VIDEO Ponta: Guvernul nu va agrea schimbarea persoanelor care conduc Parchetul general, DNA, ANI

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 6 iulie 2012, 10:46 Actualitate | Politic

Premierul Victor Ponta a spus vineri dimineata ca Executivul "nu va agrea schimbarea persoanelor care conduc Parchetul general, DNA, ANI". Intr-o declaratie de presa la Palatul Victoria, Ponta a dat asigurari publice ca guvernul pe care-l conduce va respecta acordul cu FMI si viitorul raport pe Justitie al Comisiei Europene. Ponta a tinut sa asigure partenerii europeni ca "Romania va ramine o tara stabila dincolo de conflictul politic". Ponta a facut aceste declaratii dupa ce s-au inmultit semnalele publice din partea Bruxelles-ului, a statelor membre UE si a SUA ca practicile USL pot pune in pericol stabilitatea politica a Romaniei.

Vezi cele mai importante declaratii ale lui Victor Ponta
  • Am avut multe contacte cu partenerii si prietenii nostri europeni. Ingrijorarile acestora sunt perfect legitime.
  • Dincolo de acest conflict politic, Romania va ramine o tara stabila in care statul de drept si standardele internationale vor fi respectate.
  • Vreau sa declar public si sa asum urmatoarele mesaje:
  • Guvernul Romaniei va lua toate masurile necesare in continuare pentru respectarea cu strictete a obligatiilor care revin Romaniei in acordurile cu FMI, CE si BM. Nu va fi afectat de aceasta criza procesul de indeplinire a obligatiilor.
  • Guvernul va lua in continuare toate masurile care sint necesare pentru indeplinirea obligatiilor in baza MCV instituit de Comisia Europeana pentru a garanta o justitie eficienta, la standarde europene.
  • Indiferent de decizia de azi a Parlamentului, Guvernul va asigura in perioada viitoare stabilitatea totala si absoluta atit a CCR, instantelor, Parchetului, DNA, serviciilor de informatii, ANI, care nu trebuie sa fie in nici un fel afectate de o batalie politica constitutionala. Guvernul Romaniei va asigura stabilitatea si independenta, nu va agrea schimbarea persoanelor care conduc aceste institutii.
  • Nu vom sprijini niciodata masuri care sa afecteze independenta Parchetului General, DNA si altor instante judecatoresti. Guvernul va respecta in continuare toate deciziile CCR.
  • Sintem in contact cu partenerii nostri europeni, saptamina viitoare voi merge la Bruxelles pentru a ma intilni cu partenerii nostri europen.
  • Imi asum obligatia sa respect orice fel de evaluare prin care eventuale decizii luate in ultima perioada nu ar respecta standarde europene. Daca vreuna din masuri se va considera ca nu respecta standarde sa indreptam aceste lucruri.
  • Este obligatia noastra sa tinem in afara bataliei politice institutiile fundamentale ale statului de drept.























Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

9905 vizualizari

  • -66 (74 voturi)    
    "independenţa" justiţiei în RO (Vineri, 6 iulie 2012, 10:51)

    zizin [utilizator]

    -în perioada 1996-2000, preşedintele Emil Constantinescu, numit personal 170 judecători şi procurori

    -în perioada 2000-2004, preşedintele Ion Iliescu, a numit personal 130 judecători şi procurori

    -în perioada 2005-2009, preşedintele Traian Băsescu a numit personal 3011 judecători şi procurori.

    Acum, Traian Băsescu, în faţa unui nou referendum popular pe care ştie că îl va pierde, susţine că noul guvern atacă "sistemul de justiţie independentă" din România.

    Sistemul de justiţie din România este la fel de "independent" ca cei 3011 judecători şi procurori pe care actualul preşedinte i-a numit personal.
    • +38 (42 voturi)    
      surse (Vineri, 6 iulie 2012, 11:02)

      Victorie [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Ai surse pentru cifrele respective?
      • +13 (21 voturi)    
        desigur (Vineri, 6 iulie 2012, 11:18)

        sindbad [anonim] i-a raspuns lui Victorie

        Am incredere totala in afirmatiile domnului Ponta, cel putin penttru un interval de 48 de ore.
        • +8 (8 voturi)    
          guvernul nu (Vineri, 6 iulie 2012, 12:27)

          Anti A1 A2 A3 si A4 [utilizator] i-a raspuns lui sindbad

          Eu cred ca de fapt guvernul ponta se numeste "guvernul nu", in contrapartida la guvernul DA din 2004. Si atunci titlul se interpreteaza asa: Guvernul "NU" va agrea schimbarea persoanelor care conduc Parchetul general, DNA, ANI. La fel ca si in celelalte schimbari din ultimele zile.
        • +1 (1 vot)    
          Hidroelectrica! (Vineri, 6 iulie 2012, 16:42)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui sindbad

          iti spune ceva? In acordul cu FNI trebuia sa -i puna management privat si s-o listeze la bursa. Au preferat s-o bage-n insolventa! Ghici ce urmeaza!
      • +18 (18 voturi)    
        Au spus la antena (Vineri, 6 iulie 2012, 11:22)

        Cel [anonim] i-a raspuns lui Victorie

        A spus la antena, au gasit un documenta in raul de miere ce curge de la guvern
      • +14 (18 voturi)    
        probabil are dreptate, intr-un fel (Vineri, 6 iulie 2012, 11:27)

        Virgil1 [anonim] i-a raspuns lui Victorie

        Nu cred ca cifrele sunt gresite. De ce zic asta? Imi aduc aminte ca avocatii lu' Nastase au zis ca o judecatoare care l-a judecat nu e corect numita in functie, fiindca "nu are decret prezidential de numire".
        De fapt, problema era ca pe legea veche (pe timpul lui Constantinescu/Ilici) - numirile se puteau face direct, fara sa fie contrasemnate de presedinte. Acu', le contrasemneaza si presedintele... mai mult ca si formalitate, cum face si la promulgarea legilor.

        Deci, desi cifrele in sine nu sunt gresite, ele mint fiindca nu zic toata povestea - Basescu "a numit personal" atat de multi judecatori fiindca practic a fost obligat sa semneze pentur toti.
        • +1 (1 vot)    
          De acord (Vineri, 6 iulie 2012, 13:25)

          Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Virgil1

          Plus de asta, tot judecatorii se plang ca-s prea putini si nu fac fata. Si ca ar trebui mai multi.
      • +15 (17 voturi)    
        Antena 3 (Vineri, 6 iulie 2012, 11:37)

        eTester [anonim] i-a raspuns lui Victorie

        Pentru un om care judeca asa crezi ca exista alta sursa de informare decat Antena 3? Ei nu stiu ca am intrat in UE si ca avem nevoie de mult mai multi magistrati decat inainte, ca nu presedintele "numeste" judecatori si procurori, ca s-a facut reforma in justitie... ei stiu doar ce le dicteaza Felix.
      • -24 (24 voturi)    
        nu meritati (Vineri, 6 iulie 2012, 11:42)

        zab [utilizator] i-a raspuns lui Victorie

        n-are nici un rost sa piarda omul ore bune sa gaseasca sursele, pentru ca ulterior ori sa votati negativ fara o sustinere in scris a alegerii ori sa sariti cu "Huuuaa USListu!"
        • +5 (7 voturi)    
          Ungaria vegheaza? (Vineri, 6 iulie 2012, 11:52)

          FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui zab

          Nu-i asa ? Va place sa bagatzi raca sa se destrame Romania ,nu-i asa?
        • +7 (7 voturi)    
          chiar daca (Vineri, 6 iulie 2012, 11:54)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui zab

          cifrele sunt reale, asta nu inseamna ca acei judecatori si procurori sunt loiali lui basescu, numai o minte bolnava poate gandi asa...
          atunci sa-i numeasca altcineva, poate tanti floarea de la piata, ca sa nu-i manipuleze pe urma...
          chiar ca sunteti spalati pe creier, aseara grebla sustinea ca pdl putea sa-l schimbe pe geoana cand au vrut ei daca stiau sa aplice regulamentele si legile in vigoare, dar nu au stiut... astia au uitat de hotararea cc atunci cand au vrut sa-l schimbe pe an..., pacat ca andrea paul n-a stiut sa-i dea replica...
          si inca ceva, stie cineva, este adevarat ca pana in 2007 cc se pronunta pe hotararile emise de guvern si parlament si cine a modificat acest lucru? ori cumva celebra coalitie 322 cand sustineau sus si tare ca reprezinta poporul si ca poporul nu-l mai vrea pe basescu?
      • +5 (5 voturi)    
        Sursa unica (Vineri, 6 iulie 2012, 12:02)

        bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Victorie

        Sursa de date pentru sustinatorii USL este una singura: Voiculescu & Vantu Teve. Nu conteaza ca nu exista dovezi, acolo e suficienta o latratura.
      • +6 (6 voturi)    
        nu! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:04)

        outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Victorie

        Sursa este site-ul lui Adrian Nastase! Verificati http://www.codulzambaccian.ro/wp-content/uploads/2012/05/Monica-Macovei.pdf - pagina 8. :))))) Asta ca sa demascam postacul rosu!
      • +1 (1 vot)    
        agrea (Vineri, 6 iulie 2012, 12:19)

        sindbad [anonim] i-a raspuns lui Victorie

        AGREÁ, agreez, vb. I. Tranz. A vedea cu ochi buni, cu simpatie pe cineva.
    • +25 (25 voturi)    
      procurori (Vineri, 6 iulie 2012, 11:04)

      IonPopescu1 [anonim] i-a raspuns lui zizin

      astia numiti de Basescu, au facut ceva, au condamnat la inchisoare si de-o parte si de cealalta. Ce sa mai vorbim de increderea oamenilor in cei din parlament. Probabil sunt tot pe ultimul loc in increderea populatiei, asa ca ....
    • +8 (10 voturi)    
      Esti tare (Vineri, 6 iulie 2012, 11:07)

      Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Cauta sa vezi si numarul de procese aferente perioadelor respective
    • +26 (26 voturi)    
      Raspuns (Vineri, 6 iulie 2012, 11:09)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Daca ai sti despre ce vorbesti, ti-ai da seama ca ce zici e in defavoarea lui Iliescu si Constantiescu. Numirile lui Basescu pri decret s-au facut la propunerea CMS si judecatorii au capatat inamovibilitate, adica independenta. Nu s-au facut judecatori si procurori peste noapte. Ei erau. Basescu le-a dat inamovibilitate!

      Daca ai avea putina putina minte, ti-ai da seama de asta numai din reactia UE. Pana la Basescu era cod rosu de coruptie in Justitie si Interne.
      • -15 (15 voturi)    
        Si gurvernarea PNL a schimbat codul (Vineri, 6 iulie 2012, 11:31)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui abcde

        pentru ca Basescu s-a ocupat de numit tot felul de oameni. Cei ce au condus tara au fost cei din PNL, sustinuti in parlament de PSD. Ei au facut toate imbunataririle, pana sa vina ciuma PDL la putere.
        • +6 (6 voturi)    
          las-o! (Vineri, 6 iulie 2012, 12:03)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          aici nu mai e vorba de nuante, nici de ce-au facut sau n-au facut oricare din derbedeii astia de politicieni acum 5 ani;

          suntem in cadere libera si tot ce are legatura cu usl-ul e responsabil pana'n gat de aceasta dementa;

          putea sa promoveze tariceanu acum 5 ani si codul lui hamurabi - astazi cand vorbim ne-au bagat intr-un kkt monstruos, voi chiar nu pricepeti ca vrajeala asta cu nr. de judecatori, codurile lui gontu' si tocurile lui udrea nu mai joaca pe praful asta?!
        • +1 (1 vot)    
          Si gurvernarea PNL a schimbat codul (Vineri, 6 iulie 2012, 17:37)

          zetu [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          se vede ca esti un bugetar nemultumit .Daca ai trait bine acea perioada plateste acum,in care stat dezvolta din lume .un bugetar are salarile mai mari decat cei care lucreaza in privat? evident in Romania ,cu salariile date de Tariceanu voua ne-am dus toti de rapa ! pacat ca nu o sa va mai intalniti cu salarile vechi niciodata in tarisoara asta
      • +2 (2 voturi)    
        Inca o intrebare (Vineri, 6 iulie 2012, 11:56)

        Iulian72 [utilizator] i-a raspuns lui abcde

        Aha. Multumesc pentru lamurire.
        Si cati dintre cei 3011 au fost numiti cu un CSM "favorabil" lui Basescu si cati cu un CSM "anti"?
        Asta ca sa vad daca, fie si admitand ca Basescu ii poate controla pe cei numiti de el, afirmatia lui @zizin este sustinuta CANTITATIV.
        Pentru ca, totusi, ideea ca "Basescu si-a pus oamenii in Justitie" mi se pare, totusi, exagerata.
        Tin minte razboiul dintre el si Justitie (v. luarile de pozitie ale indignatei d-ne Pivniceru, foarte tacuta acum...). Ce sa inteleg? Ca i-a "curatat" pe toti acei judecatori si i-a numit pe "ai lui"?
        Intreb si eu, nu dau cu parul...
    • +14 (14 voturi)    
      :) hai ciocu mic (Vineri, 6 iulie 2012, 11:16)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      in perioada 1996- 2004, politicienii erau deasupra legii;
      in perioada 2005 - 2009 politicienii au ajuns sa raspunda pentru faptele lor in fata legii.
    • +3 (5 voturi)    
      id de mess (Vineri, 6 iulie 2012, 11:16)

      catalin87 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      lasa aici, public adresa ta de e-mail si peste doi ani te vom cauta sa vorbim. daca vei gandi la fel vei fi de apreciat iar daca nu, scuipat.
    • +3 (3 voturi)    
      Chiar nu stiu, de aceea va intreb. (Vineri, 6 iulie 2012, 11:23)

      Iulian72 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Scuzati-mi necunoasterea, dar am doua intrebari:
      1) Presedintii au numit, dar la propunerea cui?
      2) Presedintii au si respins unele candidaturi la aceste functii?
    • +5 (5 voturi)    
      Tavarase COMUNIST (Vineri, 6 iulie 2012, 12:07)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Ai gresit Basescu a numit 30 011 judecatori !
      Nici prostul NU va mai crede.
      Oricum toata guvernele din Europa apreciaza eforturile depuse de guvernul poanta pentru felul in care intelege DEMOCRATIA !
      Doar iliescu a reusit performanta lui poanta sa de o imagine Romaniei in lume.
      Tovarasi si ceausescu folosea foarte mult cuvintul democrtie, si voi sunteti tot democrati ca si inaintasi vostri; iliescu si ceausescu.
      Dacttore Elena si docttare Poanta !
    • +4 (4 voturi)    
      PRESEDINTELE nu NUMESTE PERSONAL (Vineri, 6 iulie 2012, 12:26)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Compari niste cifre goale fara nici o legatura cu procesul de admitere in magistratura sau procuratura. Indiferent de numele presedintelui, numirile NU se fac "PERSONAL" - ceea ce conform DEX sugereaza decizia personala, "Care aparține unei anumite persoane (1), privitor la o anumită persoană, care este specific, caracteristic pentru o persoană; individual, propriu" - dupa cum poti vedea mai jos

      legea 303/2004
      art 31
      (1): Judecătorii şi procurorii care au promovat examenul de capacitate sunt numiti de Preşedintele României, la propunerea Consiliului Superior al Magistraturii.
      (2) Propunerile de numire se fac în cel mult 30 de zile de la data validării examenului de capacitate.
      (3) Preşedintele României poate refuza o singură dată numirea judecătorilor şi procurorilor prevăzuti la alin. (1). Refuzul motivat se comunică de îndată Consiliului Superior al Magistraturii.
      Art 33.
      (2) Concursul prevăzut la alin. (1) se organizează anual sau ori de câte ori este necesar, de Consiliul Superior al Magistraturii, prin Institutul National al Magistraturii, pentru ocuparea posturilor vacante de la judecătorii şi parchetele de pe lângă acestea.
      (3) În termen de cel mult 30 de zile de la data validării concursului prevăzut la alin. (1), Consiliul Superior al Magistraturii propune Preşedintelui României numirea în functia de judecător sau, după caz, de procuror a candidatilor admişi.

      Deci ...
      NU Basescu DECIDE(a decide= a lua o hotărâre; a alege între mai multe alternative), ci este obligat sa NUMEASCA(a numi=A pune pe cineva într-o funcție) conform legii la propunerea CSM. Nu Basescu controleaza de cati judecatori e nevoie ci cei de la CSM. Detalii despre modalitatea de admiterea in magistratura sau procuratura gasesti aici http://www.csm1909.ro/csm/index.php?cmd=0702&pg=2
      dar te inteleg, e greu co goagalu'...
      • +1 (1 vot)    
        FELICITARI (Vineri, 6 iulie 2012, 17:09)

        geocrin [utilizator] i-a raspuns lui echos

        ASA comenteaza un roman care NU apara partidul indiferent de culoare lui politica.
        Comentariul Dv. denota apararea democratiei in Romania.
        Democratie de care NU ne-am putut bucura nici o data si cu mult mai putin in ultimile doua luni !
        In loc sa mergem un pas inainte facem 10 ANI inapoi!
        PACAT de cei care au platit cu VIATA !
    • +2 (2 voturi)    
      sursa antena 3 -- de ce Ponta (Vineri, 6 iulie 2012, 12:34)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      http://exploziv-news.ro/special/847-victor-ponta-este-asasinul-procurorului-cristian-panait-dupa-9-ani-exploziv-news-redeschide-un-dosar-bine-ascuns-de-catre-complicii-psd-dosarul-117p2002-dosarul-crimei
    • 0 (0 voturi)    
      Am incercat sa-ti verific informaatiile (Vineri, 6 iulie 2012, 13:23)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Am gasit ceva
      "Preşedintele României, Traian Băsescu, a semnat astăzi, decretele de numire a judecătorilor şi procurorilor declaraţi admişi la concursul de admitere în magistratură organizat de Consiliul Superior al Magistraturii la data de 15 noiembrie 2009."
  • +46 (46 voturi)    
    Minte (Vineri, 6 iulie 2012, 10:52)

    eTester [anonim]

    A mintit atat de mult si pe fata in ultima vreme incat n-avem cum sa-l credem...
    • +15 (15 voturi)    
      Ponta nu minte (Vineri, 6 iulie 2012, 11:08)

      valabill [utilizator] i-a raspuns lui eTester

      Guvernul nu va schimba nimic din conducerile DNA, ANI, CSM, ICCJ . Cel care va face aceste schimbari va fi Crin Antonescu, in calitate de presedinte. Presedintele nu este membru al guvernului,deci Ponta nu minte de data asta.
      • +5 (5 voturi)    
        Ipocritul Ponta (Vineri, 6 iulie 2012, 11:52)

        abcde [utilizator] i-a raspuns lui valabill

        Sau va schimba legea care reglementeaza DNA, CSM etc. Cum a facut si cu CCR. Nu vrem sa schimbam membri CCR, dar le luam din atributii ca sa nu mai poata zice nimic daca incalca Parlamentul Costitutia.
      • +5 (5 voturi)    
        Ipocritul Ponta (Vineri, 6 iulie 2012, 11:52)

        abcde [utilizator] i-a raspuns lui valabill

        Sau va schimba legea care reglementeaza DNA, CSM etc. Cum a facut si cu CCR. Nu vrem sa schimbam membri CCR, dar le luam din atributii ca sa nu mai poata zice nimic daca incalca Parlamentul Costitutia.
      • +4 (4 voturi)    
        clar ca nu minte! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:58)

        gesic [utilizator] i-a raspuns lui valabill

        din tot angrenajul rosu doar guvernul va ramane inodor,incolor si insipid...A precizat si pana cand :pana la referendum..(de care e sigur)
    • +10 (10 voturi)    
      alba neagra (Vineri, 6 iulie 2012, 11:12)

      Egres [utilizator] i-a raspuns lui eTester

      Copil-otul cand spune dimineata ca este alba iar la pranz se da ordonanta de urgenta si se publica in monitorul oficial exact varianta...neagra
    • +11 (11 voturi)    
      Minte !!! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:30)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui eTester

      Omul asta a demonstrat: e un mincinos periculos !! Nu tre crezut nici de 2 bani......!!!
  • +41 (41 voturi)    
    Da, da.... (Vineri, 6 iulie 2012, 10:52)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    asigura tarile europene ca el se va duce oriunde, fie ca are fie ca nu are acordul, aprobarea CCR!
    El are impresia ca aia sunt prostii lui de aici!
    Crede ca aia sunt milogii, lenesii, pomanagii lui de aici!
    O sa fie frumos cand o sa ajunga la Rahova, sau si mai frumos la...Ghencea!
    Nu mai este mult!
  • +40 (40 voturi)    
    opinie (Vineri, 6 iulie 2012, 10:53)

    DanChiriac [utilizator]

    Cine poate sa mai creada astfel de afirmatii?
    Omul asta minte in declaratii publice de cateva ori pe zi. Uitati-va numai ieri la chestiunea cu ministrul de externe si la cea cu legea energiei.
    Si hai sa ne uitam si la desfasurarea evenimentelor din ultimele saptamani. Mie imi este clar ca scopul final este aservirea justitiei.
    • +13 (13 voturi)    
      telespectatorii A3 si R (Vineri, 6 iulie 2012, 11:09)

      DenisaC [utilizator] i-a raspuns lui DanChiriac

      Din pacate, la A3 si la R nici macar nu au aratat aceste lucruri. Ca sa nu mai zic de reactiile internationale.

      Pe saitul A3 troneaza stirea "Ponta: Băsescu mă lasă fără ministrul de Externe. Marga, anunţat de Cotroceni că ar putea fi suspendat ". Plus altele ...

      Ce mai poti sa spui la astfel de lucruri?
  • +38 (38 voturi)    
    Atributii CCR (Vineri, 6 iulie 2012, 10:54)

    ciprianmarius [utilizator]

    Parca acum 2 zile a spus dimineata ca guvernul nu va lua masuri care sa afecteze functionarea CCR, iar seara a dat o OU prin care diminua atributiile CCR, incalcand art. 115 din Constitutie. Trageti singuri concluzia.
    • +9 (9 voturi)    
      mai napirca decit Iliescu (Vineri, 6 iulie 2012, 11:10)

      Reshape [utilizator] i-a raspuns lui ciprianmarius

      Pai ce, numai aia a fost singura minciuna?
      Cind a preluat guvernarea a zis ca nu are rost sa-l suspende pe Basescu. Si cu CV-ul cum a fost? Dar cu teza de doctorat? Adica ceri comisiei sa probeze ca n-ai plagiat si apoi o dizolvi?
      Dar cu Monitorul Oficial, in care primul act de dupa preluare a fost demisia lu' Voiculescu ca sa scape de judecata?
      Cum ramine cu declaratia lu' Voiculescu cum ca nu vor fi preluat puterea pe deplin pina nu vor avea si Justitia?
      Mai nou, se pare (inca nu se stie sigur) ca l-a mintit chiar pe Barosso, cum ca Basescu nu poate sa vina la Consiliu si ca vine el.
    • -7 (7 voturi)    
      Vb. pe langa... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:14)

      craker [utilizator] i-a raspuns lui ciprianmarius

      NU sunt de acord cu miscarile grobiene ale actualului guvern (imi aminteste de cele ale PDL-ului) dar ordonantele referitoare la referendum si legea organica privind atributiile CCR corecteaza modificarile facute de BOC. Deci nu au facut decat sa revina la formele initiale ale legii, forme Constitutionale.
      • +2 (2 voturi)    
        CCR (Vineri, 6 iulie 2012, 12:01)

        botezatu1 [utilizator] i-a raspuns lui craker

        Modificarile la CCR sau facut la propunerea lui sova de la psd, si au votat toate partidele.
    • +7 (7 voturi)    
      sa nu uitam (Vineri, 6 iulie 2012, 11:24)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui ciprianmarius

      sa nu uitam ca ieri dimineata a zis ca nu va modifica referendumul si seara a fost modificat.

      In concluzie: daca azi dimineata a zis ca nu schimba Parchetul, DNA si ANI putin mai pe seara o sa fie schimbati.
  • +41 (41 voturi)    
    ! (Vineri, 6 iulie 2012, 10:54)

    melcul_naravas [utilizator]

    Omul asta spune vreodata adevarul? Pana acum a mintit de a inghetat apele. La el nimic nu-i ce pare a fi. Doctoratul - nu-i, masteratul - nu-i ,respectarea deciziilor Curtii Constitutionale - nu-i, etc. N-are doua vorbe la un loc.
  • +47 (47 voturi)    
    Ponta, cine te mai crede? (Vineri, 6 iulie 2012, 10:54)

    pehash [utilizator]

    Cuvantul tau nu face doi bani...
  • +44 (44 voturi)    
    copypaste isi asuma responsabilitatea (Vineri, 6 iulie 2012, 10:56)

    claudiurares [utilizator]

    iti asumi responsabilitatea asa cum ti-ai asumat-o si pt COPY PASTE-ul din lucrarea ta de doctorat.
    nu multumesc, mai bine ca si pana acum decat cu tine la putere.
  • +28 (28 voturi)    
    Opreste-te (Vineri, 6 iulie 2012, 10:56)

    Respect [utilizator]

    Daca ingrijorarile lor sunt perfect legitime opreste-te pana nu e prea tarziu! Ne-am facut de ras, comparati cu sisteme autoritare!
  • +34 (34 voturi)    
    minciuni (Vineri, 6 iulie 2012, 10:56)

    IonPopescu1 [anonim]

    asta e din genul, nu modificam nimic legat de Curtea Constitutionala, si pe urma dam ordonanta de urgenta ca nu se poate pronunta la hotararile parlamentului. Eu nu mai cred nimic din ce spune plagiatorul.
  • +32 (32 voturi)    
    Ca de obicei! (Vineri, 6 iulie 2012, 10:56)

    calin__ [utilizator]

    Ipocritule! Spui una si alta faci... ne asiguri ca vrei binele tarii apoi cand ne intoarcem spatele arunci cu noroi pe noi. Lasa ca vin alegerile domnule Ponta. Pana atunci o sa mai faceti voi suficiente mizerii asa incat poporul asta pasiv sa se mobilizeze in fata atator nedreptati!
    • +9 (9 voturi)    
      am inima stransa (Vineri, 6 iulie 2012, 11:27)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui calin__

      calin am inima stransa pentru rezultatele di toamna.Sa facem ceva sa mobilizam fiecare dintre noi catzi mai multi votanti constienti posibil.
      Sper ca vom fi ajutati de CE,UE,de toate fortele democratice pentru a redeveni democrati ca ,cu un parlament al rusinii nu se poate.In toamna fiecare sa-si identifice parlamentarii si sa ii voteze dupa merit!
  • +36 (36 voturi)    
    minciuni în serie (Vineri, 6 iulie 2012, 10:57)

    barbu007 [utilizator]

    serios, domnule masterand? parcă, atunci când v-aţi întors de acolo de unde nu v-a trimis nimeni, anunţaţi că FONDURILE UE VOR VENI! când colo, lumea s-a luat cu mâinile de cap şi, de venit, vine doar un audit de la UE (adică un control) care, corelat cu toate celelalte reacţii la măsurile brutale şi hoţeşti, la impostura domniei voastre, vor reduce şi mai mult aportul financiar al străinătăţii. cine dă bani pe mână celor dovediţi, în mod repetat, că fură?!
  • +24 (24 voturi)    
    Ne-am obisnuit deja (Vineri, 6 iulie 2012, 10:57)

    catalina_b [utilizator]

    Din ciclul una spuna si alta fac...
  • +27 (27 voturi)    
    domnule Ponta, (Vineri, 6 iulie 2012, 10:58)

    mos ion roata [utilizator]

    grabiti-va sa suspendati Presedintele,sa desfiintati tot ce nu va convine,sa inlocuiti tot ce e democratic,interveniti ca Voiculescu,Nastase si toti cei care au proces pe rol sa fie iertati,numiti alti ministrii de valoarea celui care a fost la invatamant si ce va mai dicteaza varanul si viitorul dvs va fi asigurat-dezastru si rusine!
  • +27 (27 voturi)    
    ar trebui sa te credem? (Vineri, 6 iulie 2012, 10:58)

    misescu [utilizator]

    Onoare mai ai?

    O sa iti dai demisia daca se intampla altfel?

    Increderea se pierde doar o data.

    In rest povesti pentru ignoranti

    Ce dosar te ameninta de esti atat de santajabil?
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:26)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui misescu

      Si daca raspunde afirmativ la primele doua intrebari, il crezi?
  • +24 (24 voturi)    
    dai si tu 100 de lei ca ceausescu? (Vineri, 6 iulie 2012, 10:58)

    georgel007@gmail.com [utilizator]

    cine il mai crede pe acest mascarici? a zis ca nu il intereseaza hotararile curtii constitutionale, s-a urcat in avion si a plecat la bruxelles, apoi dupa doua zile a spus ca va respecta intotdeauna hotararile CCR.
    a spus ca isi va da demisia daca se dovedeste ca a plagiat, apoi si-a pus lacheii sa infirme lucrul asta.
    a spus ca respecta hotararile justitiei dar s-a dus la spital la infractorul de drept comun adrian nastase si i-a 'multumit' lui basescu pentru condamnare.
    putem avea pretentii de la unul care i-a avut discipoli pe nastase si pe iliescu? eu as zice ca nu...
  • +29 (29 voturi)    
    smecherii de propaganda USL-ista (Vineri, 6 iulie 2012, 10:59)

    timur [utilizator]

    declaratia trebuie sa fie facuta in sensul ca nu vor schimba conducerile DNA, Parchet...

    nici eu nu agreez mersul la doctor dar ma duc daca trebuie. Ponta crede ca politicienii europeni sunt la fel de stupizi ca publicul de la antena 3 sau precum comisia de la doctoratul lui.
  • +25 (25 voturi)    
    praf in ochi (Vineri, 6 iulie 2012, 10:59)

    Andrei Cosmovici [utilizator]

    "Ponta a facut aceste declaratii dupa ce s-au inmultit semnalele publice din partea Bruxelles-ului". Dacă nu, continua cu demantelarea instituţiilor? Oricum, nu e prudent că a ajuns până în acest punct. Şi să dreagă busuiocul după cum ţipă de la Bruxelles, inseamnă că este conştient de efectul acţiunilor, dar întinde coarda cât se poate. Cât îl lăsăm şi noi, de fapt.

    Vorbea cineva de palatele şi servitorii acestor politicieni, care le sunt puse in pericol de cand cu arestarile lui Apostu, Nastase, Vantu etc. Le ţâţâie fundul, de aici şi toată furia şi nebunia ultimelor zile. Statutul de "unşi ai sorţii" este zgâlţâit puternic, trebuie să facă ceva. Băsescu e de vină! :-)
  • +26 (26 voturi)    
    Dupa ce linsezi CCR normal ca-i respecti (Vineri, 6 iulie 2012, 10:59)

    mnicku [utilizator]

    tacerea .
  • +25 (25 voturi)    
    Nu-i veti schimba, ii veti corupe (Vineri, 6 iulie 2012, 11:00)

    belisarivs [utilizator]

    sau ii veti dubla cu altii care le vor prelua atributiile
    Solutii exista, conteaza sa treceti voi acum de momentul cand e toata lumea cu ochii pe voi, facand promisiuni frumoase

    mai tarziu la Bruxelles o sa trimiteti valize cu bani ca sa-nchida lumea ochii la ce faceti voi in tara,
    exact cum facea nastase
  • +18 (18 voturi)    
    Zau? (Vineri, 6 iulie 2012, 11:00)

    za-k [utilizator]

    Cred ca nici el nu crede ce i-au spus
    altzii sa zica ca sa dea bine in afara .ro.
    Nici macar cursul de schimb nu-l crede :)

    Numa' bine,
    za-k/
  • +23 (23 voturi)    
    minte senin (Vineri, 6 iulie 2012, 11:00)

    NicolaeA [utilizator]

    Profilul psihic simplificat: mincinos senin, fara nici o problema de constiinta; are saracul o problema: dupa ce sistemul va atinge obiectivul de a relua sub control justitia, ponta va fi sacrificat; clar ca va sfarsi anonim; RIP.
  • +28 (28 voturi)    
    El Dottore mincinosul (Vineri, 6 iulie 2012, 11:01)

    tr_bs [utilizator]

    "Guvernul va respecta in continuare toate deciziile CCR" - Incredibil cum acest om minte fara sa clipeasca!
    • 0 (0 voturi)    
      ...in continuare (Vineri, 6 iulie 2012, 13:51)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui tr_bs

      Vai, dar nu minte. In continuare, adica asa cum le-a respectat si pana acum.
  • +27 (27 voturi)    
    las o balta (Vineri, 6 iulie 2012, 11:01)

    ca_32 [utilizator]

    deja m-am obisnuit sa citesc declaratiile tale adaugand negatie la fiecare si iese exact ce faci si vei face
  • +26 (26 voturi)    
    Copy/Paste (Vineri, 6 iulie 2012, 11:01)

    UncleSam [utilizator]

    Dupa ce isi da demisia poate sa isi asume faptele in boxa acuzatilor alaturi de Marga, alt infractor.
    Nu are ce sa spuna Pontea la nimeni, s-au prins toti, inclusiv europenii ca este o frauda si inafara de demisie nu are ce sa anunte.
    Cuvantul lui Pontea valoreaza cat promisiunile liderului din Coreea de Nord.
  • +25 (25 voturi)    
    .. (Vineri, 6 iulie 2012, 11:02)

    Loukoumada [utilizator]

    Too bad, it's too late... V-ati pus deja benzina in cap si chibritul este aprins . Dar probabil ca realizezi si mataluta ce ai facut si incerci sa te scoti. DEMISIA !!!
    • 0 (0 voturi)    
      ba nu (Vineri, 6 iulie 2012, 13:42)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Loukoumada

      lasa-l acolo, ca e bun unde e... Tot inainte, tovarasi!
  • +22 (22 voturi)    
    mitoman?!?! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:02)

    lady_c [utilizator]

    Cine te-o mai crede Ponto? Oare nu te simti prost de fiecare data cand minti?
    Avand in vedere declaratia:"Guvernul va respecta in continuare toate deciziile CCR." (Victor Ponta, declaratie de presa, 2012) - ne asiguri de un lucru - ca vei respecta in continuare deciziile CCR ca si pana acum - adica DE LOC!
    Nu am loc sa enumar toate declarariile pe care le-ai facut pana acum si ai facut exact pe dos - chiar daca ti s-a pus inregistrarea in fata!
    La fel de mult te va crede toata lumea si acum mr. "Copy Paste".
  • +31 (31 voturi)    
    Exact asta va face, comunistul asta mic! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:03)

    Metec [utilizator]

    Ca si Stalin, acest pigmeu politic incearca sa prosteasca lumea cu declaratii, dupa principiul: "el se jura ca nu fura, dar l-am prins cu rata-n gura". Spune ca nu va face exact ceea ce face, in momentul urmator! Asa a zis cu limitarea atributiilor constitutionale, pentru a se contrazice in fapte, dupa o ora. De asta le spuneam anti-basistilor cu spume la gura: baa, prostilor, uitati-va la ce face omul, nu la ce spune! Ca Ponta e mieros si unsuros, ca si Nastase, dar pe la spate iti infige cutitul... Pe cand Basescu e gura bogata, spune verzi si uscate, dar nu l-am vazut vreodata incalcand legea cu atata nerusinare!
    • 0 (0 voturi)    
      verzi si uscate (Vineri, 6 iulie 2012, 13:41)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      mie nu mi se pare ca spune verzi si uscate. Tocmai asta a fost surpriza mare dupa ilici si nastase: a aparut cineva care chiar spunea ceva clar. La inceput aveam impresia ca o sa se poticneasca, dar nu, frazele ieseau foarte clare, concise si pline de miez.
      Daca ilici si (semi)impuscatul sunt maestri in a galgai fraze lungi, goale, gaunoase, la fel ca si capetele lor de activisti pcr, Base este un mare comunicator, asta pt. ca lucrurile ii sunt clare in minte, stie despre ce vorbeste si stie cum sa vorbeasca - direct, ca un comandant.
  • +30 (30 voturi)    
    ai dreptate (Vineri, 6 iulie 2012, 11:03)

    lucyan [utilizator]

    asa cum ai respectat tu decizia cc cu privire la reprezentarea romaniei la bruxelles...
    ai asigurat independenta curtii restrangandu-i atributiile si printr-o oug
    ai asigurat o independenta totala si neconditionata MO, in care publici cand vrei si ce vrei numai ca sa acoperi ilegalitatile ultimelor zile comise de guvern si parlament
    ato schimbat majoritatea oamenilor din functiile cheie, care sa va permita aceasta lovitura de stat, cu restul mai puteti astepta cateva luni, abia se mai termina cu ecourile internationale...
    sunt sigur ca iti asumi responsabilitatea la fel cum ai facut si cu doctoratul, masteratul, demisia, etc...
    cine mai crede un infractor? un hot adica, ca asta inseamna plagiator... si mincinos, nu trece o ora fara sa nu spui o minciuna...
    aceleasi declaratii le-ai mai dat si acum doua zile, in care asiguari comunitatea internationala ca totul este ok, democratic, ca nimeni nu se atinge de cc si la mai putin de o ora ai dat oug de restrangere a activitatii cc... acum este independenta cu adevarat, sa stea si sa priveasca neputincioasa la faradelegile voastre...
    ce se intampla acum in romania nu este o batalie politica, a depasit de mult aceasta sfera, este distrugerea democratiei, acapararea celor mai imprtante institutii dinstat de catre o gasca de mafioti, si toate aceste lucruri vor avea efecte catastrofale pentru populatie, piata financiara va reactiona violent la aceste lucruri, investitorii vor fugi ca dracul de tamaie de o tara in care loviturile de stat sunt legale, daca ue ne sisteaza ajutoarele, putem sa spunem adio la multe lucruri...
  • +3 (3 voturi)    
    daca... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:03)

    catalin_mattei [utilizator]

    daca este adevarat ca tot ceea ce tine de procuratura ( deci si DNA ) sunt aservite domnului T Basescu atunci V Ponta chiar nu ar avea de ce sa schimbe conducerile.. de regula oamenii care se lasa manipulati/ cumparati, la o schimbare masiva sunt primii care tradeaza fostul sef si devin cel mai feroce adversar al acestuia.. asa ca.. totul ar fi romanesc
  • +8 (8 voturi)    
    A invatat ciomagarul sa foloseasca periutzele (Vineri, 6 iulie 2012, 11:05)

    Razvan_M [utilizator]

    Uite ca a invatat in sfarsit plagiatorul lui peste sa spuna ce vor sa auda institutiile straine care vor sa se poata face ca nu vad lovitura de stat din Romania.
  • +6 (6 voturi)    
    Schimbare in discurs (Vineri, 6 iulie 2012, 11:06)

    DenisaC [utilizator]

    Am observat ca discursurile politicienilor incep sa se schimbe. Se vad consilierii scoliti in strainatate.

    Domnul Ponta repeta obsesiv "conform constitutiei", " decizii constitutionale", "respectarea constitutiei", etc.

    Cand a spus "Daca vreuna din masuri" va fi considerata necunstitionala de catre partenerii europeni .... ma gandeam ..." te rog, spune <<imi dau demisia>>". Iar el: "indreptam aceste lucruri". De ce??!?
    • +4 (4 voturi)    
      Impostor (Vineri, 6 iulie 2012, 11:55)

      SED [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      Pentru ca este un impostor !
  • +4 (4 voturi)    
    ponta e smecher (Vineri, 6 iulie 2012, 11:06)

    gigilone [utilizator]

    nuanta e ca el spune ca guvernul va respecta bla bla bla bla bla bla, in schimb parlamentul va face totul sa acapareze statul, spunand apoi ca noi ca guvern am facut ce-am putut, dar nu ne-am putut opune vointei parlamentului
    Paradoxul e ca desi ar trebui sa-si dea demisia, nu credeti totusi ca "randamentul" lui ponta in a eroda procentele USL e atat de mare incat ar trebui tinut acolo pe functie drept sac de box al opozitiei si al lui presedintelui?Intr-o luna de zile USL cu ponta premier ajunge sub 30%
    • +2 (2 voturi)    
      Nu smecher ci escroc ! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:58)

      SED [utilizator] i-a raspuns lui gigilone

      Fiind co-presedintele USL esti si seful parlamentarilor USL, deci nu poate face diferenta dintre guvern si parlament !
  • +3 (3 voturi)    
    Yeah, sure... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:06)

    AliB [utilizator]

    Really, my child, do you really expect them to believe you? In this case I suggest you to grow up. Fast.
  • +6 (6 voturi)    
    hai sa nu fim copii! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:06)

    Denoro [utilizator]

    "Executivul nu va agrea schimbarea persoanelor care conduc Parchetul general, DNA, ANI." Hai sa nu fim copii! Cine Doamne crede asta? De cand a venit la guvernare, aproape ca nu este zi in care guvernul Ponta si USL in general sa nu fi facut declaratii publice clar impotriva Parchet, DNA si ANI, in frunte tocmai cu ministrul justititie, care culmea, trebuia sa le apere! Un minim bun simt l-ar fi obligat pe ministrul justitiei, daca nu sa apere justitia in public, macar sa nu arunce cu noroi in ea, asa cum a facut public de atatea ori in scurta lui perioada de ministeriat.
    Si in plus, "a nu agrea" nu inseamna absolut deloc un angajament in acest sens! Nici eu nu agreez intotdeauna sa ma trezesc dimineata la 6, sa ma pregatesc pentru munca, dar cu toate astea, in mod regulat, fac ceea ce uneori nu agreez!
  • +7 (7 voturi)    
    Gunoi (Vineri, 6 iulie 2012, 11:08)

    justy [utilizator]

    Eu m-am saturat de declaratiile nemernicului astuia. Tot ce spune e minciuna. ADN-ul lui e modificat, standardele lui sunt strambe, isi duce viata raportandu-se la alte puncte de reper decat cele corecte. Discursul lui seamana din ce in ce mai mult cu frazele-tip de pe vremea lui Ceausescu, care desenau o imagine paralela cu realitatea, in sensul ca nu aveau niciun punct comun. Dar ar fi absurd sa ne asteptam la altceva de la un plagiator, care se declara mandru de "munca" lui. Pentru el, hotia e asadar o virtute!
  • +5 (5 voturi)    
    Fapte, nu vorbe! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:10)

    griffonu [utilizator]

    De declaratii e plina lumea...

    Cand desfiintezi comisia care-ti analizeaza plagiatul si trimiti ministrul educatiei sa rezolve problema la fata locului (situatie de un ridicol desavarsit)... cand confisti monitorul oficial, practic punand stapanire pe ultima veriga din lantul legislativ (publicarea legii)... cand limitezi prin ordonanta de urgenta atributiunile CCR, deschizand calea spre abuz si dictatura parlamentara... ei bine, cand faci toate astea degeaba vorbesti despre respectarea legilor. Esti pur si simlu descalificat de propriile fapte.
  • +3 (3 voturi)    
    Un hot ordinar (Vineri, 6 iulie 2012, 11:10)

    Sorrows [utilizator]

    Pe oamenii inteligenti nu ii poate interesa ce vorbe ies din gura unui hot. N-are nicio importanta ce mananca ponta acolo.
  • +3 (3 voturi)    
    "nu va agrea schimbarea " (Vineri, 6 iulie 2012, 11:10)

    Ariona [utilizator]

    problema este ca atunci cand anunta ca este plecat, atunci se produc schimbarile, deci astazi ne asteptam la schimbarea persoanelor care conduc Parchetul general, DNA, ANI sau macar a unora.
  • +3 (3 voturi)    
    Ultimele zile ale lui Ponta (Vineri, 6 iulie 2012, 11:11)

    abcde [utilizator]

    Se strange lantul in jurul lui Ponta. Din cate se pare ministrul de externe francez nu l-a primit ieri pe Marga. Informatia trebuie verificata, totusi
    • +1 (1 vot)    
      nu a plecat in Franta era la MAE (Vineri, 6 iulie 2012, 12:31)

      Ariona [utilizator] i-a raspuns lui abcde

      Întâlnirea ministrului afacerilor externe, Andrei Marga, cu Grupul ambasadorilor Francofoni. Acţiunea este organizată de Ambasada Franţei, cu participarea Grupului Ambasadelor, al Instituţiilor şi Delegaţiilor francofone în România Bucureşti, sediul MAE, ora 12.30
      http://www.mae.ro/agenda/d/2012-07-05
  • +4 (4 voturi)    
    si-a pierdut credibilitatea (Vineri, 6 iulie 2012, 11:12)

    MirceaIo [utilizator]

    Victor Ponta a demonstrat ca e un papitoi de desene animate. Un mascarici la mana fostilor securisti care tin cu dintii de putere si isi bat joc de tara. Baiatu asta e infantil, mai face pe "Gigi duru" dar a uitat sa schimbe pampersu si ii cam atarna greu.
  • +3 (3 voturi)    
    omul minte ... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:12)

    Ronis ot Astria [utilizator]

    ... de ingheata apele de cum deschide gura!
    Am renuntat sa-l mai urmaresc pe acest mitoman.

    P.S. prim-ministru Paste, Copy Paste, DEMISIA !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Cine sa va mai creada... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:13)

    Poptzarul [utilizator]

    domnule Ponta, domnilor politicieni ori de unde sunteti ?
  • +5 (5 voturi)    
    incredibil (Vineri, 6 iulie 2012, 11:14)

    catalin87 [utilizator]

    domnule ponta cu ce v-am gresit sa va bateti joc si de dreptul nostru de a gandi? aceasta declaratie este din seria : niciodata nu voi nesocoti o decizie a ccr?,dar plec la bruxelles? ati fost acolo si l-ati asteptat ca un maimutoi pe basescu pentru a-l umili. v-a demonstrat de atatea ori ca va este net superior moral si intelectual, dar din pacate are nevoie si de oameni cu gandire pentru a va trimite acolo unde va e locul. alaturi de iliescu, nastase si voiculescu pe paginile negre ale istoriei tarii. oare cine va mai asculta, cine va mai crede?
  • +5 (5 voturi)    
    bale (Vineri, 6 iulie 2012, 11:14)

    DraSan [utilizator]

    fratilor ma uit la conferinta de presa a europarlamentarilor usl, norica nicolai ARE BALE LA GURA, la propriu, incredibil, nu glumesc, urmariti conferinta sau inregistrarea ei...
  • +4 (4 voturi)    
    schimbare de persoane (Vineri, 6 iulie 2012, 11:14)

    boierash [utilizator]

    o declaratie care nu costa nimic. un pret minimal pt ca operatia de sechestrare a statului sa continue.
    evident ca guvernul nu va agrea schimarea unor persoane daca asta ar crea supararea CE. Aici e insa vorba de a nu agrea schimabarea tuturor de-odata, ci esalonat. La inceput avocatul poporului, apoi unul cate unul va deveni interesat in preluarea altei oportunitati de cariera. iar daca nu va deveni interesat, atunci ramane degeaba la post pt ca atributiile institutiei dispar prin OG exact atunci cand trebuie exercitate.
    Ce fel de stat am ajuns deci sa fim ? Nici stat totalitar nu poti spune ca suntem, pt ca avem un parlament multicolor. Atunci suntem un stat de consens si uniune nationala intr-un moment de criza globala care a coagulat constiintele intr-o singura directie. pdl ar trebui sa plece acasa pt ca opozitie a devenit imposibil sa practice.
  • +3 (5 voturi)    
    Eh (Vineri, 6 iulie 2012, 11:15)

    iMC [utilizator]

    Afirmatiile vin de la unul care si-a copiat teza de doctorat, sustine de atunci ca nu, si incalca constitutia si legile de 3 ori pe zi inainte de masa.
    Deci este absolut exclus ca cineva prin cancelariile europene sa il si creada.

    Afirmatiile domniei sale sunt pentru telespectatorii catarati pe antene.
  • +3 (5 voturi)    
    E de belea... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:15)

    nicTM [utilizator]

    Am fost pana in aceste zile convins de faptul ca nenorocitii astia ne considera pe toti niste retardati, dar puroiul asta uman intrece orice fel de limite...
    Toate sacrificiile facute de romani in toti anii astia de dupa revolutie se vor duce dracului pentru ca niste neica nimeni ca ponta si antonescu s-au trezit stapani in tara asta...
    Sa le fie rusine mai ales romanilor care doar dau din umeri cand vad ce li se pregateste...
    Pacat, mare pacat de tara asta ce e plina de lenesi, inculti si oameni inundati de ura...
  • +4 (6 voturi)    
    Minciuna este sufletul nemuritor al comunismului (Vineri, 6 iulie 2012, 11:15)

    Angoasat [utilizator]

    Decodificat inseamna : Nu va agrea, dar daca se va impune vor fi schimbati..
    • +3 (5 voturi)    
      Exact (Vineri, 6 iulie 2012, 11:38)

      catali [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      asta voiam sa spun si eu! M-ati plagiat :))))
      Cu alte cuvinte, Guvernu' nu vrea, da' daca Parlamentu' va cere.. nu se va putea opune dorintei alesilor.
  • +3 (5 voturi)    
    nu-i schimba... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:18)

    DavidM [utilizator]

    Dar numeste altii fiindca celor de acum le expira mandatul in august si pana atunci uita lumea ce a declarat el la TV
  • +3 (5 voturi)    
    te mai crede cineva?? (Vineri, 6 iulie 2012, 11:20)

    nede [anonim]

    dupa ce au calcat in picioare constitutia si statul de drept, mai tupeul sa vorbeasca? in ce tara traim fratiilor???
  • +3 (5 voturi)    
    ! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:20)

    AndreiU. [utilizator]

    Pai daca nu vrea sa-i schimbe pe cei de la DNA, Parchetul General si ANI, atunci dispare obiectul si motivatia adevarata a suspendarii presedintelui.

    Minte cu nerusinare.
  • +4 (6 voturi)    
    Nici unul dintre comentatori nu crede in ponta? (Vineri, 6 iulie 2012, 11:23)

    Lucky1 [utilizator]

    Este imbucurator sa vezi cum nici macar unul dintre comentatori nucrede in plagiatorul, mincinosul si, in final, caraghiosul ponta.
    Va imaginati, la asa perfidie si lipsa de caracter, de scrupule, ce s-ar fi intimplat daca derbedeul asta era si inteligent?!
  • +3 (5 voturi)    
    Iepurasul Ponta si morcovul (Vineri, 6 iulie 2012, 11:24)

    Confident [utilizator]

    hazliu Victoras iepuras caruia i se vede morcovul cu frunze cu tot din dos, pai de nerespectarea acordurilor cu FMI te acuza Europa ? cica nu va shcimba judecatori, procurori sau sefi DNA ? pai nici nu este nevoie sa ii schimbi ( ca orisicum nu poti acum) este de ajuns sa dai ordonante de urgenta si sa ii lasi fara atributii.
    Cica CCR nu are voie sa judece (aprecieze) hotararile parlamentului ? pai a treia putere in stat are taman acest rol, sa controleze ce fac oligofreni acolo.
  • -1 (5 voturi)    
    dialog (Vineri, 6 iulie 2012, 11:25)

    mireyaa [utilizator]

    Constat ca opiniile sunt atat de inversunate iar dialogul, comunicarea, gasirea unor solutii, nu exista in spatiul public. Daca nu esti de-o parte sau de alta, esti catalogat in fel si chip. Ceea ce se intampla acum este o lupta politica ce se va transa la VOT. Cu Ponta sau fara Ponta, la referendum se va decide. Peste cateva luni, sunt alegeri parlamentare si poate prezidentiale. Alta ocazie pentru ca poporul sa decida. Desigur ca, daca va decide in favoarea unora, se vor gasi unii nemultumiti care vor spune ca poporul a votat prost. Nu vad de ce atata inversunare in societatea romaneasca. Se pierd din vedere probleme importante ale acestui popor. Unde este acea ''societate civila'' care ar trebui sa sigure echilibrul in aceste momente de tensiune politica?
    • +2 (2 voturi)    
      Corect, DAR (Vineri, 6 iulie 2012, 12:05)

      OanaGN [utilizator] i-a raspuns lui mireyaa

      Corect, DAR nu schimbi regulile "jocului" înainte de alegeri. De ce Guvernul manifestă atâta grabă în schimbarea unor reguli care au existat până acum şi a unor oameni în poziţii cheie? De ce nu aşteaptă până după eventuala câştigare a alegerilor de către coaliţia USL?
  • +3 (5 voturi)    
    nu (Vineri, 6 iulie 2012, 11:30)

    Analfabet [utilizator]

    E o minciuna! Vor astepta raportul si apoi ii vor schimba. Raportule este unul pozitiv, iar ei si-l vor asuma. Apoi vor schimba pe toti cei care le vor sta in cale.
  • +3 (5 voturi)    
    Demisia si sa raspunda penal pt tot ce a facut! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:33)

    Motzic [utilizator]

    de la palagiat, pana la incalcarea Constitutiei!
    e singurul lucru la care trebuie sa-l OBLIGAM pe ponta!
  • +3 (5 voturi)    
    Plagiat ! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:34)

    CezarN [utilizator]

    Asta cu independenta justitiei, DNA, ANI, parchet, etc... este pur si simplu un plagiat dupa o declaratie mai veche de-ale lui Base. :))))
  • +2 (4 voturi)    
    retragerea in matca (Vineri, 6 iulie 2012, 11:34)

    cosion [utilizator]

    Domnul Ponta isi face un obicei in a se replia dupa fiecare "gugumanie". Incepe sa-si dea seama ca a scapat controlul actiunilor si vine cu asigurari pentru normalitate. Trebuie sa acceptam ca un titlu de glorie comportamentul normal? Poate dara daca acesta se intercaleaza cu etape de "abuz" si "iratiune in recunoasterea puterilor si institutiilor statului" atunci avem probleme. Pleaca Chioru' si vine Bivolu'. Nu e bine!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 6 iulie 2012, 11:35)

    Colebil Clinton [utilizator]

    Nu ziceai tu, mai micu' furtilescu', ca veti numi oamenii numai prin concurs si nu pe criterii politice. Pai cand fusera (ca sa zic pe olteneasca ta) concursurile alea la ICR, Avocatul poporului, TV, Radio, ca voiam sa particip si eu.
    Ti-ai indeplinit dorinta de a intra in istorie ca cel mai tanar prim-ministru. Si cel mai mincinos. Si cel mai praf. Te vom gasi in manualul de istorie la ERATA, scris mic, sub tiraj, acolo unde-si incearca omu' pixul.
    • 0 (0 voturi)    
      necunoscute (Vineri, 6 iulie 2012, 13:27)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Colebil Clinton

      vorbesti de lucruri sfinte, total necunoscute tanarului pm: manual, tiraj, erata. Are nevoie de un dictionar sa inteleaga la ce se refera... asta e un cerc vicios... dictionar? Ce-o fi ala dictionar? Dar ghilimelele?
  • +5 (7 voturi)    
    Mandate Parchet si DNA expirate (Vineri, 6 iulie 2012, 11:36)

    vasile78 [utilizator]

    Mandatele celor de la Parchet si DNA expira sau au expirat oricum. Va fi usor sa puna altii. Incep sa cred ca Ponta nu isi da seama in ce ne-a bagat. Sa vorbeste despre stabilitate institutionala in momentul in care ziua pe ascuns modifici neconstitutional legile de functionare a unor institutii esentiale pentru orice democratie e de-a dreptul jignire la adresa inteligentei.
    Din pacate cred ca ideea actiunii a fost urmatoarea: facem ce vrem cu Romania foarte rapid, apoi ii aburim pe europeni. Populatia Romaniei lovita de criza este folosita pe post de masa de manevra pentru atingerea scopurilor politice ale PSD/USL.
  • +7 (9 voturi)    
    Funny! (Vineri, 6 iulie 2012, 11:37)

    MariusGh [utilizator]

    Pe cine mai minți domnule Ponta? Cine poate sa te mai creadă? Am ajuns o rușine în Europa, mulțumita ție și colegilor tai! Stat de drept!? Unde!? Despre ce vorbim!? ..hai sa nu ne mai prefacem domnule, hai sa nu mai discutam de democrație în România, sistematic ați redus instituțiile statului la simple glume. Știu ca te adresezi mai mult celor de la tara, unde ai fost tu și gașca ta votata, poate într-o buna zi se trezesc și ei la realitate, pana atunci însa vom tot avea lichele ca tine în funcții importante.
  • +5 (7 voturi)    
    Nu-l mai crede nimeni.... (Vineri, 6 iulie 2012, 11:39)

    Claude [utilizator]

    ....zbaterile Pontacului sint tardive. S-a terminat pentru el.
    • +3 (5 voturi)    
      ar fi bine (Vineri, 6 iulie 2012, 11:58)

      dragos10 [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      nu cred ca s-a terminat cu el inca. or sa scape de el dupa alegerile din toamna, pana atc mai au nevoie de el.
  • +2 (4 voturi)    
    mediocritatea (Vineri, 6 iulie 2012, 11:52)

    SRA [utilizator]

    PONTA,

    Doua vorbe trei minciuni, ce spune dimineata schimba la prânz si seara revine.

    Crede astfel ca nu este imbecil, adica " Numai imbecili nu schimba de opinie"

    ROMANIA este SUBJUGATA MEDIOCRITATI
  • +4 (6 voturi)    
    Minciuna are picioare scurte. Tu ti le-ai masurat? (Vineri, 6 iulie 2012, 11:52)

    christine13 [utilizator]

    Ponta, cine crezi ca-ti mai acorda credibilitate atata timp cat termenul minciuni ,in dictionarul cetateanului, a fost inlocuit cu pontisme sau victorisme?
  • +5 (7 voturi)    
    te crucesti, nu alta (Vineri, 6 iulie 2012, 11:55)

    dragos10 [utilizator]

    imi vine sa spun dar nu-i e rusine d-lui Ponta sa minta atat de grosolan?, dar imi dau seama ca el nu stie ce e rusinea, ca altfel ar fi distrus dupa faza cu plagiatul. o dormi linistit nopatea? o stii ca este o marioneta? oricum, jos palaria detinu nastase, l-ai invatat cum nu se poate mai bine, cred pe alocuri te-a si depasit.
  • +3 (5 voturi)    
    Lipsă de credibilitate (Vineri, 6 iulie 2012, 11:55)

    OanaGN [utilizator]

    Ce credibilitate mai are dl Prim Ministru Victor Ponta în declaraţii? Toate acţiunile Guvernului României din prezent dovedesc că se doreşte controlul Justiţiei.

    A declarat că va demisiona în caz de "dovedire" a plagiatului (aşa de grosolan, încât nu trebuie "dovedit") şi apoi a spus că nu demisionează, găsind scuze.

    Acei cetăţeni care cred că vor fi "scutiţi" de repercursiuni ale acestor derapaje ale actualului Guvern să vadă ce s-a petrecut în ţara vecină, Ungaria (TVA 27%, şomaj, plecarea investitorilor).
  • +5 (7 voturi)    
    Cu toate ca (Vineri, 6 iulie 2012, 12:00)

    christine13 [utilizator]

    modul in care face aceasta afirmatie ii lasa o usita de scapare. NU VA SCHIMBA CONDUCEREA, doar va dubla numarul membrilor existenti+1 sau toate aceste institutii vor avea numai atributii limitate la grad de observator
  • +7 (7 voturi)    
    deci e sigur (Vineri, 6 iulie 2012, 12:05)

    Aramis [utilizator]

    ca in conformitate cu cutuma inpamantenita de Pontacul, daca spune nu va fi sigur DA, ii va schimba pe toti
  • +9 (9 voturi)    
    adica ii vor schimba in scarba (Vineri, 6 iulie 2012, 12:10)

    george.toma [utilizator]

    descifrand mesajul in aceeasi cheie cu mesajul privind 'independenta CCR', intelegem ca o sa ii schimbe cu parere de rau, asa, in scarba
  • +3 (3 voturi)    
    . (Vineri, 6 iulie 2012, 12:24)

    StiLLME [utilizator]

    Un mincinos, un hot, si un penal. Asta este Viorel. Cum sa te mai creada cineva, plagiatorule?
  • +3 (3 voturi)    
    Cine sa-l mai creada pe mincinos? (Vineri, 6 iulie 2012, 12:30)

    24alex24 [utilizator]

    Ponta nu mai are nicio credibilitate. A spus fortat de reactiile internationale ca nu va demite judecatori ai CCR, dar in schimb i-a diminuat drastic atributiile. Ori aceasta echivaleaza cu o demitere. La fel a procedat cu Consiliul Nationale de Atestare a diplomelor, care nu mai poate practic verifica probitatea doctoratelor si va fi invadat de o majoritate solida PSD-ista. Cand PSD va controla total Consiliul, redarea functiilor instututiei nu va mai valora nici cat trei cepe degerate. Acest prim ministru ne minte cu zambetul pe buze si face tot ce vrea "muschiu' lui" de dictator. Din cauza magariilor comise de USL incepe sa sufere si economia nationala. Dar asta nu-l intereseaza pe premierul copy paste, ca doar nu suporta pierderile populatie din buzunarul propriu. Vor plati prostii de cetateni prostiile lui.

    Singura solutie pentru scoaterea Romaniei din
    criza este demisia imediata a lui Ponta si a guvernului lui. Inteleg ca USL are majoritate in Parlament. Este incapabila aceasta alianta sa
    gaseasca oameni de valoare si cu probitate morala care sa preia conducerea guvernului fara sa ne faca de rasul Europei?
  • +3 (3 voturi)    
    nu va agrea, dar va schimba (Vineri, 6 iulie 2012, 12:39)

    dorinuca [utilizator]

    Mai d-le ponta, cine te mai crede? Dupa atatea minciuni cate ai indrugat , poate le mai crezi tu, nu noi!
    Te-ai cam speriat acuma, nu? Toata presa scrie despre abuzurile celui mai cinstit guvern , pe care cu onor il conduci si ce te-a sfatuit noul consilier ? Sa zici frumos , ca oricum nu se mai opresc angrenajele pe care chiar tu le-ai pornit ! Asa sa-ti ajute D-zeu ! Pentru mine nu esti decat un mincinos ordinar si un golanas de cartier !
  • +2 (2 voturi)    
    . (Vineri, 6 iulie 2012, 13:00)

    gb [utilizator]

    cred ca nici fiu-su nu-l mai crede pe Ponta. Noi nici atat. Lucreaza Dl Hrebenciuc la o solutie de schimbare astfel incat guvernul sa nu fie implicat.
  • +3 (3 voturi)    
    Cine poate sa il creada pe acest diversionist (Vineri, 6 iulie 2012, 13:16)

    Tia2 [utilizator]

    O minciuna in plus: spusa cu seninatate si nerusinare.
  • +2 (2 voturi)    
    distrugerea ultimului zid de aparare (Vineri, 6 iulie 2012, 13:21)

    revo [utilizator]

    asta inseamna ca in cursul acestei seri, dupa ora 18,00, Parchetul general, DNA si ANI vor fi "REFORMATE", adica distruse.
    Dupa asta, urmeaza saltul in gol si crapatul capului de asfalt. Asteptam.
  • +2 (2 voturi)    
    minciuni adevarate (Vineri, 6 iulie 2012, 17:27)

    zetu [utilizator]

    Ponta nu va schimba nimic la nivel de conducere doar va da niste ordonante de urgeta care va face di ANI DNA niste instituti marioneta ca si Curtea constitutionala
  • +1 (1 vot)    
    numai nu va agrea . (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 1:27)

    dezamagitul [utilizator]

    Dar asta nu inseamna ca nu ii v-a schimba . Sa moara mincinosul !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri