Ilie Sarbu la RFI : E posibil ca referendumul sa fie organizat in doua zile, lucrurile se pot aranja

de R.H.     HotNews.ro
Vineri, 13 iulie 2012, 10:04 Actualitate | Politic

USL se gandeste la o noua strategie prin care sa se asigure ca presedintele suspendat, Traian Basescu va fi demis la referendumul din 29 iulie. Consultarea populara ar putea avea loc nu intr-o zi, ci in doua, pentru a se atinge pragul de 50% plus unu prezenta la urne, in asa fel incat referendumul sa fie validat. "E posibil, e rational, decizia ne apartine", declara la RFI liderul senatorilor PSD, Ilie Sarbu.


Referendum in doua zile? Ilie Sarbu nu exclude aceasta varianta: "E posibil, e rational, pana la urma, decizia ne apartine. Vom vedea, nu ne-am intalnit inca nici un for de conducere al USL-ului si nu vad ce ar fi aici neclar sau neconstitutional. E dreptul Parlamentului sa decida. El a decis data de 29, poate sa decida inca o zi, ca oamenii sa nu fie presati de timp, de imprejurari, e si caldura aceasta pe care o resimtim cu totii. Eu cred ca e rational si sanse pot fi, daca decizia va fi luata in sensul asta, lucrurile se pot aranja".

Continuarea pe www.rfi.ro





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

11453 vizualizari

  • +30 (40 voturi)    
    haha (Vineri, 13 iulie 2012, 10:07)

    Tudor88 [utilizator]

    pai nu zicea Pontica ieri ca Parlamentul e in vacanta si nu e normal ca el sa dea UG fara sa fie consultat Parlamentul?? Si ca ce urat ar fi din partea lui sa-i cheme pe saracii parlamentari din vacanta??
    • -17 (27 voturi)    
      Propaganda basista in deriva (Vineri, 13 iulie 2012, 11:03)

      ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui Tudor88

      Copii, vi s-a dat cu pragul electoral in cap? Sperati sa castigati prin smecherii, asa cum erati voi invatati? Ete ca nu se intampla.
      • +10 (18 voturi)    
        e fix invers (Vineri, 13 iulie 2012, 12:00)

        eTester [anonim] i-a raspuns lui ATENTIE

        Pe varianta USL eu nu-mi pot exprima dreptul democratic de a NU vota. Daca eu nu sunt de acord ca Presedintele sa fie demis pe un referentum cu participare mai mica de 50%, n-am cum sa exprim vointa mea democratica si liber formata, pe varianta USL. Pe varianta constitutionala n-as fi participat la vot. USL imi ingradeste astfel un drept democratic, pentru a-si proteja propriile interese. Daca intelegi asta, intelegi si cine e propagandist aici.
        • -4 (10 voturi)    
          Naspa, ce sa facem, asa e la loviturile de stat (Vineri, 13 iulie 2012, 12:13)

          ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui eTester

          Se mai interzic drepturile democratice ale unora.
          • +4 (6 voturi)    
            CONGO (Vineri, 13 iulie 2012, 13:53)

            romanica [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            Congo este prea frumoasa pentru niste mizerii ca astia
          • +1 (1 vot)    
            Deci, (Vineri, 13 iulie 2012, 22:15)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            iti doresti o "democratie" a privilegiatilor? Inseamna ca te-ai chinuit rau in ultimi ani.
        • -2 (12 voturi)    
          cine va impiedica sa veniti la vot? (Vineri, 13 iulie 2012, 12:19)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui eTester

          si sa puneti NU pe biletul de tratament?
          • +3 (3 voturi)    
            Noi suntem "prosti".. (Vineri, 13 iulie 2012, 14:00)

            vasglo [utilizator] i-a raspuns lui busola

            si nu votam....
      • +6 (8 voturi)    
        un copil (Vineri, 13 iulie 2012, 13:27)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        se mai indreapta, mai invata cate ceva, dar voi uslasii sunteti cu creierul spalat pentru totdeauna...
        ne e teama sa nu se intample ca la votarea constitutiei, cand pragul a fost atins a doua zi cand mai era vreo ora pana la inchiderea urnelor...
        puteti sa treceti si trei zile, dar pe banii cui?
        iar daca tot zici de smecherii, atunci chiar ca nu se merita sa mai iasa nimeni la vot din partea lui basescu si nu veti atinge pragul nici in 10 zile...
        va faceti de cacao, ca dupa toate aceste sforarii, tot nu reusiti sa mobilizati poporul sa voteze asa cum ii dictati si sustineti ca este vointa lui, si ca-l reprezentati, lichelelor...
        tu numesti smecherie un lucru absolut normal cum este pragul electoral? dar cum explici ca nu sunteti in stare sa scoateti poporul la vot?
        sau nu toti au creierele spalate...
        eu zic sa nu va grabiti cu cele doua zile, mai asteptati un pic, mai vedeti un sondaj de opinie ceva, ca daca castiga basescu, parlamentul trebuie imediat dizolvat ...
        • +2 (2 voturi)    
          cele 2 zile (Duminică, 15 iulie 2012, 12:21)

          Teo61 [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

          insemna de fapt masluirea peste noapte a buletinelor de vot si nu trebuie sa acceptam asta! Asta e ideea!!!!!!!!!Iar a nu merge la vot inseamna a lasa cale libera sa foloseasca USL buletinele de vot .Nu va este clar ca se incearca orice subterfugiu de a fura voturile? Eu zic sa mergem la vot sa ne aparam presedintele si democratia !Si TB a indemnat sa mergem la vot!!!
      • +4 (4 voturi)    
        Cum e turcul si pistolul! (Vineri, 13 iulie 2012, 13:51)

        romanica [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        Daca acum o vreme imi manifestat regretul ca doamna Daciana Sarbu s-a pacalit asa de tare ca s-a "alaturat" unui mincinos, a unui farsor si a unui hot intelectual....Acum auzindu-l pe Ilie Sabu...imi retrag integral acest regret. Cum e turcul ponta este si acest personaj......un sforar de o micime incredibila. Mi-ar fi sincer rusine sa am o astfel de familie!
      • 0 (0 voturi)    
        Rugaciune (Duminică, 15 iulie 2012, 22:25)

        was [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        O Doanme, faca-se voia ta, sa explodeze antenele si irealitatea, ....sa vedem Adevarul.
        Se pare ca numai asa poporul se va destepta ("Desteapta-te romane...").
        De multe ori m-am gandit, ca cei care din cauza saraciei si necazurilor nu mai puteau trai si s-au sinucis - daca cineva face asa un gest disperat, macar sa duca cu el una-doua care sunt raspunzatori pentru situatia creata. Ar deveni martir, poporul desteptat nu l-ar uita.
    • +4 (8 voturi)    
      :)) (Vineri, 13 iulie 2012, 12:40)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Tudor88

      2 zile??? Eu zic sa se faca pe atatea zile cat e nevoie. Pana cand se strang peste 50% din oamenii cu drept de vot si pana cand Basescu aduna suficiente voturi negative pentru a fi demis. In acel moment se poate incheia si referendumul :).
      • +3 (3 voturi)    
        eu zic sa tina pana la Craciun (Vineri, 13 iulie 2012, 13:53)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui calin22

        !!!!!!!!!!!
    • +4 (6 voturi)    
      decizia le apartine (Vineri, 13 iulie 2012, 13:20)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Tudor88

      tot penalilor din parlament, dar se face pe banii nostri... si euro tot creste, preturile cresc, unde esti nea ponta cu laptele si mierea care vor curge rauri rauri cand vei guverna mata?
    • +3 (3 voturi)    
      cum (Vineri, 13 iulie 2012, 14:05)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui Tudor88

      are curajul sa ii deranjeze pe leprele alea din concediu? nu trebuie sa se odihneasca si ei dupa ce nu au facut nimic atita timp la munca? rusine lui ca ii cheama la munca sa voteze, or sa ceara sa fie platiti dublu, apropo de ce tine referendul 2 zile ? sa poata sa vada cine voteaza cu cine? sa poata muta lumea pt alegeri
  • +45 (55 voturi)    
    lol (Vineri, 13 iulie 2012, 10:09)

    jescu [utilizator]

    Se voteaza si noaptea ? Sau noaptea se masluiesc urnele ?
    • +11 (13 voturi)    
      Stai (ne)linistit (Vineri, 13 iulie 2012, 11:07)

      Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Ei au solutii. Aduceti-va aminte de referendumul de revizuire a constitutiei din 2003. Nu s-a dus nici dracu' la vot insa ei au reusit s-o scoata la capat, cu 55,7% votanti.
    • +11 (13 voturi)    
      daca prima zi e proasta mai stam o zi doua (Vineri, 13 iulie 2012, 11:09)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      se poate ajunge la serbare cimpeneasca in jurul sectiilor de votare
      Dar daca tinem serbarea o saptamina intrega , ca sa aiba oricine timp sa voteze pentru detronarea dictatorului
    • +13 (15 voturi)    
      noaptea se corecteaza "lucrarile". (Vineri, 13 iulie 2012, 11:18)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Pe buletinele cu "NU" se mai pune o stampila cu"DA" ca sa se anuleze. Apoi la numaratoare Basescu va fii de mis cu 60% si nu va avea nici un vot "pro".
    • +12 (14 voturi)    
      non stop pana iese cum trebuie (Vineri, 13 iulie 2012, 11:19)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      ! Se duce Ponta la UE, aia ii dau la cap si ii zic sa nu se mai comporte ca un smenar, iar socru-su (Ilie Sarbu) vine si zice ca daca nu a iesit prima manarie si CCR a zis ca trebuie majoritate, atunci las' ca o dam noi cum vrem ...

      Chiar nu inteleg astia ca si noi prostimea si astia din afara nu suportam smenurile de genul asta (chiar daca se acopera de tot felul de alte si alte si alte decizii ...). daca vroiau doua zile, de ce nu au decis asa de la inceput?!
    • +8 (10 voturi)    
      bonus (Vineri, 13 iulie 2012, 12:28)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Cine a votat conta Basescu in 29 va capata un bonus: vor putea vota contra si in 30.
    • +1 (1 vot)    
      se poate aranja :) (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 8:20)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      pe domnul socru, raspopitu', sa'l credeti ca asta este specialitate sa: aranjamentele.

      el si viorica zgrebenciuk pot aranja orice.

      cum credeti ca s'a aranjat noua mjoritate, intr'un palavrament fost nelegitim, pentru a deveni cel mai legitiim palavrament.

      adica potriveala perfecta, cel mai cinsiti guvern sprijinit de cel mai legitim parlament.

      totul de vanzare !
  • +31 (39 voturi)    
    o saptamana (Vineri, 13 iulie 2012, 10:10)

    nocomment [utilizator]

    de ce nu-l pun o saptamana sa aiba timp si sa-l smeneasca.... sa tipareasca etc... doar nu e un pret asa de mare (20 mil euro pe zi).
    • +10 (12 voturi)    
      De acord sa tina o saptamana, dar... (Vineri, 13 iulie 2012, 11:09)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui nocomment

      ....Parlamentul sa dea o HOTARIRE (ca sa nu o poata anula CCR-ul) ca toti cei cu legitimatie USL sa voteze in toate sectiile de votare din oras si in fiecare zi din saptamina.
    • +11 (13 voturi)    
      Sa tina cat trebuie( ca doar e vara si vacanta) (Vineri, 13 iulie 2012, 11:12)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui nocomment

      ca sa se atinga cateva obiective indispensabile USL
      1. prezenta la vot peste 50%
      2.suspendarea lui Basescu
      3.iesirea Romaniei din UE si NATO
      4.Intrarea Romaniei in CSI
    • +12 (14 voturi)    
      O saptamana ar fi ideal! (Vineri, 13 iulie 2012, 11:18)

      nick1 [utilizator] i-a raspuns lui nocomment

      Un fel de vacanta, all inclusive!. Baieti, nu vreti sa-l organizati la bulgari, cred ca iesim si mai ieftin si poate ne dau si vreo promotie de genul "platesti un referendum de 4 zile si ai inca o zi gratis".
  • +30 (40 voturi)    
    Ba, voi ati fi in stare (Vineri, 13 iulie 2012, 10:10)

    Blackball [utilizator]

    sa-l impuscati numai sa scapati de el!
  • +37 (47 voturi)    
    mai bine (Vineri, 13 iulie 2012, 10:12)

    mos ion roata [utilizator]

    sa se repete referendumul de atatea ori pana le iese combinatia murdara pe care o pregatesc-metoda comunista arhicunoscuta.
  • +26 (34 voturi)    
    Mai bine.... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:13)

    Ronin [utilizator]

    ...sa tina o saptamana. In felu` asta poate reusiti sa fortati sau sa mituiti suficienti oameni....Iarasi schimbam regulile jocului in timpul partidei??? Presimt ca in curand vom avea nevoie din nou de pasapoarte ca sa circulam in UE.......
  • +29 (37 voturi)    
    Daca faceti asta ........ (Vineri, 13 iulie 2012, 10:14)

    MountThor [utilizator]

    ...... pina si cei mai rai votanti antibasescu va vor da .... UE !
  • +30 (38 voturi)    
    propun (Vineri, 13 iulie 2012, 10:15)

    doi si-un sfert [utilizator]

    ca referendumul sa fie organizat pe durata a 2 saptamani :)
    Daca nu "iese cum trebuie" referendumul va fi repetat.
    Daca nici asa nu se rezolva trebuie umblau musai la numarul votantilor inscrisi pe listele electorale.

    Semnat: Victor Ceausecu Ponta si Leana Crin Antonescu
  • +33 (41 voturi)    
    2 zile?? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:15)

    Sorrows [utilizator]

    Da' voi nu va astamparati deloc, banditilor. Eu cred c-o sa va iasa pe nas tare de tot toate haiduciile astea, putori useliste.
  • +27 (33 voturi)    
    Mai bine "referendum-non-stop" (Vineri, 13 iulie 2012, 10:15)

    belisarivs [utilizator]

    Terminam un referendum, incepem altu.
    Cu 2 conditii:

    1. sa nu fie lucruri importante,
    gen Modificarea Constitutiei, demiterea parlamentarilor care pierd meciul de demitere a presdintelui, alegerea primului ministru sau a membrilor CSM prin vot popular

    2. sa fie intotdeauna altii - NU PSD - subiect de referendum
  • +27 (33 voturi)    
    Bestemul lui ceausescu ! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:16)

    swiss [utilizator]

    Oare pana unde poate merge cu porcariile acest grup MAFIOT DIN PARLAMENT ! Ne reprezinta oare acesti nelegiuiti care merg pana-n panzele albe sa-si faca mendrele sub acoperirea " legalitatii" date de " cea mai inalta si singura strucura legiuitoare" a tarii asteia blestemate ( cred de ceausescu care zicea " istoria ma va razbuna !")
  • +25 (33 voturi)    
    E clar! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:17)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Nu mai avem nicio sansa, astia sunt dispusi sa faca orice ca sa scape de Basescu/democratie si sa puna stapanire pe justitie. Nu le mai pasa de nimeni si nimic si isi vor duce la sfarsit planul.
    Trist, foarte trist! Nu stiu ce sa mai scriu ...
    • +8 (10 voturi)    
      De acord, desi sunt dinamovist :) (Vineri, 13 iulie 2012, 11:32)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Vorbeste disperarea din ei acum. Oricum famiglia Ponta Sarbu e terminata, ceilalti din PSD deconteaza acum pentru ei, insa in politica nimic nu e pe gratis.
      E amuzant ca o da cu "caldura care ne chinuie pe toti", pai nu ei au ales cand si cum sa il suspende pe Basescu ...
  • +15 (23 voturi)    
    Lucrurile se pot aranja (Vineri, 13 iulie 2012, 10:19)

    Geo777 [utilizator]

    si legal ca voi politicieni corupti din fiecare partid sa plecati din viata politica a Romaniei si sa nu mai continuati sa ne distrugeti! Se pot aranja asa lucrurile? Pana cand vor vota romanii niste distrugatori si meschini?
  • +25 (33 voturi)    
    Sa fim SINCERI (Vineri, 13 iulie 2012, 10:19)

    ealexs [utilizator]

    LEGE: un mic + 1 bere + 100 RON + promisiuni desarte pt. oricine vine la vot. (cred ca e constitutional)

    In Romania, toolkit-ul oricarui interlop:
    - 1 parlamentar (minim)
    - 1 avocat (minim)
    - 1 firma de PR (optional)

    Concluzia, prea multi prosti cu drept de vot sa se schimbe ceva. Se fac ca nu au inteles mesajul UE.
    In loc de "Incetati cu smecheria" ... ei `au inteles` "Incetati cu smecheria ASTA" - treceti la urmatoarea poate poate e constitutionala
  • +25 (31 voturi)    
    O alta diversiune (Vineri, 13 iulie 2012, 10:19)

    a.l. [utilizator]

    Avand in vederea ca se poate vota in orice localitate, nu doar in cea de domiciliu, consider ca prelungirea duratei referendumului este inca o actiune in sensul fraudarii.
  • +22 (30 voturi)    
    Puteti sa tineti (Vineri, 13 iulie 2012, 10:20)

    AlisCuPar [utilizator]

    referendumul si un an, ca tot nu o sa fie 50% plus unu prezenta la urne . JOS JEGURILE COMUNISTE !
  • +24 (30 voturi)    
    Orice ca sa ramaneti singuri... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:20)

    OvidiuStan [anonim]

    De ceva timp va dati peste cap sa puteti sa daramati ultima persoana care va sta in calea voastra pentru detinerea puterii absolute. Intariti cu fiecare minut convingerea oamenilor ca faceti asta strict pentru voi, fara legatura cu poporul pe care sustineti ca-l reprezentati. De ce va mai rabda oare pamantul asta.....!?
  • +23 (29 voturi)    
    acasa (Vineri, 13 iulie 2012, 10:21)

    elwis [utilizator]

    Da, d-ule -sa dureze pina cind obtineti ceea ce vreti , cu o conditie : sa va luati "eminentele " acasa- le asigurati 2 camere-una pentru premier si alta pentru presedinte -si-i lasati acolo sa dea ordonante, decrete, sa se numeasca reprezentantii poporului, sa cistige la alegeri , sa conduca parlamente, s-o puna la punct pe Merkel etc.etc. ! Sintem de acord si cu gratierea lui AN -sa-i semneze cite doctorate /masterate vrea lui Ponta , dar opriti-i , pentru ca tot acolo veti ajunge !
  • +25 (33 voturi)    
    Catre USL: Ce va mai mananca!!! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:21)

    sacalu666 [utilizator]

    Personal cred ca nu stiti cum sa scapati mai repede din situatia asta "jenibila" pe care ati creat-o singuri! Dupa o perioada de progres in ceea ce priveste Romania (cat de mic o fi fost acest progres nu mai conteaza acum) veniti si dati cu bata-n balta si-n cacat iar toate masurile pe care le luati induc ideea de autoexcludere din jocul politic...parca vreti din tot sufletul sa iesiti din joc dupa ce ati stricat tot!
    Tot personal cred si sper ca mai sunt enorm de multi ca mine care vor sa va vada nu iesiti din joc ci in parnaie imbecililor!!!
    Si chiar daca nu intrati ar trebui sa va bagam cu forta! Sa muriti in inchisoare pentu ceea ce doar ganditi sa faceti cu tara asta!
    Mi-as dori ca al doilea intrat sa fie tatal vostru...Ion Iliescu! O sa-i aduc un lampas sa aiba lumina in celula!
  • +24 (30 voturi)    
    asta-i culmea... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:22)

    Archaeon [utilizator]

    Initial am crezut ca e o gluma, da se pare ca astia sunt seriosi!
  • +23 (29 voturi)    
    Recomand 256 de zile, ce mai (Vineri, 13 iulie 2012, 10:22)

    za-k [utilizator]

    Sau un an, sa fie, ca sa se plictiseasca romanii de referendum pentru totdeauna.
    Sau pina se termina banii si ajungem ca si Grecia.

    Numa' bine,
    za-k/
  • +24 (30 voturi)    
    Autobuzele (Vineri, 13 iulie 2012, 10:22)

    nano2k [utilizator]

    Autobuzele au timp mai mult la dispozitie sa circule, nu?
    La referendum sper sa fie ultima lovitura pe care USL-ul o va mai suporta si sa ii atuncam la lada de gunoi a istoriei, incet-incet.
    • +4 (4 voturi)    
      a fost singura ratiune... (Vineri, 13 iulie 2012, 13:29)

      egroeg5 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      la baza acestei alternative...azi voteaza la sectiile de care apartin,maine vor fi dusi sa mai voteze la sectiile vecine...si asa se va atinge necesarul de votanti si voturi pentru demitere.
  • +22 (28 voturi)    
    Aha (Vineri, 13 iulie 2012, 10:23)

    blackarrow [utilizator]

    Da, faceti voi tot ce e posibil numai sa cada Basescu, ca altceva nu mai stiti...mai intindeti voi coarda mult si o sa vedeti o frumusete de procedura de infringement din partea UE peste voi. Mama ce-o sa trintesc cu nemernicii astia de uslamisti la alegeri .Dar nici cu "fostii" nu votez.
  • +26 (32 voturi)    
    o saptamina (Vineri, 13 iulie 2012, 10:24)

    Reshape [utilizator]

    Conform principiului "nici o masa fara peste" USLamistii nu lasa sa treaca o zi fara o magarie, de nici nu le mai tin minte. Cred ca nici Comisia Europeana nu le mai stie dar data viitoare, cind o fi sa ceara lamuriri probabil ca o sa cheme la raport intreaga familie Ponta cu tot cu socru, nevasta, catel si purcel.
  • +20 (26 voturi)    
    ce tampenie (Vineri, 13 iulie 2012, 10:25)

    OnePiece [utilizator]

    da, costuri in plus ? nu conteaza se plateste din banul public. Auzi tu presati de timp, imprejurari, caldura, ce povesti.. mai baiatule cine vrea sa voteze merge la vot Duminca cand e zi libera nu asteapta ziua a 2-a, Luni, cand omu merge la munca... Inteleg ca USL-ul e stresat, e posibil sa nu adune 50% oameni, dar trebuie sa aiba grija la ce masuri vor lua ca deja e prea detot. Toate hotararile astea care sunt clar pentru a facilita demiterea presedinetului atrag privirile Europei. Ne e de ajuns unde a ajuns imaginea si Leul deja ?
  • -20 (40 voturi)    
    decizia apartine USL (Vineri, 13 iulie 2012, 10:26)

    math [utilizator]

    Vom face dreptate si nimic nu ne poate opri. Daca trebuie sa dureze 7 zile (din cauza caldurii) va dura 7 zile. Nu ne intereseaza ce spun 87000 de basisti platiti sau lideri europeni. Avem sustinerea poporului, Mergem inainte. Stati linistiti lasati guvernul sa puna in aplicare planul de masuri care ne vor aduce relansare economica si bunastare. Stati linistiti cat timp va spunem frumos! Si rabdarea noastra are niste limite!
    • +15 (25 voturi)    
      esti plecat cu sorcova (Vineri, 13 iulie 2012, 11:00)

      Bolvin [utilizator] i-a raspuns lui math

      mergi pe cararea ta , esti pierdut ...
      • +5 (7 voturi)    
        se demonstreaza.. (Vineri, 13 iulie 2012, 11:21)

        math [utilizator] i-a raspuns lui Bolvin

        ...inca o data ca inteligenta este o caracteristica esentiala a poporului roman. Bolvine, era greu sa intelegi ca fac misto (scuze nu am gasit alta rima) de ceata lacustelor rosii ? ma sperie si voturile....
        Daca nu exista invective groaznice la adresa lui Ponta, Voiculescu, Antonescu.... voi nu intelegeti comentariile ?

        Iti dai seama ce intelege tata Leana, de la Gheboaia din toate aceste discutii ?
        • +3 (3 voturi)    
          scuze draga... (Vineri, 13 iulie 2012, 13:32)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui math

          si eu ti-am dat minus, dar comentariul tau seamana izbitor de mult cu al uslasilor, promite tot fara nici un argument, asta cere insistent ponta, sa poata lucra pe urma,... asta era ideea, nu ca nu l-ai injurat pe antonescu...
    • +3 (5 voturi)    
      si ce faceti (Vineri, 13 iulie 2012, 11:20)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui math

      "daca va pierdeti rabdarea"?. Chiar as fii curioasa sa stiu.Ne impuscati/
    • +3 (5 voturi)    
      Sustinerea "popoului" (Vineri, 13 iulie 2012, 11:33)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui math

      Aveti si sustinerea mea spre groapa de gunoi a istoriei. V-as da ultimul brânci.
    • +3 (5 voturi)    
      saracii (Vineri, 13 iulie 2012, 11:35)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui math

      oameni sint disperati rau, nu mai stiu de gluma sub nici o forma. Sa nu ne pierdem cu firea.
    • +2 (4 voturi)    
      .... (Vineri, 13 iulie 2012, 11:50)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui math

      ameninti prietene?..in numele cui mai exact?
      • +2 (4 voturi)    
        vezi mai sus.. (Vineri, 13 iulie 2012, 12:41)

        math [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        ..nu pot sa va raspund tuturor. E caldura mare intradevar. Si probabil avem politicienii si conducatorii pe care ii meritam.
        • +1 (1 vot)    
          .... (Vineri, 13 iulie 2012, 15:59)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui math

          daca este o amenintare personala... fa-o pana la capat.
          s-ar putea sa raspund provocarii
    • +2 (2 voturi)    
      sustinerea poporului? (Vineri, 13 iulie 2012, 13:30)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui math

      pe sapte zile? nu va este rusine, daca pooprul va sustine vine la vot in prima zi, asu poporul vostru sunt doar cei cu creierele spalate de antene si care stau cu mana-ntinsa la stat?
    • +3 (3 voturi)    
      super tare! (Vineri, 13 iulie 2012, 13:57)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui math

      Ii si vad scotand tancurile pe strazi ca sa ne convinga sa votam cu usl.Nu degeaba l-au pus pe betivul de Dobritoiu la MAPN.
      • +3 (3 voturi)    
        nu se mai fac.... (Vineri, 13 iulie 2012, 14:25)

        math [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        ...tancuri ca pe vremuri, nici nu mai sunt asa multe ca in 1946 dar ideea ramane valabila. Atentie sporita la autobuzele si microbuzele care vor face un turism extraordinar pe 29 iulie.
  • +21 (29 voturi)    
    Condamnati (Vineri, 13 iulie 2012, 10:26)

    Daniels22026 [utilizator]

    Oamenii cu apucaturi usl-iste sint in stare sa faca orice pentru a scapa de Basescu. Oamenii astia vor sa acapareze justitia, ca pe vremea lui Adrian Nastase.

    Trebuie sa recunoastem: nu prea meritam in rindul tarilor civilizate. Poporul e majoritar usl-ist, dornic de mariri de salarii si pensii. Chiar daca printr-o minune am scapa de USL, totusi n-avem nici o solutie sa schimbam poporul majoritar milog. Sintem condamnati.
  • +29 (31 voturi)    
    e chiar funny (Vineri, 13 iulie 2012, 10:27)

    ampersand [utilizator]

    Nu propaganda uslamista anunta zi de zi ca popularitatea presedintelui e de vreo 10%? :) Cum le ies minciunile la iveala :))
  • +21 (27 voturi)    
    De ce nu in doua saptamani??? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:27)

    Geo22 [utilizator]

    Poate asa se atine pragul de dobitocenie maxima pe care o puteti debita!!!
  • +27 (35 voturi)    
    regulile nu se schimba in timpul jocului! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:29)

    gorjenii [utilizator]

    Ati hotarat deja data referndumului!
    29 iulie, ati uitat deja?
    29 iulie inseamno o singura zi.
    E deja prea mult, ca sa scapam de voi, adica de incompetenti, fricosi, urmariti penal, procurori fara vocatie europeana sa alte categorii fara onoare!
    • +4 (6 voturi)    
      bis (Vineri, 13 iulie 2012, 12:28)

      amazing@love [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

      da dar poate fi si 29 iulie 2012 BIS!
      adica, toata saptamana ca numerele de case pe strada mea! Hai siktir javre USL-iste!
    • 0 (0 voturi)    
      dovediti (Duminică, 15 iulie 2012, 22:32)

      was [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

      Dovedeste ne ca 30 Iulie nu este 29 Iulie. Daca noi antenele spunem ca este acelasi zi, trebuie sa ne crezi.
  • +19 (25 voturi)    
    1 (Vineri, 13 iulie 2012, 10:29)

    flgor [anonim]

    De ce sa nu fie ca si la Egipteni, a tinut scrutinul mai mult de o luna?
    In ziua de azi imi pare ca mori cu democratia in brate, curat constitutional!
  • +23 (33 voturi)    
    suntem de la psd (Vineri, 13 iulie 2012, 10:29)

    rainman [utilizator]

    Si putem face orice.
    Eu as mai avea cateva propuneri pentru voi:
    1. sectii de votare in fiecare bloc; 2. aproximari ale voturilor la 3-4 zerouri; 3. referendum in fiecare zi de 29 a lunii; 4. cate 100 e euro pentru cine vine la referendum; 5. amenzi pentru cine nu vine; 6. sa publicati numele celor care nu participa; 7. blocarea soselelor si caii ferate pe 29.
    Si sunt convins ca mai aveti si voi vreo 20 de idei ca astea.
    • +5 (7 voturi)    
      Corectie (Vineri, 13 iulie 2012, 11:03)

      J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui rainman

      La punctul 5 eu zic sa-i aresteze pe cei care nu vin, sa curete tara de supusii "agenturilor". Dupa aia, la alegeri o sa iasa USL-ul cu 100% si o sa ramana doar 3 programe TV, siti voi care, ca-n vremurile bune...
  • +22 (28 voturi)    
    pe culmile ridicolului (Vineri, 13 iulie 2012, 10:29)

    buncrestin [utilizator]

    USL urca tot mai in graba catre varful ridicolului...ma astept la noi si noi dovezi uluitoare de ridicol
  • +20 (26 voturi)    
    ufff (Vineri, 13 iulie 2012, 10:30)

    Archaeon [utilizator]

    Da la o strategie economica de condus tara se gandesc? Ca vad ca de 2 luni incoace numai la strategii cum sa scape de Basescu le este mintea?

    Daca are cineva o idee, VIABILA, cum sa scapam naibii de ei, astept sugestii ca sa ma raliez. Nu de alta, dar iesitul in strada vad ca nu e o solutie, Europa e destul de cumintica, modalitatile legale de constare s-au dus si se vor duce pe apa Sambetei.

    Cum naiba ne luam tara inapoi? Ca parca nu-mi vine sa o las tuturor manelistilor si gratarajiilor... Apropos, cred ca aversiunea asta impotriva lui Basescu a pornit exact de la "legea gratarelor" promovata de el. :D

    Vara asta se poarta ALB!
  • +17 (23 voturi)    
    Decizia va apartine, dar ROMANIA NU VA APARTINE! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:31)

    tigan2012 [utilizator]

    Sigur ca se doreste debarcarea lui T.Basescu cu orice pret.Sigur ca se doreste ca tov.Crin (asta-i nume de conducator???LOL) si cu tov. Ponta sa-si faca mendrele si sa poata dicta inca mult timp de aici inainte.PDL-ul a facut greseli enorme.Si-a avantajat oamenii.Asta s-a vazut si se stie.Dar, pana cand sa mai continuam asa?Ciuma Rosie NU TREBUIE sa puna mana pe Romania din nou!Romani, treziti-va!!!!!
  • +15 (23 voturi)    
    de ce nu SAPTE ZILE? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:32)

    bizonul_nou [utilizator]

    sau poate sa stam intr-un referendum perpetuu? Cit tupeu si neobrazare.
  • +18 (24 voturi)    
    usl deja (Vineri, 13 iulie 2012, 10:32)

    andrei1245 [utilizator]

    a pierdut meciul cu basescu, chiar daca il vor demite.

    monitorizarea UE va fi la sange.

    Numirea Procurorilor generali va fi monitorizata.

    Credibilitatea USL la masa UE este 0.

    Orice date statistice vor fi verificate cu atentie.

    Electoratul european din romania cred ca are serioase dovezi despre antonescu, pentru a nu-l vota vreodata ca presedinte.
  • +13 (21 voturi)    
    Zau: "lucrurile se pot aranja"? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:33)

    za-k [utilizator]

    Sa fim seriosi numai la aranjamente va ginditzi.
    Hai sa rezolvam, sa aranjam, sa smecherim sa facem orice ca sa ne iasa.

    Mai rau ca tzigancile care fug dupa tine: "Hai sa-tzi vind un ghiul".

    Numa' bine,
    za-k/
  • +21 (27 voturi)    
    Un socru de cosmar sau un ginere in offside (Vineri, 13 iulie 2012, 10:33)

    Pindona [utilizator]

    Pai de ce sa nu tina pana la toamna ? Doar la ilegalitati va merge mintea , valorile europene sunt inexistente pentru voi .
    '' domnul Ponta luptă murdar chiar şi după standardele româneşti ”, scriu jurnaliștii de la The Economist
  • +18 (24 voturi)    
    o saptamana (Vineri, 13 iulie 2012, 10:34)

    vladnasta [utilizator]

    propun :
    1 : 2 zile? prea putin . o saptamana
    2 : Buletine de vot fara serie
    3 : Oricine sa poata vota oriunde
    4 : Pe stampila de vot sa nu mai apara Votat ci Jos Basescu
    5 : Antonescu sa fie numit, prin decret PREZIDENTIAL presedinte inamovibil
    6 : Lucrarea de doctorat a lui Ponta sa substituie constitutia
    7 : Dan Voiculescu sa fie numit ministrul culturii
    8 : Mircea Badea ministru la interne
    9 : Capatos ministrul tineretului si sportului
    10 : Gandea ministrul pentru relatia cu parlamentul
  • +17 (23 voturi)    
    La cit sinteti de prosti , puteti anexa si SUA (Vineri, 13 iulie 2012, 10:34)

    mnicku [utilizator]

    prin votul parlamentului penalilor sau sa declansati al III razboi mondial .
    Chiar ca aveti o FRICA teribila de Basescu , stiti de pe acum ca veti pierde , nu sinteti barbati ci sobolani prin atitudinea adoptata .

    Saptamana trecuta de la cancelariile EU ati luat palme, saptamana asta pumni , saptamana viitoare suturi in fund ...... ce urmeaza ?

    Din pacate pt voi NUe posibila ineptia cu votul in 2 zile . E o masura discriminatorie fata de celelalte referendumuri si nu puteti obliga populatia sa vina la vot ci mai mult enervati cetatenii .

    Stim si se vede ca vreti sa furati mai mult decit putem noi vota .
  • +17 (23 voturi)    
    propunere (Vineri, 13 iulie 2012, 10:35)

    alpha [utilizator]

    pai dragi usl-isti eu propun sa faceti referendumul vreo 5 ani si pana atunci sa fie somnorila interimar ! decizia va apartine ...
  • +17 (23 voturi)    
    doar doua zile? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:36)

    ws [utilizator]

    de ce nu 7 zile, sau 3 si jumatate, sau o luna.

    sau mai simplu: referendumul dureaza pana cand basescu e demis.

    referendumul asta e o gluma proasta, meciul a inceput deja si ei schimba regulile dupa cum le convine. basescu a dat un gol deja (cu prezenta de 50%), iar ei zic ca nu se pune.

    jalnic. asta arata cat sunt de disperati, vantul rece de rahova le sufla in ceafa, si d-asta comit atatea abuzuri si gafe.

    ws
  • +16 (22 voturi)    
    Teologul PSD (Vineri, 13 iulie 2012, 10:37)

    J.C.Denton [utilizator]

    Alooo, domnul licentiat in teologie... Vezi ca esti pe cale sa incalci iar niste porunci(aIVa, aVIIIa, aIXa si aXa).
    Ba, daca ma gandesc cum il idolatrizati pe Adi Nastase, in intalnirile voastre de taina, ai cam incalcat si porunca aIIa.
  • +15 (21 voturi)    
    Propunere (Vineri, 13 iulie 2012, 10:37)

    Sartoris [utilizator]

    Eu zic sa-l programati pentru o luna, sa fie mai sigur. :)
  • +12 (18 voturi)    
    de ce nu... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:38)

    monterosa [utilizator]

    sa tina referendumul vreo doi ani asa, pana apuca oricum mandatul lui Basescu sa expire. Si ar putea sa le permita celor care voteaza NU demiterii sa se razgandeasca eventual si sa poata vota din nou.
    Nu cred ca e normal sa schimbi regulile in timpul campaniei. Dar oricum normalitatea nu mai conteaza de mult in tara asta.
    Daca eram nesigur, acum stiu ca voi boicota referendumul si ii voi sfatui si pe cei apropiati sa o faca. Nu e tocmai spirit civic insa e singura modalitate de a le incurca planurile celor de la putere.
  • +18 (24 voturi)    
    Cine va pazi urnele in timpul noptii? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:42)

    cboengiu1284466354445 [utilizator]

    Nu stiu ce sa mai inventeze ca sa deformeze pozitia cetatenilor. Daca nu tine cu abuzurile din parlament, pe care Comisia Europeana si Consiliul European le-au cerut sa le puna in ordine, incearca sa gaseasca alte solutii.
  • +10 (16 voturi)    
    imi aduce aminte de reclama (Vineri, 13 iulie 2012, 10:42)

    jools [utilizator]

    la hochland, cand copii de gradinita isi impart sandwich-ul... vin a doua zi cu sendvisu' de la mama ca-i mai bun
  • +16 (22 voturi)    
    Domnu' tata lu' Daciana (Vineri, 13 iulie 2012, 10:42)

    Nanavd [utilizator]

    Nu ca mi-as face prea multe iluzii cu PSD, PNL si PC, adica USL. Dar totusi, ca tata-socru, nu este ingrijoratoare purtarea lu' ginerica?
    In alta ordine de idei: prelungirea referendumului pe 2 zile ar fi cel mai clar semn ca USL se afla in plin proces de creatie a unei societati fara principii. Vezi aparatorii lor care sunt imorali din varii motive si "cadavre din dulap". In rest, ei vor sa traiasca dupa atat de amara constatare a lui Caragiale, desi cand o citim in piesa ne distreaza enorm: "o societate fara printipuri, care va sa zica nu le are".
  • -23 (29 voturi)    
    hai, acum toti pedeleiiiii... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:43)

    sisipisi [utilizator]

    Vai, soro, sa vezi acum cum se vor basica pedelistii, vai, useleu' papa banisorii tarii, banisorii pentru pensii si salarii!!!... Dar, in 2003, la referendumul pentru adoptarea constitutiei cum a fost? Mi se pare absolut logic ca, daca legea idioata a Romaniei impune validarea referendumului cu o prezentare la urne de 50%+1, atunci electoratul trebuie lasat sa isi exprime votul intr-un interval mai mare de 12 ore.
    Nu am studii de drept constitutional - ca dl. Boc, par exemple - dar nu pricep de ce la alegerile locale, parlamentare, presidentiale, rezultatul este un procent din totalul voturilor exprimate, iar la referendum ba. e corect sa prezumi ca un ins care nu vrea sau nu poate vota este ori ba ori da?
    De altfel, se pare ca s-a scos pe tapet un ghid al Comisiei de la Venetia a Consiliului Europei care graieste altfel decit CCR.
    • -1 (7 voturi)    
      _ (Vineri, 13 iulie 2012, 10:56)

      v_ [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      Dimpotriva, mi se pare chiar f buna idea.
    • +14 (20 voturi)    
      nu te mai uita la anteneeee (Vineri, 13 iulie 2012, 11:00)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      Ghidul ala al Comisiei de la Venetia, este o inventie a celor de la Antena3. Nimeni in Europa nu a auzit de asa ceva, folosit drept act oficial. In loc sa mai postezi ce inghiti de la felix, documenteaza-te! Presupun ca ai internet .....
      • +4 (6 voturi)    
        are inernet (Vineri, 13 iulie 2012, 11:38)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui DavidM

        dar nu-i al lui, e al varanului.
    • +11 (17 voturi)    
      Dar de ce sa ne mai complicam? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:02)

      Andrei18 [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      Nu are rost sa ne complicam. Daca nu ajung doua zile? Propun caca guvernul prin OUG sa decida ca referendumul sa tina pana cand se intruneste majoritatea necesara si in cazul in care nu avem 50%+1, nici asa, sa putem vota de 2, 3 ori ca sa ajungem la rezultatul dorit.
    • +3 (5 voturi)    
      auzi pisi... (Vineri, 13 iulie 2012, 11:05)

      Archaeon [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      Daca n-ai studii de drept, nu te mai exprima atata! Alegerile sunt neste chestii regulate la care merge poporu sa-si exprime parerea. Tocmai fiind regulate, in limbaj juridic ordinare...

      Alalalt, recte referendum, se organizeaza la ocazii speciale, de aceea este nevoie de sesiuni extraordinare si tot tacamu'. Si bineinteles trebuie intr-un fel sau altul motivata populatia sa iasa la vot.

      Da' chestia asta cu sa vii 2 zile la alegeri este o tampenie sinistra? De ce sa nu votez de 2 ori sau de ce dracu sa mai facem referendum?!

      USL sa ceara prin ordonanta validarea referendumului, in conditiile in care au emis alta ordonanta prin care sondajul are valoare de referendum si nu mai intrebam populatia... Nu e mai simplu?!

      Vara asta se poarta ALB!
    • +5 (7 voturi)    
      si cam cat ai vrea? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:30)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      n-ar fi mai bine sa se voteze pe facebook? scapi dracu si tu de o grija ca in 12 ore n-ai timp sa mergi sa votezi. hai sictir fa, sau ba ce dreaq oi fi
  • +15 (21 voturi)    
    Sunt sigur ca lucrurile sunt deja "aranjate" (Vineri, 13 iulie 2012, 10:43)

    dottore [utilizator]

    Ati pregatit autobuzele? Kg de zahar? Galetusa?
    • 0 (0 voturi)    
      o sa fie dixtractie mare pe 29 (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:14)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui dottore

      misto, daca useleii or sa dea pui si zahar, sa iasa poporul la referendum, pedeleii or sa tina poporul in case cu un live pornoshow cu nutzi si miss romeinia la be unu
  • +15 (19 voturi)    
    dupa mintea voastra (Vineri, 13 iulie 2012, 10:44)

    frederik [utilizator]

    se poate tine pe timp nelimitat.
    ati ajuns de rasul europei.
  • +14 (20 voturi)    
    :) (Vineri, 13 iulie 2012, 10:44)

    0m [utilizator]

    tactici comuniste. ținem alegeri până când câștigăm noi. ioi.
  • +14 (20 voturi)    
    Cata indarjire (Vineri, 13 iulie 2012, 10:44)

    Angoasat [utilizator]

    Chiar daca va fi demis, umbra lui Basescu va va urmari pt tot restul vietii..
  • +13 (19 voturi)    
    cine plateste? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:45)

    cetatean.ro [utilizator]

    Costurile se vor dubla. Cine le va plati?
  • +13 (19 voturi)    
    inapoi la 2004 (Vineri, 13 iulie 2012, 10:47)

    Egres [utilizator]

    ce urmeaza?

    un referendum maraton? o tombola la final cu premiul cel mare un Logan pentru votantul cu numarul 50%+1?

    cand populatia a ajuns sa deteste clasa politica, trebuie sa fi "creativ" sa mobilizezi electoratul. Nu era mai simplu petru USL sa ne convinga prin masuri economice si sociale ca merita sa fie la putere?

    in schimb au reusit in 2 luni sa ne aduca la nivelul anilor 2004, exact cand au iesit de la guvernare!
  • +12 (16 voturi)    
    Cred (Vineri, 13 iulie 2012, 10:47)

    spysoby [utilizator]

    Trebuie sa va aranjat ivoi demisiile poate chiar in 2 zile.Numai aranjamente puteti face in rest ceva concret.
    Ps. stiu cum se va razbuna Basescu pe ginerele tau:il trimite pe Ponta ambasador in Germania.Sa-si ia posete in cap de la Angela (fara numar...)
  • +11 (15 voturi)    
    pai (Vineri, 13 iulie 2012, 10:47)

    Bolvin [utilizator]

    Pai atunci sa faca referendumul sa dureze 7 zile , macar sa fie sigura treaba.
  • +12 (16 voturi)    
    de ce 2 zie, de ce nu pana la sfarsitul anului ? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:47)

    1st_gica [utilizator]

    In ciuda reactiilor de la Bruxelles, se pare ca PSD-isti continua sa irite scena politica romaneasca dar si pe cea europeana.
    Cred ca am fi prima tara in care referendumul sar tine doua zile.
    Eu propun sa nu se inchida referendumul pana nu se prezinta la vot 50% din alegatori, 1 zi 2 un an.

    cu respect

    Gica
  • +14 (18 voturi)    
    mai incalcati mult toate legiile? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:47)

    nede [anonim]

    sunt disperati USL-istii, pai nu spuneau ei ca au sondaje si ca vor veni la vot 90% dintre alegatori? ar trebui sa stea linistiti daca e asa..dar se pare ca mint cu nerusinare de cate ori au ocazia. Mai avem un pas si suntem afara din UE si pentru ce? sa salvam sleahta mafiota marca Nastase?
  • +4 (14 voturi)    
    imi place (Vineri, 13 iulie 2012, 10:48)

    Claudiu2 [anonim]

    se descurca.
  • +14 (18 voturi)    
    Foarte bine! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:48)

    shuly [utilizator]

    Pai eu propun sa tina o saptamana!Sau cat este nevoie sa scapati de tiranul care va taie accesul la putere.Nu mai conteaza peste ce calcati voi sa fiti bine.Iar pentru momaile care si-au pus creierele in slujba antenelor le spun sa nu se teama ca vor reusi pana la urma sa avanseze de la stadiul de momai la stadiul de masa de manevra.
  • +15 (21 voturi)    
    Sunteti siguri ca ajung doua zile? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:49)

    Aquamagic [utilizator]

    Pentru linistea voastra eu propun sa se desfasoare pana se atinge minimul necesar pentru a fi validat referendumul

    Dumnezeu e sus si o sa vina ziua in care veti plati cu varf si indesat pentru toate nenorocirile pe care le faceti in aceste zile
  • +15 (19 voturi)    
    De ce nu o saptamana? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:51)

    ClaudeL [utilizator]

    Sau sa treaca ei direct rezultatul pe care il vor si plece dracului toti in concedii, sa poata functiona tara asta o data.
    Ca de 3 luni de cand au venit n-au luat nici o masura economica ci doar se razboiesc intre ei ca niste retarzi.
    Ca doar de asta are nevoie economia acum.
  • +16 (20 voturi)    
    Incredibil!!! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:52)

    dafao [utilizator]

    Sunt in stare sa faca orice doar sa scape de base!!!
  • +16 (20 voturi)    
    2 zile (Vineri, 13 iulie 2012, 10:52)

    stancornel [utilizator]

    de ce nu 2 saptamani?
    de ce nu 3 luni?
    i-al nene pe ponta si incercati un revolverin
  • +17 (21 voturi)    
    Si daca... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:53)

    Paulp [utilizator]

    Si daca nu se string cei 9 mil. nici in 2 zile vor prelungi pina la toamna, sau chiar pina la calendele grecesti...
  • +17 (21 voturi)    
    da, cum sa nu (Vineri, 13 iulie 2012, 10:54)

    giigi [utilizator]

    se mai pot adauga:
    - la referendum pot vota si chinezii
    - Putin are si el drept de vot iar votul lui valoreaza cat 10 milioane de voturi
    - un vot pentru demitere egal 10 voturi contra
    - referendumul continua pana ce Basescu va fi demis.
  • +12 (16 voturi)    
    Pai normal... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:55)

    Ducu [utilizator]

    Eu zic sa dureze o saptamana intreaga, ca doar e platit din bugetul Romaniei, pe ei ce-i intereseaza.
  • +13 (17 voturi)    
    Incredibil !! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:57)

    calinsab [utilizator]

    eu zic sa transmiteti la Bruxell aceasta stire... sunt curios ce vor zice europenii !!!

    Lupta Basescule... te sustinem !!! mama lor de comunisti !!!
  • +16 (20 voturi)    
    Tocmai, ca e e irational! (Vineri, 13 iulie 2012, 10:57)

    Tenna Lecusa [utilizator]

    Formidabil!
    Sunteti diabolici sai disperati?
    Desi toata Europa e cu ochii pe voi, tot nu stiti ce sa mai nascociti.
  • +14 (18 voturi)    
    2 zile de furaciuni (Vineri, 13 iulie 2012, 11:00)

    danalpin [utilizator]

    Are o mutra de comunist
    viclean batranul MONOCOI
    Ce familie scarboasa cu
    tonta, dacireada si prehotul.
  • +14 (18 voturi)    
    Rugaminte. (Vineri, 13 iulie 2012, 11:00)

    Gambeta [utilizator]

    II rog pe cei care au conturi pe Facebook sau alte retele in care sunt prezenti si reprezentati ai UE sa le trimita acestora linkuri cu declaratiile socrului. In timp ce Toanta da asigurari la Bruxelles, socrul ii trage presul de sub picioare cu declararii ca astea. Haideti, aratati-le conducatorilor UE de ce joasa speta poate fi acest plagiator ordinar.
  • +10 (14 voturi)    
    referendum (Vineri, 13 iulie 2012, 11:00)

    GMirela [utilizator]

    -la nici un scrutin electoral,la nici un referendum nu am cunostinta sa se fi votat indiferent de localitatea de domociliu.

    -ce rost mai au listele cu alegatori atunci,la sectiile de votare.?

    -vor fi numai liste suplimentare
    .
    -cum si cine controleaza daca nu avem autocare in "excursie ",oprindu-se in fiecare localitate de pe traseu ca sa voteze?l
  • +18 (22 voturi)    
    Cat e nevoie (Vineri, 13 iulie 2012, 11:02)

    ciprianmarius [utilizator]

    Eu as propune ca referendumul sa tina atatea zile cat e necesar pentru a-l demite pe Presedinte: la finalul fiecarei zile sa se numere voturile si, in momentul in care se face cvorumul si sunt mai multi in favoarea demiterii, sa se declare terminat. In cazul in care se face cvorumul si sunt mai multi impotriva demiterii, votul sa continue pana devin majoritari cei care sunt pentru demitere. Prin OUG sa se prevada dreptul celor care voteaza pentru demitere sa voteze de cate ori e nevoie pentru a fi majoritari.

    Sau, a doua varianta: guvernul sa stabileasca prezenta la vot si rezultatul prin OUG. Oricum stim ca poporul vrea sa scape de tiran, ce rost mai are sa cheltuim bani cu referendumul?
    • +2 (4 voturi)    
      :) (Vineri, 13 iulie 2012, 11:35)

      Teris [utilizator] i-a raspuns lui ciprianmarius

      Ce bine ca mai avem umor, fie el si negru!
      Numai ca in felul in care evolueaza situatia la noi, scenariul propus nu-i chiar sf.
  • +3 (5 voturi)    
    pai.. (Vineri, 13 iulie 2012, 11:03)

    Non [utilizator]

    daca tot zicea USL ca 90% vor demisia, de ce mai pierdem timp (o zi, doua, noua, pana iese cum vrea USL) cu un referendum si nu hotaraste parlamentul direct demiterea in baza, ce pare a fi suficienta, dealtfel, a impresiilor USL? lege, popor... mofturi
  • +3 (5 voturi)    
    oooooooooooo (Vineri, 13 iulie 2012, 11:03)

    santi [utilizator]

    bunnn noua saptamani jumate.......dragoste cu nabadai.....mikey rourke ...stiu cine este....sa vedem acum cine e frumusica.......o fi ponta???o fi crin????
  • +2 (4 voturi)    
    Doar 2 zile (Vineri, 13 iulie 2012, 11:03)

    benicio [utilizator]

    De ce nu-l intindeti pe 2 luni, sa o vezi in sfarsit pe fiica-ta prima doamna?!
  • +4 (6 voturi)    
    cea mai tare! (Vineri, 13 iulie 2012, 11:04)

    airamerica [utilizator]

    Din tot discursul asat e cea mai tare parte: "lucrurile se pot aranja" Da, sunt sigur ca se pot, 'mama voastra de comunisti!
  • +2 (4 voturi)    
    rugam din inima partidul (Vineri, 13 iulie 2012, 11:10)

    DrInOrice [utilizator]

    sa nu ne mai lase sa iesim din casa, sa intram la serviciu sau sa urcam in tramvai pana nu votam! cu urna mobila, peste tot
  • +3 (5 voturi)    
    Propun Referendum Deschis (Vineri, 13 iulie 2012, 11:13)

    Bogdan_1 [utilizator]

    II solicit domnului sova sa sustina aceasta initiativa cetateneasca de a tine referendumul deschis pana se obtine cvorumul si numarul suficient de voturi pentru demisie. In fiecare zi se va anunta situatia actualizata ca sa poata cetatenii sa-si programeze votarea. E cea mai democratica forma de referendum pentru noi poporul usl. Sper ca Bogdan a transmis bine dorinta noastra deoarece eu Dorel nu stiu sa citesc si deci sa verific
  • +5 (7 voturi)    
    Mi se pare mie sau oamenii ăștia sunt disperați? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:14)

    marius v [utilizator]

    De când a venit la putere (să pecizăm, prin trădare și traseism), USL dorește demiterea președintelui, din motive inventate. Sunt atât de disperați să scape de Băsescu, încât au fost dispuși să piardă din procentele pe care naivii de români le promiseseră în toamnă. Chiar suntem luați de proști de către TOȚI politicienii, încercând să se inducă ideea că în parlament ar fi două tabere. Nu-i decât una. Cea care ar vrea să-și subordoneze Justiția. Iar noi ne lăsăm transformați în uneltele unor bandiți, ajungând în pragul războiului civil.

    Știți ce-avem noi de ales când vine vorba de parlament(ul cu aproape 500 de membri)? Păi este cam așa:
    Un tip își cumpără un pachet de țigări de la magazin, după care se întoarce la vânzător și spune:
    Aceste țigări provoacă impotența sexuală. Cu cancer nu aveți? Le prefer pe alea.
  • +2 (4 voturi)    
    Mai bine tot anul.... (Vineri, 13 iulie 2012, 11:17)

    minus [utilizator]

    In acest timp vom avea mai multi Președinți: unul interimar, unul suspendat si doi "foști".
    Cum toti au pareri ferme, nu ar fi rau sa stea toti impreuna si sa faca politica intre ei. Pot organiza si sedinte de spiritism sa intre in contact cu spiritul primului presedinte.
    Cred ca Romania ar suferi mai putin, deci ar fi un progres.
  • +3 (5 voturi)    
    Inca un master fictiv in Who's Who 2011 Ponta (Vineri, 13 iulie 2012, 11:18)

    popestii [utilizator]

    http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/Ponta_si-a_mai_inventat_un_masterat_0_735526826.html
  • +3 (5 voturi)    
    eu propun (Vineri, 13 iulie 2012, 11:18)

    edu.alex [utilizator]

    sa se tina refendumul ...18 ani....sa voteze si cei care se nasc zilele acestea.....
  • +4 (6 voturi)    
    si mie ce-mi dati ? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:20)

    anaana [utilizator]

    Sunt sigura ca USL rezolva toate problemele !!! Rezolva cu Constitutia, cu UE, cu Basescu , cu Avocatul poporului, cu legile care-i incurca. Dupa aceste mari rezolvari astept cu nerabdare ca Ponta, Antonescu si toti USL-istii sa treaca la partea economica si sa ne maresca salariile, bursele, pensiile... Pai ce credeati mai baieti + socrule Sarbu ca circul ne mai tine mult de foame ??? !!!
  • +5 (7 voturi)    
    Comentarii? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:21)

    prompt [utilizator]

    Pai ce poate sa zica d-l sarbu, ca doar e socrul lui Ponta, tatal Dacianei, vechi ,,tovaras" psd-ist care a participat la muuulte INVENTII politice din timpuri ce le credeam apuse. Iese la iveala tot mai mult faptul ca acesti oameni au complotat, nu se impaca cu o eventuala infrangere si cred eu ca nici nu stiu sa piarda. Rusine cu asemenea politicieni. Le doresc un insucces usturator la referendum, poate se vor lamuri ca in tara asta cei responsabili trebuie sa se gandeasca si la viata de zi cu zi a romanilor, viata care se deterioreaza pe zi ce trece.
  • +3 (5 voturi)    
    Prelungire (Vineri, 13 iulie 2012, 11:26)

    GuguMugu [utilizator]

    Eu zic sa se faca referendumul in 14 zile, poate asa obtin Mickey Mouse si Sleeping Beauty ceea ce doresc.
    Ce avem de pierdut ?
    Doar bani, timp si nervi.........
  • +3 (5 voturi)    
    Astia,USLacomii nu mai au nici-o (Vineri, 13 iulie 2012, 11:27)

    Gabi M [utilizator]

    rusine!De ce nu da Plagiatorul Ponta o HG care sa-l demita pe basescu si gata.Pentruca si asa a incalcat pana acum toate legile din Romania?
  • +2 (4 voturi)    
    Legea bunului simt (Vineri, 13 iulie 2012, 11:31)

    vladf [utilizator]

    Unde este bunul simt de care ati vorbit?
    Voua chiar nu va este rusine, va dati cu stangul in dreptul si credeti ca poporul asta e prost si chior?
    Vai de soarta noastra.
  • +4 (6 voturi)    
    ... (Vineri, 13 iulie 2012, 11:33)

    a.nonim [utilizator]

    N-ar fi mai simplu ca votul sa fie deschis pana cand se atinge pragul de 50% din alegatori? O luna, doua, sapte, cat e nevoie. Legea nu zice nimic, iar daca zice se poate modifca....
  • +5 (7 voturi)    
    S-a mai fraudat asa o data (Vineri, 13 iulie 2012, 11:41)

    mateiescu [utilizator]

    Pentru cine nu isi mai aminteste: la votarea Constitutiei a fost aceeasi cerinta si atunci a fost tot PSD-ul si tot 2 zile. Noaptea au dat ordin ca profesorii sa stampileze voturi si sa semneze ori sa taie de pe liste pe cei plecati afara astfel incit la final sa dea 50+1 din populatie si peste 50% din voturi. Stiu asta de la un profesor care a lucrat in comisia de votare si am mers cu el cu masina exact dupa evenimentele expuse mai sus. El mi-a zis caordinul a venit de "sus", cam stim fiecare ce inseamna acel "sus". Nu as fi dat crezare acestor fapte dar cumnatul meu a mers la vot in a doua zi, a venit special din Italia in vacanta in perioada votului si numele lui era taiat de pe lista, omul a povestit ca sa simtit umilit de toata intimplarea el venind in tara cu cele mai nobile intentii sa-si faca datoria de cetatean.
  • +8 (10 voturi)    
    Se poate aranja... (Vineri, 13 iulie 2012, 11:51)

    Robespiere [utilizator]

    Sigur "mai draga" , la voi totul se poate aranja! Deh, metehne vechi, mai tovarase Sarbu!
  • +5 (7 voturi)    
    ultra-Ponta (Vineri, 13 iulie 2012, 11:52)

    da capo [utilizator]

    Hai sa facem ceva modern, sa nu ne incurcam cu jumatati de masura: un referendum de o luna. Fiecare sa aibe 4 voturi iar unumite persoane sa dispuna de pina la 12 voturi - de exemplu pensionarii cu merite de partid ! , decizia ne apartine. E posibil, e rational, e USL. Nu ne-am pirdut timpul cu cacatisuri constitutionale nici pina acum, Sa avem curaj si sa luam puterea in propriile noastre maini pentru poporul PSD.
    • +2 (4 voturi)    
      Dezastrul guvernului Ponta (Vineri, 13 iulie 2012, 12:09)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui da capo

      Ceea ce se intampla in Romania in ultimele saptamani ii intristeaza pe toti romanii carora le pasa de tara, de democratie si de independenta justitiei si a statului de drept.. Europa ne monitorizeaza pas cu pas, suntem in pericol sa nu mai aderam la spatiul Schengen, iar Europa incepe sa-si piarda increderea in Romania! Tot ce s-a construit in ultimii ani, relatiile sudate de catre presedintele tarii in interiorul Uniunii Europene, cu toti liderii Europeni au fost uitate si sterse cu buretele din cauza lui Ponta si a guvernului sau…! Constitutia nu se respecta, deciziile Curtii Constitutionale nu se iau in considerare, statul de drept este acaparat.. Lovitura de stat a fost data, iar Europa ne va taxa!! Iar asta este doar inceputul dictaturii USL!!
      • -1 (1 vot)    
        @bobobobo (Vineri, 13 iulie 2012, 12:27)

        da capo [utilizator] i-a raspuns lui bobobobo

        De acord cu ingrijorarile tale. Situatia e intradevar grava iar consecitele ma tem ca vor fi de durata. Straniu, dar multi romani parca sint anesteziati - parca refuza sa vada ce se intimpla.
  • +1 (3 voturi)    
    la votarea constituiei (Vineri, 13 iulie 2012, 11:54)

    edu.alex [utilizator]

    imi aduc aminte acum.....luau listele de vot si ii sunau la telefonul fix pe cei care nu venisera la vot......jalnic...cu amenintari ca vom lua amenda daca nu votam....asa vor face si acum doar sunt aceeasi la putere
  • 0 (2 voturi)    
    dilema (Vineri, 13 iulie 2012, 12:10)

    Claudiu2 [anonim]

    Nu inteleg ce e asa imoral sa faci pragul electoral. Practic cu constitutia de acum nu se mai poate schimba constitutia. Nu ar venii oamenii la vot. Deci ceva trebuie facut.

    Pe de alta parte se poate declarara prezenta la vot prin OUG.
  • +2 (4 voturi)    
    de ce doar 2 zile? (Vineri, 13 iulie 2012, 12:25)

    Rainbowlion [utilizator]

    eu zic sa faceti referendum continuu pana va iese, poate vreo cativa ani asa ca doar are tara bani de aruncat. Sunteti de un penibil sublim, probabil ca intr-adevar ce a declarat Ponta zilele trecute ca nu poate sa doarma linistit pentru ca nu e sigur ca referendumul va fi validat se aplica in cazul tuturor leprelor uslase. Cum ar fi sa va inecati la mal ca ...? Acesti oameni nu mai au simtul ridicolului, al realitatii si al istoriei.
  • +3 (5 voturi)    
    Au mai ramas 15 zile pina la Dictatura (Vineri, 13 iulie 2012, 12:30)

    Trojan.H [utilizator]

    Abia asteapta tovarasul Varanul sa ne pape pe toti.
  • +4 (6 voturi)    
    Jos comunismul USL-ist! (Vineri, 13 iulie 2012, 12:41)

    bobobobo [utilizator]

    O tara intreaga a vazut ce a facut USL-ul in numai doua luni de cand sunt la putere!! Modificari ale legilor si ale constitutiei, au calcat in picioare constitutia Romaniei si Institutiile cele mai de pret ale tarii, ne acapareaza statul de drept si transforma democratia unei tari membre a U.E. in comunism!!! USL este tot ce poate fi mai rau pentru romani si pentru tara noastra !! Romanii trebuie sa deschida ochii, sa se trezeasca si sa ia masuri !!! Tara nu este a lui Ponta si a lui Antonescu ca sa faca ce vor ei din ea !!
  • -4 (6 voturi)    
    !interesant (Vineri, 13 iulie 2012, 13:25)

    sabo [utilizator]

    ca mai toata lumea PDL e contra! Care e problema daca plebiscitul devine foarte popular!?
    adica vin mai toti! sa fie corect , nu?
    Ar fi foarte ,foarte corect! Ar eni 80% la suta!...100% din cei aflati in tara!
    • +1 (1 vot)    
      Binele si raul (Vineri, 13 iulie 2012, 14:25)

      omliber [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      Ar fi corect pentru referendum, dar nu este corect cum s-a ajuns la referendum, ceea ce pune in discutie chiar referendumul!!! Niciodata nu poti sa faci bine facand inainte rau!!!
      Facand rau inainte omanii isi pierd increderea in tine; nu au de unde sa stie ca nu vei mai face si altadata rau. Asta este singura problema. Morala si legea merg mana in mana. Daca nu este discreditat. Si nu trebuie sa te justifici, facand rau, ca si ceilalti au facut rau inaintea ta. Daca vrei sa faci bine fa-o legal!
  • +3 (3 voturi)    
    Mai bine o saptamana (Vineri, 13 iulie 2012, 13:58)

    omliber [utilizator]

    Eu zic sa se voteze o saptamana!!! Poate votam in fiecare zi timp de o saptamana! (sac!!!)
    Deja totul este mult prea mizerabil. Daca inainte de luna iunie 2012 as fi votat pentru USL sau suspendare dlui Basescu, acum nici gand!!!
  • +1 (1 vot)    
    Sa nu-l uitati pe Cozmanca! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:21)

    Metec [utilizator]

    Cu el, referndumul e deja "aranjat". Cadru de nadejde, ce mai!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi