VIDEO Emil Boc: Videanu, Berceanu, Blaga, oamenii acestia sunt PDL-ul adevarat / Frunzaverde a tradat / Am gresit cind am acceptat ca Frunzaverde sa faca parte din conducerea PDL dupa Congres

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 28 martie 2012, 13:59 Actualitate | Politic

Emil Boc, presedintele PDL, l-a numit pe Sorin Frunzaverde "tradator" al crezurilor PDL si a spus ca a gresit cind a acceptat ca acesta sa faca parte din conducerea PDL dupa Congres. Boc a dezmintit orice alte plecari din PDL si a spus ca "Videanu, Berceanu, Blaga, oamenii acestia sunt PDL-ul adevarat".
  • HotNews.ro a transmis LIVE VIDEO TEXT declaratiile lui Boc


Declaratiile presedintelui PDL, Emil Boc:


  • USL afirma si striga in fiecare zi ca este impotriva traseismului politic. Mai mult decat atat. USL chiar doreste sa modifice constitutia pentru a interzice traseismul politic. Cand apare prima ocazie pentru a beneficia de traseism, se comporta las si uita tot ce au promis.
  • Frunzaverde a tradat doua crezuri scrise si nescrise a pdl-istilor adevarati.
  • Primul este scris chiar in imnul PDL: "vantul bate, apa trece, pietrele raman". Au fost probleme grele pentru PDL cand au plecat lideri importanti: Duvaz, Sasu, Dutu - au disparut in istorie. PDL a castigat toate alegerile. Istoria se repeta. 
  • In 2003, tot presedintele Consiliului Judetean Caras-Severin pleca cu peste 20 de primari la PSD. Ati mai auzit dumneavoastra de Ilie Mustacila, cel care a plecat la PSD in 2003 ca presedinte de CJ? A disparut. Dar PDL a castigat alegerile si a devenit principalul partid de guvernamant al Romaniei si a reusit, impreuna cu presedintele Romaniei, sa reformeze statul roman. Inca o data, imnul nostru are un crez pe care pdl-istii adevarati nu il tradeaza sau daca il tradeaza, soarta lor este trecerea in uitarea istoriei.
  • A doilea crez este unul nescris: "casa parinteasca nu se vinde niciodata". Un pdl-ist adevarat nu isi vinde sufletul.



  • Nu stiu despre ce proiect de dreapta poate vorbi Frunzaverde in PNL, care s-a predat la PSD cu arme si bagaje. Aratati-mi o masura autentica de dreapta sustinuta de PNL in acesti ani.
  • PDL ramine singurul depozitar al curentului de centru-dreapta in Romania.
  • Am gresit cind am acceptat ca Frunzaverde sa faca parte din conducerea PDL dupa Congres.
  • Argumentele domnului Frunzaverde sunt: lipsa descentralizarii si statul politienesc. In toti acesti ani, pentru prima data in Romania, s-a realizat o descentralizare reala in Invatamant, in domeniul Sanatatii, in politia locala.
  • Reamintesc faptul ca domnul Frunzaverde a fost unul dintre adversarii majori ai proiectului descentralizarii administrativ-teritoriale. Proiectul descentralizarii ramane unul important pentru PDL.
  • In privinta statului politienesc, rapoartele CE confirma progresele Romaniei in problema statului de drept. UE nu ar valida, prin rapoartele de tara, derapaje la democratie daca ele ar exista. Pentru prima data in perioada aceasta de timp, justitia isi face datoria.
  • PDL este si ramine unit; isi va atinge obiectivele de la alegerile locale si parlamentare si va continua guvernarea dupa 2012 cu actualii parteneri de guvernare.
  • Acum sintem in masura sa reintregim salariile bugetarilor.
  • A fost depasit punctul culminant al crizei avand ca pilon PDL.
  • Acest partid nu mai depinde de mult de o persoana

  • Intrebare: Ce le transmiteti liderilor de organizatii nemultumiti? Raspuns: Avem o strategie coerenta de campanie. Evaluarile se fac dupa alegeri. Am fost mandatat de Congres sa conduc partidul iar, la momentul potrivit, se fac evaluari. Avem o strategie coerenta in ceea ce priveste alegerie locale si parlamentare. Este o discutie interna a PDL ce tine de strategia noastra.
  • Intrebare: S-a plins Frunzaverde ca ii este ascultat telefonul? Raspuns: Eu nu am cunostinta de asa ceva.
  • Intrebare: Mai pleaca si altii? 
  • Raspuns: Nu avem confirmarea altor plecari din PDL. Ati avut infirmari la toate numele vehiculate de media.
  • Intrebare: Se impune revenirea lui Videanu, Berceanu in prim-plan? Raspuns: Acesti oameni intotdeauna sunt si au fost alaturi de PDL, vreau sa stiti. Ca vorbim de Videanu, de Berceanu, de Blaga, de Cezar Preda, oamenii acestia sunt PDL-ul adevarat. Nu au fost niciodata pusi deoparte sau in alte locuri. Sunt alaturi de noi si, fiecare pe componenta lui, contribuie la succesul PDL-ului. Sunt oameni care au in sange crezul PDL-ului.





Citeste mai multe despre   























Material sustinut de LIDL

FOTO Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Salate de paste

Pastele integrale sunt cea mai buna alegere in materie de paste, daca doresti un pranz satios si totodata nutritiv: sunt bogate in fibre care stimuleaza sistemul digestiv si micsoreaza nivelul colesterolului rau din sange, contin vitamine, minerale si nutrienti esentiali pentru o stare generala buna de sanatate, sunt indicate pentru persoanele care sunt atente la silueta si isi doresc un mai bun control al greutatii, contin antioxidanti si enzime. In combinatie cu sosul de vinete, salata de paste este un pranz excelent, pe care il puteti lua cu voi la birou!​



7667 vizualizari

  • +2 (28 voturi)    
    Numai scarba pentru politicieni (Miercuri, 28 martie 2012, 14:13)

    Alex [anonim]

    Cata suparare, cata revolta.
    Ce scarba mi-e pe toti baietii astia care umbla dupa ciolan ca prostituatele dupa .....

    PDL si USL
    aceeasi mizerie
    • -4 (28 voturi)    
      Esti sigur? (Miercuri, 28 martie 2012, 14:29)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Daca nu pui ceva in loc ,nu ai spus nimic.Si prin anii '94 se spune ca ,sa-i votam tot pe astia ca au furat destul si nu vor mai fura si sa vazut ca nu se satura de furat niciodata.Frunzaverde este din structurile vechi,transpartinice ,caruia nu-i convine ca procurorii si politia nu mai asculta de ordinele lui sa faca scapati hotii si evazionistii.Am fi fraieri sa cadem in plasa excrocilor ca Frunzaverde.PDL a vrut sa curete societatea romaneasca de hoti si se vede ca si in PDL sunt destui hoti si excroci.Frunzaverde a simtit ca latul se strange in jurul lui si ca nu mai are acel scut politic care sa-i permita hotia.Poate ca PDL facea mai mult ,daca nu avea in interior oameni ca Frunzaverde.
      • +5 (15 voturi)    
        si multi altii (Miercuri, 28 martie 2012, 14:53)

        SiriusB [anonim] i-a raspuns lui mircea

        "Poate ca PDL facea mai mult ,daca nu avea in interior oameni ca Frunzaverde."...sau ca Udrea, sau Boc, sau Oltean, sau Blaga, sau Berceanu, sau Videanu...
        • -2 (10 voturi)    
          Poate ca si aia,dar .... (Miercuri, 28 martie 2012, 15:13)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui SiriusB

          Deocamdata discutam de PDL ca partid la putere care a lansat cu voie sau fara voie o campanie anticoruptie dura si se vede ca oameni ca Frunzaverde au pus piedici acestei campanii(tinand cont si de functia din PDL) si asta explica nerealizarea unor obiective impuse de UE.Acum ,latul legii a inceput sa se stranga in jurul lui Frunzaverde si asta nu suna bine,cand tot romanul stie ca "dosarele sunt politice".Fiind in PDL ,Frunzaverde nu avea singurul argument pe care la invatat in acesti ani de democratie originala ilesciana.Greu scapam de lichele.
          • +4 (6 voturi)    
            mitica clarvazatorul (Miercuri, 28 martie 2012, 16:15)

            Xu [anonim] i-a raspuns lui mircea

            Unde "se vede" ca frunzaverde a pus piedici campaniei anticoruptie? Si daca chiar "se vede" cum de nu ai vazut tu pana acum?

            Sa intelegem ca acel lat care se strange in jurul lui frunzaverde l-a determinat sa plece din pdl? usl il poate apara sau de ce? Si daca usl il poate apara ce campania lui peste de anticoruptie a facut pdl?

            Amice, esti mai rau ca basescu. Pe ala il iertam ca uita de la o luna la alta ce spune. Tu te contrazici in acelasi paragraf.

            Admiteti macar in ceasul al 12lea. V-a plecat un om de baza din partid, unul care v-a adus multe voturi. Acum merge la ailalti sa le duca si lor voturi. Asta e viata, get over it!
            • -4 (4 voturi)    
              Mie nu mi-a plecat nimeni. (Miercuri, 28 martie 2012, 17:03)

              mircea [anonim] i-a raspuns lui Xu

              Constat numai ca,in lupta anticoruptie,PDL are rezistenta interna mare si la varf si ca aceasta rezistenta nu a fost vizibila pana cand nu au fost atacate unele varfuri ale partidului.Nu-mi inchipui ca la PSD sau PNL este altfel.Nu-mi interpreta spusele,Eu aici nu fac politica.i-mi vorbele asa cum sunt si vei vedea ca am dreptate.Nu am nici-un interes sa-l apar pe careva.Nici nu cred ca au nevoie.Si de fapt nu este vorba de a apara,ci de a plasa oamenii politici ai vremii in locul pe care-l merita.
              • 0 (6 voturi)    
                E bine ca a plecat Frunzaverde!!! (Miercuri, 28 martie 2012, 17:33)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui mircea

                Nu am de gand sa-l jignesc pe domnul Frunzaverde...cred ca singur s-a descalificat ca om si politician. Traseisti intalnim la tot pasul dar macar nu incearca cu atata aplomb demn de o cauza mai buna sa ne faca creierii pane a la Gadea & Co...Sa spui ca mergi la alt partid, acesta fiind si dusmanul declarat al P D L si mai ales al presedintelui Basescu, care ti-au dat functii politice si guvernamentale, e putin mai mult decat deplasat. Cat despre dorinta domnului Frunzaverde de a forma o adevarata dreapta in PNL e ca si cum te-ai duce la Ion Iliescu si i-ai spune ca este nevinovat de starea actuala a tarii, ca Revolutia nu a fost confiscata si ca era firesc ca minerii sa faca ordine in tara pentru perpetuarea puterii neocomuniste. Exista ceva drept in PNL, stie cineva vreo masura de dreapta implementata de acest partid cat a fost la guvernare, inafara cotei unice care a fost promovata de Ionut Popescu si Adrean Videanu in oferta Aliantei DA? Cunoaste cineva vreun politician adevarat care a mai ramas in acest partid plin de corupti gen Chiuariu sau Fenechiu, de malagambisti gen Pacurariu sau lichele gen Rusanu?
                Frunzaverde a spus adevarul. Ii e frica sa fie ascultat de statul politienesc pentru ca ii este...frica sa fie prins. Il felicit pentru aceasta declaratie. Ea confirma "with no doubts" ca DNA este singura motivatie pentru care domnul Frunzaverde a renuntat sa mai fie in P D L, traind pana acum cu iluzia iliesciana ca justitia nu se poate atinge de o personalitate de gabaritul domniei sale.
                Plecarea domnului Frunzaverde este de bun augur pentru P D L, demonstrand ca acest partid, cu bune si rele, merge pe directia dorita de romanii onesti care isi doresc o alta Romanie decat cea promovata de Ion Iliescu si USL.
                Votati-ma, sunt cersetor de voturi...dar va spun doar adevarul!
                • +2 (2 voturi)    
                  Nu inteleg faza cu "Am gresit cind am acceptat ca (Joi, 29 martie 2012, 9:43)

                  Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                  "Am gresit cind am acceptat ca Frunzaverde sa faca parte din conducerea PDL dupa Congres".....
                  adica cum?
                  Adica la PDL nu este democratie, alegeri libere?
                  Adica Boc putea sa-si aleaga ce vicepres vrea el?
                  Cum lupta cu coruptia acest partid cand este coruptie, pe fata cf. declaratiilor lui Boc,chiar in partid?
                  Adica alegerea membrilor de partid nu conteaza, noi, la varf facem ce vrem (sau vrea locomotiva de la Cotroceni)....
                  Votati-ma, sunt cersetor de voturi (negative)...dar va spun doar adevarul!
              • +3 (3 voturi)    
                Constatarile astea (Miercuri, 28 martie 2012, 17:44)

                Xu [anonim] i-a raspuns lui mircea

                De unde pana unde ai legat tu dezertarea lui frunzaverde cu lupta anti-coruptie? Unde e legatura totusi?

                Tu chiar crezi ca te mai asculta cineva cu placa "pdl/basescu lupta impotriva coruptie dar nu ii lasa raii din usl"?

                O fi naivitatea mare dar nici chiar asa.
                • -2 (2 voturi)    
                  asdas (Miercuri, 28 martie 2012, 19:44)

                  Boris [anonim] i-a raspuns lui Xu

                  Foarte bine ca a plecat…inseamna ca nu au avut nevoie de el…s-a pierdut o batalie ( caras-severin ) da’ nu s-a pierdut razboiul…
        • -2 (2 voturi)    
          paaaa (Joi, 29 martie 2012, 0:03)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui SiriusB

          Drum bun si cale batuta domnule baron cu dosare multe ! De ce fugi de aia nu scapi ! adica de DNA !!
      • -2 (6 voturi)    
        nu faci decat sa confirmi ce a postat Alex... (Miercuri, 28 martie 2012, 15:12)

        resita31 [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        pai daca a scris PDL si USL aceeasi mizerie, ce alta formatiune politica demna de luat in seama a mai ramas? (cand au plecat unpristi din partidele lor, lui boc i s-a parut corect dpdv politic... acuma il face tradator pe sfv...)
        ... deci nu ai ce sa pui in loc si nu ne ramane decat :"PDL si USL aceeasi mizerie."
    • -4 (16 voturi)    
      anonim (Miercuri, 28 martie 2012, 14:36)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Cata dreptate ai Alex ! ...din pacate
      • -4 (6 voturi)    
        Boc garanteaza reforma si in PDL (Miercuri, 28 martie 2012, 15:55)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Dupa ce a luat masuri grele de reforma statului e timul ca Boc sa le continuie la partid. Lumea vrea un altfel de partid si cred ca Boc poate reusi asta
    • +13 (15 voturi)    
      Bine,bine....si ce propui? (Miercuri, 28 martie 2012, 14:47)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Inca din '90 a fost infiltrata in mintea multora ideea ca de politica trebuie sa te feresti, este ceva murdar....
      Avea un rost simplu: sa nu se bage in viata politica decat cei care facusera politica si pana atunci: esalonul 2 PCR, UTC, securistii.
      Cu cata mandrie se laudau romanii ca sunt "apolitici"....
      Tu canti aceeasi melodie.....dar te intreb eu atunci:
      cine si cum conduce statul asta, cine stabileste si aplica legile?
      Democratia inseamna participare activa la viata politica a cetatii......
      dar asta inseamna sa te cheme politician....iar tie iti este "scarba pentru politicieni"....
      Este un cerc vicios din care nu vad iesire...Tu?
      • -5 (5 voturi)    
        Curajul e solutia! (Miercuri, 28 martie 2012, 15:28)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Sa ai curajul sa-ti schimbi traiul onest cu unul al naibi de mlastinos.
    • -2 (4 voturi)    
      Ar fi un moment bun (Miercuri, 28 martie 2012, 15:00)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Pentru PDL sa propuna niste oameni noi in fieful unde au plecat grei, cu siguranta ar avea mai mult de castigat decat sa se agate de niste relicve. Frunzaverde e deja invechit. E nevoie de un suflu nou....
    • -1 (9 voturi)    
      Raul cel mai mic : Boc (Miercuri, 28 martie 2012, 15:35)

      rainmaker [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Am citit pe un alt site de stiri ca Boc le tine predici celor de la USL ca se compromit pentru un pumn de voturi in plus; curios ca nu a avut aceeasi reactie cand politicieni PSD, PNL, PRM, etc. au dezertat, sarind in barca PDL. Principiile morale care te anima functioneaza doar unisens, right, Boc? In orice caz, mentin vechea mea parere : esti penibil!! Esti cu doua clase sub MRU.
    • -3 (3 voturi)    
      aaa (Miercuri, 28 martie 2012, 17:54)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Frunzaverde, fiind un baron, era normal sa nu-si mai gaseasca locul in PDL !!! Nu trebuie sa-I planga nimeni plecarea.
    • -1 (1 vot)    
      !!! (Miercuri, 28 martie 2012, 19:44)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Un traseist politic condus doar de interesul de a face bani peste noapte…aceasta mutare dovedeste faptul ca a fost in partid doar cu numele, urmarind de fapt altceva decat interesul partidului din care a facut parte
    • -1 (1 vot)    
      partid (Miercuri, 28 martie 2012, 23:56)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      O astfel de curatenie prinde bine partidului delimitandu-se de astfel de politicieni tradatori. Drum bun frunzaverde !! sper sa nut e mai intorci vre-odata !
    • -1 (1 vot)    
      pdl (Miercuri, 28 martie 2012, 23:59)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Nu are de pierdut PDL ca imagine din contra, este un castig si chiar daca or sa mai plece, sigur nu vor fi adevaratii oameni de baza ai partidului.
  • +2 (30 voturi)    
    Inca un episod cu Penibilul BOC (Miercuri, 28 martie 2012, 14:20)

    Ciocanitoarea Udrea [anonim]

    Inca odata se vede ca Boc este un conducator de carton cu care nimeni nu se consulta.Faptul ca PDL ( cel care ne tine morala si ne vorbeste de principii ) s-a aliat cu un partid nuami de scursuri UNPR ( vezi Boldea ) si acum ne spune prin gura conducatorului de carton BOC ca este scarbit de plecarea oamenilor din partid, eu spun ca acesta este doar inceputul...Dupa dezastrul PDL la alegerile locale vom asista la exodul politicienilor din acest partid cu principii mafiote.
    • -2 (2 voturi)    
      @#$% (Miercuri, 28 martie 2012, 19:45)

      Next [anonim] i-a raspuns lui Ciocanitoarea Udrea

      • Bine a gandit acest Baron, cu dosare grele. Manevra lui este una smechera trebuie sa recunoastem. In caz de castiga banditii de la USL alegerile, scapa de DNA. PDL nu are de ce sa isi faca probleme, lumea stie sa analizeze cum stau lucrurile cu astfel de oameni, care numai Barbati nu se numesc!
  • 0 (20 voturi)    
    traseismul (Miercuri, 28 martie 2012, 14:21)

    unu [anonim]

    politic este de condamnat. Dar despre TRASEISMUL IDEOLOGIC ce parere are dnul Boc ?...dar dnu Basescu ?
  • +2 (26 voturi)    
    Boc (Miercuri, 28 martie 2012, 14:24)

    catalin_mattei [utilizator]

    Boc este un lider slab care mai mult de a asculta orbeste orice indicatie de la Cotroceni nu a reusit.. mai mult, domnul Boc si-a demonstrat si superficialitatea profesionala caci cum altfel am numi eroarea faccuta in cazul comasarii de un profesor universitar de drept constitutional.. E Boc este in acest moment exprimarea cea mai vie a servilismului in Romania.. om fara coloana vertebrala, fara idei proprii.. un om care alaturi de seful sau a distrus un partid care a ajuns foarte sus... emil boc nu are curajul si demnitatea nici in ultimul ceas sa isi recunoasca slabiciunea si sa lase partidul pe maini pricepute.. pacat... cand USL va domina scena politica la modul copios sa ne aducem aminte care sunt numele celor care au facut posibil acest lucru: Basescu, Udrea, Boc, Anastase.. de ce?.. din dragoste nebuna de putere@!!
  • +3 (27 voturi)    
    Simpla (Miercuri, 28 martie 2012, 14:26)

    evoque [utilizator]

    demagogie.
    Boc nu poate si nu are capacitatea de a depasi declaratiile demagogice. A ramas la acelasi text cu pdl si presedintele care a trecut tara prin criza. Exact ca ceausescu care faurea omul nou si socialismul perfect.
    Frunzaverde a tradat, ce? O gasca de hoti si demagogi care nu vad nimic dincolo de interesele personale.
    Slab foarte domnule boc, esti mic din toate punctele de vedere. Nu ar fi surprinzator sa apara basescu si sa anuleze tot ce a spus boc, in fapt nu ar fi nici prima si nic ultima data.
    Auzi la boc "partidul la mandatat la congres sa il conduca spre.................victorii luminoase" cred ca asta lipsea din declaratia lui.
    Piticu nu a inteles ca el joaca cum ii canta basescu si la congres nu era presedinte daca nu era vointa lui basescu.
    Scarbavnice fiinte.
  • +5 (27 voturi)    
    Prima meseriaşă în traseism (Miercuri, 28 martie 2012, 14:32)

    Alin [anonim]

    Pentru o clipă mi-a fost teamă că dl Emil Boc o să-şi amintească de Prima Doamnă Elena Udrea, care şi dânsa este o traseistă pe relaţia PSD-PNL-PDL. De fapt, Prima Doamnă Elena Udrea este - nu-i aşa? - Prima Traseistă a României. A migrat de la PNL la PD când aceste partide erau în ADA (Alianţa DA) şi când acest lucru era interzis de protocolul Alianţei (migraţia între PNL şi PD).
  • -7 (15 voturi)    
    ce mai e de zis? (Miercuri, 28 martie 2012, 14:35)

    apolitic [anonim]

    nu sunt deloc sustinator USL, insa pentru cei care pana acum vedeti in PDL o optiune reala... azi ati vazut cu adevarat realitatea din acest partid: Boc pur si simplu s-a spalat pe maini de Frunzaverde; O avea Basescu puncte slabe, insa el nu ar fi facut niciodata asta cu unul dintre cei mai vechi oameni din partid

    PS: Nu il confundati pe Ungureanu cu PDL; chiar nu e cazul de asa ceva
    • +3 (7 voturi)    
      te inseli (Miercuri, 28 martie 2012, 15:27)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui apolitic

      daca interesul lui Basescu o cere se leapada si de nevasta-sa ( poate nu de Udrea)
  • +3 (19 voturi)    
    Famous last words (Miercuri, 28 martie 2012, 14:35)

    danton [anonim]

    "Oamenii acestia sunt PDL-ul adevarat."
    • +2 (6 voturi)    
      hahaha (Miercuri, 28 martie 2012, 15:00)

      SiriusB [anonim] i-a raspuns lui danton

      genial...imi scapase asta...si am urmarit live declaratiile...dar da, ai dreptate!!!
      "Famous last words: Oamenii acestia sunt PDL-ul adevarat."
  • +7 (25 voturi)    
    gura pacatosului ... (Miercuri, 28 martie 2012, 14:36)

    Anonimus [anonim]

    acesta e PDL-ul adevarat: Berceanu, Videanu .... halal chemare la vot ...
  • +11 (19 voturi)    
    Ar fi un moment bun (Miercuri, 28 martie 2012, 14:36)

    Liviu [anonim]

    Pentru PDL sa propuna niste oameni noi in fieful unde au plecat grei, cu siguranta ar avea mai mult de castigat decat sa se agate de niste relicve. Frunzaverde e deja invechit. E nevoie de un suflu nou....
    • +1 (7 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 28 martie 2012, 15:25)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

      dar din pacate cei vechi i-ar baga in fata pe cei noi dar sa ii serveasca tot pe ei.. aici e vorba de naravuri: naravul de a fura.. daca ei pleaca isi pierd din privilegii si ajung ca prostii printre care ma numar si eu care economisesc pt a face un cadou sotiei, copilului.. nu este mai suor sa te gandesti: 1 km de autostrada egal cadou pt nevasta, copil si amanta?
  • +6 (22 voturi)    
    IPOCRIZIE (Miercuri, 28 martie 2012, 14:37)

    marchi [utilizator]

    Câtă ipocrizie, domnule Boc!
    Deci, UNPR-ul, format din traseiști politici (unii, de cea mai joasă speță!) e cu totul și cu totul altceva! ... Nu vorbim despre ei, nu-i așa? Că sunt de-ai noștri, sunt cu noi, ne-au asigurat majoritate parlamentară, ne-au ajutat la greu, din greu...
    Până când se va naște prima generație de politicieni vertebrați (vom trăi, oare, să vedem așa ceva?), mai bine ați pune umărul, cu toții, să alcătuiți o lege electorală funcțională, care să stipuleze, printre altele, interzicerea traseismului politic!
    • -1 (3 voturi)    
      formal/informal (Miercuri, 28 martie 2012, 18:08)

      precaut [anonim] i-a raspuns lui marchi

      Formal: Constitutia interzice votul imperativ. Asa ca intreba un jurist priceput (nu un instructor rosu de partid) si-ti va spune ca prin lege nu poti interzice trecerea unui parlamentar de la un partid la altul. Informal: partidul X vrea sa interzica (de ex.) cultura sfeclei de zahar. Parlamentarul de Ludus trebuie sa-si asculte partidul sau alegatorii? Asa ca, las-o balta. Nu te teme, Ponta stie ca nu se poate interzice dar zbiara ca sa te impresioneze pe tine.
  • -5 (11 voturi)    
    pacat ! (Miercuri, 28 martie 2012, 14:40)

    tornado [utilizator]

    Pact ca a fost primit in p.d.l un tradator va trada mereu frica ca nu prinde ciolanu!! p.s ce poate face cu antonescu si iliesc sunt de sema parirmse !!?
  • +1 (17 voturi)    
    despre (Miercuri, 28 martie 2012, 14:49)

    IP-B [anonim]

    Buna ziua.
    Boc are dreptate,Frunzaverde a tradat;A tradat clanul.
    De ce nu legifereaza el traseismul? Este la putere si are toate parghiile,asteapta sa-i faca opozitia legile!
    Cu Universitatea B B nu au avut greturi,decoloratii.
    Adevarul doare si piticul s-a infuriat. Mai aduce aminte despre reantregire. El,care l-a pupat in dos pe marinar;Nu a avut curajul sa ia nicio decizie importanta. Ca sef de partid sa nu stie ca unul va pleca la opozitie,cred ca este suficient de explicit.
    Nu ma astept de la opozitie sa faca minuni;politicienii sunt (in marea majoritate) niste profitori si,daca urmeaza alegeri,lasa-i d-le sa dea pipt cu electorii. Atunci vom vedea adevarul !
    S-auzim de bine !
  • +1 (5 voturi)    
    Chiar se confirma ? Nu pot crede ! (Miercuri, 28 martie 2012, 14:53)

    Prostu [anonim]

    Nu pot crede ca este adevarat ce se vede in videclipul asta:

    http://www.youtube.com/watch?v=feksbL840Go
  • -4 (8 voturi)    
    Daca fac alianta Nastase cu Tariceanu si Niciunul (Miercuri, 28 martie 2012, 14:54)

    Gutza butza de maimutza [anonim]

    au mai mult de 50%!!
  • 0 (8 voturi)    
    antenele (Miercuri, 28 martie 2012, 14:59)

    adrian [anonim]

    Frunzăverde în gazeta lui Voiculescu: De la exponent al "mafiei PDL" la "voce clară şi minte lucidă"

    vezi jurnalul.ro di 26-03-2012
  • +4 (8 voturi)    
    Boc (Miercuri, 28 martie 2012, 15:15)

    Cornel [anonim]

    E bine si acum sa recunosti mai boc cit ai fost de prost.Stai ca inca nu ai inceput sa recunosti timpeniile facule ca prim-ministru,astea chiar sint multe,dar vine si vremea aceea repede ! Eu unul sper sa te agate procurorii sa si raspunzi pentru citeva.
  • +3 (7 voturi)    
    eu votez PDLul adevarat: onest si novator:Videanu! (Miercuri, 28 martie 2012, 15:21)

    bordureanu [anonim]

    bine ca ne-a zis Boc adevarul!
  • 0 (10 voturi)    
    Cam misogin... (Miercuri, 28 martie 2012, 15:44)

    geo 6101 [anonim]

    domnul Boc! Nu pomeneste decat barbatii! A uitat de Roberta Anastase, Elena Udrea, Monica Rizzi, EBA...
  • +2 (6 voturi)    
    e o lista cu marii corupti? (Miercuri, 28 martie 2012, 16:11)

    Videanu, Berceanu... [anonim]

    oare de ce eticheta "cinstit" a PDL-ului, personificata de d-l Boc, are nevoie de atatia pungasi in jur? Apostu, Berceanu, Videanu, Blaga...?

    probabil ca increngaturile merg, la fel de "firesc" pana in zona PSD-ului sau a PNL-ului. prieteni la Catarama, nu?
  • -4 (4 voturi)    
    Ciumatii din USL (Miercuri, 28 martie 2012, 16:29)

    JOS CIUMA PDL [anonim]

    Un tradator odios este Frunza Uscata, un baron care a plecat la baronii din USL.
  • -7 (7 voturi)    
    Doctrine ? (Miercuri, 28 martie 2012, 16:31)

    Anda [anonim]

    frunzaverde incearca sa ne spuna ca doctrinar nu se mai regaseste in PDL; bun, fie, daca zice dumnealui ! Ce zic eu : care ar fi perceptele doctrinare asupra carora SF nu le gaseste la PDL, si daca sunt aceleasi pentru care migreaza la PNL si pe care le afla in doctrina PNL. Care ar fi doctrina PNL ? Este PNL un partid de dreapta ? Cu certitudine - NU. Acest partid care se ascunde si functioneaza fara a avea dreptul moral sub sigla adevaratului partid liberal, se situeaza in ultimii ani la stanga stangii politicii romanesti, adica PSD. Atunci, ce sa inteleg ascultandu-l pe frunzaverde, ce valoare au motivele sale exprimate public ? Romania devine o fantosa a unui stat democratic adevarat, unde cam toate partidele se situeaza pe stanga, sunt conduse de oameni imbogatiti ( deci bogati !) care nu au liniste de dragul nefericitului si sarmanului popor roman. In concluzie, acest frunza verde se duce in inima stangii, pt a forma un partid de dreapta ! Sa fim seriosi, recomandare valabila in primul rand pentru frunzaverde si evident pentru politicienii de stanga - dreapta mereu doctrinari si principiali ......Inteleg sa pleci din PDL, bun, ai motive..., dar ca sa te duci la PNL !?! Civilizat vorbind, este o mare nerusinare !!! Sa te duci sa faci politica de dreapta cu Patriciu, Voiculescu, Nastase; Iliescu, asta (frunzaverde ne crede prosti !)
    • +3 (3 voturi)    
      :)) (Miercuri, 28 martie 2012, 17:36)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Anda

      sigur esti blonda lui Base
  • +4 (6 voturi)    
    PDL-ul adevarat ?! (Miercuri, 28 martie 2012, 16:42)

    pdl-ist [anonim]

    Cum, domnule presedinte Boc, tripleta BVB este PDL-ul adevarat ??????????????????
    Cum, domnule presedinte Boc, conducerea partidului a fost acceptata, nu stabilita prin votul delegatiilor la Congres ??????????????????????
    Atunci, domnule presedinte Boc, nu vreti sa ramaneti dumneavoastra, cei ... adevarati ?!
    Regretabil si pacat.
  • +6 (6 voturi)    
    Nu va place cind va pleaca oamenii... (Miercuri, 28 martie 2012, 17:00)

    Nicolae [anonim]

    Daca pleaca oameni din partitele de opozitie ei devin foarte buni - gen Oprea mafiotul care a devenit Oprea cel incoruptibil. Boc ramine acelasi omulet fara valoare, acelasi lingau jalnic, ridicandu-i in slavi pe cine? Pe Adriiean Videanu - primarul bordura, care a lasat Bucurestiul cu miliarde de euro datorii si nu a facut decit sa puna niste borduri supraevaluate???? Berceanu care a luat spagi de la constructorii de autostrazi si nu a facut nici un metru de autostrada, desi a cheltuit miliarde de euro? Blaga, cel care a luat la ministerul de interne dacii logan de 35.000 EURO si motociclete BMW de politie la 30.000 euro desi ele costa mult mai putin?? De la cine a luat Blaga apartamentul de 800.000 Euro? De la Michael Schmidt - patronul Bavaria (importatorul BMW????). Asa este nea boc-poc , Blaga - Videanu - Berceanu sunt reprezentativi pentru PD-l - niste javre corupte pina in maduva oaselor, ca si matale nea Boc, cu afacerile murdare de la Primaria Cluj - unde l-ai pus pe prietenul puscarias Apostu. jenant!
  • +5 (5 voturi)    
    schimbati-l naiba pe Boc !!! (Miercuri, 28 martie 2012, 17:05)

    costica [anonim]

    Cu tonomatul asta PDL o sa piarda in continuare !!
    Schimbati-l pana nu e prea tarziu!!
    Voi nu vedeti ca din cauza lui Boc PDL se duce zi de zi pe farasul alegatorilor si al romanilor in general?!
    Nici dracu' nu mai asculta tonomatul adica robotelul Boc !!
    Schimbati-l, altfel o sa spuneti exact cum spuse azi Boc: am gresit ca l-am numit pe Boc, asta o sa spuneti!
    Dar va fi prea tarziu!!
    Incompetentul si politrucul asta v-a dus la pieire si a dus romanii la disperare si saracie cu incompetenta si ipocrizia lui si a lui Basescu!!
    Ia ganditi-va, este ditamai Profesorul Universitar de Drept Constitutional, iar CC ii respinge pe banda Legile asumate sau promovate de Parlamentul la fel de incompetent cu alde Roberta si Oltean si Cotoi!
    Mari specialisti in Drept !!!
    Schimbati-l !!!
  • +4 (6 voturi)    
    traseistii lui Oprea, in schimb... (Miercuri, 28 martie 2012, 17:14)

    costica [anonim]

    Sunt numai buni sa-i ai la guvernare!
    Alde Liliana Minca, traseista care-i balacarea toata ziua-buna ziua pe Boc si Basescu la Antena 3 pentru masurile de austeritate pana sa ajunga la UNPR, unde a avut o revelatie divina si azi e mare Vice-Presedinta traseista la UNPR, apreciind nevoie mare masurile de austeritate care acuma de cand e Dna Minca la UNPR au salvat chipurile Romnaia de la soarta Greciei!!
    La fel, traseistul penal Miki Spaga, cel mai corupt PSDist penal, numai bun la guvernare in UNPRul aliat de nadejde al PDL!!
    La fel traseita Lavinia Sandru, care la fel ii balacarea pe Basescu si Boc pe la RTV si Antena 3 pentru masurile de austeritate cuprinsa acum de cand e la UNPR de aceeasi revelatie divina precum madam Minca !
    Si trasesitul traseistilor, Marele Minsitru analfabet Dl Oprea, Seful mafiei personale a lui Adrian Nastase, cum il numea Basescu in 2004!!!
    Cu traseistii astia cum ramane Dle Boc /!
    Ei sunt mai buni, sunt numai buni la guvernare, asa-i?!
    Ipocrizie !!!
    Schimbati-l naiba pe ipocritul de Boc!!!!!
    O sa-i nenorociti de tot pe romani si or sa voteze cu alde DD sau Becali, satui de atata ipocrizie portocalie!
  • -3 (3 voturi)    
    Tradator (Miercuri, 28 martie 2012, 17:36)

    mircione [anonim]

    S-a mutat exact acolo unde ii este locul, in casa baronilor PSD. Sa nu uitam ca in perioada Iliescu-Nastase, s-a reinventat termenul de baron local. Dovada aceasta este si-a gasit cuibul.
  • +3 (3 voturi)    
    traseistul Berca, de la PNL la PDL in 2010 ??!!!! (Miercuri, 28 martie 2012, 17:42)

    vio [anonim]

    "Daca in urma cu doua luni noul senator PDL Gabriel Berca il facea pe cel ce avea sa-i devina sef de partid Emil Boc, "primul macelar al tarii", cel din urma pare sa aiba si el ceva sa-i reproseze fostului liberal. Mai precis Corpul de control al Premierului care il indica pe Gabriel Berca printre cei responsabili pentru semnarea contractului de concesionare pentru exploatare a mai multor perimetre din platforma continentala din Marea Neagra catre Sterling Resources.
    Potrivit concluziilor documentului pe care Boc vrea sa-l foloseasca in apararea sa in procesul pe care il are cu fostul premier Calin Popescu Tariceanu pe tema „afacerii Sterling”, Berca ar fi responsabil pentru pentru inscrierea HG 1.446/2008 care aproba actul aditional 11, direct pe agenda de lucru a guvernului, fara parcurgerea etapelor pregatitoare.
    La randul sau, nici Gabriel Berca nu a fost prea blang cu actualul premier in declaratiile politice sustinute la Senat. Iata ce spunea el de la prezidiu, pe vremea cand era inca in opozitie:
    „Nu stiu ce este mai grav pentru o tara: sa fie administrata de un guvern incompetent sau de unul care isi bate joc de propria populatie? Din pacate pentru noi, Romania are parte de un guvern care duce aceste doua cusururi la extrem. Aproape ca nu exista categorie sociala care sa nu fi fost afectata de masurile luate de administatia PDL in ultimul an. Actualii guvernanti sunt pur si simplu incapabili sa rezolve problemele economice ale Romaniei si nu fac altceva decat sa se afunde (cateodata cred ca absolut intentionat) si mai mult in criza. Asumandu-si rolul de prim macelar al tarii, Primul Ministru nu stie sa faca altceva decat sa taie cheltuieli fara nicio strategie prealabila. Dupa ce au fost tarati in lupta politica cand gasca Basescu-Boc le-a promis marea cu sarea, acum aceeasi echipa de la conducerea Romaniei pare sa fi uitat de acele promisiuni si cu un cinism de invidiat isi bate joc tocmai de cei pe care s-au angajat sa-i protejeze adica pensionarii"
    E bun?
  • +3 (3 voturi)    
    imnul de rahat (Miercuri, 28 martie 2012, 17:56)

    rx20 [anonim]

    primul vers din imnul vostru este mai boc mai uite asa...vantu bate ,cainii latra, ursu trece... iar al doilea ala nescrisu este...o mana spala pe alta ...mafiotilor ...ca are dreptate frunza verde ..ca nu poti sa nu te mai caci , ca trebe sa stie base ce culoare are
  • -2 (2 voturi)    
    bravo Boc! (Miercuri, 28 martie 2012, 18:49)

    all4all [anonim]

    domnul Boc a pus foarte bine punctul pe i!!! oricum PDL-ul a fost merreu cel mai bun in cursele electorale iar USL-istii sa fie fericiti macar cu atat...ca le mai vine cate "unu' la ei!
  • -2 (2 voturi)    
    ff (Miercuri, 28 martie 2012, 22:04)

    bobobobo [utilizator]

    acest frunzaverde a dat dovada ca nu poate face fata ...mai bine asa ca a plecat
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 28 martie 2012, 22:55)

    andrutza [anonim]

    da domnu Boc a gresit dar nu avea de unde sa stie ce sa intampla pe viitor sigur data viitoare o sa fie mult mai atent.
    • +2 (2 voturi)    
      bai, voi astia de la OTPDL sunteti cam necopti (Joi, 29 martie 2012, 9:53)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui andrutza

      asta este exprimare de shoim al patriei.....
      si ce atata graba? cateva cuvinte si gata?
      Subiectul trebuie dezvoltat, argumentat...chiar daca o faceti voluntar (doar "greii" postacilor primesc solda)ce dracu'?
      Astia de va pusera la calculatoare nu va invatza nimic?
  • -2 (2 voturi)    
    comentariu (Miercuri, 28 martie 2012, 22:56)

    robert [anonim]

    usl=demagogie!Pana mai ieri acuzau migratia transpartinica, iar acum?!Oricum, sa nu se bucure prea mult, cine tradeaza odata va trada cu siguranta si a doua oara!
  • -2 (2 voturi)    
    tradare (Miercuri, 28 martie 2012, 23:46)

    Ciprian_Marius [utilizator]

    Are dreptate Boc cand spune ca garda veche trebuie lasata sa conduca si sa restabileasca linistea in partid.Frunzaverde un tradator!
  • 0 (2 voturi)    
    e greu la emilutz (Miercuri, 28 martie 2012, 23:55)

    ici [anonim]

    ce greu trebuie sa-i fie la boc sa pupe dosul ministrilor blaga,videanu,berceanu care au fost destituiti in mandatul sau....
  • +2 (2 voturi)    
    parere de rau (Joi, 29 martie 2012, 2:15)

    El Condor [anonim]

    Dupa ce am citit toate comentariile, stiind si ce vorbeste lumea de pe strada, o singura concluzie pot sa trag : cu sau fara Basescu, cu sau fara Boc si cu sau fara UDREA, P.D.-L.-ul are toate sansele sa dispara ca partid si chiar ca amintire. As vrea sa spun ca o sa vedem acest lucru peste un an, dar este mult prea mult. Nu va suparati domnilor care faceti parte din acest, inca, partid, dar ati facut prea multe greseli personale si din aceasta cauza nu mai puteti fi nici macar intelesi, iar cum timpul nu-l puteti da inapoi ca sa mai reparati ceva, nici populatia tarii, nici electoratul si nici istoria adevarata, NU IARTA. Singurul care va poate ierta, numai daca sunteti credinciosi, este bunul DUMNEZEU. Si tineti cont ca in orice partid ati migra, pe indiferen ce functie, il veti infecta cu ideile si modul vostru de a fi, iar disparitia lui va fi inevitabila.
  • -2 (2 voturi)    
    scame (Joi, 29 martie 2012, 7:32)

    adelina [anonim]

    Pana la urma toti isi vor da arama pe fata. De oameni care nu isi doresc sa ramana nici nu are nevoie PDL-ul. Acest process de reasezare a valorilor si restabilire a polilor politici va scoate “scamele” la suprafata. E ca si in metalul topit, zgura se separa singura …..
    • +2 (2 voturi)    
      asa da, vedetzi ca se poate? (Joi, 29 martie 2012, 9:58)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui adelina

      Restul trupei, cititi comentariul adelinei !
      Asa se scrie, cu argumente, un pic de sentiment, ceva metafore....muuulte metafore....aproape ca am plans.
      gata, luati exemplu si inapoi la calculatoare !
  • -2 (2 voturi)    
    frunza in deriva (Joi, 29 martie 2012, 7:36)

    maria [anonim]

    A plecat un om. Au plecat dupa el si primarii. Asta vorbeste despre valorile in care ei credeau. Un om (primar in speta) fara valoare si fara principi nu este o pierdere calitativa ci cantitativa. Un ideology insa care schimba radical tabara arata ca el insusi nu mai are valorile clar stabilite, asta face acum Frunzaverde … pluteste in deriva … asemeni unei Frunze ….
    • +2 (2 voturi)    
      adelina, te-am laudat degeaba.... (Joi, 29 martie 2012, 10:03)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui maria

      le ai cu scrisul romantzat, da' cu manipularea stai prost.
      pai,de cate ori sa va spun, nu postezi una dupa alta doua comentarii cu pseudonime diferite, dar in exact acelasi stil inconfundabil (aceleasi idei, cuvinte, punctuatie...)?
      Ca se prind cititorii ocazionali ca este postaceala organizata....
      Hai, la treaba, inteleg ca este dimineata si nu ti-ai baut cafeaua oferita, cu atata generozitate de OTPDL.
  • 0 (0 voturi)    
    traseism (Joi, 29 martie 2012, 12:45)

    Pufoshenie [utilizator]

    Frunzaverde si-a data arama pe fatza, traseismul politic trebuie sa inceteze, iar partidele pot sa faca acest lucru, acestia sunt oameni instabili si Romania are nevoie de oameni cu caracter.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 29 martie 2012, 21:56)

    alexx [anonim]

    Greselile se repara
  • 0 (0 voturi)    
    Am gresit cind am acceptat ca Frunzaverde sa faca (Vineri, 30 martie 2012, 0:16)

    adrian [anonim]

    Revenirea in timp asupra deciziilor luate in trecut, si daca ar fi posibila, probabil ar fi in zadar... Acest gest al lui Frunzaverde ar trebui sa fie si un semnal de alarma in randul reprezentantilor PDL.. desi " apa trece pietrele raman"... acest ins, a demonstrat ca nu poate fi tare ca piatra in fata unei " ape pline de probleme"...si s`a evaporat rapid, trecand de partea cealalta...Consider ca avea sustinerea necesara depasirii problemelor, insa sunt convins ca timpul le va rezolva pe toate si se va cai pentru alegerea facuta intr`un moment de slabiciune!
  • 0 (0 voturi)    
    Tradatoru (Vineri, 30 martie 2012, 16:02)

    Victor [anonim]

    Sorin Frunza Verde a fost unul din cei mai buni oameni pe care i-a avut vreodata PDL, dar din pacate a tradat partidul in care a crescut si s-a realizat, a tradat partidul care l-a facut ministru, l-a facut europarlamentar si l-a ajutat sa devina presedintele c.j., a tradat preferand un partid sters pe linia politica din Rmania.
  • 0 (0 voturi)    
    PDL (Duminică, 1 aprilie 2012, 16:01)

    alex [anonim]

    bine ca ne-a zis Boc adevarul!
  • 0 (0 voturi)    
    Se poate si fara (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:12)

    Codre [anonim]

    Solidaritatea PDL a fost demostrata in repetate randuri la nivel de echipa si isi va continua proiectele si fara oportunisti
  • 0 (0 voturi)    
    Traseu fara traseisti (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:18)

    Andi [anonim]

    PDL-ul isi poate urma traseul stabilit si fara traseisti.
  • 0 (0 voturi)    
    Echipa (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:46)

    Dol [anonim]

    Lucrurile care conteaza in PDL tin de realizarile in echipa. Aceasta echipa este in stare sa mearga mai departe si sa-si continue proiectele.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri