UPDATE Radu Berceanu: Conducerea centrala a partidului trebuie sa demisioneze; nu se poate sa vrei sa fii sef si apoi sa nu ai nicio responsabilitate. Noi suntem de Guiness Book

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 13 iunie 2012, 11:27 Actualitate | Politic


Radu Berceanu a declarat miercuri ca intreaga conducere centrala a PDL trebuie sa demisioneze si sa isi asume responsabilitatea a ceea ce s-a intamplat la alegerile locale, afirmand ca partidul este demn de cartea recordurilor pentru ca a "a pierdut tot" desi a avut presedinte de tara, premier si presedinte de camera in parlament.

El a declarat ca este necesara convocarea unui Congres Extraordinar, care sa aleaga o noua echipa.

"Eu spun ca trebuie conducerea centrala a partidului sa demisioneze, nu Emil Boc, ci cati sunt ei 30-40, in afara de cei care au plecat la alte partide. Nu am o problema cu o persoana, e vorba de toti cei care au vrut sa fie acolo, e drept ca unii au fost rar", a spus parlamentarul liberal-democrat.

"Ai o responsabilitate. Noi suntem de Guiness Book of Records, pentru ca un partid care a avut prim ministru, presedinte de camera, presedinte de tara, a pierdut tot. Mai este un partid ca asta? Nu cred. ne-am jertfit pentru un poopor care nu ne-a inteles. Daca nu ne-a inteles insemana ca am gresit.

"Eu nu mai sunt din 2004 in conducerea centrala, pentru ca s-a spus ca sunt dinozaur politic. Foarte bine, au fost tinerii hotarati, experimentati.

"Nu o sa vina Victor Ponta sa ne spuna - 'Bai baieti, e cam putin pentru voi, va mai dam noi 5 procente. Nu se paote sa vrei sa fii sef si apoi sa nu ai nicio responsabilitate", a mai spus Berceanu.

Berceanu a comentat si referitor la fostul premier Mihai Razvan Ungureanu, afirmand ca "politica se face in partide, nu pe de alaturi".

"Cine vrea sa faca politica se inscrie intr-un partid si face politica, cine vrea sa critice se face analist, cine vrea sa fie si colo si colo face un ONG civic. Nu critic ONG-urile, dar nu mi se pare corect sa faci politica pe alaturi, politica se face cu partide."

UPDATE Despre demisia Sorinei Placinta: "Nu am un comentariu decat pentru o placinta... Cred ca a pierdut trenul, trebuia sa plece atunci cand a fost cu plansetele si bocetele, ca probabil obtinuse mai mult asa, cum am spus pentru mine toti astia sunt niste tradatori si pentru tradatori nu am alte comentarii decat ca sunt tradatori. Ce sa facem? In momentul in care de la un partid pleaca la un moment dat cineva care a fost oprimat, caruia nu s-a dat voie sa ajunga ceva, sa faca si el ceva sau nu a fost ascultat, nu s-a simtit marginalizat si pana la urma a plecat, asta e!

Dar cand pleaca tot felul de vicepresedinti care au avut tot ce au vrut in partid, a fost ministru ba prim-vicepresedinte si, la un moment dat, cand e o situatie mai grea, in loc sa stai acolo, sa pui umarul, sa spui ce-a facut sa faci ceva, pleci la ceilalti cu gandul ca acolo o sa fie mai bine, ca esti la putere", a declarat Radu Berceanu, la Senat, potrivit Agerpres.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4463 vizualizari

  • +19 (23 voturi)    
    In sfarsit unul lucid (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:39)

    Garm [anonim]

    Berceanu pare sa fie singurul care realizeaza dezastrul, restul par in transa, convinsi ca au castigat, adica in total denial.
    • +16 (22 voturi)    
      nu stiu cît e de lucid (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:50)

      t [anonim] i-a raspuns lui Garm

      dar are partial dreptate. zic partial deoarece, cu exceptia lui Boc, cei din conducerea centrala ar trebi sa demisioneze. sa se retraga in anonimat toti aia din gasca lui Blaga, Olteanu, Videanu, Berceanu etc.

      la conducerea PDL sa fie Boc, Monica Macovei, Cristian Preda, Sever Voinescu, Raluca Turcanu, Anca Boagiu si alti oameni care gîndesc ca ei.
      • +1 (9 voturi)    
        cum mai BOC? (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:14)

        eu [anonim] i-a raspuns lui t

        pai BOC e bun ? nu BOC e unul din responsabilii majoritari ?
        • -4 (12 voturi)    
          Berceanu greseste, este invers.... (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:29)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui eu

          Nu este corect: "ne-am jertfit pentru un popor care nu ne-a inteles"...
          Corect era: am jertfit un popor pe care nu l-am inteles....
          • +2 (6 voturi)    
            Nu-l vor intelege niciodata! (Miercuri, 13 iunie 2012, 13:00)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Habar nu au de ce romanii au votat penalii din USL, isi inchipuie ca i-au pacalit Antenele Varanului.
        • +1 (3 voturi)    
          exact, Boc! (Miercuri, 13 iunie 2012, 13:11)

          t [anonim] i-a raspuns lui eu

          exact, Boc e bun si de multe ori s-a alaturat celor din esaloanele 2 si 3 ale partidelor impotriva baronilor din esalonul 1 (Udrea, Blaba, Videanu & co.)

          aminteste-ti de exemplu de scandalul produs in PDL la introducerea criteriilor de integritate propuse de Macovei, Voinescu, Preda & co în primavara lui 2011. Boc a fost alaturi de acestia (profesionisti, integri & fara putere de decizie in partid) impotriva sleahtei penalilor din esalonul 1.

          pentru conformitate, vezi pe HN articolul "Infrangere pentru trio-ul Macovei-Preda-Voinescu" din 4 martie 2011.

          http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8361644-colegiul-director-pdl-respins-suspendarea-automata-din-partid-celor-trimisi-judecata.htm
    • +11 (15 voturi)    
      Partial de acord (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:02)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui Garm

      Aduceti oameni noi care s-au facut apreciati de romani. De exemplu eu l-as fi sprijinit pe Nicusor Dan in locul lui Prigoana. Ar fi luat vre-o 30%.

      Treziti-va din starea de letargie. Nu o sa castigati niciodata fiind perceputi la fel de hoti ca USL-ul pentru ca ei au acaparat deja electoratul dispus sa voteze hotii. Voi aduceti oameni recunoscuti ca cinstiti si capabili si lasati-i pe ei sa defileze cu cei pe care-i au.
    • -2 (2 voturi)    
      Oare este chiar lucid? (Miercuri, 13 iunie 2012, 14:05)

      mihg [utilizator] i-a raspuns lui Garm

      Sa inteleg ca dl Berceanu a castigat alegerile la Craiova, respectiv Dolj. Cred ca ar trebui sa ceara demisia lui Boc, dar cu demisia sa in mana.
  • -1 (15 voturi)    
    ne-am jertfit pentru popor (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:41)

    Mazeta [utilizator]

    Parca am mai vazut filmul asta... cum se numea, 'si multi-milionarii plang'?
  • -2 (14 voturi)    
    tupeu 1000 la sută ! (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:47)

    periscop [utilizator]

    Cum poate să spună aşa ceva?! Auzi: Berceanu s-a "jertfit" ! Poate s-a ... jertFLIT pt. noi !
  • 0 (12 voturi)    
    Ne-ati jertfit (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:47)

    Mihai [anonim]

    nu v-ati jertfit, voi refuzati sa vedeti realitatea, cand in toata lumea se luau masuri anticriza la noi presedintele si primul ministru minteau cu nerusinare ca pe noi nu ne atinge criza. Dupa aia au venit imprumuturile de la FMI sau din alte parti si nu stie nimeni unde s-au dus, asta in varianta oficiala. A mai venit si cresterile de accize, ingroparea IMM de catre Pogea si multe alte fapte de amatorism specifice partidului. As vreau si eu o jertfa din asta cum ati avut voi, sa imi maresc bugetul in fiecare an in timp ce altii erau disperati dupa un loc de munca, sa fac contracte cu statul la pret insutit, sa construiesc sali de sport in localitati aproape nelocuite, fara apa sau canalizare.
    Halal jertfa ati facut, din gura voastra e ca o insulta cuvantul asta.
  • +11 (13 voturi)    
    nu chiar... (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:47)

    Laurentiu78 [utilizator]

    Nu-i cunosc pe toti din conducerea centrala, dar nu numai ei trebuie sa plece...Dumneavoastra, Videanu, Udrea, si toata gasca de "afaceristi" trebuie sa plecati. Trebuie sa vina Macovei, Ungureanu, Cristian si toata gasca de intelectuali care o mai aveti pe acolo.

    Sa-l avansezi pe Prigoana drept candidat la primaria capitalei este o insulta la adresa inteligentei bucurestenilor (e drept aia din sect 3. nu se numara, aia au reusit sa voteze un penal cu 60%). Iar cand Cristian Preda v-a spus ca-l sprijina pe Dan Nicusor mai sa-l dati afara.
    Ati avut sansa sa faceti ceva si nu v-ati mobilizat (vezi referendumul pe care nu l-ati validat din cauza intereselor proprii), si ati gresit flagrant la anumite momente (vezi forfetarul la INCEPUT de criza care a inchis 100.000 de firme).
    Ati sprijinit oameni aroganti cu interese financiare, in loc de intelectuali, si asta cerandu-le in acelasi timp romanilor austeritate (vezi Udrea).
    Acum ati platit. Dupa 22 de ani electoratul incepe incet incet sa se maturizeze si vi s-a si dat un semnal in acest sens (vezi Dan Nicusor). Nu mai contati foarte mult timp pe prostia electoratului, incet incet va fi eliminata odata cu extinderea internetului in gospodariile romanesti si accesul liber la informatie.
    • -2 (8 voturi)    
      putine variante (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:16)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

      pai daca il aduc pe MRU si pe Preda nu tot un dezastru e ?

      nasol moment pt PDL... daca rezista e mare lucru...
  • -3 (9 voturi)    
    o idee de bun simt (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:48)

    jeff [utilizator]

    Dl Berceanu , nu este doar foare inteligent, dar si vertical si eficient; mi-a placut mereu sa-l aud pe acest om care aduce claritate si bun simt in ce spune . felicitari!!!
    • +2 (4 voturi)    
      pianissimo, dom'... (Miercuri, 13 iunie 2012, 13:06)

      periscop [utilizator] i-a raspuns lui jeff

      Berceanu ! Adică, puneţi batista pe ţambal...
  • +9 (11 voturi)    
    despre MRU (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:51)

    Bogdan [anonim]

    are si el partid, dar e SECRET :P Ha ha ha!
  • +4 (12 voturi)    
    demisia (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:53)

    george [anonim]

    mi se pare corect.

    de la lovilutie incoa am votat mereu cu dreapta. cu PNL la inceput, apoi CDR, PDL , Basescu de 2 ori ..
    Acum cu cine votez?
    Cu domnul Buc care si-a batut joc de fondurile europene ?! E posibil sa astepti 7 luni sa - ti se ramburseze banii din fondurile europene sub carmuirea inteleapta a domului Boc?
    Domunl Boc nu merita sa castige clujul. Locul lui era la lada de gunoi a istoriei. Ciorbea a fost tatic pe langa Boc. Nu minimalizez unele merite , dar la cum a gestionat fonduriel europene e pistol cu apa ce-a facut. Sa ai grad de absortie 3,6% in vreme de criza ...tre sa fi handicapat ...
    • +2 (6 voturi)    
      ai perfecta dreptate (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:17)

      eu [anonim] i-a raspuns lui george

      mai ales referitor la fondurile UE... intamplator ma si pricep la asta si ai totala dreptate...
  • +4 (12 voturi)    
    Cine a fost jertfit ? Eu cred ca poporul roman ! (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:53)

    demagog [anonim]

    Nu cred ca pedeleul s-a jertfit pentru poporul roman ci mai mult ca sigur ca invers, pedeleul si basescu au jertfit poporul pentru interesele proprii si personale.
    Ei "jertfitii" o duc foarte bine, au sau au avut toate functiile importante din toate institutiile si sunt putred de bogati . Cata demagogie !
    Bai fratilor, mirarea mea este ca pedeleul a reusit sa mai ia asa de multe voturi ba chiar si cateva primarii . Dupa cat rau au facut tarii impreuna cu basescu au luat, cred eu, prea multe voturi.
    Sper ca pedele sa mearga pe linia PNT-CD si basescu pe urma lu ' ala cu caltabosu. Daca mai stateau astia la putere nu mai aveam nimic , nici aur , nici gaz de sist , nici cupru in plus mai erau cateva milioane de someri pentru ca asta stie basescu , reduceri, taieri, dat afara, vanzarea resurselor, inchideri de fabrici.
    A coordonat vanzarea flotei, "privatizarile" si restructurarile CFR, a negociat cu Banca Mondiala in 1999-2000 vanzarea sau cesionarea resurselor : petrol, gaz, energie. A hotarat taierea salariilor si impozitarea pensiilor, a dispus ca sute de mii de oameni sa fie dati afara.
    Politic a reusit sa destrame Conventia Democrata, Alianta Da, flota, CFR-ul, a avut programul " Aici sunt banii dumneavoastra" din care au ramas numai gropi pe toate drumurile, a desfiintat alianta dintre PSD si PD din 2008.
    Nu stiu ceva bun facut de omul asta sau de pedeleul lui si eu personal apreciez ca nu cred ca mai este vreun personaj care sa fi adus atata durere , stres, injustitie, romanilor.
    Poate sa se vopseasca pedeleul in orice culoare, sa ia orice alt nume, majoritatea oamenilor nu cred ca vor mai uita ce au patit timp de 15 ani de cand a aparut PD si Basescu a luat conducerea lui.
    Acuma se mai cearta si cu Ponta, ca vrea basescu sa se duca la poza la UE. S-a dus de atatea ori in locul lui Boc si uite unde a ajuns Romania. Asta este parerea mea si nu mi-o schimb dupa mastile prezentate de ei.
  • +6 (10 voturi)    
    conducerea centrala (Miercuri, 13 iunie 2012, 11:54)

    m [anonim]

    Eu cred ca dnul Boc e cel mai bun.Sa ramana pana "stinge lumina"
  • +6 (10 voturi)    
    tocmai tu, bercene.... (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:01)

    Lucky1 [utilizator]

    pai ai uitat ce exemplu ai dat cand, imediat dupa alegeri, te-ai repezit in fotoliul transporturilor crezand ca esti cel mai tare din parcare, cel mai priceput ministeriabil?!
    Si ca tine au facut toti "greii" partidului, fiecare trebuia sa-si ia portia, felia de tort; doar castigasera-ti alegerile, aveati presedintele tarii, guvernul, camera.
    In loc sa va preocupe grija pentru consolidarea democratiei, pentru strategia si tactica partidului, sa cautati cadre tinere, capabile si oneste, sa exercitati un control meticulos asupra corectitudinii si eficientei actului de guvernare v-ati blocat creierasele si labutele in miere si n-ati plecat decat atunci cand a inceput sa puta urat. Dar era deja prea tarziu. Iar acum vii cu astfel de gogorite, altfel spuse pe un ton responsabil, autoritar. Nici macar nu realizezi ridicolul situatiei... poate crezi ca poporul trebuie sa-ti ridice o statuie? Te simti nedreptatit de "ingratitudinea" poporului? Nici prin cap nu-ti trece ca noi, cei care v-am votat cu buna credinta, va tinem raspunzatori de tradarea acestui popor, de aducere la guvernare a gastii uslase, nu prin meritele lor proprii ci prin mediocritatea si lacomia voastra.
  • -1 (9 voturi)    
    Domnule Berceanu, aveti respectul meu (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:05)

    zexe [anonim]

    Sunt unul dintre simpatizantii de dreapta si trebuie sa recunosc ca domnia sa a reusit sa fie intotdeauna lucid si a pus degetul pe rana de fiecare data cand a fost necesar. Cand ai un astfel de om in partid nu il trimiti dupa tigari.
    • +4 (8 voturi)    
      eu zic (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:18)

      eu [anonim] i-a raspuns lui zexe

      sa il puneti pe Berceanu in locul lui Boc... o sa fie maxim la alegerile parlamentare...
      • +1 (1 vot)    
        intr-adevar (Miercuri, 13 iunie 2012, 15:20)

        xy [anonim] i-a raspuns lui eu

        si cu lozinca "Noi ne-am jertfit pentru electorat, acum cerem si electoratului sa se jertfeasca pentru noi!"
  • +8 (8 voturi)    
    explicatie simpla (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:06)

    Dedalus [anonim]

    Pai cam are dreptate. Nu am vazut niciodata asa niste campanii de lesinate, rasuflate si perdante.

    Am inteles - i-a sanctionat electoratul ca a taiat salariile. Dar a taiat numai salariile bugetarilor, nu si pe cele ale privatilor. OK, atunci nu au fost in stare sa explice bine de ce. Dar nici acum in campanie nu au jucat nici o carte, nu au avut nici un plan.

    De acord ca nici USL nu a stralucit in campanie. Dar ei nu aveau de ce sa se strofoace prea tare, mizand pe votul negativ.

    Impresia mea generala este ca banii de campanie au fost folositi in alte scopuri de catre ambele tabere. Este singura explicatie de ce a aratat aceasta campanie asa.

    In interesul democratiei, nu ne este indiferent cum au folosit partidele donatiile. De fapt, acei bani sunt scutiti de impozite. Mai mult, si din bugetul de stat sunt alocati bani partidelor.

    Pe scurt, cred ca un control al Curtii de Conturi asupra banilor de campanie electorala ar fi strict necesar.
  • +7 (11 voturi)    
    Vreau ca EBA sa conduca pedeleul ! (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:10)

    hgnhgghk [anonim]

    De ce ? Pentru ca asa le trebuie !
  • +2 (6 voturi)    
    Demisia (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:19)

    liviu [anonim]

    Mai bine demisionati toti ( usl+ pdl ) .Nu santeti nici unul mai bun ca altul
  • +4 (8 voturi)    
    berceanu (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:26)

    obs. [utilizator]

    Nu-mi plac deloc cuvintele mari ',,dezastru".Spuneti-mi un partid sau o alianta care s-a mentinut la guvernare mai mult de un mandat.Guvernarea erodeaza,guvernarea in perioada de criza erodeaza mai mult.Daca s-ar face o comparatie niciodata pdl nu a avut un scor mai bun decat psd-pnl.A pierdut alegerile pnl in perioada de bum economic.Un scor al unui partid de 20% este un scor bun.Desigur ca daca organizatia Dolj a lui Berceanu ar fi obtinut nu 9% si scorul general era mai bun.Desigur ca Berceanu putea sa-si demonstreze anvergura de politician candidand si castigand in fata lui olguta sau solomon sau preoteasa.DA,berceanu prefera sa faca politica la televizor.Am apreciat de multe ori discursul,replicile dar nu este suficient.Cum ar fi ca pdl sa-si sacrifice acum si singura victorie de rasunet in fata usl,boc?Ridicol pare aici Berceanu.Da sunt de acord ca lideri precum olteanu,flutur sa se de-a putin la o parte.Cand castigi de unul singur impotriva tuturor,inclusiv vreo 5 televiziuni 10municipii resedinta de judet,asta se cheama dezastru?
  • +2 (4 voturi)    
    aaa... (Miercuri, 13 iunie 2012, 12:50)

    Laurentiu78 [utilizator]

    mi-am amintit...

    o intrebare cu spirit de gluma pentru Domnul Berceanu.

    Daca iesea primar Prigoana si ma intalneam cu Bahmuteanca trebuia sa-i zic "Sarutmana Doamna Primarita"?
    Numai la gandul asta si ma trec fiori pe spate. Ca sa nu mai zic ca-mi vin in cap numai imagini cu /facepalm, /facedesk, etc.
  • +2 (4 voturi)    
    Berceanu are dreptate (Miercuri, 13 iunie 2012, 13:03)

    adi [anonim]

    Sunt perfect de acord cu ce a spus Berceanu chiar daca nu am nici o simpatie pentru ca el ca se stie ce realizari putine a avut la transporturi si cum s-a marit averea lui cat a fost ministru. Deci poate nu el e cel mai indreptatit sa vorbeasca dpdv moral, dar ce spune e corect. Toti cei din conducere ar trebui sa plece. In frunte cu Boc. Udrea vad ca a inteles mesajul din alegeri si a demisionat deja. Videanu si Blaga par sa se agate cu orice pret de functii. Ah si Roberta la fel. In timp ce Boc cred ca e tinut pe loc de Base care se teme sa nu piarda cumva partidul din mana daca va fi ales presedinte Blaga. Astia ar trebui sa plece toti si sa vina in fata cu MRU, Macovei, Preda, Lazaroiu, TRU, Voinescu si altii, dar sa-si pastreze si structurile din teritoriu. Ca altfel degeaba pui bibelouri in vitrina centrala daca n-ai structuri in teritoriu ca te mananca PSD-ul pe paine. Asta e singura sansa a regruparii dreptei. Si i-a zis foarte bine Berceanu lui MRU - vrei sa faci politica fie iti faci partid fie te inscrii in unul. Asta cu miscari civice si ONG-uri e apa de ploaie, nu are nici o valoare in ochii electoratului. E nevoie de o reformare pe bune a PDL-ului si de schimbare completa a garniturii de lideri daca mai vor sa mai aiba vreo sansa. Altfel sunt setati pe acelasi topogan pe care s-a dus PNT-ul.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by