Traian Basescu: Crin Antonescu si Victor Ponta sa-si asume responsabilitatea pentru deprecierea masiva a leului

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 17 iulie 2012, 17:50 Actualitate | Politic

Traian Basescu le-a cerut presedintelui interimar Crin Antonescu si premierului Victor Ponta "sa-si asume responsabilitatea pentru raul facut Romaniei". Intr-o declaratie de presa sustinuta la sediul sau de campanie, presedintele suspendat a facut un apel la cei care conduc astazi tara: ""Opriti-va din incalcarea regulilor de convietuire democratica a statelor in interiorul UE. Oricate slugi ati avea printre analisti sa explice ce bine fac acesti doi oameni poporului roman, romanii vor simti efectele comportamentului acestor doi politicieni foarte curand. Azi le simt in deprecierea monedei nationale, maine le vor simti prin izolare", a declarat Basescu.

Declaratiile lui Traian Basescu:
  • Cei care conduc astazi au intrat intr-o fundatura, o fundatura in care a intrat si Romania
  • De cateva zile, de cand conduc statul, au reusit sa aduca Romania la un nivel de credibilitate incredibil de scazut
  • In momentul de fata le-a mai ramas  o singura arma, pe care o utlizeaza de dimineata pana seara - minciuna; minciuna si nationalismul. E cel mai mare pacat pe care il fac impotriva intereselor romanilor
  • Minciuna a fost o arma prin care au ajuns sa detina putere. I-au pacalit pe romani ca stiu ce au de facut, ca ei respecta legea
  • In ultimele zece zile au reusit sa devina puterea care a facut cele mai nepermise incalcari neconstitutionale dintre toate statele UE, au coborat standardul de credibilitate al Romaniei mult sub ce e permis pentru un stat membru si au dat cu piciorul la tot ce au facut romanii in tot procesul de integrare
  • In doar cateva zile, niste oameni iresponsabili, care odata ajunsi la putere au inteles ca singura lor miza e puterea absoluta si nu guvernarea in favoarea romanilor, au reusit sa aduca Romania la nivelul de credibilitate de la inceputul anilor '90, cand Romania s-a remarcat prin mineriada
  • Azi incearca sa arunce vina pe mine, pe Monica Macovei, pe Cristian Preda, in conditiile in care niciunul dintre noi nu i-a pus sa treaca la dezmembrarea statului
  • Daca mai ai vreo sansa cu minciuna, in mintea lor aceasta sansa e cea care ar trebui sa-i faca pe europeni si pe romani sa vada Romania altfel
  • Cum poti sa vezi Romania altfel cand prin ordonante de urgenta se modifica Constitutia?
  • Minciuna nu poate duce nicaieri Romania decat mult in urma, intr-o fundatura, iar nationalismul propagat de dl presedinte interimar si de alti politicieni din USL este un concept care nu are cum sa functioneze in interiorul UE
  • Ei nici azi nu inteleg ca UE e o poveste despre democratie si valori
  • Respectarea acestor percepte ale lumii civilizate, valorile UE, inseamna pentru Romania respect, bani pentru subventii la agricultura, dreptul la libera circulatie, liber acces pe piata fortei de munca in state ale UE, bani pentru infrastructura, bani pentru mediu, pentru reconversie profesionala etc. Asta inseamna respectarea valorilor pana la urma
  • Vom gasi poate in aceasta adunare de oameni politici din varful USL indivizi care mai cred ca nationalismul e tolerat in interiorul UE
  • Valorile UE includ si ideea de pastrare a identitatii, dar cand tafnos vrei sa explici romanilor sa nu ne spuna noua romanilor Bruxellesul ce avem de facut trebuie sa intelegi ca Bruxellesul nu intervine atunci cand ii respecti valorile
  • E optiunea noastra daca ramanem in interiorul valorilor asumate sau dorim un drum inapoi condusi cu inegalabila intelepciune de Crin Antonescu, cand nu doarme, si Ponta, cand nu scrie, si daca ne vom lasa condusi de acesti oameni in acest fel cu siguranta vom pierde foarte curand beneficiile de a fi membri ai UE
  • Nu ca ne da cineva afara, nu putem fi dati afara, dar ce spuneam in urma cu cateva zile, atentie, Romania a intrat intr-un proces rapid de izolare, se va indeplini
  • Vor suferi romanii, pentru ca Ponta si Antonescu au pasaport diplomatic
  • Deprecierea leului e exact semnalul pe care ar trebui sa-l vada toti romanii, ca ce fac acesti oameni e in neregula, e impotriva interesului Romaniei
  • Sunt deja zeci de investitori care au renuntat sa mai faca investitii in Romania. Dintre cei care au deja investitii, e o lista care devine din ce in ce mai lunga de investitori care pleaca
  • Fac un apel la cei care azi conduc tara: Opriti-va din incalcarea regulilor de convietuire democratica a statelor in interiorul UE
  • Oricate slugi ati avea printre analisti sa explice ce bine fac acesti doi oameni poporului roman, romanii vor simti efectele comportamentului acestor doi politicieni foarte curand
  • Azi le simt in deprecierea monedei nationale, maine le vor simti prin izolare
  • Le cer presedintelui interimar si premierului sa-si asume responsabilitatea pentru raul facut Romaniei
  • E datoria lor de oameni politici, asa cum eu am facut-o in opt ani de mandat, mi-am asumat ce am facut pentru Romania, chit ca a fost placut sau nu, dar mi le-am asumat constient, stiind ca avem obligatia sa nu-i mintim pe romani
  • La fel le cer lor sa-si asume responsabilitatea pentru ce au facut prin subrezirea institutiilor statului, prin decredibilizarea Romaniei si pentru izolarea Romaniei
  • As vrea sa faca un lucru elementar: sa-si asume responsabilitatea pentru deprecierea masiva a leului in ultimele zile. Ar fi primul semnal ca incep sa se trezeasca
  • Impresia mea e ca acesti oameni sunt hotarati sa mearga pana la capat cu minciuna, pana cand vor decridibiliza complet Romania
  • Inteleg ca e o plangere ca pe fundal scrie Constitutia Romaniei. Am castigat alegerile cu sloganul "Joc totul pe o singura carte"
  • Stiu ca fara respectarea acestei carti Romania poate sa se prabuseasca - e singurul nostru reper fundamental, dincolo de traditie, cultura, istorie, e un reper dupa care ne conducem si ziua de azi, si cea de maine, si viitorul, pana cand nu vom avea forta sa o facem mai buna
  • Le cer sa revina la respectrarea Constitutiei si le cer sa nu-mi reproseze ca utilizez Constitutia in campanie
  • Aceasta carticica trebuie sa fie in constiinta fiecarui roman si a fiecarui poltician, mai ales cei care conduc tara. Ei trebuie sa doarma cu ea sub cap
  • Ii deranjeaza Constitutia ca nu le da dreptul sa introduca dictatura in Romania
  • Eu sunt convins ca nici macar pe romani nu-i pot pacali, cu tot aparatul de propaganda televizata al Antenelor, al Romaniei TV si alte posturi de televiziune


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

9897 vizualizari

  • -89 (107 voturi)    
    scrisoare deschisa (Marţi, 17 iulie 2012, 18:01)

    mihai [anonim]

    Domnule Traian Basescu,

    In cazul in care, la referendum, poporul roman va vota majoritar pentru DEMITERE, VA CEREM SA VA ANGAJATI ca veti respecta vointa poporului si ca veti PLECA din functia de presedinte, INDIFERENT de procentul de participare la vot.

    Vointa electoratului – legitima in cazul alegerilor prezidentiale, parlamentare, locale, indiferent de gradul de participare – TREBUIE respectata, fiind mai presus decat o decizie a CCR sau o prevedere legala facuta special pentru Dvs.

    Nu va prevalati ca un las de decizia CCR.
    Nu va cautati alibiuri morale puerile, conform carora – dupa 8 ani de mandat si o criza economica – nu e “cinstit” sa vi se ceara sa va bucurati inca de increderea electoratului. Peste tot in lume, politicienii pierd sau castiga in functie de felul in care gestioneaza criza; cine a gestionat-o prost, e foarte firesc sa PLECE.
    Nu va amagiti cu iluzia narcisista ca Dvs. sunteti o garantie a statului de drept si ca potentialii Dvs. succesori vor distruge tara si democratia. Nu este problema Dvs. cui va dori electoratul sa incredinteze conducerea tarii.
    Mai ales, nu va iluzionati cu trucuri aritmetice, cum ar fi acela ca – in cazul unei participari sub 50% - cei care nu participa sunt adeptii Dvs.; se stie – absenteismul electoral a fost in jur de 40% la ultimele scrutinuri organizate.

    Toate acestea sunt irelevante in fata argumentului suprem si incontestabil al vointei unui popor care a dovedit ca este responsabil, adept al democratiei si modernizarii, capabil chiar de sacrificii pentru ca Romania sa fie astazi membru al familiei democratiilor occidentale.

    Aveti obligatia sa respectati vointa acestui popor, in forma in care ea este exprimata.
    • +49 (57 voturi)    
      mihaita tata.... (Marţi, 17 iulie 2012, 18:11)

      mutulica [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      tu tot nu pricepi ca acest referendum este

      I-LE-GI-TIM???!!!
      • +17 (23 voturi)    
        stiu cine e baiatu (Marţi, 17 iulie 2012, 18:48)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui mutulica

        un pro monarhist de l auniversitate care cred ca vrea s aintre in politica in loc s aisi vada de job ul lui..
      • -30 (36 voturi)    
        la Judecata (Marţi, 17 iulie 2012, 19:15)

        korcico [utilizator] i-a raspuns lui mutulica

        Basescu la judecata. La judecata poporului sa vina sa raspunda intrebarilor legate de flota de casa din mihaileanu de penthausul ioanei afacerile lu cocos si al elenei uderea , evaziunea lu blejnar numaratorile lu anastase............
        Hai ca scriu un roman
        • -10 (20 voturi)    
          doar ponta si antonescu? (Marţi, 17 iulie 2012, 19:51)

          miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui korcico

          doar ponta si antonescu sunt vinovati de criza politica din tara?
          daca faceai alegeri anticipate in februarie in loc sa-l impui pe mru acum ar fi fost liniste, nu haos
          • +4 (4 voturi)    
            Re:doar ponta si antonescu? (Marţi, 17 iulie 2012, 22:11)

            misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            bai Ilie ti se pare ca astia doi sunt singurei? nuuu..in spatele lor e o armata intreaga armata rusa! cucuveaua de Iliescu vrea sa ne arate ca mai poate da o lovitura de stat pana sa se duca la morga! manca-l-ar pamantul cat mai repede! nu vezi ca toti nenorocitii astia tin de scaune pt ca sunt mudari si le e frica de lege..mai bine o vand si pe ma-sa numa sa nu fie judecati!
        • +15 (17 voturi)    
          Crinat Berliner (Marţi, 17 iulie 2012, 19:52)

          sebagain [utilizator] i-a raspuns lui korcico

          Chiar nu pricepi ca Antonescu chiar daca nu are asemenea"dosare" tot a demolat statul de drept construit cu truda 20 de ani? PDL si Basescu, chiar daca au furat asa cum sustii tu , nu au demontat institutiile statului. Nu au atentat la organizarea democratica la standarde UE ale Romaniei.
        • +10 (10 voturi)    
          Mai intii sa stopam lovitura de stat. (Marţi, 17 iulie 2012, 20:01)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui korcico

          Dupa ce zadarnicim lovitura de stat , si apoi USL majoritar ,dupa alegeri sa cheme in justitie pe cine vrea ,daca detine dovezi.Doar au si Guvernul si majoritatea parlasmentara si autoritatile locale.
        • +2 (2 voturi)    
          re: la Judecata (Marţi, 17 iulie 2012, 22:14)

          misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui korcico

          esti complet neinformat! daca era ceva adevarat pana acum il mazileau..nu crezi..la cat de repede s-au intamplat lucrurile zilele astea.. de ce crezi ca ar fi intarziat sa nu il arunce in puscarie! deschide ochii.. v-au indobitocit pe marea majoritate cantarile astora de la usl si de lapsd..sunt cei mai murdari posibil..partide de hoti.. carora le tremura chilotii.. sa nu ajunga colegi de camera cu bombonel...
      • -7 (11 voturi)    
        ilegitim? (Marţi, 17 iulie 2012, 19:49)

        miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui mutulica

        cum ai ajuns la concluzia asta?
        ccr a zis chiar ca e constitutional
        • +5 (5 voturi)    
          greu pricep unii... (Marţi, 17 iulie 2012, 21:55)

          mercedes [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          Cererea este inadmisibila. Asta inseamna ca, Curtea Constitutionala nu are voie sa se pronunte deoarece cu putin inainte i s-au limitat prerogativele.Nu a zis ca e constitutionala sau nu.
      • +5 (5 voturi)    
        au un handicap... (Marţi, 17 iulie 2012, 20:27)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui mutulica

        un handicap de perceptie a realitatii , alta decat la antene sau irealitati
    • +36 (40 voturi)    
      de ce nu semnezi? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:13)

      VI10 [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Scrisorile deschise si lașitatea sunt incompatibile.
    • +40 (44 voturi)    
      esti dus cu pluta? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:14)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Prietene drag, scrii in scrisoarea deschisa "Nu va prevalati ca un las de decizia CCR. "... pai draguta, e OBLIGAT sa o faca, pricepi asta? Daca da, putem sa mai discutam, daca nu.... treci pe la casierie, ia banii si mergi la o bere!
    • +31 (37 voturi)    
      ei na (Marţi, 17 iulie 2012, 18:14)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      si daca toata lumea e scirbita de politica din ultimele zile si in semn de protestnu vine la vot?
      de ce sa-si dea demisia? ca vrei tu?
      OK ar fi sa-si dea toti demisia, pt ca impreuna ne-au dus in 20 de ani aici.
      Ar fi cea mai buna idee.
      Sa-si dea toti demisia(membrii guvernului , pina la ultimul secretar, sefii de agentii, parlamentari, membrii CCR, presedintele, avocatul poporului, cei din CSM) si sa se abtina de la a mai candida vreodata. Eventual intr-un patriotism de ultim moment sa-si dizolve si partidele. Eu unul m-am saturat de ei.
    • +33 (37 voturi)    
      ? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:16)

      Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      da' de ce sa plece vere ? eu am votat un presedinte acu' 4 ani, eu nu vreau sa pelce, deci daca tu vrei sa plece du-te la vot. cine NU se duce la vot inseamna ca NU vrea sa fie deranjat de vaicarelile tale si scrisorile tale inchise sau deschise. NU inteleg de ce este necesar sa imi cheltui eu 2 ore din viata sa merg sa votez pentru ca asa i s-a sculat lui Ponta sau lui Crin. Sau lui Voiculescu.
      Asa ca nu mai deschide tu scrisori. Du-te frumusel la vot si daca va adunati destui care decideti ca trebuie sa pice, sa pice. Daca nu ... sa ramana. Si cu asta basta. Auzi la el ...
      Ai tu obligatia sa respecti vointa acestui popor. Ala care NU se duce la vot Nu se duce pentru ca NU vrea sa schimbe nimic. Intelegi ? M-as mira ...
      • -4 (6 voturi)    
        sa plece (Marţi, 17 iulie 2012, 20:58)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

        Sa plece pentru ca nici unul din prim-ministrii numiti de el nu a fost bun !
        E unul din multele motive.
        • +2 (2 voturi)    
          da? (Marţi, 17 iulie 2012, 22:04)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          tu un premier care reuseste sa ajunga la crestere economica (mica, ce-i drept) pe timp de criza consideri ca nu e bun?
          Eu cred ca peste cativa ani multi vor realiza ce guvern bun am avut...
    • +27 (29 voturi)    
      spontan? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:18)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui mihai

      dle Mihai, v-a venit spontan scrisoarea asta deschisa, sau ati primit-o de undeva? puteti raspunde sincer la aceasta intrebare?
    • +30 (34 voturi)    
      care popor? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:20)

      andu [anonim] i-a raspuns lui mihai

      tie ti se pare normal sa aranjezi pe sest un referendum la final de iulie, cind lumea e in concediu?
      ti se pare normal ca seful statului sa fie propus pt demitere pt ca de fapt nu a incalcat constitutia?
      tu citesti ce scrii?
      in final, sa zicem ca voteaza 40% si din aceia 60% teoretic vor fi pro-demitere. 25% din votanti ar fi de acord, acestia reprezinta vocea poporului???
    • +31 (35 voturi)    
      Cum ramane cu vointa initiala a electoratului? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:23)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Care de 2+1 ori la rand a votat la fel. Daca ar fi asa cum spui tu ar trebui sa se organizeze cate un referendum lunar sa vedem care este vointa electoratului nu? Apropo ti-ai luat salariul pe luna in curs, am auzit ca Felix e cam rau platnic de la o vreme sta prost cu finantele.
    • +31 (33 voturi)    
      Întrebare (Marţi, 17 iulie 2012, 18:23)

      The Knight [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Băi frate, știi ce nu înțeleg eu în lupta asta politică de maidan? Nu înțeleg de ce există graba asta în suspendarea președintelui. El oricum își termina ultimul mandat, USL puteau fi aleși apoi de către popor. Știi bine că nici mie nu îmi convine cearta Băsescu-USL, dar parcă e un pic cam dubios. De ce graba asta? Este o frică, o teamă, o neliniște că a început justiția să bage la răcoare câțiva dintre monștrii sacri ai corupției? Este vorba de frică, căci dacă intră monștrii în pârnaie, clar pierd orice influență, pierd puterea. M-am săturat și de Băsescu, aș vrea liniște în țară, dar n-am ce alege mai bun momentan, iar eu țin la țara mea.
      • +2 (2 voturi)    
        re: Întrebare (Marţi, 17 iulie 2012, 22:20)

        misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        asa e..le e frica sa nu ajunga colegi de camera cu bombonel.. si astora de la USl si alora de la PSD si chiar si celor de la UDMR! pai cu voia cui s-au distrus toae padurile tarii? dar ce e mai grav e ca au sustinatori in spate..si astia sunt Ilici si gasca lui de rusnaci! asta vreti? sa ajungem sub rusi? as vrea sa va aduceti aminte ce nenorociri au facut in tara in timpul razboiului! cum au siluit femei , cum au batjocorit in biserica.. cum au ucis..
    • +22 (26 voturi)    
      Catre scrisoare deschisa - mihai (Marţi, 17 iulie 2012, 18:25)

      Laurentiu [anonim] i-a raspuns lui mihai

      mihai cu "m" mic, invata sa scrii inainte sa publici ceva pe site.

      Nu vorbii in numele poporului, pentru ca nu te-a pus nimeni sa conduci poporul sau sa vorbesti in numele lui.

      In alta ordine de idei, daca vrei sa traiesti in comunism fara drepturi, sau drepturi dictate de vreun conducator, aplica de cetatenie in Cambogia. Acolo nu vei avea constitutie si nici interner sa scrii cuiva.

      Puscariabilii astia chiar isi fac de cap iar populatia nici nu obsearva... cam rusinica...
      • -5 (7 voturi)    
        :) (Marţi, 17 iulie 2012, 19:50)

        gear six [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu

        nu vorbii....ah?
        aplica de cetatenie...ah?

        ai luat bac-ul , pui de dac?
    • +24 (26 voturi)    
      Vointa electoratului (Marţi, 17 iulie 2012, 18:26)

      TiberiuVisan [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Unii oameni au probleme de intelegere: un referendum nu inseamna alegeri. Si pentru a fi siguri ca electoratul si-a exprimat vointa exista acest prag de 50%. Altfel s-ar putea sa primim "vointa electoratului" cu 3 voturi. Si daca tot zici de legitimitatea presedintelui, care este legitimitatea USL care nu este investita de alegatori, este o alianta de cutitari formata pe holurile parlamentului. Cetatenii inca n-au aruncat un vot pentru alianta parlamentara USL. I-au votat in alta configuratie. Cat de indreptatit este un parlamentar USL sa proclame ca are vointa populara cand probabil el a fost votat ca membru PDL dupa care a tradat. La fel cu parlamentarii PNL care se erijau de dreapta si acum au batut palma cu comunistii.
      Si ceea ce face diferenta dintre tari normale si Romania este respectarea legii, indiferent daca ne convine sau nu.
    • +23 (27 voturi)    
      Te cheama cumva Popor? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:26)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Ca eu nu-s de acord cu tine... chiar deloc!
    • +18 (18 voturi)    
      corect! (Marţi, 17 iulie 2012, 18:28)

      renegatul [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      In cazul in care!!!
      In caz contrar ce ar trebui sa faca, dupa parerea ta?
      Dupa parerea mea ar trebui sa trimita in exil tot ULS-ul! zic!
    • +25 (25 voturi)    
      Mai invata democratie!! (Marţi, 17 iulie 2012, 18:29)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Mai invata democratie, ca numai plagiind nu intelegi nimic!!! Cum adica "INDIFERENT de procentul de participare la vot"???!! Adica daca la vot se prezinta 3 oameni (din 19 milioane) si doi voteaza pentru demitere asta e democratic??
      • +6 (6 voturi)    
        dar invers? (Marţi, 17 iulie 2012, 19:28)

        airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

        Eu l-as intreba pe tovaras exact invers! Daca vin 3 oamenii si 2 voteaza contra demiterii...mai e vointa poporului? Sau la ei merge numai din directia lor?
    • +25 (25 voturi)    
      Si tu dormi dimineata mai mult decat trebuie? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:30)

      Armadilo [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Nu realizezi ca spui niste prostii? Daca vin 2000 de oameni la vot (efectivul de cadre al USL) asta inseamna ca referendumul este valabil pentru o populatie de 18 milioane????

      Nu realizezi ce inseamna forma de care vorbesti? De cand si pana cand un presedinte de tara poate fi demis mai simplu decat un primar??? Ce rol mai are atunci presedintele?

      Voi astia de la USL chiar nu pricepeti po(a)nta de prost gust pe care mergeti?

      Constitutia spune ca tara este reprezentata de presedinte, dar daca el poate fi asa de usor demis dupa cum spuneti, atunci ce stabilitate externa mai poate avea tara???

      Premierul nu poate reprezenta tara in chestiuni esentiale pentru ca este politic (sef de partid), tara poate fi reprezentata numai de presedinte pentru ca este ales de popor, pe cand premierul este numit. Ce ii asa greu de inteles?
    • +26 (26 voturi)    
      si USL-ul de ce nu? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:30)

      john [anonim] i-a raspuns lui mihai

      din cate stiu, Basescu si-a oferit de 2 ori demisia, in schimbul respectarii vointei poporului de a avea 300 de parlamentari si o singura camera. USL-ul a refuzat de fiecare data.

      Daca el are obligatia sa respecte vointa acestui popor, USL-ul de ce nu o face... puterea e la ei.

      Eu sper ca indiferent de rezultatul referendumului, Basescu sa-si mai prezinte o data demisia in aceleasi conditii, sa vedem daca USL-ul chiar respecta vocea poporului sau nu... cred ca stim cu totii raspunsul.
    • +19 (19 voturi)    
      Sint convins ca o va face... (Marţi, 17 iulie 2012, 18:32)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      cu conditia ca si Crin sa isi ia vacanta definitiva din politica, asa cum a promis, actual PM sa se "supuna vointei electoratului" (poate se defineste si in mintea lui ce-o fi insemnand aceea), iar gasca Voicu sa renunte la tras sforile
    • +21 (21 voturi)    
      NU restauratiei (Marţi, 17 iulie 2012, 18:33)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Va rog sa nu vorbiti in numele poporului. Am primit ieri un email din Boston. Romani care vor sa se intoarca in tara si sa participe la modernizarea Rom. sint in incapacitatea de a vota la referendum ptr ca sectia lor de votare de acolo nu mai exista. La fel in Houston si in alte locuri. Putina decenta acestor securisti care mai mult ca sigur vor disparea...Este momentul sa ne luam tara inapoi. Ponta si Antonescu in nici un caz nu ne reprezinta. NU restauratiei. Ne-am saturat de hoti. Nu vrem decit normalitate si respectarea legii. Nu vrem ca presedintele ales sa fie suspendat.
    • +29 (29 voturi)    
      offff... (Marţi, 17 iulie 2012, 18:34)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Tati, pe romaneste:
      Vrei sa-l schimbi pe Basescu, te duci si votezi DA.
      Daca majoritatea vrea intr-adevar sa-l schimbe pe Basescu, se face si cvorumul, nu mai trebuie sa te agiti tu cu scrisori deschise.
      Daca NU, taci si inghite (cum l-am inghitit si eu pe Iliescu 3 mandate).
    • +19 (19 voturi)    
      raspuns (Marţi, 17 iulie 2012, 18:35)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Gogule, ce zici e cam asa :
      - da-o naibii de consitutie si lege. Sa presupunem ca daca ies la vot 30% din totalul alegatorilor , si acestia 80 % ( din cei 30 %) masa de votanti care in ultmii 20 de ani au votat consecvent si cu o disciplina de fier pe PSD ca multumire pentru o galeata si o plimbare cu rata ( da, aia responsabili adepti ai democratiei ) , eu sa raman fara presedintele pe care l-am votat pe argumente ?
    • +21 (21 voturi)    
      Ptr.Mihai (Marţi, 17 iulie 2012, 18:35)

      Avatar [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Cred ca de fapt te cheama Crin sau Crinut care da din lac in put.O sa vezi tu Crine ce o sa vina lumea peste tine.Si atunci o sa ai nevoie de un avion care sa te duca mai departe de Timisoara.Vointa poporului nu-i interesdeaza pe cei de la putere.Pentru ei poporul este cel care poate sa moara cat timp ei au ce fura.Sunteti varza in frunte cu copilotul(copiatorul) si repetentul.V-au condus un cizmar,Unplagiator si un repetent.Fiecare cum i-si merita soarta.Votati cu comunistii si o sa aveti nevoie de vize ca sa mergeti in strainatate.
    • +14 (14 voturi)    
      Vreau sa stiu (Marţi, 17 iulie 2012, 18:35)

      fefe [anonim] i-a raspuns lui mihai

      ce te face sa crezi ca Basescu nu respecta vointa poporului? Si ca poporul asta e in familia democratiilor este meritul lui Basescu si a unor oameni din jurul sau in mare masura. Ca altfel eram in familie cu Rusia.
    • +13 (13 voturi)    
      Legea e una singura (Marţi, 17 iulie 2012, 18:36)

      minnie [anonim] i-a raspuns lui mihai

      are obligatia sa respecte constitutia romaniei. si referendumul ar trebui sa reflecte daca basescu a incalcat sau nu constitutia, nu daca ne place sau nu de el.
    • +13 (13 voturi)    
      bine ca sunt putini ca tine (Marţi, 17 iulie 2012, 18:37)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Nu stau acum sa-ti explic pe intelesul tau, in orice caz bine ca sunt putini ca tine pe aici pe hotnews.
      Imi doresc tare mult ca pe 29 sa dam de pamant cu USL!!!!

      Base, suntem cu tine, iar oamenii din afara care muncesc si cei din Romania care lucreaza de dimineata pana seara si nu asteapta 2 bonuri in plus si nu stau cu mana intinsa la stat sper sa voteze asa cum trebuie pe 29.
    • +15 (15 voturi)    
      ignoranta (Marţi, 17 iulie 2012, 18:39)

      olandezu [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Cum ar fi sa se "suspende" in fiecare luna presedintele daca sondajele de opinie ii sunt nefavorabile?

      Presedintele are mandat de 5 ani si poate fi demis, conform constitutiei, numai daca a incalcat grav constitutia. Din pacate parlamentul (politicul, o parte puscariabili) decide ce inseamna incalcarea constitutiei. In cazul de fata parlamentul si-a manifestat vointa in mod arbitrar, impotriva spiritul constitutiei.
    • +14 (14 voturi)    
      tot asa (Marţi, 17 iulie 2012, 18:41)

      kibby [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Domnule Mihai,
      eu nu sint de acord cu dvs. Daca va intilnesc pe strada as putea, sa zicem, sa va lovesc in cap. Apoi am sa scriu o scrisoare pe HotNews in care am sa va cer sa nu va prevalati in mod las (nici dvs, nici procuratura) de legi romanesti care pedepsesc o agresiune fizica. e fair? pai ar trebui sa fie.
      referendumul draga dle este o farsa pe care daca o acceptam acum riscam s-o mai avem de fiecare data cind o majoritare ostila (negociata pt binele poporului) nu poate coabita cu un presedinte ales (democratic si tot pt binele poporului).
    • +7 (7 voturi)    
      Peste tot in lume.. (Marţi, 17 iulie 2012, 18:45)

      M4rk [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      "Peste tot in lume, politicienii pierd sau castiga in functie de felul in care gestioneaza criza; cine a gestionat-o prost, e foarte firesc sa PLECE."
      Nu numai ca nu-i democratie peste tot in lume, dar e cu atat mai rar intalnit sa se suspende inainte de termen un presedinte ales..
    • +7 (7 voturi)    
      sensibilizare (Marţi, 17 iulie 2012, 18:50)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      refuz sa cred ca ce se intampla acum in Romania este real.

      toate statele lumii ne au in vizor. ce rusine, ce rusine! ne vom trezi maine ca, pentru a merge in Bulgaria, ne va trebui pasaport, ca pe vremea lui Ceausescu. nu mai avem mult.

      pacat ca societatea romaneasca a ramas incremenita in anii '80, nu mai reactioneaza, societatea omului televizat este carma tarii, acum.

      noi, ceilalti, ramanem cu strada si cu frumoasele tricouri albe, fara stelele UE, ca noi suntem mai buni decat ei. nu-i asa? am uitat de tricourile albe patate de sange in '89!

      in '89 plangeam pentru libertate. cerul era brazdat de gloante. si stateam la adapost. cei care au fost curajosi au murit. pentru ce? pentru LIBERTATE!

      asa trebuie sa fie si acum? posibil. EI sunt atat de aproape, ca nu va puteti imagina. si nu vor face decat sa ne duca inapoi cu 60 de ani. atat. tatucul va fi linistit, pupila va iesi de la inchisoare si toti banditii vor acapara ce a mai ramas din tara asta de balada. noi vom aplauda ce spune conducatorul cu ochii obositi de somn, vom bate palma cu toti penalii care vor iesi din puscarii, iar copiii nostri vor scrie doctorate pe banda, ca sa fie in ton cu primul ministru. ca se poarta. iar ca sa schimbi un bec va trebui sa ai doctorat. si ala plagiat!

      tot poporul manelizat al tarii va fi in delir, elevii fara bacalaureat ne vor invata o noua gramatica a limbii romane, noi ne vom cere scuze in momentul in care - inghiontiti fiind - ne urcam in autobus, vom invata limba maidaneza, la TV vom vedea doar primari care pipaie tatele tinerelor care au aspiratii inalte si tricolorul se va transforma in Marea Rosie.

      asa trebuie sa arate Romania? nu cred, refuz sa cred asta.

      cred ca va veni o alta Romanie. la rand. si va fi a mea, dar si a voastra, a tuturor, trebuie doar sa o sprijinim si sa o iubim. si noi, cei care am trait, candva, atat de frumoase clipe, trebuie sa le spunem copiilor nostri ca nu s-a terminat.

      abia acum incepe.

      va incepe revolutia Bunului simt, a de
    • +8 (8 voturi)    
      Legile (Marţi, 17 iulie 2012, 19:00)

      rokoz [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Vointa electoratului in privinta alegerii presedintelui se exprima odata la 5 ani. Acum, nu este decat un abuz al Constitutiei. Referendumul este diferit decat alegerile presidentiale. Legile trebuie respectate asa cum sunt ele scrise in Constitutie, nu cum este interpretat de un anumit segment cu interese politice de preluare a puterii totale. Indiferent daca Basescu este sau nu garantorul democratiei, el este presedintele ales pe o durata de 5 ani. Suspendarea presedintelui fara sa incalce grav Constitutia tarii, este un atac la institutia presidentiala in primul rand si apoi impotriva persoanei Basescu. Presedintele ales a fost acuzat de fapte care le-a facut de-a lungul a opti ani in functie, aceleasi fapte care presedintele interimar le face frecvent in decurs de doar cateva zile de cand a fost numit in functie.
    • +8 (8 voturi)    
      nene (Marţi, 17 iulie 2012, 19:06)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      daca nu vin sa votez referendumul astora doi, lolek si bolek, inseamna ca nu ma intereseaza ce vor ei. daca tu il vrei jos pe basescu te duci si votezi. daca nu te duci inseamna ca il vrei in continuare presedinte. e simplu.
    • +3 (3 voturi)    
      Scrisoare Deschisa... (Marţi, 17 iulie 2012, 19:46)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      ...pentru Mihaita...:
      Draga Mihai,

      Unde ai pierdut pe drum referendumul (validat) cu cei 300 de parlamentari si Parlament Unicameral...Un adevarat democrat precum dumneata nu poarte arde etapele asa cum o faceau comunistii. Nu cumva ar trebui sa se puna in aplicare acel referendum mai intai si apoi acesta cu demiterea ( cu repetitie ) a Presedintelui Republicii...Nu cumva punand in aplicare referendumurile... PE SARITE... cadem de neispraviti , mai ales tu... Mihai si clasa politica ?

      Amicalement votre,

      Cetateanul Costinel
    • +3 (3 voturi)    
      scrisoare degeaba (Marţi, 17 iulie 2012, 20:26)

      Pop Radu [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      /// Cultura, educatia si iresponsabilitatea a 50% din electorat este la un nivel minim catre 0 iar astia voteaza ca prostii cum le zice felix pe antene. Restul electoratului de 50 % care au si cultura si educatie si responsabilitate este impartit: unii avand argumente subiective sau obiective pentru demitere altii il sustin pe Basescu neconditionat vreo 18 % din electorat altii cred ca votul lor nu conteza sau nu ii reprezinta nici un politician si nu merg la vot. Deci rezulta ca la fel ca pana acum de fiecare data soarta Romaniei a fost decisa de prostime. Eu ca un om cu scoala si cu un loc de munca bine platit si nebugetar de ce sa ma supun prostimii care numa rau a facut acestei tari? De ce sa fiu condus de liderii alesi de prostime in functie de plata primita in campania electorala? Eu de ce sa nu am dreptul sa-mi aleg liderii in functie de capacitati si realizari? Mie nu mi se pare ca percptia democratiei este corecta in Romania. Democratie nu inseamna cine are mai mult conduce. Democratie inseamna cine este mai capabil conduce.
    • 0 (0 voturi)    
      A mai fost un referendum (Marţi, 17 iulie 2012, 23:44)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Eu zic altceva, sa isi dea demisia atunci cand USL va indeplini referendumul valid din 2009

      USL nu respecta poporul altfel in 10 zile de la referendum ar fi pus in practica dorinta poporului.
  • +15 (15 voturi)    
    Daca nu se trezesc odata romanii... (Marţi, 17 iulie 2012, 18:12)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Citesc zeci de mii de comentarii contra USL, dar la protestele din strada vin cateva sute de oameni...

    Populatia de la sate si chiar din orasele mai mari e cu ochii pe Bucuresti. Dar nu vad decat o uriasa lehamite...
  • -14 (14 voturi)    
    spritz (Marţi, 17 iulie 2012, 18:13)

    Mazeta [utilizator]

    Mi-e teamă că președintele Băsescu a fost otrăvit, prea vorbește împleticit. Trebuie oprit acest atac hidroenergetic!
  • +14 (14 voturi)    
    A3 (Marţi, 17 iulie 2012, 18:13)

    DenisaC [utilizator]

    Iarasi A3 a intrerupt transmisia. A fost imediat dupa ce domnul presedinte suspendat Basescu a spus, si parafrazez, ne pierdem dreptul in UE. Mesajul va fi truncheat, ca de obicei in ultimul timp.
  • +19 (19 voturi)    
    Mi-e teama (Marţi, 17 iulie 2012, 18:16)

    Mircea_Al [utilizator]

    Imi este teama de USL cu adevarat teama. Mi-e teama ca nimic nu-i poate opri, mi-e teama de toti cei care voteaza USL dar mai cu seama mi-e teama ca noi roamanii nuvedem dincolo de Crin si Ponta
  • -13 (15 voturi)    
    Ham Ham Ham (Marţi, 17 iulie 2012, 18:16)

    Colonel [utilizator]

    Si ceilalti nu-l baga in seama si isi vad in continuare de treaba.
    • +3 (3 voturi)    
      Aici e stransa gasca lui Gadea (Marţi, 17 iulie 2012, 19:41)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Salariu mic, gura mare. Redeventa tot mai mica a lui Felix.
  • -18 (18 voturi)    
    Hotul stiga.... (Marţi, 17 iulie 2012, 18:18)

    TED [anonim]

    Seful gastii de hoti si mafioti numit T.Basescu si presedinte suspendat este:comunist si securist platit pentru turnatorie,hot(flota,casa lui si ale fetelor,
    pamanturi date pe bani grei in Bucuresti,etc.),
    mincinos si mai ales se agata de orice pentru ca odata cu demiterea vine PUSCARIA caci acolo merg hotii.Eu personal nu-l mai suport pe acest individ....oricum asta nu se mai intoarce la Cotroceni...astep hotararea poporului....si cum fac parte din popor voi merge si eu sa pun umarul la daramarea dictaturii mafiote....Asta nu e sef de stat ci un nemernic si jalnic mafiot...Si acest farsor isi va primi pedeapsa....
  • -17 (17 voturi)    
    Hotul stiga.... (Marţi, 17 iulie 2012, 18:18)

    TED [anonim]

    Seful gastii de hoti si mafioti numit T.Basescu si presedinte suspendat este:comunist si securist platit pentru turnatorie,hot(flota,casa lui si ale fetelor,
    pamanturi date pe bani grei in Bucuresti,etc.),
    mincinos si mai ales se agata de orice pentru ca odata cu demiterea vine PUSCARIA caci acolo merg hotii.Eu personal nu-l mai suport pe acest individ....oricum asta nu se mai intoarce la Cotroceni...astep hotararea poporului....si cum fac parte din popor voi merge si eu sa pun umarul la daramarea dictaturii mafiote....Asta nu e sef de stat ci un nemernic si jalnic mafiot...Si acest farsor isi va primi pedeapsa....
  • -15 (15 voturi)    
    despre ura (Marţi, 17 iulie 2012, 18:26)

    gustav [anonim]

    Am inceput sa-l urasc pe acest personaj cand si-a pus-o pe odrasla-sa europarlamentar. Acum il urasc din tot sufletul incat pana si Becali imi pare o solutie mai umana dacat un asemenea histrion.
    • +5 (5 voturi)    
      atata poti? (Marţi, 17 iulie 2012, 19:15)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui gustav

      odrasla lui a facut mai multe in PE decat severin.
      severin s-a dus acolo pe capatuiala. de ala nu ti-e scarba?
      macar de ai cunoaste ce a facut fata aia acolo inainte de a mima scarba pe aici.
      piedeti teren!
    • +1 (1 vot)    
      Ochelari de cal (Marţi, 17 iulie 2012, 21:00)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui gustav

      De neveste nici un cuvant ? Ele prin ce se deosebesc???
    • 0 (0 voturi)    
      nenea (Miercuri, 18 iulie 2012, 8:08)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui gustav

      dar de antonescu nu ti-e scarba? dar de ponta? aia si-au pus nevestele acolo. cum e in cazu asta? si inca o treaba, eba n-a fost "pusa" a fost aleasa ca independent pe cand nevestele alora chiar au fost puse pt ca au ajuns acolo alese pe liste de partid. cum au ajuns pe listele alea? pai au fost "puse" de sotii lor. uite aici motive de scarba.
  • +9 (9 voturi)    
    care e explicatia? (Marţi, 17 iulie 2012, 18:27)

    observator [anonim]

    Nemultumirile Occidentului fata de politica Romaniei au fost/sunt periodice, si se repeta cam odata la 25 de ani. In ultimii 70 de ani: 1. in 1941, cand Romania s-a aliat cu Germania nazista. 2. Dupa 1968 cand Ceausescu s-a proclamat "independent" fata de Moscova, incercand sa pacaleasca Ooccidentul si sa obtina avantaje economice si financiare 3. In 1991 la "mineriada" lui Iliescu; si 4. acum, in 2012, cu lovitura de stat parlamentara condusa de P si A.
    E interesanta periodicitatea asta ... oare cutremurele astea politice din istoria noastra au vreo legatura cu cutremurele geologice din Vrancea, care se repeta cam tot la 25 de ani (e vorba de cutremurele majore)? E ceva in "atmosfera"? Ce respiram, ce mancam si ce bem?
  • +16 (16 voturi)    
    Bravo, domnule Basescu! (Marţi, 17 iulie 2012, 18:28)

    Miky60 [utilizator]

    Felicitari ca va luptati cu comunistii! Suntem alaturi de dumneavoastra!
    Pe 29 iunie voi veni la vot si voi vota NU COMUNISTII !
  • +16 (16 voturi)    
    Mai prostea (mihai) (Marţi, 17 iulie 2012, 18:30)

    petcu [utilizator]

    Mandatul e pe 4 ani. E incorect si ilegal sa ceri votul in mijlocul mandatului. Democratia inseamna si protectia minoritatii nu, cum zic lolek si bolek, puterea prostimii de a rasturna statul de drept cand i se scoala ei. Dar tu, se pare, nu pricepi asta, dupa cum nu pricepi ca ei nu tintesc la basescu ci la ce reprezinta el: amenintare pentru cei corupti (voicu, voiculescu), amenintare devenita clara in momentul bagarii lui bombo la bulau - cand au vazut ca e "pe bune"
  • -25 (25 voturi)    
    INCREDIBIL !!!!!!!! (Marţi, 17 iulie 2012, 18:33)

    Giulias [anonim]

    Ce spalare de creier se incearca, pana acum le-a iesit de minune securistilor, parca am urma sa fim rapiti de extraterestri, asa exagereaza si ignora faptele care l-au adus aici pe basescu si toata clica lui de interese...Ma doare in cur de parerea lui Merckel......vreau sa dispara basescu , sa plece in jungla...mai rau nu are cum sa fie!!!!!
    • +19 (19 voturi)    
      tu (Marţi, 17 iulie 2012, 18:42)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui Giulias

      Esti un om periculos pentru tara asta si nu ar trebui sa ai drept de vot. Esti asa cum te vrea partidul.
    • +6 (6 voturi)    
      exemplar (Marţi, 17 iulie 2012, 18:51)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui Giulias

      din cauza celor ca tine suntem unde suntem.

      nu ai creier sa judeci singur, dar din pacate nici nu poti alege corect pe cineva care sa judece pentru tine. esti exact genul de unealta din care suge usl putere
  • -9 (9 voturi)    
    Cursul valutar (Marţi, 17 iulie 2012, 18:48)

    OrlyOpinions [anonim]

    Este incredibil sa acuzi pe altii de minciuna si propaganda electorala in acelasi timp sa faci la fel.
    Domnule viitor fost presedinte, ce treaba are cursul valutar cu politicile noului guvern?
    Exemplicare a cursului EUR:
    mai 2012 - 0.10 RON
    iunie ~ stabil (0.02-0.03)
    iulie 2012 - 0.10 RON
    euro sare de la la 4.375 la 4.565
    ------------------------------
    mai 2011 - 0.23 RON
    iunie/iulie 2011 ~ stabil (0.02-0.03)
    august/septembrie/octombrie 2011 - 0.10
    euro sare de la 4.000 la 4.375
    Nu are treaba cursul valutar cu asa zisul scandal politic de la Bucuresti. Daca doriti, se poate interpreta ca o continuare a politicilor de stabilizate marca PDL.
    • 0 (0 voturi)    
      esti sigur ? (Marţi, 17 iulie 2012, 21:26)

      ncy [utilizator] i-a raspuns lui OrlyOpinions

      Stimate OrlyOpinions, este incredibil sa nu te duca capul sa iti dai seama ca factorul care influenteaza direct deprecierea leului este situatia politica actuala !!!!
      Mediul de afaceri , adica investitorii NU AU incredere in ceea ce se intampla in romania,...si nu ptr ca Basescu NU vrea sa demisioneze, ci pentru simplul fapt ca haita voastra comunista INCALCA, constitutia, tarii, atenteaza la siguranta tarii.......de asta costa euro asa de mult. Incearca intro pauza de publicitate sa mai muti cu telecomanda de pe Antene...
      Inteleg ca trebuie sa fii devotat partidului , dar sa nu va lase sa aveti ideile voastre, doar cele impuse de la centru,....NOI in ultimii ani facem calculele in euro,...ar fi bine sa renuntati si voi la ruble si sa treceti la euro.....

      BASESCU TREBUIE demis ptr niste acuzatii ca ar fi spus una si alta in ultimii 8 ! ! ! ani????
      Pai daca il demitem atunci hai sa facem referendum si sa il condamnam si pe fostul presedinte , tovarasul vostru ilicescu....ptr ce sa-l condamnam? ? ?
      e SIMPLU, ptr GENOCID !!!!! asta a facut el in 1989
      dar ca un bolsevic smecher, adica un om fara coloana vertebrala, a avut grija sa traga de timp pana cand faptele s-au prescris,....dar intr-o societate civilizata faptele de GENOCID NU SE PRESCRIU NICIODATA......
      VOI VRETI SA CONDUCETI TARA????
      sub conducerea voastra sa o ducem mai bine????
      si daca avem cyraj sa deschidem gura ,...sa chemati minerii peste noi,.....
      NU ,....MULTUMIM,...plecati inapoi in Rusia, si conduceti acolo, pe naoi sa ne lasati in pace sa ramnanem EUROPENI, oameni cu coloana vertebrala,...si civilizati
      NU NE PUTETI SPALA PE CREIER ! ! ! !
      • 0 (0 voturi)    
        Sigur 100% nu, dar destul de sigur (Miercuri, 18 iulie 2012, 9:36)

        OrlyOpinions [anonim] i-a raspuns lui ncy

        Atunci cand deprecierea leului se intampla in fiecare an in anumite luni, nu pot sa cred ca anul acesta se intampla datorita tensiunilor politice. Pot sa cred de exemplu intr-un atac speculativ la leu, si intr-o atitudine partizana a unor institutii care nu ar trebui sa lase asta sa se intample.
        Nu poti sa legi demiterea lui Basescu de condamnarea fostului presedinte. O majoritate covarsitoare de romani il vor pe Iliescu condamnat pentru mineriade, dar nu se va intampla, pentru ca nu a fost singur la mineriade si impreuna cu foarte multi din fostul FSN si actuali lideri politici. Chiar circula zvonuri ca si Basescu ajuta la organizare, asta ar explica de ce nu a pus justitia sa se ocupe serios de mineriade. Dar justitia s-a miscat doar atat cat sa fie niste rapoarte frumoase pt. UE si sa elimine cativa adversari politici ai PDL. CNSAS nu mai misca, treaba cu vamesii nu mai misca, si exemplele pot continua.
    • 0 (0 voturi)    
      minti cu nerusinare (Miercuri, 18 iulie 2012, 8:22)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui OrlyOpinions

      uite aici graficul
      http://www.valutar360.ro/index.php?act=grafice&perioada=5&valuta1=7&valuta2=-1
      • 0 (0 voturi)    
        Unde? (Miercuri, 18 iulie 2012, 9:19)

        OrlyOpinions [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Uite calculele dupa graficul indicat de tine

        02.05.2012 - 4.416
        17.07.2012 - 4.565
        diferenta - 0.149

        29.04.2011 - 4.074
        30.09.2011 - 4.353 (cand se calculeaza impozitele in EUR catre statul roman, noi fiind platiti in lei dar impozitati in EUR)
        diferenta - 0.279

        Analiza facuta mai sus are valori cu +0.5 in plus la ambele perioade(2011 si 2012), deci nu am fost partinitor doar ca am utilizat se pare alt grafic. (ca sa afli exact diferentele trebuie analizat cursul bnr de pe site-ul bnr, dar dureaza si nu am chef, graficele astea online cam au abatere)
        Si castigatoare la puncte iese tot politica PDL.

        Deci unde mint cu nerusinare? Te inteleg, si eu am crezut orbeste in visul basescian, si ce zicea sefu era ordonanta de urgenta, si l-am votat de doua ori, dar acum regret, mai ales al doilea vot.
        • 0 (0 voturi)    
          of of (Miercuri, 18 iulie 2012, 11:04)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui OrlyOpinions

          minti pentru ca ai ales in mod voit luna aprilie cand cursul a fost minimul din anul 2011.In grafic se vede ca aprlie este minimul anului 2011.
          (Sa nu mai zic ca faptul ca in aprilie 2011 a fost minim arata faptul ca politicile PDL ale acelui an au dus si la scaderi de curs pe alocuri, dovada fiind chiar acel minim, ceea ce nu poti zice de USL inca)

          Uite un alt exemplu: In 2011 cursul din ianuarie a fost 4.26 iar in iulie era de 4.24. Deci scadere.
          In 2012 ianuarie cursul era de 4.34 iar in iulie 2012 este de 4.55, deci o crestere substantiala.

          Faptul ca AI ALES in mod voit luna aprilie doar pt ca in 2011 in aprilie cursul a fost cel mai mic arata faptul ca tu nu esti obiectiv, nu ai caracter, nu vrei sa explici ceva obiectiv, tu doar cauti argumente care sa justifice ca usl nu ar fi la originea caderii leului. Din pacate, este.

          Daca vrei sa faci analize corecte e bine sa te raportezi la mediile anuale:

          http://curs-valutar.efin.ro/curs_valutar/statistici?an=2012#serii_lunare

          Uita-te acolo si vezi cum in 2011 cursul a crescu tu numai 28 de bani intr-un an sau in 2010 cu numai 7 bani. Cu cat a crescut cursul in 3 luni de guvernare USL? Iti zic eu , de la 4.39 la 4.56, adica 27 de bani (cat a fost in tot anul 2011!)
          • 0 (0 voturi)    
            De ce nu vrei sa acepti realitatea? (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:31)

            OrlyOpinions [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            In fiecare an in aprilie se inregistreaza minimul cursului de schimb, nu doar in 2011. In fiecare an este la fel, minim in aprilie si maxim la sfarsitul lui octombrie, dupa care scade treptat pana la noul minim din aprilie anul urmator. Si in functie de cat de naspa e bugetul se retuseaza pe ici pe colo.
            Anul 2012 inca nu s-a incheiat si nu poti sa vii sa sustii ca ce se intampla acum cu deprecierea leului este ceva nou, nemaintalnit si este cauzata de politica noi puteri.
            Dl. viitor fost presedinte vorbeste de perioada guvernarii USL de tot anul fiscal, ca inca nu am ajuns la sfarsit, de asta am si ales perioada respectiva.
            Site-ul pe care l-ai recomandat are probleme de afisare a datelor, ca de altfel orice site de acest gen. Ex: Daca selectezi 2012, la Valori anuale o sa ai 4.5647 pentru 2011 la Sfarsit, daca selectezi 2011, la Valori anuale o sa ai 4.3197 la Sfarsit. Singura sursa online pentru cursul EUR este site-ul BNR, care vine sub forma de XML si nu am chef sa analizez datele in Excel, pentru ca stiu ca am dreptate.
  • -5 (5 voturi)    
    victimele securitatii! (Marţi, 17 iulie 2012, 19:13)

    catalin_mattei [utilizator]

    oare care ar fi punctul de vedere a unei victime a Securitatii cand vede ca are de ales intre doua tabere in care Securitatea este mai vie decat ar fi crezut orice om care spera la libertate in 1989? Avem un Felix care crede ca poate face orice, ca acel act prin care scrie negru pe alb ca a colaborat cu Securitatea este hartie igienica, un Felix care face pe marele intretinator al spectacolului USL. Avem un T Basescu, un personaj ce prin sefia la Anvers devine in mod automat un gradat al Securitatii ( lucru obligatoriu in tarile foste comuniste pt sefii intreprinderilor din Occidentul decadent), care agita in mod fals o flacara a luptei anti-comuniste sustinut de un alt pupil al regimului ceausist V Tismaneanu.. si ce sa alegem?.. sa nu uitam vulgaritatea cu care esti atacat de sustinatorii usl si pdl doar pt curajul de a spune ca ambele tabere sunt la fel de mizere.. aici ne aflam.. si incet dar sigur trebuie sa sfarsim cu aceasta situatie, sa spunem la revedere acestor oameni care reprezinta trecutul
    • +5 (5 voturi)    
      Felix care "credea" ca poate face orice (Marţi, 17 iulie 2012, 19:43)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      De cand a intrat Nastase la puscarie i s-au cam dereglat antenele.
    • +5 (5 voturi)    
      Treziti-va! (Marţi, 17 iulie 2012, 19:56)

      MartaGeorgescu [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Nu e nevoie de vulgaritate in a va raspunde, Catalin_Mattei.

      In perioada de cumpana in care ne aflam, a trasa semnul egalitatii intre tabara care a adus ceva progres si stabilitate in Romania si tabara care o arunca in aer in mod voit, sistematic si cu un apetit destructiv infinit este absurd, ilogic si pagubos.

      Cit despre birfa dv. la adresa lui Vladimir Tismaneanu - un om care isi demonstreaza zi de autenticitatea de om anti-comunist - amintiti-va Ezechiel 18:20: Fiul nu va purta nelegiuirea tatălui său, şi tatăl nu va purta nelegiuirea fiului său!

      Daca sinteti sincer si nu incercati sa manipulati lumea, uitati-va in jur, deschideti ochii si confruntati REALITATEA alegerii de azi - nu e inger sau demon, ci un personaj politic care a facut si bine si rau (presedintele ales al Romaniei), dar a incercat mai tot timpul sa faca bine cind s-a putut, si o haita de lacomiti care nu fac si nu ne fac DECIT rau - un rau abisal, continuu, nerusinat.
  • +4 (4 voturi)    
    Domnule Presedinte, (Marţi, 17 iulie 2012, 19:42)

    altom [utilizator]

    Am aflat ca UE asa cum era si normal ne va amana intrarea in Schengen. Incercati sa explicati simplu si pe inteles ce pierdere inseamna chestia asta pentru romani. Apoi raspundeti tembelului de Nicolaescu ca dvs. ati fost primul care a facut apel la romani sa se prezinte in numar cat mai mare la vot. Astia sunt atat de fraieri ca nici macar nu va asculta declaratiile oficiale.
    Ah, Doamne nu puteti sa va inchipuiti cat imi doresc sa aveti un raport nimicitor la vot. Cu bunele si relele dvs., sunteti cel putin pentru mine singurul Presedinte pe care l-a avut tara asta. V-o spune un om de 54 de ani si va multumesc.
    • -6 (6 voturi)    
      :) (Marţi, 17 iulie 2012, 20:36)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui altom

      eu n-as vrea sa-mi spuna Basescu, ca poate e gresit informat si ma minte...

      poate de la dumneavoastra- om de 54 de ani, cu rabdare si cu cinste, pot afla ce inseamna ca se amana intrarea in spatiul Shengen...

      a... si poate va reamintiti si primul discurs de campanie, cand spunea Basescu ca romanii nu vor participa...aluziile ieftine la ne-prezentarea la vot... n-am mai urmarit - sper ca a renuntat la asta si facee ceea ce e cinstit - solicita prezenta la vot, considerand ca ce-i care nu participa nu-l considera suficient de cinstit sa conduca tara.
  • +6 (6 voturi)    
    Limitati puterea politicienilor/politrucilor. (Marţi, 17 iulie 2012, 19:54)

    valjean [utilizator]

    " http://www.contributors.ro/editorial/a%c8%99teptand-rinocerii/ ". Sa oprim in 29 iulie ,macar pentru moment ,pe acesti politruci.Sa punem punct loviturii de stat.
  • -8 (8 voturi)    
    respect? (Marţi, 17 iulie 2012, 20:38)

    elena-loredana [utilizator]

    De ce ar trebui sa ii pese cuiva cui ii acordati dumneavostra respectul, domnule Basescu? O vizita indelungata la scoala de corectie va trebuie ca sa va treziti la realitate! multi dintre noi s-au trezit si vor spune DA pe data de 29. Respectul se castiga, iar dumneavostra nu meritati efortul...
  • -1 (1 vot)    
    Basescu despre EURO! (Marţi, 17 iulie 2012, 21:27)

    titirica [utilizator]

    EUR in 2008 era in medie 3.6 - 3.7 RON, deci omul asta iar vorbeste pentru oligofrenii lui...

    Iar Benzina era cam 3.5 RON/l in 2008-2009

    Oare cine era la guvernare in timpul in care am ajuns la valorile actuale???

    Mai bine tace ca numai prostii spune!
  • 0 (0 voturi)    
    un gand interesant (Marţi, 17 iulie 2012, 22:06)

    tulipa [utilizator]

    poate veni un Charles ca monarh la noi???
  • 0 (0 voturi)    
    re:scrisoare deschisa (Marţi, 17 iulie 2012, 22:08)

    misa2002_2006 [utilizator]

    mai usl-istule! cu ce crezi ca sunt mai buni astia care au dat tot ce am sacrificat in anii astia de la Revolutie incoace? mucea..ai stat sa sugi seva de la tradatorii astia de tara si popor! nu vezi ca vor sa ne izoleze de toata Europa, ca sa poata abuza Rusia de noi? au fost cei ma deranjati ca s-a instalat scurtul antiracheta pe teritoriul tarii noastre...credeai ca or sa stea cu mainile in san? nu au cum..pt ca sunt niste imputiti din natie!
  • 0 (0 voturi)    
    Traimi In Romania (Miercuri, 18 iulie 2012, 9:41)

    omliber [utilizator]

    Domnule presedinte,
    Traim in Romania! In Romania, cu mici exceptii, persoanele cu functii mari in stat nu raspund pentru nimic! In Romania raspunde numai acarul Paun!!!
    Raspundere ministeriala, raspundere parlamentara!!!???
    Nu exista asa ceva!!! cu mici exceptii. De aceea se bat pentru aceste posturi. Sunt functii banoase, nu trebuie sa faci nimic, nu dai socoteala pentru nimic!!
    Credeti ca altfel s-ar fi lansat in aceasta actiune sinucigasa dnii Crin Antonescu si Victor Ponta?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică