Dan Sova (PSD): OUG care reglementeaza referendumul, identica cu legea pe care Basescu a castigat referendumul anterior si respecta recomandarile Comisiei de la Venetia. / Basescu nu vrea sa plece de la Cotroceni, se teme de raspunderea penala intr-o gramada de dosare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 12 iulie 2012, 18:28 Actualitate | Politic

OUG care reglementeaza referendumul nu este doar identica cu legea pe care Traian Basescu a castigat referendumul anterior, dar respecta recomandarile Comisiei de la Venetia, a declarat joi senatorul PSD Dan Sova, intr-o conferinta de presa. "E o imensa ticalosie, Traian Basescu nu vrea sa plece de la Cotroceni. Domnia sa se teme si de raspunderea penala intr-o gramada de dosare. Traian Basescu este singurul politician din Romania care are imunitate juridica", l-a acuzat senatorul social-democrat pe presedintele suspendat.

Declaratiile lui Dan Sova:

  • OUG care reglementeaza referendumul nu este doar identica cu legea pe care Traian Basescu a castigat referendumul anterior, dar respecta recomandarile Comisiei de la Venetia.
  • Eu trag concluzia ca expertii Comisiei de la Venetia au mai avut de-a face cu o ticalosie de genul celei pe care incearca sa o promoveze Traian Basescu - sa spuna ca cei care nu s-au prezentat au fost de fapt in favoarea sa.
  • Comisia de la Venetia nu recomanda cvorum de aprobare pentru rezultatul referendumului.
  • Daca Doamne fereste, in absenta unui cvorum, procentul ar fi evident in defavoarea presedintelui, dar din motive tehnice referendumul nu ar fi aprobat?
  • Pe cei din Comisia de la Venetia ii intereseaza ca acest referendum sa aiba legitimitate, nu se lovesc de motive tehnice.
  • Avem un presedinte suspendat, un fost barbat de stat, astazi un om care este cuprins de frica in fata romanilor.
  • Domnia sa incearca sa se racoreasca cu politicienii, dar dansul nu este in razboi cu politicienii. Astazi se confrunta Traian Basescu cu poporul roman.
  • Este pentru prima data in 22 de ani cand romanii nu ii sprijina pe politicieni, ci politicienii ii sprijina pe romani sa il trimita pe Traian Basescu acasa.
  • E o imensa ticalosie, Traian Basescu nu vrea sa plece de la Cotroceni. Domnia sa se teme si de raspunderea penala intr-o gramada de dosare. Traian Basescu este singurul politician din Romania care are imunitate juridica.





















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

5061 vizualizari

  • +65 (69 voturi)    
    tovarase sova (Joi, 12 iulie 2012, 18:31)

    newyorkezul [utilizator]

    `Cred ca tu ai mai multe probleme cu justitia decat marinarul.
    Cel putin marinarul e barbat si a demisionat din parlament sa fie judecat. TU????
    • -13 (23 voturi)    
      REFERENDUM DE 3 ZILE (Joi, 12 iulie 2012, 18:49)

      Ma tata ma [anonim] i-a raspuns lui newyorkezul

      Muahahahaha
      • +24 (26 voturi)    
        Se teme de dosare ?! :) Si-a oferit singur demisia (Joi, 12 iulie 2012, 19:12)

        belisarivs [utilizator] i-a raspuns lui Ma tata ma

        stai tu linistit. si-a oferit singur demisia USL-ului contra modificarea Constitutiei

        de ce sa se teama daca el e fost primul politician roman carea-a infruntat justitia fara imunitate
        • +21 (23 voturi)    
          tovarasul Sova: (Joi, 12 iulie 2012, 19:31)

          oilman [utilizator] i-a raspuns lui belisarivs

          Camarade, nu ai auzit ce a spus CCR ? Iti pot recomanda un tratament sa-ti desfunzi urechile. sint 18+ milioane daca nu voteaza 9+ milioane Antonescu pleaca in fuga de la Cotroceni. Nu-ti face grija de dosarele lui Basescu, arunca o privire in curtea voastra. Ati dus romania inapoi cu 20 ani in mai putin de 2 luni.
          • -16 (18 voturi)    
            Faceti loc, va rog (Joi, 12 iulie 2012, 19:34)

            Johnny [anonim] i-a raspuns lui oilman

            Mai, parca de obicei erati pe faza.
            E, pentru ca nu te-ai prins inca, da-mi voie sa te anunt eu:
            USL-ul tocmai v-a tras-o :))))
            • +13 (15 voturi)    
              Poftiti va rog! (Joi, 12 iulie 2012, 20:06)

              Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

              Asa e. Ne-ati "tras-o".

              In curind USL-ul va inertiza justitia, iar poporul va primi ca bonus bani tipariti. Poporul si USL-ul se merita reciproc. Toata lumea e fericita.
            • +3 (3 voturi)    
              Ai perfecta dreptate (Vineri, 13 iulie 2012, 9:49)

              Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

              USL-ul a"tras-o" poporului Romana. L-a pacalit sa voteze candidatii sai la locala, a adus "cel mai cinstit" guvern - in intregime "puscariabil", si a izolat politic si economic Romania. Ne-a traso bine.
          • +12 (14 voturi)    
            din pacate asta a fost si planul (Joi, 12 iulie 2012, 19:37)

            adyQ [utilizator] i-a raspuns lui oilman

            sa se opreasca privatizarile, din cate tin eu minte inainte de a fi numit copilotul premier a declarat clar ca daca vin la putere ei vor privatiza la oameni de afaceri romani ca sa stranga si ei capital si sa faca si ei afaceri, sa nu se mai vanda avearea statului la straini, ceva de genu nu ne vindem tara...si acuma banuiesc ca o sa vrea sa vanda hidroelectrica care e in stare de faliment, ce valoare o avea acuma? probabil la fel ca petromul, statul o sa mai plateasca cateva miliarde bune celui care o va cumpara
      • +8 (8 voturi)    
        cum adica (Joi, 12 iulie 2012, 21:44)

        danluci [utilizator] i-a raspuns lui Ma tata ma

        TB "este singurul politician din Romania care are imunitate juridica".
        Cum asa dle.Sova ?
        Tovarasii dvs. din parlament nu au imunitate ?
        Ministrii guvernului nu au imunitate ?
        Sa inteleg ca dvs. nu cunoasteti legislatia in vigoare sau nu ne spuneti adevarul (presupun ca nu a dat guvernul Ponta o alta ordonanta de urgenta in acest sens).
        Pana unde o sa mergeti cu minciuna ?
        Nu v-ati saturat sa mintiti la infinit ?
        O sa ajungeti sa vreti sa spuneti ceva util poporului si el nu o sa va mai creada !
    • +11 (15 voturi)    
      Sova negationistule,cand ai de gand sa dispari ? (Joi, 12 iulie 2012, 19:16)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui newyorkezul

      crezi ca te iarta cineva pentru antisemitismul tau declarat?chiar toti golanii fascisti fac politica in Romania de azi?
    • +13 (15 voturi)    
      eu votez! (Joi, 12 iulie 2012, 19:21)

      naivul [anonim] i-a raspuns lui newyorkezul

      Draga Sova sper sa citesti comentariile articolului si sa le intelegi! Eu am sa votez din nou din cauza voastra cu gandul la cheltuielile pe care le atrage referendumul asta la nivel national intr-un moment in care, tot din vina voastra, rata la banca mi-a urcat iar salariul a dat inapoi! Iti doresc la Rahova si tie!
    • +8 (10 voturi)    
      Dl Sova ar trebui sa "intre in pamant de rusine" (Joi, 12 iulie 2012, 20:01)

      gorjenii [utilizator] i-a raspuns lui newyorkezul

      Daca as fi avocat si as fi facut atatea greseli profesionale si morale ca dl Sova, as iesi pt 20 de ani din viata publica.
      Seful dvs politic (de cand fac avocatii politica) tocmai ne-a spus ca nu poate emite o OUG in timpul vacantei parlamentare. Ori va bateit joc de el, ori ne credeti prosti. In oricare din variante, IESITI AFARA din administratia publica , In UE nu ati fost niciodata, asa ca nu aveti de unde iesi. LA SCOALA cu voi!
  • -22 (34 voturi)    
    PAI NU? (Joi, 12 iulie 2012, 18:31)

    Johnny [anonim]

    Mi se pare decent sa nu fugi de referendum.
    • +29 (31 voturi)    
      Regula jocului? (Joi, 12 iulie 2012, 18:56)

      MariusGh [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

      Tu propui sa joci dupa regulile jocului in timp ce tabara USL calca in picioare constitutia, statul de drept, practic orice piedica pentru a scapa de Basescu si de justitie. Dupa 8 ani de mandat e greu sa mai ai sustinere populara, vezi cazul lui Bush, cu cat a intrat si apoi iesit. Sa faci asta pe ultima suta de metri este 100% necinstit, Basescu are perfecta dreptate. A trecut tara asta printr-o criza feroce, de care Romania nu putea scapa, iar fara masuri bugetul ar fi intrat in colaps si am fi fost obligati sa ne imprumutam pe piete externe, de la chinezi si rusi probabil, pe dobanzi astronomice pe care si copiii copiilor nostri ar fi ajuns sa plateasca la ele, in timp ce tara ar fi batut pasul pe loc, la cap. dezvoltare. Critica multora este legata de aceste masuri 100% necesare pentru ca nu inteleg ce s-ar fi intampla fara ele. Traim intr-o tara cu mai multi pensionari decat angajati, un sistem care nu are nici a mai mica sansa fara schimbare.
    • -5 (9 voturi)    
      HAHAHA! Naspa... (Joi, 12 iulie 2012, 19:10)

      Laciu [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      L a asta nu s -au gandit baietii care cred ca e suficient sa stea cu burta in sus. Un Referendum nu de 3 ci de 2 zile perfect constitutional, a mai fost in 2003, creca ar pune capat sperantelor de lasi ai sustinatorilor lui Basescu. Nici UE n are ce zice la asta. La urma urmei se da posibilitatea ca toti cei care doresc sa si exprime votul.
      • +7 (9 voturi)    
        dar initial... (Joi, 12 iulie 2012, 19:24)

        mariage [utilizator] i-a raspuns lui Laciu

        Trebuie sa recunosti USL planificase in asa fel referendumul incat sa se prezinte cat mai putini la vot, au pus referendumul intr-o zi lucratoare si au redus cu doua ore durata votului.Hai pa!
      • +4 (4 voturi)    
        mda (Joi, 12 iulie 2012, 22:30)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Laciu

        io zic sa se organizeze cate un referendum pe saptamana pana iasa ce vor uslasi, daca tot nu iasa sa dea tontalau o ordonanta sa iasa,
        tovarase sova, din sua pana in japonia toti is basisti? toata comunitatea europeana e cu base?
        io stiu o vorba, daca 2 iti zic ca esti beat te duci la nani, voi ce faceti?
    • +3 (5 voturi)    
      parea o tanara speranta in politica! (Joi, 12 iulie 2012, 20:04)

      abramburica! [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      aveam o parere buna despre dl.sova da s-a cam terminat de cateva luni incoace.
      Cred ca in curand si parintii o sa-l renege,pacat ca s-au straduit sa ii ofere o educatie buna si acu totul se duce la vale
      Sant curios cum iese la referendum.O sa vedem cat santem de tampiti sau daca ne-am revenit iar cei cu creier sant mai multi decat cei spalati pe creier de felix.
      Sa ne spuna si noua despre ce dosare ar fi in discutie?Sper ca nu flota,mihaileanu ca alea s-au cam terminat.
      Probabil o sa il acuze penal pt."tiganca ...."
  • +44 (48 voturi)    
    Adica (Joi, 12 iulie 2012, 18:31)

    ciprianmarius [utilizator]

    CCR spune, Ponta confirma la Bruxelles ca va respecta decizia CCR, iar Sova o tine pe a lui.
    • +15 (21 voturi)    
      din pacate... (Joi, 12 iulie 2012, 18:56)

      be_real [utilizator] i-a raspuns lui ciprianmarius

      in stilul caracteristic lui Mickey Mouse, ce a spus ieri astazi nu mai este valabil. La declaratiile de azi a schimbat banda si a pus iar placa cu "am trimis o scrisoare presedintilor celor doua camere si sper ca saptamana viitoare sa se intruneasca pentru a pune in acord nu stiu cate legi legate de subiectul asta" etc....

      Cred ca varianta ramane sa vedem raportul pe tara de miercuri si tragem concluziile.
  • +45 (47 voturi)    
    Voi va temeti dragilor! (Joi, 12 iulie 2012, 18:33)

    MariusGh [utilizator]

    Acum ca l-ati vazut si pe Nastase in puscarie, liderul vostru public, un pic mai are si cel din umbra, nimeni altul decat Voiculescu. Cum puteti avea tupeu sa vorbiti despre fuga de justitie cand pe la spate incercati sa schimbati conducerea DNA si CSM cu nimic altceva decat 2 infractori? Sunteti penibili! Dosarele vin si frica e mare...
  • +38 (40 voturi)    
    Dan Sova te rog sa taci, a vorbit CCR (Joi, 12 iulie 2012, 18:35)

    vasile78 [utilizator]

    Si poate pentru totdeauna cei care sunt nostalgici dupa dictaturi vor accepta sa se potoleasca.
  • +34 (36 voturi)    
    de ce? (Joi, 12 iulie 2012, 18:35)

    foarte-curios [utilizator]

    oare de ce ne mai trebuie dusmani cand il avem pe Sova? altul din trupa lui Ponta care minte si cand doarme.
  • +31 (33 voturi)    
    ar trebui sa ne dati si video (Joi, 12 iulie 2012, 18:36)

    aiului [anonim]

    sa le vedem si fetele astora atacati maxim de decizia Curtii Constitutionale. Nu-si dau seama cat is de ridicoli. Curtea a zis, Ponta a confirmat langa Schultz, gata, orice zbatere in plus nu-i decat consum inutil de energie.
  • +33 (37 voturi)    
    referendumul trecut (Joi, 12 iulie 2012, 18:37)

    MamaOmida [utilizator]

    Referendumul trecut NU A FOST VALIDAT de CC, de ce uiti sa spui asta, dl. Sova???
    Chiar daca a castigat moral acel referendum, el nu a fost validat pentru ca nu s-au prezentat la vot 50%+1 din alegatori!!

    Chiar asa memorie scurta crezi ca avem???
    Niciun referendum cu participare sub 50%+1 nu a fost validat!
    Nu va ajunge ca ati schimbat toate regulile jocului in timpul jocului, ca ati calcat legea in picioare, ca ati inventat fapte grave care nu exista, ca ati mintit cu nerusinare ca respectati deciziile CC, omitand sa adugati ca doar pe cele care va dau dreptate, mai ne luati si de prosti??

    Voi meritati sa ajungeti langa Nastase, la Rahova, nu Basescu!!
    • -2 (4 voturi)    
      a fost validat (Joi, 12 iulie 2012, 18:58)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui MamaOmida

      A FOST VALIDAT

      Cum naiba poti sa minti in halul asta?

      http://www.ccr.ro/deciziitotal/pdf/2007/ro/hot5.pdf

      Citez:

      1. Constată că a fost respectată procedura pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului naţional din data de 19 mai 2007 pentru demiterea Preşedintelui României,domnul Traian Băsescu.

      2. Confirmă rezultatele referendumului naţional din data de 19 mai 2007 şi constată că nu s-a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate, la nivelul ţării, ale cetăţenilor care au participat la referendum, pentru demiterea Preşedintelui României, domnul Traian Băsescu.
      • +3 (5 voturi)    
        n-ai putea sa citesti ceea ce tocmai ai scris? (Joi, 12 iulie 2012, 19:29)

        opinius [anonim] i-a raspuns lui invalidprotocol

        Curtea:

        1. a zis ca referendumul din 2007 a fost organizat conform procedurii;

        2. a confirmat rezultatele (in sensul ca sunt bune, neviciate si ca nu au fost contestatii);

        3. a constatat ca demiterea nu poate fi validata pentru ca "nu s-a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate, la nivelul ţării" si ca oricum cei care s-au prezentat nu au fost de acord cu demiterea.

        Restul e de la dl. Sova (autorul moral al acestei lovituri de stat avocatesti).
        • -2 (6 voturi)    
          1 + 1 = 3? (Joi, 12 iulie 2012, 20:14)

          invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          Eh, daca pentru tine 1+1 inseamna 3 atunci asta e, n-am ce-ti face.

          Eu ti-am dat citatul exact din hotararea CCR-ului, care e cat se poate de clar: presedintele n-a fost demis pentru ca "nu s-a intrunit majoritatea voturilor valabil exprimate, la nivelul tarii, ALE CETATENILOR CARE AU PARTICIPAT LA REFERENDUM". Nu ale celor inscrisi pe nu stiu ce liste.
          • 0 (2 voturi)    
            Du-te bai si prosteste-i pe altii! (Joi, 12 iulie 2012, 21:40)

            Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui invalidprotocol

            Cind ai vazut ca nu tine .. PENTRU TINE SI PENTRU STAPINII TAI 1+1=7, si de la asta o sa vi se traga.
          • -1 (1 vot)    
            aici cred ca are dreptate invalidprotocol (Joi, 12 iulie 2012, 22:26)

            opinius [anonim] i-a raspuns lui invalidprotocol

            Ai dreptate decizia din 2007 se refera la majoritatea voturilor cetatenilor care au participat la referendum.

            Totusi, in lipsa de orice alte precizari, cred ca este hazardant sa spui ca a validat principiul conform caruia se poate demite presedintele numai cu majoritatea celor prezenti la vot.

            Poti cel mult sa spui ca nu a clarificat acest aspect in 2007 dar, iata, ca a clarificat in 2012 (chiar daca decizia din 2012 nu e cu privire la OUG-ul care pare sa se aplice referendumului - printr-un artificiu curat imoral).
          • -1 (1 vot)    
            inca un argument (Joi, 12 iulie 2012, 22:40)

            opinius [anonim] i-a raspuns lui invalidprotocol

            invalidprotocol, permite-mi sa-ti mai spun un argument pentru care textul din decizia din 2007 nu trebuie absolutiat ca referindu-se la principiul majoritatii participantilor:

            Se poate spune (in lipsa unor clarificari) ca s-a avut in vedere o anumita ordine dupa care CCR a analizat rezultatele referendumului:

            de exemplu:
            daca ai un referendum in care conteaza "voturile pentru" si acestea sunt insuficiente, te referi la faptul ca au fost insuficiente "voturi pentru".

            abia in pasul doi, daca ai suficiente "voturi pentru" analizezi si conditia de participare.

            La referendumuri nu e cala cvorumul din parlament (unde daca nu ai cvorum nici nu mai supui la vot). La alegeri e invers, mergi la vot oricum, si apoi vezi daca a fost cvorum.
      • -1 (3 voturi)    
        . (Joi, 12 iulie 2012, 19:30)

        Gabri [anonim] i-a raspuns lui invalidprotocol

        Ba exact cum spune "MamaOmida" - referendumul din 2007, de ale carui reguli se agata uslasii, NU A FOST VALIDAT de curte, exact din cauza lipsei de cvorum: "[curtea - nm] .. constată că NU s-a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate, la nivelul ţării, ale cetăţenilor care au participat la referendum, pentru demiterea Preşedintelui României, domnul Traian Băsescu."

        Presedintele s-ar fi intors oricum la Cotroceni atunci, in 2007, chiar daca nu ar fi castigat referendumul, din cauza ca nu au participat decat cca 44% din alegatori (daca imi aduc bine aminte). Sova & Co manipuleaza in cel mai josnic si perfid mod cu putinta. Bolsevici nenorociti. Sper ca acest popor, indiferent daca il uraste sau nu pe Base, sa inteleaga pericolul incomparabil pe care l-ar reprezenta o guvernare usl pentru tara. Doamne-ajuta!
      • +2 (2 voturi)    
        problem (Joi, 12 iulie 2012, 22:35)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

        vezi tu, problema comunistilor este si va fi logica, referendumul din 2007 nu a fost VALIDAT, nu s-a intrunit ceea ce trebuia, insa, na, tu plangi, jigneste, scuipa, calca in picioare. Sefi tai spumega
    • -1 (1 vot)    
      referendum validat (Vineri, 13 iulie 2012, 7:21)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui MamaOmida

      Referendumul din 2007 a fost validat, desi prezenta la urne a fost de 44%. CCR ar trebui sa dea o explicatie publica. Pentru ca noi, alegatorii sa intelegem. Sa nu traim cu impresia ca si CCR ia decizii contradictorii, in functie de...situatie. E vorba de credibilitatea CCR.
  • +29 (33 voturi)    
    nici (Joi, 12 iulie 2012, 18:37)

    selu [utilizator]

    Referendumul din 2007 nu a fost validat pentru ca nu s-au prezentat la vot 50%+1 din alegatori.Oricum Base a castigat referendumul din 2007.
    Sa zicem prin absurd ca se prezinta la vot doar 3 oameni ei vor ca referendumul sa fir valabil,e complet absurd.
    Dupa ce ca l-au suspendat pe nimik concret mai vor sa modifice si legea dupa care se face referendumul.
    Prima data sa aplice referendumul din 2009 cand populatia a votat pentru parlament unicameral si 300 de parlamentari si apoi mai vorbim.
    • +14 (18 voturi)    
      Sova nu a uitat nimic (Joi, 12 iulie 2012, 18:51)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui selu

      Pur si simplu minte ca un nesimtit.
      Rog Hotnews sa imi permita publicarea desi folosesc un cuvant tare. Pur si simplu nu gasesc alt cuvant care sa caracterizeze modul de a minti al lui Sova.
      Minte in cel mai pur sens al cuvantului si in cel mai nesimtit mod, incercand sa justifice actiunile lui Ponta printr-o minciuna mare cat roata carului.
    • -10 (14 voturi)    
      nu e nimic absurd... (Joi, 12 iulie 2012, 18:56)

      bdanutz [utilizator] i-a raspuns lui selu

      Nu intreleg de ce nu se revolta institutile, statele europene.Aici e o incalcare grava a democratiei.De ce sa fie gresit sa fie demis presedintele cu 3 voturi???Inseamna ca cei ce nu sau prezentat la vot le e indiferent, deci conteaza doar cele 3 voturi a celor ce sau dus la vot pentru ca sunt interesati, foarte democratic.Dar sa asimilezi voturile celor idiferenti si care nu merg la vot cu un vot negativ asta e contrar democratiei si recomandarilor europene.Astept sa se revolte orice persoana corecta si democratica.Comunisti binenteles ca sunt fericiti cu un asa sistem...atidemocratic...
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Joi, 12 iulie 2012, 21:52)

        Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui bdanutz

        Nimic mai gresit. Asa te vei trezi ca 3 vor vota cat esti tu in vacanta ca cetatenii de un anumit fel (las la alegerea ta conditiile de departajare) trebuie dusi in lagar ;)

        Absenteismul de la referendum dovedeste ca nu prezinta interes pentru cei absenti - deci referendumul nu poate produce efecte pentru ei.

        Majoritatea nu se poate supune unei majoritati dintr-o minoritate.Iar majoritatea nu este obligata sa raspunda la fiecare propunere a unei minoritati. (nu ma refer aici la minoritati etnice)
    • -3 (7 voturi)    
      a fost validat (Joi, 12 iulie 2012, 19:02)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui selu

      Referendumul din 2007 a fost validat pentru ca legea nu cerea 50% + 1, ci doar "voturilor valabil exprimate, la nivelul ţării, ale cetăţenilor care au participat la referendum".

      http://www.ccr.ro/deciziitotal/pdf/2007/ro/hot5.pdf

      Legea a fost modificata recent, la inceputul acestui an, ca sa se adauge 50% + 1. Ghici de ce?
      • +2 (6 voturi)    
        Tu stii sa citesti? (Joi, 12 iulie 2012, 19:59)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

        Din hotararea mentionata de tine citez:
        "2. Confirmă rezultatele referendumului naţional din data de 19 mai 2007 şi constată că
        nu s-a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate, la nivelul ţării, ale cetăţenilor care au participat la referendum, pentru demiterea Preşedintelui României, domnul Traian Băsescu."
        Adica referendumul a fost organizat bine dar nu este valid pentru ca nu au participat 50% din cetatenii cu drept de vot.
        • -1 (5 voturi)    
          incredibil (Joi, 12 iulie 2012, 20:23)

          invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          E incredibil.

          Scrie cat se poate de clar: ALE CETATENIILOR CARE AU PARTICIPAT LA REFERENDUM. Nu majoritatea celor inscrisi pe liste.

          Daca majoritatea celor care au votat atunci ar fi spus DA => presedintele era demis.
  • -31 (35 voturi)    
    cadou pt basescu: RACOARE :) (Joi, 12 iulie 2012, 18:37)

    Montesquieu [utilizator]

    ei, las' ca din 30 iulie isi pierde imunitatea.

    asteptam cu interes explicatiile lui in dosarele Flota, Casuneanu, ALRO, Hidroelectrica etc
    • +12 (16 voturi)    
      :) (Joi, 12 iulie 2012, 18:50)

      Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      da vere. sa-si faca mandatul si sa raspunda pentru ele. da' crezu tu ca nu il ardeau PSDistii de cate ori au fost la putere daca aveau cu ce sa il arda ?
      chiar crezi ?
      in 30 iunie merge la servici la Cotroceni !
      • -3 (7 voturi)    
        Sigur ca merge.... (Joi, 12 iulie 2012, 19:09)

        Incomod1 [anonim] i-a raspuns lui Uzu_buzu

        ...sa faca inventarul si sa predea gestiunea... oricum vor trebui verificate linguritele si argintaria :)
        • -3 (7 voturi)    
          bineinteles ca merge (Joi, 12 iulie 2012, 19:26)

          Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui Incomod1

          nu uita de stocul de whiskey :)
        • +2 (4 voturi)    
          sa ne spuna Antonescu (Joi, 12 iulie 2012, 19:38)

          si mai incomod [anonim] i-a raspuns lui Incomod1

          ce va face cu Nastase, daca va ajunge presedintele "full options" al Romaniei.

          Am inteles ca pe perioada interimatului nu-l va gratia. Dar eu nu vreu sa dau posibilitatea gratieii nici noului presedinte (in caz de demitere a lui Basescu). Oricum a fost condamnat la doar 2 ani, care se pot transforma fara nicio gratiere in 8 luni pentru buna purtare.

          O sa initieiz o petitie online pentru Antonescu sa ne spuna ce va face daca ajunge presedinte. Daca nu confirma ca nu-l va gratia nici ulterior, o sa am grija ca prin votul meu pe 29 iulie, sa nu creez o favoare lui Nastase nici dupa expirarea interimatului.
          • 0 (0 voturi)    
            ATENTIE! minus dat de psd-isti! (Joi, 12 iulie 2012, 21:48)

            Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui si mai incomod

            va rugam nu mai folositi sintagma USL - PNL zace de citva timp in burdihanul de mujic al PSD si va fi evacuat curind, pe cale naturala, dupa ce a hranit cu ce se putea.
        • +2 (2 voturi)    
          bine-nţeles, (Joi, 12 iulie 2012, 22:47)

          Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui Incomod1

          după ce pleacă puturoşescu, chiar trebuie făcut un inventar la sânge. Că la poker tentaţiile sunt mari!
    • +14 (18 voturi)    
      Se pregatesc dosare pentru Basescu ! (Joi, 12 iulie 2012, 18:54)

      SED [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Gura pacatosului adevar graieste ! Deci, multumim ca ne avertizati ca pregatiti dosare pentru Basescu.
      Dar, oare mai traim era Nastase ??? Sunteti siguri ca veti pune mana pe justitie ??? Eu nu mai cred ca va merge !
    • +7 (9 voturi)    
      // (Joi, 12 iulie 2012, 19:01)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ca sa te calmezi, iti spun eu ce se va intampla:

      1. Traian Basescu va reveni la Cotroceni pentru inca doi ani, pana in 2014;
      2. Crin Antonescu, conform cuvantului de onoare dat in fata parlamentului si repetat de mai multe ori in declaratiile de presa, se va retrage din viata politica definitiv;
      3. Victor Ponta, care a declarat ca nu va mai putea coabita niciodata cu Basescu presedinte si supus presiunilor societatii civile din cauza plagiatului, va fi nevoit sa-si dea demisia din functia de prim ministru;
      4. Aceste doua demisii vor provoca valuri in PSD si PNL, care vor fi nevoite sa-si aleaga alti lideri cu doar patru luni inainte de alegerile parlamentare, ceea ce va duce la scaderea dramatica in sondaje a USL-ului;
      5. Convulsiile din PSD si PNL vor avea ca efect modificari ale aliantelor actuale din parlament si este foarte posibil ca USL-ul sa nu mai detina majoritatea, deci Basescu va putea numi un premier din actuala opozitie;

      Ce parere ai?(editat de HotNews.ro)
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Joi, 12 iulie 2012, 20:37)

      Ariona [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      pentru ALRO si Hidroelectrica intreaba-l pe Nastase.
  • +32 (34 voturi)    
    Q-ataru (Joi, 12 iulie 2012, 18:37)

    Maris [anonim]

    Deci ordonanta in chestiune ramane in vigoare.

    Ponta una zice una la Bruxelles catarul asta ii da inainte cu ordonanta. Astia isi bat joc de tot in tara asta.

    Nu-i nimic Sova, las ca va invalideaza CCR-ul mânăria.
  • +28 (30 voturi)    
    Mincinosi (Joi, 12 iulie 2012, 18:38)

    LoveRomania [utilizator]

    Ar trebui sa fiti internati la pshihiatrie, aveti o boala numita "minciuna patologica"
    Te rog da exemplul unui singur dosar penal, sa nu imi spui de flota si de casa din mihaileanu pentru ca alea s-au prescris de mult, si in plus sa demonstrat in cazul flota ca tot cineva din PSD a semnat

    Apoi referendumul din 2007 a fost invalidat pentru prezenta redusa la vot chiar daca Base a castigat.
  • +25 (27 voturi)    
    CCR (Joi, 12 iulie 2012, 18:38)

    roko [anonim]

    Si cu decizia CCR cum ramane? Ponta a promis ca referendumul se va desfasura pe baza deciziei CCR. Adica USL respecta deciziile CCR doar cand le convine?
    Nici nu s-a terminat lovitura de stat si eliminarea totala a statului de drept si deja amenintati cu dosare pe presedintele democratic ales, nu impus de manevre de culise in Parlament precum presedintele interimar.
    Ce nu inteleg eu, de ce se tem USL de prezenta la vot ... Daca intr-adevar romanii il vor plecat pe Basescu mai devreme cu 2 ani, or sa vina in numar coplesitor la vot si or sa vateze pentru demitere. Vreti sa demiteti un presedinte cu mai putin de 25% din electorat?
  • +21 (23 voturi)    
    pina la urma tot i se termina mandatul (Joi, 12 iulie 2012, 18:39)

    moshu clonzu [anonim]

    dar musiu Sova, ca tot vorbesti de dosarele lui Base...eu ma gandesc ca de fapt te referi la dosarele voastre care sunt la base si cu care dosare base va stringe de oole lui nastase :).
    PS: si Raul mai Mic ii zise Raului mai Mare: in dosare sa ne spargem, in santaje sa ne santajam sau mai bine s-o dam pe burta?
  • +25 (27 voturi)    
    Sova a participat la Lovitura de Stat ! (Joi, 12 iulie 2012, 18:39)

    Bubu [anonim]

    Jigodiile din USL :( nu ne spun faptul ca acest OUG contravine hotararilor CCR. Tontel s-a angajat la Bruxelles ca va respecta CCR, dar evident ca va trage de timp :(
    • +15 (17 voturi)    
      Dupa referendum ar trebui facuta curatenie .. (Joi, 12 iulie 2012, 18:50)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui Bubu

      TOTALA . Basescu nu e un politician perfect dar n-a organizat o lovitura de stat ca voi .

      Toti participantii la lovitura de stat sa fie anchetati si condamnati penal , tovarasul sovaielnic se numara printre ei .

      La cite probe publice exista procuratura doar trebuie sa le aduna .
  • +24 (26 voturi)    
    Sova nebun (Joi, 12 iulie 2012, 18:39)

    Nebunie [anonim]

    Cred ca Sova este nebun !
    Uitati-va la privirea lui !
    Este total rupt de realitate !
    • +1 (1 vot)    
      E nebun -un vrick de-ala din Norvegia (Joi, 12 iulie 2012, 21:52)

      Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui Nebunie

      dar e mai criminal ca el.
  • +19 (21 voturi)    
    Nevinovatia contra ticalosiei (Joi, 12 iulie 2012, 18:40)

    cboengiu1284466354445 [utilizator]

    Culmea este ca doar Basescu este capabil de ticalosie. Adversarii lui sunt niste ingeri, care nu ar fi in stare sa omoare nici macar o musca.
  • +16 (18 voturi)    
    Ma scuzati D-le Sova dar sinteti .... cu diploma (Joi, 12 iulie 2012, 18:42)

    Igriculescu [utilizator]

    Prietene comunist intelege odata pentru eternitate : mincionosii si ticalosii nu sint convingatori in fata celor cinstiti si onorabili.
    Noi, romanii normali, am pierdut razboiul cu voi comunistii corupti, avem insa imensa sansa ca sintem membri UE. Fara ei eram pierduti.
    Cred ca bolsevismul e in gena unora, alta explicatie nu gasesc.
  • +14 (16 voturi)    
    Ce uita //sa mentioneze ... (Joi, 12 iulie 2012, 18:42)

    zet [anonim]

    Este ca referendumul din 2007 NU A FOST VALIDAT! Nu s-a bagat in seama acest amanunt pentru ca oricum Base castigase votul.
    Si nu a fost validat pentru ca si atunci Curtea constitutionala a decis ca criteriul de validitate este 50%+1.
    Un referendum ar trebui sa aiba o singura varianta de raspuns: DA.
    Daca nu esti de acord nu te mai deplasezi pana la sectia de votare, ce rost are? E logic ca cei cu adevarat interesati sa iasa referendumul, se prezinta la vot.
    Cu alte cuvinte: un absent este contra referendumului. I se rupe. Nu-l vrea demis pe Base!
    Ati luat-o in mana uslamisti. Ati organizat referendumul in creierii verii ca sa va iasa voua pasienta, si va loveste ca un bumerang abuzul asta.(editat de HotNews.ro)
    • -2 (4 voturi)    
      minciunele (Joi, 12 iulie 2012, 19:03)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Alt mincinos. Incredibil.

      http://www.ccr.ro/deciziitotal/pdf/2007/ro/hot5.pdf

      Asta e hotararea CCR de atunci. A fost validat. Legea nu cerea atunci 50% + 1.
      • +2 (4 voturi)    
        Invata sa citesti: (Joi, 12 iulie 2012, 20:00)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

        Din hotararea aceea citez:
        "2. Confirmă rezultatele referendumului naţional din data de 19 mai 2007 şi constată că
        nu s-a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate, la nivelul ţării, ale cetăţenilor care au participat la referendum, pentru demiterea Preşedintelui României, domnul Traian Băsescu."
  • +14 (16 voturi)    
    Mai "profesore" in drept constitutional (Joi, 12 iulie 2012, 18:42)

    Xerox [anonim]

    Ia si citeste corect si dupa poti vorbi.
    Spune cam asa, trebui sa se prezinte 50+1 ca sa fie valid iar dupa ma trebuie 50+1 din liste pentru a fi valabil demiterea presedintelui....deci nu aveti nicio sansa (adica daca se prezinta 60% si doar 40% voteaza DA pentru demitere - tot nimic nu ati facut). Citeste si tu macar la 40 de ani ceva constructiv in spiritul legii care trebuie aplicata nu suspendata.
    Copy Paste la Bruxelles are creierii varza de cat l-au dat cu "capu' de pereti" in termeni diplomatici desigur...

    Crin (v-a impins si el putin pe scari) a promulgat si legea de abilitare a guv de a emite Ordonante asa ca tot Xerox va anula si OUG pe referendum si ccr.
    Ati incercat (marii juristi - pic&poc) o lovitura de palat si vi s-a intors....fara numar

    La revedere!
  • +18 (20 voturi)    
    dar eu nu vreau sa fiu sprijinit de voi (Joi, 12 iulie 2012, 18:43)

    ekek [utilizator]

    voi nu sunteti romani.
    eu sunt si vreau sa iau deciziile mele. nu am nevoie sa ma sfatuti voi ce e bine pt mine.

    si daca romanii vor sa pice Basescu, atunci se duc sa voteze.

    ce faceti voi acum e cum au incercat la un momenta dat bancile sa faca: "V-am activat optiunea x. Va costa y pe luna. Daca nu doriti sa continuati cu aceasta optiune, sunati la xxx pt a o anula".

    Adica eu trebuie sa fac ceva ca sa scap de ceva ce nu am cerut?

    Normal, cine vrea ceva nou, se duce si cere.

    Adica, cine vrea sa pice Base, se duce si voteaza.
    Cine a vrut sa fie Base presedinte, a fost deja si a votat.

    Logica e simpla. Ce faceti voi e ilegal.
  • +11 (13 voturi)    
    usurel.. (Joi, 12 iulie 2012, 18:44)

    cilina [utilizator]

    faceti apoplexie...
    de ce nu va ocupati voi de campanie..aduceti 9154000 de votanti...si gata! l-ati demis. care-i problema? ziceti ca poporul nu-l mai vrea.. atunci faceti bine si aduceti poporul la urne! cei care-l mai vor presedinte pe Base stau acasa, de ce sa se deranjeze? pentru voi? sa facem noi treaba voastra?
  • +12 (14 voturi)    
    Cat am dorit (Joi, 12 iulie 2012, 18:44)

    Audit [utilizator]

    sa ajunga tinerii la putere!
    Ce am obtinut? O mineriada USL+UNPR+UDMR+Minoritati.
    O degradare TOTALA a imaginii Romaniei, o incalcare grava a procedurilor, legislatiei si Constitutiei.
    Repetentului si Plagiatorului le doresc cand le e mai bine sa pateasca ceea ce au facut ei poporului acesta, sa li se intample ceea ce i s-a intamplat unui alt mare "democrat" Sorin Rosca Stanescu cu singurul sau fiu. Sa ma ierte Dumnezeu!
  • +11 (13 voturi)    
    Asta (Joi, 12 iulie 2012, 18:45)

    vasile-roaita [utilizator]

    Asta vorbeste numai timpenii, cine dreaqu se ia dupa el? CCR are ultimul cuvint nu rahatul ala de OUG dat de shleatka uslinoasa. Asa c-o s-l luati in mina uslinosilor vine basescu inapoi si sa te tii atunci. Stoluri de procurori se vor abate peste voi si vor musca din voi cu nesat. deja se pregatesc.
  • +8 (10 voturi)    
    dar tie de ce-ti e frica ?! (Joi, 12 iulie 2012, 18:46)

    mirceacr [utilizator]

    //

    de la precedentul referendum pe care nu Basescu l-a castigat ori pierdut, ci prin care tot voi ati esuat, intre timp au mai avut loc alegeri pe care Basescu pe foarte drept le-a castigat, deci a reconfirmat si paraconfirmat OPIUNEA CETATENILOR pe care voi ne-o tot puneti la incercare la fiecare 3 ani, pra speriati fiind de BASESCU !

    asadar cand mai vorbesti despre referendumul din 2007, nu uita sa-le mntionezi legat in propozitie pe cel din 2009 !

    adio si n-am cuvinte(editat de HotNews.ro)
  • +11 (13 voturi)    
    Domnu' Sova, atentie un pic (Joi, 12 iulie 2012, 18:47)

    daniel [anonim]

    Domnule Sova, 18 milioane de romani au POSIBILITATEA sa voteze. Teoretic, 18 milioane pot vota DA. Daca insa la vot vor veni 5 milioane si din acestia 4 milioane vor vota DA, asta inseamna ca din 18 milioane de romani 4 milioane au ales sa voteze DA. Mai raman 14 milioane care au ales orice altceva, numai sa nu voteze DA.
    Pe astia 14 milioane deci nu dati nici un ban?
    Mi-am incheiat demonstratia, banala rau, dar de neinteles pentru mintile USL-iste.
  • +8 (10 voturi)    
    corect (Joi, 12 iulie 2012, 18:47)

    Uzu_buzu [utilizator]

    la vot va iesi 99.9% impotriva lui Basescu si 0.1% voturi anulate.
    eu nu am nevoie sa merg ca sa spun ca NU vreau ca presedintele sa fie schimbat.
    de ce sa merg ? am votat odata, nu vreau sa-mi schimb votul.
    are Basescu o gramada de dosare ? sa-si term,ine cei 2 ani de mandata pe care ii mai are si sa raspunda in fatza justitiei. daca a furat sa intre la puscarie. daca nu, sa fie lasat in pace. ce atata gargara ?
  • +7 (9 voturi)    
    referendum? (Joi, 12 iulie 2012, 18:48)

    dan [anonim]

    USL-istii au uitat cum au boicotat aproape un an parlamentul, numai pentru a nu fi cvorum la sedinte.
    A venit vremea sa-si adune aliatii, sa sune din goarne adunarea complotistilor la vot, doar e referendumul lor!
    Eu vreau sa-i boicotez!
  • +4 (6 voturi)    
    Sova, te rugam: TACI! Lasa-l pe Ponta (Joi, 12 iulie 2012, 18:50)

    Dial [anonim]

    Dan Sova, te rugam: Taci! Este spre binele tau, pentru a nu ajunge de-a dreptul un clovn. Faci gafa dupa gafa. Nu te pricepideloc la politica.
    Lasa-l pe Ponta sa vorbeasca. El stie ce are de spus si stie si de ce spune ceva atunci cand vorbeste.
    • -1 (1 vot)    
      clovn (Joi, 12 iulie 2012, 20:03)

      Lucian I [anonim] i-a raspuns lui Dial

      dar este un clovn
  • +4 (6 voturi)    
    ce se intampla (Joi, 12 iulie 2012, 18:51)

    gechi [utilizator]

    "Daca Doamne fereste, in absenta unui cvorum, procentul ar fi evident in defavoarea presedintelui, dar din motive tehnice referendumul nu ar fi aprobat?"
    Raspuns: nimic important, doar somnorici si pinocchio dispar din politica pe usa din dos, pe care au si intrat. Asa cum ii place si mentorului lor, proaspatul admis la masterat la rahova.
  • +5 (7 voturi)    
    din cate stiu eu... (Joi, 12 iulie 2012, 18:54)

    akillies [utilizator]

    .. in Romania un presedinte poate fi inregistrat pe zeci de casete audio-video instigand un grup de oameni impotriva altui grup de oameni si nu pateste nimic (Ion Iliescu in 1990 si apoi in 1991) nici dupa 22 de ani.

    Ce il face pe Dan Sova sa creada ca Traian Basescu este primul presedinte care o sa fie judecat dupa Revolutie?
    In ce conditii se ridica imunitatea unui ost presedinte de stat in Romania(nu am spus sef de sta tci presedinte de stat)?
    Dan Sova a spus in ultimele zile atat de multe prostii, ca a facut de ras avocatii din toata tara..
    Cat despre aceste afirmatii ale lui: foc de paie pentru USLisitii care mai au timp sa se uite in gura lui!!
    • +1 (1 vot)    
      Astia sint cu atit mai agresivi cu cit cred ca (Joi, 12 iulie 2012, 21:58)

      Grammaticusa [anonim] i-a raspuns lui akillies

      n-au nimic de pierdut. Vor avea curind.
  • -3 (5 voturi)    
    I-auzi una, (Joi, 12 iulie 2012, 18:55)

    Laciu [anonim]

    Se poate ca referendumul sa tina 2 zile.S a mai intamplat. Ce ziceti baieti pedelisti? Mai stati acasa?
  • +5 (7 voturi)    
    alt " ghiocel ".... (Joi, 12 iulie 2012, 18:56)

    nedumeritu [utilizator]

    care simte nevoia sa ia cuvantul astazi. parca au capatat, toti usl-istii cu probleme penale, limbarita astazi....fenechiu, sova.... si ziua nu este terminata.
  • -2 (2 voturi)    
    Si mai departe nu spui tovarase? (Joi, 12 iulie 2012, 18:58)

    Alex [anonim]

    Vrem sa dam impresia ca ne bazam pe reguli democratice, legi si texte internationale. Iata textul compet: "Nu se recomanda un cvorum (prag, procentaj minimal) de participare, intrucat ii asimilează pe cei care se abtin cu partizanii votului negativ". Deci ce inseamna asimilare cu votul negativ cand intrebarea este "Sunteti de acord cu demiterea Presedintelui Romaniei"? Va las sa va ganditi singuri.
  • 0 (2 voturi)    
    ACESTA ESTE SOVICA (Joi, 12 iulie 2012, 18:59)

    ciolanos [utilizator]

    www.ziare.com/articole/dan+sova+rovinari+turceni
  • +1 (3 voturi)    
    ? (Joi, 12 iulie 2012, 19:00)

    George [anonim]

    Care-s dosarele alea tovarase Sova? Ia arata-le matale!
  • +2 (4 voturi)    
    PSD si PNL ar trebui sa dispara (Joi, 12 iulie 2012, 19:01)

    vasile78 [utilizator]

    Cu acest tip de politica obsesiva pana la extrem: Jos Basescu pentru care ar face orice - de la incalcari flagrante ale Constitutiei, nesupunere fata de CCR si pana la ridiculizarea partenerilor Europeni, poate ca PNL si PSD ar trebui sa dispara usor usor. Ce se mai poate spune despre aceste 2 saptamani? Printre cele mai negre lucruri din ultimii 20 de ani intamplate in Romania. PNL si PSD vor avea pe urmatorii ani pecetea lipsei lor de democratie si a lipsei respectului pentru valori fundamentale UE. Au demonstrat ca sunt niste partide antieuropene care ne fac enorm de mult rau.
  • +1 (3 voturi)    
    dosare? (Joi, 12 iulie 2012, 19:02)

    johnmall [utilizator]

    Ce le-ai mai da tu pe fata daca ar exista banditule. Mai degraba tu ai putea avea dosare ca ai profitat de programe guvernamentale cu amicul tau Ponta. Cite ore pe zi stabileai ca ai muncit?Peste 24?
  • +1 (3 voturi)    
    Debloce (sic) (Joi, 12 iulie 2012, 19:03)

    roko [anonim]

    Asadar la asta se referea Chitoiu cand zicea ca o sa se debloce (sic) marile dosare? Or sa inceapa eliminarea adversarilor politici.

    1. Preluarea puterii totale
    2. Distrugerea statului de drept
    3. Impunerea unor personaje controlabile de USL in justitie si DNA
    4. Sa se debloce (sic) dosarele leaderilor politici din opozitie.

    Indiferent ce a facut in trecut PDL/PSD/PNL ... daca guvernul Ponta ( "cel mai cinstit guvern" ) aplica aceste reguli, cu ce sunt ei mai buni decat cei care ii acuza?
    MRU are dreptate, Romania o sa o duca mai bine doar daca se reformeaza clasa politica nu doar daca se recicleaza politicieni compromisi in trecut.

    Pe mine sincer nu ma intereseaza cine e presedinte, cine e premier sau cine are majoritatea in Parlament+Senat. Ceea ce e important este respectarea statului de drept, respectarea democratiei occidentale nu democratia simulata.
  • -3 (5 voturi)    
    de la adi pentru traian :) (Joi, 12 iulie 2012, 19:04)

    Montesquieu [utilizator]

    pentru astia cu boicotu':

    mai baieti, codul de bune practici al comisiei de la venetia (comisia aia de-o tot invoca sefii vostri portocalii) zice cat se poate de clar (asa, sa priceapa si marea masa de basisti care n-au reusit sa ia bacu') ca neparticiparea la vot nu poate fi considerata vot negativ.

    tocmai de aceea recomanda ca validarea referendumurilor SA NU FIE CONDITIONATA DE UN NUMAR MINIM DE VOTANTI!!!

    neparticiparea la referendum inseamna lasitate. sunteti dupa chipul si asemanarea carmaciului care e-n stare de orice ca sa nu-si piarda imunitatea.

    stie si el la fel cum stim si noi ca din secunda in care s-a terminat cu imunitatea se redeschid dosarele penale suspendate pe durata mandatului.

    ne vedem la referedum si prin toamna ne vedem in sala de judecata!
    traiane te saluta vechiul tau vecin adrian care ti-a facut loc la el in celula ;)
    • +2 (4 voturi)    
      Jos cu DICTATORUL DE BASESCU (Joi, 12 iulie 2012, 19:46)

      ncy [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Stimate tovaras Montesquieu,...vad ca tot o tii cu prostiile tale. Iti propun sa luam lucrurile si putin logic, stii tu,...modul acela de gandire,....scuze ptr a intelege ai nevoie de un IQ minim,....inca neatins la nivel de USL.
      Ce inseamna boicot??? Niste parlamentari USL care timp de saptamani intregi NU s-au prezentat la servici (fiind platiti din impozitele noastre) doar ca sa arate ce fiinte fara coloana vertebrala sunt,...sau ceea ce se propune acum?
      Pai, sleahta bolsevico- comunista, numita usl a avaut grija ca sa organizeze asa deodata acest referendum, acum cand NOI cei care MUNCIM (nu stiu daca sunteti capabili sa intelegi acest cuvant) mai avem si concediu, si dupa un an de munca poate vrem sa ne odihnim, ca sa se asigure ca participa la vot cat mai PUTINI sustinatori ai actualului presedinte.
      Dar cand vad ca nu le iese jocul, si CCR cere ceea ce este si normal, incep sa dea din colt in colt, si vin cu comisia de la Venetia.
      Adica nu am inteles, sa renuntam sa mergem in Co,...sa renuntam la biletele platite demult doar ca sa se distreze prostimea pe care o intretinem NOI ?
      Ma intreb si eu, daca renuntam la vacanta si mergem sa votam,...si se intampla lucrul cel normal, adica sa RAMANA Presedintele VOTAT de NOI pe 5 ani,...ne platiti inappoi banii ptr vacanta?
      Daca tot sustineti pe la latrinele comuniste ca poporul nu il vrea pe BAsescu,...ce mai conteaza hotararea CCR,...oricum o sa se prezinte la vot toti nenorocitii si subventionatii de voi,...sau va e frica ca si asa veti fi prea putini.
      hai ca va dau si o idee ce sa faceti sa mai castigati niste voturi.
      Iesiti si voi cu niste platforme program:
      Azi il dam jos pe Basescu ca de maine sa va mearga mai bine la toti Romanii, in felul urmator:
      -....
      -....
      -....
      Aici va las pe voi sa completati,...sleahta de comunisti bolsevici fara coloana vertebrala, eventual puteti sa scrieti si ceea ce ati facut pana acum, ptr ca ceea ce faceti voi nu ajunge la oamenii normali,il dam jos pe Base,...si dupa aia pauza
    • +1 (3 voturi)    
      Ai reusit sa te faci de ras. (Joi, 12 iulie 2012, 20:03)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Nu stiam ca anul acesta BAC-ul a fost luat numai de cei de la USL.Dupa cum te exprimi,au dreptate cei care denunta politizarea excesiva a vietii publice in Romania,de catre USL.fii mai atent in exprimare.daca nu ai idei,citeste ce spun altii.Nu face politica dand cu parul(ca Hitler).Unii care scriu pe aici ,chiar nu le pasa de USL sau PDL si o fac din civism si crezand ca in Romania chiar este democratie.De ce vrei sa demonstrazi contrariul?
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Joi, 12 iulie 2012, 19:12)

    Ariona [anonim]

    Astia sunt bolnavi de o ura viscerala fata de Basescu, nu pot uita cand au iesit de la guvernare in 2009 (PSD) pana la alegerile presidentiale si plecarea lor de anul acesta in greva parlamentara.
    Cel mai teama insa imi este ca intentionat provoaca UE pentru a ne suspenda din cadrul UE, eu banuind ca au o intelegere cu Rusia, care este foarte suparata pe noi si NATO pentru instalarea scutului antiracheta. Poate gresesc, si ma rog sa se termine odata acest cosmar care s-a batut asupra noastra.
    • +1 (1 vot)    
      Nici macar Bulgaria nu s-a aliat cu Rusia anti UE! (Joi, 12 iulie 2012, 22:02)

      Grammaticusa [anonim] i-a raspuns lui Ariona

      mama, ce de miliarde or sa bage rusii in fundu' tradatorilor de tara. Da noi ce-o sa bagam cind ii prindem?
  • +1 (3 voturi)    
    despre Sova... (Joi, 12 iulie 2012, 19:28)

    gelu [anonim]

    acest Sova e un individ de o obraznicie si o marlanie caracteristica partidului pe care il reprezinta ! l-am vazut pe la diverse emisiuni in care nu lasa interlocutorul sa vorbeasca cu obraznicie si lipsa elementara de bun simt ! cum sa crezi o asemenea mizerie de om ?
  • +1 (3 voturi)    
    penibil (Joi, 12 iulie 2012, 19:29)

    Ionescu [anonim]

    Sova asta e un guzgan rozaliu de tip nou. Un bolsevic sadea. Are un fix sa demonstreze ca e mai barbat decat Basescu. Dar tot ce face e ca reuseste sa para cam diliu! Demagogul perfect.
  • +1 (3 voturi)    
    Cata nerusinare la acest nemernic ! (Joi, 12 iulie 2012, 19:40)

    uzurpatorul [utilizator]

    Sigur ca am mai vazut nerusinati in viata publica romaneasca,dar unul mai mare si mai nesimtit decat Dan Sova,nu am mai vazut decat la antena 3 si printre alti mancatori de rahat uselisti de pe la televiziuni,in frunte cu Dan Voiculescu,Crin Antonescu si Victor Ponta. Cu toate acestea,Dan Sova este un fruntas al tupeului nesimtit,Lipsit total de scrupule si incapabil sa abordese cinstit si din perspectiva dreptatii si adevarului lucrurile despre care vorbeste,acest nemernic vine sa ne spuna in fata ,fara rusine,ca el este sgur de incorectitudinea deciziei CCR,prin care legea referendumului trecuta recent prin parlament si sustinuta si de OUG-ul lui Ponta ,prin care demiterea presedintelui se poate face cu jumatate plus unul din alegatorii prezenti la vot,a fost declarata neconstitutionala. Afirmand acest lucru el,nu numai ca pune in discutie o decizie a CCR,dar o si combate,sugerand ca ea nu va fi respectata ci Ordonanta de Urgenta a lui Ponta. Venind cu argumente false,pe care mi-e scarba sa le mai amintesc,el calca in picioarele nesimtirii care-l caracterizeaza opiniile tuturor conducatorilor importanti ai lumii,care l-au sfatuit pe Ponta sa revina la normalitate.Iata ca Ponta a promis lumii intregi ca va reveni asupra masurii abuzive prevazuta in acel oug,dar in acelasi timp,il baga in fata pe Dan Sova sa ne ameninte ca nu va face ceea ce a promis. Ce sa mai intelegi de la acesti mincinosi si raufacatori calcatori de lege si falsificatori de adevar? Prin Dan Sova,care incearca aici sa ne spuna ca albul e negru si negrul e alb,acuzandu-ne ca suntem orbi si prosti, useleul si sefii lui Dan Voiculescu,Crin Antonescu si Victor Ponta ne ameninta ca nu vor respecta ce a promis Ponta la Bruxelles. Asta este concluzia afirmatiilor lui Sova si tare mi-e teama ca asa se va intampla. Acesti indivizi sunt in stare de orice si,daca este adevarat ca au intrat pe fir cu rusii,este clar ca ei pot renunta si la UE sI NATO. Tara este intr-n mare pericol. Romani, Tre
  • +2 (4 voturi)    
    Sova nu mai poate fi crezut. (Joi, 12 iulie 2012, 19:58)

    mircea [anonim]

    Sova a spus atatea prostii in ultimul timp,incat te intrebi ce fel de carte a invatat individul.Nu merita nici ascultat ,nici luat in seama.Sova,in prostia lui,este omul politic care-si distruge cariera(si politica si profesionala).Nu inseamna ca,daca mamica si taticul sunt avocati de succes si odrasla este.De obicei nu este asa si in cazul lui Sova se demonstreaza ca odrasla a crescut obraznic ,razgaiat ,impertinent si slab pregatit cultural si prifesional.Sova reuseste sa starneasca repulsia si a colegilor din PSD.
  • +1 (3 voturi)    
    ZOMBI (Joi, 12 iulie 2012, 20:17)

    baboi [anonim]

    Acest specimen, impreuna cu acolitii lui parca sunt o echipa de "zombi" ss(hitler) combinati cu ceka(FELIX dzerjinski). Sa-i trimitem inapoi in groapa istoriei pana nu este prea tarziu.
  • +2 (4 voturi)    
    De ce ne otravesti mintile ? (Joi, 12 iulie 2012, 20:32)

    ion roata [anonim]

    Mai Sova,esti un avocat si nu inteleg ce cauti tu in Parlament ?
    A ! in parlament te ai infiltrat ca sa tragi cat mai multe foloase de pe spinarea poporului roman.Sti la ce ma refer.Tu si prietenul tau Ponta de aceiasi profesia ati jupuit combinatele si termocentralele din gorj si Dolj de sume importante pe asa zise contracte de consiliere.De ce ?
    Cred ca sti cum se chiama aceastara infractiune si nu inteleg cum de ai scapat pana acum.
    Pana atunci eu iti cer sa iti dai demisia uegebt din parlament si sa nu mai participi sub nici-o forma la altye alegeri altfel o sa ai de a face cu mine.
  • +2 (2 voturi)    
    Din cate imi amintesc.... (Joi, 12 iulie 2012, 22:32)

    minus [utilizator]

    Inceputul istoriei modificarilor este in 2007, cand Parlamentul a decis ceva ce suna cam asa:

    Articolul 10 din Legea nr.3/2000 privind organizarea și desfășurarea referendumului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 84 din 24 februarie 2000, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins:

    «Art.10. – Prin derogare de la art.5 alin.(2), demiterea Președintelui României este aprobată dacă a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate, la nivelul țării, ale cetățenilor care au participat la referendum. »

    Adica ce Dumnezeu, ati uitat ca ati modificat voi legea, initial printr-o DEROGARE?

    Si un amanunt. In 2007 Basescu nu a castigat. Parlamentul a pierdut.

    Basescu a "castigat" un singur referendum: acela pentru trecerea la parlament unicameral şi reducerea numărului de parlamentari, desfasurat la la 22 noiembrie 2009. Pentru a fi validat, era nevoie de prezența la urne a unui procent de 50%+1 din numărul de alegători (aici nu ati mai modificat legea).
    Autoritățile au anunțat că 50,16% din electorat și-au exprimat voturile ceea ce a determinat validarea referendumului.

    Despre acel referendum nu mai pomeniti? Parlamentul era obligat să acționeze în sensul dat de rezultatul înregistrat. Da, dar cui ii pasa?
  • +1 (1 vot)    
    Pofta ce-a poftit (Joi, 12 iulie 2012, 22:57)

    Leinad [anonim]

    Se pare ca Antonescu e multumit cu 3 saptamani la Cotroceni si acum toate oalele se sparg in capul lui Poanta. Antonescu nu a promis nimic la Bruxelles. Oamenii "duri" din PSD il vor linsa pe Poanta, care oricum nu era decat un pion ce a dat sah la rege. (fara nici o garda in spate). Au incercat si ei un puci rapid, au crezut ca le tine... dar... Multumim Europa, Multumim UE, Multumim Barosso, Merkel si tuturor celor care s-au trezit la timp si nu au facut posibila finalizarea acestui puci. Rezultatul din 29 iulie, oricare ar fi, va insemna sfarsitul politic pentru Ponta-Antonescu. Deja sacalii au inceput lupta pentru putere in interiorul PSD-PNL. Si va spus asta, din surse foarte sigure. In multe judete din tara, PNL a facut alianta cu PDL pentru functiile din primarii si Consilii Judetene pentru a scapa de ciuma rosie PSD. PNL, un partid de tradatori de felul lor (cu mici exceptii de-a lungul istoriei) va mai trada odata. De aceasta data, pe PSD. Si asta, pentru ca PSD nu mai doreste ca si candidat la presedintie pe Antonescu.
    Tot acest puci a fost facut pe mana lui Antonescu pentru a ajunge, chiar si pentru scurta perioada de timp, presedinte si pentru a mai "spala" din dosare. Realitatea e cruda pentru el: O confruntare Antonescu - Ungureanu la Presedintia Romaniei va da clar castig de cauza ultimului. Numai ca... Candidatul PSD pentru presedintie va fi Sorin Oprescu. Care... va putea pune probleme serioase oricarui alt candidat. De aici, toata aceasta graba de a-l demite pe presedintele Romaniei.
  • +1 (1 vot)    
    gogu sova si postaci (Vineri, 13 iulie 2012, 0:17)

    visio [utilizator]

    ai invatat sa citesti? ai invatat sa vorbesti corrent?
    "o gramada de procese"....fraiere sova, lasa-ne cu gramazile tale si treci la nisip...
  • +1 (1 vot)    
    Inca un destept... (Vineri, 13 iulie 2012, 0:38)

    Rollo [utilizator]

    ...in gramada de "lapte gros" cu genii numita USL. Astia isi vor castiga in scurt timp un binemeritat statut de regii prostiei in Europa! Bine ca nu doare... deocamdata.
  • 0 (0 voturi)    
    Recomandarea Comisiei de la Venetia (Vineri, 13 iulie 2012, 6:25)

    dominic [anonim]

    http://www.venice.coe.int/docs/2007/CDL-AD%282007%29008rev-e.asp#_Toc208711733
  • 0 (0 voturi)    
    textul referitor la cvorum (Vineri, 13 iulie 2012, 6:28)

    dominic [anonim]

    7. Quorum



    50. Based on its experience in the area of referendums, the Venice Commission has decided to recommend that no provision be made for rules on quorums.



    51. A turn-out quorum (minimum percentage) means that it is in the interests of a proposal’s opponents to abstain rather than to vote against it. For example, if 48% of electors are in favour of a proposal, 5% are against it and 47% intend to abstain, the 5% of opponents need only desert the ballot box in order to impose their viewpoint, even though they are very much in the minority. In addition, their absence from the campaign is liable to increase the number of abstentions and thus the likelihood that the quorum will not be reached. Encouraging either abstention or the imposition of a minority viewpoint is not healthy for democracy (point III.7.a). Moreover, there is a great temptation to falsify the turn-out rate in the face of weak opposition.



    52. An approval quorum (acceptance by a minimum percentage of registered voters) may also be inconclusive. It may be so high as to make change excessively difficult. If a text is approved – even by a substantial margin – by a majority of voters without the quorum being reached, the political situation becomes extremely awkward, as the majority will feel that they have been deprived of victory without an adequate reason; the risk of the turn-out rate being falsified is the same as for a turn-out quorum.
  • +1 (1 vot)    
    Asta minte cum respira (Vineri, 13 iulie 2012, 9:47)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Comisia de la Venetia a recomandat tuturor tarilor din EU modul de validare a referendumurilor si de stabilire a unui cvorum bazat pe lista de alegatori nu majoritate simpla necalificata. Restul tmpeniilor unei minti complet tulburate nu merita comentate. Poate doar o recomandare - o vizita in Cuba sa vada cum traiesc "admiratorii" lui Guevara. Poate sa ramana acolo definitiv si sa-i cheme pe ceilalti doi admiratori ai banditului comunist - leguma mazare si copy ponta.
    • -1 (1 vot)    
      las-o mai moale (Vineri, 13 iulie 2012, 10:46)

      dominic [anonim] i-a raspuns lui Bogdan_1

      50. Based on its experience in the area of referendums, the Venice Commission has decided to recommend that no provision be made for rules on quorums.
      sau, in traducere:

      Bazat pe experienta in domeniul referendumurilor, Comisia a decis sa recomande ca nicio prevedere a regulilor sa nu fie legata de cvorumuri.
  • 0 (0 voturi)    
    Sova (Vineri, 13 iulie 2012, 11:54)

    Gabi M [utilizator]

    asta minte si acum ca atunci cand deconta bani dela Turceni scriind ca a muncit 27 de ore pe zi!Eu,personal nu am de ce sa ma duc la vot pentruca nu vreau sa validez un Referendum facut printr-un puci parlamentar.CCR a scris clar ca parlamentarii cand au votat suspendarea Presedintelui au incalcat legi si regulamente,ca Presedintele nu a incalcat grav Constitutia.De ce nu vorbeste micul neocomunist despre asta?
  • +1 (1 vot)    
    De fapt despre ce vorbiți? (Vineri, 13 iulie 2012, 12:18)

    minus [utilizator]

    Despre o lege organica din 2000, cu subiectul "organizarea și desfășurarea referendumului" care a fost modificata "prin derogare" in 2007 DOAR pentru demiterea președintelui, modificata apoi in 2011 ca sa fie identica cu cea din 2000, modificata acum -prin OUG 41/2012- ca sa fie ca cea din 2007!

    Adică referendumul pentru demiterea președintelui trebuie sa aibă un cvorum, referendumul pe alte probleme are alt cvorum!

    Este acesta spiritul recomandărilor Comisiei de la Veneția?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri