Negocieri intense pe voturi inaintea sedintei de suspendare a presedintelui Traian Basescu - surse

de L.P.     HotNews.ro
Vineri, 6 iulie 2012, 13:31 Actualitate | Politic

Cu cateva ore inaintea sedintei de plen, democrat-liberalii incearca sa rupa din sustinerea USL pentru suspendarea presedintelui si negociaza intens cu parlamentarii PSD si PNL. Potrivit surselor HotNews.ro liderii PDL au vizat in primul rand parlamentarii care au parasit partidul si au trecut in barca PSD sau PNL dar si cu o parte dintre pesedisti. Totodata, democrat-liberalii au avut discutii sii cu membrii UDMR, UNPR si reprezentantii Minoritatilor Nationale pentru a nu vota demersul USL. Pentru suspendarea presedintelui USL sunt necesare 217 voturi iar PSD,PNL si PC au impreuna 212 parlamentari. Pentru cele cinci voturi lipsa USL se bazeaza pe reprezentantii Minoritatiilor Nationale dar si pe parlamentarii independenti, neafiliati la vreun grup parlamentar.

Pedelistii mizeaza pe faptul ca daca avizul CCR, intarizie UDMR ar putea refuza sa voteze suspendarea presedintelui incalcand Constitutia. Totodata, o mare parte din parlamentarii UNPR evita sa-si exprime votul pe supendare. Sursele citate sustin ca democrat-liberalii ar fi reusit sa coopteze 3 parlamentari USL si poarta negocieri in continuare.

De altfel, in urma cu o zi, pedelistii au reusit sa recupereze trei parlamentari: Gheorghe David, Iosif Blaga si Marius Dugulescu.























13644 vizualizari

  • +7 (21 voturi)    
    negocieri? (Vineri, 6 iulie 2012, 13:36)

    Sorin [anonim]

    Negocieri?! Oamenii astia se considera la piata? O suspendare a presedintelui unei tari e de negociat?! Asa de "evidenta" e, incat se negociaza?
    • +12 (14 voturi)    
      Da, negocieri. (Vineri, 6 iulie 2012, 14:12)

      simona [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      Căderea guvernului a fost negociată, noua majoritate a fost negociată, cu traseiștii s-a negociat, posturile în guvernul Ponta s-au negociat. Ce-i așa de surprinzător?
      • +2 (4 voturi)    
        ai dreptate (Vineri, 6 iulie 2012, 15:03)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui simona

        eu nu stiu de ce ii platim pe astia sa negocieze in propriul interes. la o problema atat de grava nu se negiciaza. se constata si se voteaza. punct.
        • +2 (2 voturi)    
          Negocieri au loc in toata lumea... (Vineri, 6 iulie 2012, 15:30)

          Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          doar maniera in care acestea se tin, in strainatate, difera. Asta-i politica - aproape totul se negociaza. Diferenta - intre gunoaiele noastre parlamentare, si altii, mai de soi - e data de apartenenta la un grup, la o idee, la o doctrina, etc. Si, nu in ultimul rand, de importanta reputatiei. Pentru ai nostri, toate astea-s utopii!
    • +3 (7 voturi)    
      hello? (Vineri, 6 iulie 2012, 14:25)

      guitarist2 [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      nu ai fost pe-aici in ultimii 20 de ani ? asta e parlamentul Romaniei...
    • +6 (6 voturi)    
      tristul adevar.... (Vineri, 6 iulie 2012, 14:55)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      ....ieste la iveala pentru din ce in ce mai multi cetateni.
      DA, SUNTEM O PRADA NEGOCIABILA !!! Asta inseamna tara pentru parlamentarii nostrii alesi, care se considera STAPANII, NU ANGAJATII NOSTRII.
      Acesta este sistemul politic parlamentar, in cea mai pura forma a sa.
      Se impune desfintarea cat mai rapida a acestuia pentru a scapa de aceasta clasa politica compromisa.
    • +4 (4 voturi)    
      Sorin (Vineri, 6 iulie 2012, 15:09)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      la piata se negociaza cinstit aici sant smenuri si trocuri de joasa speta,ordinare asa cum au fost si la caderea guvernului cat dai ca sa votez asa sau asa.
      PARLAMENTUL RUSINII care ne va aduce in sapa de lemn si cu mult mai jos decat in Grecia si, pe greci i-a iertat de doua ori in istoria lor de datorie si acum sant ajutati la greu;PE NOI NU NE VA AJUTA NIMENI !
      Am putea sa mai dregem ceva la REFERENDUM si poate ceva mai mult la parlamentare cu conditia sa iasa la vot cat mai multi responsabili nu din cei cu creierele spalate de haznalele tv,de alde dogaru si altii;cu asa zisii revolutionari s-a aranjat ;stie cineva de unde pot cumpara un titlu de revolutionar?Auzi de rasul lumii(cu exceptia ranitilor si urmasilor) sa pretrinzi sa fii platit ca ai strigat odata in piata -rusine ca unii nici atat nu au facut!
    • +2 (2 voturi)    
      Negocieri ca sa ce?! (Vineri, 6 iulie 2012, 15:19)

      MASD-RO [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      Dragi specii rare de parlamentari romani, faceti singurul lucru bun din 'cariera' voastra si alegeti apararea principiilor democratiei. Pleacati din viata politica cu demnitate si, mai ales, nu va bateti joc de viitorul nostru.

      Diaspora romaneasca sustine reforma clasei politice si se impotriveste preluarii puterii de catre esalonul 2 al PCR.

      http://www.facebook.com/pages/Miscarea-pentru-apararea-statului-de-drept-din-Romania/441712469182648

      http://www.petitieonline.com/miscarea_pentru_apararea_statului_de_drept_din_romania
  • +6 (6 voturi)    
    Negoiceri (Vineri, 6 iulie 2012, 13:39)

    predel [utilizator]

    ...Va rog corectati in titlu!

    n.r. multumim, am modificat
    (editat de HotNews.ro)
    • 0 (0 voturi)    
      asadar, am avut dreptate? (Vineri, 6 iulie 2012, 15:31)

      monica [anonim] i-a raspuns lui predel

      whooaaa.... felicitari LP
  • +14 (20 voturi)    
    Eu zic sa-i lase (Vineri, 6 iulie 2012, 13:42)

    Veetor [utilizator]

    Eu zic sa-i lase sa-l suspende pe Base. Si sa mergem la vot. Si sa le aratam cum sta treaba in viziunea poporului.
    • +2 (2 voturi)    
      Ca le pasa lor de popor. (Vineri, 6 iulie 2012, 14:35)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Veetor

      Orice porcarie fac ei nu patesc nimic.
    • 0 (0 voturi)    
      de acord (Vineri, 6 iulie 2012, 15:18)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Veetor

      sa se intoarca la popor
      • 0 (0 voturi)    
        bai nene (Vineri, 6 iulie 2012, 17:29)

        EugenC [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        ... a fost ales de doua ori si a scapat de suspendare o data.... de cate ori sa se intoarca la popor??? pana le iese Uslasilor cum vor ei???
    • -1 (1 vot)    
      Si eu (Vineri, 6 iulie 2012, 15:58)

      qqq [anonim] i-a raspuns lui Veetor

      Si eu zic sa-i lase. Si sa mergem la vot. Si sa le aratam cum sta treaba in viziunea poporului. Si dupa aia sa cerem la C.E. suspendarea Romaniei pentru ca Romania fara basescu este de neconceput pentru multi dintre voi.
  • +16 (20 voturi)    
    de unde atatia bani? (Vineri, 6 iulie 2012, 13:45)

    cboengiu1284466354445 [utilizator]

    Daca stai sa-i asculti pe reprezentantii USL care ies in spatiu public, PDL a furat de-a rupt in cei 3 ani in care au fost la guvernare. Atunci, cum se face ca nu au bani sa-si cumpere proprii parlamentari? In schimb, cei din USL, desi au fost in opozitie, dispun (dupa zvonurile care circula) de sume imense in acest scop.
    • +8 (14 voturi)    
      Banii lor vin cu vagoanele de la Moscova (Vineri, 6 iulie 2012, 13:56)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui cboengiu1284466354445

      $
      • +8 (8 voturi)    
        provincie ruseasca ! (Vineri, 6 iulie 2012, 14:52)

        swiss [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Si eu sunt aproape sigura ca totul este orchestrat de acolo. Cei ce au tradat pt. formarea acestei odioase majoritati vor trebui sa dea socoteala de "negocierile" cu care s-au vandut si acum TOTI parlamentarii vor fi vinovati de prabusirea Romaniei spre bucuria celor "din est" care vor face din ea o "gubernie".Multumim din inima partidului.
    • 0 (0 voturi)    
      javre (Vineri, 6 iulie 2012, 16:24)

      unul care ii scarbit de politicieni [anonim] i-a raspuns lui cboengiu1284466354445

      credit bancar.....
  • +17 (21 voturi)    
    . (Vineri, 6 iulie 2012, 13:48)

    cristinastoian [anonim]

    cred ca multi membri usl-isti isi musca buzele si regreta mocirla in care s-au bagat
    mai aveti o sansa sa va curatati de noroi!!!
    • +3 (3 voturi)    
      crezi ca exista vreunul? (Vineri, 6 iulie 2012, 15:20)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui cristinastoian

      Ma indoiesc.Comunistii mor tot comunisti.Niste nenorociti.
  • +6 (12 voturi)    
    ce penibil... (Vineri, 6 iulie 2012, 13:48)

    luci30 [utilizator]

    auzi sa recupereze trei parlamentari...- da ce suntem la piata.....ce inseamna CONSTITUTIA RO pt. ei ???? o bagatela care se poate negocia??? ne facem ca jucam democratic dar in fond suntem mafioti pina in santa sanctissima soldi????
  • +25 (25 voturi)    
    desi sunt complet impotriva traseismului (Vineri, 6 iulie 2012, 13:48)

    DrInOrice [utilizator]

    de data asta sper sa reuseasca sa le rupa din voturi, Basescu nu trebuie suspendata dintr-un motiv esential, mult mai important decat traseistii: Antonescu va face praf justitia!
  • +7 (7 voturi)    
    pozitia corecta fata de minoritatile nationale (Vineri, 6 iulie 2012, 13:53)

    cboengiu1284466354445 [utilizator]

    1. Monoritatile nationale trebuie sa fie reprezentate in parlament, chiar daca ajung acolo cu cateva sute sau mii de voturi.
    2. Dar, daca o minoritate este deja reprezentata, cum este cea armeana, de un ilustru liberal precum domnul Vosganian, de ce sa mai intre un alt armean, pe cateva sute de voturi in cadrul minoritatilor nationale.
    3. Avand in vedere numarul redus de voturi cu care au intrat in parlament, acesti reprezentanti ai minoritatilor nationale ar trebui sa se abtina de la vot, atunci cand cu voturile lor pot fi puse sau trantite guverne sau cand cu voturille lor sunt suspendati presedinti ai Romaniei.
  • +14 (14 voturi)    
    UNPR, UDMR, Minoritati. (Vineri, 6 iulie 2012, 13:57)

    Trojan.H [utilizator]

    Vom vedea astazi ce-i cu 'stabilitatea tarii" a lui Oprea si cit de mult le pasa minoritatilor de Romania.
    Si nu vom uita.
    • +5 (5 voturi)    
      Asta nu se poate uita!!! (Vineri, 6 iulie 2012, 14:21)

      Claudia [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Cu siguranta NU VOM UITA ! Am fost socata de UDMR. Intotdeauna i-am privit cum isi urmaresc interesel (la scoala, la serviciu, in parlament, am prieteni etc). Acum m-au socat, mi-am dat seama ca trebuie observati si studiati cat mai atent. Da doamne mintea romanului cea de pe urma. Povestea asta, puci cum il vad eu, (fiind mai sensibila) nu se va sfarsi bine nici pentru USL. Cu asemenea monstri la conducerea tarii ne va fi frica si viom actiona ca atare. Nu va fi liniste. Armonia sociala care aduce linistea si bucuria creatoare este praf. Basescu oricum ar fi plecat... Este infricosator, grotesc...
      • +2 (2 voturi)    
        Basescu demisiona cu conditia sa se respecte ..... (Vineri, 6 iulie 2012, 15:26)

        CezarCiocanel [anonim] i-a raspuns lui Claudia

        Orice grup parlamentar, daca intruneste anumite conditii, poate in conformitate cu REGLEMENTARILE LEGALE sa propuna absolut orice! Accept acest lucru. Este democratic.

        Problema mare este ca azi, anumiti oameni politici NU OBSERVA ACELE REGLAMENTARI LEGALE (Constitutie, Legi, regulamente de organizare, etc), care ii ajuta si le permite „intr-un termen rezonabil”(art 21, lit 3 – constitutie : „Părtile au dreptul la un proces echitabil si la solutionarea cauzelor intr-un termen rezonabil”) sa schimbe ceea ce considera ca nu este bine.

        Azi putem observa un razboi al declaratiilor MINCINOASE, in anumite cazuri, mincini rostite de aceleasi personaje importante in politica romana (Marga, Victor Ponta, parlamentari, etc), cu scopul de a induce ura intre oamenii de rand si astfel sa destabilizeze statul de drept, dand legimitate unor ilegalitati.

        Sunt de acord cu suspendare Presedintelui tarii, sunt de acord cu schimbarea presedintilor camerelor parlamentare sunt de acord cu absolut orice shimbare (buna sau rea) cu conditia sa treaca prin filtrele institutiilor abilitate si cu respectarea jocului democratic.

        Insa nu inteleg de ce trebuia suspendat Basescu, cand el a promis, conditionat, in doua randuri, ca isi da demisia ! Este adevarat, daca actuala putere, face ce nu a facut PDL-ul si anume respectarea dorintei populare – parlament unicameral cu maxim 300 „alesi”.

        Poate pentru ca au nevoie urgent de avantajele pozitiei de Presedinte al tarii, in maxim 10 zile?! Altfel pentru ce atata graba?! Lipsesc 4-5 luni pana la alegerile parlamentare… cand presedintele demisiona, aveam 300 parlamentari alesi ….fata de 8 ani?!

        Va rog sa-mi spuneti de ce atata graba?!

        Va rog sa-mi spuneți unde se afla in acest caz POPORUL ROMAN?! Si nu ma refer la suspendare, ma refer la tot ceea ce s-a intamplat de la venirea la putere a liderilor USL.

        Va rog sa-mi spuneți ce fac instituțiile abilitate ale statului Roman?! (Cine isi permite azi sa incalce legile si sa ramana nepedepsit?!)


        NU
        • +2 (2 voturi)    
          parlament unicameral cu maxim 300 „alesi” (Vineri, 6 iulie 2012, 16:56)

          cboengiu1284466354445 [utilizator] i-a raspuns lui CezarCiocanel

          PDL ar fi avut sansa sa contribuie la respectarea dorintei populare – parlament unicameral cu maxim 300 „alesi” - daca ar fi gasit o majoritate de doua treimi necesara pentru amendarea constitutiei.
  • +6 (6 voturi)    
    sustinem judecatorii (Vineri, 6 iulie 2012, 14:10)

    vali [anonim]

    Acum se pare ca totul depinde de CCR,asa ca domnilor curaj. Luati hotararea cea mai buna pt Romania.Nu va lasati calcati in picioare de USL care incearca sa va anuleza toata puterea de care dispuneti.
  • +5 (5 voturi)    
    Statul de drept (Vineri, 6 iulie 2012, 14:10)

    Sorin [anonim]

    Problema suspendarii lui Basescu este o fumigena lansata de USL.
    Adevarata problema este RESPECTAREA LEGII asa cum este ea, buna sau rea. Mult hulitul PDL a respectat legile tarii sau a fortat pana la limita lor. USL isi face legi proprii astfel incat sa poata face ce vrea ... legal.
    Numai fascistii lui Hitler au promovat legii in folosul clicii lor si toata lumea stie ce a urmat.
    Ponta, Antonescu si gasca nu vor pleca de la putere decat sub presiunea maselor populare. Oamenii trebuie sa iasa in strada si sa protesteze in toate orasele in fata sediilor USL. Senatorii si deputatii USL trebuiesc trasi la raspundere de catre alegatorii. Daca acesti neo-comunisti nu pleaca de la guvernare jertfa celor din Decembrie 1998 a fost zadarnica.
  • +3 (3 voturi)    
    teoria conspiratiei :D (Vineri, 6 iulie 2012, 14:18)

    spain [anonim]

    DACA cei care au plecat in USL in ultimele 2 luni]...sunt un fel de cal troian toti ? DACA nu o sa treaca la vot suspendarea...actuala opozitie o sa aiba un MARE succes !!! E posibil sa cada si guvernul, iar cei care o sa reintregeasca salariile si o sa castige parlamentarele o sa fie UDMR+PDL+PPDD ???
    • +1 (1 vot)    
      teoria conspiratiei :D (Vineri, 6 iulie 2012, 15:08)

      Lorelai66 [utilizator] i-a raspuns lui spain

      imi place cum gandesti
  • +2 (2 voturi)    
    Rasturnare coalitie? (Vineri, 6 iulie 2012, 14:21)

    mman [utilizator]

    Daca se obtin noi membri, poate se rastoarna situatia, si revin in majoritate.... si asa sa scapam de jenantul guvern, si MAI ALES PE TOTI CEI CU DOSARE PENALE JUDECATI!
  • +4 (4 voturi)    
    in strada cu noi! (Vineri, 6 iulie 2012, 14:22)

    tulipa [utilizator]

    nu se poate sa ne lasam calcata in picioare demnitatea! avem o demnitate. suntem romani si vrem sa ne crestem copiii in tara sta frumoasa. LEGILE trebuie respectate. este inadmisibil ca o mana de uslasi sa ne conduca, schimband legile peste noapte. nu mai vorbim despre basescu. vorbim despre legi, legi care nu mai sunt respectate.
    • +3 (3 voturi)    
      piata victoriei (Vineri, 6 iulie 2012, 14:40)

      just.me [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

      ne vedem in piata victoriei, diseara si in fiecare seara, atat cat va fi nevoie
  • +3 (3 voturi)    
    Iata deci CINE sunt defapt PNL !! (Vineri, 6 iulie 2012, 14:25)

    Vasile [anonim]

    La o Miza Atat de mare, APARAREA STATULUI DE DREPT, pnl, IN BLOC, sunt CAPUL DE LANCE !!
    COMPRI ?!?
    Cat "liberalism" ! ..
    COMUNISM = HITLERISM !!
  • +2 (2 voturi)    
    O fi bine? (Vineri, 6 iulie 2012, 14:27)

    paul155 [utilizator]

    Cred ca suspendarea presedintelui este benefica pentru partidele de dreapta nou create.Un Traian Basescu ne incorsetat in costumul de presedinte,devine adevarata amenintare a USL.
    Dupa suspendare Basescu poate spune tot ceace astazi NU.
    Aceasta victorie (suspendarea) poate ameti USL-isti si chiar adormi per unul din sefi!
    • 0 (0 voturi)    
      Why such inaction in the Senate? (Vineri, 6 iulie 2012, 14:35)

      utug [anonim] i-a raspuns lui paul155

      Why such inaction in the Senate?
      Why do the Senators sit and pass no laws?
      ........ And now, what's going to happen to us without barbarians?
      They were, those people, a kind of solution.

      Text + Youtube

      http://www9.georgetown.edu/faculty/jod/texts/cavafy.html

      http://www.youtube.com/watch?v=oDyMhLkMtbE

      http://www.youtube.com/watch?v=e06WLlMNqnY
  • 0 (0 voturi)    
    Apel la memorie! (Vineri, 6 iulie 2012, 14:37)

    paul155 [utilizator]

    Acest parlament nu reprezinta vointa populara,din acst motiv intram in greva parlamentara!
    Domnul Ponta a primit girul popular de a participa la C.U.Europene,gir dat de parlamrntul Romaniei!
    Din 16 decizi date de C.Constitutionala 4 in favoarea PDL,una in ';coada de peste,,si unsprezece in favoarea opozitiei -USL-iste.
    Curtea este aservita lui Basescu! " QL Antonescu,,
  • +3 (3 voturi)    
    cei ce se vand vor plati (Vineri, 6 iulie 2012, 14:37)

    just.me [utilizator]

    mai devreme sau mai tarziu, totul se afla. Statul de drept va trimfa, impotriva usl si a ticalosilor ponta si antonescu, iar atunci toti vor fi judecati si pedepsiti dupa dreptate. Nu e vorba de pedeapsa divina, ci una cat se poate de tangibila: la rahova mai sunt locuri destule.
  • +1 (1 vot)    
    in cei 212 sunt si dl Nastase, Ponta. (Vineri, 6 iulie 2012, 14:39)

    Copy Paste [anonim]

    Daca CCR a spus ca avizul este negativ despre ce discutam... Valorile Europene ale lui Ponta pe care spune ca le respecta......
    E valabil si pentru UDMR, UNPR, Minoritati...
  • +4 (4 voturi)    
    vot la vedere!!! sa stim si noi!! (Vineri, 6 iulie 2012, 14:52)

    gica [anonim]

    vrem sa stim CUM VOR VOTA PERSONAL!! fiecare parlamentar ca sa tinem minte pentru alegerile din toamna!!
    Sa nu se mai ascunda in spatele bileleor secrete, sau a jocurilor de tip alba-neagra!
    se joca cu viitorul nostru si al copiilor nostrii si vrem sa-si asume responsabilitatea personal fiecare!!!
    Europa si-a spus cuvantul, ccr si-a spus cuvantul acum!
    In toamna vom spune si noi cuvantul, si va asiguram ca o sa-i fugarim pe toti care vor veni sa ne mai prosteasca cu pomana electorala!
    ne-a ajuns cu bataia de joc a acetor indivizii!!
    deci cu bilele la vedere domnilor sa putem sa va tinem minte, s-a inteles??
    orice alta solutie o vom consifdera atac la inteligenta noastra!!
    • -1 (1 vot)    
      citit? scris? vorbit? (Vineri, 6 iulie 2012, 15:34)

      trajanusperscorilo [anonim] i-a raspuns lui gica

      ai citit vreodata regulamentul de functionare a plenului camerelor reunite ale P? si in general...ai citit?
  • +3 (3 voturi)    
    INTREBARI (Vineri, 6 iulie 2012, 15:01)

    tudorl [utilizator]

    Parlamentarii Sergiu Andon si parca Paslaru(care sunt in Parlament desi exista o hotarare a unei instante care a stabilit ca trebuie sa renunte la mandatele de parlamentari)au drept de vot.?Comisia juridica a Parlamentului s-a substituit instantei ,dar votul exprimat de cei doi parlamentari e valabil sau nu?
  • +3 (3 voturi)    
    ia sa vedem cum votati fiecare, dragalasilor!! (Vineri, 6 iulie 2012, 15:01)

    gica [anonim]

    vrem sa vedem cum voteaza PERSONAL fiecare parlamentar in aceasta chestiune in care CCR si Europa si-au dat deja verdictul!
    noi o sa ni-l spunem in toamna si va asiguram ca-i nenorocim cu mina noastrea pe inconstienti care se vor mai lasa cumparati cu 2 beri si un mic!
    deci cu bilele la vedere!
    orice alta alternativa va fi considerata drept insulta la inteligenta romanilor!!
    apoi vom vedea ce solutie vom adopta domnilor tremurici!
    n-oti fi voi mai presus de cat intregul popor asa prost si usor de cumparat cum il socotiti voi, pacalicilor!
    deci nu uitati cu votul la vedere, nu ca la alba-neagra cum ne-ati prostit pina acum!!
  • +3 (3 voturi)    
    GRUPUL MINORITATILOR (Vineri, 6 iulie 2012, 15:08)

    tudorl [utilizator]

    Nu mi se pare democratic ca minoritatile sa fie reprezentate in parlament dupa alte criterii decat orice cetatean roman care participa la alegeri,si sa faca jocurile politice functie de interesele meschine de moment. Cum Obama a fost ales de americani si ei pot fii alesi in Parlament de romani, daca primesc voturile necesale oricarui cetatean roman.
  • +3 (3 voturi)    
    Doresc sa fiu respectat atunci cand .............. (Vineri, 6 iulie 2012, 15:21)

    CezarCiocanel [anonim]

    Marea problema a romanilor nu este clasa politica. Aceasta este acolo din cauza problemelor noastre. Nu reusim sa avem o opinie coerenta despre noi insine. Ne lasam influențați de orice apare in orice publicatie sau TV pentru ca sunt specialisti, bine platiti de noi, care cred ca stiu cum ne simtim si ne mangaie acolo unde ne doare. Suntem in aceasta situatie NUMAI din cauza noastra.

    Ideea pe care se bazeaza politicienii nostrii este ca noi, stim sigur ca am mintit acasa, la scoala, pe strada, la munca si acest fapt ne face sa iertam minciuna si furtul. Ei, hai sa le spunem adevarul!!!!!!

    NU SUNT MINCINOS, NU SUNT HOT si cer in mod IMPERATIV SA FIE RESPECTATE LEGILE, sa fiu respectat atat ca cetatean cat si ca OM.

    Doresc sa fiu respectat atunci cand cer institutiilor statului sa apere democratia.


    Noi v-am ales pentru a face ceva pentru noi. Noi nu suntem platiti pentru a minti si a fura. Noi ne castigam traiul, fiecare asa cum poate, dar din banii nostrii voi sunteti platiti si trebuie sa ne respectati, sa nu ne insultati inteligenta. Stim sa deosebim adevarul de minciuna si noi daca furam sau mintim suntem pedepsiti de legile pe care voi le-ati dat dar care se pare ca NU LE RESPECTATI. Sunt convins ca si voi veti fi pedepsiti tot de aceleasi legi!

    Consider ca a venit timpul sa schimbam radical pe toti politicienii.
    Hai sa facem o lista scurta pe care s-o impunem clasei politice.

    Deschid lista:

    - Nu vreau ca in actuala clasa politica sa existe membrii de partid din vechea garda fie inainte de 1989, fie ………………….
    - Vreau parlament compus numai din max 300 oameni
    - Doresc sa pot da in judecata pe orice om politic daca nu-si respecta promisiunile, daca ma minte, deci - fara imunitate parlamentara sau prezidentiala!!!
    - ……………..


    Cu respect,
    Un simplu cetatean,
    Cezar

    PS

    ART. 30 ( Constitutia Romaniei)
    Libertatea de exprimare
    (1) Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin s
  • -3 (3 voturi)    
    Mare agitatie, monser! (Vineri, 6 iulie 2012, 15:52)

    Nicolae [anonim]

    Toata lumea pedelista este in panica pentru ca un esafodaj urias de lipitori la banii din buget este pe cale sa fie distrus. Pedelistii vad cum le fuge pamintul de sub picioare, vad ca nu il mai au pe protectorul mafiot la Cotroceni si la un moment dat vor plati pentru furaciuni. Videanu a inceput sa transpire pentru ca vine clipa judecatii, clipa cind va plati pentru sutele de milioane furate din banii publici. Udrea are si ea mari emotii ca ii pleaca prietenul intim de la putere - cum mai colecteaza ea milioanele de dolari de la ALRO? cum mai colecteaza ea banii din constructiile ANL?? Boagiu e si ea trista ca nu mai vin plicurile de la asfaltangii, cei care au lasat zeci de romani sa moara in frig pe sosele asta-iarna, cei care nu pot finaliza un petic de 60 km de autostrada Bucuresti-Ploiesti in 5 ani, la ses. Olteanu plinge si el ca nu mai ia milioane de euro spaga pe la el la Bistrita. Blaga duce dorul achizitiilor de la MAI, cind lua el spaga apartamentul din Modrogan de 800.000 EURO de la Michael Schmidt - importaor BMW (pentru motocicletele luate la pret de 5 ori mai mare). Anastase e in lacrimi ca nu mai poate lua vagoane de motorina fara accize de la Petrotel prin intermediul Conpet - unde isi ia securistul de tac-su salariu de 10.000 EURO/luna pentru nimic. MRU plinge si el ca nu-i mai da OMV lui nevasta-sa sutele de mii de euro, ca saracul a "uitat" sa angajeze avocati care sa apere statul impotriva OMV intr-un proces in care OMV a cerut statului roman 96 milioane de euro. Cum naibii a uitat mru, inteligentul asta?? ca sa-i mareasca spaga data de OMV ca va pierde ROmania procesul? Sigur ca da! La pdl oriunde apesi iese puroi. Unde a pus basescu mina iese cangrena, pentru ca este un om corupt, un om fara scrupule, un hraparet dupa bani, un parvenit fara cultura, un borfas de port. Un om de nivelul lui nu poate sa se inconjoare decit de javre de aceeasi speta.
  • +1 (1 vot)    
    romania (Vineri, 6 iulie 2012, 16:38)

    nicu [anonim]

    nu fac parte din nici un partid politic dar: pdl au luat si ei perlamentari de la alte partide. cred ca cel mai bine ar fi o lege prin cere, nu mai vrei la un anumit partid demisia si in locul tau sa fie altul din acelasi partid. asa am scapa de migratia politica si de fuga pentru un ciolan. presedintele romaniei nu a fost numit de parlament deci nu parlamentul ar trebui sa-l suspende .
  • 0 (0 voturi)    
    cine de fapt dottore impostore? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 0:06)

    elinda [utilizator]

    http://exploziv-news.ro/special/847-victor-ponta-este-asasinul-procurorului-cristian-panait-dupa-9-ani-exploziv-news-redeschide-un-dosar-bine-ascuns-de-catre-complicii-psd-dosarul-117p2002-dosarul-crimei.html


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri