Puiu Hasotti: Comisia care a decis ca Victor Ponta a plagiat este o comisie politica, formata din politrucii lui Funeriu. Din principiu nu sunt de acord cu concluziile

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 1 iulie 2012, 15:28 Actualitate | Politic

Ministrul Culturii, Puiu Hasotti, a declarat ca acea comisie care a decis ca premierul Victor Ponta a plagiat in lucrarea sa de doctorat "a raspuns la o comanda politica", fiind formata din "politrucii" lui Daniel Funeriu si Emil Boc, si ca, din principiu, nu poate fi de acord cu parerile acesteia.

"Comisia aceea nu are caderea sa se pronunte asupra unei lucrari a premierului Victor Ponta cata vreme a raspuns la o comanda politica, cum bine stiti cu deplasarea acelui membru al comisiei in Germania. Este o comisie politica, formata din politrucii lui Funeriu, din politrucii lui Boc si din principiu nu sunt de acord cu concluziile la care ajunge aceasta comisie. Din acest motiv sunt solidar cu declaratiile pe care le-a facut pe aceasta tema ministrul interimar al Educatiei", a afirmat duminica, intr-o conferinta de presa sustinuta la Cetatea Histria, Puiu Hasotti, citat de Mediafax.

El a mentionat ca premierul Victor Ponta a fost acuzat de plagiat si de persoane care in viata lor nu au scris decat scrisori.

"Chestiile astea le-au spus inclusiv niste oameni care in viata lor nu au scris decat o scrisoare sau doua. Au fost si altii care si-au dat cu parerea, Cezar Preda si altii, care nu au scris decat scrisori, eventual de dragoste", a mai spus ministrul Puiu Hasotti.

Consiliul National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU) a decis, in sedinta de vineri, ca premierul Victor Ponta a plagiat in lucrarea sa de doctorat, fiind propusa Ministerului Educatiei retragerea titlului de doctor.

Decizia Consiliului a fost luata prin votul celor 13 membri prezenti din totalul de 21.























4216 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    Puiu Hasotti (Duminică, 1 iulie 2012, 15:33)

    Cel [anonim]

    Puiu Hasotti pierde orice urma de demnitate, chiar asa se vand cu totii comunistitilor, eu am crezut ca este libearal, dar se pare ca m-am inselat.

    Eu am terminat 2 facultati, am facut cercetare, si lucrarea lui Ponta nu este doctorat, ci doar o culegere de texte ale altor autori, si nu a semnalat macar ca textul nu este scris de el.
  • +2 (4 voturi)    
    V.Ponta (Duminică, 1 iulie 2012, 15:34)

    rodica [anonim]

    Verdictele trebuie sa le dea plagiatorii!!
  • 0 (0 voturi)    
    Pupincurist (Duminică, 1 iulie 2012, 15:35)

    Dan [anonim]

    Dar declaratia ta nu e comanda politica, desteptule? Tine de fotoliu, cramponeaza-te, ce conteaza adevarul, morala, stiinta? tu esti ministrul culturii? vai de capul tau !
  • 0 (0 voturi)    
    protest (Duminică, 1 iulie 2012, 15:36)

    veturia chiroiu [anonim]

    http://www.petitieonline.ro/petitie/apel_la_solidaritate_impotriva_mediocritatii_si_imposturii_in_educatie_si_cercetare-p31389052.html
  • 0 (2 voturi)    
    daca taceai..... (Duminică, 1 iulie 2012, 15:40)

    Cristian [anonim]

    Romanii au o vorba: "Daca taceai filozof ramaneai"
    Iar francezi au si ei o vorba care se potriveste: "vaut mieux ce taire et passer pour un con que l'ouvrir et en faire la preuve" (e mai bine sa taci si sa pari un prost decat sa deschizi gura si sa arati ca esti).
    Semnat: Unul care nu a scris decat scrisori de dragoste dar care crede ca asta nu e un obstacol pentru dreptul de a nu accepta un plagiat.
  • 0 (2 voturi)    
    te asfixiaza (Duminică, 1 iulie 2012, 15:41)

    traiang [utilizator]

    Numai contenesc cu toate prostiile,nimic nu conteaza decat parerile lor cu care te asfixiaza dimineata ,la pranz si seara ,sunt specialisti in toate.In 2 luni mi-ajuns de 4 ani !!!!
  • +1 (3 voturi)    
    examen (Duminică, 1 iulie 2012, 15:42)

    Mos Andrei [utilizator]

    Asa asa, incurajati toti plagiatul... Ce conteaza ca sunteti Minstrii ai Internelor (integritate) sau Culturii.

    Aratati-va toti adevarata fata, lipsa de demnitate.

    Si in tacere e o urma de demnitate. Dar nici pe-aia nu o cunoasteti.

    Sunt curios ce Comisii isi vor mai da examenul integritatii oferit de Ponta. Va trage asta pe toti dupa el. ahhahaha
  • +71 (77 voturi)    
    Proverb (Duminică, 1 iulie 2012, 15:45)

    Mike [anonim]

    "Corb la corb nu-si scoate ochii!" . Ar fi culmea ca Hasotti, uns ministru prin voia lui Copy'Lot Ponta, sa
    declare ca este de acord ca seful lui a plagiat. Ar fi imediat zvarlit din "cuib" si nu ar mai avea din ce sa traiasca.
    • +1 (3 voturi)    
      Fanfanarioti (Duminică, 1 iulie 2012, 17:06)

      kk [anonim] i-a raspuns lui Mike

      Domne eu m-am saturat sa fiu condus de taranoi d-astia care put a ceapă si pe care ii cheamă Fanel, Puiu, Relu, Trita si alte nume ce denota inteligenta părintilor, originile alese si legăturile cu lumea interlopa. Cum naiba scăpam de astia, ca prin vot nu putem.
    • +2 (2 voturi)    
      greu cu istoria... (Duminică, 1 iulie 2012, 17:10)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mike

      "politrucii lui Funeriu"??? pai Funeriu nu a facut niciodata politica. sau 'istoricul' si muzeograful Hasotti a uitat cine a inventat cuvantul politruk? PENIBIL
    • 0 (0 voturi)    
      Sau alt proverb: (Duminică, 1 iulie 2012, 17:56)

      Columbo [utilizator] i-a raspuns lui Mike

      ... "Caii raiosi se scarpina frecandu-se unul de celalalt"...:))
      Domnule Vanghelie, conjugati, va rog, verbul A PLAGIA: Eu plagiez Tu plagiezi , Victor Ponteaza-:)
      Ati aflat ultimile noutati?
      -Xerox -Sponsor neoficial al guvernului Romaniei!!!
      -Printr-o ordonanță de urgență, Ponta desființează Facebook!
      -Ponta: “Basescu e de vina ca eu am plagiat si tot el este de vina ca am fost prins!!!”
      -Victor Ponta a primit oferte de a lucra pentru XEROX!!!
      -Ordonanta de urgenta: Revista NATURE trece in subordinea Senatului!!!
      -Ponta: "Ca fost procuror, am reprodus declaratiile alora. Asa se face procuratura! La asta ma pricep! Ce nu pricepeti"
  • +90 (96 voturi)    
    Ce magarie, ce insulte, ce ministru josnic! (Duminică, 1 iulie 2012, 15:45)

    edif [utilizator]

    Domnul prof. Marius Andruh este un om de stiinta cu o reputatie extraordinara, cautati doar nr de articole (>160) si in ce publicatii apar (JACS IF=9, Nano, ChemPhysChem, etc) si abia apoi vorbiti. In comparatie, domnule Hassoti sunteti o nulitate cel putin in plan stiintific, bagat in seama doar la sedintele vulgare ale PSD.
    • 0 (0 voturi)    
      Regele e gol! Clasa academica -cata a mai ramas-a (Duminică, 1 iulie 2012, 16:03)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui edif

      ur&*@t ,cu ocazia acestui plagiat dovedit , pe clasa politica !toate gunoaiele societatii, politrucii fie de la USL fie de la PDL sau de oriunde ,pot linistiti acum sa se stearga la tuhas cu tezele de doctorat,cu titlurile de profesori universitari,cu teancurile de diplome fara valoare !ceata s-a ridicat si ,in frunte cu Plagiatorul National,toti stiu acum cati bani fac in ochii romanilor Regele e gol !
    • 0 (2 voturi)    
      mai lasa-ne! :) (Duminică, 1 iulie 2012, 16:09)

      postacu [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Andruh e clar un politruc basist! Ce-or mai fi si alea JACS, Nano, ChemPhysChem? Alte reviste la care da Funeriu interviuri si care publica articole comandate de Basescu, nu-i asa? Lasa ca stim noi, ca din fericire mai exista si surse de informare independente ca a3 (multumim d-lui Dan Voiculescu ca ne lumineaza mintile). Iar chestia cu IF in mod sigur e controlata tot de Basescu, ca altfel cum se face ca toti politrucii dictatorului publica articole cu IF mare, in timp ce toti oamenii valorosi propusi de USL publica articole cu IF de ordinul micro-nano-pico sau chiar 0? Iar 160 de articole in toata cariera e foarte slabut. USL are cercetatori care publica peste 160 de articole pe an de persoana, asa ca mai lasati-ne!
      Nota: Acest comentariu este un pamflet! Orice asemanare cu modul de gandire al unor personaje reale este pur intamplatoare!
  • +68 (74 voturi)    
    alt imbecil! (Duminică, 1 iulie 2012, 15:46)

    mucenic [utilizator]

    Cel putin "scrisorile de dragoste "nu erau plagiate!
  • 0 (0 voturi)    
    Nea Puiu (Duminică, 1 iulie 2012, 15:48)

    congovisa [utilizator]

    Adica.. suntem de acord doar cu acuzatiile din gura prietenilor?
    Adica dusmanii nu au voie sa vorbeasca fiindca e clar ca nu o sa ne vorbeasca de bine.

    Atunci ce fel de Opozitie vreti?
    Una cu mainile taiate cum sunteti obisnuiti?

    Un papagal pe care sa il intretineti si sa compuna poezii "de rau" inofesive precum Vadim?

    Demisia si sinucidere in masa este unica solutie pentru guvernul USL. Cel mai prost guvern din toate timpurile.
    Geoana a fost baiat destept pe langa Ponta.
  • +3 (5 voturi)    
    D-le Hasotti, (Duminică, 1 iulie 2012, 15:51)

    hahalera [utilizator]

    amintiti-va ca, spre deosebire de Xerox, seful Dvs, ati depus o declaratie pe propria raspundere la investire... sa nu care cumva sa descoperim ceva si prin teza Dvs...
  • +2 (4 voturi)    
    Tupeu de comunisti mareti! (Duminică, 1 iulie 2012, 15:52)

    Vivina [anonim]

    Tov. Hasssotttiii,
    Ce activitate stiintifica ai dumneata de iti permiti sa arunci cu noroi in niste oameni de stiinta, printre putinii care au mai ramas in tara? Ce tupeu ordinar de comunist anject poti sa ai sa arunci in niste savanti cu vorbe grele si sa ii faci politruci. Vedeti stimate tovarase ca e limba pe care o foloseati si la Brasov in sedintele de partid atat de drag voua celor din uslam!
    Va simtiti bine ca ati aruncat in derizoriu diplomele romanesti! Asta si doreati nu! Asta a fost planul maret al construirii omului nou lasat cu limba de moarte de mentorul vostru primul ciuruit al tarii! Va multumim din inima tovarasi! Ne-ati facut de rasul intregii lumi academece si ne-ati pus definitiv stampila de popor de hoti condusi de hotul cel mic si hotul cel mare!
    Speram noi cei de aici, din afara sa va arada sufletul acolo unde veti ajunge cu siguranta!
  • +2 (2 voturi)    
    sunteti jalnic (Duminică, 1 iulie 2012, 15:53)

    liviu [anonim]

    sunteti jalnic domnule ministru......nu puteti acoperi un plagiat cat casa cu vorbe....
  • +2 (2 voturi)    
    n-ati inteles nimic (Duminică, 1 iulie 2012, 15:53)

    anton, us [anonim]

    daca o tineti pe-a voastra si credeti ca Ponta mai scapa din asta. Se stie ca nimeni n-a iesit intreg dintr-un razboi cu presa, mai ales cand se baga si presa externa. De pilda prima popozitie din articolul de alaltaieri din El Pais este: "Este un plagiat de tipul copy-paste':
    http://internacional.elpais.com/internacional/2012/06/29/actualidad/1341000070_823275.html.
    Si cu privire la dezinformarea maiastra a ministrului cu privire la sarcinile acestui Consiliu, gasiti aici 'cu subiect si predicat' bucatile din lege care atesta dreptul acestei comisii de a se pronunta asupra lucrarilor de doctorat si de-a raspunde sesizarilor care i se fac:
    http://lacoltulstrazii.ro/2012/07/01/ministrul-pop-dezinformeaza-cnatdcu-are-atributii-legale-clare-de-verificare-a-eticii-profesionale/
  • +2 (2 voturi)    
    vorbe (Duminică, 1 iulie 2012, 15:55)

    cetateteanuTurmentat [utilizator]

    "din principiu". care principiu, Hasotti? aveti voi principii, mai sa fie?
    pana acu:
    1. comisia nu a prezentat raportul cerut si este desfiintata
    2. comisia a fost numai largita la 45 de membri
    3. comisia nu a avut cvorumul necesar
    4. comisia este politica

    asteptam si alte penibile scuze din partea luminatilor nostri ministri. ceva mai multa imaginatie, tovarasi!!!
  • +2 (2 voturi)    
    sunteti orb domnule "ministru" (Duminică, 1 iulie 2012, 15:57)

    elenuta [anonim]

    folositi practici naziste ca sa acoperiti sub fustele dvs. un plagiator si impostor....imi pare rau ca ati coborat intr atat ,caci mai jos nu se poate
  • +2 (2 voturi)    
    Hopa sus! (Duminică, 1 iulie 2012, 16:00)

    Gramofonu' [anonim]

    Inca unul care pareaza cu dintii proprii loviturile destinate lui Ponta.
    Asa, baieti, faceti zid in jurul Micului Dictator!
    Slugarnicia voastra nu va scapa neobservata, puteti fi siguri ca veti primi niste maruntei.
  • +2 (2 voturi)    
    Alt usl-ist cu capul mic (Duminică, 1 iulie 2012, 16:03)

    Marian [anonim]

    Toti sunt la fel, nici unul nu pare mai rasarit. Cine se aseamana se aduna. Nu era nevoie de confirmare nea puiu.
  • +2 (2 voturi)    
    Atacul nulitatilor (Duminică, 1 iulie 2012, 16:05)

    M.Ciobanu [anonim]

    De fapt, atacul PSD la adresa CNATCDU este un atac al nulitatilor la adresa elitei stiintifice a tarii. Comparatii va rog pe Marius Ambrus si Viorel Barbu cu oricare din noii numiti de catre Liviu Pop in Comisia de Etica si va veti lamuri. Cei din urma au in CV mai mult expuneri la conferinte interne fara semnificatie (gen Ion Mang) sau publicatii marunte in reviste fara circulatie internationala. Confuzia pe care au introdus-o in legatura cu granturile castigate de Universitatea Bucuresti este menita sa creeze antipatie din partea celor care nu stiu ca acestea sunt dedicate unor colective si ca ele contin cheltuieli materiale, taxe,etc.
  • +2 (2 voturi)    
    sper din tot sufletul (Duminică, 1 iulie 2012, 16:07)

    Aramis [utilizator]

    ca profesorul Andruh sa se coboare la nivelul ministrului si sa-l dea in judecata pentru calomnie
    si eventual sa fie urmat si de ceilalti membri ai comisiei
  • +1 (1 vot)    
    matale esti istoric, nu ? (Duminică, 1 iulie 2012, 16:08)

    toma [anonim]

    ai facut matale sapaturi si ai aflat dovazi ca-s politrucii lu' funeriu ?
    daca comisia nu-i buna, matale esti bun ?
    da daca dadea decizie inversa, era buna ?
    ce-ai mai fi in stare sa faci pentru sefu' tau ?
    si pe mama, si pe tata ?
  • +2 (2 voturi)    
    Cata minciuna pentru acesti copy-paste, hoti (Duminică, 1 iulie 2012, 16:08)

    GREATA ! [anonim]

    Cata minciuna sa sutii hotia si minciuna !! Cat efort sa acoperi scoala creata de Marga si actuala ministru al educatiei (tot o PSD-ista) Iliescu vinovat pentru dezastrul moral din RRomania post decembrista !! Acest crminal notoriu nu a fosdt judecat si condamnat pentru crimele din '89i mineriade !! Pana cand acest criminal nu-si v-a primi pedeapsa sufletul romanilor nu v-a avea liniste si nu v-a fi pace si concordie in tara !!!
  • +1 (1 vot)    
    Demisia, Hașoti ! (Duminică, 1 iulie 2012, 16:12)

    VI10 [utilizator]

    România n-are nevoie de un ministru al culturii care promovează furtul intelectual la scară națională protejând un hoț.

    Să îți fie rușine ! Te-ai discreditat total în ochii opiniei publice cu această declarație.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu (Duminică, 1 iulie 2012, 16:13)

    micul [utilizator]

    suntem chiar toti timpiti !
    Animalul a plagiat sii cu asta basta !
    http://www.academiacatavencu.info/wp-content/uploads/2012/06/Fuhrer.jpg
    http://www.academiacatavencu.info/wp-content/uploads/2012/06/PONTA-THE-PLAGIATOR.jpg
  • +2 (2 voturi)    
    plagiat!?! (Duminică, 1 iulie 2012, 16:14)

    giotto [utilizator]

    Bai, oameni buni, Ponta a plagiat si asta o vede si un copil din ciclul primar.Ce atatea comisii si paracomisii? A FURAT => DEMISIA.
  • +2 (2 voturi)    
    daca asta este ministrul culturii (Duminică, 1 iulie 2012, 16:15)

    Vasile D [anonim]

    nu vreau sa stiu ce cultura promoveaza...
  • +1 (1 vot)    
    Magarie de politruc (Duminică, 1 iulie 2012, 16:15)

    iudi [utilizator]

    Ce declara domnul Hasoti este doar o declaratie de politruc. Este lucrul la care se pricepe cel mai bine.
  • +1 (1 vot)    
    Nu dati in el... (Duminică, 1 iulie 2012, 16:19)

    Catz Kitty [utilizator]

    ... ca are principii ! :). Principiale (ca la partid) ?

    "Ministrul Culturii, Puiu Hasotti, a declarat ca acea comisie care a decis ca premierul Victor Ponta a plagiat in lucrarea sa de doctorat "a raspuns la o comanda politica", fiind formata din "politrucii" lui Daniel Funeriu si Emil Boc, si ca, din principiu, nu poate fi de acord cu parerile acesteia"
  • +2 (2 voturi)    
    Pana si lui Ceausecu (Duminică, 1 iulie 2012, 16:19)

    potaissa [utilizator]

    i-ar fi fost rusine ,sunt sigur!!

    U nited

    S tupidness of

    L awlessness
  • +1 (1 vot)    
    din principiu (Duminică, 1 iulie 2012, 16:19)

    americanu' [anonim]

    principiile unui ministru sunt din ce in ce mai stranii de cand cu usl-istii la putere...cred ca v-ati uitat la prea multe filme americane, din alea in care un criminal in serie scapa de acuzatii pentru ca avocatii sai au excelat in a convinge juratii ca martorii nu sunt credibili.
    altfel spus, daca un fost drogat depune marturie ca a vazut un viol, violatorul scapa pentru ca martorul nu e credibil. cam asa si cu ponta...violeaza in direct toate normele de redactare a unei teze de doctorat (de principii si valori umane n-are sens sa vorbesc) si iata-l pe principialul hasotti (ministru al culturi!!!!) zicand ca din principiu nu e de acord ca ponta e un violator penal.
  • +2 (2 voturi)    
    dle ministru (Duminică, 1 iulie 2012, 16:20)

    MirceaA [utilizator]

    daca va cred si cei de la Nature ca totul e politic si ca nu e nimic copiat, va cred si eu
  • +2 (2 voturi)    
    auzi cine foloseste cuvintul (Duminică, 1 iulie 2012, 16:21)

    __alex__ [utilizator]

    "politruc".
    Se zice ca dupa 50 de ani, fiecare om are figura pe care si-o merita. De om 'cinstit' in cazul Hasotti...
  • +2 (2 voturi)    
    Iar nu mai inteleg nimic (Duminică, 1 iulie 2012, 16:22)

    Baba Ana [anonim]

    "Decizia Consiliului a fost luata prin votul celor 13 membri prezenti din totalul de 21."

    Pai nu era vorba ca totalul e de 19? Consiliul are (ma rog, avea, inainte de Pop) 19 membri? Si nu mai declara Dl. Andruh ca, in afara de cei 13, alti doi membri si-au exprimat pozitia prin e-mail, lucru perfect valabil si autorizat prin regulament?

    Oricum, personal am o greata nemarginita fata de acest guvern "cel mai cinstit de pana acum". Auzi, "din principiu nu sunt de acord"! Principialule!
  • +1 (1 vot)    
    Ia uite domne....!!!! (Duminică, 1 iulie 2012, 16:22)

    polonyca [utilizator]

    Mos fassss a prins grai !! Tre sa se bage in sema si el putin.........dupa principiul.."Domnu' sef , o sa aveti o scama !!"..... Gretos poate sa mai fie si acest .....expirat !!
  • +2 (2 voturi)    
    comanda politica (Duminică, 1 iulie 2012, 16:23)

    iudi [utilizator]

    Atat de tampiti pot fi acesti oameni incat nu-si dau seama ca oricand si oriunde plagiatul se poate demonstra si ca nu-l pot ascunde sau corecta? N-au cale de iesire.
  • +2 (2 voturi)    
    inca o mizerie (Duminică, 1 iulie 2012, 16:27)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    marca usl. omul de stiinta de renume international puiu hasotti, exercitandu-si atributiile de tip antena3.acum si duminica!
  • +2 (2 voturi)    
    Cine sunt EI (Duminică, 1 iulie 2012, 16:30)

    morometu [anonim]

    Tovarasei acestia politruci uita ca trebuie sa reprezinte interesele cetatenilor de care sunt platiti si nu interesele personale sau de grup. Ignora cu desavarsire "cetateanul european si drepturile lui" si il sfideaza cu orice ocazie. Sus, pe scaun se cred intangibili si "mai superiori".
    Stiu ca "porcii sunt cei mai egali" dar nu ne-am mai dorit comunism de vreo 22 de ani. Unora inca le mai place sa se "tavaleasca in namol"!
    Cel putin in scrisorele mai pui putin "intelectul la lucru".
  • +1 (1 vot)    
    Cei din CNATDCU... (Duminică, 1 iulie 2012, 16:30)

    Alius [anonim]

    sa fie fericiti daca in viitor nu o sa fie arestati si acuzati de "răspândirea de știri, date și informații false, care au tangență cu siguranța statului", asa cum a facut Nascase cu Ciuvica.

    Asa le trebuie, daca nu canta cum vrea PSD-ul. Si asta sa fie si o avertizare catre cealalta comisie, cea de etica, in cazul in care vreunuia dintre ei ii trece prin cap sa dea un alt verdict decat cel asteptat de Ponta.
  • +1 (1 vot)    
    Mai,,,,"ministrule"..... (Duminică, 1 iulie 2012, 16:32)

    polonyca [utilizator]

    .....voi sunteti chiar nesimtiti !! D c nu va luati voi...."jucaria"(Pontanacul) si sa dispareti in zare ?? Voi credeti ca asa o sa tine de putere , lovind si murdarind totul ?? Lasati in pace profesorii respectabili , personalitati stiintifice recunoscute , care au confirmat prin munca , prin profesionalism , care nu au nevoie de ....politica pt a-si castiga averile ca voi ...Ei vor ramane in istorie........voi treceti numai prin ea !!! Si dupa voi ramane o duhoare insuportabila......Ca de sobolani.....comunisti !!!!
  • +3 (3 voturi)    
    "din principiu (Duminică, 1 iulie 2012, 16:38)

    mercedes [utilizator]

    nu sunt de acord cu comisiile lor, voi fi de acord cu comisiile noastre". Ce nevoie ai domnule ministru de comisii si comitete pentru a distinge plagiatul sau nonplagiatul? Daca dumneata nu esti capabil, nu ai ce cauta la conducerea unui minister. Creati impresia ca sunteti de acord cu furtul de toate felurile si ne aplicati inca o stampila de "hotii de romani" pe fata noastra numai din interese meschine personale. Predati stafeta pentru ca nu sunteti demni de nimic.
  • +2 (2 voturi)    
    bai nene (Duminică, 1 iulie 2012, 16:42)

    houys, [anonim]

    asta cu politrucii lui Funeriu e buna. Pai este mai onorabil sa fii politrucul lui Ponta, al d-nei Corina, a lui Mang sau Doamne fereste al lui Pop? De ce au toti impresia ca daca-i fac pe oamenii astia politrucii lui Funeriu ii dezonoreaza? E mai onorant sa fii politrucul Abramburicai?
  • +2 (2 voturi)    
    aveti grija ce vorbiti (Duminică, 1 iulie 2012, 16:42)

    I [utilizator]

    nu aveti caderea sa vorbiti de Funeriu. Dati-va demisia toti si lasati-va de meserie. Nu aveti ce cauta in guvern. Voi tineti Romania pe loc!
  • +1 (1 vot)    
    asa.. (Duminică, 1 iulie 2012, 16:50)

    k [anonim]

    ... asta loveste cu parerile lui de ministru asupra afirmatiilor unor profesionisti? sunt sigur ca o sa aiba succes...
  • +1 (1 vot)    
    Chiar nu va e rusine? (Duminică, 1 iulie 2012, 16:51)

    catri81 [utilizator]

    Cum puteti numi membrii acestui consiliu politruci?Sunt academiceni si oameni de stiinta. Dumneavoastra ce merite culturale sau stiintifice aveti? Ca nu cred ca degeaba a cerut d-nul Basescu o declaratie pe proprie raspundere.
  • +2 (2 voturi)    
    Mai ministrul inculturii? (Duminică, 1 iulie 2012, 16:52)

    yanke [utilizator]

    Alo nene Hasotti,cine esti tu sa-ti dai cu presupusul asupra corectitudinii acestei comisii?Voua nu va convin nici adevarurile absolute!! Pai si un copil poate adeveri furtisagul pritenului vostru,mai terchea berchea! Urla toata presa mondiala,si voi o tineti langa,comunisti nenorociti!!
  • +2 (2 voturi)    
    vai de capul tau ministrule! (Duminică, 1 iulie 2012, 16:53)

    mirifel [anonim]

    Rusine pentru aceste declaratii. Nu ne luati de prosti. Voi sunteti care nu aplicati legile acestei tari si care va bateti joc. Nu aveti nimic de seama in vietile voastre de politruci. Sunteti niste comunisti toti liberalii si pesedistii!
  • +1 (1 vot)    
    ce ar fi decis o comisie cinstita? (Duminică, 1 iulie 2012, 16:57)

    Maria Monica Matache [anonim]

    Curat teatru absurd!
    Ce ar fi decis o comisie cinstita si impartiala?
    Si- poate si asta conteaza: care este adevarul?
    Teza e scrisa corect, e o lucrare buna si originala?
    Nea Puiu nu ne spune, de ce?

    mmm
  • +1 (1 vot)    
    Rusine bre ! (Duminică, 1 iulie 2012, 16:59)

    untrezit [anonim]

    Nu ti-e rusine bre Hasotti ? Te credeam om serios. Sa cerem verificarea tuturor lucrarilor de doctorat ale celor 130 parlamentari doctori de catre o comisie internationala si indepartarea din parlament a plagiatorilor.
    Sa se verifice inclusiv lucrarea lui Hasotti Puiu !
  • +1 (1 vot)    
    plagiat (Duminică, 1 iulie 2012, 17:06)

    Dan Ioan [anonim]

    E plagiat de la o posta, poa sa-si dea seama oricine stie sa citeasca. Am descarcat "teza" lui Ponta si cartea lui Diaconu, si daca luam doua cuvinte la rand si le cautam in lucrarea lui Ponta in 50% din cazuri le gasim urmate si/sau precedate de macar vreo 2-3 pagini identice, cu virgule cu tot. Nici macar la enumerari n-a schimbat si el o ordine ceva. Practic aproape toata cartea lui Diaconu e in "lucrarea" lui Ponta.. copy-paste curat curat.
  • +1 (1 vot)    
    exista oameni buni in acel partid? (Duminică, 1 iulie 2012, 17:09)

    geordan [anonim]

    daca da, atunci nu ne mai ametiti cu comisia care este sau nu CINSTITA! iesiti voi si spuneti daca este sau nu adevarat ce se spune.cu teza,n fata ! ca alegator, ma doare in COT de considerentele voastre politice. puteti SA FITI SI VOI O DATA ONETSI?
  • +2 (2 voturi)    
    hsotti ar o lecuta de dreptate (Duminică, 1 iulie 2012, 17:10)

    ginel oboreanu [anonim]

    si io cred ca n'a fost plagiat.

    dar, ce este clar, este ca in lucrarea de doctorat, dr. tonta a COPIAT peste 80 de pagini, cuvant cu cuvant, nesarind nicio virgula si respecand fiecare punct.

    deci, nu e plagiat, e purs si simplu copiat, de clasa a IV-a elementara.

    diploma ramane valabilava rog pe toti, aic de fata, dar si pe jurnalisti si politrucieni, sa'i resptectai titlul, sa va adresati Lui sau sa scrieti despre El cu titlul de dr. mai exact, conf.dr. viorel tonta copy(a)lot.
    si nu uitati si titlul de prim ministru al guvernului cel mai cinstit, cu majoritatea celui mai ilegitim parlament din ultimii 22 de ani.
    sper ca n'am omis niciun titlu.

    pana mai acum 2 luni, parlamentu asta, oleaca mai putin numeros acum, era cel mai neligitim parlament din istoria romaniei.
    acum, primul ministru al celui mai cinstit guvern, conf.dr. victorios viorel tonta, clameaza legitimitatea data de parlament.

    as vrea totusi sa arat ca, insumate, voturile pentru, cu care au castigat toti parlamentarii ce'l sustin, nu egaleaza numarul de voturi cu care a fost ales base.
    sa nu uitam ca multi au venit de pe locul doi sau trei, cu o mie sau cateva sute de voturi pentru.

    cine are legitimitate mai mare ?!

    s'auzim de bine.
  • +2 (2 voturi)    
    Asa grait-a Puiu (Duminică, 1 iulie 2012, 18:08)

    XtrO [utilizator]

    Domnule PH, zis Puiu, sa va fie rusine ca in calitate de Ministru al Culturii (!!) emiteti niste imbecilitati. Ce argumente aveti sa faceti asemenea afirmatii idioate, in calitatea dumneavoastra de Ministru, repet, al Culturii? De cand, orice neavenit isi da cu parerea despre orice, care aduce atingere idolilor dumneavoastra politici rosii? Mai lipseste sa ia pozitie indignata Ministrul Agriculturii si femeia de serviciu. Ce politruci mizerabili! Ca in vremurile bune, dinainte de '89, cand toti incultii si zbieratorii activisti PCR-isti ,cu 2 clase primare, faceau zid inaintea Geniului Carpatilor, daca cineva indraznea sa il atinga cu o vorba pe el, ca "Doctor (alt doctor!!) Honoris Causa" de Scornicesti sau pe "Doctorul (ce coincidenta!) in chimie" ce-i sedea alaturi, mama codoi-ului. Dumneavoastra aveti tupeul sa vorbiti de dictatura lui Basescu, de Revolutia bunului simt??? Donmule Puiu, impreuna cu ceilalti crizati rosii-galbejiti, sunteti doar carpe de sters bocancii guevaristi ai copiatorului national si de lins talpile jegoase ale securistului-turnator antenist.
  • +2 (2 voturi)    
    Un debil. (Duminică, 1 iulie 2012, 18:11)

    Centurion [utilizator]

    Alt politruc cu minte de gaina. Stimate domn Hasoti, nu te gandesti putin, ca daca una sau mai multe comisii internationale independente vor cerceta cazul Ponta si evident vor ajunge la aceiasi concluzie, ca a plagiat, voi va faceti si mai tare de ris. Va discreditati complect. Ca aveti o cultura politica mult sub nivelul de Burkina Fasso era de intrevazut, dar ca sunteti si debili mintali, este realmente cireasa de pe torta.
  • +30 (30 voturi)    
    nu amestecati criteriile (Duminică, 1 iulie 2012, 18:14)

    anonim3 [utilizator]

    Pot intelege nevoia dlui Hasotti de a-si exprima solidaritatea politica cu primul-ministru.
    Pe de alta parte, pentru un om de carte, excesul de zel este jenant. Comisia nu este de politruci, ci de oameni mai mult decat onorabili profesional si moral. De aceea, dl. Hasotti ar fi trebuit sa se abtina de la insulte si acuzatii.
    • +1 (1 vot)    
      calomnie! (Duminică, 1 iulie 2012, 22:54)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

      de ce nu reactioneaza cei invinuiti in mod atit de abject?!
  • +29 (29 voturi)    
    penibil (Duminică, 1 iulie 2012, 18:17)

    un cititor [anonim]

    O modalitate penibila de adresare din partea unui liberal. Sa numesti politruci o serie de profesori universitari e total nedemn. Nimic nu ar trebui sa surprinda intr-o tara in care sunt popularizate doar pseudostarurile create de TV in cautare de audienta.
    • +1 (1 vot)    
      hasotti (Duminică, 1 iulie 2012, 21:28)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui un cititor

      are treaba cu liberalismul cum are papa cu islamismul. Un fost turnator oarecare, fara onoare, fara cultura, fara nimic. Iar astia nu cunosc decit profesori universitari ca mang sau corina de la standfort, era sa-l uit pe pontac sau catalin voicu, ca si ala e doctor, asa ca li se pare normal sa insulte si sa jigneasca cadrele universitare adevarate.
  • +1 (1 vot)    
    H.G -007 (Duminică, 1 iulie 2012, 18:23)

    paul155 [utilizator]

    Trecere in regim de urgenta a comisiei de verificare si atestatre academica in subordinea primariei sector 5.
    Verificarile se vor face sub controlul domnului Marean Vanghelie .Nici un singur doctorat nu este valabil fara apostila,,GARANTAT VANGHELIE"
    Romania te iubim!
    Noi de aicia sa fugim.
  • +2 (2 voturi)    
    Guvernul de aparatori ai plagiatorilor (Duminică, 1 iulie 2012, 18:23)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Comisia de Etica a Ministerului invatamintului numita de PSD nu e politica, nu-i asa? Ministrul pop a ales membrii comisiei ducindu-se la Muntele Athos si notind numele pe care i le-a dictat Dumnezeu.
  • +1 (1 vot)    
    Chiar este profesor universitar?! (Duminică, 1 iulie 2012, 18:28)

    x1y2z3 [utilizator]

    Declaratia d-nului Hasotti este atat de penibila si iresponsabila incat cu greu poate fi comentata. Probabil ca dumnealui inca nu a aflat ca sunt si in Romania oameni care au opere stiintifice valoroase, credibile, recunoscute pe plan international. Poate crede ca toti au ajuns pe scara din dos la functia de profesor. Il poate judeca dansul pe d-nul acad. M. Andruh, o adevarata personalitate stiintifica? Ce opera stiintifica are d-nul Hasotti? Indeplineste criteriile de abilitare? Sau poate si de aceea este suparat pe CNATDCU...
  • 0 (0 voturi)    
    lachei mizerabili (Duminică, 1 iulie 2012, 18:42)

    ovigeo [utilizator]

    pop,rus,hasotti cind dovezile de plagiat vor fi evidente ; respectivele persoane vor decadea din mediocritatea lor ,la acela de cirpa de sters, mizerabile caractere
  • +1 (1 vot)    
    de ce nu iesim in strada sa proestam?.. (Duminică, 1 iulie 2012, 18:56)

    Geon80 [utilizator]

    se ocupa cineva de organizarea unui miting?
    m-am saturat sa vad aroganta acestui plagiator ipocrit..
  • +1 (1 vot)    
    Au capatat si proiecte pe sub masa! (Duminică, 1 iulie 2012, 18:57)

    dancbadea [anonim]

    Sa vedeti si ce proiecte au primit: de cae 8 miliane lei / proiect. Asa, da - mai merge! Dar, sa va uitati de cate ori sunt recicate la finantare aceste proiecte!
  • 0 (0 voturi)    
    Datul in gropi, sport national (Duminică, 1 iulie 2012, 19:00)

    Liviu Iordache [anonim]

    De doua luni, datul in gropi este sportul national, numai ca Ponta a ramas in groapa respectiva si o adinceste, iar in ea vom cadea cu totii. Ceea ce a spus Valentin Stan vineri pe Antena 3, un om si un post tv care numai anti usl nu pot fi considerati, precum si ce se intimpla zi de zi (s-a anuntat prabusirea ratingului de tara, vom plati imprumuturi mai scumpe cu citeva!!! procente) reprezinta cea mai neagra perioada din istoria noastra, mai ales ca se petrece in citeva zile! Nici fanariotii, cu decenii de domnie, nu au facut atita rau, ba au mai scos cite o lege, au mai facut cite o scoala! Or astia ne distrug, vor, pur si simplu, sa ne scoata din UE si sa ne arunce in bratele rusilor. Altfel nu-mi pot explica, mi-e greu sa-i cred cretini totali, mai degraba ticalosi. Or ticalos ca sa faci avere nu mai e cazul, sunt putrezi de bogati toti, totul devine halucinant!
  • +1 (1 vot)    
    Domnule Hasotti,... (Duminică, 1 iulie 2012, 19:28)

    Rescatorul [anonim]

    chiar nu ai pic de bun simt? Mai insulti mult inteligenta intelectualilor romani? Ce ne tot aburesti? Orice om care a absolvit cel putin patru clase isi da seama de plagiat. Numai nesimtitii nu, nu crezi?
  • +1 (1 vot)    
    ce scriu, e plagiat dupa alt comentariu: (Duminică, 1 iulie 2012, 19:42)

    kkciosuldelahamangia [anonim]

    tot guvernul nu are diplomele pe care le are Funeriu, nici nu-s in stare sa le citeasca.
  • 0 (0 voturi)    
    Oho... (Duminică, 1 iulie 2012, 19:52)

    Diaspora [anonim]

    Si un copil are sufidcienta competenta sa aprecieze masura in care cele doua texte sunt identice.
    Nu ma asteptam de la un intelectual la o asemenea replica.
    In ultima instanta trebuie sa fii cel putin idiot ca sa nu vezi cat de penibil este acest domn Ponta.
    Orice intelectual ar trebui sa se distanteze de o asemenea atitudine si sa nu se pateze prin acompanierea unui asemenea individ.
  • +2 (2 voturi)    
    PNL (Duminică, 1 iulie 2012, 20:12)

    sindbad [anonim]

    asteptam pozitia pe care o iau liberalii in cazul plagiatului lui ponta. acum e clar...

    speram altceva
  • +2 (2 voturi)    
    Intrebare (Duminică, 1 iulie 2012, 20:24)

    nic1 [utilizator]

    Domnule Hasotti oare acesti oameni cand v-au acordat titlul de doctor nu au fost tot politruci?? sau atunci v-a fost bine, acum sant politruci.
    Esti un om fara caracter(ca sa fiu diplomat).
  • +1 (1 vot)    
    tratez prin absurd (Duminică, 1 iulie 2012, 20:48)

    mary_ [utilizator]

    Cum spuneam, cu USLasii nu ai ce discuta decat reducand totul la absurd.

    Presupun prin absurd ca intreaga comisie a fost facuta din politrucii lui Funeriu vreau sa vad urmatoarea comisie formata din 45 de minti luminate care ar putea sa sustina ca cele 80 de pagini nu au fost copy-paste dintr-o sursa neindicata??? Q>E>D>

    Astept raspunsul! Evident, prin absurd!

    Pana atunci ramane cum am stabilit -
    copy-paste = plagiat PONTA
  • +2 (2 voturi)    
    E de inteles (Duminică, 1 iulie 2012, 21:08)

    cgi [utilizator]

    Trebuie sa sara in apararea stapanului care i-a pus zgarda aia noua si frumoasa de ministru. Doar nu ati vrea sa se gudure pe langa 'telectualii aia care nu stiu nici macar sa fure sau sa plagieze.
  • +4 (4 voturi)    
    astia mint cu nerusinare (Duminică, 1 iulie 2012, 21:40)

    paolalaan [anonim]

    eu am accesat pe net lucrarile lui ponta si se vede clar pentru orice persoana care stie doar sa citeasca , nimic mai mult , cum ca pasaje intregi sunt copiate!Asa ca ma intreb cat de prosti ne cred nesimtitii astia incat fac asemenea afirmatii?Uitati-va si voi si veti vedea acelasi lucru , pagini intregi copiate fara rusine!Asa ca ,de ce ar fi de vina Funeriu sau Base ca ponta a furat si ca ceilalti uslasi mint ?Verificati pe net si veti vedea acelasi lucru ca si mine!
    • +2 (2 voturi)    
      ne cred tampiti (Duminică, 1 iulie 2012, 21:50)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

      cautati pe net lucrarea lui ponta si veti gasi alaturi si pe cele din care a copiat!Nu trebuie decat sa stii sa citesti ca sa-ti dai seama ca e copy paste !Ma mir ca nu le e rusine sa ne minta in fata!Asta e USL ,un partid al minciunii ,al fraudei ,al manipularii , un partid cu apucaturi naziste!Ca si imbecilul ala de pop de la educatie , minte si asta de ingheata apele!Oare ne cred tampiti?Daca i vom alege atunci sigur vom fi
  • +3 (3 voturi)    
    domnule ministru, (Duminică, 1 iulie 2012, 21:51)

    flitmania [utilizator]

    va ia cu fiori ca s-ar putea sa fi dat o declaratie pe propria raspundere in fals?
  • 0 (0 voturi)    
    Doar scrisori (Luni, 2 iulie 2012, 0:05)

    mariusncn1974 [utilizator]

    Stimabile ministru. Sa stiti ca este chiar f. trist daca si acel ce a scris doar 1-2 scrisori in viata sa poate sa spuna ca acea teza este un plagiat. Adica sa va explicam si dumneavoastra: o copie 1:1 egalitate. deci este trist, f. trist. RUSINE v-o spune un LIBERAR convins.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri