VIDEO Vasile Blaga: Prabusirea leului este rezultatul direct al atacului impotriva statului democratic al lui Victor Ponta si Crin Antonescu. Au adus economia Romaniei intr-o situatie critica

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 6 iulie 2012, 13:06 Actualitate | Politic

"Este o zi cruciala pentru democratia romaneasca. Victor Ponta se pregateste sa duca tara spre anarhie. Ponta sustine in continuare ca in Romania are loc un conflict intre presedinte si Parlament. Democratia romaneasca este zguduita de razboiul dintre USL si statul de drept", a declarat vineri presedintele PDL, Vasile Blaga.

Declaratiile lui Vasile Blaga:

USL a restrans atributiile CCR, a confiscat Monitorul Oficial. USL a rasturnat ordinea de drept din Romania, actiune grava care a provocat ingrijorarea institutiilor europene si Guvernelor occidentale.

Victor Ponta trebuie sa retraga imediat modificarile aduse legii CCR, sa readuca institutiile statului.

Victor Ponta este un hot cunoscut de lucrari stiintifice si un spargator de atributii ale CCR.

Prabusirea leului, care atinge in fiecare zi o valoare mai scazuta - rezultatul direct al atacului impotriva statului democratic al lui Victor Ponta si Crin Antonescu.

Au adus economia Romaniei intr-o situatie critica.


 





















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

5333 vizualizari

  • +16 (16 voturi)    
    Ce mare branza?! (Vineri, 6 iulie 2012, 13:14)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    E doar 4,5142!
    Il doare pe tont drept in basca!
    Sa/i vad pe sustinatorii lui cum ii suporta!
    Sa plateasca!
    • +7 (7 voturi)    
      Gorile politice (Vineri, 6 iulie 2012, 13:25)

      Dan Voiculescu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Nu sunt ei decat gorilele.Cine sunt dresorii lor aia sunt dusmanii statului de drept.Sa-i aflam.
    • +9 (9 voturi)    
      Daca pt tine cca100 lei in plus la o rata de 400 E (Vineri, 6 iulie 2012, 13:29)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      e mare brinza atunci te invit sa o platesti tu cu ponta si crin, ca pe mine ma dau banii afara din casa . Inainte cursul era 4.28 acum 4,514 .
      Cam asta e diferenta intre ce aveam de platit la banca inainte de actiunile lui miaunel si schiaunel din aprilie si acum . In situatiea asta mai sint sigur alte zeci de mii de persoane cu credit ipotecar .

      Ce n-as da sa stau fata in fata cu astia doi doar 2 minute .
      • +1 (1 vot)    
        Ai votat? (Vineri, 6 iulie 2012, 17:18)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Gandeste/te bine!
        Nu am treaba cu cei doi, ci cu cei care i/au votat!
        Au votat cu ei, acum sa sufere!
    • +1 (1 vot)    
      mai rau.... (Vineri, 6 iulie 2012, 14:34)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      4.53 acum :(
    • -5 (5 voturi)    
      penibililor (Vineri, 6 iulie 2012, 14:34)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Pedelici…sunteti patetici. Ati avut la dispozitie fonduri europene de 30 de miliarde de euro si ati reusit sa folositi doar 7%. Asta este proba suprema de incompetenta si prostie. E criza, Romania are atata nevoie de autostrazi, de tehnologii, de investitii in cercetare si sanatate, de locuri de munca... Nu stiu ce vor face ceilalti, dar cand vom scapa total de voi – mai penibililor, pedelici si basisti care mi-ati condamnat tara la stagnare si subdezvoltare – va fi o mare, mare victorie a romanilor. Hai mai repede cu suspendarea, sa terminam odata cu aceasta perioada rusionoasa in istoria Romaniei.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu-i nimic (Vineri, 6 iulie 2012, 16:10)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        Cu nenea Tonta Copy-Paste la butoane si cu Chucky Somnorescu presedinte, nu mai pupam NIMIC de la UE, nici macar aia 7%. Si euro creste... Si ratele cresc... si preturile cresc...
        Da' salariile? Da' somaju'? O sa creasca numarul investitorilor care PLEACA...
        Dar nu-i nimic! Pune nenea Tonta imprimanta in priza si copy-paste face munti de bani la BNR (dupa ce va fi emis o ordonanta de urgenta prin care trece in subordinea guvernului).
      • 0 (0 voturi)    
        Bravo tie! (Vineri, 6 iulie 2012, 17:34)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        Astia sunt patetici?
        POate!
        Oricum e mai bine decat sa fii plagistor, hot intelectual, repetent, curvar, sa ai o nevasta bolnava si tu sa te dai in barci cu valean, sa fii micinos, sa fi alunecos, sa nu ai constiinta, sa fii comunist, sa fii tradator, turnator,....
        Ia zi, patetic, fata in fata cu astea, cam paleste!
        Iar tu?
        Faci umbra pamantului degeaba!
  • +7 (7 voturi)    
    4.5142 (Vineri, 6 iulie 2012, 13:15)

    shadow_2 [anonim]

    ...nou minim istoric...

    Multumim!
    • -4 (6 voturi)    
      Si USL si PDL (Vineri, 6 iulie 2012, 13:56)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui shadow_2

      au acces la supapa de slabire a presiunii politice asupra leului.
  • +2 (2 voturi)    
    VINERI, nu luni ! (Vineri, 6 iulie 2012, 13:16)

    ikke [anonim]

    Atenţie, Hotnews, a declarat vineri, nu luni ! Din câte ştiu eu ...
  • -12 (16 voturi)    
    ? (Vineri, 6 iulie 2012, 13:16)

    Crosby [utilizator]

    Asta parca era colonel, acum este si economist? Din cauza unora ca el, atot stiutori, ne-am dus de rapa tara !
    • -4 (10 voturi)    
      capul plecat sabia nu-l taie (Vineri, 6 iulie 2012, 13:22)

      xjack [utilizator] i-a raspuns lui Crosby

      Sa stam cuminti, sa nu protestam si sa inghitim tot ce ne serveste Basescu, ca el stie mai bine. Poate asa o sa avem o situatie economica stabila si euro se va opri din crestere. Daca ne comportam ca oile, sunt convins ca totul va fi bine.
      • +7 (7 voturi)    
        fii atent aici (Vineri, 6 iulie 2012, 13:57)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui xjack

        Sunt capsunar, ieri vorbeam cu cativa colegi de alte natii despre situatia de la noi, iar unul a facut urmatoarea remarca, citez aprox: "daca presedintele vostru e sursa de instabilitate si de probleme a tarii, atunci iminenta suspendarii lui ar trebui sa va-mbunatateasca ratingul si cursul bancar, dar se pare ca e invers".
    • +6 (8 voturi)    
      te-ai invatat... (Vineri, 6 iulie 2012, 13:29)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Crosby

      ca la antena 3, toti invitatii sa fie maestri, dom' profesor, analisti economici, militari..., si in realitate fiind doar niste "cumetre" din piata, puse special sa spele creiere, si crede-ma, nu este prea greu, daca tinem cont de caliattea invatamantului in ultimii 20 ani si de faptul ca ne conduce un repetent si un hot intelectual si mincinos cu diplome false...
      sau chiar tu ai nevoie de studii economice ca sa-ti dai seama ca cursul euro este influentat zilele astea numai de lovitura de stat a usl-ului, pentru ca nu este o lupta politica intre basescu, ponta antonescu, blaga, este o lupta pentru acapararea institutiilor statului ca catre mafiotii din usl si parlament, majoritatea lor avand dosare pe rol...
      alt motiv nu poate fi, oricat ar incerca ei sa se justifice, mai sunt cateva luni pana la alegeri, deci pdl-ul oricum pierdea sefia camerelor, numai ca undeva, acolo, la rahova, cineva nu mai poate astepta... ori iese afara, ori se duc si varanii, repetentii, hotii, mincinosii sa-i tina companie...
      daca e sa fie schimbare, sa fie nene, dar sa stim si noi, nu confisti mo, nu limitezi atributiile cc sa-ti faci de cap si pe urma sa sustii ca ce faci este democratic..., fiindca nu mai poate nimeni sa te verifice...
    • +5 (9 voturi)    
      Raspuns (Vineri, 6 iulie 2012, 13:30)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui Crosby

      Nu trebuie sa fi ecoomist ca sa faci declaratii economice. PDL si orice partid au specialistii lor. In plus Ponta economistul, care a mers la CE pe probleme economice, a mers fara ministrul de finante. Cred ca facea sudoku in timpul sedintei
    • -6 (10 voturi)    
      Blaga (Vineri, 6 iulie 2012, 13:34)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui Crosby

      si toti cei din pdl sunt genii.
      Numai si numai ei cunosc totul. Toti sunt ppregatiti la scoala pcr.
      Acesta este rezultatul muncii pcr de a construi "omul nou". Parca sunt iesiti din acelasi laborator, priviri goale, frunti incruntate, fraze standard pline de venin,etc.
      Acesta este "Omul nou".
    • +1 (1 vot)    
      re (Vineri, 6 iulie 2012, 14:54)

      simplex [utilizator] i-a raspuns lui Crosby

      27 aprilie (vineri) cade guvernul - bucurie mare pentru unii (poate și pentru cei care sperau sa aibă rate mai mici la credite în valuta)

      30 apr (luni) - TADAA!!- nici măcar nu a ajuns Mr. Paste premier și piața iți arata degetul mijlociu.
      http://i.imgur.com/3ym3o.png

      24 mai (joi) - 4.5 bate la ușă
      bit.ly/LsAMmw

      06 iul (vineri) - se sparge 4.5
      http://i.imgur.com/CQgJM.png

      Pe măsură ce cursul va creste importurile se scumpesc, preturile la produse importate vor urca, iar inflația va urma și ea.
  • -15 (17 voturi)    
    vehement 1/2 (Vineri, 6 iulie 2012, 13:19)

    Angoasat [utilizator]

    A observat cineva ca Blaga joaca teatru?
    • -6 (8 voturi)    
      doar (Vineri, 6 iulie 2012, 13:30)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      citeste ce i se pune in fata.
      Asta este regula dupa care functioneaza pdl, executa fara cracnire, niste roboti.
    • +5 (5 voturi)    
      Simplu (Vineri, 6 iulie 2012, 13:44)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      Nu.
  • +7 (7 voturi)    
    4.5142 euro????? (Vineri, 6 iulie 2012, 13:22)

    Ioana [anonim]

    Imi da dl. Ponta cei 60 de lei de care am nevoie in plus sa imi platesc rata la casa, dupa cat a crescut euro??? Avand in vedere ca din cauza "jucariilor" lui am pierdut intr-o luna 5% din salar pe faza asta, asa ar fi corect si cinstit din partea dansului. Sa le plateasca tuturor celor care trebuie sa dea bani in plus la rate, mobile, gaz, cablu, leasing, in functie de euro....etc. ....Wait, isn`t that EVERYBODY in this country???? Sa-i multumim adanc pentru "bunastare" imediata pe care ne-a adus-o ajungerea lui la putere!!!!!
    • -2 (2 voturi)    
      nelamurire ... (Vineri, 6 iulie 2012, 13:47)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      daca 60 lei reprezinta 5% din salariul tau .. atunci ai 1200 ron .. ?
      daca da , ai credit pentru casa cu asemena salariu ?
      • +1 (1 vot)    
        da, daca vrei... (Vineri, 6 iulie 2012, 14:20)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        iti pot acorda si tie un credit pentru casa, binenteles ca mai ai nevoie si de ceva coplatitori, dar se poate rezolva fara probleme...
        sunt sute de mii de romani care au credite pentru casa in euro, care nu inseamna neaparata ca si-au cumparat o casa, puteau foarte bine s o modernizeze pe cea veche, sau sa completeze la ce aveau ei si sa cumpere o casa, sunt sute de mii de romani cu credite de nevoi personale in euro...
        tu nu ai retinut ideea principala, cresterea euro inseamna mai multi bani la ratele bancare luate in euro, indiferent ce fel de credit are...
      • +1 (1 vot)    
        Se intelege ca... (Vineri, 6 iulie 2012, 14:22)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        cei 60 de lei reprezinta cresterea ratei.
        Scaderea salariului inteleg ca se datoreaza procentelor pierdute de leu in ultimele zile, ceea ce are logica.
        Hai sa mai lasam sofismele si pontismele si sa mai si gandim. Ori sa ne abtinem.
        Ponta nu poate fi acuzat direct pentru aceste scaderi, dar cand o sa-l intalnesc pe primarul PSD, pe care l-am votat, o sa-i bat obrazul din cauza sefului sau.
        • 0 (0 voturi)    
          sa fim obiectivi (Vineri, 6 iulie 2012, 14:42)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Mihail_AD

          un mic exemplu ... :


          curs euro
          26.04.2011 : 4.0735
          20.06.2011 : 4.2635

          01.01.2012 : 4.3219

          cui i-ai batut obrazul atunci ?
          • 0 (0 voturi)    
            Am spus ca o sa-i bat obrazul (Vineri, 6 iulie 2012, 20:55)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            din cauza sefului, nu a cursului,
            Pentru fluctuatiile cursului am un ghimpe impotriva economistilor cu studii superioare care sustin pana la perfuzie sistemul financiar actual.
      • +2 (2 voturi)    
        Ma, tu esti uslamist (Vineri, 6 iulie 2012, 14:24)

        Gigell [anonim] i-a raspuns lui adrian

        ca d-aia pricepi greu. A venit USL-ul si i s-a si imbunatatit niveleul de trai. Si i-a dat si o crestere salariala reala de -5%. In plus, rata la imprumut i-a crescut cu 60 RON. Adica are o rata cam de 1200 RON.

        Ce nu e clar ?
    • 0 (0 voturi)    
      Ti-i dau eu.. (Vineri, 6 iulie 2012, 14:45)

      dumitru [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      .. daca vorbesti cu Blaga,Udrea,Basescu,Boc si altii, sa-mi plateasca diferenta de pret de la energie electrica,gaz,motorina pe ultimii 4 ani!Poate n-ai observat cresterile de pret si justificarile presedintelui ANRE din ultimii ani. Poate n-ai observat cam multe, dupa cum,ca un aredelean ce mi-s, bag de sama!Deci, dupa ce ti-a tras-o PDL-ul timp de 8 ani,si n-ai zis nimic,brusc ti-ai dat seama ca o sa faci paianjeni la c*** de foame,pentru ca a crescut euroiul cu nu-stiu cit zero(sau unu) virgula la suta!Am o sugestie: manica ... in continuare!
  • +2 (2 voturi)    
    singurul lucru original al guv. Ponta : 1eur=5lei (Vineri, 6 iulie 2012, 13:24)

    echos [utilizator]

    Kmkz dixit!
  • +4 (4 voturi)    
    nu e chiar asa (Vineri, 6 iulie 2012, 13:27)

    Sorin [anonim]

    Nu-i tin partea omului asta, dar acum are dreptate. Vede si simte oricine asta. Am fost si suntem si acum preveniti in acest sens de diferiti specialisti in politici externe si finaciare din Romania si UE, nu are rost sa-l jignesti. Blaga vine si pleaca, Basescu azi e, maine nu. Dar despre legile facute in bataie de joc, cu dedicatie, nu spune nimeni nimic? Acolo e ceea ce trebuie vazut, analizat si criticat. Ca sa nu spun ca metodologia schimbarii e fara a se respecta legea.
    • +1 (1 vot)    
      Cumparati doua bilete pentru Insulele Belize (Vineri, 6 iulie 2012, 14:30)

      eiruhgei erger [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      E foarte simplu. Tot ce a fost deja publicat in MOf dupa ce a fost mutat inn subordinea guvernului trebuie abrogat dupa ce Anto-Pontaemigreaza in Cuba
  • -5 (5 voturi)    
    Bla Bla Bla (Vineri, 6 iulie 2012, 13:28)

    evoque [utilizator]

    Am avut o impresie mai buna despre Blaga si am crezut ca poate fi un alt fel de lider pentru pdl, insa radacinile sale din "republica Beius" si indoctrinarea specifica pdl nu ii permit sa fie altfel.
    CCR-ul a fost modificat de Basescu asa cum ii convenea lui, acum cand au facut cei de la guvernare schimbarea este atac asupra institutiilor statului.
    Ce este ingrijorator este ca oamenii astia au impresia ca romania este constituita din cetateni prosti si doar ei din pdl sunt detinatorii dreptatii si adevarului absolut.
    • 0 (0 voturi)    
      stii ceva? (Vineri, 6 iulie 2012, 14:14)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      culmea e ca au dreptate...
    • +1 (1 vot)    
      mai precis (Vineri, 6 iulie 2012, 14:28)

      cbogdan [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Poti sa ne explici cum a modificat Presedintele Basescu CCR-ul ?
      • 0 (0 voturi)    
        de ce (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 7:55)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        ai nevoie de explicatii?
        Priveste doar cursul istoriei acestei institutii si incearca se intelegi.
        Este atat de simplu.Vrei sa pari "echitabil" atunci modifici institutiile statului dupa cum iti convine si numesti oameni potriviti astfel incat aceste institutii sa spuna sau mai precis sa legitimeze actiunile tale.
  • -4 (6 voturi)    
    nu , e meritul ana pauker (Vineri, 6 iulie 2012, 13:33)

    adrian [anonim]

    care impreuna cu altii (ex draga stolo) , nu fac altceva decat sa distruga statul din exterior pentru ca pierd ei puterea .
  • -5 (7 voturi)    
    Serios? (Vineri, 6 iulie 2012, 13:39)

    Europarlamentarul [anonim]

    De cand a venit PDL la putere cursul a urcat de la 3.5 la 4.4 si Blaga se plange de o crestere de la 4.4 la 4.5?

    Geniali politicieni, numai urmariti cati inghit gogoasa asta ...
    • +5 (7 voturi)    
      ?!? (Vineri, 6 iulie 2012, 14:00)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Europarlamentarul

      Deci in opt ani 3.5 -> 4.4? Cu criza lehman, cu criza greciei?
      • +1 (3 voturi)    
        e greu sa faca (Vineri, 6 iulie 2012, 14:24)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        comparatia, toti uslasii sunt superficiali in gandire...
        amintiti-va de marea crestere economica de pe vremea liberalilor si de marea gaura economica din visteria tarii...
        pentru ei conteaza numai procentul de crestere economica, nu faptul ca nu a avut rezultate concrete in buzunarul romanilor, nu faptul ca nu a fost o crestere sustenabila, nu faptul ca au marit nejustificat salariile si pensiile cheltuind toti banii din privatizarea bcr...
        daca am avea cate 1-2 bcr-uri in fiecare an de privatizat, am fi dus-o bine ...
        • 0 (0 voturi)    
          Prea simplu... (Vineri, 6 iulie 2012, 14:58)

          Europarlamentarul [anonim] i-a raspuns lui lucyan

          Asa usor va dati de gol. Cine nu e cu PDL e cu USL. Te asigur ca "imi plac" cele 2 partide FSN-iste la fel de mult.

          Legat de cei 8 ani PDL hai sa nu mai exageram. Cand va convine PNL si PSD au fost la guvernare pana in 2008, acum se pare ca nu mai e asa.

          Deci va recomand xe.com, pentru a urmari din 2008 cand a venit PDL cu adevarat la guvernare pana in 2012 cum s-a dus cursul in cap.
      • 0 (0 voturi)    
        nu degeaba uni nu au par pe cap ... (Vineri, 6 iulie 2012, 14:43)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        mic exemplu

        curs euro
        26.04.2011 : 4.0735
        20.06.2011 : 4.2635

        asa pentru obiectivitate ...
    • +2 (2 voturi)    
      Urmaresc gogoasa toti aia care muncesc pentru bani (Vineri, 6 iulie 2012, 14:05)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Europarlamentarul

      A crescut cu 1.1 in 6 ani si cu 1 in trei zile. Fa tu calculele mai departe.
      Cine se mai indoieste ca USL-ul o sa duca euro peste 5 lei pana in toamna e naiv rau.
  • +2 (2 voturi)    
    4.5775 (Vineri, 6 iulie 2012, 14:11)

    Radu [anonim]

    Da, ati citit bine... 4.5775 este cursul spot la BT acuma.Dimineata era 4.5125 Deja e modificat a -4a oara astazi... si nu s-a terminat ziua O persoana juridica nu poate sa cumpere altfel EUR...
    Asa ca, cei care au facturat la 4.3 si incaseaza la 5 sunt cu un pas in groapa. Am ajuns sa il regretam pe ala cu forfetaru'...
  • +2 (2 voturi)    
    4.5775 (Vineri, 6 iulie 2012, 14:13)

    Radu [anonim]

    Da, ati citit bine... 4.5775 este cursul spot la BT acuma.Dimineata era 4.5125 Deja e modificat a -4a oara astazi... si nu s-a terminat ziua O persoana juridica nu poate sa cumpere altfel EUR...
    Asa ca, cei care au facturat la 4.3 si incaseaza la 5 sunt cu un pas in groapa. Am ajuns sa il regretam pe ala cu forfetaru'...
  • +2 (2 voturi)    
    Nesimtiti (Vineri, 6 iulie 2012, 14:14)

    Ozzy [anonim]

    Astazi platasc cu 15 lei mai mult decat ieri la rata bancara. De cand a inceput circul asta platesc cu 50 de lei mai mult. Deja prostiile astora ma ard pe mine la buzunar.
  • 0 (2 voturi)    
    ura (Vineri, 6 iulie 2012, 14:44)

    el [anonim]

    conform spuselor ministrului finantelor (ieri), inseamna ca incaseaza mai multi bani din taxe. sa ne bucuram atunci, nu?!?!?!?
    • +1 (1 vot)    
      yeap (Vineri, 6 iulie 2012, 16:29)

      me [anonim] i-a raspuns lui el

      Pai de unde sa scoata bani de maririle de salarii si plata revolutionarilor?
  • -2 (2 voturi)    
    daca treaba e asa de groasa si lunga... (Vineri, 6 iulie 2012, 16:51)

    Gigi [anonim]

    hai sa fugim din tara, voi toti primii, eu raman sa sting lumina :):):) Sa va dea Dumnezeu sanatate domn Blaga, ca frumos le ziceti. Astia a lu Moromete "e" de vina. Voi nu aveti nicio vina. Sunteti "cur"ati si imaculati, vanish nu alta.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi