UPDATE Calin Popescu-Tariceanu: Cota unica de 16% nu se va modifica. Exista posibilitatea sa se introduca doua cote regresive

de Corina Ionel     HotNews.ro
Luni, 16 iulie 2012, 12:28 Actualitate | Politic

​UPDATE (14:30) "Atata vreme cat PNL face parte din coalitia de guvernare si este membru al echipei de guvernare, aceasta cota unica nu se va modifica. Nu exista niciun fel de risc sa se modifice cota de 16%. Programul economic al USL a fost anuntat cu mult timp in urma si de atunci am vorbit clar si fara echivoc, si noi si partenerii nostri din PSD, ca mentinem cota unica de impozitare de 16% atat pentru impozitul pe profit cat si pentru impozitul pe venit. Exista posibilitatea, fara sa fie o certitudine, sa se introduca doua cote regresive de 12% si de 8% pentru impozitul pe venit pentru cei care au venituri reduse. Vom vedea in practica daca bugetul tine, daca bugetul poate permite", a declarat liderul grupului parlamentar al PNL din Camera Deputatilor, Calin Popescu-Tariceanu.

Principalele declaratii facute de liberalul Calin Popescu-Tariceanu:
  • Masurile pe care astazi premierul le-a anuntat se inscriu intr-o logica economica si politica care trebuie detaliata.
  • Toate masurile anuntate astazi se inscriu in logica de care guvernul a vorbit in ultima vreme: un discurs economic care pleaca de la necesitatea stoparii efectelor crizei si relansarea economiei.
  • Am convingerea ca politica economica dusa in utimii trei ani, condusa si patronata de presedintele Basescu, ca masurile de austeritate nu au facut decat sa adanceasca criza cu efecte economice si sociale extrem de defavorabile.
  • Astazi, dupa 3 ani de jumatate de criza, numarul somerilor a scazut considerabil, ponderea si povara cheltuielilor pe buget cu indemnizatiile de somaj au crescut enorm, au scazut contributiile la fondul de pensii si e aceea fondul de pensii a devenit deficita.
  • Bugetul nu mai are suflul necesar sa aloce fonduri pentru investitii in economie.
  • Lectia pe care ar fi trebuit sa o traga Basescu si compania din pacate nu a dus la niciun rezultat.
  • In pofida faptului ca primul pachet de masuri de austeritate nu a adus niciun efect, au ascultat sfarturile FMI si au adoptat un al doilea pachet de masuri de austeritate.
  • Romania este, in momentul de fata, cred, tara europeana cel mai grav afectata de criza. Nu vorbim de tarile care au fdatrii publice nesustenabile: Grecia, Spania si posibil Italia.
  • Iata ca exista solutii, exista un alt tip de gandire economica.
  • Masurile anuntate astazi pot sa opreasca declinul economic.
  • Masurile au fost numai anuntate, nu sunt formalizate la nivelul unor decizii ale Guvernului pentru ca Romania intelege sa isi respecte angajamente cu partenerii institutionali: FMI, Uniunea Europeana si Banca Mondial.
  • Sunt convins ca dupa discutarea cu acesti parteneri, masurile vor putea fi implementate, pentru ca ele nu au vreun impact negativ asupra bugetului.
  • Regret sa aud declaratiile presedintelui suspendat care spune ca nu ar pregeta sa ia aceleasi masuri.
  • Cred ca este absolut regretabil si condamnabil sa ai acelasi cinism cu care sa spui ca vom face la fel; daca asa intelege PDL-ul sa trateze problema economica din Romania este foarte grav.
  • Planul Guvernului are 5 pasi:
  • 1. plata TVA-ului la incasarea facturii pentru firmele care au cifra de afaceri de pana la 500 mii de euro anual, cu conditia ca aceste tranzactii sa fie facute prin banca - eliminarea evaziunii fiscale, scoaterea la suprafata a economiei gri sau negre.
  • 2. cresterea deductibilitatii cheltuielilor in cercetare si dezvoltare, de la 20% la 50%.
  • 3. eliminarea CAS-ului pentru angajatorii care angajeaza someri, persoane pana in 25 de ani si peste 55 de ani. Aceste facilitati sunt asigurate pentru un an cu conditia ca locul de munca sa fie asigurat pentru inca un an.
  • 4. scutirea de la plata penalitatilor pentru debitorii statului pentru toate obligatiile de plata achitate in perioada 1.09-31.12 anul curent. Cei care au datorii dar vor face un efort sa le plateasca in ultimul trimestru din 2012, trimestrul 4, vor avea sterse penalitatile pentru intarzieri.
  • 5. TVA-ul eligibil la decontare pentru proiectelor asigurate din fonduri europene.
  • Am vazut zilele acestea cateva stiri, le-as spune de diversiune, si anume ca Guvernul ar pregati, in continuare, renuntarea la cota unica.
  • Atata vreme cat PNL face parte din coalitia de guvernare si este membru al echipei de guvernare, aceasta cota unica nu se va modifica.
  • Nu exista niciun fel de risc sa se modifice cota unica de 16%.
  • Programul economic al USL a fost anuntat cu mult timp in urma si de atunci am vorbit clar si fara echivoc, si noi si partenerii nostri din PSD, ca mentinem cota unica de impozitare de 16% atat pentru impozitul pe profit cat si pentru impozitul pe venit.
  • Exista posibilitatea, fara sa fie o certitudine, sa se introduca doua cote regresive de 12% si de 8% pentru impozitul pe venit pentru cei care au venituri reduse.
  • Vom vedea in practica daca bugetul tine, daca bugetul poate permite.

(ora 12:28) Ministrul Muncii, Mariana Campeanu (PNL), i-a cerut public luni presedintelui suspendat Traian Basescu, in numele USL, sa explice de ce nu a gasit ale masuri de redresare ale economiei, preferand sa recurga la taieri de pensii si salarii, precum si reducerea indemnizatiilor pentru cresterea copilului. "As putea sa afirm ca presedintele suspendat este exponentul unei filosofii anti-popor: daca poporul nu il iubeste, atunci Basescu il pedepseste", a declarat Mariana Campeanu.

Principalele declaratii ale ministrului Muncii, Mariana Campeanu:
  • Traian Basescu a pus foarte clar ca ii asteapta noi taieri de pensii si salarii.
  • Traian Basescu a declarat textual ieri ca ar face-o oricand, daca aceste taieri ar fi in interesul tarii.
  • Daca Basescu revine la Cotroceni, va marsa pe aceste politici: taieri din venitiurile oamenilor pentru sustinerea cresterii economice.
  • Nu intelege ca a facut un rau inutil romanilor aplicand aceste masuri doar cetatenilor simpli.
  • Mai mult, i-a indatorat pe toti printr-un imprumut pe care nu stim la ce l-a folosit.
  • S-a spus ca acest imprumut va ajuta la redresarea economiei dar acest lucru nu s-a intamplat.
  • In acest rastimp, clinetela PDL a fost ajutata sa prospere iar Guvernele PDL au aruncat bani pe fereastra.
  • Fiind constienti ca deciziile au fost impotriva romanilor, si-au asumat raspunderea pe fiecare dintre ele ocolind mijloacele legale de control.
  • In acea perioada, indiferent ce a spus opozitia, UE nu a fost ingrijorata de faptul ca cea mai importanta institutie a unei tari democratice, Parlamentul a fost practic suspendat.
  • As putea sa afirm ca presedintele suspendat este exponentul unei filisofii anti-popor: daca poporul nu il iubeste, atunci Traian Basescu il pedepseste.
  • Ii cerem public dl Basescu si a domnilor prim ministri din subordinea lui sa explice romanilor de ce au trebuie sa plateasca din banii lor pentru hotiile lor care au avut loc in aceste guvernari patronate de dl Basescu.
  • Aceste hotii nu au fost justificate nici pana astazi. Pe de au cheltuit banii dna Ritzi, dna Udrea, dna Anasatase, dl Blejnar sau dl Videanu?
  • Ii cerem sa explice romanilor de ce nu au fost in stare sa gaseasca alte masuri de redresare a economiei si sa ii arunce pe romani in saracie si sa distruga mediul economic.
  • Ii cerem sa explice de ce a ales sa taie din indemnizatiile pentru cresterea copiilor, masura care deja incepe sa prezinte efecte semnificative asupra natalitatii.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

5120 vizualizari

  • +35 (37 voturi)    
    POPOR (Luni, 16 iulie 2012, 12:40)

    buncrestin [utilizator]

    Numai comunitii vorbeau de dimineata pana seara despre cum POPORUL e cu ei si cum se zbat pentru binele POPORULUI. Cand ii aud pe cei de la USL cum fac apel la popor, cum abuzeaza de ideea ca niste alegeri locale le-au dat mana libera sa taie si sa spanzure, ma ia cu fiori. Am senzatia ca ne-am reintors in comunism.
    • +14 (14 voturi)    
      Nu-l iubeste, pt. ca i-a dat poporului PSD-ul :) (Luni, 16 iulie 2012, 14:14)

      dalit [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Doamna campeanu

      Iubitzi poporul si nu mai faceti euro sa creasca !
      • -8 (8 voturi)    
        Doamna Macovei (Luni, 16 iulie 2012, 16:41)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui dalit

        Iubiti poporul si nu mai defaimati tara, ca uite unde a ajuns euro din cauza campaniei voastre propagandiste cu loviturile de stat.
        • +4 (4 voturi)    
          Ai gresit adresa (Luni, 16 iulie 2012, 16:53)

          V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          Ponta si Antonescu sunt cei responsabili de defaimarea tarii. Mai incetati sa-i considerati presa si institutiile occidentale atat de naive incat sa creada orbeste, fara sa faca verificari, tot ce spun Basescu sau Macovei!
    • +9 (11 voturi)    
      poporul (Luni, 16 iulie 2012, 14:21)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      ...isi spune exercita puterea la fiecare tura de alegeri prezidentiale, parlamentare, etc. Daca Basescu a incalcat grav constitutia trebuie dat jos, daca poporului nu ii mai place fata lui, trebuie sa astepte urmatorul termen pentru alegerea unui nou presedinte. Aceste doua lucruri sunt diferite oricat ar vrea USL sa le lipeasca.
    • +3 (3 voturi)    
      cota unica? (Luni, 16 iulie 2012, 17:00)

      cetatean.ro [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Daca se introduc 2 cote regresive, inseamna ca vor exista mai multe cote, inseamna ca nu va mai exista cota unica.
      • +2 (2 voturi)    
        Cotele "unice" (Luni, 16 iulie 2012, 17:37)

        marvio [utilizator] i-a raspuns lui cetatean.ro

        ...si dupa ce vom avea 3 cote "unice" le vom dubla prin OUG
      • 0 (0 voturi)    
        incoerenta (Luni, 16 iulie 2012, 19:53)

        elwis [utilizator] i-a raspuns lui cetatean.ro

        Astia toti sint la fel de incoerenti !Sau atita pot ? Adevarul e ca dupa ce faci gafa dupa gafa e greu sa dregi busuiocul ! Cum de nu le e rusine ?
  • +35 (35 voturi)    
    Da voi ? (Luni, 16 iulie 2012, 12:42)

    spysoby [utilizator]

    Cind incepeti sa aveti grija de economie.Sunteti toata ziua in sudioul televizilunilor .
  • +23 (23 voturi)    
    Basescu ne iubeste pe toti in mod egal (Luni, 16 iulie 2012, 12:43)

    gorjenii [utilizator]

    Altfel, daca ar fi facut diferente, DICTA impozite marite pt smecherii care au profitat in interes personal de slabiciunea statului de a-si apara interesele economice, in ultimii 20 de ani.
    • -6 (6 voturi)    
      LOL (Luni, 16 iulie 2012, 16:41)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

      Basescu, tatal nostru, ne iubeste pe toti :D
  • +28 (28 voturi)    
    Oare? (Luni, 16 iulie 2012, 12:45)

    mihg [utilizator]

    Dna Campeanu enunta aici principiile liberale?
    Sa inteleg ca dna Campeanu este de dreapta si reprezentantul unui partid de dreapta? As vrea sa-mi comunice si mie dna Campeanu cu cat a scazut economia neagra in aceste luni de cand sunt ei la guvernare si cat de mult se lupta ei cu evaziunea...
    • +23 (23 voturi)    
      :) PNL s-a copt, nu mai e galben, e rosu (Luni, 16 iulie 2012, 13:33)

      MPatrick [utilizator] i-a raspuns lui mihg

      si de copt ce este a facut si puroi, aici e o dovada clara.
      De fapt doamna Campeanu n-a avut niciodata aerul ca ar fi din PNL, nu vorbeste decat despre pensii, salarii, alocatii si ajutoare. Oare se intereseaza vreodata si cum se finanteaza toate astea si daca cresterile astea sunt sustenabile? Cat despre locuri de munca noi - n-am auzit sa sufle o vorba!
      Cand era doar in PNL, parca o mai toleram, acum mi-e rau cand o vad sau o aud.
  • +32 (32 voturi)    
    va tot plingeti (Luni, 16 iulie 2012, 12:45)

    Aramis [utilizator]

    ca nu stit ce au facut pdl-istii cu banii, un audit e asa de greu de facut?
    In Franta auditul fostului guvern a fost gata in 10 zile dupa instalarea noului guvern.
    e grele cu cifrele, asa-i?
  • +31 (31 voturi)    
    Si daca poporul a votat liberatii pentru dreapta (Luni, 16 iulie 2012, 12:48)

    dottore [utilizator]

    ... va bateti joc de cei care v-au votat si fugiti la stanga. Eu as interzice ca mosii si babele peste 60 de ani sa aiba acces la o functie de conducere.
    • +21 (21 voturi)    
      Primul comentariu corect! (Luni, 16 iulie 2012, 13:40)

      tntmind [anonim] i-a raspuns lui dottore

      PNL nu isi da seama ca isi pierde electoratul, practic te obliga sa pui stampila pe PDL, pentru ca ei sunt la pachet cu comunistii din PSD. Pe langa asta, daca ai facut GRESEALA sa pui stampila pe PNL la parlamentare, cum am facut si eu (ca un dobitoc), acum votul tau slujeste comunistilor.

      Auzi tu, impozit progresiv sustinut de PNL, deci de liberali?! Cine a mai auzit asa ceva? Tot liberalii baga texte cu pensiile si salariile bugetarilor, imi vine sa vomit... unde e doctrina liberala?!
      • -6 (8 voturi)    
        Tu ai citit stirea ? (Luni, 16 iulie 2012, 16:43)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui tntmind

        Nu vrea nimeni impozit progresiv. Citeste inainte sa comentezi.
  • +30 (30 voturi)    
    Asteapta putin! (Luni, 16 iulie 2012, 12:49)

    snp [utilizator]

    Doamna Mariana,

    Stati să vedeți că răul acum începe! Dacă PDL nu a putut redresa economia, în ultimele 2 săptămâni economia României alunecă în jos pe tobogan. Fondurile europene se blocheaza pe zi ce trece și situația este foarte nașpa, doamna Mariana. Sigur, d-stra, fiind creată după chipul și asemănarea idolului d-stra, veți împroșca cu noroi pe Băsescu și PDL. Dar asta nu va ridica economia, doamna Mariana, economie care sângerează profund, mai ales de vreo 2 săptămâni încoace. Ne așteaptă zile grele, doamna Mariana. Sărut-mâna!
    • +4 (4 voturi)    
      totusi (Luni, 16 iulie 2012, 15:48)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui snp

      http://www.tradingeconomics.com/romania/gdp-growth-annual verifica te rog pentru anul 2011 si o sa vezi ca a fost crestere economica! Si anul acesta a fost (nu stiu exact pana cand) 0,3%.
  • +32 (32 voturi)    
    MAMAITA ! (Luni, 16 iulie 2012, 12:50)

    retoric [utilizator]

    MAMAIE, , minti cu o nerusinare incredibila.
    Cum naiba te poti uita in oglinda ,mai ales ca stai mult timp sa-ti corectezi fata de ,,specialista in salarii si pensii', si sa nu vomiti cand vezi o asemenea zgripturoaica ticaloasa ?.
    Chiar asa de usor se trece peste minima conditie de BUNICA.
    Nu te-au spurcat inca nepotii pentru asa otravuri ?
    Daca nu au facut-o ei , o fac eu , pentru ca sunt ingretosat de o asemenea activista batrana.
  • +28 (28 voturi)    
    ?!? (Luni, 16 iulie 2012, 12:50)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Oare o fi auzit USL de criza mondiala care e inca departe de a se fi incheiat?
    Tanti asta bate campii (o fi poate din cauza numelui, predestinat...)
  • +30 (30 voturi)    
    Mamaia ce solutii a gasit ? (Luni, 16 iulie 2012, 12:50)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Gratierea infractorilor (nastase), numirea hotilor (ponta) si lenesilor (porumbacul antonov) in fruntea tarii ? Masurile ne-au costat deja cateva miliarde in timp record. Cat mai ascultam minciunile jalnice ce jignesc inteligenta poporului Roman?
  • +32 (32 voturi)    
    Am si eu o intrebare... (Luni, 16 iulie 2012, 12:54)

    Observator roman [utilizator]

    ...pentru d-na ministru: chiar nu aveti pe nimeni sa se ocupe de propaganda si e cazul sa intrati si dvs. in hora?

    Va pricepeti sa luati masuri economice in favoarea populatiei fara sa dati vina pe greaua mostenire sau va trebui sa parasiti urgent postul?

    Oricum, ne vom da seama foarte curand. Si la votul din toamna - iarna, vom sti sa ne ferim de USL ca dracul de tamaie!
  • +30 (30 voturi)    
    Principalele declaratii ministru Campeanu (Luni, 16 iulie 2012, 12:54)

    dolica-pasarica [utilizator]

    Numai sa nu vrei sa vezi ,dar acest ministru apare zilnic la tv cit si pe galeria stirilor media si ma intreb cand mai lucreaza si pt.popor.Cind este intrebata ce viitor au pensionarii si bugetarii spune ca pina la noul buget nu se intrevede nimic iar dupa buget ne va spune iar o scuza :s.a.m.d. Eu unul sint SATUL m-am lamurit si cu USL -ul
  • +25 (25 voturi)    
    Saraca (Luni, 16 iulie 2012, 13:17)

    Colebil Clinton [utilizator]

    E vraiste. Alt comunist cu sigla pnl in spate. Nu cred ca se mai vindeca.
  • +19 (19 voturi)    
    ... (Luni, 16 iulie 2012, 13:24)

    Ariona [utilizator]

    au ei ac de cojocul nostru, maresc fiscalitatea, curs euro la nivel cat mai mare ca sa aiba incasari mai mari la buget.
    Oricum este putin perpendiculara cu functia pe care o are si cred ca a uitat sa spuna cu cat au crescut salariile bugetarilor ai a pensiilor acelea nesimtite pe vremea lui Tariceanu.
  • +19 (19 voturi)    
    Pentru doamna ministru, poate citeste!!!! (Luni, 16 iulie 2012, 13:25)

    simonne_lu [utilizator]

    doamna Campeanu, m-am lamurit ca in general nu prea stiti despre ce vorbiti! Dv. nu aveti deloc grija de popor, lasati-l pe Basescu, faceti dv. ceva!! Ati promis in campanie revenirea la indemnizatia de maternitate, si ce ati facut ? Ati facut un simulacru de propunere care nu face nimic decat sa arunce praf in ochi, v-at dat cu parerea cum ca mamele cu salariu mare se intorc rapid la serviciu dupa nastere ( de unde stiti ca eu nu as vrea sa stau 2 ani cu copilul meu, am salariu mare si am contribuit in concecinta la CAS, asa ca sa nu comenteze vreunul pe aici ca vreau poamana de la bietii romani care muncesc ) si ati zis ca aprobati aceasta lege la toaman ca acu' e vacanta parlamentara, uite ca nu e, de dat jos presedinti aveti timp, de popor, nu!!!! Va rog eu sa reconsiderati naibii legea aia a mamelor si nu o dati asa doar de dragul de a o da!! Reveniti la ce ne-a luat Boc, hai sa va vedem de ce sunteti in stare!!!!
  • +11 (11 voturi)    
    da (Luni, 16 iulie 2012, 13:45)

    hot news [utilizator]

    Ce Dumnezeu sa comentam din behaiturile dnei Maricica? Chiar nu avem ce.As fi vrut sa comentez pro sau contra masurile luate de ea la Min.M. si nu aberatiile ei politice,care,oricum nu-mi umplu buzunarul cu ele! Mamaie Maricica,stai bre la cratita matale ca s-a afumat in fund! Nu observi ca-ti miroase si scaunul a "gaze esapate"?
  • +9 (9 voturi)    
    sa va vedem pe voi (Luni, 16 iulie 2012, 13:48)

    lucyan [utilizator]

    de unde platiti salariile si pensiile macar la nivelul actual...
    sau poate mult trambitata reducere a evaziunii fiscale atunci cand veniti la guvernare, pe care vechiul guvern nu a stiut sa o gestioneze, va adus multe incasari la buget dar din graba de a-l suspenda pe basescu ati uitat sa comunicati poporului... , sau poate locurile de munca nou create...
    sau cumva basescu tine si de foame mai nou?ca la ce creiere spalate sunt in tara asta, nu m-as mira...
    si inca ceva, daca poporul chiar este de acord cu ce manaca toti liderii usl, cum se face ca aveti nevoie de minimim doua zile pentru referendum? nici cand in istoria alegerilor post decemvriste nu s-au alocat doua zile, sau electoratul este in crestere sau a inceput sa va fie teama ca poporul nu va ia in seama, ca in 2007...
    sper ca dupa referendum sa mai stea vreo 10 ani usl in opozitie, sa se curete de mafia care i-a unit in cuget si-n simtiri pe toti infractorii din parlament...
  • +11 (11 voturi)    
    incompetenta (Luni, 16 iulie 2012, 13:48)

    elwis [utilizator]

    Ce uita sa spuna v...ca asta - ne-a trimis ani la rind cu discheta la CM -ca sa-si justifice aia existenta ! :
    -nu au fost micsorate decit salariile angajatilor la Stat, s-au taiat sporuri gen spor de lb.straina la MAE, spor de izolatie pt.profesorii de la tara , spor de haine, spor de carti pt.profesori-ei fiind singurii care mai citesc in tara asta , trusouri, sporuri pt.tinerii casatoriti si ajutoarele de stat pentru puturosi ! Cautati un angajat cu ziua si vedeti ce pretentii au !
    -pensiile si sumele compensatorii ale rezervistilor care ies la pensie la 45 de ani -l-ati vazut pe Dogaru -crapa de sanatate ! -, pensiile stabilite ca procent la ultimele salarii , acordate mai mult sau mai putin legal , indemnizatiile nenumaratilor revolutionari etc.
    Asta n-a avut nici-o viziune asupra MMPS-singura masura -pensiile , pentru ca aici era masa de manevra! Ati auzit-o ceva despre familiile cu copii la scoala ?
    Nu esti in stare sa pricepi ce e in lume-esti incompetenta intruchipata ! Nerusinat-o!
  • +11 (11 voturi)    
    Oare cer prea mult? (Luni, 16 iulie 2012, 13:59)

    cerber1972 [utilizator]

    Mi-ar placea sa traiesc in tara in care Guvernul guverneaza... Oare cer mult?
    In fiecare zi, un alt ministru apare cu declaratii din care trebuie sa deduc ca nu poate sa-si desfasoare activitatea normal din cauza ca, la un moment dat, cineva a luat decizii proaste. Sunt de acord ca nu toate deciziile pot fi bune. Tocmai de aceea guvernele se schimba, tocmai de aceea astazi avem un guvern USL...
    Oare ce trebuie facut ca dna Campeanu sa se ocupe de politici sociale ci nu de finante? Ce trebuie facut ca dl Marga sa se ocupe de imaginea Romaniei in Europa, in primul rand, ci nu despre gradul de cultura al drei Elena Basescu. Ce trebuie facut ca dl Ponta sa se ocupe de guvernarea tarii ci nu de lupta politica dusa importiva presedintelui ales? Sau poate domniile lor considera ca Romania este precum Elvetia, totul e perfect, iar singurele probleme de discutat sunt acestea?!
    Oare ce nu au inteles acesti politicieni! Umila mea parere este ca aveau sansa sa demonstreza ca se poate guverna altfel, ceeaa ce au si demnonstrat de altfel, dar nu in modul in care noi toti asteptam.
    Domnilor politicieni, va rog sa-mi dati viata inapoi! Nu vreau nimic altceva decat sa traiesc intr-o tara in care sa-mi amintesc despre existenta dvs o data la 4 ani.
    Oare cer prea mult???
  • +10 (10 voturi)    
    poporul (Luni, 16 iulie 2012, 14:02)

    omliber [utilizator]

    Toti politicienii vorbesc de popor din 4 in 4 ani, sau cu oacazia altor alegeri. Intre ciclurile electorale nimeni nu-l mai baga in seama. Toti politicienii stiu ce este bine pentru popor!!! Cati dintre politicieni stiu ce este un om? Un om din tara asta!!! Ce stiti despre el??? Ca-i dati in campania electorala o plasuta cu cate ceva (dl. Mazare pretinde ca asta este protectie sociala).
    A fost un referendum in care s-a votat covarsitor pentru micsorarea numarului de parlamentari. Ati ignorat total. Macar sa fi initiat o discutie publica!!!
    Dar nu va intereseaza
  • +11 (11 voturi)    
    deputat de hateg (Luni, 16 iulie 2012, 14:16)

    batranul [utilizator]

    Fiind din zona am contribuit la inscaunarea acestei doamne in fotoliul de parlamentar. Din activitatea ei in circumscriptie si de la televizor am inteles ca nu are inca toate parghiile pentru a respecta promisiunile facute. Cu groaza ma gandesc ce o sa faca daca vor acapara intotalitate statul? De unde vor lua bani daca si UE ne blocheza finantarea? Cum vor reusi sa plateasca salariile bugetarilor si pensiile? De acest probleme distinsa doamna nu vorbeste. A devenit muta in acest domeniu si a trecut la analize politice. Nici aceste analize nu sunt cinstite. Daca ar analiza corect situatia ar trece la suspendarea presedintelui interimar , care zilnic incalaca grav constitutia si ar cataloga activitatea guvernului ca DEZASTROASA.
    La varst Doamnei ar trebui sa se gandeasca ca nu va avea timp sa-si ceara iertare poporului roman pentru dezastrul creat si in aceste conditii corect ar fi sa plece din politica si sa treaca sa-si creasca nepotii.
  • +7 (7 voturi)    
    am si eu o intrebare (Luni, 16 iulie 2012, 14:20)

    Gobelin [utilizator]

    pentru madam Campeanu si pentru guvernul Ponta:
    criticati guvernul Boc pentru ca, in plina criza reala, cu multe semestre de scadere economica, a taiat din salariile bugetarilor si din indemnizatiile pentru mame.
    dvs, ca tot sunteti la putere, acum cat economia inca e pe crestere, de ce nu intregiti acele salarii, daca spuneti ca exista si alte masuri de evitare a deficitului.
    ati introdus in parlament o lege in acest sens, cu care v-ati laudat in campania pentru locale si, cum v-ati vazut cu sacii in caruta, tot voi ati picat-o in parlament.
    rusine pentru toti papagalii colorati, galben, portocaliu sau rosu, din politica mioritica.
    ma opresc aici, cred ca despre imprumutul de la FMI nu cred ca are rost sa discutam cu o tanti care habar n-are ce-i aia deficit .
  • +6 (6 voturi)    
    deci pana la alegerile prezidentiale avem cota 16% (Luni, 16 iulie 2012, 15:46)

    Supastar [utilizator]

    ca, in momentul in care PSD si UNPR vor merge cu Oprescu la prezidentiale, PNL va iesi de la guvernare.
  • +4 (4 voturi)    
    gargara (Luni, 16 iulie 2012, 16:03)

    Gaby51 [utilizator]

    madame campeanu sa-i intrebe pe bugetari daca era bine sa-i reduca la jumatate. am lucrat in acest sector si nemultumirile nu au fost chiar asa cum zic ei, erau doar amplificate de unii. au zis Doamne ajuta ca s-au scos doar posturile vacante, pensionarii, cadre cu pregatire inferioara care erau in plus.
  • 0 (0 voturi)    
    Asta nu-i bine? (Luni, 16 iulie 2012, 17:10)

    ampersand [utilizator]

    Citez din tariceanu (pct 4 din articol)

    "Astazi, dupa 3 ani de jumatate de criza, numarul somerilor a scazut considerabil"
  • 0 (0 voturi)    
    doar acuze (Luni, 16 iulie 2012, 17:25)

    greenforest [utilizator]

    Citez din artiol :"Principalele declaratii ale ministrului muncii, Mariana Campeanu"

    Pana acum doar 14 acuzatii. Nimic din ce se va face. Nimic despre cum se va imbunatatii viata oamenilor.

    Poate ar putea incepe, in primul rand prin a explica ce face acest minister si apoi ce face ea acolo.
  • 0 (0 voturi)    
    USL se grabeste! (Luni, 16 iulie 2012, 17:30)

    marvio [utilizator]

    Prima mare greseala a lui Basescu a fost aceea ca si-a abandonat rolul de presedinte al Romaniei (echidistant politic) si a imbratisat rolul de supervizor al guvernelor PDL, in ciuda unei majoritati fragile a PDL in parlament si a lui Basescu ca presedinte in 2009.

    Ca sa fiu sincer m-a mirat cand in 2010 Basescu a fost cel care a anuntat reducerea salariilor bugetarilor si a pensiilor, care, se stie, sunt si cele mai mici. Solutii mai corecte din pdv economic ar fi fost poate sa reduca nr. bugetarilor prea scumpi sau care nu erau neaparat necesari sau/si aplicarea unei cote unice marite de la 16 la 20%. Si mai corect ar fi fost ca masurile de austeritate sa fi fost luate in 2009, impactul lor social si economic ar fi fost cu siguranta mai mic.

    Apoi, Basescu s-a ambitionat sa guverneze de unul singur si sa numeasca de n ori acelasi prim-minstru devenit perimat, in persoana dl. E.Boc.

    Cu toate acestea, metodele USL de a recurge la demiterea domniei sale zilele trecute, au avut numeroase elemente specifice mai degraba puciurilor, decat pasilor democratici.

    Daca nu ar fost episoadele preluarii MO de catre guvern, al demiterii Avocatului Poporului, al restrangerii atributiilor CCR, al modificarii unor prevederi referitoare la Referendum prin OUG, etc, nu ar fi sarit nimeni ca nu au fost respectate regulile jocului de catre USL.

    Dintre cele de mai sus, cea mai grava actiune mi se pare a fi cea a restrangerii atributiilor CCR prin OUG.
    Sa nu uitam de asemenea ca au fost dejucate planuri ale USL de inlocuire ilegala a sefilor DNA si CSM si a existat o incercare de a-l scapa pe Nastase de condamnare prin retragerea plangerii de catre Inspectoratul de Stat in Constructii.

    Si nu in ultimul rand, USL se cam grabeste sa-si atribuie posturi in diverse institutii cu capital de stat, fara sa astepte rezultatele alegerilor generale din toamna. Este foarte probabil ca la aceste alegeri, USL sa aiba o surpriza neplacuta!
  • 0 (0 voturi)    
    deputatul mirel talos (Marţi, 17 iulie 2012, 8:51)

    CipD [utilizator]

    Este o veste buna ca nu se modifica valoarea taxei unice. Insa, trebuie sa o vedem pusa in practica. Spun asta fiindca au existat promisiuni neonorate. Promisiunile lui Mirel Talos, deputatul de Salaj legate de investitiile si modernizarile Spitalului de urgenta din Zalau, nu s-au concretizat niciodata si e nevoie si de fapte nu doar de vorbe.
  • 0 (0 voturi)    
    Cota unica va fi asa cum vrea Iliescu (Marţi, 17 iulie 2012, 9:26)

    Klaus_ [utilizator]

    Tariceanu e un visator sau un aburitor, nu m-am prins inca. Cota unica va fi asa cum va vrea tatucul Iliescu iar PNL-ul eventual are voie sa se necajeasca putin, dar nu in public. In acest moment la guvernare e PSD plus aripa socialista din PNL. Daca liberalii adevarati din PNL vor altceva, sa astepte pana vor ajunge la putere.
    Deci cota unica va fi asa: foarte mica pentru cei multi cu salarii mici si care voteaza PSD-ul, mai mare pentru cei putini ce au ceva in cap si au salarii peste medie, cea mai mare pentru cei cu salarii "nesimtite" de peste 1000 euro si care lucreaza in multinationale sau sunt in managementul firmelor private romanesti. Astia sunt exponentii raului capitalist si trebuie impozitati cum se cuvine, cam pe la 30-40%.
  • 0 (0 voturi)    
    maria cu alta palarie (Marţi, 17 iulie 2012, 11:43)

    ioana2000 [utilizator]

    de ce usl-istii nu-s in stare sa aduga in fata pers necunoscute si competente

    nu exista?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version