VIDEO Miting pro-Basescu la Cluj-Napoca. Traian Basescu: Crin si Victoras sunt pusi in fruntea partidelor ca niste marionete care sa ii apere pe puscariabilii din USL

de Corina Ionel     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:58 Actualitate | Politic

Circa 10.000 de persoane au luat parte. sambata, la Cluj Napoca, la un miting de sustinere a presedintelui suspendat Traian Basescu, actiune organizata de PDL. Pe scena amplasata in Piata Lucian Blaga au urcat Traian Basescu si lideri democrat liberali precum Vasile Blaga sau Emil Boc.

UPDATE (13:15) Mitingul pro-Basescu din Piata Lucian Blaga s-a incheiat in jurul orei 13:00, informeaza Realitatea TV. Potrivit Jandarmeriei Romane, la actiune au participat circa 10.000 de oameni veniti din diferite judete ale tarii.  Mediafax relateaza ca, la sfarsitul mitingului, Traian Basescu a aprins o "flacara a democratiei" care va fi purtata prin tara.

UPDATE (12:06) Presedintele suspendat Traian Basescu se adreseaza participantilor la miting:
  • N-am crezut ca la varsta mea o sa trebuiasca sa mai dau o batalie, dar USL-ul a vrut sa o mai dau. dar cred ca au gresit, vor pierde in continuare.
  • Ei nu au inteles ca eu nu lupt pentru un om ci pentru o tara, eu nu lupt pentru un scaun, lupt pentru romani, nu lupt pentru un interes de grup, lupt pentru valorile europene.
  • De 8 ani de cand sunt presedintele romanilor, cu migala, cu atentie, cu sprijin, am construit usor-usor prestigiul Romaniei in UE, in NATO.
  • Acestor oameni, lui Crin si Ponta, le-au trebuit 4 zile sa distruga credibilitatea romaniei, zilele de 3, 4, 5 si 6. Patru zile din saptamana neagra a Romaniei.
  • Au decapitat statul, primele 3 functii din stat, pentru un motiv pe care inca nu l-au declarat.
  • Au nevoie sa puna mana pe justitie.
  • Obiectivul lor este sa ocupe scaunul de la Cotroceni pentru ca numai de acolo se numeste procurorul general, procurorul sef DNA, presedintele ICCJ iar infractorii din partidele lor ii vor din nou la butoanele justitiei.
  • I-am vazut zilele acestea, s-au aruncat cu salbaticie asupra statului de drept, cand au fost atentionati de partenerii nostri de la Bruxelles, s-au ratoit la ei crezand ca sunt undeva pe malurile Dambovitei.
  • Au gresit, si au gresit de ce, pentru ca toti europenii au vazut ca se cearta cu Bruxelles-ul, se ratoiesc la importanti oameni politici din UE, dar nu au curajul sa ii spuna nici pas lui Voiculescu.
  • Oare de ce le este mai frica de Voiculescu decat de legile si bunele practici europene?
  • De ce? Pentru un motiv simplu, pentru ca ei insisi sunt rezultatul coruptilor, si unul, fie ca il cheama Crin, si altul, fie ca il cheama Victoras, sunt pusi in fruntea partidelor ca niste marionete care sa ii apere pe cei care sunt gata de plecat la puscarie.
  • Cand s-a declansat furtuna in politica romaneasca? Prin coincidenta au fost dusi in cateva zile la puscarie fostul ministru al Agriculturii, Muresan, Sorin Ovidiu Vantu, Iacubov si capacul l-a pus incarcerarea lui Adrian Nastase.
  • Atunci au inteles ca, daca nu pun mana pe justitie, vor ajunge in puscarie, nu toti, pentru ca nu tori sunt oameni necinstititi, dar in Parlamentul Romaniei sunt 20 de oameni sub urmarire penala, nu mai zic de clientela lor.
  • Oamenii acestia si-au vanduta tara pentru a-i scapa pe corupti de lege.
  • Am convingerea ca romanii nu vor accepta acest lucru si, chiar daca au suparari pe presedintele lor, pentru ca au fost momente grele in perioada de criza, romanii nu isi vor da presedintele pentru puscariabilii din USL.
  • Dragii mei, nu stiu daca ati vazut reactiile din ultimele doua zile ale celor 2, Ponta si Crin, au avut atitudini absolut ne-europene.
  • II rog pe romani sa nu cada in plasa nationalismului.
  • UE este un loc al valorile in care toti ne simtim responsabili pentru cei de alaturi, in care toti impartasim valorile democratiei, in care toti respectam legea si respectam obiceiurile, cutumele UE.
  • Ceea ce nu inteleg acesti oameni e ca prin atitudinea lor izoleaza Romania.
  • Procesul de izolare a inceput si nu va spun aici acest lucru ca sa va sperii.
  • Izolarea Romaniei este declansata si in scurt timp riscam sa aflam ca nu mai putem deschide usa nimanui in interiorul UE.
  • De aceea, aseara am facut un apel la cei 4 lideri noi - presedintele interimar, la primul-ministru, la presedintii celor 2 Camere. Apelul meu a fost: "Primiti-ma, va rog, sa va spun ce aveti de facut pentru a evita intrarea in izolare a Romaniei."
  • Raspunsul lor a fost tacerea, s-au dus la televizoare si au continuat sa improaste si sa minta.
  • Este, cred, un moment de cumpana pentru noi toti.
  • Eu nu vreau sa raman presedinte al romanilor la masa verde; asta merge la liga lui Mitica, el scoate campioni la masa verde.
  • In  politica, un presedinte are nevoie de legitimitate.
  • De aceea eu ii chem pe toti romanii, indiferent ce optiuni politice au, sa vina in 29 iulie la vot.
  • Votul nu este Basescu sau despre Crin Antonescu si Ponta, votul este restauratie sau mers inainte.
  • Am convingerea ca romanii vor spune "Nu" pentru destituirea presedintelui care garanteaza continuarea procesului de integrare a Romaniei in UE.
  • Sunt convins ca veti  sti sa spuneti "Nu" abuzului.
  • Veti spune "Nu" abuzului, veti spune "Nu" restauratiei.
  • Sub ochii dumneavoastra cei doi lideri si-au condus partidele la o lovitura impotriva statului de drept.
  • Odata ramasi stabili la putere, maine pot face abuzuri impotriva intregului popor.
  • Acest lucru il puteti stopa numai dumneavoastra, pe 29 iulie, spunand "Nu" destituirii presedintelui legitim al tarii.
  • Foarte multi spun, "n-ai nicio sansa". Eu spun, ca presedinte, sunt responsabil sa joc pana in ultima clipa cartea democratiei, de aceea le-am cerut tuturor celor care ma sustin sa nu ma pun in situatia sa raman presedinte prin nevalidarea referendumului.
  • Va rog, mergeti la vot, aparati-va sau nu presedintele.
  • Spuneti "Da" sau "Nu" restauratiei.
  • Ati vazut reactiile UE la ceea ce s-a intamplat in Romania.
  • Acesti oameni au avut un interes fundamental. Suspendarea presedintelui, dincolo ca le-a dat accesul la justitie, dincolo ca a fost in conditiile in care CCR nu a constatat nicio incalcare a Constitutiei de catre presedinte, ei au impins lucrurile la referendum.
  • De ce? Pentru ca au nevoie sa isi legitimeze ticalosia.
  • Actul de violenta din Parlament, prin care au decapitat conducerea tarii, spera ei va fi validat de poporul roman.
  • Este cea mai ticaloasa atitudine pe care o poate avea un om politic, sa fac un lucru rau dupa care sa incerce sa se ascunda in spatele votului popular sperand ca trustul lui Voiculescu, trustul lui Vantu vor reusi sa ii prosteasca pe romani.
  • Va asigur ca si-au gresit socoteala.
  • Poporul se va dovedi mult mai inteligent decat oamenii politici.
  • Convingerea mea este ca romanii nu vor putea fu adusi sa valideze o ticalosie.
  • Romanii nu vor putea fi facuti, in 2012, sa se comporte ca cetateni neeuropeni.
  • Oricat i-am suparat eu, intre a fi suparati si a fi plapuma pentru niste infractori, romanii vor spune "dragii mei, ati ramas fara plapuma".
  • As incheia spunandu-va: nu votati pentru mine, votati cea mai buna solutie pentru mersul inainte al Romaniei, votati "Nu" pentru restauratie, votati "Nu" pentru hotii ajunsi sa controleze institutiile statului.
  • Votati "Nu" mersului inapoi; asa greu cum am mers, am mers inainte.


UPDATE (11:30) Presedintele interimar al PDL, Vasile Blaga, tine un discurs:
  • De doua luni, Guvernul Ponta si Antonescu nu fac altceva decat sa incerce sa acapareze statul, cum au facut si in perioada 2000-2004 si nu avem dreptul sa ii lasam.
  • La inceput a fost Grajdan si ministrii plagiatori, Ponta a zis ca nu ii cunoaste si i-a aparat pe ministrii plagiatori.
  • La presiunea opiniei publice a scapat de ei.
  • A venit randul ICR, a zis ca va fi mai usor.
  • In sfarsit a venit hotul hotilor, dl. Ponta. Academicieni din aceasta tara i-au spus "dl. Ponta, ai plagiat" si atunci dl. Ponta a devenit sclavul lui Antonescu.
  • Noi, la Cluj, cerem: "Jos Ponta! Pleaca hotule acasa!

UPDATE (11:25) Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a luat cuvantul:
  • Antonescu si Ponta au transformat Romania in oaia neagra a Europei
  • In 29 iulie, haideti sa oprim marsavenia si sa sprijinim democratia.
  • Sa auda dl Antonescu si dl Ponta, de aici de la Cluj, ca raspunsul nostru pentru suspendarea presedintelui este "NU".

UPDATE (11:20) Potrivit Jandarmeriei Romane, pana la ota transmiterii acestei stiri, in Piata Lucian Blaga se afla cca. 5000 de persoane.

Participantii la miting au venit, sambata dimineata, inainte de ora 10:00, in Piata "Lucian Blaga" din Cluj-Napoca, majoritatea imbracati in alb, informeaza Mediafax.

Particpantii la miting au purtat pancarte cu inscriptiile: "Traiane nu esti singur, Clujul te sustine", "Clujul este de partea ta", "Romania trezeste-te, UE a reactionat deja, noi cat mai dormim?", "Plagiatorul sfideaza poporul", "Basescu nu uita, Clujul e de partea ta", "Nu suspendarii presedintelui", "Pro Traian Basescu", "Respectati deciziile Curtii Constitutionale", "Traiane nu esti singur, eu sunt cu tine".

Oamenii au scandat "Jos USL" si "Basescu, Basescu!".

Mitingul a inceput putin dupa ora 11:00 si se preconizeaza ca va dura circa doua ore, fiind precedat de un spectacol folcloric sustinut de Sava Negrean Brudascu, Aurel Tamas si Dumitru Farcas, informeaza Agerpres

Alaturi de Traian Basescu, la miting au luat parte, de asemenea, presedintele Initiativei Civice de Centru-Dreapta (ICCD) Mihai Razvan Ungureanu si democrat-liberalii Vasile Blaga, Emil Boc, Cristian Preda, Cezar Preda, Traian Ungureanu.



Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

9054 vizualizari

  • -43 (57 voturi)    
    apel (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:09)

    GOGOMANRIGHT [utilizator]

    sa vina toti telectualii din cluj.....se dau galeti cu semnatura carmaciului!
    • -6 (14 voturi)    
      Basescu vorbeste despre marionete? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:03)

      endymion1 [utilizator] i-a raspuns lui GOGOMANRIGHT

      La jumatate de ora dupa ce a vorbit Boc? Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!
    • -6 (14 voturi)    
      PRIVILEGII ADIO (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:10)

      GOGOMANRIGHT [utilizator] i-a raspuns lui GOGOMANRIGHT

      Legea nr. 406/2001
      privind acordarea unor drepturi persoanelor care au avut calitatea de şef al statului român

      Parlamentul României adoptă prezenta lege.
      Art. 1. − (1) Prevederile prezentei legi se aplică persoanelor care au avut calitatea de şef al statului român.
      (2) Persoana care exercită funcţia de şef al statului român beneficiază de prevederile prezentei legi de la data încetării mandatului.
      (3) Nu beneficiază de prevederile prezentei legi persoana căreia i-a încetat calitatea de şef al statului român ca urmare a săvârşirii unei infracţiuni pentru care a fost condamnată definitiv sau ca urmare a demiterii din funcţie prin referendum.
      Art. 2. − Persoanele care au avut calitatea de şef al statului român beneficiază pe durata vieţii de următoarele drepturi:
      a) folosinţa gratuită a unei locuinţe de protocol, cu destinaţia de reşedinţă, care cuprinde şi un spaţiu cu destinaţia de cabinet de lucru, încadrat cu un post de consilier şi un post de secretar;
      b) o indemnizaţie lunară în cuantum egal cu 75% din indemnizaţia acordată Preşedintelui României în exerciţiu;
      c) pază şi protecţie, precum şi folosinţa gratuită a unui autoturism, asigurate permanent de Serviciul de Protecţie şi Pază, potrivit reglementărilor în vigoare.
  • +22 (38 voturi)    
    Manipulare (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:22)

    coco04 [utilizator]

    Hai sa fie clar! Eu nu ma duc la vot tocmai pentru ca vreau ca Traian Basescu sa nu fie demis ( sa nu se intruneasca minimul de votanti).
    Si vor fi multi ca mine!
    Se acrediteaza ideea ca daca cei care voteaza pentru demitere vor fi majoritari dar numarul de votanti e insuficient ,Basescu trebuie sa demisioneze.Total fals!
    Ce facem cu cei care au stat acasa tocmai ca Basescu sa nu fie demis?
    Adica odata stabilite niste reguli,fiecare cetatean isi face calculul in functie de scopul sau.
    • +30 (36 voturi)    
      Hm.... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:43)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Traian Basescu va pierde referendumul. E matematica de care nu poti sa scapi. Daca se vor prezenta la urne 51% e inca in dezbatere. Probabil ca va fi pe muchie. Problema e alta: daca cei care voteaza "Nu" se vor prezenta la urne in numar mic se va acredita idea ca Basescu nu are sprijin popular....desi de fapt si de drept s-ar putea sa nu fie adevarat. Eu votez "Nu" si ma prezint la urne pentru ca nu vreau sa furnizez alta munitie de atac pentru floricelele care cresc acum la Cotoceni. La vot, prieteni!! Eu vreau ca Romania sa ramana in Europa! La vot!!!!
      • +12 (12 voturi)    
        Inca un motiv (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:55)

        Rainbowlion [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        Mai e ceva: nemergand la vot s-ar putea ca fara sa ai habar, altii sa foloseasca de fapt locul tau gol pe lista pentru a completa eventual buletine false. Nu zic ca altfel n-or sa incerce probabil.
    • +10 (26 voturi)    
      Asa-i! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:53)

      vasglo [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      ATENTIE, nu e un referendum pentru RE-LEGITIMiZAREA lui Basescu, e un referendum pentru DEMITEREA lui, cerut de 256 de "pucisti" (oportunisti si traseisti politici). Basescu este presedinte LEGITIM ca a fost ales de popor pentru un mandat de 5ani. Deci, numai cei care doresc sa se faca voia pucistilor si sa le legitimeze demersul trebuie sa mearga la vot, sa- vedem si noi cati sunt. Restul e MANIPULARE. Cum poate cineva sa fie atata de naiv incat sa creada ca un presedinte care a luat masuri nepopulare, dar absolut necesare, in vremuri de criza, mai poate obtine 50% din voturile populare???....
      • +1 (3 voturi)    
        uite ca Basescu (Duminică, 15 iulie 2012, 8:30)

        Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui vasglo

        crede!
    • +23 (31 voturi)    
      Gresesti! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:53)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Eu merg la vot tocmai pentru ca Basescu sa ramana Basescu.
      Crezi ca daca se prezinta sub 50%+1 iar Base pierde la vot dar castiga la masa verde, Base mai e Base? NU.
      Trebuie mers la vot. Base este viu nu-l transforma intr-un om politic mort. Repet - gresesti.
      • +8 (14 voturi)    
        Uite cum e treaba: (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:09)

        vasglo [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Repet, nu este un referendum pentru RE-LEGITIMIZAREA presedintelui, ci pentru DEMITEREA lui, ceruta de o majoritate parlamentara CONJUNCTURALA, formata din oportunisti si traseisti politici. Prin urmare, e logic, legitim si moral ca cei care au cerut demisia sa obtina si sprijinul popular clamat. In atari conditii, nu vad de ce presedintele suspendat si cei care nu doresc sa sustina acest demers de demitere sa fie blamati daca nu vor merge la vot. Asta se intampla in toata lumea civilizata in cazul refendumurilor, se mobilizeaza numai cei interesati..Daca nu se indelineste conditia de cvorum si referedumul va fi invalidat, inseamna ca demersul de demitere a presedintelui LEGITIM ALES PENTRU MANDATUL DE 5 ANI a esuat..Nu s-a realizata conditia de participare populara pentru demiterea unui presedinte Atat si nimic mai mult.. Presedintele ramas in functie are aceeasi legitimitate cu cea capatata la alegerea sa. Restul sunt discutii inutile cu iz manipulator....
        • +10 (12 voturi)    
          voteaza-NU (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:58)

          cccr [utilizator] i-a raspuns lui vasglo

          daca presedintele a cerut prezenta la vot,atunci;TREBUIE MERS...daca vrei BASESCUl-PRESEDINTE..
        • +5 (7 voturi)    
          da (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 18:27)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui vasglo

          ai dreptate si tu si ceilalti. E complicat, inca nu stiu ce sa fac, daca sa votez sau nu. Trebuie sa mai vad niste sondaje, daca scorul e covarsitor impotriva lui basescu atunci cred ca nu ma duc.
          • +3 (5 voturi)    
            deja a urcat (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 18:49)

            dj [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            9% in sondaje.
            • 0 (2 voturi)    
              care? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 22:34)

              adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui dj

              alea facute de lazaroiu ? (tvh2)

              acolo castiga detasat ;)
          • +3 (5 voturi)    
            Vezi si de catre cine (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 20:40)

            Kecske [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            sint facute sondajele, ca daca apatin de a3 s-ar putea sa fie cam masluite.
    • +28 (32 voturi)    
      Nu cred ca asta este solutia!! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:20)

      CtrlV [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Dupa parerea mea:

      a. trebuie sa spunem NU la referendum (si deci sa participam) nu pentru a-l salva pe TB! Ci pentru a protesta impotriva samavolniciei USL impotriva institutiilor statului. Pentru a protesta impotriva politicii lor. Pentru a protesta impotriva faptului ca ne-au scos din Europa din razbunare politica. Pentru ca ne-au mintit si ne mint in continuare cu nerusinare.
      b. scopul principal nu trebuie sa fie salvarea lui TB. Ci maturarea USL din Parlament la toamna! Sa le expunem toate magariile, minciuna si ipocrizia, astfel incat sa inteleaga cat mai multi romani.

      Ceea ce trebuie sa ne ingrijoreze este atacul impotriva democratiei. Modul in care a fost orchestrat, si faptul ca s-ar putea repeta oricand, eventual cu decizii parlamentare impotriva vietii noastre!
      Iar o eventuala revenire in fruntea statului a lui TB dupa referendum ar da o legitimitate extraordinara reformarii statului pe care a incercat-o pana acum.
      • -1 (3 voturi)    
        le legitimezi puciul (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 19:12)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui CtrlV

        mergand la vot
        • +1 (3 voturi)    
          E in interesul lui Basescu sa se mearga la vot. (Duminică, 15 iulie 2012, 8:41)

          Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          daca pierde si e validat referendumul, atunci mai poate candida odata la alegeri. Iar daca e revalidat de popor atunci isi termina in forta mandatul si are ocazia sa recupereze lipsa de imagine actuala. La imediat urmatoarele. Daca in schimb referendumul nu e valid asta are un singur rezultat. Proportia covarsitoare impotriva presedintelui si e un mesaj puternic catre europa care legitimeaza actiunile 3-6 Iulie.Altfel nu se explica de ce n-a dizolvat parlamentul in perioada 4-6 Iulie. Si e o singura explicatie... a vrut sa evite alegerile parlamentare anticipate. E posibil si sa fi fost naiv... dar nu cred ca e cazul lui Basescu.
          • 0 (2 voturi)    
            nu am nevoie sa recupereze (Duminică, 15 iulie 2012, 14:23)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Rafael Che Guevara

            nicio imagine, vreau sa mearga inapoi la Cotroceni indiferent daca asta inseamna sa NU votez! voua vi se pare ca alde Ponta tine la imagine?? nu aia e miza aici! chiar nu intelegeti ca nu conteaza popularitatea CI SA FIE ACOLO?? v-ati tampit cu totii?????
    • -3 (13 voturi)    
      stam acasa, dragilor (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:31)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      bem o bere si privim cum se zvarcolesc puii de satana... eu NU merg la vot si am sa indemn toti cunoscutii sa faca la fel! sa stie Ponta ca eu am votat si si-au batut joc de votul meu - acum vine vremea sa plateasca!
      • +8 (10 voturi)    
        proasta alegere (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:36)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        votul nu este un drept ci o obligatie. Daca nu vrei sa mai votezi atunci de ce mai trebuie sa ai acest drept?
        Ponta o sa zica ca cei care nu au mers la vot nu au mers din cauza ca erau plictisiti de Basescu.
        Deciziile se iau in mod activ si nu prin pasivitate.
        • +1 (5 voturi)    
          Constitutia Romaniei (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 19:11)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

          "ARTICOLUL 36
          (1) Cetăţenii au drept de vot de la vârsta de 18 ani, împliniţi până în ziua alegerilor inclusiv. "

          votul este UN DREPT si numai un imbecil poate sustine contrariul; asa cum fiecare a ales in 22 de ani de democratie sa voteze sau nu fara ca eu sa-i trag la cap, am pretentia sa fiu lasata in pace sa aleg ce imi dicteaza mie constiinta!
        • 0 (0 voturi)    
          numa' de curiozitate (Duminică, 15 iulie 2012, 14:34)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

          ai idee cate legi trec prin parlament prin "adoptare tacita"??? ca te vad expert in toate...
    • +17 (19 voturi)    
      strambe (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:40)

      ochidesoim [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      astea sunt strambe!
      decizia trebuie luata in mod activ, votand nu pasiv, trantit in fotoliu cu berea in mana si cu ochii pe A3
      Basescu nu va ramane daca nu are 50%+1 in oricare varianta asa ca la vot!
      • +5 (5 voturi)    
        Hai sa clarificam. (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:29)

        coco04 [utilizator] i-a raspuns lui ochidesoim

        Cand vor fi alegeri prezidentiale tu votezi:
        a) cine sa fie presedinte pe urmatorii 5 ani?
        sau
        b) cine sa fie presedinte pana la urmatorul referendum de demitere al Presedintelui.
        Mi se pare ca introducem arbitrariul.
        Inca ceva : A fost o uzurpare in contra cuiva?
        A sarit Boc cu gura :
        Domnule Presedinte,da-te la o parte,asta e prerogativa mea?
    • +8 (8 voturi)    
      Domnul presedinte a spus ca nu vrea sa castige asa (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:27)

      PeterPanzer [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Personal, il sustin pe el. El nu vrea sa castige prin neprezentare. Si in plus, de la bun inceput mi-am pus problema ce ar insemna un referendum cu participare de 6-7 milioane de locuitori din care 90% voteaza 'Da'.

      Domnul presedinte a spus ca vrea sa lupte barbateste. Eu ma duc si votez 'Nu'. Daca pierde, asta e. Oricum presimt ca USL-ul va aduce la vot suficienti.

      Stiu ca e gresit, am citit si eu explicatiile. Nu e normal sa schimbi un presedinte ales cand vrei tu, profitand de conjunctura unei crize care a fortat adoptarea unor masuri dure pentru o patura semnificativa a populatiei. Si nu e normal sa manipulezi puterea cum face USL-ul acum.

      Daca Basescu spune sa stam acasa, stau (cum mi-a fost intentia la inceput).
    • +6 (8 voturi)    
      uiti un lucru esential (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:01)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      daca nu vei vota, va exista un buletin de vot in alb; ori acel buletin de vot va trebui stampilat; evident ca va fi mazgalit de pontaci, pentru ca ei stiu sa copieze; pe de alta parte, si eu cred ca asa e cel mai bine, lucrurile clare sunt batute in cuie; adica, merg la vot si imi exercit vointa; desigur ca va fi foarte greu de verificata atat actiunea ta dar si a mea; nimeni nu mai are timp sa verifice daca votul a fost al meu sau al tau; diferenta va fi insa facuta de numaratoarea voturilor iar procesul de votare trebuie sa se desfasoare intr-o singura zi astfel incat sa nu existe posibilitatea miscarii urnelor; prin miscare ma refer desigur prin deplasarea lor chiar cu 1mm;
      treaba este simpla: prin prezenta la vot eliminam orice fel de indoiala privitoare la vointa poporului; cineva trebuie sa castige si cineva trebuie sa piarda; cunoscand actiunile recente ale USL-ului, actiuni impotriva Statului de drept si a democratiei si a sigurantei individuale, trebuie sa ne asiguram ca existam intr-o lume competitiva si corecta;
      revenind la discursurile politice, evident ca elena udrea este amanta lui basescu si e blonda pe deasupra, evident ca boc este prost, evident ca basescu e un pic rudimentar in exprimare; la fel de evident si corect este ca Ponta este un plagiator, un impostor, la fel de corect este ca Voiculescu si-a turnat neamurile de sange la politita politica, la fel de adevarat este ca SOV este un infractor periculos, si Adrian nastase semna pe spinare eliberarea lui Miron Cosma (tipul care omora in bataie studentii si ameninta Statul de drept); aminteste-ti cum era vazuta, de europeni, Romania anilor 90; cu mineri agitand batele in mana pe strazile capitalei; eu caut un Presedinte doxat, un presedinte care stie sa vorbeasca si sa aduca investitori; insa, un Antonescu care are 0 (zero) realizari si un primi ministru plagiator categoric nu imi va rezolva problemele; eu il prefer pe basescu acestor impostori intelectuali..
    • +5 (7 voturi)    
      Manipulare ? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:39)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Pai chiar Basescu isi manipuleaza simpatizantii ? Esti tare ! Jucam in teatrul absurd a lui Eugen Ionescu ?
      Cum vine asta , ca Basescu ne manipuleaza ca sa nu mergem la vot si ca milioane de sustinatori de-a lui sa stea acasa . De CE ??
    • +8 (8 voturi)    
      mai bine te duci (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:48)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      e clar ca se pregatesc sa il valideze indiferent de cati se prezinta la vot. De ce OU si de ce nu l-au anulat? La pariu ca parlamentul nu da lege (sau nu se publica in MO) pana pe 29 iulie.
      Eu voi merge chiar daca e ziua copilului meu...
  • +26 (30 voturi)    
    Rugaminte (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:38)

    nano2k [utilizator]

    Cand se mai organizeaza mitinguri, rog sa fie anuntate din timp.

    Eu am auzit de acest miting acuma, iar articolul este cu ora 10:58 in conditiile in care a inceput la 11:00.

    Rusinica, si putin mai multa comunicare va rog.
    • +6 (6 voturi)    
      Cu parere de rau, dar (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:28)

      PeterPanzer [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Nici jurnalistii de la hotnews nu sunt dumnezei.
  • +35 (39 voturi)    
    astept si in ploiesti (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:43)

    crispolux [utilizator]

    Astept si in Ploiesti organizarea unui miting de sustinere pentru presedinte Basescu.
    PS. Nu tot ce vedem la televizor este adevarat, la incheierea campaniei electorale pentru locale la Ploiesti, a fost organizat un miting spectacol, dar cel putin jumate din cei prezenti nu avea treaba cu USL ci venisera pentru spectacol (printre altii Bere gratis, Mandinga), dupa ce si-au incheiat spiciul politrucii,aplaudaci au plecat si au ramas cei interesati de muzica, asadar stop manipularilor cu a fost si la Constanta unde oameni in majoritate s-au dus pentru spectacol nu pentru maimutarelile lui Mazarica.
    • +3 (15 voturi)    
      lasa-i sa se imbete (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:33)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui crispolux

      cu apa rece, nu mai e mult! s-ar putea sa priveasca realitatea in ochi si sa le cam vina sa vomite
  • +27 (31 voturi)    
    a Europei (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:44)

    apoliticus [utilizator]

    oaia neagra a Europei nu a Romaniei. Sper totusi ca ratiunea sa invinga lacomia si USL-ul sa renunte la aceste incercari de preluare a puterii absolute. Ar fi foarte trist sa devenim prima tara exclusa din UE.
  • +28 (34 voturi)    
    Atentie romani, la Ciuma USL (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:17)

    bobobobo [utilizator]

    Atentie romani la manevrele bolsevicilor pe care doresc sa le faca in privinta referndumului!!
    Sarbul cel cu oo-utele impuscate nu mai gandeste logic si pus de-o inscenare ordinara- cea cu 2 zile de referendum!!! Poate vrea un an!!!
    USL cu Basescu la putere, nu poate pune mana pe justitie, iar dosarele PSD-istilor sunt spre finalizare si infunda puscaria!
    Bruxelles-ul a spus clar, afara cu penalii din Parlamentul Romaniei! Asta inseamna 70% dintre ei la puscarie!
    Ponta si clica, vor incerca sa ne pacaleasca!!!! Atentie, vigilenta maxima! Nu va lasati maniippuulati de Haznaua antenista 3!
    Ponta este un procuror cu antecedente- sa nu uitam cazul Panait de crima, afacerile murdare ale lui Ponta cu Sova, Turceniul, de unde a incasat 8 mil de uro comision pt nelegiuirile de acolo!!!!
    Crin din somn a facut averi!!!! Deci treziti-va oameni buni, sunttoti penali le este de justitia libera datorita lui Basescu!
    Trebuie sa ramana Basescu presedinte, altfel dictatura reinstaurata de Ponta va prinde iar radacini!!!
    Singurul care le poate tine piept mafiotilor din PSD este Basescu! EL, le este "nasul"
    Haideti sa ne alaturam cauzei Drepte si sa nimicim Lovitura de Stat- puciul bolsevic dat de Ponta, Crin si acolitii!!
    Treziti-va romani!!!!!!!!!! La lupta cea Dreapta sa pornim!!!!!
  • +20 (28 voturi)    
    Dottore Ponta & Crin Pantalone! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:18)

    Mircha [utilizator]

    Nu e cineva priceput sa faca o reprezentatie cu Dottore Ponta & Crin Pantalone
  • -21 (31 voturi)    
    stau prost cu organizarea ... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:43)

    adrian8 [utilizator]

    in cel mai oranj oras au reusit sa stranga (cu autocare din toata tara) cam cat sau strans in piata universitatii in iarna (SPONTAN) .

    pana si sustinatorii pdl sau saturat de minciunile legionarilor ...
    • +7 (15 voturi)    
      Mai nou (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:23)

      CtrlV [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      cel mai oranj oras e Bucuresti!! Stai sa vezi!
  • +29 (33 voturi)    
    Base, te sustinem (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:49)

    Blackball [utilizator]

    pentru a pastra Romania in cadrul valorilor europene. Te sustinem pentru a pastra independenta institutiilor romanesti. Te sustinem pentru a ramane acolo unde ne e locul dintotdeauna, in Europa.
    Hai, Base, castiga si batalia asta cu plagiatorii, cu bolnavii psihici somnambulici, cu varanii!
    • -2 (8 voturi)    
      base, te sustinem sa regreti (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:00)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

      Base dixit :
      regreta (a gresit) ca l-a numit pe Tariceanu prim-ministru
      regreta (a gresit) ca a promulgat legea salariilor profesorilor
      regreta (a gresit) ca a marit TVA-ul
      regreta (a gresit) ca nu a redus pensiile (desi a bagat CAS)
      regreta (a gresit) ca l-a dat afara pe Raed Arafat
      regreta (a gresit) ca Romania nu intrat in Schengen
      regreta (a gresit) ca l-a numit pe Ponta prim-ministru

      Vreti sa vedeti ce regrete urmeaza ?! Vreti sa ne demonstreze "competenta" in continuare ?!
      • -1 (1 vot)    
        Putintel (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 23:19)

        Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

        Pentru 8 ani de mandat..nu prea ai ce sa-i imputi..dupa mintea voastra ar urma clima, recolta de cereale, orice accident de circulatie ,orice molima si orice necaz sa i le imputati lui Basescu..
        • 0 (0 voturi)    
          nu eu ii imput (Duminică, 15 iulie 2012, 23:56)

          ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

          el isi imputa. ai uitat sau nu stiai ?!
          daca tu vrei sa-i imputi si altceva decat el insusi regreta e treaba ta.
  • +1 (11 voturi)    
    atentie la neatentie! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:52)

    Daemon1 [anonim]

    Se scrie 'restauratie', nu 'restaoratie'. Pe langa celelalte multe greseli de ortografie datorate vitezei, probabil.
  • -6 (16 voturi)    
    Balada romanului in sec. 21 (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:58)

    Clop [utilizator]

    Domnilor, nu vrem mitinguri dupa modelul USL. NU vrem spectacole folclorice la final, desi este week end.

    *Ma intreb ce cauta MRU la spectacole folclorice pentru bunici.

    **Vrem oameni cu speech-uri de cea mai buna calitate in mesaj, care transmit argumentele cele mai bune poporului.

    POPORUL NU CANTA SI NU DANSEAZA ASTAZI. POPORUL ESTE GHIOCELIZAT DE LUPTELE POLITICE INTERNE DIN ROMANIA.

    Dar daca totusi vreti sa puneti accent pe mobilizarea unui segment important la vot, invitati si "alti cantareti", de pilda, pe cei de la Subcarpati. Sa cante Balada romanului.
  • -19 (29 voturi)    
    sper sa va vad plecati (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:09)

    j.j.okocha [utilizator]

    ...pt ca, printre multe altele, in timpul guvernarii voastre de 8 ani, in unele judete se preda Istoria si Geografia Romaniei in limba maghiara, pt ca v-ati vandut pt o majoritate in parlament.
    • +3 (5 voturi)    
      Lasa-i frate (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:22)

      CtrlV [utilizator] i-a raspuns lui j.j.okocha

      nu vezi ca nici asa nu iau Bac-ul?
    • 0 (0 voturi)    
      tot nu scapi de minusuri (Duminică, 15 iulie 2012, 7:50)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui j.j.okocha

      chiar si daca porumbacii fac referendum de 10 zile.
  • +31 (37 voturi)    
    Basescu impotriva parazitilor din corpul natiunii (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:26)

    busola [utilizator]

    Dacă un popor vrea să triumfe, nu are altă şansă decât de a gândi eroic. Romanii trebuie sa fie uniti, iar interesele fiecaruia dintre ei, trebuie sa fie subordonate intereselor generale...

    Parlamentul s-a opus Presedintelui iar Parlamentul este format din marionete ale celor "20 de oameni sub urmarire penala, nu mai zic de clientela lor".

    Au decapitat statul, s-au aruncat cu salbaticie asupra statului de drept, oamenii acestia si-au vanduta tara pentru a-i scapa pe corupti de lege. Infractorii din partidele lor ii vor din nou la butoanele justitiei.
  • +20 (26 voturi)    
    Mi-a placut (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:51)

    Audit [utilizator]

    am urmarit la TV. Decenta, oameni frumosi cu priviri inteligente atat la tribuna cat si in public. Sloganuri inspirate, flacara democratiei excelenta ca idee.
    Mi-a placut.
    Bafta!
    • +8 (10 voturi)    
      AMF (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:21)

      thjokki [utilizator] i-a raspuns lui Audit

      Da așa e în comparație cu mitingul de ieri anti-băsescu de la Constanța unde mai aveam putin si vomitam la propiu si unde oamenii șușoteau când,cât ne da....că am venit și apropo au fost vreo 3000 de oamani nu 10000!! RUȘINE USL RUȘINE MAZARE!!
  • +15 (21 voturi)    
    Forza mio Comandante! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:52)

    aschie [utilizator]

    Noi vrem in Europa!
  • +8 (14 voturi)    
    Toti cetateni cinstiti (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:53)

    kast 309 [utilizator]

    Fratilor , ne asteapta dictatura , izolarea de Europa , o sa fie mai rau decat in Corea de nord , cu Antonescu presedinte si Ponta premier.
    Toti cetateni cinstiti din Romania o sa boicoteze referendumul .
    Numai hotii si mafiotii vor sa scape de Basescu .
    • -1 (5 voturi)    
      base cel cinstit : (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:03)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui kast 309

      imi dau demisia in 5 minute
      maresc salariile la profesori cu 50%
      sunt garantul modificarii constitutiei
      aveam dreptul la casa din Mihaileanu
      voi desecretiza contractul cu Petrom
      voi rezilia contractul cu firma Sterling
      pe copil nu l-am lovit, este o inscenare
      nu avem nevoie de acord cu FMI
      nu aveam alta solutie (nu comentez daca era mai buna sau nu, dar alta solutie era cea aplicata de america, zona euro si japonia : au tiparit o groaza de bani; grecii si spaniolii nu puteau sa tipareasca bani, caci si ei ar fi facut la fel)
      v-am explicat ce s-a intamplat cu flota cand eram ministrul transporturilor, nu ?!
      sunt cinstit
  • +10 (18 voturi)    
    Toti cetateni cinstiti (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:53)

    kast 309 [utilizator]

    Fratilor , ne asteapta dictatura , izolarea de Europa , o sa fie mai rau decat in Corea de nord , cu Antonescu presedinte si Ponta premier.
    Toti cetateni cinstiti din Romania o sa boicoteze referendumul .
    Numai hotii si mafiotii vor sa scape de Basescu .
  • +3 (11 voturi)    
    Ce vor face traseisti? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:19)

    Teh-nik [utilizator]

    Presedintele Romaniei, va trece si de hopul acesta numit referendum pentru ca sunt destui romani care au principii si verticalitate, indiferent de pozitionarea sociala. Ve-ti vedea dupa acest eveniment, fragmentarea subita a majoritatii actuale care a fost strict conjuncturala si va fi slabita strict de aceleasi interese meschine, care i-au determinat reusita. Domnii senatori si deputati, trebuie sa nu uite ca vine timpul cand au nevoie sa fie alesi din nou. Ar fi necesar ca partidele sa forteze semnarea unui precontract cu fiecare candidat in parte, cu drepturi si obligatii pe un mandat de reprezentare,legalizat, daca pana a face o lege pe aceasta tema timpul si evenimentele nu o mai permit. Clauzele sa prevada expres renuntarea la postura parlamentara prin demisie si daune materiale pe cheltuieli de logistica si tot ce implica efortul de sustinere.
  • +13 (23 voturi)    
    nu se termină cu referendumul! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:30)

    asspeeda [utilizator]

    vrem lista NOMINALĂ a nemernicilor care au votat contra guvernului MRU!să ştim cât mai repede şi vom şti ce să facem la alegerile din toamnă!de aici a plecat toată hoarda usl,cu alutorul acestor lichele! vrem sa ştim cine sunt: din ce partide ,din ce colegii,tot,tot,tot,nume+prenume+ în ce dosare sunt implicaţi,etc!
  • -14 (20 voturi)    
    Basescu marioneta lui Udrea (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:31)

    dumitruion [utilizator]

    Crin este cel care ne va scoate tara din rahatul in care a adus-o Base,Antonescu nu este nicidecum o marioneta,precum marinaru,care este marioneta blondei Udrea
    • +3 (7 voturi)    
      exagerezi (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:39)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui dumitruion

      in ce fel a fost marioneta lui Udrea?
      Cat a castigat Udrea din toata aventura politica?
    • +6 (8 voturi)    
      esti pe langa (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:44)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui dumitruion

      ai cazut prea mult in propaganda.
      Indiferent cine vine ca si presedinte, cel care este vinovat pentru cresterea sau decaderea economica a tarii este seful guvernului si nu presedintele.
  • -15 (21 voturi)    
    Normal (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:35)

    alina20 [utilizator]

    Foarte bine ! In sfarsit se face ceva bun si in tara asta. Noroc cu cei de la USL ! Lasa-ne Traiane ca ai furat destul. Macar pleaca cu demnitate nu mai denigra si instiga ca in nici un caz nu vei fi reales.
    • +8 (10 voturi)    
      ??? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:41)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui alina20

      Noroc cu cei de la USL?
      SIgur ca da!!
      Le multumim pentru vanzarea pe doi bani a resurselor si a rafinariilor, deficitul bugetar exagerat lasat dupa Tariceanu, pentru neperformanta institutiilor de stat si pentru lipsa de dotarearmatei.
      Si mai ales pentru emigrarea a 4 milioane de romani.
      Revino-ti!
  • -4 (6 voturi)    
    sadness (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:27)

    florin999 [utilizator]

    PDL-istilor deschideti ochii .
    Ati pierdut si basescu o-sa fie demis pe 29iulie de catre poporul roman ca ne-am saturat de voi hotilor
  • -2 (2 voturi)    
    Capcana (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:36)

    coco04 [utilizator]

    USL poate sa-si atinga scopul (sa-l demita pe Basescu) fie

    a) incalcand o decizie a CC,daca prezenta la vot va fi mai mica de 50% (si Basescu ia sub 50%)
    fie
    b) Respectand decizia CC daca noi mergem la vot si contribuim la cvorum (iar Basescu ia sub 50 %).
    Noi NU TREBUIE sa demonstram ceea ce LEGEA NU CERE.
    Prefer ca Basescu sa piarda dar USL sa incalce Constitutia decat sa contribui la demiterea lui Basescu prezentandu-ma la vot, dar USL sa fie acoperita dpdv constitutional.
  • +6 (6 voturi)    
    Mergeti la vot! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:41)

    KostasP [utilizator]

    Trebuie mers la vot, indiscutabil. Cei care spun altfel incearca sa manipuleze. Democratia are nevoie de sustinatori pe fata. Restul sint vorbe. Votati!
  • -4 (6 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:51)

    gigiduru88 [utilizator]

    puscariabilii din USL auzi :)) ... e culmea Basescu asta ...pai daca si aia mai sunt de bagat la puscarie el ce e ? asta ar fi in stare sa ne bage pe toti la puscarie !!!
  • +4 (6 voturi)    
    pentu Romania (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:01)

    VirgilIantu [utilizator]

    cine ii sustin pe acesti hoti vor sa traiasca intr-o romanie murdara in care un medic te baga in seama decat daca ii bagi un plic in buzunar, intr-o romanie a coruptiei si a baietilor destepti..
  • -3 (7 voturi)    
    Lasa-ne Base (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:06)

    muerte [utilizator]

    Basescu ... Romania nu te mai vrea presedinte. Mai bine iti dai demisia inainte de 29 iulie ca sa nu mai fie nevoie sa voteze romanii demiterea ta.
  • +4 (8 voturi)    
    multumim EU! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:10)

    Wanga [utilizator]

    1. Romanii au decis la referendumul trecut-singurul care a fost validat de CCR!- ca doresc parlament unicameral cu maxim 300 de parlamentari alesi uninominal
    2. UE prin vocile cele mai autorizate au transmis ca doresc respectarea legilor tarii si ca trebuie exclusi parlamentarii incompatibili (70% din total!)

    Ce reactie au pucistii fata de aceste situatii!
    II doare in ....., ei isi dau in stamba in continuare!

    Somnul natiunii naste monstrii, stimati concetateni!!
  • -6 (10 voturi)    
    Jos tiranul (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:11)

    FitzeLeaks [utilizator]

    Basescule...cateva mii de pdl-isti de-ai tai nu inseamna majoritatea votantilor...Tot vei pica...si te vei lovi tare cand vei pica...Da suspendarii dictatorului!!!
  • -4 (8 voturi)    
    Daca vreti sa-l demiteti.. (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:13)

    vasglo [utilizator]

    pe presedinte, mergeti la vot!.. Nu fiti naivi, putine sau multe, voturile DA vor depasi pe cele NU. Niciun presedinte, din toata lumea asta, care a trecut prin criza si a luat masuri nepopulare, dar absolut necesare, nu mai are popularitate. Singura lui sansa e ca lumea sa nu fie interesata, pedepsind prin absenta pe cei care vor sa speculeze jigodeste un anumit moment politic...
  • -6 (10 voturi)    
    Salut (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:45)

    Gigi Kent [utilizator]

    Salut schimbarea discursului presedintelui suspendat al Romaniei.

    Salut faptul ca isi cere scuze de la "mamicutele si bebelusii" pe care i-a jignit intr-un mod incalificabil uitand ca Romania are probleme de natalitate, scadere si imbatranire a populatiei.

    Salut faptul ca si-a cerut scuze de la pensionarii pe care i-a jignit bagand in aceeasi oala pe cei care au muncit si contribuit o viata intreaga cu pensionarii fraudulosi.

    Salut faptul ca si-a cerut scuze profesorilor pe care i-a jignit in mod incalificabil taindu-le salariile si spunandu-le ca oricum nu muncesc prea mult, in ciuda faptului ca acestia au incercat (fara succes) sa-i educe chiar si odraslele agramate.

    Salut faptul ca si-a cerut scuze politistilor care, din ce in ce mai putini, fara dotare si bani benzina pentru masinile din dotare incearca din rasputeri sa tina infractionalitatea sub control.

    Salut faptul ca si-a cerut scuze militarilor despre care a indraznit sa spuna ca voteaza la referendum pe baza de "ordin si promovare". Si pentru faptul ca si-a inaintat la grade superioare de ofiter toti lingaii.

    Salut faptul ca si-a cerut scuze magistratilor CCR si membrilor Parlamentului pe care i-a calificat drept "niste penibili" si despre deciziile carora a zis "pot decide ei orice, daca nu sunt bani nu sunt bani".

    Salut faptul ca si-a cerut scuze tinerilor performanti, cu studii in strainatate, cariere in multinationale etc pentru ca a promovat ca europarlamentar propria fiica inculta si pe gurista Udrea

    Salut faptul ca si-a cerut scuze medicilor care dupa 6 ani de facultate si alti ani de rezidentiat castiga salarii de mizerie si sunt indemnati chiar de domnia sa sa plece din tara.

    Salut faptul ca si-a cerut scuze intregii populatii a Romaniei pentru cocotarea in cele mai inalte demnitati ale statului fara a avea o viziune pentru Romania ("nu avem nevoie de autostrazi", flota disparuta inexplicabil etc).

    Aaaa ... ma scuzati ... el tot despre Voiculescu, Vantu si mineriade vorbeste ... pacat!
    • -1 (3 voturi)    
      apropo de mamicute si bebelusi (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 18:54)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Vezi ca tot el a facut indemnizatia proportionala cu salariul, nu fixa ca pe vremea lui nastase!
      • -1 (1 vot)    
        nu el , tariceanu . (Duminică, 15 iulie 2012, 8:35)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui dj

        da, stiu ca a preluat ca meritele lui tot ce a facut pnl , da nu despre asta este vorba .
      • 0 (0 voturi)    
        Gresit (Duminică, 15 iulie 2012, 15:42)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Daca despe Tariceanu stiam sigur ca nu este sub controlul sau putem vorbi despre marioneta Boc care a modificat regulile privind perioada postnatala (din grija ca mamele care stau acasa se deprofesionalizeaza). De ce? Ca sa aiba Udrea 4mld sa alerge pe cai albi. E cinstit? Nu e cinstit!
  • 0 (0 voturi)    
    De unde atata sustinere? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 20:13)

    Geanny [utilizator]

    De unde atata sustinere la Cluj? ei chiar nu au observat ca Ardealul nu-i mai vrea? Nu fiti indiferenti si iesiti la vot pe 29 iulie pentru a vota DA!
  • +1 (1 vot)    
    mesaje distructive pentru poporul roman (Duminică, 15 iulie 2012, 9:39)

    adellle [utilizator]

    As vrea ca sa se termine odata cu aceste discursuri lisite de bun simt, distructive, fara nici un respect fata de ceilalti, fata de Romania, fata de sine... Mesaje pline de ura: Batalie, lupta, furtuna, marionete, ratoiesc, frica, puscariabili... Mesaje care nu ofera nici un fel de perspectiva tinerilor cu performanta dar nici pensionarilor, nici profesorilor, dar nici medicilor.. Mesaje care nu vorbesc deloc de viitor si despre ce avem de facut. Mesaje care nu solidarizeza deloc poporul roman in proiectele pe care le are de intreprins, ci dimpotriva... Nu am vazut vreodata un lider al nici unei tari, al unui grup, nici macar la nivel de sef de trib sa indemne supusii sa se sfasie intre ei... Doar daca le vrea pieirea...
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Duminică, 15 iulie 2012, 10:16)

    Mircea_Enache [utilizator]

    Mai traienele,asa frica iti e? Esti convins si tu ca daca pierzi scaunelu te asteapta puscaria? esti convins si tu ca nu ai cum sa mai tii ascunse dosarele alea urate? Nasol de tine,sincer iti zic,chiar nu te vad bine.
  • 0 (2 voturi)    
    Justitiarul (Duminică, 15 iulie 2012, 11:02)

    eugen197978 [utilizator]

    Ce mare justitiar avem acum, Baselule pana acum ce ai pazit ? Ai avut in mana toate parghiile puterii .
  • 0 (2 voturi)    
    ! (Duminică, 15 iulie 2012, 11:08)

    Ionazila [utilizator]

    Flacara democratiei aprinsă azi de Băsescu ar trebui purtata de Udrea, Ritzi, Anastase, Ritzi, Videanu, de Blejnar si de baietii destepti.
  • 0 (2 voturi)    
    pleaca basescule neai ruinat (Duminică, 15 iulie 2012, 11:13)

    ionut123 [utilizator]

    haideti sa il dam afara pe basescu nea mintit in toti ani astia ca va face cv bun pentru noi si na facut nimic ..


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică