Ambasada Germaniei la Bucuresti: Guvernul Federal observa cu atentie recentele evolutii din politica interna a Romaniei/ Europa este o comunitate de valori care trebuie sa functioneze in litera legii, dar si in spirit democratic

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 5 iulie 2012, 11:35 Actualitate | Politic

"Guvernul Federal observa cu atentie recentele evolutii din politica interna a Romaniei si se asteapta ca partidele si institutiile politice din Romania sa actioneze, bazandu-se pe principii democratice si ale statului de drept, chiar si in contextul acestei situatii tumultuoase. Acest fapt vizeaza, indeosebi, si respectarea independentei Curtii Constitutionale a Romaniei. Europa este o comunitate de valori care trebuie sa functioneze in litera legii, dar si in spirit democratic. Guvernul Federal nu ia pozitie referitor la afirmatii ale unor europarlamentari germani, independenti.", se arata intr-un comunicat transmis redactiei HotNews.ro de Ambasada Germaniei la Bucuresti.























6034 vizualizari

  • -28 (38 voturi)    
    Domnule ambasador (Joi, 5 iulie 2012, 11:40)

    asus [utilizator]

    Spiritul democratic inseamna vointa poporului .

    Totul se termina cu un referendum . Asta va fi vointa poporului .

    Multumesc.
    • +28 (32 voturi)    
      prietene! (Joi, 5 iulie 2012, 11:45)

      lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui asus

      Cu votul unui popor imbecilizat
      • +17 (21 voturi)    
        subscriu (Joi, 5 iulie 2012, 11:50)

        Claus [anonim] i-a raspuns lui lf_iron

        Asa e. Trist si adevarat.
        • -6 (8 voturi)    
          valea (Joi, 5 iulie 2012, 12:42)

          Xu [anonim] i-a raspuns lui Claus

          Poporul asta "imbecilizat" e Romania! Statul este poporul! Statul nu este partidul democrat!
          Cei care cred ALTCEVA sunt liberi sa plece.

          Felicitari domnului ambasador pentru delimitarea Germaniei fata de declaratiile tampe ale unui europarlamentar tamp. Ce-i drept, avem si noi pe EBA, Becali sau Vadim acolo deci nu ii putem acuza prea tare.
          • +4 (6 voturi)    
            Toti presedintii au si scaderi de popularitate (Joi, 5 iulie 2012, 13:21)

            Igriculescu [utilizator] i-a raspuns lui Xu

            Imi pare rau dar utilizarea referendumului ca pe un instrument politic este gresita, in acest caz.
            Toti presedintii au scaderi si cresteri de popularitate, in criza economica se inregistreaza mai ales scaderi. Si atunci, cum ar fi ca toate statele sa organizeze referendumuri de suspendare ? Are presedintele o cota scazuta de popularitate ? Il suspendam. Motive se gasesc, ca nimeni nu e perfect.
            Ar fi o nebunie.
            Si daca tot se vrea opinia poporului de ce de 4 ani nu sintem in stare sa ducem la indeplinire a ultimului referendum '300 de parlamentari si o singura camera" ?
            In al treilea rand de ce nu se contrapune o dizolvare a Parlamentului daca referendumul il valideaza pe Presedinte ?
            Unde e raspunderea parlamentarilor in acest caz ?
            • +1 (1 vot)    
              utilizarea referendumului (Joi, 5 iulie 2012, 17:08)

              Xu [anonim] i-a raspuns lui Igriculescu

              in acest caz este pur constitutionala!!! Adica exact acest caz este prevazut cuvant cu cuvant in CONSTITUTIE!

              Utilizarea referendumului pentru a manipula masele (vezi referendumul consultativ despre care aduci aminte, care nu a avut nicio valoare legala) este ceva ce poate fi catalogat ca fiind mai putin constitutional.

              Restul intrebarilor cu de ce asa si nu asa au un raspuns simplu: pentru ca asa e scris in CONSTITUTIE!

              PS: "popularitate" scazuta inseamna legitimitate scazuta. Popularitate = intentie de vot, sustinere, reprezentare. Un om politic cu popularitate scazuta nu are ce cauta in fruntea unei tari.
              • 0 (0 voturi)    
                aha! (Joi, 5 iulie 2012, 23:04)

                george [anonim] i-a raspuns lui Xu

                Tot asa o sa zici si daca ajunge somnorila Krin Antenescu presedinte?
              • 0 (0 voturi)    
                Sa nu uitam Constitutia (Joi, 5 iulie 2012, 23:24)

                Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Xu

                Constitutia a cam fost ingorata de ultimele OUG, prin urmare m-as feri s-o folosesc drept argument proPonta. Nu de alta, dar sa nu vorbim de glont in casa USL.
                Suspendarea a fost promisa de Ponta si arata slabiciunea celui care nu accepta cenzura de nici un fel a actiunilor sale.
          • +2 (4 voturi)    
            Putina istori (Joi, 5 iulie 2012, 13:36)

            admus [utilizator] i-a raspuns lui Xu

            Tot un popor imbecilizat l-a adus la putere pe Hitler tot in Germania. Deci nemtii vorbesc din propria experienta indepartata.
            • -1 (1 vot)    
              am trait sa o aud si pe asta (Joi, 5 iulie 2012, 17:03)

              Xu [anonim] i-a raspuns lui admus

              Nu crezi ca esti cam "imbecilizat"? Cum ai putea tu altfel sa compari cele doua situatii?
      • -1 (9 voturi)    
        da (Joi, 5 iulie 2012, 12:01)

        cetatenul [anonim] i-a raspuns lui lf_iron

        da, dar sa nu uiti ca si faci parte din acest popor imbecilizat. in plus, sa analizam putin cine ne-a imbecilizat ?
        • 0 (2 voturi)    
          Cand cineva spune.... (Joi, 5 iulie 2012, 12:05)

          vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui cetatenul

          ,,,,,ca face parte dintr-un popor imbecilizat, desi nu mai e imbecil! :) Pur si simplu pentru ca isi da seama.
        • +4 (6 voturi)    
          Io zic asa: (Joi, 5 iulie 2012, 12:12)

          Gigell [anonim] i-a raspuns lui cetatenul

          1. Latrina TV (antenele)
          2. Iliescu
          ....
      • -2 (8 voturi)    
        Nu, poporul este perfect constient de ce voteaza (Joi, 5 iulie 2012, 12:01)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui lf_iron

        Doua lucruri despre Romania de astazi:

        a) romanii care sunt atasati valorilor Europene si unei societati democratice au plecat in proportie de 70% din Romania. Restul de 30 % vor pleca in curand.

        2) Cei care au ramas in tara nu se pot rupe de trecutul comunist si nu se pot adapta societatii democratice europene. Reprezentantii de astazi ai poporului din Parlamente reprezinta in proportie de 90% dorintele si dezideratele celor care au ramas in tara.

        Tinand cont de cele de mai sus, Uniunea Europeana trebuie sa respecte dorintele si dezideratele celor care locuiesc si traiesc in suprafata teritoriala numita Romania, care NU SUNT ATASATI Uniunii Europene si valorilor democratice.

        In consecinta, consider ca Romania de TREBUIE sa iasa din Uniunea Europeana. Daca in viitor dorintele romanilor vor fi altele, situatia se poate schimba.
        • +2 (4 voturi)    
          Procente (Joi, 5 iulie 2012, 12:26)

          hepcallvasile1278490666411 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

          Procentele le-ai primit de la voiculescu sau de la antonescu?
          Ceea ce se intampla acum este o agresiune asupra statului executata de indivizi lipsiti de un minim respect pentru lege si legalitate . Scopul lor este sa-si realizeze lovitura de stat in viteza pentru a ne pune in situatia " faptului implinit".
          In mod sigur referendul se va face fara observatori straini pentru ca fara furt la urne suspendare presedintelui va fi invalidata!!!.
          Ce parere ai despre un enunt de forma :
          Daca Eu nu pot sa traiesc , voiculescu ,antonescu , ponta , frunda , duvaz ,s.a.m.d. de ce sa traiasca ?
          Daca legea devine facultativa , atunci este facultativa pentru TOTI !.
          • -1 (1 vot)    
            De la rusi.. (Joi, 5 iulie 2012, 12:55)

            daniel [anonim] i-a raspuns lui hepcallvasile1278490666411

            Procentele le-am primit de la rusi, daca chiar vrei sa stii...

            Nu este agresiune asupra statului, este agresiunea pensionarilor si marii majoritatii comuniste a romanilor impotriva democratiei si a valorilor fundamentale ale societatii civilizate.

            Cine nu intelege democratia, nu are ce cauta in democratie, sa ramana acolo unde este. Daca legea este facultativa, atunci si Uniunea Europeana, NATO, samd devin facultative pentru Romania.

            Daca poporul vrea reintoarcerea la comunism si 5 lei pomana de la stat, este optiunea lor si eu, in calitate de cetatean european intr/o , trebuie sa respect acest lucru.
            Dar pentru ca in UE este democratie iar romania nu mai este un stat democratic, doresc ca Romania sa nu mai faca parte din EU.
            • -1 (1 vot)    
              Nu esti obligat sa traiesti in U.E. (Joi, 5 iulie 2012, 16:33)

              hepcallvasile1278490666411 [utilizator] i-a raspuns lui daniel

              Este optiunea ta .
              Pentru mine UE este o garantie de democratie si pentru ca eu vreau sa traiesc intr-o societate democratica nu vreau sa ma intorc la un stat de tip rusesc .
              Marea majoritate a romanilor nu sunt reprezentati de gruparea care arunca iresponsabil Romania in criza pentru a-si "salva pielea" in speranta ca vor putea scapa de judecata.
              Toata haita care a atacat statul de drept si democratia in Romania este formata din indivizi care au un nume si care in final vor raspunde pentru faptele lor
              • 0 (0 voturi)    
                democratia = dictatura majoritatii (Joi, 5 iulie 2012, 19:37)

                Marius [anonim] i-a raspuns lui hepcallvasile1278490666411

                USL a castigat detasat alegerile locale. Deci cum poti spune ca majoritatea romanilor nu sunt reprezentati de USL ?
                Din pacate sunt perfect de acord cu Daniel.
                Eu unul nu mai cred de ceva vreme in valorile democratiei, pentru ca nu este altceva decat nu alt fel de dictatura: dictatura majoritatii.
            • 0 (0 voturi)    
              Un cetatean (Joi, 5 iulie 2012, 23:51)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui daniel

              Nu uita ca nu esti singurul cetatean european. In plus, Europa nu incurajeaza judecatile pripite.
        • 0 (0 voturi)    
          Confuzie (Joi, 5 iulie 2012, 23:46)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

          1) Cei mai multi din romanii plecati au scopuri mult mai pragmatice, pe langa valorile europene. Sa tinem cont ca Europa nu e un continent de nomazi.
          2)a Oamenii adevarati ramasi in tara au taria sa demonstreze ca se poate genera valoare si intr-un mediu ostil. Imi amintesc de afaceristii care veneau sa ne invete business si se declarau invinsi dupa cateva luni.
          2b) Parlamentarii traiesc intr-o lume diferita de a celor care i-au votat. Necesitatile lor se situeaza pe alt nivel, nevoile primare sunt deja satisfacute. Sunt votati in lipsa de oferte
          Sofismele sunt daunatoare
      • -3 (7 voturi)    
        popor imbecilizat (Joi, 5 iulie 2012, 12:12)

        VEMANS [anonim] i-a raspuns lui lf_iron

        Este acelasi popor care l-a adus pe Basescu la putere in 2004. Atunci nu era imbecilizat? Sau l-a imbecilizat cei 8 ani de domnie basesciana?
      • -3 (5 voturi)    
        adevarat! (Joi, 5 iulie 2012, 12:15)

        unu [anonim] i-a raspuns lui lf_iron

        acelasi popor imbecil l-a pus pe tron a doua oara
      • +1 (1 vot)    
        Imbecilizat sau nu , e democratie (Joi, 5 iulie 2012, 12:58)

        asus [utilizator] i-a raspuns lui lf_iron

        Imbecilizat sau nu democratia tot vointa poporului inseamna.
        DEMOS + CRATOS .

        Tipul de guvernare in care altii iau decizii si nu intreaba poporul , pentru ca poporul e "imbecil" se cheama oligarhie/dictatura.

        Deci ce atata poveste , la final poporul decide . La vot toata lumea ,exprimati-va parerea , e extrem de democratic.
        • +3 (3 voturi)    
          ne-am exprimat-o (Joi, 5 iulie 2012, 16:02)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui asus

          cand am ales in mod democratic presedintele care, iata, e dat jos ca asa vrea voiculescu
      • +1 (3 voturi)    
        pai tu esti prieten (Joi, 5 iulie 2012, 16:01)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui lf_iron

        cu toate larvele? nu mai zice asa nici in gluma!
      • 0 (0 voturi)    
        E mare frica de electorat , nu ? (Joi, 5 iulie 2012, 17:41)

        asus [utilizator] i-a raspuns lui lf_iron

        E mare frica de electorat , nu ?
      • 0 (0 voturi)    
        Asta nu-i o scuza (Joi, 5 iulie 2012, 23:18)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui lf_iron

        Educatia trebuie facuta de cei din afara categoriei
    • +7 (9 voturi)    
      Vointa poporului ... (Joi, 5 iulie 2012, 11:47)

      Iskander14 [utilizator] i-a raspuns lui asus

      A fost exprimata acum cativa ani prin vot pentru actualul presedinte.

      Istoria vointei poporului este consemnata insa de prima lege a unui stat care e Constititia, tocmai pentru a feri tara de acese despotice ale unor derbedei politici de conjunctura.

      Ce se intampla azi? Scoatem o alunita si ne vom trezi a doua zi cu Cancer !

      Atunci sa vezi ce bine vom trai ;)
    • +7 (9 voturi)    
      referendum my ass (Joi, 5 iulie 2012, 11:50)

      brita [anonim] i-a raspuns lui asus

      intii sa se puna in aplicare ce s-a votat la referendumul anterior!
      iar cu acest nou "referendum" sa ne scuteasca, atita vreme cit s-au incalcat atitea prevederi consitutionale in goana dupa el!
      • -2 (4 voturi)    
        dar cine i-a oprit? (Joi, 5 iulie 2012, 12:44)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui brita

        Sa puna in aplicare, in 3 ani de guvernare, rezultatul acelui referendum?

        Ahh... sau tie nu ti-a spus nimeni ca acel referendum este unul pur consultativ, fara nicio valoare legala, facut doar pentru manipularea maselor in acordarea unui nou mandat marinarului? Pacat...
    • +8 (10 voturi)    
      Vointa Poporului (Joi, 5 iulie 2012, 11:51)

      PopescuLaurentiu1315572572496 [anonim] i-a raspuns lui asus

      Vointa poporului, trebuie exprimata atunci cand constitutional este posibil. Cand se calca in picioare totul (Avocatul Poporului, Presedinte de camera si de senat, Curtea Constitutionala, legea referendumului), pentru ca vointa poporului sa fie expromata, nu prea mai este democratic. Oare ce va face USL daca vointa populara va fi de partea lui Traian Basescu?
    • +11 (13 voturi)    
      Stimate domn (Joi, 5 iulie 2012, 11:54)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui asus

      Daca un popor imbecilizat si retardat ajunge sa isi desfiinteze institutiile democratice ale statului, sau sa accepte abuzuri politice fara precedent, nu trebuie oare sa i se spuna macar sa se informeze si sa inteleaga ce se intampla inainte de a vota? Crezi ca penultimul loc in UE la economie nu echivaleaza si pe penultimul loc in UE la politica, democratie si intelegerea functionarii statului?
      Nu inteleg cum oameni destepti din Romania se pot asocia cu PSD, un partid al oamenilor semi-analfabeti, al scursurilor, al oamenilor cu putina carte.
      Asta e blestemul acestei tari. Odata la un numar de ani - cativa zeci, isi ucide democratia, pentru ura catre o persoana. Basescu va cadea, dar abuzurile vor continua, asta e morala situatiei.
    • +4 (6 voturi)    
      Raspuns (Joi, 5 iulie 2012, 12:04)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui asus

      Un referendum decis prin incalcarea flagranta a Constitutiei !! Asta tu nu vezi, nu vrei sa vezi ,domnule asus !! Asta e lovitura de stat parlamentara , domnule asus> Tine mine !!
      Vointa poporului care s-a exprimat cu 80% impotriva suspendarii presedintelui si cu 75% pentru schimbarea Constitutieri si reducerea nr de parlamentari a cui a fost? A lui mos craciun? De abdicarea deputatilor traseisti de la angajamentele luate la alegerea lor in parlament ai uitat si asta sa-i spui domnului tau ambasador !! Nu interpreta tu vointa poporului cum ii place mintii tale de comunist! Sa vedem noi de unde vor primi iubitii tai companioni bani sa va mareasca salariile bugetare, pensiile, ajutoarele sociale? sa vedem noi cum o sa asigurati sanantea sa iasa la liman!! De 2 luni sunteti veniti pe scaune si i 1km de autostrada nu ati fost instare sa continuati sa faceti,desi erau lucrarile incepute !!! Si am a zice inca multe. dar va veni vremea ca cat de curand cand toate astea iti vor iesi pe nas !! Prostii de voi nici nu stiti in ce v-ati bagat!! Acum apare ca lumina zile de clar ca nu pe Basescu il vizati voi sa-l inlaturati. Nu el sta in calea bunastarii oamenilor. Dimpotriva!! Voi sunteti cei care vreti neaparat comunismul sa-l aduceti innpoi, iar cei mai grosi in burta si la cefe sa fie miliardarii pe care sa-i intretina bugetul prostitilor. Exact ca in China. Presedintele PCC e un miliardar de frunte al celor care muncesc !!
    • +1 (3 voturi)    
      Situatia se poate schimba radical pana la toamna (Joi, 5 iulie 2012, 12:05)

      Iulian72 [utilizator] i-a raspuns lui asus

      Si daca, la toamna, usl va pierde alegerile?
      Ce veti mai spune?
      In loc de "vointa poporului" veti vorbi despre "basisti", "portocalii" care "isi merita soarta, pentru ca il sustin pe Marinar"?
    • +3 (5 voturi)    
      Spirit democratic.... (Joi, 5 iulie 2012, 12:19)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui asus

      Personal nu mai pot auzi de vointa poporului..Nu-ti mai aduci aminte``Poporul ,Ceausescu ,Romania``?

      Care spirit democratic? L-ai votat tu cumva pe Ponta sau pe Antonescu? Din cate stiu eu Basescu e votat de popor .ASTA e vointa poporului!
  • +7 (9 voturi)    
    ******** (Joi, 5 iulie 2012, 11:45)

    Andradda [utilizator]

    Un avertisment.
    Cu manusi dar totusi un avertisment pt USL.
    Din pacate, daca Basescu va fi demis, USL nu va mai avea nicio problema, sustinand ca "asta e vointa poporului roman" iar occidentalii nu mai prea au de ce sa comenteze decat asa, ca nu-sar fi respectat chiar toate legile si bla-bla-bla...
    • +4 (6 voturi)    
      Se pune intrebarea.... (Joi, 5 iulie 2012, 11:58)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      .....daca poporul fiind spalat pe creier cum este acum ajunge sa accepte ca dictatura e ok, el trebuie lasat s-o faca? Cred ca astea sunt limitele democratiei!
      • +3 (3 voturi)    
        DA (Joi, 5 iulie 2012, 12:06)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui vasile78

        Definitiv, da. Altfel nu o sa priceapa. Trebuie lasati inca 50 de ani in dictatura, poate o sa priceapa pentru 20 de ani, dupa care iarasi uita si iarasi se repeta istoria
    • 0 (4 voturi)    
      Mie-mi (Joi, 5 iulie 2012, 12:22)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      suna asa: la limita dar legal, aveti grija sa nu sariti calul.
  • +7 (9 voturi)    
    Ponta nu ne reprezinta. (Joi, 5 iulie 2012, 11:50)

    kenitza [utilizator]

    Acest guvern nu ne reprezinta! Nu pe cei cinstiti si cu ceva judecata.
    Vreau sa dau in judecata guvernul actual pt prejudiciile aduse si incalcarea drepturilor mele.
    Solicit justitiei sa ii duca langa Nastase.
    • -4 (4 voturi)    
      Detaliaza, (Joi, 5 iulie 2012, 12:23)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui kenitza

      care sint prejudiciile aduse tie si ce drepturi ti-au fost incalcate.
      • +1 (3 voturi)    
        // (Joi, 5 iulie 2012, 12:49)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

        iti dau vreo doua teme de gandire:
        -multi se vor sterge la fund cu diplomele obtinute pe drept in romania din cauza infractorului ponta (de doua ori: si cu doctoratul si cu masteratul-oare ce alte secrete mai are?)
        ma gandesc ca si kenitza a muncit pentru a obtine o diploma si ceva de la viata...
        - dreptul la o informare corecta
        de exemplu de ce a fost nevoie sa treaca monitorul oficial sub tutela guvernului si de ce publicarea hotararilor adoptate de parlament in data de 3 iulie s-a facut discretionar, cele mai importante dintre ele, cele referitoare la demiterea sefilor camerelor parlamentului publicandu-se a doua zi, dar avand grija ca dupa ce oug de restrangere a competentelor CC sa fie publicata... pe acest aspect a insistat foarte mult antena 3, aratand foarte clar numerele sub care au fost publicate hotararile...
        te descurci in continuare, sau trebuie sa-ti predau o lectie de democratie si onoare?(editat de HotNews.ro)
  • +5 (7 voturi)    
    Basescu va pleca! Dar abuzurile vor continua! (Joi, 5 iulie 2012, 12:00)

    vasile78 [utilizator]

    Cine crede ca acceptand un abuz ca sa isi vada adversarul politic cazut este un lucru acceptabil, va constata ca dupa ce se consuma faptele, abuzurile vor continua, institutiile se vor reorganiza, nimeni nu va mai comenta, toti vor avea liniste si pace - asa cum au educati sa isi doreasca. Dar progresul nu se mai intampla, lucrurile vor stagna, vom fi tratati ca niste gunoaie in Europa si prin lume.
  • +4 (6 voturi)    
    Timisoara: Promenada, astazi ora 18.00 (Joi, 5 iulie 2012, 12:00)

    Sani [utilizator]

    Protestul, deghizat într-o „promenadă civică”, va începe la ora 18 şi se va desfăşura pe traseul Corso-Alba Iulia. Manifestanţii vor purta eşarfe albe la gât.
  • -4 (6 voturi)    
    Democratia = poporul conduce (Joi, 5 iulie 2012, 12:16)

    Nicolae [anonim]

    Marii democrati ai lui Basescu vor sa nege dreptul poporului de a se exprima cu privire la mentinerea la putere a acestui presedinte expirat, grobian, corupt si nedemn de aceasta pozitie. Daca poporul in vrea acolo sa fie sanatos, daca nu atunci sa fie demis si apoi sa raspunda si pentru faradelegile comise in trecut - dosarul flota (desi basescu l-a sustras si distrus dosarul poate fi refacut), dosarul Mihaileanu (unde udrea a pledat cu mare succesuri, dar cind se va judeca corect basescu va fi condamnat), dosarul ALRO (unde Udrea a luat milioane de dolari pentru seful sau, care a facut trafic de influenta la Ministerul Economiei ca sa li se dea rusilor energie ieftina + alte dosare de mare coruptie in care basescu este direct implicat. Penescu este in puscarie pentru ca a refuzat sa dea bani de campanie lui EBA. Basescu la brutarie!!
    • +2 (4 voturi)    
      ai dreptate... (Joi, 5 iulie 2012, 13:00)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

      da fuguta la sefii tai si le explica ca poporul s-a exprimat clar cu modificarea constitutiei, parlament unicameral si 300 infractori, pardon, parlamentari, tot intr-un referendum, altfel degeaba iesim la referendum, ca basescu o sa-l conteste asa cum contesta usl-ul vechiul referendum... mai stii motivele ? suntem prea prosti si prea putin informati pentru a ne da cu parerea in lucruri atat de importante..., vointa poporului nu conteaza, a fost ceva consultativ, ca ei, doar ei, penalii din parlament au ultimul cuvant de spus... frumoasa democratie, n-am ce zice...
      oare acum este un lucru important? vom fi informati mai bine sau trebuie sa luam de bun tot ce debiteaza repetentul de crinulet si infractorul de ponta?
      asta daca nu vrei sa ne iei de prosti, sau crezi ca toti suntem repetenti si cu diplome inventate si plagiate?
      • 0 (0 voturi)    
        Nu are basescu ce sa conteste. (Joi, 5 iulie 2012, 18:41)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui lucyan

        Nu ai inteles un lucru. La referendum-ul trecut hiena de basescu avea nevoie de o diversiune care sa-i aduca voturi asa ca a dat-o cu parlamentul unicameral si 300 de de alesi. Fraiestenii au crezut in prostia aia si au votat si pentru reducerea parlamentarilor dar si pentru basescu, ca el le-a promis. Ei bine, a facut ceva Basescu cu referendum-ul ? NU pentru ca nici el nu vroia sa-si puna in cap pdl-ul asa ca a lasat-o moarta. Acum vrea din nou sa reediteze timpenia aia si prostii sa zica iarasi ca voteaza pentru un parlament unicameral si mai putini parlamentari si sigur la pachet cu chioru'. Este o vrajeala pentru prosti. Putea sa o puna in aplicare basescu de cind haul dar nici el nu avea interes sa-si creeze probleme cu parlamentarii. In mesajul meu spun de sute de milioane de euro furate de portocalii si tu o tii tot cu referendum, cu penalii din parlament. Oare de ce penalii pedelisti nu au dosare penale si nu sunt la puscarie?? Udrea nu a furat din gros??? Eu nu am sefi uselisti dar tu esti platit de pedelisti. Adevarul doare dar asta este.
  • -1 (3 voturi)    
    de a dreptul rusinos (Joi, 5 iulie 2012, 12:30)

    a [anonim]

    si tragic acest comunicat. ma asteptam de altfel. atitudine coloniala. contractele si asigurarile date pe la spate etc.
  • 0 (2 voturi)    
    zice un proverb (Joi, 5 iulie 2012, 13:52)

    pb80tm [anonim]

    daca torni o sticla de otet intr-un butoi de vin tot butoiul se oteteste. cand am intrat in ue au fost voci care au zis ca suntem otetul care va acri uniunea. uite ca asa e. ambasada germaniei daca mai sta si se holbeaza mult la ce se intampla la noi si nu apasa pe butoanele care sa opreasca somalizarea RO va trebuii sa se gandeasca la tiparirea de marcutze. ca grecia a dat lovitura financiara ue iar ro va da lovitura politica pt ca socialisti din ue inca al tin in brate pe ponta iar franta a ales stanga deci sansele pastrarii ue scad vertiginos.
  • 0 (2 voturi)    
    Danke shon Deutchland (Joi, 5 iulie 2012, 15:46)

    bruner fox [anonim]

    Multumesc Germania.
    Domnule Ambasador, daca citit aceste randuri, Va rog sa atentionati firmele europene ( dar in special germane si austriece din Romania ca incepand cu maine, Jsutitia nu mai este libera in tzara asta, asa ca nu maia u garnatia executarii contractelor: Metro, Erste, OMV, Raiffeisen...nu va mai garanteaza nimeni ca va recuperati banii de la debitori in Tribunalele romanesti.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi