Victor Ponta: Presedintele Basescu merge in strainatate si se reprezinta doar pe el. L-am rugat pe ministrul Marga sa il insoteasca, pentru ca partenerii straini sa vada ca Romania are oameni seriosi

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:42 Actualitate | Politic


Presedintele PSD, premierul Victor Ponta, a declarat, sambata, ca l-a rugat pe ministrul de Externe, Andrei Marga, sa-l insoteasca pe presedintele Traian Basescu la Summitul NATO de la Chicago, pentru ca partenerii straini sa vada ca Romania are oameni seriosi.

'Pe domnul Marga l-am rugat sa mearga la Chicago, impreuna cu presedintele tarii, pentru ca stiti ca presedintele tarii merge in general in strainatate si nu reprezinta pe nimeni, decat pe el. M-am gandit sa fie acolo doi ministri - dl Marga si dl Dobritoiu - ca sa inteleaga partenerii nostri internationali ca exista oameni seriosi in Romania. Asa ca va rog sa-l scuzati, e vina mea ca nu se afla aici in acest moment. Sunt convins ca drumul pana la Chicago va fi extrem de lung pentru domnul presedinte Basescu", a declarat Victor Ponta, la lansarea candidatilor USL pentru judetul Cluj, potrivit Agerpres.

Victor Ponta, Crin Antonescu si Daniel Constantin au participat, sambata, la lansarea candidatilor USL pentru judetul Cluj.

Anterior lansarii candidatilor USL, prim-ministrul Victor Ponta si impreuna cu ministrul de Interne Ioan Rus au avut o intalnire cu sefii serviciilor publice deconcentrate din judetul Cluj, in cadrul careia s-a reiterat apelul de a nu folosi institutiile deconcentrate in campania electorala.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


11033 vizualizari

  • +159 (175 voturi)    
    pontacule (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:46)

    sucaa [utilizator]

    pana una alta el a fost ales presedinte deci reprezinta alegatorii. tu si aia doi nu ati fost alesi. ati fost numiti.
    deci unde este reprezentativitatea?
    incerci sa-lprovoci din cate se pare. cauti motiv de suspendare sa-i faci pe plac crinutului dar nu-ti iese. sunteti varza :)
    • +121 (133 voturi)    
      asta e (Sâmbătă, 19 mai 2012, 14:03)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Carlanul tot carlan ramane si e clar ca deja cauta motiv sa-l dea jos pe Basescu. Dar Europa e cu ochii pe noi si carlanul asta provocator ne face de rusine in toata lumea. In ultimul timp Basescu chiar nu a mai zis nimic si bine face. Poate chiar mai trebuie o revolutie sa scapam de comunisti si mai ales de judecatorii lor.
      • +101 (113 voturi)    
        parol rosu ramane rosu (Sâmbătă, 19 mai 2012, 14:37)

        Mgh [anonim] i-a raspuns lui FLORIO

        Vorbeste cel care nu a fost capabil sa aleaga ministru de educatie, nene esti fudul rau, parol dar vin alegerile si trebuie sa-ti fie aratat rosu de pe cravata direct intre ochi poate asa o sa aflati si voi ca mentatlitatea de comunisti nu mai este acceptata. Ai mai bine grija de voiculescu sa nu te mai sune de 10 ori pe zi ca vrea niste zeci de milioane euro sterse.
        • +31 (33 voturi)    
          Nimicultor-in-chief (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:12)

          unamundo [anonim] i-a raspuns lui Mgh

          Se ofera careva sa ii aminteasca bufonului asta ca are o tara de guvernat? Ca situatia este atat de dificila incat si unuia care stie ce face si munceste 24/24 i-ar fi greu sa gaseasca solutii? Chiar nu-l framanta gandul ca el, nu Basescu, nu este adecvat pentru job-ul la care s-a inhamat? Se prabuseste lumea in jurul lui si pe el il freaca grija ca nu va avea Marga ce vorbi cu Basescu 10 ore in avion, ca Basescu, ales prin vot direct, nu reprezinta pe nimeni.
          • +14 (16 voturi)    
            de acord cu tine (Duminică, 20 mai 2012, 7:59)

            rednic [anonim] i-a raspuns lui unamundo

            prostul de regula este si fudul in acelasi timp
          • +6 (6 voturi)    
            Pe presedinte (Duminică, 20 mai 2012, 12:43)

            lzrd [utilizator] i-a raspuns lui unamundo

            il asteptam ca dupa mandat sa preia functia de PM .Tare mult am avea nevoie de un om ferm si cu viziune .Se pare ca in afara de BOC MRU si BASESCU nimeni nu se mai gandeste si la binele Romaniei!
      • -45 (63 voturi)    
        desigur (Sâmbătă, 19 mai 2012, 16:03)

        omo [anonim] i-a raspuns lui FLORIO

        Sunt absolut convins ca Europa va sari ca arsa in apararea mitocanului, mai ales Olanda si Franta! Si cu siguranta carlanul (cred ca totusi a trecut suficient timp cat sa-l consideram deja berbec!) greseste cand sustine ca actualul presedinte se reprezinta doar pe el in strainatate! Nu stiu cum a putut uita de RMGC, ALRO, Chevron sau F16 de care avem atata nevoie! Pentru ca memoria lui Ponta pare ca-i joaca feste, eu sper ca americanii sa stea mai bine in aceasta privinta si sa-si aminteasca in timp util (adica inainte de decolarea avionului prezidential de pe O'Hare) de un anume Viktor Bout, sinonimul masculin pentru Maica Tereza, al carui reprezentant in tara noastra a fost actualul cotrocenist, ajutandu-l absolut dezinteresat si altruist pe rus (evident, un rus de treaba!) sa-si desfasoare misiunile umanitare din Africa si alte zone de pe glob.
        • -9 (9 voturi)    
          Dl.h(omo )sapiens (Sâmbătă, 19 mai 2012, 18:03)

          tepes [utilizator] i-a raspuns lui omo

          In general bati cimpi spui de toate fara sa spui ceva coerent.Iti faci cumva caracterizarea? folosesti cuvinte jignitoare gen mitocan cirlan avansind spre berbec la adresa unui reprezentant al opozitiei,,esti subiectiv deci incorect..Nu inteleg pur si simplu cum puteti apara un om care timp de 8 ani a condus aceasta tara numai in scandaluri si intrigi.Ce a realizat acest om pt.nivelul de trai al rromanilor?sint totusi
          • -7 (7 voturi)    
            Scuze! (Duminică, 20 mai 2012, 8:30)

            omo [anonim] i-a raspuns lui tepes

            Domnule "tepes", desi stiu ca astazi, duminica, nu va aprea raspunsul meu, iar maine s-ar putea sa nu mai apara articolul aici, vreau sa-mi cer scuze pentru ca am folosit ironia mai mult decat trebuie, desi eram convins ca am sa ma fac inteles de toata lumea! Va rog sa-mi recititi comentariul, cuvintele cheie fiind "ironie" si "antiportocalism". Pentru a va edifica pe deplin, va rog sa "googaliti" "Viktor Bout Basescu" si-o sa intelegeti pe deplin mesajul meu!
            Toate cele bune tuturor!
            • +3 (3 voturi)    
              Surse de incredere... (Duminică, 20 mai 2012, 12:34)

              dodu [anonim] i-a raspuns lui omo

              Deci revine povestea cu Bout....
              Nu s-a plictisit Vadim si S.R.S.???? pai din 2007 de la suspendare, ne tot abureste cu dovezile incontestabile.... si ce sa vezi, peste tot sunt "fituici" traduse din opera "maestrilor" SRS si Vadim....
          • +8 (8 voturi)    
            recapitulare (Duminică, 20 mai 2012, 11:30)

            Mgh [anonim] i-a raspuns lui tepes

            Intrebarea aceasta mai bine nu vrei sa o adresezi clasei politice din Romania?
            in Romania tot ce contează e coteria de partid care nu ofera sanse celor capabili - am vazut cum niste laturi de televiziuni ataca persoana cu doctorat in Franta! dar cand vine vorba de plagiaturile celor din Romania se fac ca ploua. Sa-ti povestesc ce modernizare va face un parlamentar care nu a fost prea prezent la sedinte, a trecut de curand la psd si se bate pentru o primarie promitand - prin hartii scrise pensii date de primarie!!
            Dupa cum vedem si acum se incearca tot cu treburi de 2 lei sa se joace dupa cum se vede in acest caz cu Ponta care s-a maturizat .... poate familial.
            Te rog sa te intrebi ce au facut astia de la revolutie pana acum 8 ani, in afara de acest lucru fa o aducere amintere cine a fost la guvern pana in dec. 2009 cand pe plan mondial recesiunea isi arata coltii dar in Romania aruncau cu bani - prim-ministru era Tariceanu cu psd-ul de mana.
            Concluzia se demonstreaza prin acest ton verbal ca fundamental astia cu rosu in piept si copilul lor pnl-ul stiu doar sa aplice un comunismo-socialism care nu va schimba nimic si nu va moderniza Romania deci implicit nivelul de trai.
        • +10 (10 voturi)    
          Da bineinteles. (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:11)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui omo

          Basescu, antihristul in persoana, l-a ajutat si pe Bin Laden sa arunce turnurile gemene in aer. Defapt tot complotul a fost gandit de Basescu. Cred ca daca ne gandim putin, tot Basescu l-a ucis si pe Kennedy!
        • +6 (6 voturi)    
          Viktor Bout (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:19)

          maryus315 [anonim] i-a raspuns lui omo

          Pai daca tu zici ca : "al carui reprezentant in tara noastra a fost actualul cotrocenist, ajutandu-l absolut dezinteresat si altruist pe rus" ar fi minunat sa aduci si niste DOVEZI...poate astfel reusesti sa intri in istorie ca cel care a provocat demiterea presedintelui Basescu. Altfel..mai schimba canalul de pe zero TV si antene pe un discovery sau national geografic. Ai sa fii mult mai castigat :D
        • -4 (6 voturi)    
          ponta versus base (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:30)

          GaneaStan1323472838754 [anonim] i-a raspuns lui omo

          cateva observatiii la comentariu anonimului omo
          Cine crede ca are nevoie de F16 9niste rable scoase din uz si depasite moral), de RMGC sau de Chevron?
          Poate ca doar presedintele ca sa justifice comisioanele grase care se invart in cazul unor asemenea afaceri! Chevron-ul , o jmecherie facuta cu doua saptamani inainte de contract, fara bani, cu actionari fantome dintrr-un apartament/bungalow dintr-o insula semi pustie.
          de ce nu zice presedintele care sunt efectele materiale in economia romaneasca si cu costuri in planul mediului si al vietii oamenilor din zona?
          De ce a fost schimbat ministrul mediului care nu a vrut sa semneze ca''primarul'' avizul ptr Chevron? Povestea cu apartamentul soacrei/mamei ministrului e inca o nenorocita razbunare a basescului !
          Iar povestea cu ambasadorul american care se da sfatuitor guvernantilor romani in privinta numirii inaltilor functionari romani cred ca e de datoria ministrului de externe sa il cheme pe ambasador si sa-i atraga atentia ca Romania nu e colonie americana!
        • +4 (6 voturi)    
          aberezi cu spume (Duminică, 20 mai 2012, 1:47)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui omo

          viktor bout a fost prins in Romania si cu asta ti-am demolat toata aberatia ta.
        • +3 (5 voturi)    
          Olanda si Franta???? (Duminică, 20 mai 2012, 4:29)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui omo

          Olanda cu extremistii si Franta cu ungurasul picat??? Ai fumat ceva?
      • +20 (20 voturi)    
        Ponta - eternul iresponsabil (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:40)

        Iorest [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        Bine aţi spus, "cârlan provocator". E lipsă de maturitate politică să-l atace pe preşedintele său constant. Încă cred în geniul lui Băsescu, încă sper că are o metodă să-i debarce de la guvernare... Mă tem că până în toamnă strică tot în stilul acesta, cu Mangi, Popi şi Alistari.
        • +1 (1 vot)    
          nu base (Luni, 21 mai 2012, 12:59)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

          trebuie sa-i debarce pe guverniotii condusi de tonta ci noi, la alegerile din toamna.
          base nu are prerogative sa destituie un guvern indiferent cat de aberante decizii ia acesta, sau in folosul cui anume.
          ceea ce face tonta nu e decat o confirmare a limitelor sale : intelectuale, profesionale, politice, morale (undeva sub nivelul piciorului broastei).
          ar fi frumos ca propriul lui electorat sa vada ce imberb la aproape 40 ani a ajuns sa conduca o formatiune politica cu pretentii. pretentii care din pacate s-au dovedit pana acum doar gargara.
      • +6 (8 voturi)    
        cred si eu ceva (Duminică, 20 mai 2012, 4:28)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        Chioru' tace pentru ca vede ca astia isi dau cu stangu'n dreptu'. Ii lasa sa moara in suc propriu.
    • +21 (21 voturi)    
      Rusine fiului de Comunist(prin alianta) (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:10)

      Romin [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      Cind o sa inteleaga acest pui de napirca ca este un nimeni.
      Nici acum nu vrea sa inteleaga ca D-nul Basescu este inca Presedinte.
      Sa ii fie rusine cu iesirile de om obrasnic in public.
      Sper sa termine mandatul cu cea mai mare rusine posibila.
      Toata intorsatura facuta sa ajunga el la butere a fost facuta de COMUNISTII ILIESCU si NASTASE.
      Sper ca acest hot si pungas de Nastase sa nu scape de puscarie.
      Tov.PONTA ciocul mic.
    • +16 (16 voturi)    
      Comment sters de user (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:28)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui sucaa

    • +7 (7 voturi)    
      Disperare ! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:49)

      ELENA IASi [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      Sunt de acord cu tot ce-ai scris ,Ponta ar face orice pentru suspendarea presedintelui dar nu se va intampla asta niciodata pentru ca noi romanii in mare parte stim sa alegem graul de neghina
      Avem deocamdata in fruntea acestei tari un presedinte respectat peste hotare ,care isi impune punctul de vedere si care tine la tara .
      Doresc ca dupa expirarea mandatului sa pot vota impreuna cu multi romani un presedinte cu acelasi curaj ,cu aceeasi viziune occidentala si cine stie poate fi si MIHAI RAZVAN UNGURENU nu ?
      DOAMNE AJUTA !
    • +6 (8 voturi)    
      Pe Mang de ce nu l-a trimis? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 22:00)

      Serban. B [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      Mang e om serios, apare in revista Nature! Eu vreau sa mearga si Mang!
    • -6 (8 voturi)    
      Reprezentativitate (Sâmbătă, 19 mai 2012, 22:23)

      Dalidis [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      Eu l-am votat pe dl. Basescu dar nu ma mai reprezinta pentru ca la investitura domnia sa nu a primit un cec in alb sa faca ce vrea cu vietile celor care l-au votat. Reprezentativitatea sa se rezuma la aspectul formal al functiei si nicidecum la uzurparea sau subtituirea vointei populare cu vointa domniei sale. De exemplu, domnia sa a organizat un referendum in ceea ce priveste reducerea numarului de parlamentari. Si bine a facut. Normal ar fi sa consulte poporul prin referendum si in ceea ce priveste proiectul Rosia Montana, de exemplu. Pozitia domniei sale fata de acest proiect sa si-o exprime democratic, prin vot.
    • +5 (7 voturi)    
      chiar (Duminică, 20 mai 2012, 9:31)

      noname [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      nu are nimeni :cojones" sa-l scuipe în faţă pe derbedeul ăsta gălbejit?o pereche de palme şi un şut în dos l-ar aduce cu picioarele pe pământ!cred că mamei lui îi este ruşine de el!
  • +101 (113 voturi)    
    e trist ca asta deja isi ridica poalele-n cap (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:49)

    daniel [anonim]

    voi ce credeti, ca un neamtz sau un olandez o sa va respecte mai mult, cand o sa vada cum se inteleg si cum vorbesc intre ei primii 2 oameni din stat ?

    Sau investitorii straini credeti ca ne vor da bani mai ieftini?

    Cum influenteaza credibilitatea Romaniei faptul ca primul ministru declara ca Presedintele se reprezinta doar pe el?

    Faptul ca a fost votat democratic, nu are nici o importanta?

    Dragi romani, meritati asa un prim ministru si il meritati si pe Crin Antonescu ca presedinte....

    Inca nu suntem pregatiti ca popor pentru un Funeriu, ptr un MRU, pentru Monica Macovei...

    In ritmul asta leul va continua sa doboare record dupa record.... si asta a fost doar inceputul..
    • +8 (10 voturi)    
      BRAVO. ASA ESTE! (Duminică, 20 mai 2012, 8:03)

      rednic [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Nu suntem pregatiti pentru Funeriu,MRU si Macovei.
      In mizeria asta de tara ei sunt mult deasupra si vroiau sa ne ajute. Dar cine sa ii lase? Scursurile de doi bani?
    • +2 (2 voturi)    
      Iti aduci aminte? (Duminică, 20 mai 2012, 14:59)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      Pe vremea cind un fost prim ministru (i se spunea si Slabiceanu ) isi arata muschi si se lupta cu presedintele, au avut loc cele mai mari potlogarii de la noi din tara.
      Azi un alt prim ministru ( cica imatur ) isi arata muschi.
      Ai idee cam ce ne asteapta?
  • +90 (94 voturi)    
    poanta zilei? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:51)

    neuronu'stingher [anonim]

    marga si seriozitatea??? asta se pare ca e poanta zilei...macar daca trimitea si el pe unul mai de doamne-ajuta....dar marga??? =))=))=))
    • +7 (7 voturi)    
      Depinde cum o iei. (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:15)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui neuronu'stingher

      Pe filiera KGB, Marga este un specialist.
    • +7 (7 voturi)    
      eee, lasa... (Duminică, 20 mai 2012, 4:30)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui neuronu'stingher

      ca o sa le povesteasca si lor de suprematia lui Putin
  • +88 (92 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:54)

    dragos [anonim]

    de cand e prim ministru mi se pare ca tot ce zice si face nu are nici o legatura cu tara asta. doar cu el. parca face totul in razbunare. sa vedem ce va fi pana la urma.
    • +11 (13 voturi)    
      cum e turcu' si pistolu' (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:48)

      mazare [anonim] i-a raspuns lui dragos

      Ca sa nu mai spunem ce ministri ratati are in cabinet...
    • +15 (17 voturi)    
      pustiulica (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:02)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui dragos

      ponta se comporta ca un pustiulica , infatuat , obraznic , cu tupeu golanesc , pus pe harta , in randul unu al unei gasti de cartier .
      ghiciti carei categorii de oameni place comportamentul lui .
      nu se vede substanta la el - rigoare , viziune , anvergura politica . m-am lamurit in privinta asta vazand ce ministrii si-a ales .
      vom vedea (sper foarte curand) inca o cum pasare care piere pe limba ei .
      • +5 (5 voturi)    
        Adevar ai grait! (Duminică, 20 mai 2012, 8:06)

        rednic [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Asta este el de fapt. Golan din gasca lui Mazare(ca doar Mazare l-a infipt sef peste PSD. sa nu uitam asta!!) Sper si eu din toata inima sa isi franga gatul cat de repde se poate ca sa nu ne termine..
  • -42 (58 voturi)    
    complicat (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:56)

    cosminrs [utilizator]

    mi se pare normal sa participe premierul la consiliul european, dar la intalnirile NATO e normal sa participe presedintele ca doar el e seful suprem al armatei. CE e o chestie de guvern, dar NATO e mai de presedinte.
    Daca fiecare ar face treaba care ar trebui sa o faca ar fi bine in tara asta. Dar fiecare vrea sa se bage in treaba altuia.
    • -6 (8 voturi)    
      Sunt de acord cu tine ... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 22:37)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      ... si nu-mi este clar cine te minusareshte; doar ai o parere neutra si de bun simtz :) ... Mie pot sa-mi dea minusuri, ca nu l-ash lasa pe Baselu sa ma reprezinte decat, poate, la dus gunoiul; tu, insa, esti nevinovat :))) ...
    • +5 (7 voturi)    
      simplu (Duminică, 20 mai 2012, 4:32)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      nu mai interpreta cum ti-ar conveni... doar citeste Constitutia, facuta tot de un comunist
    • +6 (6 voturi)    
      Sa cunoastem UE (Duminică, 20 mai 2012, 10:21)

      Roman_1918 [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      La nivelul UE sunt 3 sisteme de conducere:
      1) Parlamentul European care dezbate şi adoptă legislaţia UE (împreună cu Consiliul UE), monitorizează alte instituţii europene (în special Comisia UE) pentru a se asigura că acestea funcţionează în mod democratic si dezbate şi adoptă bugetul UE, alături de Consiliu UE.
      2) Consiliul European care stabileste priorităţilor şi direcţiei politice generale şi abordarea problemelor complexe sau sensibile care nu pot fi rezolvate prin cooperare interguvernamentală la un alt nivel.
      Deşi poate influenţa stabilirea agendei politice a UE, nu are puterea de a adopta acte legislative.
      În cadrul Consiliului European se reunesc şefii de stat sau de guvern din fiecare ţară a UE.
      3) Consiliul UE: reprezintă forul în care se reunesc miniştrii din statele membre pentru a adopta acte legislative şi pentru a coordona politicile europene.
      Consiliul nu este format din membri permanenţi. La fiecare reuniune a Consiliului, statele membre trimit miniştrii care răspund de domeniul aflat pe agenda de discuţii.
      CONCLUZII:
      1) La Consiliul European Romania trebuie reprezentata de seful statului, care in conformitate cu art. 80 din Consitutie este PRESEDINTELE ROMANIEI.
      2) La Consiliul UE participa ministrii Guvernului, conform agendei de lucru.
      • +3 (3 voturi)    
        Definitii pentru Ponta, sa le inrameze (Duminică, 20 mai 2012, 12:59)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Roman_1918

        poate asa se potoleste, ca a ajuns deja PM si crede ca e buricul pamantului, cand, de fapt, e cam pe dinafara si interpreteaza legile dupa propria pofta.
  • +86 (92 voturi)    
    Marga ministru de externe....???? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:56)

    tatiana [anonim]

    Cel mai umil dintre ministri .....si cel mai servil slujitor al USL din partea PNL, pentru pretul corect si-ar vinde si mama ......acest Marga, un tip vanitos, orientat catre compromisuri imediate pentru a-si atinge orgoliul de a ajunge din nou ministru.....daca nu s-a putut la educatie e bun si ministrul de externe!Minister...sa fie!
    • +3 (3 voturi)    
      da (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:44)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui tatiana

      Am vazut ca are limba faina,Marganzeta!
  • +120 (124 voturi)    
    Ponta depăşeşte orice limită a bunului simţ. (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:57)

    ro [anonim]

    Cum adică pe cine reprezintă preşedintele Traian Băsescu?
    România! Statul român!
    Şi îl va reprezenta până un alt preşedinte va fi ales preşedintele României.
    Căci reprezentativitatea nu o dau sondajele, ci rezultatele alegerilor.
    Dar ce să te aştepţi de la aşa-zisul procuror Ponta? Să cunoască legea?
    Apropo, care sunt realizările sale de procuror la Procuratura Generală?
    Care sunt marii infractori pe care i-a anchetat?
    • +13 (13 voturi)    
      nu-i stiti realizarile ? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:33)

      bercu [anonim] i-a raspuns lui ro

      dar in dosarul megapower cine i-a facut scapati pe infractori ?(printre care si marele florin georgescu)
    • +14 (14 voturi)    
      7 ani de acasa (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:10)

      sandel [anonim] i-a raspuns lui ro

      am vazut-o pe mama lui la tv si mi-a parut om cumsecade .
      ce s-o fi intamplat de l-a scapat din mana ?
      omu' pare fugit de acasa fara cei 7 ani de buna crestere . cum s-o fi stricat in felul asta ?
      inteleg ca a stat mult pe langa nastase , la facultate , la partid , la guvern . sa se fi stricat din cauza asta ? oare nu vede in ce hal a ajuns
      mentorul lui din cauza lipsei de omenie ?
    • +6 (6 voturi)    
      eheee (Duminică, 20 mai 2012, 4:33)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui ro

      intr-o societate utopica, l-as pune sa ancheteze cazul Nastase
    • +7 (7 voturi)    
      Care procuror? (Duminică, 20 mai 2012, 8:08)

      rednic [anonim] i-a raspuns lui ro

      asta este varza ca si Crin. Nu au muncit in viata lor pe bune (in afara de dat din gura la Antene) Am un blestem pentru ei: " Sa MUNCEASCA"
      • +2 (2 voturi)    
        Nu l-as angaja nici sa-mi pliveasca gradina (Duminică, 20 mai 2012, 13:03)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui rednic

        ca nu cred ca deosebeste legumele de buruieni si e in stare sa-mi distruga recolta...

        De-aia nu a fost in stare nici sa-si aleaga niste ministri de Doamne-ajuta. Nu gandeste, ci doar executa...
  • +45 (47 voturi)    
    Hei (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:00)

    Rezon [utilizator]

    Hey, Ponta! Check this out:

    http://inregistrari.antena3.ro/view-18_May-2012-Conexiuni_cu_Valentin_Stan-22.html
  • +60 (62 voturi)    
    e bun Marga (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:02)

    Aramis [utilizator]

    sa-l prezinte pe Putin si prietenii lui la G8
  • +55 (55 voturi)    
    mistouri, figuri si bascalie (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:04)

    io [anonim]

    de atat sunt in stare politicienii romani de astazi si dintotdeauna. O za ajungem ca grecii cu caracterele astea de 2 lei.
  • +73 (75 voturi)    
    Pontilica e din ce in ce mai mic (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:06)

    Cataleya [utilizator]

    Ponta e dus cu pluta. va baga USL in cea mai neagra mizerie posibila.
    Si e f. bine asa!
    Cei de la UE exact de Marga au nevoie.
    De gorila rosie, prietena la catarama cu coloneii GRU ai Kremlinului!
    Bravo Ponta.
    Sa stii ca Marga va fi primit pe un covoras rosu de catre cei din UE
    )))))
  • +78 (80 voturi)    
    Ponta (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:07)

    nicksone [utilizator]

    mah Ponta, tu chiar nu realizezi cat esti de ridicol??? tu ai numarat vreodat aberatiile pe cm2 p care le scoti? cum poti sa spui asa ceva mah?

    poftim: "'Pe domnul Marga l-am rugat sa mearga la Chicago, impreuna cu presedintele tarii, pentru ca stiti ca presedintele tarii merge in general in strainatate si nu reprezinta pe nimeni, decat pe el."

    mai citeste Constitutia aia ca e gratis! Duamne ce distrus!
  • +59 (61 voturi)    
    degeaba (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:08)

    silviu [anonim]

    În comparaţie cu Marga şi Dobriţoiu oricine pare om serios. Oricum, în cazul lui Băsescu nu era nevoie de ăştia doi pentru contrast, aşa că Mickey Mao s-a obosit degeaba.
  • +71 (73 voturi)    
    Culmea nerusinarii (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:11)

    eugenia [anonim]

    Sunt indignata de obraznicia acestui individ. Minte precum respira, spunand ca i-a "rugat" pe cei 2 ministri sa-l insoteasca la summit, cand se stie ca intotdeauna la aceste intruniri NATO Presedintele a mers cu ministrii de la Aparare si Externe. Cred ca cei 2 fac o trista figura pe langa Presedinte.
    Cat despre pe cine si cum reprezinta d-l Basescu in lume,intrebarea este ce reprezinta acest carlan increzut pentru un om cu scaun la cap si ceva bun simt? Zero barat.
    • +51 (53 voturi)    
      Subscriu 100% (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:09)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui eugenia

      Nici nu vreau sa ma gandesc cum va arata Romania urmatorilor ani cu un individ din asta de o nesimtire absoluta la conducerea ei.
      Romani treziti-va. Pensionari nu-i votati pe derbedeii astia politici pentru ca veti distruge in acest fel Romania pe cel putin 10 ani.
      • +6 (6 voturi)    
        Chiar asa (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:45)

        Anonimul [anonim] i-a raspuns lui Trident

        Chiar asa tu crezi ca le pasa pensionarilor care sunt cu un picior in groapa? Pensionarii de astazi sunt tortionarii si securistii de ieri. Doar noi cei tineri putem schimba ceva. Doar noi putem sa-i facem pe parintii si bunicii nostri sa deschida ochii si sa-si aminteasca ce le-a adus socialismul si comunismul. Sa-si aminteasca cine este Ponta, pupilul lui Iliescu, elevul lui Nastase si intretinutul lui Felix turnatoru turnatorilor.
  • +55 (57 voturi)    
    Cum ramane cu delegatia de maxim trei? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:12)

    mircea [anonim]

    Ponta spunea ca a dispus ca la deplasarile in strainatate sa nu fie delegatii mai mari de trei persoane.Acum ce face.Ori ocoleste smechereste propria hotarare facand doua delegatii,una a presedintelui si alta a lui Marga.Ce nu a spus Ponta,este,daca Marga va informa si Kremlinul ce se va discuta la Chicago?Eu cred ca da si Ponta ,probabil ca primit un mesaj insistent de la Kremlin.
    • +5 (5 voturi)    
      EVIDENT! (Duminică, 20 mai 2012, 8:12)

      rednic [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ca si Geoana, acest neica nimeni semneaza raportul catre Kremlin. Mizerabilul de Marga este tocmai bun sa duca scrisoarea
  • +68 (72 voturi)    
    Institutia Președintelui (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:15)

    Anonim [anonim]

    O gândire retarda. Cum se poate gândi ca Președintele României se reprezintă doar pe el!
    As vrea sa ii reamintesc domnului Ponta ca instituția Pesedintelui este respectata de toți romanii. In plus, nu cred ca domnul Ponta poate sa reprezinte el o întreaga natiune. Poate ar fi bine sa își vadă de interesele lui si ii recomand sa candideze dansul pentru funcția suprema in stat ... va fi surprins probabil de rezultatul slab al domniei sale.
    Cu asemenea oameni politici ... nu vom avea niciodată respect din partea partenerilor internaționali.
  • +56 (58 voturi)    
    demagogie (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:15)

    andu [anonim]

    demagogie curata, adicatelea cum Base se reprezinta pe el? El reprezinta Romania, nu se duce pentru afacerile sale personale acolo! Deja Poanta exagereaza si probabil Base o sa ii dea una peste ochi curind, daca o tine tot asa! Iar Marga in calitate de min. de externe are obligatia sa se duca, nu ca il trimite Poanta! Lasa, vom vedea cit de repede ce guvern incropit are individul si cit de slabi sunt. O sa il regretam pe Boc.
  • +65 (67 voturi)    
    Da! Da! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:16)

    tantaru' [anonim]

    Are dreptate! Perfecta dreptate
    Sa il ia si pe Nastase - consilier pe probleme de politica externa .
    So ia si pe Stanoaica (ca tot dadea cu taptarapul pe la Secu cand venea de pe Institute de Criminologie)
    Sa ii ia pe Tudor(A3) si pe Codita analistii militarti de strategie internationala implementata
    Sa il ia si Mitrea - specialist in transporturi internationale .
    Sa o ia si pe Puwak specialista in furat bani europeni si internationali
    Sa ii ia si pe Hrebenciuci, Iacubovi si Sechelarii, speciliasti in kgbism european si international.

    Si cu voia dumneavoastra, ultimul de pe lista , sa il ia si pe marele infractor si ucigas de romani, ... domnullll Ion Iliescu. Consilier pe probleme (pe facut probleme, nu pe rezolvat probleme) .

    Mentalitate de fatalau comunist sa mearga cati mai multi (aia erau cu sa semneze cat mai multi, de ajungae un contract sa fie semnat si de femeia de serviciu).

    Autoritatea nu trebuie diluata prin masiva prezenta; trebuie pusa n valoare prin unicitatea reprezentarii
    • +9 (9 voturi)    
      test ~! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 18:55)

      f [anonim] i-a raspuns lui tantaru'

      eu propun instituirea unui test simplu si ieftin pt a obtine dreptul de vot.

      intrebari:
      - in ce an suntem ?
      - ce tip de stat are romania ?
      - care din cei doi e ales: presedintele sau prim-ministrul ? de catre cine ?

      ratezi una - ai pierdut dreptul de vot cu brio.
      nici un mititel cu mustar nu va mai ajuta la acest test !

      sa fie dat in sala cu supraveghere video.

      intrebarile pot diferi... pot fi chiar schimbate ca ordine (lol).

      Autoritatea nu trebuie diluata prin masiva prezenta; trebuie pusa n valoare prin unicitatea reprezentarii!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        chiar cu camera video??? (Luni, 21 mai 2012, 13:36)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui f

        vrei ca bietul de pontalas sa se streseze si sa rateze vreo intrebare?
        pe urma trebe s-o puna iar pe mamita nastase sa intervina pe la dom' profesor sa-l treaca clasa, da-o-n colo de treaba.
        dupa cum ar spune si lexicologul de renume international din voluntari, zis si pandele ot voluntari : "e irefutabil mai diar uatson"
  • +49 (53 voturi)    
    Mai sa fie (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:19)

    R.A.Muresan [utilizator]

    In mintea lui Ponta, presedinte al unui partid care a continuat comunismul in Romania, Andrei Marga o fi sinonim cu Andrei Plesu.
    Pai daca presedintele Basescu e neserios ca la propus pe el prim-ministru, atunci el e cel putin la fel de neserios ca a acceptat.
    Din punctul meu de vedere, in Romania s-a intors la putere "comunismul cu fata umana": voi cum vedeti revenirea la putere a stingii in Romania?
    • +3 (3 voturi)    
      Erata (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:56)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      Scuze, m-am timpit, corect era, fireste, "l-a propus".
    • +3 (3 voturi)    
      da (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:50)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      Reusesti sa-l vezi pe asta macar un comunist cu fata umana?Eu nu!Sti de ce?E prea fudul in propia prostie!
    • +4 (4 voturi)    
      Asta fata umana? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:51)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      Tu vorbesti serios? COMUNISM CU FATA UMANA? Unde drag ai auzit sau ai vazut tu comunism cu fata umana? Comunismul are fata diavoleasca de caine turbat. Musca si te lasa sa mori.
      • +1 (1 vot)    
        evident ca (Luni, 21 mai 2012, 13:44)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Anonimul

        @R.A.Muresan a facut referire la tovarasul ilici, cel caruia ii apartine de fapt expresia, inca din decembrie '89 : "sa instauram comunismul cu fata umana", total de ceea ce, in opinia tov. ilici, facuse ceusescu care intinase "nobilele idealuri comuniste" (expresia tot aceluiasi ilici ii apartine).
    • 0 (0 voturi)    
      ca pe (Luni, 21 mai 2012, 13:39)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      un furt.
      sincer, ar trebui o bomba peste parlamentul rusinii.
      e singura modalitate de a scapa de acesti "...escu".
  • +43 (45 voturi)    
    Da Mango-Dumitreasca? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:19)

    ValyGreavu [anonim]

    Domnu Ponta, dar trebuia sa-i trimiteti si pe Mang acolo. Si pe Dumitreasca.
    Si pe domnul Marga super-kgb-istul de serviciu ce naiba sa faca el acolo? Macar dl Base este comandant si intelege cum sta treaba dar nenea asta?
  • +47 (49 voturi)    
    O caricatura (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:19)

    andreius [anonim]

    O sa faca implozie de atata smecherie
  • +45 (47 voturi)    
    Mascariciul natiunii (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:20)

    mercedes [utilizator]

    Oare chiar crede Ponta ca partenerii straini nu au luat la cunostinta "perlele" lui Marga vis-a-vis de prietenia lui cu Filipov, Colonelul GRU (coleg cu Carlos Sacalul) , care a adus o pata rusinoasa pe obrazul Romaniei? Astia sunt "oamenii seriosi"?
    Dle Ponta imi insufli dispret pentru ca ai introdus in politica ironia, smecheria, viclenia pentru ca esti vesnic nemultumit, carcotas innascut.
  • +46 (48 voturi)    
    din ce in ce mai ridicol (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:21)

    goto [anonim]

    poanta si usl-ul devin din ce in ce mai ridicoli. sa nu uite ca base e presedintele si automat reprezentantul romanilor (pina la urmatoarele alegeri prezidentiale), nu ponta, si ii reprezinta pe romani, poate cu exceptia usl-istilor care se cred mesia romanilor. si pe langa faptul ca prin atitudinile pe care le are jigneste romanii, ne mai face si de ras in afara tarii. pe linga faptul ca a numit un minitru la afacerile externe care nu are nicio treaba cu externele, la reuniunile importante unde e dreptul presedintelui sa participe, incepe sa isi acorde de la sine putere drepturile de presedinte. sa nu uite ca e prim ministru in urma loviturii de stat parlamentare, in niciun caz reprezentantul romanilor.
    daca continua tot asa nu numai ca o sa ne duca de rapa in viteza cea mai mare, dar o sa piarda si bruma de sustinere pe care o mai are usl-ul. de cand au ajuns la guvernare au facut numai sa distruga ceea ce au facut guvernele anterioare (si cedle bune si cele rele) si sa epureze politic pe toata lumea. au facut exact pe dos ceea ce au zis ca nu fac, au facut exact ce au acuzat pdl-ul ca a facut. acum se cred mesia si isi aroga dreptul de a reprezenta romanii, desi la alegeri au avut scor mic.
    ponta ar trebuii sa poarte numele de micul hitler, si usl-ul de partidul nazist pentru ca politicile lor sunt aceleasi.
  • +41 (43 voturi)    
    Mistocareala ieftina de Dambovita (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:21)

    Dan-IoanDinu1308642225493 [anonim]

    stilul acesta de misto care se practica la noi te face sa te iei cu mainile de cap.
    Si domnul Marga ce mesaj va transmite ? "Domnilor asa cum am mai spus-o, luati model de la Putin?"
  • +49 (53 voturi)    
    logic (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:24)

    cico [anonim]

    mda...basescu votat de 5 milioane de oameni nu reprezinta pe nimeni, marga si dobritoiu numiti de ponta si antenescu pe o lista facuta pe genunchi pe bancheta din spate reprezinta poporul roman. daca tot e profesor de logica dl marga poate ii explica copilotului unde greseste
  • +29 (31 voturi)    
    Yeeeeaaaa! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:25)

    traian [anonim]

    Sigur ca da,strainii o sa vada ce oameni seriosi avem doar daca lui Marga ii da cineva un plic cu poze,pliante cu oameni seriosi.... In varianta asta da,Ponta are dreptate!
  • +39 (41 voturi)    
    fidezs-izarea romaniei (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:26)

    gheo [anonim]

    in timp ce ponta face turul tembeliziunilor declarand vrute si nevrute ca sa distrga atentia publicului , tgrece neobservata miscarea cu votul uninominal dintr-un singur tur promovata fara publicitate de corifeii usl
    ce ne asteapta ? in pasi mici intoarecerea la partidul unic-adevarata restauratie gandita de cei s-au divizat prin ruperea fsn - ului si simularea adversitatilor politice cu scopul distrugerii adevaratelor forte anticomuniste din tara
    Acultati ce declara liderul liberal - presupus ca face din dreapta romaneasca:
    “Şi apoi gândiţi-vă, până la urmă nu din Ungaria condusă de Victor Orban ne-ar putea veni reproşurile şi învăţămintele în această privinţă. Acolo o formaţiune, FIDEZS are cât are, peste 60% a schimbat şi Constituţia, a naţionalizat, a închis ziare, a făcut ce a vrut şi cred că nu s-a pus în discuţie caracterul democratic al statului maghiar membru al UE”, a arătat Crin Antonescu.!
    Ce parere aveti, domnilor de ce ni se pregateste??
    • 0 (0 voturi)    
      Ha... (Luni, 21 mai 2012, 12:58)

      StefV [anonim] i-a raspuns lui gheo

      Si asta zicea ca Basescu e dictator...
  • +44 (46 voturi)    
    ...declaratie iresponsabila... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:36)

    ALTAN [utilizator]

    ...a unui ministru votat de aproximativ 250 de peroane...presedintele Basescu fiind ales(NU NUMIT !!!)de peste 5 MLILOANE de cetateni romani,ne reprezinta pe noi toti romaniI (Indiferent de culoarea politica), iar noi,cu totii, suntem ROMANIA...spre deosebire de dumnealui,care ,fiind in fruntea unui guvern,alcatuit si din oamenii certati cu legea(vezi cei doi,unul desemnat si neajuns,altul ,ajuns pt citeva zile ministru al invatamintului !!!)...ce vrei de fapt Dle Ponta ? cu aceste afirmatii aberante? nu iti este suficient cit ati atitat pe romani?...profiti,tu si acolitii tai de criza economica mondiala pt a declansa lupte fratricide in tara???
  • +42 (44 voturi)    
    Așa atitudine.... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:36)

    becicherec [utilizator]

    I se potrivește mănușă acestui cârlan tare necopt!Pe zi ce trece e mai acid în exprimare,crezând probabil că e pe sticla latrinei 3 !Nu-i spune nimeni că acum și-o asumat o răspundere?Ori cei din jurul lui văd că-i prea mare pălăria,da nu-i bai?
  • +42 (46 voturi)    
    Ponta e iar grobian (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:39)

    RaduBaldea [anonim]

    Traian Basescu reprezinta Romania, are voturile a 5 milioane de romani, Ponta are doar "parlamentul ilegitim"
  • +38 (40 voturi)    
    oameni seriosi ? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:43)

    mures [utilizator]

    La cine s-a referit oare ...

    http://www.gandul.info/politica/guvernul-ponta-corneliu-dobritoiu-noul-ministru-al-apararii-sotia-sa-are-afaceri-cu-compania-de-autostrazi-de-peste-10-milioane-de-euro-9584878

    sau la fanul lui Putin, dl. Marga?
  • +42 (44 voturi)    
    ponta incredibil (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:43)

    ovidiu [anonim]

    cata mojicie la acest individ numit in functie doar pentru ca s-a casatorit cu regina noptii si are relatiile necesare, sa spune despre presedintele ales al Romaniei ca nu se reprezinta decat pe el insusi.Tovarasul ilici pe cine a reprezentat cand a chemat minerii la bucuresti???Sau d-ul Marga il reprezinta pe idolul Putin cand merge in america?
    In loc sa caute motiv de cearta si scandal mai bine s-ar ocupa de guvernarea tarii sau i-a promis prietenului furibund scaunul de presedinte pana la toamna???
  • +47 (49 voturi)    
    ne face de ras (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:44)

    Denoro [utilizator]

    Omul asta, Marga, are doua probleme grave. Unu la mana, ca nu are nici in clin, nici in maneca cu politica externa sau diplomatia. Domeniul lui de expertiza este invatamantul, nicidecum politica externa. E exact cum ai lua un profesor de cresterea bovinelor, rectorul facultatii de agricultura si l-ai pune ministrul justitiei. Oricat de expert ar fi la cresterea bovinelor, el tot "pasta" va fi la justitie.
    Dar asta ar fi cum ar fi. Dar a doua problema e cea mai grava. Declaratia, imediat dupa investitura lui, cum ca il admira pe Putin, si ca totil liderii occidentali ar trebui sa ia exemplu de la Putin, e SOCANTA! Cine nu intelege de ce, inseamna ca are o cultura generala rudimentara si n-are sens sa-i explic eu aici. Si fiti absolut siguri ca toate cancelariile occidentale au luat act de atitudinea noului ministru de externe al Romaniei.
    Omul asta, Marga, fiind ministru de externe, ne face de ras! Daca tot nu a putut Ponta sa numeasca altcineva la externe, atunci trebuia sa-l tina pe Marga prin studiourile Antenelor, unde a dovedit ca este bun in a-l demoniza pe Basescu, prin nesfarsitele lui aparitii acolo.
    Cat despre afirmatia lui Ponta, " pentru ca partenerii straini sa vada ca Romania are oameni seriosi ", e o afirmatie pe cat de penibila, pe atat de obraznica. Si care denota o crasa incompetenta ca prim=ministru. Basescu e la ani lumina distanta, in domeniul politicii externe, de acest personaj numit Marga! NU sufera comparatie!
    • +30 (30 voturi)    
      sa primeasca 'elan' (Sâmbătă, 19 mai 2012, 16:49)

      Mgh [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      Ponta a fost umilit oricum de Basescu, sa ne aducem aminte cand s-a dus peste ei la congresul psd-ului si i-a urat succese. Acum Ponta isi da drumul si el cat poate sa para serios ca s-a maturizat si impins de la spate nu de Nastase cat mai ales de Voiculescu ce ii finanteaza la greu.
      Oricum ce nu trebuie sa uitam poporul mai ales tineretul trebuie sa voteze si nu sa se mai lamenteze acum ca poate sa compare ce zic si aplica unii care mai ieri erau prin opozitie. Daca din toate actiunile usl-ul arata ca vor sa puna tara pe drum de dezvoltare atunci cu o justitie corecta in primul rand ....trebuie votati masiv :)
      PS. Nu-l auzim deloc pe Ponta sa preseze puternic pe confiscarea averilor ilicite acolo sunt multi bani care ar ajuta statul roman si sa nu se mai imprumute la BancaMondiala, FMI,,,
    • +8 (8 voturi)    
      Bine ai spus (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:08)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      Daca Presedintele il va lua pe Marga va face acest lucru doar ca sa-l faca de ras, pentruca la Chicago nimeni nu ii va intinde mana sau ii va raspunde la salut. Ca in bancul cu martoaga chioara, batrana, fara dinti schioapa si puturoasa. Cumparatorul intreava pe stapin daca este asa cum spui, dece ai adus martoaga la targ? Stapinul martoagei in raspunde "CA SA_L FAC DE RAS". Asta este Marga. martoaga pe care Presedintele o va scoate in targ.
  • +34 (36 voturi)    
    trimite-l si pe mang (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:45)

    sache [anonim]

    daca tot vorbim de oameni seriosi
  • +50 (52 voturi)    
    here we go..... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:46)

    dadan [utilizator]

    orgoliile personale sunt mai presus decat binele tarii la acesti mascarici nascuti din mineriadele democratiei romanesti....
    Basescu reprezinta Romania prin cei 5 mil de alegatori care l-au mandatat sa ne reprezinte in lume.
    Pe tine Victoras te-au mandatat Nastase si Hrebenciuc sa guvernezi si daca mai stai pe pozitii inca vreo cateva luni sa zici merci caci in curand o sa va sfasiati si o sa muriti calare pe ciolan luptandu-va sa-l impartiti.... pe voi doar foamea va unit iar acum....
    Ca sa nu stea prea confortabil Basescu la Cotroceni i-ati infipt un spin KGB-ist in coasta, insa in inconstienta voastra ne vindeti pe toti rusilor...
    Pana una alta Basescu e la carma de 8 ani si mai sta inca doi insa voi oprtunistii de ciolan o sa va schimbati la fiecare bataie de vant....tara nu poate fi reprezentata de un amator pus la guvernare de altii care au diferite interese si dosare.....
    • +9 (9 voturi)    
      Se umple paharu (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:11)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Incet , incet dar sigur incepe sa se umple paharul cu timpeniile lui Ponta. In plus ulceorul nu merge de multe ori la apa si se sparge asa cum se va sparge si premieratul Tontalacului.l
  • +51 (55 voturi)    
    tu pe cine reprezinti??? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 13:50)

    ion [anonim]

    Basescu reprezinta Romania si pe cei 5 mil de romani care l-au ales. Dar tu pe cine reprezinti si in numele cui vorbesti???

    Cata nesimitre!!

    Asta cred ca nu a avut si nu are respect nici fata de parintii care l-au adus in lume!

    Cata pierdere pentru Romania acest om si pentru parintii lui!

    Ungureanu cat a fost prim-ministru si-a vazut de treaba, iar la tv nu aparea decat enervant de rar, dar asta se crede brad pit...

    Nu cred ca romanii sunt atat de dobitoci incat sa nu vada ca avem un prim-ministru care nu-si merita scaunul.

    Iar daca il vor vota, romanii isi vor merita soarta!

    Lolek si bolek se fac si ne fac din nou de ras!
  • +37 (39 voturi)    
    Ponta nu este intreg la minte (Sâmbătă, 19 mai 2012, 14:08)

    Ken [anonim]

    Ponta este clar nebun de legat gen grecu comunist care duce Grecia de rapa!!! Bai omule, tu Ponta NU ai fost votat de catre populatie, iar Basescu a fost DE MAI MULTE ORI. Mai clovnilor USL potoliti va ma ca iese cu revolutie
  • +32 (34 voturi)    
    tocmai si-a gasit cine sa comenteze (Sâmbătă, 19 mai 2012, 14:09)

    visio [anonim]

    Ponta, jucaria lui nastase si a criminalului Ion Iliescu;
    ca idee, ce a facut Ponat ca ministru al lui Basescu? chiar sunt curios sa vad cum a imbunatatit el relatia parlamentului cu parlamentul insusi...pentur ca asta era treaba lui, sa plimbe vorba de colo colo; pana ca ponta sa vorbeasca despre cat e basescu de prost, ar fi fost mai bine sa vada cati plagiatori are in partid; si mai ales sa vadsa ce face cu ion iliescu. criminalul din 1989 si batausul de studenti; corect vorbind, psd trebuie scos in afara legii; cine juca inele cu ceausescu? ion iliescu; cine elibera infractorii? adrian nastase; ponta are zero experienta in viata politica; asa cum ziceam, psd trebuie scos in afara legii; pe de alt aparte este inadmisibil ca dupa 22 ani criminalii din decembrie 89 sa vina la putere; eu unul, cand il vad pe iliescu, ii vad pe stalin, pe beria, pe....apropo de alegeri, primarul din focsani spunea la alegerile din 2009, vis-a-vis de dorinta apriga a psd de a renumara voturile, ca ar fi mai buna acceptarea infrangerii electorale; ca voturile s-a renumarat si s-a vazut ca psd a furat mai mult asta am vazut-o cu totii; ca psd este plin de hoti stiam, ca psd este plin de plagiatori nu stiam...acum avem imaginea completa a ceea ce este psd-ul...
  • +38 (40 voturi)    
    USL distruge si ce a mai rams din tara (Sâmbătă, 19 mai 2012, 14:34)

    Alina [anonim]

    Este evident ca Ponta, Antonescu si toata gasca lor de incompetenti nu fac altceva decat sa isi bata joc de tara asta. Nu au nicio ideologie, nicio persoana pregatita si mai ales nu dau doi bani pe tara asta si situatia dificila in care se afla. Ultima chestiune de care aveam nevoie era sa isi scoata ochiii pe plan international. E gata si minimul de credibilitate pe care il mai aveam ca stat de drept. Oricum, sper ca macar in ultimul ceas romanii sa se trezeasca si sa nu ii voteze la toamna. Ar fi o palma bine mertitata pentru ei.
  • +38 (40 voturi)    
    ce rusine ! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 14:35)

    nina gonta [anonim]

    ce rusine cu asa prim-ministru ! Asta nu este normal la cap , daca spune asemenea lucruri tarsnite! Pana ce Basescu este ales prin vot direct si democratic de romani, pe cand poanta a fost numit prim-ministru datorita unei lovitiuri din parlament al unor oportunisti
  • +42 (44 voturi)    
    Ponta,curand iti vei lua rasplata! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 14:48)

    dumitru vaduva [anonim]

    Dupa ce a luat functia de prim ministru,useleul a inceput atacurile la Traian Basescu.Este randul prietenului Crin sa se urce pe tron,deci Basescu trebuie detronat cu orice pret fie chiar si printr-un comportament abject si prin jigniri de mahala,aduse presedintelui in functie. Este clar ca Antonescu nu mai are rabdare si-l impinge de la spate pe amicul lui sa se foloseasca de functia pe care a acaparat-o ,pentru a-l provoca pe presedinte sa intre intr-o lupta din care,spera Ponta si Antonescu,acesta sa iasa invins. Cu toate acestea,lucrurile nu vor sta asa.Chiar daca parlamentul,va vota suspendarea lui Basescu,aceasta trebuie validata de CCR,iar acesta,mai mult ca sigur nu va face acest gest necugetat. Nu de suspendarea presedintelui are nevoie tara acuma ci de liniste,o liniste necesara intr-o Europa cuprinsa de furtuna crizei economico-financiare. Ambitiile unor oameni lipsiti de scupule si insetati de putere ,precum Crin Antonescu si Victor Ponta,asistati din umbara de catre penali,precum Adrian Nastase,Dan Voiculescu,Ion Iliescu si altii,nu au margini. Ei nu vor sa acceada la putere pentru binele tarii si al poporului ci pentru ca ei nu se hranesc decat cu ambitia de a se cocota cat mai sus,pentru a-si satisface orgoliile personale de oameni fara caracter.Odata ajunsi acolo ,sustinuti fiind de scursura clasei politice romanesti, vor avea sarcina de a-i scoate basma curata pe toti inculpatii si pe toti talharii afalati acum sub acuzatie si de ce nu,promovarea lor in functii importante in stat si in guvern.Iata ce-i mana in lupta pe acesti banditi.Iata cum ,un popor,sau aproape jumatate din poporul roman,ii ajuta pe niste talhari sa ajunga la putere si sa scape de justitie,votandu-i in necunostinta de cauza,orbiti si cu creierile spalate de televiziunile lui Voiculescu . Oare este posibil asa ceva? Oare poporul asta este blestemat sa nu cunoasca adevarul si sa nu cunoasca dreptatea niciodata? Acesti talhari au mai fost la putere,oare poporul acesta nu
  • +33 (35 voturi)    
    Micul Nastase (Sâmbătă, 19 mai 2012, 15:45)

    Leon [anonim]

    Obraznicatura asta zicea acum citeva zile ca nici o parte din razboiul civil de la conducerea tarii nu trebuie s-o critice pe cealalta. Nici dl. Funeriu pe ministrii sai (recte eminentul specialist in computere Dr. Mang), si nici minstrii sai pe Basescu. Ori ministrii n-au voie, dar seful lor are.

    Che Guevara, wake up. Nu mai esti un lider de opozitie bascalios, ranchiunos si gaunos. Esti Primul ministru al Romaniei.
  • +39 (41 voturi)    
    Pe cine incerci sa minti, Ponta? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 16:06)

    Rescatorul [anonim]

    Il trimiti pe Marga pentru ca asa ai ordin de la Moskova. Iti trimti agentul GRU sa poata informa pe rusi ce se discuta acolo. Pe cine crezi ca prostesti. Au venit jefuitorii si tradatorii la putere ?!
  • +9 (9 voturi)    
    daca nu stiai,dle Ponta.... (Sâmbătă, 19 mai 2012, 18:30)

    egroeg [anonim]

    PRESEDINTELE Basescu,ca iti place sau nu,reperezinta Romania.Din pacate,dupa cum te manifesti,si daca ma uit doar la aceasta speta,tu reprezinti cu brio doar MITOCANIA.
  • +6 (6 voturi)    
    Ii mai joaca festa (Sâmbătă, 19 mai 2012, 18:54)

    Vlaston Stefan [utilizator]

    Logica. Cam scartaie.
  • +9 (9 voturi)    
    unul mai bun ca Ponta (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:02)

    alex [anonim]

    ca sa distruga credibilitatea celor din PSD, chiar si in fata celor mai obtuzi sustinatori, nu cred ca se putea.

    Abject caracter.
  • -5 (5 voturi)    
    schimbare necesara (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:03)

    JB [anonim]

    schimbarea este necesara, chiar daca in ultimul timp Mitocanul de Base a decis sa taca; dupa atatia ani de abuzuri verbale si in fapt pe toate planurile vietii politice-economice din partea din partea "alesului" (prin frauda) calea schimbarilor trebuie sa continue.E timpul ca basescu sa-si vada de "mahalaua "lui.
    • +6 (6 voturi)    
      schimbare necesara (Duminică, 20 mai 2012, 7:42)

      ion [anonim] i-a raspuns lui JB

      Lui JB i se cuvine pseudonimul JIGNITORUL , cu pronumele BULA, fiindca atita il duce capul. Deci e bolnav cu capul.
      Basescu, este ales si el l-a desemnat pe Ponta ca PRIM MINISTRU si tot el decide cine il va insoti la Chicago (de fiecare data, fiind responsabil a decis sa fie ministrii de externe si aparare) NU CA PONTA A HOTARIT pe X sau Y.
      Asta isi aroga drepturi neconstitutionale.

      PONTA = MITOCAN
    • +4 (4 voturi)    
      aiurea (Duminică, 20 mai 2012, 8:19)

      rednic [anonim] i-a raspuns lui JB

      Chiar daca consideri ca Basescu este vinovat de tot si de toate poti sa iti dai frau liber gandirii putin? Crezi ca acesti golani fac bine tarii?
  • +10 (10 voturi)    
    Tinar cu minte senila (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:14)

    gtigel [anonim]

    Asa e caracterizat de Plesu actualul Prim Ministru, Doamne cita dreptate avea;
  • +11 (11 voturi)    
    domnu' ponta! Alo!!! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:15)

    aurelio kraigher [anonim]

    Presedintele ma reprezinta si pe mine si pe inca jumatate din populatie, care l-am ales.

    Insa dumneavoastra nu sunteti nimic pentru mine.
  • +11 (11 voturi)    
    Ponta ??? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:28)

    Paul [anonim]

    Primul Ministru al unei tari nu poate face o asfel de declaratie despre presedintele tarii sale.
    Nu sunt fan Basescu dar cred ca Ponta demonstreaza inca o data ca nu-si poate depasii conditia de "baiat de mingii"
  • +8 (8 voturi)    
    Ne reprezinta Marga (Shrek) :))) (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:30)

    Vizitiul [utilizator]

    Mda...hai, ca avem alte treburi mai importante decat memoriile lui Ponta! :)))
  • +10 (10 voturi)    
    Prim Ministrul tristei figuri (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:30)

    Doamna T [anonim]

    Ponta se comporta conform expresiei - “Da-mi Doamne ce n-am avut, sa ma mir ce m-a gasit”. Nu este la inaltimea functiei pe care o ocupa, n-are idei, n-are discurs, n-are bun simt, n-are tinuta de Prim Ministru.
    Deja mi s-a acrit de toate mojiciile cu care ne vestejeste de dimineata pana seara.
  • +10 (10 voturi)    
    Ponta (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:41)

    madame [utilizator]

    e unul dintre cei care nu au dat si nici nu da doi bani pe UE. Doar asteapta momentul in care se poate exprima cu gura pana la urechi si sa confirme ceea ce zic eu acum. Face parte dintr-o grupare cu aceeasi mentalitate si probabil ca il vrea pe Marga acolo, doar pentru ca Marga a fost cel care a avut tupeu sa-l idolatrizeze pe Putin in Parlamentul Romaniei. De ce nu ar face-o si in UE? Priviti putin in urma si spuneti-mi, cate guverne rosii europene, care s-au infruptat din bogatiile UE, au facut ceva la modul real pentru UE? Hm! O sa-mi spuneti ca Ponta si Antonescu sunt liberali. Asa o fi, dar doar pe hartie!
  • +10 (10 voturi)    
    Si mai ce ? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:50)

    hcr [anonim]

    Nu era suficient ca sunt cinstiti, acum sunt si
    seriosi! Ce urmeaza ?
    Sunt sigur ca sunt competenti, talentati si foarte muncitori.
    Este vorba doar de o demagogie lamentabila si chiar penibila care vine din partea unei persoane intr-o pozitie atit de importanta. Este mai mult decit rusinos!
  • +8 (8 voturi)    
    Spion (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:51)

    Cel [anonim]

    Sa inteleg ca Moscova a dat telefon ca vrea si ea un agent KGB prezent la masa NATO si asa ati hotarat sa il trimiteti pe Marga?
    Vezi sa nu iti dea un reject ambasada SUA si sa apara pe wikileaks intamplator niste dovezi ca Marga este agent KGB
  • +10 (10 voturi)    
    Ca-ntre derbedei (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:52)

    Mih. [utilizator]

    Ponta a vorbit la Cluj, cu ocazia lansarii candidatilor USL, asa cum le place lor: ca-ntre derbedei. Asta sunt, asta fac, asa vorbesc: derbedei politici.
    Sansa noastra este ca in fata potopului de marlanie si ticalosie uslinoasa, sa se reactiveze chestia aia care pare ca a disparut de ceva vreme: BUNUL-SIMT. Si folosindu-ne de el, sa punem la punct jagardelele astea si sa nu lasam tara pe mainile lor si ale stapanilor lor.
    Nu vedeti cate parale fac? Nu vedeti ce "guvern" au "fatat" Ponta si Antonescu pe bancheta din spate? Nu vedeti cum s-au repezit la "potol" mate-fripte astia? Nu-i auziti cum vorbesc? Ca interlopii, ca proxenetii, ca talharii, ca haimanalele pe maidan. Si in spatele lor, ranjesc Iliescu, Nastase, Voiculescu...Si mai departe, mai la Rasarit...pandeste RUSSR-ul.
  • +4 (8 voturi)    
    România are un premier foarte inteligent (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:54)

    Englezu' [anonim]

    Observ cu foarte multă bucurie cât e mult s-a maturizat în ultimul timp domnul premier Victor Ponta. Lucru pe care l-a observat şi venerabilul Ion Iliescu. Aproape că nu-mi vine să-mi cred ochilor ce declaraţii extrem de inteligente şi pline de substanţă a început să facă de când a devenit şef al Guvernului. Sunt convins că nu există în toată Europa un prim-ministru ca el.
    • +3 (3 voturi)    
      Romania are un premier foarte inteligent (Duminică, 20 mai 2012, 7:48)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui Englezu'

      Ptiu, SA NU-L DEOCHIATI
  • +10 (10 voturi)    
    are 5 milioane de vturi (Sâmbătă, 19 mai 2012, 19:55)

    relu [anonim]

    presedintele reprezinta totusi 5 mil de voturi obtinute, guvernul Ponta format pe o lovitura de stat in parlament nu are deocamdata niciun vot!
  • +5 (5 voturi)    
    Victor Ponta a gresit. (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:02)

    Observator [anonim]

    Victor Ponta ar fi trebuit pur si simplu sa dea o declaratie echilibrata in problema participarii la Summit-ul de la Chicago si nu era in nici un fel nevoie sa isi scuze neparticiparea sa acolo.Chiar denumirea acestui gen de reuniuni, aceea de Summit semnifica participarea reprezentantilor statelor membre NATO, la cel mai inalt nivel adica acela de sef de stat. El trebuia sa sublinieze doar acest lucru si sa adauge ca, potrivit practicii de pana acum, seful statului este insotit de ministrul apararii si de ministrul de externe, data fiind natura problemelor de ordinul securitatii nationale si al politicii externe, care sunt dezbatute la Summit-ul de la Chicago. Atat ar fi fost suficient si nimeni nu i-ar fi cerut d-lui V.Ponta mai mult si toata lumea ar fi inteles despre ce este vorba. Acest subiect , de natura institutionala nu trebuia abordat prin prisma campaniei electorale. Ati vazut ce comentarii acide a starnit. Si probabil ca adevarata furtuna se va dezlantui dupa Summit.Dl. V.Ponta are neaparat nevoie de unul sau doi buni consilieri profesionisti, pentru probleme de politica externa. Si orice prim ministru are asa ceva Este un domeniu mult prea important si sensibil, pentru a fi abordat de o maniera improvizata, cu consecinte intotdeauna riscante.
  • +10 (10 voturi)    
    SA FACEM CEVA (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:05)

    cititoru [anonim]

    decât sa -l criticam mai bine încercam sa facem ceva sa scăpam de el si de usl
    este fff greu sa convingi o populație torturata zilnic de către antene ,realități si otv
    suntem aici pentru ca multi dintre noi sunt naivi si chiar cred ce se spune de către ei in frunte cu pm fără discernământ si dușman al poporului
    unii au murit sa existam ca popor iar ei vor sa ne distrugă ca sa facă avere si alții ii votează si le canta in struna, pentru firimiturile căzute printre decgete ,ce le primesc
    SA FACEM CEVA!!!!!!!
  • +11 (11 voturi)    
    un iresponsabil feroce (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:09)

    unroman2 [utilizator]

    Sunt indignat de nerusinarea si neobrazarea unui individ ca cel in cauza care nu-si cunoaste lungul nasului si caruia ar trebui sa i se mai scurteze ceva din el.Simt ca nu mai pot suporta mult asemenea indivizi.
  • +11 (11 voturi)    
    Basescu a fost ales votat de catre populatie (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:14)

    Adrian [anonim]

    Tu Ponta si respectiv Marga NU ATI FOST ALESI DE POPULATIE.
  • +12 (12 voturi)    
    Fiecare pasare pe limba ei piere! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:19)

    inganduratul [utilizator]

    Iar Ponta, votat de oastea de stransura a USL-icilior nu face exceptie.
    Ba chiar e cap de lista la pieirea pe limba lui!
  • +11 (11 voturi)    
    Ma ingrozesc (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:29)

    Cel [anonim]

    Ma ingrozesc de cine a ajuns sa conduca romania, cred ca este cel mai inspaimantator guvern asta al lui Ponta.
    Imi este teama ca vom ajunge mai rau ca Grecia.

    Grecia este in zona EURO si Germania nu isi permite sa o lasa sa cada, dar noi ce vom face?
    • +6 (6 voturi)    
      pupati-va in oglinda (Duminică, 20 mai 2012, 8:45)

      eli dan [anonim] i-a raspuns lui Cel

      Unde sunt domnii care spuneau ca USL ne scoate din crizaaaa??? nu mai au tupeu??? Pai cred si eu cand vad ce guvern minune avem...din pacate ei o duc bine merci si noi tot rau o ducem..la vot se va vedea cat de destepti sunt romanii daca nu cumva vor vota tot cei care au primit galeti , faina, ulei, etc...
      si marga om serios??? parca e nosferatu si are treaba cu poltica externa cum are ponta cu diplomatia...
  • +6 (6 voturi)    
    chintesenta nesimtirii (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:35)

    ana [anonim]

    Un obraznic, un ridicol, rusine mamei care l-a educat, vai de steaua noastra, ma uit la ponta si vad mitocanie, iresponsabilitate, hotie, prostie, demagogie, uite cine a ajuns pm, ne meritam soarta. Si cand te gandesti ca sunt asa de multi care cred in nesintitul ast, te intrebi ce popor e asta.
  • +6 (6 voturi)    
    Margooooo? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:39)

    Radu dela Afumati [anonim]

    Oare mongoloidul asta citeste postarile noastreca sa inteleaga ce gandeste poporul despre el si incompetentii lui ministri? Margo alt amic al lui Bombonel cu aceleasi inclinatii fizice. Intelegeti la ce ma refer. Alistar, Marga, Bombonel , clubul de noapte .
    al USLului. Presedintele il va lua pe Margo la Bruxelles doar ca sa-i tina mapa cu discursul Presedintelui, eventual sa-l ajute sa-si faca nodul la cravata si sa-i lustruiasca pantofii. Presedintele nu-l va lasa sa deschida gura pentruca ar puti a Putin.
  • +4 (4 voturi)    
    pontacul (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:47)

    Dacul2003 [anonim]

    ...cand nu o sa mai vedem cohortele de impostori si tradatori ala iliescu & gasca ,roman , si acum progeniturle lor retardate moral si intelectual stil ponta,ilustra sa sotie, socrul lui, eba etc
  • +5 (5 voturi)    
    intrebare (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:48)

    nica [anonim]

    Ce a afirmat Ponta nu se cheama ofensa adusa autoritatii? Nu este instigare la anarhie?Zic si eu. N-ar trebui sa se sesizeze cineva din oficiu? Eu l-am votat pe dl. Basescu. Cum isi permite Che. sa vorbesca in numele meu?
  • +7 (7 voturi)    
    Incercare de suspendare (Sâmbătă, 19 mai 2012, 20:58)

    Tatiana Carmaciu [anonim]

    Pontalacu la indicatiile lui Felix incearca sa tulbure apele, sa-l incite pe Presedinte doar, doar o zice ceva ce ar putea fi invocat de ei ca incalcare a Constitutiei si sa-i ceara suspendarea. Doar sa incerce, au mai incercat o data. Dupa cum se comporta Pontalacu mongoloid, sondajele incep sa mearga invers. In jos pentru USL, in sus pentru PDL si Presedinte. Doa sa deschida ziarele si sa citeasca postarile oamenilor de buna credinta si nu a USListilor mancatori de latrine.
  • +5 (5 voturi)    
    nu va impacientati (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:06)

    serban mitica [anonim]

    Ponta face foarte bine pentru Romania ce face, numai asa se convinge lumea cate parale fac socialistii.
    Asa ca roadele actiunilor lui Ponta le vor culege romanii, DAR NU IN MANDATUL LUI. si nici in al lui Basescu. Dar nici nu e departe momentul in care va incepe reconstructia Romaniei pe principii sanatoase.
  • +9 (9 voturi)    
    Dle Ponta, va rugam sa nu ne impuscati (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:13)

    neagoe [utilizator]

    Bravo dle Ponta, simtim din plin Revolutia bunului Simt!

    Eu sunt roman si sunt mandru de acest lucru. Pe mine, prin Constitutia Romaniei, Presedintele ales este cel care ma reprezinta. Oricare ar fi el, oricat de mult l-as aprecia sau nu. Presedintele este al tuturor romanilor, si al celor care l-au ales si al celor care nu l-au ales. La fel cum Prim-Ministrul ar trebui sa fie sef al Guvernului intregii Romanii, nu doar al celei care il aproba.

    Domnule Ponta, va rugam nu ne impuscati si nu ne aruncati in puscarii pentru ca nu suntem de acord cu dvs!
  • +5 (5 voturi)    
    nerusinare (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:18)

    mihailstanciu [anonim]

    cum isi permite primul ministru sa vorbeasca ca un mahalagiu despre Presedintele tarii?
    cum de clasa politica,presa,societatea civila permit asemenea pronuntari scandaloase?
    cum credeti ca diplomatii acreditati la Bucuresti,agentiile internationale de presa,gazdele summitului NATO vor receptiona spusele de smecheras de cartier ale primului ministru?
    • +1 (1 vot)    
      mahalagiu chiar este! (Duminică, 20 mai 2012, 15:36)

      rednic [anonim] i-a raspuns lui mihailstanciu

      se poarta cum se poarta pentru ca asa este el, asa l-a facut mama lui...
      DINU PATURICA este mic copil pe langa lepadatura asta mica si plina de tupeu.
      Oare cu ce am gresit noi sa meritam asta....!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    oameni seriosi (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:21)

    Mr John [anonim]

    depinde..daca sunt cu viziunea indreptata spre est atunci echipa nu poate performa..trebuie sa aibe acelasi obiectiv..asa este tovarashe ponta?
  • +6 (6 voturi)    
    CEI 7 ANI. (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:33)

    ion [anonim]

    Asa se vorbeste despre presedintele tarii ? Daca nu respcti cum vrei sa fii respectat.Omul asta are probleme de educatie grave.Tot timpul o sa fie circ din asta ieftin la noi. Eu m-am saturat.
  • +4 (4 voturi)    
    Pai si cum (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:53)

    micu l [anonim]

    o sa mearga cu Basescu la Chicago , in acelasi avion?
    Adica o sa faca 'ia-ma nene ' la Otopeni ?
    Rog sa fiu lamurit , pretind sa fiu luminat !
  • +6 (6 voturi)    
    M-a convins (Sâmbătă, 19 mai 2012, 22:07)

    Raja Jaja [anonim]

    Cu declaratiile astea, Ponta m-a convins sa merg la vot si sa NU VOTEZ USL :):) Ce o fi in capul lui ?
  • +5 (5 voturi)    
    JOS PONTA!!! (Sâmbătă, 19 mai 2012, 22:44)

    CosmiN [anonim]

    Constitutional, presedintele ii reprezinta pe cetateni. Ponta are in discurs prin care incearca sa lase impresia ca Basescu merge asa aiurea la toate intalnirile oficiale din Europea si restul lumii. Asta inseamna DISPRET si IGNORANTA fata de CETATENII ROMANIEI, pentru ca votul lor este motivul pentru care BASESCU ESTE PRESEDINTE!! De asemenea, declaratia lui are caracter si miros de LOVIRURA DE STAT (asta-i tot un Ilescu da' mai mic); gestul lui Ponta mai inseamna, cred, SUBMINAREA PUTERII DE STAT; asteptam sa-si cheme minerii ca sa faca macel in capitala. Din punctul meu de vedere ceea ce a facut Ponta e suficient de grav pentru a suporta niste consecinte!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Disrespect Neprotocolar (Sâmbătă, 19 mai 2012, 22:46)

    Cipos Salamandros [anonim]

    Tovarase Ponta,
    cu aceasta atitudine nu veti ajunge departe. Asa cum ati inceput guvernarea, asa o veti si termina-o. Cu stangu-n dreptu. Nu aveti stofa de prim-ministru asa cum Crina nu are stofa de prezident. Ne vedem in toamna !
  • +3 (3 voturi)    
    si (Sâmbătă, 19 mai 2012, 23:04)

    bd [anonim]

    ce au facut Marga si Dobritoiu? Au asteptat la usa? Dupa cum spunea Preda, pe lista participantilor era doar Basescu.
  • +3 (3 voturi)    
    Tu du-te acolo, Base! (Duminică, 20 mai 2012, 0:13)

    MIKONIAN [anonim]

    mai bine pleca Atanasiu marginalizatul psd, ca e singurul citit si doxat de acolo si mai are si gusturi comune cu presedintele! pacat, eu pe dumnea-lui l-as fi urcat in avion nu pe seriojii astia!
  • +6 (6 voturi)    
    Diletant si impertinet (Duminică, 20 mai 2012, 0:15)

    mangafaua [anonim]

    Cine se crede fofarlica asta? Cam are apucaturi de dictator! 7 ani de acasa nu i-a avut niciodata...
    Pe papagalul de nimic'stru trebuia sa-l trimiti la rusi ca acolo sunt prietenii lui.
    Copilotul este atat de "suficient" incat nici nu sesizeaza ca americanii deja l-au "tamponat"!
    Nu sesizeaza ca si UE are rezerve fata de "porbagajul" lui de ministrii.
    Investitorii i-au aratat dosul iar euro da pe dinafara.
    La toate astea, cioflingarul proletar nu se poate abtine sa nu jigneasca Presedintele si pe cei care totusi l-au votat.
    El pe cine reprezinta? Ce tupeu de derbedeu. Hai .......!
    Se pare ca asta este limbajul pe care il intelegi.
  • +3 (3 voturi)    
    uite cine vorbeste (Duminică, 20 mai 2012, 0:24)

    canaris [anonim]

    Iarta'l Doamne ca nu stie ce vorbeste !
  • +5 (5 voturi)    
    Ponta: cel mai iubit dintre pamanteni (Duminică, 20 mai 2012, 0:42)

    alin [anonim]

    Esti penibil mai ponta. In tot ce faci cauti numai scandal. Pune mana si mai citeste, inainte sa deschizi gura. Iti depasesti atributiile. Si tu vrei sa te votam in toamna? Niciodata!!!!! Atata poti.
  • +5 (5 voturi)    
    Pai stai , (Duminică, 20 mai 2012, 0:49)

    micu l [anonim]

    domnule , ca acolo nu-i circ sa mearga Basescu cu doua maimute , e o usoara comfuzie aici !
  • +3 (3 voturi)    
    Doamne (Duminică, 20 mai 2012, 4:15)

    io [anonim]

    Asta e tampit la cap. Cum poti sa declari asa ceva ca prim-ministru?!
  • +5 (5 voturi)    
    Se ingroasa gluma... (Duminică, 20 mai 2012, 6:47)

    Ion Cujba [anonim]

    Domnul Ponta incepe sa dea de gandit romanilor . Se pare ca ori este crud in gandire ori nu-l slabeste Voiculescu-Felix din chingi , ca numai prostii spune si face. Daca asa crede ca trebuie condusa tara ,prin vrajba si masuri anapoda , mai bine s-ar retrage la timp. Abia cum se lamuresc romanii cine sunt intolerabilii , cine nu vroia sa participe la lucrarile parlamentului dand vina pe cei care sunt in opozitie acum ,ca nu neaccepta dialogul . Guvernul asta ,instalat prin tradare , v-a ruina tara . Sa dea Dumnezeu sa nu fie asa si sa nu desavarseasca distrugerea inceputa de guvernele anterioare si in mod deosebit a celor rosii ca steaua din fruntea lui Ion Ilici Iliescu.
  • +3 (3 voturi)    
    Obraznicie si infatuare....lipsa de bun simt... (Duminică, 20 mai 2012, 7:19)

    serban [anonim]

    Obraznicie si infatuare prosteasca din partea unui Prim ministru caruia i se poate aminti ca "prostul nu e prost destul pana nu este si fudul"...Obraznicia haimanalelor pdsr-iste culese si oplosite de s.r.l. -ul politic al batranei cucuvele comuniste si al kgb-istilor care au participat la regizarea loviturii de stat din 1989 vor face si mai mult rau acestei nefericite tari..Asteptam cu spaima noul "tsunami" economic, politic si moral care urmeaza sa desfinteze Romania in urmatorii ani... Flamanzi, dornici de revansa, fara Dumnezeu, preocupati numai de propriile buzunare si foarte periculosi pentru ca au fost educati sa actioneze in "gasca" folosind metode securisto-mafiote....
  • +3 (3 voturi)    
    doamne.... cine il sfatuieste de Ponta? (Duminică, 20 mai 2012, 8:34)

    fratitza [anonim]

    incep sa ma ingrozesc ..de vorbele ,tupeul lui ponta

    CINE IL SFATUIESTE PE PONTA?

    NU SE MAI POATE CONTROLA?
  • +3 (3 voturi)    
    lordisor2@yahoo.com (Duminică, 20 mai 2012, 8:48)

    Aron Deleanu [anonim]

    Serviciile secrete americane stiu foarte bine cit de "serios"este ministru Marga.Despre Ponta am sa folosesc un cuvint a lu'M.Dinescu:Ponta este un "bou".
  • -5 (5 voturi)    
    Isteria salveaza...presedintia! (Duminică, 20 mai 2012, 8:53)

    Costa [anonim]

    Dragi postaci neobositi basisti, Ceausescu ar fi mandru de creierele voastre spalate si netede de "oameni noi", talibani potocalii in slujba carmaciului-cel-recent. Intrebarea mea este: cum a reusit si reuseste tatal EBE-i cea cu multe "succesuri", sa va hipnotizeze precum vulpea pe corb in fabula bine-cunoscuta?!
    Deoarece sunteti in stare sa "manaritzi" o tastatura, ma gandesc ca erati niste sugari pe timpul lui Ceasca, idolul lui Basescu... Atunci ma intreb iarasi, din nou, again, prin ce "metode" in afara de cele "stipendiare", reuseste propaganda basista sa va tina "amorsati" si inca activi? Dragi postaci basisti, verzi-portocalii, ma minunez de "sargul" vostru precum m-am "scarbitt" de obedienta lui Manea Manescu care, desi la senectute, pupa mana carmaciului desi aceasta incepuse sa miroase a mort.
  • +4 (4 voturi)    
    Pe langa ca este (Duminică, 20 mai 2012, 11:09)

    Gabi M [utilizator]

    Carlan fara minte a devenit si obraznic(ca si copilotul sau de USL,Crin.Basescu ma reprezinta si pe mine si pe toti cei care l-am votat.Si,sa nu uite Ponta ca cealalta jumatate care nu l-a votat pe Basescu l-a votat pe Geoana pe care el si tot USL-ul l-au dat afara din postul dela Senat si din PSD.Deci acesti votanti nu sunt ai USLului ci ai lui Geoana.Cat despre trimiterea lui Marga la Summitul NATO cred ca rusii au nvrut sa aiba omul lor acolo ca sa spiuoneze pentru ei.Bravo,Ponta ne-ai mai vandut o data rusilor!Oare Marga ii va trimite raportul lui Filipov sau are acum un alt superior GRU?
  • +4 (4 voturi)    
    declaratii din ce in ce mai tampite (Duminică, 20 mai 2012, 11:34)

    mav [anonim]

    cu fiecare declaratie, acest om cu figura infantila, isi da masura de nulitate politica...are doar interese personale si de mafie in spate, si tracteaza dupa el o intreaga cloaca pusa pe furat si ascuns dosare penale.
  • +1 (1 vot)    
    Voi nu v-ati saturat de Ponta si aberatiile sale? (Duminică, 20 mai 2012, 13:47)

    Victor [anonim]

    Ma intristeaza acest mod de-a vinde gogosi,dar mai mult ma intristeaza si faptul ca inca nu s-a gasit acel curajos(ma refer la cei care-l asculta,la cei care-i pun microfonul la gura,la acei care stau ore in sir in studiouri si se dau mari intelepti si analisti)care sa-l coboare pe Ponta cu picioarele pe pamant.
    Nu sunt tanar si nu traiesc de mult in Ro.si de aceea imi permit sa spun: un asemenea atac primitiv si meschin,o asemenea iesire cu iz tiganesc,o asemenea campanie electorala bestiala,nu-ti dovedeste inteligenta,ci prostia si incapacitatea de-a face fata adevaratelor probleme cu care se lupta Ro.
    Cu o gura plina de injurii nu poti acoperi pe vecie mizeria din capul tau,dar nici ca zilele tale sunt numarate!
    Cine considera ca acesta-i modul corect sa fii politicean si sa conduci o tara,atunci sa-si mute cortul impreuna cu sclavii sai in jungla si sa urle cit al tine pieptul,dar sa lase pe romanii onesti si corecti sa
    decida singuri,ce este,cine este si ce face urmatorul sau,alesul sau!
    In rest,aceste actiuni le consider,ca o propaganda de imbecilizarea populatiei si de risipa de ura si prostie!
    Daca era vorba numai de Ponta si Basescu,era treaba lor,dar aici este vorba de Ro.cu locuitorii sai si nu exista o Ro.a lui Ponta sau Basescu,exista o singura Ro.,aceea a romanilori!
  • +1 (1 vot)    
    Asta ne mai lipsea (Duminică, 20 mai 2012, 16:46)

    icu [utilizator]

    Ponta crede ca a conduce o tara este ca si cum ai conduce o masina la raliu. La raliu a dat msina de cateva ori peste cap si sper ca nu are de gand sa faca la fel si cu tara. Ponta ar trebui sa citeasca ,,constitutia" sau sa o stie ca a terminat dreptul doar si sa vada de treburile tari nu de aventurisime care dauneaza Romaniei !!!!!! Un politruc ieftin scolit de Nastase si Ilici si vopsit de ,,motanul securist FELIX" pe la antenele lui !!!!!!!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Atit de seriosi (Duminică, 20 mai 2012, 18:25)

    sile231 [utilizator]

    pe cit de curati membrii guvernului Ponta.Daca d-sa vrea sa ne faca sa credem ca d-l Marga e un om serios... Sa fim seriosi !
  • +1 (1 vot)    
    Pontangiul (Duminică, 20 mai 2012, 21:49)

    ioana [anonim]

    Cine se crede acest imberb? Asta nu cunoaste oare ca Basescu a fost votat?Nu e posibil ca un prim ministru NUMIT de Basescu sa se comporte asa! Oameni buni sa nu-i votam pe astia!Veniti la vot si dati-le peste bot! Privitor la ce ministrii are in cabinet...RUSINE!
  • +2 (2 voturi)    
    comemntariu (Luni, 21 mai 2012, 9:21)

    teodora [anonim]

    domnule Ponta, ar trebui sa-ti fie rusine de felul cum vorbesti. Nu te comporti ca un prim ministru..Nu ai decat scoala PSD de a murdari tot ce atingi. Nici cand erai ion opozitie nu aveai voie sa fii nepoliticos cu seful Statului. Dar acum, nun ai voie sa faci asemenea greseli. Vai de noi romanii, ce oamenii ne conduc.
  • +1 (1 vot)    
    Ponta slutul si uratul! (Luni, 21 mai 2012, 11:39)

    philip [anonim]

    Dupa cum vorbeste, eu m-am gandit ca l-au escortat pe Traian Basescu, ca in vremea comunistilor, sa nu faca un pas fara sa fie filat!!!!!!!

    Presedintele ma reprezinta pe mine, alegator si pe ceilalti romani care l-au votat. In schimb tu, Ponta slutul si uratul, nu ne reprezinti ca nu te-am ales prin vot direct. Ia aminte la predecesorii tai guvernanti, ieri au fost, dar astazi nu mai sunt!
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta dixit.... (Luni, 21 mai 2012, 12:25)

    Ronin [utilizator]

    ..."Nu voi ridica niciodata primul sabia la Basescu, dar,.....bla, bla, bla...."
    Nici nu are cum, nefiind in stare sa "poarte" responsabilitatea unei sabii....in shimb, pungasu` asta, scoate zilnic brisca la presedinte,....Un personaj secundar penibil, Ponta asta.....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by