VIDEO PDL cere premierului sa decida pana luni inlocuirea lui Ioan Mang. Catalin Baba: Este in joc credibilitatea sistemului de invatamant

de C. Ionel, R. Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 11 mai 2012, 12:16 Actualitate | Politic


Partidul Democrat Liberal ii cere premierului Victor Ponta sa decida pana luni inlocuirea lui Ioan Mang de la conducerea Ministerului Educatiei, a anuntat vineri fostul ministru al Educatiei, Catalin Baba. Acesta a mai declarat in cadrul unei conferinte de presa ca "tactica de a solicita Academiei Romane sa se pronunte asupra plagiatului nu face decat sa prelungeasca o stare de fapt care este intolerabila".

Fostul ministru al Educatiei a precizat ca analizarea cazurilor de plagiat intra sub jurisdictia Consiliului National de Etica din cadrul ANCS si ca Academia Romana nu dispune de procedurile necesare pentru a se pronunta asupra plagiatului.

"Demisia nu este o drama, in acest caz este o datorie, in joc fiind credibilitatea sistemului de invatamant", a declarat Catalin Baba.

Cele mai importante declaratii ale fostului ministru al Educatiei, Catalin Baba:
  • In acest moment exista trei declaratii ale unor cercetatori din Israel, Taiwan si Japonia, cadre didactice si cercetatori care certifica cu probe incontestabile existenta unui furt intelectual.
  • Consiliul National de Etica din cadrul Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica este institutia abilitata conform legii sa judece aceste cazuri de plagiat.
  • Tactica de a invita Academia Romana sa se pronunte asupra plagiatului, tactica folosita de premierul Victor Ponta, nu face decat sa prelungeasca o stare de fapt care este intolerabila.
  • Si nu pentru ca Academia nu ar avea specialisti, din contra, ci pentru ca nu are procedura necesara pentru a se pronunta asupra plagiatului.
  • In acest moment, PDL ii cere domnului premier sa decida pana luni inlocuirea ministrului Educatiei cu o persoana care sa aiba integritatea necesara sa conduca examenele din aceasta perioada.
  • Demisia nu este o drama. In acest caz, demisia este o datorie pentru ca in joc este credibilitatea sistemului de invatamant.
  • Atunci cand exista o suspiciune de plagiat, orice persoana din Romania poate sa sesizeze acest Consiliu National de Etica. Nu se iau in considerare anonimele, ci doar documentele originale care sunt asumate de o persoana.
  • Pe adresa Consiliului National de Etica sosesc carti, articole din Romania impreuna cu carti si articole din care se presupune ca s-a plagiat.
  • Consiliul National de Etica ia legatura cu persoanele din tara sau strainatate care se presupune ca sunt plagiate pentru ca acestea sa se pronunte daca considera ca e vorba de un plagiat sau nu.

  • Acum s-a depasit aceasta faza, pentru ca sunt trei cercetatori care s-au pronuntat in acest caz.
  • Acest dosar impreuna cu punctele de vedere ale celor care au fost plagiati intra in evaluarea acestei comisii. Ea poate sa faca apel la experti straini sau poate sa judece, daca lucrurile sunt clare, prin membrii ei.
  • Comisia de Etica are 11 membri, iar decizia de plagiat se ia cu votul a opt dintre membri.
  • E o procedura care poate sa dureze 90 de zile. Este o procedura care e destul de lunga tocmai pentru ca lucrurile sunt serioase si nimeni nu doreste sa faca nicio presiune asupra acestei institutii.
  • In acest moment, dat fiind faptul ca o parte din documentare s-a efectuat si exista raspunsul colegilor din strainatate, cred ca lucrurile vor merge mai repede.
  • Consiliul National de Etica judeca din punct de vedere profesional, fara ingerinte politice, fara sa fie legate de functia unei anumite persoane care este judecata. 
  • Conform Legii Educatiei Nationale, daca aceste articole au fost utilizate pentru a obtine o avansare in grad didactic, atunci se pierde automat si gradul didactic. In cazul unui plagiat dovedit, persoana isi pierde dreptul de a mai profesa in invatamantul superior.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4619 vizualizari

  • -45 (53 voturi)    
    Pe ce temei sa-l demita? (Vineri, 11 mai 2012, 12:23)

    Alin [anonim]

    Pentru ca niste jurnalisti portocalii servili au scris niste articole despre el? sau pentru ca Boc a gasit lucrarea - apropo, cum ajunge liderul opozitiei sa stie asa multe asa repede despre lucrarile ministrului educatiei? e cusuta cu ata alba toata treaba. pute a portocaliu.

    Haideti sa lasam Academia si Comisia de Etica sa se pronunte si daca se adevereste ca e plagiat sa-l schimbe. Nu cred ca Ponta nu o va face.
    • +29 (35 voturi)    
      mang-afaua (Vineri, 11 mai 2012, 12:45)

      danalpin [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Nu ai dreptate.
      Comunitatea stiintifica e socata,
      acest mang nu exista, nu are nici
      un rezultat notabil in domeniul respectiv.
      A publicat numai in publicatii obscure
      si a avut paricipari la simpozioane
      de mana a 7-a: la Gurahont, Vanju Mare, etc.
      Sa lasam politica si sa-i lasam pe cei
      din comunitatea stiintifica sa judece.
      • -18 (28 voturi)    
        ce nu intelegi? (Vineri, 11 mai 2012, 12:53)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui danalpin

        s-a propus analiza unei comisii si atat. lasa comisia sa-si faca teraba si vom vedea care sunt concluziile. nu mai fiti specialisti acolo unde chiar nu va pricepeti. o fi nmangleala asta un hot, dar trebuie declarat hot de cineva care are competenta sa o faca. si la nivel stiintific nu cred ca pd-lul are pe cineva care sa se priceapa (glumesc, dar este partial adevarat)
        • +23 (25 voturi)    
          Da' eu... (Vineri, 11 mai 2012, 13:17)

          Gelly_again [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          care sunt absolvent de automatica si calculatoare am dreptul sa-mi spun opinia? Fac parte dintre specialisti, si omul a plagiat cu nerusinare! Asta e opinia mea!!!
          • +18 (20 voturi)    
            Corect, (Vineri, 11 mai 2012, 13:32)

            Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Gelly_again

            ai dreptul sa-ti spui parerea, si chiar e autorizata. Doar ca parerea ta nu e oficiala. Comisia aia n-ar trebui sa aiba nevoie de mai mult de 30-60 minute sa-si formeze o opinie. Oricine stie sa citeasca vede clar ca e un plagiat ordinar.
          • -15 (19 voturi)    
            bazata pe ce? (Vineri, 11 mai 2012, 13:37)

            cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Gelly_again

            nu cred ca tu absolvent de automatica si calculatoare i'ai citit vreo "opera" a astuia. Si nici a celorlalti.
            Daca ai face parte din specialisti nu ai avea timp sa stai pe aici sa comentezi.
            • +10 (16 voturi)    
              Afara Mang! I-al si pe Ponta cu tine! (Vineri, 11 mai 2012, 13:51)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

              Sunteti jalnci , cel mai slab guvern al Romaniei postbelice!!!
              • +6 (10 voturi)    
                Marga, filorus si Mang copiator (Vineri, 11 mai 2012, 14:41)

                Scandal USL la Educatie si Externe [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                In diplomatie e necesar sa pastrezi mare echilibru in declaratii, sa fii subtil, sa faci aluzii, nu sa injuri si sa insulti.

                Marga a exagerat prosteste comparandu-l pe Basescu cu Mussolini si a gresit grosier cand si-a exprimat public admiratia pt colonelul KGB Vladimir Putin sau pentru China comunistoida.

                Acestea dovedesc ca e un individ nepotrivit pt externe, e mult prea neglijent cu vorbele.

                Mai rau, se pare ca Marga are un prieten, numit Vladimir Mihailovici Filipov, care a fost numit cu sustinerea comunistilor ministru al educatiei in Rusia. Ramas in post pana in 2004.

                Vladimir Filipov e ofiter de informatii in rezerva fortelor armate rusesti.

                Poate ca Marga e "bun roman", patriot, dar cred ca si-a atins deja nivelul maxim de incompetenta la Educatie, Externele sunt peste puterile si calitatile sale.

                Cat despre Mang este un exemplu perfect al legii nescrise despre nivelul maxim de incompetenta, desi bogat, cu titluri universitare obtinute usor in anii '90, admis parlamentar pt ca e sponsor al PSD in Bihor, uite ca vroia neaparat sa fie si ministru. Cred ca deja regreta ca n-a ramas in umbra, nu mai afla nimeni de micile sale mizerii universitare..!
            • +6 (10 voturi)    
              Bazata (Vineri, 11 mai 2012, 14:07)

              Gamma [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

              Pe faptul ca avem ochi si stim sa citim (nu absolut necesar ) . Ba chiar si daca aduci un pakistanez sa compare cele doua lucrari va observa plagiatul .
              (CH2)6N4 + 10HNO3 → (CH2-N-NO2)3 + 3CH2(ONO2)2 + NH4NO3 + 3H2O

              este aceeasi reactie cu

              (CH2)6N4 + 10HNO3 → (CH2-N-NO2)3 + 3CH2(ONO2)2 + NH4NO3 + 3H2O

              ..chit ca nu stii ca rezultatul e o solutie pentru curatirea clasei politice din ro :p
            • +6 (10 voturi)    
              domnule Mang (Vineri, 11 mai 2012, 14:27)

              alip [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

              Caci inversunarea cu care il aparati i se poate datora doar acestui lucru, autorii plagiati isi recunoasc ideile in lucrarile dumneavoastra. Sunt "destul de" specialisti pentru gustul dumneavoastra?
              Asta observ eu la sustinatorii USL-ului, principalele motive pentru care ii sustin pe astia pana in panzele astea sunt doar wishful thinking, nici un argument.
              • +1 (1 vot)    
                nu il apar (Vineri, 11 mai 2012, 17:42)

                cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui alip

                chiar deloc.
                nu imi place fata lui si atunci nu am cum sa il apar. ma iau foarte mult dupa prostii din astea.
                nu sustin USL chiar daca sunt liberal pentru ca nu suport ideea de FSN.. fie el PSD sau PDL. Tot urmasii comunistilor is ai securistilor ii consider.
                Dar nu as putea sa cer sa iti dai seama cand sustin o chestie ca acea chesti nu inseamna a sustine un om.
            • +3 (5 voturi)    
              Dar ce face un specialist in general? (Vineri, 11 mai 2012, 15:02)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

              Acesta nu intra pe hotnews sa-si dea cu parerea daca vrea? Poate ne explici in clar programul unui specialist.
              • +3 (5 voturi)    
                O alta abordare. (Vineri, 11 mai 2012, 16:38)

                Hmm [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                Daca pentru o problema atat de evidenta Ponta are nevoie de 90 de zile si o comisie ma intreb cum o sa se descurce cu problemele mai complicate ale tarii . Din postura de PM nu e deajuns sa zici la A3 "avem solutii" si gata ti-ai indeplinit misiunea pentru ziua respectiva .

                Cateva bombe de-astea si pana si miopii nostri de alegatori or sa inceapa sa distinga dinozaurii mari cu obrazul gros de cei mici si adaptabili .
            • -2 (4 voturi)    
              TIMP (Vineri, 11 mai 2012, 16:43)

              ruddy [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

              De unde povestea asta cu timpul de a sta aici si a comenta...TOTI gica contra ziceti ca daca sunteti specialisti nu puteti avea timp sa comentati adica daca sunteti specialisti nu trebuie sa aveti viata sociala, viata sociala este specialitatea dvs. Judecand dupa acelasi criteriu inseamna ca si dvs gica contra sunteti intradevar un nimeni in orice domeniu deoarece aveti destul timp sa fiti gica contra pe toate site-urile sau aceasta este specialitatea dvs??
              • +2 (4 voturi)    
                asta e specialitatea mea. (Vineri, 11 mai 2012, 17:38)

                cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui ruddy

                asa imi fac eu banii. studiind cum se misca si gandesc oamenii.
                si da.. sunt un gica contra. ma distreaza.
                • -2 (4 voturi)    
                  uite un plus (Vineri, 11 mai 2012, 18:23)

                  ruddy [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

                  Pentru ca ai fost sincer si ai recunoscut ce fel de om esti uite ti-am dat un plus...
        • +12 (12 voturi)    
          "Nu incerca sa intelegi caci nu vei intelege" (Vineri, 11 mai 2012, 13:34)

          ogi [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

          Un demnitar trebuie sa fie impecabil din orice punct de vedere , cu atit mai mult un ministru .
          Ori acest " Einstein " ( scuze distinse savant " al invatamintului RO este ca un dalmatian dar el se vede alb .Poate ca nu i-ar strica un control la ofta .
          In vest , la un astfel de caz Mang era demis cu " onoruri " in sec 2 iar la noi se infiinteaza comitete si comitii .
          Mai avem putin si riscam sa nu se mai recunoasca nici o diploma universitara in strainatate pt un nemernic .
          Sistemul nostru de invatamint abia acum ce-si mai revine pe drumul normal unde competenta trebuie sa primeze .

          Acum ai inteles ?
          • -2 (6 voturi)    
            iti atrag atentia si asupra (Vineri, 11 mai 2012, 13:57)

            Xu [anonim] i-a raspuns lui ogi

            domnului Baba, fost Ministru al Educatiei.

            Citez: "Apropiat al lui Boc, Cătălin Baba, propus la Educaţie, este acuzat de corupţie de către UBB"

            Sursa: http://www.mediafax.ro/politic/biografie-apropiat-al-lui-boc-catalin-baba-propus-la-educatie-este-acuzat-de-coruptie-de-catre-ubb-9214315

            Nu mi se pare sa fi existat un "scandal" de x zile sau vreo demisie a acestui pseudo-academician despre care UBB, Universitatea unde activa, de altfel una din cele mai prestigioase Universitati din tara sa spuna:
            "A încercat să-şi promoveze fără justificare rudele în funcţii didactice şi a fost oprit de către Rectorat. S-a asociat cu fostul rector de la Universitatea «Bogdan Vodă» pentru a-i promova nepotul, acesta luându-i la doctorat soţia. Şi-a adus în Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării cumnatul, care este medic, cu care îşi scrie lucrările, acestea fiind de fapt lucrări din domeniul sănătăţii publice", se preciza în comunicat.

            Stim, acuzatiile vin de la domnul Marga (asta neinsemnand ca nu sunt adevarate). Pe de alta parte, pregatirea domnului Baba de medic veterinar, sigur nu il recomanda pentru acest post. Singura lui recomandare era apropierea de boc. Si totusi a fost ok.

            Mi se pare penibil acest "scandal". Pe criteriile de care mentionezi, demnitarul numarul 1 al tarii trebuia demis din secunda doi.

            Dar cum zici si tu, poate nu ti-ar strica un control la ofta.
            • +6 (8 voturi)    
              asa o fi (Vineri, 11 mai 2012, 14:30)

              alip [utilizator] i-a raspuns lui Xu

              Dar PDL-ul l-a avut inaintea lui pe Funeriu. Nu spune nimeni ca PDL-ul face lucrurile perfect, dar mult mai bine decat USL-ul clar. In fond sunt si unii si altii romani cu metehnele inerente natiei.
            • +4 (4 voturi)    
              Nu m-am referit la Baba (Vineri, 11 mai 2012, 14:36)

              ogi [anonim] i-a raspuns lui Xu

              desi poate si in cazul lui au fost probleme , nu stiu dar aici discutam de Mang . Min Invatamintului care a plagiat lucrari e ca si un Min al Justitiei condamnat penal .
              Ce exemplu poate da elevilor si studentilor . " Uite se poate am plagiat si sint ministru ! , aveti liber la copy/paste "

              Eu stau bine cu ochii dar tu esti cel putin confuz/a .
              • -2 (6 voturi)    
                poate nu ai inteles (Vineri, 11 mai 2012, 16:12)

                Xu [anonim] i-a raspuns lui ogi

                Sigur si in cazul lui au fost probleme. Cum e cazul cu mai TOTI politicienii nostri. Subiectul nu ar trebui sa fie Mang sau Baba ci toata clasa politica. Ori o acceptam asa cum este, ori ii criticam pe toti.

                Pentru tine subiectul este, din pacate, doar Mang. Si nu pentru binele educatiei nationale, ci pentru pentru partid.
            • +2 (2 voturi)    
              si eu iti atrag atentia (Vineri, 11 mai 2012, 16:47)

              ruddy [utilizator] i-a raspuns lui Xu

              asupra faptului ca ne-am saturat de al de Baba si Mang nu mai rascoli trecutul atat de URAT priveste viitorul care cu MANG devine la fel de urat ca si trecutul..
          • -5 (9 voturi)    
            Absolut de acord...dar PDL?Boc?....... (Vineri, 11 mai 2012, 14:15)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ogi

            da, pentru credibilitatea ministerului, un ministru cu pete trebuie inlocuit.
            Indubitabil!
            Sunt sigur ca, imediat ce vor exista niste concluzii ale unor organe abilitate (lucrurile trebuie facute "ca la carte", nu dureaza mult) premierul va face ce trebuie sa faca.
            Nu trebuie procedat cu superficialitate insa
            .La acest nivel deciziile se iau pe baza de acte.
            Nu ma indoiesc ca, daca cele publicate in media sunt veritabile, Mang va fi dovedit oficial ca plagiator si nu mai are ce cauta in politica (nici ca profesor nu il vad bine).
            Ma mira un pic amploarea acestui scandal si , mai ales, initiatorul: fosta putere portocalie.
            De la oricine altcineva mi se parea firesc sa ceara demiterea plagiatorului....dar PDL......uite unde erau cei corecti!
            PDL da termen premierului, ultimatum pana luni , ordin de demitere....

            Cand USL cerea demiterea lui Roberta Anastase de la conducerea camerei....cand a vazut orice cetatean, cu ochii lui, frauda comisa de fotomodel....ce a facut PDL?
            Ce a facut Boc?
            In locul lor taceam si lasam societatea civila sa reactioneze, era mai normal.
            Ponta va face ce trebuie, nu va faceti griji.
            • 0 (4 voturi)    
              Sper ca Mang sa ramana la minister (Vineri, 11 mai 2012, 15:04)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              In acest fel, domnule postac USL, vede lumea inca o data fata PSD-ului. De ce sunt probleme doar cu ministrii pusi de PSD si nu cu cei de la PNL? Ce se mai aude de cazul Panait in care este implicat criminalul Ponta?
              • -2 (4 voturi)    
                cazul Panait nu exista (Vineri, 11 mai 2012, 16:26)

                Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                este o inventie lansata pe net doar (ah, cate suporta netul asta....), nu exista un dosar oficial, o acuzatie oficiala.
                Trebuia aruncat cu ceva si in Ponta, nu?
                Basescu ne-a promis ca lupta cu coruptia, ca face dreptate.
                De cati ani este "seful statului"?
                Cine l-a oprit sa incurajeze procurorii sa le faca dosare vinovatilor?
                Unde-s tzepele de la Universitate.
                Am vazut, pana acum , doar una...aia de ne-a dat-o noua, cetatenilor romani.
                • 0 (2 voturi)    
                  nu exista in mintea unora (Vineri, 11 mai 2012, 17:08)

                  Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                  cat despre procurori, aia si-au facut treaba cat de cat avand in vedere ultimele procese, da' ce zici despre CSM cand ai in el oameni ca fostul ministru al educatiei care tocmai voteaza NUP pentru oameni ca Nastase?
            • 0 (2 voturi)    
              Anastase (Vineri, 11 mai 2012, 16:55)

              ruddy [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Anastase facea o chestie pe care o faceau si predecesorii (din punctul meu de vedere tot furt) spre deosebire de acest mang_litor care chiar a furat de la altii. Si deosebirea e ca astia au zis ca vor fi onesti spre deosebire de Anastase dar se pare ca sunt mai patati decat ea....
              • -2 (2 voturi)    
                nu inteleg, anastase nu a furat nimic? (Vineri, 11 mai 2012, 20:20)

                Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui ruddy

                Doar niste voturi la o lege foarte importanta, care-i afecteaza pe cam 5 milioane de pensionari..
                O nimica toata..i-a ciuruit.
                Mang a furat....ce?
                Autorii nu au pierdut un cent, nici nu stiau de plagiat...Mang a prezentat lucrarea la o obscura, formala sesiune de comunicari stintifice....nu a luat nici un ban pe ea....astea erau si sunt niste chestii obligatorii, plictisitoare si inutile.
        • +4 (6 voturi)    
          competenta (Vineri, 11 mai 2012, 14:18)

          ... [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

          Dar cercetatorii plagiati au competenta sa se pronunte? Ca pana acum l-au acuzat vreo 3 pentru 3 lucrari diferite! Unul chiar zicea ca lucrarea sa era eronata si a ajuns din greseala pe net. Tare de tot! Cand a plagiat nici macar nu a inteles continutul. Si nici auditoriul! Suntem o tara de impostori si aplaudaci... Trebuie sa ne revenim. Cum procedam? Negam realitatea?
          • 0 (2 voturi)    
            hai sa zicem ca eu vreau sa te compromit (Vineri, 11 mai 2012, 16:36)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ...

            Cum fac?
            Aflu ca ai niste lucrari, publicate la niste simpozioane, nu carti serioase scoase cu tiraj (ca alea sunt greu de facut disparute).
            Cate exemplare mai exista si pe unde?
            Iau titlul uneia si inlocuiesc continutul cu o lucrare pomenita in bibliografie...copy-paste deci.
            Trimit facatura la unul din autorii lucrarii copiate si, ce sa vezi?
            Ala zice ca e lucrarea lui!
            Fac public raspunsul lui.
            Iata dovada ca esti un plagiator.
            Tu zici ca nu-i lucrarea ta, dar cine te mai aude?
            Daca am aranjat ca singurele, una sau doua exemplare ale originalului tau, aflate prin arhive, sa fie inlocuite cu facatura mea....ce mai ai tu in calculator sau pe acasa nu mai conteaza...
            Nimeni nu mai asteapta o analiza de laborator, ceva....esti terminat!
            Ha,HA,Ha
            mai baietzi, aici lucreaza niste prfesionisti...
            • 0 (2 voturi)    
              In ale dezinformarii . (Vineri, 11 mai 2012, 17:02)

              gamma [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Voi , adica , dar nu tine telenovela . Tu , nefericita victima ai totusi originalul in biblioteca si calculator , nu ? .Sa scoata originalul dl profesor . Azi sa-l puna pe net , se poate . Pana si eu mai am o copie a lucrarii mele de licenta in comp , dl profesor sigur nu poate sa piarda asa usor date ,doar e specialist , nu ? .
              In plus orice carte vanduta oricarui studentel poate dinamita afacerea asa ca nimeni nu ar face o prostie ca asta , poate doar voi . Va rog , incercati , PDL are nevoie de material forte pana la alegeri
            • -2 (2 voturi)    
              vrajitoru' din orz (Vineri, 11 mai 2012, 18:19)

              octavian4 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              daca ai fi urmarit emisiunea lui Turcescu ai fi vazut ca au prezentat si un print din 2003. In plus daca te pricepai un pic la calculatoare ai fi vazut in proprietati data la care a fost facut documentul, dar asta se poate modifica. Insa se poate verifica si softul inclusiv versiunea. Adobe acrobat e la versiunea X, ala era facut cu 1.x. Asa ca nu mai debita teorii d-astea conspirationiste si accepta ca Ponta a dat-o in bara iar Mang este ceea ce este. Un plagiator fara pic de rusine.
        • +1 (5 voturi)    
          comisii (Vineri, 11 mai 2012, 15:50)

          d2arrow [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Este o practica uzuala in politica, daca vrei sa ingropi un subiect numesti o comisie sa il cerceteze.
          Tactica aceasta este atat de puerila incat ma mir cum unii oameni chiar se lasa convinsi.
        • 0 (2 voturi)    
          ce nu intelegi tu... (Vineri, 11 mai 2012, 16:41)

          ruddy [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          este ca in orice tara democratica cu adevarat cand opinia publica este impotriva unui ministru(mai ales ministru dovedit ca a plagiat...poate pentru tine nu s-a dovedit pentru ca nu ai nici o legatura cu lumea stiintifica dar cand cei care au scris articolele plagiate au zis ca sunt plagiate pentru cei din lumea stiintifica inseamna FURT). Deci putem sa zicem ca este rusinos pentru un guvern FARA DE PATA sa aiba a treia pata pe el deci vin ai nostri pleaca ai nostri noi suntem intotdeauna la putere, cam acest lucru s-a intiparit in mintea maselor. USL=PDL=HOTI si s-a dovedit chiar ca USL=PDL deoarece doar asa a putut face majoritate pentru a avea guvern furand din PDL si vice-versa a fost valabila dar macar au avut in ultima perioada coloana vetebrala si i-au dat afara pe cei pe care se demonstra ca erau patati.
      • -4 (8 voturi)    
        Trebuie inlocuit pana LUNI (Vineri, 11 mai 2012, 13:11)

        Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui danalpin

        ....pana LUNI 31 DECEMBRIE 2012.....sau
        in cel mai rau caz pana LUNI 26 DECEMBRIE 2016....
        *
        Individul deja calca pe nervi un popor intreg.
        Nu ca doamna Udrea
        cand propune ca Stadionul sa se
        numeasca Videanu...

        ...desi fiecare dintre noi s-ar fi asteptat ca,
        mai intai edificiul cu larga dechidere
        intre cei doi piloni , numit actualmente Pasarela Basarab sa se numeasca Elena Udrea,
        • 0 (4 voturi)    
          Divagam (Vineri, 11 mai 2012, 16:08)

          goe [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

          Oricumcu nume, fara nume, stadionul, pasajul raman dar carnatul lui oparescu...nu.
      • -7 (11 voturi)    
        el... (Vineri, 11 mai 2012, 13:18)

        me [anonim] i-a raspuns lui danalpin

        ar trebui inlocuit numai daca SE DOVEDESTE ca a plagiat...
        daca vrea el sa-si dea demisia este decizia lui... asta este alta concluzie

        nu poti demite un om care este (inca) nevinovat...
        hai sa privim problema altfel ... daca se trezeste unu sa spuna de fiecare ministru ca a plagiat, ar trebui demisi toti? fara nici o dovada?

        daca a plagiat este normal sa plateasca, dar pana se dovedeste asta este nevinovat... asa scrie in legea oricarei tari civilizate: nevinovat pana la proba contrarie... ori inca nu i s-a dovedit vinovatia
      • +10 (14 voturi)    
        demisia unei nulitati (Vineri, 11 mai 2012, 13:32)

        ned [anonim] i-a raspuns lui danalpin

        sa-l demita pentru ca este o nulitate in domeniu, si copiaza ca un idiot fara macar sa verifice ce copieaza!
    • +14 (18 voturi)    
      Da' spalat pe creier mai esti! (Vineri, 11 mai 2012, 13:08)

      tic [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Pai sunt cel putin trei cercetatori aflati la mii de kilometri distanta (din Japonia, Taiwan si Israel) care confirma ca individul obscur din Oradea le-a plagiat articolele stiintifice! Ba unul dintre ei, se mira ca Mang este singurul "specialist" din lume care a "citat" pagini intregi dintr-o lucrare gresita scapata din neglijenta pe internet! Adica, asta nici nu stie ce copiaza!!!
      Daca tu crezi ca astia sunt platiti de Basescu, atunci ai o mare problema la cap! Sau esti si tu unul dintre sutele de mii care si-a cumparat diploma de la fabricile gen Spiru Haret, patronate cu succes de Marga si Andronescu!
      Un pic de decenta nu ti-ar strica! Chiar daca-ti vine greu sa recunosti, Mang este manga! Ca si majoritatea uslasilor!
      • -1 (3 voturi)    
        cei trei confirma ca ce au primit ei este plagiat (Vineri, 11 mai 2012, 16:41)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui tic

        De unde sti tu ca cei trei au primit chiar lucrarile lui Mang?
        pe e-mail au primit niste documente (word sau pdf) scrise de oricine, care purtau titlul lucrarilor lui Mang si numele lui la sfarsit.
        De buna credintza (ca cine s-ar gandi ca este facatura),s-au indignat si au acuzat plagiatul....
        Mang zice ca cele prezentate in media nu sunt lucrarile lui,pot sa cred asa ceva, pana la proba contrarie....
        Stiu doar ca din '89 incoace tara asta este condusa de serviciile secrete...asa o operatie de compromitere este floare la ureche pentru ele....
    • +13 (17 voturi)    
      Tu vrei sa ne aburesti? (Vineri, 11 mai 2012, 13:21)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Vrei sa ne prostesti pe toti cu comisiile lui Ponta?
      Oricine are posibilitatea sa le vada si sa le compare.
      Oricine vede ca e copy-paste.
      Lasa propaganda rosie!
      Daca Copilotul nu vrea sa-l dea afara pe Mangleala sa plece chiar el. Sau mai bine nu, las' ca-l dam noi afara la toamna.
      • +5 (9 voturi)    
        Primul hot - dovedit in 3 zile (Vineri, 11 mai 2012, 14:15)

        Mircha [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Din "cel mai cinstit guvern" de care e capabil USL - primul hot a fost dovedit in 3 zile de comunitatea internationala. O fi singurul? Ori pe ceilalti nu are cine-i dovedi?
    • +10 (14 voturi)    
      pe ce temei ? (Vineri, 11 mai 2012, 13:31)

      Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      pe temeiul dovezilor clare aparute in presa. Dovezi foarte clare ! nu iti trebuie mai mult de 8 clase sau un iq>80 sa iti dai seama de plagiat. Dupa logica ta, pentru credibilitate acuzele nu au voie sa vina din partea opozitiei, pentru ca atunci sunt facaturi nu? . Of of..
    • +10 (14 voturi)    
      Mda (Vineri, 11 mai 2012, 13:33)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Ai dreptate e o facatura. Japonezul , chinezul si israelianul sunt de fapt membrii PDL din Japonia, China si Israel, toata lumea stie ca PDL are birouri si acolo.

      Ce se pare ca nu vrei tu sa intelegi ca un ministru nu ii un neica nimeni care sa astepte 90 de zile pana se pronunta cine stie ce comisie. In primul rand cazul este destul de clar, acei jurnalisti portocalii au contactat autorii articolelor originale care au zis clar ca este plagiat, si ce mai este si culmea acest plagiator si-a pus singur cuiul in sicriu cand a copiat o lucrare care are concluzii gresite. Si in al doilea rand un ministru trebuie sa fie mai presus de orice banuiala, nu trebuie sa existe dubii legate de integritatea sa, dar la noi se pare ca nici oameni ca tine si nici politicienii nu inteleg acest lucru.
      Din punctul asta de vedere Borbely le-a dat clasa, a fost cu musca pe caciula si-a dat demisia
      • +4 (8 voturi)    
        jurnalisti portocalii (Vineri, 11 mai 2012, 14:42)

        alip [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Intreb si eu: mai exista dupa parerea voastra alb si negru, bine si rau? Deci un jurnalist se cheama ca e portocaliu daca striga ca ministrul educatiei a plagiat si demonstreaza. Asupra faptei nu exista dubii, este evident din documentele prezentate ca e plagiat, dar jurnalistii tot se cheama portocalii.
        Pe de alta parte jurnalistii de la Antena 1 sau Realitatea, tot aia, prezinta pe post o facatura care arata chipurile ca Funeriu a picat Bac-ul in Franta. Nu demonstreaza nici o clipa ca e asa, se fac de ras. Comparati cele doua situatii. Cei de-ai doilea e clar ca sunt jurnalisti rosii, ca sa continuam faza cu culorile, au inventat o poveste ca sa denigreze, in favoarea partidului pe care il sprijina, in vreme ce primii au demonstrat, chiar daca lucrul asta ar putea fi indirect in avantajul PDL-ului, dar mai este si in avantajul societatii romanesti, al parintiilor care isi dau copiii la scoala, in avantajul tarii asteia in definitiv. De ce se cheama oare ca sunt portocalii si nu jurnalisti responsabili? Chiar trebuie sa poarte toate o culoare, fie rosu, fie portocaliu? Normalitate, repere morale chiar nu mai exista?
    • +2 (6 voturi)    
      Chiar? (Vineri, 11 mai 2012, 13:47)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Poate ne spui atunci si, pe ce motive USL-ul a cerut vreme de 7 ani demisiile tuturor ministrilor, tuturor premierilor PDL si chiar si a presdedintelui?
      Nu cumva tot pe ceea ce au scris "jurnalistii USLamisti servili"?
      Nu observati ca va dati singuri cu capul de pereti, tocmai prin argumentele folosite de voi?
    • 0 (2 voturi)    
      demitere pentru Ctrl+C (Vineri, 11 mai 2012, 16:21)

      d2arrow [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Nu este nimic cusut cu ata alba, doar puterea ta de a discerne lasa de dorit.
      Pe intelesul tau fac urmatoarea comparatie:
      Cazul in sine este echivalent cu un elev prins cu copiuta si dat afara de la examen
  • -22 (30 voturi)    
    daca s-a pronuntat Vlaston si Lazaroiu (Vineri, 11 mai 2012, 12:27)

    n-am uitat [anonim]

    ce rost maia re Academia?

    PDL are dreptate intotdeauna, mai ales cand cumpara frunze de 200E cu 800.000E.
    • +27 (31 voturi)    
      Serios (Vineri, 11 mai 2012, 12:46)

      goe [anonim] i-a raspuns lui n-am uitat

      Nu, s-a pronuntat opinia publica societatea civila si este de ajuns!
      Asa trebuie sa fie intr-o societate civilizata, democratica in sec. XXI. De altfel, societatea care il plateste are tot dreptul sa se exprime.
      • -4 (8 voturi)    
        si totusi... (Vineri, 11 mai 2012, 13:02)

        vasilica [anonim] i-a raspuns lui goe

        Iar ajungem de unde am plecat;societatea civila scrie prin reprezentantii sai ! Sau cum...
    • +14 (18 voturi)    
      20% (Vineri, 11 mai 2012, 12:59)

      cinogu po [anonim] i-a raspuns lui n-am uitat

      De cumparat a cumparat PSD un Frunzaverde.
      • +2 (6 voturi)    
        am auzit ca l'au primit pe gratis (Vineri, 11 mai 2012, 13:38)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui cinogu po

        de cumparat au cumparat cei din PDL o chestie care se numeste UNPR.
        • +2 (4 voturi)    
          UNPR nu-s aia care au votat (Vineri, 11 mai 2012, 14:46)

          Gelly_again [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

          guvernul USL?
  • +25 (29 voturi)    
    Demisia (Vineri, 11 mai 2012, 12:37)

    cetatean, [anonim]

    Acest ministru este necredibil. Nu-mi poate face reguli unul care minte, copiaza si-si cumpara diplome de pe net. Nimeni nu este de neilocuit.
    La educatie trebuie numit un ministru integru, fara nici o urma de suspiciune. Daca nu, va fi catalogat drep comunist care se leaga de scaun.
    • +16 (20 voturi)    
      Daca n-a stiut zicala cu maimuta... (Vineri, 11 mai 2012, 12:47)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui cetatean,

      Maimutei, cu cat se urca mai sus in copac, cu atat i se vede mai bine fundul...
    • -14 (20 voturi)    
      Cetatene ! nu suntem lemne ! (Vineri, 11 mai 2012, 12:56)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui cetatean,

      Well ... nicaieri in lume prestigiul universitar (stabilit prin comisii de doctorat, etc.) nu se este anulat prin zbierete si racnete - chiar daca acestea vin de la un fost prim-muistru !

      Preferam ca acest caz sa mai dureze cateva zile - pentru a se declasa real marea curatenie !

      Cetateanu' Mang Li Toru nu este nici primul, nici ultimul mare profesor universitar care si-a cladit cariera prin furtisag si imposturi mici, mici, dar multe ...

      Multumim frumos d-lui Vlaston si altor pedelici vigilenti pentru "demascarea" manglitorului, insa acum este cazul ca acesta sa fie judecat si de foruri profesionale COMPETENTE - pentru faptele sale, impreuna cu complicii sai la furtisag - sotia, colaboratorii, sustinatorii etc. Fiti siguri ca soarele rasare si dupa ce Bokkutu Warza Banga de KuKluju' nu mai este prim ministru si dupa ce Mang Li Toru va fi demis din pozitia de mistretz al Inkulturii in Romania.

      Analiza si judecata facuta de Academia Romana trebuie sa fie obiectiva, clara, justa si bine argumentata - altfel nu este CREDIBILA - ci se plaseaza la nivelul Kulturnik, care a promovat impostori in pozitii de prima linie in cultura romana. Sper ca nu uitati cumva despre epoca anilor '50 cand arivistii notorii precum Mihai Sadoveanu s-au dat cu comunistii in zdrobirea oricarei competente stiintifice din Romania.

      In prezent intre membrii Academiei Romane se gasesc specialisti veritabili in domeniul vizat de acuzatiile de plagiat ptr mandarinul Mang Li din Oradea - vedeti pregatirea si specializarea d-lui Florin Filip s.a. Lasati cazul sa dospeasca un pic - caci sa trecut la analiza profesionala si cu asociatiile profesionale in care Mang Li este mandru sa fie membru: ACM (www.acm.org) si IEEE (www.ieee.org). Rabdare !

      Intelegem nerabdarea fostului premier Bokkutu si a fostului muistru Bamba - cauzata de glicemia scazuta in urma lipsei de shpaga - insa acum este momentul ca asupra "performatelor" si "succesurilor" d-lui Mang Li sa se pronunte Academia Romana si <<cont>>.
      • +10 (14 voturi)    
        Greu, greu... (Vineri, 11 mai 2012, 13:17)

        Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        Tocmai ti s-a spus ca nu Academia Romana verifica astfel de cazuri (nu tine de competenta/procedurile lor), ci Consiliul Național de Etică a Cercetării Științifice, Dezvoltării Tehnologice și Inovării (CNECSDTI). Ce n-ai inteles din asta?

        Implicarea Academiei Romane sugereaza una din doua:
        a) Ori Ponta nu stie despre ce vorbeste
        b) Ori e o tactica de tras de timp

        De acord?
        • -2 (6 voturi)    
          Mang este seful CNECSDTI !!!! Capisci? (Vineri, 11 mai 2012, 14:24)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Veetor

          Poti sa ai incredere in judecata lor?
          Ia sa facem un exercitiu de imaginatie:
          CNECSDTI da verdictul NEVINOVAT lui Mang....ce o sa fie aici pe Hotnews?
          Isterie in masa!
          Acuza principala: CNECSDTI este subordonat plagiatorului si a dat verdictul de frica.....
          Asa, cu Academia....putem avea ceva mai multa incredere...desi, daca nu primiti capul lui Mang......wow!!!!
          De cateva zile sunt martor la o linsare.
          Eu prefer judecatile corecte si lucide.
          • 0 (2 voturi)    
            Sper sa primeasca NEVINOVAT! (Vineri, 11 mai 2012, 15:52)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Tocmai asta este si ideea ca planul sa functioneze, pentru ca la vot nu CNECSDTI da verdicte.
          • +1 (1 vot)    
            Asa... si? (Vineri, 11 mai 2012, 19:57)

            Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Si CNECSDTI colaboreaza cu Academia Romana pentru realizarea atributiilor sale. Deci, dpdv "ierarhic", Academia Romana este "sub" Consiliul de Etica.

            Si tot n-am rezolvat nimic, nici pe linia ta de gandire ;)

            O seara placuta!
      • +8 (12 voturi)    
        Scuteste-ne (Vineri, 11 mai 2012, 13:27)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        Scuteste-ne cu "foruri profesionale COMPETENTE". Daca eu ma iau de sor'ta in public, ma indepartezi imediat de la fata locului sau mai intai analizam profesional si competent?
        • -1 (7 voturi)    
          "sor'ta" (Vineri, 11 mai 2012, 14:01)

          Dinu [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

          "Sor'ta" trebuie sa fie ceva mai simpla de priceput ca un articol de specialitate.
          Intelege odata ca aici nu vorbim de banii chesltuiti de Rdzi pe trei scanduri cu titlu de scena ci despre altceva. Nu e vorba numai de demisia sau demiterea lui Mang ci trebuie sa se mearga mai departe: cine a acceptat acele articole in revistele respective, cine a acceptat infiintarea revistelor, cine i-a dat titlul de profesor universitar? Si asta nu numai pentru el ci si pentru toti politicienii-universitari, indiferent de partid. Asta trebuie facut, de aceea este nevoie de pareri pertinente si de concluzii la fel de pertinente care sa stea in picioare la orice plangere ulterioara.
      • +7 (11 voturi)    
        Nu poate fi ministru daca nu este integru (Vineri, 11 mai 2012, 13:32)

        cetatean [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        Nu este vorba de prestigiu universitar care nici nu ma intereseaza. Amesteci lucrurile. Activitatea lui da loc suspiciunilor. Prea putin ma intereseaza constituirea de comisii, comitete si comitii. Cand imi platesc impozitele la stat nu intreb comisiile, comitetele si comitiile.
        Le platesc pentru ca acestea sunt regulile pe care trebuie sa le respect. Si el este platit din impozitele pe care le platesc eu. Intr-un fel este "angajatul meu". Acest om nu are capacitatea morala de a-mi impune reguli pentru ca el nu respecta nici macar regulile de bun simt. Restul bla,bla,bla ...-urilor tale sunt lamentari inutile.
        Incearca sa intelegi cum gandeste un cetatean din UE, din lumea civilizata.
        Nu este integru...urmatorul la rand!
        Se pare ca voi comunistii, nu dati bani pe integritate, moralitate, verticalitate...
      • +3 (3 voturi)    
        calomniaza (Vineri, 11 mai 2012, 14:28)

        ... [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        Nu-mi place limbajul asta. Am mai vazut ceva asemanator la fituica Romania Mare.

        "Calomniaza, calomniaza, ca tot ramane ceva”.
    • +1 (5 voturi)    
      Cetatene ! nu suntem lemne ! (Vineri, 11 mai 2012, 13:01)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui cetatean,

      si Consiliul National de Etica.

      Profesionistii din domeniu au decis sa se faca curatenie, lucru de care nu vor fi feriti acum nici pedelicii, nici uselici, nici alte lepadaturi de politicieni.

      Acesta curatenie se va face inexorabil, insa numai prin atenta verificare si judecata, nu dupa modelul "descapatanarii" dr-lui Arafat, "in direct la televizor, cu deplina mandrie proletara".

      Speram de data aceasta rezultatele vor fi ceva mai profunde decat eliminarea din Guvernul Mangalici ale unor figuri echivalente cu cele din Guvernul Tantalici.

      A bon entendeur, salut !

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • 0 (2 voturi)    
        DEMOS CRATOS (Vineri, 11 mai 2012, 16:34)

        cetatean [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        De asta discutam! Si cetatenii il dezaproba pe ministru. Cercurile stiintifice, academice e treaba lor sa-l aprobe sau sa nu-l aprobe in cercul lor.
        Nu discutam de legi, de verificari, discutam de spirit civic. Ma mir ca nu va adresati Curtii Constitutionale ca populatia nu vrea sa agreeze la educatie un "copy paste".Sa-i oblige prin Decizie!
        Si daca continui sa te faci ca nu vrei sa intelegi, iti spun ca nu mai sunt dispus, eu ca si cetatean si altii ca mine, sa mai toleram principiul "lasa ca merge si asa". Asupra lui planeaza suspiciuni si e de ajuns ca de buna voie sa se retraga.
        In alta ordine de idei, vezi ce comenteaza si AFP si mai vezi ca euro a sarit la 4,4265.
        Sa nu-mi spui ca nu au nici o legatura ca te voi cataloga drept privitor de latrine.
        Cine deconteaza aceste derapaje? Noi, cetatenii platitori de impozite si taxe.
        In jurul nostru,deja credibilitatea acestui guvern este pusa la indoiala.
        • 0 (0 voturi)    
          Si cetatenii il dezaproba pe ministru. (Vineri, 11 mai 2012, 20:07)

          gazeta de perete "coltul rosu" [anonim] i-a raspuns lui cetatean

          pana si ghise, dom'le ! :)))
  • +24 (28 voturi)    
    Într-adevăr, ce treabă are Academia Română? (Vineri, 11 mai 2012, 12:38)

    0mu [anonim]

    Recunosc, din nou, o tactică de dezinformare / manipulare, etc, folosită pentru a atrage Academia în scandalul plagiatului lui Mang.
    Ce treabă are Academia Română cu un amarât care se pretinde profesoraș la o universitate calificată cu ”încredere limitată” ?
    Observ că Ponta a învățat bine tehnicile de manipulare comuniste.
    • -13 (21 voturi)    
      profesorasul e ministrul educatiei (Vineri, 11 mai 2012, 12:52)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui 0mu

      Asa ca e nevoie de autoritate care sa spuna negru pe alb ca a plagiat sau nu, pt. ca scandalul sa nu continue la nesfarsit. E stupid sa spui ca e o tactica comunista sa implici Academia Romana sa dea un verdict incontestabil (pai nu scriau ziarele portocalii ca cercetatorii din toate tarile spun ca a plagiat ?!?!)... Manipularea o practici tu!
      • +4 (6 voturi)    
        Comunismul v-a spalat creierele (Vineri, 11 mai 2012, 13:38)

        cetatean [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Si daca este ministru ce???
        El trebuie sa stea drept in fata comunitatii.
        Este slujitorul ei si trebuie ales dintre cei mai buni. Nu comunitatea se gudura pe langa tov. ministru sa nu-l deranjeze! Nu comunitatea sta cu basca in mana si cu spatele aplecat in fata reprezentantilor statului!
        Sitemul vostru de valori este inversat.
        Propuneti-l pe cel mai bun si nu mai comentam.
      • +1 (5 voturi)    
        Amice, nu fii idiot (Vineri, 11 mai 2012, 14:35)

        0mu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Cazurile de plagiat sunt investigate de către Consiliul Național de Etică din cadrul ANCS și nu de către Academia Română.
        Ponta, prin declarația sa, a vrut să pună presiune pe unii foști socialiști din Academie ca să îl scape de necaz.
        Tactica comunistă e tocmai apelul către o persoană/instituție cu notorietate pentru a se pronunța când, de fapt, respectiva nu are nici o treabă cu subiectul = manipulare.
    • -4 (10 voturi)    
      este lucrare stiintifica... (Vineri, 11 mai 2012, 13:22)

      me [anonim] i-a raspuns lui 0mu

      cine ai vrea sa se pronunte? televiziunile? parlamentul, base?
      NU este de competenta lor!!!

      numai academia romana se poate pronunta, si daca decide ca este intr-adevar plagiat ar trebui sa fie demis si pe langa asta sa mai pateasca si alte pedepse... daca nu este plagiat... boc si ceilalti ce l-au acuzat ar trebui sa plateasca pentru calomnie...

      asa se rezolva lucrurile intr-o tara civilizata. nu sare un fost prim-ministru cu acuzati in ziua numirii ca ministru (al dracu coincidenta) si gata inseamna ca are si dreptate...
    • +1 (1 vot)    
      pai nu prea are dar... (Vineri, 11 mai 2012, 17:23)

      aa [anonim] i-a raspuns lui 0mu

      cred ca Dl. Ponta trage un pic de timp. nu poti demite un om si in 5 minute sa gasesti altul, mai ales "curat"...asa ca pe sapt viitoare sigur va fi schimbat....
  • +21 (23 voturi)    
    Ba eu zic sa se tina cu dintii de el (Vineri, 11 mai 2012, 12:40)

    Torp [anonim]

    Poate se mai lamuresc unii cum e cu PSD-ul :)
  • -15 (19 voturi)    
    INLOCUIRE (Vineri, 11 mai 2012, 12:42)

    SERGIU GABUREAC [anonim]

    STATUL arde şi Baba se piaptănă ! Sigur că va fi înlocuit. Mai întâi să se pronunţe ce-i care se pricep.
    • +6 (10 voturi)    
      Vezi ca accidentezi tramvaie (Vineri, 11 mai 2012, 13:01)

      che de la constanta [anonim] i-a raspuns lui SERGIU GABUREAC

      Pierdere de vreme! Afara cu tot USL-ul de la guvernare.
    • +7 (9 voturi)    
      băi ăsta băi (Vineri, 11 mai 2012, 13:23)

      Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui SERGIU GABUREAC

      Ce pronunţare iti mai trebuie ? E negru pe alb ! Nu trebuie sa te pricepi ca sa deduci aceste furturi grosolane! Chiar nu iti dai seama, ca daca erau facaturi s-ar fi scos deja dl Mang ? Nu sunt facaturi, e plagiat.. TARA ARDE ! da, tocmai de aceea nu vrem sa asteptam analize si decizii, acelea sunt doar pentru a dovedi legal ceea ce s-a dovedit deja in presa !! Nu ma intereseaza de imaginea PSD sau a lui Mang, ma intereseaza sa fie pus un ministru calificabil la invatamant cat mai repede !
      • +1 (1 vot)    
        iata dovada: (Vineri, 11 mai 2012, 16:50)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        STATUL arde şi Baba se piaptănă ! Sigur că va fi înlocuit. Mai întâi să se pronunţe ce-i care se pricep.
        semnat:
        calinl

        Toti la care arat cele de mai sus vor vedea, cu ochii lor, ca tu, calinl....l-ai plagiat pe SERGIU GABUREAC
        Este textul lui?
        Este !
        Este numele tau la autor?
        Este !
        Q.E.D.
  • +22 (26 voturi)    
    Dupa atata opozitie, e greu sub reflectoare... (Vineri, 11 mai 2012, 12:43)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cred ca USL-ului nu-i vine sa creada ce i se intampla...!

    Acum 8-12 ani, toata lumea statea cuminte si-si vedea de treaba. Astazi, au innebunit cu totii, sunt cu ochii doar pe ei, de nu mai poate omul sa faca nimic fara sa fie criticat !

    De, dl.Ponta, e usor sa critici si sa fluieri din tribuna, dar cand ajungi in teren trebuie sa joci frumos si eficient, altfel esti fluierat la greu, atat de spectatori, cat si de arbitri (UE, FMI, BM etc.).

    Iar daca unul din jucatori are probleme, inlocuiti-l, dar cu o rezerva mai buna, nu cu alt amator...
    • +9 (13 voturi)    
      Semeni vânt... (Vineri, 11 mai 2012, 13:01)

      ha [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Semeni vânt, culegi furtună.

      USL-ul acum e victima propriei opoziţii. Au tot criticat PDL-ul: că oamenii lor sunt pătaţi, că nu au bacalaureat luat, etc... etc... Până la urmă PDL-ul a reuşit să aducă câţiva oameni despre care nu se mai putea zice nimic (gen Funeriu, Macovei, MRU, etc). PDL-ul a ridicat un pic ştacheta. Acum USL-ul ar trebui să vină cu oameni cel puţin la fel de buni ca anteriorii astfel încât să nu se discrediteze. Din fericire pentru noi, din păcate pentru ei, au dat-o rău de tot în bară. Se va termina scandalul ăsta, va începe unul cu Marga.
  • +1 (17 voturi)    
    da, trebuie demis (Vineri, 11 mai 2012, 12:52)

    Dinu [anonim]

    Da, trebuie demis, plagiatul este evident, numai ca aici nu e o "treaba" de partid si nici nu tine de un agramat ca Vlaston, vuvuzela portocalie cum i se mai spune ( deci tot treaba de partid in ultima instanta). Cei care trebuie sa se pronunte sunt cei din Comisia de Etica, deoarece acesta este rolul sau. Nici Academia nu are ce sa caute in treaba asta, trebuie ascultate parerile specialistilor, si in urma acestor pareri sa se ia o decizie.
    Este bine ceea ce s-a intamplat desi incepe sa semene putin a Cancan. Prea mult, prea cu sos gros, prea a ajuns folclor si oricine isi da cu parerea ca stie sau nu despre ce este vorba. Citesc cu placere pareri pertinente si aceste pareri trebuie sa existe dar cred ca trebuie sa inceteze acest circ in care ORICINE isi da cu parerea. Se cade in derizoriu si este pacat, subiectul fiind prea important.
    • +8 (12 voturi)    
      o rectificare (Vineri, 11 mai 2012, 13:12)

      t [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      in derizoriu s-a cazut o data cu numirea acestei somitati in vîrful educatiei. iar in derizoriul asta n-a cazut opinia publica, nici comentatorii stirilor din ultimele zile, ci partidul care l-a intronat pe Mang peste educatie.
      • 0 (6 voturi)    
        CV (Vineri, 11 mai 2012, 13:38)

        Dinu [anonim] i-a raspuns lui t

        Daca ii iei CV-ul lui Baba si te uiti bine in el, la prima vedere si el este la fel de somitate ca si cel al lui Mang. Cei care pot sa-si dea seama de o eventula impostura a unui universitar sunt specialistii in domeniu.
        Mang a fost ales considerandu-se ca este profesor universitar, nu era bagat in nici o mizerie, sau nu s-a auzit, parea OK la prima vedere. Nu-i scuz pe cei care l-au propus, dimpotriva, dar este greu sa citesti intr-un CV daca nu stii despre ce-i vorba in propozitie...
        • -1 (1 vot)    
          Copii spun lucruri traznite (Vineri, 11 mai 2012, 16:50)

          cetatean [anonim] i-a raspuns lui Dinu

          Devii parlamentar doar cu un CV??? Sau ministru?
          E hai, ca nici copii nu mai cred in asa ceva!
    • +5 (7 voturi)    
      Nu e treaba de partid??? (Vineri, 11 mai 2012, 13:16)

      Gelly_again [utilizator] i-a raspuns lui Dinu

      Oare Mang nu a fost pus ministru de un partid? Cum nu este treaba de partid? Nu este o functie politica? Va purtati ca si cum ar fi asa, o chestiune teoretica, o functie asa, decorativa, si noi ar trebui sa avem toti o reactie ZEN.
      • +3 (5 voturi)    
        nu, nu e chestie de apartenenta politica (Vineri, 11 mai 2012, 13:33)

        Dinu [anonim] i-a raspuns lui Gelly_again

        A fost pus de partid pentru "calitatile" lui de profesor universitar si aici a dat-o in bara. Nu ii reproseaza nimeni chestii administrative ci faptul ca ajuns profesor universitar fraudand. Daca era doar membru de partid , profesor la o scoala generala, nu fiti asa sigur ca-l propunea cineva ministru la educatie. Omul mai este si printr-o comisie de invatamant si asta tot pentru ca e universitar. Deci toate se leaga de statutul sau obtinut prin plagiat. Incercati sa vedeti diferenta, daca nu reusiti inseamna ca nu ati inteles sensul discutiei.
    • +2 (6 voturi)    
      Oricine isi poate da cu parerea (Vineri, 11 mai 2012, 13:30)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Dinu

      Chiar daca se cheama Dinu.
      • +1 (3 voturi)    
        comentariu (Vineri, 11 mai 2012, 13:47)

        Dinu [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

        Un comentariu e un comentariu iar luarile de pozitie oficiale, articolele, sesizarile sunt cu totul altceva: necesita o cunoastere foarte buna a subiectului. Ce vreti sa inteleaga un agramat dintr-un articol de specialitate?
        Dv ce intelegeti?
    • 0 (0 voturi)    
      Regret (Vineri, 11 mai 2012, 16:46)

      cetatean [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Dar intr-o tara civilizata am dreptul la opinie.
      Cand sunt alegeri in tarile civilizate, candidatii se retrag doar dupa cateva fraze aparute in presa.
      In Suedia, reprezentanta unui partid important s-a retras pentru ca isi cumparase mai multa ciocolata Toblerone pe card-ul de la Parlament. Si deja si-a primit porecla de "madam Toblerone".
      Pe cand vine si la noi civilizatia daca tot este vorba de bugetari, inalti functionari publici? Sunt publici??? Ei, atunci sunt supusi oprobiului public....
  • +6 (10 voturi)    
    Ioan Mang (Vineri, 11 mai 2012, 13:13)

    marta [anonim]

    Intr-o tara civilizata (dar nu este cazul nostru) nu asteapta nimeni rezultatul unei comisii. Demisia si atat!
    • +1 (5 voturi)    
      Motiune de cenzura (Vineri, 11 mai 2012, 14:12)

      O parere [anonim] i-a raspuns lui marta

      ...pai USL-istii au fost mai radicali, rezultatul se vede.
      Baba, motiune de cenzura este cuvantul adecvat. Nu dormiti baieti, ca nimeni n-o sa va iarta.
      Sunt curios cine va fi nominalizat? Nu-i usor dupa doua esecuri consecutive. Daca vine si al treilea, se va pune intrebarea daca premierul este cel potrivit?
  • -3 (9 voturi)    
    hotie (Vineri, 11 mai 2012, 13:16)

    omulet [anonim]

    nici pe vremea mea nu era tocmai corect cu doctotoratele si publicatiile, dar acum orice idiot ajunge si doctor si super profesor universitar; dar junele Baba e mai bine sa isi vada de oile lui, unde e expert; nu cred ca e persoana cea mai potrivita sa de sfaturi altora; la veterinarie, poate; la profesorie si lucrari stiintifice, mai la vale; a devenit o industrie si scrisul de articole "stiintifice". " e usor a scrie versuri/cand nimic nu ai a spune".
    bai hacademicienilor, sessssizati-va !
  • +6 (10 voturi)    
    Acrobat Reader (Vineri, 11 mai 2012, 13:23)

    Acrobat Reader [anonim]

    Va propun un exercitiu simplu: intrati pe site-ul Universitatii din Craiova, descarcati fisierul pdf al articolului despre care dl. Mang spune ca nu ii apartine, deschideti-l cu Acrobat Reader, cautati 'Document Properties'. Veti vedea ca apare ca autor 'Erica Mang' si vedem si ca fisierul pdf a fost creat pe data de 01.10.2003, la ora 00:30:32.
    • +1 (1 vot)    
      mare lucru, poate si un copil sa schimbe data (Vineri, 11 mai 2012, 16:54)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Acrobat Reader

      Cunostinte elementare de IT ajung pentru ca sa pacalesti la modul asta.
      Si tu poti sa faci un fisier care la proprietati sa ateste ca a fost scris de Acrobat Reader in 2020...
      Tare sau ce ?
      • -1 (1 vot)    
        site oficial (Vineri, 11 mai 2012, 17:35)

        Acrobat Reader [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        De acord, daca era vorba de un fisier distribuit prin email. Este vorba insa de un fisier care se afla pe site-ul oficial al unei universitati de stat ! Ba chiar al Facultatii de Automatizari si Calculatoare. Ca sa pui un fisier contrafacut acolo, iti trebuie cunostinte avansate de IT. Nu credeti?
        • 0 (0 voturi)    
          nu, trebuie doar sa ai pe cineva (Vineri, 11 mai 2012, 20:30)

          Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui Acrobat Reader

          sau sa fi tu acel cineva cu acces la site-ul ala, sau sa fi ofiterul de secu care-i are in dosare pe cativa care lucra acolo
  • +1 (5 voturi)    
    d-le Ponta, (Vineri, 11 mai 2012, 13:43)

    iulian-bz [utilizator]

    va sugerez sa faceti o plangere si la Curtea Constitutionala,asa cum procedati pe vremuri,nu de alta,o sa se plictiseasca,nu prea mai au activitate,cum isi permit niste intelectuali sa-i demonstreze un plagiat al unui decan facut la apelul bocancilor,venit dupa mari studii de analizaa,dupa un CV impresionant,daca nu apelati cu incredere la aparatorii inculpatului Adrian Nastase,in cativa ani se prescrie fapta si cu ajutorul latrinelor o sa va dovediti nevinovatia,insinuind din nou aparitia dictatorului Traian Basescu in furtul intelectual practicat de ministrul MANG{al}!!!
  • +3 (5 voturi)    
    dar in alte tari (Vineri, 11 mai 2012, 13:43)

    Aramis [utilizator]

    oare tot nu_stiu_ce comitete sau comitii si academii au trebuit sa se pronunte atuncind ministrul german si presedintele Ungariei au demisionat exact pentru plagiat?
  • +5 (7 voturi)    
    ???????????????????? (Vineri, 11 mai 2012, 13:47)

    A9 [utilizator]

    Nu pot sa cred ca sunt atatia oameni care asteapta ce spun cei de la comisia de etica, si ca eu nu-l cred vinovat pe manga!!!
    Oamenilor, voi ori sunteti prosti si trebuie sa vi se faca bine cu forta, ori sunteti postaci platiti!!!
    De 3 zile mang minte continuu, e mai mult decat clar ca e vinovat si ca a furat ce-au cercetat altii.
  • +4 (6 voturi)    
    Doresc o lamurire (Vineri, 11 mai 2012, 14:04)

    tic [anonim]

    Inainte de 1989, aveam un "academician doctor inginer, savant de renume mondial", cu lucrari stiintifice in domeniul chimiei, publicate in toata lumea. Se numea tovarasa Elena Ceausescu. Asta desi era perceputa in mediile academice si universitare romanesti ca fiind o impostoare, chiar o semi-analfabeta, fiind poreclita "tovarasa co-doi".
    Intrebare: care este diferenta dintre Elena Ceausescu si individul Mang, acum, la 23 de ani de la "revolutie"?
    Adica, cu ce-am progresat noi, ca si societate, daca un impostor devine ministru al invatamantului?
    Deci, cu ce ne deosebim acum fata de dictatura si impostura morala din vremurile negre ale regimului comunist?
    Sau, mai degraba, trebuie sa intelegem ca PSD (sau USL), este urmasul demn al defunctului PCR?
  • +2 (6 voturi)    
    Sunt incredibili politicienii astia (Vineri, 11 mai 2012, 14:11)

    kibbitz [utilizator]

    Mai toti sufera de sindromul Severin. N-au nici musca, nici caciula, drept urmare nici nu se simt.
  • +2 (6 voturi)    
    umbla vorba prin targ (Vineri, 11 mai 2012, 14:21)

    yellowdog [utilizator]

    ca usl-ul isi pregatesc propria motiune de cenzura...
    si se pregatesc de greva... motivele le vor stabili mai tarziu, spre sfarsitul grevei...
  • +1 (5 voturi)    
    Hai , jucati ! (Vineri, 11 mai 2012, 15:03)

    monarhist [anonim]

    Domnule Ponta , erati plini de remarci si critici la adresa guvernului Boc sau MRU , acum sunteti in situatia de a conduce iar noi vrem sa vedem de ce sunteti in stare ..Nu vrem ca dupa 2 luni sa regretam guvernul MRU pentru ca asta inseamna pierdere de timp iar noi nu vrem sa asteptam...Doar ati spus ca faceti performanta dar deocamdata vedem numai fraude si plagiaturi la cei ce trebuie sa conduca...Cand incepeti ?
  • -1 (3 voturi)    
    Felicit USL-ul (Vineri, 11 mai 2012, 15:26)

    Lucian Ilea [utilizator]

    pt inspirata lor alegere a lui Ion Mang in functia de ministru al educatiei,sportului,tineretului si cercetarii
    Cu ceillati 2 ministri de dinainte era f greu sa conving pe cineva ca toata lumea fura in univ romanesti
    Desi aveam cazuri clare,certe,toti spuneau
    -Uite ce mari specialisti avem !
    No acuma mai trebe sa mai dureze cateva zile scandalul asta si ...
    O sa fie probabil o decizie a Uniunii Europene de a nu recunoaste diplomele romanesti universitare nicaieri in UE
    si cum Romania e membru UE din 1 ianuarie 2007...
    Nu vor fi recunoscute nici aici ceea ce va duce la anularea tuturor gradelor universitare si a tuturor diplomelor
    si la curatarea mediului academic
    inca o data multe felicitari guvernului Poanta!
  • 0 (4 voturi)    
    Ce misiune are ministrul educatiei? (Vineri, 11 mai 2012, 15:31)

    SmarandaN [utilizator]

    Judecînd după reacția de budincă cu jeleu a prim-ministrului Ponta, la scandalul cu plagiatele lui Mang, îți vine a crede că ministrul educației are de îndeplinit o misiune teribil de importantă (și de delicată?), pentru alianța USL. Atît de importanta, încît nu poate fi lăsată pe mîna oricui. Doar a unui executant în care poți avea deplină încredere - că nu-l ia gura pe dinainte, că nu-l apucă vreo criză de conștiință, că nu cedează la presiunile opiniei publice. Pînă acum, ministrul Mang a demonstrat că e capabil să reziste cu brio la asemenea „presiuni”. (Nu, nu știu ce misiune are. Nici nu-ndrăznesc să bănuiesc.) Mă gîndesc doar că de la toamnă copilul meu merge la școală, în clasa întîi. Și mă-nfior.
  • 0 (4 voturi)    
    Universitarii copy-paste (Vineri, 11 mai 2012, 15:54)

    berger [anonim]

    In RO e suficient sa stii cum se face copy-paste si esti doctor?? Cred ca nici japonezii, nici taiwanezii, nici israelienii, nici marocanii sau alta natie nu pricep geniul acesta carpatic : )
    Geniu care, imediat ce se afla intre intelectuali autentici, se transforma intr-o gramajoara mica, maronie, urit mirositoare. Este una dintre minunile invatamantului romanesc!
  • 0 (0 voturi)    
    Sa ... (Duminică, 13 mai 2012, 20:34)

    bula [anonim]

    Sa nu se exagereze. Sa fie indepartat Mang dar ceilalti sa ramana pe loc. Nu ne putem permite ca Romania sa ramana fara cadre didactice in institutiile de invatamant superior.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by