Europarlamentarii USL ii raspund lui Joseph Daul, presedintele grupului PPE: Domnule Daul, o lovitura de stat nu se face prin referendum national

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:43 Actualitate | Politic

Delegatiile PSD si PNL din Parlamentul European au transmis sambata o scrisoare deschisa liderului popularilor din PE, Joseph Daul, in care isi exprima "ingrijorarea si revolta" fata de afirmatiile facute de politicianul francez dupa votul din Parlament in care a fost suspendat presedintele Traian Basescu. Joseph Daul, presedintele grupului PPE, a declarat vineri seara ca "inlaturarea primilor trei oameni in stat, in doar patru zile, prin incalcarea regulamentelor Parlamentului, legilor si a Constitutiei, pot fi considerate lovitura de stat". Europarlamentarii USL considera afirmatiile lui Daul "profund deplasate" si spun ca asteapta din partea acestuia "scuze publice adresate poporului roman, pentru afectarea grava a credibilitatii Romaniei prin acuzatiile sale false".

Scrisoarea deschisa a europarlamentarilor USL catre Joseph Daul:

Domnule Daul, o lovitura de stat nu se face prin referendum national!

    In numele delegatiilor europarlamentarilor social-democrati si liberali, din Romania, va transmitem mesajul nostru de ingrijorare si revolta, cu privire la afirmatiile pe care le-ati facut dupa votul din Parlamentul Romaniei, in care a fost suspendat Presedintele Traian Basescu.
  
    Suntem convinsi ca, daca veti verifica atent informatiile pe care le primiti, veti vedea ca acest vot a venit in urma unui aviz acordat de Curtea Constitutionala, si in urma unui vot extins. In acest vot s-au exprimat nu doar parlamentari ai PSD sau PNL, dar si parlamentari din alte grupuri parlamentare, precum UNPR sau UDMR (aceasta ultima formatiune apartinand chiar familiei politice din care faceti si dvs parte!). Prin urmare, acest vot a fost legitimat de parlamentari din trei familii politice europene respectabile.

    De asemenea, speram ca stiti ca acest vot, din Parlament, va fi urmat peste trei saptamani de un referendum national, la care romanii vor fi chemati sa se exprime.
   
    Cum poate fi lovitura de stat o procedura care se finalizeaza cu un vot democratic, dupa ce in prealabil a trecut prin Parlament, unde a obtinut un vot mai mare decat numarul parlamentarilor coalitiei de guvernare?

    Consideram ca afirmatiile dvs sunt profund deplasate si in total dezacord cu realitatea. Va solicitam sa ne explicati, in acord cu legile in vigoare, la ce v-ati referit cand ati vorbit despre "lovitura de stat" in Romania.

    De asemenea, asteptam scuzele dvs publice adresate poporului roman, pentru afectarea grava a credibilitatii Romaniei prin acuzatiile dvs false.

Va multumim,
Delegatia Europarlamentara a PSD (S&D)
Delegatia Europarlamentara a PNL (ALDE)


In urma votului din Parlament privire la suspendarea presedintelui Traian Basescu, Joseph Daul, presedintele grupului PPE, a declarat ca "inlaturarea primilor trei oameni in stat, presedintii celor doua Camere ale Parlamentului si Presedintele tarii, in doar patru zile, prin incalcarea regulamentelor Parlamentului, legilor si a Constitutiei, pot fi considerate lovitura de stat".

"Nu putem spune ca aceasta a fost o lupta politica intre doi adversari, ci un atac concentrat impotriva institutiilor statului, sistemului judiciar si statului de drept. Prim-ministrii europeni nu ar trebui sa actioneze in contradictie directa cu instantele constitutionale, de asemenea judecatorii, la orice nivel, nu trebuie sa se simta intimidati in niciunul dintre statele membre al Uniunii Europene. Institutiile europene ar trebui sa ia masurile corespunzatoare pentru a se asigura ca statul de drept este respectat in toate statele membre.", a mai declarat Daul.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

9397 vizualizari

  • +112 (134 voturi)    
    Lovitura de stat in toata regula !! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:48)

    john [anonim]

    USLinosilor, ati incalcat toate legile !!!
    • +59 (69 voturi)    
      Lovitura de stat cu acte in regula (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:38)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui john

      Uitati-va la noi cat de rafinati suntem. Habar n-aveti cum se face ba...PPE , URSS, Cuba, Koreea de Nord...Luati notite ba...ca noi scriem istorie...Ce Stalin, Hitler. Astia nu au dat lovitura de stat cu acte in regula. Sa vina vreunul acuma sa zica ca lovitura de stat nu e legala. Nici mama justitiei nu mai poate dezlega ce am dezlegat noi.
      • -25 (41 voturi)    
        il giocatore ciuruit de dottore (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:41)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        n-as fi crezut in viata mea sa o vad si pe-asta!...il giocattore, capitano della squadra gialla, a luat cartonas rosu!!!!!!
        • +38 (50 voturi)    
          Retragerea mandatelor (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:49)

          sebagain [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Propunem ca Europarlamentarii Valean, Sarbu si Nicolai sa fie trimisi in Romania pentru a se asigura ca valorile democratiei si ale Uniunii Europene in Romania sunt respectate.
          • +16 (20 voturi)    
            de acord (Duminică, 8 iulie 2012, 0:09)

            Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

            consider o solutie perfecta pentru ca cei mai sus mentionati mai alesc ca acerstia nu sunt interesati de soarta tarii cum afirma ci doar de soarta sotilor si sefilor lor(Antonescu& Ponta).
          • -8 (16 voturi)    
            colonie (Duminică, 8 iulie 2012, 1:46)

            SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

            poporul roman si-a pierdut demult suveranitatea "garantata" in constitutie, Romania devenind COLONIE europeana (vezi atitudinea Frantei, Olandei, etc), SLUGA bancii mondiale si FMI (vezi atitudinea lui Jeffrey Franks) si FERMA americana de resurse naturale (Rosia Montana, Chevron, etc)...si tot timpul se vor gasi pretexte din toate directiile pentru a se pastra acest statut al tarii, in interesul unei elite beneficiare si in detrimentul populatiei...

            toti ne-au imprumutat pesti pentru ca nu ar avea nici un interes sa ne invete sa pescuim, si acum suntem datori vanduti..."human farming" devenind sportul secolului 21...campul de bumbac e mare, dar nu-l vede nimeni, traind o iluzie "Matrixiana" cum ca toti am fi cetateni europeni sau mondiali, cu drepturi egale :)))))
          • +13 (19 voturi)    
            Ponta nu da explicatii, el cere (Duminică, 8 iulie 2012, 9:16)

            24alex24 [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

            Ponta, fii tu smecher si nu da nicio explicatie, ca in tara. Ia-i la misto cu ironiile tale fine, demite-i pe magarii aia din Consiliul European si Comisia Europeana care indraznesc sa-ti ceara socoteala. Mareste componenta Comisiei cu inca 30 de comisari membri PSD, ca sa nu mai fii deranjat niciodata, schimba Tratatul de la Lisabona. Da-le cu plagiatul peste nas la licuricii astia de la Washington. Hai ca Poti! Stim ca esti capabil!
        • +24 (28 voturi)    
          Fain le mai zici (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:17)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Deci tu consideri normal ca al patrulea om in statul nostru, el si ai lui, in decurs de citeva zile sa ii schimbe pe primi trei oameni din stat. Se pare ca prin UE treaba asta pute rau, iar noi facem parte din UE.
        • +22 (24 voturi)    
          autociuruire... (Duminică, 8 iulie 2012, 0:08)

          ilien [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Il dottore s-a ciuruit singur, ca si mentorul sau Nastase. Nu mai are zile multe in fruntea guvernului chiar daca acum a trecut la alte minciuni sfruntate, precum cea cu amenintarea familiei, crezand ca incepem sa-i plangem de mila.
      • +47 (57 voturi)    
        USL si valoarea hirtiei igienice (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:02)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        Camarade Ponta,

        Argumentele voastre nu valoreaza hirtia pe care sint scrise. Ati eliminat avocatul poporului impotriva CCR. Ati schimbat in citeva zile presedintii celor 2 camere. Ati scimbat regulile jocului ca sa-l suspendati pe Basescu mai usor. De cind ati venit la putere nu faceti decit crime impotriva statului de drept. Scoateti romania din Europa si sariti inapoi in bratele rusilor - Putin va asteapta. Scoateti-l pe Nastase din pirnaie si exersati trasul cu pistolul in fularu Burbery. Puneti-l pe Voicu la ministerul de Interne, Rus nu e destul de solid pentru voi, si pe amicul sau costiniu in CCR. Camarade Ponta, sinteti o gasca mafiota comunista nelegitima, dispareti. Retrage-te, ia-o de la inceput, lucreaza putin la teza de doctorat fara copy-paste, poate reusesti sa scri titlul.
        • +31 (37 voturi)    
          USL se face ca nu intelege (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:49)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          Referendumul in sine nu e impotriva legii, dar modalitatea prin care s-a ajuns la el este. Un presedinte are un mandat de 5 ani. Nici macar poporul care il voteaza nu are voie sa il schimbe in acesti 5 ani decat daca presedintele incalca "grav" constitutia, nu mai vreau sa reiau ce prevede consitutia. Basescu, o data, nu a incalcat grav constitutia, nu grav in sensul in care se refera constitutia. Iar in al doilea rand pentru a putea ajunge la validarea propunerii de demitere s-a incalcat in alt rand dincolo de orice discutie constitutia. Asadar, avand in vedere modul in care este folosit referendumul, este lovitura de stat. La fel de exemplu se poate afirma nu se ucide cu o imbratisare, ceea ce este la fel de fals.

          Problema care va agrava lucrurile pentru romania si pe buna dreptate este ca in mod aproape sigur, electoratul nu va sesiza subtilitatea de mai sus si vor vota punctual conform preferintei pentru Basescu si il vor demite, ceea ce va fi inteles la nivel international ca poporul roman a girat modul de respectare a statului de drept i varianta USL, varianta intolerata de toate democratiile occidentale.
          Astfel Romania se transforma intr-o tara bananiera cu concursul romanilor. Vor ramane doua optiuni pentru Europa, fie sa renunte la noi, fie sa ne ajute impotriva vointei noastre ...niciuna comoda pentru nimeni.

          Evident pentru a afla cine are dreptate trebuie intai stabilit invingatorul. Daca peste 20 de ani USL va fi reusit sa se impuna fara ca UE-ul sa il transforme radical, USL va fi avut perfecta dreptate, dar aceasta dreptate va fi vazuta dintr-o tara foarte saraca.
        • +19 (23 voturi)    
          apti pentru programul "Mani pulite" (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:49)

          Ionescu Raymond [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          Oricum au inceput cu stangul. Avocatul poporului va fi sub semnul fraudei, nu-si va putea scoate stigmatul puciului. Ca si Ponta care va cara tinicheaua "dottore plagiatore".
    • +54 (64 voturi)    
      Tehnica loviturii de stat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:41)

      Cain [utilizator] i-a raspuns lui john

      In cartea sa "Tehnica loviturii de stat" aparuta initial in anii '30 doar in Franta, Curzio Malaparte descrie exact acest mod de a da lovitura de stat prin manipularea parlamentului. Desi musolinian la acea vreme, autorul a facut 5 ani de inchisoare in Italia lui Musolini care se simtea si el cu musca pe caciula ce sa mai zic de Hitler sau prietenul lui, Stalin. Cartea a fost ani de zile interzisa in aproape toata lumea si a reinceput sa apara abia in anii din urma. Tot in aceasta carte Malaparte spune ca nu exista revolutii in istoria omenirii ci doar tehnici diverse de preluare a puterii. La mai mare USLinosilor !!!
    • +32 (40 voturi)    
      În plus,... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:50)

      patrick_higher [utilizator] i-a raspuns lui john

      ... pentru a câta oară, indivizii ăștia dovedesc că și propria lor limbă le este o necunoscută, le este aproape o limbă străină.
      Faptul că logica lor șchioapătă, că „valorile” pe care le vehiculează te îngrozesc, că nu au nici cea mai vagă competență în comunicare ș.a.m.d. decurg, toate, din analfabetismul lor funcțional.
    • +42 (52 voturi)    
      Jigodiile aste....... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:58)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui john

      .....o sa minta toata europa !!!! Aia nu-i cunosc inca !!! Ei nici nu pot sa gandeasca asa........Ponta minte si in timp ce respira !!!!! Asta tre sa stie despre el......toata UE !!!!
    • +41 (47 voturi)    
      Si referendumul e schimbat ... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:06)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui john

      D-lor de la USL - Asa ati facut si in 2007 sa fiti siguri ca referendumul trece, l-ati schimbat! Atunci prin lege, acum prin OUG...
    • +45 (51 voturi)    
      Il suspenda si pe Joseph Daul, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:06)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui john

      Pt ca nu e de aceasi parere cu ei. Cu asa comentarii ale uslamistilor doar ii intarata pe cei de la EU.
    • +28 (34 voturi)    
      Singura solutie - eutanasia! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:49)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui john

      Ma, astia chiar sunt tampiti. Lovitura de stat a fost, referendumul este consecinta loviturii, si nu invers!!!
    • +5 (7 voturi)    
      Parol? (Duminică, 8 iulie 2012, 8:25)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui john

      Nici cand schimbi legea referendumului prin OU in timpul procedurii de suspendare?
    • 0 (0 voturi)    
      La romani se poate! (Duminică, 8 iulie 2012, 19:25)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui john

      Nu-s istoric, dar pe cat imi amintesc din scoala si pentru inlaturarea lui Cuza au facut boierii un referndum de-i zicea "plebicist". Evident dupa ce-l gonisera din palat...si cred ca se mai gasesc exemple.
      Deci, vorba filozofului: "La Dumnezeu si la poporul roman totul e posibil!'
  • +88 (104 voturi)    
    NEMERNICII ASTEAPTA SCUZE (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:51)

    ionanc [utilizator]

    In loc sa ceara ei scuze pentru mineriada juridica pe care au aplicat-o cu bata abuzurilor juridice si constitutionale, USLamistii pretind scuze. Europa nu este Uslamista, din fericire si khmerii rosii vor primi nu scuze ci ACUZE.
    • +28 (34 voturi)    
      obraznicia si atitudinea.... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:58)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui ionanc

      ....sfidatoare a acestor europarlamentari este binecunoscuta in PE si se numeste sindromul severin.
      In curand tentatia de a plagia, se va numi sindromul ponta.
      Nesimtitii asia nu isi dau seama cat de ridicoli sunt, avand un sef de partid si prim-ministru de teapa lui ponta.
      Capra raioasa tine coada sus !!
    • +33 (39 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:41)

      aschie [utilizator] i-a raspuns lui ionanc

      acelasi tupeu pe care il au in tara si mint in fata. Cred ca le merge si acolo? Jigodiile ordinare. Asta este o lovitura de stat soft...bati palma pt intelegeri (afaceri, dosare, etc), ridici mana, dai ordonate, faci demiteri si ajungi la referendum. Fara violenta! Ca nu puteai sa-i pun Traianului bocceluta in barca si sa-l trimiti spre zari senine. Era prea batator la ochi. Cum s-a ajus la referendum e problema. Si lui Sarkosy i-a scazut popularitatea si lui Merkel dar acolo nu se dau lovituri de stat ci se asteapta alegerile. Au ei bani dar nu-i arunca. In schimb noi, o tara saraca, schimbam la guverne intr-o veselie si facem referendumuri in fiecare an ca la concursuri de miss. Iata de ce majorarea aia de 8% va fi de abia peste 2 luni, pt ca trebuiesc bani la referendum, adica 100 de milioane. In tot timpul cat s- a jucat scenariul asta macabru mafiot salariul lui Voicu in parlament a suferit modificari? sau salariul lui Sova? sau salariul Aurei Vasile? Nu ! dar oamenii simpli care au pus botul vor simti imediat pe pielea lor efectele cursului valutar. Si nu numai...INAPOI LA VIZE
      • +13 (19 voturi)    
        Costurii referandum (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:39)

        Scarecrow [utilizator] i-a raspuns lui aschie

        Mai exact ! ..costul referendumului este de 27 milioane euro ! ( concluzia trasa de un membru usl)
    • +17 (23 voturi)    
      si ce scuze (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:32)

      was [utilizator] i-a raspuns lui ionanc

      Cer scuze in numele Poporului roman.
      Dar si poporul are vina sa, ca s-a ajuns aici si vom ajunge si mai departe...Fiecare popor i-si merita politicienii, daca majoritatea poporului este prost, asa cum este la noi, atunci asta este rezultatul. Nu gandesc ca 1 kg de faina si 1 L de ulei nu o sa hraneasca votantul USL timp 5 ani, se termina in 1-2-5 zile. Degeaba exista o minoritate care produce ceva, ca ceilalti doar atata stiu: sa cerseasca de la Stat. Asa popor, asa politicieni.
      Exceptia sa nu se simta jignit de cele scrise de mine, dar asta este adevarul, daca ne place, daca nu.
    • +11 (13 voturi)    
      Ce... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 22:54)

      puric de otel [utilizator] i-a raspuns lui ionanc

      ... poti sa le ceri ? Ca doar madamele respective sunt la P.E. sa apere interesele sotilor lor nu ale Romaniei ,ca Romania nu reprezinta decat vaca lor de muls,iar romanii nu sunt decat grajdarii care o ingrijesc.
  • +79 (89 voturi)    
    tupeu (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:52)

    celebra [utilizator]

    care referendum national ? ala bagat de voi pe gat?
    scuze? voi sa cereti scuze poporului la care doriti "sa va intoarceti"...
    • +37 (41 voturi)    
      Este de necrezut pana unde pot merge cu (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:30)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui celebra

      tupeul lor de pungasi! Sunt scarbita de voi!
      Deci , in opinia voastra, i(u)slamisti fara nici un Dumnezeu ce sunteti , d-l Joseph Daul face afirmatii deplasate.
      Adica sa inteleg ca va negati propriile actiuni, negati realitatea!!
      Poate intradevar , d-l Daul se exprima gresit ,pentru ca ar trebui sa numeasca actiunea voastra...??!! Va este mai cunoscut puci, nu-i asa, lipsitilor de caracter??!! Bolsevici de joasa speta, ce sunteti . Dusmani ai Romaniei, si ai democratiei.
      Notiunea de bun simt , de valoare, nu va este cunoscuta.
      Oricum nu scapati delicventilor
  • +83 (93 voturi)    
    Lovitura de stat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:53)

    Jack37 [utilizator]

    \
    La noi la Romania lovitura de stat se face prin modificarea ilegala a Constitutiei.
    Si prin ignorarea ei atunci cind ne convine.
    Si prin eliminarea oricarei legi sau oricui ne sta in cale.

    Doar ca o sa ajungeti la referendum, tovarasi. Si acolo o sa aveti o problema.
  • +78 (88 voturi)    
    ba da, sobolanii USL au dat lovitura de stat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:56)

    DrInOrice [utilizator]

    si Europa stie.. prin incalcarea constitutiei, prin ocuparea tuturor institutiilor, prin puterea legislativa si executiva care nu mai raspunde in fata nimanui.. hiene mizerabile, asta e USL
  • +77 (85 voturi)    
    Precum Hitler (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:56)

    tilidoc [utilizator]

    Asa a zis si Hitler,si a facut trei referendumuri intr-un an nu?!
    • +21 (25 voturi)    
      Au dat EURO, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:40)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui tilidoc

      ratingul de tara si toate cele pe mana taranilor, a "revolutionarilor" si a lui Nastase (Nastase este deja un brand, nu mai este doar el!).
    • +11 (13 voturi)    
      Foarte interesant, nu am stiut asta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:17)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui tilidoc

      Am cautat pe net. De fapt, a facut patru refendumuri.

      - primul pentru retragerea din Liga Natiunilor (95% Da).
      - al doilea pentru ocuparea functiei de presedinte al Germaniei (pe langa cea de cancelar) si numirea sa ca Führer (90% Da) - Ponta, Antonescu, europarlamentarii, se aude? De aia sunteti comparati cu nazistii.
      - al treilea pentru aprobarea ocupatiei Renaniei (98.8 % Da).
      - al patrulea pentru anexarea Austriei (99% Da). Sursa: larouchepub.com.
      • 0 (0 voturi)    
        Urmeaza al 2-lea referendum? (Duminică, 8 iulie 2012, 19:33)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Adica, daca doamne feri nu le iese ce vor din prima mai organizeaza si alte referendumuri? Doamne feri! Nu vor sa le faca pe banii baronilor lor?
  • +83 (89 voturi)    
    CCR (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:57)

    HP [utilizator]

    1) CCR nu a acordat niciun aviz, dimpotriva, a facut praf acuzatiile nefondate.
    2) Referendumul a fost impus populatiei de catre votul Parlamentului.
    3) Parlamentul prin toate masurile luate a incercat sa-si subordoneze celelalte puteri ale statului de drept, in conditiile in care nu este legitim si ales, alegerile parlamentare neavand inca loc.

    Nu ne mai aburiti, nesimtitilor !
    • +25 (29 voturi)    
      In plus (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:46)

      HaiSaFimSeriosi [utilizator] i-a raspuns lui HP

      au modificat si legea cu privire la rezultatul referendumului. Treziti-va.
      • +11 (15 voturi)    
        .. asa e (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:49)

        arecibo38 [utilizator] i-a raspuns lui HaiSaFimSeriosi

        .. pe foaia de vot se va tipari intrebarea ... si va fi un singur raspund :)) ... :)
        • +7 (7 voturi)    
          Hai cu noi! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:52)

          sebagain [utilizator] i-a raspuns lui arecibo38

          http://www.otv.com.ro/articole/stiri/doi-eurodeputai-cer-comisiei-europene-s-analizeze-situaia-din-romnia-propunnd-suspendarea-dreptului-de-vot_10050.html
  • +76 (84 voturi)    
    "să prezinte scuze poporului român" (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:59)

    ampersand [utilizator]

    Care "poporului" român? Cu ce drept vorbeşte uslamul în numele meu? Eu nu fac parte din uslam, n-am mandatat uslamul să mă reprezinte undeva.
    • +48 (54 voturi)    
      Mda (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:21)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Daca uslamistii aranjeaza ca sa-si dea demisia din parlament imediat ce scad sub 50% atunci au verde de la mine pentru timpul asta de democratie (nu prea sanatoasa in prima faza dar duce la educarea rapida a electoratului ) . Daca se aplica doar la adversarii politici ... pas. Impertinenti ... cred ca le merge ca la A3 , o sa-i lase EU in chiloti dpdv financiar si vedem noi ce or "sa le dea" musteriilor A3
      • +18 (22 voturi)    
        Sa vedetzi acum, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:13)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        Licitatzii trucate la pretzuri de o mie de ori cu un singur licitant, apoi titluri de (doctorat) la metru sau trei buc la acelesi pretz si scoala v-a fi redusa la patru clase ca asta e electoratul lor sau poate ca in Afganistan care pe timpul talibanilor nu mai aveau scoli. Ce se intampla acum aseaman cu o gripa puternica ce o putem avea fiecare si dupa care iesim si mai puternici(facem anticorpi) sau mai e si varianta cealalta,mai sumbra. Invatzam sa apreciam democratzia?
      • -5 (17 voturi)    
        "uslam" (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:29)

        septimiuss [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        Am si eu o nelamurire legata de acest termen "uslam" . Se doreste cumva a da o conotatie negativa USLului prin asocierea cu termenul "islam"? Nu cumva facem aici o discriminare fata de cei de religie musulmana? Din cate stiu eu libertatea de a-ti alege propria religie e tot un principiu democratic ..
        • +8 (8 voturi)    
          Oh nu (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:00)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui septimiuss

          Cel putin pentru mine nu are legatura deloc cu islamul ci cu "jihad" -ul modern care scuza mijloacele de dragul unei cauze mai mult decat discutabile .
      • +13 (19 voturi)    
        Stai linistit (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:51)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        daca se intimpla asta, urmatorul pas ar fi iesirea voluntara din UE. Asta inseamna ca baietii aia din UE vor plati taxe suplimentare pentru a exporta in RO. Chiar crezi ca-si permit asa ceva tinind cont de numarul populatiei din RO?
        • +11 (13 voturi)    
          OUT ! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:56)

          Scarecrow [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          In situatia actuala a statelor membre UE ... Romania este un lucru facil de al elimina . Procentul mare a celor care propun si chiar vor vota excluderea Romaniei este si cu aportul multor membri din partidele socialiste . Nu avem sustinerea Angelei Merkel si a altor 75% ca in cazul Greciei. Se stie cum ca prim ministrul German a fost pilonul de baza in salvarea Greciei dintr-un faliment total.Miercuri ,dupa intrevederea d-lui Barroso cu Ponta , se va scrie istoria neagra prin care trecem si vom pasii in mocirla rosie dar cu piciorul stang* -- Auf Wiedersehen Shengen -- Auf Wiedersehen Romania !
        • +8 (10 voturi)    
          Chiar nu-ti dai seama (Duminică, 8 iulie 2012, 0:10)

          AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          ca usl asta vrea, iesirea Romaniei din UE ? De ce? Ca sa nu mai dea socoteala nimanui pentru furturile care vor fi. Taxele depind de la stat la stat (cele care nu sunt in UE), asa ca pot sa fie sub taxele practicate intre tarile UE.
    • +23 (27 voturi)    
      Asa fac..... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:00)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      ......jigodiile astea !!! Mereu se ascund dupa ..."popor".....!!!! Care dracu de popor ??!!! Poate cel al lor a USL-istilor.....poporul de HOTI , PUTUROSI SI IMBECILI !!! Ala e poporul lor !!!
  • +58 (66 voturi)    
    3 nu 1 (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:00)

    Unu2 [utilizator]

    Dl. Daul a spus "inlaturarea primilor trei oameni in stat, in doar patru zile", adica vorbea de trei persoane nu doar una. Sigur inlaturarea presedintelui este o etapa, insa ce s-a intimplat cu ceilalti 2? Cum au fost respectate regulamentele camerelor (ce au rol de legi) pt. ca Antonescu sa ajunga presedinte interimar?
    Subtirica apararea ce ignora mare parte din acuzatii si se focuseaza doar pe ce-i convine. Chiar asa straveziu se apara USL-ul?
    • +20 (24 voturi)    
      Ce te mira ? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:43)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Unu2

      Asa-s comunistii, una-i intrebi alta-ti raspund.
  • +50 (58 voturi)    
    ha,ha (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:01)

    catalin72 [utilizator]

    Ce tari sint ei ...pai Daul se declarase ingrijorat de ce s-a intimplat ca sa se ajunga la referendum nu de referendum in sine !Tipic USL ...
  • +45 (53 voturi)    
    cata nesimtire... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:10)

    sucaa [utilizator]

    ei astepta scuze?dupa ce schimba primii 3 oameni din stat modificand legi, calcand legi si constitutie dor pe baza parlamentarilor cumparati cu bani grei?
    niste nenorociti pe care daca o sa-i lasam o sa distruga iar Romania. nu au niciun pic de respect pentru populatia Romaniei. ei vor doar sa-l dea jos pe Base si sa puna botnita la justitie sa poata iar fura in liniste.
    se folosesc de frustrarile populatiei trecute printr-o criza ca sa-si rezolve ei problemele cu justitia. a mai statpnl-ul la guvernare cu popularitate de 10% si nu i-a mai interesat de dorinta populatiei.
    mint cu o nerusinare ce o gaseseam doar la comunisti.
  • +47 (55 voturi)    
    Asa e.... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:10)

    Parzival [utilizator]

    cum sa nu fie perfect constitutional sa-ti suspenzi presedintele in 48 de ore... oameni rai, astia de prin Europa si SUA, ce, ne-nvata ei pe noi democratia!
  • +53 (61 voturi)    
    Eleganta delegatie... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:11)

    Tase Rotta [utilizator]

    ...condusa de doi barbati adevarati din politica romaneasca: domnul Norica Nicolai si domnul Adrian Severin !!





    CUUUUM ??? Astia nu-s barbati ???
    • +13 (17 voturi)    
      sunt nedefiniti (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:09)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

      :P
    • +14 (18 voturi)    
      da (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:31)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

      De norica Nicolai sunt sigur ca-i barbat,de A.Severin sa ne mai gandim...
  • +59 (67 voturi)    
    Tupeu de borfasi (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:11)

    triciupa [utilizator]

    Infractorii din parlament care l-au suspendat pe presedinte, cu catalin voicu (5 ani de parnaie) topaind fericit mint cu nesimtirea specifica sutzilor de mahala.
    Cand impostorul a incalcat decizia curtii constitutionale si s-a dus la Bruxelles sa ne faca de kkt ati facut referendum?
    Cand ati inlocuit avocatul poporului cu un grajdean de-al vostru ati facut referndum?
    Cand ati castrat curtea constitutionala printr-o ordonanta de urgenta ilegala ati facut referendum?
    Cand ati schimbat legea referendumului prin alta ordonanta de urgenta in afara legii ati facut referendum?
    Dupa ce ati siluit constitutia, ati ignorat decizii definitive ale ICCJ, ati comis abuz dupa abuz si ati facut din tara asta rusinea Europei credeti ca veti scapa basma curata? Daca da, sunteti smintiti!
  • +42 (50 voturi)    
    absolut corect! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:11)

    foarte-curios [utilizator]

    lovitura de stat au dat-o deja!!! acum sa te tii referendum....... Sa dai OUG ca nu au voie sa voteze decat membri de partid USL n-ar fi tot o lovitura de stat? evident urmata de alegeri? Cursul scurt de istorie al PC al URSS, tradus si adnotat de Ion Ilici Iliescu.
  • +46 (54 voturi)    
    astia (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:13)

    cetateteanuTurmentat [utilizator]

    ne fac de tot cacatul in fata lumii. mi-e rusine cu ei la carma tarii. mi-am pierdut demnitatea de roman.
  • +37 (45 voturi)    
    ********** (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:14)

    Andradda [utilizator]

    Da de ce-au uitat USLamistii sa precizeze si felul in care si-au batut joc de acel referendum, ciuntind-ul in asa fel incat referendumul este valid si daca se prezinta numai 3 oameni la vot?
    De asta au uitat?
    Sau isi imagineaza ca Daul e atat de prost incat sa ia de bune mieunatul unora ca Severin si Norica Nicolai?
  • +44 (50 voturi)    
    Ba da... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:15)

    Geos Costan [utilizator]

    Ba da, se face! Câtă vreme referendum-ul, deşi democratic, este arma şmecherului pusă în mâna incultului politic, se poate da o lovitură de stat. În '89, nu a fost lovitură de stat, cu toate că poporul era sătul de austeritatea impusă de Ceauşescu şi ieşise în stradă? În '90, '91 şi '99 nu au fost tentative/lovituri de stat, când minerii lui Iliescu au subminat autoritatea guvernelor şi au încălcat drepturile omului? Când preiei puterea, ignorând legea şi neavând dovezi pentru legitimitatea acţiunilor tale, nu e lovitură de stat? Că e de catifea, că e roşie, că e cum e, nu contează! Săptămâna asta am văzut români contra români, pentru ca o clică de bandiţi să forţeze plecarea unui om, a cărei singură influenţă se manifestă în rândul unui segment din populaţie şi din PDL. Exact ca-n '47, numai că fără armată străină şi ameninţări fizice: avem puterea dar nu ne convine mutra!
  • +42 (48 voturi)    
    pentru USL (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:18)

    rochiri [utilizator]

    ... nu conteaza ca s-a incalcat constitutia... ca s-au incalcat legi... ca nu s-a tinut cont de nimic pana sa ajunga la referendum...
  • +52 (58 voturi)    
    ****** (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:19)

    Andradda [utilizator]

    Si ca ce chestie sa-si ceara Daul scuze poporului roman?
    Daul nu a acuzat niciun moment poporul roman.
    Daul a acuzat marsaviile lui Ponta si a USLamistilor, nicidecum poporul roman.
    S-au si trezit cine sa se planga: Severin, Norica Nicolai, nevasta lui Ponta si nevasta lui Antonescu!
    Bravo USL. V-ati facut iar de rahat!
  • +48 (54 voturi)    
    Draghe domnilor uslamisti (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:23)

    Gigell [utilizator]

    Daca nu ati aflat deja, va spun eu: Indicele de risc institutional al Romaniei de prin tabelele alea ciudate de calcul ale institutiilor financiare din Europa tocmai s-a dublat datorita actiunilor voastre haiducesti. Adica Romania este acum cotata ca fiind cam la fel de riscanta ca tarile din Africa. Si cum voi sunteti socialisti, nici perspectivele economice nu sunt considerate dintre cele mai bune. Asa ca, dragi uslamisti, nu pot sa va spun decat ca multumim din inima Partidului pentru anii care or sa vina.
  • +52 (56 voturi)    
    ha ha, Severin et co (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:24)

    andimi [utilizator]

    Astia cred ca J. Daul o fi prost, el o fi uitat de afacerea Severin, in care individul ar fi luat bani fara sa mestece dintr-o afacere "curata". Ceilalti implicati si-au dat demisia, el nu, ca e... roman. Stie bine dnul Daul ce le poate pielea multora dintre parlamentarii PSD si PNL.
  • +17 (19 voturi)    
    Dragi Tovarasi europarlamentari USL-isti (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:28)

    ciudatu' [utilizator]

    Sunteti niste NESIMTITI.
    Rog Hotnews sa nu cenzureze si am sa explic de ce.
    NESIMȚÍT2, -Ă, nesimțiți, -te, adj. 1. Care este lipsit de bun-simț, de bună creștere, de cuviință (www.dexonline.ro).
    In momentul in care stii ceea ce ai facut in tara si trimiti astfel de scrisori, nu poti fi catalogat altfel. Nesimtirea, hotia, plagiatul si altele vor fi declarate "cool" printr-o ordonanta de urgenta a celui mai cinstit guvern.
  • -8 (14 voturi)    
    Weekend (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:35)

    Alexandru C [utilizator]

    Lucrati si in weekend?
    Eu in locul vostru, stiind ca peste 3 saptamani mi se taie sponsorizarea, mi-as cauta de lucru, n-as mai pierde vremea.
    Sper sa traiti bine si in continuare ( nu doresc raul nimanui ) insa ma indoiesc ca va fi asa pentru ca din afirmatiile pe care le emiteti se vede ca nu va ajuta prea mult intelectul.
  • +15 (19 voturi)    
    Ce tupeu au baietii de la USL!!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:37)

    Oana_Mtl [utilizator]

    Am trait s-o vad si p-asta... ca USL le cere celorlalti sa-si ceara scuze!
    • +11 (15 voturi)    
      Tupeu nerusinat.... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:17)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Oana_Mtl

      E ca atunci cand un hot iti intra in casa, aluneca pe pardoseala, se accidenteaza si apoi te da in judecata ca era umeda pardoseala....ce e trist, e faptu` ca are sanse bune sa castige procesu`....asa si cu USL: ei nu au nici o problema sa lupte murdar, cu arme neconventionale, sa minta, sa schimbe regulile arbitrar, sa ameninte...etc, etc....in consecinta cel care e cinstit si joaca dupa regulile democratiei nu prea are sanse.........
  • +14 (18 voturi)    
    chiar credeti... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:37)

    egroeg5 [utilizator]

    ca puteti prosti la nesfarsit toata lumea?
    Nu,dlor europarlamentari ai puterii,lovitura de stat consta in tot ce ati facut,ce ati regizat,incalcand legile(ex.Lege anulata prin OUG),sa se poata ajunge la vot in Parlament si la Referendum.Mai speram ca macar Europa sa va puna la respect ca,altfel,veti profita de oamenii care sunt in mare parte in concediu sau oamenii de la tara sau de tradatorii pe care in trecut asa de zgomotos ii acuzati de ilegimitate,UNPR,UDMR,etc, ca sa va duceti marsavia pana la capat.Poporul,pe fond,nu va fi niciodata cu adevarat cu voi,cu unii care nu au niciun Dumnezeu.Probabil nu credeti dar,nu uitati,"dupa fapta si rasplata".Si cand va va veni rasplata n-o sa stiti cum sa dispareti in cele patru zari.Si nu mai e mult pana atunci.
  • +14 (18 voturi)    
    Idiotilor, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:38)

    Audit [utilizator]

    Dar cum ati ajuns aici?
    Calcand totul in picioare: proceduri parlamentare, legi, constitutie!
    Am mai spus in comentarii:fie ca ai vostri copii sa aiba parte de "dreptatea" facuta de voi in aceste zile, de "binele" facut de voi tarii asteia.
    Asa sa va ajute Dumnezeu! daca aveti dreptate nu aveti de ce sa va temeti.
  • +13 (15 voturi)    
    rusine, usl! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:40)

    ctman [utilizator]

    cata nesimtire si lipsa de demnitate, au procedat ca niste josnici mintind poporul pe fata, mizand pe saracia ei si punand totul in carca lui basescu. La fel de bine puteau sa-l scoata vinovat si pentru situatia din Grecia sau toata europa... Oricum votul ar fi fost acelasi. eu nu am votat de 15 ani dar de data asta voi merge ca e prea de tot. daca vor o pot numi "lovitura de palat".RUSINE USL!!!!!!!!
  • +12 (16 voturi)    
    S&D si ALDE ar trebui sa ceara scuze (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:45)

    derblauereiter [utilizator]

    poporului roman pt. gashtile astea de interlopi pe care le tolereaza in grupurile lor parlamentare.

    primii care ar fi trebuit sa reactioneze transant la derbedismele usl-ului ar fi trebuit sa fie chiar S&D si ALDE - ca si pe ei ii reprezinta psd & pnl cel putin atat cat reprezinta "poporul roman"
  • +13 (15 voturi)    
    mai bine ar raspunde la asta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:49)

    damocles [utilizator]

    EUR-RON Exchange Rate of 4.5345
    Sa vedem cand nu o sa aiba cu ce plati salarii si pensii, ca nu cred ca scoate Patriciu sau Voiculescu sau Vantu din buzunar!
    Si fac pariu ca nu o sa aiba in maxim 3-4 luni!
  • +9 (11 voturi)    
    Ati vrut Referendum, va dam Referendum!!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:53)

    Serban. B [anonim]

    NU? NU !
  • +14 (16 voturi)    
    Au crezut ca si astias prosti! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:54)

    paul155 [utilizator]

    Tupeu si mintitul cu seninatate ramane punctul forte al USL! Tu intrebei daca este plagiat, si el spune ca nu a declarat ca maine ploua deci ai mintit! Dupa restrictia impusa CC declara ca nu desfinteaza CC.Antonescu declara ca CC este aservita presedentiei la analiza facuta in ultimele luni reiesea ca doar 4 din 16 erau favorabile puteri PDL.
    Au avut rezultate remarcabile acesti USL-isti cu metoda de a minti zilnic si statornic pana prostimea a luat de bun toate minciunile.
  • +17 (19 voturi)    
    De abia astept referendumul! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:56)

    Klaus_CT [utilizator]

    Nu stiu daca o sa-mi aprobati comentariul, dar de abia astept referendumul ca se le fut o stampila in bot mizerabililor astia de la USL!
  • +16 (18 voturi)    
    Lovitura de stat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:01)

    i_popescu [utilizator]

    Parlamentarii USL sunt experti in tehnici de dezinformare si intoxicare invatate in scoli cu profil specific.

    Scopul, asa zisa 'intoarcere la popor', NU poate legitima in niciun fel mijloacele folosite si anume: incalcarea Constitutiei si subminarea autoritatii institutiilor Statului in scopul preluarii PUTERII.

    Domniile lor ar trebui sa fie constienti ca au intrat deja sub incidenta legilor penale prin acest demers.
  • +19 (23 voturi)    
    Bai uslinosilor (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:01)

    GeorgescuGabriel [anonim]

    ati imbulinat-o : "

    Secretarul general al Consiliului Europei, Thorbjorn Jagland, a cerut Comisiei de la Veneţia să verifice dacă măsurile adoptate recent de guvernul român sunt compatibile cu principiile democratice şi ale statului de drept"

    o sa ajungeti toti in parnaie langa impuscatu'.
  • +23 (27 voturi)    
    LISTA FAPTELOR PENALE ALE (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:02)

    alex1234 [utilizator]

    NOTA BENE PENTRU USL: LISTA FAPTELOR
    PENALE CARE AU DUS LA LOVITURA DE STAT
    //-----------------------------------------------------------------
    Ponta Viorel Victor, se face vinovat si o sa fie judecat pentru:

    1. Nerespectarea premeditata a Deciziei Curtii Constitutionale prin reprezentarea Romaniei la Bruxelles, fapt care a uzurpat atributiile functiei Prezidentiale, in circumstante agravante prin Impiedecarea publicarii Deciziei Curtii in Monitorul Oficial (mutat premeditat).

    2. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, deci repetat si cu premeditare, prin emiterea Ordonantei de Urgenta ce elimina Dreptul Curtii Constitutionale de a se pronunta asupra Constitutionalitatii Hotararilor Parlamentului. Constitutia interzice Ordonantele de Urgente ce privesc Institutiile Fundamentale ale Statului.

    3. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, deci repetat si cu premeditare, prin emiterea Ordonantei de Urgenta ce modifica Legea Referendumului. Constitutia interzice Ordonantele de Urgente ce privesc o Institutie Fundamentala a Statului, cea a Referendumului.

    4. Revocarea ilegala pentru abateri imaginare, de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Avocatului Poporului, singura Insitutie care putea ataca la Curtea Constitutionala Ordonantele Neconstitutionale de mai sus

    5. Inlocuirea Ilegala de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Presedintilor Camerelor, incalcand regulamnetele Camerelor care prevedeau ca Presedintele unei Camere poate fi revocat doar de Grupul Parlamentar care l-a propus in acea functie.

    6. Suspendarea Ilegala a Presedintelui Romaniei prin Incalcarea Repetata a Constitutiei in forma premeditata si continuanta folosindu-se de ilegalitatile prezentate mai sus

    7. Toate acestea il fac Vinovat si de Subminarea Institutiilor Statului de Drept

    (separat)
    8. Furt Intelectual prin Plagierea Lucrarii de Doctorat
    si insusirea ilegala de Titluri Universitare
    Acestea sant faptele penale de care se face vinovat Viorel Ponta
    • +10 (12 voturi)    
      lista faptelor penale (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:57)

      ikaros [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Salut alex1234. Nu stiu daca ai studii juridice dar daca poti sa completezi lista ta si cu paragrafe de lege (nr. paragrafului) asi traduce-o si asi trimite-o mai departe la oameni cu inflenta si politicieni relevanti din tarile scandinave. Locuiesc de 30 de ani intr-o tara scandinava dar lucrez atat in Suedia, Norvegia cat si Danemarca, cunosc bine sistemul si limba din fiecare tara.
      Nici-un efort nu e prea mare pentru a scapa Romania de acesti blestemati.
      In plus mai era ceva ilegal cu 2 senatori condamnati si cu consiliul de administratie al TVR unde unui partid nu i-a fost permis sa aiba reprezentanti.
      • +3 (3 voturi)    
        Bravo, (Duminică, 8 iulie 2012, 9:40)

        Blackball [utilizator] i-a raspuns lui ikaros

        Domnule Ikaros! Va multumesc pentru initiativa. Cred ca fiecare dintre noi poate face cate putin pentru starpirea hidrei useliste, practic, actionand iar nu plangand in pumni. Mult succes!
    • +2 (2 voturi)    
      De ce Avocatul Poporului a fost revocat Ilegal (Duminică, 8 iulie 2012, 3:41)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      LEGE nr.35 din 13 martie 1997
      privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului

      "(2) Revocarea din funcţie a Avocatului Poporului,
      //------------------------------------------------------------
      ca urmare a încălcării Constituţiei şi a legilor,
      //------------------------------------------------------------
      se face de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor prezenţi, la propunerea birourilor permanente ale celor două Camere ale Parlamentului, pe baza raportului comun al comisiilor juridice ale celor două Camere ale Parlamentului."

      //-----------------------------------------------
      Revocarea Avocatului Poporului se poate face DOAR
      "ca urmare a încălcării Constituţiei şi a legilor"

      Avocatul Poporului NU A INCALCAT NICI CONSTITUTIA SI NICI O LEGE
      deci revocarea sa a FOST ILEGALA

      USL i-a imputat abuziv incalcarea unei legi ,
      abuz pe care orice CCR sau Orice Alta Instanta l-ar demonstra imediat
      //---------------------------------------------------------
    • +4 (4 voturi)    
      Ponta Viorel a incalcat Contitutia Art 115 (6) (Duminică, 8 iulie 2012, 3:52)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      CONSTITUTIA ROMANIEI Articolul 115
      (6)
      "Ordonanţele de urgenţă nu pot fi adoptate în domeniul legilor constituţionale,
      //------------------------------------------------------------------
      nu pot afecta regimul instituţiilor fundamentale ale
      statului,
      //------------------------------------------------------------------
      drepturile, libertăţile şi îndatoririle prevăzute de Constituţie,
      //------------------------------------------------------------------
      drepturile electorale
      //------------------------------------------------------------------
      şi nu pot viza măsuri de trecere silită a unor bunuri în proprietate publică. "


      Ambele Ordonante date de Guvernul Ponta cea referitoare la "Limitarea Drepturilor Curtii Constitutionale de a verifica Constitutionalitatea Hotararilor Guvernului" cat si cea referitoare la "Modificarea Legii Referendumului"
      sant Neconstitutionale deoarece

      1. Atat Curtea Constitutionale cat si Referendumul
      sant "instituţiilor fundamentale ale statului" deci nu pot face obiectul Ordonantelor de Urgenta

      2. In Plus Ordonanta care schimba Legea Referendumului este inca o data Neconstitutionala pentru ca schimba Dreptul Electoral al Presedintelui Susopendat al Romaniei
    • +2 (2 voturi)    
      Presedintii Camerelor Revocati Ilegal (Duminică, 8 iulie 2012, 4:10)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Constitutia Romaniei
      ARTICOLUL 147
      (1) Dispoziţiile din legile şi ordonanţele în vigoare, precum şi cele din regulamente, constatate ca fiind neconstituţionale, îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.


      Regulamentul Camerei - Articolul 26

      "(3) Revocarea preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi cerută de grupul parlamentar care l-a propus.

      (5) Preşedintele Camerei Deputaţilor căruia i s-a cerut revocarea nu poate conduce şedinţa Biroului permanent sau cea a plenului în care se discută revocarea sa. El va fi înlocuit prin votul Biroului permanent de unul dintre vicepreşedinţi.

      (6) Dacă propunerea de revocare este aprobată de plenul Camerei, se organizează alegerea unui nou preşedinte, în conformitate cu prevederile art. 21.
      "
      //--------------------------------------------------------------------Articolele (1)* (2)* (4)* si (7)* au fost eliminate din Regulament deoarece au fost Declarate Neconstitutionale de catre Curte
      ----------------------------------------------------------------------
      "
      *) Declarat neconstituţional prin Decizia Curţii Constituţionale nr. 602 din 14 noiembrie 2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.027 din 18 noiembrie 2005; şi-a încetat efectele juridice în data de 2 ianuarie 2006, conform art. 147 alin. (1) din Constituţia României, republicată.
      "

      http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=regcd1_1#s13
  • +16 (22 voturi)    
    pai (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:02)

    gopo111 [utilizator]

    m-ati intrebat pe mine sau pe altii care votam daca ii vrem pe aia sefii, sau a-ti facut-o de capul vostru, ca asa vrea muschii vostri de neocomunisti, dar nu e o problema asa pot si eu mai usor sa cer azil politic undeva unde scap de voi lepre
  • +20 (24 voturi)    
    Tupeu fara margini (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:03)

    virgo39 [utilizator]

    Domnilor parlamentari uslamisti,
    Chiar nu aveti nici o rusine? Dupa toate ilegalitatile comise in tara de catre clica Ponta, Antonescu, Voiculescu tot strainatatea este de vina si trebuie sa-si ceara scuze? Adica toate legile Romaniei sunt calcate in picioare, presedintele si cei doi lideri de camere, avocatul poporului sunt inlaturati in cateva zile si nu-i asa ca nu s-a intamplat nimic ca urmeaza referendumul. Pe Basescu o sa-l repunem la Cotroceni prin vointa poporului dar pe ceilalti cum ii readucem la locurile lor?
    V-a corupt Severin sau ce s-a intamplat cu voi?
    Hai dati vina pe "actiunile iresponsabile si ticaloase" ale Monicai Macovei! Voi nu stiti alceva decat sa mintiti cu nerusinare? Sau asa v-a spus Ponta sa faceti?
  • +20 (26 voturi)    
    ?????? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:03)

    nic1 [utilizator]

    Voi credeti ca merge ca in Romania! dati o ordinanta de urgenta si gata, santeti niste ......................
    A-ti schimbat prin OUG in 4 zile toate legile care sa va fie numai voua favorabile, ciobanul vostru(Tonta) a incalcat constitutia Romaniei si o hotarare a CC(vei Bruxelles) dar legi in favoarea ROMANILOR de ce nu a-ti facut?.Acum poporul Roman o sa aibe numai de suferit, uitativa unde este leul si unde o sa se mai duca, ce va pasa voua voi aveti bani cu SACUL.
    "Ilustrul" parlamentar Severin a fost prins cu "mana in buzunar" dar el nu a vrut sa recunoasca, in ce banca sta acum in Parlamentul European?
    LA GROAPA DE GUNOI CU VOI......................
  • +20 (24 voturi)    
    lasati-neeee!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:04)

    Wanga [utilizator]

    ba nesimtitilor nu va esgte rusine sa-l puneti pe catalin voicu sa-l suspende cu 2 miini pe Basescu!
    ala abia asteapta sa fie scapat de ani de pirnaie pe care ii merita si voi ne aburiti cu cea mai cinstita si corecta guvernare, fi-v-ar neamul sa va fie de golani!!
  • +22 (26 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:04)

    Vlad-I [utilizator]

    Europarlamentari cu obrazul gros de tipul Adrian Severin sau Norica Nicolai, dau lectii altora de democratie. Eu zic ca sunt pt. consumul intern, pt. votantii usl, care nu au o cultura politica solida.

    Este clar ca USL-ul se ascund dupa parlament, de parca acest lucru iar scutiti de calelalte pacate: atacarea CCR, ICR, plagiat, demagogie, alianta cu C. voicu si Voiculescu, suspendarea fara motive serioase, inlcuirea avocatului poporului, modificarea legii referendumului, cumpararea masiva de senatori, nerespectarea constitutie si aCCR de catre Ponta la Bruxelles, interzicerea a PDL sa aiba in consiliul tvr consilierii care le corespund prin lege, agrearea unor televiziuni private care nu respecta independenta unde prezenta putere opozitie este 1-9, manipularea sindicatelor, platirea revolutionarilor falsi ca masa de manevra.

    TOATE ADUNATE NU DAU UN STAT DEMOCRATIC
  • +21 (27 voturi)    
    Tare Basescu , ii are in pumnul sau pe (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:04)

    elena-bc [utilizator]

    toti oamenii care conteaza in lumea asta ! Si daca ar fi numai asta -ca-i manipuleazape toti --si tot ar TREBUI VOTAT ! USL-isti ordinari , va credeti in mahalaua numita Romania unde niste toape isterice , ”revolutionari” ce deja si-au primit indemnizatiile si pe care Ponta i-a transformat in armata sa personala ,urla si topaie in P-ta Universitatii ! Slava Domnului ca mai sunt oameni destepti in tara .Pentru oamenii astia meritam sa traim si sa nu deznadajduim ! Va multumesc !
  • +27 (31 voturi)    
    The last warning! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:12)

    Pooky [utilizator]

    Domnule Daul, aveti grija. Ca imediat da ponta o ordonanta de urgenta si va pierdeti locul in Parlamentul European.
    Si daca mai faceti multe valuri, gandeste voiculescu o strategie in 7 pasi, perfect constitutionali si legali binenteles, prin care Norica Nicolai si Adrian Severin preiau conducerea Parlamentului European, in mod total democratic.
    Avertismentul este valabil si pentru Comisia de la Venetia.

    Sa-i opreasca cineva pe idiotii astia care confunda PE cu parlamentul Romaniei, am ajuns de rasul planetei.
  • +21 (25 voturi)    
    Prostia si fudulia nu sunt suficiente niciodata (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:14)

    Andrei Florian [anonim]

    Pai daca prostul nu-i fudul, parca nu e prost destul.
    Adica nu e suficient ca sunt prinsi cu pantalonii in vine, in mijlocul sufrageriei, exact in momentul cand cautau disperati sulul de hartie igienica. Acum au pretentia ca gazda sa isi ceara scuze ca nu a batut la usa cand a intrat si ca nu a lasat si in sufragerie cateva suluri de hartie. Come on! Astia au batut palma cu aramata sovietica, pentru ca altfel nu pricep de unde atata aroganta si lipsa de diplomatie.
  • +18 (22 voturi)    
    Ca de obicei (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:21)

    MariPana [utilizator]

    Acestia sunt comunistii : dau cu bata sau cu pumnul si dupa aceea tot cei loviti sunt vinovati.
    Cu alte cuvinte hotul striga hotii.
    PNL= PSD=PDSR=PCR

    Poate presedintele (sic)interimar se duce nitel in lumea de dincolo sa ii intrebe pe Bratieni ce parere au despre PNL-ul de astazi.Ar fi interesanta o opinie a lor
  • +14 (18 voturi)    
    dragi europarlamentari usl... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:25)

    nedumeritu [utilizator]

    macar aveti bunul simt sa spuneti ca ati ajuns, la referendum, nerespectand constitutia si institutiile statului . aveti macar minima decenta. iar daca nu aveti, macar taceti din gura.
  • +16 (20 voturi)    
    abuz (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:37)

    sfinxuldinbucegi [utilizator]

    Abuzul sau lovitura de stat sau mineriada au fost comise anterior. pentru ca stiau ca presedintele e impopular si poate fi demis. ceea ce au facut ponta, antonescu &co este neconstitutional si poate si penal.
  • +16 (20 voturi)    
    Mita (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:45)

    vasile-roaita [utilizator]

    Au cumparat o multime de parlamentari ca sa dea jos guvernul competent MRU sefii parlamentului si presedintele plus ca au luat puterea de decizie a CCR. Asta nu este democratie asta este bolsevism si coruptie in toata regula. Rusine sa va fie uslinosilor rusine sa va fie tradatorilor parlamentari. Eu am votat cu un partid ca sa scap de ciuma rosie si ei s-au dus exact acolo unde in ruptul capului n-as fi vrut sa se duca.
    Eu nu am votat cu Ilici si ai lui eu am votat pentru democratie si libertate.
  • +16 (20 voturi)    
    Referendum (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:50)

    vasile-roaita [utilizator]

    Ei vorbesc de referendum uslinosii mincinosi si corupti ? Unde este referendumul din 2009 cind lumea a votat pentru modificarea constitutiei si pentru 300 de parlamentari? V-ati sters cu el la c...
    V-ati sters cu Romania si poporul roman la c....
  • +20 (24 voturi)    
    Ce tupeu au acestieuroparlamentari ai usl! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:58)

    uzurpatorul [utilizator]

    Asa ceva nu se poate. Acesti europarlamentari uselisti ,in frunte cu nesimtita de Norica Neculai,au impresia ce ei detin adevarul absolut si dreptatea absoluta,ca sa nu mai zic de inteligenta absoluta. Norica Nicolai asta se crede un geniu al justitiei si cauta sa prosteasca pe toata lumea.Adevarul ei este numai al ei iar dreptatea ei este numai a ei.Ea si gasca ei zice ca nu se poate face o lovitura de stat prin referendum,dar de ce era nevoie de referendum? Cum s-a ajuns la referendum? De ce sa-l pui pe presedintele tarii in postura de a fi ales sau nu prin referendum cand Constitutia scrie clar ca presedintele este ales pentru un mandat de 5 ani,iar Basescu a fost ales cu majoritate de voturi in urma cu 3 ani. Iata lovitura de stat ! Voi ati violat Constitutia si ati fortat printr-o majoritate fals constituita in parlament suspendarea fara motiv a Presedintelui. Iata lovitura de stat ! Ati redus la tacere Avocatul Poporului si Curtea Constitutionala prin ordonante de urgenta ale guvernului ilegakle.Guvernul nu are voie sa demita avocatul poporului si sa restranga drepturile Curtii Constitutionale nici prin ordonante de urgenta si nici prin altceva. Iata lovitura de stat ! Nu ati tinut cont de deciziile Curtii Constitutionale si ati uzurpat dreptul si obligatia presedintelui Romaniei de a reprezenta tara ,incalcand Constitutia.Iata lovitura de stat ! Ati dat jos pe cei doi presedinti ai senatului si camerei deputatilor fara nici un motiv , calcand in picioare prevederile constitutionale in acest sens.Iata lovitura de stat ! L-ati umilit pe presedintele tarii,jignindu-l fara rusine in fata intregii tari si a intregii lumi in plenul parlamentului,prin gurile spurcate ale lui Crin Antonescu,Nicolaiescu,Zgonea si alti imbecili asemenea lor care s-au cocotat in scaunele cele mai inalte ale Parlamentului Romaniei. Iata lovoitura de stat ! Nu va e rusine nenorocitilor ca ati facut tara de ras in fata lumii intregi si acuma,tot voi aveti tupeul sa va revolta
  • +20 (24 voturi)    
    Repede, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:59)

    MrMeisenshi [utilizator]

    dati copy-paste si trimiteti-i ravasul si lui Guido Westerwelle, europenalilor! Sper ca, pentru o mai mare credibilitate, a semnat si onorabilul domn Severin!
  • +22 (24 voturi)    
    tu ponta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:02)

    christine13 [utilizator]

    Tu ponta, vorbesti in numele poporului roman? Tu ponta, ai senzatia ca ma reprezinti ? Esti suferind de paranoia in acest caz. Eu nu te-am ales sa ma reprezinti. Nimeni nu te-a ales sa-l reprezinti.
    Voua OAMENILOR, care o duceti greu, va adresez o intrebare: Va amintiti indemnul lui ponta &co sa se taie indemnizatiile revolutionarilor? Va amintiti acordul lui ponta&co sa se reduca salariile bugetarilor? Acum o dau la intors ca ei nu au fost de acord cu nimic,ca ei fac totul spre binele cetateanului. Ati vazut care e binele ce ni l-au rezervat? Majorari de preturi la absolut toate produsele si serviciile, majorari care se vor accentua. Credeti ca va va fi mai bine? Cu siguranta NU.
    Si acum ponta cere scuze in numele poporului roman? Tu ti-ai cerut scuze pentru toate minciunile si actele incalificabile pe care le-ai facut? Constitutia a fost votata de mine si de toti acesti cetateni. Cum iti permiti tu sa o schimbi peste noapte? Ca revii la ceea ce schimbase tariceanu, celalalt escroc care a promis si a luat mita (si asta stiu exact) iar dupa s-a facut ca ploua?
    Cum ii pot eu spune copilului meu ca doar invatand poate sa realizeze ceva in fata cand el vede ca minciuna si inselatoria e cea care-l poate propulsa?
  • +12 (14 voturi)    
    Nu poarta basca (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:23)

    _de_ras [utilizator]

    Vad ca la noi se poarta suprimarea adversarului politic si nu combatrea lui ajutorul regulilor si argumentelor.

    Cine ne apara de abuzuri ?

    Cine vegheaza respectarea regulilor ?

    Avem puterea sa ne rezolvam singuri proble interne ?

    De ce mai este nevoie de avizul plenului pentru trimiterea in instanta a unui reprezentant ales(deputat/senator) ?

    De ce nu se poarta si la deputati/senatori doar avizul consultativ 24 h ?

    Cu toate ca in DEX consultarea are urmatoarele definitii:
    1.A întreba, a cere o părere, un sfat; a lua avizul unei persoane autorizate. ♦ Refl. a se sfătui cu cineva.
    2. A cerceta, a examina un text, un izvor etc. pentru a se informa sau a se documenta.

    De ce nu avem sistem de verificare si recompensare in functie de prezenta alesilor( a se vedea modelul parlamentului UE) ?
  • +10 (12 voturi)    
    AMF (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:24)

    thjokki [utilizator]

    Nu ,dar pana la referendum ati incalcat constitutia de parca era fituica!RUSINE!!!
  • +8 (10 voturi)    
    Istoria bat-o vina! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:31)

    ctlog [utilizator]

    Fapte: 1864 - lovitura de stat a lui Cuza cu dizolvarea parlamentului si aprobata prn PLEBISCIT ( referendum adica) 1866 - Lovitura de stat care il aduce la putere pe Carol al II lea, se incheie, cum altfel, tot prin Plebiscit. 1938 - Lovitura de stat prin care se instaureaza in Romania Dictatura lui Carol al II lea, incununata, ati ghicit, tot prin Plebscit. As putea sa aduc in discutie plebiscitele lui Napoleon al III lea dar parca mai relvante pentru tema data sunt PRIMELE 3 PLEBISCITE din Romania. Concluzie: O lovitura de stat reusita impune organizarea unui Referendum pentru incununare. P.S. Sunt TZU dar cineva mi-a uzurpat identitatea:)
  • +17 (19 voturi)    
    ASTAZI (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:32)

    Trident [utilizator]

    Am semnat si expediat adeziunea la ICCD condusa de Mihai Razvan Ungureanu.
    USL este un partid antinational. Voiculescu impreuna cu ceilalti papusari din spatele USL vor avea o surpriza URIASA la referendum si NAUCITOARE la alegerile prezidentiale si parlamentare.
    Romani, sa nu va fie frica de acesti tradatori de neam si de tara pentru ca zilele lor sunt numarate. Nu o sa-i mai scape nici asa-zisii ,,revolutionari", nici pensionarii ( care va anunt ca s-au trezit si cei care nu s-au trezit au primit zilele astea pozitia ferma a copiilor si nepotilor lor si acum mediteay[ la asta), nici bugetarii care se vor trezi si ei in curand, nici taranul roman pe care vom avea gria sa-l informam corect in legatura cu ce se intampla si nici jaslnicii postaci USL de pe aici.
    Eu nu mai vreau ca Romania sa fie condusa de oameni josnici, fara verticalitate, de oameni care nu o iubesc. Si pentru acest lucru, am ales sa nu mai stau cu bratele incrucisate.
    Dumnezeu sa binecuvanteze Romania
  • +10 (12 voturi)    
    astia cred ca sunt la antena3 (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:41)

    __alex__ [utilizator]

    si vorbesc cu Gheorghe...
  • +11 (13 voturi)    
    referendum (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:42)

    AURI [utilizator]

    Citind comentariile voastre am fost placut surprinsa de atitudinea voastra, imi era teama ca uselisti ordinari au reusit sa indobitoceasca majoritatea oamenilor . Sper din tot sufletul sa fim cat mai multi care vor vota NU si sa le dam in bot neocomunistilor, sa vada ca nu ne reprezinta , poporul roman nu e LAS si nici PROST !
  • +12 (14 voturi)    
    minciuni (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:46)

    elwis [utilizator]

    Cit de nesimtiti sint : nu despre votul din parlament ci despre magariile de pina la vot! Recapitulam: amenintari la adresa judecatorilor -ANI, retragere amenintari dupa citeva zile, reducerea atributiilor Curtii Constitutionale, Monitorul ofcial, avocatul poporului, schimbarea sefilor celor 2 camere , HG care modifica legea referendumului !Sinteti amnezici sau timpiti ?
  • +3 (9 voturi)    
    sarcastic (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:54)

    Sarcastic [utilizator]

    În sfârşit o atitudine mai tăioasă din partea europarlamentarilor români la CE
  • +11 (13 voturi)    
    lovitura de stat prin ordonanta de urgenta... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:17)

    dadan [utilizator]

    de ce se mai chinuie ipocritii de USLasi sa pastreze aparentele unui stat de drept cand totul e atat de evident ca au aruncat la gunoi constitutia.....?
    de ce nu l-au demis pe Basescu prin ordonanta de urgenta ca inteleg ca pentru ei e foarte urgent sa-si apere coruptii si infractorii...
  • +18 (20 voturi)    
    voiculescu citat de DW (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:37)

    fosta zoezoe [utilizator]

    "Nu avem toată Puterea pînă nu luăm şi Justiţia" - a declarat Dan Voiculescu. Un enunţ scandalos, o declaraţie de război făcută statului de drept , care sună mai ameninţător decît tot ce am auzit pînă acum.Mai avem dubii ?
  • +11 (13 voturi)    
    STUPID PEOPLE (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:12)

    newyorkezul [utilizator]

    Auzi la ei:" o lovitura de stat nu se face prin referendum national!" (am pus quotes ponticel)
    Ca sa se ajunga la acest referendum ati incalcat constitutia si hotariri ale CCR. Aceasta e adevarata lovitura de stat tovarasilor. Dar nu-i prostiti voi pe europeni. Voi de fapt va adresati celo rcare nu vor sa asculte de altceva decat vocea securitatii reloaded Antena3 si irealitatea.
  • +7 (11 voturi)    
    Lovitura de stat pe intelesul tuturor (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:16)

    Trojan.H [utilizator]

    http://www.blogary.ro/2012/07/lovitura-de-stat-pe-intelesul-tuturor/
  • +6 (6 voturi)    
    PSD-ul stie (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:53)

    tz3p3s [utilizator]

    ca de lasi la mana poporului - poporul e in stare sa se impuste singur in cap.

    nici nu e mirare ca Ponta e emanatia acestui tip de mentalitate...

    greata, scarba, dispret, sila !!!!

    cunosc romani ce nu merita ce li se intampla... dar cunosc altii ce o merita cu varf si indesat !!!
    Ponta - da-le tu ce stii mai bine la fiecare.

    Bafta baieti ! O manea ?
  • +4 (6 voturi)    
    PPE (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:01)

    congovisa [utilizator]

    Evident ca sunt niste basisti, clientela portocalie a lui Basescu. Pana acolo a ajuns influenta politica a lui Basescu si evident ca prin asta a incalcat si Constitutia Frantei, Germaniei, etc.

    O fi tupeu sau prostie sa te tragi de sireturi cu unul din Liderii Lumii traditionali ?

    Nu sunt adeptul sa stai cu capul plecat dar nici sa il injuri pe Mike Tyson de mama cand tu ai 45 de kile, rahitism, muschi subdezvoltati, probleme cu circulatia sanguina, si nu poti sa stai nici prea mult in picioare ca iti creste tensiunea si nici nu ai unde sa fugi dupa ce il injuri.

    Nu bate Antena 3 cu Ciutacu in direct pana la Bruxelles ca intelegeau si prostii aia democratia adevarata.

    Solutia evidenta pentru infamia de a vorbi a francezului ala este ca USL sa treaca UE in subordinea Guvernului Romanie.

    Jos Base!
    Disparitie USL!
    Congo Eu!
  • +9 (9 voturi)    
    Usl-istii ne cred prosti (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:19)

    ilinois [utilizator]

    Dar sa consideri ca-i fraieresti si pe europeni mi se pare o obraznicie incredibila ! Hai EUROPA , fa dracu ceva pt. noi , ca daca , nu venim la.. tine !
  • +13 (13 voturi)    
    Pe cine vreti sa prostiti ticalosilor ? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:48)

    stoicul [utilizator]

    Legea nr.3/2000 (a referendumului) prevede :
    art.5 alin.(2) : "Referendumul este valabil dacă la acesta participă cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente."
    Prin OUG nr.41 din 05 iulie 2012, Ponta a modificat art.10 din Legea nr.3/2000, in sensul ca : "Prin derogare de la art. 5 alin. (2), demiterea Preşedintelui României este aprobată dacă a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate ale cetăţenilor care au participat la referendum."
    Asadar, un referendum este valabil daca se prezinta la vot 50% + 1 din numarul total al cetatenilor INSCRISI in listele electorale pemanente (circa 9,5 milioane)
    Strict pentru cazul in care referendumul vizeaza demiterea presedintelui, el este valabil si daca la vot se prezinta DOAR 1 CETATEAN. Halal democratie, ticalosilor!
  • +9 (9 voturi)    
    Nu cred (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:58)

    durul [utilizator]

    ca este numai tupeu si prostie in USL , mai este "ceva" de care vom afla candva .
  • +13 (13 voturi)    
    S-a ajuns la Referendum in mod ILEGAL! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 22:05)

    marvio [utilizator]

    USL se fac ca nu inteleg: Lovitura de stat este faptul ca s-a ajuns la Referendum in mod ILEGAL.

    Haideti mai bine dragi uselisti sa schimbam Presedintele dar si parlamentarii si Guvernul in fiecare luna, in baza sondajelor de opinie ale cetatenilor. Stiti ce curatenie s-ar face atunci in politica romaneasca?

    USL mai uita ceva: romanii din 2012 nu mai sunt cei din 2007. Au evoluat imens din pdv politic intrucat criza i-a facut sa citeasca si sa fie atenti la toate jocurile politice. Vorbim de romanii nealiniati politic, nu membrii de partid.

    Aceasta informatie a scapat d-lor Ponta si Antonescu, fiindca probabil au consilieri inu prea competenti. Basescu insa o are; a aflat-o in momentul Arafat.
    De asemenea Basescu stie deja destul de bine ce rezultat se contureaza la 29.07, exact din acest motiv!
  • +12 (12 voturi)    
    Europa (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 22:12)

    AlisCuPar [utilizator]

    si-a dat seama ca mintiti de pe vremea cand o tineati langa prin Europa cum ca Basescu e un tiran, dictator si alte minciuni sfruntate. Acum, cand lovitura de stat este evidenta, iar mintiti, lepre comuniste !
  • +5 (7 voturi)    
    Expeditorii scrisorii (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:04)

    rosta [utilizator]

    SCRISOARE catre dl. Joseph Daul, presedintele grupului PPE

    Expeditor: echipa lui Copy Paste si al lui 1.5%

    Managerul expeditorilor: hotul Felix (perforator buget - gaura 60 de milioane euro, alte contracte secrete intre Grivco si stat).

    Continutul scrisorii: Chiar te intereseaza? :)
  • +8 (8 voturi)    
    Imainea Romaniei sunteti voi! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:52)

    omliber [utilizator]

    Sa fim intelesi: schimbarea presedintilor Camerelor Parlamentului, schimbarea presedintelui Avocatului Poporului nu sunt anormale. Ilegal este modul cum au facut-o. Ilegala este mutarea Inspectoratului in Constructii la Guvern, ilegala este limitarea atributiilor Curtii Constitutionale, ilegala este modificarea Legii Referendumului, ilegala este desfiintarea comisiilor care au analizat sau "vor analiza" plagiatul dlui Ponta. Ilegal si imoral este ca avem un premier care nu este in stare sa-si asume faptele savasite. S-a dus la Bruxelles in ciuda deciziei CCR, iar apoi declara ca era la Bruxelles, a vazut ca presedintele nu a venit si s-a gandit sa nu ramana scaunul Romaniei gol, a cerut mandat de la presedinte iar acesta, rau, nu i-a dat. Acuza, apoi spune ca nu a inteles bine si retracteaza. Dl Crin Antonescu vorbeste de respectarea Constitutiei, de respectarea justitiei, dar ationeaza in sens contrar.
    Ceea ce ar fi amuzant daca nu ar fi tragic este ca ei nu au nici o vina in imaginea Romaniei afara. De vina sunt altii. Ei s-au obisnuit sa nu tina cont de noi romanii, sa ne considere prosti. Tarile care ii trag de urechi au abasade in Romania. Ambasadele au juristi cunoscatori ai legisatiei romanesti se informeaza la fata locului.
    Nu mai dati vina pe niemni: Imaginea externa a Romaniei este data de POLITICIENI. Ce faceti dvs. asta se vede afara!!!Cine si ce scuze sa transmita??? Singurii care datorati scuze sunteti voi, dlor politicieni!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Va mirati cum de minciuna astazi nu vi se mai trec (Duminică, 8 iulie 2012, 4:52)

    alex1234 [utilizator]

    Si acum priviti cu spaima fata noastra sceptic-rece,
    Va mirati cum de minciuna astazi nu vi se mai trece?
    Când vedem ca toti aceia care vorbe mari arunca
    Numai banul il vaneaza si castigul fără munca,
    Azi, când fraza lustruita nu ne poate insela,
    Astazi altii sunt de vina, domnii mei, nu este-asa?
    Prea v-ati aratat arama, sfasiind aceasta tara,
    Prea facurati neamul nostru de rusine si ocara,
    Prea v-ati batut joc de limba, de strabuni si obicei,
    Ca să nu s-arate-odata ce sunteti - niste misei!
    Da, castigul fără munca, iata singura pornire,
    Virtutea? e-o nerozie; Geniul? o nefericire.

    Dar lasati macar stramosii ca să doarma-n colb de cronici
    Din trecutul de marire v-ar privi cel mult ironici.
    Cum nu vii tu Tepes doamne, ca punand mâna pe ei,
    Să-i imparti în doua cete: în smintiti si în misei,
    Si în doua temniti large cu de-a sila să-i aduni,
    Să dai foc la puscarie si la casa de nebuni!
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Duminică, 8 iulie 2012, 7:00)

    arminius1 [utilizator]

    referendumul in cazul acesta trebuia sa fi avut loc inaintea si nu DUPA
  • +5 (5 voturi)    
    macar sa se faca ca ploua (Duminică, 8 iulie 2012, 7:05)

    Estulio [utilizator]

    nu semnaliza la stanga, daca vrei so iei la dreapta. Dupa ce ca sunteti prosti, va mai dati si destepti.
    Basesu oricum a devenit mic in chestiunea asta. Ca mi-e simpatic sau nu, voi vota NU, adica NU SUNT DE ACORD CU SUSPENDAREA PRESEDINTELUI, nu ca ma intereseaza de Base, ci sa denunt procedura prin care sa ajuns la referendum. Oricum, penalii vor plati pt legi "fabricate", insusirea unor atributii ilegale, amenintarea CCR, plagiate si semnaturi false. Fie ca in toamna asta, sau la urmatoarele alegeri, tot vor ajunge la parnaie cativa USLasi.
  • +4 (4 voturi)    
    . (Duminică, 8 iulie 2012, 7:21)

    gb [utilizator]

    USL-amii astia nu au nici un fel de scrupule. Astia cred ca toata lumea gandeste cum gandesc cei care i-au votat. Se inseala amarnic. Europenii au cu totul alte valori dupa care se ghideaza. Ponta crede ca daca se duce la Barosso si incepe sa-i spune povesti nemuritoare ala cade pe spate. Sa nu uitam ca pe 10 iulie curtea constitutionala va da un verdict. Vorba lui Basescu sa ne feresca Dumnezeu de mai rau.
  • +4 (4 voturi)    
    referendum (Duminică, 8 iulie 2012, 8:01)

    dacianus [utilizator]

    eu stau si ma intreb , daca referendumul cu schimbarea parlamentului la 300 de parlamentari , nu sa tinut cont de el ,si nici nu o sa se tina vreodata , acum ce o sa-i impiedice sa-l anuleze pe asta , daca basescu nu e demis de alegatori
  • +4 (4 voturi)    
    ALOOOOOOOOO (Duminică, 8 iulie 2012, 8:51)

    santi [utilizator]

    in ce tara din lumea asta mai gasesti condamnati,cercetati penal.,incompatibili...care mai si voteaza??????????????sa informati europa si asupra acestui aspect....
    aaaaaaaaaa....sa nu uit luati si rev..che..bereta rosie ..cu un bilet venezuela..poate ne racoreste cu prezenta lui..............
  • +5 (5 voturi)    
    nerusinatilor (Duminică, 8 iulie 2012, 9:44)

    pita [utilizator]

    Adica vestul prin personalitatile care il reprezinta sa -si ceara scuze acestui ''brav popuur'', popuur care nu stie (vezi istoria),ce-i aia democratie, mai mult o sa le impunem pe asta a noastra ''ORIGINALA'',prin ''puii de catea''.Sa va fie RUSINE EUROMANGLITORILOR USL-asi, plini de tupeu si nesimtire.
  • +5 (5 voturi)    
    Parsdivenie model Ion Iliescu (Duminică, 8 iulie 2012, 9:45)

    sile231 [utilizator]

    Lovitura s-a dat in parlament inainte de referendum. Astia cred chiar ca poti prosti toata lumea tot timpul. O zi buna !
  • +5 (5 voturi)    
    nu, nu au vrut sa-l inece... (Duminică, 8 iulie 2012, 10:38)

    rov [utilizator]

    ei doar la-au aruncat in apa, iar in prealabil i-au legat mainile si picioarele...
    Asa ca daca se ineaca e pentru ca va inghiti singur apa.
  • +4 (4 voturi)    
    sa-si ceara scuze ? (Duminică, 8 iulie 2012, 10:59)

    mihail nica [utilizator]

    Mai baieti,
    nu vedeti ca suntem oaia raioasa a UE. Cand doi va spun ca sunteti bauti, mergeti acasa la culcare.Nu mai stati cu coada ridicata.
  • +4 (4 voturi)    
    popularitate (Duminică, 8 iulie 2012, 11:04)

    Demigod [utilizator]

    Chiar daca popularitatea presedintelui scade, asta NU e motiv suficient pentru a fi demis!
    Asta e ideea bai Ponta. Daca nu-ti copiai doctoratul, poate intelegeai.

    In cardasie cu Inalta Curte care a bagat capul in pamant, USL-istii au facut un abuz.
  • +1 (1 vot)    
    cine plateste nota de plata (Duminică, 8 iulie 2012, 12:37)

    dezamagitul [utilizator]

    Pentru a se elimina toate abuzurile si nerabdarea unor indivizi de joasa moralitate ,carora nu le pasa de democratie, cele mai concludente exemple sa il pui ca presedinte de senat pe cel care sfideaza senatul si are cea mai slaba prezenta la lucrari ,iar ca prim ministru este numit un delator ,plagiator si mincinos caci bunul simt ii lipseste cu desavarsire .
    Acesti neica nimeni se gandesc doar la propriile interese ,poporul nu se mai afla pe lista lor de prioritati Daca se grabesc asa de tare sa schimbe ceia ce s-a votat legal de populatie, nu prin manareli politice cu migratii de tradatori de la un interes de grup la altul .Cei mai vinovati sant gasca lui iliescu acest presedinte sarac si cinstit dar parintele fondator al mafiei actuale de la conducere.In spatele preacinstitului bolsevic s-au dat cele mai mari tunuri in defavoarea intereselor tarii , atunci s-a creat reteua securisto-comunista care a pus mana atat pe puterea economica si politica ajutati fara menajamente de mafiotii din udmr . Pentru a-si satisface interesele de putere nelegitime un grup de mafioti care mai vorbesc de respectrarea legilor ,a democratiei si de referendum.Pentru drepturile legitime ale celor care muncesc si pensionari nu sant bani dar pentru referendumuri ciclice sunt bani, sa cerem ca doritorii de aceste evenimente precipitate sa plateasca din propriile averi ,cheluielile cu referendumul fiindca populatia nu l-a cerut .
    Domnul Joseph Daul ar trebui sa primeasca si parerile noastre ale celor care mai muncim inca,nu numai ale conducatorilor nesimtiti.
  • +2 (2 voturi)    
    domnule Daul,trebuie să ştiti că (Duminică, 8 iulie 2012, 13:52)

    asspeeda [utilizator]

    a mai fost un referendum ,prin care ,în anul 2009,românii au vrut parlament unicameral si,cel mult,300 parlamentari!ce s-a ales de voinţa noastră? şi-au batut joc ,ne-au tratat cu nesimţire,desi acum invocă referendumul popular!cam ăştia sunt parlamentarii usl! vă rugăm să informaţi în plenul PE toate grupurile politice care nu vor să asculte de votul nostru şi îi sprijină necondiţionat pe aceşti impostori!
  • +3 (3 voturi)    
    lovitura de stat vers referendum (Duminică, 8 iulie 2012, 14:11)

    madav [utilizator]

    stimati parlamentari ai Uniunii Sarmanilor Lingai,
    probabil ca nu reusiti sa va coordonati, si nu v-ati dat seama ca nu ati facut referendum pentru o lovitura de stat sau nu.
    Intai de toate ati dat o lovitura de stat prin incalcarea constitutiei si apoi organizati un referendum in care sustinatorii sa voteze pentru recunoasterea actelor dumneavoastra.
    Nu ar fi mai bine sa va ocupati de tara, sa incepeti sa munciti pentru binele oamenilor cinstiti din aceasta tara si sa incetati sa furati ?
    Chiar atat de tare v-a speriat arestarea lui Bonbonel, ca deja va vedeti colegi de celula cu el ?
  • +1 (1 vot)    
    cugetati de doua ori inainte de merge la vot! (Duminică, 8 iulie 2012, 19:29)

    Wanga [utilizator]

    Pentru cei ce gandesc!
    Basescu a putut sa coabiteze cu un PSD PNL potrivnic si tara a reusit sa evite cat de cat criza, e drept cu pretul scaderii salariilor bugetarilor ( ca de ale privatilor nu s-e alarma nimeni!)
    Concluzia:Base nu a fost lasat de capul sau sa faca ce vrea muschiul sau!
    Acum USL tipa peste tot ca nu poate sa coabiteze cu Basescu? de ce ? ce i-a deranjat in aceste doua luni la Basescu in afara ca s-a pus bulanul pe hotii dovediti si i-a inspaimantat asa de tare incat au uitat si de guvernare si de popor, si singurul lor obiecti a fost sa-l dea jos pe dictator indiferent prin ce mijloace! asa au calcat in picioare institutiile statului incepand cu CCR, Avocatul Poporului, Camera deputatilor, Senatul, etc toate sub girul parlamentului. ccine este de fapt acest parlament? este adunatura de indivizi pe care conform rezultatelor ultimului referendum, 5 milioane de romani au zis ca nu o mai recunosc drept reprezentanta a poporului pina in momentul in care nu va fi reformata prin reducerea numarului de puturosi care dorm in el si pina cand nu vor raspunde pentru porcariile facute, lucru care nu s-a rezolvat, ba din contra!
    Solutia : pina la clarificarea din alegerile din toamna este esential pastrarea unui concurent puternic in coasta acestei majoritatii de conjunctura, negociata la tarabele din parlament, pentru a o impiedica sa derapeze, lucru pe ccare a fost dovedit pina acum cu varf si indesat.
    Nu vedeti ca singura lor perocupare de pina acum a fost jos tiranul, ignorand criza, poporul si imaginea tarii in aceste vremuri tulburi!
    puterea fara o opozitie sanatoasa este coruptibila si foarte periculoasa pentru cei condusi!
    Nu-i lasati sa ne incalece cu tot, lasati o contrapondere, indiferent cum s-o numi ea, care sa pondereze inclinatiile catre totalitarism ale acestor venetici!

    Pentru cei ce consuma:
    Uleiul, zaharul si orezul s-ar putea sa va ajunga pentru coliva familiilor voastre, daca nu vor mai fi banii din exterior!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version