de sov. de muresan. de penalii din parlament. probabil au primit deja pachete pe care sa le duca lui nastase la rahova.

              de penalii - cei mai multi de la pdl - care acum stau la racoare pe caldura asta.

              de placinta jr. de primarul de la cluj.

              de voiculescu - se pare ca bombonel nu va mai fi singur mult timp.

              dupa ce lovitura de stat va fi anulata, poate se vor gasi ceva acuzatii de subminarea institutiilor statului astfel incat ponta si antonescu sa ii urmeze la rahova lui bombo. om trai si om vedea.

              deci da, justitia cred ca a pornit, e ca un bulgare mare de zapada ce inghite tot ce ii sta in cale.

              ws

              ps. sa nu imi zici de flota sau de mihaileanu. ai dovedi ca nu intelegi nimic.
              • -7 (9 voturi)    
                da' ce ai cu flota, cu Mihaileanu? (Miercuri, 18 iulie 2012, 9:17)

                Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ws

                Astea nu exista? Nu ridica nici un semn de intrebare?
                Averea familiei Basescu de unde a aparut?
                Din bisnitza cu blugi si tigari facuta de marinar pe vremea cand lupta cu comunismul, din interior?
        • -9 (15 voturi)    
          echidistanta (Marţi, 17 iulie 2012, 23:51)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui owl

          dvs., pe care eu o apreciez, nu are mare trecere la ora asta in tara. E o nebunie generalizata. Incercam sa-i explic unui prieten absurditatea regulii de "50%+1 din listele electorale" , ca normal ar fi 50+1 din cei care se prezinta etc. In acelasi timp ii explicam si aberatia organizarii unui astfel de referendum prin Ordonante de Urgenta, la care prietenul meu ma intreaba nedumerit: "tu cu cine tii?" Ii raspund: "sunt taranist, incerc sa fiu echidistant, sa judec rational..." La care vine sec raspunsul sau: "nu exista echidistant, tre sa scapam de comunistii din USL!" Am ramas masca. De atunci incerc sa evit orice polemica, romanii sunt dusi zilele astea, cred aberatiile unora sau ale altora. Vorbim dupa 29. In speranta ca se vor mai domoli.
          • +15 (15 voturi)    
            nu e chiar asa (Miercuri, 18 iulie 2012, 0:04)

            Pink Freud [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

            Prietenul tau avea un punct de vedere corect: acum nu se voteaza cine e presedintele romaniei - asta se face din 5 in 5 ani, asta e REGULA.
            Acum se voteaza demiterea presedintelui ca urmare a propunerii parlamentului, in urma faptului ca ei au constatat ca presedintele a incalcat in mod grav constitutia. Este deci o precedura EXCEPTIONALA care, ca sa nu se transforme in vot politic, este valabila daca la referendum se prezinta jumatate din alegatori.
            Amanuntul asta pare asa de greu de priceput..
            • -4 (8 voturi)    
              parerea mea (Miercuri, 18 iulie 2012, 1:12)

              taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Pink Freud

              ca multi infocati asa ca dvs., atat pro cat si anti Basescu ati fi in stare sa imi spuneti ca desi eu tin o capra de coarne, animalul nu are asa ceva in dotare. Ne vedem dupa 29. Poate va fi mai racoare, om discuta mai cu calm.
              • 0 (0 voturi)    
                problema ar fi (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:32)

                lucyan [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

                ca daca nu te mai gandesti la capra si citesti inca o data comentariul omului, ai intelege destul de usor ce ti-a explicat , vad ca prietenul tau nu a putut...
                daca nici acum nu intelegi, inseamna ca esti greu de cap si ramai in continuare la capra ta... , absurdul ti se pare normal... asta este tara promisa de usl, ma indoiesc ca esti taranist, sau poate iti place doar capra...
    • -39 (61 voturi)    
      timpul (Marţi, 17 iulie 2012, 20:57)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      „Timpul este prea scurt să ajung la 50%”. Are dreptate președintele: în 8 ani nu îți poți convinge poporul. Să îi mai dăm vreo 30 de ani. La Rahova.
      • -11 (17 voturi)    
        eu sunt de acord .... (Marţi, 17 iulie 2012, 21:24)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ca dupa inca 8 ani (la rahova) sa se faca inca un referendum cu tema : daca sa ramana acolo sau sa iasa .
      • +12 (16 voturi)    
        Ciudat. Nu am auzit nimic (Marţi, 17 iulie 2012, 21:27)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ati pus deja mina pe justitie?
        • -10 (14 voturi)    
          E simplu (Marţi, 17 iulie 2012, 23:46)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Daca "justitia" la bagat pe Nastase fara dovezi la Base nu va fi nicio problema, sunt destule dovezi asa ca nu e nevoie decat sa fie independenta in continuare.
          • 0 (2 voturi)    
            E simplu da' prost! (Miercuri, 18 iulie 2012, 12:01)

            MoshCraciun [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

            Fara dovezi??? Oameni buni ce-i cu voi???? 2 ani e nimic pentru tot ce a facut Nastase. Si multe intr-adevar fara sa lase urme. Dar pentru teapa Trofeul Calitatii baietii n-au fost asa vigilenti, exista dovezi. Nu va mai uitati la antene ca va tampiti. Daca Basescu e vinovat va merge la puscarie, dar judecati de genul Daca "justitia" la bagat pe Nastase fara dovezi la Base nu va fi nicio problema sunt o rusine!
            • 0 (0 voturi)    
              scuze!! (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:57)

              Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui MoshCraciun

              este un plus de la mine, si din inima, chiar daca este afisat pe dos..
        • -3 (3 voturi)    
          Nu, este inca in mana lui basescu (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:55)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ty

          la conducerea procuraturii si a DNA sunt tot oamenii lui Basescu.
          de ce crezi tu ca insista atat , facand lobby pe chestia asta pe la usile europene, oamenii lui?
          ca sa controleze, in continuare , doar el ce doasare se fac si cui.
          Basescu nu a pus mana pe justitie, a pus piciorul pe grumazul ei .....
          Cine a auzit de Kovesy sau de Morar inainte sa-i promoveze marinaru'?
          Nici dracu !
          Niste necunoscuti, niste nimeni, pusi in posturi mari fac orice pentru "binefacatorul" lor.
          Ai auzit de vre-un concurs pentru posturile astea importante?
          Ntz!
          Pune Base pe cine vrea muschiul lui !!!!
          Dar se termina si abuzul asta, imediat ce-i tragem un picior undeva in 29.
      • +7 (17 voturi)    
        da repede bre' iti mai cheltui argintii (Marţi, 17 iulie 2012, 22:45)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        pe care ii primesti, pentru osteneala de a injura cu ura oarba pe aici.. si cine mai stie pe unde ..
        Nu te pot intreba daca nu cumva iti este sila de tine insuti , ca sunt sigura ca androizi ca tine nu au treaba cu ratiunea. Macar memorie, detii?
    • +6 (10 voturi)    
      si eu (Marţi, 17 iulie 2012, 21:02)

      redklown [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      as bana postacii,respectiv niste IP-uri destul de suspecte.......daca ma intelegi nea felixe.
    • +13 (15 voturi)    
      Asa zicea si Basescu, (Marţi, 17 iulie 2012, 21:06)

      releu [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      exist, deci sunt vinovat.

      Eu o sa pun NU, Basescu va castiga, sa te vad atunci... Dar sa-i vezi pe Voiculescu, Voicu, Ponta, Crinut...
    • +8 (10 voturi)    
      r (Marţi, 17 iulie 2012, 21:21)

      simplex [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      "poate e privita de Europa indoielnic in acest moment, insa toate aceste neplaceri fix din cauza dvs. s-au produs ...asadar voi"

      frumos argumentat nu am ce spune.
      m-ai convins pe mine și pe toți cetățenii tarii...
      sincer acum de ce vi aici și comentezi aiurea știind foarte bine ca iți iei minusuri ?
    • +17 (25 voturi)    
      Doamna judecator a lui Basescu... (Marţi, 17 iulie 2012, 21:55)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      ...nu ridicati piatra, sunteti fara de pacat ?
      Daca madam Merkel il respecta pe Basescu...ce faceti Dvs...doar nu sunteti mai demna de respect ca doamna Merkel...Ha,ha,ha,ha....!!!
    • +9 (11 voturi)    
      Da noi nu? (Marţi, 17 iulie 2012, 22:16)

      333 [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      Si noi vrem sa putem vota in diaspora!

      http://www.thepetitionsite.com/264/944/826/ajutai-ne-s-putem-vota-la-referendum-i-n-strintate/
      • -7 (13 voturi)    
        ce te impiedica? (Marţi, 17 iulie 2012, 23:54)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui 333

        in loc sa faceti petitii, mergeti la vot, e simplu: www.mae.ro
    • -2 (4 voturi)    
      Aveti perfecta dreptate (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:42)

      padre_cosmin [utilizator] i-a raspuns lui elena-loredana

      Dar Basescu nu numai de corectie are nevoie, are nevoie si de logica de anul 1 de facultate a lui MRU. Cum adica in America de Sud presedintele se schimba cu arma iar la noi prin Parlament. In primul caz desigur ca e terifiant si nu se poate vorbi de democratie dar la noi ce nu e democratic? In Parlament sunt "reprezentantii poporului" si daca noua nu ne prea mai convine cu Basescu ar trebui sa se sesizeze si sa il supuna la referendum. Ce nu a fost democratic pana aici? Romania nu e nici proprietatea nici arenda lui. La fel, cum isi permite sa zica ca "sa-i ceri unui presedinte dupa 3 ani de criza sa iasa bine la referendum"...pai mai Basescule, e democratie tata, daca nu mai esti reprezentativ pentru popor TE DUCI. Asta e, poporul decide. Sigur eu vreau sa pice dar daca ceilalti vor sa ramana, sa ramana, majoritatea trebuie sa dicteze, nu? Parca asa era in democratie?!
      • +1 (1 vot)    
        " majoritatea .. care decide" (Miercuri, 18 iulie 2012, 12:06)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        asa este in democratie. Cei care .. "dicteaza" descriu un alt tip de regim, care se numeste " dictatura"
        Dar cum gura pacatosului adevar graieste..
        In rest.. la logica, ratiune, bun simt politic, discernamant.. sunteti tare .. sunteti .." beton" !! Tomer Simpson, ar fi mandru de un asemenea tiz..
  • -26 (38 voturi)    
    BRAVO (Marţi, 17 iulie 2012, 20:51)

    CosmiN_ [utilizator]

    Faza cu respectul si argumentele "pro-Voiculescu" sunt o tactica/tehnica. Probabil e sfatuit Basescu, sau daca a "fabricat-o el" bravo lui! Cunoscatorii stiu de ce ;)
  • +34 (42 voturi)    
    Draga Elena-Loredana (Marţi, 17 iulie 2012, 21:01)

    danaid2012 [utilizator]

    Imi place optimismul tau, "poate ne priveste indoielnic Europa", poate tara se afla in impas...incostienta. Si nu ma indoiesc cine te-a trezit la realitate, Ia I zi Voicu? Voiculescu? Dragnea? Hrebe? Nastase? Sunt in dezavantaj, nu amstomac pentru antene, jur !
    • -20 (32 voturi)    
      Nu, ai gresit! (Marţi, 17 iulie 2012, 21:48)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui danaid2012

      Elena-Loredana nu a urmat sfaturile celor insirati de tine, ci a adus argumente impotriva unora ca Boc, Udrea, Videanu, Umbrarescu, Popovici, Cocos, Blaga si... ca un coroar, Basescu, presedintele suspendat!
      • +17 (19 voturi)    
        tu stii sa citesti ? (Marţi, 17 iulie 2012, 22:24)

        math [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Unde vezi tu vreun argument in ce a scris stimabila colega de uniune? Cand spui ca Basescu e de vina pentru pentru tot ce se intampla e un argument ?

        Macar daca ar fi spus ceva inteligent ca la Antene: o bordura, un asfalt, un teren ipotecat, o flota de portavioane.....

        Ponta nu a plagiat pentru ca Videanu s-a imbogatit din borduri, nu-i asa ? Este adevarul curat si perfect logic.
    • -13 (19 voturi)    
      Cei care au creier nu pot fi manipulati de TV (Marţi, 17 iulie 2012, 22:30)

      lostrita [utilizator] i-a raspuns lui danaid2012

      POt sa imi trag singur concluziile. PDL-ul a efectuat o ampla campanie de dezinformare la nivel international cu privire la situatia din tara. Si romanii ii vor taxa pentru asta pe 29 iulie!
      • +18 (22 voturi)    
        Si Antenele... (Miercuri, 18 iulie 2012, 0:14)

        math [utilizator] i-a raspuns lui lostrita

        ..duc o ampla campanie de zeci de ani pentru informare si culturalizare a populatiei.

        Ciutacu, Gadea, analistul militar atotstiutor, Badea si alte cateva domnisoare hotarate, sau Ursu sau Dumitrescu, sunt adevaratii eroi ai neamului care si-au riscat viata si libertatea luptandu-se cu dictatura. Cat curaj ! Cat spirit de sacrificiu !
  • +47 (53 voturi)    
    IPOTEZE (Marţi, 17 iulie 2012, 21:01)

    Obiectivul [utilizator]

    Si eu sunt convins ca nu Basescu a informat revista Nature cu privire la plagiat. Cred ca a fost Voiculescu la rindul lui informat de Oprea (doar a fost in comisie), deci Ponta a fost lucrat de prprii tovarasi. Basescu nu avea nici un interes in asta, si nici nu cred ca stia.
    Interesate sunt reactiile externe. Este pentru prima data de la revolutie cind asistam la mesaje directe, fara perdea de preamarire a Rusiei. pe linga Marga au aparut chiar pe internet mesaje "Maica Rusie" "lasa ca va arta Rusia voua" etc. Asta nu poate sa fie decit interventia straina a serviciilor rusesti, via Moldova.
    Reactia ziaristilor rusi despre sfarsitul "capitalismului de cazinou" - adica a lui Basescu confirma ca Rusia lucreaza la greu aici.
    De ce?
    Pai simplu, vechiul/noul tzar Putin vrea sa-si intareasca zona de influenta. Si pebtru ca e la iceput de mandat vrea sa dea un semnal clar Occidentului. mai ales ca ca are serioase probleme in Siria unde cam pierde teren. Iar pentru ca Antonescu, binecunoscut pentru originea lui gagauza si felul cum isi schimba ideile la 180 de grade este preferatul sau. De alfel Ponta, chiar daca Basescu e demis va aveao victorie amara, el fiind cel mai terfelit din cei 2 (plagiat, abuzuri constitutionale. Antonescu e singurul care a castigat.
    Asta e, o ofensiva clara din afara tzarii.
    Noapte buna Romania oriunde te-ai afla.
    • -8 (12 voturi)    
      :) (Marţi, 17 iulie 2012, 21:44)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui Obiectivul

      ti se pare ca a mai ramas ceva ne-furat in tara asta? ce i-ar mai trebui poporului rus de la noi ???
    • -14 (20 voturi)    
      Asta e noul mesaj de campanie basista? (Marţi, 17 iulie 2012, 22:33)

      lostrita [utilizator] i-a raspuns lui Obiectivul

      Asta e noul mesaj de campanie basista? Ca Ponta a fost lucrat de fapt de ai lui?? Ha ha, ce disperare ca pierde basescu alegerile. Dle Walrus, este un fapt ca Funeriu a facut o vizita in Germania la revista Nature, bineinteles pe bani publici. Oare de ce? Ca sa se conecteze mai bine cu natura?
      • +8 (10 voturi)    
        Alta minciuna gogonata (Miercuri, 18 iulie 2012, 0:22)

        math [utilizator] i-a raspuns lui lostrita

        Funeriu nu a cheltuit nimic din bani publici, era deghizat in calugarita franciscana si s-a dus cu bicicleta la revista Nature, plata s-a facut prin OP din conturile secrete ale tiranului (dupa ce a vandut flota).

        Disperat este atunci cand te uiti ore in sir la Sinteza Zilei indiferent de sex, nationalitate, varsta. Pentru postaci am inteles dar sa nu imi spui ca va plateste si sa va uitati la TV !? Deci te uiti de bunavoie. Sic! Disperat!
  • -10 (16 voturi)    
    ...bocceluta ?! (Marţi, 17 iulie 2012, 21:20)

    nenica [utilizator]

    Lasa-ne baselule! Ia-ti bocceluta aia si du-te! Dar du-te cat mai repede! Asta e limbaj de presedinte, de presedinte ales de 5 milioane de romani care regreta total ca l-au votat! Nu ne pare rau dupa tine! Lasa-ne!
  • -2 (12 voturi)    
    democratia este dictatura mascata... (Marţi, 17 iulie 2012, 21:21)

    adrian8 [utilizator]

    se manipuleaza poporul , si apoi el voteaza .. acelasi lucru se poate face cu armata , mai simplu .... sau nu ?


    mergand pe aceeasi logica ca si incendiatorul de nave ...aceasta logica e proasta , si in spate ascunde impotenta si lipsa argumentelor .

    bafta la referendum !
  • +2 (8 voturi)    
    sa vedem (Marţi, 17 iulie 2012, 21:25)

    nickinexistent [utilizator]

    ...cum se incheie "lovitura de stat" la finalul lunii
  • -10 (20 voturi)    
    O sa fie greu dar trebuie sa o facem (Marţi, 17 iulie 2012, 21:28)

    DanCris [utilizator]

    Nu are rost sa combatem sau sa ne certam cu talibanii portocalii ... trebuie doar sa votam DA la referendum. E suficient .
  • +26 (34 voturi)    
    Ce porcărie (Marţi, 17 iulie 2012, 21:55)

    VI10 [utilizator]

    Deci Ion Iliescu, distrugătorul României, are indemnizației și casă de la stat ca fost președinte, iar Băsescu, dacă va fi demis, va fi aruncat la coș fără drepturi pentru ce a făcut pentru țara lui în timpul mandatului.

    Dacă vor face asta românii vor dovedi că sunt niște gunoaie,proști și lași. Vor merita să ajungă toți unde se va duce și Iliescu după moarte, în iad.
    • -9 (17 voturi)    
      :) (Marţi, 17 iulie 2012, 22:05)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      nu vrei sa facem si cheta pentru acest om sarac si cinstit ?
    • +13 (17 voturi)    
      Stai linistit.... (Marţi, 17 iulie 2012, 22:17)

      matache [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      ... daca ii vor avea pe Ponta si pe Crin in frunte, românii vor ajunge in iad inainte de moarte... pacat
    • -8 (16 voturi)    
      Asta e Constitutia! (Marţi, 17 iulie 2012, 22:37)

      lostrita [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      Aia cu care doarme Basescu sub perna!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 12:49)

        Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui lostrita

        Aia scrisa de Iliescu si ai lui...
    • +17 (21 voturi)    
      TRAIASCA PARTIDUL! (Marţi, 17 iulie 2012, 22:46)

      a4 [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      Iliescu a fost cel care ne-a scapt de Ceusescu! a avut si el un merit!
      procesul lui Ceausescu = "manaria" de acum cu Basescu!
      Sanatate d-ul Iliescu, ati fost un conducator onest care si-a dorit si a avut numai puterea!
      Felicitari domnule Iliescu, ati fost un ptresedinte de isprava prin inabusirea cu minerii din '90 a miscari de ocupare de catre fortele "raului"!
      Sanatate domnule Iliescu si sa mai dati cate un sfat urmasilor dvs. ca ajungem rau de tot!
      Du-te in .... noastra Iliescule!
    • -1 (1 vot)    
      o sa-i asiguram si casa si paza.... (Miercuri, 18 iulie 2012, 12:01)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      Stai linistit, Basescu nu va avea nici o grija, va avea tot confortul asigurat pana la moarte.
      Casa pe gratis, paza sa nu pateasca ceva, meniu pregatit special, fara prea multe calorii, plimbare zilnica, televizor si biblioteca.
      Toate astea sunt prevazute prin acordurile UE ca si drepturi ale detinutilor.
  • -10 (14 voturi)    
    adevar (Marţi, 17 iulie 2012, 22:04)

    zotic.leon [utilizator]

    ne intoarcem cu 8 ani stolo e presdinte in sondaje brusc e bolnav apare base aghiotantul sai spunem aghi apropiat de diavol cu lacrimi mari de nesimtit il declara pe stolo invalid dar la mila poporului este ales presedinte se credea napolion perversul dupa patru ani ii place presedinte nu doarme noptile sal detroneze pe geoana cu cravate mov si ochiul mai stramb dar vrea domnie pe 5 ani ordinarul, bine inteles ajutat acum de handi stolo cu alt partid in spate, d-nlor basisti intoarcetiva cu 8 ani in urma a luat o tara cu 22milioane acum mai sunt vreoi 17 milioane 3-4miloane or fi plecat 1 si la terminat mai rau ca in lagare nici o tara nu a suferit si nu a fost mintita pe timp de criza ca base vpe romania cred ca va lasat memoria dar cei care acum 8 ani au fost datori si au fost alaturi de el acum sunt mlionarii ,forbes voi saracii mintali sutinatori ai tiranului redus mintal facetiva analiza celor 8ani vedeti cate rude ati perdut ,care sevicii si-au perdutcase si alte bunuri si mergeti la vot si luatio iar in buze de la base omul e nebun credetima sunt apolitic
  • +4 (8 voturi)    
    He he he (Marţi, 17 iulie 2012, 22:06)

    miguelito [utilizator]

    se petrece o noua reevaluare. Greu fara antene?
  • -8 (22 voturi)    
    CCR? (Marţi, 17 iulie 2012, 23:11)

    miss sloane [utilizator]

    pai CCR a zis ca e constitutional, de unde lovitura de stat?
    • +11 (11 voturi)    
      Frauda politica (Miercuri, 18 iulie 2012, 1:11)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      Asa se intampla cand cititi sau va informati superficial despre cele intamplate zilele trecute in politica noastra. Nu sa cititi presa, ci legile tarii.

      CCR a zis ca este constitutional procesul de demitere (adica in Parlament a existat cvorum, i s-a dat voie lui Basescu sa se exprime liber si a existat majoritate parlamentara care a votat demiterea). CCR nu are insa cum sa se pronunte pe LEGALITATEA IN ANSAMBLU A PASILOR PREMERGATORI ACTULUI DE DEMITERE (limitarea atributiilor CCR, preluarea MO de catre Guvern, demiterea Avocatului Poporului, etc). Asta intrucat CCR nu are aceste atributii.

      CCR nu a spus ca nu este constitutional sa fie dati jos Blaga si Anastase, ci ca nu se poate pronunta pe acest subiect, intrucat nu intra in atributiile sale.

      Adevaratii judecatori suntem insa noi, romanii. O mana de pucisti din USL (nu am nimic cu membrii onesti ai USL), vor ca prin referendum, noi toti, sa le avizam lovitura de stat mascata, stiut fiind ca romanii nu prea isi bat capul sa inteleaga detaille juridice care pot pune iata, capat democatiei.

      La 29.07 nu mergem deci sa-l repunem in functie pe Basescu (nici nu ne place poate de el) ci vrem sa fie reinstaurata ordinea democratica in tara asta. Daca puterea actuala va gasi in viitor cai democratice de demitere a presedintelui, atunci ar fi absolut OK, dar deocamdata, am asistat la o imensa mascarada si frauda politica!

      Mentalitatea romanilor de a fi superficiali, de a nu fi atenti la ceea ce se intampla cu adevarat in politica, de a nu fi constienti de puterea lor la vot, este una dintre cauzele pentru care stam pe loc de atatia ani. Sau pentru care mergem in jos.
  • +11 (13 voturi)    
    Servicii (Marţi, 17 iulie 2012, 23:15)

    LoveRomania [utilizator]

    Au servicii secrete care stiu ce se intampla in romania mai bine decat toti parlamentarii la un loc
  • +8 (10 voturi)    
    trist (Marţi, 17 iulie 2012, 23:17)

    pct.5-timisoara [utilizator]

    Cand Brucan saracu a facut o predictie privind invatarea democratiei, toata lumea a spus ca exagereaza. Cand rostit celebra expresie "stupid people" ne-am simtit jigniti. Si cata dreptate a avut! Uite cat de manipulabili is romanii fara dram de inteligenta! Pe undeva e si normal, tinand cont ca in mediul rural traiesc sute de mii de oameni care nu au scoala. Cum le explici alora ce-i aia criza economica internatinala? Cum ii faci pe aia sa inteleaga ce-i ala Monitotul Oficial, Avocatul Poporului, Curtea Constitutionala, ce-i ala stat de drept, ce-i aia UE, etc. Voi care sunteti pe net realizati ca oamenii aia simplii voteaza cum le zice domn primar si cum le zice popa in curtea bisericii dupa slujba? Din pacate in Romania, trebuie sa mai treaca de aici incolo inca 50 de ani ca sa ajungem cu o populatie dezvoltata intelectual cat se la permita intelegerea mecanismelor democratiei fara sa aiba nevoie de interpret. Iar cei din mediul urban ce alternativa ne ofera? Generatii de absolventi de studii superioare facute pe banda la universitati de private de 2 bani. Si-au cumparat o diploma in rate pe 4 ani, fara nici un echivalent intelectual. O spun in cunostinta de cauza. Generatii de absolventi de liceu care au luat bacu nemeritat si pana anul trecut s-a ascuns sub pres pleava din scolile romanesti. Asta vine din urma. Picatii la bac vor vota la acest referendum si la alegerile din toamna, absolventii de la private si aia dusi cu autobuzele pe litoral unde is multe urne pe faleza cu streaptease-le lu mazare dornice sa-ti puna ele stampila pe buletinu de vot. Astia ne decid viitorul. Oameni care blameaza coruptia dar care pun botu la o galeata rosie si la un kil de orez expirat.
    O singura data am lipsit de la vot si anume cand in turul 2 din cauza dezbinarii clasei politice si a orgoliilor au ajuns in turul al doilea doi demagoci, doi excroci: Iliescu si Vadim. Nu am putut sa am constiinta patata ca l-am votat pe Iliescu. Acum va fi a doua absenta! NU mergeti la vot !
  • +1 (1 vot)    
    Brucan? numa multam (Miercuri, 18 iulie 2012, 1:22)

    taranistu [utilizator]

    A intrat în Partidul Comunist la vârsta de 19 ani. Între 1940 și 1944 activează în organizația de tineret a partidului, apoi devine membru al PCR, și participă la acțiuni ilegale. În 1943 primește sarcina de partid de a se ocupa de presa ilegală în general și de "Scânteia" în principal. În 1943 este arestat, dar este eliberat după două zile.[3] În septembrie 1944 este numit secretar general de redacție la ziarul Scînteia, de la tribuna căruia cere condamnarea la moarte, printre alții, a lui Iuliu Maniu, Gheorghe I. Brătianu, Corneliu Coposu, Radu Gyr și Pamfil Șeicaru. Soția sa, Alexandra Sidorovici, a fost acuzator public al Tribunalului Poporului (amintit și de Petre Țuțea).
    sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Silviu_Brucan
  • +2 (2 voturi)    
    Scuze, dar mi se pare normal să cer calitate (Miercuri, 18 iulie 2012, 3:36)

    The Knight [utilizator]

    Haideți să avem un pic de respect pentru cititori și să verificăm textul, înainte de a-l încărca pe site - "ei nu a vrut sa destabilizeze statul". Cu respect.
    N.R. Am corectat! Multumim!
    • +1 (1 vot)    
      Salut. (Joi, 19 iulie 2012, 2:49)

      The Knight [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      Îmi face plăcere să colaborez cu oameni cinstiți. Respect.
  • +4 (4 voturi)    
    "o lectie sa-i usture".. (Miercuri, 18 iulie 2012, 7:50)

    A2M [utilizator]

    ... ar fi daca la referendum pe buletinele de vot ar fi trecuta si intrebarea " Aveti convingerea ca actuala clasa politica, aflata sau nu la putere, atat la nivel de partid cat si individual, actioneaza spre binele Romaniei si a poporului roman? ".

    Faptul ca va fi votata sau nu destituirea nu mai are nici o relevanta atat timp cat intreaga clasa politica e compromisa atat prin atitudine cat si prin actiunile intreprinse. Nu facem decat sa ne alegem modul de a "muri".
  • 0 (0 voturi)    
    ce bine (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:16)

    cva [utilizator]

    daca am scapa de cca 10.000 dintre actualii pseudo politicieni de fapt toti niste escroci
    tot o balta fie fsn pnl pdl si o mocirla
  • -2 (2 voturi)    
    Lectie (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:25)

    Itic [utilizator]

    "poporul o sa dea o lectie politicienilor de o sa-i usture". Sa lasam cuvantul poporul atat de indragit si de Ceausescu si sa vorbim de lectie: DA DOMNULE BASESCU ITI VOM DA O LECTIE SA TE INVETI MINTE SI SA NU O UITI TOATA VIATA.
  • -3 (3 voturi)    
    Cum asa... (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:33)

    padre_cosmin [utilizator]

    Nu inteleg eu bine, sunt eu prost si probabil ca sunt. In America de Sud se schimba presedintele cu arma, da, NU este normal, dar in Romania se schimba datorita Parlamentului. Ce nu e normal? In Parlament sunt reprezentantii poporului, alesi de noi. Ca nu prea fac ei ce ne dorim noi, asta e partea a doua si tocmai de-asta in chestiuni de demitere a presedintelui ei supun la referendum populatia. Ce nu e democratic aici? E ca si cand ar spune Basescu "Vara nu-i ca iarna iar in emisfera nordica vara e frig si ninge". Basescu vostru e intreg la minte fratilor? La fel, cand spune ca "sa-i ceri unui presedinte dupa 3 ani de criza sa castige referendumul...". Daca nu mai e reprezentativ sa se duca, parca era democratie, parca noi, poporul, alegem cine sa ne conduca, nu? Daca poporul voteaza sa ramana, sa ramana, daca voteaza sa plece, sa plece. Asta e, multi basisti o sa ramana fara locuri de munca la Evenimentul Zilei, B1,... mai rau ma doare ca multi ingineri si oameni de valoare aduna capsuni in strainatate ca astia de 23 de ani toaca si vand totul la fier vechi.
  • +1 (1 vot)    
    sper (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:44)

    un.Dac [utilizator]

    Sper sa le dea intradevar o lectie.

    Daca as avea unde vota in Germania, la vot, nu as santiona persoana Basescu.

    As sanctiona prostia si nepasarea din parlament si nu in ultimul rand hotia si minciuna de la guvern.
  • 0 (0 voturi)    
    are dreptate (Miercuri, 18 iulie 2012, 10:56)

    catalin_mattei [utilizator]

    o sa il usture foarte rau
  • +2 (2 voturi)    
    esti asa de felul tau.. (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:57)

    Inna100 [utilizator]

    .. sau te-a cretinizat televizorul ?? In primul rand ca nu-i (doar) tara ta mai .. draga!!
    Oricum, pentru ca nu cred ca s-ar prinde ceva de tine, nu merita efortul sa continui..Dupa modul cum ( nu) gandesti si (nu) rationezi imi dau seama ca esti un doar .. un biet votant loial al tovarasilor pucisti.
    Mai ai galeata de la alegerile trecute, sau macar cea de la locale???
  • 0 (0 voturi)    
    votul popular (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:00)

    cotora [utilizator]

    usl, prin votul popular, vrea sa legitimeze dictatura si mafia de partid
  • 0 (0 voturi)    
    Poporul va va da tuturor o lectie si nu va veni (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:33)

    Metec [utilizator]

    Asa cum vad eu lucrurile, poporului i se cam "falfaie" de certurile voastre nesfarsite, dragi politicieni! Si va va da cu flit, respectiv nu se va prezenta la vot. Asta va fi palma, pentru toata lumea. Pentru ca nu avea nimeni chef de referendumuri, acum. Dixit.
  • 0 (0 voturi)    
    Da ! (Miercuri, 18 iulie 2012, 21:09)

    Costin1968 [utilizator]

    ...ha,ha,ha...In afara de arbeit ! Mwauahhhh !!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi