Teodor Baconschi: Ungureanu vs. Antonescu, in cazul nefericit ca romanii sceptici stau acasa la referendum

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 8 iulie 2012, 17:55 Actualitate | Politic

Teodor Baconschi pe Facebook
Foto: Captura Facebook.com
Fostul ministru de Externe Teodor Baconschi posteaza, pe Facebook, varianta Mihai Razvan Ungureanu contra Crin Antonescu pentru cazul in care presedintele suspendat, Traian Basescu, este demis la referendumul din 29 iulie, scrie Mediafax.

"E nevoie de o resetare a scenei politice. Ea nu poate fi operata subit. Referendum - daca invinge NU - avem o prima contrapondere la tirania majoritatii de incropeala. Apoi PDL, Noua Republica si PNTCD se aliaza electoral pe o platforma comuna cu ICCD. MRU contra Antonescu, in cazul nefericit ca romanii sceptici stau si de data asta acasa la referendum, in vreme ce USL isi mobilizeaza electoratul captiv. Nu cred ca exista alta solutie", sustine Baconschi.

"Oricum, costurile economice si externe ale mineriadei parlamentare vor fi amortizate in 10 ani", mai afirma Baconschi.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

6452 vizualizari

  • +41 (51 voturi)    
    MRU (Duminică, 8 iulie 2012, 18:07)

    Geo.B [utilizator]

    Antonescu nu are nicio sansa!
    Dreapta a renascut!
    In fine a aparut cineva cu care pot vota la prezidentiale! MRU presedinte!
    • -18 (26 voturi)    
      MRU = Boc 2.0 (Duminică, 8 iulie 2012, 18:49)

      endymion1 [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

      Probabil MRU se va duce la Basescu cum se ducea Geoana la Vantu. A nu merge la referendum dar a-l vota apoi pe MRU, e ca si cum nu l-ai mai sustine pe Basescu dar l-ai vota apoi pe Boc. Nu are nici-o logica. Seful ramane acelasi.
      • +3 (5 voturi)    
        abuz (Luni, 9 iulie 2012, 10:16)

        Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

        dar cine a zis ca nu il mai sustin pe Basescu? Pur si simplu Basescu a avut doua mandate si apare intrebarea cu cine votez pe urma, fiindca Ponta imi provoaca greata, la fel si Antonescu, Geoana, Oprescu si clica lor.
        Si il sustin pe presedinte dintr-un singur motiv: a primit de la cetateni un vot pentru un mandat de cinci ani, nu e normal sa fie suspendat in fiecare mandat pur si simplu fiindca majoritatea parlamentara poate sa faca asta fara nici un fel de consecinte pentru ei. Nu au avut un motiv real de suspendare nici prima data, nici acum, au facut-o numai fiindca au putut si nu s-au temut de nici un fel de consecinte negative.
        Asta e un abuz si trebuie sa inceteze. Ce se va intampla mai departe cu urmatorul presedinte al Romaniei daca nu va juca dupa cum canta USL? Il vor suspenda si pe acela dupa bunul plac?
    • -3 (5 voturi)    
      Felicitari (Luni, 9 iulie 2012, 8:36)

      OrlyOpinions [anonim] i-a raspuns lui Geo.B

      Sincer ma bucur ca inca un cetatea si-a gasit reprezentarea politica si motivatia sa mearga la vot.
      Mult mai mult ma bucur ca dreapta se grupeaza intr- singura formatiune si are mandria sa renunte la anonimat si sa spuna votantilor cine este si cu ce se ocupa. Si se mai indeplineste si visul oricarui manelist: toata lumea imbracata in ALBU FINUT.
      Politicile de dreapta extrema sunt un segment de nisa cu putini sustinatori in Romania, si cativa cu creierele spalate din diaspora USA.
      Noi majoritatea care vrem sa avem in Romania o politica de centru, ca si in restul Europei de altfel, ne simtim foarte ofensati de faptul ca un partid care a castigat alegerile mintind ca este de centru-dreapta (usor dreapta, da!) a devenit dupa alegeri partid de dreapta extrema, chiar psihopata. Niciunde in lume nu exista taxare la nivel de stat socialist si beneficii la nivel de capitalism salbatic. In Romania era cat pe ce sa se intample.
  • -13 (31 voturi)    
    Aveti dreptate (Duminică, 8 iulie 2012, 18:10)

    MenInBlack [utilizator]

    Eu nu ma prezint la referendum.
    Nu sunt de acord nici sa fie demis (nedemocratic, fortat, neconstitutional), dar nici sa-l (mai) sustin nu mai pot.
    As prefera sa-si dea demisia si sa-si ceara scuze.

    Apoi merg sa votez MRU ca singura alternativa decenta.
    • +27 (35 voturi)    
      Eu cred (Duminică, 8 iulie 2012, 18:21)

      raduizol [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      ca neprezentarea la referendum ar fi o greseala indiferent de optiuni.
      Cred ca pt cei indecisi solutia ar fi anularea buletinului de vot prin aplicarea stampilei pe ambele variante.
      In acest fel nimeni nu mai "poate vota" in numele tau!
      Apoi la toamna, Doamne ajuta cu MRU unde sper sa fie ales cu majoritate zdrobitoare, ca sa nu fie loc de interpretari tendentioase.
  • +36 (38 voturi)    
    domnule Baconschi (Duminică, 8 iulie 2012, 18:14)

    Parzival [utilizator]

    oportunitatea unei astfel de postari a fost aleasa foarte prost si sugereaza cumva faptul ca sunteti resemnat la gandul ca Traian Basescu va pierde la referendum. Cred ca transmiteti un mesaj complet gresit electoratului inca nehotarat sa mearga la vot - ne asteptam la mai mult rationament de la un diplomat!
    • +4 (4 voturi)    
      subscriu, mai bine nu se exprima ! (Duminică, 8 iulie 2012, 20:13)

      mirceacr [utilizator] i-a raspuns lui Parzival

      cel costa sa nu spuna nimic, decat sa posteze un aspect care influenteaza negativ ?!
      crede nu crede in Base, sa se abtina de la exprimarea in public !
  • +17 (25 voturi)    
    Eu am pariat demult !!!!! (Duminică, 8 iulie 2012, 18:30)

    polonyca [utilizator]

    Am pariuri deja puse pe combinatia asta Ungureanu-presedinte;Basescu-PM !!!! Pt comunisti.......asta ar fi o combinatie ...letala !!! Basescu e un administrativ inascut !! Sunt convins ca ar merge si absorbtia fondurilor , si economia , totul ar reinvia !!! In afara de ....ciuma rosie !!!!
    • +10 (16 voturi)    
      O-ho-hoo!!! (Duminică, 8 iulie 2012, 19:14)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Ar fi, intr-adevar, letal pentru bolsevici si urmasii lor! Dar ... am mari indoieli. Cunosc multi membri pnl, oameni inteligenti si de buna credinta, de altfel, care "au pus botul" la marsaviile si marlaniile facute de stapanii lui Antonescu. E clar cum vor vota acum, iar in toamna nu vor vota cu o dreapta adevarata considerandu-se ei insisi o dreapta.

      Nu cred ca Poporul Roman va reusi sa treaca acest examen al rezistentei la dezinformare. Si mi-e ca in toamna, cu capusele comuniste bine instalate, alegerile nu vor fi atat de libere si corecte.

      Dar daca iese asa cum spui in toamna, iti dau o bere mare! Si-o pizza!
    • +5 (5 voturi)    
      ce bine ar fi fost... (Duminică, 8 iulie 2012, 21:30)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      sa se fi intimplat asta atunci demult, cu Stolojan presedinte si Basescu PM! Totul ar fi fost alfel... nu cred ca din PSD mai ramanea ceva. Plus ca Romania ar fi fost o tara diferita de cea de azi.
    • -1 (1 vot)    
      Daca (Luni, 9 iulie 2012, 13:17)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Basescu ar vrea ar fi fffff bun ca prim ministru !
      Are calitati de manager cat cuprinde !
  • +12 (20 voturi)    
    USL a distrus imaginea Romaniei definitiv (Duminică, 8 iulie 2012, 18:32)

    Gryphus [utilizator]

    abuzurile asupra legilor si a iundependentei CCR au facut inconjorul planetei, imaginea Romaniei s-a transformat in 3 zile iar acum suntem in aceiasi oala cu Belarus
    • -1 (11 voturi)    
      prea general (Duminică, 8 iulie 2012, 19:27)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      imaginea internationala, poate, intr-o mica masura. Imaginea noastra, a "roman'lor" despre propria tara era deja distrusa iremediabil de pedele.
    • -1 (1 vot)    
      imaginea Romaniei (Luni, 9 iulie 2012, 9:34)

      grivei [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Asta datorita iarasi comunistilor in randul carora sunt si liberalii. Trebuie sa-i contracaram si sa votam NU la referendum. am scapa de inca o cheltuoiala pt. alegerea altui presedinte , cand noi avem unul, care NE-A SCOS DIN CRIZA
  • 0 (10 voturi)    
    imoral contra imoral (Duminică, 8 iulie 2012, 18:36)

    catalin_mattei [utilizator]

    modul in care se va perfecta demiterea lui T Basescu va fi una democratica, una a votului popular dar pana aici drumul a fost presarat cu o siluire condensata a democratiei, un copy paste a siluirii pe care PDL-ul a realizat in 3 ani( usl-ul este mai eficient in a-si bate joc de democratie caci reuseste in 1 saptamana ce a facut pdl in 3 ani ).. sa imi para rau de cele doua tabere?.. nu.. valoarea lor este nula! Si vom avea de ales intre unul din cei ce au pus umarul la debarcarea lui Basescu si altul care s-a aruncat in spatiul public direct de la butoanele unui serviciu secret. Penibil este discursul asupra moralitatii avut de MRU care nu respecta o regula de baza a lumii democratice si anume aceea ca intre conducerea unui serviciu secret si implicarea in viata publica trebuie sa existe o perioada tampon astfel incat sa nu existe temerea ca se pot folosi in scop personal informatii cu caracter secret... dar NU.. MRU vorbeste de moralitate facandu-si nevoile pe aceasta moralitate.. vorbeste de valori si principii ale democratiei care sunt pt altii dar nu pentru sine.. hai sa mai fim si cinstiti cu noi cand facem statui unor oameni.. sa le facem doar daca se merita facute nu pe orice prefacut si lingusitor sa il facem zeu
    • +1 (3 voturi)    
      Bush (Luni, 9 iulie 2012, 0:38)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Bush senior inainte sa fie presedinte a fost sef al CIA, deci la americani nu a fost nici o problema de ce ar fi in Romania ca MRU sa candideze la presedentie?
  • +13 (17 voturi)    
    MRU (Duminică, 8 iulie 2012, 18:41)

    zumper [anonim]

    Abia astept sa vad o dezbatere MRU vs cel mai crin.
  • +10 (18 voturi)    
    Presedinte (Duminică, 8 iulie 2012, 18:59)

    true4ever [utilizator]

    Mandatul de presedinte este pe 5 ani, pana in 2014. Nu trebuia sa se ajunga la suspendare. Nu exista fapte grave pentru suspendare. Cei care au participat la aceasta lovitura vor plati, TOTI. Poporul va repara ceea ce parlamentarii alesi pe niste liste au facut prin abuz. Si occidentul va avea un cuvant de spus. Ponta si ai lui nu au cum sa reziste mult. Cei care au votat cu Traian Basescu se simt jigniti pentru ca Ponta a reprezentat Romania la Bruxelles si pentru suspendare, asa ca vor iesi din nou la vot daca va fi cazul! Traian Basescu este presedinte!
  • +4 (10 voturi)    
    Adevar (Duminică, 8 iulie 2012, 19:27)

    1340296753384maria [utilizator]

    din 1989 incoace Romania n-a mai trait asemenea zile NEGRE! trebuie sa ne unim in jurul acestor oameni de dreapta pt a salva tara si pe acea patura a oamenilor manipulati care nu stiu ce se intampla! poate se mai trezesc in timp!!....
  • 0 (14 voturi)    
    un analist financiar in devenire (Duminică, 8 iulie 2012, 19:36)

    sisipisi [utilizator]

    whoaaa... spuneti, si citez: Oricum, costurile economice si externe ale mineriadei parlamentare vor fi amortizate in 10 ani, am incheiat citatul. Pot sa va intreb cum ati calculat rata de amortizare? Da' pot sa va mai intreb si altceva? Cine a decontat costurile pentru: Noua Dreapata, Noua Republica, platforma ICCD? Ministerul Externelor cit erati ministru cumva? Sau IICCR cit era condus de dl. Tismaneanu? Nu-mi spuneti ca a platit MRU, ca-l cunosc prea bine... in lexicul sau uzual verbul a da e prohibit.
    Am comentat si la articolul dlui. Tapalaga si va spun, domnule T. Baconschi, urmatoarele: daca vreti sa-i faceti campanie lui T. Basescu, trebuie sa fiti IMPECABILI in demonstratii si exemplificari. Sinteti?
    • 0 (2 voturi)    
      Crea ca folosind regula de 3 simpla (Luni, 9 iulie 2012, 8:24)

      OrlyOpinions [anonim] i-a raspuns lui sisipisi

      Pai baietii astia din dreapta psihopata (PDL + Base) s-au apucat sa faca promisiuni si sa incaseze comisioane pentru vanzarea a diverse chestii, cum ar fi sistemul medical romanesc, resurse miniere, companii de electricitate.
      Problema este ca baietii care vruiau sa cumpere si au platit comisioanele au impresia ca ei au negociat cu statul roman (adica poporul roman) nu cu niste indivizi anume. Si vor fi foarte reticenti sa mai bage bani in Romania din cauza asta.
      Acum se ia o suma arbitrara, din care se considera un TVA si eventual un 16%, si se calculeaza un 5% dintr-un PIB arbitrar si iese un 10 ani. Evident calcule teoretice, ca bani cash nu le-a dat si nu le dadea nimeni. (A se vedea cazul cuprumin)
  • 0 (2 voturi)    
    intrebare (Duminică, 8 iulie 2012, 20:02)

    elwis [utilizator]

    Noi ii alegem in noiembrie , iar Stinga ii schimba in martie ? Aici trebuie gindit !
  • 0 (2 voturi)    
    Mda (Duminică, 8 iulie 2012, 20:54)

    miguelito [utilizator]

    sa-l votez pe cel care a condus un serviciu secret? Pe cel care a spus despre romani ca sint puturosi, lenesi, asistati sociali? Pe cel care este vasalul lui Basescu? Fara suparare dar niciodata. Din pacate iar sintem in situatia in care sa alegem raul cel mai mic.
    • +1 (3 voturi)    
      De preferat (Luni, 9 iulie 2012, 0:40)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      In nici un caz nu voi vota un chiulau repetent adormit vasalul lui Felix.
      never !
    • 0 (2 voturi)    
      Te simti cu musca pe caciula? (Luni, 9 iulie 2012, 1:47)

      dandana1 [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      mai miguelito,

      Daca nu te simteai cu musca pe caciula, nu sareai asa ca ars. Ti se pare tie ca romanii (o parte destul de mare dintre ei, din pacate - multe scuze tuturor celorlalti) sunt altfel decat puturosi, lenesi sau asistati social? Te-a atins rau cu asta.

      Daca a condus un serviciu secret, ce? Ti se pare ceva injositor sau care e problema? Nu oricine poate ajunge intr-un serviciu secret si, mai ales, nu oricine poate ajunge sef acolo. trebuie sa ai ceva in cap. Bine ca voi, astia de la usl nu prea aveti cum sa pricepeti atat timp cat sunteti programati de felix, gadea, ciutacu si ciuvica.
      • 0 (2 voturi)    
        Mai (Luni, 9 iulie 2012, 8:01)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui dandana1

        Dandana, nu sint deloc cu musca pe caciula. Dar nu pot vota pe cineva care nu-si respecta propriul popor. Daca MRU si guvernele Boc ar fi relansat economia prin crearea locurilor de munca astfel incit sa fim nevoiti sa le refuzam (pentru ca nu ne convine o conditie din contractul de munca) as fi fost de acord cu tine. Dar ce sa vezi... taiem, taiem, taiem pina nu mai ramine nimic. Iar in chestiunea cu serviciile secrete, nu pot vota pe cineva pe care (doar) il pot banui ca foloseste informatiile culese de subordonatii sai.
        By the way, eu nu sint programat absolut deloc Spun ce gindesc si asta vad ca deranjeaza foarte tare. Daca vrei sa faci parte din turma de oi, succesuri multiple. Eu nu aderez la aceasta idee.
  • +1 (3 voturi)    
    INCALCAREA STATULUI DE DREPT (Duminică, 8 iulie 2012, 22:35)

    1340296753384maria [utilizator]

    Incalcarile Curtii CONSTITUTIONALE cu o nerusinare nemaiantalnita pana acum in Europa vi se pare IMPECABILA? DEMONSTRATI SI EXEMPLIFICATI!!!............


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version