VIDEO Traian Basescu: Daca nu raspund convingator si repede solicitarilor CE, cele 11 puncte vor aparea in raportul MCV. Efectul - putem sa uitam orice discutie despre Schengen in septembrie

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 16 iulie 2012, 17:02 Actualitate | Politic

Presedintele suspendat Traian Basescu a declarat luni ca efectul "limbajului dublu" al liderilor USL cu privire la lista cu cele 11 solicitari inaintata de Comisia Europeana va avea drept efect amanarea aderarii Romaniei la spatiul Schengen. "Daca nu raspund convingator si repede, vor avea cele 11 puncte in raportul MCV (Mecanismul de Cooperare si Verificare - n.r.). [...] Efectele acestui lucru vor fi sa uitam orice discutie despre Schengen in septembrie", a afirmat Traian Basescu adaugand ca "pentru jocurile lor politice au sacrificat Romania, este mult prea mult. Oricat ar fi de simpatizati de electorat, nu pot sa sacrifice Romania pentru jocurile lor politice de jos nivel."

Declaratii Traian Basescu:
  • As incepe cu dl presedinte neales Crin Antonescu legat de atitudine.
  • Pe data de 13.07, de la palatul Cotroceni, il felicita pe primarul de Constanta care indesa bani in sutienele dansatoarelor pentru organizarea mitingului politic de la Constanta.
  • Mai mult decat atat, isi permitea sa si minta de la pupitrul administratiei prezidentiale, felicitand 30.000 de participanti.
  • As vrea sa-l atentionez asupra unui lucru esential: de la acel pupitru nu s-a mintit niciodata.
  • Acel loc nu a fost utilizat niciodata pentru propaganda politica.
  • Pe data de 15 aceleasi presedinte Antonescu Crin participa la Timisoara tot la un miting politic, care viza interesul domniei sale de a-si pastra scaunul de presedinte interimar.
  • Lucrurile ar fi putut fi trecute cu vederea daca una din motivatiile pentru suspendarea mea era legata de colaborarea cu PDL, absolut necesara pentru ca PDL era partid de guvernamant.
  • As face mentiunea ca nu mi-am permis niciodata sa particip la mitinguri impotriva opozitiei sau chiar la mitinguri legate de orice alt obiectiv.
  • Asta il arata pe Crin Antonescu a fi mincinos.
  • Cand ma acuza ca am colaborat cu PDL, si eu am colaborat pentru guvernare, atunci era o mare crima iar azi cand e presedinte interimar e ceva normal.
  • Acest om isi calca peste principiile afirmate si se vede ca nu au nicio valoare atat timp cat interesele persoanale o dicteaza.
  • Se pare ca si Victor Ponta s-a jenat - la care nu ma asteptam sa aiba sentiment de jena.
  • Oamenii acestia sunt forme fara fond.
  • Crin Antonescu anunta ca nu exista nicio lista cu solicitari de la Comisia Europeana.
  • In aceeasi zi, dar mai pe seara, primul ministru spunea ca exista o lista cu 11 solicitari si mai facea o precizare ca a si raspuns Comisiei.
  • Astazi la pranz purtatorul de cuvant al CE informa ca nu a primit niciun raspuns oficial de la Guvernul Romaniei legat de cele 11 solicitari care vizau doua domenii, responsabilitatea functionarii institutiilor statului si functionarea justitiei.
  • Privind aceste declaratii, nu poti sa tragi decat niste concluzii neplacute.
  • Prima si cea mai grea e ca oamenii acestia doi se mint intre ei, nu-mi explic altfel cum presedintele interimar spune ca "nu avem nicio solicitare" iar premierul spune "avem".
  • A doua concluzie e ca oamenii acestia ii mint si pe romani si pe partenerii nostri europeni, Comisia Europeana.
  • Sigur, apare din nou aceasta realitate a modului de guvernare a comunistilor, limbajul dublu: l-a folosit Ceausescu, l-a folosit Iliescu, l-a folosit Vacaroiu, il folosesc Victor Ponta si Crin Antonescu.
  • Nu poti spune un lucru in tara si altul in afara, nu exista abordari interne si abordari de export.
  • Daca dl Crin Antonescu ar citi si nu ar dormi dimineata la prima ora ar putea sa stie toate pozitiile politice ale liderilor din UE, a fel si dl Ponta.
  • Daca ei primesc sinteza acestor declaratii, inseamna ca si celelalte state au si ele aceleasi informatii.
  • Ei par absolut infantili din acest punct de vedere, cred ca pot vorbi una in Romania si alta la Bruxelles, Berlin, Paris sau Sofia.
  • Nu se poate, suntem o uniune de state care impartasesc aceleasi valori, care stiu totul unul despre celalalt.
  • Efectele acestor minciuni: Daca nu raspund convingator si repede, vor avea cele 11 puncte in raportul MCV.
  • Efectele acestui lucru vor fi sa uitam orice discutie despre Schengen in septembrie.
  • Pentru jocurile lor politice au sacrificat Romania, este mult prea mult. Oricat ar fi de simpatizati de electorat, nu pot sa sacrifice Romania pentru jocurile lor politice de jos nivel.
  • Nu-i este permis asa ceva unui om politic.
  • In zece zile, cei doi oameni si USL au distrus pur si simplu credibilitatea Romaniei.
  • Ii rog pe toti cei interesati de Romania sa incerce sa afle ce se intampla cu intentiile de investitii straine in Romania.
  • Toate firmele care intentionau sa inceapa investitii in acest an si-au sistat investitiile.
  • Un semnal legat de ce se va intampla e legat si de amanarea vizitei FMI in Romania si atentionarile agentiilor de  rating.
  • Romania a intrat intr-un proces de izolare pe care nu l-am mai avut de la mineriada din 13  - 15 iulie.
  • Veselia iresponsabila a promovarii binefacerilor lui Ponta si a presedintelui interimar Crin Antonescu nu face decat sa-i incurajeze pe acesti oameni sa contribuie in distrugerea prestigiului Romaniei.
  • Fac un apel la toti cei care stiu ca prin cuvantul lor influenteaza modul de a gandi al romanilor, la corecta informare a populatiei, pentru ca acesti oameni isi permit sa faca ce fac dintr-un singur motiv: stiu ca au destui care mint pentru ei si-i pacalesc pe romani.
  • Si ei, si cei care mint isi asuma responsabilitatea morala pentru ceea ce se va intampla in Romania.
  • Ca sef al statului ales imi fac datoria sa atentionez ca ne apropiem de momente extrem de dificile.

Sesiunea de intrebari si raspunsuri:

  • Cred ca ar fi ridicol sa vorbim de suspendarea interimarului, pana la urma ni l-a dat Dumnezeu pana pe 29... cine sa-l suspende, Ponta? Asta este...
  • Nu vedeti ca avem niste oameni care ar fi trebui sa-si dea demisia de 10 ori pentru raul pe care l-au facut?
  • Mi se pare penibil sa discutam acum cand avem un presedinte si un premier care saboteaza Romania.
  • Eu sunt suspendat, lasati-ma-n plata mea.
  • Si dl ministru Corlatean a avut la Bruxelles o prestatie absolut ne-europeana.
  • Marea problema a facturarii odata cu plata era legata de o perioada de cateva luni in care exista un deficit urias in bugetul de stat.
  • Ideea a fost sa cream un buffer de 5 miliarde de euro la Trezoreria Nationala prin care sa se paotea asigura perioada de cateva luni, sa se poata face in avans platile pentru fondurile UE si sa nu fim dependenti in fiecare zi de preturile de pe piaTa.
  • Din cate stiu, bufferul s-a redus si nu mai poti acoperi toate cele 3 obiective.r
  • Romanii sunt facuti sa creada ca Romanie este cea de la Antene. Este o responsabilitate morala si a presei, nu toata presa, am nominalizat.
  • Nu cu presa ma rafuiesc, ci cu realitatile.
  • Am intrat in faza in care nu avem dreptul de a ne minti, nici pe noi, iar mintintul celor din afara face mai greu procesul de recuperare.
  • Inseamna ca ceva este defect la noi acas, iar ce este defect la noi acasa este minciuna.
  • Nu programele de stiri dezinformeaza ci analistii platiti, astia care se considera marii formatori de opinie.

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii



Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

10092 vizualizari

  • -54 (64 voturi)    
    antonescu ca si basescu... :( (Luni, 16 iulie 2012, 17:09)

    radu [anonim]

    antonescu face (vezi Timisoara) ce a facut si basesc in cursul celor 2 mandat, mai ales in ultimul.
    basescu nu a fost niciodata impartial si nici antonescu nu pare mai breaz.
    • +42 (52 voturi)    
      impartialitate (Luni, 16 iulie 2012, 17:19)

      cetatean.ro [utilizator] i-a raspuns lui radu

      N-a fost Basescu impartial, dar n-a participat, in calitate de presedinte, la un miting al PDL.
      • -7 (11 voturi)    
        nu a aprticipat la multe mitinguri (Luni, 16 iulie 2012, 19:06)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui cetatean.ro

        In primul rand nu a participat :
        - la mitingul pensionarilo
        - la mitingul profesorilor
        - la mitingul miliatrilor in rezerva
        - la mitingul politistilor
        - la mitingurile in favoarea lui Arafat

        A mai particpat in 2009 la mitingurile organizate de PDL cand a candidat la presedintioe (desi era presedinte)

        Din 2009 nu a mai particpat la un miting PDL, pentru ca PDL nu a mai avut curajul sa organizeze mitinguri !!
        Dar Basescu a mai particpat la actiuni PDL :
        - Congresul PDL
        - intalnirea de vara a tinerilor pdl-isti si probabil si altele.
      • +2 (2 voturi)    
        Kim Ung IL (Marţi, 17 iulie 2012, 0:14)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui cetatean.ro

        Ce mai dictator si Base asta care numeste PM din opozitie sa-l demita. Pontacriz, voi sa nu faceti greseala asta! Aveti grija cum organizati referendumul ca poporul sa legitimeze lovitura de stat.
    • +46 (52 voturi)    
      Chiar asa? sunt la fel? (Luni, 16 iulie 2012, 17:20)

      ChiriacDan [anonim] i-a raspuns lui radu

      Serios? sunt la fel? Puteti da un exemplu de miting electoral la care a participat Traian Basescu in calitate de presedinte?
      Dar sa zicem ca ar fi asa. Sunt la fel. Atunci de ce sa-l schimbam pe presedinte inainte de finalul mandatului? Ca nu ne mai place privirea lui?
      • -22 (28 voturi)    
        Nu sunt la fel (Luni, 16 iulie 2012, 17:31)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui ChiriacDan

        Ca presedinte nu ai voie sa faci parte dintr-un partid. Ca presedinte interimar ai voie, nu trebuie sa te retragi !! Si poate participa la actiunile partidului, ca doar face parte din el.
        Restrictia este doar pentru presedintele ales.
        • +19 (23 voturi)    
          Manipulare grosolana (Luni, 16 iulie 2012, 17:59)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          De aia si-o fi dat demisia Crin din functia de presedinte al PNL, unde presedinte este acum Chitoiu?!?

          Mai citeste, nu mai manipula!
          • -3 (5 voturi)    
            dezinformare (Luni, 16 iulie 2012, 18:11)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            Antonescu nu si-a dat demisia din PNL, si nici nu era obligat de Constitutie sa o faca.
            • +7 (9 voturi)    
              Citeste pe site-ul tau preferat (Luni, 16 iulie 2012, 18:42)

              maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              Sper ca Hotnews sa nu cenzureze:

              http://www.antena3.ro/politica/daniel-chitoiu-ales-presedinte-interimar-al-pnl-174756.html

              Citez: "După suspendarea din funcţie a lui Traian Băsescu, preşedintele Senatului,Crin Antonescu, a declarat că, odată cu preluarea interimatului la Cotroceni, luni, în şedinţa conducerii PNL, se va retrage din calitatea de membru, un vicepreşedinte urmând a prelua şefia partidului."

              Mincinosi mai sunteti, dar s-a inventat Google intre timp. N-am timp sa-ti caut si citate din Constitutie, ca sa-ti demonstrez a doua oara ca manipulezi.
              • -2 (6 voturi)    
                si il crezi ?! (Luni, 16 iulie 2012, 19:08)

                ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                Si tu l-ai crezut pe Antonescu ca s-a si retras ? Pfuiiii !! :))
            • +8 (8 voturi)    
              Dezinformarea dezinformarii (Luni, 16 iulie 2012, 18:45)

              calin22 [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              Antonescu nu si-a dat demisia din PNL ci s-a suspendat din PNL drept urmare nu mai face parte (temporar) din niciun partid politic (asa cum obliga legea) dar totusi a participat la actiuni ale PNL (asa cum nu permite legea).
              Propun ca Parlamentul sa-l suspende si pe Crin pentru incalcarea constitutiei :).
              • -2 (4 voturi)    
                bravo Calinux (Luni, 16 iulie 2012, 19:00)

                ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui calin22

                ai inceput sa pricepi : magarul de Antonescu s-a autosuspendat din PNL, nu si-a dat demisia !
                E un prim pas.
                Pasul 2 :
                presupunand ca base este demis, antonescu ca interimar are voie sa candiodeze si deci sa particpe la mitinguri organizate de partid cum a facu base in 2009 ?
                Daca raspunsul este DA, inseamna ca si acum are voie si mai inseamna ca esti o persoana inteligenta, care nu poate fi manipulata.
                • +4 (6 voturi)    
                  Esti in lumea ta, prietene (Luni, 16 iulie 2012, 19:09)

                  maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

                  In momentul asta nu este campanie electorala pentru alegerea presedintelui. Aia nu a inceput inca, se va desfasura doar daca Base va fi demis prin referendum.
                  Pana atunci, Antonescu NU ARE VOIE sa participe la mitinguri electorale.

                  PS Mai sus spuneai ca Antonescu este inca presedintele PNL si ca mai este membru. Ma bucur ca ai inteles, intr-un final, ca nu e chiar asa. Incet-incet, nu simti ca ti se ia o ceata de pe ochi?
                  • -1 (3 voturi)    
                    unde scrie ?! (Luni, 16 iulie 2012, 19:22)

                    ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                    da copy/paste ca mine.
                  • -2 (4 voturi)    
                    iti dau minus ... (Luni, 16 iulie 2012, 19:31)

                    ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                    pentru ca nu ai citit cu atentie ce am scris. :)
          • -1 (5 voturi)    
            Constitutia (Luni, 16 iulie 2012, 18:42)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            Presedintele interimar are voie sa faca parte dintr-un partid, conform Constitutiei. Deci are voie si sa participe la actiunile propriului partid :

            ARTICOLUL 98
            Interimatul functiei (1) Daca functia de Presedinte devine vacanta ori daca
            Presedintele este suspendat din functie sau daca se afla in
            imposibilitate temporara de a-si exercita atributiile, interimatul se
            asigura, in ordine, de presedintele Senatului sau de presedintele
            Camerei Deputatilor. (2) Atributiile prevazute la articolele 88-90 nu
            pot fi exercitate pe durata interimatului functiei prezidentiale.
            • +1 (1 vot)    
              de ce (Marţi, 17 iulie 2012, 7:47)

              fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              a fost inlocuit din functia de pres al pnl atunci ?(daca ramane reprezentantul unui partid in timpul interimatului ).Genuchiul broastei capata dimensiuni astronomice pt unii ca antonescu ........
        • +5 (7 voturi)    
          pt ics (Luni, 16 iulie 2012, 18:06)

          Adrian_US [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          Scrie asta in Constitutie sau aberezi din nou. Daca scrie arata-mi aici unde scrie. Da copy/ponta (copy.paste scuze).

          Daca nu scrie atunci retrageti cuvintele.
          • +2 (4 voturi)    
            Constitutia (Luni, 16 iulie 2012, 18:47)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_US

            Singurele articole din constitutie referitoare la presedintele interimar (copy/paste). Nu scrie nicaieri ca nu are voie sa fie intr-un partid. Articolul 84 se aplica presedintelui, nu si presedintelui interimar.

            ARTICOLUL 98
            Interimatul functiei (1) Daca functia de Presedinte devine vacanta ori daca
            Presedintele este suspendat din functie sau daca se afla in
            imposibilitate temporara de a-si exercita atributiile, interimatul se
            asigura, in ordine, de presedintele Senatului sau de presedintele
            Camerei Deputatilor. (2) Atributiile prevazute la articolele 88-90 nu
            pot fi exercitate pe durata interimatului functiei prezidentiale.
            ARTICOLUL 99
            Raspunderea presedintelui interimar Daca persoana care asigura interimatul
            functiei de Presedinte al Romaniei savarseste fapte grave, prin care se
            incalca prevederile Constitutiei, se aplica articolul 95 si articolul 98.
            • +5 (5 voturi)    
              Bine, mai (Luni, 16 iulie 2012, 19:02)

              maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              Ai gasit 2 articole din care reiese ca exista un presedinte interimar.

              Ai citit ce scrie la pct. 2? Citez: "2) Atributiile prevazute la articolele 88-90 nu
              pot fi exercitate pe durata interimatului functiei prezidentiale". .

              Mai pe intelesul tau, restul atributiilor POT FI exercitate. Daca ai drepturi, ai si obligatii. Inclusiv cea de a nu fi membru de partid.

              Si eu nu am spus ca si-a dat demisia din PNL, din cate stiu eu, s-a auto-suspendat din PNL. Si-a dat demisia din functia de presedinte al PNL. Despre care ti-am dat un link mai sus de pe site-ul tau preferat (multumesc Hotnews, ca nu a cenzurat).
              • 0 (2 voturi)    
                numai CCR (Luni, 16 iulie 2012, 19:16)

                ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                numai Curtea Constitutionala a Romaniei poate decide asta. Presedintele interimar este presedintele Senatului si nu are un mandat cum ara presedintele ales.
                Dar cine stie, poate ai dreptate. Doar ca asta nu-ti da dreptul sa acuzi si nici sa sustii ca intr-adevar nu are voie. E doar o parere posibila.
                • +1 (1 vot)    
                  ... (Luni, 16 iulie 2012, 20:28)

                  maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

                  Doar pentru ca ai inceput sa-mi devii simpatic:
                  Desi comentariile tale nu au nici un fel de logica, o sa-ti explic ca la copii mici, poate incet-incet o sa intelegi.
                  Nici macar eu nu trebuie sa dovedesc nimic, pana si Crin stia ca trebuie sa nu fie in vreun partid, in calitate de presedinte interimar, de aia s-a si auto-suspendat. Crezi ca avea alt motiv sa se auto-suspende si sa renunte la pozitia de presedinte PNL?
                  Normal ca dupa ce se va termina interimatul va reveni in PNL, dar deocamdata, ca presedinte interimar, TREBUIE sa fie APOLITIC.

                  Succes in descoperirea adevarului.

                  PS ics_11 - cifra vine de la numarul de ani pe care ii ai? Dupa rationamentele gresite pe care le faci, asa as inclina sa cred.
                  • 0 (2 voturi)    
                    si mai simplu (Luni, 16 iulie 2012, 21:47)

                    ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                    De fapt e si mai simplu : poate un Presdinte sa fie Prim-ministru asa cum a fost basescu 3-4 ani ?
                    • +1 (1 vot)    
                      si-a asumat guvernarea, (Marţi, 17 iulie 2012, 8:02)

                      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

                      in furtuna (criza) fiind persoana cu cea mai mare legitimitate in fata populatiei la acel moment ! Iti spune ceva cuvantul RESPONSABILITATE ?In RO si mai ales la politicieni, nu exista !
        • +2 (2 voturi)    
          de ce s-a retras din PNL? (Luni, 16 iulie 2012, 19:04)

          sue_ellen [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          daca ai voie sa faci parte din partid de ce s-a retras de la conducerea PNL?! nu mai e presedinte PNL, l-a pus pe Chitoiu in locul lui, acum e Chitoiu co-presedinte USL, a si iesit in conferinta cu Ponta, pe ce lume traiesti?
          • 0 (2 voturi)    
            s-a retras de smecher (Luni, 16 iulie 2012, 19:20)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui sue_ellen

            S-a autosuspendat (nu si-a dat demisia) ca dea impresia de impartialitate.
      • -14 (18 voturi)    
        de ce sa-l schimbam ?! (Luni, 16 iulie 2012, 17:40)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui ChiriacDan

        Trebuie sa scapam de Basescu pentru ca timp de aproape 8 ani, cat a fost presedinte, nu am scapat nici de Ponta, nici de Antonescu si nici de Voiculescu, desi ne vorbeste de ei din 2005.
        E incapabil !
        Vrei sa mai steptam 8 ani sa scapam de cei 3 ?!
        • +6 (8 voturi)    
          dar (Luni, 16 iulie 2012, 18:06)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          am scapat de nastase
          • -3 (5 voturi)    
            in 8 ani ?! (Luni, 16 iulie 2012, 19:11)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui dj

            asta e ineficienta.
            • +2 (2 voturi)    
              am pus doar un nume (Luni, 16 iulie 2012, 20:15)

              dj [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              dar sunt mult mai multi, si din psd, si din pdl. Or fi si din pnl, dar nu ii tin eu minte.
    • +38 (42 voturi)    
      Domnu' Radu (Luni, 16 iulie 2012, 17:22)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui radu

      puteti sa imi dati un exemplu cand a participat Dl Basescu la un meeting electoral PDL? Concret, cu data, ora si locul. Altfel, argumentul dvs e nul.
      • -10 (14 voturi)    
        unde sa particpe ? (Luni, 16 iulie 2012, 17:46)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Gelum

        Domnu Gelu, puteti sa-mi dati un exemplu de miting electoral organizat de PDL dupa prezidentialele din 2009 ?!
        Ca ala cele din 2009 a particpat : organizate de PDL pentru campania lui Basescu, la fel ca sia cum.
        • +11 (19 voturi)    
          Bai ics (Luni, 16 iulie 2012, 18:04)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          Crezi ca esti destept tare, nu?
          In primul rand, avea UNDE sa participe - la alegerile locale, de exemplu. Ce-ar fi fost sa-l vezi participand la mitingurile PDL?

          Pe de alta parte, normal ca a participat la mitingurile electorale in 2009, pentru ca era unul dintre candidatii de la prezidentiale. Sau cum ar fi trebuit sa fie? Sa fie candidat, dar sa nu aiba voie la campanie electorala?!?

          Omul a cerut un exemplu, in anii de prezidentiat efectiv (adica DUPA ce a fost ales Presedinte), in care sa fi participat la vreunul din mitingurile electorale ale vreunui partid. Daca poti sa-l dai, bine.

          Daca nu - NU MAI MANIPULA. Du-te pe siteurile de la Antene sau la Cotidianul. Acolo o sa iei o gramada de plusuri pentru minciunile tale.
          • -4 (6 voturi)    
            cand ? (Luni, 16 iulie 2012, 18:09)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            In ce data a fost ultimul miting electoral PDL la care putea participa Basescu ? Sper ca nu te referi la cele de la tara din campania de locale ...
            Altfel, la intalnirea tineretului PDL a fost, la Congresul PDL a fost etc. ... tocamai asta este unul din mutele reprosuri care i se aduc lui Basescu.
          • -5 (7 voturi)    
            he he (Luni, 16 iulie 2012, 18:31)

            rider [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            pai nici nu a fost nevoie sa participe la vreun miting, ca doar avea in mainile lui SRI, servicii secrete si alte servicii pentru care platim noi, si basca...le mai asculta si telefoanele (ceva ilegal si neconstitutional HOPA!)...asa ca nu ii trebuiau lui mitinguri.
            • +3 (5 voturi)    
              Ai gresit site-ul (Luni, 16 iulie 2012, 18:46)

              maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui rider

              Aici nu e Cotidianul, nici Antena 3.
              Exact in mainile lui erau serviciile secrete - SRI e condus de Maior (PSD) iar SIE e condus de Melescanu (PNL).

              Du-te, bai, si dezinformeaza pe alte site-uri ca aici nu-ti reuseste.
              • 0 (2 voturi)    
                conteaza ce site este ? (Luni, 16 iulie 2012, 19:34)

                ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                Pe aici exista lume care nu a priceput inca. :)
          • +4 (6 voturi)    
            cabd (Luni, 16 iulie 2012, 18:40)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            Din 2009 au organizat mitingutri :
            - pensionarii
            - politistii
            - profesorii
            - cadrele medical
            - diversi nemultumiti (vezi cazul Raed Arafat
            Cand a organizat PDL miting din 2009 ? Prin sate la locale ?! :)
            Si presedintele a aprticipat la mitinguri electorale in 2009, tocmai pentru ca era vorba de alegere presedintelui, aproape ca si acum.
            • +4 (6 voturi)    
              Mai ics (Luni, 16 iulie 2012, 18:51)

              maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              Pardon, am crezut ca esti manipulator, dar cand colo tu esti doar manipulat. Cum as putea sa-ti explic in cuvinte simple, ca sa intelegi?

              Asculta aici cu atentie - Acum nu e vorba de alegerea presedintelui. E vorba despre a spune daca presedintele a incalcat sau nu Constitutia. Nu are nici un fel de legatura ceea ce se intampla pe 29 iulie cu alegerea presedintelui.

              Esti pe dinafara rau de tot. Ma intreb daca esti asa de la caldura, sau asa esti tu, ca nu-mi vine sa cred ce aberatii poti sa scrii pe aici.
    • +5 (11 voturi)    
      Mitinguri (Luni, 16 iulie 2012, 17:25)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Cam la cate mitinguri (nu neaparat anti-usl) a participat Basescu ca presedinte?
    • -1 (9 voturi)    
      E destul de greu (Luni, 16 iulie 2012, 17:27)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui radu

      sa te transformi din presedintele care urmareste interesele unui singur partid in presedintele care urmareste interesele tuturor partidelor, ca sa ramanem numai la nivel politic. Dar sa mai impaci si interesele politice cu interesele populatiei, asta e de domeniul fanteziei in Romania.
    • +10 (14 voturi)    
      mai concret ! (Luni, 16 iulie 2012, 17:35)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Daca crin a facut CIRC la Timisoara, te rog sa ne spui si noua celor mai uituci cind si unde a urlat Basescu la un miting, asa ca si "omul exemplu" crin.
      Ma refer in perioada cit a fost presedinte al Romaniei!
      Cred ca ar trebuii sa NU taiem nici sa NU adaugam NIMIC, doar asa ne putem gasi drumul care ne poate duce spre democratia atit de mult dorita de noi toti!
    • +2 (4 voturi)    
      Da un exemplu (Luni, 16 iulie 2012, 18:13)

      avint [utilizator] i-a raspuns lui radu

      de miting la care a participat Traian Basescu pentru sestinerea PDL, exceptand campania prezidentiala.

      A nu se confunda cu participarea la intalnirile de partid la care a fost invitat si la care are dreptul sa participe. Si USL-ul putea sa-l invite.
  • -21 (31 voturi)    
    hic (Luni, 16 iulie 2012, 17:12)

    Mazeta [utilizator]

    „Eu nu mint niciodată”. Vorba latinului: in vino veritas!
  • +35 (41 voturi)    
    Punct ochit punct lovit (Luni, 16 iulie 2012, 17:14)

    Marius [anonim]

    O fi marinaru' plin de defecte, dar Antenescu si cu Poanta il intrec de un milion de ori. Cu astia ne scufundam in doua saptamani, cu marinarul mai avem sanse sa scapam!!

    Antonescu frizeaza patologicul, este un caz foarte interesant pentru Socola. Ponta este doar un maimutoi, ce-l mana nu este vreo afectiune, ca in cazul lui CRIN, sunt doar baronii si lacomia.
    • -12 (18 voturi)    
      3 dintr-o lovitura (Luni, 16 iulie 2012, 17:35)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Marius draga, daca nu-ti place de Ponta nu-l votezi la parlamentare. La fel si daca nu-ti place Antonescu. Pana in decembrie putem scapa si de Basescu, si de Voiculescu, si de Ponta si de Antonescu.
      Prima ocazie e pe 29 iulie, apoi prezidentiale si parlamentare.
    • -11 (15 voturi)    
      maimutoi (Luni, 16 iulie 2012, 17:50)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      "Maimutoiul" Ponta a fost numit premier de ... Basescu. Adica Basescu este un incompetent care numeste oameni si apoi spune ca nu sunt buni sau invers, cum a fost cazul lui Raed, spune ca ar trebui sa plece si apoi ii pune la loc.
    • +3 (3 voturi)    
      Subscriu (Luni, 16 iulie 2012, 18:19)

      Ionut P. [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Addenda: "Socola" e spitalul "de nebuni" din Iaşi ... ca să ştie şi ceilalţi români ce-ai vrut să spui :)
  • +32 (36 voturi)    
    A3 (Luni, 16 iulie 2012, 17:15)

    DenisaC [utilizator]

    A3 a intrerupt transmisia declaratiei. Oare de frica?
  • +31 (35 voturi)    
    USL furnizeaza "munitie" la greu ! (Luni, 16 iulie 2012, 17:19)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Incet-incet se vor convinge toti nehotaratii ca USL este atat de disperat, duplicitar, mincinos si "je m'en fiche-ist" (adica il doare-n cot de toti si de toate), incat se va ineca in propria mocirla pe care acum o creeaza pentru inlaturarea adversarilor politici.

    Iar Basescu nu are mare lucru de facut pentru demascarea ipocriziei, in afara de a-i urmari atent si cita (cu ghilimele !)
  • +32 (40 voturi)    
    Urat de tot (Luni, 16 iulie 2012, 17:20)

    Florin Cj [utilizator]

    Cand o sa se trezeasca Crin si o sa vada discursul ... Pfuaiaiaiaia! Pazea Base'!

    "Daca dl Crin Antonescu ar citi si nu ar dormi dimineata la prima ora ar putea sa stie toate pozitiile politice ale liderilor din UE, a fel si dl Ponta."
    • +10 (14 voturi)    
      Aiaiai..adormitu si pe asta a ratat-o ca doarme (Luni, 16 iulie 2012, 17:35)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Florin Cj

      la ora asta si trezirea e anticpata la ora 19 .Apoi prezenta la A3 si dupa o zi " interminabila " impartitul pijamalelor la ora 23 , apoi somn de voie pina a doua zi orele 19 ..
  • +13 (19 voturi)    
    Un nou mesaj despre maghiari. (Luni, 16 iulie 2012, 17:29)

    The Knight [utilizator]

    Are dreptate Băsescu aici. Antonescu, dă-te jos de pe cal, chiar nu observi că-i mort? Am impresia că îl confunzi cu patul. Votați pro-Băsescu pe 29 și lăsați prostiile. Ce să caute un caracter din Muppet Show în fruntea țării? Am ales democratia acum 22 de ani, așa că nu există decât o singură direcție: înainte, spre libertate.
  • +10 (14 voturi)    
    Exista procedura de suspendare? (Luni, 16 iulie 2012, 17:29)

    JestersTear [utilizator]

    Exista procedura de suspendare a presedintelui interimar? Atunci sa poate folosi lejer pentru ca in cazul acesta, Floricel chiar a incalcat grav constitutia.
    Si nu e o intrebare retorica.
  • -6 (14 voturi)    
    crin.. ponta si basescu (Luni, 16 iulie 2012, 17:30)

    catalin_mattei [utilizator]

    niste mizerii ale politicii romanesti... niste oameni care trebuie aruncati la cosul de gunoi al istoriei.. incapabili, mincinosi, mitocani, corupti
    • +3 (3 voturi)    
      Cu cat te stradui mai mult (Luni, 16 iulie 2012, 18:11)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      sa elimini mizeria din politica cu atat ea devine si mai mizerabila. Pana la urma mizeria provine chiar din caracterul politicienilor si nu poate fi eliminata... decat odata cu politicienii asa cum au facut comunistii, dar atunci mizeria se transforma in cosmar.
  • +13 (17 voturi)    
    tare (Luni, 16 iulie 2012, 17:30)

    crocsi [utilizator]

    Hahahaha... daca s-o trezi, tare mi-e teama ca si la ora asta doarme ca pruncul :))

    Oricum, incredibil de virulent suspendatul, le-o trage pe toate gaurile, hhahaa
  • +18 (22 voturi)    
    NU mai vrem! (Luni, 16 iulie 2012, 17:36)

    mariusxmarius [utilizator]

    Cat timp prin DA la referendum se subintelege DA pentru un plagiator, un repetent si un securist !
    Cat timp prin DA se subintelege sustinere pentru Iliescu, Mazare, Hrebenciuc, Voiculescu, Nastase, Voicu si alti gropari !
    Cat timp prin DA se subintelege validarea unor oameni de plastelina !

    Nu am nici un dubiu ce trebuie sa votez !
    • -5 (11 voturi)    
      Solutia (Luni, 16 iulie 2012, 18:05)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui mariusxmarius

      Schimbam si plagiatorul si pe Iliescu si pe cine mai vrei in toamna, la alegerile parlamentare.
      Acum scapam de un om care a numit cel putin 2 premieri incompetenti : Tariceanu si Ponta. De Boc nu stiu ce sa zic ... a fost putin bun ?!
  • +13 (21 voturi)    
    Pacat ca referendumul e prea curand (Luni, 16 iulie 2012, 17:43)

    Barici [utilizator]

    Din pacate ramanii nu au viziunea de ansamblu asupra a ceea ce a fost realizat si ca nu am ajuns ca Grecia in ultimii ani. In timpul ramas (2 saptamani) nu va fi suficient ca romanii sa-si dea seama cine e impostor si cine nu. Au fost ani grei si romanii nu vad decat cine a fost la putere asa ca probabil ca vor vota "DA". PDL-ul trebuia sa cada pentru ca a fost erodat la guvernare foarte mult in anii astia de criza iar Traian Basescu a mai facut cateva greseli individuale (ce a spus despre Arafat si ce a spus despre profesori in cateva randuri) si asta il va pune intr-o lumina defavorabila la referendum.
    Cat despre discursul de azi tot respectul. Stie perfect sa raspunda la intrebari si stie sigur despre ce vorbeste ... in contradictie cu Antonescu, care habar n-are pe ce lume traieste.
    Bineinteles ca Ponta nu da raspunsul. Nu are ce raspunsuri sa dea pentru ca daca spune adevarul isi sapa singur groapa si daca minte il mai intreaba nemtii inca o data, ca in tarile adevarate nu te asculta nimeni daca vorbesti ca la Antena3.
  • +14 (20 voturi)    
    eu tot nu pot intelege ce-i anima pe locuitorii (Luni, 16 iulie 2012, 17:48)

    Inna100 [utilizator]

    Constantei, sa voteze neincetat acest ..papagal, acest paun, aceasta pitulice groteasca, care mai este si intr-o doaga!!
    Trecand peste faptul ca m-as simti insultata sa am parte de un semenea.. ales, pe mine ma umfla si rasul, numai inchipuindu-mi scenariul , in care eu, locuitor al Constantei as merge cu o petitie sa mi-o rezolve mazare asta ( are si un nume predestinat)
    Ce a ajuns din vestitul Tomis.. Nici comunistii, in spatele carora punem multe, nu au indraznit asta..
  • 0 (10 voturi)    
    cand privesti (Luni, 16 iulie 2012, 17:51)

    catalin_mattei [utilizator]

    cand privesti cu cata dezinvoltura pot minti si liderii USL dar si T Basescu si PDL-istii te gndesti cu ce esti vinovat de ai asa lideri politici.. si suntem vinovati cu totii.. suntem vinovati caci am acceptat sa promoveze orice nulitate, am acceptat sa inchidem ochii de fiecare data cand interesele noastre au fost incalcate de politicieni hulpavi.. si vine acum unul ca Basescu care dupa ce isi face fiica europarlamentar ne spune ca scoala scoate doar tampiti: multumim dar am vazut ca ajung chiar sus... Il dam jos pe Basescu ca sa ramana Ponta si Antonescu?.. greu de facut o alegere cand calitatea lipseste cu desavarsire.. in spatele acestor oameni stau cateva sute sau mii de pupincuristi penibili care arunca cu mizerii in orice si oricine are curajul sa le atace idolii.. de ce?.. pt ca acesti oameni au invatat sa traiasca in genunchi, sa pupe piciorul sultanului caci ii inspaimanta ideea de a fi liberi si mai ales de a intra intr-o competitie cu ceilalti... halal tara ne-am construit in 23 ani daca in 29 iulie ne gandim daca alegem intre dracu si tac'su.. rand pe rand vor pleca de la butoane daca noi alegatorii vom dori.. si da.. voi vota sa plece Basescu, voi milita impotriva lui Ponta pana va intelege ca minciuna si furtul chiar si in cazul unei lucrari de doctorat nu sunt de acceptat chiar daca nu mi-a furat din buzunar, ii voi spune lui Crin sa nu se intanda mai mult decat ii este plapuma.. o zi buna
    • -2 (2 voturi)    
      ii dam jos pe toti pana-n decembrie (Luni, 16 iulie 2012, 19:57)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Si pe Basescu si pe Ponta si pe Antonescu si pe Voiculescu pt. ca avem : referendum sa scapam de Basescu si alegeri parlamentare sa scapam de Voiculescu, Ponta, Antonescu etc.
  • +10 (16 voturi)    
    insa (Luni, 16 iulie 2012, 17:58)

    cristinastoian [anonim]

    Putini inteleg ... si la sat si la oras... cat e de grava situatia asta si cum ajungem in incapacitate de plata curand:

    "Ideea a fost sa cream un buffer de 5 miliarde de euro la Trezoreria Nationala prin care sa se paotea asigura perioada de cateva luni, sa se poata face in avans platile pentru fondurile UE si sa nu fim dependenti in fiecare zi de preturile de pe piaTa.
    Din cate stiu, bufferul s-a redus si nu mai poti acoperi toate cele 3 obiective.r"
  • -3 (15 voturi)    
    Avem o solutie domnilor ! (Luni, 16 iulie 2012, 18:00)

    anonim1234 [utilizator]

    Sa stam acasa. Oricat de urat ar fi , trebuie sa raspundem cu aceiasi moneda la USL.
    Eu voi sta acasa la referendum. Succes Base.
    • +4 (4 voturi)    
      nu-i nimic clar (Luni, 16 iulie 2012, 19:04)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui anonim1234

      Încă nu se ştiu nici regulile după care este organizat referendumul, deşi mai e puţin peste o săptămână până la el. Se validează oricum sau numai dacă participă 50%+1 din cei de pe liste? Câte zile/ore se votează? Câte secţii de vot şi unde pentru diaspora? ş.a.m.d.
      • +1 (1 vot)    
        1 zi, 50%+1 (Luni, 16 iulie 2012, 19:58)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Sakura

        a devenit clar.
    • 0 (2 voturi)    
      Asa sunt romanii? (Luni, 16 iulie 2012, 19:23)

      LiviuStefan [anonim] i-a raspuns lui anonim1234

      Am o mare nedumerire.Se spune ca fiecare popor isi are conducatorii pe care ii merita.
      Oare romanii,majoritatea lor, sa fie atat de idioti sau idiotizati incat sa accepte,uneori cu multa frenezie,sa fie condusi de un repetent somnoros si de o sleahta de mascarici penali,plagiatori si ingamfati,hoti si mincinosi?!?
      Si... vara asta eu nu votez,meditez!
    • 0 (0 voturi)    
      Esti varza... (Marţi, 17 iulie 2012, 5:30)

      Wits [utilizator] i-a raspuns lui anonim1234

      Indiferentza nu-ti aduce o justitie independenta s.a.m.d. Asa ca misca-ti fizicul la referendum si alegeti presedintele care vrei sa te conduca sau stai acasa ca te alege el pe tine, respectiv C.A.
  • +5 (7 voturi)    
    punctul zero (Luni, 16 iulie 2012, 18:57)

    Decebal11 [utilizator]

    Basescu nu a dormit inainte de a anunta diminuarea salariilor bugetarilor cu 25% (1.3-1.4 mil oameni).
    Cred eu ca atunci s-a nascut o justitie independenta care sa-i trimita acolo unde le le locul pe cei care au furat Romania si si din cauza carora, dupa aproape doua decenii de furat s-a ajuns la aceasta masura.
    Procesul trebuie continuat, cu sau fara Base, dar acum cu Base pentru ca el este garantul independetei justitiei si nimeni altcineva.

    Pe de alta parte, de remarcat pentru prima ora ora un discurs agresiv, virulent al presedintelui suspendat, facut pentru marea masa, nu pentru cei care citesc presa internationala.
    Hai sa NU pestye cateva zile.

    Seara placuta!
  • +2 (2 voturi)    
    mai Decebal (Luni, 16 iulie 2012, 19:58)

    fosta zoezoe [utilizator]

    L-ai auzit azi pe antonescu spunand ca a fost la mitingul usl invitat de o asociatie civica ? Ca el nu stia ca copy paste a primit extemporal de la UE ? Astia ne palmuiesc in fiecare secunda .................
  • 0 (0 voturi)    
    romanii stiu (Marţi, 17 iulie 2012, 11:36)

    ioana2000 [utilizator]

    romanii stiu ca nu au acces in spatiu

    politicienii astia sunt bolnavi psihici

    cineva sa-i inchida


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri