VIDEO Nicolaescu (PNL): Introducerea unei adaugiri politice in raportul pe Justitie ar fi un exces din partea UE / Daca UE vrea sa impuna conditii suplimentare, nu o poate face unilateral

de Corina Ionel     HotNews.ro
Duminică, 15 iulie 2012, 14:05 Actualitate | Politic

Presedintele interimar al PNL Bucuresti, Eugen Nicolaescu, a declarat, duminica, intr-o conferinta de presa, ca introducerea unei adaugiri politice in raportul pe Justitie realizat de Comisia Europeana, posibilitate indicata de ministrul Justitiei Titus Cortean, ar reprezenta un exces din partea Uniunii Europene, informeaza Mediafax.

"Cred ca (Titus Corlatean - n.r.) e bine informat, saptamana aceasta a fost la Bruxelles, probabil in urma discutiilor cu oficiali europeni a inteles ca ar putea avea loc asemenea modificari ale Raportului de Cooperare si verificare. [...] Daca s-ar introduce un asemenea capitol politic, din punctul meu de vedere, personal, ar fi un exces din partea UE pe care nu-l agreez", a declarat Eugen Nicolaescu.

Deputatul PNL a precizat ca Romania este un stat-membru al UE cu drepturi depline, care si-a indeplinit toate obligatiile fata de UE, conditii in care "daca UE vrea sa impuna conditii suplimentare, nu o poate face unilateral. Ar trebui sa faca intr-un dialog, sa informeze si orice masura care are ca scop o monitorizare mai exigenta sa poata avea loc ulterior. In acest moment nu cred ca asa ceva este si corect si legal", a spus Nicolaescu.



Ministrul Justitiei, Titus Corlatean, a declarat, sambata, invitat la Antena 3, ca in raportul CE pe justitie ar putea exista si o "adaugare politica", urmare a evenimentelor recente din Romania.

Intrebat cum va fi afectat raportul din cadrul Mecanismului de Cooperare si Verificate, prezentat pe 18 iulie, Titus Corlatean a declarat:

"Eu cred ca va exista o evaluare obiectiva, corecta, cu privire la partea de fond, progresele, masurile inregistate, inclusiv cele adoptate de Guvernul Ponta. [...] Pe aceasta parte va fi o evaluare obiectiva si se va consacra faptul ca a fost un progres. Pe de alta parte va exista o adaugare mai politica si, in mod clar, exista un risc de afectarea a concluziilor, de natura politica de aceasta data, care se va adauga la un document care ar fi trebuit sa fie strict tehnic. Tot ce s-a intamplat, aceasta campanie de denaturare, isi va spune efectele."


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

3954 vizualizari

  • +5 (7 voturi)    
    asa va trebuie... (Duminică, 15 iulie 2012, 14:23)

    bio_bomba [utilizator]

    si inca nu a-ti vazut nimik...UE ne pregateste ceva mult mai interesant decat acest raport pe justitie...o mica suspendare de la vot pe perioada mandatului pucistilor USL-isti....

    pacat ca va suferii un popor intreg pentru nesabuinta unei clici mafioto-comuniste
    • -2 (2 voturi)    
      Putina carte nu strica!!! (Luni, 16 iulie 2012, 13:33)

      Sandraa [utilizator] i-a raspuns lui bio_bomba

      "PUCI, puciuri, s. n. Încercare a unui grup politic militar de a răsturna prin violență un regim politic, o ordine statală. " Asa ca mai bine taci decat sa folosesti cuvinte pe care nu le cunosti si nu le intelegi. Poate le-au auzit la colegii tai postaci. Nici ei nu stiu ce inseamna, le-a dictat sefu mai mare ;)
      • +1 (1 vot)    
        Mai Sandraa, (Luni, 16 iulie 2012, 13:50)

        Ponta [utilizator] i-a raspuns lui Sandraa

        Apropos nu te-au iubit parintii de ti-au pocit numele asa?
        Definitia data de tine nu are legatura cu ce scrie bio_bomba. Omul a exprimat o parere personala vis a vis de tot ce se intampla in jurul lui.
        A comenta prin a da definitia puciului cu o nuanta ironica la adresa respectivului nu te califica pentru a primi mai mult decat un scuipat.
        Din nefericire in Romania daca nu esti de acord cu ideile unuia sau altuia trebuie sa-l jignesti pentru a arata ca esti mai ceva decat respectivul.
        Crede-ma nu te califici pentru mai mult decat am mentionat cateva randuri mai sus. Faci parte di acea categorie mult laudata in Romania - "prosti si multi".
        Imi cer scuze dar atat demonstrezi ca poti.
  • +5 (5 voturi)    
    pai sa fie la fel de obiectiva (Duminică, 15 iulie 2012, 14:25)

    zaboo [utilizator]

    ca a voastra si la fel de fair cum a fost suspendat presedintele
  • +7 (7 voturi)    
    Inca n-ai inteles ca in UE n-au ce cauta comunisti (Duminică, 15 iulie 2012, 14:25)

    mnicku [utilizator]

    E evident ca pe cei din UE nu-i duceti cu presu` .
    Daca n-ai inteles te fac ei sa intelegi . Dictaturile sub orice forma n-au ce cauta in UE
  • +6 (6 voturi)    
    desigur... (Duminică, 15 iulie 2012, 14:30)

    egroeg5 [utilizator]

    ati mai lua una dura peste nas si ...si asa il aveti umflat cat o nuca. In plus,modificarile apar dupa ce s-au discutat si invederat supergeniilor Ponta-Marga-Corlateanu,autoritatile la varf ale Guvernului ,intr-o forma blanda,ca s-au constatat derapaje de la democratie sperand,probabil ,ca veti intelege ceva dar,revenind in tara ati inceput sa faceti spume la gura atacand pe toti,de la stanga la dreapta,dovada cea mai buna ca v-ati pierdut orice control.Si veti plati pentru asta.
  • +6 (6 voturi)    
    USL ne scoate din UE in loc sa respecte democratia (Duminică, 15 iulie 2012, 14:30)

    24alex24 [utilizator]

    Tupeul si nesimtirea USL nu are limite. UE le cere respectarea unor pincipii democratice elementare precum respectarea Constitutiei, a independentei justitiei si a altor institutii ale statului de drept, iar ei (USL) se incapatandeaza sub pretextul suveranitatii nationale si al respingerii imixtiunilor externe sa impinga Romania spre dictatura, impunitatea actului de guvernare abuziv, imposibilitatea urmaririi in justitie a politicienilor corupti, eliminarea oricarei verticalitati a institutiilor menite sa apere democratia si responsabilitatea puterii politice.

    USL sa respecte democratia in Romania si nimeni de la Bruxelles nu va avea ce sa le impuna sau reproseze. Acesta este mesajul Europei, in timp ce guvernul cel mai incomptetent si lipsit de credibilitate din ultimii douazeci de ani, urla ca nu este colonie. Borfasii inflitrati pana la varful puterii vor sa faca legea ca sa fure nederanjati si nepedepsiti.
  • +5 (5 voturi)    
    Prefacatorie penibila (Duminică, 15 iulie 2012, 14:31)

    Daniels22026 [utilizator]

    Domnul Nicolaescu se preface ca nu stie. Cica UE si-ar incalca propriile reguli si legi. Dar exact asta a facut Romania, nicidecum UE.

    Din raportul european pe justitie nu poate lipsi intentia evidenta a USL-ului de a modifica independenta justitiei. De ce s-ar preface UE ca nu cunoaste intentiile guvernului si parlamentului ? De ce s-ar preface UE ca n-a auzit despre acuzatiile ministrului justitiei asupra CCR si asupra completului care l-a acuzat pe Nastase ? De ce ar uita UE reprezentarea neconstitutionala a Romaniei la Bruxelles?

    De ce ar lauda UE progresul si independenta justitiei, fara sa tina seama ca toate fortele actuale (presedentie, guvern, parlament) vor sa-i alunge urgent din justitie pe sefii DNA, pe procurorul general, pe membrii CSM, etc.?

    USL-istii nu-i pot duce de nas pe romani, dar nici pe europeni.
  • -5 (5 voturi)    
    Macovei (Duminică, 15 iulie 2012, 14:34)

    Colonel [utilizator]

    Procurorul comunist Macovei ar trebui aruncat in fundul inchisorii pentru inalta tradare. Cum sa ceri sanctiuni impotriva propriei tari doar pentru ca pierzi puterea ? Cand ati trecut legea pensiilor fraudant in parlament prin numaratoarea aceea aberanta, nu a fost cumva o adevarata amenintare la statul de drept ? Sau cand ati repetat alegerile pentru curtea constitutionala, pentru ca nu castigase omul vostru, facand lant uman in jurul urnelor, a fost democratie ? Acum dezinformati si faceti rau Romaniei numai pentru a va sustine campania electorala nenorocita. Va amintesc ca ati mai reusit o amanare a intrarii in spatiul shengen anul trecut. Va dati tot interesul sa mai obtineti o amanare si acum ? Rusine!!! Romani, trezirea! Isiti cu mine in strada! Sa-i trimitem in exil pe tradatorii de tara!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Dupa porcariile pe care le-ati facut voi (Duminică, 15 iulie 2012, 14:36)

    ty [utilizator]

    ne asteptam la consecinte din ce in ce mai grave pentru noi.
  • +6 (6 voturi)    
    Cum ati spus? (Duminică, 15 iulie 2012, 14:38)

    MarianCostea1329383077834 [anonim]

    "...cu privire la partea de fond, progresele, masurile inregistate, inclusiv cele adoptate de Guvernul Ponta" !? chiar nu va e rusine domnilor? Jigniti inteligenta acestui popor in asa masura incat ma gandesc daca mai meritati cel putin un cuvant de ocara. Care progrese si masuri adoptate de Guvrnul Pomnta, va rog? OUG 41 cumva sau exista altele?

    Aveti cel putin decenta de a tacea umil din gura si a pleca pana mai aveti cel putin sansa de a fi uitat!
  • +5 (5 voturi)    
    continuati sa NEGATI REALITATEA (Duminică, 15 iulie 2012, 14:42)

    cixx [utilizator]

    si o sa va atingeti toate scopurile: distrugerea justitiei si punerea la adapost ale averilor acumulate ilicit (din banii publici), scoatera Romaniei din UE, retragerea licentelor a tuturor trusturilor media anti USL., promavarea in Parlament a penalilor, coruptilor, hotilor(Nastase, Voicu etc) si caraghiosilor(Mazare). Peste putin o sa le povestiti romanilor ca modelul Nord Correean, Bielarus, Ukraina sunt de urmat si bune, caci e mai bine decat sa fii sub asupritorul de la Bruxel e sa fii sub conducatorii autohtoni nationalisti, plini de masterate, doctorate etc si autoritari si badarani.
    Tot inainte tovarasi !!! contiunati cu promisiunile pensii, ajutoare sociale, pedepse capitale pe stadioane si multe alte Pomeni la care va pricepeti. Dupa e simplu spuneati : nu mai sunt bani din cauza lui Basescu si UE
  • -1 (1 vot)    
    Corect si legal (Duminică, 15 iulie 2012, 14:45)

    NicolaeA [utilizator]

    Corect si legal ! Lasa ca, Comisia va da un OUG si va fi corect si legal !
  • +28 (30 voturi)    
    niste ticalosi. (Duminică, 15 iulie 2012, 14:50)

    iulianbarlad [utilizator]

    dupa ce in doua saptamani au facut praf credibilitatea tarii prin lovitura de stat,acum ticalosii isi indreapta mizeriile spre ue.auzi,cica ar fi un abuz din partea europei daca spune adevarul!sper sa scapam de ei cat de curand!
    • -3 (3 voturi)    
      'mineriada parlamentara', doh! (Duminică, 15 iulie 2012, 18:33)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui iulianbarlad

      apocalipticii de cumetrie trag mare nadejde ca UE a fost pacalita cu vrajeli de genul ...lovitura de stat, atacarea Judecatorilor Curtii Constitutionale etc. Dar asta cu 'mineriada parlamentara' e o prostie antologica, gen perle la bac.

      Daca raportul ala pe justitie e politizat sau contine vreo indicatie pretioasa nu va fi ca ii doare pe ei undeva de Basescu sau acolitii sai ci pentru ca suntem balcanici si neseriosi din neam.
    • -2 (2 voturi)    
      ce ne trebuie UE , e mai bine fara (Duminică, 15 iulie 2012, 18:47)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui iulianbarlad

      ce nu suntem tara suverana , nu ne trebuie nici UE nici EU poate doar FMI , pt cresteri salariale pe ici pe colo la bugetari , primarii , profesori , armata ("e cu noi").
      Daca se tot baga in politica nostra interna si democratica pe deasupra tre sa le dam o lectie, terminata cu examen.
      Si o sa punem si CCTV ca nu cumva sa triseze la examen...
  • +27 (27 voturi)    
    Hmm (Duminică, 15 iulie 2012, 14:51)

    Adrian1 [utilizator]

    Hmm, i-a cam apucat frica, au inceput sa se agite.
    • +5 (5 voturi)    
      Sunt cu adevarat, foarte agitati! (Duminică, 15 iulie 2012, 22:44)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Percep destul de clar frica ce o au si sunt destul de vulnerabili! Doar asa isi vor da seama ca politica din Romania nu se mai poate face bazandu-se pe incultura si mediocritatea oamenilor simpli, doar pentru ca aceastia ar avea drept de vot.
  • +28 (28 voturi)    
    UE trebuie sa ceara voie (Duminică, 15 iulie 2012, 14:57)

    Grasul [utilizator]

    autoritatilor de la Bucuresti pentru ce vrea sa scrie in raportul pe Justitie?
    Ce idee!
  • +22 (28 voturi)    
    Schengen este optional (Duminică, 15 iulie 2012, 14:58)

    benicio [utilizator]

    Asa, si unde scrie ca UE este obligata sa ne primeasca in spatiul Schengen? Daca nu au incredere in clasa asta politica si in partidele astea care vor sa preia puterea cu orice pret, nu ne primesc si gata. Nici eu nu as primi in casa un musafir despre care banuiesc ca este un hotoman, un mare mincinos si un ticalos.
  • +20 (24 voturi)    
    isterie (Duminică, 15 iulie 2012, 15:08)

    zigot [utilizator]

    mai potoleste-te mai Gica; v-a apucat isteria pe toti uslasii/ nu va mai ies jocurile si va tipuiti in oglinda?
    in opozitie urlati, la putere(0 CP) urlati, atunci daca nu intelegeti cum este cu puterea lasati-NE si duceti-VA.
    apropo: au venit uslasii la putere cu cel mai cinstit guvern, consecinta: pensiile nu au fost transmise inclusiv pana in 15 (reiffeisen si carpatica di ceace stiu).
    grija pentru oameni? vezi ceausescu pcr
    atentie pensionari: votati tot in prostia voastra in majoritate
  • +29 (31 voturi)    
    Ai dreptate (Duminică, 15 iulie 2012, 15:10)

    LoveRomania [utilizator]

    Ai dreptate a fost politic atunci cand ati sarit in apararea lui Nastase si ati amenintat judecatorii si procurorii, si atunci cand ati spus ca nu respectati hotararile CC\
    Aia se bazeaza pe realitate, la ei nu merg povestile de genul "proces politic" din fericire aia nu se informeaza de la A3
  • +26 (28 voturi)    
    Nasol..... (Duminică, 15 iulie 2012, 15:16)

    decocalator [utilizator]

    Pai sa le trimita casetele cu inregistrari ale emisiunilor lui Gadea, Ciutacu, si de ce nu, chiar Badea, sa priceapa europenii cum sta treaba de fapt
    Hai Titus, cu un telefon la Dom' Profesor o rezolva si pe asta
  • +23 (25 voturi)    
    UE (Duminică, 15 iulie 2012, 15:20)

    cetateteanuTurmentat [utilizator]

    ue a vazut cu ce mincinosi are de a face. de platit ulcele sparte, o sa le platim tot noi, ca voi, dle PNL, pe banii nostri, va jucati de-a politica.
  • +24 (26 voturi)    
    dar excesele voastre ??? (Duminică, 15 iulie 2012, 15:22)

    turistul2 [utilizator]

    cine sa le stopeze daca nu uniunea europeana ?

    daca ati fi respectat regulile democratiei nu se lua nimeni de voi ...

    cand calcati in picioare constitutia si legile tarii ca sa salvati de la inchisoare niste hoti ... v-o luati peste bot !
  • +20 (22 voturi)    
    Pai sa sti.... (Duminică, 15 iulie 2012, 15:24)

    CONU' [utilizator]

    ..... ca de-aia nu pot sa doarma noaptea oficialii europeni, ca nu agreezi tu ceea ce vor ei sa faca. Ba , da' mare natarau mai esti !
  • +29 (31 voturi)    
    Asa Nicolaescule (Duminică, 15 iulie 2012, 15:36)

    Trident [utilizator]

    Da-le lectii la liderii UE. Ca doar tu si USL sunteti pe cai mari. Aveti sustinerea poporului român( credeti voi ).
    Ticalosilor! Voi chiar nu vedeti ca nenorociti Romania?
  • +22 (24 voturi)    
    e clar (Duminică, 15 iulie 2012, 15:37)

    anton48 [utilizator]

    E foarte clar. Astia nu tin cont de nimeni si de nimic.Au primit ordin sa submineze UE si sa ne traga intr-o alta parte. Nu vad ce se poate face in afara de vot. Dar si pe asta il vor nesocoti. Ce se intampla? Pe cine au in spate? Este extrem de grav. Vai de viata noastra. Aici nu e vorba acum de Basescu. Cine ii mai poate opri din a face un rau ireparabil? Ma cuprinde teama si nu ma pot opri sa cred ca se va alege praful de tot. Sa se salveze cine poate! Apocalipsa acum!
  • +26 (28 voturi)    
    USL da lectii si liderilor UE? (Duminică, 15 iulie 2012, 15:39)

    Gryphus [utilizator]

    poate se supara Antonescu si o suspenda pe Merkel
  • +15 (17 voturi)    
    Trebuie sa mai invete ceva astia din CE (Duminică, 15 iulie 2012, 15:46)

    enter [utilizator]

    Si anume ce e de facut pentru ca justitia sa stea in loc legal. Ai nostri deja au devenit experti in asta, cu cazuri lungite pe cincinale sau condamnari cu suspendare. E timpul sa le arate si lor cineva cum se face asta, iar dnii Corlatean si Nicolaescu (si multi alti uslisti) par a fi dispusi sa le explice gratis.
  • +18 (18 voturi)    
    din ciclul politicienii fac afirmatii idioate (Duminică, 15 iulie 2012, 15:47)

    IoanB [utilizator]

    Iata cum acest contabil (prost) dupa ce a avut nenumarate decizii paguboase ca ministru al Sanatatii isi da cu parerea si in ale justitiei.
    Le da lectii juristilor de la UE!
    A mai ramas sa se pronunte in probleme de constructia navelor spatiale si zboruri cosmice.
  • +16 (18 voturi)    
    alte excese (Duminică, 15 iulie 2012, 16:03)

    mockito [utilizator]

    cand o sa va dea afara din UE, tot exces o sa ziceti ca este? pt mine este din ce in ce mai clar ca in planul USL-ului exista excluderea Romaniei din UE. Romania ar fi mult mai usor de condus si subordonat in afara UE, deschizand calea unei dictaturi veritabile cu pumnul in fata celor care se opun guvernului.
  • +15 (17 voturi)    
    Somnul bata-l vina! (Duminică, 15 iulie 2012, 16:07)

    Prisecaru [utilizator]

    Mai da' astia din PNL toti se scoala tarziu si incep sa gandeasca si mai tarziu? :( Chiar e greu sa arunci atata banalitate si non-sens intr-o singura declaratie! Aaahh, da si liba aia in ureche pt "colegul" Corlatean? De exceptie, nu?
  • +20 (20 voturi)    
    ...exces din partea UE (???) (Duminică, 15 iulie 2012, 16:11)

    Marian C. [utilizator]

    Exces ? Hm. Atunci cum sa mai comentam scandalul diplomatic iscat de Comunicatul MAE si pozitia ministrului federal de Externe din Germania, D-l Link ???
    • +15 (15 voturi)    
      Up-grade (Duminică, 15 iulie 2012, 17:10)

      Marian C. [utilizator] i-a raspuns lui Marian C.

      Ce a facut D- Link, ar terbui sa faca si D-l Barroso, D-l Rompuy si D-na Merkel. Cum vor ajunge mesajele la romani? ...Sa speram ca HotNews va rezista.
  • +16 (16 voturi)    
    "Adaugare politica" (Duminică, 15 iulie 2012, 16:12)

    omliber [utilizator]

    "Adaugare politica" este expresie de ministru al Justitiei!!! Ar fi comic daca nu ar fi tragic
  • +16 (16 voturi)    
    Interimarul (Duminică, 15 iulie 2012, 16:33)

    lobelo [utilizator]

    "nu cred ca asa ceva este si corect si legal". Interimarul Nicolaescu are discernamant? Ia, sa se supere pe UE. Sa vedem si noi cum crapa aia de oftica si ne pupa talpile. Mai baiatule esti inca in necopt, ceea ce in cazul tau e iremediabil, si nu ai puterea de a discerne ca tu un interimar esti o musca in fata lor adica un nimeni ca si colegul uslist Paste. S-au prins de mult "fraierii" de la UE ca in gasca voastra drumul de la vorbe la fapte nu exista. Prea te crezi buricul pamantului dle interimar. Sau sunteti curiosi sa vedeti cat va vor mai suporta mujiciile. N-ar fi mai bine sa scrie Marga rapotul MCV pe justitie ca asa poate va ies cartile. Dar atentie ca dupa asta vine omologul german si da si el varianta lui de raport.
  • +19 (19 voturi)    
    asa e tata! (Duminică, 15 iulie 2012, 16:46)

    echos [utilizator]

    ce faceti voi e democratie... aialalti is basisti!
  • +18 (18 voturi)    
    PERSECUTIE POLITICA :)) (Duminică, 15 iulie 2012, 16:48)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Calcatul in picioare a legislatiei nu are treaba cu politica. Poate se trezeste vreun USL-ist sa spuna ca UE ii persecuteaza politic. Nu ati inteles ca nu mai puteti sa va faceti de cap, ca facem parte dintr-o organizatie in care suntem alaturi de state care stiu ce e aia democratia adevarata, nu aia "originala", bazata pe un Parlament in care voteaza infractori condamnati, parlamentari incompatibili cu aceasta functie sau traseisti politici?
  • +15 (15 voturi)    
    Nu , (Duminică, 15 iulie 2012, 16:53)

    micul [utilizator]

    nu o pot fsce unilateral ,trebuie sa va ceara voua acceptul in prealabil , nu-i asa ?
  • +17 (17 voturi)    
    Teribila decadere (Duminică, 15 iulie 2012, 16:55)

    Finlandezul [utilizator]

    Un fruntas PNL gadila "coarda nationalista" a bizonului roman, asa cum o facea acum 12 ani CV Tudor si acum 44 de ani N Ceausescu.

    Djuvara, Campeanu, Manolescu, Patriciu, Cioroianu! Mai existati, domnilor? Vi se pare in regula cine a ajuns sa vorbeasca in numele PNL-ului istoric, si ce a ajuns sa spuna?

    Cat ii mai suportati pe acesti vadimi ratati?

    In anii '90 am crezut in mod naiv ca PNTCD a renascut din propria cenusa si ca va rezista gratie afilierii la crestin-democratia moderna europeana.

    Apoi, au disparut si ati ramas doar voi. Un ecou sublim si indepartat al unei Romanii diferite, care incepuse sa prinda forma intre anii '80 ai veacului XIX si anii '30 ai secolului trecut.

    Ce se intampla acum cu voi? Cum de puteti gira, prin cuvantatori din categoria Nicolescu, o sleahta infama de urmasi ai celor care, acum 50-60 de ani, prosperau ucigandu-va parintii si bunicii in puscariile comuniste?
  • +20 (20 voturi)    
    Alo, (Duminică, 15 iulie 2012, 17:02)

    lulisor [utilizator]

    daca simtiti ca sunteti persecutati, nedreptatiti in UE, cereti azil politic mai la est un pic. si lasati-ne pe noi, masochistii, sa suferim de rigorile UE.
  • +13 (13 voturi)    
    Banc sec (Duminică, 15 iulie 2012, 17:24)

    Apolitik [utilizator]

    Crin: Ba Nicolaescule, mai bagate si tu in seama cu presa, ca noi ne-am pierdut credibilitatea...dar sa fie pe antena 3 a lui Voiculescu, ca la TVR nu avem pile ...inca
    Nicolaescu: Da sefu, sa traiti!
    Ponta: Nicolae, mai zile la fraierii astia (romani) ca noi (guvernul Ponta) suntem "cinstiti" iar Basescu e tiran, eu tot ii mint dar nu ma cred...
    Nicolaescu: ...mda, am sa-mi incerc si eu norocul, dar daca este reales marinarul, belim toti ....
  • +14 (14 voturi)    
    cine (Duminică, 15 iulie 2012, 17:29)

    skyradio [utilizator]

    dreaq e si pacaliciul asta? se pricepe de la aspirine compensate pina la justitie europeana!
  • +10 (10 voturi)    
    tara mea de dor ..trezeste-te !!!!!!!!!!!!!!!!!! (Duminică, 15 iulie 2012, 17:31)

    ivanescu [utilizator]

    un mascarici ...cred ca pot sa ne mai manipuleze.....niste tradatori de tara si neam....cum sa conduca tara unul ca antonescu, sova sau ponta......asti sunt veniti cu pluta ...sunt dusi rau.....uitati-va la mutrele lor anganfate....ar duce tara de rapa ...ar face politica doar pentru a trai ei ca nababii
  • +10 (10 voturi)    
    f. bine domnu' (Duminică, 15 iulie 2012, 17:37)

    nash pandelica [utilizator]

    meretzi voi si trageti pe doamna ioropa de barba !
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Duminică, 15 iulie 2012, 17:43)

    Ariona [utilizator]

    ei nici macar nu au o prezenta legitima in guvern, dupa lovitura de stat pe care au dat-o si au impresia ca sunt in masura sa puna la punct UE.
    Nu mai spun despre comportamentul lipsit de diplomatie, limbajul dublu care este atat de evident pentru foarte multa lume, dar numai ei nu-l recunosc.
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Duminică, 15 iulie 2012, 19:58)

    gigiduru88 [utilizator]

    trebuie sa scapam de Basescu pe 29 altfel marinarul e in stare sa ne vanda cu totul !!!
  • -1 (1 vot)    
    ... (Luni, 16 iulie 2012, 10:35)

    Mircea_Enache [utilizator]

    nu stiu de ce am eu impresia ca UE ne cam ia de prosti...tentativa asta a lor de a interveni in bucataria noastra interna pare cam trasa de par. pana la urma,suspendarea presedintelui este legala,constitutionala,si cat timp nu se incalca nicio lege,UE ar cam trebui sa-si vada de treaba lor si sa nu se mai bage ca musca...
  • -1 (1 vot)    
    PPE unde e ? (Luni, 16 iulie 2012, 11:00)

    florin999 [utilizator]

    PPE de ce nu actioneaza si de ce nu a facut o pana acum avand in vedere gravele incalcari ale statului de drept de catre basescu ? pe acest fond al nepasarii a putut traian basescu sa isi bata joc de consitutie si re romani!referendumul de pe 27 reprezinta o redresare a acestei situatii!
  • -1 (1 vot)    
    ! (Luni, 16 iulie 2012, 11:24)

    Ionazila [utilizator]

    PPE-ul se comporta ca un grup nazist care accepta incalcari ale statului de drept si ale constitutiei in nenumarate tari.
  • -1 (1 vot)    
    In sfarsit ! (Luni, 16 iulie 2012, 11:41)

    DalinaBadea [anonim]

    De cand astept sa se faca ceva si in tara asta .Noroc cu cei de la USl ca mai asteptam mult si bine sa scapam de Base. Asta e doar inceputul, o sa vedeti de acum incolo ce bine o sa fie fara molima portocalie.
  • -1 (1 vot)    
    Basescu = Milog (Luni, 16 iulie 2012, 11:56)

    ahridarius [utilizator]

    Basistii ar trebui sa le fie rusine sa faca referiri la U.E. Basescu a fost marginalizat de toti liderii europeni.
  • +1 (1 vot)    
    a (Luni, 16 iulie 2012, 11:58)

    Scafandru [utilizator]

    O ducem din ce in ce mai prost cu toti hotii astia la putere avem nevoie de o schimbare urgenta
  • +2 (2 voturi)    
    nu mai poate UE (Luni, 16 iulie 2012, 11:58)

    dorinuca [utilizator]

    Nu mai poateUE de ceea ce agreezi tu sau nu , musiu Nicolaescu ! Ce vroiai, sa va ceara voie , tie si celorlalti impostori despre ce ar trebui sau nu sa scrie in raport ..... Ma faci sa rad , voi ati ajuns sa va credeti mai destepti si mai cinstiti decat toata Europa si organismele ei . Si bineinteles ca tineti nasul pe sus , dati cu tifla tuturor ! De-aia astept votul din toamna, o sa luati o lectie voi astia ! Toata ziua o dati inainte cu parlamentul suveran, ce te faci daca n-o sa mai faceti parte din el ? Faptul ca sunteti inca acolo credeti ca nu se mai poate schimba? Stimabile, ai fost ales pe o perioada de 4 ani, care expira acusica ! Nu uita, ca nici eu si banuiesc ca nici altii n-o sa uite toate magariile pe care le-ati debitat ! Si vor vota in consecinta !
  • +1 (1 vot)    
    "Da" pentru libertate (Luni, 16 iulie 2012, 12:06)

    Sandraa [utilizator]

    Ei au reusit sa induca in eroare UE.De ce nu se uita cu mai multa atentie liderii europeni sa vada ce furt imens a fost pe perioada mandatului lui Basescu.
    Jos cu comunistii portocalii!
  • -1 (1 vot)    
    Rusine PDL. Rusine BASESCU (Luni, 16 iulie 2012, 12:10)

    Jully [utilizator]

    Admir si sustin USL istii!! Cum poti fi de partea unui om care in 8 ani de zile nu a facut nimic productiv pentru Romania.
  • -1 (1 vot)    
    basescu in mare (Luni, 16 iulie 2012, 12:27)

    roxanaa [utilizator]

    basesculeee nu te satura Dumnezeu de putere?? vrei sa ne readuci in comunist ? du-te pe marea baiatule leaga-te de ancora si scufundate odata cu ea !!!
  • -1 (1 vot)    
    jos base (Luni, 16 iulie 2012, 12:34)

    iolina [utilizator]

    Traian Basescu a facut si desfacut guverne in spatele usilor inchise. Presedintele insusi a recunoscut, impreuna cu fostul premier Ungureanu, ca au pregatit luni de zile numirea acestuia din urma. Asta, desi presedintele nu are dreptul sa impuna premieri. Cu alte cuvinte, soarta lui Boc a fost decisa la Cotroceni si nu in Parlament, ceea ce este un abuz de putere.
    Din aceasta cauza el trebuie sa plece de la Cotroceni!
  • -1 (1 vot)    
    Basescu (Luni, 16 iulie 2012, 12:34)

    I.maria [utilizator]

    De ce nu se uita cu mai multa atentie liderii europeni sa vada ce furt imens a fost pe perioada mandatului lui Basescu....nu a mers mai nimic bine totul a fost pe dos..si acum vrea sa repare?numai are cum..jos basescu,
  • -1 (1 vot)    
    votati DA! (Luni, 16 iulie 2012, 12:37)

    Geanny [utilizator]

    este de necrezut cum uni pot fi atat de nevazatori incat sa creada ca USL nu respecta democratia! de parca basescu ar fi respectat, el nici macat nu are demnitate dar sa mai respecte si democratia.oameni buni nu mai va lasati inselati de basescu si iesiti la vot pe 29 si votati da la referendum!
  • -1 (1 vot)    
    Basee (Luni, 16 iulie 2012, 12:37)

    I.maria [utilizator]

    Basescu un hot..mai pe romaneste tigan, nedreptatiti in UE, cereti azil politic si totu va fi bine
  • -1 (1 vot)    
    Intr-adevar (Luni, 16 iulie 2012, 12:54)

    Zombie [utilizator]

    Romania si-a indeplinit toate obligatiile fata de UE, de ce trebuie sa ni se impune anumite lucruri doar pentru ca ni s-a luat de un presedinte corupt?
  • -1 (1 vot)    
    europa (Luni, 16 iulie 2012, 13:23)

    Klek [utilizator]

    Pe Angela Merkel nu o intereseaza democratia din Romania, care a primit o noua speranta la viata, dupa ce fusese asfixiata sistematic de Basescu. Nimeni din Europa nu ii mai sustine planul de austeritate. Basescu ramasese printre ultimii ei aliati. De ce Mario Monti, Francois Hollande sau Mariano Rajoy nu s-au lansat in asemenea atacuri. Basescu nu numai ca a divizat tara, vrea sa divizeze si Europa. Jos Basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 16 iulie 2012, 15:41)

    vanessa93 [utilizator]

    Da intradevr UE nu se va opri aici si va mai lua masuri dar nu mai aruncati vina in carca USL-istilor pentru ca nu ei sunt vnovati ca noi am ales drept lider un dictator si un mafiot.Decizia asta ne-a apartinut noua.Ei doar incearca sa curete dupa noi
  • 0 (0 voturi)    
    PPE si Basescu (Luni, 16 iulie 2012, 16:18)

    Darie [utilizator]

    Sa nu uitam totusi de cate lucruri si-a permis Basescu sa faca , fara ca PPe-ul sa intervina macar
  • -1 (1 vot)    
    jos dictatorul (Luni, 16 iulie 2012, 18:14)

    joric [utilizator]

    bine ca Base face tot ce vrea al in tara asta, sa-i aratam unde ii este locul, vom spune DA la erferendum!
  • -1 (1 vot)    
    anti-basescu (Luni, 16 iulie 2012, 18:15)

    cristipopa [utilizator]

    Romania nu trebuie sa se mai lase pacalite de basescu si gasca portocalie. trebuie sa iesim la vot si sa scapam de ei. suntem destul de capabili incat sa intelegem ca nu mai putem trai asa


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică