VIDEO Traian Basescu, ton imperativ la adresa liderilor USL: Romania, ca la mineriada din 13-15 iunie 1990. Tinta finala a actiunilor majoritatii parlamentare conduse de Ponta, Antonescu, Daniel Constantin, Gabriel Oprea si Kelemen Hunor este punerea sub control a justitiei. Cer majoritatii parlamentare si liderilor sa inceteze imediat actiunile impotriva institutiilor Statului Roman!

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 3 iulie 2012, 19:25 Actualitate | Politic

Referendum decisiv pentru Traian Basescu
Foto: Agerpres
Presedintele Traian Basescu a declarat marti seara la Cotroceni, pe un ton imperativ, ca "tinta finala a actiunilor majoritatii parlamentare conduse de Ponta, Antonescu, este punerea sub control a justitiei. Cer majoritatii parlamentare si liderilor sa inceteze imediat actiunile impotriva institutiilor Statului Roman!" Basescu a spus ca, potrivit analizelor sale, Romania se afla acum - din cauza actiunilor Guvernului si Parlamentului, intr-o situatie similara cu cea de la mineriada din 13-15 iunie 1990. Basescu le-a cerut de citeva ori, pe un ton dur, liderilor USL sa inceteze actiunile impotriva institutiilor.


Citeste toate declaratiile lui Traian Basescu:
  • Va fi o declaratie foarte scurta.
  • Privind la evenimentele care s-au desfasurat in ultimele saptamani si au culminat cu actiunile de astazi din Parlamentul Romaniei, cer primului-ministru Victor Ponta, copresedintelui USL Crin Antonescu si copresedintelui USL Daniel Constantin, precum si domnului presedinte UNPR Gabriel Oprea si presedintelui UDMR Kelemen Hunor sa inceteze imediat, ei si partidele lor, actiunile impotriva institutiilor statului roman.
  • Repet, celor nominalizati le cer sa inceteze imediat actiunile impotriva institutiilor statului roman.
  • Prin actiunile Guvernului si ale majoritatii parlamentare se incalca grav valorile fundamentale ale Uniunii Europene.
  • Tinta finala a actiunilor majoritatii parlamentare conduse de domnul Victor Ponta, Crin Antonescu, Daniel Constantin, Gabriel Oprea si Kelemen Hunor este punerea sub control a justitiei. Suspendarea Presedintelui este doar o etapa. Problema acestor domni si a partidelor lor este punerea sub control a justitiei. Repet: suspendarea Presedintelui este doar o etapa intermediara, care, conform planificarii lor, urmeaza sa aiba loc in zilele urmatoare.
  • Fac un apel catre politicienii din majoritatea parlamentara si ii avertizez ca, prin incalcarea grava a legilor tarii si a Constitutiei Romaniei, precum si a regulamentelor Parlamentului Romaniei, au pus statul roman si pe cei 22 de milioane de romani intr-o situatie extrem de dificila, pe analiza mea similara cu cea generata de mineriada din 13-15 iunie 1990.
  • De asemenea, efectele actiunilor politice ale Guvernului din ultimele saptamani, ale Primului-ministru si ale majoritatii parlamentare de astazi vor avea efecte economice extrem de grave pentru Romania si pentru populatia Romaniei. Acesta este mesajul pe care vreau sa-l transmit.
  • Repet: cer majoritatii parlamentare si liderilor acesteia sa inceteze imediat actiunile impotriva institutiilor statului roman, fie ca ele sunt Curtea Constitutionala, fie ca e vorba de Senatul Romaniei, de Camera Deputatilor, de Avocatul Poporului sau de alte institutii care ii deranjeaza, inclusiv justitia, tinta finala a actiunilor majoritatii parlamentare si ale liderilor acesteia.
  • Trebuie sa inteleaga acesti politicieni ca a venit timpul cand in fata justitiei politicienii sunt egali cu orice cetatean al tarii. Iar ascunderea in Parlament a celor care trebuie sa mearga in fata justitiei este un lucru care nu mai poate fi tolerat. De aceea, cer imediat incetarea oricarei actiuni impotriva institutiilor statului roman.
  • Este un apel pe care il fac la responsabilitate. Va multumesc. Va doresc o seara buna

Declaratiile presedintelui Traian Basescu au loc in contextul in care, in cursul acestei zile, cele doua camere ale Parlamentului s-au reunit intr-o sesiune extraordinara in care USL a decis inlocuirea din functia de presedinte al Senatului a lui Vasile Blaga cu Crin Antonescu, precum si revocarea din functie a Avocatului Poporului, Gheorghe Iancu, si numirea in functia de presedinte interimar a lui Valer Dorneanu. USL a cerut si revocarea Robertei Anastase din functia de presedinte al Camerei Deputatilor, care se discuta la aceasta ora in sedinta Camerei.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

28950 vizualizari

  • +187 (227 voturi)    
    Base! (Marţi, 3 iulie 2012, 19:27)

    dafao [utilizator]

    In tine imi este nadejdea!!!
    • -151 (185 voturi)    
      poate isi da demisia (Marţi, 3 iulie 2012, 20:04)

      facebook.com/rodica.crihan [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      poate isi da demisia, avand in vedere ca el este vinovat de circul de astazi.
      daca accepta sa faca alegeri in loc sa-l puna pe mru acum nu mai era circul asta
      • +65 (85 voturi)    
        Itse tipmat! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:38)

        iMC [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        Noroc sa ai!
        • -51 (71 voturi)    
          Agenturile straine (Marţi, 3 iulie 2012, 20:42)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui iMC

          Agenturile straine care vor sa ne distruga institutiile statului! Mama lor!
          • +41 (59 voturi)    
            Mda... (Marţi, 3 iulie 2012, 21:47)

            ikataly [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Stimabile ai incurcat borcanele sau nu te-ai trezit este vorba de agenturile comuniste uslase...Ce se intampla acum e de fapt trecerea la un stat nu comunist sau dictatorial ci mafiot. Parlamentarii nostri alesi de popor ilegitimi pana acum doua luni legitimi acum (fara sa fii avut loc alegeri intre timp) fac front comun impotriva justitiei ..vor desfiintarea ANI si a DNA-lui...singurele institutii care ridicasera steguletele rosii pe justitie. Intr-un cuvant preluarea controlului statului in deficitul cetatenilor in favoarea unor personaje corupte..
            • +3 (9 voturi)    
              Cumpar teza de doctorat !!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 8:32)

              pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui ikataly

              Inlaturarea abuziva a conducerii unei institutii poate fi o forma de ''trafic de influenta politic '' !!!
            • 0 (8 voturi)    
              legitim (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:06)

              sanduionescu2012 [utilizator] i-a raspuns lui ikataly

              85% din votantii de la locale au vrut aceasta majoritate ! In parlament este majoritate clara prin venirea multor senatori si deputati de la PDL carora nu le place noua conducere veche aleasa pe fituici (NOU-VECHI procedeu "democratic "comunist - pdl-ist) Ce spune Blaga ,Basescu, Preda & Macovei :' Stati cuminti si asezati-va frumos ca sa v-o tragem tot noi ,chiar daca POPORUL ACESTA NU NE MAI VREA "
              • +1 (3 voturi)    
                // (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:38)

                doyna [utilizator] i-a raspuns lui sanduionescu2012

                unde au fost 85%? Au fost doua milioane si ceva de voturi din opt milioane de votanti//(editat de HotNews.ro)
                • +1 (1 vot)    
                  H2O (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:40)

                  Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui doyna

                  Nu-i asa ca apa contine 66% hidrogen?
          • +6 (10 voturi)    
            cine ia Hidro? (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:04)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            agenturile sau Felix? la cine ai sa te plangi? exact la institutiile desfiintate ieri? (prin hotarare de parlament, care nu mai poate fi atacata niciunde)
        • -44 (60 voturi)    
          de ce? (Marţi, 3 iulie 2012, 21:15)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui iMC

          ca are o opinie diferita de tine ?

          daca si el crede acelasi lucru despre tine .. deci care este diferenta dintre voi ?
          ... doar una , el nu tet[a jignit cu nimic ...
          • +66 (80 voturi)    
            Nu stimabile (Marţi, 3 iulie 2012, 21:28)

            Humpty Dumpty [anonim] i-a raspuns lui adrian8

            Nu pt opinie, ci pentru inexactitatile pe care le zici. Cum adica Base e vinovat de circul de asta?

            Cum adica:
            - Adica Ponta plagiaza, il gasesc astia vinovati - hopa am inchis comisio
            - Nastase e condamnat? - hopa ca e detinut politic (bine a zis unul, infractor politic)
            - Il cheama parchetul la audieri pe Voiculesc - hopa ca mutam Monitorul oficial (asta a fost o miscare de maestru, tre sa recunosc)
            - luam o decizie necunstitutionala si curtea zice ca e - hopa desfiintam curta (is numa 2 de la PDL acolo si 3 de la PSD - nota bene!)
            Sa mai dam example?

            Si totul in numele unei majoritati conjucturale, generata de migratia unor parlamentari, pe care culmea: tot Antonescu o condamnase inainte cu vehementa.

            Pai cine e hotul aici frate, tot Basescu?

            Am inteles ca nu va place de marinar, ca il urati cu spume, da voi nu vedeti in bratele cui va aruncati? Macar omul asta, asha mai din topor cum e el, a tinul constitutia tzeapana cum era (asha prost!) scrisa de Iorgovan la dictarea lui Iliescu.

            Pune mana pe cartea de istorie si vezi cum a ajuns Hitler la putere si sa-mi zici pe urma da e vre-o deosebire.
            • -39 (49 voturi)    
              Dottore, Dottore! (Marţi, 3 iulie 2012, 22:50)

              Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Humpty Dumpty

              Asta a fost declicul care a declansat actiunea USL. Dar asta-i cusurul lui Basescu, e atras ca magnetul de cusururile celorlati... ca tot aduse-si vorba de Hitler.
              • +41 (49 voturi)    
                nu nene (Marţi, 3 iulie 2012, 23:38)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

                nastase a declansat totul. atunci s-au speriat si au ajuns la concluzia ca nu mai merge cu justitia libera.
                base doar a spart gasca si asta nu le-a convenit. de aici si ura lor impotriva lor. e greu sa intelegi dar asta s-a intamplat.
                • +4 (8 voturi)    
                  premeditare crunta si diabolica (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:14)

                  ennola25 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                  Totul a inceput mai devreme, de cand uslistii erau in opozitie si urlau de zor, jos basescu, care a lasat frau liber institutiilor statului sa "zburde" libere si independente, facandu-si treaba cum stiau mai bine. Acest plan diabolic de a subjuga justitia a fost faurit inca de pe acea vreme(panica i-a cuprins demult, au fost constienti ca in ritmul asta justitia va ajunge si la ei), deaorece este prea bine pus la punct - au ras aproape tot, rapid, in cateva zile. Astfel de plan nu se poate fauri in doar cateva zile, de cand a fost bombonel condamnat.
            • -24 (38 voturi)    
              bade (Miercuri, 4 iulie 2012, 0:02)

              davebabis [utilizator] i-a raspuns lui Humpty Dumpty

              Badie, s-a votat deja! Si nu ma refer la votul de astazi ! Acesta este o consecinta a votului exprimat de cetateni la recentele alegeri! Poporul nu-i mai vrea pe portocalii! Punct. Nu mai tot inventati nu stiu ce \\\"ciuma rosie\\\"! si revenirea comunismului! Nu speriati pe nimeni!!!
              • +14 (22 voturi)    
                Coane (Miercuri, 4 iulie 2012, 0:31)

                Diurpaneus [utilizator] i-a raspuns lui davebabis

                Coane, la voi fiecare are voi sa-si faca o lege? Votul a fost exprimat de cetateni la alegerile locale. Pentru voi e tot un drac, nu? Ce mai locale, generale si alte chestii despre care trebuie sa citesc? Da-i inainte ca avem majoritate.
              • +23 (27 voturi)    
                Primari iar nu parlamentari (Miercuri, 4 iulie 2012, 0:38)

                sue_ellen [utilizator] i-a raspuns lui davebabis

                La recentele alegeri s-au votat administratori nu legiferatori, s-au votat primari nu parlamentari si mai ales nu presedinti. Pe foaia de vot nu erau trecuti candidati pentru locuri de senatori sau deputati si mai ales nu erau candidati la presedintie. Nu se cunoaste inca alegerea oamenilor din toamna ca dovada ca in unele localitati au fost alesi primari PDL si consiliul local din aceeasi localitate este format in majoritate de membri alesi din USL.
                • +6 (12 voturi)    
                  Va asteptam!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:35)

                  Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui sue_ellen

                  Deci Constitutia devine doar o cartulie nefolositoare. Aici ne-a adus USL prin dictatura instaurata.
                  Orice lege pe care Parlamentul o va scoate nu mai este supusa validarii Constitutiei, deci practic pot face orice in Romania!
                  Romani, iesiti in strada, va asteptam in seara asta la ora 19 in Piata Victoriei si maine in Piata Revolutiei la orele 18 la mitingul anti-USL, daca doriti reinstaurarea statului de drept si nu o tara ca in Belarus, in plina dictatura.
                  Va multumim!!!
              • +6 (12 voturi)    
                parca votaram primari? (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:46)

                Dianora [utilizator] i-a raspuns lui davebabis

                Astia care dau lovitura de stat sunt parlamentari, care trec de la un pertid la altul ca lacustele prin lanuri...
              • +7 (13 voturi)    
                spalti pe creier (Miercuri, 4 iulie 2012, 8:18)

                Pop Radu [utilizator] i-a raspuns lui davebabis

                normal ca nu mai speriem pe nimeni pentru ca mai mult de 50% din populatie are un nivel foarte scazut de educatie si cultura iar astia merg toti la vot la chemarea usl ului (si mai au si creieru spalat de antene). Ce ma deranjeaza cel mai tare ca si foarte multi oameni cu educatie bin botu la gogosile lu felix unu din cei mai mari securisti mai bine ar pune botu la prostiile lui diaconescu ca asta e inofensiv.
            • +2 (4 voturi)    
              Micul Visinschi... (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:13)

              valjean [utilizator] i-a raspuns lui Humpty Dumpty

              http://www.academiacatavencu.info/wp-content/uploads/2012/07/crin-antonescu-comisar.jpg
      • +49 (61 voturi)    
        antenele (Marţi, 3 iulie 2012, 20:42)

        AlinP [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        Eu zic sa li se interzica sa comenteze spectatorilor de la antene... au pierdut de mult contactul cu realitatea...
      • +36 (52 voturi)    
        ha? (Marţi, 3 iulie 2012, 20:45)

        apolodor [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        de ce este vinovat Basescu, ydyotule???!!!
      • +53 (63 voturi)    
        Zău? (Marţi, 3 iulie 2012, 20:50)

        Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        Prin ce crezi tu că a provocat Preşedintele Băsescu circul ce se desfăşoară în România de două luni? Dar cu subiect şi predicat nu plagiate după antenele lui Voiculescu!!
        • -21 (31 voturi)    
          am explicat in comentariu (Marţi, 3 iulie 2012, 21:55)

          facebook.com/rodica.crihan [utilizator] i-a raspuns lui Matrix-4

          prin tinerea pdl la putere, cand l-a desemnat pe mru premier, iar acesta, desi nu avea avizul comisiilor pentru ministrii a mers in parlament si impotriva regulamentelor in vigoare a primit votul parlamentului
          • +27 (33 voturi)    
            mda (Marţi, 3 iulie 2012, 23:56)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

            Eu nu inteleg care e problema daca Basescu de exemplu tine cu dintii de putere in limitele constitutiei. USL-ul trebuie sa ia puterea, daca poate, tot in limitele constitutiei si conform cu valorile democratice si ale UE. Daca USL nu poate sa faca lucrul acesta corect, NU AU VOIE sa il faca incorect. Sa astepte alegerile si sa respecte votul romanilor si constitutia. Inclusiv romanii, daca l-au votat pe Basescu trebuie sa il suporte pana la urmatoarele alegeri, caci nu a incalcat flagrant constitutia ci doar bataturile fostilor conducatori care considera Romainia propria mosie. Basescu pleaca oricum, dar precedentul se creaza.
            • -4 (8 voturi)    
              supararea lui basescu (Miercuri, 4 iulie 2012, 5:15)

              giulesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

              Pe base l-a apucat tremuratul ! Cand ameninta pe toti presedintii de partid cred ca auzise ca pe la Paris, Sarkozy primea vizite ale procurorilor francezi !!!
              De ce oare ? Nu cumva pentru ceva similar cu ce a facut si marinarul nostru de-a lungul celor doua mandate? Acum crede ca daca ameninta va scapa de raspundere. El l-a tinut pe boc la guvernare, a facut miscari pe sub masa pentru a obtine o majoritate falsa apeland la sluga Oprea, cochetand cu UDMR-ul, impunand pe ungureanu ca prim ministru ....etc.
              Cand cei din PDL au plecat pe capete, basculand cantarul majoritatii de partea fostei opozitii, a incercat prin slugile specializate sa denigreze guvernul Ponta, ministru cu ministru, actiune cu actiune, semanand vant in toate cele 4 zari. Ieri s-a iscat o furtuna care in final va matura toata adunatura de hoti si incompetenti cu care s-a imconjurat.
          • +8 (12 voturi)    
            regulamentele în vigoare (Miercuri, 4 iulie 2012, 4:24)

            .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

            Regulamentele în vigoare spun că avizul comisiilor parlamentare este consultativ.

            Apropo de imparțialitate, consultativul acela nu v-a plăcut, dar acum vă place ca avizul Curții Constituționale a României a fost transformat IARĂȘI în consultativ, după ce PSD însuși, cu mânuța lui Șova, îl făcuse obligatoriu.

            De, așa cu voi USL-iștii, după cum bate vântul și pohta voastră.
            Băgați lege cu mânuța voastră să se interzică exploatarea gazelor de șist, cu mânuța voastră o picați la vot.
            (dar aveți mare grijă să-l incriminați pe MRU și să-l cenzurați de zor)
            Cu mânuța voastră scrieți Constituția, cu gurița voastră scuipați pe ea.

            Și tot așa.

            Numai consecvență și imparțialitate în curtea voastră.

            Bravo cetățene. Dă-i înainte cu spor și cu tupeu.
      • -22 (44 voturi)    
        PDL şi USL aceeaşi mizerie (Marţi, 3 iulie 2012, 21:08)

        tolok [anonim] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        Băsescu s-a comportat iresponsabil ca preşedinte, şi-a bătut joc de Constituţie şi de instituţiile statului.
        Să ne amintim cum l-a numit de şpe ori pe Boc prim ministru, cum a păstorit corupţii PD-L care s-au înfruptat din banii publici în timp ce oamenii îşi vedeau pensiile şi salariile tăiate....

        Vine USL şi aceeaşi imagine. Asta înseamnă să avem politicieni fără principii şi morală! Reprezentanţi politici care se îmbată de putere şi calcă legi şi instituţii în cale.

        Ce se întâmplă în zilele noastre este continuarea batjocurii la adresa democraţiei noastre.

        Dacă nu ieşim în stradă, oameni buni, ăştia nu se ţin din frâu singuri. Pun mâna pe tot.
        • -4 (6 voturi)    
          ...si aceeiasi haita... (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:58)

          Aristo [utilizator] i-a raspuns lui tolok

          AI MARE DREPTATE PRIETENE! Gasca asta indiferent cum isi spune: PDL, USL, etc. e una si aceeiasi haita de venetici care, cu ajutorul votantilor majoritari ignoranti si prostanaci care le-au dat legimitate din '90 pana acum, au pus tara pe butuci si au daruit-o inventatorilor noilor slogane globaliste ca s-o puna la colectia lor si sa-si indeplineasca planurile lor de cucerire prin falimentare. Sper in continuare in "minte romanului ce de pe urma" care sa-i trezeasca pe conationalii nostri majoritari la realitate si sa-i casapeasca pe talharii astia in piete publice. Oricum asta nu va rezolva mare lucru din ruina in care a ajuns Romania, dar macar ar fi inceputul unui drum guvernat de principiile adevarate pe baza carora se poate conduce o natiune in mod patriotic. Pentru majoritarii inculti si globalizati asta nu e de ras, dar e o vorba nationala pura: "...cine rade la urma, rade mai bine!"...
      • +23 (35 voturi)    
        Ponta demisia (Marţi, 3 iulie 2012, 21:32)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        Daca USL-asi acceptau modificarea Constitutiei poate avea si Romania ceva de cistigat. Asa vom vedea cum leul o ia in jos. Ce zici se va opri la 5 sau la 6 lei euro?
      • +16 (22 voturi)    
        dati afara (Miercuri, 4 iulie 2012, 0:00)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        simplu, maine trebuie pus lacatul pe casa poporului.
      • +4 (8 voturi)    
        ti s-a promis? (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:03)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        crezi ca apuci o bucatica din Hidroelectrica? Te-au mintit!! o ia Felix pe toata! Vezi ca si gazele de sist sunt legale acuma. Ghici cine le ia?
    • +42 (56 voturi)    
      Art 80 alin 2 (Marţi, 3 iulie 2012, 20:53)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      "Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice."

      Nu-i un ton imperativ, este o amenintare directa! Baietii nominalizati n-o sa adoarma acasa in noaptea asta, de teama.

      Cine seamana vant, culege furtuna!
      • +11 (15 voturi)    
        Ce bine suna! (Marţi, 3 iulie 2012, 21:44)

        Pooky [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Ponta Victor, Antonescu Crin, Constantin Daniel, Oprea Gabriel, Hunor Kelemen.
      • 0 (8 voturi)    
        Sperietoarea numita Basel (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:21)

        Stirilede Astazi [anonim] i-a raspuns lui Luk

        Basel doar pe Boc si pe MRU ii sperie. Dictatura lui Basel trebuie sa se termine.

        "Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice." Una e sa veghezi, alta e sa te BAGI. El nu trebuia sa se BAGE. S-a BAGAT si s-a FRIPT. El si-a NENOROCIT partidul. Daca era Presedintele tuturor romanilor... era bine pentru el. A ales sa fie presedintele pedelistilor.. si acum culege NIMIC.
    • +50 (58 voturi)    
      Daca nu iesiti in strada, degeaba! (Marţi, 3 iulie 2012, 21:14)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      Aratati institutiilor statului ca au suport popular. Daca nu, puteti sa va luati adio pentru cel putin 20-30 de ani. Garantat.
    • +38 (50 voturi)    
      Presedintele are un singur lucru de facut... (Marţi, 3 iulie 2012, 21:20)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      ...daca vrea sa-si indeplineasca datoria fata de tara si popor:

      - SA DESFIINTEZE PARLAMENTUL!

      si sa asigure interimatul guvernarii Romaniei pana la organizarea alegerilor libere.
      • +19 (25 voturi)    
        Nu va face asta pentru ca nu este sustinut (Marţi, 3 iulie 2012, 21:38)

        PeterPanzer [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Se vede ca romanilor nu le pasa. Basescu nu are de ce sa dizolve Parlamentul, nu are suportul popular (s-a vazut ce putini s-au adunat azi la proteste). Degeaba vrem, daca ceilalti nu vor si ei. Asta este democratia. :(
        • +3 (5 voturi)    
          au avut grija ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:37)

          ennola25 [utilizator] i-a raspuns lui PeterPanzer

          Daca presedintele Basescu si-a pierdut suportul popular in proportii semnificative, asta e datorita antenelor, realitatii si altor televeziuni gargaragiste, precum si asa-zisilor jurnalisti limitati, incapabili si fara dram de discernamant, platiti sa faca propaganda scarboasa, etc.
          Sincer, consider ca, Basescu a fost omul potrivit, la timpul potrivit, in locul potrivit. De astfel de om aveam nevoie la carma tarii, asa din topor cum e, macar i-a pasat si de Romanica, nu numai de binele lui, asa cum fac astia. Credinta sacalilor uslamisti este urmatoarea: individul e deasupra legii, si nimeni si nimic nu poate sa le stea in cale. Eu sper ca situatia tarii nu va ramane asa, si se va iesi in strada in toate orasele, resedinte de judet pentru a protesta, voi fi si eu acolo! Sper ca Ardealul sa nu doarma linistit, caci USL-ul vegheaza...
      • 0 (2 voturi)    
        demisie da- atentat nu (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:00)

        Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Asta o va faceptr. ca sa-si mai prelungeasca sederea la cotroceni si nu pentru tara si popor. Si chiar cred ca o va face. Caz in care sper sa nu fie subiectul unui atentat... ca o treaba ca asta ne-ar scoate din UE.
    • -5 (19 voturi)    
      demisia ... (Marţi, 3 iulie 2012, 22:23)

      Andrei1981 [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      ar fi o treaba sanatoasa acum :)
    • +24 (30 voturi)    
      incredibila lovitura de stat! (Marţi, 3 iulie 2012, 23:06)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      Intrebare: Care e culmea loviturii de stat?....Raspuns: Majoritatea parlamentara liber consimtita sa demita prin vot democratic pe sefii Camerelor si pe Avocatul Poporului!!!!!!!!!!!!!!!!!! Intrebare: Care este insa culmea democratiei???....Sa demiti din ura personala presedintele tarii prin referendum!!!!!!!!!
    • +13 (21 voturi)    
      A 2 a LOVITURA DE STAT din 2007 (Miercuri, 4 iulie 2012, 3:31)

      DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      de ieri , 03 VII e in desfasurare. Trebuie sa-L ajutam pe Traian, NOI ca oameni. Cea se întâmplă acum, singurul pas normal mi se pare a fi cel de convocare a CSAT, este deja o problema de securitate.

      Sunt hoti, derbedei toti din Guvernul Grivco SA care se considera mai presus de Lege, mai presus de Constitutia Romaniei.

      VREAU CA PRIN DEMISIA LUI VICTOR PONTA, ROMANIA SA FI AVUT PARTE DE ULTIMUL PETRU GROZA! De zile in sir, il compar pe Victor Ponta cu Petru Groza pe @aaton16mm

      E GROAZNIC ACEST sper eu, ultimul PETRU GROZA alias COPY PASTE.

      Pe timpul lui Ion Iliescu, nu s-a gasit nimei sa vrea sa-l dea jos de la Puterea constitutie sale creata pt. N0049/2012.
      Ponta se crede Dzeu al hotilor "celui mai cinstit Guvern"
    • -2 (8 voturi)    
      Campionatul national de tintar :) (Miercuri, 4 iulie 2012, 8:17)

      Furios [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      Acu' daca justitia nu mai are " complexe" abia astept sa-l vad pe Base la Rahova jucand tintar cu Nastase. Dupa ei or mai venii si alti, si uite asa va aparea campitonatul national de tintar. Echipele "alfabeti" si analfabetii vor fi conduse de Nastase si respectiv Basescu.
      Apropo, stie cineva daca rahova e puscarie mixta ? Mi-ar placea sa se mai inveseleasca detinutii in compania catorva ... blonde :)
    • +1 (3 voturi)    
      ce poate face unul singur (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:34)

      doyna [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      ce poate face presedintele cind este atit de singur? trebuie sa ne grupam in jurul CC, Curtii de Justitie,ANI, DNA, doar asa mai putem sa scapam tara de mafia rosie.
  • -97 (133 voturi)    
    capitanul petrolierului (Marţi, 3 iulie 2012, 19:29)

    Sun Tzu [utilizator]

    Apare marinelu' aparatorul dreptatii si tuturor romanilor.Saracu,n-a investit in viluta decat vreo 2 milioane de euro in ultimii anisori.Rusine Dinule!(ciudat,Adevarul e trup si suflet pedelist!:-)
    • +34 (44 voturi)    
      citat (Marţi, 3 iulie 2012, 21:06)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Sun Tzu

      de la a3.Atat te duce mintea?
  • +112 (132 voturi)    
    dizolvarea parlamentului (Marţi, 3 iulie 2012, 19:31)

    edif [utilizator]

    singura solutia pentru salvarea democratiei
    • +71 (77 voturi)    
      articolul 89 - Constituţia României (actuală :D) (Marţi, 3 iulie 2012, 20:00)

      domu [utilizator] i-a raspuns lui edif

      (2) În cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singură dată.
      • +15 (21 voturi)    
        mai bine astea 2 (Marţi, 3 iulie 2012, 21:05)

        primul-mitza [utilizator] i-a raspuns lui domu

        Atribuţii în domeniul apărării ARTICOLUL 92
        (1) Preşedintele României este comandantul forţelor armate şi îndeplineşte funcţia de preşedinte al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
        (2) El poate declara, cu aprobarea prealabilă a Parlamentului, mobilizarea parţială sau totală a forţelor armate. Numai în cazuri excepţionale, hotărârea Preşedintelui se supune ulterior aprobării Parlamentului, în cel mult 5 zile de la adoptare.

        (3) În caz de agresiune armată îndreptată împotriva ţării, Preşedintele României ia măsuri pentru respingerea agresiunii şi le aduce neîntârziat la cunoştinţă Parlamentului, printr-un mesaj. Dacă Parlamentul nu se află în sesiune, el se convoacă de drept în 24 de ore de la declanşarea agresiunii.

        (4) În caz de mobilizare sau de război Parlamentul îşi continuă activitatea pe toată durata acestor stări, iar dacă nu se află în sesiune, se convoacă de drept în 24 de ore de la declararea lor.


        Măsuri excepţionale ARTICOLUL 93
        (1) Preşedintele României instituie, potrivit legii, starea de asediu sau starea de urgenţă în întreaga ţară ori în unele unităţi administrativ-teritoriale şi solicită Parlamentului încuviinţarea măsurii adoptate, în cel mult 5 zile de la luarea acesteia.
        (2) Dacă Parlamentul nu se află în sesiune, el se convoacă de drept în cel mult 48 de ore de la instituirea stării de asediu sau a stării de urgenţă şi funcţionează pe toată durata acestora.
        • -1 (5 voturi)    
          Basescu a scuipat pe militari (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:23)

          Stirilede Astazi [anonim] i-a raspuns lui primul-mitza

          Pin simplu fapt ca si-a facut oamenii din CIVILI GRADATI MILITAR... a SCUIPAT pe MILITARII DE CARIERA... Si-a taiat craca de sub picioare !
      • -12 (20 voturi)    
        nu intelegi ce se intampla ... (Marţi, 3 iulie 2012, 21:16)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui domu

        sau alegi sa nu vezi ...
    • -89 (109 voturi)    
      eu cred ca demisia presedintelui (Marţi, 3 iulie 2012, 20:05)

      facebook.com/rodica.crihan [utilizator] i-a raspuns lui edif

      eu cred ca democratia poate fi salvata si prin demisia presedintelui
      • +69 (83 voturi)    
        ... (Marţi, 3 iulie 2012, 20:40)

        Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        tu nu intelegi ce se intampla. tu faci parte dintre aia care-i aplaudau pe mineri cand faceau "curatenie" in bucuresti ...
        • +33 (41 voturi)    
          si pe care ii consider (Marţi, 3 iulie 2012, 20:49)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

          mult mai periculosi si mai otravitori pentru democratie decat minerii (am fost acolo, stiu!)
        • -25 (35 voturi)    
          Hai lasa (Marţi, 3 iulie 2012, 20:51)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

          Hai las-o pe asta cu minerii ca e la fel de penibila ca aia cu comunistii si aia cu plagiatul. Sa-si dea demisia si el si Ponta, iar noi romanii sa alegem ce directie vrem.
          • +19 (25 voturi)    
            da ma? (Marţi, 3 iulie 2012, 21:26)

            CezarAndrei [anonim] i-a raspuns lui Colonel

            "asta cu minerii" e penibila ca "aia cu comunistii" pentru unii care nu-s in stare sa-si asume faptele partidului pe care il slujesc. asa inapt cum e el, presedintele a fost ales prin vot democratic.
          • +16 (24 voturi)    
            hmmm (Marţi, 3 iulie 2012, 21:26)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Pentru ce-ar trebui ca Base să-şi dea demisia? Ce motiv vezi tu?
      • +18 (28 voturi)    
        Bete al a mierda! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:53)

        madame [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

        Comunist imputit!
    • +30 (42 voturi)    
      Da, de o mie de ori DA! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:46)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui edif

      DIZOLVAREA Parlamentului de excroci! Nu ei sunt reprezentantii poporului roman!
  • +113 (131 voturi)    
    părere (Marţi, 3 iulie 2012, 19:32)

    ampersand [utilizator]

    La ce se întâmplă acum, singurul anunţ normal mi se pare a fi cel de convocare a CSAT, este deja o problemă de securitate naţională.
    • -21 (33 voturi)    
      :) (Marţi, 3 iulie 2012, 20:52)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      un vot in Parlament e problema de siguranta nationala doar pentru DICTATORI
  • +81 (95 voturi)    
    Base... (Marţi, 3 iulie 2012, 19:51)

    cristi_an [utilizator]

    dizolva-i! da romanilor inca o sansa...si daca nici acum...atunci duca-se.....
  • -70 (86 voturi)    
    Demisia (Marţi, 3 iulie 2012, 19:52)

    pipo1 [utilizator]

    Sper sa-si anunte demisia. M-am saturat de fata lui! Sper sa plece mai repede ca daca mai intarzie mult o sa plece ca Ceausescu.
  • -62 (76 voturi)    
    rezultatul (Marţi, 3 iulie 2012, 19:54)

    catalin_mattei [utilizator]

    avem o democratie siluita de fortele politice dupa bunul lor plac.. o situatie pe care nici macar epoca Iliescu nu a reusit-o.. asta este rezultatul tovarasului Basescu, mare iubit fiu al Securitatii romane, omul cu cariera desavarsita ( probabil cu focul de la Rouen ).USL-ul isi permite mizeria de astazi pt ca PDL si T Basescu au permis orice derapaj de la principiile democratiei cat au detinut puterea iar pupatorii lor le-au tinut isonul fara sa aiba destul realism sa isi dea seama ca totul se va intoarce impotriva lor.. asta ati cladit si asta patiti!
    • +71 (85 voturi)    
      tu te auzi vorbind? (Marţi, 3 iulie 2012, 20:12)

      oximoron [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      "pt ca PDL si T Basescu au permis orice derapaj de la principiile democratiei"????

      pai si pe vremea lui ILICI CARE A CHEMAT MINERII ERA DEMOCRATIE ????

      mai naparca rosie, fugi cat mai poti.
      Nu mai vrem alti morti pentru voi.

      ca nu mai scapam de voi, ciuma rosie.
    • +30 (38 voturi)    
      ... (Marţi, 3 iulie 2012, 20:53)

      Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      te bucuri ca prostu'. pai cine o sa sufere ? basescu ? boc ? tu mah. tu esti ala care o sa suporte consecintele acestei harababuri si a acestor abuzuri ...
    • +35 (45 voturi)    
      Altul (Marţi, 3 iulie 2012, 21:03)

      Baiazid [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Alt om care traieste din post-urile pe site. Urmezi aceleasi principii ca si Montesqieu prietene. Inteleg ca te obosesti pentru salar dar macar fa-o mai pe ascuns! Eu sunt sigur ca, in sinea ta si tu esti scarbit de ceea ce faci. Sunt sigur si ca realizezi ca aici nu e vorba de Basescu sau PDL ci aici e vorba de incalcarea unor aspecte fundamentale pentru functionarea tarii ! Sunt de asemenea sigur ca tu realizezi ca, desi nici Basescu nu e perfect, macar el da dovada de tact, inteligenta si bun simt care ar trebui sa fie minime pentru un politician, pe cand ceilalti, cu toate scolile lor, nici macar atat nu au invatat! Sunt sigur ca si tu observi ca aceasta ciuma cu care PDL s-a luptat pana acuma, si care se numeste USL a luat in ultimele luni o gramada de decizii dezastruase, complet aiurea, fapt care e observabil de orice om cu bun simt!

      Sunt sigur ca toate astea si inca multe altele evidente, te rod pe dinauntru, si cu toate astea tu iti faci treaba pentru bani in continuare si postezi tot felul de aberatii. Douai ntrebari am sa-ti pun: crezi tu ca, in trista posibilitate in care acesti monstri castiga (si daca va fi asa ne-o vom merita cu varf si indesat) ei vor mai avea nevoie de tine? Sau te amagesti si tu ca toti ceilalti ca vei fi "promovat" ca pe vremea lui Ceausescu?

      Sper spre binele nostru sa nu fie prea multi ca tine in tara asta. Dumnezeu sa ne ajute!
    • +10 (16 voturi)    
      de cand (Marţi, 3 iulie 2012, 21:07)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      nu ti-ai mai facut un control la cap?
  • +58 (78 voturi)    
    Dizolvarea Parlamentului de corupti compltotisti (Marţi, 3 iulie 2012, 19:54)

    ovidiu35 [utilizator]

    Cred insa ca Ponta nu va publica Decretul de dizolvare a PArlamentului.
    Solutia este exilul!
  • +84 (96 voturi)    
    datorie morala fata de trecut, prezent si viitor (Marţi, 3 iulie 2012, 19:55)

    Daniel G [utilizator]

    Avem datoria morala de a lupta pentur libertate, adevar si o Romanie curata pentru copii nostrii. Sa nu ne lasam intimidati si demoralizati de evenimentele "celui mai cinstit guvern al Romaniei dupa '89". Romnia nu este o cauza pierduta. Sa iesim in strada civic, respectuos, si sa ne manifestam dezacordul fata de ce se intampla in zilele asta in Romania.

    Scriu din SUA si impresia pe care o am de aici despre ce se intampla in Romania este de un drum direct si repede spre anarhie, ilegitimitate, impostura si nerespectare a legii. Toate atacurile din ultima perioada de intimidare si manipulare sau de-a dreptul desfiintare a institutiilor statului incalca principiile unui stat de drept si nu vor duce decat la degradarea societatii romanesti si a climatului de stabilitate din Romania.

    Nu uitati "Fenomenul Piata Universitatii 1990-2012

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eagH7OvSQEc#!

    http://www.youtube.com/watch?v=iB7DnJtrncg
  • +68 (88 voturi)    
    Stare de Urgenta (Marţi, 3 iulie 2012, 19:57)

    florinbad [utilizator]

    Va declara Stare de Urgenta sau se va pune in aplicare Legea Martiala (armata preia controlul).
    • +13 (19 voturi)    
      bine ar fi (Marţi, 3 iulie 2012, 20:44)

      AlinP [utilizator] i-a raspuns lui florinbad

      dar nu cred ca are cum...
    • 0 (2 voturi)    
      Doamne Feri ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:28)

      Stirilede Astazi [anonim] i-a raspuns lui florinbad

      Astia de debiteaza tampenii ar trebui bagati la racoare. Inclusiv pentru supozitii de aste tampite gen LEGE MARTIALA. Dupa cum a SCUIPAT Basescu pe ARMATA ROMANA, prin declararea LEGII MARTIALE.. nu cred ca ar scapa NEARESTAT. Nu mai are ce sa faca BASESCU. Prea multe greseli a facut. Are CONSILIERI buni care l-au indrumat bine... gen LAZAROIU !
  • +73 (89 voturi)    
    dizolvarea parlamentului (Marţi, 3 iulie 2012, 20:01)

    oximoron [utilizator]

    singura sansa
    • +20 (30 voturi)    
      Degeaba (Marţi, 3 iulie 2012, 21:09)

      mmm10000 [anonim] i-a raspuns lui oximoron

      Sunt destui spalati pe creieri care sa bage si PPDD pe langa USL in parlament. Cred ca populatia are nevoie de un dus foarte rece pentru a-si reveni.

      Stiti cat de multi nu se uita decat pe Antena? Cat de multi colegi am cu studii superioare, de o seama cu mine, rude, prieteni care nu vad decat "chioru'"?

      Am mai zis si in trecut - fiecare popor are conducerea pe care si-o merita.
      • +12 (18 voturi)    
        trist (Marţi, 3 iulie 2012, 22:01)

        crisic [utilizator] i-a raspuns lui mmm10000

        Mai trist e ca la urmatoarele alegeri poporul va vota cu usl. Pun pariu ca cel putin 70% din populatie i se pare normal ce se intampla acum. M-am uitat un pic la realitatea tv si am simtit ca-mi plezneste o vena la cap. Batea campii cu greata o proasta blonda, habar cine dracului e, ea alta treaba decat sa-l judece pe basescu n-avea. Nu conta ce se intampla in jur, ea o tinea una si buna cu basescu.

        Un exemplu dintr-asta nasol am chiar in familie: maica-mea cu care mergeam in piata universitatii in 90, inainte sa vina minerii, care a votat cu ratiu cand toata tara vota cu iliescu, a ajuns sa se uite in gura antenelor si a realitatii si sa voteze aceiasi comunisti. Din pacate n-am ce discuta cu ea, nu intelege, nici nu vrea sa asculte vreun argument. Atat imi zice: "bine ca votezi tu cu basescu". Si-atunci de dracului de pretentii sa mai am de la altii?!

        Trist e ca orice ar fi, pornind de la situatia in care ne aflam acum, nu vad sa fie bine in continuare. Si abia ce incepusera de cativa ani lucrurile sa mearga cat de cat...
  • +93 (107 voturi)    
    Sper sa se trezeasca Romania (Marţi, 3 iulie 2012, 20:06)

    MihaiDanBaiaMare [utilizator]

    USL este raul ce trebuie starpit. Ponta si Antonescu ar trebui arestati pt. lovitura de stat.
  • +39 (49 voturi)    
    dizolvarea (Marţi, 3 iulie 2012, 20:09)

    VeseMilicici1321202587132 [anonim]

    sper ca asta e
  • +42 (54 voturi)    
    belorus2 (Marţi, 3 iulie 2012, 20:28)

    damocles [utilizator]

    Wellcome in Belorus2! Ia jilaiu vas uspehi! Za ponnta i crin!
  • +86 (104 voturi)    
    Fortza Base!! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:31)

    apolodor [utilizator]

    Presedintele Romaniei are nevoie de noi toti mai mult decat oricand!! Trebuie sa il sprijinim in razboiul contar mafiotilor!

    Sper sa anunte Starea de urgenta, si sa dea ordin Armatei sa intre in parlamentul rusinii, sa ii bage la beci pe artizanii loviturii de stat...
    Sau macar sa dizolve parlamentul, si sa facem alegeri anticipate!
    Forta Base!!! Suntem cu tine!!!
    • +18 (26 voturi)    
      respecta constitutia (Marţi, 3 iulie 2012, 20:48)

      damocles [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

      daca il chema Ceausescu sau Nastase sau Iliescu o facea! Dar trebuie sa respectam CONSTITUTIA! O sa caut sa vad cine mama lui l-a trimis pe zgonea si pe sova in parlament! Neam de oligofreni, sa va cereti scuze poporului roman!
    • +25 (33 voturi)    
      Lasa-l tu pe Base (Marţi, 3 iulie 2012, 20:55)

      Vreau_in_europa [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

      Lasa-l tu pe Base! Nu despre el este vorba ci despre un principiu. Oricine ar fi presedinte in aceasta situatie (chiar si Crin) trebuie sustinut. Atacul la democratie de astazi va avea repercusiuni pe viitor.
      E vorba de credibilitatea (si asa redusa) a unor institutii fundamentale unei democrati.
    • +11 (21 voturi)    
      Gaz pe foc (Marţi, 3 iulie 2012, 21:12)

      mmm10000 [anonim] i-a raspuns lui apolodor

      Asta nu ar face decat sa invrajbeasca si mai tare votantii USL. SI atunci un astfel de parlament ar fi perfect legitim. Cum ti-ar placea ca DD sa OTVizeze Romania din functia de presedinte al senatului sau mai stiu eu?
      Romanii trebuie sa guste din nou pastila amara din pacate, ca se pare ca au uitat pentru ce au murit atatia oameni acum 21-22 de ani.
    • +11 (17 voturi)    
      starea de urgenta (Marţi, 3 iulie 2012, 21:15)

      mamikutza [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

      ai dreptate,asta urmeaza...presimt ca ziua de maine va fi ISTORICA!!!..
    • -11 (17 voturi)    
      serios? (Marţi, 3 iulie 2012, 21:15)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

      voi n-aveti maine de munca, de aveti chef de revolutii ?
    • +2 (14 voturi)    
      waw .... (Marţi, 3 iulie 2012, 21:19)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

      ce democratie visati voi ....

      ceausescu ar fi gelos pe asemenea sustinatori ....
  • -57 (73 voturi)    
    Constitutia Romaniei (Marţi, 3 iulie 2012, 20:39)

    Lucian_Mares [utilizator]

    ARTICOLUL 61
    (1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.
    ... in rest, hai sictir!
    • +21 (29 voturi)    
      Mucles fah (Marţi, 3 iulie 2012, 20:48)

      UncleSam [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Unde este articolul din Constituie unde se legifereaza ilegalitatile de azi facute de autoritatea legiuitoare suprema? Bah tu respiri degeaba, poate te rezolva Bradisteanu cu'n transplant de creier.
    • +15 (23 voturi)    
      De acord! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:50)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Dar Parlamentul actual nu este cel ales de Poporul Roman. Hai sictir, tie! Dizolvarea desfranatilor din Parlamentul Romaniei. Romania vrea un Parlament ales DOAR de Poporul sau!
      Basescu, a facut cea mai mare gafa, punandu-i pe misei la conducerea guvernului.
      • +8 (14 voturi)    
        Totusi (Marţi, 3 iulie 2012, 21:22)

        mmm10000 [anonim] i-a raspuns lui madame

        Cred ca e un semnal de trezire destul de puternic pentru electoratul PDL. S-ar putea ca in toamna sa mai fie ceva sanse de organizare a unei majoritati, daca nu se fraudreaza de tot, si iese Iliescu presedinte cu 99,9% :)
        • +1 (3 voturi)    
          Pana la toamna e tarziu! (Marţi, 3 iulie 2012, 23:21)

          madame [utilizator] i-a raspuns lui mmm10000

          Deja am vazut ce au facut ingratii, doar in doua luni. La toamna trebuie sa avem alegeri LIBERE, nu impuse de comunistii mafioti.
    • +15 (21 voturi)    
      ... (Marţi, 3 iulie 2012, 20:51)

      noji [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      nu stii sa faci diferenta intre executiv, legislativ si juridic! esti degeaba!
    • +7 (15 voturi)    
      Parlament sau clica de interese? (Marţi, 3 iulie 2012, 20:52)

      Vreau_in_europa [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Nici un parlament de pana acum din Romania nu cred ca a putut reprezenta fidel electoratul.

      Uninominalul este singura solutie de a legitima aceasta institutie fundamentala a statului. Vreau sa il pot cunoaste pe cel care candideaza in circumscriptia mea electorala, sa stiu ca imi reprezinta interesele mele mai presus decat interesele de partid. Normal ca daca partidul este cel care il pune pe lista, parlamentarul ii este devotat lui si nu fraierului care baga votul in urna.

      In cea ce priveste domocratia in Romania... mai e mult pana departe!
    • +15 (21 voturi)    
      Da bă! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:55)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Dar deasupra lor stă CONSTITUŢIA!!! Pricepi?
    • +9 (13 voturi)    
      corect! (Marţi, 3 iulie 2012, 21:15)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      parlamentul suntem NOI! Traiasca dictatura poporului roman!
    • +6 (8 voturi)    
      Constitutia Romaniei (Marţi, 3 iulie 2012, 21:41)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      ARTICOLUL 80
      (1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.

      Trebuie tinut cont de toate articolele Constitutiei, nu doar de cele care ne favorizeaza.
    • +3 (9 voturi)    
      ?? (Marţi, 3 iulie 2012, 22:08)

      Pop Radu [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Bine si ce legatura are cu subiectele de pe aicea?
  • +25 (31 voturi)    
    Jos Parlamentul TRADATOR! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:44)

    madame [utilizator]

    Romania nu are Parlament legitim. Are o gloata de dusmani ai poporului roman. Afara cu ei. La puscarie cu ei! Dorim referendum pentru Parlamentul Romaniei.
    • +6 (12 voturi)    
      Votanti (Marţi, 3 iulie 2012, 22:17)

      Pop Radu [utilizator] i-a raspuns lui madame

      Da stii cine o sa fie cei mai multi votanti? spalatii pe creier de la antene si mancatorii de mici bautori de bere moca. Pentru ca restul populatie este in mare parte scarbita de clasa politica si mare parte cred ca votul lor nu conteaza pentru ca o sa fraudeze usl-ul prin diverse metode printre care si de cumparare a voturilor de la tigani in special (categorie sociala care in mod normal nu ar trebui sa aiba drept de vot chiar daca acest lucru depaseste limita democratiei).
  • +18 (26 voturi)    
    sa cheme armata !!! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:48)

    adrian_s [utilizator]

    singura sansa este stare de necesitate si interventia armatei !

    demiterea guvernului.
    dizolvarea parlamentului.

    anchetarea celor acuzati de incalcarea constitutiei .

    guvern provizoriu de uniune nationala !

    organizarea de alegeri in maxim 45 zile !

    obligarea justitiei de a judeca in regim de urgenta toate procesele in care sunt implicati politicienii din toate partidele !!! si eventual solutionarea acestor procese cu vinovat + pedepsele aferente sau nevinovat si achitare.

    asta e parerea mea !!!
  • -4 (12 voturi)    
    Daca-si simti cizma justitiei pe gat (Marţi, 3 iulie 2012, 20:49)

    Con_stan_tin [utilizator]

    si eu as face la fel ca parlamentarii, as lupta cu toate puterile sa scap de apasarea ei.
  • +22 (30 voturi)    
    daca nici acum nu iesim in strada (Marţi, 3 iulie 2012, 20:50)

    derblauereiter [utilizator]

    putem sa uitam de toata vrajeala cu democratia.
  • +9 (17 voturi)    
    . (Marţi, 3 iulie 2012, 20:52)

    Uzu_buzu [utilizator]

    o sa ajungem sa votam pentru basescu asa cum am votat pentru Iliescu, doar ca sa nu iasa presedinte vadim tudor ...
  • +7 (13 voturi)    
    Binecuvantati+i (Marţi, 3 iulie 2012, 20:53)

    Katerra [anonim]

    Doamne, ajuta+ne sa+i ferim pe domnii Ponta si Antonescu & Co sa faptuiasca vreo nazbatie!
  • +12 (20 voturi)    
    Vrem LIBERTATE! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:55)

    madame [utilizator]

    Nu dictatura fascista a uselistilor. La puscarie cu ei sau in fundul pamantului, imi e totuna!
  • +15 (25 voturi)    
    Romania (Marţi, 3 iulie 2012, 20:57)

    MariusGh [utilizator]

    Ne meritam soarta, mai votați USL si la parlamentare! Hai sa dovedim ca suntem indiscutabil cel mai înapoiat popor din Europa.
  • +9 (17 voturi)    
    este momentul (Marţi, 3 iulie 2012, 20:57)

    mary_ [utilizator]

    Presedintele ar putea convoaca de urgenta ambasadorii pentru a explica situatia in care se afla acum Romania.

    Sa puna alaturi si organizatiile civile impecabile apoliticie care sunt socate de actiunile in forta ale USLasilor.

    Mult succes.
  • +31 (39 voturi)    
    Eu vreau sa ies in strada!!!!!!! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:58)

    AndreeaIleana [utilizator]

    Eu sunt in stare de soc!!! Ma uit si nu imi vine sa cred ce vad...nu as fi crezut vre-o data ca in Romania a anului 2012 membru UE se mai poate intampla asa ceva. Au mai castigat socialisti alegeri si in alte tari membre UE dar nu au incercat lovituri de stat..este incredibil. Ma mai uit si la declaratia lui Crizel si nu imi vine sa cred ce ineptii anti-constitutionale si ipocrite debiteaza...oribil!!!!!! Ma uit si ma minunez...zici ca traim in Martix....treziti-va romani!!!!!!!!!
  • +18 (26 voturi)    
    Romania (Marţi, 3 iulie 2012, 21:00)

    francoromanul [utilizator]

    va plati "cu varf si indesat" acest circ (de la Senat, de la Camera). Nu sunt sustinator al presedintelui, al PDl, al .. cui vreti dvs (nu am votat la alegerile .ro de peste 20 de ani). Ceea ce vreau sa va spun este ca Romania va vedea foarte repede consecintele acestei zile de "schimbari democratice". Si, in primul rand, ceea ce va fi mai dureros : finantele : aici vor fi de vazut consecintele asupra fondurilor europene, cursul leului, etc. Sper (pentru cei care mai sunt inca in Romania) sa gresesc, dar mi-e teama ca nu. Fie vorba intre noi : daca ar fi asteptat linistiti alegerile, USL - probabil - ar fi putut castiga si schimba fara probleme si pe presedintele senatului, si pe presedinta camerei, etc. Ceva "este putred in Danemarca" spunea marele Will, sa vedem ce va fi in Romania....
    M.D.
  • +15 (27 voturi)    
    Parlament!!!! (Marţi, 3 iulie 2012, 21:02)

    Ariona [utilizator]

    Acest parlament in forma actuala nu mai reprezinta poporul ci, doar o clica care cred ca merg mult mai departe de subjugarea justitiei, fac totul pentru a se rupe si acordul cu FMI si UE.
    • +3 (5 voturi)    
      alegeri (Marţi, 3 iulie 2012, 22:37)

      zaphoss [utilizator] i-a raspuns lui Ariona

      Stai linistit ca vor veni alegerile curand si vei cedea cine reprezinta poporul si cine nu.
  • +17 (31 voturi)    
    Dizolvare (Marţi, 3 iulie 2012, 21:04)

    true4ever [utilizator]

    Tot ce se întâmplă se indreapta spre dizolvarea parlamentului. Preşedintele sa dizolve parlamentul si poporul sa aleagă! Vor vedea USL-işti ce taxaţi vor fi de popor pentru ultimele evenimente! Succes preşedintelui BASESCU care a fost ales de atâtea ori de popor! Numai poporul poate sa îl schimbe!
  • -18 (32 voturi)    
    :)) (Marţi, 3 iulie 2012, 21:07)

    catalin_mattei [utilizator]

    ce aduce T Basescu cu fiecare aparitie?.. un val de ura identic cu cel pe care il provoca Ion Iliescu.. fiecare aparitie a presedintelui mai coboara un pic pdl... s-a dus cu totul normalitatea in tara asta dar poate in al 12-lea ceas va vedea si acest bolnav de putere ce a cultivat de la ajungerea sa la putere.. astazi oamenii sunt de acord sa faca rabat de la democratie doar pt a-l vedea plecat.. pe acest val se manifesta antidemocratic usl si nimeni nu poate sa se opuna unei uri imense din partea acelorasi oameni care in 2007 il sustineau.
  • +22 (34 voturi)    
    a ingonra inseamna a permite (Marţi, 3 iulie 2012, 21:09)

    daniel-c [utilizator]

    Aviz tuturor celor care nu au votat. Maine , poimaine, nu ve-ti mai avea ocazia sa o mai faceti pentru ca va va fi interzis. Credeti ca fabulez??? Ei bine si mie mi se pare ca ceea ce vad la televizor sunt simple fabulatii, insa dupa ce m-am sters la ochi de cateva ori mi-am dat seama ca nu sunt, si ca in Romania de azi se intampla lucruri pe care nu credeam ca o sa le retraesc. Nu vreau sa critic pe nimeni, insa credeti-ma cea mai mare insatisfactie a mea este ca nu sunt in Romania, in acest moment, pentru a putea iesi in strada, sa merg la guvern, acasa la Poanta si Antonescu, sa arunc cu oua in ei, ceva care sa ii marcheze si sa-i faca sa se gandeasca de mai multe ori inainte de a lua decizii in ceea ce priveste viitorul Romaniei si al meu.
    • +5 (9 voturi)    
      sa arunc cu oua in ei (Marţi, 3 iulie 2012, 21:48)

      Pop Radu [utilizator] i-a raspuns lui daniel-c

      mai bine ai arunca sticle incendiare in ei
  • +18 (34 voturi)    
    Impotriva manipularii (Marţi, 3 iulie 2012, 21:12)

    Pop Radu [utilizator]

    Am o rugaminte mai intrati si pe sait la antena 3 si dati mesaje si acolo sa se vada ca nu toata lumea poate fi manipulata si poate reusim sa facem sa inteleaga si retardatii aia de postaci usl cu creierele spalate ca nu ne trebuie neocomunism in tara asta.
    • +6 (12 voturi)    
      ANTENA 3 CENTRUL DE COMANDA AL USL (Marţi, 3 iulie 2012, 22:22)

      olah [utilizator] i-a raspuns lui Pop Radu

      Am intrat ,a m comentat , dar nu cred ca am trecut de cenzura.
  • -27 (35 voturi)    
    mie nu-mi pasa! (Marţi, 3 iulie 2012, 21:13)

    bors cu miere [utilizator]

    am fost azi in piata, toate preturile au scazut, deci sunt fericit! oricat s-ar stradui politicienii sa ne faca viata grea, Dumnezeu are intotdeauna grija de noi!
    • +4 (8 voturi)    
      Unde e piata asta a ta?!?!?! (Marţi, 3 iulie 2012, 21:25)

      Vreau_in_europa [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

      Unde este piata asta ca vreau si io! :)
      Probabil pe alte meleaguri de soare pline, caci pe aicisa pe la mine prin Moghioros ale naibi preturi doar cresc.
      Hai sanatate!
    • +1 (5 voturi)    
      Zau bre? (Marţi, 3 iulie 2012, 23:37)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

      Abia au venit uslasii la putere si au iesit pe trasee sa confiste marfa de la bietii producatori, desi aveau actele in regula. Tiganii stateau linistiti pe margini si-si vindeau marfa furata. Auzeam in jurul meu doar: au venit fomistii! Eu le spuneam, doar sa rabde ca ei i-au ales. Acum sa dea prostul care i-a votat tot ce au reusit sa agoniseasca. Au vrut usl la locale, acum sa scoata banul si sa dea spaga de rigoare plus amenda, ca sa-si pastreze taraba.
  • +6 (16 voturi)    
    M-am saturat (Marţi, 3 iulie 2012, 21:21)

    Mircea_Al [utilizator]

    M-am saturat de aroganta lui Ponta si Crin . Vreau o tara ca afara Atat
  • +4 (14 voturi)    
    totalitarism (Marţi, 3 iulie 2012, 21:22)

    christine13 [utilizator]

    acesta este termenul care defineste politica de guvernare a romaniei la ora actuala, Ce alt termen s-ar putea da cand se doreste acapararea intregii puteri in mana unui singur grup, grup ce se face remarcat prin ridicarea la rang de virtute a minciunii, falsului, prostiei si incalcarii oricarui drept la democratie.
    Nu este posibil ca intr-o europa ce se doreste unita sub semnul democratiei sa existe un stat totalitar, de aceea ne putem astepta ca in cel mai scurt timp romania sa fie indepartata din statele uniunii, unde de altfel si asa detinem o pozitie fragila.
  • -12 (16 voturi)    
    Kelemen Hunor ? (Marţi, 3 iulie 2012, 21:24)

    rollotoma [utilizator]

    Nu inteleg ce are cu Kelemen Hunor ?
    • 0 (2 voturi)    
      Ungurii.... (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:09)

      nera [utilizator] i-a raspuns lui rollotoma

      cu toate ca nu au votat, au participat si ei la lovitura d e stat prin aceea ca au asigurat cvorumul in sala
      • +1 (1 vot)    
        UDMR (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:39)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui nera

        cand se prostituau pentru PDL erau buni, acum ca v-au intors spatele ii blamati :D

        Ba voi chiar nu vedeti ca PDL-ul are parte exact de aceleasi abuzuri pe care le-a facut ei?

        asta e sfanta dreptate!
      • +1 (1 vot)    
        gresit ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:02)

        rollotoma [utilizator] i-a raspuns lui nera

        Nu-i adevarat. Potrivit art. 121 din Regulamentul Senatului, cvorumul reprezinta majoritatea senatorilor. In prezent sunt 135 senatori. Cvorumul inseamna 68 de senatori
        Blaga a fost demis cu 70 de voturi, iar Antonescu votat cu 73 de voturi. Adica, cvorumul a existat chiar si fara senatorii UDMR.
  • +4 (6 voturi)    
    Criza de timp . (Marţi, 3 iulie 2012, 21:30)

    durul [utilizator]

    Daca pina la ora 24 se voteaza suspendarea Presedintelui nu va mai avea loc suspendarea parlamentului .
  • +8 (10 voturi)    
    nu-l poate dizolva acum (Marţi, 3 iulie 2012, 21:35)

    cami7 [utilizator]

    poate sa-l dizolve doar daca nu poate face guvern: ARTICOLUL 89
    (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.

    (2) În cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singură dată.

    (3) Parlamentul nu poate fi dizolvat în ultimele 6 luni ale mandatului Preşedintelui României şi nici în timpul stării de mobilizare, de război, de asediu sau de urgenţă.
  • +19 (27 voturi)    
    Frica de puscarie! (Marţi, 3 iulie 2012, 22:15)

    A9 [utilizator]

    Astia nu au treaba nici cu Blaga, nici cu Roberta, nici cu Base, astia au treaba cu justitia.
    Daca Adrian Nastase e la puscarie, probabil ca saptamana viitoare va fi liber, daca stam ca gospodinele acasa si nu iesim in strada, inseamna ca si Felix, poate intra la puscarie!!!
    Vorba lui Domnului Cristoiu, au averi de aparat, adica..20 de ani au furat si acuma, la a doua tinerete, sa nu se bucure de toate astea, si sa intre la garsoniera, la Rahova?
  • -11 (23 voturi)    
    slab, ma asteptam la altceva (Marţi, 3 iulie 2012, 22:23)

    ala_ [utilizator]

    a fost slab spre idiot. Nu a spus nimic argumentat. A venit antonescu dupaia si-a spus ca ei respecta toate legile si cu ast l-a cam desfiintat pe Basescu.
    Basescu nu mai are parghiile care sa actioneze in timp ce el face declaratii vagi. Daca vroia sa miste ceva, trebuia sa fie mult mai precis. Parerea mea...
  • +13 (21 voturi)    
    Ne-m tras-o ! (Marţi, 3 iulie 2012, 22:32)

    durul [utilizator]

    D-le Presedinte suntem niste masochisti . Va multumim ca a-ti pierdut timpul cu noi !
    • +1 (3 voturi)    
      Petre Tutea (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:12)

      nera [utilizator] i-a raspuns lui durul

      citat aproximativ: " am indurat 13 ani de puscarie pentru un popor de idioti!"
  • -8 (20 voturi)    
    emigrare (Marţi, 3 iulie 2012, 22:35)

    zaphoss [utilizator]

    Cui nu-i convine situatia n-are decat sa emigreze. asa cum ii indemna presedintele pe conationali cu ceva timp in urma.
  • +19 (29 voturi)    
    iesim in strada joi ? (Marţi, 3 iulie 2012, 22:38)

    Geon80 [utilizator]

    Si mai ingrijorator este faptul ca multimea, in majoritatea ei, inca sustine acesta gasca mafiota, care ne duce in urma cu 22 ani.
    Dupa ce vor obtine 90% in parlament, vor subjuga justitia, vor controla presa, mai putin Antena3, etc, etc, oare cine urmeaza ?! Nu cumva noi?! Va fi mai rau ca p vremea lu'Nastase!

    Toata Europa da semne de ingrijorare referitor cu situatia din tara noastra.
    Mereu in istorie, raul cel mai mare ni l-am facut singuri, indiferent daca amenintarile externe veneau din partea turcului sau a rusului..
    Ce tara!
  • +10 (20 voturi)    
    Stare de urgenta (Marţi, 3 iulie 2012, 22:40)

    KostasP [utilizator]

    Presedintele tarii ar trebui sa declare stare de urgenta si sa dizolve parlamentul...ACUM. Granitele inchise si armata in alerta de gradul 2. Se incearca o lovitura de stat.
    • +7 (9 voturi)    
      nu se poate dizolva (Marţi, 3 iulie 2012, 22:52)

      cami7 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      , vezi articolul 89 de mai sus
    • +3 (3 voturi)    
      lovitura? (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:03)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      sa aduci presedintele in fata poporului , la referendum = lovitura de stat .

      corect ???
  • +15 (17 voturi)    
    ministrul apararii (Marţi, 3 iulie 2012, 22:56)

    Ar3s [utilizator]

    auzi, da' Gabriel Oprea nu juca la Axis?! A intors armele?
    Cand io va spui ca nu este de glumit cu astia...
    Toate javrele s-au strans sub umbrela politicului, au un loc bine platit, de reprezentant al acestui neam.
  • +16 (22 voturi)    
    Traim zile hotaratoare (Marţi, 3 iulie 2012, 23:23)

    dan tulceanu [utilizator]

    Daca acum nu facem nimic, daca nu iesim in strada sa aparam ceea ce s-a facut in 22 de ani, vor urma alti 20 de ani de neocomunism. Deci este clar ca USL si aliatii lor nu vor decat sa ia puterea cu oricer pretz si apoi ca subjuge justitia si sa nu le mai poata face nimic indiferent de cat , de unde si cum ar fura. Base nu se poate lupta singuri cu ei, are nevoie de sprijin popular, de sprijinul nostru. Hai sa iesim in strada si sa le demonstram ca in tzara asta inca exista legi si oameni care nu pot fi calcati in picioare.
  • +11 (17 voturi)    
    De o eventuala demitere a lui Base (Miercuri, 4 iulie 2012, 1:55)

    dan tulceanu [utilizator]

    ar trebui sa se bucure Nastase in primul rand ( scapa de puscarie ), Voiculescu ( idem plus ca mai poate fura ce mai e de furat ), Crin ( isi vede visul cu ochii ) Ponta ( lumea uita de plagiatul lui ) si cativa parlamentari urmariti de justitie, ei au tot dreptul sa se bucure. Restul celor care se bucura sunt sau inconstienti, sau incultzi politic, sau anarhisti, sau prosti sau pur si simplu vor ca Romania sa se intoarca inapoi 20 de ani. Un lucru este clar, vor castiga cativa oameni, va pierde o tzara intreaga. Pana acum am incercat sa-mi conving copiii sa nu plece din tzara, pentru ca va fi bine si aici, dar se pare ca m-am inselat. Le voi spune sa plece si sa nu se mai uite inapoi, pentru ca nu au de ce.
  • +16 (22 voturi)    
    Nastase renunta la procesul (Miercuri, 4 iulie 2012, 2:13)

    Nationalistul [utilizator]

    privind amanarea pedepsei! Credeti ca asa a devenit el barbat dintr-o data? Prostii, asteapta ca Antonescu sa-l gratieze! Deci, pregatiti-va! in curand va trebui sa-l aparam pe presedinte!
    • +1 (7 voturi)    
      Asaltul impotriva democratiei (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:09)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui Nationalistul

      Situatia seamana cu puciul de la Moscova din 1991.Trebuie sa iesim in strada.
  • 0 (4 voturi)    
    us! (Miercuri, 4 iulie 2012, 6:16)

    laurentiucat [utilizator]

    urmeaza basescu la brutarie...
  • -1 (5 voturi)    
    ULTIMA BĂTĂLIE (Miercuri, 4 iulie 2012, 6:36)

    Alui [utilizator]

    Ultima bătălie pe care o mai da generația asta pentru ca România sa fie "o tara ca afara"! Daca e pierdută, noi, generația asta, vom fi unii niște sclavi spalati pe creiere, iar alții pribegi prin lume pana la moarte.
  • 0 (6 voturi)    
    Marea Adunare Națională (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:20)

    Fisherman [utilizator]

    Iată că Sistemul Comunist revenit !

    După douăzecișidoi de ani de simulare a sistemului pluripartit tovarășii deputați ai Marii Adunări Naționale și-au dat arama pe față.

    Asta a fost posibil pentru că indivizii aflați în cercurile puterii înainte de revolta din Decembrie 1989 nu au avut o opoziție pe măsură iar lustrația nu a fost realizată. Timp de două decenii tovarășii au purtat măștile confecționate de prea-cinstitul Iliescu.

    Le-ar mai fi purtat ei multă vreme dacă nu ar fi fost contrați de grupul reformatorilor grupați - după multe eforturi - în PDL și conduși de voința lui Traian Băsescu.

    Justiția a avut astfel răgazul și motivația de a se reforma și tăria de a acționa independent: astfel unul dintre capii mafiei transpartinice a fost condamnat cu executare.
    Puși în fața evidenței Independenței Justiției au hotărât că nu mai este cazul să se joace de-a Democrația.
    Au decis să să dea o Lovitură de Stat veritabilă !

    Este clar abia acum că Parlamentul României nu a fost niciodată legitim în perioada scursă din 1989. El a fost ”confecționat” doar pentru a simula democrația în fața statelor occidentale. Partidele Istorice au fost infestate și distruse din interior, apoi confiscate cu totul.

    Ne aflăm într-o situație similară celei din 1947 când comuniștii au confiscat integral puterea pentru prima dată.

    Este necesară apariția unui veritabil partid de dreapta, FĂRĂ COMUNIȘTI.

    Dar, până la apariția acestui Partid:
    Este necesară apărarea Independenței Justiției !

    Deoarece USL=PCR nu mai permite funcționarea instituțiilor statului de drept se impune o reacție a întregii populații !
    Populația trebuie să iasă în stradă pentru apărarea Independenței Justiției !

    Demonstrații fără violență !
    Demonstrații în timpul zilei !
    Demonstrații cu pancarte multilingve !

    Românii mai trebuie să lupte încă odată pentru Libertatea lor !
    De această dată nu mai există Securitatea care să tragă în populație.

    România nu este Siria !
  • +2 (6 voturi)    
    Martin Nimoeller (Miercuri, 4 iulie 2012, 7:41)

    IlieChirulescu [utilizator]

    "In Germania, au venit mai intai sa-i ridice pe comunisti. Si nu am luat atitudine, pentru ca nu eram comunist. Apoi au venit dupa evrei si nu am luat atitudine pentru ca nu eram evreu. Apoi au venit dupa membrii de sindicat si nu am luat atitudine, pentru ca nu eram membru in niciun sindicat. Apoi au venit dupa catolici si nu am luat atitudine, pentru ca eram protestant. Apoi au venit dupa mine, dar, in acel moment, nu mai ramasese nimeni care sa ia atitudine pentru mine". - Martin Nimoeller
    • -1 (3 voturi)    
      roberta nu e o victima ci o hoata (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:44)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui IlieChirulescu

      nu se potriveste deloc cu situatia actuala citatul tau!

      pentru cine vrei sa luam atitudine? pentru hoata de Roberta? Aia trebuie sa putrezeasca in puscarie! ce a facut ea este subminarea statului de drept si a democratiei prin masluirea votului in parlament.

      ce strigau asta iarna mii de oameni in toata tara:

      Jos basescu!

      Sa vina Roberta / sa ne numere!

      E DESTUL DE CLAR?
  • 0 (8 voturi)    
    istoria se repeta (Miercuri, 4 iulie 2012, 8:58)

    vio-e1 [utilizator]

    Traim un deja-vu, atat ca nu ma hotarasc cu care moment istoric seamana cel mai mult actualele evenimente: cu momentul abdicarii regelui, orchestrat de comunisti sau cu intrarea cu tancurile in Cehoslovacia, cu aceeiasi protagonisti la butoane...
  • -2 (4 voturi)    
    Traiane tata, (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:53)

    danielovici [utilizator]

    Ar cam trebui sa te sui in elicopter,ticalosii astia pana nu te vad mort sau eventual dupa gratii pe viata nu se lasa.
    Razbunarea INFRACTORULUI Nastase va fi pe masura.
    Ai sprijinul nostru dar din pacate suntem atat de putini incat nu vad cum te putem ajuta.
    • -1 (1 vot)    
      USL ar face o mare prostie (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:28)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui danielovici

      daca, dupa ce preia puterea, ar baga dupa gratii vreunul din liderii PDL; pentru ca roata se intoarce dac-o tot invarti.
  • -1 (3 voturi)    
    Ce... (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:36)

    victordragos [utilizator]

    Ce o tineti langa cu hai in strada???Pentru ce?pentru cine???ca sa vina alti mafioti in locul astora la putere???Cand s-au luat cu JAPCA salariile si pensiile si au iesit niste amarati militieni in strada, a fost urgie la Cotroceni...anchete peste anchete, demisii, renuntarea la insotitorii politiei rutiere etc.
    Acum sa iesim???
    • +1 (1 vot)    
      da ,acum (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:29)

      xuleasca [utilizator] i-a raspuns lui victordragos

      petru tine, pentru viitorul copiilor tai
  • +1 (3 voturi)    
    DA (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:57)

    1340296753384maria [utilizator]

    mafia din tara se zbate intre viata si moarte! Basescu o avertizeaza!!! vor eliberarea lui nastase,ca doar nu suntem prosti sa nu realizam,mai sunt procese insemnate pe rol,vor sa scape!!!...........................................vai de tarisoara noastra! oameni,tineret aparati valorile democratiei! nu le lasati prada mafiei!!!..............l-au trecut pe lista detinutilor politici! cata nerusinare!!!!...........................
  • +1 (3 voturi)    
    Să luptăm pt. apărarea Independenței Justiției ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:17)

    Fisherman [utilizator]

    După douăzecișidoi de ani de simulare a sistemului pluripartit tovarășii deputați ai Marii Adunări Naționale și-au dat arama pe față.

    Indivizii aflați în cercurile puterii înainte de Decembrie 1989 nu au avut o opoziție pe măsură după ce au confiscat revolta populației.
    Lustrația comuniștilor nu a fost realizată.

    Timp de două decenii acești fățarnici au purtat măștile confecționate de prea-cinstitul Iliescu.

    Le-ar mai fi purtat ei multă vreme dacă nu ar fi fost contrați de grupul reformatorilor care voiau refacerea statului de drept și integrarea României în Europa Unită.

    Justiția a avut răgazul și motivația de a se reforma și tăria de a acționa independent: astfel unul dintre capii mafiei transpartinice a fost condamnat cu executare.
    Puși în fața evidenței Independenței Justiției au hotărât că nu mai este cazul să se joace de-a Democrația.
    Au decis să să dea o Lovitură de Stat veritabilă !

    Ne aflăm într-o situație similară celei din 1947 când comuniștii au confiscat integral puterea pentru prima dată.

    Este necesară apariția unui veritabil partid de dreapta, FĂRĂ COMUNIȘTI.

    Dar, până la apariția acestui Partid:
    Este necesară apărarea Independenței Justiției !

    Deoarece USL=PCR nu mai permite funcționarea instituțiilor statului de drept se impune o reacție a întregii populații !
    Populația trebuie să iasă în stradă pentru apărarea Independenței Justiției !

    Demonstrații fără violență !
    Demonstrații în timpul zilei !
    Demonstrații cu pancarte multilingve !

    Românii mai trebuie să lupte încă odată pentru Libertatea lor !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version