VIDEO M.R.Ungureanu a lansat Initiativa Civica de Centru Dreapta: Daca nu actionam, oameni precum Antonescu, Ponta, genul acesta de specie politica urmeaza sa acapareze Romania

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 6 iulie 2012, 12:02 Actualitate | Politic

Mihai Razvan Ungureanu a lansat vineri Initiativa Civica de Centru Dreapta (ICCD), la sediul din Strada Grigore Cobalcescu. "Asociatia tinde catre un eveniment pe care il consideram normal, unirea tuturor celor care cred in centru dreapta, fie ca este vorba de partide, de asociatii civice, de fundatii, de cetateni impotriva a ce se intampla astazi in Romania, impotriva unei forte politice uzurpatoare - este vorba de  USL - care a distrus statul de drept, a aruncat Constitutia la cos, care a facut din legea fundamentala a oricarui stat modern pur si simplu o carte oarecare", a declarat M.R. Ungureanu adugand ca "in cazul in care nu actionam, oameni precum Crin Antonescu, Victor Ponta, genul acesta de specie politica urmeaza sa acapareze Romania".

La evenimentul de lansare au participat si ceilalti membri fondatori – Monica Macovei, Cristian Preda, Ioan Stanomir, alaturi de care se afla si Ionut Popescu (ex-ministru de finante) si Stefan Vlaston (EduCer).

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT cele mai importante momente

Cristian Preda:
  • Nimeni nu si-a imaginat ca vom lasanta ICCD intr-un moment cind Parlamentul va vota suspendarea presedintelui
  • Saptamina asta, criza euro a ramas pe locul doi in presa europeana. Statul de drept din Romania e pe primul loc in dezbaterea presei europene
  • Oameni politici si oameni din societatea civila s-au unit in aceasta Initiativa
  • Sint aici pentru a spune ca exista resurse pentru a face aceasta alianta cu societatea civila
  • E important sa facem front comun pentru o politica demna, pentru un stat simplu cu taxe putine si mici

Monica Macovei:
  • Avem o clasa politic acorupta care trebuie schimbata.
  • Le spun oamenilor: Veniti voi si faceti politica, luati-le locul.
  • Cred ca trebuie sa ne aducem studentii romani din strainatate sa-i punem in functii in locul clientelei politice.
  • Trebuie sa avem grija de oamenii din sectorul privat care platesc taxe si ne tin pe toti in spate.
  • Trebuie sa inlocuim oamenii corupti cu oameni cinstiti.
  • Sintem in momente foarte grele pentru Romania, democratia este suspendata.
  • E binevenita aceasta initiativa.
  • Haideti sa ne unim cu totii, oameni din partide si oameni din afara partidelor.
  • Justitia trebuie sa fie puternica si corecta: asta e miza care se joaca in aceste zile.
  • In opinia mea, si supendarea din 2007 si cea de acum au un singur scop, sa se opreasca cercetarea dosarelor.
  • S-a intamplat dupa condamnarea lui Nastase. S-au speriat.
  • Razboiul este cu justitia care functioneaza.
  • Asta este scopul lor, sa isi opreasca dosarele, sa nu ajunga la inchisoare.

Mihai Razvan Ungureanu:
  • Vrem o politica reala, onesta, cinstita, indreptata spre binele public. Toate acestea pot fi aparate din interiorul unei asociatii de cetateni manati de un singur gand, ca pot sa faca din aceasta tara, din Romania o tara buna pe masura asteptarilor noastre.
  • Majoritatea muta despre care s-a tot vorbit in ultimul timp, cei care si-au cladit cariere pe competenta, pe merit, cei care doresc ca in aceasta tara sa fie ordine, cei care doresc ca in aceasata tara sa isi poata creste linistiti copiii si sa aiba un destin care sa nu fie motivat de politica sau supus arbitrariului functionarului public, toti acestia sunt bineveniti.
  • Asociatia tinde catre un eveniment pe care il consideram normal, unirea tuturor celor care cred in centru dreapta, fie ca este vorba de partide, de asociatii civice, de fundatii, de cetateni impotriva a ce se intampla astazi in Romania, impotriva unei forte politice uzurpatoare, este vorba de  USL, care a distrus statul de drept, a aruncat Constitutia la cos, care a facut din legea fundamentala a oricarui stat modern pur si simplu o carte oarecare.
  • Asociatia sa se transforme intr-o alianta electorala care in toamna sa poata castiga votul, sa poata castiga increderea electoratului si sa arate ca politica in Romania se poate face cu alte mijloace, cu alte moralitate, altfel de cat se intampla astazi, cu un Parlament ocupat de uzurpatori.
  • Ne vom organiza in continuare pina cind in Romania si peste hotare apar comitete de initiativa care sa replice ce facem noi aici
  • Vom avea voluntari care sa ne ajute sa schimbam Romania.
  • Politica in Romania se poate face cu alte mijloace.
  • Credem ca este timpul ca lucrurile sa se schimbe fundamental in Romania prin iesirea nostra din tacere, prin transformarea bunului simt in arma politica.
  • In cazul in care nu actionam, oameni precum Crin Antonescu, Victor Ponta, genul acesta de specie politica urmeaza sa acapareze Romania.
  • Revolta noastra se organizeaza si trebuie sa intelegea toata lumea ca exista si pentru lucrurile rele un sfarsit.
  • Eu unul sunt pregatit sa imi fie revolta cat se poate de limpede impotriva celor care cred ca in Romania statul de drept poate fi calcat in picioare. Ce s-a intamplat in ultimele zile arata dispretul fata de oameni.
  • In momentul in care vad zambetele satisfacute ale celor care nu au deschis poarta scolii si poarta Parlamentului […] ma revolt.
  • Daca este nevoie ca lucuruile acestea sa fie spuse foarte pe sleau, le spunem pe sleau, cu asemenea oameni politici, mai bine lipsa.
  • Vreau sa stiu care este om de bun simt in tara asta, care are o bruma de cultura civica, as vrea sa stiu cum reactioneaza.
  • Nu suntem prosti. Azi suntem multi, maine vom fi si mai multi, si nu ne e frica.
  • Demersul de suspendare este neconstitutional, este ilegitim, este impotriva votului public.
  • Daca acest lucru se produce si noi suntem indiferenti, ne meritam soarta.




























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

13945 vizualizari

  • +70 (72 voturi)    
    reguli (Vineri, 6 iulie 2012, 12:06)

    1leu [utilizator]

    eu ii votez daca

    1. NU accepta traseisti
    2. CV-urile sunt verificate PUNCT cu PUNCT
    3. doctrina este respectata/la fel si statul de drept
    4. la inscriere se semneaza si o demisie in alb


    completati ....
    • +47 (47 voturi)    
      Demisie in ALB din parlament pentru (Vineri, 6 iulie 2012, 12:13)

      anonimm [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      traseisti. MRU, te rog ca cetatean. Vreau sa vad inainte sa merg la vot demisiile in alb ale celor care participa. Altfel nu te voi vota, altfel nu voi merge deloc la vot. Imi este sila deja. Am votat PDL si PDL mi-a adus la guvernare PSD din cauza unor oameni care sunt doar dupa ciolan. Nu poti trece de la dreapta la stanga, e contrar gandirii umane.
      • -24 (52 voturi)    
        UN PARTID COMPLET NOU (Vineri, 6 iulie 2012, 12:29)

        ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui anonimm

        Glumeam, de unde? De fapt pedelistii s-au impartit juma-juma ca sa para mai multi. Vor candida impreuna ca "Uniunea Fantastica de Dreapta Care N-a Furat Tara Deloc".
        Dupa ce si-o iau in bena la alegeri, se vor uni iar.
        • -5 (29 voturi)    
          deja-vu (Vineri, 6 iulie 2012, 13:01)

          nb2k [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

          MRU a facut parte din CC al UTC inainte de '89, apoi a fost membru PNL si ministru in guvernul Tariceanu, apoi a devenit protejatul lui Base. Nu e nimic nou in privinta lui, e un om din sistem care incearca sa para din afara lui. Initiativa e un nou PDL subordonat tot lui Basescu, care va face acelasi gen de politica si va sfarsi probabil la fel. Nimic nou sub soare.
          • +4 (6 voturi)    
            era obligatoriu sa faci parte din UTC (Vineri, 6 iulie 2012, 13:44)

            AdrianS [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

            Inainte de '89, in clasa a 8-a erai "bagat" automat in UTC, la fel ca ca organizatia "soimii patriei" pentru cei din clasele mici.

            Nu-i ca si cum MRU a tradat vreun ideal ca "nu s-a opus" sa fie bagat in UTC laolalta cu colegii de clasa.
            • -3 (7 voturi)    
              Pedelisti in 2 partide (Vineri, 6 iulie 2012, 14:54)

              ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui AdrianS

              Acum stau sa ma gandesc, mirobolanta idee a fost asta sa se imparta in doua partide. Poate nu mai intra nici unii in parlament :))))
            • -3 (7 voturi)    
              Esti prea tanar ca sa stii. (Vineri, 6 iulie 2012, 15:22)

              The Knight [utilizator] i-a raspuns lui AdrianS

              Vorbești numai prostii, copilule. Erai pus să alegi, puteai să te abții de la a fi membru, însă era recomandabil să participi, mai ales daca visai la functii mari. Ce v-o place atat sa aparati un fost comunist, gen MRU, nu inteleg. Este inca un mincinos si nimic mai mult, adica este politician. Suntem mintiti asa de multe decenii, dusi pe valuri cu promisiuni si de catre indivizi care mai de care mai 'salvatori'. Hai, mai lasati prosteala si treziti-va la realitate. Sunteti spalati la creier.
        • +5 (9 voturi)    
          mai bine cu USLamul :)) (Vineri, 6 iulie 2012, 13:10)

          DavidM [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

          Te-ai gandit ca ULTIMUL SI ADEVARATUL scop ar fi nu controlul justitiei sau scaparea unor pungasi de puscarie ci SCOATEREA ROMANIE DIN UE SI NATO ? Adica ceea ce spunea Marga ...."e important sa ajunga Antonescu presedinte ca saputem face o COTITURA RADICALA in politica noastra externa ? Sau Ponta care spunea "mergem sa ne imprumutam la rusi sau la chinezi " Dau Voiculescu ,noul rezident ptr.Romania "Voi scoate muncitorii in strada ptr.reluarea relatiilor cu Rusia "
    • -37 (49 voturi)    
      :) (Vineri, 6 iulie 2012, 12:15)

      Delu [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      eu ii votez daca pleaca Ungureanu!
      • +6 (8 voturi)    
        Desigur! (Vineri, 6 iulie 2012, 15:35)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Delu

        La nivelul tau de "cultura" si educatie,nu poti vota decat un plagiator,un somnambul repetent sau un otevist!Va meritati soarta,incultilor!
    • +45 (45 voturi)    
      Transparenta (Vineri, 6 iulie 2012, 12:17)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      Transparenta cheltuielilor banului public si a averilor demnitarilor
    • -12 (16 voturi)    
      Trebuie acceptate si gunoaie! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:22)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      Cu ele ICCD isi poate verifica si imbunatatii propria functionare. Nu poti fi perfect din prima trebuie sa evoluezi.
    • +5 (5 voturi)    
      trimite-ţi propunerile direct ICCD (Vineri, 6 iulie 2012, 12:40)

      amoeba [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      Cinoic_the_Valiant , scrie la mru.dreapta@gmail.com toate propunerile pe care le ai.
      • +1 (1 vot)    
        ok (Vineri, 6 iulie 2012, 12:53)

        1leu [utilizator] i-a raspuns lui amoeba

        multumesc.
        lista o facem toti. inainte sa o trimit am sa o pun aici.
    • -20 (24 voturi)    
      MRU nu este o optiune! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:46)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      faptul ca MRU initieaza aceasta miscare o face total necredibila....

      MRU s-a declarat mai intai independent, dupa aia declara ca face parte din PNL, apoi era iar independent doar ca se ducea pe la mitingurile PDL-ului :D

      sa nu uitam cum a semnat rapid pentru contracte controversate cum ar fi: exploatarea gazelor de sist de catre CHEVRON, privatizarea pe nimic a Cuprumin. Si sa nu uitam ca incepuse sa faca presiuni pentru a se da drumul exploatarii de la Rosia Montana desi se depusese o petitie semnata de 150. 000 cetateni care se impotriveau.

      MRU nu este o optiune!
      • +13 (13 voturi)    
        MRU ESTE o optiune. (Vineri, 6 iulie 2012, 12:49)

        zumper [anonim] i-a raspuns lui deceneus

        Dar tu poti sa ramai cu ponta.
      • +5 (5 voturi)    
        a nu? (Vineri, 6 iulie 2012, 12:54)

        DrInOrice [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

        dar cine, Poanta? Crina? Felix? Iliescu? niciunul? si atunci vrei sa stai iar acasa ca n-ai pe cine sa votezi?
      • +7 (7 voturi)    
        corect... (Vineri, 6 iulie 2012, 13:11)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

        ponta si antonescu raman priopritatea zero a romaniei... or sa continue cu succes politica "noi nu ne vindem tara", or sa o dea pe gratis (sau pe un euro) cu comisioane grase, evident...
        cred ca nici peste un deceniu nu vei intelege ce se intampla zilele astea in tara si oricum, va fi prea tarziu...
      • +1 (1 vot)    
        eroare (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:10)

        alip [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

        MRU a fost in PNL, apoi i-a picat pe invers lui Tariceanu si l-a demis din functia de ministru de externe. Si-a dat demisia din PNL de curand, maxim o luna si nici nu ma asteptam la mai putin din partea unui om inteligent ca el. Membru PDL nu a fost niciodata, a considerat doar normala politica PDL-ului ca orice om din tara asta cu mai mult de 5 neuroni, si acum si-a facut un partid. Ca sa explic mai pe intelesul tau se numeste tarfa femeia care se muta de la un barbat la altul din interes, nu si cand barbatul o bate si apoi incearca sa-si refaca viata. Exemplu de curvasarie clara ai avut in ultimele zile de la oameni precum Calcan care a trecut la PSD si a doua zi inapoi la PDL. Asa ca mai gandeste-te inainte sa vorbesti complet aiurea.
    • +1 (5 voturi)    
      in plus (Vineri, 6 iulie 2012, 12:51)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      5. NU va schimbati discursul:
      aseara l-am auzit pe MRU cum ii spunea lui Antonescu ca de-acum trebuie sa mearga in fiecare zi la serviciu. Daca se duce spre acelasi gen de discurs ca al lui Antonescu va fi inghitit de comunisti.

      6. Detasati-va de Basescu, alfel veti ramane numai cu electoratul lui.

      7. Pastrati-va impecabil moral, dar si fizic.
    • +2 (2 voturi)    
      sunt de acord (Vineri, 6 iulie 2012, 13:43)

      crispolux [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      numai in aceste conditii ma inscriu si eu
    • -3 (5 voturi)    
      excluderea fondatorului! (Vineri, 6 iulie 2012, 13:52)

      kitto [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      primul traseist e mihai razvan ungureanu..
      a fost la pnl apoi la pdl..
      trebuie exclus din aceasta initiativa
  • +40 (44 voturi)    
    Bravo! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:15)

    Lucky1 [utilizator]

    In fine, avem aceasta initiativa pusa in miscare.
    Sa fie de bun augur.
    Important, ca in orice bun lucru, este consistenta! Daca vor fi constanti in principialitate, respectarea regulilor democratiei, punerea mai presus de orice a intereselor tarii si oamenilor ei, nu vor tolera ca derbedeii politicii dambovitene sa se infiltreze si sa o vicieze, aceasta miscare va deveni motorul intregii politici.
  • +56 (60 voturi)    
    inscriere (Vineri, 6 iulie 2012, 12:17)

    Tymax [utilizator]

    Cum pot sa ma inscriu si eu in aceasta initativa? Vreau sa contribui cu plata cotizatiei si munca ca voluntar. Nu vreau nimic in plus (am slujba, pozitie sociala si tot ce-mi trebuie in rest).
    • +28 (28 voturi)    
      inscriere (Vineri, 6 iulie 2012, 12:24)

      Pop1 [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

      da. si eu vreau acelasi lucru. cum ne putem inscrie si sprijini?
    • +27 (27 voturi)    
      Asta cautam si eu :) (Vineri, 6 iulie 2012, 12:25)

      C.Flo [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

      http://iccd.ro/adeziune

      sa fie intrun ceas bun!
    • +8 (8 voturi)    
      da! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:34)

      salajul [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

      intrati pe ICCD.ro
    • +5 (7 voturi)    
      intra (Vineri, 6 iulie 2012, 12:38)

      iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

      pe site,iccd.ro/adeziune,completezi formularul si trimiti un mail dupa completare,eu am semnat,sunt aproape 1000, pana la ora 12!!!
  • -8 (16 voturi)    
    MRU sa jure pe DEX ca e sincer (Vineri, 6 iulie 2012, 12:19)

    lucian11 [utilizator]

    Initiativa Civica condusa din umbra de PDL?

    Partidul Noua Republica nu a mers, n-o sa mearga nici cu ICCD.

    O Miscare Populara ceva care sa le cuprinda pe toate nu aveti?

    Perseverenti PDL-istii... si penibili...
    • -1 (3 voturi)    
      ha ha... (Vineri, 6 iulie 2012, 16:36)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      ...Ce Noua Republica ca era Neamtu ieri cu microfonul si cu funia de usturoi pe scena la PDL. :)) Cum se dadeau ei peste cap sa ne convinga ca e ceva nou cu oameni care nu au fost in partide. Bine...era acolo pana si Vlaston :) care ne-a zis ca "sa facem chelneri, tinichigii, sa facem ce ne trebuie..." :))
  • +19 (21 voturi)    
    Diaspora (Vineri, 6 iulie 2012, 12:20)

    Scrum [utilizator]

    Ma pot inscrie din diaspora?
    • +5 (5 voturi)    
      ca voluntar (Vineri, 6 iulie 2012, 12:48)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui Scrum

      http://iccd.ro/adeziune
  • +18 (18 voturi)    
    Succes! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:21)

    nicTM [utilizator]

    Desi va fi foarte greu eu va doresc sa va faceti auziti si intelesi de oamenii din tara asta!
    Daca la toamna aceasta miscare de dreapta esueaza ne-am cam fript cu tara asta.
    In aceste zile am ajuns la o singura concluzie: Silviu Brucan a fost un naiv cand spunea ca e nevoie de 20 de ani pentru ca democratia in tara asta sa se maturizeze.
    Tot prostia, lenea, ura, invidia s.a. fac legea in tara asta!
    TREZIREA!!!
  • +26 (26 voturi)    
    eu ii votez oricum, dar.. (Vineri, 6 iulie 2012, 12:22)

    DrInOrice [utilizator]

    .. e binevenita aceasta lista gen cea de la Timisoara. Adaug si eu:

    - niciun membru care a avut probleme cu justitia; cei care au probleme la un moment dat, auto-suspendare pana se rezolva cazul (bine, nu pt amenzi de parcare sau chestii care se solutioneaza in 2-3 luni)

    - niciun colaborator cu securitatea dovedit

    - din statutul acestei initiative sa se doreasca modificarea Consitutiei in cel mai bun si clar mod cu putinta in asa fel incat sa se evite toata mocirla din politica romaneasca, separarea clara a puterilor in stat, etc

    - sa faca din educatie o prioritate, ca sa nu mai ajungem cu generatii prostite si care sunt nevoite sa treaca printr-o scoala de 2 lei, cu profesori dezinteresati, etc

    - sa aiba ca prioritate si primenirea morala a societatii romanesti

    - tot ca prioritate: reforma reprezentarii politice si a dirijarii banului public; sa nu mai poata politicienii sa dirijeze asa simplu licitatiile si contractele publice

    etc etc
  • +13 (13 voturi)    
    membrii (Vineri, 6 iulie 2012, 12:25)

    Robert_sales [utilizator]

    As vrea sa ma inscriu si eu. Ar putea cineva sa dea mai multe informatii?
  • +7 (7 voturi)    
    Care este site-ul (Vineri, 6 iulie 2012, 12:28)

    Georgescu NobiliDragos [anonim]

    Initiativei civice de centrul dreapta??
  • +8 (8 voturi)    
    pentru adeziune ICCD (Vineri, 6 iulie 2012, 12:31)

    seiomi [utilizator]

    Pentru cei ce doresc sa se implice in ICCD :http://iccd.ro/
    • +3 (3 voturi)    
      Multzumesc, (Vineri, 6 iulie 2012, 13:13)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui seiomi

      M-am inscris deja!!!!!!E simplu.
  • +10 (12 voturi)    
    succes! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:33)

    dragos10 [utilizator]

    In sfarsit o gura de oxigen. sper sa merg, dar o sa fie cam greu cu vechii PDL-isti (udrea, videanu, etc care dau nashpa, iar cei tineri gen bourea, turcan, sunt varza). MRU iti doresc sa te aibe Domnul in paza si reusesti ce ti-ai propus.
  • +11 (15 voturi)    
    Sa trecem la fapte (Vineri, 6 iulie 2012, 12:36)

    Lucida [utilizator]

    Dragi comentatori, nu mai e timp de comentarii. Haideti in strada, haideti sa ne alaturam unor initiative civice organizate. Acum stim ca exista parghii de exprimare si influentare a opiniilor, nu mai suntem in 90. USL si ai lor sunt "pusi pe treaba". Sa nu-i lasam sa darame si bruma de democratie pe care am construit-o !!!! Sa nu devenim iarasi o "democratie originala" ca pe timpul lui Iliescu !!!!
  • -7 (15 voturi)    
    fun (Vineri, 6 iulie 2012, 12:37)

    basescujudecat [utilizator]

    Ce fac astia este o ilustrare a vorbei cu chelul, tichia si margaritarul.
    Astia aduna pe baza de anticarisma. E perfect pentru mine. Nu se naste o noua miscare, e vorba de un avort doar
  • +11 (13 voturi)    
    subscriu (Vineri, 6 iulie 2012, 12:39)

    alip [utilizator]

    la ce au comentat ceilalti, ramaneti constanti in sprijinirea valorilor pe care le-ati pomenit si eu va votez.
  • +17 (19 voturi)    
    Sa fie intr-un ceas bun (Vineri, 6 iulie 2012, 12:47)

    Adi_rus [utilizator]

    Of imi doresc ca aceasta miscare sa fie ceea ce se vrea si sa nu fie iarasi rapid acaparata de fosti securisti si corupti. Trebuie adusi repede si alti oameni competenti si integri pe langa Cristi Peda si Monica Macovei. Din punctul meu de vedere v-as sugera o unificare rapida si cu Noua Republica. N-are rost sa stati separat. Trebuie sa va unificati, sa va organizati si sa va inmultiti cat mai repede. Trebuiesc structuri locale.
    Stati deocamdata cat se poate la distanta de PDL desi stiu ca in demersul pentru demiterea presedintelui va trebui sa luptati si sa luptam alturi de ei. Apoi cine stie, daca PDL va intelege sa se reformeze sa-si epureze oamenii compromisi poate vor putea si ei sa intre in aceasta mare constructie de dreapta. Dreapta trebuie sa triumfe cu orice pret. Stanga romaneasca este profund corupta, mafiotizata si nedemocratica.
    Forta MRU. Ai votul meu si ai celor din jurul meu pe care ii pot convinge (sora, cumnati, parinti, vecini, colegi).
  • +3 (3 voturi)    
    Ungureanu (Vineri, 6 iulie 2012, 12:51)

    ipsilon [utilizator]

    D-l prof. Ungureanu va avea succes doar daca NU se va alia cu niciuna din actualele forte politice, mai ales PDL ... asta e sansa sa; oamenii vor figuri noi si nepatate. Nu e cazul PDL.
    Ce am vazut ieri la mitingul din Victoriei nu mi-a placut deloc ... d-l Ungureanu nu avea ce cautat pe scena impreuna cu PDL-istii si cu Neamtu care agita manunchiul de usturoi ... eu cred ca poate mai mult de atat.
    Daca o sa aiba suficienta maturitate sa nu se compromita, o sa castige, s-a vazut de ex. scorul unui independent total ca Nicusor Dan, n-a avut nevoie de alianta sa scoata un procent nesperat, asa, la plesneala. Iar d-l Ungureanu are atuul ca deja este cunoscut de intreaga tara, daca nu se amesteca cu coruptii o sa fie foarte bine.
  • +6 (6 voturi)    
    bv Cinoic_the_Valiant (Vineri, 6 iulie 2012, 12:52)

    Crisy [utilizator]

    Sunt cu totul de acord cu Cinoic_the_Valiant.Felicitari domnule Ungureanu!In dumneavoastra sta speranta noastra.Probabil ca a fost nevoie de atacurile din ultima vreme ca sa ne trezim.Poate e nevoie si de suspendarea lui Basescu pt ca oamenii care inca nu si-au dat seama de intentiile USL-istilor sa se trezeasca.Treziti-va oamnei buni pana nu e prea tarziu.Sper ca dl MRU sa fie viitorul presedinte si mai sper ca PDL nu va politiza protestele oamenilor din Piata Victoriei.
  • +3 (5 voturi)    
    http://iccd.ro/ - Siteul! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:52)

    cinevatus [utilizator]

    Nu este mentionat nicaieri siteul. Iata-l:
    http://iccd.ro/

    Da un like pe facebook la:
    http://www.facebook.com/ICCDRomania
  • +2 (4 voturi)    
    ma bucur! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:53)

    predy [utilizator]

    in sfarsit! voi vota cu ei! doar cand privesc la ei imi dau seama ca nu pot fi hoti.
  • -1 (7 voturi)    
    Si tanti Macovei ? (Vineri, 6 iulie 2012, 13:03)

    Crosby [utilizator]

    Tanti Macovei de ce nu-si publica CV - ul de dinainte de '89? Lumea vorbeste ca a facut si ca a dres. Pot fi barfe dar de ce tace? Deja MRU a inceput bine cu ea in trena ! O intrebare : cum poate fi MRU lider cand in scurtul lui periplu la Guvern a facut doar ce i s-a dictat ? Acu' mai urmeza o parte din portocalii in trene lui si ... gata increderea alegatorilor. :) Era o moda cu infiintarea formatiunilor politice, se incerca diluarea procentelor la alegeri ale unei anume formatiuni politice. Asta face MRU? Banuiesc ca dupa alegeri se va alipi la partidul "mama" - PDL, sau invers. Acum cenzurati comentariul meu si aprobati aparitia comentariilor "postacilor" platiti sau care se inscriu in linia dictata de ... Hot News ai ajuns de rasul lumii prin "echidistanta" de care dai dovada.
  • +2 (4 voturi)    
    Suntem cu voi (Vineri, 6 iulie 2012, 13:09)

    undac [utilizator]

    Vă aștept de mult timp. Sunt convins că o să ieșim din situația asta nenorocită mai uniți și mai buni! Acesta-i avantajul timpurilor grele.
  • +4 (6 voturi)    
    Speranta (Vineri, 6 iulie 2012, 13:12)

    benicio [utilizator]

    Sa fie intr-un ceas bun! Sper ca domniile voastre sa nu dezamageasca asa cum a dezamagit PDL. Chiar era nevoie de o alternativa, eu unul chiar m-am saturat de ce a fost pana acum. Succes si sa va tineti tari pana la alegeri!
  • +3 (5 voturi)    
    Va felicit,salut ICD (Vineri, 6 iulie 2012, 13:15)

    gesic [utilizator]

    Sunt o simpla pensionara, dar sa nu mai faceti greseli politicianste ca de exemplu
    nu mai mangaiati pe cap pesionarii pentru ca multi nu merita,sunt lacomi,inorsi spre trecut si nu se gandesc deloc de unde le vine pensia,de la cei care sunt in actvitate si care au venituri mai mici decat pensia lor!Vezi cazul meritosilor ofiteri in rezerva( cu ghilimele) care chiar ameninta pentru revenirea pensiilor speciale!Vezi celebrele si umilitoarele cozi la ajutoare din Constanta,vezi condtionarea votului fie si de cateva bilete gratuite de transport in marile orase si de alte pomeni ca si cand banii ar veni din cer si nu inteleg ca sunt furnizati din economia reala,munciti de altii,care si ei o duc destul de rau!Prezentati date statistice de acest fel,poate inteleg!Nu va temeti ca se supara cei care si asa nu inteleg ,care oricum asteapta pomeni! Sau tansparenta deciziilor. Eu astept de doua,trei mandate de primar in comuna mea doar transparenta in executia bugetara si in decizii de Consiliu Local care sa fie publcate la vedere in primarie.Cica am voie sa cer sa particip la aceste sedinte..Dar ce mare greutate sa fie afisate obligatoriu sau macar pe site-ul oficial al primariei?Voi continua...
  • +4 (6 voturi)    
    bravo! (Vineri, 6 iulie 2012, 13:19)

    Ciri [utilizator]

    In sfarsit un aer proaspat, o gura de oxigen. ma bucu ca v-ati miscat repede. Asa si trebie; nu mai e timp de pierdut. Sa luptam impotriva rosilor
    • +2 (2 voturi)    
      nu iertam! (Vineri, 6 iulie 2012, 21:09)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui Ciri

      nu mai e timp de pierdut, dar pana in toamna, la alegeri, nu putem lupta altfel decat prin proteste. In toamna, insa, votul nostru va conta. Atunci USLul isi va da seama ca a gresit destul si ca noi nu iertam!
  • -1 (5 voturi)    
    Nu mi-a placut o chestie, la MRU... (Vineri, 6 iulie 2012, 14:57)

    Metec [utilizator]

    Cand l-a intrebat fata aceea, in mod subtil, daca povestea de azi are legatura cu declararea comunismului ca sistem ilegitim si criminal, el a reactionat nervos ca nu are nicio legatura. Ba are, domnule MRU! Ca furia impotriva lui Basescu a inceput de atunci si nu s-a potolit nici astazi. Pentru ca sistemul ticalosit este, in miezul lui, comunist si totalitar. MRU s-a dovedit superficial si slab politician, la faza asta. Mai asteptam, poate se mai amelioreaza...
  • +2 (2 voturi)    
    Diaspora romaneasca sustine demersul! (Vineri, 6 iulie 2012, 15:07)

    MASD-RO [utilizator]

    Nu este de ajuns ca atitudinea noastra sa se rezume doar la reactii impotriva valurilor de abuzuri comise impotriva drumului ales in 1989. Este esential sa militam pentru o Romanie a carei institutii publice sa fie create dupa toate calitatile pozitive ale oamenilor cinstiti, profesionisti si responsabili.

    http://www.facebook.com/pages/Miscarea-pentru-apararea-statului-de-drept-din-Romania/441712469182648

    http://www.petitieonline.com/miscarea_pentru_apararea_statului_de_drept_din_romania
  • +2 (2 voturi)    
    Welcome back Mr. MRU (Vineri, 6 iulie 2012, 15:29)

    dandra [utilizator]

    We have missed you!
    • +3 (3 voturi)    
      Romaniei ii e dor de MRU (Vineri, 6 iulie 2012, 20:41)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      tara sigur i-a dus dorul, ca atunci cand era premier, tara o ducea mult mai bine ca acum, cand avem un prim-ministru plagiator si care se duce el la Bruxelles in locul presedintelui, doar asa, ca sa arate ca-i pasa undeva de lege!
  • +3 (3 voturi)    
    Cerere (Vineri, 6 iulie 2012, 20:14)

    vasilesicoe [utilizator]

    Vreau sa stiu cum pot sa ajut .Vreau sa ma inscriu in aceasta miscare ca membru activ. Am fost consilier local din partea Pntcd ('92-'96).
  • +3 (3 voturi)    
    Da MRU (Vineri, 6 iulie 2012, 20:24)

    andinny [utilizator]

    usl-ul nu ma reprezinta si chiar ma gandeam ca la toamna nu o sa am pe cine sa votez. ma bucur sa aflu acum ca s-a lansat o miscare in care ma regasesc, care o sa reuneasca oameni tineri, care o sa revitalizeze politica. La toamna, pun stampila pe MRU!
  • 0 (0 voturi)    
    de la cine sa acapareze Romania de la base (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 1:48)

    dezamagitul [utilizator]

    Acesti indivizi ca antonescu si ponta sant mai rai decat basescu. Culmea ironiei in timpul acestui mic dictator s-a mai miscat putin justitia , dar nu cat trebuie , fata de perioada lui iliescu si nastase tot a fost ceva .Dar nici cu tine nu mi-e rusine micule mru, utc-ist si activist pe viata .


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi