Roberta Anastase a atacat la Curtea Constitutionala decizia de revocare a sa de la conducerea Camerei Deputatilor

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 4 iulie 2012, 10:26 Actualitate | Politic

Fostul presedinte al Camerei Deputatilor, Roberta Anastase (PDL), revocata marti din functie si inlocuita cu Valeriu Zgonea (PSD) a atacat miercuri dimineata decizia la Curtea Constitutionala, anunta Realitatea Tv. Roberta Anastase a anuntat inca de marti seara ca va ataca la CCR hotararea de revocare a sa din functie: "Este datoria mea sa ies si sa apar institutia presedintelui Camerei Deputatilor in continuare, in sensul de a ataca la Curtea Constitutionala aceasta hotarare a Camerei Deputatilor".

Decizia de revocare din functie a Robertei Anastase a fost luata marti seara, intr-o sesiune extraordinara a plenului, cu 160 de voturi pentru si un vot impotriva. PDL nu a participat la sedinta, in timp ce deputatii UDMR au fost prezenti, dar nu au votat. Anterior, Comisia juridica a Camerei votase in unanimitate (USL + UNPR) pentru revocarea Robertei Anastase din functia de presedinte al Camerei.

In locul Robertei Anastase, a fost ales la sefia Senatului Valeriu Zgonea, liderul deputatilor PSD.

Tot marti, Vasile Blaga (PDL) a fost revocat din functia de presedinte al Senatului, locul sau fiind luat de Crin Antonescu (PNL). Vasile Blaga a atacat si el, marti seara, la CCR revocarea sa din functie.















Comentarii alese de moderator

  • FOARTE BINE (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:36)
    paolalaan [utilizator]

    Nesimtitii astia vor sa ne distruga!Si ,sa stiti ca au orgolii desarte ,printre altele ,nu suporta femeile in functii de conducere ,sunt niste mafioti scarbosi!Bine ai facut Roberta!








Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

2156 vizualizari

  • +8 (16 voturi)    
    FOARTE BINE (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:36)

    paolalaan [utilizator]

    Nesimtitii astia vor sa ne distruga!Si ,sa stiti ca au orgolii desarte ,printre altele ,nu suporta femeile in functii de conducere ,sunt niste mafioti scarbosi!Bine ai facut Roberta!
    • -9 (13 voturi)    
      nesimtitii (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:49)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

      nu suporta femeile care nu stiu sa numere.
    • -6 (12 voturi)    
      lol (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:52)

      eu [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

      vorbim de acea robesta care a falsificat voturi...
      nu erati voi aia care urlati cat de imaculat e pdlu... si acu vrei sa ramana o hoata ...
      minunat...
      • +2 (4 voturi)    
        si mai lol (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:34)

        Demostene [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Nu-ti plac hotii la conducere, deci. Atunci de ce-l susti pe ponta?
    • 0 (2 voturi)    
      Eu nu sunt de acord (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:02)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

      Consider contestarea la CCR o greseala politica. Scopul USL nu e schimbarea presedintilor camerelor - e vacanta parlamentara si nu le aduce un avantaj (ba chiar dezavantaj, intrucat nu o mai pot ataca pe Anastase la fel ca inainte). CCR va constata neconstitutionalitatea si USL va spune ca si-a depasit atributiile si va fi un motiv in ochii populatiei de schimbare a legii CCR prin OU (care poate fi contestata direct doar de Avocatul Poporului, schimbat ieri)
    • 0 (0 voturi)    
      Cumpar Teza de Doctorat !!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:06)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

      Corect, astia nu suporta femeile din politica, mereu fac conexiuni nepotrivite intre Leana si Elena, intre manechine si discoteca, intre o fosta procuroare si procurorii tortionari comunisti !

      Atacurile nu se datoreaza sexului slab, ci se intreapta catre femeile din politica pentru ca acestea detin mai multa demnitate, o adevarata amenintare pentru marionetele partidelor politice !

      Cred ca din politete pot fi interzise atacurile politice impotriva femeilor din politica !
    • -1 (1 vot)    
      fara suparare... (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:25)

      teee [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

      dar tocmai l-a roberta te-ai gasit?
      asta trebuia sa fie la puscarie...

      evident hotnewsu tipareste acest comentariu sus si tare ca e cel mai impotriva demiterii ei...
      fratilor plateste bine pdlu ca m-as baga si eu
    • 0 (0 voturi)    
      pdl a gresit ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 12:08)

      maria [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

      roberta trebuia retrasa de pdl ! pastrarea ei ca presedinte al camerei deputatilor a afectat in rau partidul ! ce mare treaba daca puneau un alt pdl-ist !
  • -5 (15 voturi)    
    Mda,mare pierdere. (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:40)

    Alex007 [utilizator]

    O sa-ti ducem lipsa Roberta.Nooooot!
  • +9 (13 voturi)    
    Bine (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:42)

    sln [utilizator]

    Toate masurile anticonstitutionale trebuie imediat atacate la CC care, la rindul ei, data fiind gravitatea situatiei, ar trebui sa se pronunte urgent. Deciziile nu pot fi decit evidente, data fiind evidentza incalcarii constitutiei, legilor si regulamentelor. Deciziile CC sint obligatorii.
    • +2 (2 voturi)    
      corect! (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:11)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui sln

      De acord, doar ca USL nu le va publica in Monitorul Oficial :(
  • -1 (17 voturi)    
    ok... (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:42)

    kiki [anonim]

    dar pe ce motiv??
    nu e legal sa schimbi un om din functie? suntem pe vremea raposatului?!
    pe langa asta, daca justitia isi facea treaba roberta... ca mai toti din politica trebuiau sa fie colegi cu nastase...

    nu sunt de acord cu ce face uslul... dar totusi ... d c e neconstitutional sa revoci un om dintr-o functie (intr-o tara democratica)?
    • +8 (10 voturi)    
      pentru că (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:49)

      vlad alexandru [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      democratic ar fi fost să fie înlocuită de grupul său parlamentar
    • -4 (8 voturi)    
      Mai ales (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:50)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      Cand toata tara a vazut ce a facut doamna. Eu nu stiu cum mai are tupeu sa apara la tv. Ea trebuie sa fie langa Nastase .
      • +1 (3 voturi)    
        la puscarie cu altii (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:13)

        James Bond [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        Langa Nastase trebuie sa fie ponta, hotul din conducerea tarii, antonescu, constantin, kelemen, pentru atac la ordinea instutiilor de stat!
        Cand ataci institutiile tarii tale, nu te mai numesti roman!
        Sper ca toti astia sa ajunga in puscarie saptamana asta...
        • +1 (1 vot)    
          serios? (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:26)

          df [anonim] i-a raspuns lui James Bond

          ritzi e curata ca lacrima? roberta? videanu?
        • +1 (1 vot)    
          De acord cu tine (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:30)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui James Bond

          Doar ca mai adauga si de la PDL daca vrei sa pari impartial
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:50)

      decem [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      (2)*) Revocarea din funcţie a preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi propusă şi la cererea a minimum o treime din numărul total al deputaţilor, în una dintre următoarele situaţii:
      a) încalcă prevederile Constituţiei României;
      b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Camerei Deputaţilor sau ale Regulamentului şedinţelor comune ale Camerei Deputaţilor şi Senatului.

      (3) Revocarea preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi cerută de grupul parlamentar care l-a propus.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:17)

        GigiL [utilizator] i-a raspuns lui decem

        Articolul (2)* nu mai produce efecte juridice:

        *) Declarat neconstituţional prin Decizia Curţii Constituţionale nr. 602 din 14 noiembrie 2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.027 din 18 noiembrie 2005; şi-a încetat efectele juridice în data de 2 ianuarie 2006, conform art. 147 alin. (1) din Constituţia României, republicată.

        Vezi aici: http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=regcd1_1#s13
      • 0 (0 voturi)    
        ... cam cu juma' de gura (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:17)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui decem

        Cu punctu' 1) ce s-a intamplat? Nu dadea bine?

        Art. 26. - (1)*) Revocarea din funcţie a preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi propusă, când se schimbă majoritatea politică din Camera Deputaţilor, de către majoritatea deputaţilor.

        Daca tot dam cu articolele, macar sa le dam complete.
        • +1 (1 vot)    
          Retrag (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:25)

          Radu [anonim] i-a raspuns lui Radu

          Numai dupa ce am citit nota de subsol am vazut ca primele 2 puncte au fost declarate neconstitutionale. Tariceanu isi doreste sa nu se fi modificat in timpu' guvernarii lui punctu' 1). :D
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:52)

      decem [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      Art.30.-(1) Revocarea din funcţie a preşedintelui Senatului poate fi propusă la cererea a minimum o treime din numărul total al senatorilor, în cel puţin una din următoarele împrejurări:

      a) încalcă prevederile Constituţiei;

      b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Senatului sau ale Regulamentului şedinţelor comune.
    • +3 (3 voturi)    
      grupul (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:57)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui kiki

      pt ca numai grupul care l-a propus poate sa il revoce. Geoana a stat vreo 2 ani presedinte la senat pana cand l-a revocat psd
    • +4 (4 voturi)    
      ,... (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:59)

      decem [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      Curtea Constitutionala se va pronunta in legatura cu "incalcarile grave sau repetate".

      Pariul meu este ca nu exista asemenea incalcari; motivele au fost inventate pentru a-l pune pe Crinutz pe podiumul senatului pentru a fi mai apoi presedinte interimar dupa ce va fi suspendat basescu.

      Nu-ti fa iluzii; USL chiar urmareste acapararea si subjugarea justitiei si evident gratierea lui Nastase.
    • +3 (3 voturi)    
      Pentru ca (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:01)

      GigiL [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      Pentru ca schimbarea s-a facut cu incalcarea regulamentului de functionare a Camerei Deputatilor.
    • 0 (0 voturi)    
      e perfect legal ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:05)

      Mioara [anonim] i-a raspuns lui kiki

      ... sa schimbi un om din functie, chiar si in Romania, dar nu incalcand regulile si legile dupa care se poate infaptui o astfel de schimbare. daca USL-ul ar fi respectat aceste legi, nu aveau decat sa o schimbe si pe mama Robertei Anastase. problema este ca le-au incalcat flagrant, ceea ce este foarte ingrijorator in perspectiva. nu-ti depui banii la banca infiintata de un hot, despre asta este vorba.
    • 0 (0 voturi)    
      Uite motiv (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:06)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      neconstitutional = nu respecta Constitutia (legea fundamentala)

      Te lasi pacalit. Maine o sa intrebi de ce e neconstitutionala schimbarea judecatorilor de la instante.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:22)

      Anonimnostim [anonim] i-a raspuns lui kiki

      Nu e neconstitutional sa revoci un om dintr-o functia, daca se respecta procedura regulamentara si constitutia. punct
  • -2 (2 voturi)    
    hmm (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:47)

    ioan16 [utilizator]

    "sa apar institutia". bine si acum, bine si asa. nu era insa mai potrivit sa apere onoarea institutiei (sau personala?!?) cu o demisie? la vremea ei...
  • -1 (1 vot)    
    Regulamentu' (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:53)

    geo12 [utilizator]

    Regulamentul Camerei Deputatilor

    "Art. 25. - Preşedintele Camerei Deputaţilor şi orice alt membru al Biroului permanent pot fi revocaţi înainte de expirarea mandatului, cu votul majorităţii deputaţilor. Votul este secret şi se exprimă prin buletine de vot în cazul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi prin bile în cazul celorlalţi membri ai Biroului permanent. Propunerea de revocare se face în scris şi este însoţită de semnăturile iniţiatorilor.

    Art. 26. - (1)*) Revocarea din funcţie a preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi propusă, când se schimbă majoritatea politică din Camera Deputaţilor, de către majoritatea deputaţilor.

    (2)*) Revocarea din funcţie a preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi propusă şi la cererea a minimum o treime din numărul total al deputaţilor, în una dintre următoarele situaţii:

    a) încalcă prevederile Constituţiei României;b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Camerei Deputaţilor sau ale Regulamentului şedinţelor comune ale Camerei Deputaţilor şi Senatului.

    (3) Revocarea preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi cerută de grupul parlamentar care l-a propus".
    • 0 (0 voturi)    
      Incomplet!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:12)

      GigiL [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      Ai uitat ce era mai important:

      *) Declarat neconstituţional prin Decizia Curţii Constituţionale nr. 602 din 14 noiembrie 2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.027 din 18 noiembrie 2005; şi-a încetat efectele juridice în data de 2 ianuarie 2006, conform art. 147 alin. (1) din Constituţia României, republicată.

      Pentru conformitate: http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=regcd1_1#s13
  • +3 (3 voturi)    
    Ultimele 5 minute de democratie (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:55)

    nano2k [utilizator]

    Un articol senzational aici:
    http://www.academiacatavencu.info/opinii/ultimele-cinci-minute-de-democratie.html
  • -4 (4 voturi)    
    Excelent Roberta! (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:57)

    miki [anonim]

    Sa stii ca iti ducem dorul.
    Ca ca tine nu gasim!
    • -1 (1 vot)    
      master (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:46)

      zaphoss [utilizator] i-a raspuns lui miki

      <Cu ocazia asta are timpul necesar sa se inscrie la un master de Aritmetica.>
  • +3 (3 voturi)    
    E DEGEABA (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:59)

    silviu [anonim]

    Eu cred ca e degeaba pt ca azi mUiStL-ul o sa aiba grija sa dizolve si CCR-ul ca sa nu mai poata judeca nicio plangere. Am ajuns un stat dictatorial.Ma simt ca inainte de '89 cand totul se facea prin forta.Democratia a murit odata cu ziua de ieri.Am luptat la revolutie pt ca , comunistii sa revina dupa 22 de ani si mai puternici ?
  • +4 (4 voturi)    
    CC (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:01)

    alexa123 [utilizator]

    pai si tine usl cont de curtea constitutionala? Eu cetatean am inteles zilele astea ca nici ea nu mai are nici o valoare
    • +2 (2 voturi)    
      heh (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:08)

      decem [utilizator] i-a raspuns lui alexa123

      Eu sincer cred ca vor folosii Monitorul Oficial ca arma impotriva CC.
      Cred ca nici pana azi nu a fost publicata decizia Curtii Constitutionale cu privire la reprezentarea Romaniei la Brussels...
      Pe cand deciziile care ii avantajeaza au fost publicate imediat.

      Se poate sa asistam la ignorarea CC prin refuzul de a-i publica deciziile in Monitorul Oficial !!
    • +1 (3 voturi)    
      Nu tine (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:13)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui alexa123

      Va modifica CC priin ordonanta. Se schimba componenta, atributiile etc

      Exclusiv primul articol privind ordonanta de schimbare a CC:

      Art. 1 Curtea Constitutionala se reorganizeaza, si se va redenumi Comitetul Central, in acest fel evitand problema schimbarii abrevierii CC
      Art. 2 (1)Secretarul General va fi ales prin vot popular
      (2) Unicul candidat pentru functia de la alineatul (1) va fi Tontanescu
  • +2 (2 voturi)    
    adresa (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:02)

    ron paul [anonim]

    http://ec.europa.eu/justice/contact/webforms/index_ro.htm daca aveti obiectii referitor la ce se intampla in Romania va puteti adresa direct Comisiei europene!
    • +1 (1 vot)    
      Multumesc (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:33)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ron paul

      Mesajul trimis de mine:

      Titlu: SOS democratia din România.

      Mesaj:
      Stimati domni/doamne,

      Se poate (auto)sesiza cineva in privinta faptelor total neconstitutionale care se intampla in aceste zile in România?

      Este posibil ca intr-o tara din Europa Unita sa avem un guvern discretionar, care calca pe toate valorile cladire cu greu in ultimii 22 de ani?

      Rog pe cei abilitati sa ia atitudine si sa protejeze democratia si statul de drept din tara noastra.

      In caz ca domniile voastre nu va puteti angaja in nicio actiune in acest sens, rog indrumarea spre o alta institutie care poate fi sesizata.

      Multumesc.
  • +2 (2 voturi)    
    dictatura capitalista (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:08)

    imberbul [anonim]

    va certati aici pentru chestii inutile , asa e roberta a facut multe prostii la conducerea camerei , pdl istii au facut multe gafe , dar uitati va ce au facut socialistii ieri in parlament !! daca asta e democratie inseamna ca nu mi doresc democratia ..cind am vazut in sala pe voicu , placinta si alti mafioti am realizat ca liberalii mei au murit ...eu nu ma recunosc in partidul pe care l am votat dupa 90 .....
    • -1 (1 vot)    
      naivitate (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:43)

      zaphoss [utilizator] i-a raspuns lui imberbul

      Tu crezi ca daca ar veni la guvernare cel mai capabil guvern din lume, ar putea guverna cand are impotriva toate celelalte institutii ale statului? Da , asta a facut PDL-ul cat a fost la putere: a furat si a politizat toate institutiile statului. De guvernat a guvernat FMI-ul.
  • 0 (6 voturi)    
    Anastase la brutarie!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:15)

    Nicolae [anonim]

    Anastase este o hoata ordinara. In afara de votul la legea pensiilor, la alegerile locale din Ploiesti aceasta mafioata a organizat cu tiganii intelopi din Ploiesti blocarea votarii in mai multe sectii, totul sub amenintarea armelor tiganilor. Desi a terorizat un oras intreg, aceasta javra a pierdut alegerile la Ploiesti dar trebuie sa plateasca pentru aceste abuzuri. Mai multi sefi de sectii din Ploiesti au fost terorizati de tiganii interlopi din clanul Anastase si trebuie sa raspunda penal pentru aceste infractiuni. Nu mai vorbim de contrabanda cu produse petroliere condusa de tacsu lui Anastase, sub protectia acestei individe corupte care facea jocurile mafiotului basescu.
  • -2 (4 voturi)    
    diferente (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:16)

    zaphoss [utilizator]

    Diferenta intre ce a facut USL si ce a facut PDL este timpul. PDL a facut astea in timpul a trei ani, USL intr-o zi. PDL a avut timp sa guverneze dar n-a facut-o ci s-a ocupat de hotii, USL are un timp limitat de guvernare, vrea sa o faca, dar nu este lasat sa o faca de acest presedinte jucator care a acaparat institutiile statului pentru a le folosi ca instrumente politice. Concluzia e clara pentru cei care respecta democratia: acest presedinte trebuie sa plece. Cei care nu respecta democratia n-au decat sa se vaicareasca si sa cerseasca. Mie unul nu-mi plac cersetorii.
  • +1 (1 vot)    
    Tipic comunist! (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:29)

    Kepler [anonim]

    Ceea ce inseamna ELIMINAREA celor care se opun si/sau a celor care au condamnat pe buna dreptate pe unii dintre ei. Mediocritatea acestui guvern este manifesta prin sefii din majoritatea ministerelor.
    Postcomunistii romani nu fac decit sa elimine ultimele piese ale unui echilibru democratic deja extrem de fragil.

    Se vede cum controlul unei institutii importante a unei societati democratice poate instaura o dictatura periculoasa pt istoria oricarei tari.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi