Crin Antonescu, despre propunerea lui Traian Basescu: Este din nou aceeasi incercare de a lega, de a conditiona doua teme complet distincte

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 5 iulie 2012, 12:00 Actualitate | Politic

Presedintele Senatului Crin Antonescu a declarat, referitor la propunerea facuta in plen de Traian Basescu de a organiza, concomitent cu referendumul pentru suspendare, si referendum pentru validarea Constitutiei care sa adopte Parlament unicameral si 300 de parlamentari, ca este "aceeasi incercare de a lega doua teme complet distincte".

"Este din nou aceeasi incercarea de a lega, de a conditiona doua teme complet distincte," a spus Antonescu, intrebat cum comenteaza propunerea.

:Cred ca ca nu am auzit nimic nou astazi. Nici in cererea pe care parlamentarii Romaniei au prezentat-o, si nici in pledoaria de astazi a preseditnelui. Sunt puncte de vedere cunoscute. De vreme ce sunt initiator al suspendarii cred ca este limpede ce cred. Convingerea mea este ca Traian Basescu nu a spus adevarul romanilor si probabil ca in dezbaterea de vineri acete pozitii vor fi din nou ridicate," a mai spus presedintele Senatului.

Antonescu a precizat ca, daca va ajunge sa asigura interimatul la presedintie, "o sa o exercit responsabil si discret".

Presedintele Traian Basescu a propus joi, in timpul interventiei din plenul parlamentului, ca, odata cu referendumul pentru suspendarea presedintelui, sa fie organizat si referendum pentru validarea Constitutiei in care sa se adauge parlament unicameral si 300 de parlamentari. "Apropo, n-ati vrea sa organizati referendumul pentru validarea noii Constitutii care sa aduca Parlament Unicameral si 300 de parlamentari odata cu referendumul pentru suspendarea presedintelui?"

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

5260 vizualizari

  • +31 (33 voturi)    
    Somn usor ! (Joi, 5 iulie 2012, 12:07)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Un interimat discret se asigura prin incercarea de a nu sforai prea tare...
    • +18 (18 voturi)    
      prioritati si 'teme distincte' (Joi, 5 iulie 2012, 13:08)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Floricel, distincte sau nu, poporul roman a votat cu 85% 'tema' pe care o ridica Basescu - dar evident asta nu e prioritatea voastra a mafiei bolshevice - 'Jos Basescu' este 'tema' principala. Cid despre asigurarea discreata a interimatului - n-am nici un dubiu, o sa dormi linistit, programul de guvernare (e.g.: Jos Basescu) fiind terminat cu succes !!. S-ar putea insa sa te inseli, mai exista sanse ca populatia romaniei sa se trezeasca in ultimul moment si sa dea cu voi de pamint (de fapt asta e principalul motiv pentru care va grabiti.
    • 0 (0 voturi)    
      voi basistii... (Joi, 5 iulie 2012, 17:45)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Voi basistii chiar nu va dati seama cat sunteti de patetici....altceva chiar nu mai am ce sa spun. Oricum voi fi probabil cenzurat.
      • 0 (0 voturi)    
        You are pathetic (Vineri, 6 iulie 2012, 0:28)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        In romaneste, "patetic" e cu totul altceva, dar tu, ca un bun angajat intr-o multinationala, habar nu ai...
  • +27 (29 voturi)    
    A aratat inca odata ca este presedintele nostru, a (Joi, 5 iulie 2012, 12:07)

    mman [utilizator]

    A aratat inca odata ca este presedintele nostru, al tuturor.
    Ce vroiai stimate tovarase sa spuna? sa iti aminteasca ce "indatoriri de partid" ai, odata cocotat nelegitim la scaunul presidentiei: sa il eliberezi pe "prea-nevinovatul" Nastase?
    Vai de noi, cu oameni ca voi!!!!
  • +11 (19 voturi)    
    300 parlamentari (Joi, 5 iulie 2012, 12:08)

    JG [utilizator]

    Am fost de acord ca sa fie CEL MULT 300 parlamentari.

    Dar ii pun si eu lui Basescu o intrebare:
    DE CE, dupa referendumul din 2009, timp de 2 ani si un sfert, avind majoritatea In Parlament, nu a facut NIMIC pentru a pune in lucru referendumul aprobat majoritar de popor???

    PS. Propun ca sa fie CEL MULT 250 parlamentari.
    Cine ofera 200?
    • +4 (4 voturi)    
      maxim 300, minim nu exista (Joi, 5 iulie 2012, 12:35)

      gorjenii [utilizator] i-a raspuns lui JG

      Si asa voteaza la comanda liderului de grup, ce rost mai are sa ii platim, de 3 ani au o singura idee fixa si sute de acte normative care asteapta sa fie discutate.
    • +14 (16 voturi)    
      Ba a facut (Joi, 5 iulie 2012, 12:41)

      Razvan A [anonim] i-a raspuns lui JG

      De cate ori nu a incercat compromisuri cu USl pe tema constitutiei? Ca acolo se putea face frumos schimbarea (una camera). De asemenea, tin sa te anunt ca majoritatea parlamentara era incropita din mai mult nimicuri (a se vedea acum ce s-a petrecut) deci chiar si o lege organica pentru asa ceva nu ar fi trecut...din interese. Asha ca nu-l mai fa ope Basescu vinovat. Nu in mainile lui statea schimbarea constitutiei (2/3 din parlamentari) si nici pe legi (Guvern/parlament).
    • +13 (15 voturi)    
      Pai cum de ce? (Joi, 5 iulie 2012, 12:45)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui JG

      Pentru ca UDMR n-a vrut, pentur ca UNPR n-a vrut, si pentru ca as putea paria ca la vot si jumatate din PDL ar fi votat impotriva. Pentru ca parlamentarii nu-si vor vota niciodata scaderea numarului de fotolii. iar de zis a zis, doar ca tu ai memorie selectiva atent pieptanata de antena3
    • +14 (14 voturi)    
      Constitutia (Joi, 5 iulie 2012, 12:49)

      York [utilizator] i-a raspuns lui JG

      Pentru a putea fi aplicat rezultatul referentului trebuie modificata Constitutia. Toate negocierile de a o modifica s-au blocat in Parlament. Ergo: NIMENI (nici puterea , nici opozitia, oricare ar fi ele) nu a avut interesul sa existe doar 300 de parlamentari., deci ne-au ignorat cu nonsalanta.
    • +6 (8 voturi)    
      300 parlamentari (Joi, 5 iulie 2012, 12:49)

      lucian [anonim] i-a raspuns lui JG

      Cred ca nu cunosti Constitutia. Nu a fost aprobat, pentru ca trebuie votul a doua treimi din parlamentari si ei aveau majoritate, dar nu de 2 treimi. Acum ai priceput?
      • +5 (7 voturi)    
        ati uitat (Joi, 5 iulie 2012, 13:28)

        mara88 [utilizator] i-a raspuns lui lucian

        ....ca presedintele a vrut sa-si scurteze mandatul,daca s-ar fi revizuit constitutia in sensul micsorarii numarului de parlamentari
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Joi, 5 iulie 2012, 12:50)

      LauraBalaura [utilizator] i-a raspuns lui JG

      Cred ca exagerati putin cu acel NIMIC scris cu majuscule. Totusi nu cred ca e prima oara cand aduce la cunostinta chestiunea aceasta si importanta discutarii si adoptarii unui lucru cerut de popor. Daca imi aduc bine aminte, si-a oferit si demisia odata cu adoptarea modificarii Constitutiei, in repetate randuri.
    • +1 (3 voturi)    
      s-a mai explicat... (Joi, 5 iulie 2012, 13:10)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui JG

      nu este suficienta majoritatea in Parlament pentru a se trece la indeplinirea acestei dorinte populare ci de un procent anumit (nu stiu exact daca 2/3) care implica automat si participarea altor parlamantari, pe vremea aceea in opozitie.
      Altfel sunt de acord cu 250 parlamentari cum ati propus dar si 300 cum a vrut poporul nu ma deranjeaza.
    • 0 (2 voturi)    
      Probabil (Joi, 5 iulie 2012, 15:53)

      tudorl [utilizator] i-a raspuns lui JG

      ca nr.de voturi pentru modificarea Constitutiei care sa prevada numarul de parlamentari votat de popor la Referendum este mai mare decat numarul de voturi prevazut de legislatie pentru aprobarea acctelor normative.Au fost majoritari in Parlament dar nu suficienti pentru a aproba modificarea Constitutiei.
    • -1 (1 vot)    
      pentru validare (Joi, 5 iulie 2012, 15:59)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui JG

      e nevoie de voturile a 2/3 nu de 50 +1
    • -1 (1 vot)    
      De ce? (Joi, 5 iulie 2012, 19:10)

      Clazarify [anonim] i-a raspuns lui JG

      Pentru ca PDL nu a avut niciodata 66% din parlamentari.
    • -1 (1 vot)    
      Basescu a cerut-o (Joi, 5 iulie 2012, 23:55)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui JG

      in mod repetat. Ghici cine s-a opus? A nu se uita ca Presedintele nu e putere legislativa.
  • +21 (21 voturi)    
    eu nu (Joi, 5 iulie 2012, 12:08)

    catri81 [utilizator]

    te voi vota niciodata chiar daca ai fi singurul candidat .
    • -5 (5 voturi)    
      Te rog (Joi, 5 iulie 2012, 12:39)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui catri81

      La referendum o sa fie singurul candidat, stai acasa.
    • +4 (4 voturi)    
      Pe asta mizeaza si ei! (Joi, 5 iulie 2012, 13:00)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui catri81

      Ca nu vom merge la vot - fiindca suntem scarbiti, suparati... nu conteaza. Ca n-o faci acum - pentru suspendare, sau mai tarziu - pentru Parlament, e cu atat mai bine, pentru ei.

      Lipsa prezentei la vot ii AJUTA, pentru ca, sa nu uitam, PSD-ul e specialist in a masluire electorala. Au acaparat Parlamentul, Presedentia, M.O., ICR, sub ochii nostri, la limita legalitatii si sub limita moralitatii... vor CCR-ul si Justitia. Cine crezi ca va opune rezistenta? Biroul Electoral Central?!

      Asa ca, te rog, VOTEAZA! Nu lasa votul tau, in alb, sa devina masa de manevra... si sa fie numarat in contul acestui profesoras, adormit si fitilist, pe nume Crin.
  • +15 (17 voturi)    
    serios? (Joi, 5 iulie 2012, 12:09)

    barbu007 [utilizator]

    dacă avertismentele marilor puteri îl lasă rece pe distinsul domn, mai are timp, până mâine, să citească art. 166 CP. nu de alta, dar s-ar putea ca băsescu să ştie mai multe decât actualii săi răsturnători. şi spun asta fără nici o simpatie personală pentru încă actualul preşedinte!
  • +16 (18 voturi)    
    Banii pentru referendum (Joi, 5 iulie 2012, 12:11)

    alexa123 [utilizator]

    pai da antonescule..ca dai tu banii pentru referendumurile astea:D
  • +12 (14 voturi)    
    Responsabil si discret? (Joi, 5 iulie 2012, 12:13)

    Finlandezul [utilizator]

    Cred ca Antonescu e intr-adevar capabil de oarece responsabilitate si de niscaiva discretie in cea mai mare parte a timpului. Adica, atunci cand doarme.
  • +8 (10 voturi)    
    responsabil si discret (Joi, 5 iulie 2012, 12:13)

    damocles [utilizator]

    exact ca la parlament, cand nu chiulesti faci numai tampenii si calci Constitutia in picioare.
  • +13 (15 voturi)    
    Hmmm (Joi, 5 iulie 2012, 12:14)

    Andrei [anonim]

    Daca voiau sa valideze noua constitutie cu max 300 de parlamentari si cu parlament unicameral atunci nu se mai ajungea la suspendare, pentru ca Basescu isi dadea demisia singur, dupa cum i-a transmis oficial lui Ponta.
    Dar cu totii stim (sau cel putin cei care gandesc) ca USL urmareste sa obtina un control total al institutiilor statului, inclusiv a justitiei. Suspendarea este doar un pas si un pretext.

    Singura problema este ca USL se bazeaza pe prostime. Si din pacate la noi in tara prostimea este mare ....
  • +8 (10 voturi)    
    "o sa o exercit responsabil si discret" (Joi, 5 iulie 2012, 12:15)

    ampersand [utilizator]

    Adica o strecor cateva motaieli de cenzura.
  • +10 (12 voturi)    
    Antonescu e pe topogan (Joi, 5 iulie 2012, 12:15)

    buncrestin [utilizator]

    Tovarasul Antonescu nici nu stie in ce cosmar s-a bagat: Geoana Reloaded
  • +11 (13 voturi)    
    Presedintele care nu stie vorbi engleza (Joi, 5 iulie 2012, 12:16)

    HP [utilizator]

    Antonescu nu stie sa vorbeasca in limba engleza dar vrea sa fie presedinte.

    Ponta nu are competente juridice dar este doctor si procuror.

    Electoratul USL este compus din incompetenti, sarantoci, batrani dar voteaza in numele unei Romanii ce se vrea moderna si civilizata.

    La noi toate sunt cu susul in jos.
    • +1 (1 vot)    
      Mama are 80 de ani dar nu voteaza cu (Joi, 5 iulie 2012, 15:42)

      Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui HP

      USL si n-a votat! Nu-i mai acuzati pe batrini, sint destui tineri prosti.
  • +10 (12 voturi)    
    te si cred domnul Antonescu (Joi, 5 iulie 2012, 12:18)

    alpha_india [utilizator]

    primul act al Dumneavoastra va fi cumva gratierea lui Nastase???
  • +11 (13 voturi)    
    Discret da (Joi, 5 iulie 2012, 12:19)

    marius [anonim]

    Discret vei fi datorita faptului ca in general dormi . Responsabil te inseli amice ,consulta dexul .Daca un gunoi ca tine ajunge presedinte voi emigra pentru a strange bani sa cumpar un aruncator de grenade .Si apoi ma intorc .....
  • +10 (12 voturi)    
    Dormeo.... (Joi, 5 iulie 2012, 12:20)

    echos [utilizator]

    "responsabil si discret"
  • +10 (14 voturi)    
    Discret ??? (Joi, 5 iulie 2012, 12:21)

    alexandra [anonim]

    Primul lucru pe care ar trebui sa il faca este sa il demita pe colegul de alianta, hotul public recunoscut Copy paste ! N-o va face. Cine se aseamana se aduna iar golanul la golan trage.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate! (Joi, 5 iulie 2012, 13:03)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui alexandra

      Asa ca va face altceva, prima data: ii va usura suferinta, lui Nastase! Nenorocitii!
  • +8 (10 voturi)    
    Constitutia Romaniei (Joi, 5 iulie 2012, 12:26)

    ty [utilizator]

    ARTICOLUL 90: Referendumul
    Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, poate cere poporului să-şi exprime, prin referendum, voinţa cu privire la probleme de interes naţional.
    Vointa poporului exprimata prin referendum pentru Antonescu este optionala.
  • +9 (11 voturi)    
    perfect de acord (Joi, 5 iulie 2012, 12:27)

    codo [utilizator]

    Este vorba despre o tema fierbinte care nu mai sufera nicio amanare si una care poate sa mai stea vreo 20 de ani in sertare. Cum de si-a permis Basescu sa le amestece cand era clar ca intrebarea de la referendumul respectiv nu se referea la generatia noastra ci la urmasii urmasilor nostri. Amen.
    Cat despre responsabilitatea si discretia lui Antonescu, e clar ca jaluzelele vor fi trase la Cotroceni pe timpul interimatului lui. Nici nu va deranja pe nimeni dar nici nu va fi deranjat. Dormi in pace, natiune! Sau... cum era imnul national?
  • +11 (13 voturi)    
    tremuriciul (Joi, 5 iulie 2012, 12:27)

    mardanelo [utilizator]

    romani cine ajunge sa ne conduca! pe de o parte un DOTTORE in drept penal si mare copiator,iar dincolo un profesoras de gimnaziu la tara care nu stie GAVARI decat romaneste si nu stie sa conduca o masina !( celalalt e macar copilot)Ne meritam soarta daca nu iesiti in strada!
  • +8 (10 voturi)    
    responsabil si discret.. (Joi, 5 iulie 2012, 12:30)

    Eu [anonim]

    ... mi-este somnu-n parlament
    Tot asa mai ardeleni, moldoveni, olteni, munteni,
    O sa dorm la Cotroceni.

    Presedinte pe o noapte,
    Am avut un prostanac
    S-acum vine tare din spate
    Crin, marele dormitac!

    Ca si el vrea presedinte,
    Stand cu Victoras de mana
    Vesel, mandru si voios
    Presedintele de-o luna!
  • +9 (11 voturi)    
    Off (Joi, 5 iulie 2012, 12:31)

    Liolikk [utilizator]

    "De vreme ce sunt initiator al suspendarii cred ca este limpede ce cred." (c) Antonescu
    -----------
    Vai si-amar de noi, cred ..(!?!)
  • +15 (17 voturi)    
    ilegitimi si nesimtiti (Joi, 5 iulie 2012, 12:31)

    JFK [utilizator]

    Printr-un Parlament plin de tradatori, traseisiti politici ati ajuns la guvernare si credeti acum ca asta este vointa poporului ? Cel mai tare chiulangiu a ajuns seful clasei, asta este vointa noastra ? Te inseli amarnic antonescule !!! Noi romanii adevarati inca avem valori, inca stim sa ne cinstim eroii, vrem sa traim pe aceste pamanturi liberi, sa ne crestem copiii in spirtul valorilor noastre traditionale. Iti vom arata ca ne-am saturat de toata mizeria asta a voastra, gata ajunge, vom iesi in piata. Rusineee!
  • +1 (1 vot)    
    Presedintele NECONSTITUTIONAL al Senatului (Joi, 5 iulie 2012, 12:35)

    tr0uble [utilizator]

    Este de admirat ca a reusit sa se trezeasca de dimineata astazi, dar tinand cont ca a avut o vacanta de o saptamana in care nu a spus nici "miau", nu mai reprezinta chiar asa o realizare.

    Nici noi, cei care tot votam ca prostii si tot ca prostii platim taxe si impozite, nu am vazut ceva nou astazi in parlament. Aceeasi 322 de traseisti care apara interesul propriu, care incalca legile pe care au fost pusi sa le faca, aceeasi oameni care se balacesc in demagogie si ignoranta.
    Acest "cel mai cinstit guvern" in 2 luni nu a facut nimic pentru cetatenii tarii pentru care s-au autoimpus drept reprezentanti si salvatori. Toate deciziile pe care le-au luat au fost doar pentru camarila lor si nimic pentru noi, astia care ne trezim de dimineata sa mergem la un servici sa avem cu ce plati taxe si impozite si poate sa ne mai ramana si noua de o apa fara bule...

    De ce este el, si cealalta coada de topor la conducerea parlamentului cand ei sunt acolo ILEGAL??
    De ce nu are nimeni curaj sa il infrunte pe acest pacalici politic?
    Chiar a secat Liberalismul roman si acest element este cel mai elocvent reprezentant??

    Auzi la el..."O sa o exercit responsabil si discret" (P.S -Domnul premier Ponta, semnele alea ciudate sunt GHILIMELE!!!)- Adica doarme pana la 12, ajunge la cotroceni la 2 unde o pune de-un pokeras la umbra si la 5 pleaca acasa....
    Vai de noi cu asemenea politicieni...
  • +4 (4 voturi)    
    responsabil si discret... (Joi, 5 iulie 2012, 12:44)

    Eu [anonim]

    ... mi-este somnu-n parlament
    Tot asa mai ardeleni, moldoveni, olteni, munteni,
    O sa dorm la Cotroceni.

    Presedinte pe o noapte,
    Am avut un prostanac
    S-acum vine tare din spate
    Crin, marele dormitac!

    Ca si el vrea presedinte,
    Stand cu Victoras de mana
    Vesel, mandru si voios
    Presedintele de-o luna!
  • +4 (4 voturi)    
    ''Cred ca este limpede ce cred...'' (Joi, 5 iulie 2012, 12:47)

    Jane Doe [utilizator]

    Trecand cu vederea limbajul elevat, si pentru noi e limpede, ce crezi! Precum si faptul ca esti unul dintre initiatorii loviturii de stat! Asa sa-ti ajute Dumnezeu: sa raspunzi pentru faptele tale, curand!
  • +6 (6 voturi)    
    Cererea presedintelui este corecta (Joi, 5 iulie 2012, 12:53)

    ion roata [anonim]

    Poporul roman in cunostinta de cauza a votat la referendumul initiat in urma cu 4 ani in majoritate covarsitoare pentru un parlament cu o singura camerta-Camera Deputatilor- si cu maxim 300 de parlamentari care sunt mult prea numerosi actualmente iar poporul plteste sume enorme ca sa tina niste niste intriganti si afaceristi pe banii statului ca sa doarma in parlament.
    de ce actualii componenti ai USL,UDMR UNPR si AI nationalitatilor conlucuitoare nu au modificat in timp util Constitutia cu aceste prevederi Parlamentarii sunt in slujba poporului si trebuie sa respecte prevederile din Constitutie.Dar nu vor ca sasa vor muschii lor.Pentru nerespectarea acestei prevederi constitutionale aprobata de popor prin referendum ar trebui ca justitia sa-i traga la raspundere pe cei care nu au pus in aplicare rezultatelor acestui referendum.Este inadmisibila aceasta rea vointa.Si mai au si pretentia sa spuna ca reprezinta poporul cad de fapt sunt impotiva poporului care-i tine pe venituri banesti extraordinar de mari. in defavoarea poporului.
  • +4 (4 voturi)    
    referendum (Joi, 5 iulie 2012, 13:02)

    maf [anonim]

    Doua teme complet distincte din care una votata de cetateni pe care voi niste nesimtiti de parlamentari si viitor Presedinte nu vi le asumati pentru ca va pierdeti pensiile si spagile.

    Daca ar fi dupa mine v-as trimite la munca silnica sau la unul din cuptoarele de la Mittal Steel.

    O gasca de profitori, nesimtiti ,spagari,favorizatori ai infractorilor si cam atat, toti indiferent de culoare politica

    Sper ca Dumnezeu acolo sus sa aiba grija de fiecare dintre voi, pentru ca altcineva NU cred ca va indrepta lucrurile in tara asta.
  • +2 (2 voturi)    
    Responsabil? Discret? (Joi, 5 iulie 2012, 13:18)

    solar [utilizator]

    Cat de responsabil va fi, nu stiu, dar discret , Da!! Pe sub pe sub masa si nestiut de nimeni!! Nici macar de SRI.
  • +2 (2 voturi)    
    mascariciul (Joi, 5 iulie 2012, 14:04)

    coco1963 [utilizator]

    ati vazut ce manifestari de masacrici avea ADORMILA in timp ce vorbea base , Poate il angajeaza CIRC-ul de stat ca mascarici . Scuze , am uitat ca e unul din sefii de la circul de stat=PARLAMENT

    ma gandesc cu scarba ca asta poate sa fie reprezentantu tarii

    PTIU DRACE
  • +1 (1 vot)    
    vox populi (Joi, 5 iulie 2012, 15:56)

    The Wisest Fool [utilizator]

    NU sunt de acord cu Crin! Vreau referendum pentru parlament unicameral!
  • 0 (0 voturi)    
    Auzi somnorici ! (Joi, 5 iulie 2012, 17:14)

    Saint Peter [utilizator]

    Se numeste eficienta. Da nu stiu daca tu-ti pui problema in termenii astia pentru ca tu nu ai un scop bine definit, in afara de ala de a ajunge pe sticla la Antene.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri