Serghei Stanisev, liderul socialistilor europeni: Guvernul condus de Victor Ponta a aratat angajament clar fata de standardele democratice

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 12 iulie 2012, 13:27 Actualitate | Politic

"Premierul Victor Ponta si guvernul sau au aratat un angajament clar fata de standardele democratice si cred ca acest lucru va fi si concluzia evaluarii Comisiei Europene", a declarat joi, la Bruxelles, presedintele Partidului Socialistilor Europeni, Serghei Stanisev (fost premier al Bulgariei), dupa intrevederea cu seful guvernului roman, Victor Ponta, potrivit Agerpres.

''Cred ca guvernul condus de Victor Ponta nu numai ca a luat masurile corecte, dar cred ca indreapta raul facut in ultimii ani'', a spus Stanisev, intr-o conferinta de presa comuna cu premierul roman.

Fostul premier bulgar a tinut sa sublinieze si ca CCR a decis ca procedurile de suspendare a presedintelui Traian Basescu au respectat prevederile constitutionale din Romania.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

4366 vizualizari

  • +34 (40 voturi)    
    Vasile (Joi, 12 iulie 2012, 13:31)

    vasile-roaita [utilizator]

    ce vrajeala sovietica baga si asta. Asta-i tot din PC-ul bulgaresc ? Prieten cu Ilici si Hrebe?
    • -5 (7 voturi)    
      Fi serios (Joi, 12 iulie 2012, 13:45)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Cand vorbesc cei din PPE, prietenii PDL-ului nu mai cauti nici o asociere tampita. E normal ca fiecare grupare sa ii sustina pe ai lui. E anormal sa treci de anumite limite cu sustinerea, incat sa faci rau unei tari prin niste declaratii politice fara sens.
      • +7 (9 voturi)    
        neah (Joi, 12 iulie 2012, 15:20)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        diferenta e ca aia din PPE sunt reprezentati de Angela Merkel, pe cand pentru ponta vorbeste 'nea Castravete asta, un fel de Adrian Nastase al Bulgariei, unde justitia e chair mai corupta decat cea romana pe vremea studentului de la Rahova.
    • +9 (9 voturi)    
      dupa ce ca.... (Joi, 12 iulie 2012, 14:16)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      ....se numeste Serghei mai este si socialist iar mangaiatul pe bretonul infantil ar fi trebuit urmat de un sarut clasic a la Brejniev, cu bale cu tot.
      Deh, metehne de familie.
      • -4 (8 voturi)    
        asta inseamna sa fi postac (Joi, 12 iulie 2012, 14:43)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui translativus

        Nu conteaza mesajul efectiv, conteaza cum bate vantul sau cine il zice. Adevarat?

        Si mai ziceti de ailaltil ca sunt comunisti cand voi aveti metodele securitatii adanc inradacinate.
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Joi, 12 iulie 2012, 15:47)

        bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Odata cu venirea comunistilor de la USL la putere avem impresia ca ne-am intors in timp si ca traim vremurile de dinainte de 89... Este incredibil modul abuziv cu care se comporta Antonescu ( Ceausescu) si Ponta (copy-paste)... Observ din ce in ce mai multi oameni care regreta cu varf si indesat venirea acestor oameni malefici care confisca statul de drept! Romanii trebuie sa se trezeasca, trebuie sa-si impuna punctul de vedere si sa faca in asa fel incat Romania sa nu fie acaparata in totalitate de regimul Ceausist impus de acesti impostori!!!
        http://www.basescupresedinte.ro/
    • -3 (3 voturi)    
      Acum voi criticati liderii europeni! (Joi, 12 iulie 2012, 16:26)

      Radu Mihai [anonim] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Voi luati doar ce va place din declaratiile lor. Nu sunteti oare partasi astfel la relele facute de basescu? Importanta este vointa romaniilor, iar asta vom afla in data de 29.
  • +28 (30 voturi)    
    !!! (Joi, 12 iulie 2012, 13:32)

    CMD [utilizator]

    Luati-l voi si sa-l tineti acolo,poate va vinde si pe voi la rusi-nu ca v-ar displacea-!
    Serghei nume predestinat;pe sotia lui o cheama Natasa?!
    • +3 (3 voturi)    
      nu va luati de el! (Joi, 12 iulie 2012, 14:52)

      crispolux [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      saracu este nevinovat, ce vreti da prinde numai antena 3, si noi ne uitam inainte la bulgari la TV si ni se parea occident, daca saracu are antena orientat spre Moscova si Prinde doar A3, asa vede el democratia, noroc ca nu-l ia nimeni in seama.
  • +27 (29 voturi)    
    Corb la corb nu-si scoate ochii (Joi, 12 iulie 2012, 13:34)

    V.R. [utilizator]

    Stanishev este tot un politruc de „vita nobila” - comunista. Asta scrie pe Wikipedia despre el:

    „A native of Kherson, Ukraine he is descended on his father's side from a poor Bulgarian family from Shtuka near Strumica, today in the Republic of Macedonia,[2] while his mother is a native of Kherson. His father Dimitar Stanishev was a member of the Bulgarian Communist Party Politburo.

    Stanishev attended Moscow State University, where he received his bachelor's degree in 1989, and his PhD in 1994, both in the field of history.”
    • +11 (11 voturi)    
      Cetateanul sovietic Stanishev (Joi, 12 iulie 2012, 14:02)

      Ilici Leninescu [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Mai mult acest Stanishev a avut cetatenie sovietica apoi rusa pana in 1996 cand a primit cetatenia Bulgara si sa bagat in Politica.
      Este normal sa fie prieten cu Ponta si el urmasul unor activisti PCR si este normal sa iasa cu asa declaratii.Ce este evident este ca baiatul asta ruso bulgar vorbeste impotriva a ce a spus Europa de West .Ponta a tinut neaparat sa se afiseze cu acest individ kaghebist care sa garanteze pentru el Ponta ca a respectata standadele democratice.A te afisa cu Stanishev ca sa garanteze pentru Ponta ca e democrat este egal ca Ioan Mang sa garanteze ca Ponta nu a plagiat sau Vantu sa garanteze ca Ponta este cinstit. Jalnicul Ponta atat i-a mai ramas ca sprijin politic in Europa ,Stanishev......
  • +23 (27 voturi)    
    wow (Joi, 12 iulie 2012, 13:36)

    mi3rla [utilizator]

    Ce citit e nenea asta... cum cunoaste el Constitutia Romaniei... eu zic sa candideze si la noi, asemenea cunostiinte sunt greu de gasit la politicienii mioritici.. sunt tare curiaosa daca nu cumva in ziarele bulgaresti apare Ponta laudandu-l. Clar.. omul se pricepe mai bine decat comisarul pe justitie al UE, cum dreak de nu a aderat Bulgaria mai repede cu asemenea oameni
    • -3 (7 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 12 iulie 2012, 14:03)

      ember [utilizator] i-a raspuns lui mi3rla

      asta nu e bun, doar cei care critica cunosc constitutia romaniei si sunt profund ingrijorati de noi.
      nu stiu de ce mai scriu ziarele despre el.

      pana una alta invata cati de "i" se pun in cuvintele romanesti ca e neconstitutional sa fii incult, ce dreak!
      • +4 (6 voturi)    
        mea culpa (Joi, 12 iulie 2012, 14:30)

        mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui ember

        A scapat din tastatura. Dar daca vorbim de cultura si incultura si te pasioneaza subiectul ce parere ai de lucrarea de doctorat copiata (premier + Mang, miciuni in CV - premier + prima nominalizarea la invatamant)? Asta ca sa nu cred ca ai divagat subiectul pentru ca nu ai alte argumente...
        • -2 (4 voturi)    
          ca sa iti raspund (Joi, 12 iulie 2012, 16:03)

          ember [utilizator] i-a raspuns lui mi3rla

          cred ca ar trebui pusi la zidul rusinii impreuna cu kovesi, nu am uitat nici de beuran.
          poate ai inteles ca eu il simpatizez pe ponta in vreun fel doar pentru ca am ironizat mesajul caruia i-am raspuns - nimic mai neadevarat, ce ma irita pe mine este indarjirea asta cu care o mana de oameni incearca sa scoata ca imaculata o parte a clasei politice (base&co) in vreme ce si ei fac parte din aceeasi tagma de jefuitori si nu au nimic in plus sau in minus.
        • -1 (3 voturi)    
          parerea mea (Joi, 12 iulie 2012, 16:58)

          roxanaa [utilizator] i-a raspuns lui mi3rla

          Ponta respecta Constitutia si alegerile se vor organiza corect , iar Traian Basescu va parasi scena politica.
      • +2 (4 voturi)    
        embere (Joi, 12 iulie 2012, 15:23)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui ember

        cati "i" embere, nu cati DE "i". Inainte sa-i critici pe altii invata sa scrii corect.
        • -1 (3 voturi)    
          m-ai dat pe spate (Joi, 12 iulie 2012, 15:54)

          ember [utilizator] i-a raspuns lui gechi

          fratele meu alb pe greier, documenteaza-te inainte de a face pe acuzatorul.

          http://diacritica.wordpress.com/2012/01/12/cati-de-i-doi-de-i/

          asadar corect este "doi DE i"
          cand esti nestiutor e mai bine sa nu te arunci cu capul inainte:)
          • 0 (2 voturi)    
            nu e bine asa-i? (Joi, 12 iulie 2012, 17:11)

            ember [utilizator] i-a raspuns lui ember

            nu inteleg dupa ce criterii se voteaza comentariile. amicul GECHI, care e incult, si incearca sa ne predea gramatica otevista, primeste plusuri si eu, care am argumentul stiintei primesc minusuri...
            si apoi ne mai miram ca nu isi iau romanii bacul, pentru a ajunge la bac trebuie sa inveti intai materia de clasa a treia.
  • +7 (7 voturi)    
    comunistii se ajuta la nevoie (Joi, 12 iulie 2012, 13:42)

    edif [utilizator]

    bineinteles, mama rusia e mereu saritoare
  • +6 (6 voturi)    
    de la un mincinos (Joi, 12 iulie 2012, 13:43)

    lucyan [utilizator]

    te astepti sa spuna adevarul? un mincinos dovedit...
    si eu sunt de acord cu acest socialist bulgar, ponta indreapta raul facut in ultimii ani de iliescu si gasca lui de mafioti, readuce partidul unic...
    tin de asemenea sa subliniez ca CC a decis ca procesul de suspendare este CONSTITUTIONAL, adica trecut in constitutie, dar ca procedurile de suspendare, incepand cu schimbarea avocatului poporului, demiterea presedintilor celor doua camere, parte a complotului pus la cale de usl, nu au putut fi verificate de CC din cauza ca guvernul asta care indreapta raul facut in trecut, i-a redus atributiunile curtii...
    de asemenea tin sa precizez ca sunt de acord cu acest socialist, probabil ca si la el in tara, ponta se angajeaza ca RESPECTA CONSTITUTIA numai cand este tras de urechi de cei de la BRUXELLES, in tara avand un cu totul alt discurs si comportament...
    cea mai buna dovada este faptul ca minte ca nu poate da oug sa anuleze un alt oug declarat neconstitutional...
    CONSTITUTIA noastra ii permite acest lucru, dar vorba unui alt mare socialist, sova, nu-l obliga nimeni...
    poate il obligati dvs dom'le socialist, ca vad ca numai asa se respecta CONSTITUTIA in ROMANIA.
    • -1 (1 vot)    
      ce sa spui si tu (Vineri, 13 iulie 2012, 1:17)

      daneza [anonim] i-a raspuns lui lucyan

      Observ cu mahnire ca postacii platiti de Baselu cu 10 bani pe zi isi fac treaba constiinciosi, fara sa gandeasca ce rau produc tarii pe care sustin ca o apara! Rusine sa va fie! Cred ca mamele voastre si bunicii nu va mai primesc in case si dormiti pe pres. Noaptea e mai frig, va ingheata creierul si de aceea debitati numai nenorociri! Da la referendum!
  • +4 (4 voturi)    
    citat (Joi, 12 iulie 2012, 13:50)

    MirceaIo [utilizator]

    "Pentru Franz Kafka, cel mai mare păcat al umanităţii este nerăbdarea. Din ea izvorăsc toate celelalte păcate. Omul nu ştie să aştepte, el se comportă ca un copil mic care, ca să ajungă la ce e pe masă, trage de faţa de masă, răsturnând toate farfuriile şi paharele. Personajele sale acţionează prea repede şi prea pripit într-o lume ale cărei legi nu le pot înţelege"
  • +4 (4 voturi)    
    sa-si vada de ograda lui ca pute suficient de tare (Joi, 12 iulie 2012, 13:50)

    mirceacr [utilizator]

    asta nu are suficienta treaba ?!

    mai este si socialist bulgar, vai de steaua lui si a tarii pe care o reprezinta; a ajuns acu' socialismul bulgar cu 3 capete mai mafiot si mai corupt sa-si dea cu vorba despre ce se intampla in romania

    sa-si vda e oalele lor
  • +6 (6 voturi)    
    Socialistii astia! (Joi, 12 iulie 2012, 13:51)

    philip1 [utilizator]

    Lasati vrajeala, nenea Serghei, si cum ai stabilit mata' care este raul facut in ultimii ani, ca nu am auzit nimic de la CE pana acum. Eu stiam ca s-au facut progrese serioase in ce priveste independenta Justitiei, iar asta spune MCV-ul. Mai bine ti-ai lua si mata' un PR sa te invete cum se dobandeste continuitatea in declaratiile publice ca sa creasca si credibilitatea lor.
  • +6 (6 voturi)    
    Din zicerile comunsmului reformat (Joi, 12 iulie 2012, 13:56)

    solar [utilizator]

    Mai cunosc eu din istoria asta a noastra mereu si mereu aflata cu sula in coaste dinspre partea slava a lumii, tot bulgar din nastere. Se cheama Constantin Rakovski,cetatean roman pana prin 1914, exilat comunist in Rusia anului 1917. Basarabia de astazi este rezultatul comunist al stradaniilor sale si patronul ei spiritual prin infiintarea Republicii Autonome Sovietice Moldovenesti., cu capitala la Balta(azi in Ukraina)A scris in romaneste si a activat in cercurile radicale social-democrate din Romania (gruparea Gherea) Unul din cei mai inversunati dusmani ai tinerei Romanii pe care o vedea integrata intr-un stat federal sovietic al Bacanilor. Ideea a fost mult timp cap de afis pentru KOMINTERN.
  • 0 (0 voturi)    
    True ... (Joi, 12 iulie 2012, 13:57)

    Apox [anonim]

    Dar nu este problema voastra, vedeti-va de problemele voastre .... aveti dreptul sa faceti o monitorizare ulterioara a respectarii statului de drept si a democratiei intr-un stat membru, dar asta nu inseamna ca stati toata ziua si dai declaratii pro/contra ... asta este politica toata ziua, mai ales ca vine in timpul unei campanii electorale in desfasurare.

    Politicienii astia europenii sunt de-a dreptul penibili, parca sunt rupti dintr-o revista de benzi desenate de acum 100 de ani!
  • +7 (7 voturi)    
    doar atat (Joi, 12 iulie 2012, 13:57)

    arani [utilizator]

    doar pe bulgar a reusit Ctrl V sa aduca in aparare?
    unde sunt socialisti de marca sa sustina cauza reformatorului?
  • +6 (6 voturi)    
    "Lovitura de teatru".. (Joi, 12 iulie 2012, 13:58)

    vasglo [utilizator]

    socialistii bulgari pun Europa cu "botu' pe labe"!!! Esti tare "dottore"!..:)))
  • +5 (5 voturi)    
    Ponta, da copy-paste la adresele astea...! (Joi, 12 iulie 2012, 14:00)

    Alex_Marinescu [utilizator]

    http://www.facebook.com/MihaiRazvanUngureanu

    http://www.facebook.com/centru.dreapta
  • +7 (7 voturi)    
    Asa e frate (Joi, 12 iulie 2012, 14:01)

    CezarN [utilizator]

    Mai lipseau niste asasinate la comanda, niste bombe pe ici pe colo si i-am fi ajuns pe bulgari la democratie si stat de drept.
  • +5 (5 voturi)    
    Tovarasii (Joi, 12 iulie 2012, 14:21)

    habarnam [anonim]

    Cu studii la Moscova si tata demnitar comunist, doar nu era sa loveasca in tovarasii din USL
  • +8 (8 voturi)    
    stire la realitatea (Joi, 12 iulie 2012, 14:24)

    math [utilizator]

    redau integral ce apare pe site:

    "Am venit la putere acum doua luni, am propus un program de reforme foarte clar (...) pentru a avea crestere economica si pentru a face reforme structurale. (...) Din pacate, si asta a condus la conflictul din Parlament, Presedintele a actionat nu doar impotriva Guvernului, dar chiar si impotriva Parlamentului si am intrat intr-un fel de blocaj politic.", a declarat Ponta, pentru Financial Times.

    Intreb si eu ca omul: unde este acest program, ce au vrut sa faca iar Basescu i-a impiedicat ??
    • +6 (6 voturi)    
      :) (Joi, 12 iulie 2012, 14:33)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui math

      pentru el probabil reformele sunt numirile "fara numar" din prima luna de mandat cand si-a pus oamenii peste tot si apoi ordonantele de urgenta si astea "fara numar" pentru a controla insititutiile.
  • +5 (5 voturi)    
    denaturarea adevarului ! (Joi, 12 iulie 2012, 14:33)

    Mica [anonim]

    Am incercat sa urmaresc discursurile celor doi, pana mi-a venit sa arunc televizorul. Ponta minte asa cum respira : Basescu nu l-a lasat sa conduca , i-a blocat legile, etc. Dar ce draci de legi a emis in 2 luni de mandat ? Absolut NICIUNA ! Presedintele face scandal ! Cand , ca saracul nici sa stranute nu poate ca tabara dobitocii pe el !Basescu nu respecta constitutia - care decizii nu au fost respectate ca ponta si adormitul fac ceva pe CCR zi de zi si ceas de ceas!Iar individul celalalt,Stanishev, mai avea putin si il lua acasa. Asta ce situatie din Romania comenta? adevarul sau povestile lui ponta?
  • +2 (2 voturi)    
    Socialistii francezi, germani au alta parere! (Joi, 12 iulie 2012, 15:50)

    Valentin Nemes [utilizator]

    Incet dar sigur comunistii din est reciclati in social democrati isi dau arama pe fata. Asta o sa-i ajute si pe vestici sa mai faca curatenie in ograda social democrata. Adica Martin Schultz si alti social democrati de frunte ,vestici, au visat urit sau mai grav habar nu au despre ce vorbesc. Asta-i mesajul ruso-bulgaresc. Aici a sclintit-o bulgarul. In special pentru germani acesti indivizi sint ca un ghimpe in ochi. Nemtii au experienta lor amara cu fostul DDR si infiltrarile est germane in SPD.. Nu -i duce nimeni cu zaharelul. Locuiesc de 23 de ani in Germania si pot sa va asigur de acest lucru.
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Joi, 12 iulie 2012, 16:06)

    gigiduru88 [utilizator]

    procedurile de suspendare a presedintelui Traian Basescu au respectat prevederile constitutionale din Romania asta spune totul !!!
    • +2 (2 voturi)    
      mai putin motivele (Joi, 12 iulie 2012, 16:35)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru88

      De acord ca au fost suficiente voturi, dar motivele erau apa de ploaie.
  • 0 (0 voturi)    
    te-a pacalit si pe tine, (Joi, 12 iulie 2012, 16:58)

    nedumeritu [utilizator]

    domnule stanisev....
  • 0 (0 voturi)    
    Luati atitudine!! (Joi, 12 iulie 2012, 17:15)

    Flavius [anonim]

    Am venit la putere acum doua luni, am propus un program de reforme foarte clar (...) pentru a avea crestere economica si pentru a face reforme structurale. (...) Din pacate, si asta a condus la conflictul din Parlament, Presedintele a actionat nu doar impotriva Guvernului, dar chiar si impotriva Parlamentului si am intrat intr-un fel de blocaj politic
  • 0 (0 voturi)    
    usl isi face datoria! (Joi, 12 iulie 2012, 17:30)

    AlexyaMV [utilizator]

    Usl inseamna unitate intr-o tara unde de mai bine de 8 ani totul este dezbinat .
  • 0 (0 voturi)    
    !!! (Joi, 12 iulie 2012, 18:27)

    Sandra [anonim]

    Declaratia lederului socialistilor europeni da peste nas pdl-istior care urlau lovitura de stat: nu toti liderii europeni au putut fi dezinformati!!!
  • 0 (0 voturi)    
    jos base (Joi, 12 iulie 2012, 19:19)

    florin999 [utilizator]

    Normal pentru ca domnul ponta este un om cinstit care stie ce face pentru aceasta tara si sacrificile depuse de USL vor fi majore !!!!!!
  • -1 (1 vot)    
    Jessie si Bluebell (Joi, 12 iulie 2012, 20:05)

    Max [anonim]

    Ce nu ma surprinde deloc faptul ca cei care posteaza pro basescu nu fac altceva decat sa arunce cu noroi in toti cei care nu sunt de acord cu ei - tipic PDL. Sa nu faceti hepatita de atatea dejectii verbale pe care le vomitati zilnic. Va incadrati perfect in rolurile lui Jessie si Bluebell - Ferma Animalelor.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri